نتایج جستجو برای عبارت :

یادگیری لهجه های زبان انگلیسی

برخی فکر میکنند که یک لهجه واحدی داریم به نام لهجه شامی که در منطقه شامات صحبت میشود. و اصرار دارند که انچه که در سوریه کنونی و لبنان و فلسطین و اردن رایج است یک لهجه است به نام لهجه شامی. در صورتی که ابدا چنین نیست و زبان گفتاری که در کشورهای نامبرده به کار میرود بسیار با یکدیگر متفاوتند. مقالاتی در زمینه لهجه های عربی نوشته شده که در آنها صراحتا اعلام میشود که حتی مثلا لهجه واحدی به نام لهجه لبنانی هم نداریم و اگر بخواهیم علمی صحبت کنیم لهجه
با توجه به جایگاه و اهمیت زبان عربی که بزرگترین عضو از شاخه زبان های سامی است، افراد زیادی برای پیشبرد اهداف اقتصادی، مذهبی، تجاری، تحصیلی و شغلی خود علاقه مند به برقرای ارتباط با کشورهای عربی زبان هستند که این مسئله نیاز به دارالترجمه حرفه‌ای و با تجربه بیش از پیش مشخص میسازد.
زبان عربی، زبان رسمی در بیست و پنج کشور جهان از جمله کشورهای افریقایی چون مصر، عربستان، عراق، سوریه، لبنان، فرا اردن(اردن) و یمن می باشد. از همین رو تعداد متقاضیانی
زبان انگلیسی نیز زبان رسمی سازمان های دولتی مانند اتحادیه آفریقا ، سازمان ایالات آمریکا ، UNASUR ، CARICOM ، سازمان سارک شد ، ECO ، ASEAN ، اقیانوس آرام انجمن جزیره ، اتحادیه اروپا ، کشورهای مشترک المنافع و یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل متحد.
ادامه مطلب
زبان آلمانی جزء سه زبان مهم در دنیا به شمار می آید که متقاضی بسیار زیادی در کشور ایران دارد .
 بعد از 23 سال تلاش بی وقفه و مستمر در امر آموزش زبان های خارجی باید بگوییم دنیای زبان المانی کمی با سایر زبان ها متفاوت است اما مشکلاتش مانند سایر زبان های خارجی است .
بسیاری از افراد به دنبال این هستند که زبان آلمانی را در مدت زمان کوتاه بیاموزند . موسسه دنیای زبان در امر تدریس خصوصی زبان آلمانی صدر نشین است .
زبان آلمانی با دو لهجه آلمانی و اتریشی گوی
می‌دونستید که در ابتدا لهجه ی آمریکایی و بریتیشی کاملا شبیه هم بودن؟
لهجه ی امروزی انگلیسی بریتیش، برای اولین بار در طبقه ی بالای اجتماعی انگلیس در زمان انقلاب آمریکا دیده شد. قبل از اون هیچ تفاوتی بین لهجه آمریکایی و بریتیشی نبود!
مشاوره در زمینه امور مهاجرت، اخذ ویزا و اقامت
اسپانیا، آلمان، ایتالیا و یونان
استرالیا، انگلیس و کانادا
شماره تماس مستقیم جهت مشاوره رایگان:
09378577757
.
#انگلیس
#ویزای_انگلیس
#انگلستان
#بیبوری
 #unitedkingdom
#bibury
در این درس با یکی از افعال مهم عربی (عراقی) آشنا می شوید.
فعل « چان » در لهجه عراقی به جای فعل « کان» استفاده می شود. « کان» یا « چان» (عراقی) معادل فعل « بودن » می باشد.
شما می توانید از «چان» برای ساختن زمان « ماضی استمراری» استفاده کنید.
چـــان (کان) + افعال مضارع : ماضی استمراری
نکته : همانطور که می دانید در زبان عربی فعلی معادل : هستم – هستی و ... وجود ندارد بلکه آن ها را با علامتها می شناسیم.
صرف فعل « چان » در عربی عراقی:
ادامه مطلب
این بار می خواهیم اربعین را از دریچه نگاه یک جوان عراقی به نام «محمد درویش» نظاره کنیــم. جوانی که با همکاری دوستانش دست به تولید کلیپ زده و در یوتیــوب هم با استقبال مخاطبیــن مواجـه شده است.
این مستند گرچه شاخصه های فیلمبرداری حرفه ای را ندارد، اما از آنجا که از کف جامعــه عراق تهیه شده دارای نکات بسیار خوبی دارد.
این مستند بطور اختصاصی و برای اولین بار توسط آموزشگاه زبان هدهد بصورت رایگان در اختیار شما مخاطبین گرامی قرار گرفته است و کپــ
مخاطبین گرامی
ثبتنام دوره های مجازی زبان های عربی فصیح؛ لهجه عراقی؛ لهجه لبنانی؛ اسپانیایی؛ پرتغالی؛ فرانسوی؛ شروع شد و دوره های
روسی و آلمانی نیز به زودی آغاز خواهد گردید.
برای ثبتنام این دوره ها به آی دی زیر در پیامرسان ایتا مراجعه بفرمایید
Eitaa.com/Yarabbi
نویسنده : اشکان ارشادی 
قبل از نوشتن پست در مورد تصور ذهنی شکسته شده ،،،، و آیا بعشق خود رسیده اید؟ ،،،، این پژوهش را که عمری در حافظه ام نگهداری کردم را بخوانید.
برای چند روز آینده ، به وبهای دوستان سر میزنم و در حین پاسخگویی ، برایتان نظری با توجه به متن میگذارم.
این پست تکمیلی برای دیگر مطالبم خواهد بود. 
با سه زبان کوردی ، ترکی ، عربی ( در حد صرف و نحو و باب و اوزان عروضی ) و فارسی زندگی کرده‌ام. لهجه های فارسی رو هم خداروشکر بخوبی درک می‌کنم
دوستانی که قصد یادگیری زبان رو دارن یه سایت خیلی خوب بهتون معرفی میکنم
هم سطح بندی داره هم خیلی دقیق لهجه بریتیش آموزش میدن
از زمانی که توی خونه هستیم درست استفاده کنیم
منکه خیلی ازش راضیم با اینکه سطح b1 بودم اما از بیس شروع کردم الانم A2 هستم
امیدوارم براتون مفید باشه
perfectlyspoken
با گذست زمان روز به روز داره گوگل ترنسلیت قوی تر و قوی تر میشه. از سال 2016 گوگل ترنسلیت از الگوریتم جدیدتری برای ترجمه استفاده میکنه که گویا  دقیقتر از الگوریتم قبلی هست اما متاسفانه این الگوریتم جدید برای زبان فارسی هنوز فعال نیست!!!
من الآن فکر می کنم یه راه برای ترجمه از فارسی به انگلیسی اینه که بدیم گوگل ترنسلیت ترجمه کنه و بعد ترجمه گوگل رو خودمون با اطلاعات زبانیمون اصلاح کنیم. البته این برای اصطلاحات و ضرب المثل ها خوب جواب نمیده، مثلا
اولین بار که با عرب ها برخورد داشتم‌در سفر اربعین بود... زبان و لهجه ی عربی واقعا خاص ومسحور کننده اس، و از وقتی که آهنگ حیک مهدی یراحی رو گوش دادم به موسیقی و زبان عربی علاقه مندتر شدم و حالا آهنگ جدید یراحی اومده به نام اهل النخل هم قشنگه و هم مفهوم شعر زیباست...به جز اینا یک سخنرانی در مورد قرآن و زبان عربی از خانم لزلی هازلتون شنیدم که خیلی خوب بود. هردو رو بیبینید
https://www.aparat.com/v/T1xuf/قرآن_کریم_از_زبان_خانم_لزلی_هازلتون_%28_پژوهشگر_یهودی
 
https://www
ترجمه رسمی چینی 
امروزه در بسیاری دارالترجمه ها زبان چینی را به صورت زبان ماندارین ترجمه میکنند در صورتی که زبان ماندارین بخشی از زبان چینی است , جالب است بدانید به دلیل افزایش و رشد جمعیتی در کشور چین این زبان رتبه 5 دنیا را از لحاظ گویشوری و پراکندگی در کشور های دیگر گرفته است لذا در کشور چینی اکثر زبان های چینی با لهجه های خاص از جمله ماندارین چینی نیز تکلم میگردد.
ترجمه زبان چینی در دارالترجمه چینی با استفاده از مترجم چینی انجام خواهد شد
برگزاری دوره هایی تقویت لهجه ایتالیایی برای زبان آموزانی که قصد تلفظ صحیح واژه ها و عبارات ایتالیایی دارند. تلفظ های صحیح یک زبان نه تنها در آزمون استرنی زبان ایتالیایی بلکه در کشور ایتالیا بسیار حائز اهمیت می باشند. بسیاری از زبان آموزانی هستند که واژگان و عبارات زبان ایتالیایی را قادر نیستند به صورت صحیح تلفظ نمایند و این یک نقص بسیار بزرگ در زبان ایتالیایی آن ها به شمار می رود. 
بنابراین لازم است بدانید که در آزمون استرنی زبان ایتالیای
برگزاری دوره هایی تقویت لهجه ایتالیایی برای زبان آموزانی که قصد تلفظ صحیح واژه ها و عبارات ایتالیایی دارند. تلفظ های صحیح یک زبان نه تنها در آزمون استرنی زبان ایتالیایی بلکه در کشور ایتالیا بسیار حائز اهمیت می باشند. بسیاری از زبان آموزانی هستند که واژگان و عبارات زبان ایتالیایی را قادر نیستند به صورت صحیح تلفظ نمایند و این یک نقص بسیار بزرگ در زبان ایتالیایی آن ها به شمار می رود. 
بنابراین لازم است بدانید که در آزمون استرنی زبان ایتالیای
برگزاری دوره هایی تقویت لهجه ایتالیایی برای زبان آموزانی که قصد تلفظ صحیح واژه ها و عبارات ایتالیایی دارند. تلفظ های صحیح یک زبان نه تنها در آزمون استرنی زبان ایتالیایی بلکه در کشور ایتالیا بسیار حائز اهمیت می باشند. بسیاری از زبان آموزانی هستند که واژگان و عبارات زبان ایتالیایی را قادر نیستند به صورت صحیح تلفظ نمایند و این یک نقص بسیار بزرگ در زبان ایتالیایی آن ها به شمار می رود. 
بنابراین لازم است بدانید که در آزمون استرنی زبان ایتالیای
امروز در اینستاگرام کپشنی از یک دوست خواندم که به طرز غریبی شبیه حال خودم بود. گاهی فکر می‌کنم حداقل خوبی این دورانی که تجربه می‌کنم این است که تنها نیستم. دوستان دیگری در جاهای دیگر دنیا و به شکل دیگر اما مشابهی درگیر همین دغدغه‌ها هستند و یا بوده‌اند و مهربانانه تجربیاتشان را به اشتراک می‌گذارند.
دیروز که در راه دانشگاه بودم و فاصله‌ی کوتاه خانه تا ایستگاه مترو را راه می‌رفتم ناگهان با زنگ تراموای قرمزی که از روی ریل وسط خیابان عبور م
والا از روی لهجه م کاملا مشخصه که کانادایی نیستم.
یعنی داد میزنه.
ایرانیا همیشه میان میپرسن که اینجا به دنیا اومدی؟ چون ایرانیا خودشون مهمونن و نمیتون لهجه م رو تشخیص بدن.
ولی کاناداییا و امریکاییا زوددددددد میفهمن همین که میگی های متوجه میشن.
چون لهجه داریم و خب لهجه مون از بین نخواهد رفت.
مگه الن ایر این همه فارسی صحبت میکنه ما متوجه نمیشیم!؟ چرا میشیم ولی اینو هم میدونیم که لهجه داره و واضحه که ایرانی نیست.
دیشب تا صبح خواب میدیدم توی مخلوط
وای از مسئولین غلومی
روایت زیبا با لهجه اصفهانی شیخ مهدی دانشمند از مسئولین دروغگو
#غلومی
#روایت
#لهجه
#اصفهانی
#لهجه_اصفهانی
#شیخ_دانشمند
#دانشمند
#دانشمند_اصفهانی
#مسئولین
#دروغگو
#دروغ
#هادی_حسامی
#hadihessami
[ویدئو ۰:۵۳]
مشاهده مطلب در کانال
#زندگی_به_سبک_مهدی (24)
یکی از ویژگیهای انسانهای موفق اینست که در زندگی، از همه عالم درس می گیرند.
همنشینی با محمد مهدی لذت های زیادی برای من (اخوی) داشت از جمله این که هنگام صحبت با ایشان، احساس می کردم سخنانم هدر نمی رود چراکه ایشان هم خوب گوش می کرد و هم عمل می کرد.
چند روز پیش داشتم خاطره استاد زبان عربی (لهجه شامی اش) را مرور می کردم، همه آن خاطرات برایم زنده شد، بد نیست شما هم بدانید...
ایشان می گفت:
شهید خیلی به یادگیری لهجه شامی اهمیت میداد. ب
5 سالشه.. اسمش دلسا ست.
خیلی خوشگل نقاشی هاشو رنگ میکنه.. و خیلی هم شیرین زبونه.. لهجه ترکی داره با چشمای سبز آبی..
یه روز واسش نقاشی کشیدم که رنگ کنه.. یه کم بیسکوییت گذاشتم وسط که بخورن. 
یه نفس عمیق کشیدم.. دلسا یه نگاه به من کرد و با لهجه ترکیش گفت: خسته شدی؟.. یه کم استراحت کن!
- مرسی عزیزم که اینقدر مهربونی!
چند دقیقه بعد یدونه بیسکوییت برداشت و گاز زد. ولی نمیدونست اون تیکه دیگه ش رو کجا بذاره.
ادامه مطلب
 اگر به فیلم‌های عاشقانه‌ی تراژیک علاقه دارید این فیلم یه نمونه‌ی خوبه. داستان سربازی که در کردستان بعد از جنگ، خدمت میکنه و دختر کوردی که از اعضای گروهک‌های جدایی طلب هست. هیچ دیالوگ عاشقانه‌ای وجود نداره. اما بازی‌ها و جریان فیلم عشق رو به خوبی به تصویر می‌کشه. پارسا پیروزفر - که جا داره بگم کراش بچگی من بوده:) - و گلشیفته فراهانی بازیگرای اصلی هستن. گلشیفته وقتی فارسی معمولی حرف می‌زنه زیاد به دلم نمی‌شینه چون یه ذره شل حرف می‌زنه ام
1- آموزشگاه کارینو
آموزشگاه زبان کارینو با 15 سال فعالیت تخصصی در اموزش زبان عربی در شرق تهران و محدوده‌ی تهرانپارس واقع شده است. شعبه‌ی دوم کارینو نیز در عباس آباد است این مرکز به پاس فعالیت‌های حرفه‌ای خود در سال 98جایزه‌ی بهترین آموزشگاه زبان عربی ایران را اخذ کرد تا سندی باشد بر اقدامات صحیح آنها، در طول بیش از یک دهه‌ی گذشته ،با آموزش زبان عربی در کارینوبه راحتی صحبت کنید و با خیال راحت سفر کنید.
پکیج های مکالمه ی زبان عربی با لهجه های
 
جدایی همیشه هم مسبب غم نیست . این را امروز فهمیدم وقتی برای اولین بار جمله ای را با لهجه ی من درست و بی غلط ادا کرد تا درباره ی مسئله ای که از آن ناراحت بودم کمتر غصه بخورم و بخندم . خندیدم اما نه فقط به نمود تازه ی لهجه ی پر و پیچ و خم خراسانی ام در دستگاه شیرین واژگانی او ، بل به فراست به موقعی که به خرج داد تا مثقالی از اندوه کم کرده باشد . محدودیت ،محرومیت و سنگ گنده ای مثل جدایی گاهی می تواند اسباب نزدیکی شود اگر در گفتار و کردار و پندار به مخ
مردم استان چهارمحال وبختیاری به 3 گویش ،فارسی درمنطقه چهارمحال(در بین ساکنان شهرکرد و بروجن) گویش لری درمنطقه بختیاری (لردگان-اردل-کوهرنگ-فارسان) و گویش ترکی قشقایی(سامان، فرادنبه،بن وشهرکیان،جونقان) تکلم می کنند.زبان مردم استان چهارمحال وبختیاری از اصیل ترین زبانهای فارسی است که ریشه آن فارسی پهلوی است نزدیکی لهجه شیرین بختیاری با زبان پهلوی به قدری است که زبان شناسان آن دو را از هم جدا نمی دانند ومی توان گفت که گویش بختیاری از زبان ای
گام ۱- یادگیری تلفظ اصلی
۱- زبان خود را شل کنید. قبل از شروع به صحبت کردن، دهان خود را در حالت استراحت قرار دهید. در بیشتر مواقع، هنگام صحبت کردن به لهجه آمریکایی لب و فک شما و سایر اجزای صورت باید در حالت استراحت باشند. زبان خود را در مرکز دهان، درست پشت دو دندان جلوی خود نگه دارید.
برای اینکه مطمئن شوید دهان شما در وضعیت مناسبی قرار دارد، یک Uh بلند (مثل کلمه Love) بکشید مانند کاری که در زمان بازدم انجام می دهید.انگلیسی آمریکایی با حرکات دهانی “خن
تلفظ
لغات انگلیسی یکی از مهمترین و چالش برانگیزترین جنبه
های یادگیری زبان انگلیسی است. بدون تلفظ دقیق و واضح، افراد بسختی منظور شما را متوجه خواهند
شد. اغلب اوقات، کلمات، آن تلفظی که شما انتظار
دارید، را ندارند زیرا زبان انگلیسی ترکیبی از بسیاری از زبان های دیگر است انگلیسی
مجموعه صداهای منحصر به فرد خود دارد. نخست تک
تک صداها را یاد بگیرید و سپس روی آوای زبان تمرکز کنید.
 

5 راهکار عالی برای بهتر تلفظ کردن کلمات در زبان انگلیسی
آمریکایی یا
سلام 
حیف ، و افسوس و هیهات 
حقیقت نمی توانم دهانم ببندم ، و لاجرم باید دهان باز کنم. 
امروز زنجانی های نانوایی بربری در کرمانشاه ، اوزو آپار ، اوزو آپار ، می گفتند. یا موقع خمیر گیری دایم آز اله آز اله می گویند ، به این تفکر کردم که زبان ترکی زبان خودمم هست ولی چه معنی داره ؟ مردم کرمانشاه که نمی فهمند شما چه میگید ؟ 
یوز رحمت تبریزه ، یوز رحمت اردبیله. این زنجانی زو زو زو خیلی روی مخه. مخ چوخ میشه یوخ. 
مخ اولار که یوخ!!! 
منظور من دور از برداشت ت
     واژه «یهود»، از لغت «یهودای» که یک لغت "آرامی یهودی بابلی" (*) میباشد، گرفته شده است. و لغت «یهودای» خود ریشه «عبرانی» دارد. همچنین این واژه ریشه در نام "یهودا" چهارمین فرزند یعقوب (ع) داشته و به معنای "حمد و ستایش خداوند" میباشد.
بنابراین تعریف، «یهودیت (به عبری: Yahudat)» دین و آئین قوم یهود میباشد. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که در کتاب مقدس به قوم "یهودا" «یهودیم» اطلاق میشود.
*) "آرامی یهودی بابلی" یکی از سه لهجه اصلی آرامی شرقی میباشد. خود زبا
تا می توانید متن های موضوعات 7 گانه زبان انگلیسی که در همه آزمون ها وجود دارند را با صدای بلند برای خود بخوانید. (ترجیحا با زیرنویس یا با داشتن متن اصلی). خیلی راحت این سایت را در مرورگر خود ذخیره کنید. روزانه 1-3 متن از آن را با صدای بلند برای خود بخوانید. ماه اول به صورت کاملا شمرده و از ماه دوم به بعد سرعت خواندن را افزایش دهید. این متون در همه آزمون های زبان مطرح می شوند و وقتی آنها را با صدای بلند خوانده باشید به راحتی هم متوجه می شوید! اگرتلفظ
اینقدرررررر بدم میاد درباره من هاتون نمینویسید یا خالیه 
خو پرش کن دیه 
نمیگی شاید یکی از سر بیکاری بخونه 

خارج از این پست.من کلا نوی جواب نظر ها و بقیه پست ها.یکم لهجه شیرازی نمیام؟تازگیا البته خودم این حس دارم که با لهجه مینویسم و اینو دوست ندارم.مخصوصا تو فضای وب
مکالمه انگلیسی در هتل، فرودگاه، کاریابی، اجاره خانه، درس و دانشگاه و هر موقعیتی که فکرش را بکنید. 
این کتاب شامل 501 مکالمه در تمام موقعیت‌های ممکن زندگی روزمره است.
کتاب در مجموع 70 هزار لغت دارد. البته به این معنی که مثلاً 7000 لغت هر یک ده بار در طول متن تکرار شده‌اند. این کتاب نه تنها به بالا رفتن سطح مهارت شما در Listening و Speaking کمک می‌کند، که بلکه دایره واژگان شما را هم بالا می‌برد. 
هر درس فایل صوتی خاص خود را دارد. 
لهجه کتاب انگلیسی آمریکن ا
زبان آلمانی
(Deusche Schrache)، پر کاربردترین زبان اتحادیه اروپا و زبان مادری حدود
۹۵ میلیون نفر، برای رسیدن به شکل کنونی خود، مسیر زیادی را طی کرده و
دستخوش تغییرات زیادی در حین اتفاقات گذشته شده است.
از خانواده‌ی
زبان های هندو_اروپایی و از شاخه‌ی زبان‌های ژرمنی غربی در کنار انگلیسی،
هلندی و آفریکانس است که بیشتر در اروپای مرکزی صحبت میشود.
بخاطر
تعداد مقالات نوشته شده به این زبان؛ دومین زبان علمی و سومین زبان رایج در
محیطهای مجازی و اینترن
وسط سرما داشتم پیاده میرفتم خونه
یهو دیدم یکی داره بوق میزنه ، برگشتم خیابونو نگاه کردم دیدم بابام با ماشین ردشد و دست تکون داد
رسیدم خونه،از بابام پرسیدم چرا سوارم نکردی ؟؟؟
میگه ماشین تازه گرم شده بود اگه سوار میشدی هوای سرد میومد تو
..... 
معلم تهرانی یک اسکناس پیدا میکنه میگه: مال کیه؟ 
شاگرد سبزواری مال موس ، داییم بدییه!
معلم: یکی ترجمه کنه❗️
شاگرد نیشابوری آقام گه مال خادشه ، دییش دایش!
معلم: ای بابا! یعنی چی؟
شاگرد مازندرانی گنِه که
توضیحات : امروزه در در هر کشور زبان خاص با لهجه های خاص و متفاوت تکلم میشود. زبان یک کشور با فرهنگ آن کشور پیوند عمیقی دارد. زبان لری به عنوان زیر مجموعه زبان های هندواروپایی با ۱۷ میلیون نفر متکلم چهارمین زبان بزرگ خاورمیانه است. این زبان در عین سختی اش در تکلم که عامل عدم پیشرفت این زبان شده اما زبان شیرینی است.این زبان به گویش های بختیاری،فیلی،لکی،ثلاثی،کهگیلویه و بویراحمدی،کومزاری،شولی،مهکی و کلهری و… است که با لهجه های گوناگون در چهار
 
یک بار هم در خیابان های بغداد می گشتم و راه را گم کردم. از رهگذری سراغ شارع الرشید (خیابان الرشید) را گرفتم. چون اگر به آنجا می رسیدم دیگر می دانستم چگونه به کاظمین برگردم. از لهجه ام فهمید ایرانی ام به فارسی گفت: شارع الرشید را می خواهی؟!
 
 منبع:«خون دلی که لعل شد» (خاطرات حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای (مد ظله العالی) از زندان ها و تبعید دوران مبارزات انقلاب اسلامی)، صفحه 35
نام کتاب : ترکی خراسان و قواعد آنناشر : اختر -تبریزسال نشر : 1398 مشخصات : ۲۹۰ صفحه وزیری شومیزقیمت 50000 تومان
این کتاب دستور زبان ترکی در ایران با تاکید بر گویش ترکی خراسان بزرگ، از جمله کتاب هایی است که در راستای یادگیری، بروز و آشنا کردن ترکان و علاقمندان به زبان ترکی و دستور آن است.در بخش های ابتدایی کتاب، به معرفی موجز تاریخچه زبان ترکی، پیشینه ترکان خراسان همراه با تقسیم بندی ساختاری زبان های ترکی، قواعد نگارش زبان ترکی و قوانین آوایی و فرآ
مشهد به معنای شهود و محل شهادت می باشد . جمعیت بسیار زیادی در این شهر زندگی می کنند که بسیاری از این جمعیت را مهاجران افغان تشکیل می دهند.
این شهر پنجمین استان پهناور کشور می باشد . زبان مردم این شهر زبان فارسی و گویش و لهجه آن ها مشهدی می باشد .
در اطراف شهر مشهد شهرک های صنعتی بسیاری وجود دارد که شرکت حمل بار ایرانکس در امر باربری شهرک های صنعتی شهر مشهد فعالیت بسیار گسترده ای دارد .
این شرکت به صورت شبانه روزی به فعالیت می پردازد تا بهترین و با
آموزش صوتی زبان ایتالیایی
مجموعه آموزشی پیمزلر Pimsleur، یکی از مجموعه های صوتی آموزش زبان ایتالیایی هست که برای انگلیسی زبان ها و یا افرادی که تسلط به زبان انگلیسی دارند استفاده می شود . این مجموعه آموزش صوتی زبان ایتالیایی دارای ۱۵۰ درس می باشد که اگر زبان آموز به صورت منظم روزانه یک درس را به طور دقیق و کامل گوش دهد، بعد از ۱۵۰ روز بسیاری از مکالمات ایتالیایی را فراگرفته است.
مزیت های آموزش صوتی زبان ایتالیایی
جالب است بدانید که مجموعه آمو
یکی از مشکلات بزرگی که همیشه گریبان گیر اکثر زبان
آموزان بوده، عدم تسلط کافی بر تلفظ صحیح واژگان و جملات است. احتمالا بارها با
افرادی برخورد داشته اید که علیرغم داشتن دایره لغاتی قوی و توانایی صحبت بالا، با
لهجه ای بسیار بد و غیر حرفه ای واژگان انگلیسی را تلفظ می کنند، طوری که شنوندگان
متوجه حرف هایشان نمی شوند.
یکی از باور های غلط بین زبان آموزان، یکسان بودن accent یا همان لهجه با
pronunciation  یا همان تلفظ می باشد. علارغم
وجود اینگونه دیدگاه، باید
آیلتس یک آزمون زبان انگلیسی است که برای مقاصد تحصیل، مهاجرت و کار در کشورهای دیگر، توسط ۹۰۰۰ موسسه در ۱۳۰ کشور جهان پذیرفته شده و بطور مشترک توسط شورای British council و  University of Cambridge ESOL استرالیا سازماندهی و برگزار می شود.
آیلتس در واقع از ساختار و لهجه ی بریتانیایی استفاده می کند و بیشتر توسط موسسات بریتانیایی و موسساتی که در کشورهای مشترک المنافعی همچون استرالیا و نیوزیلند و کشورهای اروپایی معتبر شناخته می شود. بسته به هدف شما (کار یا تحصیل یا م
زبان ترکی استانبولی که با نام‌های تورکیش
تورکجه (Turkish Türkçe) یا ترکی ترکیه (Türkiye Türkçesi) نیز شناخته
می‌شود، یکی از اعضای زبان ترکی بوده که خود زبان ترکی زیرشاخه‌ای از
زبان‌های آلتایی می‌باشد. زبان آلتایی یک خانواده‌ی زبان گسترده شاملِ
زبان‌های ترکی، مغولی، تونگورزی و قسمتی از زبان کره‌ای است که گستره‌ی از
سیبری تا آسیای شرقی کشیده شده است.
ادامه مطلب
برای خرید مجموعه کامل با 50 درصد تخفیف روی انتشارات زبان مهر کلیک کنید.
مجموعه کتاب‌های Tactics for Listening
مجموعه کتاب‌های Tactics for Listening پرمخاطب ترین مجموعه در امر آموزش مهارت شنیداری در این یک دهه گذشته بوده و به یقین باید گفت زبان آموزی نیست که حداقل برای یک بار نام این مجموعه را نشنیده باشد. Tactics for Listening را انتشارات آکسفورد در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته به منظور تقویت مهارت شنیداری در آموزش زبان انگلیسی تدوین کرده است. این مجموعه تالیف یکی ا
واژه نامه بختیاری

واژه نامه بختیاری(فرهنگ لغت بختیاری)
امروزه در در هر کشور زبان خاص با لهجه های خاص و متفاوت تکلم میشود. زبان یک کشور با فرهنگ آن کشور پیوند عمیقی دارد. زبان لری به عنوان زیر مجموعه زبان های هند و اروپایی با ۱۷ میلیون نفر متکلم چهارمین زبان بزرگ خاورمیانه است. این زبان در عین سختی اش در تکلم که عامل عدم پیشرفت این زبان شده اما زبان شیرینی است.این زبان به گویش های بختیاری، فیلی، لکی، ثلاثی، کهگیلویه و بویراحمدی، کومزاری، شولی
نام کتاب : واژه نامه بختیاری
نویسنده : وحید عالی نژاد
زبان کتاب : پارسی
تعداد صفحه : ۱۰۷
قالب کتاب : PDF
حجم فایل : ۸۹۷ کیلوبایت
توضیحات : امروزه در در هر کشور زبان خاص با لهجه های خاص و متفاوت تکلم میشود. زبان یک کشور با فرهنگ آن کشور پیوند عمیقی دارد. زبان لری به عنوان زیر مجموعه زبان های هندواروپایی با ۱۷ میلیون نفر متکلم چهارمین زبان بزرگ خاورمیانه است. این زبان در عین سختی اش در تکلم که عامل عدم پیشرفت این زبان شده اما زبان شیرینی است.این زبان ب
چطور صدایمان را در صحبت جذاب‌ کنیم؟
صدای هر فرد منحصر به خود او است. لهجه از موقعیت جغرافیایی خبر می‌دهد. نشانه‌هایی از حالات روحی در آهنگ صدا و جان کلام‌ نهفته و مانند ظاهر، گویای شخصیت فرد است، مثلا عزت‌نفس پایین با ایجاد تردید در صدا، خود را نشان می‌دهد.
فرد خجالتی صدای آرامی دارد، حال آنکه تسلط بر آهنگ صدا و شفافیت کلام از نشانه‌های افراد با اعتماد‌به‌نفس است. در این مقاله یاد می‌گیریم که چطور از صدای‌مان برای جذاب‌تر صحبت کردن ا
#اختلاف_قرائت_ها✅پدید آمدن لهجه و گویشها در درون هر زبان امری طبیعی و ناگزیر است و اختلاف قرائت در هر متنی، به ویژه در متون کهن پیش می‌آید. در قرآن مجید هم با وجود نهایت احتیاط و امانتداری در مشورت و دقت، اختلاف قرائات در راه یافت، و نمی‌شد راه نیابد. و در واقع از آن زاده شد. در حیات و حضور خود پیامبر(ص) نیز گاهی تفاوت دو تلفظ نزد ایشان مطرح می‌شد و حضرت یکی یا گاه هر دو را تصویب می‌کردند و حدیث سبعة اَحرُف (اینکه قرآن ۷ وجه مقبول دارد) ناظر به
جایی می‌خوانم کسی پادکست احسان عبدی پور را به عنوان پادکست خوب معرفی کرده. در اپ پادکستم به دنبال پادکستش می‌گردم و سابسکرایب می‌کنم. تصمیم می‌گیرم آخرین قسمت پادکست به اسم قوطی‌ها را هنگام شستن ظرف‌های ناهار بشنوم. پادکست را پلی می‌کنم، گوشی را بر روی کابینت قرار می‌دهم. دستکش‌ها را دستم می‌کنم. و پس از چهل ثانیه، احسان عبدی پور صحبت می‌کند و من سرگیجه می‌گیرم.
صدا، صدای توست.
لهجه، لهجه‌ی توست.
چطور می‌شود؟ انقدر شباهت چطور ممکن ا
داعش ثروتمندترین گروهک تروریستی جهان بود اما پرورش یافتگان مکتب حسین و فرزندان خمینی آبرویی برای این تکفیری های بی رحم به جا نگذاشتند؛ نه فقط با موشک ها و سلاح های نظامی، بلکه با صبر و مقاومتی که در این مکتب آموختند.
مقاومت 85 روزه شیعیان ترکمان آمرلی و فریبکاری ایالات متحده (در زمان اوبامای مؤدب و باهوش به قول پرزیدنت روحانی!) تنها یک نمونه از این درس های کربلاست که در مستند «امیر من علی» به نظاره خواهیم نشست.
این مستند به زبان عربی فصیح و له
آموزش زبان انگلیسی در وبسایت خود آموز زبان اگر شما هم دنبال آموزش های رایگان آموزش زبان انگلیسی  هستید میتونید به وبسایت خود آموز زبان مراجعه کنید آموزش زبان انگلیسی در وبسایت خود آموز زبان دارای ویژگی های منحصر به فردیست که در ادامه قصد داریم این ویژگی های را برای شما بیان کنیم :
آموزش زبان انگلیسی رایگان 
فیلم های آموزشی زبان انگلیسی کاملا رایگان 
آموزش زبان بصورت کاملا رایگان 
 
در سال ۱۹۹۹، یونسکو بیست‌ویکم فوریه را «روز جهانی
زبان مادری» نامید. مناسبتش کشته‌شدن پنج دانش‌جو در ۲۱فوریه۱۹۵۲ بود که خواهان به‌رسمیت‌شناختنِ
زبان بنگالی به‌عنوان زبان رسمیِ یکی از ایالت‌های پاکستان (بنگلادش کنونی) بودند.
هدف از این نام‌گذاری حمایت از گوناگونی زبان‌ها
و رواج‌دادن آموزش زبان‌های مختلف بود. متن زیر به‌مناسبت این روز نوشته شده است.

یکی از ستون‌های بنیادینِ هویتِ هر کشور، زبان آن کشور است.
برخورداری از زبان زایا و
در یک کشور جدید هستم. در سومین کشور جدید در واقع. روز آخر سفر است و من ساعت‌های پایانی را در کافه پنج نقطه هستم. یک قهوه پرطعم مطلوب سفارش دادم. موسیقی اینجا را متوجه نمی‌شوم. خوشبختانه که موسیقی زبان مشخصی ندارد. مثل خنده. خنده بین‌المللی‌ست؟ نمی‌دانم‌. حقیقتش کشف کرده‌ام که من می‌توانم از روی صدای خنده آدم‌ها با تقریب خوبی، نژادشان را حدس بزنم. به نظرم می‌رسد خنده آدم‌ها لحن دارد. خنده فارسی با خنده عربی، و هر دو با خنده داچ‌ها تفاوت د
نام کتاب : واژه نامه بختیاری
نویسنده : وحید عالی نژاد
زبان کتاب : پارسی
تعداد صفحه : ۱۰۷
قالب کتاب : PDF
حجم فایل : ۸۹۷ کیلوبایت
توضیحات : امروزه در در هر کشور زبان خاص با لهجه های خاص و متفاوت تکلم میشود. زبان یک کشور با فرهنگ آن کشور پیوند عمیقی دارد. زبان لری به عنوان زیر مجموعه زبان های هندواروپایی با ۱۷ میلیون نفر متکلم چهارمین زبان بزرگ خاورمیانه است. این زبان در عین سختی اش در تکلم که عامل عدم پیشرفت این زبان شده اما زبان شیرینی است.این زبان ب
یادمه چند سال پیش، شاید وقتی اول راهنمایی بودم و تازه یاد گرفته بودم برم تو اینترنت بچرخم، یه سری جوک و اینا بود راجع به ساقه طلایی. و این که دانشجوها چون باید برنامه‌ی زندگیشونو اقتصادی ببندن، از بیسکوییت ساقه طلایی به عنوان وعده‌ی غذایی استفاده می‌کنن.
امروز یه کلاس داشتیم ساعت یک تا سه. باید یازده راه می‌افتادم تا دوازده و نیم برسم دانشگاه. وقت برای ناهار خوردن نبود و غذا هم رزرو نکرده بودم.
تصمیم گرفتم رو بیارم به ساقه طلایی که تو ذهنم
ی‌توان گفت
که پرگویش‌ترین زبان دنیا عربی است زبانی که یکی از شش زبان سازکان مملل
متحد نیز محسوب می‌شود. آثار ادبی و تاریخی زیادی به زبان عربی در دنیا
وجود دارد و یکی از زبان‌هایی است که آن را بیشتر با اشعار می‌شناسند. این
زبان بنا به دلایل مختلفی بر زبان‌های دیگر تاثیر گذاشته و برخی از کلمات
آن در این زبان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، زبان‌هایی مانند ترکی، اردو و
به صورت کلی زبان‌های جهان اسلام.
ادامه مطلب
ادعای بهترین آموزشگاه زبان بودن، بسیار سخت و پرمسئولیت است. اما ما این را ثابت کرده ایم! در آموزشگاه زبان سخن برتر (موسسه فرهنگی هنری سرای اندیشه آسمان) شما هیچ هزینه ای در ابتدا پرداخت نمی کنید. در آموزشگاه زبان ما، شما پس از پایان دوره در صورت رضایت از کلاس زبان می توانید شهریه خود را پرداخت نمایید. این اثباتیست بر ادعای ما که آموزشگاه زبان سخن برتر، بهترین آموزشگاه زبان تهران است.
قزوین به دلیل قرار گرفتن در مسیر ارتباطی شرق به غرب و جنوب به شمال کشور، نزدیکی به تهران و کرج، دارا بودن چندین شهرک صنعتی و نیز امکانات مناسب آموزشی و علمی از جمله چندین دانشگاه دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه بین‌المللی امام خمینی، دانشگاه علوم پزشکی قزوین و دانشگاه آزاد اسلامی - باراجین از موقیت مناسبی در ایران برخوردار است.[۱۷]
قزوین به علت دارا بودن ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار باغستان کهن[۱۸] در اطراف شهر و وجود بوستان ۱٬۴۰۰ هکتاری بار
تا می توانید به رادیو/فایل های صوتی گوش کنید (یکی از لهجه های بریتیش یا آمریکایی را انتخاب کنید). بعد از شنیدن هر جمله سعی کنید آن را تکرار نمایید. اگر هم متوجه جمله نشدید هیچ اشکالی ندارد فقط روزانه حداقل نیم ساعت گوش کنید (حتی روزهای تعطیل). تا گوش تان به زبان انگلیسی عادت کند.
دقت کنید که گوش دادن به اخبار فقط یک روش تکمیلی برای یادگیری زبان انگلیسی است نه روش اصلی! پس باید در کنار گوش دادن به زبان، تا می توانید متن های مختلف را با صدای بلند و
داعش ثروتمندترین گروهک تروریستی جهان بود اما پرورش یافتگان مکتب حسین و فرزندان خمینی همچون سردار شهید قاسم سلیمانی ها آبرویی برای این تکفیری های بی رحم به جا نگذاشتند؛ نه فقط با موشک ها و سلاح های نظامی، بلکه با صبر و مقاومتی که در این مکتب آموختند.
مقاومت 85 روزه شیعیان ترکمان آمرلی و فریبکاری ایالات متحده (در زمان اوبامای مؤدب و باهوش به قول پرزیدنت روحانی!) تنها یک نمونه از این درس های کربلاست که در مستند «امیر من علی» به نظاره خواهیم نشست
زبان Quenya یکی از زبان های فانتزی و ساخته ذهن تالکین است که طرفداران زیادی دارد. این زبان یکی از دو زبان تقریبا کامل اِلفی را تشکیل میدهد. در این بخش مقدمه و معرفی زبان Quenya با زبان انگلیسی برای شما عزیزان فراهم شده است. در ادامه بخش های دیگر نیز قرار خواهند گرفت.
دریافتحجم: 750 کیلوبایت
دوره های آنلاین خواندن و درک مفاهیم زبان ایتالیایی ویژه متقاضیان تقویت مهارت خواندن و درک مطالب ایتالیایی می باشد که قصد دارند هموراه دانش زبان ایتالیایی خود را بیش از پیش تقویت نمایند. دوره های خواندن و درک مفاهیم آنلاین زبان ایتالیایی که با همکاری استاد زبان ایتالیایی این پایگاه اینترنتی می باشد، یک هدف خاص را دنبال می کند و آن هدف تعمیق بخشیدن به دانش زبان ایتالیایی شماست.
در واقع کسانی این دوره ها را انتخاب میکنند که قصد تحصیل در ایتا
گاهی اوقات نیز افراد زمان کافی برای رفتن به کلاس را ندارند و این مساله موجب می شود نسبت به یادگیری زبان بی توجه باشند. تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت است و در صورت استفاده صحیح از آن می توانیم موانع را برای همیشه از بین ببریم.تکنولوژی هر روز در حال ترمیم خود هست و تنها هدف آن یادگیری بهتر و بیشتر برای بشریت است.بیاید استفاده ی صحیح از تکنولوژی را به فرزندانمان بیاموزیم.
در اغلب کلاس هایی که برای آموزش زبان فرانسه برگزار می گردد تنها به بخش گفتا
نظر به استقبال گسترده از کانال مکالمه عربی و تعلیم اللهجة العراقیة در ایتا و درخواست مخاطبین این دو کانال، اپلیکیشن خودآموز لهجه عراقی که بصورت درس بندی شده و به دو صورت متنی و صوتی قابل دسترسی است، جهت دانلود رایگان در سایت قرار می گیرد.
ما اپلیکیشن های اندروید بسیاری را آزمایش و نصب کرده ایم. برخی چنددرس را رایگان داشته و بقیه را پولی کرده بودند. برخی کامل نبودند و اشکالاتی داشتند یا ناقص بودند. لکن این اپلیکیشن که هم اکنون آماده بارگیری ش
سارا دو روز بود سوالی نپرسیده بود و دیگه نگران شده بودم!
امروز پی ام داد و اسپیک های همدیگه رو تصحیح کردیم و بهم گفت لهجه م بانمکه! (خودش مشهدیه و رشته ش زیسته)
احتمالا منظورش لهجه ی گیلکی توی فارسی بوده :))
دفعه ی پیش بهش گفته بودم لغات کمی استفاده می کنه، این بار سعی کرده بود جملات بیشتری بگه.
تقریبا هم سطحیم، اما نکاتی که به هم میگیم گاهی به درد بخوره.
چهارشنبه رشت بودم، شهر کتاب رفتم و تخفیف 25 درصدی داشت. با اینکه قصد قبلی نداشتم اما دو تا کتاب
شما چیزی را که می‌خواهید جذب نمی‌کنید، شما چیزی که هستید را جذب می‌کنید. شما چه هستید؟ آدم‌ها چیزی را که می‌دانند بر زبان تکرار می‌کنند. اما در واقعیت، چیزی را که هستند بازتولید می‌کنند. برای بهتر شدن لازم نیست حرف‌ها، لباس‌ها، ظاهر، لهجه و ادا و اطوار خود را تغییر دهید. باید شخصیت خود را تغییر دهید.
شما چیزی را که می‌خواهید جذب نمی‌کنید، شما چیزی که هستید را جذب می‌کنید. شما چه هستید؟ آدم‌ها چیزی را که می‌دانند بر زبان تکرار می‌کنند. اما در واقعیت، چیزی را که هستند بازتولید می‌کنند. برای بهتر شدن لازم نیست حرف‌ها، لباس‌ها، ظاهر، لهجه و ادا و اطوار خود را تغییر دهید. باید شخصیت خود را تغییر دهید.
زبان در کره جنوبی
مردم این کشور یک زبان مشترک داشته و تقریباً هفتاد میلیون نفر در سرتاسر جهان به این زبان صحبت می‌کنند. ساختار زبان، گرامر و واژگان آن مشابه زبان ژاپنی بوده و بر حسب طبقه اجتماعی افراد جامعه به گویش‌های متفاوتی صحبت می‌شود، اما به حدی به هم شبیه است که برای فهم آن دچار مشکل نمی‌شوید. مردم کره خود را یک خانواده می‌دانند و به یک زبان یعنی زبان کره‌ای صحبت می‌کنند. جمعیتی بالغ بر 65 میلیون نفر در کره جنوبی و مناطق اطراف آن به ا
از بین بردن ریشه های نژاد پرستی یکی از بیچیده ترین جنگیدن ها با ضمیرناخودآگاهه. یک بلوغ خاصی باید در روان اتفاق بیفته که انسان این رو واقعا متوجه بشه که همه ی انسان ها یکی ان. رنگ پوست مهم نیست. اندازه قد مهم نیست، شکل و قیافه، لهجه.. تنها چیزی که به یک انسان برتری می‌ده میزان دانش اون فرده. همین و بس. درک انسان از حقیقت.
در جایی زندگی می‌کنیم که آدماش نه عرب رو قبول دارن، در زرد پوست هارو، نه حتی خودشون رو! لر و ترک و ... داشتن‌اندکی لهجه شان رو پ
چرا یادگیری زبان انگلیسی مهم است ؟
زبان انگلیسی اولین زبان از نظر زبان مادری مردم در دنیا نیست.
این زبان ،زبان رسمی 53 کشور دنیا ست.
در حدود 400 میلیون نفر در دنیا به انگلیسی صحبت می کنند.
این زبان معروف ترین زبان دوم دنیا ست.
زبان انگلیسی ، زبان بازرگانی و تجارت دنیاست.
زبان انگلیسی راه ارتباطی بازرگانی جهانی ست.
اکثر بازرگانیدهای سراسر دنیا به زبانانگلیسی انجام می شوند.
این امر ثابت میکند که یادگیری زبان انگلیسی دارای اهمیت بسیاری میباشد.
صحب
دوره های جاری: مکالمــه عربی فصیح؛
اسپانیــایی؛ پرتغــالـی؛ فرانسـوی؛ انگلیســی؛
 
دوره های در حال هماهنگــی:
لهجه لبنانی؛ ترکــی استانبـــولی؛ روسی؛ آلمانی؛
برای ثبتنام این دوره ها به آی دی زیر در پیامرسان ایتا مراجعه بفرمایید
Eitaa.com/Zabanha
آموزش زبان انگلیسی :اگر شما جز اون دسته از دانش آموزایی که دوست داری زبان انگلیسی مثل آب خوردن یاد بگیری کافیه به وبسایت خود آموز زبان سر بزنی و مقالات و فیلم های رایگان وبسایت خود آموز زبان رو ببتی برای اینکار تنها یه راه ساده هست و اون اینه به وبسایت خود آموز زبان سر بزنی یکی از مقالات مهم و و پر بازدید ما آموزش زبان انگلیسی همراه با رقصه یادت نره این مقاله ارزشمند رو از دست ندی و حتما حتما دنبالش کنی 
مزیت های یادگیری زبان در روانشناسی از مزایای یادگیری زبان دوم می توان به رشد مغز ، جلوگیری از زوال عقل ، تقویت حافظه ، جذب مخاطب و… اشاره کرد.”داشتن یک زبان دیگر داشتن روح دوم است.” مردم قبلاً تصور می کردند که یادگیری دو زبان باعث سردرگمی در ذهن می شود.یک نظر پوچ این 
ادامه مطلب
معرفی زبان برنامه نویسی سی شارپ –  C Sharp یا C#
زبان برنامه نویسی سی شارپ (زبان برنامه نویسی C# یا C Sharp) یک زبان برنامه نویسی چند شیوه ای است که شامل اصول وابستگی زیاد به نوع (Strong Typing)، دستوری، اعلانی، تابعی، جنریک یا جامع، شی گرا (مبتنی بر کلاس) و مبتنی بر کامپوننت است. زبان برنامه نویسی سی شارپ توسط شرکت مایکروسافت در پروژه .NET توسعه یافت و بعدها توسط استانداردهای Ecma و ISO به عنوان یک زبان برنامه نویسی استاندارد مورد تایید قرار گرفت. سی شارپ یکی از
امروز تصمیم داشتم صبح پاشم برم کتابخونه وتاآخرشب تشخیص و فارمابخونم.
س۸بیدارشدم ناهارموگرم کردم خوردم و گرفتم خوابیدم تا دوظهر.
ی قهوه بزنم وسریع برم کتابخونه.
 
عنوان نَرّه همون نداره ی خودمونه به لهجه وتلفظ خوشگل کرمانیها.
یادگیری پسوندها در زبان ترکی استانبولی برای زبان آموزان از اهمیت ویژه ای برخوردار است . با اضافه کردن پسوندها به ریشه اسم و یا ریشه فعل واژه های جدید با معانی متفاوت می توان ساخت . زبان ترکی استانبولی یک زبان پسوندی است و بر خلاف زبان فارسی یا عربی و برخی زبان های دیگر ، پیشوند در این زبان هیچ نقشی ندارد .
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
۱)مولا جانم جان جانانم زبانم برای بیان احساساتم الکن است
 هیچ چیز خوب نمیشود تا نیایی 
جای همگی خالی:)
عیدتون خیییییلی مبارک

۲)نزدیک بود حادثه منا رخ دهد و جان به جان آفرین تسلیم کنم عجب شلوغه جمکران
۳)نخود هر آش که میگن منم رفتم تو تیم سلامت موکب ها 
روپوشم بهم دادن ولی هم ماله یه آقا بود و فوق العاده کثیف هم با چادر نمیشد بپوشم

خدا وکیلی بی نظمی میباره 
دلم میخواد منو مدیر این جور موکبی کنند بعد معنی نظم و ترتیب رو درک
اگر به دنبال یادگیری زبان آلمانی هستید باید بدانید که این زبان جزء سه زبان مهم دنیا به شمار می آید و افراد زیادی به دنبال یادگیری این زبان هستند .
باید بگوییم که دنیای زبان آلمانی کمی با سایر زبان ها متفاوت است اما چالش ها و مشکلات آن مانند سایر زبان های انگلیسی است .
بسیاری از پزشکان برای گذراندن دوره های تخصصی خود به دنبال تحصیل در اتریش یا آلمان هستند به همین دلیل باید قبل از مهاجرت زبان این کشورها را بیاموزند تا بتوانند به راحتی در آن جا ز
در این سن اکثر کودکان به مهد کودک می روند. مهدهای دو زبانه در سراسر شهر فراوان است، اما تعدادی که واقعا زبان آموزی را به درستی انجام دهند، انگشت شمار. اگر مهد کودک با یک موسسه زبان معتبر قرارداد داشته باشد، بهتر است. معلم های زبان تایید شده با روش مناسب آموزش را انجام می دهند. البته به شرطی که هر سال موسسه مربوطه عوض نشده و بتواند متد خود را به درستی پیاده کند. در غیراینصورت ممکن است که برخی مربیان مهد که آشنا به زبان هستند، برای آموزش استفاده
همه با یک بالش و پتو ولو شده اند توی اتاق و گوشه ی پذیرایی و خلاصه هر جا که بشود یک چُرت شیرین عصرانه زد.
صدای بازی کردن پسر های همسایه از توی کوچه می آید که به یقین آن بازی «گل کوچیک» است. برای خودشان آهنگ گذاشته اند و سخت درگیر بازی اند.
همین دیروز که داشتم تلفنی با دریا حرف میزدم، گفتم :«فقط کرونا و قرنطینه میتونه بچه های همسایه های گلپری رو تو خونه نگه داره، از وقتی اومدیم اینجا اصلا تو کوچه پیدا شون نشده.»
انگار این جمله مثل آتشی بود که به پر
شش ماه از دوستی ام با محمد میگذرد.
پسر خوش چهره و خوش سیمای دانشگاه.
این روزهای آخر یادگرفته بود ادای لهجه اصفهانی دربیاورد.امروز خانواده اش تماس تصویری گرفتند، با خانواده اش سلام و احوال پرسی کردم.
من پس از ماه ها، امروز فهمیدم محمد لبنانی است.
۰English زبان آلمانی هند و اروپایی منشاء در انگلستان است که ریشه های خود را در زبان های شمال اروپا (سرزمین اصلی از زوایای ، Saxons و فریزی) که واژگان غنی شده بود و نحو و دستور زبان توسط انگلیسی-نورمن فرانسه تغییر [توجه 1] ، به ارمغان آورد توسط Normans ، و سپس توسط فرانسوی با Plantagenêt. زبان انگلیسی است بنابراین از حدود 60-70 درصد از کلمات از نورمن و منشاء فرانسه تشکیل شده است. زبان انگلیسی نیز به شدت توسط زبان های رومنس ، به خصوص استفاده از الفبای لاتین و همچنی
مکالمه روزمره انگلیسی با نوشتار رسمی انگلیسی فرق دارد. این البته فقط در مورد زبان انگلیسی اینگونه نیست. بلکه در هر زبانی یک فرم رسمی برای زبان وجود دارد و یک فرم غیر رسمی. ما فرم غیر رسمی را مکالمه روزمره می‌نامیم. در مکالمه‌های روزمره جملات در جای خاص خود به کار می‌روند. هر جمله بار معنایی و شیوه تلفظ خاص خودش را دارد. معمولاً نمی‌شود جملات رسمی را جایگزین جملات کوچه و بازاری کرد. مثلاً در فارسی می‌گوییم «کلاً چه خبر؟» ولی نمی‌گوییم «درب
شب گذشته در دیدار شاعران: حفظ هویت ملت بسیار مهم است، چرا که ملتی که هویت خود را از دست بدهد، در مشت بیگانگان گم میشود و از بین میرود/ راجع به زبان فارسی بنده نگرانم. من از صداوسیما گله مندم. بجای اینکه زبان صحیح و معیار را ترویج کند، زبان بی هویت را ترویج میکند. وقتی یک مجری یک تعبیر فرنگی را در صداوسیما تکرار میکند، موجب آلوده شدن زبان به زوائد مضر میشود. ما داریم مفت زبان خودمان را آلوده میکنیم. نگذارید زبان فارسی دچار فرسودگی و ویرانی شود.
همون‌طور که می‌دونین، قدیم‌ها یه زبانی وجود داشت به نام «فارسی دری».  به این خاطر به اون فارسی دری می‌گفتن که توی دربار پادشاهان خیلی رایج بود. اما جالبه بدونین که خاستگاه این زبان، سرزمین خراسانه. به همین خاطر هست که می‌گن گویش مشهدی نزدیک‌ترین گویش به گویش اصلی فارسی دری هست.
درسته که خودم مشهدی هستم (در واقع اصالت‌ام مربوط می‌شه به استان یزد و شهر اَشکذر.) اما بیشتر مواقع اصلاً لهجه مشهدی رو در گفته‌هام استفاده نمی‌کنم. در حقیقت، یه
سلام امروز میخوام در مورد برنامه نویسی براتون توضیح بدمبه زبان ساده میتوان گفت که برنامه نویسی وسیله ارتباط یک برنامه نویس با رایانه است .در واقع کامپیوتر کودن هست و نمی فهمه و ما باید اون رو متوجه کنیم.برنامه نویسی فوایدی دارد که در پست های بعدی به آن خواهم پرداخت.انواع زبان های برنامه نویسی:1-زبان های تحت وب
2-زبان های تحت ویندوز
3-زبان های تحت موبایلزبان های تحت وب :معمولا برای طراحی صفحات وب استفاده می شود مانند PHP،HTMLو...و همچنین جاوااسکپری
سلام امروز میخوام در مورد برنامه نویسی براتون توضیح بدمبه زبان ساده میتوان گفت که برنامه نویسی وسیله ارتباط یک برنامه نویس با رایانه است .در واقع کامپیوتر کودن هست و نمی فهمه و ما باید اون رو متوجه کنیم.برنامه نویسی فوایدی دارد که در پست های بعدی به آن خواهم پرداخت.انواع زبان های برنامه نویسی:1-زبان های تحت وب
2-زبان های تحت ویندوز
3-زبان های تحت موبایلزبان های تحت وب :معمولا برای طراحی صفحات وب استفاده می شود مانند PHP،HTMLو...و همچنین جاوااسکپری
تا الان که این مطلب رو می نویسم
دانلود قسمت 7 پایتخت 6 در شب دی ال
برای دانلود به سایت شب دی ال مراجعه کنید
بهتر است کمی در مورد داستان این مجموعه ی تلوزیونی بدانیم و بفهمیم که چطور شده است
6 قسمت از پایتخت سپری شده و الان برای دانلود قسمت 7 هفتم پایتخت 6 شش از شما میخوام اپیزود ها رو مرتب پیگیری کنید.
راستش بازی نقی معمولی در نوع خودش بی نظیره لهجه ی شمالی پایتخت 6 این سریال رو واقعا جذاب کرده.
یعنی جذابیت سریال به خاطر همین لهجه ی مازندرانی چندین
مطلقا انجام این فعالیت برای وب سایت هزینه هایی را در بر خواهد داشت که به صورت انقطاع قابل احتساب نخواهد بود. عموما موسسات متعددی وجود دارا‌هستند که طراحی وب سایت به یک سری گویش را انجام می‌دهند و هر کدام از طریق های خاصی این فعالیت را انجام خواهند اعطا کرد و با دقت به امکاناتی که به تارنما بیشتر میگردد و همینطور زمان وقتی را که برای انجام این عمل صرف شده‌است، جز مهم ترین فاکتورها در هزینه طراحی وب سایت یک سری زبانه هست. پباده سازی این جور از
کتاب آموزش برنامه نویسی به زبان c
 
 
زبان سی که از زبان های برنامه نویسی پر طرفدار و مادر زبان های خانواده سی می باشد به دلیل شی گرایی و مرجع بودن طرفداران زیادی دارد جهت آموزش این زبان کتاب آموزش زبان سی با ابزارهای تحت ویندوز را به شما پیشنهاد می کنیم
دانلود کتاب از کتاب سبز
مطلقا انجام این فعالیت برای وب سایت هزینه هایی را در بر خواهد داشت که به صورت انقطاع قابل احتساب نخواهد بود. عموما موسسات متعددی وجود دارا‌هستند که طراحی وب سایت به یک سری گویش را انجام می‌دهند و هر کدام از طریق های خاصی این فعالیت را انجام خواهند اعطا کرد و با دقت به امکاناتی که به تارنما بیشتر میگردد و همینطور زمان وقتی را که برای انجام این عمل صرف شده‌است، جز مهم ترین فاکتورها در هزینه طراحی وب سایت یک سری زبانه هست. پباده سازی این جور از
زبان آلمانی یکی از آسانترین زبان ها برای یادگیری است . راه هایی برای یادگیری سریع زبان آلمانی وجود دارد . سریعترین روش برای آموزش این زبان ، تدریس خصوصی هوشمندانه و اصولی می‌باشد نه مطالعه ی سخت و طاقت فرسا.
آلمان یک کشور بسیار مناسب برای کسب و کار است . این کشور بزرگترین اقتصاد را در اتحادیه اروپا دارد . مراکز علمی بسیار پیشرفته ای در این کشور وجود دارد که برای ورود به این دانشگاه ها اولین راه یادگیری زبان آلمانی است . دانشگاه های آلمان شهرت
چند وقت پیش پادکست رادیو مرز گوش می دادم، موضوعش درباره
غیرتهرانی ها بود. رادیو مرز هربار موضوعی انتخاب می کند که محل اختلاف بین آدم
هاست و ممکن است باعث فاصله بین آنها شود.
ذهن ما برای ساده سازی همه چیز  دسته بندی هایی بسیار سطحی از مسائل انجام می
دهد  و باعث می شود که به تدریج ما مساله
ساده شده را به عنوان واقعیت بپذیریم در حالی که واقعیت ندارد یا در خوش بینانه
ترین حالت تنها قسمتی از واقعیت است. مثلا اینکه مردها یا زن ها جور خاصی فکر یا
رفتا
تصور می‌کنیم نیازی نباشد که در مورد اهمیت آموزش زبان انگلیسی صحبت کنیم
چراکه امروزه همه بر اهمیت آن واقف هستند. زبان انگلیسی رایج‌ترین زبان
دنیا محسوب شده  و زبانی بین المللی است. علاوه بر این‌ها زبان انگلیسی،
زبان اصلی بیش از 60 کشور بوده و بسیاری از کشورها نیز انگلیسی را به عنوان
زبان دوم مردم کشورشان انتخاب کرده‌اند. امروزه دیگر یادگرفتن زبان برای
تمامی مردم دنیا یک اجبار است چراکه برای ارتباط برقرار کردن با مردم سراسر
این کره زیبا
سطح A1 زبان ایتالیایی را با کمترین هزینه خودآموز نمائید. در واقع با تهیه این جزوه تمام نکات مرتبط با دستور زبان ایتالیایی در سطح A1 زبان ایتالیایی همراه خود داشته باشید. مناسب حتی برای زبان آموزانی که قصد آمادگی شرکت در دوره های اسپرسو سطح A1 دارند.
سطح A1 زبان ایتالیایی را با کمترین هزینه خودآموز نمائید. در واقع با تهیه این جزوه تمام نکات مرتبط با دستور زبان ایتالیایی در سطح A1 زبان ایتالیایی همراه خود داشته باشید. مناسب حتی برای زبان آموزانی که قصد آمادگی شرکت در دوره های اسپرسو سطح A1 دارند.
برای آن که بتوانید زبان انگلیسی را سریع بیاموزید باید یک سری کارها را انجام دهید . 
یکی از ساده‌ترین کارهایی که می‌توانید برای یادگیری سریع زبان انگلیسی انجام دهید این است که تا آنجا که می توانید بخوانید . 
کتاب هایی که قبلا خوانده اید را دوباره باز بخوانید .
روزنامه بخوانید . زیرا روزنامه ها دستور زبان بسیار خوبی دارند و به راحتی قابل فهم هستند .
فیلم به زبان انگلیسی ببینید و زیر نویس آن ها را خاموش کنید تا بتوانید خودتان زبان را درک کنید .
ش
فرانسه وسیع ترین کشور قاره اروپاست که با کشورهای بلژیک ، آلمان ، سوییس و ایتالیا همسایه است . پاریس پر جمعیت ترین شهر این کشور است .
صنایع فلزکاری ، ماشین‌آلات ، شیمیایی ، هواپیماسازی ،  جنگ‌افزار و …. در این کشور معروف است .
از نظر آب و هوایی نیز این کشور یکی از برترین کشورها می باشد که داشتن چهار فصل سال در این کشور باعث می شود افراد زیادی علاقه داشته باشند که در این کشور سکونت داشته باشند .
زبان رسمی مردم این کشور زبان فرانسه است . برای داشت
تو این ایام کرونایی مادرم شروع کرده به آزمایش پخت انواع و اقسام کیک‌های مختلف! صد دفعه ما گفتیم ما همون کیک شکلاتی دوست داریم! ولی مادرم همچنان اصرار داره که مدل‌های جدید رو امتحان کنه!
القصه دیشب برای ما کیک انگلیسی درست کرده بود با سس نمیدونم چی! ‌
بعدش تعریف می‌کرد که دوستم شهرزاد که الان انگلیسه تو گروه گفته برای بچه‌هاش رنگینک درست کرده! بعد بچه‌هاش نمیخورن ‌ 
 
بهش گفتم رسم روزگارو میبینی؟ طرف رفته انگلیس، رنگینک درست میکنه :)  تو ا
این
پاورپوینت در 25 اسلاید طراحی شده است در این پاورپوینت مطالبی ازچگونگی
شکل گیری زبان اشاره،تاریخچه زبان اشاره،زبان شناسی زبان اشاره،روابط
زبان‌های اشاره با زبان‌های شفاهی زبان اشاره به فارسی و سایر مطالب مفید و
ارزنده در مورد زبان اشاره در این پاورپوینت درج شده است که امیدواریم
رضایت شما عزیزان را جلب نماید
جهت دانلود فایل کلیک کنید
من بنده ی آن دمم که ساقی گوید 
یک جام دگر بگیر و من نتوانم
 
تا حالا شده از شدت درست بودن یک چیز اون کارو انجام ندین ؟ یعنی انقدر میدونید درسته و هیچ حرفی تو کارش نیست که به نتیجه اش اعتماد نکنین ؟ 
تو یه راهی افتادم که نه راه پس دارم نه راه پیش ، 
یا باید تا اخرشو برم که از اخرش میترسم ، یا همینطوری که هستم متوقف شم . 
که مطمئنم اگر متوقف شم به نابودی میرسم . 
اما بازم جرئت اینو که تا اخرشو برم و ندارم .
از یه جا بقیه بهم میگن اره درسته ، انجامش بده
دیباچه:

از همان زمان که ایرانیان دروازه‌های خود را بر روی سپاهیان عرب گشودند و با آغوش باز اسلام را پذیرفتند، بدون هیچ تعصبی و با شور و نشاط و علاقه‌ای فوق‌العاده به فراگیری، ضبط و تدوین زبان و ادبیات عرب پرداختند،‌زیرا ایرانیان مانند همه مسلمانان پاک نهاد دیگر، زبان عربی را زبان قوم عرب نمی‌دانستند بلکه به این زبان به عنوان زبان قرآن و زبان بین‌المللی اسلام ارج می‌نهادند تا جایی که به گفته بسیاری از مورخان و ادیبان، خدمات ایرانیان ب
این زبان رو میکرسافت یا مایکروسافت یا حالا هر کدوم ساخته و جز زبان های سطح بالا شمرده میشود 
 
من اولین زبان برنامه نویسی رو سی شارپ انتخاب کردم چون از خانواده سی بود سه تیر زدم البته قبل از این هم یکم با سی پلاس پلاس اشنایی کوچکی داشتم من باید بگم که به عشق بازی سازی برنامه نویس شدم :)
خب چرت و پرت بسه دیگه بریم سراغ دوره آموزشی مان که دیر نشده 
ما برای برنامه نویسی زبان های مختلفی داریم که می توان هر کدام را آموزش دید و با توجه به علاقه شخصی یک زبان برنامه نویسی را دنبال نمود.
مثلا زبان برنامه تحت وب را می توان PHP ، ASP، پایتون و.... نام برد همچنین زبان برنامه نویسی اپلیکیشن های موبایلی به این ترتیب خواهدبود : جاوا ، native T react و ....
برای طراحی وب سایت یکی از زبان های مادر زبان php می باشد و برای طراحی اپلیکیشن اندروید نیز زبان های مختلفی وجود دارد.
 
میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک ز
 
زبان های برنامه نویسی وب
مقدمه 
یکی از سوالاتی که به شدت پرسیده می شود انواع زبان های برنامه نویسی وب چی هستند. معمولا یکی از حوزه هایی که به شدت بازار کار خوبی دارد و میتوان روی آن حساب باز کرد زبان های برنامه نویسی وب هستش که میتوان گفت در این حوزه بخش های مختلف و متفاوتی وجود دارد. اگر بخواهیم انواع زبان های برنامه نویسی وب رو توضیح دهیم باید اول چند اصلاح رو تعریف کنیم بعد به سراغ این موضوع برویم.
در این مقاله به صورت اختصاصی میخوام فقط
چند زبان زنده در دنیا وجود دارد؟
جالب است بدانید ۵زبان برتر و متداول تر وجود دارد که در حدود ۳۳٪ از کل جمعیت جهان را تشکیل می دهد. بد نیست بدانید در حال حاضر بین ۶۰۰۰ تا ۷۰۰۰ زبان وجود دارد اما به دلیل وجود گویش و لهجه های متفاوت نمی توان عدد دقیقی برای آن ذکر کرد
البته تخمین زده شده است که تا سال ۲۱۰۰ تقریباً نیمی از این زبانها از بین خواهند رفت که به طور حتم خبر ناخوشایندی برای زبان شناسان محسوب می گردد.
کدام زبان ها در خطر انقراض قرار دارند؟

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها