نتایج جستجو برای عبارت :

سایپر دراگون

Dragon Ball Z: Resurrection F 2015,x265 HEVC,انیمیشن اکشن,بلوری,حجم کم,دانلود انیمیشن دراگون بال زد 2015,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود فیلم Dragon Ball Z: Resurrection F 2015 BluRay,دانلود فیلم جدید,دانلود کارتون Dragon Ball Z: Resurrection F 2015 720p,دانلود کارتون دراگون با زد با دراگون بال زد,دانلود مستقیم Dragon Ball Z: Resurrection F 2015 1080p,دوبله انگلیسی,
ادامه مطلب
Dragon Ball Super Broly 2018 BluRay 1080p 1080p BluRay,انیمه دراگون بال سوپر: برولی 2018,توپ اژدها برولی,دانلود انیمه ژاپنی,دانلود انیمیشن Dragon Ball Super: Broly 2018,دانلود رایگان کارتون,دانلود کارتون دراگون بال سوپر برولی 2018 دوبله فارسی,دانلود کارتون دراگون بال سوپر: برولی 2018,دراگون بال برولی,دوبله فارسی کارتون Dragon Ball Super: Broly 2018,زیرنویس فارسی Dragon Ball Super: Broly 2018,
ادامه مطلب
 
 
در این مطلب شما را با سایت جدید zpark game قرار آشنا کنم، این سایت مثل سایت سایپر دراگون هست، که توانسته در مدت زمان کمی پیشرفت کنه.
 
سایت ز پارک در مدت زمان کمی توانسته مخاطبان زیادی جذب کنه.
 
شما میتوانید بدون واریز در سایت روزی ۱ روبل برداشت بزنید:
 

ادامه مطلب
سلام کسب درآمد از سایت سایپر دراگون بیز
✅مشابه سایت های پرندگان ولی با این تفاوت که تو این سایت بدون سرمایه هم میشه کسب درآمد کرد با ثبت نام ده هزار نقره میده تو بازی
✅هر ۱۰۰ نقره مساوی است با یک روبل روسی
✅بونس۲۴ ساعته ساعتی و دقیقه ای
✅برای هر زیر مجموعه ده هزار نقره و ۲۰ درصد کمیسیون
✅سود دهی تا لول ۵ زیر مجموعه کیف پول پاییر رو از گوگل پلی دانلود کنید لینک ثبت نام
 
http://syper-drakon.biz/?i=30091
تاریخچه : دراگون فروت یا میوه اژدها درسال های اخیر در سراسر دنیا بسیار محبوب و مرسوم شده و در کشور ما نیز در فروشگاه های خاصی با قیمت تقریبا گران به فروش میرسد.
پیتایا یا دراگون فروت روی کاکتوسی به نام هیلوسرئوس رشد می کند که به نام ((ملکه هندلولو)) نیز شناخته می شود.میوه اژدها فقط در شب شکوفه می کند و گل هایش عموما بزرگ و سفید هستند.
این گیاه بومی جنوب مکزیک و افریقای مرکزی است اما در کشورهای اسیای جنوب شرقی همچون ویتنام،تایوان،جنوب چین،ژاپن،
نام سایت : ( سایپر دراگون ) syper drakon
نوع سایت : هایپ
درصد اطمینان : 50%
مدت زمان فعالیت سایت سایپر دراکون : 46 روز
معرفی سایت : سایت سایپر دراگون یک وبسایت روسی از نوع هایپ هست که حدودا ۱ ماهی هست که شروع به کار کرده. رکورد بی‌نظیر این سایت باعث شده که حجم بالای به کاربران پرداخت کنه پس یک سایت عالی برای کسب درآمد هست.
 
ادامه مطلب
سعید صفاری/اترک:رئیس کمیته دراگون بوت هیات قایقرانی خراسان شمالی هدف دراگون بوت استان را بازگشت به جایگاه واقعی خود عنوان کرد.
 
میثم عباسی  در گفتگو با خبرنگار اترک گفت: از آنجائی که دراگون بوت خراسان شمالی پیش از این در جایگاه سوم کشوری قرار داشت با تلاش مجدد قصد داریم جایگاه خود را نسبت به گذشته ارتقاء دهیم.

ادامه مطلب
شیر پروانه‌ ای گیربکسی Dragon
 
جنس بدنه: Cast Iron
ماده آب بندی: EPDM با خلوص بالا
نوع دیسک چدنی آبکاری شده: GGG40
دسته: پایپینگ, شیرآلات
توضیحات
دغدغه اصلی و همیشگی خریداران شیرهای پروانه ای ویفری، قیمت این کالا بوده است. در سال‌های اخیر که استفاده از این نوع شیر به طور مستمر رو به افزایش بوده، مصرف‌کنندگان آن همواره کوشیده‌اند با تهیه انواع ارزانتر آن، از هزینه‌های تولید خود بکاهند. اما در اصل گاهی آنقدر در هزینه خرید این شیر صرفه‌جویی کرده‌اند
علی الرغم اینکه هنوز اکران فیلم های 2018 ادامه دارد و دو ماه تا پایان سال باقیمانده و هنوز تعدادی فیلم در برنامه اکران امسال قرار دارند ولی برنامه اکران تعدادی از فیلم های 2019 از چند ماه پیش مشخص شده در این مطلب قصد داریم جذابترین این فیلم ها را معرفی کنیم :

کاپیتان مارول
انتقام جویان 4
ترمیناتور 2019
گودزیلا 
زن شگفت انگیز 2
آن یا IT قسمت 2
اسپایدر من 2019
ایکسمن دارک فونیکس
دراگون (چگونه یک دراگون را برانیم)
پرندگان عصبانی 2
شیرشاه 2019
فروزن 2
جنگ ستار
قرص چاقی فت فست اصل قرص چاقی فت فست قیمت قرص چاقی فت فست طریقه مصرف قرص چاقی فت فست نیو قرص فت فست نیو قیمت قرص فت فست نیو قرص فت فست جدید فت فست چاقی صورت فت فست برای چاقی فت فست برای چاقی صورت چاقی،چاقی بدن،کپسول چاقی fat face fat fast ،super fat،چاق کننده چاقی،چاقی بدن ،چاقی صورت فت فست،فت فیس قرص اشتها،قرص چاقی قرص چاقی اصلی کپسول اشتها اور،کپسول چاقی کپسول چاقی فت فست ابرترین چاق کننده ها بهترین چاقی بدن چاقی بدون عوارض











 
سلام خوبین دوستان امروزی یکی از بهترین سایت های کسب در آمد از اینترنتو معرفی می کنم خدمتون که خودم توش نزدیک 40 روزه فعال هستم و قشنگ دارم درامد کسب می کنم تو این سایت که براتون قرار می دم  هیچ نیازی به سرمایه گذاری یعنی گذاشتن نیست می تونید رایگان کار کنید و رایگان پول کسب کنید تنها کاری که شما باید بکنید این لینک که اینجا قرار داره رو کلیک کنید زیرمجموعه ای من بشین که اگر یه موقعه کمکی چیزی خواستین از صفحه اسکرین شات برام بفرستین اگه دیدم ز
 دراگون فروت یا میوه اژدها درسال های اخیر در سراسر دنیا بسیار محبوب و مرسوم شده و در کشور ما نیز در فروشگاه های خاصی با قیمت تقریبا گران به فروش میرسد.
پیتایا یا دراگون فروت روی کاکتوسی به نام هیلوسرئوس رشد می کند که به نام ((ملکه هندلولو)) نیز شناخته می شود.میوه اژدها فقط در شب شکوفه می کند و گل هایش عموما بزرگ و سفید هستند.
این گیاه بومی جنوب مکزیک و افریقای مرکزی است اما در کشورهای اسیای جنوب شرقی همچون ویتنام،تایوان،جنوب چین،ژاپن،فیلیپین
در این مطلب سه ترکیب(دک) برای شما کابران عزیز اماده کردم تا در بازی کلش رویال در بیشتر بتل های خود پیروز بشید.
۱-
استراتژی اول-PriHo
با استراتژی اول شروع میکنیم در این استراتژی دو کارت محبوب و قوی وجود دارد. که بسیاری از بازیکنان از آنها استفاده میکنند هوگ رایدرد و پرنس
 
ترکیب کلش رویال با پرنس
پر نس یک مهاجم ستیزه است که به صورت تک هدفی حمله میکنند.
پس اگر توسط   تعدادی از نیرو ها با میزان سلامتی کم احاطه شود نابود می شود،به همین دلیل در این تر
روز گذشته شرکت ریلمی از
گوشی X50m رونمایی کرد و به خانواده X50 و X50 پرو ملحق شد. ریلمی X50m از
تراشه اسنپ‌دراگون ۷۶۵G بهره می‌برد که مدل استاندارد X50 هم مبتنی بر
همین تراشه است. کاربران برای خرید این گوشی می‌توانند از بین ۶/۱۲۸ و
۸/۱۲۸ گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی دست به انتخاب بزنند.
ادامه مطلب
کد کالا: 1011
بذر میوه دراگون فروت سفید (White Dragon Fruit )مدل 001
میوه ی اژدها یا دراگون فروت میوه ی نوعی کاکتوس می باشد که در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری جهان یافت می شود . البته با به وجود آوردن شرایط کاشت و دمای مناسب و حفظ کردن گیاه از سرما در اکثر نقاط قابل کاشت است. میوه ی دراگون فروت در سراسر آسیا و جنوب آمریکا به طور وسیع کاشته می شود. میوه ی اژدها یا دراگون فروت میوه ی نوعی کاکتوس می باشد که در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری جهان یافت می شود . البته
AدرGHAROOOON اوایل سال ساری میلادی، سامسونگبا افزایش پسوند جدید e بوسیله گلکسی S۱۰، از نسخه ارزان قیمت پرچم دار خود رونمایی کرد که یک گوشی رده اوج ولی ارزان تر از پرچم داران است و داخل فداکار ویژگی های فرعی با آن ها متفاوت است. گلکسی S۱۰e آمده است تا با گوشی هایی همچون آیفون XR و هواوی P۳۰ که نسخه های مفت قیمت درفش داران اپل و هواوی محسوب می شوند هم چشمی کند. SamMobile مدعی است که ممکن است برندینگ جدید سامسونگ که از معروفیت لایت در کنار سری نوت ۱۰ استفاده
سایپر دراگون یک سایت روسی هست که میتونید به روبل روسیه دراون سرمایه گذاری کنید و برعکس بقیه سایت ها نیاز به کش پوینت نداره.
اگر در این سایت زیر مجموعه گیری بکنید بابت هر زیر مجموعه 20 درصد بهتون سود میده و همچنین بابت هر دیپوزیتی که انجام میدید بهتون بونوس میده.
بونوس های ویژه :
100 روبل بابت ثبت نام بهتون میده.
هر 24 ساعت بونوس بهتون میده.
 
*اگه از مرورگر کروم استفاده میکنید میتونید از بالا سمت راست صفحه زبان به انگلیسی یا فارسی ترجمه کنید.
 
لین
                 
سایپر دراگون یک سایت روسی هست که میتونید به روبل روسیه دراون سرمایه گذاری کنید و برعکس بقیه سایت ها نیاز به کش پوینت نداره.
اگر در این سایت زیر مجموعه گیری بکنید بابت هر زیر مجموعه 20 درصد بهتون سود میده و همچنین بابت هر دیپوزیتی که انجام میدید بهتون بونوس میده.
بونوس های ویژه :
100 روبل بابت ثبت نام بهتون میده.
هر 24 ساعت بونوس بهتون میده.
 
*اگه از مرورگر کروم استفاده میکنید میتونید از بالا سمت راست صفحه زبان به انگلیسی یا فارسی ت
                     ثبت نام
سایپر دراگون یک سایت روسی هست که میتونید به روبل روسیه دراون سرمایه گذاری کنید و برعکس بقیه سایت ها نیاز به کش پوینت نداره.
اگر در این سایت زیر مجموعه گیری بکنید بابت هر زیر مجموعه 20 درصد بهتون سود میده و همچنین بابت هر دیپوزیتی که انجام میدید بهتون بونوس میده.
بونوس های ویژه :
100 روبل بابت ثبت نام بهتون میده.
هر 24 ساعت بونوس بهتون میده.
 
*اگه از مرورگر کروم استفاده میکنید میتونید از بالا سمت راست صفحه زبان به انگلیسی
هرچند این موضوع بیشتر توی نسل بابا اینا دیده میشه اما ردش رو ما هم مونده. اینکه توی اولین برخورد با هرکسی بدبینانه‌ترین حالت ممکن رو پیش فرض قرار بدیم و از بالا به پایین به طرف نگاه کنیم و حالت حق به جانبمون رو حفظ کنیم که مبادا طرف ما رو بخوره :/
بخدا الان قرن بیست و یک شده! کلمات یه دنیا توسعه پیدا کردن، زبان بدن و چشم ها و چشم ها و چشم های آدما، همه چی رو خیلی گویا و واضح بیان می‌کنه. کاش می‌شد به جای پیش داوری توی اولین برخوردمون با آدمای غری
سلام خوبین دوستان امروزی یکی از بهترین سایت های کسب در آمد از اینترنتو معرفی می کنم خدمتون که خودم توش نزدیک 40 روزه فعال هستم و قشنگ دارم درامد کسب می کنم تو این سایت که براتون قرار می دم  هیچ نیازی به سرمایه گذاری یعنی گذاشتن نیست می تونید رایگان کار کنید و رایگان پول کسب کنید تنها کاری که شما باید بکنید این لینک که اینجا قرار داره رو کلیک کنید زیرمجموعه ای من بشین که اگر یه موقعه کمکی چیزی خواستین از صفحه اسکرین شات برام بفرستین اگه دیدم زی
به تازگی ویدئویی از گوشی تاشوی جدید سامسونگ به نام گالکسی زدفلیپ در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی از نظر ظاهری تفاوتی با یک گوشی تاشوی کلاسیک ندارد، اما نمایشگر آن از وسط تا می‌شود.
 
 نمایشگر این گوشی بسیار باریک است ولی در زمان باز شدن طول گوشی کم و بیش زیاد خواهد بود. ویدئوی منتشر شده نشان می‌دهد این گوشی دارای دو دوربین اصلی و یک دوربین سلفی است.
 
همچنین این گوشی دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی با دقت ۲۶۳۶ در ۱۰۸۰ پیکسل است. نمایش
معتبر در حال پرداخت
 
سایپر دراگون syper-drakon یک سایت جدید و عالی است که می توانید بازی کنید و بدون سرمایه و خرید کش پوینت پول روبل روسیه کسب کنید. پرداخت این سایت سریع و مستقیم به کیف پول پاییر می باشد. این سایت در بین ایرانی ها دارای اعتبار خوبی است و کاربر های زیادی در این سایت در حال کسب درآمد روزانه هستند و این سایت تا کاربران زیادی دارد پرداخت می کند.
 
با ثبت نام 10/000 سکه نقره هدیه بگیرید.نرخ ارز: 100 سکه = 1 نقره1 روبل = 100 نقره
 

ادامه مطلب
نام سایت : سایپر دراکون
نوع سایت : هایپ
محدودیت برداشت : ندارد
درصد اطمینان : 65%
محبوبیت : 100%
سیستم پرداخت : پایر (Payeer)
میزان سرمایه گذاری ما : 15000 روبل
مدت زمان فعالیت سایت : 45 روز سال
سود زیر مجموعه گیری : 20%
میزان سود دهی سایت سایپر دراکون : این سایت تا به امروز یک سایت فوق العاده در زمینه سود دهی بوده.با خرید یک بی دندون با حساب کردن میزان بونوس و ... تقریبا 25 روزه سرمایه اولیه بر میگرده و بعد از اون به سود میرسید.
این سایت هیچگونه محدودیتی در زمینه ب
این دو گوشی به تزیین عده مدل SM-G۷۷۰F و SM-N۷۷۰F را یدک می کشند و البته درون مورد نوت ۱۰ لایت سامسونگ چیز زیادی نمی توان گفت، اما خوشبختانه داخل وفاق با مشخصات معیار لایت گلکسی اس ۱۰ می نبوغ با قاطعیت بیشتری اظهارنظر کرد. باید خاطرنشان کنیم که گلکسی اس ۱۰ لایت شاید یک نام دیگری برای گلکسی A۹۱ باشد. این گوشی در ته رنگ های سفید، مشکی و آبی عرضه خواهد شد. داخل ربط با دیگر مشخصات گلکسی اس ۱۰ لایت هم می توانیم بوسیله محدودیت های گلکسی A۹۱ اشاره کنیم. ای
گشایش ها اغلب واریاسیون های بسیار با نام های مختلفی دارند؛ این واقعیت درباره هیچ گشایشی به اندازه "دفاع سیسیلی" که بیش از یک دوجین واریاسیون مختلف دارد، صدق نمی کند. "دراگون (اژدهای) سیسیلی"  یکی از هیجان انگیزترین واریاسیون های شاخه "سیسیلی" است. اختلاف نظرهایی درباره اینکه این نام از کجا آمده است وجود دارد. عده ای عقیده دارند این نام از شباهت ساختار پیاده ای d6, e7, f7, g6, h7 سیاه به صورت فلکی اژدها نشات می گیرد. اما عده ای دیگر بیان می کنند که این ن
راه های چاق شدن فرار از لاغری قرص چاقی کپسول قرص چاق کننده قرص چاق کننده صورت قرص چاق کننده بدن قرص چاق کننده بدون عوارض قرص چاق کننده پایین تنه قرص چاق کننده صورت درسا قرص چاق کننده دراگون قرص چاق کننده فت فست قرص چاق کننده اکسیر قرص چاق کننده گیاهی قرص چاق کننده صورت قرص چاق کننده صورت اکسیر قرص چاق کننده صورت فت فیس قرص چاق کننده صورت گیاهی قرص چاق کننده صورت fat face قرص چاق کننده صورت بدون عوارض قرص چاق کننده صورت وبدن قرص چاق کننده صورت بیو
بازی به خصوص در آب تجربیات لذت بخشی را برای ما به وجود می آورد به همین دلیل چند بازی آبی را در اینجا معرفی میکنیم.
در واقع بازی با آب به 3 بخش تقسیم بندی میشود:
توجه: بعضی از فعالیت ها آنچنان جنبه بازی ندارند.

بازی در آب
بازی زیر آب
بازی روی آب
بازی در آب

شنا
شیرجه
پنجگانه مدرن شامل شمشیر بازی اپه، تیر اندازی با تپانچه،شنا،پرش با اسب و سوار کاری و دو کراس کانتری
شنا نجات
غواصی سطحی
شیرجه
شنای موزون
ورزش سه گانه شامل شنا،دوچرخه سواری و دو
وابوا
براساس اطلاعات منتشر شده آمازون در حال ساخت گوشی جدیدی به اسم «یخ» (Ice) است. البته این شرکت در گذشته تبلت‌ها  و گوشی‌هایی با اسم «آتش»‌(Fire) راهی بازار کرده بود و حالا قصد دارد گوشی‌ّهای جدید خودش را با اسمی کاملا متفاوت راهی بازار کند.
گفته شده که گوشی‌های جدید شرکت آمازون ابتدا در آمریکا و اروپا منتشر خواهند کرد. البته به این موضوع هم اشاره شده که این تلفن‌های همراه هوشمند بازار کشورهای در حال توسعه را هدف قرار گرفته‌اند و به همین دلیل اح
تیتان قمر زحل یک ویژگی مشترک با
زمین دارد و آن هم بارش باران است. با این حال، برخلاف سیاره ما، این آب
نیست که از آسمان تیتان می بارد؛ بلکه متان مایع است. دانشمندان برای چندین
سال در تلاش بودند تا دریابند این چرخه چگونه در قمر زحل اتفاق می افتد.
حالا دو مقاله جدیدی که در مجله «Nature Astronomy» منتشر شده، شاید بتواند
جوابی برای هوای عجیب تیتان ارائه کند.

 «شانون مکنزی» و همکارانش در زمان مطالعه داده‌های
جمع‌آوری شده از ماموریت کاسینی به چیزهایی
تشخیص مقدار حافظه کش از مشخصات پردازنده
خیـــــــــلی خیلی راحت می تونید مدل پردازنده تون رو سرچ کنید و توی مشخصات پردازنده مقدار حافظه کش رو ببینید . البته در اکثر مواقع ، سایت سازنده پردازنده مثل اینتل ، فقط حافظه کش سطح 3 رو نشون میده که خب می تونه معیار خوبی برای مقایسه بین دوتا پردازنده باشه چون کش سطح 1 و 2 رو جوری می سازن که از پس خیلی از کارها بر بیاد . هرچی کش سطح 3 بیشتر باشه ، سرعت پردازش اطلاعات هم بیشتر میشه .
 

سی پی یو سرور           
ال‌جی هفته گذشته دعوتنامه ویدیویی برای نمایشگاه IFA 2019 را ارسال کرد که انتظار می‌رود در این نمایشگاه از نسل جدید گوشی سری V رونمایی کند. حالا به‌نظر می‌رسد به غیر از رونمایی V60 ThinQ، شاهد رونمایی از ال جی G8X هم خواهیم بود.
در همین رابطه، به تازگی تصاویر رندر مربوط به گوشی ال جی G8X منتشر شده که جانشین گوشی G8 محسوب می‌شود؛ گوشی هوشمندی که چند ماه قبل در نمایشگاه MWC معرفی شد.
برخلاف گوشی G8 که دارای بریدگی نمایشگر عریضی است، ال جی G8X از بریدگی نمایشگ
سایه استیک - مبارزه با جنگ
جنگنده های دراگون کسانی هستند که برای نابودی دشمنان خود از ضربه های ویرانگر و حملات قدرتمند استفاده می کنند. آیا از دوران کودکی آموزش دیدید تا جنگنده باشید؟ یا منافع دیگری در زندگی خود دارید؟ فکر میکنید چه اهدافی دارید. آیا می خواهید قدرتمندتر شوید تا هر چیزی را به دست آورید، از مردم محافظت کنید یا فقط می خواهید با مخالفان مبارزه کنید؟ویژگی های بازی Stick Shadow: War Fight - سایه استیک - مبارزه با جنگ:
جمع آوری بیش از 20 کارا
در سال 1983 شرکت ژاپنی ” نینتندو ” کنسول بازی خود یعنی ” نینتندو انترتیمنت سیستم” (Nintendo Entertainment System or NES) یا همان میکرو را به دنیای بازی معرفی کرد.کنسول نینتندو انترتیمنت سیستم که در ایران بنام های ” میکرو ” یا ” میکرو جنیوس ” شناخته میشد یک کنسول بازی خانگی تایوانی بود که به عنوان کنسول نسل سوم شناخته میشد.این کنسول در دنیا با نامهای فمیکام (Famicom) یا کامپیوتر خانوادگی (Family Computer) نیز شناخته میشد.
 
کنسول میکرو با بازیهای متنوع و هیجان انگیز
نقد قسمت نخستین سریال مانکن
 
سریال مانکن با حضور محمد رضا فروتن , مریلا زارعی , امیر حسین آرمان , نازنین بیاتی و فرزاد فرزین همانند بقیه سریال های پخش خانگی از نگاه وجود ستاره و هنرپیشه هیچ کاستی نداره و به تبع حضور همچین بازیگرانی خودش عامل بر لبریز تماشاچی بودن این سریال ها میشه اگرچه در اکثری از مورد ها این سریال ها نصفه کاره رها میشه یا این که در غایت جوری به اتمام میرسه که از دیدن اون سریال پشیمونتون می کنه .در‌پی ی ان
Clash of Clans  محبوب ترین بازی استراتژیکی است،در گوگل پلی با امتیاز4.6 از 5.0 وبیش از 500.000.000 دانلودجز یکی از محبوب ترین بازی های اندرویدی است.در این پست از کینگ2نت اخرین نسخه مود شده این بازی را بصورت کاملا رایگان برای شما همراهان گرامی اماده کرده ایم که این نسخه از بازی در اکثر سایت های ایرانی متاسفانه بفروش میرسد که ما این نسخه را بصورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار میدهیم!در این نسخه بازی ، همه چیز بی نهایت است و می توانید همه س
راز شیطان پرستی در کلش اف کلنز
اول از همه بگم که این تاپیک فقط واسه نشان دادن نماد های شیطان پرستی در این بازیست و به هیچ وجه نه به کسی میگیم این بازی رو انجام بده یا نده فقط تنها خواهشی که می تونم ازتون کنم به این بازی فقط به چشم یک بازی نگاه کنیم و جیب دشمنان خودمون را با خرید جم یا همون الماس پر نکنیم .  تمام چیزهایی که در ادامه گفته میشه با عکس قرار گرفته و خودتون هم می تونید اون ها را در محیط بازی ببینید و قضاوت کنید .
می توان بازی کلش آف کلنز
اوپو واچ؛ فراتر از کپی اپل واچ

اوپو واچ؛ فراتر از کپی اپل واچ
شرکت اوپو (Oppo) اخیراً اولین ساعت هوشمند خود به نام اوپو واچ را روانه بازار کرد. اوپو واچ شباهت زیادی به اپل واچ دارد و مشخصات و ترفندهای آن بسیار شبیه اپل واچ است. این ساعت در دو سایز 41 و 46 میلی متری تولید می‌شود. این دو آپشن بر اساس یک نسخه سفارشی از ColorOS تهیه شده‌اند که مخصوص ساعت‌های هوشمند و مبتنی بر Wear OS شرکت گوگل است. اوپو واچ دارای صفحه نمایش AMOLED است و از تکنولوژی شارژ سریع Wa
معرفی بازی های ps4 جدید
بهترین بازی های ps4 در سال 2019
کنسول بازی ps4 یکی از پرطرفدارترین کنسول های بازی نسل جدید است که توسط شرکت سونی ساخته شده و این کنسول بعد از کنسول های ps1 , ps2 , ps3 روانه بازار شد که هر یک پرچمداران پرقدرت زمان خود بودند.
مطمئنا همه گیمر ها و اهالی بازی های کنسول خانگی اخبار را رسد می کنند تا از جدیدترین بازی های ps4 اگاه شوند و مدام سایت های معرفی بازی های ps4 جدید را بررس می کنند تا بازی مورد علاقه خود را پیدا کنند.
اگر قصد خرید بازی
کمپانی ال جی که مدتی ست در بخش موبایل شاهد کاهش درآمدها بوده قصد دارد تحولی در کسب و کار اسمارت فون های خود ایجاد کند. ظاهرا این تحول، با باز سازی برند (rebranding) همراه بوده و گوشی هوشمند LG Velvet نخستین گوشی در این ابتکار جدید ال جی خواهد بود. طی هفته ‌های اخیر، خبرهایی مبنی بر عرضه این گوشی شنیده می‌شد. این خبرها به قدری موثق بود که حتی ال جی تاریخ رسمی معرفی آن را نیز 7 می اعلام کرده بود. اما این شرکت کره ای در روز سه شنبه 28 آوریل 2020 (9 اردیبهشت 1399)، ب
«جورج آر.آر. مارتین» نویسنده‌ی رمان‌های «نغمه‌ی یخ و آتش» شب گذشته در وبلاگ رسمی خود نوشت سه سریال پیش‌درآمد برای «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) در شبکه‌ی HBO در حال پیشرفت‌اند، اما هشدار می‌دهد که هواداران به شایعات مختلف در مورد این سریال‌ها توجهی نکنند.
او می‌نویسد: «حالا که صحبت از تلویزیون شد باید بگویم که هرچه می‌خوانید را باور نکنید. گزارشات اینترنتی به شکل مفتضحانه‌ای غیرقابل اعتمادند. ما پنج سریال پیش‌درآمد برای «بازی تاج‌وتخت
سازمان فضایی ناسا تو سال ۲۰۱۷  کتابخانه تصاویر و ویدئوهای خود را باسازی کرد تا طوطی ای ارشد از تصاویر با کیفیت را در جوانمردی مردم قرار دهد. در دنباله می توانید ۱۳ تصویر از نامدار ترین مدل های موجود در این آرشیو را به همراه شرح کوتاهی داخل مورد آن، مشاهده کنید. همراه زومیت باشید.۱- زمیناین عکس از باریک بین ترین تصاویر اندوهناک شده از زمین تا بوسیله حال است؛ تصویر با ترکیبی از ته رنگ های آبی فیروزه ای، توسط دوربین مادون قرمز نصب شده روی ماهوار
۲۰۱۹ میلادی سالی از پر از نوآوری های مختلف در بازار موبایل بود. به گفته کارشناسان بسیاری از فناوری های عرضه شده در سال جاری میلادی در حقیقت بنیانی برای نوآوری هایی هستند که در سال های آینده عرضه می شوند. در این گزارش به برخی از نوآورانه ترین موبایل ها در ۲۰۱۹ میلادی اشاره می کنیم. به گزارش  گیزموچاینا،این موبایل ها به نوبه خود بسیار نوآورانه هستند و مسیر را برای تولید دستگاه هایی نوین و جالب را هموار می کنند: سامسونگ گلکسی فولد طرفداران و کا
خرید گوشی شیائومی مدل Mi 9
گوشی موبایل (Mi 9 SE) از سری محصولات جدید و خوش‌ ساختی است که از سوی شرکت مطرح شیائومی روانه بازار شده است. این گوشی در واقع نسخه کوچکتر گوشی Mi 9 SE است که با امکانات و ویژگی‌های بروز به بازار عرضه شده است. صفحه‌نمایش گوشی موبایل مدل Mi 9 SE در اندازه 5/97 روانه بازار شده است. این صفحه نمایش تمام صفحه است و فقط حفره دوربین سلفی در آن وجود دارد. این محصول دارای حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش است و سنسوری از نوع اپتیکال دارد. صحفه ن
موبایل هوآوی Huawei Y7 pro 2018
رنگ: مشکی، طلایی، آبی
حافظه داخلی: 32 گیگابایت
RAM: سه گیگابایت
نوع باتری: لیتیوم یونی 3000 میلی‌آمپر 
پردازنده:  8 هسته 1.8 گیگاهرتزی 
سایز صفحه نمایش: 5.99 اینچ
معرفی گوشی موبایل هواویY7 Pro 2018 
اگر به دنبال یک گوشی مقرون به صرفه برای انجام کارهای روزمره هستید، گوشی موبایل هوآوی Y7 pro 2018 می تواند برای شما انتخاب مناسبی باشد.
این گوشی موبایل در سال 2018 توسط کمپانی مطرح هوآوی به بازار ارائه شده و در دسته گوشی های میان رده این شرکت
خواص ترخون (Tarragon) شامل تقویت اعصاب، مقوی دستگاه هاضمه، پیشگیری از تصلب شرائین و بیماریهای عروقی و کاهش درد مفاصل، دندان و لثه است.
ترخون گیاهی است علفی و چند ساله از خانواده کاسنی که ارتفاع آن تا 1 متر نیز می‌رسد. برگ‌های باریک و بلند آن به رنگ سبز روشن و براق هستند. گل‌های این گیاه به رنگ زرد بوده، به صورت گل آذین خوشه در انتهای ساقه اصلی قرار دارند. نام گونه این گیاه (دراکونکولوس) از کلمه دراگون به معنای اژدها گرفته شده است و علت این نامگذار
گوشی موبایل نوکیا 5
حافظه داخلی: 16 گیگابایتRAM: سه گیگابایتنوع باتری: لیتیوم یونی 3000 میلی‌ آمپرپردازنده: Octa-coreسایز صفحه نمایش: 5.2 اینچ
معرفی گوشی موبایل نوکیا 5
گوشی موبایل نوکیا 5 از جمله گوشی های میان رده شرکت نوکیا محسوب می شود که در سال 2017 توسط شرکت فنلاندی اچ ام دی گلوبال به بازار عرضه شده است.
از جمله ویژگی های گوشی نوکیا 5 می توان به بدنۀ تمام فلزی و مقاوم، میزان شارژدهی مناسب و دوربین با کیفیت اشاره کرد.
گوشی موبایل Nokia 5 که در چهار رنگ آبی،
گوشی موبایل نوکیا 5
حافظه داخلی: 16 گیگابایتRAM: سه گیگابایتنوع باتری: لیتیوم یونی 3000 میلی‌ آمپرپردازنده: Octa-coreسایز صفحه نمایش: 5.2 اینچ
معرفی گوشی موبایل نوکیا 5
گوشی موبایل نوکیا 5 از جمله گوشی های میان رده شرکت نوکیا محسوب می شود که در سال 2017 توسط شرکت فنلاندی اچ ام دی گلوبال به بازار عرضه شده است.
از جمله ویژگی های گوشی نوکیا 5 می توان به بدنۀ تمام فلزی و مقاوم، میزان شارژدهی مناسب و دوربین با کیفیت اشاره کرد.
گوشی موبایل Nokia 5 که در چهار رنگ آبی،
گوشی گلکسی S20 پلاس عضو دوم خانواده اس 20 امسال سامسونگ است که بالاتر از مدل استاندارد گلکسی S20 و پایین‎تر از هیولایی به اسم اولترا در وسط قرار گرفته است. گلکسی S20 پلاس در جدیدترین پرچم‌دارهای سامسونگ بچه وسط است، ولی اشتباه نکنید چون همچنان با یک گوشی عالی روبرو هستید. برای اطلاع از قیمت گوشی S20 پلاس کلیک کنید.
بابت پولی که برای آن پرداخت می‌کنید یک گوشی با نمایشگر عالی، با طراحی همیشگی سامسونگ و تقریبا تمام زرق و برق‌های دیگری می‌خرید که از
16 مرداد، از عضو جدید خانواده گلکسی نوت یعنی نوت 10 رونمایی شد. گوشی های سری نوت سامسونگ را می توان بهترین اسمارت فون های موجود در بازار محسوب کرد. این گوشی ها دارای طراحی خیره کننده و عملکرد بی نظیری می باشند که تقریبا تمام انتظار شما از یک گوشی هوشمند را به خوبی برطرف می کنند.
 
در ادامه مطلب بیشتر بخوانید...
 
 
گوشی گلکسی نوت 9، دیوایس فوق العاده ای است اما سامسونگ از نظر طراحی تغییر چندانی در آن نسبت به نوت 8 ایجاد نکرده بود. آیا این بدان معن
علمینوگستر شرکتی در زمینه تامین تجهیزات آزمایشگاهی و مواد شیمیایی می باشد.
با توجه به اینکه کیفیت , دقت و قیمت از مهمترین پارامترها در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی و مواد شیمیایی می باشد, تمام تلاش خود را بکار بسته ایم تا نیازهای آزمایشگاه های کشور را با توجه به حساسیت دانشمندان , محققان و داروسازان گرامی با محدودیت های موجود در این زمینه مرتفع نماییم.
هدف ما ارائه برترین برندهای تجهیزات آزمایشگاهی و مواد اولیه شیمیایی با بهترین قیمت ها می باش
گوشی هوشمند جدید با فن خنک کننده
 
گوشی Nubia Red Magic 3 مخصوص گیم در خود فن خنک‌کننده جای‌داده است.

گوشی هوشمند جدید با فن خنک کننده
گوشی هوشمند جدید قادر به ضبط ویدئویی ۸K بوده و با سیستم لوله‌کشی مسی در پشت‌گوشی به سیستم خنک‌کننده مجهز شده تا گیمر دچار مشکل داغی نشود.
پیش‌تر ایسوس و بلک شارک سیستم مشابهی را روی گوشی خود گذاشته بودند، اما کمپانی چینی مدل Red Magic 3 را بر اساس سیستم خنک‌کننده مایع به‌علاوه فن خنک‌کننده داخلی بنانهاده است.
 
فن جد
تبلت 10 اینچ لنوو Tab 4 A10 B-X704L
 
سیستم عامل: اندروید 7.1پردازنده: Octa Core Cortex A53سرعت پردازنده: 2.0 گیگاهرتزظرفیت RAM : سه گیگابایتحافظه داخلی: 16 گیگابایتسایز صفحه نمایش: 10 اینچ
معرفی تبلت لنوو Tab 4 A10 TB-X704L
 شرکت لنوو یکی از نام های معتبر در زمینه تولید انواع تبلت ، لپ تاپ و گوشی موبایل به حساب می آید که توانسته با کیفیت عالی و قیمت ارزان محصولات خود را بر سر زبان ها بیندازد.
 
 
تبلت لنوو Lenovo Tab 4 A10 TB-X704L یکی از محصولات این شرکت است که برای کاربرانی عرضه ش
تبلت 7 اینچ لنوو Tab E10 TB-X104X
سیستم عامل: اندروید اوریو 8.1پردازنده: ARM Cortex-A7 سرعت پردازنده: 1.3 گیگاهرتزظرفیت RAM : دو گیگابایتحافظه داخلی: 16 گیگابایتسایز صفحه نمایش: 10 اینچ
معرفی تبلت لنوو Tab E10 TB-X104X
تبلت E10 TB-X104X یک از تبلت های سری E شرکت لنوو می باشد، برای کاربران خانگی یکی از ایده آل ترین انتخاب هاست! این تبلت تمام نیازهای روزمره شما را به خوبی برآورده می کند و به شما در پیش بردن کارهایتان کمک زیادی می کند. اگر قصد خرید یک تبلت مقاوم، با دوام و خوش سا
تبلت 10 اینچ لنوو Tab 4 A10 TB-X304
 
سیستم عامل: اندروید 7.0پردازنده: Quad-core Cortex-A53سرعت پردازنده: 1.4 گیگاهرتزظرفیت RAM : دو گیگابایتحافظه داخلی: 16 گیگابایتسایز صفحه نمایش: 10 اینچ
معرفی تبلت لنوو Tab 4 A10 TB-X304
برای کسانی که به اجرای برنامه های تخصصی و انجام بازی های گرافیکی احتیاجی ندارند، پرداخت هزینه های سنگین برای خرید تبلت چندان منطقی به نظر نمی رسد.  اگر جزء این دسته از کاربران هستید و قصد خرید تبلت دارید، تبلت لنوو Lenovo Tab 4 A10 TB-X304 انتخاب مناسبی برای ش
تبلت 8 اینچ لنوو Tab 4 A8 TB-8504X
 
سیستم عامل: اندروید 7.0پردازنده:  Quad-core Cortex-A53سرعت پردازنده: 1.4 گیگاهرتزظرفیت RAM : دو گیگابایتحافظه داخلی: 16 گیگابایتسایز صفحه نمایش: 8 اینچ
معرفی تبلت لنوو Tab 4 A8 TB-8504X
تبلت Tab 4 A8 یکی از تبلت های 8 اینچی تولید شرکت لنوو می باشد که در سال 2017 به بازار عرضه شده است. این تبلت برای کاربری های عمومی یک انتخاب ایده آل به شمار می آید و در انجام کارهای روزانه عملکردی سریع و روان را به شما ارائه می دهد. پس اگر قصد خرید تبلت دارید و
چین کشوری
پهناور در شرق قاره آسیا است که در سال های اخیر با پیشرفت های چشمگیری که
داشته توانسته موج عظیمی از گردشگران خارجی را به سمت کشور خود روانه سازد.
در این کشور شرایط آب و هوایی گوناگونی بر بخش های مختلف آن حاکم است که
می تواند بر میزان سفرهای خارجی آن تاثیر گذار باشد، همچنین جشنواره های
مختلفی که در این کشور برگزار می شود و فصل های حراج که مختص خرید هستند هر
کدام به نوبه ی خود می توانند دلیلی مناسب برای سفر به چین باشند. از همین
رو ما
چین
کشوری پهناور در شرق قاره آسیا است که در سال های اخیر با پیشرفت های
چشمگیری که داشته توانسته موج عظیمی از گردشگران خارجی را به سمت کشور خود روانه سازد. در این کشور شرایط آب و هوایی گوناگونی بر بخش های مختلف آن حاکم است که می تواند بر میزان سفرهای خارجی
آن تاثیر گذار باشد، همچنین جشنواره های مختلفی که در این کشور برگزار می
شود و فصل های حراج که مختص خرید هستند هر کدام به نوبه ی خود می توانند دلیلی مناسب برای سفر به چین باشند. از همین رو ما د
شکایت از جیمز فرانکو به اتهام سوءاستفاده جنسی در کلاس بازیگری|اما حتی قبل از اینکه شما یک دوره پریودتان را از دست بدهید، ممکن است مشکوک یا امیدوار باشید که باردار هستید.|حالا اگه تعداد مصرف کنندگان مواد مخدر کم بشه چه کسانی ضرر میکنن؟ معلومه دلالان مواد، پزشکان، مراکز دارو درمانی و کمپ های ترک اعتیاد|عکس آقای بیل ویلسونی که من سالها به عنوان الگو برای خودم نگه داشته بودم رو ببین!|شناخت دوست و دشمن یک وظیفۀ عقلی و فطری است. همۀ انسان ها با
 
ه

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تیم نرم افزاری پایگاه سایبری استان خوزستان عمران صنعت کشاورزی