نتایج جستجو برای عبارت :

E-voucher

این کد هم مانند کد قبلی شما می توانید در اولین خرید خود از 20 هزار تومان تخفیف فروشگاه دیجیکالا بهره مند شوید.
کد تخفیف زیر را کپی کنید و جهت استفاده بهتر با دکمه قرار داده شده به سایت دیجیکالا وارد شوید:
کد تخفیف
REFU22Z41O2PE
ورود به دیجی کالا و استفاده از کد تخفیف 20 هزار تومانی
خرید پرفکت مانی و ووچر پرفکت مانی
برای خرید پرفکت مانی با ما از طریق روش های ارتباطی زیر در تماس باشید.
شماره تماس : 09028022728  از ساعت 9 الی 22
کانال تلگرام برای اطلاع از قیمت ها و اخبار سایت
Ardhunter@
ارتباط با ما در تلگرام
Ard_admin@
ارتباط با ما در واتس اپ
 
اینستاگرام 
 
 
برای خرید پرفکت مانی و کد ووچر از طریق روش های فوق با ما تماس بگیرید. 
 
 
آموزش تصویری افتتاح حساب پرفکت مانی و نحوه کار با آن

پرفکت مانی , perfect money
پرفکت مانی یک حساب اینترنتی جهانی و یک بانک اینترنتی است. این بانک دارای زبان فارسی نیز می باشد و کار با آن بسیار آسان است. این بانک دارای چهار نوع حساب دلار، یورو، طلا و بیت کوین است، که تبدیل موجودی شما به هر یک از ارزهای فوق، در حساب کاربری شما قابل انجام است. پرفکت مانی (Perfect Money  ) در سال ۲۰۰۷ شروع به کار کرد و در پاناما به ثبت رسیده است.
با ساخت این حساب می توانید درآمد
این تخفیف به کاربرانی تعلق می گیرد که برای بار اول می خواهند از فروشگاه دیجی کالا اقدام به خرید کنند. شما با ثبت نام کردن در دیجیکالا و انتخاب محصولات برای خرید به صفحه مشخص کردن آدرس ارسال می روید و بعد از اون می توانید این کد را در کد تخفیف وارد نمایید و از تخفیف 25 هزار تومانی دیجی کالا بهره مند شوید. توجه داشته باشید اگر قبلا ثبت نام کرده اید ولی تا کنون خریدی انجام نداده اید که پرداختی داشته باشید می توانید از این کد استفاده کنید.
25 هزارتوم
خرید ووچر پرفکت مانی
در این بخش از مقاله برای شما خواهیم گفت که جنبه های کاربردی ووچر پرفکت مانی کدامند و چرا مورد استفاده قرار می گیرند.
با استفاده از ووچر پرفکت مانی امکان پرداخت برای خرید آنلاین به صورت کاملا مطمئن وجود دارد.
امکان تبدیل ووچر پرفکت مانی به پول نقد یا هر نوع ارز دیجیتال توسط صرافی های آنلاین وجود دارد.
انتقال پول به هر جای دنیا حتی به اشخاصی که حساب پرفکت مانی ندارند.
به طور کلی اگر بخواهیم از میزان اهمیت ووچرپرفکت مانی برا
کد تخفیف سوپرمارکت دیجی کالا
این روزها «زمان» تبدیل به ارزشمندترین دارایی همه ما شده است. عجیب نیست اگر بگوییم بزرگترین ارزش افزوده‌ای که فروشگاه‌های اینترنتی خلق می‌کنند، صرفه‌جویی در زمان است. معمولاً در هر خیابان و محله‌ای چند یا حتی چندین سوپرمارکت وجود دارد. اما در هر صورت خرید اینترنتی اگر بتواند تجربه مناسبی ایجاد کند، لذت بیشتری دارد چراکه دیگر نه نیاز به حضور در محلی هر چند نزدیک است و نه قرار است در صف فروشگاه‌ها انتظار نوبت
کد تخفیف ۳۰ هزار تومان برای خریدهای بیشتر از ۲۰۰٫۰۰۰ هزار تومان
قابل استفاده برای اولین خرید از دیجی‌کالا

کد تخفیف دیجی کالا ۳۰ هزار تومان برای خریدهای بیشتر از ۲۰۰٫۰۰۰ هزار تومان ، قابل استفاده برای اولین خرید از دیجی‌کالا
شرایط استفاده از کد تخفیف:
کد تخفیف شما ۳۰ هزار تومان تخفیف برای خریدهای بیشتر از ۲۰۰٫۰۰۰ تومان و قابل استفاده در اولین خرید از دیجی کالا می باشد..
برای اقلام شگفت انگیز قابل استفاده نیست.
کد تخفیف خود را در مرحله
دیجی‌کالا به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود. به محض ورود به سایت دیجی‌کالا با دنیایی از کالا رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.
کد را برای دوستانی که عضو دیجیکالا نیستند ار
سایت 1xbet وان ایکس بت بهترین سایت پیش بینی
 میلاد دهقان
5 ماه پیش

سایت 1xbet وان ایکس بت در کشور روسیه فعالیت می کند و از سال 2007 شروع به کار کرده و میشه گفت یکی از سایت های است که در بین ایرانی ها محبوب است. سایت وان ایکس در بین محبوب ترین سایت ها دسته بندی می شود. این سایت دارای مجوز های بین المللی هم می باشد ولی در ایران فیلتر است و برای کاربران ایرانی مشکل ایجاد میکند به دلیل قانونی نبودن این کار پیشنهاد ما این است که در این سایت فعالیت نکنید، وقت
کد تخفیف در بازاریابی ایمیل: مزایا
مزایای بی شماری وجود دارد که در مورد بازاریابی نامه الکترونیکی برای کد تخفیف دیجی کالا شبکه ما صحبت می کند و شما را از طریق ادغام در کمپین های بازاریابی پست الکترونیکی دریافت می کند. یک مطالعه توسط DV Deutschland Voucher نشان داده است که حدود 37٪ از پاسخ دهندگان ترجیح می دهند کوپن را بصورت آنلاین دریافت کنند و به همین ترتیب بسیار خوب عمل می کنند. مزایای دیگر به شرح زیر است:
از یک طرف ، می توانید با مشتریانی که قبلاً بر
کد تخفیف در بازاریابی ایمیل: مزایا
مزایای بی شماری وجود دارد که در مورد بازاریابی نامه الکترونیکی برای کد تخفیف دیجی کالا شبکه ما صحبت می کند و شما را از طریق ادغام در کمپین های بازاریابی پست الکترونیکی دریافت می کند. یک مطالعه توسط DV Deutschland Voucher نشان داده است که حدود 37٪ از پاسخ دهندگان ترجیح می دهند کوپن را بصورت آنلاین دریافت کنند و به همین ترتیب بسیار خوب عمل می کنند. مزایای دیگر به شرح زیر است:
کد تخفیف دیجی کالا بالای 300 هزار تومان هدیه ا
واچر چیست؟  واچر در واقع همان تاییدیه قطعی می باشد. حتما در سفر و یا گردشگری این کلمه را شنیده باشید اما معنای دقیق آن را ندایند در این مقاله از وبسایت "های هتل" به توضیح مفصل این کلمه، کاربرد و قوانین مربوط به آن می پردازیم.
واچر یا ووچر که  در انگلیسی (voucher) نوشته می شود عبارت است از دریافت کوپن یا تاییدیه در ازای پرداخت مبلغ  تعیین شده. تقریبا تمام معاملاتی که انجام می شود دارای واچر هستند فقط در لغت معنای متفاوت دارد مثلا در رهن و اجاره مسکن

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها