نتایج جستجو برای عبارت :

2817 : شب بیداری

نمیدونم جریان چیه که من هرچی به شب میرسم پر انرژی تر میشم و الان دیگه خبری از خستگی و خوابالودگی نیست بر همین اساس با توجه به این که از صبح زیاد کارنکردم تصمیم گرفتیم با مها شبو روزمونو عوض کنیم. ما که همیشه خونه ایم برامون فرقی نکرده زیاد گفتیم یه تنوعی بدیم حداقل این یه هفته ی آخر سال رو درست کار کنیم. شبا هم که میدونی یه صفای دیگه ای داره کار کردن توی سکوت و نور نچندان زیاد. در نتیجه فردای من الان شروع شده و من کلی خوشحالم که میتونم کار کنم. وا
✅آیا استفاده از شارژر فندکی به باتری آسیب می رساند؟
اینکه آیا شارژ کردن گوشی با یک شارژر فندکی می تواند به باتری گوشی و یا ماشین آسیب برساند یا نه موضوعی است که این روز ها ذهن خیلی از کاربران این شارژر را به خود مشغول کرده است. اگر شما هم در استفاده از این شارژر نگران باتری گوشی و یا باتری ماشین خود هستید این مطلب می تواند پاسخی برای این سوال شما باشد.
ابتدا تاثیر شارژر فندکی را روی باتری اتومبیل بررسی می کنیم و در نهایت نکاتی را در استفاده از
یکی دیگر از دروسی که به شدت در بین دانشجویان تفاوت سلیقه ایجاد می کند، مجموعه ریاضی است. همانطور که این رشته اوج علاقه بعضی دانشجوها است و آن ها کرم ریاضی اند، برای گروهی دیگر، ریاضی کابوسی بزرگ است.
در تعریف ریاضی آمده است:
ریاضیات عموما مطالعه الگوی ساختار، تحول، و فضا تعریف شده است؛ بصورت غیر رسمی تر، ممکن است بگویند مطالعهاعداد و اشکال است.تعریف ریاضیات بر حسب وسعت دامنة آن و نیز بسط دامنة فکر ریاضی تغییر کرده است.
خوشبختانه مجموعه ری
دلار باز هم عقب رانده شدبا کاهش مجدد نرخ بهره در آمریکا، نرخ برابری دلار در مقابل بسیاری از ارزها کاهش یافت.
به گزارش ایسنا به نقل از سی ان بی سی، در جریان معاملات چهارشنبه، ارزهای امن در برابر دلار در موقعیت برتری قرار گرفتند و دلار به عقب رانده شد. همان‌طور که انتظار می‌رفت به دنبال افزایش شمار قربانیان ویروس کرونا در آمریکا به ۹ نفر،  فدرال رزرو نرخ بهره را در اقدامی کم سابقه با ۰.۵ درصد کاهش به محدوده یک تا ۱.۲۵ درصدی کاهش داد.  
امیدواری
 
اتلاف منابع در طرح اتیلن مرکز
چند ماه پیش به مناسبتی در جریان طرحی تحت عنوان کلی «اتیلن مرکز» قرار گرفتم. داستان این طرح مصداق دیگری از بی‌مطالعه عمل‌کردن و اتلاف منابع یا فراهم‌کردن موجبات اتلاف منابع در مجموعه صنعت نفت است. طرح اتیلن مرکز چیست؟ ازآنجاکه اتیلن پایه بسیاری از محصولات پتروشیمیایی است، ظاهرا بنا بر پیگیری و اعمال فشار نمایندگان استان فارس در مجلس، هیئت وزیران در سال 1386 بدون اتکا به حداقل مطالعات لازم، تصویب می‌کند که خ

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها