نتایج جستجو برای عبارت :

نحوه خواندن درس ریاضی

چند دستورالعمل از آیت الله کشمیری برای افزایش رزق و روزی:
1. خواندن سوره توحید هنگام ورود به خانه
2. زیاد خواندن سوره ذاریات
3. خواندن آیه 35 سوره نور به عدد 256
4. هر شب 115 مرتبه بگوید (یاعلی یاکافی)
5. ذکر ( یا قوی یا غنی یا ولی یا وفی ) به تعداد 1398 مرتبه
روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی برای درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک کند. سواد رسانه ای مشتکل از دو عبارت است: «سواد» و «رسانه».برگردیم به دوران کودکی و روزهای اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم تا «خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر «بی سواد» نباشیم. در مدرسه ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صدای آنها و نحوه نوشتن آنها «دانش» پیدا می کردیم. سپس «مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و خواندن و هجّی کردن کلمات را یاد می گرف
امروز تمرین خواندن سوگندنامه ی پزشکی داشتیم...
استادی که مسئول خواندن سوگندنامه است،روال کار را توضیح میداد.گفت قبل از شروع خواندن من رو میکنم به شما و "دانشجویان عزیز" خطابتون میکنم و در نهایت بعد از سوگند خوردن رو میکنم به شما و اینبار "همکاران محترم" خطابتون میکنم...وقتی این جمله را شنیدم دلم لرزید و سیخ شدن موهای تنم را حس کردم...
 
امروز تمرین خواندن سوگندنامه ی پزشکی داشتیم...
استادی که مسئول خواندن سوگندنامه است،روال کار را توضیح میداد.گفت قبل از شروع خواندن من رو میکنم به شما و "دانشجوهای عزیز" خطابتون میکنم و در نهایت بعد از سوگند خوردن رو میکنم به شما و اینبار "همکاران محترم" خطابتون میکنم...وقتی این جمله را شنیدم دلم لرزید و سیخ شدن موهای تنم را حس کردم...
 
برای دانشجویان و دانش آموزان هیچ راه فراری از درس و امتحان وجود ندارد و همواره در طی دوران تحصیل خود به دنبال روشی برای درس خواندن هستند.
امروز چند مورد از "بهترین روش درس خواندن" را برای شما معرفی می کنیم. می دانیم که هیچ کسی با شنیدن کلمه امتحان خوشحال نمی شود اما تنها راه پشت سرگذاشتن امتحان درس خواندن است. با اعلام خبر امتحان، نزدیک شدن و شروع امتحانات محصلان و دانش آموزان به این موضوع فکر می کنند که چگونه و از کجا شروع به کار کنند. با ما هم
⚡️نکاتی برای مطالعه صحیح  و اثر بخش⚡️

1⃣.هنگام درس خواندن کاغذ و خودکاری کنار دست خود بگذارید و فکرهایی که به ذهنتان می‌رسد و مزاحم درس خواندن می‌شود یادداشت کنید. با این کار دیگر نگران فراموش کردن کارها و ایده‌ها نیستید و به خودتان یادآوری می‌کنید. درست است که این کارها به اندازه‌ای مهم هستند که آن‌ها را یادداشت کنید و بعداً برای‌شان کاری انجام بدهید اما آن‌قدر مهم نیستند که به خاطرشان درس خواندن را متوقف کنید.
2⃣.خوب است گاهی فکره
نحوه خواندن درس ریاضی
همانطور که می دانید مطالعه درس ریاضی با سایر دروس متفاوت بوده و نمی توان صرفا از روشی که به یادگیری درس ادبیات می پردازیم، به یادگیری درس ریاضی هم پرداخت. اگر شما نیز از جمله کسانی باشید که در رابطه با درس ریاضی مشکلاتی داشته یا دارید، حتما این سخن معلمین خود را به خوبی به یاد خواهید آورد که در رابطه با درس ریاضی همیشه بیان می کردند که ریاضی، درسی صرفا حفظ کردنی و خواندنی نبوده و باید آن را یاد گرفت. اما سوالی که ممکن ا
دستورالعمل های زیر می تواند جهت بهبود خواندن زبان و درک مطلب به شما کمک کند:

1.  مانند هر مهارت دریافتی* دیگر، برای پیشرفت در خواندن هیچ راهی جز خواندن بیشتر وجود ندارد. به عبارت دیگر، باید اشتهای خود را برای خواندن افزایش دهید، و آن را به یکی از عادات روزانه خود بدل کنید. برخی محققان بر این باورند که باید "خواننده ای حریص" باشید.
ادامه مطلب
ما عاقبت پیر خواهیم شد
گاهی به پای هم، گاهی به پای دیگران
این حسی بود که در حین خواندن مادام بوواری داشتم.
 
+من مدتی بود حال خوشی نداشتم. درسهای دانشگاه را به زحمت زیاد پیش میبردم و اصلا کتاب نمیخواندم. از خدا میخواهم که دیگر هیچوقت به این حال و روز دچار نشوم. من بدون خواندن، بدون نوشتن و خیالبافی کردن هیچ خواهم شد.
کتاب خواندن مثل این میماند که نویسنده بشکن بزند و ما برقصیم. اینچنین سمفونی شورانگیز!
خبر گروه فرهنگی هنری _ قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران جوان با کد خبر ۶۰۱۰۶۲۶ مورخ ۹۵/۱۲/۲۰ :
۱_ داشتن اعتقادات صحیح 
۲_ محبت و ولایت اهل بیت علیهم السلام 
۳_ صله رحم بخصوص برای والدین 
۴_ تسبیحات حضرت زهرا سلام الله علیها
۵_ انگشتر به دست کردن 
۶_  خواندن دعای عدیله 
۷_ خواندن هفت بار " بسم الله الرحمن الرحیم لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم در تعقیبات نماز صبح 
۸_ خواندن قرآن بعد از هر نماز 
التماس دعا 
چگونه از درس خواندن خسته نشویم
برای پاسخ به این سوال که چگونه از درس خواندن خسته نشویم باید از دو
جنبه به مسئله نگاه کنیم. اولی شیوه صحیح درس خواندن و دومی مسئله تغذیه در
زمان مطالعه.
چگونه درس بخوانیم که خسته نشویم ؟
مطالعه و درس خواندن کار انرژی بری است و نباید انتظار داشته باشیم که
پس از چند ساعت مطالعه مانند قبل سر حال باشیم. اما می‌توان با رعایت نکاتی
کوچک انرژی بیشتری ذخیره کرد:
ادامه مطلب
 
   نحوه خواندن نماز سیف القاطع
 
خواندن نماز سیف القاطع
 
نماز سیف القاطع برای مستجاب شدن حاجت میباشد و این نماز همان طور که از اسمش پیداست برای حاجت شبیه شمشیر تیز و برنده عمل می کند و بسیار مجرب است. در ادامه نحوه خواندن یکی دیگر از نماز حاجت های مجرب به اسم نماز سیف القاطع را برای شما گردآوری نموده ایم.
نماز سیف القاطع:
نماز سیف القاطع در شب جمعه و یا همان پنج شنبه شب خوانده می شود این نماز دو رکعت است و پس از نماز عشا در یک مکان خالی و تنها
خودم تو تلگرام ده تایی رمان آنلاین خوب(!)دنبال میکنم از نویسنده های خوب و معروف!
ولی مزخرف ترین نوع خواندن کتاب هست!
چرا؟
چون هیچی از قلم نویسنده از ابتدا تا انتها نمیفهمی! خوب شده؟ بدشده؟
ژانر کجا معمایی تره کجاش عاشقانه تره!
شخصیت ها همون شخصیتها هستن؟در سیر داستان چی میشه که عوض میشن؟
صرفا و صرفا عطش سیری ناپذیر فضولیت یکم آروم میگیره!
بعد از خواندن هر پست  با همین جمله رو به رو میشی خب بعدش چی میشه؟
و لذت خواندن هیچ میشه!
آموزش تصویری و کامل نماز خواندن
 برای نماز خواندن ابتدا باید وضو بگیرید :
آموزش وضو گرفتن :
پیش از هر چیز نیت می کنیم، یعنی با قصد انجام وضو و برای اطاعت از دستور خداوند عالم، وضو را آغاز می کنیم.
بهتر است، پیش از وضو، دستها را تا مچ بشوییم، ولی این شستن، جزو اعمال وضو نمی باشباشد
ادامه مطلب
چرا پرندگان آواز می خوانند ؟
پرندگان را می توان جزء زیباترین دسته های خلقت در طبیعت معرفی کرد. این موجودات در نهایت استقلال تمام امور مربوط به زندگی را خودشان انجام می دهند ، ظاهر پرندگان تنها قسمت زیبای آن ها نیست و صدای آن ها نیز زیبا است.
آواز خواندن پرندگان هنگام تخم گزاری را می توان یکی از زیباترین موسیقی ها و ویژگی ها در طبیعت دانست اما واقعا چرا پرندگان زمان زیادی را صرف تلاش برای آواز خواندن می کنند ؟

ادامه مطلب
رسما تمام شدم. نیاز شدیدی به تعطیلیِ چند روزه ی دنیا دارم. امتحانات ترم انرژیِ بدی از من گرفت. نیاز دارم چند روزی را مطلقا استراحت کنم تا مغزم دوباره خودش را بازیابی کند و توانایی درس خواندن را پیدا کنم.حالا که انگیزه هست، انرژی نیست! درس های فردا را یکی درمیان که نه، فقط یکی را خواندم و تلاشم مبنی بر خواندن و فهمیدن بقیه نتیجه نداد.. با خواندن خط اول حالم بهم خورد و کتاب را بستم و عطایش را به لقایش بخشیدم!
آموزش تصویری و کامل نماز خواندن
 برای نماز خواندن ابتدا باید وضو بگیرید :
آموزش وضو گرفتن :
پیش از هر چیز نیت می کنیم، یعنی با قصد انجام وضو و برای اطاعت از دستور خداوند عالم، وضو را آغاز می کنیم.
بهتر است، پیش از وضو، دستها را تا مچ بشوییم، ولی این شستن، جزو اعمال وضو نمی باشباشد
ادامه مطلب
..::هوالرفیق::..
سلام، اینبار یه سوال از شما دارم؛ تا حالا شده از خواندن یا نوشتن بترسید؟ بی‌حوصله بشید چطور؟
داستان من از اونجا شروع میشه که دقیقا از یک سال و نیم پیش، زمانی که تصمیم گرفتم برای یک مدت کانال KAARK رو متوقف کنم، دیگر نه حوصله ی نوشتن را داشتم نه حوصله خواندن. حتی گاهی وقتی می خواهم بنویسم نگران می‌شود، دلیل آنکه این وبلاگ هیچ نظم و ساختاری ندارد و مطالب را به سادگی هر چه تمام تر می نویسم همین است...
ادامه مطلب
چگونه کودکمان را کتاب خوان کنیم؟مجموعه: روانشناسی کودکان
کتاب خواندن کودک, کتابهای کودکان
با خواندن کتاب برای کودکان مهارت های کلامی کودک را تقویت کنید نه داشتن یک کلکسیون از رمان‌های نامدار در کتابخانه و نه هر هفته به شهرکتاب رفتن، هیچ یک نمی‌تواند از کودک‌تان یک کتابخوان حرفه‌ای بسازد. اگر خودتان با خواندن بیگانه باشید و اگر از تکنیک‌های ساده‌ای که می‌تواند کودک شما را کتابخوان کند، بی‌خبر باشید، رسیدن به چنین آرزویی یا ممکن نمی
خطا 0xc000012f به دلیل عدم توانایی ویندوز در خواندن فایل ها / کتابخانه های لازم برای اجرای آن ایجاد می شود. اگر در ویندوز 10 با یک اشکال روبرو هستید ، این معمولاً توسط Visual C ++ ایجاد می شود – یا این می تواند نتیجه پرونده ها ، درایورها یا سایر مشکلات نابجا باشد. …The post نحوه رفع خطاهای 0xc000012f (تصویر بد) در ویندوز 10 (بررسی پرونده پرونده SFC + VC ++) appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2KSExH5
مشاهده مطلب در کانال
چند کاری که من خودم انجام میدم و حالم حداقل یه پله بهتر میشه را برای شما می‌نویسم:
خواندن چند صفحه از یه کتاب
خواندن شعر
خواندن یه داستانک که حال خوب کن باشه
پیاده روی و قدم زدن
نگاه کردن حیوانات و بازی آنها
خلوت کردن و صحبت با خود
نوشتن در مورد حالمون که چرا بد شده و چطور می‌تونم اون را بهتر کنم
صحبت با یه دوست قدیمی
پرداختن به کاری که دوست داری (من خودم کار با کامپیوتر و نقاشی)
شما چکار می‌کنید که حالتون بهتر بشه؟ برام بنویسید
نماز حاجت در روز جمعه
 
نحوه خواندن نماز حاجت در روز جمعه
 
روز جمعه سرور روزهاست، خداوند نیکی ها را در آن چند برابر میکند و گناهان را در آن می زداید و درجات را در آن بالا می برد و دعاها را در آن اجابت میکند و غم ها را در آن برطرف می سازد و حاجت های بزرگ را در آن برآورده میکند. در روز جمعه چند اعمال مستحبی دارد که یکی از این اعمال خواندن نماز روز جمعه جهت تحقق یافتن حاجت میباشد که بسیار مؤثر و مجرب میباشد.
ادامه مطلب
از جمله سفارشات خاص برای برون رفت از مشکلات کنونی بخصوص معضل جهانی (کرونا ویروس) توسل به ائمه علیهم السلام و تضرع به بارگاه الهی است. لذا اساتید به خواندن دعای الهی عظم البلاء بعد از نماز های واجب، خواندن دعای سریع الاجابه و خواندن نماز جعفر طیار سفارش نموده اند.
نکته دیگری که که در هنگام دعا رعایت آن خالی از لطف نیست و سبب استجابت دعا می شود اینکه ضمن دعا سلامتی حضرت حجت و شیعیان خاص نیت شود قطعا چنین توجهی آثار زیادی در خود داعی دارد.
بهترین روش  درس خواندن در زمان امتحانات
روش درس خواندن در زمان امتحانات در بین دانش آموزان متفاوت می باشد.
ولی اکثر آنها در پی روشی هستند که بتوانند درست مطالعه کنند و در امتحانات موفق شوند.
روش صحیح مطالعه چهار مزیت اساسی زیر را برای دانش آموزان دارد:
-کاهش زمان مطالعه
-افزایش میزان یادگیری
ادامه مطلب
یکی از مسائلی که در موفقیت تحصیلی تاثیر مهمی دارد، خواندن به موقع درس‌هاست. در این رابطه اصل بر این است که درس هر روز در همان روز خوانده شود. این روش باید در آغاز سال تحصیلی به‌ کار گرفته شود.
بهتر است که خواندن درس‌ها بر اساس اولویت باشد و درس‌هایی که یادگیری آن مشکل‌تر است در صدر برنامه‌ی درسی قرار گیرد، زیرا ممکن است فرصت مطالعه‌ی همه‌ی درس‌هایی که در یک روز تدریس شده پیدا نشود.
هم‌چنین به جهت آمادگی برای امتحانات شفاهی و کتبی، در هر
شاید شما هم از اون دست افرادی باشید که میگن درس خوندن از سخت ترین کارهای رو زمینه. این موضوع میتونه دلایل بسیاری داشته باشه و یکی از مهم ترین اونها نداشتن انگیزه هست. در ادامه این نوشتار به بررسی راه های ایجاد انگیزه برای درس خواندن میپردازیم و از دید روانشناسی اونها رو مورد مطالعه قرار میدهیم.
راه های ایجاد انگیزه برای درس خواندن
۱٫ باید کشف کنید و بفهمید که چرا مطالعه را به تعویق می اندازید
اکنون می خواهیم به برخی از موارد مربوط به ایجاد
انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها
انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها
انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها چگونه است ؟ در این مقاله سعی داریم انواع مختلف میز منشی و کانتر پذیرش را با کارایی های متفاوتش بازگو کنیم .  قرار است با انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها آشنا شویم که بهترین انتخاب ممکن را برای سازمان و شرکت خود داشته باشید . زیبایی این میزهای اداری و کاربرد آن ها برای محیط های مختلف به طور کامل متفاوت است . در ادامه همراه ما باشید تا با انواع میز من
انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها
انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها
انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها چگونه است ؟ در این مقاله سعی داریم انواع مختلف میز منشی و کانتر پذیرش را با کارایی های متفاوتش بازگو کنیم .  قرار است با انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها آشنا شویم که بهترین انتخاب ممکن را برای سازمان و شرکت خود داشته باشید . زیبایی این میزهای اداری و کاربرد آن ها برای محیط های مختلف به طور کامل متفاوت است . در ادامه همراه ما باشید تا با انواع میز من
بلند خواندن باعث افزایش مهارت‌های زبان می‌شود. بلند خواندن به فهم عمیق‌تر دستور
زبان، مفاهیم جمله‌ها کمک می‌کند و پیش زمینه دانستن معانی کلمات و خلاصه
ادبیات شود. باعث ارتقای خلاقیت فکر بچه ها می‌شود. گوش کردن به کتاب‌ها سبب
می‌شود آن‌ها در دنیای تخیل غرق شوند. کودکان می‌توانند همراه با شخصیت‌ها
به مکان‌های دور بروند. با احساسات شخصیت‌ها زندگی کنند، کنجکاو شوند و
مخلوق‌های عالی و دنیاهای باشکوه جدید و خیلی چیزهای دیگر را تجربه
بخش هایی از کتاب که دوست دارم در اینجا بنویسم شان:
"بسیاری از مردم مانند فراعنه  مصر در حال ساختن اهرام مصر هستند و اغلب تا آخر عمر درگیر ساخت آن هستند"
پی نوشت :
خواندن این کتاب دید من نسبت به دنیا را عوض کرد. خواندن این کتاب را توصیه می کنم.
بخش هایی از کتاب که دوست دارم در اینجا بنویسم شان:
"بسیاری از مردم مانند فراعنه  مصر در حال ساختن اهرام مصر هستند و اغلب تا آخر عمر درگیر ساخت آن هستند"
پی نوشت :
خواندن این کتاب دید من نسبت به دنیا را عوض کرد. خواندن این کتاب را توصیه می کنم.
بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان از همان دوران ابتدایی به دنبال روش های درس خواندن صحیح بوده‌اند. از شیوه‌هایی مانند حفظ کردن گرفته تا حبس کردن خود در یک اتاق ولی ما در اینجا شیوه‌های موثری برای مطالعه را آورده ایم. برای خواندن این روش ها روی ادامه مطلب کلیک کنید ...
ادامه مطلب
از جمله سفارشات خاص برای برون رفت از مشکلات کنونی بخصوص معضل جهانی (کرونا ویروس) توسل به ائمه علیهم السلام و تضرع به بارگاه الهی است. لذا اساتید به خواندن دعای الهی عظم البلاء بعد از نماز های واجب، خواندن دعای سریع الاجابه و خواندن نماز جعفر طیار سفارش نموده اند.
نکته دیگری که که در هنگام دعا رعایت آن خالی از لطف نیست و سبب استجابت دعا می شود اینکه ضمن دعا سلامتی حضرت حجت و شیعیان خاص نیت شود قطعا چنین توجهی آثار زیادی در خود داعی دارد.
کرونا و
تکنیک‌ها و روش‌های مطالعه مفید و موثر برای دانش‌آموزان
 
اولین نکته ای که در هنگام درس خواندن باید مورد توجه دانش آموز باشد، مکان و زمان درس خواندن است، شرایط محیطی و زمانی در نحوه یادگیری و ماندگاری مطالب در ذهن، بسیار موثر است. توصیه می شود دانش آموز مکان و زمانی را برای مطالعه انتخاب کند که تمرکز حواس بیشتری را برای وی به دنبال داشته باشد و دانش آموز با فکری آُسوده در مکانی مناسب و آرام و بدون سروصدا به درس خواندن بپردازد.
رفت و آمدهای م
روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی برای درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک کند. سواد رسانه ای مشتکل از دو عبارت است: «سواد» و «رسانه».برگردیم به دوران کودکی و روزهای اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم تا «خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر «بی سواد» نباشیم. در مدرسه ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صدای آنها و نحوه نوشتن آنها «دانش» پیدا می کردیم. سپس «مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و خواندن و هجّی کردن کلمات را یاد می گرف
  سواد رسانه‌ ای یعنی چه؟!

روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی برای درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک
کند. سواد رسانه ای مشتکل از دو عبارت است: «سواد» و «رسانه».
برگردیم به دوران کودکی و روزهای اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم
تا «خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر «بی سواد» نباشیم. در مدرسه
ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صدای آنها و
نحوه نوشتن آنها «دانش» پیدا می کردیم. سپس «مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و
خواند
روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی برای درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک کند. سواد رسانه ای مشتکل از دو عبارت است: «سواد» و «رسانه».برگردیم به دوران کودکی و روزهای اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم تا «خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر «بی سواد» نباشیم. در مدرسه ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صدای آنها و نحوه نوشتن آنها «دانش» پیدا می کردیم. سپس «مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و خواندن و هجّی کردن کلمات را یاد می گرف
سواد رسانه‌ ای یعنی چه؟!
 
 
روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی برای درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک کند. سواد رسانه ای مشتکل از دو عبارت است: «سواد» و «رسانه».برگردیم به دوران کودکی و روزهای اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم تا «خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر «بی سواد» نباشیم. در مدرسه ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صدای آنها و نحوه نوشتن آنها «دانش» پیدا می کردیم. سپس «مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و خواندن و
سواد رسانه‌ ای یعنی چه؟!
روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی برای درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک کند. سواد رسانه ای مشتکل از دو عبارت است: «سواد» و «رسانه».برگردیم به دوران کودکی و روزهای اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم تا «خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر «بی سواد» نباشیم. در مدرسه ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صدای آنها و نحوه نوشتن آنها «دانش» پیدا می کردیم. سپس «مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و خواندن و هجّ
سواد رسانه‌ ای یعنی چه؟!

روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی برای درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک
کند. سواد رسانه ای مشتکل از دو عبارت است: «سواد» و «رسانه».
برگردیم به دوران کودکی و روزهای اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم
تا «خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر «بی سواد» نباشیم. در مدرسه
ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صدای آنها و
نحوه نوشتن آنها «دانش» پیدا می کردیم. سپس «مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و
خواندن
سواد رسانه‌ ای یعنی چه؟!
روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی برای درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک کند. سواد رسانه ای مشتکل از دو عبارت است: «سواد» و «رسانه».برگردیم به دوران کودکی و روزهای اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم تا «خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر «بی سواد» نباشیم. در مدرسه ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صدای آنها و نحوه نوشتن آنها «دانش» پیدا می کردیم. سپس «مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و خواندن و هجّ
     مثلا من همان دختر روستایی باشم که صبح ها بعد از نماز صبح می رود شیر گاو ها را می دوشد و تخم مرغ ها را جمع میکند دِ بدو می رود مدرسه و ظهر ها هنوز از راه نرسیده و ناهار خورده نخورده ظرف ها را زیر منبع آب توی حیاط می شوید و بعد می رود توی گنجه ی خالی زیر رخت خواب ها به درس خواندن و درس خواندن و درس خواندن تا شب و دوباره فردا روز از نو. و تو پسر سرباز یکی از خانه های آن سر آبادی باشی که هر  بار بیایی مرخصی، مادرت در کلاس قرآن با این توضیح که از زمان
سواد رسانه‌ ای یعنی چه؟!
 
 
روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی برای درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک کند. سواد رسانه ای مشتکل از دو عبارت است: «سواد» و «رسانه».برگردیم به دوران کودکی و روزهای اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم تا «خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر «بی سواد» نباشیم. در مدرسه ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صدای آنها و نحوه نوشتن آنها «دانش» پیدا می کردیم. سپس «مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و خواندن و
نماز والدین در شب جمعه ثواب زیادی دارد
و باعث شادی روح والدینی که از دنیا رفته اند می شود. نماز والدین در شب
جمعه بین دو نماز خوانده می شود. یکی
از حقوقی که والدین چه در زمان حیات و چه بعد از وفات شان بر گردن فرزندان
دارند خواندن نماز برای والدین است. این نماز را بخوانید تا هم والدین تان
شاد شوند و هم فرزندان تان بعدها برای خودتان بخوانند.
 
 
نحوه خواندن نماز والدین در شب جمعه
این نماز دو رکعت است؛
ادامه مطلب
نحوه حذف لکه های تیره و جوش های پوست
لکه های تاریک در مقابل زخم ها
درمانهای خانگی
محصولات
درمان های داخل بدن
هر وقت جوش خوردید ، احتمالاً می خواهید آن را سریع بهبود دهید. اما گاهی اوقات ، لکه های آکنه حتی پس از از بین رفتن جوش ، علامت تیره ای روی پوست شما می گذارد. این ناامید کننده است ، اما غیر معمول نیست.
خلاص شدن از شر این نقاط تاریک بر روی پوست شما با درک اینکه چه چیزی در وهله اول ایجاد می شود ، شروع می شود.
هنگامی که یک جوش روی پوست شما ظاهر می
هشدار: چرت و پرت محض
این نوشته تنها شامل مقادیری چرت و پرت است. اگر وقت خود را برای تدوین نظریه‌های جدید یا شکافتن هسته اتم نیاز دارید از خواندن آن به شدت بپرهیزید. حتی اگر وقت خود را برای مگس بازی یا زل زدم به سقف نیاز دارید هم باز هم به شدت از خواندن آن بپرهیزید. با عرض تشکر فراوان و خالصانه.
ادامه مطلب
نوشتن، خواندن. خواندن، نوشتن. نخواندن، نتوانستن به نوشتن. پراکنده خواندن، پرت خواندن، گاهی درست و بجا خواندن، پس از آن بهتر از بد نوشتن. باز نوشتن، باز بد نوشتن، حاصل اش ننوشتن. پشیمان شدن، ورق زدن، به کلمات حسد بردن، دوباره بدتر و بدتر نوشتن، خواندن از ترس بد نوشتن، حاصل اش بد خواندن. نفهمیدن، نفهمیدن را نوشتن، رد پای نفهمیده ها در خواندن.
این چند خط بالا، شاید نقشه یا الگویی از کار همیشگی یک نویسنده است. همه شان، هذیان های تب نوشتن هستند. چو
سواد رسانه‌ ای یعنی چه؟!
 
 
روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی برای درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک کند. سواد رسانه ای مشتکل از دو عبارت است: «سواد» و «رسانه».برگردیم به دوران کودکی و روزهای اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم تا «خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر «بی سواد» نباشیم. در مدرسه ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صدای آنها و نحوه نوشتن آنها «دانش» پیدا می کردیم. سپس «مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و خواندن و
سواد رسانه‌ ای یعنی چه؟!
روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی برای درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک
کند. سواد رسانه ای مشتکل از دو عبارت است: «سواد» و «رسانه».
برگردیم به دوران کودکی و روزهای اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم
تا «خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر «بی سواد» نباشیم. در مدرسه
ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صدای آنها و
نحوه نوشتن آنها «دانش» پیدا می کردیم. سپس «مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و
خواندن و
نوشتن، خواندن. خواندن، نوشتن. نخواندن، نتوانستن به نوشتن. پراکنده خواندن، پرت خواندن، گاهی درست و بجا خواندن، پس از آن بهتر از بد نوشتن. باز نوشتن، باز بد نوشتن، حاصل اش ننوشتن. پشیمان شدن، ورق زدن، به کلمات حسد بردن، دوباره بدتر و بدتر نوشتن، خواندن از ترس بد نوشتن، حاصل اش بد خواندن. نفهمیدن، نفهمیدن را نوشتن، رد پای نفهمیده ها در خواندن.
این چند خط بالا، شاید نقشه یا الگویی از کار همیشگی یک نویسنده است. همه شان، هذیان های تب نوشتن هستند. چو
روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی برای درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک
کند. سواد رسانه ای مشتکل از دو عبارت است: «سواد» و «رسانه».
برگردیم به دوران کودکی و روزهای اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم
تا «خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر «بی سواد» نباشیم. در مدرسه
ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صدای آنها و
نحوه نوشتن آنها «دانش» پیدا می کردیم. سپس «مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و
خواندن و هجّی کردن کلمات را یاد می
سواد رسانه‌ ای یعنی چه؟!
 
 
روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی برای درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک کند. سواد رسانه ای مشتکل از دو عبارت است: «سواد» و «رسانه».برگردیم به دوران کودکی و روزهای اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم تا «خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر «بی سواد» نباشیم. در مدرسه ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صدای آنها و نحوه نوشتن آنها «دانش» پیدا می کردیم. سپس «مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و خواندن و
تکنیک های روانشناسانه برای خواندن فکر و ذهن دیگران
خواندن ذهن اطرافیان می تواند یک روش جالب برای دانستن افکار و نیات آنها باشد . تصور اینکه بتوانیم با یک حرکت چشم و یا دست بفهمیم طرف مقابل چه قصد و یا فکری دارد می تواند خود یک نکته مثبت در برقراری روابط و بسیاری از این مسائل باشد.
شاید شما نیز بارها با خود فکر کرده اید که اگر می توانستید ذهن و فکر افراد را بخوانید چه اتفاقی رخ می داد. برخی از افراد از فراست و تیزهوشی خود برای این کار استفاده می
سوال مهمی است
چرا باید شاخ‌های اینستاگرام سلبریتی‌های خانوم باشند؟
چرا دین جذابیت کافی را ندارد که پر جمعیت‌ترین پیج اینستا یک پیج مذهبی باشد؟
غریزۀ شهوت قدرتمندتر است یا فطرت الهی؟
اگر همه فطرت الهی داریم پس چرا همیشه دو گروه کافر و مسلمان وجود دارند؟
چرا جوان‌ها بیش از این که به مسجد رفتن و قرآن خواندن اعتیاد پیدا کنند به خودارضایی و تماشای پورنوگرافی اعتیاد پیدا می‌کنند؟
کتاب خواندن و عالم شدن لذت بیشتری دارد یا دیدن پیج یک واینر ای
دوران کودکی به مدرسه می رفتیم تا «خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم تا«بی سواد» نباشیم.
در مدرسه ابتدا حروف الفبا را یاد گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صدای آنها و
نحوه نوشتن آنها «دانش» پیدا کردیم. پس از اون «مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و خواندن
و هجّی کردن کلماتو یاد گرفتیم و بعد از مدتی «کاربرد» کلمات در ساختن جمله
ها و خواندن و نوشتن متون مختلف را آموختیم و بدین ترتیب «باسواد شدیم»! مجموعه ای
از دانش ها در کنار مهارت ها به اضافه کاربردها در کن
 
در این بلاگ میخواهم از نظرات، تفکرات و ایده ها و مطالب مورد علاقه ام بگویم.
حرف دلم را مینویسم تا بخوانید. نوشته برای خوانده شدن است و نویسنده عاشق خوانندگانش.
گاهی نوشتن بهتر از خواندن تو را راهنمایی میکند و گاهی نوشتن بیشتر از گریه کردن تو را خالی. پس می نویسم و شما را به نوشتن توصیه می کنم.
قرار است اینجا چیز هایی برای خواندن و اندیشیدن بنویسم.
اینک که ساعات پایانی بیستم فروردین ماه است سالروز شهادت سید اهل قلم، شهید آوینی را متذکر میشوم و پیشنهادم به همه کسانی که دوست دارند در راستای تقویت قلم و نویسندگی شان گامی بردارند، خواندن کتاب های این شهید بزرگوار است. با خواندنشان قلمتان نازنین می شود. امیدوارم همگی مان توفیق خواندنشان را پیدا کنیم.
خب بریم سراغ معرفی یک کتاب:
تولستوی و مبل بنفش
نینا تصمیمی میگیرد یک سال هر روز یک کتاب بخواند. وقتی صفحات اول کتاب بودم با خودم گفتم چه کار سختی، هر روز یک کتاب را تمام
کردند یعنی هیچ وقت دیگه ای برای بقیه کارهایت نیست.اما نینا تمام یک سال کتاب خواند و حتی من را هم بیشتر از قبل عاشق کتاب 
کرد.
قبل از این کتاب، کتاب لذت خواندن در عصر حواس پرتی را خواندم و اینجا اعتراف میکنم که کتاب تولستوی و مبل بنفش دقیقا حرف های 
کتاب قبلی را زد اما جذاب تر و سا
سواد رسانه‌ ای یعنی چه؟!
روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی برای درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک کند. سواد رسانه ای مشتکل از دو عبارت است: «سواد» و «رسانه». برگردیم به دوران کودکی و روزهای اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم تا «خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر «بی سواد» نباشیم. در مدرسه ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صدای آنها و نحوه نوشتن آنها «دانش» پیدا می کردیم. سپس «مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و خواندن و هجّی
برنامه ریزی برای درس خواندن در تابستان
اگر میزان ساعات مطالعه در تابستان را در برنامه تان مشخص کنید بهتر می
دانید در تابستان چقدر درس خوانده اید. و بهتر می توانید درس ها را پیش
ببرید در ضمن وقت های خالی هم در برنامه تان مشخص می شود که می توانید برای
آنها هم برنامه ریزی کنید.
 معیار چهارم: تعیین اولویت بندی دروس 
برنامه ریزی برای تابستان پایه یازدهم: اولویت بندی در
هر برنامه ای از ملزومات آن برنامه می باشد. اولویت بندی در دروس باعث نظم
دهی د
تحقیق اختلال یادگیری خواندن
دانلود تحقیق با موضوع اختلال یادگیری خواندن، در قالب doc و در 21 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن پژوهش: اختلال یادگیری اصطلاح ناتوانی یادگیری فقط در مورد کودکانی به کار گرفته می شود که با وجود توانایی ظاهرا طبیعی (که برای یادگیری دارند) نام
تحقیق اختلال یادگیری خواندن
دانلود تحقیق با موضوع اختلال یادگیری خواندن، در قالب doc و در 21 صفحه، قابل ویرایش. بخشی از متن پژوهش: اختلال یادگیری اصطلاح ناتوانی یادگیری فقط در مورد کودکانی به کار گرفته می شود که با وجود توانایی ظاهرا طبیعی (که برای یادگیری دارند) نام
در این مطلب نحوه تقسیم و تفکیک سلول ها و رشته های متنی را با استفاده از فرمول ها و ابزارهای اکسل توضیح میدهد. شما در این مطلب نحوه جداسازی متن را با استفاده از کاما، فاصله یا هر جداکننده دیگری و همچنین نحوه تقسیم یک رشته را به متن و عدد فراخواهید گرفت.
ادامه مطلب
نحوه انتخاب شرکت حمل و نقل مناسب برای اسباب کشی اگر می خواهید بدانید که نحوه انتخاب شرکت حمل و نقل مناسب برای اسباب کشی چگونه است توصیه می کنیم مطلب زیر را به خوبی مطالعه فرمایید. جابجایی اسباب و اثاثیه می تواند از همان ابتدا یک تجربه واقعاً آزار دهنده باشد. اولین کاری که […] نحوه انتخاب شرکت حمل و نقل مناسب برای اسباب کشی
منبع : سپند بار
از ابوالفضل بیهقی نقل است که هیچ کتابی نیست که به یکبار خواندن نیارزد یا هر کتابی به یکبار خواندن می‌ارزد. اما همه ما به تجربه دریافته‌ایم که بسیاری از کتاب‌ها به یکبار خواندن نمی‌ارزد حتی برخی کتاب‌ها ارزش ورق زدن هم ندارند. در شرایط بالعکس برخی کتاب‌ها هم هستند که همیشه و همه وقت می‌توان و باید آن‌ها را خواند. ارزش این کتاب‌ها اگر با تکرار خواندن افزوده نشود، کاسته هم نمی‌شود.
امروز ما با پدیده‌ای به نام انفجار مطبوعات و اطلاعات روب
سواد رسانه‌ ای یعنی چه؟!
 
 
روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی برای درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک کند. سواد رسانه ای مشتکل از دو عبارت است: «سواد» و «رسانه».برگردیم به دوران کودکی و روزهای اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم تا «خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر «بی سواد» نباشیم. در مدرسه ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صدای آنها و نحوه نوشتن آنها «دانش» پیدا می کردیم. سپس «مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و خواندن و
منظور از اول وقت خواندن نماز، دقیقا چه زمانی است؟ نماز به عنوان ستون دین اسلام، احکام و آداب متعددی دارد. یکی از این آداب که در حدیثی از امام صادق (ع) به عنوان ملاک تمایز شیعیان از غیر آن‌ها به حساب آمده است، اول وقت خواندن نماز است. مقصود از اول وقت، زمان مخصوصی است که خواندن نماز در آن موقع با فضیلت بوده و آثار معنوی بیشتری به دنبال دارد. البته بر سر این موضوع که زمان اول وقت هر کدام از نمازهای یومیه دقیقا چه موقع است، اختلاف نظرهایی جدی وج
چگونه نحوه استفاده از AIRDROP
 
 

نحوه اشتراک گذاری با استفاده از Airdrop
 
چگونه عکس ها ، پرونده ها و موارد دیگر را بین دستگاه های Apple خود جابجا کنید.
اگر شما نیاز دارید که چیزی را سریع از یک دستگاه iOS یا MacOS به دستگاه دیگر ارسال کنید ، احتمالاً AirDrop بهترین گزینه خواهد بود. از بلوتوث برای ایجاد ارتباط نقطه به نقطه با دستگاه دیگر استفاده می کند.
ادامه مطلب
فیلم آموزشی جلسه اول
محتوا
آشنایی با انواع پایگاه داده در وب
آشنایی با MySQL و نحوه راه اندازی و تنظیمات اولیه آن
نحوه ایجاد یک دیتابیس با دستورات SQL و Wizard
نحوه ایجاد یک جدول در دیتابیس با دستورات SQL و Wizard
نحوه تعریف فیلدهای جدول با دستورات SQL و Wizard
صفحات 177 الی 194 کتاب درسی
 
روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی برای درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک کند. سواد رسانه ای مشتکل از دو عبارت است: «سواد» و «رسانه».برگردیم به دوران کودکی و روزهای اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم تا «خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر «بی سواد» نباشیم. در مدرسه ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صدای آنها و نحوه نوشتن آنها «دانش» پیدا می کردیم. سپس «مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و خواندن و هجّی کردن کلمات را یاد می گرف
شروع کرده‌ام به خواندن کتاب «آداب روزانه» این کتاب روزانه‌ای زندگی ۱۶۱ انسان مهم تاریخ را بررسی می‌کند. راستش توان خواندن ندارم، ضعف می‌کنم از حس ناخوشایندی که از خودم دارم.  من یک دوره‌ی طولانی چنین منظم بودم منتها دوباره ول شدم و این کتاب من را جلوی خودم میگذارد و دچار عذاب وجدانم می‌کند. منتها باید بخوانم و دوباره آن منِ ایده‌آل را شکل دهم.
تقویت حافظه برای درس خواندن
دوره فتو ریدینگ (افزایش ظرفیت مغز تا ۱۰ برابر) – استاد مرتضی جاوید
افزایش سرعت خواندن ، راهی برای مطالعه بهتر. این مقاله ی آموزشی در مورد راهکارهایی است جهت افزایش سرعت خواندن برای تمام افراد در تمام سنین و تمام مقاطع تحصیلی .
فتو ریدینگ مرتضی جاویدو…
من این محصول را میخوام ... کلیک کنید
همون برنامه کتابخوانی کار دستم داد
همیشه از خواندن کتاب پی دی اف بدم میومد.
ولی از مواهب کرونا عادت دادن من به خواندن کتاب پی دی اف و گوش دادن فایل صوتی کتاب بود
 
این کتابها برام عالی بود
خیلی معرکه بود
 
 
خدایا خودت میدونی بعد این همه شب که هی دل دل میکردم بیام اینجا بنویسم 
چرا امشب اومدم اینجا
خدایا امیدم به توست
تنها تو را دارم و تنها از تو میخواهم
آمین
در پاسخ به اینکه آیا موسیقی بر سایر حوزه های دانشگاهی تأثیر می گذارد ، هر دو معلم موافقت کردند که موسیقی با سایر حوزه های برنامه درسی مرتبط است. با این حال ، معلم موسیقی چندین راه مشخص برای چگونگی ادغام موسیقی در کلیه بخش های برنامه درسی ارائه داد. به عنوان مثال ، وی خاطرنشان کرد که چگونه آموزش موسیقی می تواند با گفتگو درباره آهنگسازان و دوره زمانی که در آن زندگی می کنند ، در تاریخ گنجانیده شود. چگونه می توان آن را با شمارش و ضرب و شتم ریتم ، ان
برای ادامه توضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید.
سلام، دوستان تغییر هدر وبلاگ برای اکثر قالب های بیان بلاگ یکی هست و از یه قانون پیروی میکنه، من سعی میکنم یه آموزش کلی راجب نحوه تغییر هدر بدم، و در آخر یه قالب رو با هم هدرش رو عوض میکنیم
و در آخر یک ویدئو از نحوه عوض کردن هدر های تمام صفحه براتون قرار دادم:)
،اگر مشکلی پیش اومد میتونید سوالتون رو از قسمت نظرات بپرسید تا راهنماییتون کنم:) ، با ما همراه باشید در ادامه مطلب
 
ادامه مطلب
تقویت حافظه برای درس خواندن
دوره فتو ریدینگ (افزایش ظرفیت مغز تا ۱۰ برابر) – استاد مرتضی جاوید
افزایش سرعت خواندن ، راهی برای مطالعه بهتر. این مقاله ی آموزشی در مورد راهکارهایی است جهت افزایش سرعت خواندن برای تمام افراد در تمام سنین و تمام مقاطع تحصیلی .
فتو ریدینگ مرتضی جاویدو…
من این محصول را میخوام ... کلیک کنید
تقویت حافظه برای درس خواندن
دوره فتو ریدینگ (افزایش ظرفیت مغز تا ۱۰ برابر) – استاد مرتضی جاوید
افزایش سرعت خواندن ، راهی برای مطالعه بهتر. این
مقاله ی آموزشی در مورد راهکارهایی است جهت افزایش سرعت خواندن برای تمام
افراد در تمام سنین و تمام مقاطع تحصیلی .
فتو ریدینگ مرتضی جاوید
و…
من این محصول را میخوام ... کلیک کنید
حتما بارها برای شما نیز پیش آمده است که افراد نتوانسته اند
ذهنتان را بخوانند و به همین خاطر از شما خواسته اند حرفتان را تکرار کنید.
افرادی که چنین درخواستی را دارند در این مورد آگاهی ندارند که می‌توانند
ذهن شما را بخوانند. آنها اینکار را به یک روش ثابت و همانند گذشته انجام
می‌دهند. واقعیت این است که بیشتر افراد می‌توانند خواندن ذهن افراد را با آموزش‌های مخصوص، زمان، تمرکز و مجموعه‌ای از مهارت‌های خاص یاد بگیرند.
خواندن ذهن کاری نیست ک
چاپ تراکت در چاپ کلمه دارای گارانتی چاپ می‌باشد
تراکت بدون شک یکی از ابزارهای مهم و مقرون به صرفه بازاریابی است، که برای معرفی یک محصول یا تبلیغ یک خدمت جدید و بسیاری مواردی دیگر استفاده می شود. اگر شما فکر می‌کنید با حضور شبکه های اجتماعی بازاریابی از طریق تراکت منسوخ شده است سخت در اشتباه هستید. تراکت‌ها همچنان با خلاقیت در طراحی و ارسال پیام درست به مشتری راه خوبی برای فروش هستند.
1 – تراکت سبک و برای خواندن بسیار مناسب است
تراکت‌ها حا
کتاب خواندن مثل شمشیر دو لبه است. همان قدر که خوب است می‌تواند انسان را از هر چه کتاب است زده کند و  اعتمادتان به هر چه کتاب است را می‌تواند خدشه‌دار کند. هر کس باید یک روز بنشیند محاسبه کند که چقدر کتاب خوانده است که ارزشی برایش نداشته است. در واقع هزینه‌ای کرده‌ایم که برایمان فایده نداشته است. شاید شما هم مثل خیلی از انسانها بگویید نه به هر حال خواندن هر کتابی یکسری مزایا دارد. نمی‌دانم ولی برای من در زندگی هیچ چیز نمی‌تواند ارزش وقت و زم
ناخن بیضی میخواهید یا بادامی و تیز، چگونه ناخنهایمان را به فرم دلخواه خود درآوریم؟
 یکی از جذاب ترین و سخت ترین بخش های آرایش ناخن ها بخش شکل دهی به ناخن ها می باشد که در این بخش از اخبار زیبایی و آرایش شما را با انواع فرم های ناخن و نحوه ی فرم دهی آن ها آشنا می کند.
بسیاری از خانم ها علاقه ی زیادی به بلند کردن و مانیکور ناخن هایشان علاقه دارند. به طور کلی ۵ مدل مختلف برای فرم دهی به ناخن ها کشف شده است که شما می توانید با خواندن ادامه ی این مطلب
مراحل سوادآموزی:
برگردیم به دوران کودکی و روزهای اول مدرسه، زمانی
که به مدرسه می رفتیم تا «خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر «بی سواد» نباشیم.
در مدرسه ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صدای آنها و
نحوه نوشتن آنها «دانش» پیدا می کردیم. سپس «مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و خواندن
و هجّی کردن کلمات را یاد می گرفتیم و بعد از مدتی «کاربرد» کلمات در ساختن جمله
ها و خواندن و نوشتن متون مختلف را آموختیم و بدین ترتیب «باسواد ش
                  تو بجاش بخون 
                   bia2play program    
​​​​​                  
روی هر آهنگی که دوست داری بخون!  شما می توانید از میلیون ها آهنگ ایرانی که هر روز نیز به تعداد آن ها افزوده می شود، استفاده کرده و خودتان با بالاترین کیفیت ممکن بجای خواننده بخوانید! افکت ها و تنظیمات گوناگونی را بر روی صدایتان اعمال کرده و همراه با عکس و مشخصات خود با دیگران به اشتراک بگذارید. نحوه کار: کلیه آهنگ های موجود در دستگاه شما شناسایی شده و می توانی
┄┅═══✼✼═══┅┄
 
شش نکته کاربردی نهج البلاغه خوانی آسان:
 
1⃣ فارسی بخوانید.
 
2⃣ از میان تمام ترجمه ها فعلا ترجمه استاد دشتی آسانترین ترجمه می باشد.
 
3⃣ روزی ده دقیقه بخوانید ، در این صورت ظرف4 ماه یک دور نهج البلاغه را خوانده اید.
 
4⃣ از آخر به اول بخوانید. یعنی از خواندن حکمتها آغاز نمایید . بعد از دوبار خواندن حکمتها . نامه ها و سپس خطبه ها را بخوانید . نامه ها و حکمتها را از آخر به اول بخوانید چون آخرین نامه ها و خطبه ها کوتاه تر و آسانت
یک جایی از سریال شرلوک، موریارتی قبل ازینکه خودش را بکشد برگشت و به شرلوک گفت که تمام زندگیش به دنبال یک حواس پرتی می‌گشته تا اینکه شرلوک را پیدا کرده. یکی که اندازه‌ی خودش باهوش باشد. ولی حالا دیگر اورا هم ندارد چون خیلی وقت پیش شکستش داده است.
حقیقت هم همین است. اصلا بگذاریم به پای تنبلی که این یک سال گذشته را هیچ درس نخوانده‌ام. بهتر اصلا. مگر بچه‌های خرخوان احمق این مدرسه انرژی شان را از کجا میآورند برای درس خواندن؟ از انگیزه. انگیزه‌ای
نحوه اجرای دیوار سبزدیوار سبز از جمله فناوری هایی است که در سال های اخیر در ایران رواج پیدا کرده است. دیوار سبز اهمیت فراوانی هم از نظر زیست محیطی و هم از لحاظ زببایی بصری دارد. مهم ترین عاملی که در دیوار سبز به چشم می خورد نحوه اجرا و نگهداری از آن است که فاکتورهای فراوانی را در برمیگیرد. در ادامه به فاکتورهای نحوه اجرای دیوار سبز و نگهداری از آن و مراحل ساخت دیوار سبز می پردازیم.
#نشریه | نسخهٔ الکترونیکی گاهنامه مکتوب "کلاسِ درس" - شماره نخست (اسفندماه 98)
در این شماره #بخوانید :
مهارت های مطالعه و برنامه‌ریزی بهترکار با تحصیل!؟ ؛ ترم۲ راچگونه شروع کنیم ( #ویژه ورودی ها)چگونه از درس خواندن لذت ببریم !اگروقت درس‌خواندن ندارید، بخوانید!
 
دانلود مستقیم نسخه الکترونیک نشریه ​​​​​​​
اگر فکر می‌کنید که در مطالعه کردن و کتاب خواندن مشکل دارید ابتدا باید ریشه این مشکل را پیدا کنید
اصلی ترین مشکل که کتاب‌خوان‌ها با آن درگیر هستند سرعت مطالعه کم است
برای اینکه بدانید که ایا سرعت مطالعه شما مناسب است یا خیر باید تست سرعت تندخوانی را انجام دهید که نحوه تست را در این صفحه به طور کامل برای شما توضیح می‌دهیم
آیا می خواهید تست سرعت خود را بسنجید؟ روی لینک زیر کلیک کنید.
http://shahbabaee.com/speedreading/
1-کسب علم و دانش:
یکی از بزرگترین دلایل کتاب خواندن، کسب دانش است. کتاب ها یک منبع غنی از اطلاعات هستند. خواندن کتاب با موضوعات متنوع اطلاعات و عمق دانش را افزایش میدهد.
2- کتاب خواندن مغز شما را بهبود می بخشد:
مطالعات نشان داده اند که خواندن اثرات مثبت قوی بر مغز دارد. با تحرک ذهنی، شما می توانید از بیماری زوال عقل و بیماری آلزایمر جلوگیری کنید. این به این دلیل است که فعالیت مغز شما مانع از از دست دادن قدرت می شود. مغز یک عضله و مانند دیگر عضلات
تشنگی پیرمرد ۷۸ ساله به نام جمعه در خواندن کتاب‌ها در کتاب فروشی‌های پل سرخ در غرب کابل نظر همه را جلب کرده. او می‌گوید:”در زمان‌های ما نه کتاب بود و نه کتابچه و قلم، نه مکتب بود و نه جای درستی که مردم بچه‌ها و دخترهایشان را در آنجا بفرستند تا سواد یاد بگیرند.”
ادامه مطلب
تشنگی پیرمرد ۷۸ ساله به نام جمعه در خواندن کتاب‌ها در کتاب فروشی‌های پل سرخ در غرب کابل نظر همه را جلب کرده. او می‌گوید:”در زمان‌های ما نه کتاب بود و نه کتابچه و قلم، نه مکتب بود و نه جای درستی که مردم بچه‌ها و دخترهایشان را در آنجا بفرستند تا سواد یاد بگیرند.”
ادامه مطلب
18 منبع برایآموزش تایپوگرافی
تایپوگرافی عالی مانند یک داستان عالی است - این باعث می شود که بخواهید خواندن خود را ادامه دهید. تایپوگرافی به علم (و واقعاً هنر) قالب بندی کلمات در یک صفحه اشاره دارد ، و این یک مهارت ارزشمند برای هر کسی است که در طراحی گرافیک یا انتشار فعالیت دارد. تصور کنید که متن این صفحه به رنگ سبز نئون روشن است ، یا اندازه قلم 36 است ، یا اگر قلم آن به سادگی خیلی نازک بود برای بیرون کشیدن. این تصمیمات خلاقانه بر نحوه خواندن مقاله
الان که فکر می کنم، می بینم که نیاکان ما پر بیراه نگفته اند:
- کار هر کس نیست خرمن کوفتن،
گاو نر می خواهد و مرد کهن.
در پست قبلی، به علت هیجانی که بعد از خواندن یک کتاب فلسفه برایم حاصل شد، عجولانه تصمیم گرفتم تا از فلسفه بنویسم و داد حقیقت سر بدهم! اما الان می بینم که فلسفه اصلا کار راحتی نیست و لباسش را مناسب هر قامتی ندوخته اند.
بااین حال، بی مایل نیستم که اندکی بگویم برایتان از احساس شیرین فلسفه خواندن؛ مثل هر احساس زیبای دیگری که به آدم دست م
یکی از دغدغه های همه ی انسانها حضور در جمع های مختلف و نحوه صحبت کردن است .
اینکه چگونه بتوانیم در یک جمع بدرخشیم، خواه ناخواه به نحوه صحبت کردن ما و تک تک واژها و جملاتی بستگی دارد که ادا خواهیم کرد.
شاید در وهله اول حضور ما در جمع به نسبت ظاهر ما مورد قضاوت قرار گیرد، اما آنچه بعد از ترک ما در مجلس بیش از همه در اذهان نقش می بندد کلام و نحوه ی ادای کلام ماست .
از مهم ترین مهارت های صحبت کردن در جمع میتوان به موارد ذیل اشاره داشت .
 
 
 
 
ادامه مطل
در این مطلب به دستورالعمل استفاده از ماسک n95 و ffp2 و نحوه استفاده از ماسک فیلتردار و تنفسی هوا می پردازیم :
 
نکته بسیار مهمی در استفاده از ماسک n95 و ffp2 وجود دارد و آن دانستن دستورالعمل و نحوه استفاده از ماسک فیلتردار به شکل صحیح است
 
ادامه مطلب
کتابخوانی راهیست برای کسب دانش و رسیدن به بلوغ فکری، هر هدفی که از خواندن کتاب داشته باشید بی شک باز هم سود خواهید برد چه کتاب های آموزشی بخوانید یا آنکه کتاب داستان و رمان.
اما پیش از هر کاری باید خود را به خواندن کتاب عادت دهید. از وقتی که گوشی های هوشمند و اینترنت پر سرعت فراگیر شده دیگر عادت به خواندن کتاب خیلی دشوار شده! مواردی که باعث می شوند شما یک فرد کتابخوان نباشید از این قرارند:
ــ احساس میکنیم سرعت خواندن ما بسیار کند است و پیشرفت خ
روشن شدن هر مفهوم، قبل از هر چیزی برای درک صحیح آن مفهوم می تواند کمک کند. سواد رسانه ای مشتکل از دو عبارت است: «سواد» و «رسانه».برگردیم به دوران کودکی و روزهای اول مدرسه، زمانی که به مدرسه می رفتیم تا «خواندن و نوشتن» را یاد بگیریم و دیگر «بی سواد» نباشیم. در مدرسه ابتدا حروف الفبا را یاد می گرفتیم؛ یعنی نسبت به شکل حروف، صدای آنها و نحوه نوشتن آنها «دانش» پیدا می کردیم. سپس «مهارت» کنار هم گذاشتن حروف و خواندن و هجّی کردن کلمات را یاد می گرف
۰/۷ = Point seven OR Zero point seven
۰/۹ = Point six OR Zero point six
۳/۹ =  three point nine
۱۲/۳۱ = Twelve point nine three OR Twelve point thirty-One
۵۲/۳۶۴ = Fifty-two point three six four
حتماً ببینید: ۵ فیلم رایگان از نحوه تلفظ و نوشتن اعداد انگلیسی که باید بلد باشید
در سایر مواردی که در آن،قبل از اعشار،عدد صفر وجود ندارد،در هر دو نوع انگلیسی، به طور یکسان خوانده می شوند:
۲/۹۵ = two point nine five (دو ممیز نود و پنج صدم)
۹۵/۱ = ninety-five point one (نود و نه ممیز سه دهم)
۳۳/۷۵ = thirty-three point seven five (سیزده ممیز هفتاد و پنج صدم)
۳/۳۷۵ = three po
تحقیقات نشان داده بچه‌‌های ۴ تا ۵ ساله‌ای که سه تا پنج بار در هفته برایشان کتاب خوانده می‌شود، نسبت به سایر همسالان خود، تیزفهم‌تر هستند.
 
کتاب خواندن برای فرزند، تاثیرات ماندگار هم برای والدین و هم برای کودکان دارد. با این کار می‌توانید کیفیت زمان با هم بودنتان را بالا ببرید، چون فرزندتان می‌داند که در این هنگام، تمام تمرکز و حواس پدر یا مادرش فقط معطوف به اوست. 
 
کتاب خواندن برای فرزندتان به نفع مهارت‌های خواندنی او در مدرسه نیز خو
 
 
این چندوقت از صرف وقت برای فیلم دیدن برگشته‌ام به کتاب خواندن. خداروشکر به حد قابل توجه و خوبی موفق هم بوده‌ام. البته تکلیف برای خودم نمیکنم ولی چندکتاب رو مشخص میکنم که در طی روزهای آتی باید تمامشون کنم و خب خرده خرده مینوشم و کشش باعث میشه که برسم به نقطه‌ی پایانی و هم کتاب رو زودتر از موعد تمام کنم و هم یک آرامش روحی و غنا بهم بخشیده میشه.. هم خوب فکر میکنم و هم خوب لذّت میبرم.. واقعا خواندن یکی از بهترین لذتهایی است که انسان میتواند تجر
یأیها الرسول؛ بلغ...
نیمه شب در ظلمات غار مشغول عبادت بود، چشمه اشکش لحظه ای از باریدن نمی ایستاد.
این ظلمت غار نبود که آزارش می داد؛ ظلمت دل مردم بود.
ناگهان نور شدیدی تابیدن گرفت و غار تاریک را همچون روز روشن کرد. گویی خورشیدی در دل شب ظاهر شد.
نور گفت: بخوان!
او پاسخ داد: نمی توانم بخوانم!
دوباره نور گفت: بخوان!
او گفت: من خواندن نمی دانم!
اما گویی نور اصلا صدایش را نمی شنید. دوباره با تحکم گفت: بخوان!
و او در کمال تعجب شروع به خواندن کرد...
ادامه م
خسته ام
از ترس هایم که تمامی ندارند و نفسم را بند آورده اند...
از انتظار که بی پاسخ است...
از فلسفه بافیهایی که ذهنم نشخوار می کند...
از حرف هایی که نیتشان ناخواناست...
از دلتنگی برای تو که بی انتهاست ...
از بهانه هایم برای لحظه ای با تو بودن که ناشیانه و کودکانه ست...
چه طور میان این کلاف پیچ در پیچ دوام بیاورم؟!
خودم را عادت داده ام به خواندن و خواندن و خواندن... تمام دنیا را ردیف می کنم تا خواب تو از سرم بپرد. خودم را گیر می اندازم در مجهولات بی پایان ا
خیلی وقتها بین افرادی که کتاب می خوانند و دوستانی که با کتاب بیگانه هستند بحث در می گیره. غالبا بیگانگان با کتاب استناد می کنند که خواندن کتاب به تنهایی کافی نیست و باید عمل هم کرد. ولی افرادی که کتاب می خوانند نه تنها خواندن کتاب را سرگرمی خود معرفی می کنند یادگیری نگارش و اصول را نیز مطرح می کنند.
نگاه من طور دیگری است
به نظرم خواسته یا ناخواسته وقتی کتاب می خوانیم با منطق آشنا می شویم و در این صورت ذهنمان جستجوگر می شود و آنگاه هر صحبتی را به
 
در این بلاگ میخواهم بگویم آنچه را که شاید باید میگفتم.
گفته هایم را مینویسم تا بخوانید. نوشته برای خوانده شدن است و نویسنده عاشق خوانندگانش، ولی بعضی نوشته ها را باید از دید خوانندگان پنهان داشت تا شکار نشوند.
گاهی نوشتن بهتر از خواندن تو را راهنمایی میکند و گاهی نوشتن بیشتر از گریه کردن تو را خالی.
نوشته ها حرف هایی اند که زده نشده اند، برخی ها حرف های زده شده را مینویسند اما من نوشته را صدایی میدانم که به گوش کسی نرسیده است.
قرار است اینجا
بسم الله الرحمن الرحیم
هرکه به خواندن این سوره مداومت کند د ر قیامت کارنامه اعمالش را به دست راست وی دهند و نسبت به عملش محاسبه نشود وبقدری به او اجر بخشند تا راضی شود به وی ثواب انصار و مهاجر را دهند اهل بهشت همواره به خواندن این سوره مشغولند دل خلایق برایش نرم شود ودشمن مغلوب شود واگر همراه داشته باشد از پی هر حاجتی رود و به هر قومی که خواستگاری کند اجابت نمایند واگر به میان لشکر مخالف رود متفرق شوند واگر بخواهد بین دونفر الفت دهد سخنش قبول

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها