نتایج جستجو برای عبارت :

روش ساخت بد افزار

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید کلیپی بسازید و حوصله ی نرم افزار های سنگین و پیچیده را نداشته باشید. در این مقاله ما شما را با ابزار های ساده ساخت کلیپ آشنا می کنیم.
نام مقاله :  بهترین نرم افزار های ساده ساخت کلیپ
قیمت : رایگان
دانلود
نرم افزار FindPassWord یکی از بهترین نرم افزار هایی است که برای هک رمز سیستم
 
عکس نرم افزار هک رمز کامپیوتر نرم افزار FindPassWord یکی از بهترین نرم افزار هایی است که برای هک رمز سیستم های شخصی از ان استفاده می شود . این نرم افزار کاملا فارسی می باشد و شما به راحتـــی می توانید از ان استفاده کنید در ضمن سورس این نرم افزار هم قرار داده ایم تا شمــــا از چگونه ساخته شده ان با خبر شوید ... .
در این مطلب قصد داریم تا با نرم افزار حسابداری رایگان حسیب پرداز آشنا شده، برخی قابلیت‌ها و ویژگی‌های این نرم افزار را بررسی کرده و لینک دانلود این نرم افزار را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.
برای اطلاعات بیشتر و دانلود نرم افزار به لینک زیر مراجعه کنید:
نرم افزار حسابداری
 
دسته : برنامه نویسی , مهندسی , نرم افزار بازی , نرم افزار کاربردی

 
دانلود Unity
| نرم افزار یونیتی طراحی و ساخت بازی |
 
Unity Pro 2019.2.16f1 x64 Addons نرم افزار و موتور بازی سازی می باشد که قادر است علاوه بر ساخت انواع بازی ها ، به کمک معماران و مهندسان نیز بیایید . این نرم افزار با داشتن محیط کاربرپسند ، با درگ اند دراپ کردن به راحتی کارهایتان و پروژه هایتان را با این نرم افزار ارزشمند انجام دهید . اگر مایل هستید به بازی سازی روی بیاورید پیشنهاد ما برای ش
بسم تعالی
ساخت نرم افزار با عنوان IT training شروع شد.مسائل و آموزشاتی که در این اپ قرار میگیرد:
-آشنایی با مبحث هک و شناخت برترین هکر های دنیا
-آموزش مراحلی که مارا به یک هکر تبدیل میکند
-معرفی برترین نرم افزار ها جهت افزایش امنیت موبایل
-آموزش هک و ضد هک وای فای (100%تضمینی)
-اموزش هک تلگرام با rat
-آشنایی با سیستم عامل های هک و کاربرد آنها از جمله kali linux
-کتاب های آموزشی زبان های برنامه نویسی نظیر سی شارپ-++cو.... از مقدماتی تا پیشرفته
-آشنایی با انواع ترو
برنامه Accounts Dominator 1.6 یه برنامه مخصوص کامپیوترهست که میشه باهاش اکانت های نامحدود اینستا ، فیسبوک و ... ساخت. اغلب فروشنده های فالوور و لایک و ... از این نرم افزار برای ساخت اکانت استفاده میکنند! قیمت اصلی این نرم افزار در سایت اصلی 499 دلار میباشد!! که ما نسخه کرک شده نرم افزار رو با قیمت 2500 تومن در اختیار شما قرار میدهیم!!! این نرم افزار نه تنها ساخت اکانت بلکه میتونه ایمیل های نامحدودی هم بسازه!! در پکیج هم نسخه 32 بیت و هم نسخه 64 بیت موجود میباشد!! ح
نرم افزار دی ادیتور نسخه 1.0 بیلد دوم
این نرم افزار یک نرم افزار ویرایشگر متن است که میتواند جایگزین خوبی برای نوت پد ویندوز باشد. هدف ما از ساخت این نرم افزار این است که بتوانیم یک ویرایشگر مفید ، خوب و سبک را توسعه بدهیم که بتوان اکثر امور ویرایشی را با آن انجام داد ، این نرم افزار بهبود خواهد یافت و نسخه های جدید منتشر خواهند شد.
این نرم افزار با زبان برنامه نویسی سی شارپ توسعه پیدا کرده است و کد باز است و هر کسی می تواند طبق سلیقه ی خودش آن را
طراحی اپلیکیشن
در‌این نصیب از نوشته‌علمی بخشی از عارضه ها نیاز ضروری به ساخت و پباده سازی نرم افزار را برای شما در حیث گرفته ایم .1.    قابلیت و امکان به کار گیری از متن‌ها به یار پوشه های ویدئویی ، صوتی ، تصویری و برنامه خردسالان آن هم به خواسته رساندن توان انتقال مفاهیم به حداکثر از روش نرم افزار2.    قابلیت و امکان برقراری ارتباطی دو طرفه و نزدیک با یوزرها اپلیکیشن3.    ساخت فضایی مشغول کننده و آموزشی در راستای ترغیب یوزرها برای به کار گیر
نرم افزار Amos یک نرم‌افزار آماری برای مدل‌یابی معادلات ساختاری است. این نرم‌افزار برای کاربرد ساده طراحی شده است و یک برنامه دیداری یا ترسیمی می‌باشد. با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانیم مدل‌ها را به صورت گرافیکی و با استفاده از ابزارهای ترسیم تعریف و رسم کنیم. تقریبا هیچ پیش فرضی در مدل ترسیم شده وجود ندارد و همه چیز باید توسط کاربر تعریف شود. نرم افزار Amos به شما امکان ساخت مدل هایی بسیار دقیق تر از روش‌های آماری چند متغیره متعارف را
رازهای 360 تور مجازی 
 نرم افزار آموزش پاناروما و تور مجازی به صورت تصویری و گام به گام 
 تنها نرم افزاری نرم افزار آموزشی صفر تا صد ساخت تورمجازی و عکس‌های پانوراما به شکل تصویری و زبان فارسی 
در نرم افزار راز های ۳۶۰ به شکل تصویری و دسته بندی شده و بیانی ساده و روان با مثال های بسیار قابل فهم و  ا بزارهای قابل دسترس. 
این نرم افزار به آموزش ۳ بخش اصلی VR یعنی کار با دوربین - کار با نرم افزار - انتشار تور 360 پرداخته و همه دروس با صدا و تصویر به زبا
 
شرکت #خاتم توس در سال #رونق تولید  آمادگی دارد تا با مجموعه ها و سازمانها برای پیشرفت و تولید همکاری لازم راداشته باشد.
ضمینه های فعالیت برنامه نویسی بر روی پلتفرمهای #کامپیوتری(ویندوزی  و مک)
 
شرکت خاتم توس موفق به ساخت پوز های بانکی و کیوسک های آن شده است
این شرکت آمادگی ساخت و راه اندازی تمامی این تجهیزات را برای تمامی بانکها و مجموعه های که قصد راه اندازی  ای بانک دارند اعلام میدارد.
این سخت افزار و نرم افزار ها به صورت دانش بنیان و با
فتوشاپ یک نرم افزار ویرایشگر حرفه ای است و توسط Adobe Systems توسعه یافته که برای ساخت و ویرایش عکس ها بکار می رود ، علاوه بر این نرم افزار های After effect ، Premiere ، Illustrator ، In design جزو مهمترین تولیدات نرم افزاری هستند که توسط Adobe System تولید شده اند.
همه کسانی که با گرافیک کامپیوتری سرو کار دارند ، به نوعی محتاج این نرم افزار ها هستند.
به طور مختصر می‌توان گفت Photoshop ابزاری ست برای همه کسانی که در کامپیوتر با گرافیک ثابت و حتی متحرک سرو کار دارند .
طراحان گرافی
نرم افزار boujou در زمینه ترکینگ بسیار حرفه ای می باشد قابلیت دیگه رابطه خوب این نرم افزار با نرم افزار دیگر می باشد که میتوانید ترکینگ رو به صورت مستقیم وارد نرم افزار سه بعدی مثل cinema 4d , 3d max و نرم افزار های دیگر کنید و هم چنین ترکینگ بسیار دقیقی دارد که من در سایت قرار دادم که شما استفاده کنید درسته که نرم افزار دیگه از سال 2010 بروزرسانی نشده ولی عالیه برای ترکینگ.
ادامه مطلب
دوره نرم افزاری اتوکد
برگزاری دوره نرم افزاری اتوکد در شرکت نوین مکانیک ذوق.
نرم افزار اتوکد یک نرم افزار بسیار قدرتمند و کاربردی در تمامی رشته های مهندسی می باشد.
مدلسازی دو بعدی و گرفتن نقشه ساخت از مدل ها اهمیت بسیار بالایی در صنایع دارد که این کارد توسط نرم افزار اتوکد انجام می شود.
این دوره آموزشی از صفر تا صد طراحی و ایجاد نقشه ساخت و رعایت استانداردهای طراحی در حین نقشه کشی صنعتی می باشد.
همچنین در هر ماه این دوره آموزشی بصورت خصوصی و گ
توسط این نرم افزار شما تمامی مراحل بازی های دو بعدی و حتی سه بعدی رایانه ای را در محیط بصری خواهید ساخت. لازم به ذکر است که در این موتور بازی سازی تمامی آیتم های بازی به صورت Visual ساخته می شوند و شما اندکی به کدنویسی نیاز پیدا نخواهید کرد 
دانلود فیلم های دوره آموزش بازی سازی با Game Maker  - رایگان
 
فیلم های آموزشی در آپارات
 
   دانلود نرم افزار گیم میکر 8 
 
دانلود Game Maker v8.1.139 - نرم افزار ساخت بازی
 
ساخت افکت های انیمیشنی با Increditools Flash Fluid Effect
ساخت متن فلشی انیمیشن با AntsSoft SWF Text
نرم افزار تبدیل فرمت SWF به فرمت GIF توسط Magic SWF2GIF
نرم افزار طراحی و ساخت تصاویر متحرک GIF Atani
ساخت تصاویر متحرک با WonderBit Life Photo Maker Pro
انیمیشن های زیبا با نرم افزار GrafX Creative Studio
نرم افزار ساخت سریع و آسان انیمشن های فلش KoolMoves
نرم افزار تولید انیمیشن های متحرک Animated GIF Producer
نرم افزار ساخت چهره های متحرک و سخنگو CrazyTalk Animator PRO
نرم افزار متحرک سازی تصویر و ساخت انیمیشن DP Animation Maker
این نرم افزار نرم افزاری بسیار قدرتمند بوده که توانایی پخش تقریبا همه‌ی فرمت های فیلم را دارد و از نرم‌افراز ویندوز مدیا پلیر قوی تر می‌باشد.
نکته: این نرم افزار نسخه‌ی لینوکس نداشته و در صورت نیاز از نرم افزار واین استفاده شود.
لینک‌های دانلود:
ادامه مطلب
افترافکت نرم افزاری برای ساخت انواع انیمیشن دو و یا سه بعدی است.این نرم افزار توسط شرکت ادوبی ساخته شده و به بازار عرضه میگردد.اما طریقه حرفه ای شدن در این نرم افزار محبوب به چه صورت است؟در ادامه به بررسی این مورد خواهیم پرداخت :
ادامه مطلب
بی شک یکی از بهترین نرم افزار های ویرایش عکس فتوشاپ هستش گاهن میشه باهاش طراحی نیز کرد مثلا برای بازی خودتون کاراکتر طراحی کنید و غیره ..
این نرم افزار که حاصل تلاش کمپانی شرکت ادوبی میباشد ( Adobe ) که یک شرکت خیلی معروفی است و تمرکز اصلی این شرکت ساخت نرم افزار های گرافیکی بوده است مانند ( فتوشاپ . ایلوستریتور و ... )
آموزش فتوشاپ خیلی آن چندان که فکر میکنید سخت نیست!
به طوری که اگر شما فتوشاپ رو دست بچه بدید به اسم یه بازی باهاش کار کنه بعد از یه مد
بی شک یکی از بهترین نرم افزار های ویرایش عکس فتوشاپ هستش گاهن میشه باهاش طراحی نیز کرد مثلا برای بازی خودتون کاراکتر طراحی کنید و غیره ..
این نرم افزار که حاصل تلاش کمپانی شرکت ادوبی میباشد ( Adobe ) که یک شرکت خیلی معروفی است و تمرکز اصلی این شرکت ساخت نرم افزار های گرافیکی بوده است مانند ( فتوشاپ . ایلوستریتور و ... )
آموزش فتوشاپ خیلی آن چندان که فکر میکنید سخت نیست!
به طوری که اگر شما فتوشاپ رو دست بچه بدید به اسم یه بازی باهاش کار کنه بعد از یه مد
یکی از آسان ترین و بهترین نرم افزار ها برای ساخت بازی دو بعدی نرم افزار گیم میکر استودیو می باشد. این نرم افزار قابلیت های زیادی از جمله کدنویسی با GML ساخت بازی با DnD و قابلیت مدیریت فیزیک با Box 2D را داراست. در این قسمت فیلم آموزشی برای ساخت یک بازی پلتفرمر به کمک فیزیک در گیم میکر استودیو که محصولی از Lynda است را برایتان قرار داده ام.
شرکت سازنده : Lynda
رزولیشن : 720p
مدرس : Steven Moser
زبان : انگلیسی
مدت : 2:30
باکس دانلود
در صورت دیدن هر گونه مشکل آن را به ما
Introducing Inkscape Software

نرم افزار گرافیکی Inkscape و یا همان اینک‌اسکیپ تنها نرم افزار حرفه ای هست که تازه پای در جمع دیگر نرم افزار های رایگان گذاشته است. این نرم افزار در سال 2003 توسط تیم Ted Gould که یکی از تیم های موثر در ساخت است منتشر شد و در حال توسعه هست.

ادامه مطلب
نرم افزار "colors" ساخت شرکت "den4b team" برای راه اندازی کار طراحان وب ساخته شده .
این نرم افزار از انواع مد رنگی مانند (html , rgb , hex) پشتیبانی میکند.
ویژگی های نرم افزار : حجم کمرابط کاربری عالیپشتیبانی از چند مود رنگی
برای دانلود اینجا کلیک کنید
نصب نرم افزار ساده است کافیه فایل setup رو اجرا کنید و بعد نصب فایل "keygen.exe" اجرا کنید و یک کد فعال سازی برای خودتان بسازید
کد فعال سازی :
4C4943316615E622358211B6334A8654A7E44739F66A62D802C9E67A711069DBE2265791DA2C06E9E39375508DED11A4E9C2E6129A
 
⛔️هشدار نرم افزار بله کلاه برداری است!⛔️
 هشداذ نرم افزار بله به دلیل داشتن امنیتی ضعیف و باگ های زیاد بار ها هک شده و حساب های مردم خالی شده!!بار ها و بار پیگیر شدیم نمونش خود منوقتی شما در این نرم افزار شماره کارت و رمز دوم وارد میکنید یک نفر به حساب کاربری شما وارد شده و دست به خالی کردن حساب شما میزند!!و حالا سوال اینجاست ایا مدیران این نرم افزار  عرضه ساختن یک نرم افزار درست ندارند به چه حقی دست به ساختن نرم افزار میزنند که باعث خالی شدن
تست دود چیست؟
تست دود (Smoke Testing) یک تست مقدماتی است که بر روی ساخت (Build) اولیه نرم افزار انجام می شود تا ثبات و آمادگی نرم افزار را برای بررسی روند و فعالیت های بعدی تست مورد بررسی قرار دهد.
به تست دود تست ساختار نیز گفته می شود زیرا در وهله ی اول با تست کردن نرم افزار، ناپایداری نرم افزار مشخص شده و برای تست های بیشتر، نسخه رد می شود.
اصولاً این یک نوع تست غیر جامع است که هیچ تست عمیقی را شامل نمی شود ، بلکه عملکردهای اساسی را در نظر می گیرد و
فیلم آموزش مقدماتی سنجش از دور (شماره)1:
آشنایی با مفاهیم سنجش از دور
کاربرد سنجش از دور
آشنایی با نرم افزار ENVI4.8
آشنایی با رود و خروج تحلیل های اولیه با نرم افزار
آشنایی با انواع برش در نرم افزار
آشنایی با مراحل پیش پردازش تصاویر با نرم افزار
آشنایی با روش های پردازش تصاویر ماهواره ای با نرم افزار
و...
 
تماس :F_Tansaz110@yahoo.com
 
ُسلام خدمت شما دوستان عزیز امروز با یک نرم افزار خیلی خوب در ساخت فایل های متجرک یا همان گیف در خدمت شما هستیم
نرم افزار Easy GIF Animatorنرم افزاری مفید برای ساخت فایل های متحرک یا GIF است.
اگر شما از نفراتی هستید که وبلاگ نویس هستید و می خواهید که تبلیغات خود را درون وبلاگ قرار بدهید می توانید از این نرم افزار استفاده کنید.
این نرم افزار قابلیت های زیادی دارد از جمله:
-امکان اضفه کردن عکس به تصویر
2-تعیین زمان هر عکس
3-ساخت متن انیمیشن دار
4- تغییر انداز
WebAnimator نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای برای ساخت انیمیشن های تعاملی، جذاب و منحصر به فرد بدون نیاز به کد نویسی و فلش است که در تمام مرورگرهای مدرن، گوشی های هوشمند و تبلت ها قابل اجرا است. این نرم افزار بر پایه HTML5 و JavaScript می باشد که به شما امکان ساخت انواع انیمیشن ها و جلوه های بصری را بدون نیاز به کد نویسی می دهد. شما می توانید انیمیشن های طولانی و پیچیده را به صورت سکانس های جداگانه ایجاد کنید و از جلوه ها و اسلاید شو های متعددی که در برنامه تعب
تفاوت بین نرم افزار تولیدی ERP و MRP چیست؟نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) به شما اجازه می دهد تا منابع خود را به طور مؤثر مدیریت کنید. فرایندها از طریق یک سیستم واحد مرکزی برای مرور کلی در مورد برنامه ریزی ، مدیریت موجودی ، فروش ، امور مالی و مدیریت مردم انجام می شوند.
نرم افزار مدیریت فرآیند ساخت (MPR) به شما امکان می دهد تا بطور خاص فرآیندهای تولید خود را ساده تر کنید. سیستم های MPR ناکارآمدی موجود در یک زنجیره تأمین را شناسایی می کنند و داد
نرم افزار Muse یکی از محصولات شرکت ادوبی در زمینه طراحی وب سایت است. ادوبی ادعا می کند که این نرم افزار که دارای قابلت AIR نیز است، می تواند به هر کاربری کمک کند تا بدون نیاز به نوشتن یک خط کد، به طراحی و انتشار وب سایت های html بپردازد. در واقع این نرم افزار به صورت کاملاً کاربر محور بوده و برای طراحی و ساخت صفحات HTML به صورت بصری و بدون نیاز به کدنویسی با جدیدترین استانداردهای دنیای وب منتشر شده است. نرم افزار تمامی امکانات حرفه ای جهت طراحی وب را د
کتاب آموزش نرم افزار stata
 
 
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وبspss1000.blogfa.com › tag › دانلودکتاب-آموزش-STATAدانلودکتاب آموزش stata - آموزش تحلیل آماری پایان نامهلیست کتاب های آموزشی فارسی نرم افزار STATA برای دانلود: کتاب آموزش نرم افزار STATA (کتاب اول) لینک دانلود. کتاب آموزش نرم افزار STATA (کتاب دوم) لینک ...ketabesabz.com › tag › آموزش-نرم-افزار-Stataآموزش نرم افزار Stata - کتاب سبزکتاب سبز مرجع رایگان دانلود کتاب، رمان، دانلود
سوالات زیادی در مورد اینکه مناسبترین نرم افزاری که میتوان به وسیله آن اقدام به طراحی لوگو کرد مطرح میشود و اینقدر پاسخ ها متفاوت است که باعث سردرگمی میشود سوالاتی مانند لیست زیر که هنوز پاسخ ۱۰۰ درصدی برای آن وجود ندارد اما ما امروز اینجا با شما هستیم تا تمام شک و شبهه را بر طرف کنیم و جواب سوالات شما را بدهیم

بالاخره کدوم نرم افزار رو برای شروع و فراگیری طراحی لوگو آموزش ببینیم؟
کدوم ازین نرم افزار یادگیریش راحت تره و سریع تر میتونم اون را
این نرم افزار فوق العاده برای ساخت انواع انیمیشن بکار برده می شود و شما می توانید با استفاده از آن انواع انیمیشن تبلیغاتی بسازید تا بهتر و بیشتر دیده شوید.
آموزش این نرم افزار فوق العاده در وبسایت سعیدمارکت موجود می باشد و شما می توانید از آنجا آموزش این نرم افزار را دریافت نمایید.
نحوه دریافت این آموزش
شما می توانید مستقیما وارد وبسایت سعیدمارکت شوید و از آنجا بر روی آموزش مورد نظر کلیک نمایید یا می توانید مستقیما بر روی آموزش نرم افزار video
در این مطلب 10 نرم افزار طراحی آرم و لوگو یا نشانه را به شما معرفی می کنیم. با این نرم افزار ها شما به راحتی می تواند از طرح های آماده استفاده کنید تا لوگو خود را بسازید. اکثر این نرم افزار ها یا رایگان هستند یا امکان استفاده رایگان در زمانی محدود را به شما می دهند. برخی از این نرم افزار ها نیز تنها بصورت آنلاین ارائه می شوند و برای استفاده از آن ها باید وارد وب سایت نرم افزار شوید.
ادامه مطلب
سال هاست که دارم از این برنامه پرکاربرد استفاده می کنم. این برنامه برای ویندوز در دسترس است و می توانید آن را از سایت soft98.ir و این لینک به سادگی دانلود کنید.
کاربرد این نرم افزار زمانی است که می خواهید یک کار یا روند به طور خودکار انجام شود و در حالت عادی نیاز به صرف وقت و زمان برای نوشتن کد ها و ساخت برنامه باشد. این نرم افزار چندین رویداد دارد که می توانید بسته به نیاز آن ها را به ترتیب بچینید تا کار هایتان را انجام دهد. از کلیک کردن بر یک دکمه و
سال هاست که دارم از این برنامه پرکاربرد استفاده می کنم. این برنامه برای ویندوز در دسترس است و می توانید آن را از سایت soft98.ir و این لینک به سادگی دانلود کنید.
کاربرد این نرم افزار زمانی است که می خواهید یک کار یا روند به طور خودکار انجام شود و در حالت عادی نیاز به صرف وقت و زمان برای نوشتن کد ها و ساخت برنامه باشد. این نرم افزار چندین رویداد دارد که می توانید بسته به نیاز آن ها را به ترتیب بچینید تا کار هایتان را انجام دهد. از کلیک کردن بر یک دکمه و
شیوه محاسبه قیمت نرم افزار CRM در ایران بر حسب پارامترهای مختلفی بررسی می شود.به عنوان مثال:
نسخه نصبی یا کلود
متن باز بودن نرم افزار
تعرفه بر حسب هر کاربر
امکانات نرم افزار
پشتیبانی و خدمات
و...
اما بهترین تعرفه ها و قیمت های نرم افزارهای ایرانی را می توانید خیلی راحت با یک جستجوی کوتاه پیدا نمایید.یکی از بهترین نرم افزارهای CRM، پارس ویتایگر است. لیست قیمت های نرم افزار CRM را می توانید از اینجا مشاهده کنید.
با سلام.
در این قسمت از آموزش ها، آموزش نرم افزار ارائه پرزی ارائه می گردد.
نرم افزار پرزی به عنوان برنامه ای نوین جهت یاری رسانی بهتر و حرفه ای تر ارائه مطالب و سخنرانی ها مدتی است که وارد دنیای تکنولوژی شده است. در پاسخ به سؤال پرزی چیست باید گفت: “پرزی یا به زبان لاتین Prezi  که مخفف کلمه  Presention  است، نرم افزاری مخصوص ساخت اسلاید و در واقع ارائه مطالب  به شکلی نوین و خاص است.
هدف از طراحی و آموزش نرم افزار پرزی ، ایجاد محیطی خاص در نمایش، جا به
نرم افزار (Software)
نرم افزار به مجموعه ای از دستورالعمل ها یا برنامه هایی می گویند که به یک کامپیوتر فرمان می دهد تا کارهای خاصی را انجام دهد. نرم افزار یک اصطلاح کلی است که برای توصیف برنامه های کامپیوتری به کار می رود. اسکریپت ها، اپلیکیشن ها، برنامه ها و مجموعه ای از همه دستورالعمل ها همگی اغلب اصطلاحاتی هستند که برای توصیف نرم افزار به کار می روند.
ادامه مطلب
سلام حدود یک ماه پیش قصد استفاده از Textnow داشتم که خبر رسید مشکلاتی برای نرم افزار پیش اومده و غیره... سایتشم فیلتر کرده بود بدبختانه): حالا یک هفته پیش نسخه جدید و پایدار نرم افزار Textnow عرضه شد که واقعا مشکلات قبلی حل شده
ادامه مطلب
برنامه نویسی اختصاصی و ساخت نرم افزار 
برنامه نویسی اختصاصی و ساخت نرم افزار اختصاصی برای انواع نرم افزارهای تحت وب نیازمند کیفیت از ابتدای آغاز پروژه تا انتهای آن می‌باشد. همچنین کنترل کیفیت نرم افزار یک امر حیاتی و همیشگی می باشد. ساخت نرم افزارهای اختصاصی برای شرکت ها و مجموعه های مختلف توسط گروه برنامه نویسی لاراولیا قابل اجرا و پیاده سازی است.
 
برنامه نویسی اختصاصی جهت امور سازمانی
سازمان های دولتی و خصوصی برای افزایش دقت و سهولت ا
در این پست طبق خواسته های کاربران نرم افزار هک پیج اینستاگرام رو برای اندروید قرار دادم کار با این نرم افزار سخت نیست فقط باید نام پیجی که میخواهید هک کنید رو بدین و بعد شروع به تست کردن پسورد ها میکنه و شما نیاز به پسورد لیست یا پروکسی لیست ندارید عملکرد این نرم افزار بسیار سریع بوده و از حجم اینترنت شما استفاده نمیکند

ادامه مطلب
فشرده سازی با نرم افزار هایی مثل وینرر و زیپ و … در بهترین حالت فقط میتوانند نرم افزار ها را تا میزان ۲۰ یا ۳۰ درصد حجم اولیه فشرده کنند اما نرم افزار های ناشناخته ای موجو می باشند که امکان فشرده سازی را تا ۹۹ درصد (و بیشتر) میدهند .
یکی از این نرم افزار های ناشناخنه KGB Archiver نام دارد .
ادامه مطلب
نرم افزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری به شما امکان خودکارسازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را می دهد.
سی ار ام، برای جذب مشتری جدید، افزایش فروش، نگهداشت مشتری و وفادارسازی آن کاربرد دارد.
هدف نرم افزار CRM افزایش فروش و جمع آوری اطلاعات مشتریان در کلیه تعاملات وی با سازمان است. از طرف دیگر، نرم افزار برای بهبود و شخصی سازی بازاریابی و فروش از این اطلاعات استفاده می کند.
با استفاده از امکانات نرم افزار CRM می توانید انجام کارها
فشرده سازی با نرم افزار هایی مثل وینرر و زیپ و … در بهترین حالت فقط میتوانند نرم افزار ها را تا میزان ۲۰ یا ۳۰ درصد حجم اولیه فشرده کنند اما نرم افزار های ناشناخته ای موجو می باشند که امکان فشرده سازی را تا ۹۹ درصد (و بیشتر) میدهند .
یکی از این نرم افزار های ناشناخنه KGB Archiver نام دارد .
ادامه مطلب
نرم افزار hspice یک نرم افزار قدرتمند برای شبیه سازی مدارات الکترونیکی می باشد. بخشی از توانمندی های hspice از آنجا نتیجه می شود که در ان ا زمدل های استفاده شده است که مبنای فیزیکی دارند. از مزایای hspice می توان به همگرایی خوب، پشتیبانی از آخرین مدل های افزاره ها و اتصالات میانی و قابلیت بهینه سازی مدار اشاره کرد. نرم افزار های دیگری وجود دارند که تحت بعضی از شرایط رفتار مدار را به خوبی پیش گویی می کنند.در این پست ما قصد داریم تا نحوه نصب نسحه  2010 این
نرم افزار hspice یک نرم افزار قدرتمند برای شبیه سازی مدارات الکترونیکی می باشد. بخشی از توانمندی های hspice از آنجا نتیجه می شود که در ان ا زمدل های استفاده شده است که مبنای فیزیکی دارند. از مزایای hspice می توان به همگرایی خوب، پشتیبانی از آخرین مدل های افزاره ها و اتصالات میانی و قابلیت بهینه سازی مدار اشاره کرد. نرم افزار های دیگری وجود دارند که تحت بعضی از شرایط رفتار مدار را به خوبی پیش گویی می کنند.
در این پست ما قصد داریم تا نحوه نصب نسحه  2010 این
نوامبر 2019:آپ تو دیت رسانی خط مشی گوگل پلی به خواسته ارتقا قابلیت و امکان اطمینان از اینکه گسترش دهندگان اینترنت بتوانند توضیحات و عناوینی بهتری را در زمینه‌ی انتشار نرم افزار خویش ارائه کنند. طراحی اپلیکیشن b2b در مشهدآپدیت رسانی سیاست کسب درامد و تبلیغات با پشتیبانی از ارزهای مجازیعلاوه بر این دو گزینه در نوامبر سال 2019 صادر شدن گواهینامه کانال تبلیغات خویش را آپ دیت کرده ایم تا واضح سازی بیشتری در باب ملزومات تبلیغ SDK ارائه دهیم.آگوست 2019:س
نوامبر 2019:آپ تو دیت رسانی خط مشی گوگل پلی به خواسته ارتقا قابلیت و امکان اطمینان از اینکه گسترش دهندگان اینترنت بتوانند توضیحات و عناوینی بهتری را در زمینه‌ی انتشار نرم افزار خویش ارائه کنند. طراحی اپلیکیشن b2b در مشهدآپدیت رسانی سیاست کسب درامد و تبلیغات با پشتیبانی از ارزهای مجازیعلاوه بر این دو گزینه در نوامبر سال 2019 صادر شدن گواهینامه کانال تبلیغات خویش را آپ دیت کرده ایم تا واضح سازی بیشتری در باب ملزومات تبلیغ SDK ارائه دهیم.آگوست 2019:س
 
Directx دایرکت ایکس نرم افزاری از شرکت بزرگ مایکروسافت است که برای اجرای هرچه بهتر بازی ها و ویدئو ها کاربرد دارد . بسیاری از ما نرم افزار Directx را به هنگام نصب بازی های مختلف بر روی سیستم خود مشاهده کرده ایم . تکنولوژی های مختلفی که در هر نسخه از نرم افزار دایرکت ایکس به کار رفته باعث بالا رفتن کیفیت ساخت و پردازش بازی ها شده است . از این رو برای اجرای هرچه بهتر بازی ها و نرم افزار های مختلف نیاز به به روزترین نسخه از نرم افزار Directx کاربرد دارد.
ا
سلام و عرض ادب خدمت مهندسین گرامی. ورژن ۲ نرم افزار civiltools رو برای
استفاده دوستان آماده کردم. دوستانیکه از طریق خود نرم افزار اقدام به
آپدیت نرم افزار میکنند نیازی به دانلود ورژن جدید ندارند. این ورژن رو از
این جهت منتشر میکنم که برخی از دوستان در محل کار یا جایی هستند که دسترسی
به اینترنت ندارند و نمیتونند نرم افزار رو آپدیت کنند.
در مورد نحوه نصب نرم افزار به ورژن مطلب ورژن ۱٫۶ مراجعه کنید:
civiltools v 2.0
سلام و عرض ادب خدمت مهندسین گرامی. ورژن ۲ نرم افزار civiltools رو برای استفاده دوستان آماده کردم. دوستانیکه از طریق خود نرم افزار اقدام به آپدیت نرم افزار میکنند نیازی به دانلود ورژن جدید ندارند. این ورژن رو از این جهت منتشر میکنم که برخی از دوستان در محل کار یا جایی هستند که دسترسی به اینترنت ندارند و نمیتونند نرم افزار رو آپدیت کنند.
 
در مورد نحوه نصب نرم افزار به ورژن مطلب ورژن ۱٫۶ مراجعه کنید:
 
civiltools v 2.0
با سلام خدمت مهندسین عزیز و عرض تبریک بابت فرارسیدن سال نو.
نرم افزار برش پانچ رو تا بدین جای کار آماده کردم. بدلیل اینکه سایتی که بسته های مورد نیاز نرم افزار رو از اون دانلود میکردیم از طریق آی پی ایران در دسترس نیست، لذا نسخه ای از نرم افزار که قابل نصب روی ویندوزهای ۶۴ بیتی هست رو آماده کردم. از طریق لینک انتهای پست،  داخل گیت هاب من میتونید اون رو دانلود کنید. هم نرم افزار و هم راهنمای اون رو میتونید دانلود کنید.
برای دیدن فیلم های نحوه کا
سیستم مدیریت یادگیری نیافام یک ابزار کارآمد، ساده و توانمند است که با هدف مدیریت فرایند ثبت نام، تنظیم دوره‌ها و ساخت و برگزاری آزمون‌های آنلاین از طریق فرایندهای تعریف شدۀ الکترونیکی طراحی و توسعه یافته‌است.
سیستم LMS نیافام یا قابلیت انسجام کامل با نرم‌افزار اسپریت پورتال، جدیدترین راهکار ارائه‌شده از سوی شرکت نیافام برای نیازهای مشتریان ارجمند این شرکت است و قطعاً سنگ بنایی برای سیستمی جامع و بزرگتر است که بر اساس برنامه‌های توس
به دست آوردن نتایج بهینه هنگام انجام تست نرم افزار بدون انحراف از هدف مد نظر، بسیار مهم است.
اما چطور مطمئن شویم که از راهبردی درست برای این منظور پیروی می کنیم؟ برای این منظور شما باید از قواعدی پایه ای کمک بگیرید. در اینجا هفت قاعده مشترک تست نرم افزار که به طور گسترده در صنعت نرم افزار استفاده می شود را بیان خواهیم کرد.
اصول تست نرم افزار (قسمت اول) : تست کامل ممکن نیستاصول تست نرم افزار (قسمت دوم) : خوشه بندی عیب هااصول تست نرم افزار (قسمت س
دانلود gameguru با حجم کم از سایت ایندکس وار دریافت کنید. دانلود دانلود gameguru با حجم کم GameGuru با استفاده از این نرم افزار می توانید در صروت نداشتن عدم این نرم افزار را می توانید از کارخانه بروز با لینک راست دانلود. Gameguru یک استودیو بازی سازی است که باعث کمپانیgame guruبه پرورش کاهش و اضافه حجم پارتیشن ساخته شده بی نقض اطلاعات. دانلود نرم افزار GameGuru 2018 11 16 ساخت بازی بدون نیاز به برنامه دانلود GameGuru Premium 2018 شکل بازی بی برنامه نویسی بروید آهنگ اکنون می توانی
آموزش نرم افزار swish فرمت فایل دانلودی: .pdfفرمت فایل اصلی: pdfتعداد صفحات: 4حجم فایل: 214قیمت: 1000 تومانبخشی از متن:نرم افزار swish یک نرم افزار مکمل و کمکی برای ساخت انیمیشن های فلشمی باشد که با کمک این نرم افزار می توانید انیمیشن های آماده و مناسبی را جهتکار خود پیدا کنید.مباحث این فایل :معرفی قسمت های مختلف برنامهعکس از محیط برنامه
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
دانلود نرم افزار ویرایش فیلم avidemux
 
این نرم افزار نیاز به معرفی ندارد یکی از پرقدرت ترین نرم افزارهای ویرایش فیلم می باشد
 
و رایگان و کد باز نیز می باشد
 
و همچنین بر روی تمام سیستم عامل ها کار می کند
 
لینک دانلود نرم افزار ویرایش فیلم avidemux
 
 
 
سلام ،
برنامه Accounts Dominator 1.6 یه برنامه مخصوص کامپیوتر
هست که میشه باهاش اکانت های نامحدود اینستا ، فیسبوک و ... ساخت
اغلب فروشنده های فالوور و لایک و ... از این نرم افزار برای ساخت اکانت 
استفاده میکنند!
قیمت اصلی این نرم افزار در سایت اصلی 499 دلار میباشد!!
که ما نسخه کرک شده نرم افزار رو با قیمت 2500 تومن در اختیار 
شما قرار میدهیم!!!
این نرم افزار نه تنها ساخت اکانت بلکه میتونه ایمیل های نامحدودی 
هم بسازه!!
در پکیج هم نسخه 32 بیت و هم نسخه 64 بیت موجود
سلام دوستان امیدوارم خوب باشید 
ایلوستریتور یکی از بهترین نرم افزار در بین نرم افزار های گرافیکی هستش کار باهاش بعد از اینکه به فتوشاپ مسلط شدید 
خیلی راحتتر میشه فقط یه چند تا ابزار اضافه داره و واسه همینه که طراحی در محیط ایلوستریتور خیلی راحتر نسبت به فتوشاپ هستش 
خب هیچ کس از توضیح های بلند خوشش نمی آید بریم سراغ اموزش 

1-اشنایی با ابزار ستون چپ
2-اشنایی با نوار ابزار
3-ساخت یک پرژه تمرینی
4-سخن اخر
سلام دوستان امیدوارم خوب باشید 
ایلوستریتور یکی از بهترین نرم افزار در بین نرم افزار های گرافیکی هستش کار باهاش بعد از اینکه به فتوشاپ مسلط شدید 
خیلی راحتتر میشه فقط یه چند تا ابزار اضافه داره و واسه همینه که طراحی در محیط ایلوستریتور خیلی راحتر نسبت به فتوشاپ هستش 
خب هیچ کس از توضیح های بلند خوشش نمی آید بریم سراغ اموزش 

1-اشنایی با ابزار ستون چپ
2-اشنایی با نوار ابزار
3-ساخت یک پرژه تمرینی
4-سخن اخر
نرم افزار صدور فاکتور فروش ارزش افزوده
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نرم افزار صدور فاکتور فروش ارزش افزوده درحال | آرمانتwww.armanet.ir › software › نرم-افزار-صدور-فاکتور-فروش-ارزش-ا...نرم افزار صدور فاکتور فروش ارزش افزوده گروه نرم افزاری درحال ویژه دارایی برای صدور فاکتور ارزش افزوده، چاپ و نگهداری آن می باشد.
نرم افزار صدور فاکتور فروش ارزش افزوده - فــــــرافایلfarafile.ir › product › نرم-افزار-صدور-فاکتور-فروش-ارزش-افزودهنرم افزار صدور فا
دوربین برهنه کن اندروید, دانلوددوربین برهنه کننده, کد دوربین لخ کن, دانلود دوربین لخ کن رایگان, دانلود نرم افزار دوربین برهنه کننده بدن انسان
آیا نرم افزار نوماو واقعا وجود دارد ؟ , خبر آیا نرم افزار نوماو واقعا
وجود دارد ؟ , ماجرای آیا نرم افزار نوماو واقعا وجود دارد ؟ , جزئیات آیا
نرم افزار نوماو واقعا وجود دارد ؟ , علت آیا نرم افزار نوماو واقعا وجود
دارد ؟ , دلیل آیا نرم افزار نوماو واقعا وجود دارد ؟
ادامه مطلب
همان‌طور که می‌دانید نرم افزار R امروزه یکی از پرکاربرد ترین نرم‌افزارهای آماری، آنالیزی به شمار می‌آید 
از انجایی که دانلود نرم افزار Rstudio فیلتر است وبلاگ زیست شناسی درنظر دارد تا نرم‌افزار R و Rstudio را برای دانلود قرار دهد 
 
دانلود نرم‌افزار R
دانلود نرم‌افزار RStudio
تست نرم افزار را می توان به صورت‌های زیر معنا کرد:
– دایکسترا (Edsgar W.Dijkstra) در تعریف تست می گوید: تست فقط می‌تواند وجود خطاها را نشان دهد نه عدم وجود آنها را !
– تلاش‌هایی در جهت عیب یابی و رفع آن، نه تلاش در جهت اثبات کامل صحت نرم افزار، زیرا این قضیه با ماهیت تست تفاوت دارد.
– تست نرم‌افزار یا آزمایش نرم‌افزار، تحقیق برروی کیفیت یک محصول یا سرویس نرم‌افزاری و ارایه اطلاعات ناشی از آن به مشتری‌ها است. این تحقیق جستجوی نرم‌افزار مزبور ب
نرم افزار میک مک (Micmac) به همراه نرم افزار کمکی
نرم‌افزار میک مک جهت انجام محاسبات پیچیده ماتریس متقاطع در آینده پژوهی طراحی شده است. روش این نرم‌افزار بدین گونه است که ابتدا متغیرها و مؤلفه‌های مهم در حوزه مورد نظر را شناسایی کرده و سپس آن‌ها را در ماتریسی مانند تحلیل اثرات وارد نموده و میزان ارتباط میان این...
دریافت فایل
 
نرم افزار شهید غلامعلی فاریابی،نرم افزاری است که تمامی تصاویر،مطالب،دستنوشته ها،نامه ها و تمامی موضوعات مرتبط با شهید غلامعلی فاریابی را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.از مزیت های این نرم افزار دسترسی سریع به اطلاعات شهید است و اینکه شما برای استفاده از هیچ امکانی از این نرم افزار نیازی به اتصال به اینترنت ندارید.این نرم افزار با کد نویسی بسیار دقیق انجام شده است و روی اکثریت موبایل های هوشمند تست شده و هیچگونه مشکلی
مدل سازی منبع کویل دار در نرم افزار Solidwork
کارشناسان ما جهت محاسبات هر چه دقیق تر دتایل منبع کویل دار، یک مخزن کویل دار افقی را در نرم افزار Solidwork مدل نموده و وزن آن را به صورت تخصصی حساب نموده و از نتایج حاصل از نرم افزار در طراحیو ساخت منبع کویل دار استفاده می نمایند.
شکل 1
شکل 2
شکل 3
اموزش ساخت سیستم Grid دو بعدی در یونیتی
سیستم Grid در یونیتی یک سیستم کارآمد است که میتوان از آن برای کارهای زیادی استفاده کرد. Grid یک فضای تقسیم بندی شده است که دارای طول و عرض و تعداد مساوی خانه است. که در یونیتی و تمام نرم افزار های طراحی مانند بلندر، فتوشاپ، ایلیستریتور و ... قابل مشاهده استاز فواید این سیستم که در این دوره بررسی میشوند:ساخت یک HeatMapساخت یک TileMap برای راحتی در چینش مراحل یک بازی دو بعدیساخت یک سیستم Pathfiding (مسیریاب)و آخرین موردی که
یکی از قوی ترین نرم افزار ها در حوزه طراحی گرافیک و انیمیشن 3ds Max می باشد.
اگر علاقه مند به فعالیت در این حوزه هستید پیشنهاد می کنم کار با این نرم افزار را یاد بگیرید و آثار هنری فوق العاده ای را تولید کنید.
اگر بدنبال یک آموزشگاه معتبر برای یادگیری تیر دی مکس هستید پیشنهاد می کنم در دوره آموزش تری دی مکس (۳D MAX)، آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران شرکت کنید و مدرک بین المللی دریافت نمایید.
برای آشنایی بیشتر با ویژگی های این نرم افزار پیشنهاد می کنم
یکی از نرم افزار های معروف و کاربردی برای ویرایش فیلم، نرم افزار SolveigMM Video Splitter میباشد، این نرم افزار یکی از نرم افزار های تخصصی در زمینه برش فیلم است.
نرم افزار های متعددی برای برش فیلم وجود دارند. ولی نرم افزار SolveigMM Video Splitter مخصوص برش دادن فیلم با یک محیط ساده میباشد که کار را برای کاربران مبتدی نیز راحت کرده است، و کار با آن بسیار آسان میباشد.
 
توسط نرم افزار SolveigMM Video Splitter میتوانید عملیات برش، حذف، و سانسور قسمتهای دلخواه فیلم را برای انوا
آموزش کامل نرم افزار دیتاماین به همراه داده های مورد نیاز
    آموزش کامل نرم افزار Dtanmine Studio3 به همراه داده های مورد نیاز اموزش های این پروژه شامل: نحوه ساخت پروژه نحوه ورود داده ها  به نرم افزار نحوه ساخت استرینگ  مقطع زدن و حرکت به مقطع بعدی ساخت وایر فریم  ساخت توپوگرافی  ساخت بلوک ماده معدنی و باطله و ادغام این دو بلوک تخمین ذخیره   در نهایت طراحی رمپ و پیت که اکثر دانشجویان در این قسمت مشکل دارند.   ...دریافت فایل
بسم الله الرحمن الرحیم
در این پست اختصاصی نرم افزار ویژه و اختصاصی تیم نرم افزاری پایگاه سایبری استان خوزستان را تقدیم شما می کنیم،
دانلود نرم افزار اختصاصی شناسایی کامل سخت افزار های نصب شده بروی رایانه که به درخواست تعدادی از همکاران و کاربران گرامی درخواست شده بود، همینک برای اولین بار در این وبلاگ قرار گرفته شده است.از ویژگی های مهم این نرم افزار می توان به نمایش اطلاعات سطح پایین سخت افزار Low Level access نام برد که ممکن است برای آن دسته از
یکی از نرم افزار های معروف و کاربردی برای ویرایش فیلم، نرم افزار SolveigMM Video Splitter میباشد، این نرم افزار یکی از نرم افزار های تخصصی در زمینه برش فیلم است.
نرم افزار های متعددی برای برش فیلم وجود دارند. ولی نرم افزار SolveigMM Video Splitter مخصوص برش دادن فیلم با یک محیط ساده میباشد که کار را برای کاربران مبتدی نیز راحت کرده است، و کار با آن بسیار آسان میباشد.
 
توسط نرم افزار SolveigMM Video Splitter میتوانید عملیات برش، حذف، و سانسور قسمتهای دلخواه فیلم را برای انوا
بدون شک یکی از بهترین نرم افزار هایی که تا الان دیدیم فتوشاپ میباشد که میتونم با خیال راحت بگم یکی از بهترین نرم افزار های ویرایش عکس و گاهن ساخت (کاراکتر,قالب سایت,پس زمینه بازی و .....) اینا نمونه بود خیلی چیزا کرد حالا جای خوبش بگم خیلی اسونه ولی اینکه از روز اول که یاد گرفتید انتظار اینو از خود نداشته باشید که عکس های حیران انگیزی بسازید . توی این دوره در 3 جلسه به صورت کامل بهتون توضیح داده ام که اقا این چیه اون چیه دوره در خارج از کشور به قیم
نرم افزار GIMP نرم افزاری open-source (متن باز ) بوده که به منظور ویرایش تصاویر طراحی شده است. کاربر توسط این نرم افزار قادر به انجام ویرایش عکس، ترکیب تصاویر و خلق تصویر خواهد بود. این نرم افزار با دارا بودن ابزارهای مشابه نرم افزار فوتوشاپ Photoshop می تواند جایگزین مناسبی برای آن باشد.
ادامه مطلب
نرم‌افزار های آزاد مزایای زیادی هم برای عموم مردم و هم برای دوستداران دنیای کامپیوتر دارند. در این مطلب سعی خواهیم کرد به تعدادی از این موارد بپردازیم.اولین مزیتی که به نظر می‌آید کمک به افرادی است که قصد یادگیری برنامه نویسی دارند. برای یادگیری و تسلط روی یک زبان فرد باید برنامه های زیادی را مطالعه کند تا بتواند برنامه خوبی بنویسد و با وجود دسترسی به منبع نرم‌افزار های آزاد این مسئله بسیار آسان‌تر می‌شود.دسترسی به منبع نرم‌افزار همچنی
ServiceDesk Plus یک نرم افزار Help Desk از شرکت ManageEngine  است.
اولا پیشنهاد می کنم قبل از اینکه سازمانتان را درگیر این نرم افزار کنید، حتما نرم افزار گاما را بررسی کنید. گاما یک نرم افزار ایرانی است که (تا امروز که من این را می نویسم) تیم توسعه و پشتیبانی خوبی دارد و مدام در حال رشد و بهبودی است. شاید بعدا مطلبی در مورد مقایسه این دو نرم افزار بنویسم.
به هر حال اگر این مطلب را می خوانید احتمالا شما هم درگیر ServiceDesk Plus (یا از این به بعد SDP) هستید و گزارشهایی نیاز
دانلود نرم افزارVSI_bundle
نرم افزار VSI_bundle برای نرم افزار Visual Studio 2015 است.
برای دانلود اینجا کلیک کنید.
-----------------------------------------
مشخصات فایل:
نوع فایل:exe
حجم فایل:4.67 مگابایت
-----------------------------------------
passord:www.camputerar.blog.ir
-----------------------------------------
فتوشاپ: یکی از محبوب ترین نرم افزار های شرکت ادوبی است که اولین نسخه آن دهه ها پیش منتشر شد از فتوشاپ برای ویرایش حرفه ای تصاویر طراحی گرافیک استفاده می شود. این نرم افزار قدرتمند دارای ابزار ها و امکانات بسیار زیادی است. می توانید از این نرم افزار برای طراحی گرافیک استفاده کنید.
 
افترافکت: افتر افکت یکی از بهترین نرم افزار های ایجاد افکت های سینمایی و طراحی موشن گرافیک است.نرم افزار بسیار محبوب که برترین فیلم سازان دنیا نیز از آن برای خلق
لزوم نرم افزار پرواربندی:
تعریف فروشندگان ، خریداران ،دلال ها ،اشخاص،گروه هزینه ، هزینه ها و نژاد دامها
ثبت فاکتور خرید دام ها
ثبت مشخصات دام
ثبت ریز هزینه های کار ، خوراک و سربار
ثبت و بررسی نوبت های وزن کشی دام
محاسبه قیمت تمام شده یک دام
ثبت فاکتور فروش دام و محاسبه سود فاکتور
محاسبه ترکیب گله
گزارش ساز رز جهت اجرا ، ساخت و ویرایش گزارش ها ( کاردکس دام به همراه ریز هزینه ها ، هزینه های پرداختی بین دو تاریخ ،پرداختی های به اشخاص ،بررسی تلفا
همینطور که شاید خیلی هاتون بدونید مایکروسافت چندین ساله که مجموعه نرم افزار هایی رو برای راحت تر کردن امور اداری به نام Office به وجود آورده هرچند که امروزه این نرم افزار ها کارِِ نه تنها کارمندان بلکه عموم مردم رو راحت کردن. توی این مطلب به معرفی تمامی نرم افزار های موجود در مجموعه 2019 Office می پردازیم و کاربرد تک تک اونا رو هم بازگو می کنیم.
ادامه مطلب
در این پست قصد دارم تا اطلاعاتی که در خصوص ساخت اسلاید با استفاده از نرم افزار حروف چینی لاتک (Latex) تا به امروز فرا گرفته ام را در اختیار شما قرار دهم.
فایل اصلی لاتک به همراه فایل پی دی اف توضیحات را دانلود کنید و طبق توضیحات اسلایدهای خود را بسازید و لذت ببرید.
فایل اصلی لاتک را برای این قرار داده ام تا دیگر نیازی به نوشتن دستورات نداشته باشید و تنها با یک کپی و پیست بتوانید نیازهای خود را بر آورده کنید.
فایل لاتک و دستورات برای ساخت اسلایدعن
جهت ورود به سایت اصلی من، روی آدرس زیر کلیک کنید.
www.AftArtwork.ir

امکانات سایت من!: - طرحهای گرافیکی-آموزش-سفارش ساخت طرح گرافیکی، ساخت سایت و مشاوره در زمینه PC  دستگاه های جانبی، سخت افزار و نرم افزار- و...
" فقط کافیه یه نیگا بندازین..."
فتوشاپ چیست ؟
فتوشاپ یک نرم افزار نرم افزار جهت ویرایش عکس است,به طور کلی این نرم افزار برای طراحی و ادیت تصاویر استفاده می شود.
یکی از نرم افزارهای بسیار قدیمی و پرکاربرد که این امکان را به طراح می دهد تا هنر و خلاقیت را به صورت دیجیتال درآورد.
تمام کسانی که به کارهای گرافیکی می پردازند نیازمند این نرم افزار هستند تا نیازهای خود را از طریق این نرم افزاربر طرف سازند.
از دیگر کاربردهای نرم افزار فتوشاپ استفاده آن در طراحی دیجیتال و متحرک سازی
معرفی نرم افزار گرافیکی Adobe Illustrator
نرم افزار ویرایش تصویر

نرم افزار ایلوستریتور یا با نام انگلیسی ( illustrator ) نام یکی دیگر از محصولات کمپانی ادوبی طراح برنامه معروف و پر کاربرد فتوشاپ است که هم هنرمندان نقاش و هم طراحان گرافیک برای ساخت تصاویر وکتور یا برداری از آن استفاده می‌کنند. این نرم‌افزار برای اولین بار در تاریخ 19 مارس سال 1987 برای سیستم‌عامل مکین تاش ساخته شد و پس‌ازآن در سال 1989 برای ویندوز نیز ارائه شد. کمپانی ادوبی سالانه ویژگی‌ه
لزوم نرم افزار پرواربندی:
تعریف فروشندگان ، خریداران ،دلال ها ،اشخاص،گروه هزینه ، هزینه ها و نژاد دامها
ثبت فاکتور خرید دام ها
ثبت مشخصات دام
ثبت ریز هزینه های کار ، خوراک و سربار
ثبت و بررسی نوبت های وزن کشی دام
محاسبه قیمت تمام شده یک دام
ثبت فاکتور فروش دام و محاسبه سود فاکتور
محاسبه ترکیب گله
گزارش ساز رز جهت اجرا ، ساخت و ویرایش گزارش ها ( کاردکس دام به همراه ریز هزینه ها ، هزینه های پرداختی بین دو تاریخ ،پرداختی های به اشخاص ،بررسی تلفا
لزوم نرم افزار پرواربندی:
تعریف فروشندگان ، خریداران ،دلال ها ،اشخاص،گروه هزینه ، هزینه ها و نژاد دامها
ثبت فاکتور خرید دام ها
ثبت مشخصات دام
ثبت ریز هزینه های کار ، خوراک و سربار
ثبت و بررسی نوبت های وزن کشی دام
محاسبه قیمت تمام شده یک دام
ثبت فاکتور فروش دام و محاسبه سود فاکتور
محاسبه ترکیب گله
گزارش ساز رز جهت اجرا ، ساخت و ویرایش گزارش ها ( کاردکس دام به همراه ریز هزینه ها ، هزینه های پرداختی بین دو تاریخ ،پرداختی های به اشخاص ،بررسی تلفا
لزوم نرم افزار پرواربندی:
تعریف فروشندگان ، خریداران ،دلال ها ،اشخاص،گروه هزینه ، هزینه ها و نژاد دامها
ثبت فاکتور خرید دام ها
ثبت مشخصات دام
ثبت ریز هزینه های کار ، خوراک و سربار
ثبت و بررسی نوبت های وزن کشی دام
محاسبه قیمت تمام شده یک دام
ثبت فاکتور فروش دام و محاسبه سود فاکتور
محاسبه ترکیب گله
گزارش ساز رز جهت اجرا ، ساخت و ویرایش گزارش ها ( کاردکس دام به همراه ریز هزینه ها ، هزینه های پرداختی بین دو تاریخ ،پرداختی های به اشخاص ،بررسی تلفا
لزوم نرم افزار پرواربندی:
تعریف فروشندگان ، خریداران ،دلال ها ،اشخاص،گروه هزینه ، هزینه ها و نژاد دامها
ثبت فاکتور خرید دام ها
ثبت مشخصات دام
ثبت ریز هزینه های کار ، خوراک و سربار
ثبت و بررسی نوبت های وزن کشی دام
محاسبه قیمت تمام شده یک دام
ثبت فاکتور فروش دام و محاسبه سود فاکتور
محاسبه ترکیب گله
گزارش ساز رز جهت اجرا ، ساخت و ویرایش گزارش ها ( کاردکس دام به همراه ریز هزینه ها ، هزینه های پرداختی بین دو تاریخ ،پرداختی های به اشخاص ،بررسی تلفا
لزوم نرم افزار پرواربندی:
تعریف فروشندگان ، خریداران ،دلال ها ،اشخاص،گروه هزینه ، هزینه ها و نژاد دامها
ثبت فاکتور خرید دام ها
ثبت مشخصات دام
ثبت ریز هزینه های کار ، خوراک و سربار
ثبت و بررسی نوبت های وزن کشی دام
محاسبه قیمت تمام شده یک دام
ثبت فاکتور فروش دام و محاسبه سود فاکتور
محاسبه ترکیب گله
گزارش ساز رز جهت اجرا ، ساخت و ویرایش گزارش ها ( کاردکس دام به همراه ریز هزینه ها ، هزینه های پرداختی بین دو تاریخ ،پرداختی های به اشخاص ،بررسی تلفا
لزوم نرم افزار پرواربندی:
تعریف فروشندگان ، خریداران ،دلال ها ،اشخاص،گروه هزینه ، هزینه ها و نژاد دامها
ثبت فاکتور خرید دام ها
ثبت مشخصات دام
ثبت ریز هزینه های کار ، خوراک و سربار
ثبت و بررسی نوبت های وزن کشی دام
محاسبه قیمت تمام شده یک دام
ثبت فاکتور فروش دام و محاسبه سود فاکتور
محاسبه ترکیب گله
گزارش ساز رز جهت اجرا ، ساخت و ویرایش گزارش ها ( کاردکس دام به همراه ریز هزینه ها ، هزینه های پرداختی بین دو تاریخ ،پرداختی های به اشخاص ،بررسی تلفا
لزوم نرم افزار پرواربندی:
تعریف فروشندگان ، خریداران ،دلال ها ،اشخاص،گروه هزینه ، هزینه ها و نژاد دامها
ثبت فاکتور خرید دام ها
ثبت مشخصات دام
ثبت ریز هزینه های کار ، خوراک و سربار
ثبت و بررسی نوبت های وزن کشی دام
محاسبه قیمت تمام شده یک دام
ثبت فاکتور فروش دام و محاسبه سود فاکتور
محاسبه ترکیب گله
گزارش ساز رز جهت اجرا ، ساخت و ویرایش گزارش ها ( کاردکس دام به همراه ریز هزینه ها ، هزینه های پرداختی بین دو تاریخ ،پرداختی های به اشخاص ،بررسی تلفا
لزوم نرم افزار پرواربندی:
تعریف فروشندگان ، خریداران ،دلال ها ،اشخاص،گروه هزینه ، هزینه ها و نژاد دامها
ثبت فاکتور خرید دام ها
ثبت مشخصات دام
ثبت ریز هزینه های کار ، خوراک و سربار
ثبت و بررسی نوبت های وزن کشی دام
محاسبه قیمت تمام شده یک دام
ثبت فاکتور فروش دام و محاسبه سود فاکتور
محاسبه ترکیب گله
گزارش ساز رز جهت اجرا ، ساخت و ویرایش گزارش ها ( کاردکس دام به همراه ریز هزینه ها ، هزینه های پرداختی بین دو تاریخ ،پرداختی های به اشخاص ،بررسی تلفا
دانلود نرم افزارVSI_bundle
نرم افزار VSI_bundle برای نرم افزار Visual Studio 2015 است.
برای دانلود اینجا کلیک کنید.
-----------------------------------------
مشخصات فایل:
نوع فایل:exe
حجم فایل:4.67 مگابایت
-----------------------------------------
passord:www.camputerar.blog.ir
-----------------------------------------
لطفا نظر بدهید. خوشحال میشم به نظرتون گوش کنم.
آموزش نرم افزار 3D Max برای فیلم سازان
آموزش نرم افزار 3D Max برای فیلم سازان و تمامی افرادی که کارهای طراحی انجام می دهند در مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب برگزار می شود.
افرادی که علاقه به ساخت فیلم با جلوه های ویژه هستند می توانند از نرم افزار 3D Max برای انجام کارهای گرافیکی بر روی فیلم استفاده نمایند.
نرم افزار 3D Max این قابلیت را به طراحان می دهد تا طراحی خود را با جزییات کامل و به صورت طبیعی انجام دهند تا زیبایی فیلم را چند برابر کند.
آموزش نرم
معرفی نرم افزار ادوبی ایندیزاین  Adobe InDesign
نرم افزار گرافیکی ادوبی ایندیزاین  Adobe InDesign 


ادوبی ایندیزاین یا Adobe InDesign یک نرم افزار نشر رومیزی ساخت شرکت Adobe است. از این برنامه می توان برای طراحی پوستر، آگهی، بروشور، مجله، روزنامه، پایان نامه، کتاب و کتاب الکترونیک استفاده کرد.

ادامه مطلب
با سلام
خبر خوش برای کانتر باز ها:امروز برنامه ای رو براتون میزاریم که بتونید انلاین کانتر رو بازی کنید
 
نرم افزار steam یکی از نرم افزار های اتصال به سرور است که بسیار کم حجم و سبک است
 
در ضمن این نرم افزار برعکس نرم افزار های دیگر از هدر رفتن اینترنت جلوگیری میکند و میتوان به سرعت بالا و مصرف کم اینترنت این نرم افزار اشاره کرد
تصاویری از محیط steamعنوان: تصاویری از محیط steamحجم: 612 کیلوبایتدانلود نرم افزار steamحجم: 1.5 مگابایت
ادامه مطلب
سلام ،
برنامه Accounts Dominator 1.6 یه برنامه مخصوص کامپیوتر
هست که میشه باهاش اکانت های نامحدود اینستا ، فیسبوک و ... ساخت
اغلب فروشنده های فالوور و لایک و ... از این نرم افزار برای ساخت اکانت 
استفاده میکنند!
قیمت اصلی این نرم افزار در سایت اصلی 499 دلار میباشد!!
که ما نسخه کرک شده نرم افزار رو با قیمت 2500 تومن در اختیار 
شما قرار میدهیم!!!
این نرم افزار نه تنها ساخت اکانت بلکه میتونه ایمیل های نامحدودی 
هم بسازه!!
در پکیج هم نسخه 32 بیت و هم نسخه 64 بیت موجود
شرکت CSI (مخفف Computers and Structures, Inc) یکی از قدیمی‌ترین (تاسیس: 1975) شرکت‌های نرم‌افزاری است که محصولات مرتبط با طراحی و تجزیه و تحلیل سازه‌های ساختمان را تولید می‌کند. نرم‌افزار ETABS یک راهکار انقلابی و نوآورانه و با قدمتی 40ساله، یک مجموعه‌ی کامل و یک‌پارچه، برای تحلیل و طراحی ساختمان است. امکانات جامع طراحی و ساخت نقشه‌های شماتیک، تجزیه و تحلیل‌های انواع سازه‌های پیچیده و نمایش گرافیکی گزارشات تحلیلی از قابلیت‌های این نرم‌افزار است.
ادام
sublime text که یک ویرایشگر متنی چند پلتفرمی برای کدنویسی هست و از نحو دستورات زبان های برنامه نویسی بسیاری پشتیبانی میکنه.
BitTorrent اصلی ترین و معروف ترین نرم افزار دانلود و اشتراک گذاری فایل در شبکه های نظیر به نظیر.
Blender یک
نرم افزار آزاد و متن باز کم حجم و قدرتمند برای ساخت مدل ها و انیمیشن های
سه بعدی که در ساخت آن از زبان پایتون استفاده شده است. همچنین این نرم
افزار از زبان پایتون برای اسکریپ نویسی داخل خود استفاده میکند.

CINEMA 4D یک نرم افزار قدر
پشتیبانی از نرم افزار همکاران سیستم
شرکت همکاران سیستم با ارائه نسخه دلفی در سال 1381 نرم افزار حسابداری خود ، سهم بزرگی از بازار نرم افزار های مالی را به خود اختصاص داده است. 
تعداد بیشمار شرکت هایی هستند که از نرم افزار همکاران سیستم ، نسخه دلفی آن استفاده میکنند.
متاسفانه به دلیل منسوخ شدن نسخه دلفی همکاران سیستم و حرکت به سوی نسخه راهکاران سیستم ، شرکت مذکور از ارائه خدمات پشتیبانی به نسخه های دلفی خودداری می نماید. عمده مشکل نسخه دلفی ای
فتوشاپ چیست ؟
فتوشاپ یک نرم افزار نرم افزار جهت ویرایش عکس است,به طور کلی این نرم افزار برای طراحی و ادیت تصاویر استفاده می شود.
یکی از نرم افزارهای بسیار قدیمی و پرکاربرد که این امکان را به طراح می دهد تا هنر و خلاقیت را به صورت دیجیتال درآورد.
تمام کسانی که به کارهای گرافیکی می پردازند نیازمند این نرم افزار هستند تا نیازهای خود را از طریق این نرم افزاربر طرف سازند.
از دیگر کاربردهای نرم افزار فتوشاپ استفاده آن در طراحی دیجیتال و متحرک سازی
قالب ریژه
برای سفارش طراحی و ساخت قالب ریژه (قالب رژه) توسط مهندس حمید شاهسون با قیمتی مناسب و کاملا حرفه ی توسط نرم افزار کتیا و تحلیل توسط نرم افزار پروکست تماس بگیرید.
برای مشاهده نمونه به وبسایت مراجعه کنید.
تلفن : 09159048296 
آدرس سایت : https://die-casting.ir
نمونه کارها : https://die-casting.ir/modeling-example
قیمت طراحی و ساخت قالبهای ریژه: https://die-casting.ir/cost-design
در این پست برای شما پکیج کامل نرم افزار سنتری MBA رو قرار دادم با تمام نسخه های موجود در سطح وب و بدون ویروس این نرم افزار برای کرک کردن سایت ها می باشد و می تونه حدود 90 % سایت هارو کرک کنه فقط نیاز به کانفیگ داره که توی پست بعدی کانفیگ اینستاگرام رو قرار می دم

ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مهیار ویدیو Psychology