نتایج جستجو برای عبارت :

میدونستید باشگاه لیورپول چقدر دوست داشتنیه ؟ تاریخچه و افتخارات رو ببینید

باشگاه فوتبال لیورپول، باشگاه فوتبال حرفه ای است که در لیگ برتر کشورانگلستان حضور دارد و بیش از هر باشگاه دیگر انگلیسی افتخارات کسب کرده است. این باشگاه در سال 1892 تأسیس گردید و به سرعت در فوتبال انگلستان به تیم قدرتمندی بدل شد که بین سال های 1900 و 1947 ، پنج بار قهرمان لیگ شد.
جان هولدینگ در آنفیلد رود زمینی را به اورتون اجاره داد که این باشگاه از آن به بعد در آن، بازی های خانگی اش را برگزار می کرد. با قهرمانی در لیگ در سال 1891 و هم چنین کسب اولین م
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد
باشگاه فوتبال منچستریونایتد یکی از باشگاه های حرفه ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است. این باشگاه در سال 1878، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث تأسیس شد.
تاریخچه باشگاه منچستریونایتد
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در سال 1878 توسط شرکت راه آهن لانکشایر و یورکشایر و با نام نیوتون هیث شکل گرفت. در ابتدا این تیم فقط با تیم های شرکت های راه آهن دیگر بازی می کرد، ولی در 20 نوامبر 1880 اولین بازی رسمی خود را در برابر بو
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد
باشگاه فوتبال منچستریونایتد یکی از باشگاه های حرفه ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است. این باشگاه در سال 1878، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث تأسیس شد.

همه چیز درباره تیم محبوب منچستر یونایتد
تاریخچه باشگاه منچستریونایتد
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در سال 1878 توسط شرکت راه آهن لانکشایر و یورکشایر و با نام نیوتون هیث شکل گرفت. در ابتدا این تیم فقط با تیم های شرکت های راه آهن دیگر بازی می کرد، ولی در 20 نو
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد
باشگاه فوتبال منچستریونایتد یکی از باشگاه های حرفه ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است. این باشگاه در سال 1878، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث تأسیس شد.

همه چیز درباره تیم محبوب منچستر یونایتد
تاریخچه باشگاه منچستریونایتد
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در سال 1878 توسط شرکت راه آهن لانکشایر و یورکشایر و با نام نیوتون هیث شکل گرفت. در ابتدا این تیم فقط با تیم های شرکت های راه آهن دیگر بازی می کرد، ولی در 20 نو
در سال 1892 هولدینگ اجاره زمین را بالا برد. آنها تصمیم گرفت آنفیلد رود را ترک کنند و یک زمین در آن نزدیکی بخرند تا از آن پس بازی های خانگی شان را در آن انجام دهد.پس از آن، جان هولدینگ باشگاه لیورپول اف.سی را تاسیس کرد که در ورزشگاه آنفیلد بازی می کرد.
اولین تیم لیورپول که در سال 1892 بنیاد نهاده شد، فقط از بازیکنان اسکاتلندی تشکیل شده بود که با پیراهن های آبی – سفید بازی می کردند، و تازه در سال 1894 رنگ پیراهن آنها به قرمز تغییر کرد. اولین رویارویی با
کمال بازیکن فوتبال اهل ایران است که سابقهٔ بازی برای مس کرمان، راه‌آهن، شهرداری تبریز، نفت تهران و پرسپولیس تهران را دارد.
از باشگاه هایی که کامی‌نیا در آنها بازی کرده می توان به باشگاه فوتبال مس کرمان ، باشگاه فوتبال راه آهن ، باشگاه فوتبال شهرداری تبریز ، باشگاه فوتبال نفت تهران و باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران اشاره کرد.
پس از عملکرد خوب کمال در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برای نفت تهران و دعوت به تیم ملی، وی نظر برانکو ایوا
اعضای تیم فنی و حقوقی شرکت دانش بنیان گسترش طراحان نقش الماس (آی نوتی)، در راستای پیشبرد اهداف خود در زمینه ارائه خدمات نوین به جهت توسعه خدمات بازاریابی دیجیتال و کارآفرینی برای مردم ایران زمین، موفق به اخذ تاییدیه از نهادهای نظارتی شده است. در ذیل تعدادی از مجوزها و افتخارات آی نوتی که از معتبرترین نهادهای نظارتی دریافت کرده است را مشاهده می‌کنید.
ادامه مطلب
رقم طلب سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس و دستیارانش از این باشگاه مشخص شد.
برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته راهی کشورش شد تا تعطیلات خود را در کنار خانواده سپری کند، این در حالی است که او از پرسپولیس طلبکار است و برای ادامه همکاری با این باشگاه خواستار تسویه حساب کامل شده است.برانکو که چند وقت پیش حدود ۵۰۰ هزار یورو از مسئولان باشگاه گرفته بود، خواهان این شده تا با او و دستیارانش تسویه حساب شود تا آنها کار خود را در پرسپولی
خرید بلیت بازی پدیده استقلال از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
خرید بلیت بازی های پدیده مشهد لیگ برتر و جام حذفی کیو ار تیکت
با خبر گروه دو باشگاه خبرنگاران کودک و با حمل از باشگاه پدیده شهر ماشین تنها ۱۰ درصد ورزشگاه دوست رضا ع با هواداران استقلال ویژه . طرفداری باشگاه پدیده خراسان هدف داشت مانند ورزش ‌های قبل این تیم سر مدفن با خرید بلیت‌های دیدار شنبه آینده با آزادی تماشای وابسته را با منظور هواداران مشهدی.
ادامه
چقدر کتاب قشنگی بود. چقدر آرامش داشت. چقدر مرتب بود همه چی. و چه پایان خیره کننده‌ای! چقدر رئال! آرامش کتاب منو یاد کتابای هسه مینداخت. حتماً دلم میخواد بازم از فرد اولمن کتاب بخونم. ترجمه هم عالی بود.
داستان در مورد پسر نوجوان آلمانی ایه که زندگی ساده‌ی خودش رو در مواجهه با جنگ بیان میکنه. بر خلاف کتابها و فیلمهای جنگ جهانی دوم که به اردوگاه های نازی تکیه دارند، و در آخر هم به سرزمین موعود اسراییل میرسن، در این کتاب با یهودی‌ای مواجهیم که فقط
خانم ها و اقایان، باشگاه ورزشی خانه زیبایی اندام یکی از باشگاه های خوب و عالی در منطقه ی ولیعصر می باشد که شما می توانید با تخفیف ویژه ای که گذاشته اند به راحتی به این باشگاه رفته و از تمامی خدمات ان استفاده کنید و به اندامی ورزیده دست یابید.
تهیه کنندگان:امیررضا عرب و پدرام غریب
دبیرستان دوست داشتنی معلم 1 متوسطه اول
کد 13
استقلال یکی از تیم های پر افتخار اسیا است.
ین مقاله دربارهٔ باشگاه فوتبال مردان استقلال تهران است. برای تیم زنان، باشگاه فوتبال زنان استقلال تهران را ببینید.

استقلال
ادامه مطلب
 
چی میشه اگه زندگی یه فیلم باشه کارگردانش یه کات بده بگه بد بود از اول میگیریم ؟ 
چقدر خوب میشد 
چقدر دلم اینو میخواد 
چقدر دوست دارم برم از اول ...برم ببینم چی درست نبوده ،
قول میدم دیگه تکرار نکنم بلکه این سکانس خوب از آب دربیاد ...
 
هاروی بارنز (انگلیسی: Harvey Barnes؛ زادهٔ ۹ دسامبر ۱۹۹۷) بازیکن فوتبال اهل انگلستان است.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال بارنزلی، باشگاه فوتبال وست برومویچ آلبیون،باشگاه فوتبال میلتون کینز دونز، و باشگاه فوتبال لستر سیتی اشاره کرد.
 
وی همچنین در تیم‌های ملی فوتبال زیر ۱۸ سال انگلستان،زیر ۲۰ سال انگلستان، و زیر ۲۱ سال انگلستان بازی کرده‌است.
 
محمد‌حسن انصاری‌فرد در حالی مدیریت پرسپولیس را از عرب تحویل گرفت که نه تنها یک ریال در حساب باشگاه نبود بلکه هیچ یک از بازیکنان و مربیان تیم دریافتی بابت قرارداد این فصلشان نداشتند. با شرایط موجود باشگاه، انصاری‌فرد حداقل تا پایان این ماه هم نمی‌تواند پرداختی به اعضای تیمش داشته باشد
اسپانسر به باشگاه اعلام کرده در بهترین حالت در نیمه اول مهر ماه بتوانند پولی به حساب باشگاه واریز کنند. با این حال پرسپولیسی‌ها شرایط انصاری‌فرد را کامل
امروز صبح زبان داشتم ....چون درصد زبان تو کنکور زیر ۷۰ بود باید زبان پیش برمیداشتم و این واحد پاس بکنم ....
کلاس فوق العاده بود ...چقدر استادش هم  دوست داشتنی بود من که عاشقش شد...
ساعت ۴ تا ۶ کامپیوتر داشتیم ..... بسی خسته کننده بود .....
پ.ن :  دانشگاه چقدر عشق
دوست ندارم دوران دانشجویی تموم بشه ....
چقدر چقدر به خودم سخت میگیرم سر موضوعات الکی
چقدر نظرات آدما و رفتارشون برام مهمه
چقدر از اونایی که دوستشون دارم توقع دارم
چقدر منتظر آدمام
چقدر به خودم سخت میگیرم
چقدر گریه میکنم
چقدر دل بابا و مامان مهربون و نگرانم رو خون میکنم الکی
چقدر تو این زندگی اذیتم
چقدر یادم رفته لذت بردن رو
 
چقدر خوب بلدم خودم رو ناراحت کنم،الکی،الکی!
دختر بچه‌ای حدودا 8 ساله. تیشرت صورتی ملایم پوشیده و شلوارکی به رنگ صورتی پررنگ که تا روی زانوانش آمده. موهایش لَخت است و تا نزدیک آرنجش می‌رسد. چتری‌هایش او را دوست‌داشتنی‌تر کرده. آیفون را زده و منتظر ایستاده که در را باز کنند. کوله‌ی باشگاه پشتم و استخوان سرشانه‌ام به خاطر تمرین درد می‌کند. در گرمای تابستان زیر مانتو و شلوار و شال عرق می‌ریزم و با خودم فکر می‌کنم که اگر همه می‌توانستیم آزادانه لباس بپوشیم شهر چقدر زیبا می‌شد و دنیا
دی یانگ:
" بارسا برام بهترین باشگاه خارجیه"
" خیلی دلتنگ آژاکس خواهم شد. الان هر روز با شادی و لذت زیاد به باشگاه میرم"
" خوشحالم به من اجازه داده شده که جزئی از آژاکس باشم، امیدوارم بتونم مسیرم در این باشگاه رو به شکلی عالی به پایان برسونم"
" همیشه مایل بودم برای بارسا بازی کنم"
" باشگاه بارسا فوتبالی زیبا ارائه میده. وقتی که باید از آژاکس ترنسفر میشدم، همیشه امیدوار بودم اون باشگاه بارسا باشه"
این پسره کاوه مدنی چزو آدمهایی هست،
که تو وقتی نگاش میکنی
و حرفاشو گوش میکنی
باور میکنی که کچلی، قیافه، نژاد، ابروهای به هم چسبیده، نمیدونم هرچی هرچی، این ها نمایان گر شخصیت نیست.
چقدر این بچه دوست داشتنیه. چقدر خاکیه. چقدر باسواده. چقدر من راه دارم تا به این پسر برسم!!! خدایا! من اندازه نوک انگشتشم نیستم.
اهنگ خودت میدونی که من چقدر دوست دارمت

ریمیکس اهنگ خودت میدونی که من چقدر دوست دارم
ریمیکس خودت میدونی که من چقدر دوست دارم
دانلود اهنگ میدونی که من چقدر دوست دارم

دانلود آهنگ خودت میدونی چقدر دوست دارم شماعی زاده
دانلود اهنگ دعوا از شماعی زاده با کیفیت 320
ریمیکس اهنگ ما که دعوا نداریم

دانلوداهنگ ما که دعوا نداریم حسن شماعی زاده
فیفا باشگاه تراکتور را به خاطر شکایت کوین کنستانت به جریمه مالی سنگین محکوم کرد.
در حالی که باشگاه تراکتور پس از ترک تیم توسط کوین کنستانت از این بازیکن شکایت کرده بود اما این بازیکن هم به بهانه عدم پرداخت مطلباتش از باشگاه تبریزی به فیفا شکایت کرد. این بازیکن که هفته گذشته از دنیای فوتبال خداحافظی کرد توانسته در این شکایت باشگاه تراکتور را مغلوب کند و فیفا در حکمی باشگاه تراکتور را به دلیل عدم پرداخت به موقع مطالبات این بازیکن به ۸۲۰ هزا
..در روز شنبه مورخ 18 خردادماه 1398 ثبت نام و تمرین فقط از ساعت 0900 تا 1100 انجام می شود و باشگاه در عصر این روز تعطیل است.بدیهی است ثبت نام و تمرین از روز یکشنبه 19 خردادماه طبق روال معمول از ساعت 0900 تا 1200 و 1600 تا 1900 انجام خواهد شد.اعضاء محترمی که مایل به تمرین در زمان کار باشگاه یا بعد از ساعت 1900 هستند لازم است پیش از مراجعه به باشگاه زمان تمرین خود را هماهنگ کنند...#اصفهان #سالن_تیراندازی_شهدای_هاتف #تیراندازی #ثبت_نام #گروه_ورزشی_آرش_کمانگیر #باشگاه_تی
جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان رقابتی است میان باشگاه های کتابخوانی در شهرها و روستاهای سراسر ایران که چهارمین دوره آن در سال ۱۳۹۸ با شرایط زیر برگزار خواهد شد:
فعالیت باشگاه های کتابخوانی دایمی بوده و هر زمان از سال با شرایطی که در این شیوه نامه آمده است،علاقه­ مندان واجد شرایط می توانند با مراجعه به سایت، باشگاه خود را ثبت کنند.
باشگاه هایی که در سال های قبل ثبت شده اند، در سال ۱۳۹۸ هم رسمیت دارند و می توانند در جام باشگاه ها شرکت ک
چیه این فوتبال؟ (این جمله رو به نظرم مثل شعر معروف سعدی که میگن سردر سازمان ملل‌ه – که البته میگن سردر یه بخش کوچیکی‌ه - باید به نقل از فردوسی‌پور سردر فیفا بنویسن!
بعد از حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا، واقعا نیاز بود که دنیا قشنگی‌هاشو بهمون نشون بده. و چه زیبایی بالاتر از دیدن بازی لیورپول – بارسلونا اون هم توی آنفیلد و اون هم با این پایانِ رویایی.
من وقتی عقلم رسید استقلالی شدم. همون پنج و شش سالگی. توی فوتبال اروپا هم برزیل رو به شکل کلا
چقدر دوست دارم یکی الآن بهم پیام بده بگه بیا بریم شبی که ماه کامل میشود رو ببینیم این هفته...
چقدر دوست دارم یه نفر خاص بهم پیشنهادش بده ! 
+مشکوکم جد و آبادتونه ! :))) 
+من اونقدر خسته ام نای جواب دادن نظرها رو ندارم ! قول میدم تا ۴شنبه ۱۲ شب همهه رو جواب بدم ... 
در روز شنبه مورخ 18 خردادماه 1398 ثبت نام و تمرین فقط از ساعت 0900 تا 1100 انجام می شود و باشگاه در عصر این روز تعطیل است.بدیهی است ثبت نام و تمرین از روز یکشنبه 19 خردادماه طبق روال معمول از ساعت 0900 تا 1200 و 1600 تا 1900 انجام خواهد شد.اعضاء محترمی که مایل به تمرین در زمان کار باشگاه یا بعد از ساعت 1900 هستند لازم است پیش از مراجعه به باشگاه زمان تمرین خود را هماهنگ کنند...#اصفهان #سالن_تیراندازی_شهدای_هاتف #تیراندازی #ثبت_نام #گروه_ورزشی_آرش_کمانگیر #باشگاه_تیر
چقدر مدرسه زیباست!چقدر تحصیل زیباست! من تمام پدر مادرهای عزیزی که دغدغه لوازم تحصیل فرزندانشان را دارند که هم دوست دارند وسایلی با ذوق بچه هایشان داشته باشند هم دوست دارن وسایلی به صرفه داشته باشند را درک می کنم پس شما می توانید با مراجعه به خرازی برلیان به دو هدف خود که حق شماست برسید.تخفیف های این واحد صنفی %8 می باشد.
⛔⛔⛔ خدمات قابل ارائه در این واحد صنفی شامل امکان خرید از طریق سامانه باشگاه مشتریان رهیاب( خرید اعتباری رهیاب) و پرداخت ا
انچه بر عمو گذشت ...
بعد از چند روز جست و جوی فراوان و تلفن بازی بسیار توانستم با یک باشگاه سوارکاری  صوبت کنم و بفهمم قیمتای تو نت چقد توهمیه :|
اینجا گفته بود در باشگاه خصوصی هرینه یک دوره 210 تومان هست جلسه ای هم بشینی از 10 تومن باشگاه های دولتی شروع میشه تا 40 تومن ولی واقعیت اینجوری بود 10 جلسه 800 تومن تک جلسه 80الی 100 تومن :| 
اسب کهر میخوام سوار شم ... شما چه رنگی سوار میشی هانیه خانوم ؟ :)
رئیس باشگاه ناپولی، اورلیو دی‌لورنتیس اعلام کرد مژده‌ای برای هواداران این تیم دارد و امروز دوشنبه باشگاه ناپولی پیوستن یک بازیکن جدید به این تیم را رسماً اعلام خواهد کرد. ناپولی که امسال با اختلاف زیاد نسبت به یوونتوس، فصل را با کسب مقام دوم سری آ به پایان رسانده در اولین فصل فعالیت زیر نظر کارلو آنچلوتی موفق به کسب 79 امتیاز در این لیگ شد و از این گذشته در چمپیونزلیگ هم بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت تا هوادارانش را به سال آینده امیدوار کند
 چقدر دوست داشتن تو خوب است. دوست داشتن تو  ماهی قرمز هیچ سفره هفت سینی نیست. دوست داشتن تو عین ساعت تحویل سال است. ــ همیشه منتظرش مانده ایم. ــ دوست داشتن تو  عیدی اول فروردین است. کاش همیشه عید بود. کاش همیشه تو را عیدی می گرفتم. تو را دوست دارم زمین از چرخیدن می ماند. و خورشید فراموش می کند که باید غروب کند. تو را دوست دارم. سیب ها  همه ی فصل ها به شکوفه می نشینند. چلچله ها کوچ نمی کنند. وقتی تو را دوست دارم دختر کوچک آسمانم هنوز.
اولین پست ۹۸مون
گاهی شبیه مستند ها خودم رو تصور میکنم. از جایی که هستم هی میرم بالاتر و بالاتر. زمین چقدر کوچیکه شبیه توپ شیطونک های رنگی و ما چقدر کوچیک تر. چقدر کوچیک بدون ریزترین تاثیری توی این دنیا. اما زندگیمون و کارامون چقدر برامون بزرگن. چقدر خودمونو جدی میگیریم. چقدر زندگیمون رو محکم میچسبیم. چقدر تنها داراییمون( زندگی منظورمه) توی این دنیا کوچیکه. 
چقد دوست داریم تنها داراییمون رو خوب و مهم نشون بدیم. همه مون همینیم همگی ...
 
پ.ن: باز عنوان برگرفته ا
از آن دست سریالهای شبکه ی نمایش خانگی که داستان جذابش نمیگذارد منتظر قسمت بعدی اش نباشی. قسمت اولش را همان اول دیدم و بعد متوقف شدم. دیشب پنج قسمت رو پشت سر هم دیدم. چقدر دوست داشتنی اند شخصیتهای داستان‌. چقدر کاظی رو دوست دارم با آن به قول خودش زر زر هایش. چقدر نوید برایم مبهم است. چقدر دانیال جنتلمن است و چقدر گیسو مهربان است با همه. خنده های رها هم دلبر است. چشمهایش مخصوصا. دیشب یاد سریال لاست افتادم. کرگدن هم مانند آن سریال در پی اتفاقی که در
اگر دوست دارید که بدانید ضریب هوشی واقعی شما چقدر است؟ می توانید با پاسخگویی به سوالات علمی نرم افزار "ضریب هوشی" به خواسته ی خود برسید.
به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ همیشه یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که در ذهن ما وجود دارد، این است که مقدار بهره هوشی ما چقدر است؟ تست های علمی مختلفی وجود دارد که می توانند به شما کمک کنند تا از میزان بهره هوشی خود مطلع شوید. طبق درخواست شما نسخه ی علمی ضریب هوشی بر اساس استاندارد های iqtest به
اختصاصی سایت سپاهان کاشمر 
جلسه معارفه مدیر فنی باشگاه سپاهان کاشمر و نیز سرپرست تیمهای فوتبال
این باشگاه روز یکشنبه 1397/2/15 در محل باشگاه ؛ با حضور آقایان ؛ هادی
کامل، مرتضی قائمی ، کاظم خوشه چین ، علی مزاری ، علی یکتاپرست ، رامین
کاوسی ، مهدی ایزدی و حسن صانعی پور برگزار شد در ابتدا کاووسی سخنگوی
باشگاه ضمن خوش آمد گویی به حاضرین گفت : حضور آقای مجید حسابی را در
باشگاه سپاهان کاشمر را به فال نیک میگیریم و این امر از همین ابتدا باعث
ایجاد ج
چقدر زود می گذرد! حالا دیگر من در جایی قدم می گذارم که ماه ها پیش در رویاهایم آن را تمنا می کردم و چه قدر این زندگی جذاب و زیباست...حقیقت هایی که به واقعیت های من تبدیل شده اند و این قانون دنیا مرا به وجد می آورد حالا یک سال پیرتر شده ام و تجربه های جدیدم نه تنها ذهنم را صیقل داده اند بلکه ردپای آنها را در چهره ام به وضوح می بینم. رویاهایم هنوز مرا برای موجود شدن می طلبند و من مشتاقانه در پی آنها خواهم رفت. چقدر زود میگذرد و من چقدر این گذر زمان را د
 آشنایی با باشگاه استقلال تهراندر سال 1323 چهار جوان تصمیم گرفتند تا باشگاهی تاسیس کنند.نام آنها میرزایی، نواب، خشایار و جانانپور بود. علاوه بر آنها خاکزاد، گیتی، گریش، کلانی، مهدیون و حسینی نیز دیگر اعضای باشگاه بودند که به دلیل علاقمندیشان به دوچرخه سواری نام باشگاه را دوچرخه‌سواران نهادند.
ابتدا تنها رشته فعال باشگاه دوچرخه سواری بود، اما بعدها رشته های والیبال، پینگ پنگ، بسکتبال، وزنه برداری، کشتی، شنا و فوتبال نیز فعالیت خود را آغا
شنبه نرفته بودم باشگاه
نمیدونم برنامه شنبه ها چیه
هفته آینده شنبه باشگاه تعطیله
دوشنبه ها با توپ و میله مربی کار میکنه
چهارشنبه ها با وزنه و کش
انگشت اشاره دست چپم از شدت کار کردن با وزنه بی حس شده
نمیدونم چرا آنقدر کار کردن با وزنه رو دوست دارم
کلاس قبلی حرکات اصلاحی که میرفتم عشق می کردم می رسیدیم به حرکت با وزنه
ادامه مطلب
 عبارتها و جمله ها در انگلیسی پرکاربرد \
11 dollarsیازده دلار52 centsپنجاه و دو سنتA fewیک کمی(قابل شمارش)A littleیک کمی (غیر قابل شمارش)Call the policeپلیس خبر کنید/ زنگ بزنید به پلیسDid your wife like California?آیا همسر شما کالیفرنیا را دوست دارد؟Do you have any coffee?آیا (هیچ) قهوه(ایی) دارید؟Do you have anything cheaper?آیا چیزی ارزان تر دارید؟Do you take credit cards?آیا شما کارت های اعتباری می پذیرید؟How are you paying?شما چگونه پرداخت می کنید؟How many people are there in New York?چقدر مردم در نیویورک هستند/ جمعیتش چقدر است
در واقع رابطه دو نفر ربطی نداره که چقدر اون دو نفر شاخ باشن.
به این ربط داره که چقدر برای همدیگه مناسبن و با این حسی که از هم میگیرن هر کدوم چقدر میتونن پیشرفت شخصی داشته باشن.
مثلا دوستم مسگفت فلان خواننده رو دوست دخترش ول کرده رفته. مگه کسی فلانی رو هم میتونه ول کن کنه؟
گفتم اره :/ خیلی هم راحت
 
 
همونطور که اکس من دکتر بود و پولدار و جنتلمن فکر میکردم هست و همه براش سر و دست میشکستن. ولی دید بدردم نمیخوره.
 
میگه 
شاید بعد ها همدیگرو ملاقات کرد
از باشگاه باهام تماس گرفتن که کلاس رقصمون کنسل شده:|یعنی به شخصه قصد کنسل کردن زندگی مدیر باشگاه رو داشتم!اخه لامصب انرژی منفی های منو عمت میخواد بشوره ببره؟!
اصلا یه گربه سیاه شومی در درون من وجود داره که وقتی پامو تو هر باشگاهی میذارم یا منحل میشه یا کلاسش کنسل میشه!این الان سومین باره!
مربیم بعدش زنگ زد و گفت رفته یه باشگاه دیگه و اگه میخوام برم بهش اطلاع بدم.اتفاقا روز و ساعت جدید این باشگاه بهم بیشتر میخوره !!!(خوش شانس کی بودی تو ؟!)
خدا رحم
چقدر سخته زندگی با کسی که یه زمانی عاشقش بودی و حالا از چشمت افتاده
چقدر سخته نتونی ببخشیش
چقدر سخته دیگه نتونی بهش اعتماد کنی...
چقدر سخته دیگه دروغاش و باور نکنی
وقتی بهت میگه دوست دارم دیگه دلت نلرزه....
چقدر سخته زندگی کردن با تمام این سختی ها...
هی بهش نگاه میکردم و ذوق مرگ میشدم!بالاخره خریدمت!
یه بطری قرمز ورزشی برای باشگاه گرفتم،خداییش بطری قبلیم خیلی ضایه بود!مخصوصا اون عکس
میکی موز(موس،ماوز؟؟) که روش بود...
با کلی روق گذاشتمش توی کیفم و پیـــــش به سوی تمرین...
بدو بدو رفتم سمت پله های مترو و از شانسه خشگلم همون لحظه مترو رفت،و باز هم من موندم و
صندلیای خالی ایستگاه مترو
بعد از کلی دویدن رسیدم باشگاه و دیدم یـــــاعلی چقدر آدم م م م م م! قبل از تابستون فقط 15 تا
شایدم کمتر بودیم حالا
وبلاگ نویسی رو دوست دارم! دلم میخواد لحظه به لحظه این روزها رو ثبت کنم، بگم چقدر حالم خوبه، چقدر ذوق دارم برای دیدن دوباره عزیزام!نمیگم وقتشو ندارم، اما فعلا این وبلاگو دوست ندارم! 
زمانش برسه همه چیزُ ثبت میکنم:) 

خدارو شکر برای تک تک این ثانیه های متفاوت زندگیم:)
این حال خوبو برای همه آرزو میکنم^_^
موسیقی زنده ش در غیاب اسلام و مسلمین قر داشت. به دوست داشتم میگفتم دقت کن که اگر اسلام دست و پای ماها رو نبسته بود چقدر یکجور دیگری بودیم. خود خواننده هم شنید و خندید چه برسه به دوست که از هر شوخی بی مزه ی من نیم ساعت ضعف میکنه و ریسه میره.
به گزارش دورتموند ایران ، تیم فوتبال بورسیا دورتموند در هفته دوازدهم رقابت های بوندسلیگا به مصادف پادبورن رفت. پیش از این دیدار و با تصمیم باشگاه دورتموند، در یک اقدام فرهنگی از شش نفر از هواداران وفادار و دیرینه این باشگاه تقدیر به عمل آمد.
 
میدونی چیه؟ ارزش آدم ها به شغل و لقب و پولی که درمیارن! دیگه مهم نیست طرف چقدر بدذاته چقدر دورو و خودخواهه مهم اینه با پول شما رو ببره زیر منتش بعدش میبینید چقدر آدم هارو راحت مطیع و طرفدار خودش میکنه. این روزا هرکی که فکر میکردم منو به خاطر خودم دوست داره نشون داد که اشتباه میکردم و من با حجم عظیمی از دورویی روبرو شدم.
میدونی چیه؟ ارزش آدم ها به شغل و لقب و پولی که درمیارن! دیگه مهم نیست طرف چقدر بدذاته چقدر دورو و خودخواهه مهم اینه با پول شما رو ببره زیر منتش بعدش میبینید چقدر آدم هارو راحت مطیع و طرفدار خودش میکنه. این روزا هرکی که فکر میکردم منو به خاطر خودم دوست داره نشون داد که اشتباه میکردم و من با حجم عظیمی از دورویی روبرو شدم.
دل نوشته سید شهیدان اهل قلم خطاب به امام خامنه ای(مدظله):
"عزیز ما! ای وصی امام عشق! آنان که معنای ولایت را نمی دانند در کار ما سخت درمانده اند، اما شما خوب می دانید که سرچشمه ی این تسلیم و اطاعت و محبت در کجاست.
 خودتان خوب می دانید که چقدر شما را دوست می داریم و چقدر دلمان می خواست آن روز که به دیدار شما آمدیم، سر در بغل شما پنهان کنیم و بگرییم.
 ما طلعت آن عنایت ازلی را در نگاه شما بازیافتیم
لبخند شما شفقتِ صبح را داشت و شبِ انزوای ما را شکست.
سر
سلام ویژه 
اگه دوست دارید در منزل ورزش کنید و حس باشگاه رفتن رو تجربه کنید در ادامه همراه ما باشید لطفا
دانلود گلچین آهنگ های بیس دار باشگاه بدنسازی و آهنگ ورزشی با کیفیت بالا و لینک مستقیم
Downloading Collection Gym Musics From DayMusics
آهنگ مخصوص پارکور ، ایروبیک ، ورزش های رزمی ، چربی سوزی ، دویدن و فیتنس
دانلود آهنگ ها بصورت تک تک + پخش آنلاین آهنگ
 
دانلود آهنگ بدنسازی 
 
با ورود به سایت دی موزیک به دنیای موزیک قدم می گذارید !!!
پاسخ سوال 9901027 باشگاه آگاه
دانش بازار سرمایه
سوال :کدام یک از گزینه های زیر بیشترین درآمد حاصل از فروش نماد "سپ" از اول سال مالی تا پایان دوره مالی منتهی به 98/12/29 است؟
 
✍️کد سوال 9901027
پاسخ: گزینه 3
(گزینه 3: درآمد حاصل از سایر کارمزد POS)
 
جهت معرفی معرف در باشگاه مشتریان کارگزاری آگاه DL0914 را به عنوان معرف خود معرفی کنید و 400 امتیاز دریافت کنید
عضویت در باشگاه مشتریان آگاه
,دریافت جواب سؤالات باشگاه آگاه,دریافت جواب سوالات باشگاه آگاه در تلگرا
مسابقه بزرگ 98 ، باشگاه والیبال مبین روز 2 اسفند بین تیم های شعب مختلف باشگاه در رده های سنی مینی والیبال و نوجوانان برگزار شد
با تشکر از مربی های توانمند باشگاه بابت زحمات و آموزش های حرفه ای و تکنیکی به ورزشکاران و آماده ساز شون برای مسابقه
با تشکر از ورزشکاران منظم و با انگیزه باشگاه که به موقع در مسابقه حاضر شدند و با نظمی عالی مسابقات رو برگزار کردند
و در آخر با تشکر از اولیای عزیزی که با حضورشون باعث گرمتر شدن مسابقات و انگیزه بیشتر ورزش
شما ورزش کنید، تخفیفش با ما
آنی هایپری های عزیز، امروز میخواهیم برای اون دسته از خانم هایی که عاشق ورزش هستند باشگاه آدینا رو معرفی کنیم و خبر خوبتر اینکه اگه عضو سایت آنی هایپر باشید برای کلیه خدماتش بهتون 20% تخفیف میده.
از اونجایی که مشکل خیلی از خانم ها نبودن باشگاه ورزشیی هست که بتونه در هر تایمی امکان ارائه خدمات داشته باشه باشگاه آدینا اومده تا این مشکل رو برطرف کنه. باشگاه ورزشی بانوان آدینا یک مجموعه کامل از خدمات ورزشی هست که با ک
کلیک کنید
سروش رفیعی که در دور رفت برای شهرخودرو به میدان رفته بود، هم‌اکنون با گذشت نیم‌فصل به پایان کارش با تیم مشهدی رسیده و جدایی‌اش قطعی شده ولی هنوز رضایت‌نامه رسمی را دریافت نکرده و باشگاه شهرخودرو در حال رایزنی با تیم‌های خواهان این بازیکن است.
 
جواد طاری‌بخش، سخنگوی باشگاه شهرخودرو در این باره گفت: سروش رفیعی همچنان با ما قرارداد دارد و از جدایی او بی‌اطلاع هستیم.
 
او ادامه داد: اینکه گفته می‌شود رفیعی از فولاد پیشنهاد دارد
 پس از مشخص شدن مصدومیت مادیبو مایگا مهاجم مالیایی مدنظر قرمزها این باشگاه حالا به دنبال مهاجم خارجی دیگری می‌گردد.
گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس طی 24 ساعت آینده مهاجم مدنطر و جدید خود را معرفی خواهد کرد و همچنین علا عباس مهاجم 22 ساله و ملی پوش تیم ملی عراق و باشگاه الزورا  گزینه جدی و جدید سرخپوشان است.
این مهاجم  جوان در فصل قبل که با الزورا در لیگ قهرمانان حضور داشت و همگروه ذوب آهن نیز بود موفق شده در 18 بازی خود برای این تیم عراقی 11 گل به
یعنی این چند روز بعد اون ماجرای رمز دار تازه فهمیدم ، روابط چقدر زیاده و من چقدر ساااده ام :/ 
فکر میکردم طرف متاهله چون حلقه دستش بود ! الان فهمیدم دوست پسرشه ! بعد اینها به درک ! نشسته راحت از روابطشون میگه ! 
به اون یکی که دوست پسرش همکلاسیمونه ، میگم اون فلش من رو از دوست پسرت بگیر فردا بیار برام لطفا !برگشته میگه امشب نوبت خونه ی منه ، بیاد میگم بیاره میگیرم ازش :/ 
من :/ نوبت خونه ی اون :/ 
اون یکی ۱ ساله با دوست پسرش به هم زده ، نشسته از مشکلاتش
 
انتشار کتاب جوزم برگ زرینی بر افتخارات این سرزمین کهن است
چاپ نخستین کتاب جوزم با عنوان :
- جوزم سرزمین ماندگار(با تاکید بر جغرافیای طبیعی , انسانی و گردشگری)
 ➖Persistent Land Javazm(Emphasizing on natural, human and tourism geography)
✔️ مولفان:کاظم طاهری نژاد جوزم فاطمه طاهری نژاد جوزم علی طاهری نژاد جوزم انتشارات: اندیشمندان یزد تعداد صفحات: ۲۳۶ صقطع: وزیرینوع چاپ: سیاه و سفید - رنگیسال انتشار: پاییز ۱۳۹۸شابک:۱۷۷۱
جهت دریافت کتاب به ایدی  Geomorphology1369 در تلگرام پیام ار
باشگاه استقلال امروز مذاکرات اولیه خود را با علی کریمی بر سر تمدید قرارداد آغاز کرد.

 
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امروز صبح در محل اردوی آبی پوشان در العین امارات مذاکرات باشگاه استقلال با علی کریمی آغاز شد‌.در این مذاکرات باشگاه استقلال پیشنهادات خود را به علی کریمی برای تمدید قرارداد ارائه و مقرر شد وی ظرف مدت یک هفته به باشگاه پاسخ بدهد.در روزهای آینده باشگاه
محمد صلاح بازیکن فوتبال اهل مصر میباشد وی در باشگاه لیورپول اینگلیس بازی میکند وی در پست هافبک هجومی و حمله و وینگرراست بازی میکند و سابقه عضویت در تیم های المقاولون و العرب وچلسی و فیورنتینا و رم و لیورپول را دارد او همچنان سابقه57بازی و 33گل ملی قد:175      سن:26      شمارهپیراهن:11           تیم:باشگاه لیورپول و تیم ملی مصر
خوشحالم اولین بوسه‌م با تو بوده. خوشحالم اولین کسی که بغلم کرد تو بودی. تنها کسی که بغلش خوابیدم.‌ خوشحالم. که امشب که پسره لبامو بوسید، از ته دلم راضی بودم فرستم نیست، که فرستم با تو بوده. در حد شکر کردن خوشحالم. اینکه اولین بوسه‌م با 'تو' بوده ،صرف نظر از هر چیز دیگه‌ای، خوشحالم میکنه.
میدونی چی خوشحال ترم میکرد اما؟ که نون تو میبودم. نونِ 'تو'. نون تو میبودم و امشب نمیذاشتم بغلم کنه، گردنمو ببوسه و لبامو. کاش نون 'تو' میبودم.
 
راستش اومدم همو
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، این پیراهن که 120 سال پیش طراحی شد به هیچ عنوان استانداردهای پیراهن‎های امروزی را ندارد. پیراهنِ 120 سال پیش بارسلونا همانند پیراهن مردانه است و دگمه دارد! تصویری از این پیراهن را اینجا می بینید: منبع: جام جم انتهای پیام/
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان | " جذاب ترین " نقشی در تولید محتوای این مطلب ندارد، مطلب منتشر شده با ذکر منبع می باشد.
سلام دوستان بورسی عزیزم
امیدورام حال دلتون خوش و جیب هاتون همیشه پر از پول باشه.
دوستان عزیزی که کدهای بورسیشون رو رایگان از کارگزاری آگاه گرفتن (این مطلب و این لینک) حالا وقتشه به باشگاه آگاه بپیوندید. لازم به ثبت نام مجدد نیست و با همون نام کاربری و همون کلمه عبور در باشگاه لاگین بشین (اینجا) بعد از با محیط باشگاه آشنا بشید.
چند تا توضیح راجب باشگاه بدم:
- در باشگاه میتونید با پاسخگویی به سوالاتی که در روزهای غیرتعطیل منتشر میشه میتونید امتی
سوالاتی که کاربران باشگاه خبرنگاران جوان در قسمت کلینیک آنلاین مطرح کرده‌اند، عضو انجمن متخصصان گوارش و کبد ایران پاسخ داد.
به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ پاسخ سوالاتی که کاربران باشگاه خبرنگاران در قسمت «کلینیک آنلاین» مطرح کرده بودند، منتشر شد.
شما هم می‌توانید با مراجعه به کلینیک باشگاه خبرنگاران و طرح سوالات خود، پاسخ را از پزشکان مربوطه دریافت کنید.
پاسخ  سوالات شما در زمینه «بواسیر» را سیدمحمد صا
سلام دوستان بورسی عزیزم
امیدورام حال دلتون خوش و جیب هاتون همیشه پر از پول باشه.
دوستان عزیزی که کدهای بورسیشون رو رایگان از کارگزاری آگاه گرفتن (این مطلب و این لینک) حالا وقتشه به باشگاه آگاه بپیوندید. لازم به ثبت نام مجدد نیست و با همون نام کاربری و همون کلمه عبور در باشگاه لاگین بشین (اینجا) بعد از با محیط باشگاه آشنا بشید.
چند تا توضیح راجب باشگاه بدم:
- در باشگاه میتونید با پاسخگویی به سوالاتی که در روزهای غیرتعطیل منتشر میشه میتونید امتی
وقتی چشم‌هایم را می‌بندم، وقتی چشم‌هایم را باز می‌کنم، یک ثانیه بین هست و نیست، و احتمالا آن یک ثانیه را نمی‌شود با فیزیک هایزنبرگ و نسبیت انیشتین محاسبه کرد. آن یک ثانیه جایی‌ست که نمی‌شناسم. تا یک جایی می‌گردیم دنبال کسی که ما را با همه خصوصیات بد و خوبمان قبول کند. بعد می‌فهمیم نمی‌شود و شروع می‌کنیم به تغییر خودمان برای حفظ دیگران. آخرش درک می‌کنیم که نه ما می‌توانیم از خودمان فرار کنیم و نه تغییرات ما هرگز در چشم دیگران واقعی جلو
برای داشتن اندامی مناسب باید بدانیم که چه مقدار کالری دریافت می‌کنیم و چه میزان کالری می سوزانیم. معمولا ورزشکاران میزان کالری که هنگام ورزش در باشگاه می‌سوزانند را بیش از حد واقعی تخمین می‌زنند.به گزارش سلامت نیوز به نقل از ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از My fitness pal، ورزشکاران فعالیت‌های مختلفی در باشگاه انجام می‌دهند و میزان کالری سوزی آن را معمولا بیش از حد ارزیابی می‌کنند. بررسی‌ها نشان داده است که میزان کالری سوزی دویدن بر روی تردمیل 13 درصد،
بابا جان! قلبم خالی است. مرگ تو با تهی شدن وجود من برابر بود. انگار چیزی را گم کرده‌ام و ان چیز تو هستی. ندیدن و نبودن تو برایم سخت است. دیگر منزل پدری برای من چه معنی میتواند داشته باشد؟ وقتی تو نیستی تا باغچه ها را آب بدهی؟ تو نیستی تا در را به روی ما باز کنی و ساکت و آرام یک گوشه بنشینی و بازی بچه‌ها را نگاه کنی. خانه خالی است، قلب ما خالی است.
تک‌تک سلول‌های بودن ما درد می‌کند. حالا دیگر من از چه کسی سراغ بچگی‌هایم را بگیرم؟ خاطره اولین کفش‌
سئو را می توان به عنوان فعالیت بهینه سازی صفحات وب یا کل سایت ها برای ارتباط بیشتر آنها با موتور جستجو تعریف کرد و بدین ترتیب موقعیت های بالاتری در نتایج جستجو بدست آورد. یکی از واقعیت های مربوط به سئو این است که مهم نیست چقدر بهینه سازی و کار شما در سایت …The post موتورهای جستجو چگونه کار می کنند؟ appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2SncwvB
مشاهده مطلب در کانال
توی کارش موفق بود عروس که شد، قید کار کردن را زد. چهار گوشه ی کار را بوسید به کل خانه نشین شد. گفت:" شوهرش دوست ندارد کار کند." گفت:" خیلی کیف دارد به خاطر کسی که دوستش داری، خانه نشین شوی، حتی اگر عاشق کارت باشی، حتی اگر توی خانه ماندن را دوست نداشته باشی." لبش می خندید چشمهایش اما نه. غم چشمهایش را نمی توانست قایم کند. این آخرها هر وقت می دیدمش توی خودش بود. دلم می خواست ازش بپرسم برای آدم ِ دیگری عوض شدن، چطور است، مزه دارد؟ بعد دیدم بهتر است آدمها
جونم براتون بگه که از نوشتن با گوشی دل خوشی ندارم
ولی دارم می نویسم دیگه!
امروز باشگاه نرفتم 
میخوام ماه بعد باشگاه ثبت نام نکنم و به جاش هزینش رو بدم توپ پیلاتس
یکم تو خونه کار کنم خودم
که بدنم رو فرم بمونه و دوباره از اول دی برم باشگاه
البته وزنه نیم کیلو ای هم باید بخرم
مربی ی سایت معرفی کرده برای خرید توپ
باید خرید کنم
ادامه مطلب
 
انتشار کتاب جوزم برگ زرینی بر افتخارات این سرزمین کهن است
چاپ نخستین کتاب جوزم با عنوان :
- جوزم سرزمین ماندگار(با تاکید بر جغرافیای طبیعی , انسانی و گردشگری)
 ➖Persistent Land Javazm(Emphasizing on natural, human and tourism geography)
✔️ مولفان:کاظم طاهری نژاد جوزم فاطمه طاهری نژاد جوزم علی طاهری نژاد جوزم انتشارات: اندیشمندان یزد تعداد صفحات: ۲۳۶ صقطع: وزیرینوع چاپ: سیاه و سفید - رنگیسال انتشار: پاییز ۱۳۹۸شابک:۱۷۷۱
جهت دریافت کتاب به ایدی  Geomorphology1369 در تلگرام پیام ار
بازاریابی محتوا استفاده از محتوا برای جذب مخاطب و ترجمه آن به فروش است. ویژگی SEO محتوای بهینه سازی شده موتور جستجو را ایجاد می کند تا بتوانید توجه وب سایت های موتورهای جستجو را به خود جلب کنید. نحوه تهیه مطالب شخصی خود یا نوشتن مطالب خود را تعیین می کند که چقدر سریع …The post SEO یا بازاریابی محتوا چیست؟ appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3aAl4p3
مشاهده مطلب در کانال
با اعلام رسمی باشگاه استقلال این باشگاه دیگر تمایلی به ادامه حضور سرمربی ایتالیایی تیمش ندارد.
آندره آ استراماچونی یک شب قبل از بازی با پیکان تمرینات این تیم را ترک کرد و صبح روز بازی از ایران خارج شد تا آبی ها در سه بازی آخر خود قبل از تعطیلات بدون سرمربی باشند و البته 5 امتیاز حساس را از دست بدهند.
 
در این مدت مدیران استقلال تلاش زیادی کردند که با استفاده از مناسبات سیاسی استراماچونی را به ایران برگردانند و در شرایطی که 160 هزار دلار پول  به
مدرسه فوتبال ساتراپ آب پخش،چند سالی است که فعالیت خود را در زمینه آموزش فوتبال آموزان در درده های مختلف سنی آغاز کرده و توانسته با رعایت استانداردهای لازم،موجبات رضایتمندی مردمی را فراهم کند.
مدیر و مربی این مدرسه فوتبال،اصغر حسین زاده است که با داشتن افتخارات زیادی در کسوت مربیگری،در کیفیت بخشی به آموزش فوتبال آموزان،نقش بسزایی داشته باشد.
حسین زاده دارای مدرک مربیگری A و یکی از مریبان با دانش استان بوشهر است که توانسته با تیمهای مختلف،
 
به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، با اعلام امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال و به پیشنهاد آندره‌آ استراماچونی، «هروویه میلیچ» مدافع چپ سابق تیم‌های فیورنتینا، ناپولی، المپیاکوس، کروتونه، هایدوک و روستوف؛ روز یکشنبه جهت امضای قرارداد با باشگاه استقلال (در صورت تایید در تست پزشکی) وارد تهران خواهد شد.این بازیکن 30 ساله، سابقه 6 بازی ملی برای کرواسی مقابل تیم‌های ملی آرژانتین، پرتغال، کره‌جنوبی، سوییس، مالت و لیختن‌اشتاین را د
باشگاه کوهنوردی کاراکال بادرود پس از بیش از یک دهه تلاش مستمر کوهنوردان منطقه بادرود در زمینه کوهنوردی آماتور و نیمه حرفه ای در سطح کشور با هدف ارتقای ورزش کوهنوردی به صورت استاندارد و حرفه ای |آغاز بکار نمود و با شماره ثبتی 203/14/15020 در مورخ 1397/04/20 در وزارت ورزش و جوانان ج ا ایران ثبت گردیدنام و نماد باشگاه از حیوان شکاری و درنده این منطقه که از نظر سرعت و هوش زبانزد است برداشته شده است .
درست نمی‌دانم چه فعل و انفعالاتی در بدن رخ می‌دهد که منجر به دوست داشتن کسی می‌شود!دیشب به دوستی که فکر می‌کردم دلش را شکستم پیام دادم و الحمدالله انگار روابط دوستی ترمیم پذیر است! خوشحال شدم. از تهِ دل!امروز صبح به مقصدِ مدرسه در ماشین نوابی نشسته بودم و داشتم فکر می‌کردم که من چقدر نوابی را دوست دارم! از تهِ دل! درست است که از تیپ و لباس پوشیدنش خوشم نمی‌آید، اما حسن خلق و دائم الخنده بودن و خیلی دیگر از اخلاقیات خوبش مرا جذب کرده است.همی
در حالی که شایعات زیادی در مورد آینده گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید شنیده می شود، عکسی از او با پیراهن باشگاه چینی جیانگسو سونینگ، خبرساز شده است.
به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل در فهرست رئال مادرید برای دیدار مقابل بایرن مونیخ قرار گرفت و پس از آن دیدار، زین الدین زیدان تایید کرد که این باشگاه در حال برنامه ریزی برای فروش این ستاره ولزی است؛ اظهارنظری که با واکنش جاناتان بارنت، مدیر برنامه های این بازیکن، مواجه شد.
پس از آن شایعات زیادی در مو
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  نایب‌رئیس انجمن داروسازان ایران گفت: داروی آنابولیک که این روز‌ها در باشگاه‌های ورزشی مردان جوان استفاده می‌کنند و مورد تبلیغ است، باعث نازایی می‌شود. براین اساس به هموطنان هشدار می‌دهیم به این تبلیغات توجهی نکنند. سید‌علی فاطمی گفت: مصرف داروی هورمونی آنابولیک باعث تحلیل غدد جنسی مردان شده و متاسفانه این دارو توسط مربیان باشگاه‌های ورزشی برای پرورش اندام تجویز می‌شود که علاوه بر نازا
 صاحب باشگاه آدم دست و دلبازیه، یه
مرده هر روز میاد بطرای پلاستیکیو‌ جم میکنه و میبره معمولا یه پسر ۸ ۹
ساله هم باهاش میاد، از اون آدمای بدبختن ک هیچی ندارن، نکته بدترش اینه که
امروز با یه پسر دو سه ساله اومده بود، آخه تو که نه پولی داری نه کاری
داری نه هیچی داری از همه بدتر معتادم هستی چرا باید بچه داشته باشی :/
فقر
و بدبختی ازشون میباره اما حداقل دو تا بچه کوچیک داره، اون بچه ها چه
آینده ایی دارن، دلم واسه پسربچه ۲ ساله کباب شد واقعا، زندگ
بزرگترین خبرگزاری فـارسی زبان دنیا باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی ملی است که به منظور آموزش مهارتهای حرفه ای خبرنگاری و رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه جوانان علاقمند به این حرفه و پوشش جامع خبری توسط معاونت سیاسی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تاسیس شده است.
گزارش خبرورزشی، بیش از یک سال از آغاز به کار تلویزیون می‌گذرد، ولی به جز دو مصاحبه کوتاه و بی‌اثر چیز دیگری از آن دیده نشده و عملاً یک تلویزیون بی‌اثر است، اما اینکه چرا این تلویزیون از امتیازش استفاده نمی‌کند جای تعجب دارد و مدیر این تلویزیون با مصاحبه‌ای پرده از عدم همکاری بعضی از مدیران باشگاه برداشت. او مدعی بود بعضی از افراد داخل باشگاه به بازیکنان خط می‌دهند تا با تلویزیون رسمی باشگاه هیچ مصاحبه‌ای انجام نشود. در حالی که وقتی رسا
دیشب با چند دوست دورهم جمع بودیم. روی موبایل یکی از بچه ها یک پروکسی برای آیفون آمد، از یک دوست. فقط یکنفر در جمع آیفون داشت. پروکسی را زد و بعد همه یکی یکی به عزیزانشان تصویری زنگ زدند. یکی به خواهرش در اروپا زنگ زد، دیگری به برادرش در کانادا، یکی هم چند روز بود آمده بود سفر و  زن و بچه اش را در شهرستان ندیده بود. مثل قدیمها شده بود که یکنفر توی محل تلفن داشت و همه جمع می شدند خانه اش و تلفن هاشان را می زدند. چقدر اینترنت فاصله هایمان را کم کرده بو
اگر شما یک متخصص SEO هستید ، می دانید که ابزارهای SEO برای تلاشهای روزانه بهینه سازی شما چقدر مهم است. ابزارهای پیشنهادی برای کلمات کلیدی ، نرم افزار تجزیه و تحلیل پیوندهای ورودی ، و چکرهای SERP برای تحقیقات کلمات کلیدی ، گسترش کلمات کلیدی ، ایجاد لینک و نظارت بر تغییرات در محل …The post 5 ابزار رایگان SEO که باید در جعبه ابزار بازاریابی جستجو داشته باشید appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2KQgzwf
مشاهده مطلب
تنها توی خیابان ناشناخته‌ای گم شده بودم
هوا ابری بود و پر از غبار
شارژ موبایلم صفر بود
محض رضای خدا هیچ آدمی نبود
پریود بودم 
و سرم پر از صدای فریادهای او
و قطع شدن نفس...
 
پ.ن: چقدر این روزها احتیاج دارم صحبت کنم با کسی و قضاوت نشوم.
پ.ن: بریدن از آدم‌هایی که دوست‌شان داری اما نه می‌گویند و از آن می‌ترسند، چقدر سخت و دردناک است
اگر چیزی دنیای اینترنت را با یک انفجار بگیرد ، این یک فیلم است. دیگر نیازی نیست فرد روی رایانه متمرکز شود و سعی کند چیزی را بخواند زیرا می تواند در یک فیلم سرگرم کننده باشد. نکته جالب این ویدئو مهم نیست که چقدر سرگرم کننده باشد ، با بازتاب ها و حرکات خود …The post وبلاگ نویسی در مقابل وبلاگ نویسی appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3dw0jgg
مشاهده مطلب در کانال
گاهی اوقات بر سر راه آدمیزاد
آدم هایی قرار میگرند
که فراتر از یک دوست معمولی هستند؛
که می شود با آن ها به هر چیزی بخندی
دوست هایی هستند در زندگی
که بی دغدغه می شود بدون نقاب بر صورت با آنها معاشرت کرد؛
می شود یادت برود که میزبانی یا مهمان!
جایی که هستی خانه اوست یا خانه خودت!
حتی می شود ناگفته های دلت،
آن هایی که جرأت گفتنش به خودت هم نداری، بهشان بگویی
و …
مطمئن باشی می شنوند و نشنیده می گیرند!
چقدر خوبند این آدمها
و چقدر همه ما نیاز داریم
به حد
با تغییر مدیریت باشگاه و حضور انصاری‌فرد در پرسپولیس، رسن مانند دوران عرب باز هم به دنبال تهیه منزلی مناسب بود و به همین دلیل مدیرعامل جدید باشگاه به او در این باره قول همکاری داد
قرار است با هماهنگی‌های صورت گرفته منزل بزرگتری برای بشار رسن تهیه شود تا او بتواند در کنار خانواده‌اش در تهران زندگی کند
لوگو پرسپولیس
تاریخچه لوگوی پرسپولیس نخستین لوگو پرسپولیس، طرحی از نماد فَرَوَهر بود که در یک قاب از گل‌های نیلوفر برگرفته از نقش‌برجسته‌های تخت جمشید جای گرفته بود.
نام فارسی و لاتین پرسپولیس نیز در بالا و پایین این قاب نقش بسته بود.
پس از مدتی باشگاه نشان دیگری را برگزید که برگرفته از نام این باشگاه بود,نشانی برگرفته از سرستون‌های پرسپولیس (تخت جمشید).
این نشان تا میانه‌های دهه هفتاد بکار گرفته می‌شد.
اگر چه در بیشتر سال‌های دهه شصت
1) از وقتى امتحان هاى اکثر بچه ها تموم شده خوابگاه و به خصوص راهرو ما خالى شده و این سکوت که کل ساختمون رو گرفته طور عجیبى دلگیره..به حدى که باعث شده دلم براى اون همسایه ام که با دوستش ساعت سه نصفه شب تصمیم میگرفتند اخبار BBC رو با صداى بلند نگاه کنند تنگ بشه.. یا براى همسایه دیگه ام، دویین مخصوصا وقت هایى که با دوست پسرش سر اینکه چرا جلوى دوستهاش گفته امروز خیلى بستنى خوردى.. با اینکه هیچوقت نه دویین رو دیدم و نه دوست پسرش رو ولى مطمئنم اونقدرها که
احمق منم !
اعتماد کردم  به تو اره به تو ، تویی که گفتی خواهرمی گفتی کنارمی
اما تنهام گذاشتی عابرومو بردی
قول دادی !
قول دادی که نگی ولی گفتی اونم به همه
من چقدر احمقم که باز به تو اعتماد کردم و سعی کردم یادم بره دوسال پیش با من چیکار کردی
من چقدر ساده ام
چقدر تنهام!
چقدر احساس ضعف میکنم
خدایا خسته شدم
خسته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دلم یه دوست میخواد همجنس خودم !
از جنس سادگی
داشتم سریال نگاه می کردم. یکیشون گفت: زندگی خیلی کوتاهه. نمی دونم هر کدوم از ما چقدر عمر می کنیم اما اینو می دونم که می خوام هر لحظه اش رو کنار تو بگذرونم!
من با خودم فکر می کنم. چی میشد اگه همه همیشه اینو یادشون بود. این که زندگی چقدر کوتاهه و چقدر حیفه که غرور رو جایگزینِ با هم بودنامون می کنیم و این "دوست داشتن ها و دوست داشته شدن ها" رو راحت از دست می دیم بدون این که بدونیم چقدر فرصت برای با هم بودن داریم.
همین چیزاس که آدمو خسته می کنه... آدمو از
دختره با دوست پسرش و مادرش اومده دفتر که از دوست پسر قبلی شکایت کند .
هفته دیگه هم نامزدی با دوست پسر جدید بود 
یک نسخه وسیع از روانپزشک معروف شهر هم برای حال بد خودش داشت و راستش دختره ته خیلی چیزها بود 
فکر کردم چطوری می تونه اینقدر زرنگ باشه .یا شاید چقدر بلده ..یا شاید چطوری این قدر خوشبخت و دوست داشتنی است که طرف با علم به تمام اتفاقات عجیب گذشته می خواهد باهاش ازدواج کند . 
پ ن : قیافه اش معمولی بود 
امروز نیاز خیلی خیلی شدید به برگردودن انرژی خودم داشتم! تصمیم گرفت برم باشگاه! مطمئن نبودم که بین این سرشلوغی ها بتونم ادامه بدم اما ریسکش رو پذیرفتم و رفتم برای یه ماه اسپورت گیم ثبت نام کردم! نیاز داشتم جایی باشم که هیچ کسی نشناسه من رو و جوابگوی هیچ سوالی نباشم! فقط و فقط برقصم و لذت ببرم!
به خاطر همین دور باشگاه کوچه مون رو خط کشیدم و برای اولین بار پام رو گذاشتم تو باشگاهی که پنج دقیقه با خونه فاصله داشت!
این هم بگم که پس لرزه های آنفلوانزا
آیا بیرانوند سابقه کری برای تراکتوری‌ها داره و اصلا رقیب پرسپولیس حسابشون کرده که هواداری عقده‌ای این تیم علیه‌ش فحاشی کردن (البته فقط برای بیرانوند این اتفاق رخ نداده، این جماعت هر بازی میزنه به سرشون و علیه یه نفر موضع میگیرن). چرا باشگاه پرسپولیس بخاطر بی‌احترامی‌ها از این باشگاه شکایت نمیکنه؟
تمرین در باشگاه تیراندازی شهدای هاتف اصفهان با هماهنگی قبلی تا روز 23 اسفند 1397 انجام می شود.
زمان ثبت نام در باشگاه تیراندازی شهدای هاتف اصفهان در اسفندماه 1397
روزهای یکشنبه و سه شنبه از ساعت 1630 تا 1730 و روزهای پنجشنبه از ساعت
0930 تا 1030 است.
برای ثبت نام اولیه ارائه اصل کارت ملی و یک قطعه عکس الزامیست.
برای ثبت نام افراد 12 تا 18 سال حضور یکی از والدین با در دست داشتن اصل شناسنامه الزامیست.
چقدر خوبه که با تو رفیقم:) 
چقدر خوبه صاحب کللل دنیاااا عاشق منه :)
چقدر خوبه که همه چیز این دنیا برای رسیدن من به بهترین ها خلق شده:)
چقدر خوبه همه اتفاقات دنیا طوری رقم میخورند که قوی بشم برای اهداف و آرژوهام:))
چقدر  خوبه ادمای اطرافم مهربونن و دوستم دارن:)
چقدر خوبه که قدرت بخشیدن و گذشت کردن رو دارم:)
چقدر خوبه که تورو دارم ،تویی که همیشه بهترین ها رو برای من میخوای:) 
 
خدایا شکرت برای همههه چیززززاییییی که درکشون میکنم و درکشون نمیکنم:))
حکایت این روزامون خیلی جالبه...
یه ویروس کوچیک شد معلم مون، خیلی چیزا رو بهمون یادآوری کرد،یادمون اومد که ...نظافت چقدر مهمهتدبیر چقدر لازمهسلامتی چقدر با ارزشهاطرافیانمون چقدر برامون عزیزندر کنار عزیزانمون بودن، چقدر لذت بخشهتک تک ثانیه های عمرمون چقدر ارزش دارنانسان چقدر ناتوانهمرگ چقدر میتونه نزدیک باشهاین ویروس یادمون انداخت که سلامتی، امنیت و آرامش چه نعمت های بزرگی بودن و حواسمون بهشون نبودو مهمترین چیزی که یادمون انداخت، آره مهم
چقدر خجالت آوره
بعد از مدتها دوری و بی خبری
حالا تختِ بیمارستان
بشه مکانِ دید و بازدیدِِ خواهر وبرادری....
چقدر آدم دوست داره
دور بشه انقدر که
همینجور آشناها
حتی اسمتم فراموش کنن...
"بابی انت و امی که خجالت دارد
ای همه ایل و تبارم به فدایِ تو حسین"
#دلم_ غربت_ خواست...
#صله ی_ رَحِم _کیلویی چند؟!
 سایت رسمی این باشگاه در این باره نوشت: اولویت اول تراکتورسازی، برانکو ایوانکویچ است که فوتبال ایران را خوب می شناسد و آن را دنبال می کند و در پی صحبت های بعمل آمده، نامبرده علاقه خود را نسبت به تراکتور اظهار داشته و آماده ی آمدن به تبریز است.
 
البته مشکلی سر راه حضور برانکو بر روی نیمکت تراکتورسازی وجود دارد و آن هم، بدهی مالیات۴۵۰ میلیون تومانی فدراسیون فوتبال به دارایی بابت مربیگری وی در تیم ملی فوتبال ایران است و در صورت عدم پرداخت این
پنجاه و چهارمین صعود کوهنوردان باشگاه کاراکال بادرود به قله کرکس در سال ۱۳۹۸
صبح امروز جمعه ۱۳ دی ماه تیم ۴ نفره باشگاه کوهنوردی کاراکال بادرود توانستند در هوایی سرد و با سرعت باد بالا ، در کمتر از ۵ ساعت به قله برفی کرکس صعود کنند.لازم به ذکر است که کوهنوردان این باشگاه تاکنون از ابتدای سال ۹۸ ، تعداد ۵۴ مرتبه توانستند به صورت تیمی ( بالای ۴ نفر)  به قله کرکس صعود کنند .
این پاورپوینت در 22 اسلاید به شکل منحصر به فرد طراحی شده است در این پاورپوینت مطالبی از تاریخچه باشگاه از زمان تاسیس تا کنون،ورزشگاه خانگی تیم سپاهان،زمین تمرین تیم سپاهان،لوگوی سپاهان از زمان تاسیس تا کنون،شهدای باشگاه سپاهان، روز سپاهان در تقویم ورزشی و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد تیم فوتبال سپاهان در این پاورپوینت درج شده است که امیدواریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
چقدر بزرگن ...
چقدر کوچیک ، من !
چقدر لطیفن ...
چقدر سنگی ، من !
چقدر از من دور ...
چقدر نزدیکن !
چقدر بی پروا ...
چقدر ترسو ، من !
جلو پاتو نگاه کن تو ماه رمضون ... حداقل به خودت که راست بگو . به اون چیزی که باور داری که عمل کن د لامصب !
چه خوبه ماه رمضون . یه حس دیگه دارم توش . خاطره زنده میکنه . اینکه یه عده ی زیادی هم توش یه کار یکسان مثل روزه گرفتن میکنن هم تو این حس خوب بی تاثیر نیس . مثل رنگ کردن یه خونه ی قدیمی ، اونم دست جمعی . فارغ از هر حس و حال و اعتقادی ن
صدای نوتیفیکیشن چتم با تو توی تلگرام دینگ دانگ بود که وقتی میشنیدمش سرم پر از صداهای شیرین میشد، و صدای چت واتساپمون bunny hoppingبود که وقتی میشنیدمش انگار یه خرگوش توی دلم بالا و پایین می پرید، آخ که چقدر تورو که یکبار بیشتر ندیده بودمت دوست داشتم... آخ که چقدر دلم می خواستت... تازه از کافه اومدم، رفتم که دیوونه نشم، نشستم وسط دود سیگار با صدای بلند موزیک کار کردم، دوسه ساعت کار کردم، رفتم که بهت فکر نکنم، که اینبار دیگه گریه نکنم، آخه چندبار تموم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از بدهی و احتمال توقیف لوگوی باشگاه خبر داد.

 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، ایرج عرب در گفت گو با برنامه ورزش و مردم در خصوص مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس و بدهی های این تیم اظهار داشت: ما بدهی مالیاتی بالای 100 میلیارد تومان داریم اما 9 میلیارد تومان بدهی تکلیفی داریم. همین چند روز قبل بابت لوگوی باشگاه 320 میلیون تومان اجراییه به باشگاه آمده است که اگر این پول را پرداخت نکنیم لو

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

الان سئو کن! فردا سود کن...