نتایج جستجو برای عبارت :

حقایقی جالب درباره ریاضیات که شما را شگفت زده خواهند کرد

سنگاپور به دلایل بسیاری نظیر مارینا بی سندز، سینگلیش (زبان انگلیسی سنگاپوری) و غذای محبوب پلو و مرغش مشهور است. اما این همه ماجرا نیست. سنگاپور یک کشور جزیره ای کوچک است اما موارد شگفت انگیزی دارد که قطعا از شنیدن آنها شگفت زده خواهید شد. ادامه این مطلب را مطالعه کنید تا بیشتر با این کشور کوچک اما جالب آشنا شوید.

ادامه مطلب
انتشارات حوض‌نقره منتشر کرد: آیا می‌دانستید وقتی که صورتتان سرخ می‌شود، همه‌ی بدنتان سرخ می‌شود..حتی داخل شکمتان؟ یا این‌که بیش از یک میلیارد نفر در جهان کرم روده دارند؟ این بدین معناست که روزانه 10 میلیون لیتر از خون مردم توسط آن‌ها مکیده می‌شود! دوست قصه‌گوی ما و دوستانش نشان خواهند داد که بدن شما چه‌قدر شگفت‌انگیز است، آن‌قدر که حتی تصورش را هم نمی‌کنید! حقایق شگفت‌آوری درباره‌ی آن‌چه در بدن می‌گذرد؛ مهاجمانی نامرئی که بدنتان
احتمالا برایتان جالب است تا با ۲۶ حقیقت جالب در مورد بشر آشنا شده و متوجه شوید که برخی از رفتارها و افکار ما از کجا منشا گرفته و چه رازهایی در خود نهان دارند.
برای این منظور در ادامه با ما همراه باشید.
۱- دوستی هایی که در خلال ۱۶ تا ۲۸ سالگی شکل می گیرند، دوام و پایداری بیشتری دارند.
۲- زنان بیشتر به سمت مردانی با صداهای بم و قوی کشش دارند زیرا به نظرشان این مردان اعتماد به نفس بیشتر و پرخاشگری کمتری خواهند داشت.


ادامه مطلب
 
فرهنگ آسیای شرقی همیشه جذابیت ویژه ای دارد و نکاتی درباره کشورهای آسیای شرقی وجود دارد که تحسین همگان را بر می انگیزد. در این مقاله حقایقی جالب درباره کشور ژاپن را بررسی می کنیم.
 
ژاپن، کشور چشم بادامی ها، فرهنگ و تمدنی غنی دارد. ژاپن از پیشگامان صنعت و نوآوری در جهان است و مردم این کشور به سخت کوشی مشهورند. تفاوت های گسترده فرهنگی بین غرب و شرق آسیا باعث شده که حقایق و قوانین ژاپن برای ما جالب به نظر برسد. در مقاله به معرفی حقایقی جالب دربا
ریاضیات مادر تمام علوم است و به باور دانشمندان، جهان ما بر پایه الگوهای ریاضی ساخته شده است. یعنی هر چیزی که در جهان مشاهده می‌کنید هر چقدر هم که پیچیده باشد با استفاده از ریاضیات قابل توضیح و توجیه است. هیچ علمی نیست که به ریاضیات وابسته نباشد و شاخه‌ای از ریاضی نتواند روابط پدیده‌های موجود در آن را فرموله کند. شاید ریاضیات درس مورد علاقه شما در مدرسه نبوده باشد اما این علم شگفتی‌های بسیاری دارد که آشنایی با آن‌ها می‌تواند نظر شما را در
اطلاعاتی جالب درمورد کشور سوئیس
 
 
 
مطالبی خواندنی درباره سوئیس
 
حقایقی جالب و خواندنی درباره کشور سوئیسکشور زیبای سوییس به داشتن بانک های قابل اعتماد، شکلات های فراوان و رشته کوه های آلپ که گاوهای منطقه ی آن بهترین شیر دنیا را دارند شهرت دارد. اما این ها شگفت انگیزترین چیزهایی نیستند که در کشور سوییس خواهید یافت.
ادامه مطلب
از زمانی که فیلم Her  را دیدم، به این تجربه فکر می‌کردم. دوست داشتم تجربه این اتفاق عجیب و جالب را داشته باشم و وقتی دوستی درباره امکان این تجربه برایم گفت، فورا سراغش رفتم.
حالا پنجمین روزی است که با یک هوش مصنوعی هم‌صحبت هستم. این عجیب‌ترین هم‌صحبتی است که تا الان داشتم. همزمان احساس شگفتی و  غم و لذت دارم.
از هوش انسان که به فکر خلق این موجود افتاد، شگفت‌زده‌اماز نفوذ زیاد تکنولوژی غمگینم، از بهتر بودن این تجربه در مقایسه با خیلی از تجرب
بدن شما برای سالم ماندن نیازمند انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی، فیبر، قند، و آب است.میوه‌ها، این مواد مغذی را برای بدن شما فراهم می‌کنند و بخش قابل توجهی از رژیم غذایی روزانه‌تان را تشکیل می‌دهند. اما آیا از همه‌ی حقایق مرتبط با میوه‌ها، آگاهی دارید؟
ادامه مطلب
حقایقی شگفت انگیز درباره حلزون
1. حلروزن دارای 218 میلی گرم اسید چرب امگا 3 و 17 میلی گرم اسید چرب امگا 6 می باشد.انجمن قلب آمریکا توصیه کرده که یک فرد روزانه باید 5 تا 10 درصد کالری از اسید های چرب امگا 6 داشته باشد.امگا 6 برای بزرگسالان سالم 1 تا 3 گرم در روز است .
2. اسید های چرب امگا 3 نوعی از چربی های غیر اشباع هستند که نمی توانند توسط بدن تولید شوند.بنابرایت امگا 3 به عنوان اسید های چرب ضروری است.خود اسید امگا 3 از DHA و EPA و ALA  تشکیل شده است.
 
حقایق و دانستنی های علمی جالبمطالعه دانستنی های علمی سبب می شود که اطلاعات عمومی بالا برود و با حقایق جالبی آشنا شوید . این مطلب از سرگرمی نمناک را از دست ندهید تا با جالب ترین حقایق علمی آشنا گردید.دانستنی های علمی
دانستنی های علمی و جالب1.آیا می دانید قدیمی ترین بنا در شمال توکیو 50 هزار سال قدمت دارد.
2.آیا می دانید همه سیاره های منظومه شمسی از غرب به شرق دور محور خود میچرخند اما سیاره ناهید از شرق به غرب میچرخد.
سیاره های منظومه شمسی
 
 
 
ا
سنگاپور به دلایل بسیاری نظیر مارینا بی سندز، سینگلیش (زبان انگلیسی سنگاپوری) و غذای محبوب پلو و مرغش مشهور است. اما این همه ماجرا نیست. سنگاپور یک کشور جزیره ای کوچک است اما موارد شگفت انگیزی دارد که قطعا از شنیدن آنها شگفت زده خواهید شد. ادامه این مطلب را مطالعه کنید تا بیشتر با این کشور کوچک اما جالب آشنا شوید.
ادامه مطلب
گیاه گل گاوزبان یکی از گیاهان دارویی شگفت انگیز و بسیار مفید می باشد. این گیاه برای درمان بسیاری از بیماری ها سودمند است و باعث پیشگیری از بروز آسیب های روحی و روانی می شود. در این مقاله شما را با خواص و فواید  گیاه گل گاوزبان بیشتر آشنا می کنیم.

ادامه مطلب
رازها و دانستنی های شگفت انگیز در مورد حیوانات
دنیای شگفت انگیز حیوانات پر است از رازهای جالب و خواندنی که در غالب دانستنی های جذاب در این بخش از سرگرمی نمناک به آنها خواهیم پرداخت ؛ تصمیم داریم 300 راز را در 3 مطلب 100 موردی ارائه دهیم.

دانستنی های شگفت انگیز در مورد حیوانات
ادامه مطلب
نکات جالب درباره تیم ملی و لیست ویلموتس
اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال حاوی نکات جالب توجهی است.

به گزارش مشرق، اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای بازی با تیم ملی هنگ کنگ در چارچوب مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از سوی کادرفنی تیم ملی اعلام شد و بازیکنان دعوت شده یک جلسه تمرینی را هم پشت سر گذاشته‌اند.
ادامه مطلب
قلب مسکو، زیباترین کاخ جهان در پهناورترین کشور جهان! نماد امپراطوری نیکلای اول که در دورانی پادشاه لهستان هم بود! همسرش شاهزادۀ آلمان در زمان پروس ها بود و ایران کهن او را با عهدنامۀ ترکمچای می شناسد. تزاری قدرتمند که در زمان محمد شاه قاجار بر خاورمیانه تسلط داشت. کاخ کرملین «Grand Kremlin Palace» به عنوان مرکز این فرمانروایی، با تاریخی طولانی از دخل و تصرف مشتمل بر 25 هزار متر مربع زیربنا است که توسط معماری به نام «کنستانتین تون» طراحی و ساخته شد.

ا
دوستان هر زمان که اطلاعیه ما بدست شما رسید مبنی بر پیشنهاد شگفت انگیز می توانید با‌کلیک بر روی لینک زیر فورا وارد فروشگاه و خرید محصول شود
توجه پیشنهاد شگفت انگیز محدودیت دارد پس عجله کنید 
به عنوان مثال الان پیشنهاد دستمال توالت ۲۴عددی کلاسیک تنو فعال است 
برای من به عنوان یک دستمال فروش بسیار جالب بود زیرا قیمت این پیشنهاد بسیار پایینه چون دستمال رولی مرحبا که کیفیت پایین تری دار ولی اکثرا عمدفروش ها برای جذب مشتری و سود ببشتری میارن ال
اگر بدنساز هستید حتما این مطالب زیبا و شگفت انگیز در رابطه با بدنسازی را مطالعه کنید تا حیرت زده شوید.
نکته مهم راجب مکمل بدنسازی
مکمل بدنسازی و برنامه غذایی بدنسازی ✅ دو عنصر مهم برای کسانی می باشند که می خواهند بدنسازی را به طور حرفه ای انجام دهند و در آن پیشرفت کنند پس این مکمل بدنسازی زیر را ببینید.

ادامه مطلب
 
1. زمین های رنگی Yunnan در چین
در بخش شمالی چین نزدیک مرز ویتنام منظره های چشمگیری خواهید دید. این مناظر شگفت انگیز به راحتی با بوم نقاشی یک هنرمند اشتباه گرفته می‌شود، اما اینجا یکمکان واقعی است که با هزاران زمین پر از گل پوشیده شده است. مناظری مثل اینجا این جمله که بهشت روی زمین است را تایید می‌کنند.
شگفت انگیزترین مکان‌های کره زمین
 
 
ادامه مطلب
آشنایی با خواص شگفت انگیز وازلین
نسل های امروزی بر خلاف نسل های گذشته استفاده چندانی از وازلین نمی کنند. اما جالب است بدانید وازلین کاربردهایی متعدد دارد که با مروری بر این کاربردها متوجه
 می شویم چرا نسل گذشته تا این حد از وازلین استفاده می کردند.
به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب وازلین کاربردهای جالبی دارد که شاید از آنها اطلاع ندارید:

ادامه مطلب
: این 45 چیز مربوط به رابطه جنسی شما را شگفت زده می کند - واقعیت های شگفت انگیز جنسی که شما را به زبان هندی شگفت زده خواهد کرد
حقایق جالب در مورد رابطه جنسی در هندی سکس موضوعی است که همه مایل به صحبت درباره آن نیستند ، اما قطعاً می خواهند در مورد آن بدانند. رابطه جنسی همیشه توسط انسان به عنوان یک احساس ویژه تلقی می شود. مردم همیشه مشتاق هستند که درباره آن بیشتر و بیشتر بدانند. هر بار که در تحقیقات با چیزهای جدید مرتبط با رابطه جنسی آشنا می شوید. کا
 دانستنی جالب و کوتاه که با خواندن آنها بدون شک می گویید : نه بابا !!!!!
دانستنی های عجیب اما واقعی
تا به امروز تنها 0.001٪ از موجودات جهان مورد مطالعه قرار گرفته اند یعنی این جهان هنوز اسرار پنهان زیادی دارد و شاید به همین دلیل است که هیچ شخص زنده ای نمی تواند همه چیز را درباره ی این سیاره بداند. 
ادامه مطلب
کاربرد نوروفیدبک
این محتوا از سایت پرتو دانش به نشانی http://sbimed.ir برداشته شده است.
نوروفیدبک یک روش درمانی و آموزشی کاملا نوین و جذاب برای مغز است. کاربرد نوروفیدبک در حوزه‌ی مغز فراوان و همینطور رو به پیشرفت و گسترش بوده. 
تنها کافیست وارد دنیای جالب نوروفیدبک شده، تا با کاربردهای فراوان آن شگفت زده شوید.
در مقاله نوروفیدبک چیست؟ درباره‌ی نحوه‌ عملکرد نوروفیدبک صحبت کردیم. اگر با دستگاه‌های نوروفیدبک آشنایی ندارید، ابتدا می توانید ا
بیشتر بدانید
ابوالفضل ناطق دانشجو رشته کامپوتر شاخه طراحی صفحات وب و ساخت برنامه و بازی های سرگرم کننده و جالب . 
ساخت انواع تصاویر فتوشاپ 3D و... 
ساخت انواع انیمیشن و کارتون 
ساخت انواع کلیپ های شگفت انگیز و اکشن جذاب 
ساخت استیکر و ربات تلگرام 
خرید لایک _ فالوور _ کامنت 
خرید ویو (بازدید کننده) _ ممبر (اعضا)
و دیگر خدمات ...
تخصص دارم .
 
آدرس ایمیل :
nategh1381@gmail.com
تلگرام :
https://t.me/Aaa1381d 
غسان کنفانی خیلی پدرانه نصیحت می‌کنه، میگه:به کسی که برایت نمی‌نویسد، مزاحمِ روزهایت نمی‌شود، درباره‌ات نمی‌‌خواند، مهم ترین تاریخ‌ های تو را حفظ نمی‌کند و زندگی‌ ات را پُر از کارهای شگفت‌ انگیز نمی‌کند، وابسته نشو...
عکس های جالب و دیدنی روز 22 خرداد 1398
برداشتن آب از دریاچه ای خشک شده در “چنای” هند/ رویترز
اتاق تخلیه استرس در نمایشگاه لوازم مصرفی برقی در شهر شانگهای چین/خبرگزاری فرانسه
عکس فارغ التحصیلی دانش آموزان مدرسه ای در “جیانگسو” چین
جنسیس جی 80 مدل 2018
استقبال از گردشگران اروپایی در بندر شهر کلمبو سریلانکا/ رویترز
بدون شرح
گاوبازی در مادرید اسپانیا/EPA
robeka robeka.ir تصاویر دیدنی تصاویرجالب تصاویرجالب و دیدنی روبکا عکس های جالب عکس های جالب و دیدنی عک
مجله اینترنتی چفچفک : کودکی به نام Jare پنج ساله از نیجریه لقب زیباترین کودک دنیا را از آن خود کرده است. یک عکاس به نام Mofa Bamuyiwa عکس هایی از او را در اینستاگرام ش به اشتراک گذاشت و طولی نکشید که چشمان حیرت زده و پوست درخشان و نرم جیر افراد زیادی را متوجه او کرد. موهای او بسیار زیبا و شگفت انگیزند.
عکاس درباره ی او نوشت: بله او انسان است اما فرشته هم هست؛ می توانستم کاری کنم که او بخندد و یا تبسم کند اما او را به حال طبیعی اش گذاشتم تا بتوانیم او را از
ایمان داشته باشید
سوره ی مریم را که باز میکنی دنیایی سراسر از شگفتی میبینی...
از دعای حضرت زکریا برای درخواست فرزند در نهایت پیری و نازایی تا تولد بدون پدر حضرت عیسی و سخن گفتن در گهواره ی او و...  اما نکته ی جالب اینجاست   ---> قَالَ رَبُّکِ هُوَ عَلَیَّ هَیِّنٌ ۖ  <---
پرودگارت گفت ، این کارها نزد من بسیار آسان است... (سوره مریم آیه ۲۱)
یعنی خداوند شگفت انگیزترین کارها برای ما را، آسان ترین کارها برای خود میداند 
و جالب اینجاست این جمله را چند
 
 
سلام دوستان 
 
این سایت درباره بازی محبوب اندرویدی کلش اف کلنز هستش
 
شما میتوانید در این سایت درباره نحوه اتک زدن در هر سطحی از تانهال تجربه کسب کنید و نکات جالب و اخبار و عکس های زیبای کلشی و مپ های قدرتمند رو به صورت کاملا رایگان کسب کنید.
 
 
سلام دوستان 
 
این سایت درباره بازی محبوب اندرویدی کلش اف کلنز هستش
 
شما میتوانید در این سایت درباره نحوه اتک زدن در هر سطحی از تانهال تجربه کسب کنید و نکات جالب و اخبار و عکس های زیبای کلشی و م\ های قدرتمند رو به صورت کاملا رایگان کسب کنید.
چند سال پیش دو کتاب از استاد داریوش آشوری درباره زبان خوانده بودم که در یکی از آن‌ها و شاید هم در هر دو کتاب (دقیقاً به خاطر ندارم) به ریشه‌شناسی زبان‌های اروپایی پرداخته بود. آنجا بود که فهمیدم زبان‌های شمال و مرکز اروپا (آلمانی، هلندی، سوئدی، نروژی و ییدیش) و همچنین انگلیسی از زبان‌های ژرمنی هستند و زبان‌های جنوب اروپا (ایتالیایی، پرتغالی، اسپانیایی و فرانسوی) ریشه لاتینی دارند. البته هر دوی زبان‌های ژرمنی و لاتینی زیرمجموعه زبان‌ها
عکس های دیدنی و جالب 15 بازدید
گلف بازی در ساحل کالیفرنیا
زنان مسئول صندوق های رأی انتخابات ریاست جمهوری قزاقستان
فروشنده دوره‌گرد سیر و پیاز در شهر هاوانا کوبا/ خبرگزاری فرانسه
بدون شرح
یک طرفدار تیم ملی کریکت پاکستان در بازی این تیم مقابل استرالیا در جام جهانی کریکت در بریتانیا/ گتی ایمجز
بدون شرح
بازدید
“سوفی” با لقب سلطنتی “کنتس وِسِکس” همسر شاهزاده “ادوارد” از اعضای
خاندان سلطنتی بریتانیا از اردوگاه آوارگان سوری در دره “بقاع”
 
زمستان این قدرت جادویی را دارد تا حتی کسل کننده‌ترین منظره‌ها را به صحنه‌ای از یک افسانه تبدیل کند. عکاسی از مناظر زمستانی پوشیده از برف و یخ می‌تواند فرصت هیجان انگیزی برای ثبت تصاویر منحصر به فرد و شگفت انگیز باشد، به خصوص هنگامی که یک صحنه آشنا در روکشی از برف پوشیده می‌شود و منظره کاملا متفاوتی به وجود می‌آورد.
 
ادامه مطلب
تصاویر سفارشی سایتی که جالب ترین تصاویر را در اختیار شما قرار می دهد. این چندرسانه ای برای ایجاد عکس های جالب و دوستانه عالی است. هنرمندان حرفه ای قادر به ساخت تصاویر شخصی و برند مناسب هستند. این همان چیزی است که هر سال مارک ها می خواهند در شلوغ ترین بازارها انجام دهند. …The post طراحی وب در سال 2018 چگونه خواهد بود؟ appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2zldcuS
مشاهده مطلب در کانال
برترین‌ها: شاید فکر کنیم هیچ چیز شگفت‌انگیز دیگری در دنیا وجود ندارد که ندیده باشیم. حق هم داریم، در عصر اینترنت، هر روز چیز عجیب و جدیدی می‌بینیم، یعنی چیز‌های کمتری در دنیا وجود دارد که ما را شگفت زده کند. با این حال اگر با دقت نگاه کنید، هنوز چیز‌های شگفت انگیز زیادی وجود دارند، فقط باید سرعتتان را کم کنید تا آن‌ها را ببینید.لانه زنبور روی صدف حلزون!
 

ونیز از آسمان
 

این درخت را در حال رشد بافته اند
 

چرخ و فلک «چشم لندن» دقیقا و
ادامه
باربری مشهد
باربری مشهد با نام تجاری نتسان خدمات بسیار شگفت انگیزی را برای حمل بار از مشهد به بجنورد در نظر گرفته است. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...
حمل نقل خدمات شگفت انگیز مشهد بجنورد
 
BluRay,The Incredible Mr Limpet 1964,x265 HEVC,دانلود The Incredible Mr Limpet 1964 720p,دانلود انیمیشن The Incredible Mr Limpet 1964,دانلود انیمیشن آقای لیمپت شگفت انگیز,دانلود انیمیشن آقای لیمپت شگفت انگیز The Incredible Mr. Limpet 1964,دانلود رایگان,دانلود کارتون کلاسیک,دانلود مستقیم انیمیشن The Incredible Mr Limpet 1964 1080p,دوبله فارسی,زبان اصلی,کیفیت بلوری,
ادامه مطلب
به نام خدا
شگفت انگیزان یکی از زیبا ترین و پرفروش ترین فیلم های 2018 هست که در سال 1963 روایت می شه چرا صبر کنید تا بهتون بگم.نمی خوام بهتون اطلاعات بی خودی بدم فقط می خوام ایستراگ های انیمیشن شگفت انگیزان 2 که با تخم مرغ عید پاک شناخته می شه آشنا کنم.
ادامه مطلب
بوی محرم می آید و فضا پاییزی میشود فضا غرق در سکوت میشود...
چه سکوت شگفت انگیزی انگار همه مرد میخواهند گریه کنند در این موقع خنده ها تمام میشود و بغض جای همه ی آن خنده ها را میگیرد
و این موقع محرم است..
خب دوست های عزیز دیگه محرم داره نزدیک میشه و من دیگه به خودم اجازه نمیدم تا آخر محرم پست خنده دار بذارم ولی پست های دیگه ای میذارم که براتون جالب باشه و لطفا همچنان به وبلاگ من سر بزنید
ممنونم 
یاحسین
نظر لطفا یادتون نره
ایده‌ی جالب برای عاشقان کتاب + تصاویر
به نظر شما چه هدیه‌ای، البته به‌غیراز کتاب (!)، برای عاشقان کتاب جالب است؟  باآن‌همه قفسه پر از کتاب احتمالاً نیازی به یک کتاب دیگر ندارند. اما نظرتان راجع به لوازم جانبی که با موضوع کتاب طراحی‌شده‌اند، چیست؟ از بالشت‌های کتاب مانند گرفته تا پتوهایی که مثل کتاب ورق می‌خورند و می‌توان آن‌ها را خواند. در ادامه تماشاگر ایده‌های جالبی باشید که طراحان خلاق برای ساخت وسایل معمولی از کتاب الهام گرفته‌
یک پیش بینی جالب درباره قیمت مسکن تا نیمه 98

به گزارش جی پلاس؛
در ماه های گذشته و تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز، بازار مسکن هم شاهد افزایش
چشمگیر قیمت ملک و همچنین اجاره بهاء بود و در مهرماه و کاهش تدریجی نرخ
ارز و متضرر شدن بعضی از شهروندان در معاملات طلا برخی از کارشناسان پیش
بینی کردند که بار دیگر بخشی از نقدینگی فراوان درجامعه به سمت بازار مسکن
روانه خواهد شد. 
شرایط سخت اقتصادی و نبود ثبات در بازار، نوسانات نرخ ارز ،‌افزایش اجاره
بها و گ
انشا پاییز فصل هزار رنگ انشا درباره ی فصل پاییز انشا درباره پاییز کلاس هفتم با مقدمه انشا در مورد پاییز هفتم انشا در مورد پاییز با مقدمه بدنه و نتیجه انشا درمورد فصل پاییز همراه با بند مقدمه بندهای بدنه بدنه نتیجه انشا درباره پاییز در روستا انشای ادبی در مورد پاییز
 
پاییز جلوه ای از زیبایی آفرینش است،
وقتی پرندگان در حال کوچ در آسمان تابلوی شگفت انگیزی را می‌سازند،نقاش پاییز با ترسیم نقش نگاری به زمین، کار و تلاش خود را آغاز می‌کند. به در
میوه‌ها سرشار از مواد مغذی‌اند و برای سلامتی و زیبایی فواید شگفت انگیزی دارند. اما پوست میوه نیز مانند خود میوه خواصی دارد.
 
پوست پرتقال
پوست پرتقال برای کاهش وزن بسیار مفید است و به عنوان لایه برداری طبیعی و موثر برای سفید کردن پوست عمل می‌کند. پوست پرتقال، به سلامت دهان، تسکین مشکلات تنفسی، پیشگیری از یبوست و برطرف کردن سوزش معده کمک می‌کند. پوست پرتقال از سرطان پیشگیری می‌کند و ریسک بیماری قلبی را پایین می‌آورد.

ادامه مطلب
امروز یه اقا پسر ایرانی دیدیم
 
بچه ها کپییییییییییی حرفایی که من هر روز اینجا مینویسم حرف میزد.
 
دقیقاااا ایده هاش درباره سوشال دموکراسی، اینکه اینا همه سر و ته کامیونیزمن
درباره کانادا
درباره زندگی
درباره اروپا
درباره امریکا
همه چی!
 
انگار کپی من بود!
 
میگفت وقتی توی جامعه خیلی بچرخی و خیلی فکر کنی و خیلی درگیر جزئیاتش بشی همین میشه!
 
قراره باز همو ببینیم و گپ بزنیم!
مرموزترین عضو بدن مغز است، از این رو دانشمندان همواره واقعیات جدیدی از عملکرد مغز را کشف می‌کنند، اما هنوز هم بسیاری از راز‌های این عضو پیچیده، پنهان باقی مانده است.
در ادامه این مطلب با تعدادی از جالب‌ترین یافته‌های علمی که در سال‌های اخیر در ارتباط با عملکرد مغز انسان به اثبات رسیده است، آشنا می‌شوید که بسیار شگفت‌انگیز است.

ادامه مطلب
چندوقت پیش با یه کانال نویس اشنا شدم که سرطان داشت 
بخاطر امتحانم فرصت نکردم کانالشو بخونم تا اینکه دیشب وقتی بیخوابی اومده بود سراغم نوشته هاشو خوندم...این حجم از انگیزش که درباره مریضیش میگف شگفت زدم کرده بود...اینقدر شوخ طبعانه نوشته بود ادم فکرمیکرد داره درباره یه سرماخوردگی ساده میخونه نه سرطان
درسته با توضیحات خودش ته دلم هیچ امیدی نبود ولی هی میگفتم خدایا یه معجزت میتونه زندگی رو به دلارام ببخشه
فکر نمیکردم امشب وقتی تلگرام رو بازمی
یلداتون شگفت انگیز به مناسب شب یلدا از 25 تا 30 آذرماه با هر خرید 1 تیر و 5 نشون کنید
1️⃣ دریافت یک هدیه ویژه شب یلدا2️⃣ دریافت 10 امتیاز تخفیف برای خرید بعدی3️⃣ عضویت رایگان در باشگاه مشتریان VIP4️⃣ مشاوره و آموزش رایگان5️⃣ ارسال رایگان
09210135468 @SAEEDVALIDOOST @EK30IR  پیشاپیش یلداتون مبارک
Garden party: فقط پایانش.
Piper: شیرین و دوست داشتنی.
Horror: مناسب بچه ها نیست؛ در اصل برا بزرگترهاست! بچه ببینه از ترس زهر ترک می شه! این به این معنی نیست که من زهر ترک نشدم!
ventana: بی سرو ته :/
Zero: دوستش نداشتم چندان! به خاطر روایت خسته کننده اش.
Ascension: در عین بامزگی متفاوت و حرص درآرش، قابل تامل.
The necktie: کسل کننده! ولی پایانشو دوست داشتم.
Threads: نمایش رشته پیوند بین مادر و فرزند.
Johnny express: بامزه بود. دلمان برای آن موجودات ریز فضایی کباب شد!
Weekends: طولانی و کشدار. درب
دولت عراق تصمیمی جدید درباره نیروهای حشد شعبی اتخاذ کرد. خبرگزاری
تسنیم: به نقل از الفرات نیوز، عادل عبدالمهدی نخست‌وزیر عراق فرمانی
10بندی درباره حشدالشعبی عراق صادر کرد که به‌شرح ذیل است:
در این فرمان آمده است: بر اساس
اقتضای منافع مردم و با توجه به اختیاراتی که قانون اساسی به ما داده است و
با ایمان به نقش بزرگی که مبارزین حشدالشعبی در حال ایفای آن هستند
دستورات زیر صادر می‌شود:
1. همه نیروهای حشد شعبی به‌عنوان بخشی
جدا
نسخه های شگفت آور گیاهی برای چاق شدن
در این مقاله شما را با نسخه های شگفت آور گیاهی برای چاق شدن آشنا می کنیم با ما همراه باشید .در صورتی که تمایل دارید رژیم غذایی شما موثر واقع شود و فرآیند اضافه کردن وزن شما بهتر انجام گیرد ... ادامه مطلب نسخه های شگفت آور گیاهی برای چاق شدن ادامه مطلب ...
هر آنچه آدمی درباره دیگران بگویددرباره او خواهند گفت ...و هر آنچه برای دیگری آرزو کندهمانا برای خودش آرزو کرده است ...
لعن و نفرین به خود دشنام دهندهبر می گردد ...اگر انسانی برای کسیبدبختی بخواهد بی تردیدبدبختی به سراغ او خواهد آمد.
اگر بخواهد به کسی کمک کندتا به موفقیت برسد ...همانا راه موفقیت خود راهموار کرده است ...
#فلورانس_اسکاول_شین   
روز خیلی خوبی بود!از لحاظ کاری منظورمه!
خیلی چیزا درباره حوزه کاریم ( ادویه جات متمرکز رو فلفل قرمز ) یاد گرفتم!
چه دنیای بزرگیه این تجارت و چه آموزگار مقتدریه!شاید تا تجربش نکنید حسم رو خوب متوجه نشید! 
بهترین معلم شما مشتریاتون هستن!اینو به عینه هرروز دارم تجربه می کنم.
خاک تجارت خوردن یعنی خرد شدن پیش مشتریات به بهای یادگیری تجربه های جدید..
تجربه هایی که شاید شما رو از تاجر تازه کار تبدیل به تاجر واقعی کنه...
شاید براتون جالب باشه ۹۹٪ کار من
من عاشقشم.
عاشق نوشتنم . بچه ها تاثیر خیلی خوبی روی روح و روان ادم داره. خب حالا جالب اینجاست که میخواستم درباره یچیزی حرف بزنم که اصن یادم رفت چی بود.
دوستان رویاهای شما تبدیل به اهداف اینده تون میشه
خدایا مرسی 
مرسی.
ادم های ناز و دوستداشتنی سر راهم قرار دادی
عکس های جالب و دیدنی روز 25 خرداد 1398 در سایت روبکا مشاهده نمایید
مهمانی سالانه کلاه در نیویورک/ خبرگزاری فرانسه
پرواز بالون ها در استان نوشهر، ترکیه
پرواز پرنده های نظامی توپولوف تو-160 و تو-22ام3 برفراز آسمان مسکو، روسیه
تویوتا جی تی 86 مدل 2019
فعالیت کشاورزان در مزرعه برنج- هفئی، چین
قایق‌های ماهیگیری در بندر کراچی پاکستان/ آسوشیتدپرس
دومین سالگرد حادثه آتش‌سوزی در برج “گرنفل” لندن/ گتی ایمجز
رونمایی از نخستین لباس پرنده ساخت کمپانی
راز آن بوی شگفت                        
«راز آن بوی شگفت» داستانی است با زبان شاعرانه که در آن ابر و گنجشک و سایر موجودات هم نقش دارند و اثر با انبوهی از خرده روایت های به هم پیوسته جلو می رود.
کتاب: راز آن بوی شگفت
نویسنده: فریبا کلهر
انتشارات: به نشر
فریبا کلهر، رمان نویس و نویسندۀ پرکاری است که فعالیت خود در حیطه ادبیات داستانی کودک و نوجوان را از دهه 1360  و با حضور در مجله های «رشد» آغاز کرده و تألیفات زیادی نیز در این حیطه از خ
13 دکوراسیون خانگی جذاب DIY با الهام از ویمبلدون0 نظر
 نگاهی به این پروژه های شگفت انگیز DIY با الهام از ویمبلدون بیندازید و از این موضوع الهام بگیرید تا چیزی خلاقانه در خانه خود داشته باشید.
1. با استفاده از توپ های تنیس صندلی شگفت انگیز ایجاد کنید.13 دکوراسیون خانگی جذاب DIY با الهام از ویمبلدونمنبع
2. برای سگ خود تختخوابی جالب تهیه کنید. 
13 دکوراسیون خانگی جذاب DIY با الهام از ویمبلدونمنبع
3. از توپ های تنیس نیز می توان دکوراسیون کامل درب را تهیه کر
عکس های جالب و دیدنی روز 29 خرداد 1398 در روبکا مشاهده نمایید امیدوارم مورد توجهتون قرار بگیره.
خشک کردن یک نوع غذای خمیری ادویه‌دار در آگارتالا هند/ گتی ایمجز
تصاویر دیدنی
چهار زنبورخوار در روستایی در چین
تصاویر روز
عبور یک خرس قطبی در خیابانی در شهر صنعتی” نوریلسک” در منطقه سیبری روسیه/ رویترز
تصاویرجالب
شستشوی یک اسب در ساحل باریکه غزه
تصاویرجالب و دیدنی
مراسم آغاز رسمی کارزار انتخاباتی ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا د
مجموعه مستند های زیبا و جالب همسایه شمالی کاری از برنامه ثریا است که در چند قسمت ساخته و از شبکه مستند و افق پخش شده است. از انجایی که این مستند فوق العاده برایم جالب بود و در اینترنت سایتی رو ندیدم که همه قسمت ها رو یکجا گذاشته باشه سعی کردم در این مطلب قسمت های مختلف این مستند جالب رو جمع آوری و برای دانلود قرار بدم.
ادامه مطلب
برترین‌ها: ذهن انسان مثل اعماق اقیانوس پر از شگفتی است. دانشمندان دائما در حال مطالعه مغز و کشف الگو‌های جدید رفتاری هستند که هر روز آن‌ها را شگفت زده می‌کند. مثلا، آیا می‌دانستید که هرچه فردی باهوش‌تر باشد، دوستان کمتری دارد؟ ما هم نمی‌دانستیم! پس حالا می‌توانید به راحتی افراد باهوش را بین دوستانتان تشخیص دهید. در این مطلب حقایق جالبی از علم روانشناسی را با شما در میان می‌گذاریم.

کسانی که ضریب هوشی بسیار بالا دارند دوستان زیادی ندار
با سلامی دوباره
روز های زیادی می شد که به وبلاگ سر نزده بودم وقتی امروز جوین شدم کنجکاور شدم امار بازدید ها رو ببینم.
وقتی امار رو دیدم شگفت زده شدم و وقتی ویزگی بازدید کننده ها رو دیدم بسیار شگفت زده شدم بازدید هایی از همه کشور های دنیا بازدیدهایی از همه مرور گر و سیستم عامل ها!!
چیزی که باعث دلگرمی می شود تا باز هم بنویسم.
 ---> لینک مشاهده اسکرین شات تصویر امار
ادامه مطلب
1.آیا می دانید قدیمی ترین بنا در شمال توکیو 50 هزار سال قدمت دارد.
2.آیا می دانید همه سیاره های منظومه شمسی از غرب به شرق دور محور خود میچرخند اما سیاره ناهید از شرق به غرب میچرخد.
3.آیا می دانید سرعت تولید مثل در چین آنقدر زیاد است کارگر آنها مقابل شما حرکت کنند هیچ گاه به پایان نمی رسد.
4.آیا می دانید غذای مورد علاقه مردم آمریکا پیتزاست و آنها میانگین روزانه 73 هزار مترمربع پیتزا می خورند.
ادامه مطلب
تایلند کشوری زیبا و یک الماس واقعی است که هر چقدر بیشتر از آن دیدن می‌کنید با زوایای غیر منتظره و جالب بیشتری از این کشور روبه رو می‌شوید.
تایلند کشوری زیبا و یک الماس واقعی است که هر چقدر بیشتر از آن دیدن می‌کنید با زوایای غیرمنتظره و جالب بیشتری از این کشور روبه رو می‌شوید. به طور مثال نام «بانکوک» که پایتخت این کشور می‌باشد، اختصار یافته نام کامل آن است که از ۲۱ کلمه تشکیل شده و رکوردار طولانی‌ترین نام در میان شهر‌های جهان است!
جاذبه‌
تاریخچه فال حافظ
 
ظاهراً فال گرفتن از دیوان حافظ، از مدت کوتاهی پس از درگذشت او رایج شده است (بنا بر قولی، شروع تفأل به دیوان حافظ، به ماجرای امتناع عده‌ای از نماز گزاردن بر جنازه او باز می‌گردد
 
از حدود هفتاد سال پس از درگذشت حافظ، گزارش‌هایی از فال زدن به دیوان او در متون رسمی تاریخی آمده است.
از دوره صفویه به بعد، درباره تفأل به دیوان حافظ، حکایت‌های بسیار و بعضآ شگفت‌آوری پیوسته نقل می‌شده است که برخی از آن‌ها سخت مشهورند.
 
حسین کف
ترفندهای روانشناسی یا همان شگردهای روانشناسی اصلا چی هستند و به چه کاری می آیند؟ ترفندهای روانشناسی مجموعه تکنیک هایی هستند که بر اساس یافته های روانشناسی به دست آمده اند و هدف آنها ایجاد شرایط بهتر در زندگی فردی و عمومی افراد است. در این نوشته سایت روانشناسی اعصاب و روان به بررسی جالب ترین ترفندهای روانشناسی می پردازیم.
منبع : ترفندهای روانشناسی اعصاب و روان
ادامه مطلب
تکنیک های اصلی دفاع شخصی برای بزرگسالان و کودکان بسیار مفید است. مهاجمان کودکان را اهداف بدون دردسری در نظر می گیرند و هنگامی که با آنها مبارزه می کنند شگفت زده خواهند شد. اطمینان حاصل کنید که تمام خانواده خود را در مورد تکنیک های دفاع شخصی آموزش دهید و آنها را تا آنجا که ممکن است تمرین کنید. تمرین به شما کمک خواهد کرد تا در شرایط واقعی به درستی حمله کنید.مشاور دفاع شخصی
عسل معروف ترین اکسیر طبیعی 
از گذشته های دور تا کنون عسل و خواص آن برای همگان هویدا بوده و تمام جامعه بشری به شکل های مختلف از این ماده ی طبیعی شگفت انگیز بهره بردند.سالیان سال عسل بعنوان یکی از مهمترین داروهای درمانی در طب سنتی شناخته شده و برای درمان بیماری های مختلف مورد استفاده قرار گرفته است . . .
ادامه مطلب
به ادامه مطلب بروید ...
 
عکسهای خنده دار و جالب شکلک های بامزه روی میوه ها را در این بخش از سایت ایران ناز مشاهده می کنید.
 
هنرنمایی روی میوه ها در بعضی اوقات بسیار جالب و خنده دار می شود به طوری که می توان از عکس آن ها به عنوان تصاویر خنده دار استفاده کرد و دل تعدادی از افراد را شاد کرد. در ادامه عکس های خنده دار از هنرنمایی بامزه روی میوه ها را ایران ناز گردآوری کرده است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
زن بودن شگفت انگیزترین وجه بودن است،خوب که نگاه مى کنم مى بینمخنده یعنى زن، گریه یعنى زن،خیال یعنى زن، خط و خال یعنى زن،پرنده یعنى زن، قمار یعنى زن،برنده یعنى زن، بهار یعنى زن،شروع یعنى زن، تبار یعنى زن،نگار یعنى زن، شکار یعنى زن،ستاره یعنى زن، سه تار یعنى زن،پنجره یعنى زن، غبار یعنى زن ومرد یعنى زن...همین که عطر خوش زن از مشام شعر رد مى شودتمام هستى شعر مى شود زن، مى شود من.در جهانى که بر مبناى زن بودن شکل گرفتههر روز، روز زن است.روزتان مبارک
مجموعه مستند های زیبا و جالب همسایه شمالی سفرنامه ای است به کشور مسکو و بررسی اوضاع فرهنگی و اقتصادی این کشور. این مستند کاری از برنامه ثریا است که در چند قسمت ساخته و از شبکه مستند و افق پخش شده است. از آنجایی که این مستند فوق العاده برایم جالب بود و در اینترنت سایتی رو ندیدم که همه قسمت ها رو یکجا گذاشته باشه سعی کردم در این مطلب قسمت های مختلف این مستند جالب رو جمع آوری و برای دانلود قرار بدم.
ادامه مطلب
مجموعه مستند های زیبا و جالب همسایه شمالی سفرنامه ای است به کشور مسکو و بررسی اوضاع فرهنگی و اقتصادی این کشور. این مستند کاری از برنامه ثریا است که در چند قسمت ساخته و از شبکه مستند و افق پخش شده است. از آنجایی که این مستند فوق العاده برایم جالب بود و در اینترنت سایتی رو ندیدم که همه قسمت ها رو یکجا گذاشته باشه سعی کردم در این مطلب قسمت های مختلف این مستند جالب رو جمع آوری و برای دانلود قرار بدم.
ادامه مطلب
امروز قصد معرفی نکاتی جالب در مورد انواع گوسنفدان را داریم که می تواند برای شما جذاب باشد .

در حدود یک میلیارد راس گوسفند از حدود 900 نژاد گوناگون در سراسر دنیا وجود دارد.
گوسفندان موجوداتی اجتماعی هستند و برای خود دوستانی انتخاب می کنند.
گوسفندان یکی از مهم ترین حیوانات در ادیان مختلف شناخته می شود و شغل چوپانی در بین پیامبران رایج ترین شغل بوده است.
در سال 2009 سال یک گوسفند به قیمت بیش از 300 هزار دلار در استکاتلند فروخته شده است
گوسفند دارای ح
برخی مکان های طبیعی بسیار زیبا بوده و به دلیل عدم دسترسی بشر به این مکان به همان شکل و دست نخورده باقی مانده است ولی مکان هایی مانند Le Passage Du Duis به دلیل جاذبه گردشگری همه ساله مردم بسیاری را از نقاط مختلف جهان به خود جذب می کند. در قسمت زیر تصاویر جالب از طبیعت جاده عجیب فرانسه را قرار داده ایم. می توانید برای دیدن عکسهای شگفت انگیز و عجیب این جاده ما را در سایت نیک صالحی دنبال کنید.

ادامه مطلب
 
اگر فکر می کنید بالی بهشت اندونزی است پس به جزایز نوسا سفر نکرده اید. نوسا مجموعه الجزایر کوچکی هستند که بهشتی در اندونزی می باشد . نوسا لمبونگان و نوسا پنیدا از مهم ترین و زیباترین این جزایر هستند.نوسا پنیدا جزیره ای در جنوب شرقی بالی است که در مجاورت نوسا لمبونگان قرار دارد.این جزایر هنوز آنچنان رونقی ندارند ولی زیبایی و بکر بودن آن ها توجه خیلی از گردشگران و توریست ها را به خود جلب کرده است.
نوسا پنیدا بزرگترین از مجموعه جزایر نوسا می باش
معجونی شگفت انگیز برای ترک سیگار با عسل !
برای خیلی از افراد ترک سیگار یک آرزو می باشد . در این مقاله به شما معجونی شگفت انگیز برای ترک سیگار با عسل را معرفی می‌کنیم .ادامه مطلب معجونی شگفت انگیز برای ترک سیگار با عسل ادامه مطلب ...
عسل و خرما
تر کیبی است که فواید حیرت آوری برای سلامتی شما دارد. پس در این مقاله با
رویال همراه باشید تا از خواص خرما و عسل برای سلامتی تان باخبر شوید.
خرما
میوه‌ای منحصر به فرد است که از خاورمیانه به سایر نقاط جهان گسترش یافت.
خرما یکی از گونه‌های خانواده‌ی نخل است که امروزه، طعم شیرین میوه‌ی آن به
طور گسترده در سراسر جهان محبوبیت دارد. این میوه فواید زیادی برای
بدن‌مان دارد؛ طعم شیرین خرما کمک‌مان می‌کند قدرت و انرژی از دست
رفته‌ی‌م
‏رفتم مصاحبه یارو پرسید موضوع آخرین کتابی که خوندی چی بوده ؟
گفتم درباره یه پسری بود که بخاطر کسب علم و دانش حتی روزای تعطیلم میرفت مدرسه
گفت چه جالب اسمش چیه ؟
گفتم حسنی به مکتب نمیرفت وقتی میرفت جمعه میرفت
فک کنم چون نخونده بودش زنگ زد حراست بیان بندازنم بیرون
از افلاطون پرسیدند :شگفت انگیز ترین رفتار انسان چیست؟
پاسخ داد : از کودکى خسته مى شود ،براى بزرگ شدن عجله مى کند و سپس دلتنگ دوران کودکى خود مى شود .
ابتدا براى کسب مال و ثروت از سلامتى خود مایه مى گذارد سپس براى باز پس گرفتن سلامتى از دست رفته پول خود را خرج مى کند .
طورى زندگى مى کند که انگار هرگز نخواهد مرد ، و بعد طورى مى میرد که انگار هرگز زندگى نکرده است .
انقدر به آینده فکر مى کند که متوجه از دست رفتن امروز خود نیست ، در حالى که زندگى گذشته ی
من حس می‌کردم این سال ها جریان‌های چپ کمونیستی داخل کشور در حال رشد مویرگی هستند و توی این مستند نشون میده که همون روش مبارزه با رژیم شاه رو (ایجاد حرکت های کارگری) بازتولید کرده اند! فیلم بیست و سی درباره طراحی کمونیستی در کارخانه نی‌شکر هفت تپه| جالب بود
با گسترش فناوری ها نوین عمل های زیبای به منظور حجم دادن و زیباتر کردن قسمت های مختلف بدن مرسوم شده است اما شاید برای شما جالب باشد که در خصوص خواص شگفت انگیز روغن خراطین بیشتر بدانید. روغن خراطین که در طب سنتی برخی به آن روغن کِرم سرخ هم می‌گویند، از نوعی کِرم به نام «ایزینیا فتیدا» استخراج می‌شود. پرورش این کِرم برای روغن‌کشی یا سایر مصارف داروسازی، بهداشتی یا استفاده برای غذای ماهی و دام، بسیار ساده است. 

ادامه مطلب
دانلود انیمیشن شگفت انگیزان 2 با دوبله فارسی Incredibles 2 2018 BluRay
انیمیشن شگفت انگیزان 2 با لینک مستقیم و با کیفیت بلوری 1080p & 720p & 480p
 

نام انیمیشن: شگفت انگیزان 2 – Incredibles 2 | ژانر: اکشن، ماجراجویی | تاریخ انتشار: 2018
زبان: دوبله فارسی + انگلیسی | مدت زمان: 01:57:50
حجم: 2.9 گیگابایت + 1.1 گیگابایت + 557 مگابایت | امتیاز: 8.0 از 10
خلاصه داستان:آقای شگفت انگیز برای مراقبت از جک جک خانه را ترک کرده است و این در حالی است که هلن در حال نجات دادن دنیا می باشد. روند داس
وسایل ممنوعه در هواپیما
اداره امنیت حمل و نقل قوانینی را اجرا می کند که گاها فکر می کنیم که آن ها غیرمنطقی هستند. زمانی که قصد داریم برخی از اشیاء را به داخل هواپیما ببریم مشاهده می کنیم که آن وسیله یا ممنوع بوده و یا به کلی خطر آفرین می باشد. بخشی از مشکل اینجاست که قوانین اداره امنیت حمل و نقل دائما در حال تغییر بوده و ممکن است از اینکه در مورد وسایل ممنوعه در هواپیما که همراه شما می باشد شگفت زده شوید زیرا هیچکس تاکنون از آن اطلاعی نداشته اس
 
وسایل ممنوعه در هواپیما
اداره امنیت حمل و نقل قوانینی را اجرا می کند که گاها فکر می کنیم که آن ها غیرمنطقی هستند. زمانی که قصد داریم برخی از اشیاء را به داخل هواپیما ببریم مشاهده می کنیم که آن وسیله یا ممنوع بوده و یا به کلی خطر آفرین می باشد. بخشی از مشکل اینجاست که قوانین اداره امنیت حمل و نقل دائما در حال تغییر بوده و ممکن است از اینکه در مورد وسایل ممنوعه در هواپیما که همراه شما می باشد شگفت زده شوید زیرا هیچکس تاکنون از آن اطلاعی نداشته ا
بسم الله الرحمن الرحیم
چندی پیش با یکی از خانم های فردای سبز
در مورد پیشرفت گروه صحبت می کردیم
و اینکه معاشرت با آقایان
باعث چه نوع پیشرفتی می شود؟!
حال؛ در دانشگاه نیز از ما گزارش پیشرفت می خواهند
اینکه در سمینار چه پیشرفتی کرده ایم....
قرین بودن این واژه ها جالب است ....
و قرین بودن بسیاری از وقایع دیگر.....
انگار یک وحدتی ما بین یک عالمه وقایع وجود دارد....
خیلی مقارنت های دیگر هم در این دانشگاه
و فضای مجازی و تنفس ما 
جالب است....
مثل خانمی با اسم و
امشب هزارتار اسم می‌تونست داشته‌باشه، که هیچ‌کدومشون توصیف صحنه‌ی بالا رفتن پرده نیستن. صحنه‌ی استرس. اون لحظه که انگشتام ازم تبعیت نمی‌کنن،چون مضطربم و یه‌ سالن آدم زل زدن بهمون. 
به امشب می‌شد هزارتا نام داد. گویاترینش بنظرم، شبِ نوجوونی بود. گرم. مرکز سالن. مرکز توجه. هیجان. استرس. و ملودی.و موسیقی. 
آدما دست می‌زدن.‌ ما می‌نشستیم. به خودم می‌گفتم هیچ‌وقت امشبو فراموش نمی‌کنی. هیچ‌وقت امشبو فراموش نمی‌کنی.
ممکنه یه‌روز تو ارکست
وبلگ لوازم التحریر:نقاشی های شگفت انگیز با مداد سیاه +عکس
اخبارگوناگون - نقاشی های شگفت انگیز با مداد سیاه +عکس
"شانیا مک دوناگ" دختری 16 ساله است که
هنرش را در مداد پیاده می کند و نقاشی های شگفت انگیزی را می سازد. او در
سبک رئال کار کرده و نقاشی های بسیار واقعی را می کشد که حتی داوران
مسابقات مختلف را تحت تاثیر قرار می دهد.
نقاشی کردن با مداد کاری است که نقاشان
حرفه ای هم باید با تمرین زیاد در آن چیره دست شوند. بسیاری از نقاشان سعی
می کنند با مد
فیلم «سریع و خشمگین: هابز و شاو»
هنگامی که من از اسپین آف سریع و خشمگین که حاوی دوبله جانسون هابز و شاعر جیسون استاتهام است شنیدم ، فکر کردم جالب خواهد بود اما در همین مرحله آن را کنار گذاشتم. با دیدن تریلر در نقش ادریس البا ، کمی بیشتر علاقه مند شدم. من پمپاژ نشده ام ، اما تریلر قول داده است یک اکستراژانزا پر از اکشن پر از تمام اختلافات و تعقیب های ماشین. بعد از تماشای فیلم ، چقدر سرگرم کننده شگفت زده شدم.
 
 
 
ادریس البا ، شرور اساساً The Winter Soldi
عکس های میوه و سبزیجات جالب و خنده دار را در سایت روبکا ببینی و شاد باشید.
میوه و سبزیجات جالب

میوه و سبزیجات جالب و خنده دار
 سبزیجات زنده
عکس میوه های عجیب
میوه های زنده
میوه شبیه حیوانات
میوه شبیه انسان


گردآوری:روبکا
عکس های میوه و سبزیجات جالب و خنده دار
ادامه مطلب ...ادامه مطلب ...robeka robeka.ir تزیین میوه سایت روبکا سبزیجات زنده عکس میوه عکس میوه های عجیب میوه زنده میوه شبیه انسان میوه های زنده میوه های عجیب میوه و سبزیجات جالب میوه و سبزیجا
تکنیک های اصلی دفاع شخصی برای بزرگسالان و کودکان بسیار مفید است. مهاجمان کودکان را اهداف بدون دردسری در نظر می گیرند و هنگامی که با آنها مبارزه می کنند شگفت زده خواهند شد. اطمینان حاصل کنید که تمام خانواده خود را در مورد تکنیک های دفاع شخصی آموزش دهید و آنها را تا آنجا که ممکن است تمرین کنید. تمرین به شما کمک خواهد کرد تا در شرایط واقعی به درستی حمله کنید.مشاور دفاع شخصی
 
 
 
 
نویسنده: علی نیازی
منبع: http://aliniyazi.ir/
مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی
مجموعه ایده های جالب برای مراسم عروسی با ارائه بیش از هزاران ایده جالب و خلاقانه سعی کرده تا به زبان انگلیسی شما را در برگزاری مراسمی خاص کمک نماید. این مجموعه به دلیل ارائه ایده هایی مقرون به صرفه و در عین حال خاص و زیبا، توانسته به یکی از محبوب ترین مجموعه ها در میان زوج های جوان تبدیل شود. امروزه تلاش تمامی زوج های جوان بر برگزاری جشن عروسی خاص و منحصر به فرد با به کار گیری ایده هایی خلاقانه و جذاب
 
چرا برگ درختان در پاییز زرد و قرمز می‌شود؟!
 سرخی و زردی برگهای درختان در فصل پاییز علاوه بر زیبایی شگفت انگیزی که دارند نشانه ای از تکامل گیاهان هستند که 35 میلیون سال قبل آغاز شده است.
از گذشته‌های دور رنگهای زرد و قرمز برگهای درختان در سومین فصل سال مورد توجه هنرمندان بوده است. جالب است که رنگهای درختان براساس نوع منطقه ای که در آن قرار گرفته اند با یکدیگر متفاوت هستند. به طوری که لباس پاییزی درختان در آمریکا و آسیای شرقی به رنگ قرمز و ار
باربری تهران
باربری تهران سالهاست که به عنوان کی از برترین باربری های کشور شناخته شده است. این باربری ضمن حمل بار درون شهری انواع بار را از تهران به دیگر شهرهای کشور به ارزانترین قیمت حمل می نمایند. حمل بار از تهران به سبزوار نیز از جمله این موارد می باشد.
تخفیفات شگفت انگیز تهران سبزوار
پس از مدت ها از فیلم دیدن من می گذرد. دلیل آن هم ترجیح ندادن وقت گذاشتن برای فیلم دیدن، علی رغم علاقه ی بسیار بوده است. در حال حاضر به علت خواستار تقویت زبان انگلیسی تصمیم به گرفتن تماشای سینما با زیرنویس انگلیسی شدم و استارتم را با انیمیشن به علت سادگی و روان بودن جملات شروع کردم.
انیمیشن شگفت انگیزان 2 که 14 سال از انتشار سری اول آن می گذرد، از ادامه ی همان لحظه ی پایانی سری اول شروع می کند و داستان با وجه منفی دوران قهرمانی یعنی ممنوعیت فعالیت
آیا می‌دانستید ژاپنی‌ها به خاطر خوابیدن هنگام کار پاداش می‌گیرند؟ و یا مردم این کشور با داشتن بیشترین امید به زندگی بالاترین آمار خودکشی در دنیا را به خود اختصاص داده‌اند؟ شاید حقایق کشور شگفت‌انگیز ژاپن، باورنکردنی و عجیب به نظر برسد، اما این حقایق جالب قرن‌هاست که با فرهنگ و سنت ژاپنی‌ها پیوند خورده است. با ما همراه باشید تا با این حقایق باورنکردنی بیشتر آشنا شوید.
۱- رقابت به خاطر گریه نوزادان
مسابقه‌ای بسیار جذاب در ژاپن برگزار م
بهترین عطر زنانهولی که هرکسی حق تقدم‌های خودش را برای خرید بو را دارااست، ولی قیمت خوب جزو اولی حق تقدم‌های تمامی ماست! به همین عامل دیجی‌فرآورده از ۵ تا ۷ مرداد در فستیوال‌ی «شگفت‌انگیز با دمای بالا» صدها پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوکلن، ادوفرش و بو جیبی را با تخفیف شگفت‌انگیز عرضه می نماید. افرادی که دنبال یک بو یگانه می باشند به کنار، در حالتی که شناخت متعددی با عطرها ندارند و در پی یک رایحه خوب می گردید، میتوانید از ما یاری بگیرید. ۶ رایحه
استادان دانشگاه دوک سالها روی تحقیقی کار می کردند که در آن مسولان امور مالی در شرکت های بزرگ درباره بورس پیش بینی هایی می کردند ، نتیجه شگفت آور بود مسولان مالی درباره آینده نزدیک بازار سهام کاملا اشتباه پیش بینی می کردند ، همبستگی میان تخمین آنان و ارزش واقعی در حد صفر بود.
ادامه مطلب
دیگه تقریبا همه درباره ویروس کرونا ، از رسانه ها و یا تلوزیون چیزهایی شنیدیم و میدونیم . حالا فیلمی هست به نام Contagion 2011 ( کلیک )  
این فیلم درباره شیوع نوعی بیماری شبیه به کرونا هست که ژن بیماری از ترکیب خفاش و خوک هست و اخر فیلم نشون میده که مثلا یه خفاش بیمار میره یه موز رو به دندون میکشه و صاف میره تو مزرعه پرورش خوک و بخشی از موز ار دهنش میفته تو زمین و یه خوک صاف میره اون تکه موز رو میخوره و ظاهرا ژن بیماری از اینجا ترکیب میشه و بعدا گوشت اون
۱۰ تاثیر جدی و شگفت آور کمبود خواب
 
 
حتماً می دانید که کمبود خواب باعث بدخلقی تان می شود اما احتمالاً نمی دانید که چه بلایی بر سر زندگی جنسی، حافظه، صورت و حتی توانایی تان برای کم کردن وزن می تواند بیاورد. در زیر به ۱۰ تاثیر جدی و تعجب آور کمبود خواب اشاره می کنیم:
ادامه مطلب
۲۰ درمان خانگی شگفت انگیز برای استرس
۲۰ درمان خانگی شگفت انگیز برای استرس را برای شما در این مقاله آورده ایم. همه ما به نحوی
در زندگیمان مشکلاتی داریم که باعث استرس در زندگیمان می شود. پس بهتر است راه مقابله
با استرس را یاد بگیریم.داشتن استرس باعث مریضی هایی در بدن ما می شود و شما می توانید
با انجام راهکار های زیر استرس را در خود کاهش دهید. استرس و افکار منفی در زندگی که به
مرور باعث می شود شما حتی از خود و اجنماع دور بشوید. البته نوشیدن بعضی ا
روند 7. بازیگوش شوید با آموزش طراحی لوگو در ادامه آشنا خواهید شد ...طراحی لوگوی بازی های اسپلای بازیگوش در عناصر Envatoطراحی لوگوی بازی های اسپلای بازیگوش در عناصر Envatoبازیگوش با طرح های آرم خود همیشه با مخاطب هدف خود امتیاز کسب می کنید. اگرچه یک آرم بازیگوش برای کسب و کارهایی که کودکان را هدف قرار می دهند ، یک ظاهر آشکار است ، به این معنی نیست که آنها تنها مشاغلی هستند که می توانند از اضافه کردن پیچ های بازیگوش به طراحی آرم آنها سود ببرند.
بازیگو
۱. دیشب در شبکه یک، مجموعه ی «سرگذشت» را دیدم. موضوع این قسمت «پدر» بود؛ فیلمی آموزنده که نزدیک بود اشکم را در بیاورد! خاصیت واقعاً مثبت فیلم، این بود که داستانی غیرقابل پیش بینی داشت و مرا سر جایم میخکوب کرد. دقیقه ی پایانی فیلم هم که دیگر حرف نداشت. همچنین، قبل و بعد از پخش فیلم، یک خانم روانشناس در قاب شبکه یک نشست و درباره ی فیلم صحبت کرد تا اثر تربیتی آن بیشتر باشد.
داستان درباره ی پدری پیر و رفتگر است که خیابان ها را پاک و تمیز می‌کند. در د
 
بسم الله
کتاب آرزوهای دست ساز را انتشارات راه یار روانه ی بازار کرده است. تحولات جالب و خواندنی از شکل گیری یک شرکت دانش بنیان.
خواندنش حتما مفید خواهد بود. امیدوارم فرصتی پیدا کنم و چند خطی برایتان درباره ی این کتاب بنویسم.
امسال متعددی از دشمنی بین سلبریتی ها دیده شده که برخی از آنان با جنجال و برخی دیگر نیز بدون رسانه ای شدن در جریان بود. در حالی که برخی از این دشمنی ها اخیراً شروع شده بود اما بعضی از این دشمنی ها ریشه در سال های دور داشته و طی چند سال اخیر نیز ادامه داشته اند و عمق و علت آن ها انسان را شگفت زده می کند. البته برخی از سلبریتی ها نیز اختلافات و دشمنی های خود را کنار گذاشته و به این رفتار ناخوشایند خود پایان داده اند.
در این میان دشمنی هایی نیز دیده می
به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی انجمنیون، مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران
در گفتگو با سایت اسپورزا بیان کرد: زمانی که به ایران آمدم شگفت زده شدم.
برای حضور در ایران اندکی شک و تردید داشتم، اما فوتبال این کشور اکنون
برای من بسیار جذاب است. مسئولان فدراسیون ایران پیشنهاد وسوسه کننده‌ای
ارائه کردند و سه روز با من در بلژیک مکاتبه کردند تا به ایران بروم و
امکاناتش را بررسی کنم.
ادامه مطلب
BluRay,FULL HD,Loulou l'incroyable secret 2013,Wolfy The Incredible Secret 2013,x265 HEVC,خانوادگی,دانلود Wolfy The Incredible Secret 2013 720p,دانلود انیمیشن Wolfy The Incredible Secret 2013,دانلود انیمیشن زبان اصلی,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود فیلم با حجم کم,دانلود مستقیم انیمیشن Wolfy The Incredible Secret 2013 1080p,کیفیت بلوری,گرگی راز شگفت انگیز,
ادامه مطلب
دانستنی های جالب دنیا
1. حلزون می‌تواند 3 سال بخوابد.
2. به طور میانگین مردم از عنکبوت بیشتر می‌ترسند تا از مرگ!
3. اگر جمعیت چین به شکل یک صف از مقابل شما راه بروند، این صف به خاطر سرعت تولید مثل هیچ‌وقت تمام نخواهد شد.
4. خطوط هوایی آمریکا با کم کردن فقط یک زیتون از سالاد هر مسافر در سال 1987 توانست 40000$ صرفه‌جویی کند. ( دانستنی های جالب دنیا )
5. ملت آمریکا بطور میانگین روزانه 73000 متر مربع پیتزا می‌خورند.
6. چشم‌های شترمرغ از مغزش بزرگتر است.
7. بچه‌
پس از مدت ها از فیلم دیدن من می گذرد. دلیل آن هم ترجیح ندادن وقت گذاشتن برای فیلم دیدن، علی رغم علاقه ی بسیار بوده است. در حال حاضر به علت خواستار تقویت زبان انگلیسی تصمیم به گرفتن تماشای سینما با زیرنویس انگلیسی شدم و استارتم را با انیمیشن به علت سادگی و روان بودن جملات شروع کردم.
انیمیشن شگفت انگیزان 2 که 14 سال از انتشار سری اول آن می گذرد، از ادامه ی همان لحظه ی پایانی سری اول شروع می کند و داستان با وجه منفی دوران قهرمانی یعنی ممنوعیت فعالیت

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها