نتایج جستجو برای عبارت :

آیا شما هم در موقعیت سیزیفیک قرار گرفته‌اید؟

در فرودگاه بین الملی امام خمینی در کل 5 عدد پارکینگ وجود دارد که در فواصل مختلف از هم قرار گرفته اند . پازکینگ اولی در زیر سالن اصلی فرودگاه امام می باشد و ظرفیت آن تقریبا پایین می باشد ولی مزیت آن این است که در نزدیکترین فاصله از سالن اصلی فرودگاه امام می باشد و تنها پارکینگ مسقف می باشد .
پارکینگ شماره دو در بلوار فرودگاه از اتوبان تهران قم نرسیده به پیچ اصلی سالن است و دسترسی به آن تنها با اتوبوس واحد امکان پذیر است . 
پارکینگ سوم در ضلع جنوب
همه چیز ارام.....ارامباورت می شود....دیگر یاد گرفته ام شبها بخوابم " با یک آرامبخش "تو نگرانم نشو !همه چیز را یاد گرفته ام !راه رفتن در این دنیا را هم بدون تو یاد گرفته ام !یاد گرفته ام که چگونه بی صدا بگریم !یاد گرفته ام که هق هق گریه هایم را با بالشم ..بی صدا کنم !تو نگرانم نشو !!همه چیز را یاد گرفته ام !یاد گرفته ام چگونه با تو باشم بی انکه تو باشی !یاد گرفته ام ....نفس بکشم بدون تو......و بی یاد تو !یاد گرفته ام که چگونه نبودنت را با رویای با تو بودن...و
السلام علیک یا موسی بن جعفر(ع)عشق شما در جان شیعه پا گرفته«اشفع لنا» احوال این دنیا گرفتهاین روزها هر روز دردی تازه داریمنوروزمان با غم سراغ از ما گرفتهای هفتمین خورشید، ای باب الحوائج«انظر إلینا»! غصه‌ها بالا گرفتهساعت کمی از «هفت» رد شد، سال نو شدتحویل امسال از شما معنا گرفتهدر صحن جامع جمع جان‌ها گرچه جمع استاز دوری فرزندتان دلها گرفتهنوروز با نام شما تلفیق شد کهدر اوج غم نوری وجودم را گرفتهاین جمعه که با ندبه پای هفت سینیمشوق فرج در ق
پرچم ایران به رنگ‌های سبز، سفید و قرمز، این سه رنگ بسته به نوع حکومت‌هایی که بر ایران فرمانروایی کرده‌اند، شیر و خورشید و گاه سفید (بدون نشان) قرار گرفته‌ است.  و در حال حاضر نشانی که بیان‌گر «الله» و شعار «لا اله الا الله» است، می باشد که به رنگ قرمز در میان پرچم و روی رنگ سفید قرار گرفته‌ است. همچنین ۲۲ «الله‌اکبر» به رنگ سفید و به نشانه پیروزی انقلاب در روز ۲۲ بهمن، در حاشیه پایین رنگ سبز و حاشیه بالای رنگ قرمز قرار گرفته‌ است.ادامه مطل
تور زمینی وان از تبریز
آبشار مـــرادیه و پل بنــدِماهی
این آبشار در ده کیلومتری شهرستان مــرادیه و روی رودخانه بــندِماهی قرار گرفته است. مقابل این آبشار پل متحرکی قرار دارد که از آنجا تصــاویر زیبایی از آبشار قابل مشاهده می‌باشد. اطراف این آبشـــار محل مناسبی جهت خوش‌گذرانی میباشد.
پل بندِماهــی روی رودخـــانه بندِماهی در شصت کیلومتری مرکــز شهر وان ترکیه قرار گرفته . بنا بر گفته‌ها ساخت این پل در اواخر قرن 13 میلادی صورت گرفته است.
منب
ای رمز تو آسمان گرفتهراه تو سپاه جان گرفته
نور تو زمان ستانده از خودموسیقی تو جهان گرفته
راه تو رهی ز آسمان استبر روی زمین کران گرفته
اسم تو بزیستیم و خوش بوداین زیستن امان گرفته
هر کس ز تو گفت کار خود کردوه زین شب گفتمان گرفته
من گفتم و این تو بود در مندر هم ز تو گفتِ مان گرفته
ای اهل ادب چه گویی از ما؟ای جمله خران نان گرفته!
حلمی چو قلم ز ماه بگرفتعشق از نو خط بیان گرفته
موسیقی: Sleep Dealer - The Way Home
سلام، با توجه به درخواست مکرر دانش‌آموزان پایه نهم مبنی بر قرار دادن تمرین‌های بیشتر برای حل کردن، سوالات کوییزهای گرفته شده در کلاس‌های آقای کریمی‌نیا و من در ادامه قرار گرفته شده است. لطفاً خودتون حلشون کنید.
ادامه مطلب
شهرستان پاکدشت یکی از شهرستان های استان تهران است که در جنوب شرقی استان تهران قرار گرفته است و از اهمیت ویژه ای در باربری و حمل بار برخوردار است .
کشت گل و گیاه در این منطقه بسیار زیاد است و به پایتخت گل و گیاه مشهور است .
پاکدشت امروزی در واقع روستاها و شهرهایی است که در دوران باستان در دل شهر ری قرار گرفته بودند .شرکت حمل بار ایرانکس در امر باربری با وانت و نیسان در این منطقه خدمت رسانی می کند .
این شرکت ماشین های خود را به صورت دربستی در اختیار
نژادهای گوسفندان ایرانی به دسته های زیر تقسیم بندی می شوند :
- نژاد پوستی : این گونه از گوسفندان از نظر تولید پشم و پوستشان مورد توجه قرار می گیرند . پشم این گوسفندان در صنعت پوشاک مورد استفاده قرار می گیرد .
- نژاد گوشتی : این نژاد از لحاظ تولید گوشت مورد توجه فرار گرفته اند . این گوسفندان به سرعت وزن گرفته و گوشت مرغوبی تولید می نمایند .
- نژاد پشمی : این نژاد لاغرتر و کشیده تر از نژاد گوشتی هستند و در سرتاسر بدنشان به صورت انبوه پشم قرار گرفته اس
حالم کمی گرفته، خشم دارم از عین و چس کلاس‌هاش. چیا هربار و هربار میشینه واسه ما کلاس میذاره و باید بشینم و تماشا کنم و گوش بدم. امیدوارم کارشون درست نشه هیچ‌وقت حالا یا برن یا بمونن دیگه فرقی برام نداره.
حالم کمی گرفته، خواب س رو دیدم که باهاش در رابطه‌ام و دوسم داره ولی بهم خیانت می‌کنه و من رنج می‌برم و سکوت می‌کنم. خواب ش رو دیدم و مادرجون و گربه.
حالم کمی گرفته ولی باید امروز هرجور شده کار پایان‌نامه‌ام رو تموم کنم.
حالم کمی که چه عرض کن
بسم اللّٰه الرحمن الرحیم 
ای آنکه دل ز هجر تو ماتم گرفته است 
بنگر که چشم های مرا غم گرفته است 
دق می کنم بدون تو ، آیینه واقف است 
از سینه ای که آه دمادم گرفته است
دلتنگی سه شنبه شب و بغض جمکران
امشب دلم به وسعت عالم گرفته است
هرچند دست یاری از او من کشیده ام
مولا ولی دست مرا هم گرفته است
چندیست بی تو گریه امانم نمی دهد 
حتی ربیع بوی محرَّم گرفته است 
آقا ! بیا که ببینم به چشم خود 
آخر دعای این همه آدم گرفته است ...!
پ ن : 
اللّٰهم عجِّل لولیک الفرج
 
دانشمندان تا کنون بیشتر از ۸ میلیون انواع حیوانات را مورد بررسی قرار داده اند؛ از این حیوانات چیزهای با ارزشی مانند گوشت، تخم مرغ، شیر، پوست، پشم و غیره می‌گیریم. همچنین دارو های مختلفی برای درمان انواع بیماری ها از حیوانات گرفته می شوند، آیا می دانید این دارو ها چه هستند؟
بیشتر داروهای هورمونی از غدد حیوانات گرفته می شود. «اپی نفرین» که برای درمان بیماریهای قلبی مورد استفاده قرار میگیرد، از غده فوق کلیوی گربه و خوک استخراج می شود؛ این
سراوان یکی از جنگل های قدیمی استان گیلان است که متاسفانه مورد بی مهری قرار گرفته است. در نزدیکی این جنگل یک جایگاه تخلیه زباله های شهری قرار دارد که طی سالها، عریض و طولانی شده است. ارتفاع کوه زباله ها در این منطقه به 90 متر می رسد و این یک فاجعه وحشتناک است. این مشکل آنقدر عمیق است که اهالی منطقه سراوان را با مشکل های فراوانی مواجه کرده است. از بوی بد تعفن زباله ها گرفته تا بیماریهایی که گریبان اهالی را گرفته است.
کوه زباله
فاجعه از آنجایی بیشت
 
    
             
به گزارش نی نی کا به نقل از ایرنا ؛ کودکان یکی از آسیب‌پذیرترین گروه‌هایی هستند که بسیار مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرند. سال‌های اخیر با آگاهی خانواده‌ها و آموزش به بچه‌ها، آن‌ها یاد گرفته‌اند که اگر مورد آزار قرار گرفته اند، به خانواده‌های خود اطلاع دهند.
ادامه مطلب
در مورد بوتاکس چقدر تحقیق شده است؟
بوتاکس بیش از 15 سال تحت مطالعات بالینی بوده و در مورد آن به طور گسترده تحقیق شده و مورد بررسی قرار گرفته و حداقل در 96 کشور تایید شده است. ایمنی و کارآیی  بوتاکس در بیش از 495 مقاله تشریح شده و در مجلات علمی و پزشکی مورد بررسی قرار گرفته 
 
 
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام مبارک باد ...
ما آبرو زِ دَرگهِ سُلطان گرفته ایم
سَرمایه ی مُحبّت و ایمان گرفته ایم
ما سائلانِ کوی اِمامِ کرامتیم
روزی زِ دَستِ شاهِ خُراسان گرفته ایم
دل را گِرِه به پَنجره فولادِ او زدیم
حاجاتِ خود به دیده ی گریان گرفته ایم
دل مُرده ها کنارِ حَرم زِنده دِل شوند
با بوسه از ضَریحِ رِضا، جان گرفته ایم
حُکمِ ضِمانتِ رَضَوی را به اِلتماس
وَقتِ سَحَر چو آهوی حِیران گرفته ایم
زَمزم جَوابِ مَستیِ ما را نمی دهد
چو
این باغ ویلا فروشی  800 متری در شهرکی ناز و در ضلع غربی دهکده فردیس قرار گرفته . دارای 240 متر ویلای مدرن و سه خوابه و همچنین استخر روباز با کلیه امکانات بصورت چهار فصل است. این باغ ویلا در مجموعه ویلایی بسیار کوچک که شامل 6 واحد مسکونی می باشد قرار گرفته که از لحاظ امنیت و آرامش بسیار منحصر به فرد است.   
 
ادامه مطلب
در آماری جدید، سهم سرویس‌های استریم موسیقی در سال 2019 مشخص شد. اسپاتیفای با سهم 35 درصدی در صدر این لیست قرار گرفته و اپل مقام دوم را کسب کرده است.
آمار منتشر شده از سوی Counterpoint Research نشان می‌دهد تعداد مشترکین سرویس‌های استریم موسیقی در سال گذشته با رشد 32 درصدی، به 358 میلیون کاربر رسیده است. اسپاتیفای توانسته 31 درصد از درآمد کل این صنعت را به خود اختصاص دهد و با سهم 35 درصدی در بخش مشترکین پولی، محبوب‌ترین سرویس استریم موسیقی در سال 2019 شود.
در مق
در همین بلوار قاضی، یکی دیگر از جاهای دیدنی میبد یزد، قرار گرفته. در موزه سفال، یکی از قدیمی‌ترین سفال‌ها مربوط به دوره مادها نگهداری می‌شود. این موزه در آب‌انبار حاج علی قرار گرفته و صدها ظرف سفالی در آن به نمایش درآمده است. خود آب‌انبار هم ارزش تاریخی دارد و قدمتش به دوره قاجاریه می‌رسد.
 این باغ ویلا  بسیار شیک با مساحت 1000 متر مربع در موقعیت مکانی عالی از کردامیر شهریار قرار گرفته و دارای  160 متر ویلا  به صورت دوبلکس و  اتاق خواب دارد . باغ ویلا معرفی شده در داخل شهرک ویلایی قرار گرفته و می تواند یکی از گزینه های خرید باغ ویلا برای خریدارانی که قصد خرید باغ ویلا در کردامیر را دارند باشد.

ادامه مطلب
 
خواب که ساعت ندارد اصلا معلوم نیست دوازده شب که خسته و له می چپی زیر پتو قرار است دقیقا کی پلک هایت بسته شود. چند دقیقه باید رویا ببافی و چقدر قرار است در آن رویاها غوطه ور شوی تا خوابت ببرد.
من خیلی شبها فردایم را مرور می کنم. همانجا در نور کم و آبی رنگ اتاق، از صبح تا شب فردا را چنددقیقه ای مرور می کنم. تمام که شد و باز خوابم نبرده بود گذشته ها می آیند سراغم. اتفاقات دور و تار آدم های رفته خاطرات خاک گرفته.
ادامه مطلب
دامنه شهری در میان کوه‌های سر به فلک کشیده دالانکوه است که در مساحتی ۳ هزار هکتاری و با جمعیتی ۱۰ هزار نفری در قلب شهرستان فریدن قرار گرفته است.
 
شهر دامنه که به قولی شهر متحرک کشور نیز نام گرفته است از دوران شکل‌گیری با توجه به جنگ‌ها و لشکر کشی‌های مختلف جابجا شده و قدمت مکان فعلی این شهر به ۵۰۰ سال پیش برمی‌گردد.
ادامه مطلب
کجاست؟
لحظه های خالی و بدون کینه و صبور
عطر خاطرات کهنه ی قدیم
عشق (مثل چشمه مثل رود) دور
دلم گرفته است...
مثل بارش شدید قطره های درد
روی شانه های صبح سادگی
در خیال روز های سرد
کجاست؟
لحظه های خیس انتظار
عشق خالص دو یار
کجاست؟ 
تئاتر بوسه های شب
حرف های گرم و عاشقانه ی دو لب!
کجاست؟
 هوای تازه وخنک
طرح آسمان آبی و بدون لک
دلم گرفته است...
دلم گرفته است...
دلم عجیب تنگ است؛
برای لحظه های عاشقانگی
برای خاطرات خوب و اتفاق های ناگهانگی.
شعر از شاعر خسته:
وقتی دلت از عالم و آدم گرفته است چیکار میکنی؟
لطفا بگید چیکار می کنید
آهنگ گوش میدید؟
گریه می کنید؟
چیکار می کنید؟؟؟؟
بخدا میخوام بدونم بگید لطفا
دلم خیلی گرفته والا بگید چطوری رفعش کنم شما وقتی دلتون گرفته است چیکار می کنید؟
الگوریتم تشخیص عدد کامل یعنی بعنوان ورودی یک عدد رو بگیره و به ما بگه اون عدد کامل هست یا نه.
عدد کامل عددیه که مجموع مقسوم علیه هاش با خوش برابر باشه.
حالا ما باید یه متغیر a در نظر گرفته عدد رو در اون قرار بدیم.
الگوریتم ما باید اون شرط بالا رو بررسی کنه پس یک متغیر i در نظر میگیریم و بهش مقدار ۱ رو میدیم و باید بررسی کنیم که آیا باقی مانده تقسیم a بر i صفر هست یانه.  s رو در نظر گرفته و 0رو بهsمیدیم و میگیم s هر بار باید با مقدار قبلیش جمع بشه و دوبار
 این باغ ویلا  بسیار شیک با مساحت 1000 متر مربع در موقعیت مکانی عالی از کردامیر شهریار قرار گرفته و دارای  160 متر ویلا  به صورت دوبلکس و  اتاق خواب دارد . باغ ویلا معرفی شده در داخل شهرک ویلایی قرار گرفته و می تواند یکی از گزینه های خرید باغ ویلا برای خریدارانی که قصد خرید باغ ویلا در کردامیر را دارند باشد.

ادامه مطلب
 در ازدحام این همه ظلمت بی عصا 
چراغ را هم از من گرفته اند 
اما من
دیوار به دیوار
 از لمس معطر ماه 
به سایه روشن خانه باز خواهم گشت
 پس زنده باد امید 
 در تکلم کورباش کلمات
 چشم های خسته مرا از من گرفته اند 
اما من 
اشاره به اشاره
 از حیرت بی باور شب 
به تشخیص روشن روز خواهم رسید 
پس زنده باد امید 
 در تحمل بی تاب تشنگی 
میل به طعم باران را از من گرفته اند
 اما من
شبنم به شبنم
 از دعای عجیب آب
 به کشف بی پایان دریا رسیده ام 
پس زنده باد امید
 در
نارین قلعه در استان یزد، شهرستان میبد حدفاصل جاده‌ی ری به کرمان، ۵۰کیلومتری شمال غرب شهر یزد و روی تپه‌ای به ارتفاع ۲۵ متر با شیب کم از قسمت جنوب به شمال (قسمت‌هایی از قلعه که در حاشیه‌های بخش جنوبی شهر قرار گرفته‌اند، بالغ بر ۲۰ متر نسبت به قسمت‌های واقع شده در شمال، از ارتفاع بیشتری برخوردار هستند) قرار گرفته است.
 
 
ادامه مطلب
یه علامت سوال بزرگ گوشه ذهنم قرار گرفته...اتفاقات، صداها، جنگیدن‌ها مدام مرور می‌شود...هر بار یک جواب پیدا می‌کنم، بعد دست می‌کشم بر دلم که ببین چه خوب شد...کمی آرام میگیرد، نق و نوقش را کم می‌کند اما دوام نمی‌آورد و دوباره...بین همه جواب‌ها، یکی هست که بیشتر راضی‌اش می‌کند"اگر حکم، حکم خداست... اگر او از همه بیشتر بنده‌هایش را دوست دارد... اگر او حواسش بیشتر از همه جمع است... پس یقینا کله خیر... پس در دل این غصه‌ها خیر هست..." بعد که این‌ها
دل نمی‌کندند.
از هم دل نمی‌کندند. دو ماه کنار هم بودند. برای هم جا باز کرده بودند و خودشان سخت نشسته بودند. وقت گریه و توی تاریکی دستمال‌هایشان را با هم قسمت کرده بودند. اسم هم را یاد گرفته بودند. بچه‌هایشان از خوراکی‌های هم خورده بودند و در دفترهای مشترک، با هم نقاشی کشیده بودند. جانمازهای تو کیفی‌شان را به هم قرض داده بودند. منتظر رسیدن هم مانده بودند. بعضی‌ها هم‌مسیر شده بودند و خانه هم را یاد گرفته بودند. شانه به شانه هم لرزیده بودند
تنگل خوشاب یکی از جاذبه های طبیعت گردی در شهرستان بردسکن می باشد که در روستای خوشاب و در فاصله 35 کیلومتری شمال شهرستان بردسکن قرار گرفته است . 
تنگل خوشاب و طبیعت زیبایش در طول سال میزبان دوستداران طبیعت ، گروه های کوهنوردی و طبعت گردی می باشد و همچنین خانواده هایی که یک روز جمعه خود را در دل این طبیعت زیبا سپری می کنند . داخل تنگل خوشاب کوهی بلند قرار دارد و قلعه ای زیبا بر فراز این کوه قرار گرفته است که قدمت بالا و چند صد ساله دارد . این قلعه ب
در رتبه‌بندی سالیانه نوآورترین شهرهای دنیا که از طرف شرکت "2thinknow" اعلام شده است، ۵۰۰ شهر دنیا مورد بررسی قرار گرفته‌اند تا بهترین آن‌ها از نظر وجود استارتاپ‌ها را معرفی کند.
به گزارش بیزینس اینسایدر، مشاغل و شرکت‌های نوپا در سراسر دنیا، ایده‌ها و مدل‌های تجاری خلاقانه‌ای را ایجاد کرده‌اند. اما کدام یک از شهرهای دنیا در پیشرفت نوآوری‌ها از رقبای خود پیشی گرفته‌اند و نسبت به باقی شهرها در سال ۲۰۱۹ میلادی عملکرد بهتری داشته‌اند؟
امسا
این کارگاه در مدت ۶ماه توانسته است تعداد بیش از ۳۰ نفر را تحت آموزش دوره ی چوقا بافی زیر نظر مربی و استاد متبحر در این رشته  قرار دهد که پس از اتمام دوره ی چوقا بافی تمام خدمات و لوازم موردنیاز جهت ایجاد شغل در خانه در اختیاز آنها قرار گرفته شده که الحمدلله در این مدت قادر به تولید تعدادی چوقا یختیاری در سایز های مختلف شده اند که این محصولات و تولیدات آنها نیز از طریق کارگاه برای آنها به فروش می رسند .
لازم به ذکر است که افراد ی که در این مدت فعا
ورزش روستایی در کاشمر باید جدی گرفته شود.
علاوه بر تلاش برای ایجاد امکانات ورزشی در روستاها، باید برای حفظ امکانات موجود نیز جدیت به خرج داده شود.
در کل دهستان بالاولایت کاشمر، تنها یک زمین چمن روستایی وجود دارد که در روستای عارف آباد قرار گرفته است.
ادامه مطلب
#داستان_کوتاه
کولبر
صدای هراس‌آور گلوله بار دیگر در دل کوهستان پیچید. "ادریس"، کارتن سنگین ماشین‌لباسشویی را که باید می‌برد به دوش گرفته بود و زیر فشار بار، از راه مالروی باریکی گذشت. صدای آه و نالهٔ یکی از دوستانش پشتبند، صدای شلیک گلوله، بلند شده بود؛ امّا "ادریس" از ترس سقوط به دره جرأت نکرد، برگردد، که بفهمد کدام یک از کولبرها هدف تیر قرار گرفته است.چند نفر از کولبرها زخمی شده بودند. خون سرخشان، برف سفید کوهستان را آغشته کرده بود. تعدادی
علی بابا، بزرگ‌ترین بازیگر آنلاین در صنعت گردشگری ایران، در دقایق ابتدایی بامداد امروز (۲۳ بهمن) اعلام کرد که تعدادی از سرورهایش مورد حمله هکرها قرار گرفته‌اند و برخی از اطلاعات کاربران در اختیار هکرها قرار گرفته است.
این شرکت همچنین اعلام کرده که تیم امنیت علی بابا اقدامات لازم را انجام داده و موضوع با کمک نهادهای قضایی و امنیتی در حال پیگیری است.
ادامه مطلب
ویلایی نقلی یک خوابه و دربست که با تراس بر بلندای ارتفاعات جنگلی روستای پاقلعه رامیان قرار گرفته است . حیاط گل کاری شده پلکانی با مساحت ۴۵۰ مترمربع که همواره در جلوی چشمان شما قرار دارد. امکانات کافی برای رفاه نسبی ۶ نفر در این ویلای کوهستانی قرار گرفته است و بدلیل شیب دار بودن منطقه و پله های ورودی به افراد سالمند توصیه نمیگردد . شما در تراس این ویلا چشم انداز بسیار وسیعی از کوه های سرسبز پوشیده از جنگل خواهید داشت . ابشار پشمکی در فاصله بسیا
از جمله مهمترین اموری که امروزه بسیار مورد توجه ساختمان سازان قرار می گیرد، چگونگی سبک سازی ساختمان است. در این خصوص می توان گفت استفاده از مصالح ساختمانی سبک مهمترین امری است که می توان به آن پرداخت. از آنجایی که سبک سازی سازه بسیار مورد توجه قرار گرفته است پس مشاهده می ‌شود که روز به روز خرید و فروش انواع مصالح سبک نیز در بازار رونق پیدا می کند. از انواع مصاح به روزی که سبب سبک سازی ساختمان می شود می توان به انواع ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ
امروز مامانم رفت مامانشو دید.
قرار شد فردا زنگ بزنیم و جواب اولیه رو بگیریم.
احتمالا یه قرار ملاقاتی بیرون بذاریم و همدیگه رو ببینیم.
+ مامانم کلی استرس گرفته، انگار می خواد بی خیال تحقیقات اولیه بشه.
می گه توکل کن به خدا.
++ منم گفتم بله، توکلم به خداست. اما هردو شما اول تایید می کنید، بعد چند جلسه حسابی صحبت کنیم، بعد من چند روز فکر می کنم و جواب می دم...
 
+++ یه وبلاگ دیگه بزنم، از الان توش بنویسم، بعد چند مدت یهو بیاد ببینه وبم رو. موافقید؟
 
چرا برگ درختان در پاییز زرد و قرمز می‌شود؟!
 سرخی و زردی برگهای درختان در فصل پاییز علاوه بر زیبایی شگفت انگیزی که دارند نشانه ای از تکامل گیاهان هستند که 35 میلیون سال قبل آغاز شده است.
از گذشته‌های دور رنگهای زرد و قرمز برگهای درختان در سومین فصل سال مورد توجه هنرمندان بوده است. جالب است که رنگهای درختان براساس نوع منطقه ای که در آن قرار گرفته اند با یکدیگر متفاوت هستند. به طوری که لباس پاییزی درختان در آمریکا و آسیای شرقی به رنگ قرمز و ار
خفاش بینی لوله ای میوه‌خوار در سال ۲۰۰۹ در جنگلهای پاپوئا واقع در گینه نو کشف شد. این خفاش از حیوانات بومی فیلیپین به شمار می رود. اگر به شکل بینی این خفاش دقت کنید متوجه خواهید شد که دلیل انتخاب نام "بینی لوله ای" برای این خفاش چه بوده است. این خفاش نسبت به سایر همنوعان خود از ظاهر مهربان‌تری برخوردار است و بر اساس تحقیقات صورت گرفته، این خفاش، تنها خفاش میوه خوار است. متاسفانه این خفاش در لیست قرمز و جزو گونه های در خطر انقراض قرار گرفته است.
 این دو روز که سردار سلیمانی مورد اصابت حمله تروریستی قرار گرفته تو فضای مجازی بین مردم نظرها خیلی متفاوته. من فکر میکنم حمله ی تروریستی و خشونت فی ذاته بد هست و تو این قسمتش سوای اینکه مورد هدف چه شخصی باشه یا توسط چه شخصی صورت گرفته باشه این کار نادرسته.
با شرمندگی باید بگم اونقدرها برام حس غرور ملی باقی نمونده، اصلا اینطور نیست که فکر کنم با اینکار از طرف یه کشور دیگه مورد تحقیر قرار گرفته ام و بخاطر میهنم ناراحت بشم،  یعنی حقیتش را بگم ای
هوای گریه دارم امشب دلم گرفته مجید عبادی
متن هوای گریه دارم امشب دلم گرفته
دانلود متن آهنگ هوای گریه دارم امشب دلم گرفته
دانلود آهنگ هوای گریه دارم امشب دلم گرفته از مجید عبادی

هوای گریه دارم امشب دلم گرفته شجریان
اهنگ پیشواز هوای گریه دارم امشب دلم گرفته
دانلوداهنگ هوای گریه دارم باصدای حمیدعسکری
حمید عسکری
این کوچه ای که می بینید مسیر قدیمیه ماهان-بم هست. این سمت کوچه یه کاروانسرا بود که درشو گل گرفته بودن. و فقط ورودی شو میشد دید؛ مثل همین باغی که عکسشو می بینید[که درشو گِل گرفتن]. خیابان اصلی الان، با فاصله حدودا 10 متری موازی با همین کوچه قرار داره. 
 
خیلی از بنا های قدیمی توی مکان های گمشده ای از ایران قرار دارن که قدمتشون زیاده و به دلیل بی توجهی بهشون و عدم رسیدگی و مرمت، همینجوری رها شدن؛ در حالی که معماری اصیل ایرانی رو به تصویر میکشن، حتی
بهترین گوشی های سامسونگ در تمام رده ها
گلکسی نوت 10 پلاس
گلکسی نوت 10 پلاس به عنوان بهترین گوشی کره ای ها در سال 2019 شناخته می شود. این گوشی از طراحی بسیار زیبا و کیفیت ساخت عالی بهره می برد که به نسبت اندازه اش، از ضخامت و وزن پایینی برخوردار می باشد. نمایشگر بکار رفته در Note 10 Plus از نوع داینامیک اولد با اندازه 6.8 اینچ می باشد که در زمینه کیفیت، جزو بهترین نمونه های موجود در بازار بوده و حاشیه های اطراف آن، بسیار باریک می باشد.
همانند چیزی که در اس 10
جراحی یک تکنولوژی متشکل از معالجه فیزیکی بر روی بافت‌ها می‌باشد. 
به عنوان یک اصل کلی، عمل زمانی به عنوان یک جراحی در نظر گرفته می‌شود که شامل برش بافت‌های بیمار یا انسداد زخم قبلاً پایدار می‌باشد. عمل‌های دیگر که ضرورتاً تحت این مقوله قرار نمی‌گیرند (همانند آنژیوسکوپی یا آندوسکوپی) ممکن در صورتی بعنوان جراحی در نظر گرفته شوند که شامل عمل جراحی «عمومی» همانند استفاده از محیط استریل
ادامه مطلب
برای شکایت باید به دادسرای جرایم رایانه ای مراجعه کرده و از طریق دادسرا
جهت تحقیقات بیشتر به پلیس فتا ارجاع خواهید شد. در این جور مواقع بهتر است
پیام ها را نگه داشت ، زیرا بازیابی پیام ها امر دشواریست و در مواردی
میسر نمی شود، اما با توجه به همان پیام اخر و تماس های صورت گرفته همسر
شما باید با به همراه داشتن کارت ملی و سند خط تلفن خود که مورد مزاحمت
قرار گرفته و تصویر پیامک به دادسرا مراجعه نمایند. پیشنهاد میدهم با
پشتیبانی اسنپ نیز تماس گر
ونک محله ای است که در شمال غرب استان تهران قرار گرفته است . ده ونک در مجاورت ونک قرار گرفته است که از روستاهای قدیمی شهر تهران به حساب می آید .
ونک از شمال به بزرگراه نیایش و از جنوب به بزرگراه همت و از غرب به بزرگراه کردستان و از شرق به خیابان نلسون ماندلا منتهی می شود .
چنانچه در منطقه سه شهر تهران هستید باربری تهران ایرانکس در خدمت شماست . این شرکت با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه باربری بین شهری و برون شهری به ساکنین محترم شهر تهران خدمت رسانی
یکی دیگر از هتل های یک ستاره خیابان امام رضا (علیه‌السلام) هتل آرسان مشهد می‌باشد.زائران مشهد مقدس با رزرو این هتل می‌توانند در جوار بارگاه ملکوتی حضرت، اقامتی راحت داشته باشند.هتل آرسان در سال 1393 افتتاح شده است و در سال 1397 مورد بازسازی و بهره برداری جدید قرار گرفته است.این هتل در خیابان عنصری قرار گرفته است و فاصله چندانی با حرم مطهر امام رضا (علیه‌السلام) ندارد.
در صفحه رزرو هتل مشهد شما می‌توانید لیستی از هتل های مشهد همراه با اطلاعات ک
دلم اونقدری گرفته که برم سراغ آینه و زل بزنم به اون دو تا حفره ی معصوم و بی روح که بار غصه های عمر من و به دوش می کشن..
اون دوتا زبون بسته که مثل بقیه اعضای بدنم دلم براشون ریش ریشه
اعضایی که می تونستن مال کسی باشن که خیلی بهتر از من بهشون برسه
حیف!.. طفلکی ها به نام من سند خوردن و محکومن به تحمل
اگر زبون داشتن حتما تا حالا از من به هر کجا و هر کسی شکایت برده بودن..
 
دلم اونقدری گرفته که برم پشت پنجره ی بلند نشیمن بایستم و از ورای برج های بلند و مزاحم
مسیریاب اتوبوس شیراز – زمانبندی حرکت اتوبوس های شیراز – ساعت حرکت اتوبوس های شهری شیراز – دانلود اپلیکیشن مسیر اتوبوس شیراز – برنامه ایستگاه های اتوبوس – ساعت حرکت خط واحد شیراز – مسیر خط ۱۱۷ شیراز – پایانه شهید دستغیب شیراز کجاست
ترمینال ها در شیراز
 در پایانه مسافربری درون شهری در شیراز  خطوط اتوبوسرانی دارای 12 پایانه میباشد:
ولی عصر : 
این پایانه در میدان ولی عصر قرار دارد و یکی از مهمترین و شلوغ ترین پایانه ها محسوب میشود که 12 خط در
باسلام ، با توجه به پیش رو داشتن امتحانات نوبت اول
بنا به تصمیم مدرسه و به جهت کمک به دانش آموزان پیرامون داشتن فرجه بیشتر برای مطالعه دروس امتحانی قرار بر این شد که امتحان نوبت اول درس تفکر و سواد رسانه ای یک هفته قبل از برنامه امتحانی گرفته شود.
به همین منظور هفته آینده 1 دی ماه 98 امتحان نوبت اول درس تفکر تا صفحه 62 گرفته خواهد شد.
به دیگران اطلاع دهید
موفق باشید
خداوند فطرت انسان را بر اساس نیاز به پوشش آفرید و آن را جزء غریزه او قرار داد. وقتی آدم و حوا فریب شیطان را خوردند و از درخت ممنوعه تناول نمودند، اولین و مهم‌ترین تنبیه آنان این بود که لباسشان از تنشان فروریخت و برهنه شدند و عورتشان آشکار شد، لذا بر اساس فطرت […]
نوشته حجاب از فطرت انسان سرچشمه گرفته است اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
شعر در مورد دلم گرفته
در این مطلب از سایت جسارت سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد دلم گرفته برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید
نفس کم می آورم
دلم گرفته برایت
نگذارحوصله ی تاک
به مست شدن انگورها برسد
شعر در مورد دلم گرفته
دلم نگرفته است
برایِ تویی که نیستی
دلم گرفته است
برایِ تویی که نمی آیی
و اضطرابِ اینکه
آرام آرام نمی آیی
هزار تکه ام کرده است
هزار تکه هایم را
به هزار راهِ تو فرستاده ام
شعر در م
تغییرات اخیر :
گام به گام کامل ریاضی هشتم قرار گرفت
در حال آماده سازی گام به گام ها برای هر فصل
گام به گام چاپ جدید نیز قرار گرفته شد امیدوارم دوست داشته باشید
نسخه جدید به مرور اضافه خواهد شد
بخش دانلود
دانلود فایل با لینک مستقیم
کاترین مایورگا که سابقاً مدل بوده ادعا کرده که کریستیانو رونالد در هتلی به نام Hotel Palms Place و در شبی که در بیرون از هتل با هم آشنا شده اند، به اتاق این بازیکن مشهور فوتبال رفته و در آنجا مورد تجاوز قرار گرفته است.
بر اساس یک ایمیل افشا شده، DNA کریستیانو رونالدو با مدارک مربوط به ماجرای تجاوز او در لاس وگاس تطابق داشته و او به وکیل خود گفته که در این ماجرا، زن مورد نظر به او گفته که دست از کارش بردارد.
در بخشی از ایمیل هایی که توسط پلیس و مقامات قضای
یکی دیگر از هتل های یک ستاره خیابان امام رضا (علیه‌السلام) هتل آرسان مشهد می‌باشد.زائران مشهد مقدس با رزرو این هتل می‌توانند در جوار بارگاه ملکوتی حضرت، اقامتی راحت داشته باشند.هتل آرسان در سال 1393 افتتاح شده است و در سال 1397 مورد بازسازی و بهره برداری جدید قرار گرفته است.این هتل در خیابان عنصری قرار گرفته است و فاصله چندانی با حرم مطهر امام رضا (علیه‌السلام) ندارد.
در صفحه رزرو هتل مشهد شما می‌توانید لیستی از هتل های مشهد همراه با اطلاعات ک
به گزارش فارس به نقل از الحدث، وزارت خزانه داری آمریکا 9 فرد و 2 مجموعه ایرانی را در لیست تحریمهای خود قرار داد.
 
براساس گزارش رسانه های آمریکایی، حسین
عباسی، مجتبی معصوم پور، میلاد میرزا بیگی و حسین پرور از شرکت «نت پیگرد
سماوات» و همچنین حامد قشقاوی، غلامرضا منتظمی، نادر طالب زاده، زینب مهنا
طالب زاده، محمد باقر شیرین کار، که به ادعای آمریکا  با سازمان جنگ
الکترونیک و دفاع سایبری سپاه ارتباط دارند، تحت تحریم قرار گرفته اند. 
 
براساس
در شکلهای امروزی ، مردم نگاری و تاریخ نگاری دوقلوهایی هستند که در همان لحظه در طلوع قرن هجدهم مدرنیته غربی از همان والدین متولد می شوند. به نظر می رسد که غالباً آنها دوقلوهای غیرمسئول و حتی ضد مذهبی هستند ، هر یک از ویژگیهای یکی که به یک صفت متناظر اما متضاد پاسخ می دهد در دیگری. این رابطه مکمل تقریباً از قرن هجدهم مورد توجه و تحلیل قرار گرفته است. خلاصه ای که میشل د Certeau در پی ساختارگرایی لوی استراوس ارائه کرده است ، چنین می گوید: از آنجا که مر
ترازو 15000ap محک
ترازوی محک 15000ap ساخت کشور ایران میباشد این ترازو در دو دهه کاری خود توانسته است در بازار سیستم های توزین از استقبال بالایی برخوردار شود . امروزه در بسیاری از فروشگاه ها شاده استفاده از ترازوی محک هستیم که می توان گفت به دلیل کیفیت بالا و نیز گارانتی 2 ساله یکی از اولویت انتخاب فروشگاه ها برای خرید ترازو قرار گرفته است . این دستگاه از دو منبع برق و باتری جهت تغذیه استفاده میکند ترازوی محک mds15000 در فروشگاهای بزرگ و میوه فروشی ها و ق
فلفل ها در دسته سبزیجات قرار دارد ، از فلفل رنگ گرفته گرفته تا فلفل قرمز داغ ، همه در یک گروه غذایی.تقریباً مجموعه ای از خواص مفید بدن را دارند. هفت هزار سال قبل از مسیح ، در آمریکای مرکزی و مرکزیاین سبزی به عنوان مواد منفجره در مواد غذایی مورد استفاده قرار می گرفت و با سفر کریستوفر کلمب به این مناطق ، این سبزی به کشورها معرفی می شد.اروپا سپس وارد جهان می شوداین گیاه فلفل است که در آب و هوای نیمه گرمسیری و گرمسیری قرار دارد. میوه ، در غلاف غلافم
میگه دلم خیلی گرفته...
میگم طبیعیه  دلا همه الان گرفته...
میگه اخه بد جوری گرفته، بدجوری ها، از اونایی که هیچ جوره باز نمیشه...
میگم خوب بازم طبیعیه عزیزم، ما عادت کردیم به نبودنش بایدم دلمون بگیره، باید خسته باشیم، ما نخواستیمش، ما منتظرش نبودیمش...
میگه من ولی بودم، همیشه دوست داشتم زودتر بیان...
میگم نه این جوری فایده نداره، ببین تو ی وقت بچتو یا مامانتو گم میکنی ی وقتی هم ی لنگه جواربتو...وقتی جورابتو گم میکنی دوست داری پیدا بشه و منتظر پیداشد
بهترین مراکز رادیولوژی در شیراز
رادیولوژی یک روش عکس برداری پزشکی می باشد که از سال ها پیش برای تشخیص و درمان بیماری ها مورد استفاده قرار می گرفته است.در جدول زیر بهترین رادیولوژِ های شیراز به همراه آدرس و تلفن قرار داده شده است.
سیم بکسل های روکش دار در سایز های مختلف و با بکارگیری دو عدد استفاده می شوند. دو عدد بکار گرفته شده به شکل 2 - 2.5 بیان می شود که عدد ریز تر نشان دهنده قطر سیم بکسل بکار گرفته شده در ساختار سیم بکسل روکش دار و عدد دوم معرف قطر بیرونی آن با در نظر گرفتن روکش پلی پروپیلن می باشد. سیم بکسل روکش دار را اغلب در داخل باشگاه های ورزشی مورد استفاده قرار می دهند و در مغزی آنها از دو بافت مختلف سیم بکسل 7X7 و سیم بکسل 6X19+IWRC استفاده شده است. البته سیم بکسل روکش دا
در ازدحام این همه ظلمت بی عصا
چراغ را هم از من گرفته اند 
اما من
دیوار به دیوار
از لمس معطر ماه
به سایه روشن خانه باز خواهم گشت
پس زنده باد امید 
در تکلم کورباش کلمات
چشم های خسته مرا از من گرفته اند
اما من
اشاره به اشاره
از حیرت بی باور شب
به تشخیص روشن روز خواهم رسید
پس زنده باد امید 
در تحمل بی تاب تشنگی
میل به طعم باران را از من گرفته اند
اما من
شبنم به شبنم
از دعای عجیب آب
به کشف بی پایان دریا رسیده ام
پس زنده باد امید 
در چه کنم های بی رفتن سف
اصلاً معلوم نیست قضیه از چه قرار هستش.
هیچ جا، هیچ چیز مشخصی هم در این مورد نوشته نشده که ناوچه کنارک چرا و چطور مورد هدف قرار گرفته.
حتی یک روز هم برای این همه کشته و زخمی شدن جوانان، عزای عمومی اعلام نکردن!
قسمت خنده دار ماجرا، این پست "باشگاه خبرنگاران جوان" هست. البته اگر پاکش نکنن. واکنش های مردم رو هم بخونید.
لینک
یکی از برندهایی که در زمینه تولید چرخ خیاطی فعالیت دارد، برند معتبر مارشال است. از محصولات این برند می‌توان به چرخ خیاطی مارشال مدل ۸۴۰S اشاره کرد.  این مدل با بدنه فلزی و رنگ سفید به بازار عرضه شده است. این مدل برای آسانی بیشتر قابلیت سوزن نخ کردن هم دارد. این مدل از طریق آداپتور به برق ۲۲۰-۲۴۰ ولت متصل می‌شود. عرض دوختی که برای این مدل در نظر گرفته شده،  ۵ میلی متر و عرض طول دوخت آن ۴ میلی متر است. این چرخ خیاطی به شما ۱۹ عدد تنوع دوخت حاشیه می
هتل پنج ستاره رادیسون بلو شیشلی در منطقه اروپایی شهر استانبول قرار گرفته است تا شما شما دسترسی سریع به جاذبه های شهر استانبول داشته باشید. برای ادامه مطالب با راشین همراه باشید...


هتل پنج ستاره رادیسون بلو شیشلی در منطقه اروپایی شهر استانبول قرار گرفته است تا شما شما دسترسی سریع به جاذبه های شهر استانبول داشته باشید.
مرکز خرید Grand Cevahir ، استگاه مترو و اتوبوس در فاصله چند کیلومتری هتل Radisson Blu قرار دارد. 
غذا های اصیل ترکی و نهار و شام با سبک تر
چگونگی ساخت ساختمان سردخانه
برای ساخت سردخانه باید آگاهی کاملی از بخش‌های مختلف یک سردخانه داشته باشید؛ که در ادامه برخی از قسمت‌های یک سردخانه مورد جهت آشنایی بیشتر شما بررسی قرار گرفته است.معرفی قسمتهای مختلف جهت ساخت سردخانهدر ابتدای ورودی سردخانه معمولاً اتاقک نگهبانی جهت تأمین امنیت محیطی سردخانه قرار گرفته است. سپس محل‌هایی نظیر محل بارگیری، تخلیۀ بار، پارکینگ خودروها و… را مشاهده خواهید کرد.در داخل ساختمان و در ابتدای محل ورو
سکوت شب مرا در بر گرفته
اشک هایم صورتم را قاب گرفته
دست هایت شانه هایم را گرفته
اما من
گرفتن قلبت را می خواهم ولی نمی توانم
چون تو
خیلی وقت است که
دور قلبت حصاری پولادین کشیدی
چرا نمی دانم
اما بدان
اشک های امشبم در این سکوت و در آغوش تو
فقط برای تو
می ریزند
گاهی به این فکر میکنم کاش میشد دوستت نداشت ‌...
کاش میشد از تمام اونایی که دوستشون دارم فرار کنم و برم یه جای دور ...
یه جایی که فراموش کنم از نبودنت چه قدررر حالم بده ....
میدونم دارم چرت می بافم ...
میدونم ...ولی
کاشکی میشد دوستت نداشت ...
حیف ...
حیف که این دل لامصب همه ادمای دنیا رو گذاشته یه طرف ...تو رو یه طرف!
دلم گرفته امروز ...دلم بدجور گرفته ...مثل روزای دیگه ...از وقتی اومدی تو این دلم یه لحظه رنگ اروم قرار به خودش نگرفته...
دلم پر میشه غم ...
دلم پر میک
تحقیق مورد بررسی قرار می گیرد. روش تحقیق، ویژگی های تحقیق، ، جامعه مطالعاتی، نحوه جمع آوری داده های مربوط به متغیرهای تحقیق و چگونگی تجزیه و تحلیل این اطلاعات نیز در این فصل مورد توجه قرار گرفته است. 2-3 روش تحقیق روش تحقیق مجموعه ای از قواعد ، ابزار و راههای معتبر ( قابل…
ادامه مطلب
اتفاقات طبیعی خاصی در جهان وجود دارد که همه ما را شگفت زده می کند. Kummakivi (کوماکیوی)، یکی از شگفتی های طبیعی، از نوع زمین شناسی است که در جنگل های متراکم فنلاند یافت می شود. دیدگاه اسرارآمیز این جاذبه است که یک سنگ غول پیکر یک عمل متعادل باور نکردنی را بر روی تپه ای خمیده انجام می دهد. هنوز هیچ توضیحی در رابطه با این سنگ که نامش به زبان فنلاندی به عنوان سنگ عجیب ترجمه شده است، در چنین موقعیتی پیچیده قرار گرفته، وجود ندارد. هنوز هیچ کس نمی داند ای
از وقتی یادم میاد از هر گونه جک و جونِوَری میترسم. به جز مورچه کوچولو و پشه. از مگس هم نمی ترسم ولی گاهی که یه مستندی ببینم از اینکه فلان و بهمون بیماری از مگس منتقل میشه از اونم وحشت میکنم. نمی دونم این ترس لعنتی از کجا نشات گرفته. مثلا حتی از جوجه کوچولو ها هم میترسم‌ حتی تو روز عروسی که میخواستیم برای کلیپ کبوتر آزاد کنیم من دست نگرفتم و مستر که یه کبوتر دست گرفت من به صورت نمادین و (الکی پلکی) دستم رو گرفتم رو دست مستر   یا مثلا هانا که جوجه رن
ویلا شهرکی سرخرودویلا زیر قیمت سرخروداین ویلا ساحلی سرخرود بسیار زیبا با ساختمان بنایی خوش‌ساخت و نو ساخت در شهر ساحلی توریستی تفریحی جنگلی سرخرود با متراژ زمینی به مساحت 250 متر قرار گرفته است .این ویلا سرخرود که در شهر توریستی ساحلی تفریحی سرخرود واقع گردیده است پروانه ساخت دارد و جواز پایان کار و سند مالکیت شش دانگ برای ویلا شهرکی ساحلی سرخرود به ثبت رسیده است .کد ملک برای ویلا سند دار دارای حیاط شازی شیک و مدرن که در شرق جنگلی تفریحی تور
بسم الرب الفاطمه 
کشتی پهلو گرفته...نمی دانم از چه رو سید مهدی شجاعی این عنوان را برای نوشته خود انتخاب کرده  است. و آیا آن چیزی  که من میفهمم از این عنوان، همان منظور اوست. تا قبل مطالعه این کتاب که هر لحظه اش با لذت گذشت. باقلم سید مهدی شجاعی آشنا نبودم، قلمی شیوا و روان  و سرشار از لطافت های ادبی و خوش به سعادت او که می تواند قلم خود را برای  بهترین زنان عالم و ام ابیها حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به کار گیرد.. 
تقریبا  آنچه از کودکی  بر رو
Death Stranding یک بازی اکشن در دنیای آزاد است که شامل چندگانه بازی میشود. Kojima این سبک را به عنوان یک بازی مخفیانه در نظر گرفته که در حال حاضر به عنوان یک بازی عملی در طول انتشار آن تلقی میشود, زیرا ژانر دزدکی در آن زمان در نظر گرفته نشده است.
به گفته ی Kojima, یکی از جنبه های کلیدی این تریلر, ایده ی ارتباط بین مرگ و زندگی بود. او یکی از موضوعات اصلی را از طزیق یک داستان کوتاه به کارگردانی Kobo Abe توضیح داد. اولین ابزار ایجاد شده توسط انسان ها یک چوب بود که
یک چوب گرد و باریک را انتخاب کردهویک تکه مقوا(کارت ویزیت) به سر آن بچسبانید. سپس دریک طرف مقواعکس یک قفس و در طرف دیگر
آن تصویر یک پرنده بکشید. حالا مطابق شکل چوب را در کف دو دست خودبسرعت بچرخانید. به نظز می رسد که پرنده در داخل قفس قرار
گرفته است.
آرایش دشمن آرایش جنگی است؛ از لحاظ اقتصادی آرایش جنگی گرفته؛ از لحاظ سیاسی آرایش جنگی گرفته؛ فقط از لحاظ نظامی علی‌الظّاهر آرایش جنگی ندارد که آن هم البتّه حواس نظامی‌های ما جمع است؛ از لحاظ فضای مجازی آرایش جنگی گرفته؛ در مقابل این دشمنی که آرایش جنگی در مقابل ملّت ایران گرفته، ملّت ایران بایستی آرایش مناسب بگیرد، باید خودش را آماده کند در همه‌ی بخش‌های مختلف.
 
 
 
 
گزارش ۲۰۱۹ مجمع جهانی اقتصاد نشان می‌دهد ایران با ۱۰رتبه تنزل رتبه نسبت به سال گذشته میلادی، وضعیت نامناسب‌تری در شاخص رقابت‌پذیری جهانی پیدا کرده است. ارزیابی ارکان اصلی این شاخص حاکی از آن است که بهترین رتبه ایران به رکن اصلی اندازه بازار و بدترین رتبه ایران متعلق به رکن بازار کار است. ارتقای سطح رقابت‌پذیری اقتصادها، عامل کلیدی در بهبود سطح استاندارد زندگی جوامع معرفی شده است. بر این اساس به منظور تغییر جایگاه ایران در لیگ جها
وقتی به دیده به دنیا می نگریم جز جسم نیست، در یک مثال ساده خانواده یک کلمه است اما ارتباطی که با شما پیدا می کند معنی خانواده است و خانواده با معنی برای شما شکل گرفته پس جسم در کنار معنی یا همان ارتباطی که با شما دارد تکامل می یابد.
جسم به تنهایی کاربردی ندارد و اگر تمام موجودات حتی خودتان را جسم بدانیم آنوقت به اهمیت ارتباطی که میان آنهاست پی خواهیم برد.
پس میان هر دو چیز یک معنی برای ارتباط است از جمله ثروت، تکامل، مهر و ..
نکته مهمی که قابل ذک
باگریه می سرایم این شعرکربلارا/تا همنوا بگردم پیغمبروخدارا/بهر حسین مظلوم این اشک مثل زمزم/داردرخ اجابت هرپرده دعارا/یک کاروان رسیده درکربلای مولا/تفسیر مینماید اوصحن نینوارا/مولاحسین ویاران آزاده وشریفند/دشمن به دل گرفته کینه زمرتضارا/هرتشنه لب گرفته تصویرآب آنجا/برکوفیان بیاموز آن گلشن عطارا/سرهازتن جداشد درپیش چشم زینب/برروی نیزه بنگر تمثال آشنارا/درقتلگاه آقاشدصحنه قیامت/اینک نمامجسم آن صحنه وفضارا/آتش گرفته خیمه سجاد هم درونش/خ
چندمدت پیش...  شب ... عمم از تلفن خونه...  شماره پسرعممو گرفته بود بعد اشتباه گرفته بود همین که طرف گوشیو برداشت عمم گفت مهدی دیروقته بیا خونه تا تو نیای من خوابم نمیبره.بعد اون طرفم مرد بوده گفته مادر جان اشتباه گرفتی من مهدی نیستم ولی تو بخواب مهدی خودش میاد
 
سال های زیادی گذشت تا بفهمم زندگی شوخیِ به اشتباه جدی گرفته شده ماستو به اندازه خواستن های ما بخیلو به اندازه نخواستن های ما دست و دلبازو از هیچ کس هیچ چیز بعید نیست همانقدر که از روزگارفهمیده ام بعضی قرص اعصاب مصرف می کنندبعضی چهار اثر از اسکاول شین میخوانند و انرژی مثبت جذب می کنندبعضی دعا می کنند و منتظر معجزه می مانندبعضی هم هیچ غلطی نمی کنند به ریش بقیه میخندندفهمیده ام اغلب آن هایی که حرف میزنند معمولا در عمل لنگ میزنندفهمیده ام کتا
سال های زیادی گذشت تا بفهمم زندگی شوخیِ به اشتباه جدی گرفته شده ماستو به اندازه خواستن های ما بخیلو به اندازه نخواستن های ما دست و دلبازو از هیچ کس هیچ چیز بعید نیست همانقدر که از روزگارفهمیده ام بعضی قرص اعصاب مصرف می کنندبعضی چهار اثر از اسکاول شین میخوانند و انرژی مثبت جذب می کنندبعضی دعا می کنند و منتظر معجزه می مانندبعضی هم هیچ غلطی نمی کنند به ریش بقیه میخندندفهمیده ام اغلب آن هایی که حرف میزنند معمولا در عمل لنگ میزنندفهمیده ام کتاب
قلب انسان به طور متوسط حدود 70 بار در دقیقه می تپد. قلب انسان بین دو شش در بدن قرار دارد و به گونه ای قرار گرفته است که رأس آن متمایل به سمت چپ و پایین قرارمی گیرد. هر ضربان قلب حدود هشت دهم ثانیه زمان مبخواهد که این زمان شامل 0/1 ثانیه انقباض دهلیزها، 0/3 ثانیه انقباض بطن ها و 0/4 ثانیه استراحت قلب می باشد.

ادامه مطلب
هتل 5ستاره سفیر باکو  ، در موقعیت بسیار مناسبی قرار گرفته است . میدان مشهور فانتین باکو در فاصله چند قدمی از این هتل قرار گرفته است و همینطور فقط با ۱۰ دقیقه پیاده روی در پارک زیبای کنار دریای خزر خواهید بود و میتوانید از قدم زدن در بلوار زیبای این منطقه لذت ببرید.

ادامه مطلب
این ویلای استخردار گرگان که به صورت دوبلکس در ۲ طبقه ساخته شده است از بهترین گزینه های استخردار در فصول گرم می باشد . استخر با ابعاد ۳ متر در ۷ متر و با عمق ۱/۸ متر برای همه بزرگ سالان مناسب می باشد و وجود حوض کوچکی در کنار استخر برای بازی کودکان نیز مناسب می باشد . فضای داخلی ویلا با دکوراسیون مناسب و ۲ اتاق خواب و کولر گازی برای همه فصول مناسب می باشد . حیاط و فضای سبز گلکاری شده ۵۰۰ مترمربعی نیز برای ارامش شما مناسب می باشد . این ویلا در مسیر بی
ساعت دو نصف شب
با چشمانی پف کرده وارد اتاق می‌شوم.سر درد ناشی از ساعت های بی نظم خواب که چند ماهیست یقه ام را گرفته!دو سه روز شب بیداری.چهار پنج روز شب ها خوابیدن.یک شب سه ساعت،شب دیگر دو ساعت و شب دیگر ده ساعت!چراغ را خاموش می‌کنم.پرتاب می‌شوم روی تخت‌خواب.پلک های سنگینی که روی هم ‌می‌رود.انتظار کمی آرام تر شدن سر درد!انتظار پوچ!احساس حاصل از اینکه هم خوابت بیاید و هم خوابت نبرد،بلاتکلیف ترین حس دنیاست!
نیم ساعتیست که در جایم غلت می‌خورم.س
پیچ های شیروانی اغلب در قطر های کم و طول های بالاتر مورد استفاده قرار می گیرند. در برخی از طراحی ها پیچ واشر دار به شکل شش گوش در شیروانی ها بکار گرفته می شود تا دارای قابلیت های آب بندی بهتری بوده و با قرار گرفتن بر روی سطوح گالوانیزه سطح اتکای بالاتری را فراهم آورد. پیچ شیروانی اغلب از جنس فولادی و دارای آبکاری گالوانیزه سرد به رنگ نقره ای مورد استفاده قرار می گیرد. مواردی از کاربری پیچ شیروانی استیل نیز بسته به نیاز در شرایط خاص یافت می شود.
این ویلا نوشهر بسیار زیبا با ساختمان بنایی خوش‌ساخت و مدرن در شهر
ساحلی توریستی تفریحی جنگلی نوشهر با متراژ زمینی به مساحت 300 متر و زیر
بنای 140 متر مربع قرار گرفته است این ویلا نوشهر که در شهر توریستی ساحلی
تفریحی جنگلی نوشهر واقع گردیده است دارای سند تک برگ و جواز پایان کار
برای این ویلای قواره دوم شهرکی ساحلی نوشهر به ثبت رسیده است.این
ویلا دارای دهکده شهرکی با نگهبانی ۲۴ ساعته و امنیت بالا ، ویو جنگل و
دریا ، فول متریال ، حیاط طراحی شده
طی دو دهه اخیر پیشرفت عظیمی در توسعه موزه ها و نگارخانه های مدرن سراسر جهان روی داده است.این امر دلائل بسیار دارد که مهمترین آنها بروز تغییرات درطبیعت ارتباطات بین مردم است-بین میراث آنان و فرهنگشان. اکنون میراث یک قوم نه تنها آنچه راکه ((هنر))و((باستان شناسی))تعبیر می شود در بر می گیرد بلکه گونه های بیشماری از ابزارهای مورد استفاده روزانه وتصاویری را شامل می شود که می توان دوران خاصی از اجتماع –فرهنگ-و رفتار تاریخی یک قوم را در آنها تجسم و مش
خواص عسل و فواید آن برای سلامتی
همانطور که در مطلب قبل به آن اشاره شد خواص عسل از دیرباز برای جوامع مختلف بشری آشکار بوده است. اما در مناطق مختلف با توجه به موقعیت جغرافیایی و همچنین فرهنگ و رسوم مردم تنها بخشی از خواص عسل بررسی و مورد استفاده قرار می گرفته است. امروزه با توجه به پژوهش ها و تحقیقات گسترده ایی که بر روی عسل صورت گرفته می توان به جرات گفت خواص عسل برای هیچکس ناشناخته نیست. . .
ادامه مطلب
پلاسما ژل چیست و چه کاربرد هایی دارد؟
 
  
پلاسما ژل
 
پلاسما ژل یک فیلر اتولوگ هست که برای درمان چروک های پوستی و حجم دهی مؤثر در نواحی موردنظر استفاده میشود . ماده های( پلاسمای اتولوگ) از خون خویش بیمار گرفته میشود که پلاسما ژل نامیده میشود .
پلاسما ژل در سال های تقریباً زیادی مورد بررسی های پزشکی قرار گرفته شده و بطور بالینی بعنوان جایگزین مناسبی برای فیلرهای مصنوعی مورد استفاده قرار گرفته است.
ادامه مطلب
سیم بکسل ها بر حسب نوع صنعتی که در آن بکار گرفته می شوند دارای بافت ها و ساختار های مختلفی هستند. بافت سیم بکسل با ساختار آن متفاوت می باشد و بیشتر بیان گر قطر های مفتول های بکار گرفته شده در رشته های سیم بکسل می باشد. بطور کلی 4 نوع بافت برای سیم بکسل ها تعریف می شود که عبارتند:

بافت سیل سیم بکسل SEALE که در بسیاری از کاربری های سیم بکسل مانند سیم بکسل حفاری و جرثقیل بکار گرفته می شود. حتی در سیم بکسل آسانسوری نیز بیش از هر بافتی از سیل استفاده می ش
آهنگ گل با پوچ تیتراژ سریال گلپری با صدای آوا بهرام را در این مطلب روزانه برای دانلود قرار داده ایم. آوا بهرام خواننده زن معروفی است که در ابتدا با موسیقی سنتی آغاز کرد و سپس موسیقی پاپ هم شروع کرد. او با آهنگ سریال فاطما گل بسیار به شهرت رسید. او خواندن تیتراژ چند فیلم و سریال دیگر را هم بعهده داشته است که همگی مورد استقبال قرار گرفتند.
 
متن آهنگ گل یا پوچ آوا بهرام
بازی عشق بازی غم بازی رفتن و کوچه
بازی بازی توی مشتم تو بگو گله یا پوچه
تئی این
سلام.
ما سعی می کنیم که در این وبلاگ ادیان و اعتقادات مختلف رو مورد تحلیل و بررسی قرار بدهیم.
این تحلیل و بررسی بدون هیچ گونه تعصب و باور نابجا خواهد بود و تک تک ادیان مختلف مورد نقد و بررسی قرار میگیرند.
همچنین اعتقادات کلی بشر مانند اعتقاد به وجود خداوند و چگونگی صفات و ... مورد بررسی قرار گرفته تا بتوانیم بهترین دین را انتخاب کنیم و در مورد اعتقادات خودمان ثابت قدم و با یقین قلبی باشیم.
مطالب به صورت سلسله وار و پشت سر هم ارائه خواهد شد.
در پای
بازم یکی دیگه از دستگاه های بسته بندی و میخوام بهتون معرفی کنم این دفه نوبت دستگاه اسکین که یه مدل از همین دستگاه های بسته بندی بدون قالبه اگه میخواین بیشتر بدونین با من همراه باشین.
از دستگاه بسته‌ بندی اسکین‌ پک یا وکیوم فرمینگ برای بسته‌ بندی فرمی محصولات، بدون نیاز به قالب‌ استفاده می‌شود. در فرایند بسته‌ بندی اسکین‌ پک محصول بر روی مقوا یا کارتن قرار گرفته و سپس غشای پلاستیکی توسط دستگاه روی آن قرار می‌گیرد و پس از گرم شدن غشای پلا
هدف از به تحریر درآوردن این کتاب معرفی جوزم از جهات گوناگونی نظیر قدمت، تاریخ، جغرافیا، اداب و رسوم، گردشگری و ... می باشد.  جوزم بر خلاف اینکه در محور ارتباطی تهران _ بندرعباس قرار گرفته است ولی تا به حال مورد توجه و عنایت لازم و درشانی قرار نگرفته است و تا به امروز این شهر خوش اب و هوا با مردمانی خون گرم و اصیل به خوبی معرفی نشده است. امیدواریم با انتشار این کتاب توانسته باشیم گوشه ای از دین خود را نسبت به معرفی زادگاه و سرزمین پدریمان ادا کرد
مختصری در باره ساز کمانچه
 ساز کمانچه یکی از سازهای زهی است و دارای 4 سیم می‌‌باشد. این سیم‌ها به موازات تمام طول ساز امتداد دارد و صدای آن خیلی خوش و جذاب می‌‌باشد ولی کمی به اصطلاح تو دماغی می باشد. این ساز علاوه بر شکم، دسته و سر، در انتهای تحتانی ساز پایه وجود دارد که روی زمین یا زانوی نوازنده قرار میگیرد . شکم ساز کروی و توخالی است که مقطع نسبتا کوچکی از آن در جلو به دهانه‌ ای اختصاص یافته است و روی دهانه پوست کشیده شده و بر روی پوست، خرک
دست دلم را گرفتم، آوردمش یک گوشه دنج، زیر چشمی نگاهش کردم، زیر بار نمیرفت که حرف بزند، اخم کرده بود و برای من قیافه گرفته بود، کم کم داشت بهم برمیخورد، ک دیدم زد زیر گریه،هاج و واج نگاهش کردم که وسط گریه خنده اش گرفت و گفت، چیه مگر نمیشود آدم دلش بگیرد؟! گفتم چرا میشود، دستش را محکم تر گرفتم و گفتم اما میشود که آدم حواسش به دلش نباشد، میشود که آدم دلش را فراموش بکند و بعد به خودش بیاید و ببیند دلش گرد و خاک گرفته و حسابی رنگ باخته است،دلم عجیب گ
1. دشت لار
دشت لار که فاصله کمی با تهران دارد و در نزدیکی کوه لار قرار گرفته است و از پناهگاه های حیات وحش به شمار می رود.

2. جنگل ابر
جنگل ابر که از جمله جنگل های هیرکانی است، در نزدیکی شهر شاهرود قرار گرفته است که می توانید در آنجا اقیانوسی از ابر را در برابر چشمان خود مشاهده کنید.

3. دیلمان
طبیعت بکر و زیبای دیلمان در ارتفاعات استان گیلان و در نزدیکی سیاهکل قرار دارد. منطقه ای زیبا که می توانید لذت گردش در روستا و همنشینی با مردم با صفای روستای
روستای
زشک در فاصله 20کیلومتری از شهر مشهد و در امتداد جنوب شرقی رشته کوه های بینالود
قرار گرفته است. روستای زشک به دلیل دارار بودن آب وهوایی معتدل و چشم اندازهایی
زیبا با مجموعه ای از چشمه سارها ، درختان زیبا و باغ های سرسبز و محیطی با زیبایی
طبیعی ، بین بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی محبوببت فراوانی دارد. به علت وجود
آب کافی و هوایی مطبوع در روستای زشک ، کشت انواع میوه و سبزیجات در این منطقه
انجام می شود. روستایی پراز باغ گیلاس ، زردآلو ،
روستای
زشک در فاصله 20کیلومتری از شهر مشهد و در امتداد جنوب شرقی رشته کوه های بینالود
قرار گرفته است. روستای زشک به دلیل دارار بودن آب وهوایی معتدل و چشم اندازهایی
زیبا با مجموعه ای از چشمه سارها ، درختان زیبا و باغ های سرسبز و محیطی با زیبایی
طبیعی ، بین بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی محبوببت فراوانی دارد. به علت وجود
آب کافی و هوایی مطبوع در روستای زشک ، کشت انواع میوه و سبزیجات در این منطقه
انجام می شود. روستایی پراز باغ گیلاس ، زردآلو ،
روستای
زشک در فاصله 20کیلومتری از شهر مشهد و در امتداد جنوب شرقی رشته کوه های بینالود
قرار گرفته است. روستای زشک به دلیل دارار بودن آب وهوایی معتدل و چشم اندازهایی
زیبا با مجموعه ای از چشمه سارها ، درختان زیبا و باغ های سرسبز و محیطی با زیبایی
طبیعی ، بین بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی محبوببت فراوانی دارد. به علت وجود
آب کافی و هوایی مطبوع در روستای زشک ، کشت انواع میوه و سبزیجات در این منطقه
انجام می شود. روستایی پراز باغ گیلاس ، زردآلو ،

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها