نتایج جستجو برای عبارت :

2882 : دلم میخواد گم بشم.

انواع ماسک برای پوست خشک کدامند؟
 
 
ماسک هلو:هلو را له کرده چند دقیقه بر روی پوست می گذاریم.ماسک نارگیل:گرد نارگیل را در شیر حل کرده خوب به هم بزنید تا خمیری شکل شودسپس آن را بر روی صورت مالیده بگذاریدتا خشک شودسپس با آب ولرم بشوئید آب خیار رابا خامه مخلوط کرده مدت نیم ساعت محلول را بر روی صورت بگذارید این ماسک خاصیت آبرسانی دارد.
 

 
ماسک توت فرنگی:8 الی 9 عدد توت فرنگی را با استفاده از یک چنگال له کرده و 3 قاشق سوپخوری عسل را به آنها اضافه کنید
قطع رابطه با دوستان ناباب
   
پرسش: من دختری سیزده ای ساله هستم که به تازگی چادری شدم و سعی میکنم به احکام اسلامی عمل کنم. دوستان نابابی دارم که نمیدانم چگونه با آنها قطع رابطه کنم که نه از من دلخور شوند و نه از دین زده شوند؟
 
پاسخ: از اینکه به حجاب برتر مزین شده اید به شما تبریک می گویم. اینکه بخواهید به طور ناگهانی با آنها قطع ارتباط کنید کار مناسبی نیست و همانطوری که خودتان نیز حدس زدید ممکن است باعث زدگی آنها از دین و یا دلخوری از شما شود.
 
دلم میخواد از ذهن تمام کسایی که منو میشناسن پاک میشدم. دلم میخواد هیچکس منو نشناس. میشدم یه ناشناس.یه غریبه برای همه. اصلا محو میشدم. اصلا هیچکس منو نمیدید. نه که الان فکر کنی دورم شلوغ هست ها. نه الانم پرنده پر نمیزنه اما ادمهایی که با من آشنا هستن ـ نه ادمهای نزدیک ـ همیشه منو تحقیر کردن. همیشه از بالا نگاه کردن. دلم میخواد هم من فراموششون کنم هم اونها. هیچ نشانه ای از آشنایی نباشه. فرقی نمیکنه تو چه جایگاهی. هم کلاسی ، استاد یا یکی از اعضای فام

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کلیه اطلاعات آموزشی ورزشی