نتایج جستجو برای عبارت :

مدارک و مجوز های وب سایت 120 کلیک

همه وقتی می خوایم یه کاری رو انجام بدیم قبلش باید ببینیم اون کار قانونی هست یا نه؟ برای اینکه خیالتون از بابت قانونی بودن وب سایت 120 کلیک راحت بشه تصمیم گرفتم در مورد مجوز های این وب سایت حرف بزنم و اونها رو بهتون معرفی کنم, لازمه بگم که این مدارک در وب سایت 120 کلیک قرار گرفته که می تونید اونجا هم این مدارک رو ببینید.
ادامه مطلب
الف) شخص حقیقی:1- مدارک مثبت هویت متقاضی ( کپی شناسنامه و کپی کارت ملی )2- کپی کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)3- کپی مجوز فعالیت (جواز تاسیس، پروانه ی بهره برداری، پروانه ی ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)4- نمونه علامت تجاری در کادر 10 در 10ب) شخص حقوقی:1- مدارک مثبت هویت مدیر عامل شرکت ( کپی شناسنامه و کپی کارت ملی )2- کپی روزنامه ی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت (ا
مدارک ثبت شرکت مهندسی مشاور سهامی خاص : - کپی کارت ملی و شناسنامه تمامی اعضاء - اقرارنامه امضا شده - اصل گواهی عدم سوء پیشینه کیفری - اخذ مجوز در صورت مجوزی بودن موضوع - تنظیم وکالتنامه به نام وکیل چنانچه امور توسط وکیل انجام گردد.
• شرایط ثبت شرکت مهندسی مشاور با مسئولیت محدود: _وجود حداقل 2 نفر عضو _حداقل سرمایه 1,000,000 ریال _تعهد به پرداخت کل سرمایه
 ثبت شرکت مهندسی مشاور
دفتر ترجمه رسمی اسناد و مدارک
خدمات
ترجمه اسناد و مدارک ترجمه رسمی اسناد و مدارک عبارت است از ترجمه اسناد و مدارک بر روی سربرگ قوه قضاییه.البته این اسناد زمانی معتبرند که مهر قوه قضاییه به زبان ترجمه شده داشته باشند.در صورت لزوم می‌توانید ترجمه رسمی را به تایید اداره مربوطه در وزارت دادگستری و امور خارجه نیز برسانید. […]
 تمبر و مجوز ترجمه رسمی
پس از اتمام ترجمه، مترجم سوگند یاد شده سند کامل شده را مهر می‌کند و ترجمه را با بیانیه و امضا تأی
ثبت برند در غرب تهران یا ثبت علامت تجاری در غرب تهران یا همان آرم تجاری یکی از مهم ترین بخش های کاری برای یک فعالیت اقتصادی موثر و مفید است. بعد از ثبت شرکت در غرب تهران چنانچه میخواهید منحصر بفرد باشید و خود را به مشتریان و متقاضیان خد بیشتر بشناسانید بایستی ثبت برند انجام دهید. برای ثبت برند در غرب تهران باید در سامانه اداره مالکیت معنوی و صنعتی ثبت نام کنید و مدارک برند خود را به سازمان ارسال کنید و بعداز تائید کارشناسان برند شما به ثبت می
 
ثبت برند در غرب تهران
ثبت برند در غرب تهران یا ثبت علامت تجاری در غرب تهران یا همان آرم تجاری یکی از مهم ترین بخش های کاری برای یک فعالیت اقتصادی موثر و مفید است. بعد از ثبت شرکت در غرب تهران چنانچه میخواهید منحصر بفرد باشید و خود را به مشتریان و متقاضیان خد بیشتر بشناسانید بایستی ثبت برند انجام دهید. برای ثبت برند در غرب تهران باید در سامانه اداره مالکیت معنوی و صنعتی ثبت نام کنید و مدارک برند خود را به سازمان ارسال کنید و بعداز تائید کار
مراحل سفر به ایتالیا
نیت سفر
تهیه چک لیست مدارک
ترجمه مدارک
دریافت وقت از پارت ویزا
ارائه مدارک به سفارت
منتظر جواب ویزا شدن
دریافت ویزا
تهیه بلیط
تهیه هتل
قبل از سفر به ایتالیا حتما از آثار باستانی شهر محل سکونت با خبر باشید
 
ادامه مطلب
میکروتیک برای کاهش هزینه‌ها از مجوزهای (به انگلیسی: License) مختلفی در بکارگیری دستگاه‌ها استفاده کرده‌است آنچه امروز قابل ارائه است مجوزهای سطح سه، چهار، پنج و شش است. هرگاه شما دستگاه میکروتیک را خریداری می‌کنید بر روی آن دستگاه شما مجوز استفاده با یکی از سطوح سه، چهار، پنج یا ۶ را دارید. هر مجوز امکان مدیریت کاربران بیشتری را در شبکه به شما می‌دهد. بالاترین سطح مجوز که سطح شش است به شما امکان مدیریت در تمامی امکانات و کاربران نامحدود را
زن مردی که به توافق میرسند وتصمیم میگیرند که طلاق بگیرند با در دست داشتن مدارک لازم برای ارائه به دادگاه برای اجرایی کردن طلاق باهم به دادگاه رفته واین مدارک را ارایه میدهند ودادخواست خود را اعلام میکنند این مدارک را در سایت چطور جستجو کنید

مدارک لازم برای درخواست طلاق توافقی

کارت ملی؛
شناسنامه؛
سند ازدواج (عقدنامه) زوجین.
زوجین باید هردو باهم با در دست داشتن مدارک فوق‫الذکر در تهران به دفتر خدمات قضایی و در شهرستان به واحدِ ثبت دادخواست
چقدر جالب، شما در شهر ما حتی یک راننده ی آژانس جوون نمیبینی و همه ی راننده ها یا بازنشسته هستند و یا دو شغله ( البته که کارمند ) و به هیچ عنوان هم بر اساس پارتی بازی هایی که صورت میگیره نمی تونی شما بری راننده تاکسی بشی.
البته به صورت عینی بهتون نمیگن نمیشه ها، شما میتونی بری ثبت نام کنی و مدارک هم تحویل بدی اما احتمالا شونصد سال بعد نوبتت میشه.
خدایی ناکرده اگر بخوایید به صورت شخصی مسافرکشی کنید، از جریمه های سنگین بگیر تا پارکینگ در انتظارت هس
برای تغییر تحول نام کمپانی سهامی یگانه مدارک ذیل واجب است :
الف – پیشین از امضا صورت گردهمایی تغییر‌و تحول نام , متقاضی می بایست برای پرداخت حق الثبت نام مبادرت کرده و آن گاه به واحد انتخاب اسم در اداره ثبت شرکتها , جهت دریافت و ثبت , نام نو برای کمپانی مراجعه نماید .
ب – تشکیل گردهمایی مجمع همگانی فوق العاده و تدوین صورت گرد هم آیی آن به همراه امضاء هیات رئیسه در پایین آن
ج – رعایت ملزومات اداری دعوت بر اساس ضابطه تجارت و اساسنامه کمپانی
د –
ثبت شرکت در تهران
 
هلدینگ ملاصدرا با داشتن 20 شعبه در سرتاسر ایران و مرکزیت شعب در تهران آماده انجام امور ثبتی  و حقوقی شما به صورت ارسال کارشناس و جضور در محل و یا از طریق راه دور می باشد
 
اگر مدارک ثبتی شرکت مفقود شد چه باید کرد؟
 
 
در صورت از بین رفتن و یا مفقود شدن مدارک ثبتی شرکت ، می توان برای اخذ المثنی مدارک ثبتی از طریق اداره ثبت شرکت ها اقدام نمود.
 
نحوه ی درخواست اخذ المثنی مدارک ثبتی شرکت بدین گونه است که : وکیل رسمی دادگستری به همر
 
ازدواج در گرجستان برای افرادی که تراول داکیومنت دارند، مناسب می باشد. و با تراول داکیومنت می توانند در گرجستان ازدواج کنند.
برای انجام هر کاری قانونی و حقوقی، نیار به تهیه یکسری مدارک می باشد. باید مدارک با دقت و توسط کارشناس تهیه شود.
نکاتی مانند ازدواج اول بودن یا مطلقه بودن (یا فوت همسر قبلی) ، داشتن شهروندی یا تراول داکیومنت یک کشور، از جمله مواردی تعیین کننده در تعیین مدارک عقد در گرجستان هستند.
بنابراین بسیار مهم است که قبل از سفر به گ
دانشگاه های سراسری در دو نوبت مهر و بهمن بصورت بدو آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند . داوطلبان واجد شرایطی که علاقه مند به پذیرش در رشته های بدون کنکور این دانشگاه ها هستند باید نخست مدارک ثبت نام بدون کنکور سراسری را آماده کنند ، چراکه داوطلبان در هر مرحله از ثبت نام اینترنتی و ثبت نام حضوری در دانشگاه ها نیاز به برخی مدارک دارند .
برای مطالعه متن کامل مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4309/مدارک-ثبت-نام-
ثبت برند به دو صورت ثبت برند حقیقی و ثبت برند حقوقی صورت می گیرد .اگر متقاضی ثبت برند شخص باشد به نام آن شخص به ثبت خواهد رسید . اگر متقاضی شخصیت حقوقی باشد به نام شخصیت حقوقی یا شرکت به ثبت می رسد .
ثبت برند حقیقی و حقوقی در مدارک مورد نیاز جهت ثبت متفاوت می باشند .برای ثبت برند حقیقی تمامی مدارک ارائه شده باید به نام شخص حقیقی باشد و گروه و فعالیت مورد نظر خود در آن مشخص شود .
مجوزها و مدارک آماده شده برای ثبت برند حقوقی باید به نام شرکت باشد و ط
GPRS POS یا دستگاه پایانه سیار(بیسیم)، نسل جدیدی از دستگاه‌های کارتخوان است که با استفاده از خدمات سامانه تلفن همراه به شبکه بانکی متصل شده و تراکنش را با استفاده از سرویس‌های بستر GPRS انجام می‌دهد..
 
کاربرد- درفروشگاه‌های بزرگ که سیستم پخش سیار (Delivery) دارند-در سیستم‌های توزیع مویرگی یا شرکت‌های پخش- در محل‌هایی که دسترسی به سایر خطوط ارتباطی به سهولت امکان‌پذیر نیست
ویژگی‌ها- قابل حمل بودن دستگاه و عدم محدودیت مکانی- سرعت بالای تراکنش-
GPRS POS یا دستگاه پایانه سیار(بیسیم)، نسل جدیدی از دستگاه‌های کارتخوان است که با استفاده از خدمات سامانه تلفن همراه به شبکه بانکی متصل شده و تراکنش را با استفاده از سرویس‌های بستر GPRS انجام می‌دهد..
 
کاربرد- درفروشگاه‌های بزرگ که سیستم پخش سیار (Delivery) دارند-در سیستم‌های توزیع مویرگی یا شرکت‌های پخش- در محل‌هایی که دسترسی به سایر خطوط ارتباطی به سهولت امکان‌پذیر نیست
ویژگی‌ها- قابل حمل بودن دستگاه و عدم محدودیت مکانی- سرعت بالای تراکنش-
دستگاه پایانه فروش S910 پکس یکی از مطلوب ترین های این برند است. وزن کم محصول که دارای پرینتر سریع با مصرف انرژی بسیار کم و دستگاهی مقرون به صرفه است. این کالا را در زمره بهترین و باصرفه ترین های پایانه فروش قرار داده است.این دستگاه قابلیت ثبت و ارسال تراکنش های کارت بانکی خرید در کوتاه ترین زمان ممکن و با امنیت مورد تایید نظام پرداخت شاپرک را دارا است. برای فعال سازی دستگاه باید تصویر مدارک هویتی و کسب و کار خود را جهت راه اندازی و اتصال دستگاه ب
زمانی که یک مشتری مشترک نرم افزاری می شود که مجوز همراه دارد ( مجوزی که تاریخ آن از زمان باز کردن بسته و فعال کردن نرم افزار آغاز می شود ) ، این اشتراک از توافق EULA ( توافق مربوط به مجوز کاربر ن هایی ) تبعیت می کند. اغلب اوقات قیمت اشتراک یک نرم افزار ارتباط مستقیم با این توافقنامه دارد.
 
سرور مجازی ایران , سرور اختصاصی , سرور مجازی آلمان
ادامه مطلب
در روزی که فناوری در آموزش و پرورش چندان پر رنگ نبود ، برخورد با مدارک مدارس یک فرایند وقت گیر بود. همیشه تعداد زیادی مقاله در میز همه وجود داشت و معلمان نمی توانند هیچ یک از اسناد و مدارک را که به شکل کاغذ بود ویرایش کنند.
ادامه مطلب
مدارک لازم برای ثبت برند اشخاص حقوقی عبارت است از :- کپی کارت ملی- کپی شناسنامه- کپی آخرین روزنامه تاسیس- کارت بازرگانی- کپی مجوز فعالیت ( مانند پروانه بهره برداری، پروانه ساخت ، جواز کارت بازرگانی یا کسب ، جواز تاسیس )مجوزها و کلیه مدارک مورد نیاز ثبت برند برای شخص حقوقی، می بایست به نام شخص حقوقی یعنی شرکت باشد. متقاضی همزمان با درخواست ثبت علامت و در اظهارنامه تسلیمی به اداره ثبت علائم باید کالا یا کالاهای مورد نظر و یا خدمات را بر اساس طبقه
چند روز پیش یکی از دوستام حالم رو پرسید و گفت: غصه که نمیخوری محمد رفته؟ 
مثل همیشه که میزنم به خنده و شوخی و مسخره بازی گفتم آخه به من میاد بشینم یه گوشه غصه بخورم؟ (به انضمام کلی اسمایلی خنده و اینا)
چند ثانیه گذشت ....
جواب داد: آره بابا! چرا نیاد؟ مهربونی شما!
راستش خودش هم نمیدونست چقدر جوابش متفاوت و تاثیر گذار بود. شاید بعد از 27 سال عمر، اولین نفری بود که بهم مجوز داد برای چیزای کوچیک غصه بخورم و نه تنها احساس ضعف نکنم، که بذارم به پای قلب بز
 
موضوع امنیت شبکه و کامپیوتر امروزه یکی از داغترین زمینه های تخصصی است که تعداد زیادی از تولید کنندگان محصولات و سازمان های بی طرف در این زمینه را به سمت اعطای مدارک تخصصی سوق داده است. همین موضوع باعث شده است تا به افراد حرفه ای در زمینه IT این امکان داده شود تا دانش و مهارت های خودشان را در استانداردها و پایه های امنیت، محک بزنند. موسسه (Computing Technology Industry Association (CompTIA، در دو دهه اخیر توانسته است خود را به عنوان یک نماد در زمینه آموزش و ترویج اس
ثبت برند ، مراحل ثبت برند
برند یک نام تجاری،علامت یا نشانی است که برای شناسایی کالاها یا خدمات فروشنده و متمایز کردن این کالا ها یا خدمات رقبا به کار می رود. در واقع برند اسم یا عنوانی است که معرفی کننده شخص حقیقی یا حقوقی می باشد و سبب شناسایی فروشنده یا سازنده می گردد.شرکت هایی که دارای برند هستند، می توانند محصولاتشان را از سایر محصولات متمایز سازند و از طریق برند محصول خود،برای گسترش معروفیت و کسب درآمد بیشتر اقدام نمایند.ثبت برند به موج
تقریباً هر اقدامی در چارچوب قوانین کشور، به یک مجوز از سوی مقامات یا سازمان های مربوط نیاز دارد. دقیقا مثل رانندگی کردن که با داشتن گواهینامه رسمی از اداره راهنمایی و رانندگی، قانونی است و بدون آن، غیرقانونی و تخلف. برای بعضی تجارت ها هم به چنین گواهینامه ای نیاز داریم که به آن کارت بازرگانی گفته می شود.
ادامه مطلب
مدارک لازم برای اجاره ماشین
مدارک خاصی برای اجاره اتومبیل در تهران نیاز است. این مدارک بسته به دلیل اجاره ماشین معمولا متفاوت است. ما در مرکز اجاره ماشین پارمیس خودرو سعی کردیم منعطف ترین شرایط را برای رزرو و کرایه خودرو ایجاد کنیم. برای اجاره ماشین با راننده هیچ گونه مدارکی از شما اخذ نمی شود و کلیه اختیارات و مسئولیت ها بر عهده راننده همراه شما می باشد. در اجاره ماشین بدون راننده و اجاره ماشین برای مراسم عروسی معمولا مدارکی همچون چک و
برای سفر به ایتالیا ابتدا باید وقت سفارت بگیریم این کا را شرکت پارت ویزا انجام می دهد
سپس مدارک خودرا آماده میکنیم
و پس از آن مدارک را به سفارت تحویل میدهیم
سپس
پس از 15 روز جواب ویزا می آید
اگر ویزا شده باشید می توانید برای سفر خود برنامه ریزی کنید
ادامه مطلب
سرمایه گذاری
نیاز به توسعه باشگاه های بدنسازی روز به روز در سطح جامعه بیشتر احساس میشود. با افزایش آگاهی عموم مردم نسبت به حفظ سلامتی و اهمیت آن در زندگی، افراد امروزه وقت بیشتری را به ورزش کردن اختصاص میدهند. بنابراین سرمایه گذاری در این زمینه امری کاملا منطقی و پربازده خواهد بود. به خصوص در کشور ما که به لحاظ آماری نشان داده است که مردم ایران نسبت به سایر کشورهای جهان بیشتر به بدنسازی علاقه دارند. این آمار ملموس را میتوانید از تعداد پرشمار
در این مطلب با راهنما کامل مدارک لازم برای گرفتن حق طلاق با شما هستیم. به طور کامل به شما خواهیم گفت چه مدارکی برای طلاق نیاز دارید و چه مراحلی را باید طی کنید. بهتراست اول بدانیم حق طلاق چیست و درقانون جهموری اسلامی ایران حق طلاق درواقع بازوج(مرد)است یازوجه(زن)؟
ادامه مطلب
ثبت شرکت در کرج
ثبت شرکت در کرج؟
ثبت شرکت از اقدامات اولیه برای شروع یک فعالیت اقتصادی و معتبر می باشد
با ثبت شرکت در هرشهر و استانی که باشید به کسب و کار خود رونق می دهید .
ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتهای مربوط به آن استان انجام میگیرد برای ثبت
آن بایستی به سامانه ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir/ مراجعه کرده و با توجه به شرایط آن مدارک و مراحل روند ثبت شرکت
را انجام داد. و بعد از ارسال اینترنتی مدارک مربوطه به اداره ثبت شرکتهای
و سپس پست مدارک
مدارک مربوط به گرفتن اقامت Kısa Dönem:
فرم ثبت نام راندوو
شماره ورگی
فیش های واریزی
اجاره نامه نوتر شده منزل و یا سند منزل
چهار قطعه عکس
کپی صفحه اول پاسپورت، کپی مهر ورود به ترکیه و اصل پاسپورت
بیمه نامه ( باید از ترکیه گرفته شود )
کپی سند خانه اجاره گرفته شده 
 
2. مدارک مربوط به اقامت Aile İkamet:
مدارک مربوط به Kısa Dönem بعلاوه ترجمه سند ازدواج که از کنسولگری گرفته می شود.
3. مدارک مربوط به اقامت Öğrenci İkamet :
İlk-Orta Eğitim
İlk başvuru
İkamet izni başvuru formu
 Pasaport yada seyaha
​​مدارک لازم طلاق توافقی⚖️زوجین می بایست مدارک زیر را برای انجام طلاق توافقی تهیه کنند و به پیوست دادخواست طلاق توافقی توسط خود فرد یا وکیل وی به دادگاه تقدیم شود:•اصل عقدنامه یا رونوشت آن•اصل شناسنامه زوج (مرد)•اصل شناسنامه زوجه (زن)•کپی کارت ملی زوجین•وکالت نامه محضری طلاق (در صورتیکه حق طلاق با زن باشد)•توافق نامه مبنی بر توافقات زوجین بر سر مهریه، حضانت و …•گواهی عدم بارداری زوجه (دریافت این گواهی نامه باید از پزشکی قانونی و مرا
از ریپیستوری های خودتون از گیت هاب بکاپ تهیه کنید چون گیت هاب داره ایرانی ها رو فیلتر میکنه و عجیبتر اینکهبند سوم تعریف نرم‌افزار آزاد که توسط مؤسسه پیشگامان متن‌باز منتشر شده در رابطه با مجوز میگوید: «مجوز نباید بین افراد یا گروه‌ها تبعیض قائل شود.» تحریم تبعیض نیست؟پ.ن: در رابطه با اقدامات اخیر رد هت، گیت هاب و سایردو‌دقیقه سکوت...
ایا میدانید ثبت شرکت  چیست؟
ثبت برند یکی از اقداماتی است که میبایست در هنگام ثبت شرکت انجام بگیرد ،در ادامه این مطلب موسسه ثبت برند کریم خان به توضیح اجمالی در رابطه با مفهوم برند میپردازد،برند یا نام تجاری نامیست که سبب تمایز محصولات و خدمات و ثبت برنداز سایر خدمات و شرکت ها می شود. به طور کلی برند یا نام تجاری به دو صورت لاتین و غیر لاتین در دنیای کسب و کار استفاده می شود.استفاده از برند به معنای استفاده از انحصار یک امتیاز از یک کالا یا خد
 ماده ۱۵ آیین نامه اجرایی ماده ۹۵ ق.م.م می گوید.
دفاتر ، صورت درآمد و هزینه ماهانه ، خلاصه درامد و هزینه سالانه و اسناد و مدارک حسب مورد با درخواست کتبی اداره امور مالیاتی و یا گروه رسیدگی در روز و محل تعیین شده در برگ درخواست ارائه دفاتر و یا اسناد و مدارک ( محل اقامتگاه قانونی مودی و یا محلی که قبلاً به صورت مکتوب به اداره امور مالیاتی اعلام شده است و یا محل اداره امور مالیاتی حسب مورد با توجه به نوع حسابرسی مالیاتی )
تحویل و توسط اداره امور م
اضافه شدن چند ایتم که به صورت زیر :
1- کسانی که تا الان مجوز بانتی هانتر رو دریافت نکردن به شهر رودز برن و با دادن ۱۵ گلد بار این مجوز رو دریافت کنند
2- تمامی ست های لباس که به مدت محدود طی این ۱۰ هفته عرضه شده بودن از الان در دسترس هستن همچنین کنار این لباس ها یک ست جدید هم اضافه شده (منظور از ست اوتفیت نیست منظور پیرهن شلوار کت و کلاه)
3- با پیدا کردن وسایل مورد نیاز مادام نزار که این هفته پیکان فلورسپار  ، گوشواره های الماس اندیکات و گوشواره های م
هر شرکت‌ و یا فردی که فعالیت‌های بین‌المللی دارد و یا قصد مهاجرت یا مسافرت به کشورهای خارجی را داشته باشد، بی‌شک نیاز به ترجمه رسمی مدارک پیدا کرده است و به دارالترجمه‌ها مراجعه می‌کند. در بسیاری از موارد فاصله زیاد دارالترجمه، شلوغی و تاخیر در تحویل مدارک مشکلاتی را برای مشتریان ایجاد می‌کند. ترجمیک با همراهی معتبرترین دارالترجمه‌های ایران، آماده ارائه خدمات آنلاین ترجمه رسمی در سراسر ایران است. در این نوع خدمات شما بدون نیاز به ح
قانون پرداخت خسارت بیمه 
 
آیا میدانید: مؤسسه بیمه باید بعد از دریافت کلیه مدارک مربوط به خسارت حداکثر ظرف مدت ۳۰ روز، مدارک را بررسی و نتیجه را اعلام نماید و در صورت احراز عدم استحقاق دریافت خسارت مراتب را همراه با ذکر دلایل به طور مکتوب به بیمه‌گذار یا زیان دیده اعلام نماید و در صورت قبول خسارت، مؤسسه بیمه موظف است حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز پس از قبول خسارت آن را پرداخت نماید. در مواردی که پرداخت خسارت پس از تکمیل مدارک مثبته از سوی بیمه‌گر،
زبان ابزاری برای ارتباط بین انسان ها است. با گسترش جوامع بشری و افزایش جمعیت نیاز به ارتباط بین انسان ها بیش از پیش احساس می شود. به همین دلیل افرادی با تسلط به زبان مقصد و با ترجمه ارتباط میان انسان ها را آسان تر از قبل کرده اند. برخی افراد برای مهاجرت نیاز به ترجمه برخی مدارک کشور مقصد را دارند. بنابراین دفاتر ترجمه با ترجمه اسناد و مدارک افراد را برای مهاجرت آسان و بدون دغدغه یاری می رسانند. دفاتر خدمات ترجمه با ترجمه مدارک به صورت تخصصی انج
رتبه بندی
رتبه بندی یک نوع معیار صلاحیت گذاری بر اساس استانداردهای تعریف شده است.به عبارتی دیگر ، رتبه بندی شرکت های پیمانکاری ، بررسی میزان توانایی شرکت (بر اساس نفرات و سوابق آن ها ، تجربه ی کاری و توان مالی) است که طبق ضوابط و آیین نامه هایی که توسط معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی نهاد ریاست جمهوری مصوب می شود انجام می گیرد.
رتبه بندی در واقع نوعی معیار تشخیص اندازه گیری و مقیاس گذاری برای تضمین کیفیت و صلاحیت کار شرکتها است
مدارک عمومی
متاسفانه برخی ها خواسته یا ناخواسته دروغ هایی را برای شرکت تلفیق هنر میگویند که مجوز ندارد و کلاه برداری و هرمی و...اما برای نمونه مجوز شرکت تلفیق و هنر و استعلام آن از سایت قوه قضایئه را برای شما آوردیم برای دیدن مجوز روی استعلام از سایت قوه قضاییه کلیک کنید. 
علاوه براین نماینده رهبر انقلاب در صنایع دستی حجت الاسلام نیکزاد علنا از تلفیق هنر دفاع جانانه کردند.تا حرف و حدیث از بین برود. برای دیدن سایر اطلاعات به آیدی تلگرام اینجانب @hoseineidi75 م
دارالترجمه چیست ؟ شاید برای شما جالب باشد بدانید دارالترجمه چیست و چه خدماتی را ارائه می دهد ؟ 
دارالترجمه یا دفتر ترجمه رسمی، دفاتری هستند که اقدام به ترجمه مدارک ازدواج، تحصیلی و سایر اسناد و مدارک می نمایند. در دفاتر ترجمه رسمی در تهران افرادی مجرب با عنوان مترجم متون شما را از زبانی به زبان دیگر بر می گردانند. مراکز ترجمه رسمی بسیاری در تهران وجود دارند که مشغول فعالیت در زمینه ترجمه تخصصی به مشتریان خود هستند. اغلب افرادی که قصد مهاجر
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام کنکور ۹۹ شامل مدارک فردی و تحصیلیه . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، تموم متقاضیای دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد باید مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ۹۹ رو تهیه و زمان ثبت نام آزمون سراسری 99 همراه خودشون داشته باشن .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/976/مدارک-لازم-برای-ثبت-نام-کنکور-سراسری-۹۹.html
 
مهلت تکمیل مدارک طرح ملی مسکن به تعویق افتاد  
 
متن اطلاعیه معاونت مسکن و ساختمان درباره طرح ملی مسکن به شرح زیر است؛
 
«به اطلاع می رساند برای حفظ بهداشت و سلامتی متقاضیان محترم زمان مراجعه به شعب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای تکمیل مدارک متعاقباً از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد گردید.»
 
این معاونت 5 روز پیش در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: « متقاضیان طرح اقدام ملی که نسبت به نتیجه پالایش ثبت‌ نام خود اعتراض دارند، می‌توانند از تاریخ 98/12/1
بعضی وقت ها شروع میشه پشت سر هم هر چیزی میخوای نمیشه، هرچقدر تلاش میکنی با امید ادامه بدی بازم نمیشه...برای دانشگاه درخواست فرستادممدارک تحصیلی تایید شده براشون ارسال کردم، کلی صبر و چشم انتظار که مدارک برسه کانادا...بعد دو سه روز با کلی پیگیری تایید کردن مدارک رسیدهشهریه ترم یک دانشگاه هم پرداخت کردمکلی پیگیری که نامه پذیرش نهایی مارو بدید، وضعیت چی هست، چند تا ایمیل و پیگیری بی جواب ...آخرش جواب دادن ظرفیت ترم زمستون ما پر شده، ترم بعدی که
وقت سفارت انگلیس
مراحل تعیین وقت سفارت انگلیس
1.ایجاد حساب کاربری
2.تعیین محل مناسب جهت انگشت تگاری
3.پرکردن فرم
4.تعیین وقت سفارت
5.پرداخت واریزی سفارت
متقاضیان محترم پس از تعیین وقت سفارت انگلیس می‌بایست در روز مقرر با در دست داشتن کلیه مدارک لازم، برای انگشت نگاری و ارائه مدارک در کنسولگری مشخص شده حضور یابند. انگشت نگاری و عکس برداری (بیومتریک) در سفارت انگلیس حدود 25 دقیقه به طول خواهد انجامید و در صورت عدم حاضر شدن فرد متقاضی در روز مق
ور قطع کسب درآمد خوب آن هم در کشور توسعه یافته ای نظیر کانادا انگیزه بسیار مناسبی برای مهاجرت نیروی کار با تجربه و متخصص به این کشور محسوب می شود. در حال حاضر کانادا به عنوان یکی از بزرگترین و پررونق ترین کشورهای پیشرفته دنیا شناخته می شود که رشد اقتصادی قابل توجهی را تجربه کرده و به همین خاطر مورد توجه بسیاری از افراد جویای کار در سراسر جهان قرار گرفته است.
 
با اخذ ویزای کار کانادا به شما اجازه اقامت موقت در این کشور داده خواهد شد و در این
از ریپیستوری های خودتون از گیت هاب بکاپ تهیه کنید چون گیت هاب داره ایرانی ها رو فیلتر میکنه و عجیبتر اینکهبند سوم تعریف نرم‌افزار آزاد که توسط مؤسسه پیشگامان متن‌باز منتشر شده در رابطه با مجوز میگوید: «مجوز نباید بین افراد یا گروه‌ها تبعیض قائل شود.» تحریم تبعیض نیست؟پ.ن: در رابطه با اقدامات اخیر رد هت، گیت هاب و سایردو‌دقیقه سکوت...
همچنین میتونید نظر جادی رو هم در این موضوع بدونید:
https://jadi.net/2019/07/github-sanctions/#disqus_thread
⭕️⭕️⭕️ قابل توجه مودیان مالیاتی ⭕️⭕️ همانطور که می دانیم ، زمان رسیدگی به اظهارنامه های مالیاتی عملکرد ۱۳۹۶ فرا رسیده است . ⭕️ همه ی مودیان مالیاتی اعم از اشخاص حقوقی و نیز اشخاص حقیقی ( البته غیر از آن دسته از اشخاص حقیقی که در زمره تبصره ماده ۱۰۰ ق.م.م در تعیین مالیات مقطوع شرکت نموده و برابر دستورالعمل صادره اقدام نموده اند ) مکلف اند دفاتر و اسناد و مدارک حساب خود را حسب مورد جهت تعیین درآمد مشمول مالیات به واحد های مالیاتی تسلیم نم
گوشی Realme 5i در سنگاپور مجوز گرفت
به‌تازگی دو تلفن هوشمند جدید از شرکت Realme در مرجع رگولاتوری مخابرات سنگاپور موسوم به IMDA رویت شده است. این موبایل‌ها Realme 5i و Realme C3 نام دارند. Realme 5i دیروز در IMDA ظاهر شد تا یک قدم به معرفی رسمی نزدیک‌تر شود. این گوشی با شماره مدل RMX2030 قبلا در چند مرجع اطلاعاتی دیگر هم مشاهده شده بود.
باسلام
به اطلاع کلیه افراد علاقه مند جهت عضویت به عنوان خادم الشهید افتخاری می رساند جهت ثبت نام با همراه داشتن مدارک زیر به قرارگاه شهرستان خود مراجعه نمایند.
توجه:درنظر داشته باشند تمامی خادمین افتخاری باید در مرحله اول در سایت کوله بار به نشانی khademin.koolebar.irنام نویسی کرده باشند و بعد مدارک خود را تحویل قرارگاه خادم الشهدا نمایند.
بعد از مراحل تشکیل پرونده از فرد مصاحبه حضوری گرفته می شود و نمره مصاحبه در سایت کوله بار ثبت می گردد و فرد میت
 
تاسیس شرکت
شما برای تاسیس شرکت در هر نوعی که باید مدارکی را تحویل دهید تا شرکت شما به ثبت برسد. در واقع باید بدانید هر فردی که تصمیم به تاسیس شرکت می گیرد باید مدارک مورد نیاز برای تاسیس آن شرکت مورد نظر خود را ارائه دهد تا با ثبت شرکت او موافقت کنند. شرکت های تجاری با یکدیگر تفاوت دارند و به همین دلیل مدارکی را هم که باید هر یک از آنها تحویل اداره ثبت دهند با دیگر مدارک تفاوت باشد. برای اینکه با تاسیس شرکت و مدارکی که باید تحویل دهند آشنایی بی
مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد ۹۹ تو دفترچه ثبت نام نوشته میشه و تموم داوطلبایی که می خوان ثبت نام کنکور ارشد سراسری و دانشگاه آزاد رو انجام بدن ، باید مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ارشد 99 رو آماده و همراه داشته باشن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو ، مدارک لازم برای ثبت نام آزمون ارشد 99 شامل فایل عکس ، اطلاعات فردی ، تحصیلی ، کارت اعتباری میشه .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/
خدمات
خدمات ترجمه رسمی کلیه اسناد و مدارک بر اساس قیمت‌های مصوب قوه قضاییه (برای مشاهده فهرست قیمت‌ها اینجا کلیک کنید)
ترجمه انواع متون حقوقی، فنی، علمی، پژوهشی و غیره
برابر اصل گذرنامه
تکمیل فرم اخذ ویزا
ترجمه انواع کتاب و مقالات
ترجمه اسناد و مدارک تحصیلی
ترجمه شناسنامه و کارت ملی
تایید کلیه اسناد و مدارک رسمی (قوه قضاییه و وزارت امور خارجه) (برای مشاهده مدارک مورد نیاز جهت تاییدات اینجا کلیک کنید)
دفتر ترجمه رسمی
دفتر ترجمه
ترجمه رسم
تکنولوژی اسکن اسناد و مدارک  اسکن داک دات بلاگ یکی از بزرگترین  و سریع ترین سیستم های پیشرفته  اسکن و تصویر برداری دیجیتال را  در کشور در اختیار دارد که هم اینک سازمان های بسیاری خدمات |اسکن سازمانی|بایگانی دیجیتال | اسکن اسناد و مدارک مالی|اسکن مدارک دانشگاهی | اسکن کتاب خانه های بزرگ| را در این  مرکز انجام می دهند .
ادامه مطلب
خدمات
خدمات ترجمه رسمی کلیه اسناد و مدارک بر اساس قیمت‌های مصوب قوه قضاییه (برای مشاهده فهرست قیمت‌ها اینجا کلیک کنید)
ترجمه انواع متون حقوقی، فنی، علمی، پژوهشی و غیره
برابر اصل گذرنامه
تکمیل فرم اخذ ویزا
ترجمه انواع کتاب و مقالات
ترجمه اسناد و مدارک تحصیلی
ترجمه شناسنامه و کارت ملی
تایید کلیه اسناد و مدارک رسمی (قوه قضاییه و وزارت امور خارجه) (برای مشاهده مدارک مورد نیاز جهت تاییدات اینجا کلیک کنید)
دفتر ترجمه رسمی
دفتر ترجمه
ترجمه رسم
شاید بسیاری از ما نام تجاری کالا یا خدماتی که از آن استفاده می کنیم را به خاطر نداشته باشیم و فقط طرح لوگوی آن کالا را در ذهنمان به یاد داشته باشیم . به طور کلی همیشه اشکال بیشتر در ذهن و خاطر می مانند. به همین علت است که به همه ی سازمان ها ، نهاد ها و … توصیه می شود در کنار نام تجاری برای محصولات و خدمات خود حتما یک لوگو نیز طراحی نمایند و به ثبت لوگو بپردازند. همچنین به صاحبان مشاغل توصیه می شود جهت جلوگیری از کپی برداری دیگران از برند و لوگوی آ
مدارک مهندسی عمران
 
مدارک لازم کپی مدارک افراد و هویتی همه تعداد اعضای شرکت مهندسی قالا از جمله ارائه شناسنامه وکارت ملی
ارایه مدارک نداشتن هیچگونه سوء پیشینه کیفری عضو هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت
ارایه قرارداد شرکت فنی مهندسی که توسط هر یک از اعضاء شرکت امضا شده باشد.
ارایه دو یا سه نسخه از قرارداد و اساسنامه شرکت فنی مهندسی که تمام اوراق آن به امضای سهامداران شرکت فنی مهندسی قالا رسیده باشد.
ارایه دو یا سه نسخه از اظهارنامه شرکت ف
✅نصب دوربین در قسمتهای مشاعی یا مشترک مثل پارکینگ و راه پله و... تنها با تصویب هیئت مدیره ساختمان مجاز است .بنابراین نصب دوربین بوسیله ساکن یک آپارتمان در قسمت مشاعی غیرقانونی است.نصب دوربین در محیط هایی که به حریم شخصی افراد مربوط میگردد(محیط داخلی منزل، اتاق خواب افراد، اتاق رخت کن، اتاق پرو و...)اشکال  دارد و برای نصب دوربین در اینگونه محیط ها ، داشتن مجوز الزامی است.بطور کلی نصب دوربین بصورت مخفی و به هر شکل ممکن (در محیط خصوصی ، عمومی یا م
۷۰۰ متر باغچه در رزکان شهریار
لوکیشن مناسب واقع در رزکان
۴۰ متر بنای آماده با مجوز از شهرداری
استخر رو باز
درختان مثمر میوه و سرسبز
یک ساعت سهمیه اب کشاورزی
انشعابات آماده نصب
مدارک سند مادر
کدملک در املاک سناتور : 4013
 
برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید     
 
برای پیوستن به کانال تلگرامی ما به آدرس زیر مراجعه کنید :
https://t.me/senator_melk2
از سایت ما دیدن فرمایید:
http://amlakesenator.com/
09125938112
ضرغامی
09387385864
احمدی
آدم‌هایی که بقیه رو درک میکنن و حواسشون به بقیه هم هست، دو هیچ جلوتر از آدم‌هایی هستن که به جز خودشون احدی رو تو این دنیا نمی‌بینن! اونا که فرقی بین مال خودشون و اموال بقیه نمی‌بینن، اگر آئینه ماشینی کنار خیابونِ پررفت و آمد می‌بینن به سمت داخل ماشین میچرخوننش، اونا که اگه پول کسی زمین میفته بهش میگن، اونا که درک میکنن این روزا جور کردن مدارک گم‌شده چقدر سخته و اگه کیف مدارک رو زمین می‌بینن برش میدارن تا یه جوری به صاحبش برسونن! 
ادامه مط
آخر سر پس اینکه اولین دانشگاه گفت رقابت رو رشته شما زیاده و درخواست بررسی نمیکنه
و دانشگاه دوم که گفت ظرفیت پر شده...
 
تیر آخر که داشتم این بود که برای کالج درخواست ویزا کنم
 
چند روز شب روز روی استادی پلن کار کردم، از قبل برای دانشگاه روی اشتادی پلن کار کرده بودم در نهایت ترکیب کردم
و به نظرم استادی پلن خوبی شد. پس تایید مشاور اینا درخواست ثبت کردم
 
قبلش هم بقیه مدارک برای اون دانشگاه برای ویزا امده کرده بودم
 
مدارک ثبت کردم، تقریبا آخرین لح
چگونه شخصی را برای سبدگردانی پیدا کنیم؟
بسیاری از کارگزاران رسمی بورس اوراق بهادار، مجوز سبدگردانی را نیز دریافت کرده‌اند. کافیست به یک کارگزاری که مطمئن هستید دارای مجوز مدیریت پرتفوی و سبدگردانی می‌باشند مراجعه کنید و با ایشان قرارداد همکاری در زمینه مدیریت پرتفوی امضا نمایید.
وقت سفارت انگلیس
مراحل تعیین وقت سفارت انگلیس
1.ایجاد حساب کاربری
2.تعیین محل مناسب جهت انگشت تگاری
3.پرکردن فرم
4.تعیین وقت سفارت
5.پرداخت واریزی سفارت
متقاضیان محترم پس از تعیین وقت می‌بایست در روز مقرر با در دست داشتن کلیه مدارک لازم، برای انگشت نگاری و ارائه مدارک در کنسولگری مشخص شده حضور یابند. انگشت نگاری و عکس برداری (بیومتریک) در سفارت انگلیس حدود 25 دقیقه به طول خواهد انجامید و در صورت عدم حاضر شدن فرد متقاضی در روز مقرر، درخواست و
 در این پست به برخی از مدارک ثبت شرکت سهامی خاص اشاره می کنیم. شما دوستان عزیز می توانید باقی مطالب را از وب سایت اصلی دنبال کنید. 
1- اظهارنامه شرکت سهامی خاص که توسط اداره ثبت شرکت ها به صورت فرم چاپ شده است. 2 نسخه2- اساسنامه شرکت سهامی خاص که توسط مؤسسین تهیه می شود. 2 جلد3- صورت جلسه مجمع عمومی مؤسسین. 2 برگ4- صورت جلسه هیأت مدیره با امضای مدیران منتخب. 2 نسخه
 
ادامه مطلب در https://kararegister.com
 
ترجمه رسمی اسناد و مدارک تابع قوانین ابلاغ شده از سوی دادگستری جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. باید بدانیم که اسناد و مدارک رسمی کشور در صورت ارائه اصل آنها قابل ترجمه رسمی بر روی سربرگ قوه قضائیه و ممهور به مهر و امضای مترجم رسمی تایید شده از قوه قضائیه می باشند. توجه داشته باشید که کپی این اسناد و حتی کپی برابر اصل دفاتر اسناد رسمی قابل ترجمه رسمی نیستند و تنها می توان آنها را بر روی سربرگ غیر رسمی دارالترجمه و مهر وامضای دارالترجمه (و نه سر
دستگاه فتوتراپی و مجوز وزارت بهداشت
شرکت نی نی سالم دارای مجوز رسمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است در حالیکه
بسیاری از ارائه کنندگان دستگاه های فتوتراپی
بدون داشتن هر گونه مجوزی اقدام به فعالیت می کنند و
در بسیاری از ارائه دهندگان، دستگاه ها توسط شرکتهای سازنده غیر مجاز ساخته شده اند
که به همین منظور کیفیت لازم را برای درمان زردی نوزاد ندارند
و چه بسا نداشتن کیفیت لازم باعث بروز مشکلات عدیده ای برای نوزادان یا والدین آنها شده است
و ه
شهر کرد یکی از شهرهای مرکزی ایران و مرکز شهرستان شهر کرد و استان چهارمحال و بختیاری است. این شهرستان مرتفع ترین مرکز استان در ایران است و به همین دلیل به بام ایران شهرت دارد. شهر کرد با دارا بودن امکانات طبیعی بسیار، ظرفیت بالایی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف دارد. بخش صنایع فولاد، بخش ریلی و حمل و نقل، تولید سیمان ، تولید آب معدنی تنها قسمتی از ظرفیت های مهم این شهرستان برای سرمایه گذاری محسوب می شود.
موضوعاتی که برای تاسیس شرکت به ادار
به صورت کلی ترجمه مدارک به ۲ بخش تقسیم می شود :۱٫ ترجمه مدارک از سایر زبان‌ها به گویش پارسی برای اخذ تاییدیه وزارت علم ها۲٫ ترجمه مدارک تحصیلی وزارت علم ها از لهجه پارسی به دیگر زبان‌ها به صورت قانونی .
گواهینامه ترجمه مدارک فنی و حرفه ای که به وس یله اداره فراگیری فنی و حرفه ای صادر می شود و معتبر رسمی است و قابل تایید است اما گواهینامه های صادره از شرکت های و شرکت ها آموزشی متفاوت با قانون ها بر خلاف داشته و هیچ بها رس
 وبلاگ کمد بایگانی : 11راه مرتب کردن اسناد و مدارک

 
تا به حال برایتان پیش آمده است که
سند یا مدرکی را بخواهید و مجبور شوید برای پیدا کردنش همه جای خانه را زیر
و رو کنید و چند ساعت دنبال آن بگردید؟ اگر می خواهید دچار چنین مشکلی
نشوید این ۱۱ نکته را بخوانید و اسناد و مدارک شخصی تان را مرتب کنید:
 
۱) برای اینکه هنگام پیدا کردن مدارک
مهمتان، دچار استرس و سردرگمی نشوید، چند کشوی کوچک یا یک کمد طبقه بندی
شده را برای نگهداری آنها انتخاب کنید.
 
۲) ا
زبان ابزاری برای ارتباط بین انسان ها است. با گسترش جوامع بشری و افزایش جمعیت نیاز به ارتباط بین انسان ها بیش از پیش احساس می شود. به همین دلیل افرادی با تسلط به زبان مقصد و با ترجمه ارتباط میان انسان ها را آسان تر از قبل کرده اند. برخی افراد برای مهاجرت نیاز به ترجمه برخی مدارک کشور مقصد را دارند. بنابراین دفاتر ترجمه با ترجمه اسناد و مدارک افراد را برای مهاجرت آسان و بدون دغدغه یاری می رسانند. 
دفتر ترجمه رسمی تهران دکتر امین جعفری با تخصص حرف
How to send IR documentation to IR domain?
چه گونه برای ثبت دامنه آی آر مدارک را برای ایرنیک ارسال کنیم ؟حتما برای شما هم اتفاق افتاده که قصد فعال‌سازی وب سایت جدیدی را داشتید و قصد داشتید که برای تارنما خویش دامین ملی یا این که به عبارتی دامنه . ir را ثبت فرمائید و نسبت به خرید دامنه مبادرت نمائید . کمپانی ایرنیک تحت عنوان ثبت کننده این دامنه در هنگام ثبت دامنه از شما مدارک احراز نام و نشان را التماس می نماید . در هنگام ثبت دامین نیازی به ای
اقامت مجارستان به منظور دستیابی به فعالیتهای سودجو می تواند به اتباع غیر اروپایی صادر شود. اتباع غیر EEA که قصد اقامت در این کشور و کار خود اشتغالی و یا ایجاد شغل ، تعاونی یا شخص حقوقی دیگری را دارند و یا به عنوان یک عضو اجرایی ، نماینده یا هیئت نظارتی آن نهاد ، واجد شرایط اجازه اقامت مجارستان هستند .
هدف از فعالیت سودجویانه خود اشتغالی می تواند با این موارد تأیید شود:- مجوز کارآفرینی خصوصی ، یا- برنامه تجاری ، یا- مجوز تولیدکننده در مقیاس کوچک
روال اداری ثبت نام دانشجویان قبولی جدید (کنکور فراگیر) به شرح ذیل می باشد:✅1- ثبت نام اینترنتی در سامانه گلستان✅2- ثبت نام حضوری در دانشگاه محل قبولی و تحویل اصل مدارک به دانشگاه✅3- پرداخت شهریه ثابت ترم یک✅4- انتخاب واحد ترم یک✅5- شرکت در کلاسهای ترم✅6- پرداخت شهریه دانشپذیری (احتمالا در اردیبهشت ماه)✅7- پرداخت شهریه متغیر ترم (در اواخر ترم)✅8- انتخاب حوزه آزمون  در اردیبهشت ماه (انتخاب هر شهر دلخواه)✅9- کارت ورود به جلسه آزمون✅10- امتحانات پا
ترجمه رسمی اسناد و مدارک تابع قوانین ابلاغ شده از سوی دادگستری جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. باید بدانیم که اسناد و مدارک رسمی کشور در صورت ارائه اصل آنها قابل ترجمه رسمی بر روی سربرگ قوه قضائیه و ممهور به مهر و امضای مترجم رسمی تایید شده از قوه قضائیه می باشند. توجه داشته باشید که کپی این اسناد و حتی کپی برابر اصل دفاتر اسناد رسمی قابل ترجمه رسمی نیستند و تنها می توان آنها را بر روی سربرگ غیر رسمی دارالترجمه و مهر وامضای دارالترجمه (و نه سر
 
همه شرکت های بزرگ و کوچک برای مدیریت مراودات مالی خود به یک برنامه حسابداری نیاز دارند. تاریخچه حسابداری در جهان نزدیک به ۶۰۰۰ سال قدمت دارد و تاریخ نخستین مدارک کشف شده حسابداری به ۳۶۰۰ سال قبل از میلاد برمی گردد. پیشینه حسابداری در ایران نیز به نخستین تمدنهایی بر می گردد که دراین سرزمین پا گرفت، و مدارک حسابداری بدست آمده با ۲۵ قرن قدمت، گواه بر پیشرفت این دانش در ایران باستان است.
ادامه مطلب
خاتمه ی چرخه ی تست
این مرحله آخرین مرحله بوده که در آن ما گزارشی برای به اتمام رسیدن تست تهیه می کنیم.
در این مرحله تیم تست برای جلسه ای فراخوانده می شوند تا معیارهای تکمیل چرخه بر اساس پوشش تست، کیفیت، زمان، هزینه، نرم افزار، اهداف تجاری ارزیابی شوند.
تیم تست مدارک تست (مانند تست کیس، گزارش ایرادات و…) را برای شناسایی استراتژی هایی که باید در آینده عملی شوند که همین امر باعث جلوگیری از چالش های پیش روی پروژه می شود، تجزیه و تحلیل می کنند.
گ
ایا میدانید ثبت شرکت  چیست؟
ثبت برند یکی از اقداماتی است که میبایست در هنگام ثبت شرکت انجام بگیرد ،در ادامه این مطلب موسسه ثبت برند کریم خان به توضیح اجمالی در رابطه با مفهوم برند میپردازد،برند یا نام تجاری نامیست که سبب تمایز محصولات و خدمات و ثبت برنداز سایر خدمات و شرکت ها می شود. به طور کلی برند یا نام تجاری به دو صورت لاتین و غیر لاتین در دنیای کسب و کار استفاده می شود.استفاده از برند به معنای استفاده از انحصار یک امتیاز از یک کالا یا خد
اطلاعاتی مهم درباره وقت سفارت لهستان
چنانچه می‌خواهید که با روند کار تعیین وقت سفارت لهستان آشنا شوید تا
آخر این مقاله همراه ما باشید، اگر قصد دارید که به کشور لهستان سفری داشته
باشید به‌منظور تفریح ، تحصیل و یا کار و تجارت موظف به تهیه ویزای لهستان
متناسب باهدف سفر خود هستید. تهیه ویزای لهستان در ابتدا مشروط به تعیین
وقت سفارت لهستان می‌باشد پس از اطلاع قیمت وقت سفارت لهستان باید شروع به
جمع‌آوری مدارم و تکمیل آن‌ها کنید و در روز تعی
مستندات
کوپن / eVoucher شما به محض بدست آوردن اقساط کامل و تأیید وسیله نقلیه سازمان ثبت نام وسیله نقلیه ، مرتباً در دسترس شما خواهد بود. اگر مشکلی نیست ، توجه داشته باشید که وسایل نقلیه خاص "تقاضا" ممکن است زمان بیشتری را برای تأیید بگذارد و اگر چنین است ، ما را به شما می خواهیم. در صورت عدم دستیابی به وسیله نقلیه به دلیل عدم وجود اسناد و مدارک کمبود یا عدم توانایی در دادن یک مستر کارت معتبر ، این امر به عنوان "بدون نمایش" رفتار می شود ، این بدان معنا
ترجمه دیپلم 
صدور مدرک دیپلم به صورت قانونی توسط موسسات آموزشی زیر نظر وزارت آموزش و پروش آن استان انجام میگیرد , اما متاسفانه بارها دیده شده که مدارک تحصیلی توسط برخی سایت های سودجو به فروش می رسد آما اینکه این مدارک تا چه حد قابل تائییدات و استناد بوده در این مورد تنها این نکته بیان می باشد اگر در فرآیند ترجمه رسمی  و قانونی مدرک دیپلم خود  نمیخواهید به مورد مهمی شامل عدم تایید ترجمه و مدرک برخورد کنید همین امر جعلی بودن مدرک دیپلم شماست.
ترجمه مدرک لیسانس 
صدور مدرک لیسانس در دانشگاه های کل کشور  و به صورت کاملا قانونی می باشد , دانشجویان هر دوره قادر به گذراندن دوره های پیوسته و ناپیوسته بوده که این دوره های مذکور به مدت 4 سال و در دوره های ناپیوسته به مدت دوسال قادر به اخذ مدرک لیسانس در هر رشته دانشگاهی می باشند .
دانشجویان متقاضی مدرک لیسانس میتواند در هر مقطعی به طور کاملا قانونی مدرک لیسانس خود را ترجمه رسمی کنند که دارالترجمه رسمی پارسیس قادر به ترجمه رسمی مدرک لیسانس
وام ازدواج در سال ۹۸ به میزان ۳۰ میلیون تومان برای هر زوج می باشد که دارای دوره بازپرداخت ۵ ساله با اقساط ماهانه حدودا ۵۰۰ هزار تومانی (کارمزد ۴ درصد) است. بنابراین کل وام برای عروس و داماد، ۶۰ میلیون تومان است که دارای حدود ۱ میلیون تومان اقساط ماهانه می باشد. در این مطلب بطور کامل به تاریخچه، شرایط، مدارک و نحوه ثبت نام می پردازیم.
 
مطلب همه چیز درباره وام ازدواج را مطالعه کنید
سایت ثنا یا عدل ایران را ممکن است بارها و بارها شنیده باشید یا جز افرادی باشید که به دلایلی نیاز به ثبت نام و ورود به این سامانه داشته باشید و حال به دنبال یافتن پاسخ این سوال باشید که مدارک ثبت نام سامانه ثنا چیست؟
چه مدارکی برای ثبت نام اولیه سامانه ثنا نیاز است؟
طیق آموزش های داده شده و توضیحات قسمت قبل برای انجام ثبت نام اولیه شما نیاز به مدارک زیر دارید :
1. شناسنامه
2. کارت ملی
3. قبض آب ، برق ، گاز یا تلفن محل سکونت : به جهت وارد کردن آدرس دقی
نکات مهم در انتقال دانش آموز
برای دانش آموز ورودی ابتدا باید مدرسه مقصد درخواست انتقال را ثبت نماید و سپس مدرسه مبدا ان را تایید کند. 
هر گونه ثبت نام دانش آموز در بین سال، الزاما باید با مجوز ثبت نام که توسط کارشناسی مربوطه صادر می گردد باشد. 
در دفتر آمار بعد از ثبت به صورت دستنویس و با خودکار مشکی شماره مجوز نیز وارد شده و حتما توسط مدیر آموزشگاه مهر و امضا گردد. 
انتقال فقط تا اول اردیبهشت ماه امکان پذیر است و بعد از این تاریخ هرگونه نقل و
مشاوران کودک و نوجوان با اختلالات روحی ، رفتاری و عاطفی کودکان و نوجوانان را درمان می کنند. آنها مسائل را تشخیص می دهند ، برنامه های درمانی ایجاد می کنند و به جوانان کمک می کنند تا با انواع چالش های موثر بر خوشبختی و ثبات برخورد کنند. مشاوران کودک در مدارس ، دفاتر خدمات اجتماعی ، بیمارستان ها ، مراکز بازداشت نوجوانان ، پناهگاه های بی خانمان ، پناهگاه های خشونت خانگی و کلینیک های سرپایی کار می کنند. آنها غالباً به کودکانی که با آسیب های فعلی ی
خدمات دارالترجمه رسمی آریان
خدمات ارائه شده در دارالترجمه رسمی آریان  شامل ترجمه رسمی مدارک و اخذ کلیه تاییدات مربوط به ترجمه رسمی مدارک از ارگان ها و سازمان های مرتبط می شود. کادر مجرب دارالترجمه رسمی آریان با تلاش مستمر ارائه این خدمات را در کمترین زمان با مناسب ترین قیمت و بالاترین دقت و کیفیت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار خواهد داد.
 
مدیریت دارالترجمه رسمی آریان خود را متعهد به کسب رضایتمندی مشتریان عزیز می داند  و سیاست های دارالت
برای ثبت شرکت دارویی به مدارک زیر نیاز دارید:
-درخواست کتبی اخذ موافقت اصولی شرکت پخش سراسری یا استانی دارو
-تصویر اساسنامه شرکت با موضوع فعالیت در خصوص توزیع دارو
-تصویر آگهی روزنامه رسمی تاسیس شرکت و تغییرات آن
-نداشتن سوء فعالیت در امور دارویی و وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی
-گواهی عدم سوءپیشینه اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل
-فرم تکمیل شده و تعهد نامه ی شرکت
-معرفی نامه کتبی معاونت غذا و دارو و دانشگاه مربوطه
مدیر عامل شرکت می بایست همز
چند وقت پیش آگهی دادم تو دیوار 
بعد یه هفته تلگرام پیام اومد ک گفت از طرف بنیاد خیریه رشده
میخواد برای این کار کمک کنه بعد این ک یه سری مدارک میخوان شناسایی 
من ک کارت ملی نداشتم گفت اگه مدارک کس دیگه ی باشه مشکلی نیست از مدارک بابام عکس گرفتم +قبض برق فرستادم
چند روز هیچ خبری نبود ب بنیاد رشد ایمیل زدم گفتن ازطرف ما نبوده 
​​​​​
 
 
​​​​​     : ایمیل دادم جواب ندادن زنگ زدم گفتن ایمیل و خوندیم داریم پیگیری میکنیم           تا بفهمیم کی ب
خوب سعی کردم یکم منظم تر بنویسممسیر جدید مهاجرتی که انتخاب کردم، مسیر دانشجویی کانادا هست، اول از همه اینکه بعدش راحت اجازه کار میدن بهت، بعدشم میشه اقامت گرفت و از همه مهمتر اینکه کانادا همیشه برام یک آرزو بوده.الان در یک دانشگاه و یک کالج پذیرش گرفتم، کالج پذیرش قطعی امد ولی هنوز برای پذیرش قطعی دانشگاه باید مدارک تاییده شده ترجمه شده رو برای دانشگاه بفرستم و شهریه یک ترم رو واریز کنم تا پذیرش اونم بیاد و برم سراغ ویزاایشالا که همه چی خوب
اخذ جواز تاسیس گلخانه
اخذ جواز تاسیس گلخانه در موسسه ی حقوقی و ثبتی تکسفیر به انجام
میرسد
برای اخذ مجوز ها میتوانید مراحل را به موسسه تکسفیر سپرده و
پس از تهیه ی مدارک لازم به اهداف تجاری و ثبتی خود دست یابید.
متقاضیان اخذ جواز تأسیس گلخانه باید پس از تهیه ی مدارک به
مدیریت جهادکشاورزی ارائه نمایند.
۱- سند
مالکیت به صورت رسمی و یا قولنامه ای
۲- پروانه
بهره برداری از چاه یا مدارکی که نشان دهنده آب از رودخانه, قنات, چشمه, کانال
برای زمین ارئه شده
ترجمه رسمی اسناد و مدارک
عبارت است از ترجمه اسناد و مدارک بر روی سربرگ قوه قضاییه.البته این اسناد زمانی اعتبار دارند که مهر قوه قضاییه به زبان ترجمه شده داشته باشند.
در صورت لزوم می‌توانید ترجمه رسمی را به تایید اداره مربوطه در وزارت دادگستری و امور خارجه نیز برسانید.برای ترجمه رسمی، مدارک و اسناد باید دارای شرایط لازم برای تایید توسط دادگستری و امور خارجه را داشته باشند.
ترجمه رسمی در دفتر ترجمه رسمی ۴۰۳ تهران، به شماره پروانه ۹۰۴ زیر ن
دارالترجمه چیست
اگر بخواهیم دارالترجمه را در یک جمله خلاصه کنیم می توان گفت دارالترجمه سازمان و یا موسسه ای زیر نظر دادگستری است که وظیفه ی آن ترجمه از زبان مبدا به زبان مقصد می باشد , به عنوان مثال یک دارالترجمه ی انگلیسی وظیفه دارد که تمامی اسناد و مدارک رسمی و غیر رسمی را از فارسی به انگلیسی و یا بالعکس ترجمه کند و به مشتری ارائه دهد.
نکته ای که وجود دارد این است که دارالترجمه ی انگلیسی حق ترجمه ی مدارک به زبان های دیگری را ندارد حتی اگر به
دارالترجمه چیست
اگر بخواهیم دارالترجمه را در یک جمله خلاصه کنیم می توان گفت دارالترجمه سازمان و یا موسسه ای زیر نظر دادگستری است که وظیفه ی آن ترجمه از زبان مبدا به زبان مقصد می باشد , به عنوان مثال یک دارالترجمه ی انگلیسی وظیفه دارد که تمامی اسناد و مدارک رسمی و غیر رسمی را از فارسی به انگلیسی و یا بالعکس ترجمه کند و به مشتری ارائه دهد.
نکته ای که وجود دارد این است که دارالترجمه ی انگلیسی حق ترجمه ی مدارک به زبان های دیگری را ندارد حتی اگر به
 
 
 
  کیف مدارک و موبایل Boss مدل N9805
 
جهت خرید این محصول به لینک زیر مراجعه نمایید
 
http://50400.dayanshop.com/Product/9805
 


 
 
کیف مدارک و موبایل Boss مدل N9805دسته بندی:  ست چرمی, کیف پولفروشنده: Nika leatherبرند: bossاشتراک گذاریجنسیت : مردانه دارای آینه دارای 1 عدد محل نگهداری عکس دارای 10 عدد محل نگهداری کارت ویزیت و کارت اعتباری دارای 2 عدد محل نگهداری اسکناس دارای بند دستی دارای 1 عدد محفظه زیپ داردارای نگهدارنده موبایلبه همراه جاسوئیچی
 
سایر خصوصیاتنام کیف مدا
خرید کیف مدارک چرم زانکو مدل 3099- KM 
 
قیمت : 58500 تومان
 
 
برند : Zanko Leather
 
 
خرید پستی کیف مدارک چرم زانکو مدل 3099- KM 
 
 
قیمت کیف مدارک چرم زانکو مدل 3099- KM 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تصاویر بیشتر
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خرید کیف مدارک چرم
خرید کیف مدارک چرم مشهد مدل P0983-089 
 
قیمت : 532000 تومان
 
 
برند : Mashad Leather
 
 
خرید پستی کیف مدارک چرم مشهد مدل P0983-089 
 
 
قیمت کیف مدارک چرم مشهد مدل P0983-089 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
تصاویر بیشتر
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خرید کیف مدارک چرم م
برای تهیه دمنوش زیره بهتر است یک شب تا صبح یکی، دو قاشق مرباخوری زیره را در سرکه خیس کنید و بعد، زیره‌ها را از سرکه خارج و آنها را در یک لیوان آب جوش دم کرده و میل کنید. این دمنوش هم برای رفع نفخ بسیار خوب است اما از آنجا که افراد مختلف مزاج‌های متفاوتی دارند، این دمنوش‌های خانگی را بهتر است فقط یکی، دو بار در هفته میل کنند و استفاده بیشتر از این مقدار با مجوز پزشک باشد. همچنین مصرف دمنوش‌های گیاهی در دوران بارداری توصیه نمی‌شود چون بعضی از
مدارک مورد نیاز اقامت
کشورهای اروپایی از لحاظ کیفیت زندگی، زیبایی، آرامش و رفاه جزو بهترین کشورهای جهان به شمار می آیند و از این رو بسیاری از افراد ساکن دیگر کشورها خواهان اخذ اقامت این کشورها هستند. البته این کار تنها با دانستن قوانین مربوط به روش های مختلف مهاجرتی نظیر ثبت شرکت، سرمایه گذاری، ازدواج، خرید ملک و…  امکان پذیر خواهد بود. بنابراین متقاضیان با داشتن اطلاعات کافی در این زمینه می توانند به درستی تصمیم گیری نموده و سپس اقدام
ثبت شرکت
ثبت شرکت
شریک شدن تعدادی از افراد که برای رسیدن به هدف خاص در کنار هم جمع شده اند را می توان معنی شرکت دانست.شرکت ها دارای شخصیت حقوقی می باشند. باید ذکر کرد شرکت ها تنها زمانی که به ثبت شرکت می رسند قانون از آن ها حمایت خواهد کرد. انواع مختلفی از شرکت ها وجود دارد : شرکت با مسئولیت محدود ، شرکت نسبی ، شرکت غیر سهامی ، شرکت سهامی شرکت تعاونی، شرکت تضامنی و…در نظر داشته باشید که هزینه ثبت شرکت برای هر یک متفاوت می باشد.
ما در این مقاله
                                                                    
9موسسه برتر چاپ کتاب در سال ۹۸
 انتشارات کتاب کتیبه نوین:  موسسه چاپ کتاب رسمی و قانونی با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، افتخار این را دارد که نتیجه سال‌ها تجربه و نقش خود در صنعت چاپ و نشر از جمله تایپ تخصصی انواع کتب، دریافت شابک، دریافت فیپا، دریافت مجوز چاپ کتاب و…
ادامه مطلب
سینماپرس: شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی برای یک فیلم مجوز نمایش صادر کرد.
به گزارش سینماپرس، شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی در جلسه اخیر که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، مجوز نمایش فیلم : " انفرادی" به تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان، کارگردانی سید مسعود اطیابی و نویسندگی حمزه صالحی صادر شد.
 
منبع : سینماپرس
در ترجمه رسمی انگلیسی هر مدرک هویتی و هر سندی که دارای بار حقوقی و مدرکی باشد نیاز به ترجمه رسمی انگلیسی برای آن ایجاد می شود. مهمترین مدارکی که نیاز به ترجمه رسمی انگلیسی پیدا می‎‌کنند ترجمه رسمی انگلیسی مدارک تحصیلی (مقاطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و همه مدارک مربوط به وزارت علوم)، سندهای ملکی، وکالتنامه‌ها، گواهی سوء پیشینه، گواهی اشتغال، سند ازدواج و طلاق، گواهی‌های پزشکی، برگه‌های معاملات قطعی، کلیه گواهی‌نامه‌های مالی، مبا
مدارک لازم جهت اخذ ویزای ازبکستان
مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی ازبکستان:اصل و کپی پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار2 قطعه عکس 3*4 رنگی زمینه سفید داشتن دعوتنامه معتبر که توسط آژانس آنامهرپرواز تهیه می شود.تکمیل فرم درخواست ویزا و اطلاعات مسافر به صورت کامل توسط آژانس آژانس آنامهرپروازانجام خواهد شد.
 
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای کردستان اضافه کرد: چنانچه حفر چاه آب خانگی در مجاور چاهها یا منابع آبی مجوزدار بوده و بر این منابع(دارای مجوز) تاثیرگذار باشد، در صورت تایید کارشناسان این شرکت، مسدود می‌شود.
 
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای کردستان عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از آنجاییکه چاه‌ خانگی اغلب در منازل برای تامین آب شرب مورد نیاز حفر می‌شود، بنابراین آمار دقیقی از تعداد چاه‌های غی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها