نتایج جستجو برای عبارت :

ویروس کرونا نفس بازار خودرو را کامل گرفت

رکود بازار خودرو به دلیل شیوع بیماری کرونا طی هفته گذشته نیز تداوم داشت. همراه با شیوع کرونا بسیاری از بازارها از جمله بازار خودرو روزهای خلوتی را سپری می‌کنند، این در شرایطی است که به‌طور معمول خرید و فروش در اواخر سال با رونق زیادی روبه‌روست.
ادامه مطلب
هم‌زمان با شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده کرونا در چین و اعلام وضعیت اضطراری از سوی سازمان بهداشت جهانی، بسیاری از شرکت های مختلف فعال در حوزه های تکنولوژی و همچنین در پی عواقب انتشار ویروس کرونا بر بازار خودرو ،این شرکت ها دفاتر و کارخانه‌های خود در چین را تا اطلاع ثانوی تعطیل کردند.
 
کرونا که بیشتر به دلیل سرعت بالای انتقال و انتشار، گریبانگیر جهانیان شده و مدت هاست در صدر اخبار دنیا قرار دارد، نه تنها بازار خودرو بلکه زنجیره تامین
بازار خودرو این روز‌ها دوباره در مسیر صعود قرار گرفته و خودرویی مانند پراید مرز ۵۵ میلیون تومان را نیز رد کرده، در این رابطه افزایش قیمت بنزین و تورم ناشی از این امر یکی از اصل‌ترین دلایلی افزایش قیمت خودرو در بازار به شمار می‌رود.
 
توقف تولید پراید نیز بعد از چندین دهه، یکی دیگر از عواملی است که باعث شده این خودرو، طی روز‌های اخیر در زمینه گرانی رکودشکنی کند، حال باید دید آیا بازار خودرو در هفته آتی آرام خواهد گرفت.
 
فربد زاوه می‌گوید ب
طبق اعلام رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران، ویروس ناخوانده، بازار شب عید خودرو را برهم زده و میزان معاملات را به صفر نزدیک کرده است و باتوجه به اینکه عرضه و تقاضا همیشه تعیین کننده قیمت‌هاست، تا زمانی که تقاضا در بازار وجود ندارد، روند قیمتی خودرو هم نزولی خواهد بود.
ادامه مطلب
سایت دورهاتو به نقل از گسترش نیوز: ایران خودرو خبر از رونمایی خط آزمایشی جدید خودرو پژو 301 در بازار خرید خودرو و فروش خودرو را برای سه ماه نخست سال آینده اعلام کرد. طبق اظهارات انجام شده در هفته های آینده این خط آزمایشی رو نمایی خواهد شد. تولید پژو 301 با 10 هزار دستگاه شروع می شود و در نهایت به 250 هزار خودرو در سال به بازار خرید خودرو و فروش خودرو راه پیدا خواهد کرد. 
تحویل خودرو پژو 2008 به مشتریان 
با اظهارات هاشم یکه زارع، 85 درصد مشتریان، پژوهای
شیوع ویروس کرونا در سرتاسر جهان موجب شده تا بسیاری از مردم در
خانه‌های خود محبوس شوند. بنابراین افراد همانند گذشته از خودروهای خود
استفاده نمی‌کنند و این وسایل نقلیه این مدت را در پارکنیگ سپری می‌نمایند.
با این وجود نباید خیال کنید که استفاده نکردن از خودروها برای سلامتی
آن‌ها مضر نیست. در ادامه با روش‌هایی برای مراقبت از خودرو طی اپیدمی شیوع
کرونا آشنا خواهید شد.
ادامه مطلب
بدنه خودروها همیشه مورد توجه خودروسازان و صاحبان خودرو بوده است و در چند سال اخیر با پیشرفت فراوان در زمینه صنعت خودروسازی، واکس، پولیش و شوینده‌های تخصصی برای رفع خط و خش بدنه خودرو، وارد  بازار شده و مورد توجه عموم قرار گرفت.
در یک دهه اخیر و با ورود فناوری نانو به صنایع خودروسازی، متخصصان با ایجاد لایه های محافظتی، مقاومت خودرو را در برابر خط و خش‌های سطحی و همچنین لکه‌های شیمیایی بالا می برند.
پوشش های ‌نانو سرامیکی برای اولین بار تو
سایت دورهاتو به گزارش دنیای اقتصاد، در روزهای اخیر، بازار خرید خودرو و فروش خودرو به حالت ثبات در آمده است. دو دلیل عمده‫ی آن می‫تواند ثبات قیمت سکه و ارز و همچنین تکمیل خودروهای ناقص و عرضه‫ی آن به بازار فروش خودرو باشد. اما در طی هفته گذشته با اعلام افزایش قیمت خودرو که توسط ایران خودرو تکذیب شد، قیمت خودرو در بازار خرید خودرو صعودی شد. در پی کارشناسی های انجام شده از اردیبهشت امسال، برخی از دلایل افزایش قیمت خودرو شناسایی شده است.
سایت
سایت دورهاتو  به نقل از خانه ملت رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت
درباره علت کاهش قیمت خودرو در بازار در روزهای اخیر، گفت:  قیمت خودرو
عمدتا تحت تاثیر مسائل روانی بازار است؛ در دوره‌ای به دلیل نوسانات ارز،
قیمت سازی‌ها در فضای مجازی و... قیمت خودرو افزایش پیدا کرد. ایشان در
ادامه افزود: تصمیماتی مانند ترخیص خودروهای مانده در کمرگ بر قیمت خودرو
در بازار اثر مثبت داشته و باعث کاهش قیمت‌ خودرو در بازار شده است.50 هزار خودرو تحویل مشتری داد
ایران خودرو و سایپامدیران عامل ایران خودرو و سایپا طی بیانیه ای به وزیر بهداشت
اعلام کردند: پیرو نامه ۵ فروردین‌ به فرمانده عملیات مدیریت کرونا در
کلانشهر تهران، صنعت خودروسازی طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و
رعایت پروتکل های تعریف شده جهت آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای شروع تولید
پیرو دستور رییس جمهور مبنی بر شورای فعالیت‌های اقتصادی در ۲۰ فروردین و
با یک سوم همکاران در واحدهای ستادی و پشتیبانی فعالیت خواهد کرد.
ادامه مطلب
پیش‌بینی قیمت خودرو در شب عید
امیر‌حسین کاکایی کارشناس خودرو در پیش‌بینی درباره قیمت خودرو گفت:
▪️چنانچه دولت این هیجان مبنی بر حذف دو خودرو پراید و 405 را مدیریت کند ممکن است تا پایان سال با یک آرامش نسبی در بازار خودرو مواجه باشیم در غیر این صورت قیمت خودرو در شب عید گران خواهد شد.▪️کاکایی در ادامه اظهار کرد: فعلا صنعت خودرو در یک دو قطبی قرار گرفته، برخی بازیگران باعث شدند که دوباره قیمت خودرو در بازار گران شود. به عنوان مثال قیمت پراید
دلار بعد از مدتی ثبات در دامنه 11 تا 11 هزار و 500 تومان، در هفته گذشته پس از سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین، روندی افزایشی به خود گرفت و تا قله 12 هزار و 800 ومان بالا رفت. با این حال تب تند بازار خیلی زود عرق کرد.
 
به گزارش اعتدال، در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه دلار تا مرز 12 هزار تومان عقب‌نشینی کرد و در نهایت روز چهارشنبه به 11 هزار و 900 تومان برگشت؛ جایگاهی که صبح امروز شنبه نیز کار خود را از آن آغاز کرده و آخرین اخبار از بازار ارز حاکی از آن است که د
سایت دورهاتو به نقل از شما نیوز، امروز 28 خرداد، قیمت خودرو در بازار خرید و فروش خودرو به شرح زیر است: قیمت سایپا 111 سفید 51 میلیون و سیصد هزار تومان،  قیمت خودرو تیبا 2 سفید 58 میلیون و ششصد هزار تومان، کوئییک دنده ای 73 میلیون تومان، پژو پارس دوگانه سوز 106 میلیون تومان بوده است. قیمت خودرو سایپا 151 نیز به مبلغ 46 میلیون در بازار خرید خودرو و فروش خودرو قیمت گذاری شده است. 
دلایل اصلی گرانی خودرو در بازار خرید و فروش خودرو
عبدالرضا عزیزی، دلیل اصلی
تلاطم در بازار خودرو
 
 
بازار خودرو همچنان پر تلاطم! / قیمت خودرو از سایت‌ها حذف شد
▪️قیمت خودروها امروز از اکثر سایت‌های اعلام قیمت حذف شد اما طبق بررسی‌های صورت گرفته دلالان همچنان با انجام معاملات دروغین در بازار، سعی در حفظ روند کنونی دارند و به دلیل نبود نظارت تا حدودی نیز در این امر موفق هستند و قیمت ها همچنان رو به افزایش است.
سایت دورهاتو به نقل از ایمنا، عدم ثبات قیمت در بازار خرید و فروش خودرو منجر به کاهش تقاضا برای خرید خودرو شده است. این روزها افرادی که به نمایشگاه های خودرو مراجعه می کنند؛ همه به دنبال فروش خودرو هستند. از این رو بازار خرید و فروش خودرو در یک حالت رکودی به سر می برد و تقاضای خرید خودرو در بازار بسیار کم است. افزایش قیمت خودرو در ماه های گذشته نه تنها به نفع فروشندگان نبوده بلکه منجر به کاهش تقاضا از جانب خریداران در بازار خرید و فروش خودرو شد
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از شناسایی ۸۰۲۶ نفر با علائم مشکوک به کرونا در مبادی ۱۹ استان خبر داد.
مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره خروج ۸.۵ میلیون نفر از ۱۹ استان کشور با بیش از ۲.۸ میلیون خودرو طی روزهای گذشته گفت: جزئیات این آمار به این صورت است که به عنوان مثال یک خودرو یا یک شخص از قم عبور می‌کند و یک مرتبه در آنجا شمارش می‌شود، سپس به تهران می‌رسد و یکبار دیگر شمارش شده و تا به کرج می‌رسد باز هم ش
تحریم ها و اوضاع سیاسی کشور از یکسو و از طرفی مبارزه با قاچاق باعث شده تا بازار خودروها در داخل ایران تحت تاثیر قرار گیرد. قیمت خودروهای خارجی برای خریداران ایرانی خیلی گران تمام میشود، بنابراین باید از بین تولیدات داخلی گزینه هایی برای انتخاب را روی میز گذاشت!
یکی از خودروهای ساخت ایران که ارزش خرید دارد پژو 207 صندوق دار است. این خودرو در اوایل سال 1397 به بازار عرضه شد و به دنبال استقبال خوبی که از خودرو 207 هاچ بک شده بود این خودرو نیز مورد توج
 معرفی ماشین
پژو پارس ( پژو پرشیا ) ( ای ال ایکس ) – ( Peugeot Pars ( ELX ) ( Peugeot Persia  فیس لیفتی از پژو 405 محسوب می شود که در سال 1379 توسط ایران خودرو طراحی، تولید و به بازار عرضه شده است. این خودرو ابتدا با نام " سفیر "، سپس با نام " پرشیا " و در آخر با نام " پارس " در سبد محصولات ایران خودرو قرار گرفت. پژو پارس در تیپ های مختلف " ال ایکس "، " ای ال ایکس " و " سال " تولید می شود و از محصولات پر فروش ایران خودرو به شمار می آید.
افت 92 درصدی فروش خودروی چین به دلیل کروناویروس !
▪️سازمان خودروهای مسافربری چین از کاهش 92 درصدی فروش خودرو در این کشور و همزمان با شیوع ویروس کرونا خبر داده است.
▪️بنابر اعلام این نهاد چینی، این کاهش فروش مربوط به دو هفته نخست ماه فوریه است و فروش خودرو حتی در هفته نخست با کاهش 96 درصدی مواجه شد و کار به جایی رسید که در سرتاسر بازار چین، روزانه 811 دستگاه خودرو به فروش رسیده است.
▪️پیش‌بینی می‌شود که در مجموع ماه فوریه، فروش خودرو با کاهش 70
سایت دورهاتو به نقل از ایسنا، طبق گزارش منتشر شده در وب سایت best selling cars، میزان فروش خودرو های پورشه در بازار خرید خودرو و فروش خودرو در سال 2018 میلادی نشان می دهد. بیشترین طرفداران خودرو پورشه در کشورهای آسیایی هستند. این شرکت خودروسازی زیر نظر شرکت فولکس واگن آلمان است و در دنیا یکی از محبوبترین شرکت های خودرو سازی در جهان محسوب می شود. این شرکت همواره خودروهایی لوکس در کلاس اسپرت کوپه و شاسی بلند به بازار جهانی خرید خودرو و فروش خودرو عرضه
گزارش سایت دورهاتو به نقل از دنیای اقتصاد، بعد از گذشت ماه ها از افزایش قیمت خودرو و بی ثباتی آن در بازار خرید خودرو و فروش خودرو ، در هفته ی گذشته شاهد روند کاهشی قیمت خودرو بودیم. به طوری که قیمت برخی از خودرو ها تا 5 میلیون تومان افت قیمت داشته است. علت این امر متغییر های مختلفی را در بر می گیرد که یکی از آنها تکمیل شدن خودرو های ناقص و عرضه آن به بازار خرید خودرو و فروش خودرو بوده است. با این حال رکود قابل توجهی در بازار حاکم شده و مردم منتظر
دورهاتو به نقل از ایرنا، یکی از اقدام هایی که جهت کاهش قیمت خودرو می توان انجام داد وارد کردن خودروهایی است که با 50 هزار کیلیومتر کارکرد در مناطق آزاد اسقاط می شوند. از طرفی وزیر صنعت نیز از ورود 50 هزار خودرو در بازار خرید و فروش خودرو خبر داد که منجر به به تعادل رسیدن قیمت ها خواهد شد. ورود خودرو های هیبریدی نیز می تواند به ثبات قیمت خودرو در کشور کمک نماید تا رکود خرید خودرو جبران شود.
کاهش مشتری در بازار خرید و فروش خودرو
از آنجایی که فروشن
سایت دورهاتو به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ با وجود رکود قابل توجه در بازار فروش خودرو در هفته های اخیر، خبرها حاکی از آن است که برخی از تقاضاها به بازار خرید خودرو بازگشته است که منجر به افزایش موردی قیمت خودرو شده است. اما هنوز نمی توان مدعی شد که قیمت خودرو ها رو به افزایش است و بازار به حالت قبل بازگشته است. افزایش قیمت برخی از خودرو ها نیز به علت کمبود عرضه آنها به بازار فروش خودرو بوده است. البته با کاهش نرخ ارز این انتظار می رود که قیمت خودر
سایت دورهاتو به نقل از ایسنا، مردم ژاپن علاقه زیادی به خرید برند کشور خود دارند. خودرو نیز یکی از کالاهایی است که ژاپنی ها معمولا از برند خودشان استفاده می کنند. ژاپن یکی از بزرگترین و مهم ترین بازارهای خرید خودرو و فروش خودرو در جهان به حساب می آید. بر اساس گزارش وب سایت best selling cars، بیشترین فروش خودرو در این کشور متعلق به خودرو تویوتا، هوندا و سوزوکی بوده است که توانستند به ترتیب در جایگاه اول تا سوم پرطرفدارترین خودروهای ژاپن قرار بگیرند.
اینجا قم
اولین شهر کشور که اعلام وجود بیمار کرونا داشتن
دانشجوهای پزشکی وپرستاری هم بین دانشگاه وبیمارستان در رفت وآمدن
مسیر تردد هرروز من بازار ودانشگاه وچند قدمی بیمارستانایی که حالا تخلیه شدن بخاطر بیمارای کرونا :/
خلاصه اینکه من سرما خوردم وشدیدا گلو درد داشتم و دیروزصبح رفتم داروخانه همون بیمارستان اصلی ک مرکز کرونا هست :|
کلا با تاکسی واتوبوس میرم ومیام
من نگرانم که کرونا بگیرم واین بیماریو به خانوادم انتقال بدم
آخه چرا قم!؟
چرا این
دستگاه ضخامت رنگ خودرو در مبحث کارشناسی خودرو جایگاه بسیار ویژ ه ای دارد. بطور کلی خودرو هایی که در تصادفات نسبتا شدید از ناحیه بدنه دچار آسیب جدی می شوند در حین تعمیر و بازسازی در اکثر مواقع نیاز به رنگ آمیزی مجدد خواهند داشت. این رنگ آمیزی در اکثر مواقع با استفاده از دستگاه های ضخامت سنج رنگ و آموزش کارشناسی رنگ خودرو قابل تشخیص است.  بطور کلی دو نوع دستگاه دیجیتال و دستگاه مگنتی برای سنجش ضخامت رنگ خودرو در بازار موجود می باشد. هر دو نوع بص
سایت دورهاتو به نقل از ایمنا، خاکساری اظهار داشت مساله قیمت خودرو در ایران کاملا دستوری است. در حال حاضر قیمت خودرو افزایش یافته و از کنترل افرادی که به آشفتگی بازار خرید خودرو و فروش خودرو دامن زدند، خارج شده است. در ایران بالا رفتن قیمت خودرو باعث شده است که این کالا برای بسیاری تبدیل به رویا شود و برای افرادی سودآور!
کاهش قیمت خودرو تا کی ادامه دارد؟
به گفته خاکسار، تغییرات قیمت خودرو در بازار خرید خودرو و فروش خودرو به سیاست های شرکت ها
به اعتقاد یک کارشناس صنعت خودرو، علیرغم اینکه شاخص‌های اقتصادی در شرایط مناسبی قرار ندارند و منتظر روال افزایشی قیمت خودرو در روزهای پایانی سال بودیم، ویروس کرونا، تامین قطعات چینی و خطوط تولید خودروسازان را تا حدودی کاهش داد و سبب شد خریداران به جهت حفظ سلامتی خود خانه‌نشین شوند. اما نباید فراموش کرد که پارامترهای افزایش قیمت خودرو از بین نرفته اند.
به گزارش ایسنا، طی یک ماه اخیر بازار خودرو بالا و پایین زیادی به خود دید و پس از یک شیب ت
میچکا کرونا گرفت. کرونای کوفتی که همه جهان این روزها درگیرش هستند. به مادرش داد. به همسرش داد. به پدرش داد. به خواهرش داد. به پسرش داد. به پدرشوهر و مادرشوهر و برادرشوهرش هم داد. همه از میچکا کرونا گرفتند اما مادرش بدتر از همه. آن قدر بدتر که هشت روز و هفت شب تمام در بیمارستان با مرگ دست و پنجه نرم می کرد. سرفه های خشک. قفسه سینه ای پر از حس خالی بودن و جسمی که به شدت درد می کرد. انگار کامیون از رویش رد شده باشد. میچکا کرونا گرفت اما نمرد. ای کاش که می
به گزارش دورهاتو به نقل از ایسنا، به دنبال خبر افزایش قیمت محصولات ایران خودرو در بازار خرید خودرو ، این شرکت طی یک اعلامیه ای این خبر را تکذیب و افزایش قیمت خودرو در روز های اخیر را رد کرد. همچنین اضافه کرد؛ به علت وجود برخی از مشکلات نرم افزاری و مکانیزه بودن صدور دعوتنامه ها مبلغ اعلام شده متفاوت از قیمت مصوب، منتشر شده است که در اسرع وقت حتما رسیدگی و اصلاح خواهد شد. 
عدم افزایش قیمت خودرو های سایپا
معاون بازاریابی و فروش سایپا بیان کرد:
خبرهایی از تجدید ارزیابی دارایی ها از شرکت های مختلف به گوش میرسد. مخصوصا اینکه شایعه افزایش سرمایه بیش از 1000 درصدی در نماد خودرو، دیروز باعث ایجاد جو مثبت در بازار شد. در صورت صحت و تایید این خبر، میتوان به ورود نقدینگی جدید به بازار و شروع موج جدید صعودی، امیدوار بود. البته باید بدانید که تا زمانیکه سقف قبلی شکسته نشود، روند جدید صعودی نیز تایید نخواهد شد. نکته مهمی که این روزها در بازار دیده میشود، نوسانگیری حقوقی ها در بازار است. به گونه
خدمات و تعمیرات خودرو
امروزه خدمات و تعمیرات خودرو بسیار مهم می باشد و مراکز بسیاری در این زمینه فعالیت دارند مانند سایپا و ایران خودرو و مدیران خودرو و ...
امداد خودروی خوب در شیراز هم فراوان هستند و سرویسهای خوبی مثل تعمیر و تعویض قطعات خودرو و برطرف کردن مشکلات برق خودرو در محل را انجام می دهند.
بازار خودرو در شرایطی طی ماه های گذشته دچار نوسانات شدید قیمت شد که دلیل این وضعیت را می ‌توان در بازگشت تحریم ‌های صنعت خودرو از سوی ایالات متحده آمریکا، جست و جو کرد.علاوه بر تحریم ها، آنچه بیش از همه التهاب بازار خودرو را در پی داشت، بی‌برنامگی سیاست گذاران صنعت خودرو است.
ادامه مطلب
درباره ردیاب خودرو چه میدانید ؟
آیا میدانید ردیاب خودرو چیست ؟
ارزانترین ردیاب خودرو کدام است ؟
ردیاب خودرو آهنربایی
ردیاب خودرو دیجی کالا
لیست قیمت ردیاب خودرو
نصب ردیاب خودرو
همین این مطالب را میتوایند در سایت gear-box.ir پیدا کنید
انواع ردیاب خودرو و شرکت های اولید کننده ردیاب خودرو در ایران استفاده از ردیاب ماشین به جای دزدگیر 
چندی پیش خبر عرضه یک مدل جدید از سری خودروهای کوییک توسط سایپا رسانه ای شده بود، محصولی که در ابتدا به نظر می رسید تحت عنوان کوییک کراس راهی بازار شود، اما حالا مشخص شده که این خودرو کوییک R نام خواهد گرفت و پیش فروش آن به تازگی توسط سایپا آغاز شده است.
به گفته علی شیخ زاده، مدیرعامل گروه صنعتی پارس خودرو: «از آنجا که خودرو کوئیک به دلیل شرایط ظاهری مورد استقبال جوانان و بانوان قرار گرفته، در مدل جدید تغییراتی در رنگ‌های بیرونی و داخلی این خو
 ۱- «ابتلا به کرونا قطعا به مرگ منجر میشه!»
◾️هنوز خیلی چیزها درمورد کرونا نمی‌دونیم، اما تا اینجا به نظر میاد یک عفونت ویروسی ملایمه. حدود ۲٪ فوت می‌کنند، و ۱۸ تا ۲۰٪ به شدت مریض می‌شن. پس ابتلا به کرونا در حکم مرگ نیست.
۲- «فقط چینی‌ها کرونا می‌گیرند.»
◾️تو چین شروع شد ولی همه می‌تونند بگیرند. بیماری‌های مسری کاری به مرز ندارند. همه آسیب‌پذیر هستند.
۳- «کرونا خطرناک‌ترین ویروسه.»
◾️غلطه! ویروسهای خطرناک‌تری داریم، مثل ابولا، که درص
سایت دورهاتو به گزارش از ایسنا، با افزایش آلودگی های زیست محیطی، انتشار گازهای گلخانه‫ای و آلودگی هوا، شرکت‫های زیادی به دنبال تولید محصولات دوست‫دار محیط زیست هستند تا به دنبال آن به حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی هوا کمک نمایند. شرکت‫های خودروسازی بسیاری نیز به دنبال طراحی و عرضه خودرو‫های برقی و پاک در بازار خرید خودرو هستند. 
چهار مدل جدید خودرو برقی تاتاموتورز
شرکت تاتاموتورز خبر از ارائه خودرو‫های برقی جدیدی داده است که تا
سعید لیلاز ، تحلیلگر اقتصادی، با اعلام این مطلب افزود: در حال حاضر بخشی از تولیدات سایپا و ایران خودرو به دلیل نبود قطعه و ناقص ماندن امکان تحویل ندارد اما بررسی ها نشان می دهد تا پایان مهر و اوایل آبان سال جاری با رسیدن قطعات کلی از داخل و خارج ، مشکلات برطرف شود و بازار به ثبات بیشتری برسد .
وی ادامه داد: همین حالا نیز ثبات بازار خودرو و بهبود وضعیت نسبت به دو ماه قبل ناشی از افزایش عرضه خودرو به بازار است.
وی با تاکید بر اینکه خودروسازان از ا
دورهاتو به نقل از خبرگزاری تسنیم، زمزمه های اخذ مالیات چند وقتی است که به گوش می رسد، بعد از افزایش و نوسانات قیمت خودرو و ارز در کشور، افراد برای افزایش سود و حفظ سرمایه خود به سمت بازار خرید خودرو و فروش خودرو رفته اند و این موضوع تقاضای کاذب را در بازار خودرو ایجاد کرده است. به همین علت قیمت خودرو به طرز چشم گیری افزایش پیدا کرد. برنامه ریزی برای اخذ مالیات از فروش و خرید خودرو جهت کنترل بازار خودرو از تصمیمات اخیر است.
قانون مالیات بر خری
 
 
اولین افراد مبتلا، مشتریان و کارکنان یک بازار ماهی فروشی در شهر ووهان بودند، بازاری که خیلی زود بعد از این اپیدمی تعطیل شد. در بازار یاد شده، گوشت زنده موجودات مختلفی اعم از مرغ، گوسفند، خوک، شتر، الاغ، روباه، گورکن، جوجه تیغی، موش بامبو و انواع خزندگان به فروش می‌رسند. پیش از این، هیچ مطالعه‌ای درباره آلوده شدن حیوانات آبزی به ویروس کرونا اعلام نشده بود، به همین دلیل نگاه‌ها به سمت سایر انواع موجودات به فروش رسیده در بازار ماهی فروش
دورهاتو به گزارش از خودرو تک، اظهار کرد؛ روز یک شنبه 26 خرداد ماه قرار است جلسه علنی در باره خرید و فروش خودرو و وضعیت نا به سامان قیمت خودرو جلسه علنی برگزار شود، در این جلسه رضا رحمانی وزیر صنعت و معدن قرار است حضور داشته باشد. خبرها حاکی از آن است که نمایندگانی از سوی شرکت های خودرو سازی و مسئولانی از اتاق بازرگانی در جلسه علنی مجلس حضور یابند. محورهای این جلسه قراراست، بررسی آخرین وضعیت بازار خرید خودرو و فروش خودرو، وضعیت شرکت های خودرو
در عکس زیر قبل و بعد از شیوع کرونا را در نیشابور می بینید.

 
کرونا نام یکی از ویروس های سرماخوردگی است. کرونا ویروس سال هاست که کشف شده. کرونا ویروس ۴۰ گونه مختلف دارد. نوع جدید کرونا ویروس در ووهان چین در اواخر سال ۲۰۱۹ در برخی مردم دیده شد.
ادامه مطلب
دلالان شروع به خرید پژو و پراید کرده‌اند / توقف تولید 4 مدل خودرو فقط برای تحریک بازار است
▪️حسین سعیدی فعال بازار خودرو: به نظر نمی‌رسد که توقف تولید پژو 405 و پراید بار اجرایی داشته باشد و بیشتر برای تحریک بازار است در دو سال اخیر بارها مسئولین رسمی کشور در خصوص توقف تولید پراید و پژو مصاحبه کرده‌اند اما هیچ اتفاقی صورت نگرفت و اکنون هم به نظر نمی‌آید این صحبت‌ها عملی شود.
▪️اکنون فضایی به وجود آمده که دلالان و سفته‌بازها شروع به خرید پ
وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان بازرسی کل کشور در حالی این روزها از
اصلاح قیمت خودرو و لزوم جمع شدن بساط دلالی و واسطه‌گری در بازار صحبت به
میان می‌آورند که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، ریشه التهاب فعلی در
قیمت‌گذاری دستوری نهفته است.
ادامه مطلب
سایت دورهاتو به نقل از اقتصاد 24، با دیدن وضعیت آشفته بازار خرید خودرو و فروش خودرو نجفی اظهار کرد: گویا نظارت و کنترل از دست وزارت صمت خارج و مشکلات بیشتر می شود. از طرفی تحریم ها به افزایش مشکلات دامن زده و از دیگر سو با ممنوع شدن واردات خودرو ، بازار خرید خودرو و فروش خودرو از حالت رقابتی خارج و به دست خودروسازان داخلی افتاده است. این امر باعث شد تا این دو خودرو ساز بزرگ، خودروها را ناقص با کیفیت پایین و دیرتر از وقت موعد خود به مشتری تحویل د
در شرایط کنونی بازار تمایل به خرید خودروهای چینی به مراتب بیشتر از قبل شده چون با این نرخ خودروهای داخلی مصرف کننده بفکر این افتاده که ماشین آپشن داره سوار شه . هایما و جک هم جز همین خانواده هستن که تو رقابت باهم دارن خوب از هم سبقت میگیرن میخوام یکم اینارو باهم مقایسه کنیم با ما همراه باشین.
این روزها هر زمان با حرف لاتین "S" مواجه شدید بدانید که پای یک کراس اور چینی در میان است که باید یک عدد میزان بزرگی خودرو تکمیل می گردد. کرمان موتور که از م
وب سایت دورهاتو به نقل از خبرگزاری تسنیم، روند کاهش قیمت خودروهای داخلی و خودروهای وارداتی در بازار خرید و فروش خودرو ادامه دارد. به‌نحوی که برای خودروهای داخلی کاهش قیمت‌ خودرو 5 تا 15 میلیون تومان و برای خودروهای مونتاژی 70 میلیون تومان تا 135 میلیون تومان به‌وجود آمده است.
عوامل کاهش قیمت خودرو 
فعالان بازار فروش خودرو معتقدند روند کاهشی قیمت‌ خودرو عاملی شده تا خرید و فروش خودرو در بازار کم تر انجام شود. وجود ابهامات مرجع قیمت‌گذاری خو
خلاصه خبر: به گزارش شبکه اطلاع رسانی بیگ نیوز ، مهدی صادقی نیاکارکی در برنامه اصلی امشب برای ارزیابی وضعیت فعلی بازار خودرو اظهار داشت: “مطابق آنچه در خبرها نیز اعلام شد…
منبع:https://big-news.ir/جزئیات-قیمت‌گذاری،-فروش-خودرو-و-نظارت/
این نوشته در دسته عمومی منتشر شده است.
مشاهده مطلب در کانال
گزارش سایت دورهاتو به نقل از خبر آنلاین، یکی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، مدعی شد بازار خرید خودرو و فروش خودرو در دست دلالان افتاده است و آنها به صورت دلخواه خودرو ها را قیمت گذاری می کنند. به ادعای وی حضور دلالان و سفته بازی های آنها با قیمت خودرو باعث عدم کنترل بر این بازار شده است. بعد از کنترل و نظارت برخی از نهادها، حذف قیمت آگهی ها در سایت ها، عرضه و تعجیل در واگذاری خودرو توسط خودرو سازان تاحدودی آرامش را به بازار خرید خو
سایت دورهاتو به نقل از خبرگزاری تسنیم، بعد از گذشت یک ماه از زمزمه های مشخص کردن قیمت خودرو توسط شورای رقابت هنوز به تایید شورای نگهبان نرسیده است. وضعیت قیمت خودرو در بازار معاملات خرید خودرو و فروش خودرو بلاتکلیف است. طرح قیمت گذاری قانونی خودرو توسط نمایندگان مجلس یک ماه پیش مصوب شد. براین اساس تنها مرجع قانونی مشخص کردن قیمت خودرو شورای رقابت است.
مبهم بودن ساماندهی بازار خرید خودرو و فروش خودرو
وزارت صنعت و معدن اصرار به تعیین قیمت خو
امروزه اجاره خودرو بسیار متداول شده است.
یکی از مزیت های اجاره خودرو این است که شما می توانید هر بار یک خودرو جدید اجاره کنید، به این ترتیب تجربه رانندگی با اتومبیل های زیادی را کسب می کنید. موسسات مختلفی در سطح شهر خودرو اجاره می دهند.
یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید، هدف از اجاره خودرو است.
اگر برای تشریفات قصد اجاره خودرو دارید، بهتر است از خودرو های لوکس استفاده کنید. برای مسافرت های خانوادگی از اتومبیل های خانواده اجاره کنی
سایت دورهاتو به گزارش ایسنا، وجود نگرانی ها درباره آلودگی هوا و محیط زیست باعث محبوبیت خودروهای برقی و هیبریدی در بازارهای جهانی خرید خودرو شده است. طبق آمار منتشر شده از سال 2015 میلادی به بعد، خرید خودرو های برقی در بازار چین نسبت به بازار فروش خودرو آمریکا استقبال بیشتری داشته است. این استقبال باعث شده است تا بسیاری از خودروسازان دنیا به سمت طراحی و تولید خودروهای برقی، الکتریکی و پلاگین هیبریدی روی آورند و سهم زیادی از بازار جهانی فروش
تو که در گشت و گذار و سفرینکند از کرونا بی‌خبری!
بوق و کرنا شده هر جا کرونانشنیدی تو مگر کور و کری؟
به تو گفتند نرو سیر و سفرچون که در معرض صدها خطری
زده‌ای باز به جاده، به سفربی‌مبالاتی و اهل دودری
گرچه داری تب و هی سرفه کنیعازم رشت و قم و شوشتری
غیر قانون شکنی خود تو بگوواقعاً هست تو را یک هنری؟
کلّه‌ی پوک تو از کاه پر استمایه‌ی ننگ و غم و دردسری
حیف از سایر مردم که شدندهموطن با نفری چون تو خری
خر چه حیوان پر از فایده‌ای‌ستو تو با این همه شر
من مطمئنم اگر کرونا نگیریم قطعا به خاطر این همه میوه و مواد مغذی یه بیماری عجیب غریب دیگه خواهیم گرفت.
از وقتی اعلام کردن کرونا به ایران رسیده، مادرِ عزیز هر وقت از کنارم رد میشه یه بشقاب میزاره جلوم میگه بخور
میگم مادر جان پرتقال و سیب و فلان و بیسار آوردی گفتی برای کرونا خوبه ولی آخه پسته؟ پسته برای مغز خوبه نه برای جلوگیری از کرونا.
میگه از کجا میدونی، حالا بخور ببینیم تاثیر داره یا نه، اگر خوردی و کرونا گرفتی مشخص میشه تاثیری نداره ولی اگ
ویروسها در طول دوره حیات خود جهش تکاملی پیدا می کنند. طبق این مدل، ویروس آنفولانزا نیز با یک جهش تکاملی زیستی، به "ویروس کرونا" تبدیل می شود.
از همین رو است که علائم و روشهای پیشگیری این دو بیماری شبیه به هم اما ویروس کرونا از ویروس آنفولانزا خطرناک تر است.
 
کرونا نوعی ویروس است که باعث ایجاد عفونت در بینی، سینوس‌ها یا گلو فوقانی می‌شود. نام ویروس کرونا از شکل آن گرفته شده که هنگام تصویربرداری با استفاده از میکروسکوپ الکترونی شبیه به یک تاج
سازمان جهانی بهداشت در سرتاسر دنیا به دنبال شناسایی، ردیابی و محدود کردن ویروس جدیدی از خانواده ویروس کرونا به نام«کوید-۱۹» (COVID-19) است. ویروس COVID-19 هنوز در حال مبتلا کردن افراد زیادی در چین و شیوع در کشورهای دیگر دنیا است. این نوع ویروس کرونا در ایران هم در حال پراکنده شدن است. علائم بیماری کرونا در اکثر مبتلایان به این ویروس خفیف است و درمان می‌شود، اما ممکن است بیماری در برخی دیگر شدیدتر باشد و حتی منجر به مرگ شود. اما ویروس کرونا چیست و تا چ
+ شیرینی گل محمدی، به به!- اسمش دانمارکیه نه گل محمدی...+ دلم میخواد بگم گل محمدی! اصلا فلان فلان بشه هرکی میگه دانمارکی...
+ خب بریم انقلاب چندتا کتاب میخوام...- کرونا اومده تو ایران کرونا میگیری...+ بگیرم خدا بخواد تو خونه یا تو خیابون با ماسک یا بی ماسک کرونا میگیرم...[مدتی بعد از تضعیف روحیه مادر که ماسک بزن و ترساندن من همراه با ناراحتی قلبی]- به هیچ جا دست نزن کرونا میگیری.به میلۀ مترو دست نزن. بلیط نگیر. نزدیک هیشکی نشو.
[امشب بعد از اخبار]
+ یه انق
جدیدترین آمار رسمی کرونا در ایران شامل نقشه کرونا، استان‌های درگیر کرونا، تعداد مبتلایان و جان‌باختگان و روند شیوع این بیماری در کشور را در صفحه‌ی ویژه‌ی کرونا بخوانید.
ویروس کرونا جدید بیماری تنفسی جدیدی است که تقریبا سه ماه پیش از چین نشئت گرفت و تاکنون در بیش از ۱۵۰ کشور جهان منتشر شده است. وزارت بهداشت ایران نخستین مورد ابتلا و مرگ دراثر ویروس چینی را در واپسین روز ماه بهمن در قم گزارش کرد. در این مدت تقریبا یک‌ماهه، ویروس کرونا همچ
  بازار تحلیل و گمانه‌زنی پیرامون تاثیرات احتمالی ویروس کرونا بر اقتصاد ایران این روزها بسیار داغ است.
  آنچه کارشناسان درباره سقوط ۱۲ درصدی ارزش پول ایران ظرف ده روز گذشته می‌گویند، یا آنچه پیرامون کاهش ۱۲ دلاری بهای نفت خام یا کسادی بازار نوروزی و ورشکستگی صنعت گردشگری و توریسم گفته می‌شود، تنها حکایت از تاثیرات کوتاه‌مدت این بیماری بر اقتصاد ایران دارد.
ادامه مطلب
گیت های تشخیص کرونا در اختیار گیلان قرار خواهد گرفت؟
با توجه به اینکه استان گیلان دومین استان اصلی درگیر با آلودگی به کروناویروس در ایران می باشد باید مقداری از کیت های شناسایی به ویروس کرونا به این استان نیز تعلق بگیرد 
  نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در گیلان با بیان اینکه فعلاً ۴ مرکز در کشور قادر به شناسایی ویروس کرونا هستند گفت: با تمهیدات اندیشیده شده به زودی گیلان نیز مستقلاً کیت‌های تشخیص کرونا را در اختیار خواهد داشت.
هیوندای النترا در حال حاضر تولید خود را در نسل ششم تجربه می نماید. در سال های اخیر محبوبیت و میزان فروش النترا با موفقیت های چشمگیری روبرو گردید. ناگفته نماند که فروش النترا در سال 2014 و پس از گذشت 24 سال از نخستین مدل ارائه شده هیوندای النترا، عددی بالغ بر 10 میلیون را تجربه نمود. این آمار خیره کننده نشان از محبوبیت و پرطرفدار بودن این سدان خوش استایل، در بازارهای جهانی خودرو می دهد. شایان ذکر است که اولین نسل این خودرو در سال 1990 رهسپار بازار خو
«مهری» عضو انجمن اپیدمیولوژی ایران:
نباید به مردم اطمینان خاطر داده شود کرونا تمام شده.
در امر اطلاع‌رسانی مدیریت کرونا دچار اشتباهات محاسباتی شده‌ایم.
مردم کرونا را تمام شده ندادند و خود را برای احتمال بازگشت موج های ابتلا و خدای ناکرده مرگ و میر ناشی از کرونا آماده کنند.
ویژگی اپیدمیولوژیک کرونا شرایط متفاوتی از یک پیک تنها دارد و ما سخت نگران پیک های بعدی هستیم./فارس
[عکس 745×375]
مشاهده مطلب در کانال
روش تشخیص ویروس کرونا
روش تشخیص ویروس کرونا چیست؟ برای تشخیص کرونا چه تست هایی انجام می شود؟ این ویروس به طور معمول باعث بیماریهای تنفسی مانند سرماخوردگی می شود. از آزمایش خون برای تشخیص کرونا استفاده می شود. از کیت های آزمایشگاهی جدیدی برای استفاده در آزمایش نمونه های بیمار مبتلا به سندرم حاد تنفسی حاد ویورس کرونا استفاده می شود. این ویروس به احتمال زیاد از خفاش ها سرچشمه گرفته و از طریق مار یا پانگوولین به انسان گسترش یافته است. Coronaviruse
روش تشخیص ویروس کرونا
روش تشخیص ویروس کرونا چیست؟ برای تشخیص کرونا چه تست هایی انجام می شود؟ این ویروس به طور معمول باعث بیماریهای تنفسی مانند سرماخوردگی می شود. از آزمایش خون برای تشخیص کرونا استفاده می شود. از کیت های آزمایشگاهی جدیدی برای استفاده در آزمایش نمونه های بیمار مبتلا به سندرم حاد تنفسی حاد ویورس کرونا استفاده می شود. این ویروس به احتمال زیاد از خفاش ها سرچشمه گرفته و از طریق مار یا پانگوولین به انسان گسترش یافته است. Coronaviruse
جای گابریل گارسیا مارکز خالی که کتابی تالیف کنه با عنوان:
عشق سالهای کرونا.
به نظر شیوع و همه گیری این ویروس، پتانسیل خوبی برای نوشتن رمان، ساخت فیلم و ...  دارد.
در آینده سال شیوع کرونا مبدا تاریخ خواهد شد.  آیندگان در جواب سوالات تاریخی فرزندان خود میگویند: سالی که کرونا شایع بود.چیزی مثل عام الفیل.
بررسی اثر کرونا
عنوان: بررسی اثر کرونا قالب بندی: WORD تعداد صفحات: 17 این تحقیق در مورد اثر کرونا می باشد که پس از معرفی آن، به بیان علل به وجود آمدن ، عوامل موثر بر کرونا و اصطلاحات مربوط به آن می پردازد. این تحقیق به دانشجویان رشته های برق (الکترونیک ، الکتروتکنیک) و دیگر رشته های مرتبط با آن پیشنهاد می گردد. مقدمه پدیده کرونا در اطراف خطوط فشار قوی که جریان متناوب دارند باعث مقداری تلفات الکتریکی و در شدیدترین حالت منجر به قوس الکتریکی و
کیا اسپورتیج 2016 به عنوان آغازگر نسل چهارم مدل های اسپورتیج، در سال 2015 در نمایشگاه خودروی آلمان رونمایی گردید. به طور کلی، خودرو کیا اسپورتیج در زمره خودروهای کلاس کراس اوور کامپکت به شمار می آید. تولید نسل اول این خودروی خوش چهره کره ای در سال 1993 آغاز شده و تا سال 2005 تولید خود را ادامه داد. نسل دوم این خودرو در سال 2005 متولد گردید. لازم به ذکر است که نسل دوم کیا اسپورتیج رهسپار بازار خودروی کشور ما شد. سال 2010 شاهد تولید نسل سوم این خودرو بودیم. د
به گزارش سی‌ان بی سی، از هر ۳۲۷ خودروی
جدید عرضه شده در بازار ایالات‌متحده تنها ۴۱ خودرو به گیربکس دستی مجهز
بوده‌اند. در واقع تنها حدود ۱۲درصد از خودروهای جدید تولیدی از این نوع
گیربکس استفاده کرده‌اند. اگرچه این آمار با توجه به روند کنونی بازار
خودرو در آمریکا خیلی بد به نظر نمی‌رسد اما نسبت به ۹ سال پیش افت فاحشی
را نشان می‌دهد.
ادامه مطلب
رضا خان قلدر و کرونا: 
شباهتها هر دو
۱.  می کشند کم یا زیاد
۲.توطئه بیگانگانند و ریشه خارجی دارند
۳.به صغیر و کبیر رحم نمی کنند
۴.مجلس اهل بیت (ع) را تعطیل می کنند
تفاوت ها:
۱. یکی به زور حجاب از ناموس مردم بر می داشت دیگری باعث پوشاندن دست و صورت هم شده.
۲.کرونا چند ماهه جمع می شه اما خسارات و خیانت های رضا قلدر هنوز جبران نشده.
۳. کرونا بر  جسم ضرر می زند و رضا شاه بر دین ضربه می زد.
 
http://ziarani1.blog.ir/     وبلاگ زیارانی
امداد
خودرو یدک کش حمل خودرو به بهترین نحو حمل انواع خودرو خارجی و
داخلی توسط چرخ گیر و یدک کش بدون آسیب دیدن سپر و جلو بندی شما

اگر اتومبیل شما در یکی از خیابان های تهران دچار مشکل شد و قادر به
حرکت نبود اصلا نگران نباشید با یک تماس رانندگان ما در خدمت شما دوستان
هستن
در حالی هنوز ایران خودرو در تولید پژو 2008های قدیمی مشکل دارد که نسل جدید 2008 روی خطوط تولید شرکت پژو رفته است. محصولی که ما در ایران به عنوان پژو 2008 می شناسیم، در حقیقت فیس لیفت نسل اول این خودرو بوده که باید گفت فروش نسبتاً موفقی در بازار اروپا داشته است. حال نسل دوم این خودرو معرفی شده و شاهد تغییرات زیادی در طراحی این فرانسوی هستیم. چهره جلوی این خودرو بسیار شبیه به نسل جدید پژو 208 است که اخیراً معرفی شده و چراغ های جدید LED پژو روی این خودرو نی
از شیوع بیماری کرونا جدید در دنیا نمی‌گذرد و مثل هر بیماری دیگری، طول می‌کشد تا راهکار درمانی قطعی کرونا پیدا شود. تا زمانی که درمانی برای این ویروس یافت شود؛ باید پیشگیری‌هایی را برای کاهش خطر ابتلا به کرونا انجام داد اما اگر در نهایت و با وجود رعایت تمام تدابیر بهداشتی، شک کردیم که دچار ویروس کرونا شدیم باید به کجا مراجعه کنیم؟
ادامه مطلب
تجربیات خودتون رو از نحوه خرید ماشین دسته دوم، حالا چه از طریق جمعه بازار، چه سایت دیوار، چه کنار خیابان یا در بنگاه، منظورم افرادی نیست که شغل شون بنگاه دار یا بخر بفروش خودرو هست.
چه جوری از سالم بودن خودرو، منظورم نداشتن مشکل فنی (موتوری، رنگ بدنه، زیر پا خودرو نداشتن اصالت رنگ) اطمینان حاصل میکنید، چه جوری حرف های مورد ادعای فروشنده رو قبول میکنید، در اینجا منظورم اینکه فروشنده رو از قبل نمی شناسید، حالا رنج قیمتی هر مقداری میتونه باش
New York hospitals battle coronavirus as hundreds of patients flood in: 'We must not break'.
cnbc.com
 
صدها نفر به بیمارستان های نیویورک سرازیر شدند؛ بیمارستان ها در حال جنگ با کرونا ویروس هستند. "ما نباید شکست بخوریم"
شعار ما کرونا را شکست می دهیم را به شعار ما نباید از کرونا شکست بخوریم تغییر دهید.
سیاست شکست دادن یا پیروز شدن که از ادبیات حماسی ما ناشی می شود این مفهوم را می رساند که باید در فرصتی مناسب به کرونا حمله کنیم و وی را شکست بدهیم در صورتیکه ما نشان داده ایم که استاد تبدیل فر
سایت دورهاتو به نقل از گزارش ایسنا، قیمت خودرو مانند بسیاری از کالاهای دیگر در هر کشوری متاثر از وضعیت اقتصادی آن کشور است. حال برای پاسخگویی به این سوال که چرا قیمت خودرو در بازار خرید خودرو و فروش خودرو در ایران بالا است، باید تاثیرپذیری این کالا از وضعیت و شاخص های اقتصادی و همچنین چالش های موجود در صنعت خودرو در کشور را مورد بررسی قرار داد. 
مقایسه قیمت خودرو با سایر کشورها
همواره مخاطبان و متقاضیان خودرو با مقایسه میان قیمت خودروهای د
ایران خودرو و ساپیا
شورای نگهبان با فروش بیش از ۱۴ و ۱۷ درصد از سهام ایران خودرو و ساپیا
مخالفت و اعلام کرد دولت باید سهام این دو شرکت‌ را حفظ و همچنان صنعت
خودرو حضور داشته باشد.
لکما
شرکت کارخانجات مخابراتی ایران از
درخواست ارتقا از بازار پایه به بازار دوم فرابورس خبر داد.
کرازی
کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی برنامه افزایش سرمایه 41 درصدی از محل سود انباشته را اعلام کرد.
ساپیا
یک شرکت خودروساز آفریقای از واردات و مونتاژ چند محصول ساپی
علائم ویروس کروناعلائم ویروس کرونا چیست؟ این ویروس دارای علائمی مانند آنفلانزا می باشد. در اوایل سال ۲۰۲۰ با سرعت بی سابقه ای نوع جدیدی از ویروس در سراسر دنیا شیوع پیدا کرد. منبع آن در یک بازار مواد غذایی در ووهان چین در دسامبر سال ۲۰۱۹ بود که به کشورهایی مانند ایالات متحده و فیلیپین سرایت کرد. ویروس کرونا (که رسماً با نام COVID-19 نامگذاری شده است) ده ها هزار نفر را آلوده کرده است و این تعداد تلفات آن در حال افزایش است. شما ممکن است ویروس را به
علائم ویروس کروناعلائم ویروس کرونا چیست؟ این ویروس دارای علائمی مانند آنفلانزا می باشد. در اوایل سال ۲۰۲۰ با سرعت بی سابقه ای نوع جدیدی از ویروس در سراسر دنیا شیوع پیدا کرد. منبع آن در یک بازار مواد غذایی در ووهان چین در دسامبر سال ۲۰۱۹ بود که به کشورهایی مانند ایالات متحده و فیلیپین سرایت کرد. ویروس کرونا (که رسماً با نام COVID-19 نامگذاری شده است) ده ها هزار نفر را آلوده کرده است و این تعداد تلفات آن در حال افزایش است. شما ممکن است ویروس را به
هیوندای سوناتا 2007 با همان طراحی منحصر به فرد و ویژه خود، نسل پنجم سری خودروهای سوناتا می باشد که طراحی و تولید شده است. خودرو سوناتا 2007 در سال 1386 برای نخستین بار راه خود را به سمت و سوی بازار خودرو کشور باز نمود. در آن روزگار، عرضه این خودرو به سبب برخورداری از قطعات ارزان و قیمت مناسب، نظر بسیاری از خریداران و مصرف کنندگان را به خود معطوف ساخت.
ادامه مطلب
چرا یک پژو 207 خریداری نمی کنیم؟چند سال پیش در میان محبوبیت خود ، ایران خودرو تصمیم گرفت نسخه جدیدتری از پژو 206 را منتشر کند. این خودرو به نام پژو 207 نامگذاری شد و پس از اخذ مجوز لازم از پژو ، ایران خودرو نیز تولید و فروش آن را آغاز کرد.کیفیت خودروی پژو207 ایرانی خوب بود و خیلی زود مورد توجه خریداران در بازار داخلی قرار گرفت ، اما متأسفانه پژو صنعت خودروی ما را تحریم کرد و به دلیل یک تصمیم مبهم ، تولید خودروهای خود را در ایران متوقف کرد. پس از آن ، ا
دوربین 360 درجه خودرو ابزاری هوشمند برای افزایش کنترل راننده بر اتومبیل خود و درنتیجه آسان‌تر و ایمن‌تر شدن رانندگی است. برخی از خودروهای تقریباً لوکسِ فول‌آپشن به‌صورت فابریک مجهز به این سیستم هستند، اما بیشتر خودروهای وارداتی و تقریباً تمامی خودروهای تولید داخل فاقد این آپشن اند. اما خبر خوب این است که فروشگاه آپشن کار با عرضه‌ی باکیفیت‌ترین انواع دوربین 360 درجه خودرو برای تمامی مدل‌های خودرو امکان بهره‌گیری از این آپشن فوق‌العاد
دوربین 360 درجه خودرو ابزاری هوشمند برای افزایش کنترل راننده بر اتومبیل خود و درنتیجه آسان‌تر و ایمن‌تر شدن رانندگی است. برخی از خودروهای تقریباً لوکسِ فول‌آپشن به‌صورت فابریک مجهز به این سیستم هستند، اما بیشتر خودروهای وارداتی و تقریباً تمامی خودروهای تولید داخل فاقد این آپشن اند. اما خبر خوب این است که فروشگاه آپشن کار با عرضه‌ی باکیفیت‌ترین انواع دوربین 360 درجه خودرو برای تمامی مدل‌های خودرو امکان بهره‌گیری از این آپشن فوق‌العاد
همین کرونا جنبه های مثبت هم داشته ها،همین کرونا باعث شد، ارگان های نظامی به جای ساخت بمب و موشک،دستکش و ماسک و مایع ضد عفونی کننده تولید کنند.همین کرونا باعث شد نظر مردم به پزشکان به جای پول پرست به مدافعان سلامت تغییر کند و بیمارستان ها به جای پول نجومی رایگان کار کنند.همین کرونا باعث شد، قدر همین بوس و ماچ کردن های الکی مو نو بیشتر بدونیم، و دلمون لک بزنه برای یک بوس بدون ترس.همین کرونا باعث شد، بفهمیم زالوصفت های جامعه ما کدامند و چه کسانی
ظاهرا کرونا بعنوان مهمان ناخوانده این روزهای دنیا قصد ندارد به این زودی جایی برود و هر روز شاهد اخبار مهمی پیرامون این اتفاق نامیمون هستیم. در آخرین رویداد مسئولین برگزاری بدلیل ترس از شیوع و گسترش این بیماری از برگزاری آن منصرف شدند.نودمین دوره نمایشگاه خودروی ژنو قرار بود از روز دوشنبه و با برگزاری مراسم اعطای جایزه خودروی سال شروع شود و روز سه‌شنبه نیز خبرنگاران حوزه خودرو از این نمایشگاه بازدید کنند. تمامی تلاش‌ها، زمان و هزینه‌ی صر
ظاهرا کرونا بعنوان مهمان ناخوانده این روزهای دنیا قصد ندارد به این زودی جایی برود و هر روز شاهد اخبار مهمی پیرامون این اتفاق نامیمون هستیم. در آخرین رویداد مسئولین برگزاری بدلیل ترس از شیوع و گسترش این بیماری از برگزاری آن منصرف شدند.نودمین دوره نمایشگاه خودروی ژنو قرار بود از روز دوشنبه و با برگزاری مراسم اعطای جایزه خودروی سال شروع شود و روز سه‌شنبه نیز خبرنگاران حوزه خودرو از این نمایشگاه بازدید کنند. تمامی تلاش‌ها، زمان و هزینه‌ی ص
ایا تا به حال فکر کرده اید که ردیابهای وسایل نقلیه چگونه کار می کنند و چه تکنولوژیهایی پشت آن وجود دارند؟

دستگاه های ردیابی خودرو یکی از بهترین روشهایی است که هنگام
به سرقت رفتن خودرو، در پیدا کردن آن به شما کمک می کنند که این دستگاههای ردیاب خودرو در صورت سرقت، با استفاده از تکنولوژی پیشرفته برای مشخص کردن مکان وسیله نقلیه استفاده می کنند. اما ردیاب خودرو چگونه کار می کند؟
تمام دستگاه های ردیابی وسیله نقلیه، از تکنولوژی نوآورانه GPS و GSM  ب
قیمت مواد اولیه در بازار داخلی آن قدر به طور حباب‌وار افزایش یافته که همین موضوع قیمت خودروهای داخلی را تحت تاثیرقرار داده است. نوسان نرخ ارز یکی از عواملی است که باعث شده برخی ذی‌نفعان و تولیدکنندگان، مواد اولیه مورد نیاز را به موقع در اختیار خودروسازان قرار ندهند. حال سوالی که مطرح می‌شود، این است که این نوع رفتارهای پوپولستی (اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها) چه آثاری را در بازار خودرو می‌تواند به همراه داشته باشد؟
در همین زمینه یک کار
ایا تا به حال فکر کرده اید که ردیابهای وسایل نقلیه چگونه کار می کنند و چه تکنولوژیهایی پشت آن وجود دارند؟

دستگاه های ردیابی خودرو یکی از بهترین روشهایی است که هنگام
به سرقت رفتن خودرو، در پیدا کردن آن به شما کمک می کنند که این دستگاههای ردیاب خودرو در صورت سرقت، با استفاده از تکنولوژی پیشرفته برای مشخص کردن مکان وسیله نقلیه استفاده می کنند. اما ردیاب خودرو چگونه کار می کند؟
تمام دستگاه های ردیابی وسیله نقلیه، از تکنولوژی نوآورانه GPS و GSM  ب
راه های پیشگیری از ویروس کروناراه های پیشگیری از ویروس کرونا چیست؟ برای پیشگیری از ویروس کرونا چی بخوریم؟ برای جلوگیری از بیماری های عفونی مانند ویروس کرونا و آنفلانزا شستن دست ها بسیار مهم است. علائم شایع ابتلا به ویروس کرونا شامل تب ، سرفه ، تنگی نفس و به طور کلی مشکلات تنفسی است. دست های خود را بشویید، از تماس دست آلوده با صورت خودداری کنید و از افرادی که سرفه می کنند یا عطسه می کنند دوری کنید. ویروس کرونا تا کنون در سراسر چین موجب مرگ صد
راه های پیشگیری از ویروس کروناراه های پیشگیری از ویروس کرونا چیست؟ برای پیشگیری از ویروس کرونا چی بخوریم؟ برای جلوگیری از بیماری های عفونی مانند ویروس کرونا و آنفلانزا شستن دست ها بسیار مهم است. علائم شایع ابتلا به ویروس کرونا شامل تب ، سرفه ، تنگی نفس و به طور کلی مشکلات تنفسی است. دست های خود را بشویید، از تماس دست آلوده با صورت خودداری کنید و از افرادی که سرفه می کنند یا عطسه می کنند دوری کنید. ویروس کرونا تا کنون در سراسر چین موجب مرگ صد
پژو - اولین در ششمین نمایشگاه بین المللی خودرو در تهران در سال 2006 - به نمایندگی از ایران خودرو بود که به دلیل محدود بودن واردات خودرو به کشور در آن زمان و طراحی غیر معمول آن ، در نمایشگاه خودرو در تهران مورد استقبال قرار گرفت. و یکی از جذاب ترین اتومبیل های این نمایشگاه بود.سه سال بعد ، سیتکو (شرکت تابعه ایران خودرو) اولین مدل اصلاح شده پژو را در هشتمین نمایشگاه بین المللی اتومبیل مشهد در غرفه ایران خودرو معرفی کرد.از سال نهم میلادی ، ایران خود
علائم ویروس کروناعلائم ویروس کرونا چیست؟ این ویروس دارای علائمی مانند آنفلانزا می باشد. در اوایل سال ۲۰۲۰ با سرعت بی سابقه ای نوع جدیدی از ویروس در سراسر دنیا شیوع پیدا کرد. منبع آن در یک بازار مواد غذایی در ووهان چین در دسامبر سال ۲۰۱۹ بود که به کشورهایی مانند ایالات متحده و فیلیپین سرایت کرد. ویروس کرونا (که رسماً با نام COVID-19 نامگذاری شده است) ده ها هزار نفر را آلوده کرده است و این تعداد تلفات آن در حال افزایش است. شما ممکن است ویروس را به
کاربرد خودرو: کاربرد خودرو‌ها در زندگی امروزه بشر بسیار متنوع و بسیار گسترده است بطوری که اگر خودرو ها را از زندگی روزمره حذف کنیم شاید تمدن بشری دیگر به شکل کنونی وجود نداشته باشد. عمده فعالیت خودرو‌ها در زمینه های زیر است.
امداد خودرو ایران
شرکت امداد خودرو ایران کارتکنیک با استفاده از تعمیرکاران مجرب ، توانمند که آشنایی کامل با خودروهای روز و جدید را دارند ، این شرایط را برای مشتریان خود فراهم ساخته که با خیالی آسوده خودروهای خود را برای تعمیر به ما بسپارند .
امداد خودرو ایران با استفاده از این متخصصین یک اطمینان خاطر برای مشتریان خود ساخته تا با خاطر خوب ما را در ذهن داشته باشند و برای کارهای تعمیرات خودرو با ما در تماس باشند .
حمل و نقل در امداد خودرو
هر ی
فرق کرونا با آنفولانزا و سرماخوردگی چیست و از کجا بفهمیم که کرونا ویروس گرفتیم یا دچار سرماخوردگی و آنفولانزا شده ایمبا ما در مجله حرف تازه همراه باشید تا علائم اصلی کرونا ویروس ووهان با بیماری آنفولانزا و سرماخوردگی را بدانید
ادامه مطلب
آموزش برق خودرو در شیراز باید توسط فرد حرفه ای و یا آموزشگاه مرتبط انجام شود. آموزش برق خودرو فنی و حرفه ای شیراز خوب است به شرط اینکه در تمامی کلاس های آموزش برق خودرو شیراز شرکت نمایید. آموزشگاه جلوبندی خودرو شیراز نیز توانایی آموزش برق خودرو در شیراز را نیز دارد. اما پیشنهاد ما به شما این است که آموزش برق خودرو در شیراز را حتما به صورت عملی و حرفه ای در کنار فردی خبره یاد بگیرید.
سایت tsetmc خلاصه شده Tehran Securities Exchange Technology Management Co این سایت تنها مرجع رسمی آمار لحظه ای معاملات می باشد این سایت اطلاعات بسیار مهمی را در اختیار فعالان بازار سرمایه می گذارد. که با تسلط کامل میتوان استفاده بهتری از سایت برای تصمیم خرید سهام انجام داد در حقیقت سایت tsetmc پل ارتباطی سهامداران و فعالان بازار سرمایه با اطلاعات و آمار معاملات سهم محسوب میشود.
 
خب در ابتدا مرورگر را اجرا کنید و tsetmc رو سرچ نمایید. سپس در قسمت ذره بین نماد یک شرکت رو سرچ
 
بازار تهران طلا 98/11/23
اونس طلای جهانی 1568،5 دلار
کلوز آبشده اتاق معاملاتی2،240،000
کلوز سکه تمام امامی 5،071،000
کلوز دلار تهران 13،900
کلوز درهم امارات 3،790
کلوز دلار هرات 13،780
#کلوز دلار سلیمانیه 13،960
مظنه های فوق مربوط به معاملات عمده شب گذشته بازار تهران میباشد
شبکه اطلاع رسانی بازار تهران طلا
 
 قیمت پراید در سراشیبی ارزانی قرار گرفت
➖ طبق شواهد میدانی از تاریخ ۱۹ بهمن ۹۸ سیگنال های کاهش قیمت وارد بازار خودرو شده و این عوامل روی قیمت پراید نیز
هدف از اجاره خودرو، رفاه و آسایش است. در این بین بسیاری از افراد بر این باور هستند که اجاره خودرو بسیار مقرون به صرفه است.
یکی از روش های اجاره اتومبیل، اجاره خودرو با راننده می باشد. این روش از اجاره خودرو نسبت به اجاره بدون راننده ارزان بوده و مورد پسند بسیاری از متقاضیان است.
آن دسته از مسافرانی که از کشور های دیگر به ایران سفر می کنند، می توانند از این روش برای تردد در شهر استفاده نمایند. شرکت اجاره خودرو رنتینال، خدمات ویژه و متفاوتی نسبت
در شرایطی که ویروس کرونا به تمام دنیا ترس و نگرانی وارد کرده است کشف واکسن این ویروس می تواند خبر بسیار خوبی باشد اما این خبر واقعا صحت دارد؟
به گزارش کارگر آنلاین به نقل از دیلی میل، دانشمندان فعال در «گرفکس» که یک شرکت مهندسی ژنتیک در هوستون واقع در تگزاس آمریکا است ادعا می کنند که واکسن ویروس کرونا را کشف کرده اند.
 
 
مقامات این شرکت به «ژورنال بازرگانی هوستون» گفته اند که مراحل تهیه این واکسن کامل شده و آماده تست شدن بر روی جانوران آزمای
روش تشخیص ویروس کرونا چیست؟ برای تشخیص کرونا چه تست هایی انجام می شود؟ این ویروس به طور معمول باعث بیماریهای تنفسی مانند سرماخوردگی می شود. از آزمایش خون برای تشخیص کرونا استفاده می شود. از کیت های آزمایشگاهی جدیدی برای استفاده در آزمایش نمونه های بیمار مبتلا به سندرم حاد تنفسی حاد ویورس کرونا استفاده می شود. این ویروس به احتمال زیاد از خفاش ها سرچشمه گرفته و از طریق مار یا پانگوولین به انسان گسترش یافته است. Coronaviruses برای اولین بار در اوا
امداد خودرو ایران
شرکت امداد خودرو ایران کارتکنیک با استفاده از تعمیرکاران مجرب ، توانمند که آشنایی کامل با خودروهای روز و جدید را دارند ، این شرایط را برای مشتریان خود فراهم ساخته که با خیالی آسوده خودروهای خود را برای تعمیر به ما بسپارند .
امداد خودرو ایران با استفاده از این متخصصین یک اطمینان خاطر برای مشتریان خود ساخته تا با خاطر خوب ما را در ذهن داشته باشند و برای کارهای تعمیرات خودرو با ما در تماس باشند .
حمل و نقل در امداد خودرو
هر ی
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: قیمت دولتی مرغ ۱۱ هزار ۵۰۰ تومان تصویب شده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت، در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره اقدامات این وزارتخانه برای بازار شب عید گفت: ستاد تنظیم بازار به کل مباحث بازار می‌پردازد. ذخیره‌سازی خوبی برای مایحتاج شب عید انجام شده و وزارت جهاد کشاورزی در این زمینه فعال است. نظارت‌ها تشدید خواهد شد.
وی افزود: قیمت دولتی مرغ ۱۱ هزار ۵۰۰ تو
کرونا ویروس در ترکیه
 
 
کرونا ویروس نسل تازه ای از کرونا می باشد این ویروس از حیواتات به اسان منتقل شده است و تا کنون ده ها نفر در چین مبتلا به این ویروس شده اند علایم بیماری مانند سرما خوردگی می باشد و با آبریزش بینی و سرفه و گلودرد و سر درد و تب شروع می شود.
وزیر بهداشت ترکیه اعلام کرد تا کنون هیچ موردی از ابتلا به ای ویروس در کشور نداشته ایم همچنین تا کنون 88مورد مشکوک به ویروس کرونا در شهر های مختلف آزمایش و بررسی شده و در هیچ کدام موردی مبتل
جواب منفی شد
انفولانزاس
شانس ندارم که
بابام برگش بهم گف تو خودت کرونایی داری منو دق میدی تو خونه بد بیاد بگیریش؟
اصن با چه اجازه ای قبل خاستگاری؟
خلاصع همه چی مث قبل شد
دیرو هرچی میخواستم هنوز نگفته جلو روم بود
وای که کلی حال داد
اصن من کرونا میخوااام

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دانستنی های حمل و نقل