نتایج جستجو برای عبارت :

آغاز ساخت دو برنامه کاربردی

آغاز ساخت دو برنامه کاربردی اندروید تا هفته آینده
با تصمیم گیری مدیریت تیم سازنده G.M.P آغاز ساخت دو برنامه کاربردی با نام های "یار ماینکرافتی"(برای گیمر های بازی ماینکرافت و متفاوت تر از بقیه)
و
"کرونا ۹۸"(برنامه ای که در آن داستان های کرونایی  و نکات بهداشتی در رابطه با این بیماری خطرناک قرار گرفته)
 
این دو برنامه در حال ساخت است و برنامه"کرونا ۹۸" در الویت هست و تا اوایل هفته آینده در دست انتشار قرار میگیرد و  اخبار انتشار آن از همین سایت مخا
برنامه LinkedIn عنوان برنامه ای برای سیستم عامل اندروید است که به شما کمک می کند تا اکانت حرفه ای لینکدین خود را بهتر مدیریت کنید و از آخرین اخبار دنیای کسب و کار مطلع شوید و بتوانید شغل رویایی بعدی خود را پیدا کنید . کار با برنامه با ساخت یک اکانت در لینکدین آغاز می شود و پس از ساخت این اکانت می توانید اطلاعات روزمه حرفه ای خود را وارد برنامه کنید تا فعالیت شما در شبکه اجتماعی لینکدین آغاز شود .
ادامه مطلب
ایجاد یک برنامه وب با سیلی از مشکلات و چالش ها همراه است. هنگامی که ایده خود را نهایی کرده و ساخت آن را شروع می کنید ، باید بدانید که چگونه می خواهید آن را بسازید. برخی از عناصری که باید در نظر داشته باشید شامل رویکرد توسعه و همچنین کلیت برنامه و قابلیت استفاده است. باید فریم ورکی را انتخاب کنید تا به شما در صرفه جویی در وقت در طول توسعه کمک کند.
 
در این پست به معرفی مفهوم فریم ورک های وب و مزایای وب اپلیکیشن ها می پردازیم. سپس نکاتی را که باید هن
با سلام امروز میخوام بهتون برنامه رو معرفی کنم که مخصوص ساخت دورک های پرایوت و عالی هست این برنامه امکانات زیادی داره که می تونید ازش برای ساخت یک دورک خوب استفاده کنید مثلا دورکتون از چه پسوند هایی تشکیل بشه یا چه فرمت سایت هایی رو چک کنه یا با چجوری دوکتون رو انالیز کنه و ....
 
 
دانلود برنامه TSP Dork generator v14.0 Gold Edition New 2019
رمز=Mr_XRH@
برنامه نویسی اختصاصی و ساخت نرم افزار 
برنامه نویسی اختصاصی و ساخت نرم افزار اختصاصی برای انواع نرم افزارهای تحت وب نیازمند کیفیت از ابتدای آغاز پروژه تا انتهای آن می‌باشد. همچنین کنترل کیفیت نرم افزار یک امر حیاتی و همیشگی می باشد. ساخت نرم افزارهای اختصاصی برای شرکت ها و مجموعه های مختلف توسط گروه برنامه نویسی لاراولیا قابل اجرا و پیاده سازی است.
 
برنامه نویسی اختصاصی جهت امور سازمانی
سازمان های دولتی و خصوصی برای افزایش دقت و سهولت ا
اسپانسر برنامه برنده باش کیست از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
وقتی اسپانسر برنده باش احساس خطر کرده و وارد عمل می شود
سر این گزارش جزییات کاملی از مسابقه تند باش از مدت پخش برنامه تا اسباب شرکت دراین جوایزش چیست و چطور میتوان از ساخت اپ ساخت کرد؟. حتماً در برنامه‌های مشارکتی با راهنما بود اسپانسر علاوه بر مبلغی که با عنوان سهمبری در امر برنامه سازی با صداوسیما پرداخت می‌کند گاهی.
ادامه مطلب
آموزش ساخت قالب سایت بدون برنامه نویسی
امروزه افرادی هستند که با گرفتن مقداری زیاد پول قالب سایتی را برای مشتری های خود میسازند اما اگر شما میخواهید از این راه کسب درامد کنید اما برنامه نویسی بلد نیستید میتوانید با کمی وقت و حوصله بر ساخت قالب سایت مسلط شوید.

ادامه مطلب
منی که بار سفر بسته بودم از آغازنگاه خویش به در بسته بودم از آغازبرای سرخی صورت به روی هر انگشتحنای خون جگر بسته بودم از آغازمنم شبیه ولیعهد شاه مغلوبی که دل به مال پدر بسته بودم از آغازهنوز در عجبم که امیدوار چرابه هندوانه ی دربسته بودم از آغازبه دوستان خود آنقدر مطمئن بودمکه روی سینه سپر بسته بودم از آغازبه خاطر نپریدن ملامتم نکنیدکه من کبوتر پربسته بودم از آغازعجیب نیست که با مرگ زندگی کردمبه قتل عمر کمر بسته بودم از آغازاگر چه آخر این ق
احساس کردم که مطلب "برنامه نویسی را از کجا آغاز کنم؟" به کمی بررسی بیشتر نیاز دارد، لذا تصمیم به بازنویسی این مطلب گرفتم.
لازم است قبل از هر چیز بگویم که من صرفا نظرات خودم را به جهت کمک به برنامه نویسان تازه‌وارد مطرح می کنم. در این مطلب به بررسی و راهنمایی برنامه نویسان تازه‌وارد می پردازیم تا علاقه مندان به این هنرِ فنی در رایانه راه خود را بیابند.
بسیاری از دوستان و اطرافیان من می پرسند که برنامه نویسی چیست و باید از کجا شروع کنیم. در واقع
احساس کردم که مطلب "برنامه نویسی را از کجا آغاز کنم؟" به کمی بررسی بیشتر نیاز دارد، لذا تصمیم به بازنویسی این مطلب گرفتم.
لازم است قبل از هر چیز بگویم که من صرفا نظرات خودم را به جهت کمک به برنامه نویسان تازه‌وارد مطرح می کنم. در این مطلب به بررسی و راهنمایی برنامه نویسان تازه‌وارد می پردازیم تا علاقه مندان به این هنرِ فنی در رایانه راه خود را بیابند.
بسیاری از دوستان و اطرافیان من می پرسند که برنامه نویسی چیست و باید از کجا شروع کنیم. در واقع
ساخت سایت یکی از مشکلات بزرگ برای بسیاری از افرادی است که قصد دارند برای خودشان سایت بسازند. حتما شما هم به فکر ساخت سایت برای خودتان هستید. اگر به دنبال این هستید که سایت تان را خودتان بدون علم برنامه نویسی و کدنویسی راه اندازی کنید پیشنهاد میکنم حتما این مقاله آموزش ساخت سایت را مطالعه کنید.
ادامه مطلب
آغاز پخش فصل دوم برنامه «عصر جدید» از فردا شب/ مردم داوری می‌کنند
اولین قسمت از فصل دوم برنامه عصرجدید شبکه سه، یکشنبه ۲۲ اردیبهشت پخش می‌شود.
رقابت برگزیدگان دور اول برنامه عصر جدید در فصل دوم، از فردا روی آنتن می‌رود. قرار است در ماه مبارک رمضان این برنامه یکشنبه و دوشنبه هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ پخش شود.

بنا به گفته علیخانی تهیه کننده و مجری این برنامه، داور نهایی این فصل مردم هستند. بازپخش این برنامه نیز جمعه‌ها ساعت ۱۷ خواهد بود.
برای فصل دو
برنامه ی بعدی شرکت G.M.P به نام بدن سازی در خانه است لطفا با دانلود کردن برنامه ما را حمایت کنید و اگر نظر درباره برنامه ی ما داشتید به ما بدهید و اگر پیشنهادی برای ساخت برنامه ای که شما دوست دارید را ما برای شما می سازیم فقط کافی به یکی از راه های ارتباط باما سر بزنید هم می توانید از اینجا به ما پیام بدید و هم در قسمت ارتباط با ما در خود برنامه ممنون می شیم که ما را حمایت کنید باتشکر    G.M.P
مراسم پرشور روز مجلات رشد دانش آموزی در تاریخ ۲۲ اسفندماه ۱۳۹۷ برگزار گردید.با هماهنگی شورای معلمان برنامه های‌متنوع و تفریحی شاد با کمک دانش آموزان معلمین و کادر اجرایی دبستان انجام شد.
عناوین برنامه های اجرا شده در این روز:
۱-برپایی بازارچه خیریه توسط دانش آموزان در راستای طرح مدرسه ویژه
۲-برنامه قصه خوانی و شعر گویی و داستان از‌مجلات رشد
۳-فعالیت ساخت مجلات رشد توسط دانش آموزان
۴-ساخت دست سازه و کاردستی های شماره های‌مختلف مجلات رشد ت
بسم الله الرحمن الرحیم
اصلاحیه برنامه های نوروزی
برنامه عاشورا واقعیتی بی پایان از پنج شنبه ۲۲اسفند آغاز می گردد. 
این برنامه از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۹یا ۱۱صبح
برنامه پنج شنبه ۲۲اسفند:
۱.معرفی عبد الله بن مسلم بن عقیل  پسر مسلم
۲.معرفی عون بن جعفر طیار همسر ام کلثوم کبری 
برنامه شنبه در کانال اصلاع رسانی می گردد
ساخت وب اپلیکیشن
به برنامه‌ها و اپلیکیشن هایی که به کمک وب اجرا می‌شوند با دسترسی به اینترنت می‌توان از آن‌ها استفاده نمود اپلیکیشن های کامل تحت وب گفته می‌شود.
یکی از نمونه های وب اپلیکیشن، ساخت وب اپلیکیشن با php است که کاملا تحت وب می باشد. برای ساخت وب اپلیکیشن باید از برنامه نویسی اختصاصی برای این کار استفاده نمود.
 
هزینه ساخت وب اپلیکیشن
برای ساخت وب اپلیکیشن و طراحی آن، نمی توان هزینه مشخصی تعریف کرد و هزینه طراحی وب اپلیکیشن بر
مسجد جامع که به تازگی در یکی از روستاهای منطقه ماناس قرقیزستان بنا شده، 85 هزار دلار هزینه داشته و کار ساخت و ساز آن 6 ماه پیش آغاز گردید.
 به گزارش شریعت نیوز به نقل از akipresss، مراسم افتتاحیه مسجد جامع که به تازگی در روستای پورکروکا درمنطقه ماناس، در استان طراز قرقیزستان بنا شده، روز گذشته، 29 اکتبر برگزار گردید.
ساخت این مسجد تقریبا 6 ماه پیش آغاز شد و هزینه ساخت آن نزدیک به 85 هزار دلار تخمین زده شده بود. در ادامه خیرین و جمعی از افراد نیکوکار ه
برنامه ساز اتحاد 
امکانات برنامه ساز اتحاد 
1_ ساخت بی نهایت منو 2_ساخت بینهایت فهرست 3_ ساخت بی نهایت صفحه 4_ قرار دادن بینهایت عکس 5_ قرار دادن بینهایت کلیپ (ویدیو) 6_ قرار دادن بینهایت فایل صوتی (موزیک) 7_ امکان کسب درآمد 8_ امکان ساخت بینهایت برنامه رایگان 9_ امکان استفاده از افزونه عدد (گذاشتن تبلیغات و کسب درآمد نجومی) 10_ امکان گرفتن خروجی فایل apk
دیگر امکانات برنامه ساز اتحاد
1_ امکان استفاده آفلاین از برنامه 2_امکان ساخت صفحه که به صورت مستقیم و
لوگوی هر شرکت یا سایتی خود موسسه را معرفی میکند و بسیار مهم میباشد. چون میتواند شما را از رقیبانتان متماییز کند.
بنابرین باید در ساخت لوگو کارهای خلاقانه انجام داد. ساخت لوگو بسیار جداب است و میتوان از آن برای کسب درآمد استفاده کرد.
اگر شما هم میخواهید شروع به ساخت لوگو کنید، با ما همراه باشید...
ادامه مطلب
دانلود رایگان نرم افزار اندرویدی برنامه ساز همراه - برای ساخت و تولید برنامه های اندروید بدون کد نویسی
Download Barname Saz Hamrah For Creat Android App

یکی از بهترین درآمد های موجود در بازار کد نویسی، درآمد های مربوط به توسعه و انتشار برنامه های اندرویدی و انتشار آنها در مارکت ها است. البته کد نویسی یک برنامه به قدری آسان نیست که هرکسی بتواند آن را انجام دهد و افراد باید به زبان های برنامه نویسی مسلط باشند.
اما نگران نباشید شما هم می توانید یک برنامه اندرویدی را
سلام خدمت کاربران عزیز سایت برنامه نویسی ایلیا غلامی هستم در اموزش ساخت سایت مبتدی بر html در خدمت شما هستیم
دوستان و عزیزان خیلی ها میگن html یک زبان برنامه نویسی است اما اشتباه میکنند چون یه سایت مینویسند که نمیشه گفت زبان برنامه نویسی . Html زبان وب سایت هستش .
بطوری کلی کد های اجباری و اصولی یک وبسایت مبتدی بر html
<doctype html!>
<html>
<head> 
<title>اسم سایت</title>
<head/>
<body>
<div>
محل قرارگیری کد های سایت
<div/>
<body/>
<html/>
برنامه ریزی پیشرفته PBN - برنامه ریزی برای موفقیت SERPاین اولین قسمت از مجموعه سه قسمتی ما در ساختمان شبکه خصوصی وبلاگ پیشرفته است. اگر در ساخت بک لینک PBN تازه کار هستید ، پیشنهاد می کنم با راهنمای شبکه خصوصی وبلاگ برای مبتدیان شروع کنید.
ادامه مطلب
ساخت سایت یکی از مشکلات بزرگ برای بسیاری از افرادی است که قصد دارند برای خودشان سایت بسازند. حتما شما هم به فکر ساخت سایت برای خودتان هستید. اگر به دنبال این هستید که سایت تان را خودتان بدون علم برنامه نویسی و کدنویسی راه اندازی کنید پیشنهاد میکنم حتما این مقاله آموزش ساخت سایت را مطالعه کنید.
ادامه مطلب
خیلی از دوستان و کاربران عزیز سئوال میکنند که ما برنامه های خودمون رو با چه برنامه ای می سازیم .  اگر این سئوال برای شما هم پیش اومده و علاقمند هستید که بدونید که چطور میشه بدون بلد بودن برنامه نویسی میشه یک اپ ساخت برنامه احکام شرعی ما رو نصب کرده و پنج ستاره بدهید . سپس از قسمت تماس با ما اطلاع دهید تا رمز آموزش های خودمون رو برای شما ارسال کنیم . با تشکر موفق باشید .
نخستین فضانورد اماراتی که سفر خود به فضا را سوم مهرماه سال جاری آغاز می‌کند، به همراه محموله خود یک جلد قرآن را نیز به فضا خواهد برد.
به گزارش شریعت نیوز  «هزاع المنصوری»، نخستین فضانورد اماراتی است که از سوم مهرماه سال جاری (۲۵ سپتامبر ۲۰۱۹) سفر خود را به فضا آغاز خواهد کرد.وی در این سفر محموله‌ای به وزن ۱۰ کیلوگرم به ایستگاه فضایی بین‌المللی می‌برد که یک جلد قرآن کریم نیز از جمله محتویات این محموله خواهد بود.«سالم المری»، مدیر برنامه فض
دستور جلسه:
برنامه ریزی به مناسبت بزرگداشت هفته ی کتاب وکتابخوانی 
برنامه ریزی به مناسبت بزرگداشت شهادت امام حسن عسگری
برنام ریزی برای تمرینات سرود همگانی
توجیه دانش آموزان برای شرکت در مسابقات فرهنگی هنری
برپایی نمایشگاه کتاب
برنامه ریزی برای بزرگداشت شهادت امام حسن عسگری ع 
برنامه ریزی جشن آغاز امامت امام زمان(عج)
 برنامه ریزی جشن هفته وحدت ومیلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص)
معرفی دانش آموزان ضعیف درسی برای تشکیل کلاسهای تقویتی وکمک دانش
عضو کمیسیون عمران مجلس درباره وضعیت بازار مسکن گفت: مجموعه شواهد نشان می‌دهد که افت قیمت مسکن در بازار مقطعی و موقتی نیست و این روند ادامه خواهد داشت.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، پس از گذشت یک سال از خیز قیمت‌ها در بازار مسکن، آخرین گزارش‌ها از بازار پایتخت نشان می‌دهد که در پی افت شدید حجم معاملات، در مرداد ماه قیمت مسکن نزولی شد و تا ۳ درصد کاهش یافت.
تعداد معاملات مسکن در تهران در ۵ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشت
عضو کمیسیون عمران مجلس درباره وضعیت بازار مسکن گفت: مجموعه شواهد نشان می‌دهد که افت قیمت مسکن در بازار مقطعی و موقتی نیست و این روند ادامه خواهد داشت.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، پس از گذشت یک سال از خیز قیمت‌ها در بازار مسکن، آخرین گزارش‌ها از بازار پایتخت نشان می‌دهد که در پی افت شدید حجم معاملات، در مرداد ماه قیمت مسکن نزولی شد و تا ۳ درصد کاهش یافت.
تعداد معاملات مسکن در تهران در ۵ ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشت
سلام امروز میخوام در مورد برنامه نویسی براتون توضیح بدمبه زبان ساده میتوان گفت که برنامه نویسی وسیله ارتباط یک برنامه نویس با رایانه است .در واقع کامپیوتر کودن هست و نمی فهمه و ما باید اون رو متوجه کنیم.برنامه نویسی فوایدی دارد که در پست های بعدی به آن خواهم پرداخت.انواع زبان های برنامه نویسی:1-زبان های تحت وب
2-زبان های تحت ویندوز
3-زبان های تحت موبایلزبان های تحت وب :معمولا برای طراحی صفحات وب استفاده می شود مانند PHP،HTMLو...و همچنین جاوااسکپری
سلام امروز میخوام در مورد برنامه نویسی براتون توضیح بدمبه زبان ساده میتوان گفت که برنامه نویسی وسیله ارتباط یک برنامه نویس با رایانه است .در واقع کامپیوتر کودن هست و نمی فهمه و ما باید اون رو متوجه کنیم.برنامه نویسی فوایدی دارد که در پست های بعدی به آن خواهم پرداخت.انواع زبان های برنامه نویسی:1-زبان های تحت وب
2-زبان های تحت ویندوز
3-زبان های تحت موبایلزبان های تحت وب :معمولا برای طراحی صفحات وب استفاده می شود مانند PHP،HTMLو...و همچنین جاوااسکپری
آموزش ساخت سبد با وسایل دورریختنییک سطل یکبار مصرف و مقداری پارچه گدار به همراه لوازم ساده دیگر کنار بگذارید تا مراحل ساخت سبد تزیینی شیک برای لوازم آرایشی و وسایل آشپزخانه را آغاز کنیم.
روش ساخت سبد وسایل آشپزخانه و لوازم آرایشی با وسایل بازیافتی
 در این بخش با استفاده از ساده ترین وسایل قصد داریم ساخت سبد بازیافتی زیبایی را آموزش دهیم. این سبد تزیینی که با پارچه گلدار تکمیل می شود یکی از سبدهای پرکاربرد در اتاق خواب و آشپزخانه است.
اد
⭐به نام خدا⭐
 
ساخت بازی اندروید در 5 دقیقه (بدون کدنویسی)
 
اگر همیشه در آرزوی این بودید که بتوانید برای خود بازی اندروید بسازید و آن را در مارکت ها انتشار دهید؟!
 
اگر همیشه در فکر این بودید که آیا میشود بدون نیاز به کامپیوتر و بدون نیاز به کدنویسی بازی اندرویدی ساخت؟!
 
اگر همیشه دنبال راهی بودید که بتوانید با همین موبایل خود بازیهای با کیفیت اندرویدی بسازید؟!
 
اگر هیچ گاه حوصله ساخت بازی با کدنویسی را نداشته اید؟!
 
اگر همیشه فکر میکردید
وان پلاس ۸ از جمله محبوب ترین گوشی‌های تولیدی شرکت چینی وان پلاس است که قرار است تولید و عرضه مدل سازگار با شبکه‌های نسل پنجم آن به زودی آغاز شود.
 
برخی اپراتورها فروش مدل نسل پنجم این گوشی را به زودی آغاز می‌کنند که از جمله آنها می‌توان به وریزون اشاره کرد. هنوز مشخص نیست آیا برنامه‌ای برای سازگار کردن گوشی وان پلاس ۸ پرو با شبکه‌های نسل پنجم تلفن همراه وجود دارد یا خیر.
 
علیرغم آغاز برنامه ریزی اجرایی و عملیاتی اپراتورهای تلفن همراه د
بیشتر بدانید
ابوالفضل ناطق دانشجو رشته کامپوتر شاخه طراحی صفحات وب و ساخت برنامه و بازی های سرگرم کننده و جالب . 
ساخت انواع تصاویر فتوشاپ 3D و... 
ساخت انواع انیمیشن و کارتون 
ساخت انواع کلیپ های شگفت انگیز و اکشن جذاب 
ساخت استیکر و ربات تلگرام 
خرید لایک _ فالوور _ کامنت 
خرید ویو (بازدید کننده) _ ممبر (اعضا)
و دیگر خدمات ...
تخصص دارم .
 
آدرس ایمیل :
nategh1381@gmail.com
تلگرام :
https://t.me/Aaa1381d 
SafeUM یک برنامه عالی که با آن میتوانید شماره مجازی با کد ۳۷۱+ از کشور اروپایی لتونی (لاتویا) بسازید. برای ساخت شماره مجازی لتونی با ما همراه باشید.
برای دانلود و امکانات برنامه و همچنین آموزش برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید.
ادامه مطلب
ساخت سایت عملکردی شبیه آهنربا دارد؛ مردم جذب محتوای شما می شوند و رابطه ای طولانی و رضایتبخشی را با شما آغاز میکنند. رابطه ای که سرمنشأ فروش های موفق و دائمی محصولات و خدمات شماست. در گذشته ای نه چندان دور، به دلیل هزینه های بالا فقط شرکت های بزرگ می توانستند تبلیغات موثر و … ساخت وبلاگ: آهن ربای جذب مشتری به روش بازاریابی محتوایی
منبع : وبلاگ ایران سرور
آموزش برنامه در رویت
تقویم ها - که داده های حذف شده از خواص اجزای مختلف کار را نشان می دهد - پایه و اساس BIM هستند.
در این دوره ، نحوه کار با تقویم های موجود در Revit را بررسی کنید.
معلم اریک وینگ با آموزش برنامه در رویت تمرکز اصلی بر روی "من" برای داده ها در BIM ، معلم اریک بال نشان می دهد که چگونه می توان به پایگاه داده Revit و اطلاعات استعلامی از مدلهای خود وارد شد.
اریک چند تقویم استاندارد ، به عنوان مثال ، ورودی ، پنجره و جدول زمانبندی اتاق را پوشش می د
SafeUM یک برنامه عالی که با آن میتوانید شماره مجازی با کد ۳۷۱+ از کشور اروپایی لتونی (لاتویا) بسازید. برای ساخت شماره مجازی لتونی با ما همراه باشید.
برای دانلود و امکانات برنامه و همچنین آموزش برنامه به ادامه مطلب مراجعه کنید.
ادامه مطلب
یه جفت باند دست دوم  در حد آک
باند پسیو دبل ‏DYNA PRO – SX2800P
اسپیکر دبل اقتصادی دیناپرو سری SX2800P
قیمت جفتش : ۷۸۰۰
مشخصات :
- بدنه پلی وود آکوستیک- خوش ساخت و قدرتمند- وزن 30 کیلوگرم- ووفر 15 اینچی و توییتر 51- توان 600 وات تا حداکثر 1200زاویه پرتاب 55-80‏‎ ‎‏- درجه- کراس اور با کیفیت و قویاین مدل بدلیل داشتن بدنه چوبی و آکوستیک خوب صدایی نرم و شفاف داشته و مناسب استفاده در کلیه برنامه های مداحی، ‏سخنرانی و موزیک می باشد. با هزینه ای کم می توانید باندی حرفه ا
دستور جلسه:
برنامه ریزی به مناسبت بزرگداشت هفته ی کتاب وکتابخوانی 
برنامه ریزی به مناسبت بزرگداشت شهادت امام حسن عسگری
برنام ریزی برای تمرینات سرود همگانی
توجیه دانش آموزان برای شرکت در مسابقات فرهنگی هنری
برپایی نمایشگاه کتاب
برنامه ریزی برای بزرگداشت شهادت امام حسن عسگری ع 
برنامه ریزی جشن آغاز امامت امام زمان(عج)
 برنامه ریزی جشن هفته وحدت ومیلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص)
معرفی دانش آموزان ضعیف درسی برای تشکیل کلاسهای تقویتی وکمک دانش
با اتمام امتحانات و شروع تابستان، رسماً سال کنکور 99 برای دانش آموزان آغاز میشود و آن دسته از داوطلبین هم که کنکور داشته اند و چندان از آن راضی نبوده اند به فکر مطالعه برای سال بعد می افتند و برنامه ریزی کنکور را شروع میکنند.
ادامه مطلب
جلسه مذکور با یاد و نام خدا آغاز شد ...
دستور جلسه (6): 
1 برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم هفته احسان و نیکوکاری با حضور تشکلات دانش آموزی 
2- برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم درختکاری 15 اسفند ماه ا حضور تشکلات دانش آموزی 
3- برگزاری بازارچه از دستاورد های دانش آموزان 
4- برگزاری ویژه برنامه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر 
5- برگزاری ویژه برنامه به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر 
6- برگزاری آیین مراسم چهارشنبه سوری با حضور تشکلات دانش
 
pdfMachine
 
 
 
 
 
برنامه ای برای ساخت و کار با فایل های PDF می باشد.
برنامه pdfMachine  با نصب دایور پرینت مجازی بر روی کامپیوتر شما را قادر می سازد تا در تمامی برنامه هایی که قابلیت پرینت گرفتن را دارند بتوانید پرینت بگیرید.
فایل های PDF ساخت شده با این برنامه هنگام نمایش و پرینت گرفتن تمامی خصوصیات قالب بندی سند اصلی خود را حفظ می کنند و شما می توانید براحتی در فایل PDF ساخته شده همانند فایل اصلی آن به جستجو متن بپردازید.
استفاده از این برنامه بسیار س
دانلود برنامه عصر جدید (مسابقه)
یادم رفت بگم که پیش از همه ی این اتفاقات چارلی چاپلین فیلمی رو ساخت
با نام عصر جدید که اتفاقات قرون اخیر در اون بیان می شدند
اما حالا ایشون در این دنیا نیست و فوت کرده
و برنامه ای با همین مضمون در ایران ساخته میشه که احسان علیخانی
تامین کننده اصلی این برنامه به حساب میاد
راستش رو بخواین
علیخانی
در نوع خودش یک اسطوره به حساب میاد چون کاری به کسی نداره
و کارهاش هم عجیب و غریب هستن
مثلا وقتی برنامه ماه عسل رو اجرا م
تعریف - معنی بوت استرپ چیست؟
بوت استرپ برنامه ای است که سیستم عامل (OS) را در هنگام راه اندازی اولیه می کند. اصطلاح بوت استرپ یا bootstrapping در اوایل دهه 1950 آغاز شد. این به یک دکمه بار بوت استرپ مربوط می شود که برای راه اندازی یک برنامه بوت استرپ سخت افزاری یا برنامه کوچکتر که یک برنامه بزرگتر مانند سیستم عامل را اجرا کرد، اشاره کرد. گفته شده است که این اصطلاح از عبارت "کشیدن خود را توسط bootstraps خود"، شروع برنامه های کوچک و بارگذاری یک بار در حالی که هر ب
شرکت پایا رسا الکترونیک از شرکت های دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در سال ۱۳۹۱ آغاز به کار کرد. رویکرد این شرکت، دمیدن روحی تازه در کالبد فضاهای شهری با استفاده از متنوع ترین فناوری های نورپردازی روز دنیا است. این فرآیند از مطالعات روان شناختی رنگ ها در طراحی آغاز شده، با ساخت المان ها و اجرای سیستم های سخت افزاری – نرم افزاری ادامه یافته و در پایان به پشتیبانی فنی (نگهداری و تعمیرات) منتهی می شود.
 
نوت پد 2020
 
 
منتشر شد !!!
نوت پد 2 ساخته محمد مهدی بیکی با اشکالات خیلی جزئی نظرات شما تاسیر زیادی در ساخت برنامه های بعدی سازنده گان دارد
علاوه بر مشکلات جزئی مزیت های فوق العاده ای این برنامه مانند شخصی سازی فضا و ... را این برنامه دارا می باشد
 
download
با سلام خدمت کاربران نواتیم با برنامه جدید و کاربردی خدمت شما هستیم.
با این برنامه میتونید نوتیفیکیشن پیامایی که برا شما ارسال میشه رو ذخیره کنید.
تا وقتی کسی پیامشو پاک کرد شما بفهمید.
این برنامه تمامی پیام های ارسال شده از برنامه را در خود نمایش و ذخیره می کند.
برنامه های کاربردی از جماه تلگرام ، واتساپ، اینستاگرام و...
برای دانلود برنامه روی دانلود کلیک کنید:
دانلود برنامه
آغاز به کار اولین مرحله ساخت 4 کلاس درس در هنرستان شهید بهشتی توسط جمعی از خیّرین منطقه و مجمع خیّرین کارا .                                                                  
روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه امامزاده
 
1- انتخابات شورای دانش آموزی در اول آبان   1398
2-اعلام لیست اعضای شورا و ایجاد کمیته ها (14 مورد ) و شرح وظایف به انها
3- برگزاری جلسات هر کمیته دو بار در ماه
4- برنامه ریزی تمامی کمیته ها برای ایام دهه آخر صفر
5- برنامه ریزی کمیته انتظار و مهدویت جهت آغاز امامت امام زمان (عج)
ادامه مطلب
خلاصه کتاب فرمول برنامه ریزینوشته دیمون زاهاریادسبخش پنجمخلاصه نویسی: سید حسن کاظمینی
هشتمین دلیل از دلایل شکست برنامه ریزی ها این است که وظایف مندرج در لیست برنامه ریزی، به اهداف مشخصی وصل نشده اند.
به عنوان نمونه، اگر روغن ماشین را می خواهیم عوض کنیم برای حفظ سلامت و قدرت موتور است. 
 اگر مالیات خود را پرداخت می‌کنید برای این است که جریمه نشوید و سر و کارتان با قانون نیافتد. 
اگر یک کار به هدفی گره نخورده باشد یا به نتیجه نمی‌رسد و یا آن
زندگی نامه علی مردان
خواننده . نوازنده
علی مردان  سال ۱۲۸۳ شمسی در شهر (کرکوک) کُردستان عراق چشم به جهان گشود. پس از طی تحصیلات مقدماتی، در سال ۱۳۱۷ فعالیّت هنری خویش را بطور جدّی و با اجرای برنامه در رادیو کُردی بغداد آغاز کرد.  
در همان سال به عنوان نوازندۀ عود(ساز تخصصی ایشان) ارکستر ملی عراق سفری به مصر داشت و همراه آن ارکستر در جشنوارۀ موسیقی قاهره، به اجرای برنامه پرداخت. پس از آن در کشورهای سوریه، لبنان، فلسطین برنامه های متعددی اجرا ک
خلاصه کتاب فرمول برنامه ریزینوشته دیمون زاهاریادسبخش پنجمخلاصه نویسی: سید حسن کاظمینی
هشتمین دلیل از دلایل شکست برنامه ریزی ها این است که وظایف مندرج در لیست برنامه ریزی، به اهداف مشخصی وصل نشده اند.
به عنوان نمونه، اگر روغن ماشین را می خواهیم عوض کنیم برای حفظ سلامت و قدرت موتور است. 
 اگر مالیات خود را پرداخت می‌کنید برای این است که جریمه نشوید و سر و کارتان با قانون نیافتد. 
اگر یک کار به هدفی گره نخورده باشد یا به نتیجه نمی‌رسد و یا آن
 
رکورد تاخیر در شروع 
 
بعضی نشست ها و همایش ها در شهر " درجورب " کره مریخ!شکسته شد!
به قلم: فرهاد داودوندی- بروجرد-  دست نگه دارید تا "فلان" مدیر بیاید!-  برنامه را شروع نکنید تا "بهمان" رئیس بیاید!-  تا وقتی آقای .... بعنوان میهمان ویژه نیاید، من نمی گذارم برنامه شروع بشود!ای بابا! دویست سیصد نفر توی یک جلسه باید منتظر ورود "فلان" مدیر یا "بهمان" رئیس باشند تا جلسه نشست و همایش آغاز بشود!یواش یواش تاخیر در آغاز بعضی برنامه های رسمی، غیر رسمی و حتی دع
درباره برند:
NASOMATTO یک برند عطرسازی لوکس و خاص است که در سال 2008 میلادی در شهر آمستردام در کشور هلند فعالیت خود را آغاز کرد. Alessandro Gualtieri طراح عطرهای ناسوماتو و مأسس این برند می باشد. وی راجع به هدفش از طراحی چنین برندی می گوید: "من شروع به ساخت چیزی کردم که در یک نقطه خاص بخودی خود آغاز می شود. این پروسه ای است که من به آن علاقه مندم و هدایتم می کند." فروشگاه عطر و ادکلن فرانس پاریس این ادکلن معمولاً تلخ را به شما توصیه می کند. 
ساخت apple id با گوشی
 
دانلود اموزش
 
 
 
 
 
 
 
ساخت اپل آیدی با گوشی 2019 جدیدترین روش تست شده - سلام ...بر خلاف تصور بعضی از کاربران، ساخت اپل آیدی با گوشی کار سخت و پیچیده ای نیست و با یک آموزش ... در قدم بعد گزینه Create a New Apple ID را انتخاب نمایید.https://icpple.com/icpple.com › آموزش های اپلآموزش ساخت اپل آیدی رایگان 2019 (Apple ID) به سه روش کامل | ...ساخت اپل آیدی رایگان با برنامه آیتونز اپل کامل ، ساخت اپل آیدی بدون آیتونز (به صورت آنلاین) با روش های کاملا جدید و ساخت اپل
زمان آغاز و پایان سفر باید از یک ماه قبل قطعی شده باشد.
محل اقامت و شام و ناهار باید از قبل نهایی شده باشد.
مسیر سفر باید از قبل مشخص شده باشد.
هزینه خرید باید از قبل مشخص شده باشد.
روزانه بیش از 8 ساعت رانندگی برنامه ریزی نشده باشد.
خیلی خوب است هر جا بازارچه ای بود که تولیدات بومی را می فروختند توقف داشته باشیم مثل بازارچه خرمای حاجی آباد یا بازار ماهی خرمشهر
در موارد زیر وا ندهیم : ارتباط با خدا (نماز با توجه و قرآن)، تمیزی و مرتب بودن ماشین، مص
عملیات کامپایلر شدنit trainingدر حال تکمیل است و پس ساخت برنامه به دو نسخه آزمایشی وgold varsion منتشر میشود.
و اما طرح جدید که در حال ساخت است-- --میخواهیم قوی ترین وای فای هکر کالی لینوکس را به صورت اندروید بدون نیاز به ترموکس قرار بدیم که یک وای فای هکر کاملا قوی و کاملا حرفه که همراه فایل pdfآموزشنامه ارائه خواهد شد.........
اولین مدرسه دولتی انار در سال 1314 هجری شمسی آغاز به کار کرد که در نهایت برای آن نام مدرسه سعدی انتخاب شد.بر سردر ساختمان مدرسه سعدی،سال احداث آن 1314 شمسی حک شده است.زمین این مدرسه را سیدعلی اکبر مهدوی یکی از خیرین و خوانین انار اهدا کرد.استاد خانی زاده از معماران یزدی به کمک دانش آموزان این مدرسه را بنا کرد.
بودجه ساخت مدرسه سعدی نیز توسط وزارت فرهنگ وقت تامین شد.آجرهای این مدرسه نیز از کوره های آجر پزی محی الدینی تامین می شد.مدرسه سعدی که در مح
رئیس‌جمهوری ترکیه اعلام کرد، روند احداث کانال استانبول با انجام مناقصه این پروژه طی هفته‌های آینده آغاز خواهد شد. این در حالی است که بسیاری از ناظران ساخت تنگه یا کانال استانبول را در کنار تنگه بُسفُر بسیار ارزشمند توصیف کرده و آن را در راستای استقلال سرزمینی ترکیه ارزیابی می کنند.
رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه طی سخنانی در جمع بازرگانان و کارآفرینان در استانبول این مطلب را عنوان کرد و افزود: روند احداث پروژه کانال استانبول با انجام
Logo Maker اپلیکیشنی برای اندروید است که به کمک آن می‌توانید بدون نیاز به دانش یا تخصص، لوگوهای جذاب و زیبا طراحی کنید. این برنامه مخصوص طراحی لوگو است که به کمک آن میتوانید به سادگی لوگوهای بسیار زیبایی برای سایت و شرکت خود طراحی کنید. همچنین این برنامه دارای تعداد بسیاری لوگو آماده برای الگوبرداری است.
ادامه مطلب
پیشنهادهایی برای مدیر طرح و برنامه در شبکه های تلویزیونی
جستجوی نام برنامه پیشنهاد شده در فضای مجازی و بررسی سایتها و مطالب مرتبط
اخذ دامین مرتبط
ثبت نام برنامه در شبکه های اجتماعی بدلیل احتمال برند شدن برنامه و نیز جلوگیری از سوء استفاده
تعیین هشتگ مناسب برای برنامه
پیگیری پیوست فضای مجازی برای برنامه
دو قسمت کردن جلسه طرح و برنامه در جلسه اول کلیات و قالب که منجر به صدور مجوز شود و جلسه دوم به محتوا
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، ثبت نام طرح ملی مسکن از امروز 18 آبان در چهار استان قم، سیستان و بلوچستان، خراسان های شمالی و جنوبی آغاز شد و به مرور در سایر استان ها نیز نام‌نویسی انجام می شود.
 

متن کامل خبر: ثبت نام طرح ملی مسکن آغاز شد
سلام سلام:)
اینجانب ماه پیشونی‍♀️ هستم رفیق جنگ کله گردالی‍♂️.
اکنون در ایام مبارک و خجسته ی قرنطینه به سر می‌بریم و ما دوتا تصمیم گرفتیم صدا تا کار رو انتخاب کنیم که توو این ایام انجام بدیم و یکی از این کارها ساختن وبلاگ و پیج مشترک بود:) 
وبلاگ رو من استارت زدم و پیج رو کله گردالی عزیز خواهد ساخت و هروقت ساخته شه آدرسش در همین پست قرار خواهد گرفت:) 
ما اینجا از هر دری سخن خواهیم گفت و دنیامون رو اینجا خواهیم ساخت^_^
اگه دنیای ما رو نمیپسندین
برنامه جدید با سلام به دلیل مشکلات به وجود آمده لیمو اَپ برنامه ایی به نام " زیارت مجازی " ساخت تا شما عزیزان بدون سفر به حرم های حضرت محمد ( ص ) حضرت معصومه (ص ) امام علی ( ع ) و ... به راحتی سفر کنید نصب در کانال لیمو اَپ
نصب رایگان از کانال لیمو اَپ
شامگاه پنجشنبه 21 اردیبهشت 96 برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری ساعت 21 روی آنتن شبکه نسیم رفت. مهران مدیری برنامه را با موضوع بهداشت و سلامت آغاز کرد.
 
رویا تیموریان بازیگر خوب کشورمان مهمان برنامه دورهمی بود. رویا تیموریان بعد از سلام و احوال پرسی از مهران مدیری و برنامه دورهمی تقدیر و تشکر کرد.
مهران مدیری اولین سوالش اینگونه مطرح کرد ، در بچگی شیطون بودید و الان خیلی آروم شده اید؟ رویا تیموریان گفت :بله در بچگی خیلی شیطون بودم و کارها
یکی از استادهای دانشگاه تعریف می‌کرد…چندین سال پیش برای تحصیل در دانشگاه سانتا کلارا کالیفرنیا، وارد ایالات متحده شده بودم.سه چهار ماه از آغاز سال تحصیلی گذشته بود که یک کار گروهی برای دانشجویان تعیین شد که در گروه‌های پنج شش نفری با برنامه زمانی مشخصی باید انجام می‌شد.دقیقا یادمه از دختر آمریکایی که درست روی نیمکت کناری می‌نشست و نامش کاترینا بود پرسیدم که برای این کار گروهی تصمیمش چیه؟گفت اول باید برنامه زمانی رو به ببینه، ظاهراً بر
سلام من چند شغل را دوست دارم مثلا خانندگی یا یک موزیسین یا یک نقاش یا یک برنامه نویس آره برنامه نویس .برنامه نویسی چیست سوال خوبیست برنامه نویسی یک جور کد هست توی برنامه نویسی کد نویسی می کنند. وقتی کد نویسی می کنند هی کد می نویسند هی کد می نویسند تا یک برنامه بوجود می آید که اون موقع دیگه یک برنامه ی کامپیوتری هست. اگر شما دوست داشتید کد نویسی کنید مخصوص برای کودکان برنامه ی اسکرچ بهترین گزینه است.
چیست و چه کاربردهایی دارد؟ visual studio
visual studio چیست و چه کاربردهایی دارد؟
 
Visual Studio مجموعه ای از برنامه‌هاست که دارای ارتباطی بسیار نزدیک با یکدیگرند و مایکروسافت آن ها را به برنامه نویسان و توسعه دهندگان برنامه‌های کاربردی روی پلت فرم های ویندوز و دات نت ارائه نموده است. Visual Studio  برای نوشتن برنامه‌های کنسولی ، ویندوزی ، سرویس های ویندوز ، برنامه‌های کاربردی موبایل ، برنامه‌های کاربردی ASP.NET و سرویسهای وب ASP.NET  و بنا به انتخاب شما همراه با
زبان برنامه نویسی C چیست؟
 
زبان برنامه نویسی C از قدیمی ترین زبان های برنامه نویسی و همچنین از زبان های محبوب و قدرتمند در زمینه ی برنامه نویسی است
که با توجه به قدیمی بودن همچنان به علت اهمیتی که دارد انتخاب بسیاری از برنامه نویسان است .
می توان گفت زبان سی پدربزرگ زبان های سی شارپ و سی پلاس پلاس است.
زبان برنامه نویسی سی همه منظوره _ کامل وجامع _ سطح میانی _ ساخت یافته _ دستوری است که در سال ۱۹۷۲ توسط ریچی دانشمند علوم
کامپیوتر و از سازندگان سی
سلام.
امروز میخوام یک برنامه ی کاملا متفاوت را در اختیار شما قرار دهم.
برنامه ی ممبر ساز برای شما ممبر درست میکنه کار کردن باهاش خیلی خیلی اسونه شما میتوانید این برنامه را از وبلاگ ما تهیه کنید.
لطفا به ادامه ی مطلب بروید.
ادامه مطلب
 
چاپار : آموزش ساخت ایمیل در چاپار | ساخت ایمیل ایرانی chmail 
چاپار از محبوب ترین سرویس ایمیل ایرانی می باشد، ما در این پست به آموزش ساخت ایمیل در چاپار به همراه ویدیو پرداخته ایم.
و شما به راحتی قادر به ساخت ایمیل ایرانی چاپار chmail ( ساخت ایمیل چاپار ) خواهید بود.
ادامه مطلب
 
چاپار : آموزش ساخت ایمیل در چاپار | ساخت ایمیل ایرانی chmail 
چاپار از محبوب ترین سرویس ایمیل ایرانی می باشد، ما در این پست به آموزش ساخت ایمیل در چاپار به همراه ویدیو پرداخته ایم.
و شما به راحتی قادر به ساخت ایمیل ایرانی چاپار chmail ( ساخت ایمیل چاپار ) خواهید بود.
ادامه مطلب
 
چاپار : آموزش ساخت ایمیل در چاپار | ساخت ایمیل ایرانی chmail 
چاپار از محبوب ترین سرویس ایمیل ایرانی می باشد، ما در این پست به آموزش ساخت ایمیل در چاپار به همراه ویدیو پرداخته ایم.
و شما به راحتی قادر به ساخت ایمیل ایرانی چاپار chmail ( ساخت ایمیل چاپار ) خواهید بود.
ادامه مطلب
ابتدای سال گذشته، یک شب بلند شدم و گفت تمام شد!
باید روزی یک ساعت آن هم قبل از هر کاری و حتی چک کردن موبایلت برای یادگیری مهارتی که در ذهن داری وقت بگذاری و این کار جواب داد. من بالاخره توانستم به رشد 50 درصدی بعد از گذشت سه ماه در آن زمینه برسم.
یک روز هم بدون هیچ تجهیز کوه و فقط با یک کوله قدیمی و کفش های اسپورت کهنه زدم به کوه و اولین بار تا ایستگاه سوم کلکچال رفتیم. بار دیگر تا برج و ارتفاع 2600 رفتیم. بار سوم تا سه راه کلکچال و ارتفاع 3150 و در بار دی
ساخت سوله
سوله هم اکنون در کشور ما کاری بسیار توسعه یافته و در عین حال تخصصی است .
ساخت و ساز سوله هم اکنون به روش نوین صورت می گیرد و همه کسانی که قصد دارند کارخانه ، کارگاه یا انبار ، گاوداری ، مرغداری و.... احداث کنند همگی سازه های خود را با سوله می سازند .
ساخت سوله چند مرحله کلی و اساسی دارد :
1.مشاوره با سوله ساز و تعیین مساحت سوله ، نوع سوله  و....
2.خرید مصالح مورد نیاز جهت ساخت سوله مد نظر
3.نقشه کشی ، طراحی معماری و انجام محاسبات 
4.شروع ساخت در
طراحی سایت b2b
پباده سازی گونه های وبسایتپباده سازی گونه های وب سایت بوسیله تیم قابل انعطاف افزاری آلماتک انجام می‌گردد. برخی از مورد ها دربرگیرنده تیتر های تحت میباشد:
طراحی وب فردیطراحی سایت مذهبیطراحی وب مدرسه هاساخت وب سایت آتلیهطراحی وب پزشکانساخت وب سایت امکانات طبیساخت سایت املاکساخت وب سایت رستورانساخت وب سایت دانلودطراحی وب سایت هتلطراحی وب داینامیکساخت وب سایت تفریحیطراحی سایت تبلیغاتیساخت وب سایت رسپانسیوساخت سایت منحصر به
آموزش رویت برنامه های تجدید نظر
برنامه ها - که اطلاعات استخراج شده از خواص عناصر مختلف پروژه را نشان می دهد - ستون فقرات BIM هستند. در این دوره نحوه کار با آموزش رویت برنامه های تجدید نظر را در Revit کاوش کنید.
مربی اریک وینگ با تمرکز بیشتر بر روی "من" برای اطلاعات در BIM ، مربی اریک وینگ نحوه چاله زدن به پایگاه داده Revit و جستجوی داده ها از مدلهای شما را نشان می دهد.
اریک چند برنامه استاندارد مانند درب ، پنجره و اتاق را تحت پوشش قرار می دهد و سپس به ویژگ
افتتاح یا آغاز ساخت ۹ طرح عمرانی در زرند
همزمان با دومین روز از هفته دولت با سرمایه گذاری ۴۴ میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال ۹ طرح مختلف عمران روستایی و مخابراتی در شهرستان زرند افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.
علی صادق زاده فرماندار زرند گفت: از ۹ طرح هادی شهرستان  ۳ طرح هادی در روستا‌های سرباغ شاهرمز، اکبرآباد پادامنه وگتکوئیه جمعا با هزینه ۷ میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال و بهرمندی ۲۷۵ خانوار روستایی افتتاح شد.
او افزود: افتتاح دو طرح مخابر
آموزش ساخت عروسک های روسی
آموزش ساخت عروسک های روسی فرایند ساخت و دوخت انواع عروسک های روسی نمدی را با زبان روسی و به صورت مرحله به مرحله و جزئیات کامل آموزش داده است به طوری که با تماشای کامل این مجموعه آموزشی قادر به دوخت این نوع از عروسک ها خواهید بود. آموزش عروسک های روسی با مرحله اندازه گیری و برش قسمت های مختلف عروسک های روسی آغاز شده و تا مرحله پایانی که دوخت و اتصال قسمت های متفاوت می باشد ادامه یافته است.
 

ادامه مطلب
او نمی داند ولی من عاشق بهار هستم ، برای بار بیست یکم گفته ام "من عاشقت هستم" آری میدانم هر دم و هر ساعت مرا میخوانی با تو هستم بهار ...
بهار من عشق را از تو میخواهم ، بهار  همه ی هست و نیستم تو هستی . بهار مرا بخوان  من هوای زمزمه تو را دارم
بهار جان تمام حرفم این است "من عشق را به نام تو آغاز کردم"
در هر کجای عشق که هستی آغاز کن !
جواد زرینچه در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: اردوی تیم
استقلال با برنامه کادرفنی از صبح روز سه شنبه آغاز شد و بر اساس برنامه
پیش می رویم و طبق نظر کادرفنی تمرینات در حال برگزاری است. کمپ زمین های
تمرینی مناسبی دارد و دو تیم دیگر نیز در این مجموعه حضور دارند و از نظر
برنامه غذایی نیز شرایط خوب است.

 
وی در ادامه تصریح کرد: دیاباته امروز به
تمرینات ما اضافه شد و در کنار ماست. یزدانی که به تیم ملی دعوت شده روز
جمعه راهی تهران خواهد ش
سلام خدمت دوستان مبتدی و حرفه ای برنامه نویس و وب نویس.......
میخواستم چند کلامی در رابطه با دو زبان برنامه نویسی یعنی جاوا و پایتون صحبت کنم
خیلی دوستان تازه میخوان شروع به یادگیری برنامه نویسی کنند و مشکلشون این هست که کدوم زبان برای شروع بهتره..........
داخل سایت ها و منایع متفاوت با ذکر چند ربان و دلایلی فلان زبان برای شروع بهتر هست اما هیچوت به طور قطعی نمیتونین بگید که این زبان بهترین و قدرتمند ترین زبان هست
چون هر زبانی نقطه ضعف و قوتی داره م
نازنین نور بازیگر ایرانی تبار است که در کانادا به دنیا آمده و بزرگ شده است و تا کنون در سه فیلم سینمایی هالیوودی بازی کرده است.
چند روز اخیر ویدیویی از مهناز افشار در مسابقه استعدادیابی پرشین گات تلنت (PERSIA’S GOT TALENT) در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد او در کنار  ابراهیم حامدی (ابی)، آرش و نازنین نور به عنوان داور در این برنامه استعدادیابی حضور دارد.
 
 
ابراهیم حامدی (ابی) خواننده شناخته شده قبل از انقلاب تا به امروز است، "آرش لبافی" از خوانن
Lion Boss یکی از بهترین برنامه ها برای آموزش ویندوز از مبتدی تا پیشرفته است
قابلیت های برنامه:
_ آموزش نصب ویندوز xp-7-8-10
_ آموزش نصب کارت درایور
و...
قابلیت هایی که با آپدیت اضافه می شود:
_ اموزش ساخت وبلاگ
_ آموزش ساخت برنامه
_ آموزش ساخت ویروس
_آموزش ساخت فضولگیر
آموزش هک جیمیل و برنامه اندروید و pc
و...
نام فایل: Lion Boss
حجم فایل: 48MB
دانلود رایگان
ما هیچ نیازی به دانستن برنامه‌نویسی و یا کد‌نویسی هم نخواهیم داشت و کلیه مراحل ساخت یک سایت واکنش‌گرا (Responsive) و کاملا پویا (Dynamic) را به همراه مزایای متعدد دیگری از جمله امنیت، سرعت و پایداری بالا که برای SEO بهینه شده را بدون کمترین زحمت انجام می‌دهیم.
با آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی امکان پذیر هست.
در چهارمین قسمت از برنامه راه شیری
به یکی از قدیمی‌ترین و تکراری‌ترین سوالات بشر می‌پردازیم. منشا عالم
کجاست؟ این سوال چند جواب دارد اما قوی‌ترین نظریه علمی ما را به حدود ۱۴
میلیارد سال قبل می‌برد. جایی که مفهوم مکان و زمان با انفجار بزرگ آغاز
می‌شود؛ بیگ بنگ
نظریه «بیگ بنگ»، مهبانگ یا انفجار بزرگ یک مدل کیهان‌شناسی است که به
توضیح آغاز عالم می‌پردازد. بر اساس این نظریه زمانی تمام ماده و انرژی
عالم در یک نقطه متمرکز بوده است و با انف
دانلود Dollify Pro v1.1.2 نرم افزار ساخت آواتار از عکس خود برای اندرویدنسخه آنلاک شده و کامل + دیتا
انتشار: 13 تیر 1398
Dollify Premium برنامه ای است که توسط آن می توانید عکس پرتره خود را به تصاویر آواتار دیجیتالی زیبا تبدیل کنید. به گفته سازندگان این اپلیکیشن، آنها این برنامه را به دقت طراحی کرده اند تا شما بتوانید جذاب ترین آواتارهای موجود در اینترنت را برای خود بسازید.
ادامه مطلب
امنیت، یک اصل مهم در ساخت اپ موبایل
امروزه ساخت اپ موبایل به عنوان یکی از پیچیده ترین و حساس ترین پروسه های برنامه نویسی در دنیای IT و دیجیتال شناخته می شود. این پیچیدگی در مراحل طراحی و ساخت اپلیکیشن، توسعه دهندگان را به کدنویسی در لایه بندی های مختلف سوق داده است تا بتوانند به سرعت به قسمت های مختلف برنامه برای توسعه و تغییر دسترسی داشته باشند. این راهکار باعث شده که اپلیکیشن در اصطلاح به صورت یک پیاز، ساختاری لایه لایه داشته باشد. این سا
برنامه ای بعنوان نمونه  که برای یک خانواده اسلامی ایرانی طراحی شده شامل : 
برنامه بلند مدت ( ۲۰ ساله)، 
میان مدت (۵ ساله)،
 کوتاه مدت (سالانه)، 
برنامه هفتگی،
شاخصهای ارزیابی
چشم انداز ، بیانیه ماموریت، منشور اخلاقی، راهبردها و ...
      
 
دستورالعمل های مرحله به مرحله برای ساخت حیوانات کاغذی اریگامی در سیستمهای اندروید . برای تهیه حیوانات کاغذی از این برنامه به کاغذ رنگی نیاز دارید. اما می توانید از کاغذ سفید ساده استفاده کنید. از اندازه کاغذهایی که مناسب شماست استفاده کنید. سعی کنید خم ها را به بهترین وجه ممکن انجام دهید. در صورت لزوم می توانید از چسب برای رفع فرم استفاده کنید. شما با این برنامه میتوانید تعداد بسیار زیاده حیوانات را به شکل اریگامی بسازیر.
حجم فایل : 9.
  #مقاله
  مفهوم کلی برنامه نویسی
✔️  برنامه‌نویسی رایانه (اختصاری برنامه نویسی) به‌طور کلی به فرایند نوشتن و توسعه نرم افزار کامپیوتر گفته می‌شود. به بیان جزئی‌تر برنامه‌نویسی رایانه به معنای فرایند تبدیل و سوق دادن فرمول حل یک مسئله یا الگوریتم محاسباتی، به یک برنامه قابل اجرا (نرم افزار) می‌باشد.
✔️  معنای برنامه‌نویسی رایانه در فرهنگ عامه می‌تواند به تمامی فرایند توسعه نرم افزار (به انگلیسی: Software Development) اطلاق گردد که شامل فعالی
آموزش رویت : تکنیک های پروژه
 
آموزش رویت : تکنیک های پروژه عموما به دلیل توانایی های طراحی مهندسی شناخته می شود ، اما برجسته های آن علاوه بر برجسته ، خود را به سرمایه گذاری های داخل طرح نیز وام می دهد.
اگر امیدوار هستید که در آموزش رویت : تکنیک های پروژه مشارکت کنید اما هنوز ایده ای برای شروع آن ندارید ، در این مرحله این دوره برای شما مناسب است.
به عنوان مربی Chante 'Bright بپیوندید ، زیرا او سیستم ها و دستگاه هایی را به اشتراک می گذارد که می تواند شما
 
بیوگرافی و زندگینامه زهرا خاتمی راد
زهرا خاتمی راد متولد ۲۶ آذر سال ۱۳۶۰ در شهر آخن آلمانمی باشد و هم اکنون 38 سال سن دارد . وی از سال ۱۳۸۴ به صورت جدی و مداوم وارد حرفه اجرا شد و کار خود را از شبکه یک سیما با برنامه «دخترانه» آغاز کرد. پس از آن در شبکه دو برنامه (تصویر زندگی) و در شبکه‌های جام جم، قرآن، و… فعالیت خود را ادامه داد.
ادامه مطلب
برنامه Accounts Dominator 1.6 یه برنامه مخصوص کامپیوترهست که میشه باهاش اکانت های نامحدود اینستا ، فیسبوک و ... ساخت. اغلب فروشنده های فالوور و لایک و ... از این نرم افزار برای ساخت اکانت استفاده میکنند! قیمت اصلی این نرم افزار در سایت اصلی 499 دلار میباشد!! که ما نسخه کرک شده نرم افزار رو با قیمت 2500 تومن در اختیار شما قرار میدهیم!!! این نرم افزار نه تنها ساخت اکانت بلکه میتونه ایمیل های نامحدودی هم بسازه!! در پکیج هم نسخه 32 بیت و هم نسخه 64 بیت موجود میباشد!! ح
ممکن است در طول برنامه شرایطی ایجاد شود که لازم باشد یک دستور را چندین بار اجرا کنید. به طور کلی دستورها پشت هم اجرا می شوند و اجرای دستورات از اولین دستور تابع آغاز می شود و سپس دوم، سوم و الی آخر.زبان برنامه نویسی ساختارهای کنترلی مختلفی را فراهم می کند تا به کمک آن بتوان دستور های پیچیده را به راحتی اجرا کرد.حلقه ها در برنامه نویسی به ما اجازه می دهند تا یک دستور و یا گروهی از آنها را چندین بار اجرا کنیم. فرم کلی یک حلقه به صورت زیر است:
ادام
 
مجمع ولایت پیشرو در سال جهش تولید
افراسیابی : با توجه به آغاز سال نو و نامگذاری آن به  نام جهش تولید مجمع ولایت برنامه های سازنده ای در برنامه کاری خود در طول سال خواهد داشت .
به گزارش پایگاه خبری مجمع ولایت همزمان با آغاز سال نو و اعیاد شعبانیه موسس و رئیس هیأت مدیره مجمع ولایت در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جدید خاطر نشان کرد : با توجه به شیوع بیماری کرونا در آغاز سال جدید و اعیاد شعبانیه مجمع ولایت بر آن شد تا با ایجاد ستاد اجرای
 سرور های ماینکرافت
 
اگر می خواهید اطلاعات و آیپی برترین سرور های بازی محبوب ماینکرافت جهان را یکجا داشته باشید،من به شما این برنامه را پیشنهاد می کنم.
 
 
مزایا :
داشتن فضایی خوب
آموزش ساخت سرور به راحتی
اطلاع یافتن از تمامی سرور های برتر ایرانی، خارجی و سرور های گیم
کد ها و پلاگین ها برای ساخت و کنترل یک سرور
 
دانلود نسخه مود (۸ مگابایت)
ساخت اپ راهی برای مدیریت بحران
با رشد فناوری اطلاعات (IT) در تمامی ابعاد زندگی فردی و اجتماعی انسان، تکنولوژی به یک ابزار قدرتمند و موثر برای کنترل و مدیریت کارها تبدیل شده است. نمود اصلی این موضوع را می توان در پیشرفت گوشی های همراه و ساخت اپ هایی دید که با استفاده از فناوری هوش مصنوعی روز به روز به سطوح بالاتری از هوشمندی و کارایی دست پیدا می کنند.با افزایش کاربرد هوش مصنوعی در صنعت ساخت اپ موبایل و تلفیق آن با توانایی و هوش انسان، در ب
اَپِتو یک اپلیکیشن‌ ساز آنلاین است که در آن شما به راحتی و بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی می‌توانید صفحات اپلیکیشن خود را در کمترین زمان ممکن در دو پلتفرم Android و iOS به بهترین نحو و با طراحی های بسیار زیبا و متنوع بسازید. همچنین اپتو بعنوان برگزیده یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران توانسته است با داشتن بیش از 40 افزونه، اپلیکیشن های کاربردی در اختیار کاربران خود قرار دهد.
مزایای ساخت اپلیکیشن:ساخت اپلیکیشن در کسب و کار فعلی و یا شروع
  تمرینات تیم نفت مسجدسلیمان از فردا در تهران آغاز خواهد شد.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش  خبرگزاری فارس، پس از انتخاب مهدی تارتار به عنوان سرمربی جدید تیم مسجدسلیمان قرار است تمرینات این تیم از فردا آغاز شود.
 
قرار است تمرینات این تیم تا پیش از شروع لیگ برتر در تهران برگزار شود و دلیل این تصمیم شرایط آب و هوایی و گرمای شهر مسجدسلیمان عنوان شده است.
 
در اردوی نفت مسجدسلیمان که در تهران برگزار می‌شود بازی‌های تدا
ساخت اپ موبایل برای کودکان
ساخت اپ موبایل برای کودکان از سخت ترین و حساس ترین موضوعات در دنیای دیجیتال و  بازار تجارت الکترونیک می باشد. این موضوع تلفیقی از علم روانشناسی، مباحث آموزشی-تربیتی و تکنولوژی پیشرفته در قالب یک اپلیکیشن هوشمند می باشد. به طور کلی طراحی اپلیکیشن موبایل برای کودکان با هدف کمک به رشد شخصیتی و بلوغ فکری و کمک به هدفمندسازی پروسه آموزش انجام می پذیرد. نکته مهم این است که در صورت نداشتن مهارت کافی و رعایت نکردن هرکد
دانلود برنامه ساخت کلیپ های فان (Splicer Funny Video Meme Maker) برا ی اندروید
دانلود برنامه ساخت کلیپ های خنده دار با لینک مستقیم و به صورت رایگان
اپلیکیشن ساخت کلیپ های فان (Splicer Funny Video Meme Maker) یک برنامه فوق العاده در حوزه سرگرمی می باشد که توسط کمپانی PIL PARAMOUNT INVESTMENTS LIMITED منتشر شده است، از دیگر اپلیکیشن های این کمپانی می توان به Wonder Words اشاره کرد.
اپلیکیشن ساخت کلیپ فان، با گردآوری میلیون ها بخش کوتاه خنده دار و جذاب از انواع فیلم ها و سریال ها به شما این امک
تعطیلی برنامه «فرمول یک» تکذیب شد،شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک: برنامه «فرمول یک» این هفته تکرار قسمت‌های گذشته و هفته آینده دو یا سه برنامه زنده خواهد داشتگروه تهیه «فرمول یک» همان ابتدای پخش نیز اعلام کرده بودند که تا اول بهمن ماه برنامه خواهند داشت«فرمول یک» نیمه دوم اسفند ماه با ویژه‌برنامه‌های نوروزی آماده پخش می‌شودگفتنی است اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه به دلیل انتقادهای علی ضیا، برنامه «فرمول یک» تعطیل شده است
طبق گزارش‌های جدید منتشر شده، به نظر می‌رسد که پارامونت ساخت دنباله فیلم Bumblebee را آغاز کرده است.
اواخر ماه آذر امسال بود که اکران جهانی فیلم Bumblebee (بامبل
بی) آغاز شد و توانست عملکرد خوبی را در گیشه داشته باشد. این فیلم تا به
امروز بیش از ۴۱۳ میلیون دلار شامل بیش از ۱۱۷.۳ میلیون دلار در آمریکای
شمالی و ۲۹۶.۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان فروخته است. همچنین
اولین قسمت فرعی فیلم Transformers (تبدیل
شوندگان) نیز توانسته نقدهای مثبتی را از منتق

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کربلایی محمدرضا