نتایج جستجو برای عبارت :

تعطیلی کتابخانه های عمومی سراسر کشور تا پایان سال ۱۳۹۸

تعطیلی کتابخانه های عمومی سراسر کشور تا پایان سال ۱۳۹۸

با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی تا پایان سال، کتابخانه های عمومی سراسر کشور نیز تا پایان سال تعطیل هستند.
لازم به ذکر است بلافاصله پس از تعطیلی کتابخانه های عمومی و با توجه به دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با نظارت نمایندگانی از نهاد، روند ضدعفونی کردن کتابخانه های عمومی کشور آغاز شد تا پس از اخذ م
بنا بر اعلام نهاد کتابخانه های عمومی کشور مبنی بر تعطیلی کتابخانه های عمومی سراسر کشور تا پایان سال 98، کتابخانه عمومی میرجعفری به علت شیوع کرونا تا پایان سال 98 تعطیل است. پس از پایان ایام تعطیلی خدمات کتابخانه از سر گرفته خواهد شد و اعضای محترم می توانند کتاب های امانتی خود را بدون هیچ مشکلی به کتابخانه برگردانند.
با توجه به دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با نظارت نمایندگانی از نهاد، کتابخانه عمومی میرجعفری ضدع
به گزارش روابط عمومی و کتابخانه ملی کتابخانه های عمومی ، طبق بخشی که مصوب چهارشنبه 15 اردیبهشت توسط دبیرکل و کارکنان شرکت است ، کتابخانه های عمومی در سراسر کشور – پس از حدود سه ماه رعایت اورژانس با قوانین و مقررات بهداشتی و درمانی ، اورژانس را آغاز خواهد کرد. دارن کار میکنن.طبق راهنما ، در مثال اول ، بخش های بهداشتی موظفند مطابق با تعداد کتابخانه ها و کتابخانه ها ، مراکز بهداشتی از جمله سپر صورت ، ماسک ، دستکش یکبار و ضدعفونی کننده دست را تأم
مدیرکل امور فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با اعلام راه‌اندازی پویش ملی «هر خانه یک کتابخانه» از ۱۲ اسفندماه، با همراهی موثر دستگاه های فرهنگی و اجرایی در سراسر کشور، همزمان با ایام تعطیلی کتابخانه‌های عمومی به دلیل توصیه‌های وزارت بهداشت، از عموم مردم برای پیوستن به این پویش دعوت کرد.
در پویش «هر خانه یک کتابخانه» از همه مردم دعوت می‌کنیم که به سراغ یکی از این کتاب‌ها رفته و با ارسال یک عکس با کتاب مورد نظر، خلاصه‌ای از آنچه که
با هدف آشنایی بهتر نوجوانان با کتاب و کتابخانه؛ ششمین جلد از کتاب «هدهد سفید» ویژه نوجوانان که بر اساس نیاز به ترویج و تبلیغ کتاب و کتابخوانی با زبان و ادبیات مناسب این گروه سنّی تهیه شده، به همراه ضمیمه‌ای با موضوع انقلاب اسلامی منتشر و در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور موجود است.
«هدهد سفید» کتابچه ای با موضوع کتاب برای نوجوانان و کودکان است که با هدف اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به نوجوانان و کودکان در زمینه کتاب، ترویج، فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان کودکان و نوجوانان و ترغیب آنان به مطالعه و انس بیشتر با کتاب و تعمیق دیدگاه مطالعاتی کودکان و نوجوانان در مواجهه با کتاب منتشر می‌شود.مخاطب هدف این کتاب نوجوانان( وکودکان) عضو کتابخانه های عمومی سراسر کشور، مراجعان کودک و نوجوان کتابخانه ها و دانش آموزان مدارس هستند که
شرکت نوین سازان پاسارگاد نمایندگی انحصاری مجموعه فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان در سراسر کشور و تمام استان ها با اریه محصولات با برند اوژن و تولید داخلی کشور و همچنین بزرگترین وارد کننده انواع برندهای فک ,فادینی,بتا,سیماران , کامه و سایر برندهای مطرح جهان.
ارایه ۲ سال گارانتی تعویض محصول و ۱۵ سال خدمات پس از فروش روی تمامی محصولات برند اوژن.
فروش راه بند در سراسر کشور
فروش راهبند در سراسر کشور
فروش گیت در سراسر کشور
فروش راه بند هیدرولیکی د
شرکت نوین سازان پاسارگاد نمایندگی انحصاری مجموعه فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان در سراسر کشور و تمام استان ها با اریه محصولات با برند اوژن و تولید داخلی کشور و همچنین بزرگترین وارد کننده انواع برندهای فک ,فادینی,بتا,سیماران , کامه و سایر برندهای مطرح جهان.
ارایه ۲ سال گارانتی تعویض محصول و ۱۵ سال خدمات پس از فروش روی تمامی محصولات برند اوژن.
فروش راه بند در سراسر کشور
فروش راهبند در سراسر کشور
فروش گیت در سراسر کشور
فروش راه بند هیدرولیکی د
با توجه به تعطیلی موقت کتابخانه های عمومی سراسر کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا و با هدف استفاده از ظرفیت فضای مجازی در ترویج فرهنگ مطالعه جشنواره مرور نویسی ویژه کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های عمومی کشور با محوریت کتاب چگونه مرور کتاب بنویسیم؟ نوشته برد هوپر و ترجمه علیرضا شفیعی‌ نسب، برگزار می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، کتاب «شعر
پارسی» نوشته محمدکاظم کاظمی، «روزهای بی‌آینه» نوشته گلستان جعفریان، «دو
امام مجاهد» (شش گفتار از حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای در تحلیل مبارزات
سیاسی حسنین) اثری از مؤسسه پژوهشی و فرهنگی انقلاب اسلامی و «امام زمان
علیه السلام» (از مجموعه ۱۴ معصوم) نوشته زهرا عبدی، از سوی نهاد
کتابخانه‌های عمومی کشور در قالب طرح کتابخوان اردیبهشت ماه معرفی شد.
ادامه مطلب
 
رضوان سلماسی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را از سیاست های شورای اسلامی عنوان کرد و افزود: کارهای خوب و ارزشمندی با مشاوره و هدایت نهاد کتابخانه های عمومی مانند طرح پایتخت کتاب و نقاشی های دیواری در سطح شهر با موضوع کتاب را در دست پیگیری داریم.
 
 
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان در آئین آغاز بکار کتابخانه عمومی سیار شهر همدان گفت: ۱۱۴ کتابخانه عمومی در سطح استان دایر است که ۲۴ باب آن در شهر همدان به کتابخوان ها خدمات ارائه می کند.
عاط
فعالیت کتابخانه ها در فضای مجازی ادامه می یابد...
هفته آینده(هفته اول اردیبهشت۹۹)فعالیت کتابخانه ها به منظور رعایت توصیه های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا دایر نخواهد بود.
با این حال پیگیری ها برای بازگشایی کتابخانه ها با در نظر گرفتن توصیه های بهداشتی در حال انجام است و به محض فراهم شدن شرایط مناسب فعالیت کتابخانه ها جهت ارایه خدمات حضوری مطابق قوانین و مقررات مناسب وصع موجود آغاز خواهد شد.
در تاریخ 1398/08/28 دانش آموزان پایه نهم مدرسه سما از کتابخانه عمومی نیمروز زابل به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بازدید کردند که نحوه عضویت در کتابخانه و بخشهای مختلف کتابخانه معرفی گردید و در پایان کتاب حکایت های امیرحمزه صاحبقران و نسیم عیار نوشته محمدرضا شمس توسط کتابدار کتابخانه معرفی گردید و جلسه پرسش و پاسخ بین دانش آموزان برگزار شد.
در تاریخ 1398/08/29 هنرستان فنی حرفه ای دخترانه عصمت از کتابخانه  بازدید کردند و کلاس گزارش نویسی با موضوع اهداف، منابع و خدمات کتابخانه  توسط مربی هنرستان برگزار شد که با مقررات و خدمات ارائه شده در کتابخانه آشنا شدند و در پایان فرم عضویت بین دانش آموزان توضیع شد.
کتابخانه PIL که مخفف عبارت Python Imaging Library یا کتابخانه تصویر پایتون است، یکی از کتابخانه‌های پردازش تصویر با پایتون محسوب می‌شود. این کتابخانه، پشتیبانی از عملیات مرتبط با پردازش تصویر نظیر باز کردن، دستکاری و ذخیره‌سازی تصاویر در فرمت‌های مختلف را به زبان پایتون اضافه می‌کند. با این حال، توسعه آن از سال 2009 دچار وقفه شده است.
۱.  کتابخانه بریتانیا: این کتابخانه در لندن واقع شده و در سال ۱۹۷۳ تاسیس گردیده است. در این کتابخانه بالای ۱۵۰ میلیون نسخه کتاب موجود است. اگر یک فرد روزی ۵ کتاب بخواند ۸۰۰۰ سال طول میکشد تا تمام کتابهای آن را بخواند.
۲. کتابخانه کنگره: این کتابخانه در واشنگتن آمریکاست و بیش از ۱۴۰ میلیون نسخه کتاب و سند در آن جای گرفته است.
۳۰ کتابخانه سلطنتی کپنهاک: این کتابخانه در سال ۱۹۹۹ در کشور دانمارک تاسیس شده است. به خاطر معماری خیره کننده آن به الماس س
شرکت نوین سازان پاسارگاد نمایندگی رسمی شرکت دانش بنیان حافظان حریم سپاهان فعال در زمینه ی طراحی و تولید و فروش انواع راه بند در سراسر کشور. فروش انواع راه بند هیدرولیکی و الکترومکانیکی با ارایه ۲ سال گارانتی تعویض و ۱۵ سال خدمات پس از فروش .
نمایندگی رسمی سیماران , بتا, فک , فادینی, کامه و سایر برندهای مطرح جهان.
فروش انواع راه بند هیدرولیکی در سراسر کشور
فروش انواع راه بند بولارد در سراسر کشور
فروش انواع راه بند آکاردءونی در سراسر کشور
فروش ا
تیم حرفه ای نوین سازان پاسارگاد بزرگترین تولید کننده دانش بنیان انواع سیستم های کنترل تردد در سراسر کشور آماده ارایه خدمت به تمامی هم میهنان عزیزمان در سراسر میهن اسلامی مان می باشد. طراحی,تولید و فروش انواع سیستم های کنترل تردد در سراسر کشور و دارای نمایندگی فروش ,نصب و تعمیرات در سراسر کشور.
فروش انواع راه بند و گیت تردد در سراسر کشور 
فروش انواع راه بند امنیتی در سراسر کشور
فروش انواع راه بند ستونی یا بولارد در سراسر کشور
فروش انواع جک ه
Scrappy یک کتابخانه محبوب پایتون برای web scraping است. از این کتابخانه برای ساخت خزنده استفاده می‌شود. در ابتدا از این کتابخانه تنها برای scraping استفاده می‌شد، اما بعدها مواردی مانند داده‌کاوی، خودکارسازی تست‌ها و... مورد استفاده قرار گرفت. Scrapy کتابخانه‌ای متن‌باز و محبوب است.
قفسه‎ کتاب جزو مهترین قسمت‎های مبلمان هر خانه و محیط کار است. قفسه کتابخانه نه تنها به مجموعه رمان‎های شما نظم می‎دهند بلکه همچنین نقش مکانی را ایفا می‎کنند که در آن آثار هنری خود را به نمایش می‎گذارید.
با اضافه کردن چند سبد حتی می‎توانید آن‎ها را به مکان عالی برای نگهداری خرت و پرت‎های خود تبدیل کنید. انتخاب صحیح یک قفسه کتابخانه باعث می‎شود تا چندین سال (یا حتی دهه) به استفاده از آن ادامه دهید. در این مطلب قصد داریم به نکاتی در مورد پ
با سلام
  به استحضار مراجعه کنندگان و اعضای محترم کتابخانه می رساند با توجه به راه اندازی کانال خبری اداره کل کتابخانه های عمومی استان در سامانه بله به آدرس
https://bie.im/zahedanlib
می توانند با عضویت در این کانال از اخبار و گزارشات کتابخانه های عمومی سراسر استان مطلع شوند.
به اطلاع می رساند با توجه به شرایط موجود، و به منظور فراهم نمودن شرایط بازگشایی، کتابخانه های عمومی کشور تا پایان هفته آینده(روز جمعه مورخ 5 اردیبهشت ماه) تعطیل خواهند بود.پروتکل ها و خط مشی های لازم جهت بازگشایی مجدد کتابخانه ها در دست تهیه و ابلاغ است و انشااله به محض فراهم شدن مقدمات امور و در اسرع وقت نسبت به بازگشایی و آغاز به کار مجدد کتابخانه های عمومی با توجه به ضوابط و رعایت پروتکل های بهداشتی اقدام خواهد شد. 
 
نهاد کتابخانه های عمو
کتابخانه اَدمونت در اتریش
این بنا در کوهپایه رشته کوه های آلپ واقع شده است. این کتابخانه زیبا، دومین کتابخانه بزرگِ وابسته به صومعه ها، در جهان است. سالن کتابخانه، در سال ۱۷۷۶ با سالنی به طول نزدیک به ۲۳۰ فوت طراحی شده که شامل ۲۰۰۰۰۰ جلد کتاب است. سقف آن، مراحلی از دانش بشری را نشان می دهد که بالاترین نقطه‌اش به وحی الهی می‌رسد.
با سلام و عرض ادب خدمت مراجعین و اعضای محترم کتابخانه ی سعدی
کلاس قصه گویی و خلاقیت هر هفته در کتابخانه ی سعدی برای رده ی سنی کودکان برگزار می شود. در این کلاس که به مدت یک ساعت در بخش کودک کتابخانه برگزار می گردد، بر اساس یک برنامه ی مدون، کتاب های ادبیات فاخر ایران، نظیر قصه های شاهنامه، کلیله و دمنه، حکایت های سمک عیار، داستان های هزار و یک شب و ... برا کودکان خوانده می شود و بر اساس داستان و بسته به خلاقیت کودکان نمایش، کاردستی و ... ساخته می ش
کتابخانه اَدمونت در اتریش
 
این بنا در کوهپایه رشته کوه های آلپ واقع شده است. این کتابخانه زیبا، دومین کتابخانه بزرگِ وابسته به صومعه ها، در جهان است. سالن کتابخانه، در سال ۱۷۷۶ با سالنی به طول نزدیک به ۲۳۰ فوت طراحی شده که شامل ۲۰۰۰۰۰ جلد کتاب است. سقف آن، مراحلی از دانش بشری را نشان می دهد که بالاترین نقطه‌اش به وحی الهی می‌رسد.
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، به اطلاع کلیه شهروندان محترم می‌رساند با توجه به شیوع ویروس واگیردار کرونا به منظور اقدامات پیشگیرانه و رعایت اصول ایمنی بر اساس تاکیدات وزارت بهداشت و درمان، تمامی کتابخانه‌های عمومی سراسر استان همدان تا پایان روز جمعه 9 اسفندماه تعطیل می‌شود. لازم به ذکر است تمامی فعالیت‌های اداری برقرار است.
به نام خدا
خب دوستان من صرفا شروع ++c از ابتدا نخواهم گفت :
مطالبی اضافه بر انچه هست خواهم گفت . هدف من تدریس نیست
 
هدف به اشتراک گذاشتن مطالب است.
 
خب همین طور که میدانیم هر زبانی یه سری حروف الفبا داره... در زبان های برنامه نویسی ابتدا باید تعریف شه که ما از چه الفباهایی (کتابخانه)  میخواهیم استفاده کنیم
برای این کار از :
#include <name>
#include 'name'
بجای name نام کتابخانه مورد نظرمون رو تایپ میکنیم
در برنامه نویسی کتابخانه های متعددی وجود داره
که من در
 با سلام همزمان با عید بیعت در سراسر کشور پایگاه خبری منجی با محوریت تولید محتوا ی مهدوی و تقویت گفتمان مهدویت آغاز به کار می نماید.
به عنوان اولین مطلب لیست برنامه های عید بیعت در سراسر کشور مخابره می گردد. التماس دعا
ادامه مطلب
مرحوم آیت الله هادی روحانی علاقه وافری به کتاب و کتابخوانی داشتند. با توجه به استفاده عموم پژوهشگران و طالبان علم ازکتابخانه حوزه خاتم الانبیاء(صدر) و همچنین عدم وجود کتابخانه عمومی مناسب در سطح شهر بابل ، آن مرحوم به فکر احداث یک کتابخانه عمومی بزرگ برآمدند تا جوابگوی خیل مراجعه کنندگان و مشتاقان علم و دانش باشند.
کتابخانه عمومی آیت الله روحانی به همت والای مرحوم آیت الله شیخ هادی روحانی در سال 1373 بنا و در سال 1378 تاسیس گردید.این کتابخانه 
سامان پنل یا سامانه مدیریت کتابخانه های عمومی کشور مدتی است که خدمات خود را به محققان ارائه کرده و در صرفه جویی زمان جستجو میان منابع و اطلاع از موجود بودن آنها در کتابخانه های عمومی موثر بوده است. به این ترتیب اگر بخواهیم از موجودی کتاب مورد نظرمان در نزدیکترین کتابخانه محل زندگی خود مطلع شویم سامان پنل این کار را در کمترین زمان ممکن انجام می دهد. نسل جدید به خاطر ندارد که این کار در گذشته نزدیک باید با مراجعه حضوری به کتابخانه و گشتن در جعب
کتاب‌های
«شعر پارسی»، «روزهای بی‌آینه»، «دو امام مجاهد» و «امام زمان علیه السلام»
در قالب طرح کتاب خوان اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ برای استفاده علاقه‌مندان به
کتاب و کتابخوانی معرفی شد.به گزارش
پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، کتاب «شعر پارسی» نوشته
محمدکاظم کاظمی، «روزهای بی‌آینه» نوشته گلستان جعفریان، «دو امام مجاهد»
(شش گفتار از حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای در تحلیل مبارزات سیاسی حسنین)
اثری از مؤسسه پژوهشی و فرهنگ
کتابخانه:افزونه های کتابخانه و درخواست کتاب.
شما میتوانید پی دی اف کتاب هایی را که در کتابخانه قرار دارند دانلود و مطالعه کنید و همچنین شما میتوانید پی دی اف کتاب هایی را که از قسمت درخواست کتاب،درخواست می کنید،در کتابخانه قسمت کتاب های درخواستی دانلود و مطالعه کنید.
موفق باشید.
 
 
 
پوستر دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منتشر شد
✳️دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در قالب‌های کتاب‌خوان مجازی، چهار گزینه‌ای، داستانک نویسی، روزنامه کتاب، نمایش خلاق و نقاشی و در سه بخش «فردی»، «گروهی»، «خانوادگی» و در دو بستر مکتوب و الکترونیک برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط با این بخش، به صورت فردی، گروهی یا خانوادگی، در دو شیوه مکتوب و الکترونیکی در جشنواره شر
✨*خواندن کتاب های خوب مانند گفتگو با بهترین ذهن های قرن های گذشته است“رنه دکارت”*✨جلسه انجمن کتابخانه عمومی پیشین در جهت بررسی مشکلات کتابخانه و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه با محوریت و موضوع هفته کتاب با حضور مسئولین شهرستان و بخش در محل بخشداری برگزار گردید.✨وبلاگ کتابخانه:pishinlb.blog.ir✨
صبح زنگ زدم کتابخانه. خانم مسئول، پشت تلفن گفت تا ساعت ۷:۳۰ هستیم. اگر اشتباه نکنم، ۱۶ جلد کتاب را چپاندم توی کوله‌پشتی و بعد رفتم کیف دستی‌ام را از احسان گرفتم. نیمی از کتاب‌ها را گذاشتم توی آن و راهی کتابخانه شدم. رفتم طبقۀ دوم. همه‌چیز عوض شده بود. در را که باز کردم، هرچه خاطره بود به یادم آمد. از خرداد ٩١ تا آخرین باری که به آن‌جا رفته بودم. انگار هنوز میثم و امیرمحمد آن‌طرف نشسته بودند. آقای مسئول گفت کتاب‌هایی که به‌درد کتابخانه بخور
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، به اطلاع کلیه شهروندان محترم می‌رساند با توجه به شیوع ویروس واگیردار کرونا به منظور اقدامات پیشگیرانه و رعایت اصول بهداشتی، بر اساس تاکیدات وزارت بهداشت و درمان، تمامی کتابخانه‌های عمومی سراسر استان همدان تا پایان روز جمعه مورخه 9 اسفندماه 98تعطیل می‌شود.
 
زبان پایتون یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی می باشد که کتابخانه های متعددی دارد.کتابخانهpygameیکی از کتابخانه های محبوب پایتون می باشد.این کتابخانه ی قدرتمند ابزار  های مختلفی را در جهت پیاده سازی بازی برای علاقمندان در این زمینه ارائه داده است.ما طی این دوره توسط این کتابخانه بازی های مختلفی را طراحی خواهیم کرد.امید است پس از پایان این دوره همه ی شما دوستان بتوانید کار با این کتابخانه را به طور کامل فراگیرید و بتوانید ایده های خود را
کتابخانه عمومی شهر کانزاس در سال 1873 ساخته شد. در آن زمان به عنوان کتابخانه عمومی مدرسه مورد استفاده قرار می‌گرفت اما امروزه به یکی از شناخته‌ شده‌ترین کتابخانه‌های جهان تبدیل شده است.
این کتابخانه در سال 1889 تبدیل به کتابخانه عمومی شهر کانزاس شد. در سال 1897 ساختمان جدید این کتابخانه با هزینه 200 هزار دلاری افتتاح شد و یک سال بعد استفاده برای عموم مردم آزاد شد.
بین سال‌های 1960 تا 1980 این کتابخانه مجددا وسعت یافت و سال 1988 کاملا به شکل مستقل درآمد
با نظر به تقاضای روز افزون اعضاء کتابخانه و خانواده های محترمشان، مبنی بر افزایش ساعت فعالیت کتابخانه، با پیگیریهای انجام شده و اخذ مجوز از اداره کل استان، ساعت کارکتابخانه  از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 21:00  و همچنین عصر پنجشنبه ها تا ساعت 19:00 مشغول به خدماتدهی به اعضاء و مراجعان محترم می باشد.دریافت
کتابخانه جورج پی بادی در مریلند امریکا
 
این کتابخانه توسط فرد نیکوکاری به نام جورج پی بادی پایه گذاری شده است. او این کتابخانه را به عنوان یک هدیه، برای شهروندان بالتیمور به علت مهربانی و مهمان نوازی آنها ساخته است. کتابخانه پی بادی به خاطر درونی اش که یک اطاق‌ میانی بلند‌ دارد، شناخته شده است. پنج بالکن موج دار آهنی به حاشیه پر از کتاب متصل شده است و سقف نورگیر، کتابخانه را با نور طبیعی پوشش می دهد.
 
 
 
علیرضا مختارپور هشدار داد؛
عواقب قطعی و جبران‌ناپذیر عدم توجه به بودجۀ موردنیاز کتابخانه‌های عمومی
 
دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با انتقاد از نظام بودجه ریزی در کشور و مغفول ماندن حوزه فرهنگ، گفت: اگر دولت محترم و مجلس محترم، به بودجه کتابخانه های عمومی بی توجهی کنند، سال آینده هزار کتابخانه عمومی در معرض تعطیلی قرار می گیرد؛ زلزله و سیل و آوار نتوانست چنین آسیبی بزند که تصمیم گیری های غیر دقیق خواهد زد.
ادامه مطلب
این زبان دارای توابع کتابخانه ای می باشد که برنامه برای اجرای هر دستور به تابع کتابخانه ای مربوطه مراجعه می کند که مانند کتاب راهنما می ماند و راهنمای استفاده از هر دستور در آن می باشد. 
نکته: برای معرفی توابع کتابخانه ای قبل از دستور main به شیوه زیر عمل می کنیم:
#include <تابع کتابخانه ای >
int main( ){
.................
.................
.................
}
اولین تابع کتابخانه ای تابع (iostream) می باشد. این تابع تمام دستورات مربوط به خواندن و نوشتن را شامل می شود.
دومین تابع کتا
به مناسبت هفته کتاب از کتابداران کتابداران ، نویسندگان اهل قلم ، خیرین کتابخانه ایی و مدیران فعال نمونه کتابخانه های کانون های مساجد خراسان رضوی در نمایشگاه بین المللی کتاب و مطبوعات  مشهد مقدس 12آبان ماه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دکتر مروارید و مسئول دبیرخانه هماهنگی و نظارت برکانون های مساجد استان حاج اقای عبدالهی تجلیل شد .

ادامه مطلب
با عنایت به وقوع سیلاب در استانهای مختلف کشور و اقدام پسندیده نهاد کتابخانه های عمومی کشور مبنی بر دریافت هدایا ( کتاب و اسباب بازی ) از طریق کتابخانه های عمومی و ارسال به مناطق سیل زده برای کاهش آلام هموطنان بخصوص کودکان، می توانید کمکهای خود را به کتابخانه آیت الله محقق تحویل دهید تا برای این عزیزان ارسال گردد.
استقرار کتابخانه عمومی سیار قاصدک در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) رشت بعنوان میزخدمت
همزمان با چهلمین سالروز اقامه نماز جمعه کشور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان با حضور در محل استقرار کتابخانه عمومی سیار قاصدک در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) رشت به عنوان میز خدمت، به تشریح اقدامات مجموعه کتابخانه های عمومی استان پرداخت.
برگزاری نشست کتابخوان کتابخانه ای :
 به همت سحر همامی کتابدار کتابخانه ، نشست کتابخوان  با حضور جمعی از نوجوانان  علاقه مند به مطالعه  در محل کتابخانه برگزار گردید. در این نشست اعضای فعال کتابخانه به معرفی کتابهای مورد علاقه خود پرداختند.
با نظر به تقاضای روز افزون اعضاء و خانواده های محترمشان، مبنی بر افزایش ساعت فعالیت کتابخانه، با پیگیریهای انجام شده و اخذ مجوز از اداره کل استان، کتابخانه از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 21:00  و همچنین عصر پنجشنبه ها تا ساعت 19:00 مشغول به خدماتدهی به اعضاء و مراجعان محترم می باشد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، به اطلاع کلیه شهروندان محترم می‌رساند با توجه به شیوع ویروس واگیردار کرونا به منظور اقدامات پیشگیرانه و رعایت اصول بهداشتی، بر اساس تاکیدات وزارت بهداشت و درمان، تمامی کتابخانه‌های عمومی سراسر استان همدان تا اطلاع ثانویه تعطیل می‌ باشد.
 
 
فرماندار پلدختر گفت:حجم بالای بارندگی‌ها در سال 98، باعث تغذیه مخازن آب‌های زیر زمینی شد و نقاطی از سراسر کشور که به سمت بیابانی شدن پیش میرفت نجات پیدا کرد، اما متاسفانه بخش دوم خسارات ناشی از جریان بارندگی‌ها و سیلاب در سراسر کشور، استان و شهرستان پلدختر بود.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، علی سیف عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان اظهار داشت: با توجه به حجم آورد رودخانه و رسوبات ناشی از سیل در بستر آن چنانچه لایروبی ر
با نظر به تقاضای روز افزون اعضاء کتابخانه و خانواده های محترمشان، مبنی بر افزایش ساعت فعالیت کتابخانه، با پیگیریهای انجام شده و اخذ مجوز از اداره کل استان، ساعت کارکتابخانه  از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 21:00  و همچنین عصر پنجشنبه ها تا ساعت 19:00 مشغول به خدماتدهی به اعضاء و مراجعان محترم می باشد.
 
 
صدرا دالوند عضو نوجوان کتابخانه عمومی آیت الله اراکی بعنوان داور برگزیده جشنواره هدهدسفید اعلام شد.
به گزارش مئول کتابخانه آیت اله اراکی
پس از مشارکت  1000 نفر از اعضای کتابخانه های عمومی سراسر کشور با عنوان داور در اولین دوره جشنواره هدهد سفید صدرا دالوند عضو 14 ساله کتابخانه عمومی آیت الله اراکی به عنوان یکی از 10 داور برگزیده در این جشنواره انتخاب گردید، و پس از زحمات فراوانی که صرف مطالعه کتابها و پاسخ دهی به سوالات نمود به عنوان داور
گروه علاقه مندی های ویژه محیط زیست، پایداری و کتابخانه های ایفلا  برای پنجمین جایزه کتابخانه سبز ایفلا ۲۰۲۰ فراخوان داد.
به گزارش لیزنا، در این روزها، بسیار زیاد در مورد تغییرات آب و هوا می‌شنویم. شاید  این سؤال مطرح باشد که کتابخانه ها چه ارتباطی با مسائل زیست محیطی دارند و آیا کتابداران در این باره نقشی ایفا می کنند.؟
کتابداران می توانند اکنون  نقش خود را ایفا کنند.  گروه علاقه­ مندی های ویژه درباره محیط زیست، پایداری و کتابخانه­ ها 
با حضور علی نیکنام مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران، حسام قربانعلی مدیرکل امور مجلس و استان های نهاد کتابخانه ها، خانم یوسفی مسئول امور اجتماعی فرمانداری شهرستان شهریار آئین معارفه خانم زهرا رضایی به عنوان رئیس جدید اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار و تکریم آقای علی افسری سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار برگزار شد.
برگزاری نخستین کارگاه اموزشی «رفتار با کودکان خیابانی، کودکان کار و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست» کشور در گیلان
با حضور مدیرکل و جمعی از کتابداران کتابخانه های عمومی استان گیلان نخستین کارگاه آموزشی «رفتار با کودکان خیابانی، کودکان کار و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست» کشور، ویژه کتابداران کتابخانه های عمومی در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.
کافه پازار از سال 1385 در زمینه طراحی برنامه های آندروید در قالب کتابخانه ای شروع به فعالیت کرده است.
شما می توانید برنامه دلخواهتان را بدون محدودیت (در قالب کتابخانه ای) و قوانین چهارچوب کشور ایران از ما بخواهید
از مزایای برنامه می توانید از پنل تبلیغاتی نیز برای برنامه خودتان برخوردار شوید تا به کاربرانی که برنامه شما نصب نموده اند آگهی ارسال نمایید


جهت اطاعات بیشتر کلیک کنید
در سال‌های اخیر کشور ترکیه با توجه به برخورداری از طبیعت و جاذبه‌های شگفت‌انگیز خود و همچنین فاصله نزدیکی که با ایران دارد به یکی از مقاصد محبوب نزد ایرانیان تبدیل‌ شده است.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مهرپرواز،  بررسی توریست‌های در ترکیه نشان می‌دهد که در سال‌های اخیر نه‌تنها ایرانیان بلکه دیگر مردم از سراسر نقاط دنیا تور کشور ترکیهخریداری کرده و سفری پرماجرا را به کشور ماه و ستاره تجربه می‌کنند.
ادامه مطلب
برگزاری نمایشگاه کتاب هدهد سفید در کتابخانه عمومی آیت الله اراکی
هدهدسفید ویژه نوجوانان با ادبیات و زبان این گروه تالیف شده است. این کتاب زیر نظر فریدون عموزاده خلیلی و بویسیله نهاد کتابخانه های عمومی کشور منتشر شده و در کتابخانه های عمومی کشور موجود می باشد.
شما می توانید کتابهای هدهد سفید را از کتابخانه ماامانت گرفته و نوشته های خود و دوستانتان را در آن ببینید
در تاریخ 1398/08/19 به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بازدید از کتابخانه توسط دانش آموزان پایه ششم دبستان پسرانه سما انجام شد و بخشهای مختلف، نحوه عضویت، امانت و هچنین توضیحاتی درباره بخش سیستان شناسی به دانش آموزان توسط کتابدار کتابخانه ارائه شد که در پایان مربی مربوطه توضیحاتی درباره استاد گلستانه و آثار ایشان ارائه دادند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، چهار کتاب «مثل مادر مهربان» سروده طیبه شامانی از انتشارات سوره مهر، «درود بر برادر ارتشی» نوشته حمیدرضا شاه‌آبادی از انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، «دختر پیامبر» نوشته محمدعلی جاودان از انتشارات موسسه ایمان ماندگار و «جوانان درباری و آرمان‌شهر» نوشته سید حمیدروحانی از انتشارات بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب‌اسلامی در طرح کتابخوان
بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در هفتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور می‌رساند که براساس هماهنگی های اولیه به عمل آمده با دستگاه های اجرایی متقاضی جذب نیرو، هفتمین آزمون‌ استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در نیمه دوم آبان ماه سال ۱۳۹۸ توسط سازمان سنجش آموزش کشور به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می گردد و برهمین اساس ثبت نام از متقاضیان آزمون یادشده در اواخر شهریورماه سال جاری ازطریق سایت سازمان سنجش
پاورپوینت تحلیل کتابخانه دانشگاه هنر تاما
پاورپوینت تحلیل کتابخانه دانشگاه هنر تاما، 22 اسلاید، قابل ویرایش، کتابخانه دانشگاه هنر تاما به سادگی تمام و از ترکیب بتن و شیشه حاصل شده و هر چند که ساختمان مقاوم در برابر زلزله های ویرانگر توکیو ژاپن طراحی شده اما ساختار ظاهری آن بسیار شکننده، ظریف و شفاف به نظر می رسد.این کتابخانه ازمعماری .....
کارگاههای آموزشی ((خودشناسی)) باحضور استاد موسوی در کتابخانه شهدای سنجان تشکیل خواهدشد.
شایان ذکر است کلاسهای آموزشی صرفا برای اعضای کتابخانه تشکیل می گردد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره کلاسهای آموزشی در ساعات اداری با کتابخانه تماس حاصل فرمایید.
ظرفیت کلاس محدود می باشد.
 با سلام همزمان با عید بیعت در سراسر کشور پایگاه خبری منجی با محوریت تولید محتوا ی مهدوی و تقویت گفتمان مهدویت آغاز به کار می نماید.
به عنوان اولین مطلب لیست برنامه های عید بیعت در سراسر کشور مخابره می گردد. التماس دعا
ادامه مطلب
استقرار کتابخانه عمومی سیار قاصدک در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) رشت بعنوان میزخدمت
 
همزمان با چهلمین سالروز اقامه نماز جمعه کشور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان با حضور در محل استقرار کتابخانه عمومی سیار قاصدک در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) رشت به عنوان میز خدمت، به تشریح اقدامات مجموعه کتابخانه های عمومی استان پرداخت.
 
نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر مسابقه‌ کتابخوانی با محوریت کتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منکر» را برگزار می‌کند. علاقمندان برای دریافت کتاب به کتابخانه عمومی شهید طباطبایی مراجعه کنند.
 سایت http://www.bookdin.ir/ از جمله سایت های خوب برای طلاب است که همه نیاز های طلاب را فراهم کرده است
به گزارش طلبه نیوز مدیر این سایت با هدف کتاب رساندن به طلاب سراسر کشور اذعان کرد :
بیشتر کتاب هایی که برای طلاب تولید میشود در قم و نهایتا به تهران می رسد ولی طلاب سراسر کشور به این کتاب ها نیاز دارند لکن برآن شدیم تا کتاب های حوزوی و معارفی را برای همه در دسترس قرار بدهیم .
از طرفی آموزش هایی هم از بهترین اساتید تهران فراهم گردیده و در اختیار طلاب گران
به همت کتابخانه شهدای سنجان، نشستمعرفی و جمع خوانی کتاب هدهد سفید با حضور فعال دختران نوجوان در کتابخانه برگزار شد.
هدهدسفید کتابی است که برای نوجوانان عضو کتابخانه های عمومی منتشر شده است،هدهد سفید می خواهد راوی سفر به سوی کوه قاف دانش و فرهنگ و آگاهی و مهربانی باشد.
بمنظور کمک به کودکان آسیب دیده، کاهش آسیب‌های اجتماعی
در مناطق سیل‌زده، پرکردن اوقات فراغت و سرگرمی کودکان در میان هیاهوی
آواربرداری و امداد رسانی ، کتابخانه ها  اقدام به جمع آوری این اقلام  مذکور می کند.


علاقه مندان می‌توانند کتاب‌ها، اسباب بازی‌ها و سایر
هدایای فرهنگی خود را برای ارسال به مناطق سیل زده کشور  به نزدیکترین کتابخانه عمومی تحویل دهند.  فهرست کتابخانه‌های عمومی استان در پرتال اداره کل کتابخانه‌های عمومی همدان به ن
کارکنان اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ساری طی بازدیدی که از کتابخانه های عمومی شهرستان قائمشهر داشتند با همراهی خانم کاشی کتابدار مسئول کتابخانه عمومی شهید حسین گران روستای قراخیل شهرستان قائمشهر در تاریخ 13/11/1398، با شهدای گمنام پایگاه فرهنگی دفاع مقدس «موزه شهدای قراخیل»در دهه فجر 1398؛ تجدید میثاق کردند و باری دیگر با این شهدای غیور و دلاور سرزمین مان ایران برای آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) پیمان بستند.
مردم جنوب : رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در جمع مسئولین شهرستان ، گفت: پس از مرحله اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بسیج ملی کنترل فشارخون بالا ، فاز اجرایی آن از هیجدهم خرداد ماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان دشتستان آغاز شده است.   
ادامه مطلب
کتاب
هدهد سفید در جلد اول خود، با انتشار داستانی از عبدالصالح پاک با عنوان
«تاخت و تاز با شاهزاده رویاها؛ کتابخانه عمومی شهر و افسانه‌های زیبا»،
اولین مواجهه نوجوانی روستایی با یک کتابخانه عمومی در شهر گنبد کاووس را
روایت کرده است.
کتابخانه کارمندی راما مدل 204
شکل هندسی: مستطیل
جنس: MDF
تعداد طبقات: 2 طبقه
تعداد درب: 1 درب
کیفیت و مشخصات ظاهری کتابخانه راما 204
اگر به یک کتابخانه جمع و جور و زیبا برای استفاده در محل کار خود احتیاج دارید، کتابخانه کارمندی راما مدل 204 انتخاب مناسبی برای شما که در دسته کمد فایل و قفسه اداری قرار می گیرد.
این کتابخانه دارای دو طبقه و یک کمد درب دار می باشد و با ابعاد 45 سانتی متر طول، 34 سانتی متر عرض و 160 سانتی متر ارتفاع عرضه شده است.
جنس سطح و بدن
کتابخانه کارمندی راما مدل 202
شکل هندسی: مستطیل
جنس: MDF
تعداد طبقات: 3 طبقه
تعداد درب: 2 درب
کیفیت و مشخصات ظاهری کتابخانه راما 202
یکی از وسایل پرکاربرد در اتاق های کارمندان و کارشناسان در ادارات، شرکت ها، سازمان ها و دیگر محیط های اداری، کتابخانه است که علاوه بر کتاب، می توان از آن برای قرار دادن اسناد اداری، پوشه و زونکن نیز استفاده نمود.
کتابخانه کارمندی راما Rama 202 یکی از کتابخانه های باکیفیت موجود در بازار است که محصول شرکت ایرانی راما چوب م
در تاریخ 1398/08/25 پیش دبستانی دخترانه سما از کتابخانه عمومی نیمروز زابل به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بازدید کردند که  کلاس شعر خوانی از کتاب بخور تو سیب نوش جون/ مفیده اون فراوان از مژده پورحسینی و کتاب کله کدو چه ماهه / فکر گل و گیاهه از ناصر کشاورز برگزار شد که بچه با شوق و هیجان خاصی گوش دادند و در پایان شعری در مورد کتاب خواندند.
انتخابات ۹۸| نام‌نویسی داوطلبان مجلس یازدهم در سراسر ایران/ ثبت‌نام برخی نمایندگان فعلی و سابق مجلس در روز نخست
گروه استان‌ها ـ فرآیند ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ‌از دقایق اولیه صبح روز یکشنبه همزمان با ستاد انتخابات وزارت کشور در فرمانداری‎‌های سراسر ایران اسلامی آغاز شده است.

ادامه مطلب
از جمله فعالیتهای صورت گرفته در کتابخانه سلمان فارسی به مناسبت هفته ی کودک: نصب پوستر هفته ی کودک در تابلواعلانات، اطلاع رسانی از طریق وبلاگ، نمایش کتابهای برگزیده با موضوع کودک در محل کتابخانه ، بازدید کودکان مهد ریحانه از کتابخانه و همچنین برگزاری جلسه قصه گویی برای این عزیزان بوده است.
به گزارش خبرآنلاین از بیست و پنجم ابان ماه تا کنون اینترنت جهانی کشور قطع شده است اما خبرهای رسیده حکایت از آغاز وصل اینترنت در سراسر کشور دارد و اینترنت برخی مراکز همچون دانشگاه ها نیز متصل شده است.
 بر اساس این گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز اتصال تدریجی اینترنت در کشور را تایید کرده است.روز گذشته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه اینترنت بین‌الملل به‌زودی وصل خواهد شد، امنیت را مولفه‌ای بسیار مهم دانست و گفت: م
به اطلاع کلیه دوستان واعضای محترم کتابخانه می رساند:
 
در روز 28مهرماه98عضویت در کتابخانه های عمومی سراسر استان مرکزی به صورت رایگان می باشد.
 
مدارک لازم جهت عضویت در کتابخانه شهدای سنجان:
کارت ملی ویا اصل شناسنامه
یک قطعه عکس 
پرداخت مبلغ 10000ریال بابت صدور کارت عضویت
کتابخانه کارمندی راما مدل 203
شکل هندسی: مستطیل
جنس: MDF
تعداد طبقات: 2 طبقه
تعداد درب: 2 درب
کیفیت و مشخصات ظاهری کتابخانه راما 203
کتابخانه کارمندی راما Rama 203 که در دسته کمد فایل و قفسه اداری قرار می گیرد، دارای دو طبقه و یک کمد دو درب است که در ابعاد 34 سانتی متر عرض، 90 سانتی متر طول و 160 سانتی متر ارتفاع تولید شده است.
شرکت ایرانی راما چوب در ساخت این کتابخانه از یراق آلات، الیت، دستگیره درب کمد و PVC محصول کشور ترکیه و چسب PVC محصول کشور اسپانیا استفا
چند سالی است که به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از روستاها و عشایر دوستدار کتاب در سطح استانی و ملی تقدیر بعمل می آید. علیرغم برخی فعالیتهای مناسب در حوزه کتابخانه های نهادی روستایی در استان، بدلیل عدم ارسال مستندات و شرکت در طرح، علیرغم درخشش کتابخانه های  روستایی غیر نهادی همانند کتابخانه بهار روستای رمین و کتابخانه پلین بهار روستای ابتر و ... نامی از همکاران پرتلاش کتابخانه های نهادی در این میان نیست. لذا مجددا شیوه نامه طرح و همچنین ب
کمک های کتابخانه های عمومی فارس به کودکان سیل زده لرستان ارسال شد

نخستین مجموعه اسباب بازی و هدایای فرهنگی اهدایی کتابخانه های عمومی استان فارس در قالب طرح پویش مهربانی، برای کمک به کودکان سیل زده لرستان ارسال شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس، روح الله منوچهری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ضمن همدردی با مردم استان های سیل زده کشور، عنوان کرد: در پی حادثه سیل اخیر، نهاد کتابخانه های عمومی کشور، به منظور ک
کتابخانه کارمندی راما مدل 702
شکل هندسی: مستطیل
جنس: MDF
تعداد طبقات: 3 طبقه
تعداد درب: 4 درب
کیفیت و مشخصات ظاهری کتابخانه راما 702
استفاده از کتابخانه همواره امری متداول در دفاتر اداری و سازمانی برای نگهداری از کتاب و اسناد بوده است. یکی از کتابخانه های باکیفیت موجود در بازار، کتابخانه کارمندی راما Rama 702 می باشد که با ابعاد 34 سانتی متر عرض، 90 سانتی متر طول و 190 سانتی متر ارتفاع تولید شده است.
این کتابخانه فضایی مناسب برای قرار دادن کتاب، زونکن، پ
سلام و عرض ادب خدمت بازدیدکنندگان وبلاگ کتابخانه 
متاسفانه مدتی هست وبلاگ به روزسانی نشده.امروز چند تا پیام دیدم که در بخش نظرات کاربران برایمون ارسال کرده بودید.بابت تاخیر پاسخ عذر ما را بپذیرید.
در مورد زمان و فعالیت کتابخانه برای آقایان سوال شده بود.کاربر عزیز کتابخانه همه روزه  به جز ایام تعطیلات رسمی برای همه اقشار در حال فعالیت است و تفاوتی بین خانمها و آقایان در این زمینه نیست.کتابخانه دارای سالن مطالعه به صورت مجزا هم برای خوهران
شرکت هوشمند سازان سپاهن ارائه دهنده انواع راهبند ستونی و بولارد با 4 سال گارنتی و 15 سال خدمات پس از فروش در سراسر کشور.
انواع راهبند در سراسر کشور
راهبند ستونی 
بولارد
راهبند ستونی سراسر کشور
انواع راهبند 
قیمت راهبند 
از کلیپ های ما دیدن فرمایید
 
https://www.aparat.com/v/iRxBd
 
شرکت نوین سازان پاسارگاد بزرگترین تولیدکننده انواع سیستم های کنترل تردد در سراسر کشور.تولیدکننده انواع سیستم های کنترل تردد در سراسر کشور. فروش انواع راهبند هیدرولیکی و الکترومکانیکی در ۶ مدل. تولید انواع  راه بند با ظرفیت تردد نا محدود در طول شبانه روز. فروش انواع راه بند اتوماتیک با ۲ سال گارانتی تعویض و ۱۰ سال خدمات پس از فروش. ارسال کارت گارانتی و وارنتی به همراه دستگاه در هنگام نصب.
نصب و تعمیر انواع راه بند.
فروش انواع راه بند امنیتی و
ولادت حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت روز مادر گرامی باد.
به مناسبت روز مادر در کتابخانه عمومی روستا دانش آموزان روستا به کتابخانه آمده بودند و کارگاه قصه گویی با حضور مسئول کتابخانه برگزار گردید. در این کارگاه قصه زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) توسط مسئول کتابخانه اجرا گردید.
به همت سمیه رحمتی نژاد مسئول کتابخانه عمومی بکه کودکان 4
الی 7 ساله مهد قرآن در برنامه درختکاری شرکت کردند. در این برنامه که روز 15
اسفند برگزار شد قصه خوانی و آموزش قرآن برای کودکان انجام شد سپس در حیاط
کتابخانه با نحوه کاشت درخت آشنا شدند.
کتابخانه فرهنگیان در دهه فجر برگزار می کند:
1- نشست کتابخوان انقلاب                                                                                          
2- جمع خوانی
3- مسابقه پیامکی از کتب انقلاب 57
4- برگزاری نمایشگاه کتاب دهه فجر                                                                                   
5- عضویت رایگان در 15 بهمن ماه
6- مشاوره کتابداران جهت تحقیق دانش آموزان با موضوع انقلاب اسلامی
7- معرفی شخصیت حض
 
شروع بکارگیری پایتون در برنامه‌نویسی
 
نصب پایتون
وارد سایت Python.org بشید و آخرین نسخه را مطابق سیستم عامل خود انتخاب و نصب کنید. (برای ویندوز نسخه 3x دارای فایل نصبی است که پس از دانلود مثل سایر برنامه‌ها قابل نصب است. در هنگام نصب گزینه add to path رو کلیک کنید)
 
کتابخانه‌های پایتون
پایتون یه جایی شبیه به Composer توی php و npm در Nodejs داره به نام Pypi که کتابخانه های پایتون رو اونجا ذخیره و منتشر می کنند. برای نصب کتابخانه‌های پایتون کافیه بعد از نصب پای
کتابخانه مدیریتی راما مدل آکا
شکل هندسی: مستطیل
جنس:MDF
تعداد طبقات: 5 طبقه
تعداد درب: 4 درب
کیفیت و مشخصات ظاهری کتابخانه آکا راما
کتابخانه مدیریتی آکا راما یک کتابخانه طبقه بندی شده دارای دو کمد مجهز به درب شیشه ای در دو سمت، یک کمد دو درب در قسمت میانی و شش قفسه در بالای کمد می باشد.
کتابخانه و کمد اداری آکا راما فضای مناسبی برای قرار دادن انواع لوازم و وسایل اداری مانند کتاب، پوشه، زونکن، لوازم التحریر، لوح تقدیر، تندیس و گلدان ها و مجسمه ها
کتابخانه ها محل استراحت کتاب های شما
شرکت تکسازان  طراح و تولید کننده انواع محصولات چوبی برای دکوراسیون بینظیر شما
شماره های تماس مستقیم با شرکت تکسازان
0991 243 39 05
0991 243 39 06
تماس بگیرید، مشاوره بگیرید، تصمیم بگیرید، تخفیف بگیرید، نتیجه بگیرید
 
ادامه مطلب
کتابخانه ها محل استراحت کتاب های شما
شرکت تکسازان  طراح و تولید کننده انواع محصولات چوبی برای دکوراسیون بینظیر شما
شماره های تماس مستقیم با شرکت تکسازان
0991 243 39 05
0991 243 39 06
تماس بگیرید، مشاوره بگیرید، تصمیم بگیرید، تخفیف بگیرید، نتیجه بگیرید
 
ادامه مطلب
کتابخانه کارمندی راما مدل 703
شکل هندسی: مستطیل
جنس: MDF
تعداد طبقات: 3 طبقه
تعداد درب: 4 درب
کیفیت و مشخصات ظاهری کتابخانه راما 703
شرکت ایرانی راما چوب از سابقه ای طولانی در تولید انواع مبلمان اداری مانند میز مدیریتی، صندلی مدیریتی و کارمندی، کمد فایل، کتابخانه و... برخوردار است و محصولات آن همواره از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده اند.
کتابخانه کارمندی راما Rama 703 یکی از همین محصولات می باشد که برای استفاده در اتاق کارمندان و کارشناسان در محیط
جهت خرید خشکبار از تولید به مصرف می توانید به یکی از روش های زیر مراجعه کنید
1- تماس با شماره 09182010184 مشاوره خرید بعلاوه ارسال به سراسر کشور
2- مراجعه به فروشگاه آنلاین خشکبار  که ضمن مشاوره و مشاهده محصولات بار خریداری شما را با قیمت پایه به سراسر کشور ارسال می کند
 
 
ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع)، و تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه به اطلاع می رساند به منظور گرامیداشت این ایام ، روز پنجشنبه مورخ 16 آبان ماه تمامی کتابخانه های عمومی سراسر کشور تعطیل اعلام می گردد.
ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع)، و تبریک آغاز امامت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه به اطلاع می رساند به منظور گرامیداشت این ایام ، روز پنجشنبه مورخ 16 آبان ماه تمامی کتابخانه های عمومی سراسر کشور تعطیل اعلام می گردد.
بسم الله الرحمن الرحیم
کتابهای فارسی
کتابخانه قائمیه
دانلود کتاب فوجی بوک
دانلود کتاب لی لی بوک
ای بوک شیعه
کتاب سبز
تک کتاب
منابع اسلامی
نسخه های خطی کتابخانه کنگره آمریکا
کتابخانه مجازی الفبا
کتابخانه تاریخ ما
کتابهای عربی
کتب پی دی اف
مکتبه اسلامیه
شیعه بوک
مکتبه وقفیه
مکتبه نور
شبکه الفکر
کتابخانه آنلاین
مکتبه النرجس
کتاب پدیا
کتابهای انگلیسی
آرشیو کاخ سفید
http://ketab.io
ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت اعیاد نورانی قربان و غدیر و میلاد پیشوای دهم شیعیان حضرت امام هادی علیه‌السلام، به اطلاع می رساند:
 طبق اعلام نهاد کتابخانه های عمومی کشور به منظور گرامیداشت این ایام و برای استفاده بهتر از تعطیلات تابستانی، روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مورخ 30 و 31 مردادماه تمامی کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور تعطیل اعلام می گردد.
عید ولایت مبارک باد
 
به همت مسئول و کتابداران کتابخانه عمومی استاد شهریار در
راستای جشنواره کتابخوانی رضوی قصه گویی از کتاب 8 قصه از امام جواد (ع) در بخش
کودک این کتابخانه برگزار شد. در این برنامه که اعضاء فعال کودک حضور داشتند بخش
هایی از این کتاب بلندخوانی شد سپس کودکان برداشت های خود را از این کتاب
تصویرسازی کردند.
با نظر به تقاضای روز افزون اعضاء کتابخانه و خانواده های محترمشان، مبنی بر افزایش ساعت فعالیت کتابخانه، با پیگیریهای انجام شده و اخذ مجوز از اداره کل استان، ساعت کارکتابخانه  از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 21:00  و همچنین عصر پنجشنبه ها تا ساعت 19:00 مشغول به خدماتدهی به اعضاء و مراجعان محترم می باشد.دریافت ساعت کار
پاورپوینت تحلیل کتابخانه عمومی سن آنتونیو
پاورپوینت تحلیل کتابخانه عمومی سن آنتونیو ، 16 اسلاید، قابل ویرایش، به طور کلی معماری "ریکاردو لگورتا" و فرزند وی "ویکتور لگورتا" بیشتر ساختمان محور است تا زمینه گرا، کتابخانه عمومی سن آنتونیو ایالت تگزاس آمریکا نیز همچون سایر آثار آنها پیوند ضعیفی از لحاظ رنگ و فرم با بستر و زمینه خود داشته ....

 
 
شرکت نوین سازان پاسارگاد نمایندگی انحصاری مجموعه فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان آماده ارایه خدمت به تمامی هم میهنان عزیزمان در سراسر کشور می باشد. 
ارایه خدمت در زمینه ی طراحی ,تولید و فروش و تعمیرات انواع راه بند در سراسر کشور می باشد.
فروش انواه راه بند هیدرولیکی و راه بند الکترومکانیکی در تهران
فروش انواع گیت تردد در سراسر اصفهان و سایر استان ها
فروش انواع سیستم های کنترل تردد در سراسر استان خوزستان و سایر استان ها
فروش انواع سیستم های
خرید دستگاه خشک کن فرش
دستگاه خشک کن فرش یک دستگاه بسیار کاربردی جهت انواع کارگاه های بزرگ قالیشویی است .
دستگاه خشک کن فرش از نوع درجه یک آن می تواند در عرض دو دقیقه قالی هارا تا بیش از 90 درصد ابگیری نماید .
سرعت این دستگاه از نوع لوله ای ان در حدود 3000 دور در دقیقه می باشد .
تمام قطعات ان ساخته کارخانه های معتبر کشور و خارج از کشور هستند .
کیفیت دستگاه ها کاملا تضمینی و دارای ضمانت نامه معتبر هستند و به مدت 15 سال خدمات پس از فروش دارند .
دستگاه اب
باربری تهرانباربری سراسری تهران با نام تجاری نتسان بهترین و ارزان ترین خدمات باربری را از بازار تهران به کلیه نقاط استان و کشور تقدیم می نماید. حمل بار از شهرک صنعتی شکوهیه به شهرهای مشهد شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...بهترین باربری بازار تهران سراسر کشور 
پاورپوینت تحلیل کتابخانه عمومی سن آنتونیو
پاورپوینت تحلیل کتابخانه عمومی سن آنتونیو ، 16 اسلاید، قابل ویرایش، به طور کلی معماری "ریکاردو لگورتا" و فرزند وی "ویکتور لگورتا" بیشتر ساختمان محور است تا زمینه گرا، کتابخانه عمومی سن آنتونیو ایالت تگزاس آمریکا نیز همچون سایر آثار آنها پیوند ضعیفی از لحاظ رنگ و فرم با بستر و زمینه خود داشته ....

 
 

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها