نتایج جستجو برای عبارت :

«چه دعاوی قابل ارجاع به داوری هستند؟»

قبل از هر اقدامی در جهت انتخاب نهاد داوری به عنوان مرجع حل و فصل اختلافات باید به این سوال توجه نمود؛ که آیا موضوع اختلاف ما قابل ارجاع به داوری ست یا خیر؟
مقدمتاً در پاسخ به این سوال می توان گفت، که در ماده 496 از قانون آیین دادرسی مدنی دعاوی غیرقابل ارجاع به داوری در قوانین ایران به صورت حصری و مصداقی بیان شده است. بنابراین جهت شناخت دعاویی قابل ارجاع به داوری، ضرورتی به ذکر تمامی موضوعاتی که قابل ارجاع به داوری هستند نداریم، بلکه با معرفی م
ارجاع یک نام مستعار برای متغیری است که قبلاً تعریف شده است. وقتی که یک ارجاع توسط یک متغیر مقداردهی می شود ممکن است نام متغیر یا نام ارجاع برای اشاره به متغیر استفاده شود.
تفاوت ارجاع و اشاره گر
اغلب ارجاع با اشاره گر اشتباه گرفته می شود، اما باید بگویم که سه تفاوت عمده بین ارجاع و اشاره گر وجود دارد
هیچوقت نمی‌توانید ارجاع null داشته باشید و همیشه باید تصور کنید که یک ارجاع متصل به بخشی از حافظه است.
وقتی که یک ارجاع به یک شی مقداردهی می شو
SpenZis.inSpenZis - is the most convenient and effective way to earn money.Our conditions will pleasantly surprise you. Start earning cryptocurrency right now! ✅ Register and get an instant bonus = 2️⃣4 tariff plans: 2️⃣ - 4️⃣% per dayReference program: 15% and 10% + 5Gh / s for a level 1 referral Cryptocurrency for mining: $, BTC, ETH, LTC, DOGE, BCH
SpenZis.inSpenZis - راحت ترین و موثرترین راه برای کسب درآمد است.شرایط ما با خوشحالی شما را شگفت زده خواهد کرد. همین حالا شروع به کسب درآمد cryptocurrency کنید! ✅ ثبت نام کنید و یک جایزه فوری دریافت کنید = 2️⃣برنامه تعرفه 4: 2️⃣ - 4️⃣ درصد در روزprogram برنامه
دیدگاه شیخ علی نمازی شاهرودی رضوان الله علیه در مورد ابن عربی
آیت الله شیخ علی نمازی شاهرودی رضوان الله علیه می‌نویسد:
ابن العربی : هو محی الدین ، صاحب الفتوحات المكیة والفصوص ، من أركان المتصوفة ، له دعاوی فاسدة وكلمات مضلة ،  ذكرنا بعضها فی كتابنا " تاریخ فلسفه وتصوف " . وتقدم شطر منها فی " حیى " بعنوان محی الدین . مات سنة ٦٣٨ ، وله ذموم وخرافیات ، كما فی البحار . نقله هنا فی السفینة "
ابن عربی: او محی الدین، صاحب فتوحات مکیه و فصوص می‌باشد. وی ا
هنگامی که شما به رایگان عضو سایت استار کلیکس می شوید، عضویت شما بر روی پلن نقره ای (Silver) قرار دارد. در این پلن شما بطور متوسط هر ۲۴ ساعت یکبار ۱۰ تبلیغ کلیکی مشاهده خواهید کرد، که کلیک کردن بر روی هر تبلیغ برای شما ۱ سنت درآمد خواهد داشت.
اگر شما پلن خود را به طلایی (Gold) ارتقا دهید، تعداد تبلیغات روزانه شما بسیار بیشتر خواهد شد، در نتیجه با کلیک بیشتر، درآمد بیشتری هم کسب می کنید. یکی از کاربران سایت استار کلیکس میزان درآمد روزانه خود را از ا
گواهی عدم امکان سازش چیست؟
قانون حمایت خانواده سال 1353 , گواهی عدم امکان سازش را وارد نظام حقوقی ایران کرد.
زمانی که زن و شوهری برای درخواست طلاق به دادگاه مراجعه می کنند , دادگاه در ابتدای امر هر دو را به سازش دعوت می کند و آنها را به یک فردی که به وی به اصطلاح داور می گویند ارجاع می دهد.
اگر داور نتواند بین آنها صلح و سازش برقرار کند , گواهی عدم امکان سازش صادر خواهد شد.
تصمیم های دادگاه مبتنی بر طلاق
درخواست طلاق دو حالت دارد :
اول اینکه زن درخوا
گزارش طرح مدیریت مورد موسسه جوانه های امید و نشاط راستین
مدیریت مورد فرایندی هماهنگ جهت سنجش، برنامه ریزی، تسهیل گری، ارایه خدمات، ارزیابی و حمایت در زمینه ارایه امکانات و خدمات اولیه و اساسی  به افراد و خانواده هااز طریق وصل گروه هدف به منابع در دسترس به منظور بهبود کیفیت زندگی دریافت کنندگان خدمات می باشد.
روند اجرایی فرایند مدیریت مورد در استان کرمانشاه به شرح ذیل می باشد.
تعداد کل پرونده های ارجاع داده شده به موسسه جوانه های امید و نش
روان‌شناسی، علم است که از روش علمی برای مطالعه روان‌شناسی، پردازش ذهنی و رفتار در چیزهای زنده استفاده می‌کند. به عبارت دیگر، روان‌شناسی با مسایل رفتاری و روانشناسی سر و کار دارد. رفتار "رفتار" کاملا مستقیم، قابل‌مشاهده، قابل‌مشاهده، رفتارها و رفتارها است و "فرآیندهای ذهنی" موضوعاتی مانند احساسات، ادراک، تفکر، شخصیت، احساس، احساس، حافظه و غیره هستند. روان‌شناسی، مانند بسیاری از رشته‌های دانشگاهی دیگر است. آموزش ببینند. یک روانشناس خ
دستیار وردپرس
سایت دستیار وردپرس
 
 
WassUp یک پلاگین وردپرس برای تجزیه و تحلیل ترافیک بازدید کنندگان می باشد .
این افزونه امکاناتی از جمله آمار دقیق در زمان واقعی، تعداد زیادی از اطلاعات زمان سنجی دقیق، ردیابی قابل تنظیم، نمایش زنده، تعداد بازدید کننده و بازدید صفحه، آمار بالا، نمودارها، ژئوکاچ آی پی، نقشه و …. را فراهم می نماید.
ویژگی های ردیابی پیشرفته WassUp :◾ شناسایی کاربران ثبت نام شده از بازدیدکنندگان ناشناس و مدیران از سایر کاربران ثب
رئیس کل دادگستری استان تهران :
ارجاع مجدد پرونده "ورمی کمپوست" به دادگاه
رئیس کل دادگستری استان تهران از ارجاع مجدد پرونده ورمی کمپوست به دادگاه خبر داد.

غلامحسین اسماعیلی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ​افزود : پرونده ورمی کمپوست با بیش از 13 هزار شاکی در یک مرحله رسیدگی و متهم ردیف اول پرونده به حبس محکوم شد.وی گفت: با اعتراض به حکم صادره، پرونده به دیوان عالی کشور ارجاع شد که این مرجع قانونی نقایصی را به پرونده وارد دانست
ارتقا از طریق بیتکوین امکان پذیر است.19.5 دلار بیتکوین برای ارتقا به گولدن. برداشت هم از همین طریق انجام مشود از 50 دلار بیتکوین برای اکانت گولدن. اکانت سیلور هم از 2 دلار بصورت اتوماتیک و دوره ای با توجه به میزان فعالیت شما قابل انجام است.
نکته بسیار مهم اینکه هرگز اقدام به ساختن دو یا چند اکانت از یک دستگاه نکنید زیرا همه اکانت ها مسدود خواهند شد.
لینک ارجاع:
https://www.star-clicks.com/?ref=50359328
سوالات خود را از منوی نظرات بپرسید.
موفق و پرسود باشید.
ارجاع دهی امری بسیار مهم است که باید در نگارش پایان نامه رعایت شود. ما قبلا مقاله‌ای راجع به شیوه مرجع نویسی منتشر کرده‌ایم که می‌توانید مطالعه کنید. در این مقاله تمرکز ما روی آموزش رفرنس دهی به شیوه IEEE است. این سبک رفرنس دهی بیشتر برای مجلات، ژورنال ها و مقالات علوم مهندسی و کامپیوتر مناسب است. در این روش برای ارجاع دهی در متن از اعداد استفاده کرده و در انتهای مقاله فهرست منابع را ذکر می‌کنیم. پس اگر علاقه دارید تا شیوه رفرنس دهی IEEE را یاد
1⃣حکم همیشه از جانب دادگاه صادر می­ شود،ولی قرار ممکن است از جانب دادگاه یا مدیر دفتر دادگاه صادر شود.
2⃣احکام علی ­الاصول قابل تجدیدنظر هستند،مگر قانون منع کرده باشد،در حالیکه قرارها علی ­الاصول قابل تجدیدنظر نمی ­باشند،مگر قانون اجازه داده باشد.
3⃣احکام ممکن است حضوری یا غیابی باشند،لیکن قرار فقط حضوری است و قرار غیابی نداریم.
4⃣درخواست اعاده دادرسی نسبت به قرارها جایز نیست،ولی در احکام اعاده دادرسی وجود دارد.
5⃣در احکام ترافعی نیاز
برای پرهیز از ارتکاب به سرقت ادبی، مواردی وجود دارد که با رعایت آن پلاجیاریزم دفع خواهد شد:
عین جمله در مقاله باید نقل و قول شود و در انتها نام منبع ذکر شود.اگر از بیش از دو جمله استفاده میشود گاهی نیاز است که از خالق اصلی اجازه گرفته شود.از هر عکس، نمودار و جدولی که استفاده میشود باید به نگارنده اصلی آن ارجاع داده شود.اگر از نتیجه تحقیقاتی شخصی استفاده میکنید، بویژه نتایجی که در دنیا بسیار معروف هستند (مانند قانون نسبیت انیشتین) باید لحاظ شو
سلام دوستان عزیز
قصد داریم ترفند سودجویی ۲۰ گیگ اینترنت رایگان را خدمت شما دوست عزیز مختصرا شرح بدهیم لطفا تا آخر مطلب را مطالعه بفرمایید.
فرض بگیریم لینکی که شما را به این صفحه ارجاع داده است، لینک کدنویسی شده ای بود که در قبال انتخاب (تاچ) کردن لینک به همه اطلاعات گوشی شما، هکر را دسترسی کامل میداد.
بله درست خواندید تنها با انتخاب لینک و ارجاع شما به یک صفحه جعلی
همه اطلاعات شما فاش میشد.
چه اطلاعاتی؟
اول از همه حساب های بانکی شما، هر آنچیزی
ویرایش یا حذف لینک ایجاد شده در ورد با hyperlink
قبل از آموزش ایجاد لینک در ورد با hyperlink  ابتدا باید با کاربرد هایپر لینک در ورد آشنا شوید بنابراین این مطلب را تا انتها بخوانید.
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید درون  فایل ورد ایجاد شده لینک یک سایت، ایمیل و
یا یک صفحه دیگر از سند ورد خود را قرار دهید اما ندانید که از چه گزینه ای می توان اینکار را انجام داد.
ارجاع خواننده به یک صفحه دیگر برای هدایت و دسترسی آنها به مطالب ضروری از جمله اهداف ل
ارشد‌های بازی
در هت‌تریک تعدادی ارشد وجود دارند (که نام کاربریشان با پیشوند GM شروع می‌شود). آنها گروهی خاص از کاربران وظیفه‌شناس و ماهر ما هستند که برای اطمینان حاصل کردن از عملکرد بازی، جلوگیری از تقلب و کمک به کاربرانی که مشکلات مختلفی با تیمشان دارند، تعیین شده‌اند. ارشد‌ها همواره در دسترس هستند، زیرا از کمک کردن به سایرین لذت می‌برند. آنها همچنین در ازای کارشان مزدی نیز دریافت نمی‌کنند.
گاهی اوقات ارشد‌ها باید در رد صلاحیت افرادی
چنانچه زن نسبت به مطالبه نفقه اقدام نماید مراجع قضایی برای تعیین نفقه این امر را به کارشناس رسمی دادگستری ارجاع می دهند تا نفقه زوجه را با در نظر گرفتن شئونات و تحصیلات و خانواده پدری وی تعیین نماید و با توجه به نظر کارشناس حکم مقتضی صادر می شود.
نحوه پذیرش شرکت ها در پارکفرایند عضویت یا پذیرش در پارک علم و فناوری مشهد و خراسان به چه صورت است ؟۱. کلیه متقاضیان حقیقی و حقوقی ضروری است از طریق سامانه فرایندهای پارک علم و فناوری خراسان نسبت به تکمیل فرم پذیرش برای عضویت در پارک اقدام نمایند.۲. پذیرش متقاضیان حقیقی در مرکز نوآوری و دوره رشد مقدماتی مراکز رشد میسر است و متقاضیان حقوقی امکان پذیرش در دوره رشد مراکز رشد و امور مؤسسات رادارند.۳. پس از تکمیل مرحله اولیه ثبت طرح و دریافت کد ره
نحوه پذیرش شرکت ها در پارکفرایند عضویت یا پذیرش در پارک علم و فناوری مشهد و خراسان به چه صورت است ؟۱. کلیه متقاضیان حقیقی و حقوقی ضروری است از طریق سامانه فرایندهای پارک علم و فناوری خراسان نسبت به تکمیل فرم پذیرش برای عضویت در پارک اقدام نمایند.۲. پذیرش متقاضیان حقیقی در مرکز نوآوری و دوره رشد مقدماتی مراکز رشد میسر است و متقاضیان حقوقی امکان پذیرش در دوره رشد مراکز رشد و امور مؤسسات رادارند.۳. پس از تکمیل مرحله اولیه ثبت طرح و دریافت کد ره
پس از ورود به صفحه اصلی بلاگ روی  کلیک کنید. با کلیک کردن روی این کلید به صفحه ذیل منتقل خواهید شد:
 
پس از تکمیل فرم مذکور برای ساخت وبلاگ روی  کلیک کنید.
پس از این مرحله برای شما ایمیلی مشابه تصویر رو به رو که حاوی کد تایید ثبت نام برای ساخت وبلاگ است ارسال می گردد که با کلیک کردن بر روی لینک آن به صفحه اول حساب کاربری خود در بیان منتقل می شوید.
 
با کلیک کردن بر روی بلاگ به صفحه ثبت وبلاگ جدید ارجاع داده خواهید شد.
در این حالت بصورت خودکار ب
روش BWD یکی از روشهای نوین در زمینه تصمیم گیری چند متغیر می باشد که بر وزن دهی متغیرها تمرکز دارد. یکی از مقالات مبدع ایرانی این روش در این لینک ارجاع داده شده است.
https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0305048315002479
((در صورت مشاوره بیشتر در تحلیل موضوعات با استفاده از این روشها، می توانید درخواست خود  را به ایمیل emadahangar@mailfa.com بفرستید.))
امروز واسه امریه رفتیم و ظرفیتشون تکمیل بود، به چند جای دیگه ارجاع دادن الان. و واسه همین کافه نرفتم.
دیشب هم خوابم نبرد و اون 3 ساعت از کف رفت.
صفحه ی 400 طبل حلبی ام و کماکان راضی نیستم ازش. 400 صفحه ی دیگه هم مونده.
واسه فردا برنامه ای ندارم، حتی در این حد که: "مسواک بزنم، کتابو ادامه بدم" ...
الانم میخوام با یه ملاتونین برم به استقبال خواب.
بامداد نوزده تیر، یازده روز مانده به مرداد.
در سومین نشست سه‌شنبه‌های حقوق بین‌الملل و ایران و در کنار دکتر خلف رضایی به خروج احتمالی ایران از معاهده منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای پرداختیم. خلاصه بحث آن که با توجه به این که فعلا مدعای ایران مربوط به تحریم‌های آمریکاست، بیشتر ارجاع به ماده 60 کنوانسیون وین مطرح است اما در صورت ارجاع مجدد وضعیت به شورای امنیت، امکان استناد به ماده ده معاهده در راستای ماده 54 کنوانسیون وین میسر خواهد بود و ماده 45 کنوانسیون نیز مانع این استناد نخواهد شد.
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.



دریافتحجم: 1.7 مگابایتمدت زمان: 12 ثانیه
#معجزهمعجزات، وقایعی هستند که خدا به تنهایی آنها را محقق می‌سازد... یا به وسیله کسی ‌که ایمان کافی دارد و یا به او مقامی خاص عطا شده است. این امر بدان معنا
آقای علی عسکری؟! شما چه کار مهمتری دارید که بررسی اهانت های عوامل پایتخت به فرهنگ و باورهای مردم شمال و کشور را  به معاون خود ارجاع داده اید؟!
آقای علی عسگری؟!
شما به عنوان نماینده رهبری معظم در صدا و سیما ، شخصا باید پاسخگوی اهانت های دست اندرکاران بی شرافت و ملعونِ مجموعه پایتخت، نه فقط در قسمت آخر، بلکه تقریبا در تمامی قسمت های پخش شده، به ویژه  در قسمت آخر، باشید .
آنها که، فرهنگ مردم مازندران بلکه ایران را نشانه رفتند،و به بدترین وضع ممک
با درود فراوان خدمت بازدیدکنندگان محترم
این وبلاگ در راستای آموزش کسب درآمد در سایت استارکلیک می باشد. بهترین راه درآمد از طریق استارکلیک . با هر کلیک درآمد خود را در اکانت خود ببینید.
 لطفا روی باکس سمت چپ و روی هر لینک کلیک کنید
مطالب آموزشی را از باکس آخرین مطالب مطالعه کنید. 
لینک ارجاع:
https://www.star-clicks.com/?ref=50359328
خود ارجاعی یا Self Citation یک تکنیک در مقاله نویسی است که یک داکیومنت را به داکیومنت های قبلی همان نویسنده ارجاع می دهد. این کار در نوع خود کار اشتباهی نیست  اما اگر نویسنده بدون رعایت قواعد این کار را انجام دهد سبب مختل شدن علم سنجی می شود. به الطبع در شرایطی که مولف با هدف personal gratification به این کار مبادرت ورزد امری اشتباه است. به طور مثال شخصی را درنظر بیاورید که ده عنوان مقاله داشته باشد که در تمام این مقالات به مابقی این ده مقاله ارجاع داده است. ب
بسم الله الرحمن الرحیمسلام
عاصف گفت:
- آخه ظاهرا یکی از سوالاشون از اون شخصی که آمارش رسیده بهمون این بود که چیکاره‌ای، آقایی هم که مدعی کارمند سازمان اتمی بودن هست، برای اینکه بهش حالی بدن گفته کارمند فلان جا هستم تا با این حرکت برای خودش اعتبار بخره. بچه های انتظامی هم بخاطر حساسیت شغلی اون شخص موضوع رو به اداره ما ارجاع دادن، بچه های اداره هم به واحد ما.
ادامه مطلب
 
توسعه فردی چیست؟
توسعه فردی، تلاش و سرمایه‌گذاری برای رشد مهارت‌های فردی است. این فرآیند مربوط به یک زمان خاص نیست، زیرا فرد می‌تواند در شرایط مختلف سنی، تحصیلی و موقعیتی این مهارت‌ها را گسترش دهد؛ همچنین گسترش این مهارت‌ها باعث رشد فردی و پیشرفت در زندگی اجتماعی او می‌شود. 
در این راه داشتن نقشه صحیح، راه رسیدن به هدف و موفقیت را هموار می‌کند. به وسیله نقشه راه توسعه فردی، راه درست را پیدا می‌کنیم، پس مسیر موفقیت برای ما راحت‌تر و
چون احتمال می‌دادم که به این پست توجه نشود، اینجا دوباره شما را به آن ارجاع می‌دهم.
و این که عاجزانه یک تقاضا دارم. اگر وبلاگ مرا نمیخوانید لطفا دنبال نکنید! بله؛ تنها در صورتی دنبال کنید که خواننده مطالب هستید.
دوستانی که وبلاگ را می‌خوانند هم لطفی کنند و ذیل همین پست اعلان حضور کنند، تا بدانم برای چه کسانی می‌نویسم.
پسر جوانی با موها و محاسن بور جهت صدور مجوز ازدواج مجدد به محل کارم آمده بود، هزینه ارجاع پرونده اش به دادگاه 70هزارتومان شد، قدرت پرداخت این هزینه را نداشت. کارگر مرغداری بود از یک استان دیگر به شهر ما آمده بود. دوستش هزینه دادخواستش را پرداخت کرد و رفتند... با خودم فکر می کردم آدمی که زن دارد، کارگر است، هزینه پرداخت و ثبت دادخواست خود را ندارد واقعا رن دوم به چه کارش می آید؟ اصلا آن دختری که قرار است زن دوم این آقا شود با چه امید و آرزویی تن به
چون احتمال می‌دادم که به این پست توجه نشود، اینجا دوباره شما را به آن ارجاع می‌دهم.
و این که عاجزانه یک تقاضا دارم. اگر وبلاگ مرا نمیخوانید لطفا دنبال نکنید! بله؛ تنها در صورتی دنبال کنید که خواننده مطالب هستید.
دوستانی که وبلاگ را می‌خوانند هم لطفی کنند و ذیل همین پست اعلان حضور کنند، تا بدانم برای چه کسانی می‌نویسم.
سلام
ان شاء الله در این به بعد صفحاتی خواهیم داشت با عنوان صفحات گفتگوی کاربران، گاهی پیش میاد در بخش نظرات بعضی از پست ها، دو نفر دوست دارن با هم در مورد مساله ای که کمکی به صاحب اون پست نمی کنه گفتگو کنن، در چنین مواقعی کافیه اون ها همدیگه رو ارجاع بدن به این صفحات.
موفق باشید
اول سلام،به وبلاگ من خوش اومدید.تو این وبلاگ لینک هایی قرار میگیره که با کلیک روی این لینک ها دو تا نتیجه ممکنه بگیرید: دانلود فایل های کاربردی مثل بازی های کامپیوتری و ترینر اون ها،فیلم و سریال و خیلی چیزای باحال دیگه یا ارجاع به سایت هایی که بازی،فیلم یا هرچیز باحالی که میخواید رو داره پس خیالتون راحت تو این وبلاگ چیز بد گیرتون نمیاد.
پ ن 1 :تو مطالب آینده لینک های مذکور رو قرار میدم .
پ ن 2 :قالب فعلی وبلاگ به شکل موبایل موقتیه و به زودی عوض می
اگر موقع ورود به سوئد با پلیس مرزبانی ملاقات کردید، باید به آنها بگویید که قصد دارید درخواست پناهندگی بدهید. افسران پلیس مرزبانی در محل کنترل پاسپورت فرودگاه​های بین المللی، پایانه​های کشتى​مسافربری و باربری و در محل ورود قطار و اتوبوس به سوئد حضور دارند. پلیس مرزبانی چند سؤال از شما می​پرسد و سپس شما را به اداره امور مهاجرت ارجاع می​دهد تا درخواست پناهندگی خود را تحویل دهید.
ادامه مطلب
موسسه رتبه بندی شانگهای (به انگلیسی: Shanghai Ranking) یک موسسه مستقل چینی مستقر در شانگهای چین است که از سال ۲۰۰۳ به رتبه بندی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی جهان می‌پردازد.رتبه بندی شانگهای از سال ۲۰۰۹ در رسانه های رسمی چین هم مورد ارجاع و استفاده قرار می‌گیرد.با توجه به دقت نظر دولت چین در بودجه بندی آموزش عالی، می‌توان حدس زد که دقت نظر قابل توجهی در این رتبه بندی به کار گرفته می‌شود.به همین علت، رتبه بندی شانگهای جزو معدود رتبه بندی‌های دانشگاه
افراد دارای این اختلال نسبت به همه بی اعتماد و شکاک هستند . این افراد اکثرا خشمگین و تحریک پذیرند و بد رفتاری می کنند و اهل دعوا هستند . افراد دارای این اختلال حالت عاطفی محدودی دارند و در ظاهر فاقد هیجان و احساس می باشند . آن ها آدم های گرمی نیستند و به قدرت و به ثروت افراد توجه دارند و اگر کسی را ضعیف و بیمار ببینند، وی را تحقیر می کنند .  این افراد در موقعیت های اجتماعی افرادی فعال و کاری به نظر می آیند ولی اغلب فقط دیگران را می ترسانند و افراد
من کارهای جدیدی را که در محل کار امروز به من تخصیص داده می شود، از فردا شروع می کنم.
امروز را می گذارم برای تغییر برنامه ی زمان بندی کارهایی جاری (البته اینکه می گویم تغییر زمان بندی کارها نه اینکه برای همه کارهای یک زمان مشخص دقیق و وجود داشته باشد نه، یک چیزی در ذهن آدم هست که مثلا این کار را تا این موقع انجام می دهم، این کار را تا ان موقع، و با این تغییر خودبخود جا و مدت این کارها عوض می شود)
(ایده از روز ارجاع پروژه مدیریت عملکرد به من-11 دی 97)
این مقاله یکی از مقالات بسیار خوب و کم نظیر است. این مقاله به سنجش کیفیت خدمات مذهبی می پردازد. نام این مقاله «Quality in religious services» است. بسیاری از مقالات بازاریابی دین به این مقاله ارجاع داده اند. این مقاله در سال 2001 نگارش یافته است.
این مقاله را از اینجا دریافت کنید.
بهترین دکتر ارتودنسی به خصوص به این مورد بسیار بیشتر از متخصصین دیگر توجه می‌کند. برای بهترین دکتر ارتودنسی بسیار مهم است که بیمار او, به بهترین شکل ممکنه درمان شود؛ و در این میان بهترین دکتر ارتودنسی پشتیبانی است تا بیمارش این فرایند حداقلی حدود 1 تا 1.5 ساله را به خوبی طی کند.به این مورد باید توجه بدارید که ارتودنسی فرایندی است بلندمدت. به این مفهوم که متناسب با فک, چینش کنونی دندان‌ها, سن و … باید زمانی حداقل 9 تا 12 ماهه برای ارتودنسی دندان
سوالات حقوقی
وکیل طلاق | وکیل حقوقی | وکیل خانواده
 
 
تکلیف دادگاه به ارجاع زوجین به مشاوره
مطابق قانون حمایت خانواده، در تمامی موارد طلاق به جز طلاق توافقی، نیاز به داوری است. دادگاه در تمام موارد درخواست طلاق «به جز طلاق توافقی»، به دلیل ایجاد صلح و سازش باید موضوع را به داوری ارجاع کند. دادگاه پس از بررسی نظر داوران، رای صادر می‌کند و اگر نظر داوران را نپذیرد، با گفتن دلیل آن را رد می‌کند.
طلاق توافقی نیازی به داوری و تعیین داور از سوی زن
این فکر های خوره که در سرمان می اید از کجا نشات میگیرد!؟من عمیقا دلم میخواهد بدانم..!
همین جزییات کوچک که میروند روی مخ و این ذهن را سوراخ میکنند...همین ریزه میزه هایی که نه قابل گفتن هستند نه قابل چشم پوشی....
اما قادرند به هرانچه هست و نیست گند بزنند....
دکتر روانشناس کودک
روانشناسی کودک یک شاخه تخصصی از روانشناسی است که ترکیبی از کاربرد روان درمانی سنتی با پیش زمینه در رشد کودک است. روانشناسان کودک و نوجوان ممکن است در بیمارستان ها ، مدارس ، آژانس های دولتی مشغول به کار شوند و یا کارهای خصوصی داشته باشنددر این مقاله می خواهیم وظیفه دکتر روانشناس کودک را مورد بررسی قرار دهیم.
وظیفه دکتر روانشناس کودک
 
وظیفه دکتر روانشناس کودک بطور گسترده به چهار دسته تقسیم می شود که شامل ارزیابی و مداخله
قوانین انجمن‌ها
ما به جامعه‌ی کاربری خود، مخصوصاً به روح حاکم بر انجمن‌ها و فعالیت بالای آن، بسیار مفتخریم. در انجمن‌های هت‌تریک، برای کمک به کاربران و صد البته به‌منظور حفظ جذابیت انجمن‌ها، مدیرانی منصوب شده‌اند (که نام کاربریشان با Mod شروع می‌شود). حین بازدید از انجمن‌ها، همواره قوانین عمومی سایت اجرا می‌شوند، اما در عین حال برخی قوانین نیز برای تقویت روحیه‌ی دوستی در انجمن‌ها به اجرا در می‌آیند. بعضی انجمن‌ها، قوانین مخصوص و ب
در صورتی که به مشکل قضایی برخورد کرده باشید یا پایتان به دادگاه و دادسرا و کلانتری افتاده باشد و یا یکی از اقوام یا دوستانتان با مشکلاتی از این دست رو به رو شده باشد، احتمالاً این جمله را شنیده‌اید که موضوع حقوقی است یا موضوع کیفری است؟ با وجود اینکه این جمله زیاد شنیده می‌شود، اما بسیاری از مردم اطلاعی نسبت به آن ندارند و نمی‌دانند منظور از کلمات حقوقی و کیفری چیست. در این بخش از وب سایت موسسه ثمین عدالت به تعریف این دو نوع رسیدگی (دعوای حق
در مورد علائم طبیعی تورم انگشت ها صحبت کردیم، حال در این مقاله با ما همراه باشید تا با عوامل غیر طبیعی آشنا شوید. ممکن است پارگی رباط یا پیچ خوردگی انگشت باعث ایجاد تورم شود. جا به جایی یا شکستگی استخوان هم می تواند چنین حالتی ایجاد کند. اگر آسیب وارد شده خیلی جدی نباشد می توانید استراحت کنید و از کمپرس یخ استفاده کنید. اجازه دهید متخصص ارتوپد شما را معاینه کند و به فیزیوتراپیست ارجاع دهد.  در این صورت، می توانید جلسات فیزیوتراپی در منزل را آغ
معضل پسماند، در دنیار امروز دیگر معضلی جهانی است و در سایه شوم خود را بر تمام جهان گسترده است. هر ساله نشست ها و جلسات زیادی در این باره برگزار می شود و راه حل هایی نیز ارائه می شود. در این میان، بازیافت زباله ها مهمترین نکته ای است که به آن توجه می شود. به نظر می رسد تمام زباله های خانگی قابل بازیافت هستند. اما اینطور نیست که اگر اینگونه بود که بسیاری از مشکلات زیست محیطی ناشی از پسماندهای تولید شده انسان رفع می شود.
بسیاری از پسماندها هستند که
عموماً برای شناخت تفکر حاکم بر انقلاب اسلامی ایران، مانند سایر انقلاب های جهان، به اندیشه رهبران این انقلاب ارجاع می دهند. در مورد انقلاب اسلامی نیز به حق، نشانی اندیشه های بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، شاگرد ایشان استاد شهید مرتضی مطهری و اندیشه مرحوم دکتر علی شریعتی - که در اثنای انقلاب به معلم انقلاب معروف شد - ارجاع می دهند. به اعتقاد نگارنده این مقاله، اندیشه های حاکم بر انقلاب اسلامی در طول دفاع مقدس جلوه دیگری به خود
روزی دو دوست توی یه جنگل قدم میزدن که یه شیر جلوشون در میاد، یکی از اونها شروع میکنه به سفت کردن بند کفشش، دوستش میگه ، داری چی کار می کنی؟ تو که نمی تونی از شیر جلو بزنی و این جواب میده: من که نمیخوام از شیر جلو یزنم، فقط کافیه بتونم از تو جلو بزنم! (این رو چند سال پیش توی یک وبلاگی خونده بودم ولی الآن آدرس اون وبلاگ بادم نیست که بهش ارجاع بدم.)
----------
وقتی که مشکلات بوجود میاد، یه عده از آدما سریع شروع میکنن به محکم کردن بند کفش هاشون ولی عده ای دی
دادگاه تخصصی به واقع یکی از شعب دادگاه عمومی است که به نوع خاصی از جرایم یا دعاوی رسیدگی می‏ کند:مانند دادگاه اطفال به عنوان نمونه می توان از دادگاه اطفال نام برد که در اصل شعبه ای از دادگاه های عمومی هستند اما تخصصاً به جرائم اطفال رسیدگی می کنند و طبق ماده ۲۳۱ آئین دادرسی کیفری این امر (تخصصی بودن) مانع از ارجاع سایر پرونده ها به آن شعب نمی باشد.
اما در مقابل، دادگاه های اختصاصی کیفری بر خلاف‏ دادگاه های تخصصی، در مقابل دادگاه‏ عمومی قرار
پنج‌شنبه ۲۹ اسفند، آخرین روز سال، توفیقی دست داد که همراه گروهی جهادی باشم. حافظان سلامت از بچه‌های بسیج، ایستگاه سلامت در بیرون از شهر  برپا کرده بودند. یک ساعت مانده به ظهر بود که همراه با دو تن از دوستان به آن‌ها پیوستیم.در این ایستگاه سلامت؛ اول از همه با تلمبه سم‌پاشی ضد عفونی بدنه ماشین‌ها انجام می‌شد و بعد از آن قسمت‌هایی از ماشین که تماس بیشتری با بدن داشت ضد عفونی می‌شد؛ مثل دست‌گیره در، ستون ماشین و ... و بعد از آن تب سنجی سرنشی
Forum Selection Clause:شرط انتخاب دادگاه:این شرط بیان دارنده انتخاب دادگاهی خاص توسط طرفین دعوا است که خود شامل Exclusive و Non -exclusive می باشد .درمدل Exclusive jurisdiction clause طرفین صرفا می توانند به دادگاهی خاص رجوع نمایند و حق رجوع به سایر دادگاه ها از انها سلب می گردد.اما در مورد Non-exclusive ، طرفین ، دادگاه خاصی را به عنوان محل رسیدگی انتخاب می نمایند بدون اینکه حق خود مبنی بر ارجاع به سایر دادگاه ها را از خود سلب نمایند.
خانه کاغذی ، نام سریالی اکشن و جنایی می‌باشد که توسط الکس پینا ساخته شده است. داستان سریال درباره‌ی مغز متفکر یک سرقت به نام پروفسور می‌باشد که تعدادی از دوستانش را دعوت می‌کند تا در سرقتی بزرگ با او همکاری کنند. آنها برای این که هویتشان لو نرود برای خود اسم‌های مستعار انتخاب می‌کنند و با هویت نامعلوم وارد خزانه‌داری می‌شوند تا بیش از دو میلیون یورو پول غیرقابل تعقیب را سرقت کنند. اما در این میان با چالش سختی برای خارج شدن از ساختمان رو
بسم الله  الرحمن الرحیم-نظریات شخصی است .- پاسخ به اقای علی کشتگر- ایشان جرو اعضای  گروعک فدائیان  خلق بودند  بهدرستی فرمودند که شاه خود باخته بوده است ولیاین خود باختگی عمدی است یعین غرب هرک را بقدرت میرساند از اومیخواهد مطیع  دستورات ایشان باشند واین قدرت طلبی باعث این امر میشود- ولی شخص شما خود باختگی  اختیاری است—مذاهب الهی  تمام در مرکزهائی بوجود امد رنگ باخت  وچیزی دیگرشد تا امروز وتا زمان ظهور حضرت مهدی صلواته الله علیه والسلم بخو
برخی از سیاست های رسانه های اجتماعی استفاده از اصطلاحات آناتومیک مستقیم را دشوارتر می کند ، که به طور مستقیم به تابوی صحبت در مورد بدن ما کمک می کند.توسط ویتنی کیمبال 
تبلیغ کنندگان نمی توانند فقط در توییتر "واژن" بگویند ، زیرا ناشران این هفته روش سخت را در تلاش برای تبلیغ کتاب مقدس واژن ، یک کتاب پزشکی در مورد بهداشت واژن توسط متخصص زنان و زایمان جن گونتر آموختند. ناشر به VICE گفت که از تبلیغ توئیتی در رابطه با مصاحبه با دکتر گونتر درمورد "سلام
آیا همه موضوعات قابل صلح و سازش هستند ؟
شایان ذکر است در این مورد علی الاصول همه امور قابل صلح و سازش هستند اما باید توجه داشت:
الف) جنبه عمومی جرم قابلیت صلح و سازش ندارد ولی جنبه خصوصی جرم قابل صلح و سازش است
ب)برخی امور قابل اسقاط نیستند در نتیجه نمیتوانند مورد صلح و سازش قرار بگیرند از جمله ولایت قهری ، بطلان نکاح و یا اثبات نسب
ج)دعوای ورشکستگی چون دارای جنبه عمومی است قابل سازش نیست.
د)در مورد اموال عمومی و دولتی باید بدانیم که صلح و ساز
فریز کردن مغزهای خام به حفظ چربی‌های طبیعی درون‌شان کمک می‌کند. البته این کار باید با استفاده از ظرف‌های مخصوصی که مانع از رسوخ هوا می‌شوند، انجام بگیرد. در این صورت، مغزهای خام دورن فریزر تا ۸ ماه دوام می‌آورند.


به گزارش :
ادامه مطلب
توی اولین مطالب این وبلاگ در مورد پای چوبین نوشته بودم، اگر حوصله‌اش را داشتید آن را بخوانید. امشب وقتی دو لحظه با خودم خلوت کردم به یاد آن افتادم.
در عصر ارتباطات یافتن خوراک خوب مناسب بحث و جدل برای استدلالیون آسان است. از دلیل منطقی و غیر منطقی بگیر تا حرف فلان و ارجاع به فلان نظریه. اما دریغ که نمی‌دانند چه پل مستحکمی را به دست خودشان نابود می‌کنند.
انسان به سکویی، سقفی، آسمانی، پناهی، آهی، اشکی، دوستی، قادر مطلقی احتیاج دارد. تمام فلسف
کیف پول تراست | Trust Wallet که کیف پول رسمی بایننس می باشد، ایردراپی (پخش رایگان سکه) را برگزار نموده است که در آن قرار است، توکن اختصاصی بین کاربران توزیع نماید، در این ایردراپ به هر نفر تعداد 100 سکه TWT با ارزش تقریبی 10 دلار پرداخت می شود.
تعداد کل سکه های تراست والت 90 میلیارد بوده و کاربرد این توکن در کیف پول تراست، برای کاهش فی ترید DEX، استفاده در رای گیری ها و Dapp های درون کیف پول تراست می باشد، قیمت حقیقی و واقعی این سکه بعد از استارت معاملات آن مش
2432 - «حسین فردوست» رئیس دفتر ویژه
اطلاعات «محمدرضا پهلوی» در خاطراتش درباره فساد اقتصادی در دربار پهلوی
نوشت:‌ “در دوران نخست‌وزیری هویدا همه می‌چاپیدند و او کاملا نسبت به این
وضع بی‌تفاوت بود. از سال 1350 تا 1357 تنها در بازرسی (قسمت تحقیق آن)
3750 پرونده سواستفاده کلان تشکیل شد که عموما به دادگستری ارجاع گردید.
اما همه پرونده‌ها طبق دستور شفاهی هویدا به وزیر دادگستری، بایگانی می‌شد و
شاه نیز اهمیتی به این امر نمی‌داد و این کار از نظرش بی
بسم الله الرحمن الرحیم
یاابافاضل ادرکنی
در سنن دارمی
روایت شده که وقتی در مدینه قحطی آمد،
عایشه ام المومنین فرمود به قبر پیامبر پناه ببرید 
طبق نقل این کتاب بعداز این کار باران زیادی بارید که دنبه شتر ها ترک بر داشت و آن سال را سال فتق نامیدند
ایا عمل عایشه در ارجاع مردم به قبر پیامبر رحمت شرک نیست؟!؟
 
علائم تجاری قابل ثبت 
هر کلمه، حرف یا حروف، عدد، ترسیمات، عکس، شکل، رنگ، تصویر، برچسب یا ترکیب آنها که برای تشخیص کالاها یا خدمات بکار رود، علامت تجاری محسوب می‌شود. در برخی کشورها‌، شعارهای تبلیغاتی نیز علامت تجاری محسوب می‌شوند و در ادارات ملی ثبت علائم تجاری به عنوان علامت تجاری ثبت می‌شوند. تعداد روز افزون کشورها اجازه می‌دهند شکل‌هائی از علائم تجاری که قبلا مرسوم نبوده‌اند نیز ثبت شوند مانند رنگ‌ها، علائم سه بعدی (شکل یا بسته‌ب
دوستان عزیز سلام ، با چالش اردیبهشت ماه در خدمت همه شما هستم. اگر دنبال کننده وبلاگ و مطالبم باشید تا کنون متوجه شده اید که من تاکید زیادی بر موضوع ارجاع انتقاد مصرف کنندگان به تولیدکنندگان و حتی فروشندگان دارم . نظر شما چیست ؟
سوال چالش : بنظر شما بهترین راه برای انتقال نظرات و انتقادات از یک محصول به تولیدکننده چیست ؟ اگر نسبت به انتقاد واکنش و یا عکس العمل در طی پیشرفت مشاهده نشود چه باید کرد ؟
علائم تجاری قابل ثبت
هر کلمه، حرف یا حروف، عدد، ترسیمات، عکس، شکل، رنگ، تصویر، برچسب یا ترکیب آنها که برای تشخیص کالاها یا خدمات بکار رود، علامت تجاری محسوب می‌شود. در برخی کشورها‌، شعارهای تبلیغاتی نیز علامت تجاری محسوب می‌شوند و در ادارات ملی ثبت علائم تجاری به عنوان علامت تجاری ثبت می‌شوند. تعداد روز افزون کشورها اجازه می‌دهند شکل‌هائی از علائم تجاری که قبلا مرسوم نبوده‌اند نیز ثبت شوند مانند رنگ‌ها، علائم سه بعدی (شکل یا بسته‌بن
+سوال مطرح شده در تاریخ 04 فروردین سال 98 ساعت 14:20 توسط ریحانه سادات:
جناب احسانی سلام، بی مقدمه برم سر اصل مطلب ویژوال استودیو 2015 نصب کردم، وقتی می خوام مقداری رو از فرمی به فرم دیگه ای بفرستم اجازه اینکار رو نمیده؟ چیکارش کنم؟
-پاسخ 1 کارشناس: باعرض سلام تقاضا دارم سوال خود را بصورت شفاف تری بیان بفرمایید تا نسبت به ارجاع پاسخ دقت بیشتری داده بشود.
+سوال مطرخ شده در تاریخ 01 اردیبهشت سال 98 ساعت 02:17 توسط ریحانه سادات:
-سلام واقعا ببخشید ایملیتون ر
 
 
اگر به کسی چیزی امانت دادید و حاضر به پس دادن آن نبود این دستور را به کار گیرید
که مجرب است 
دستور این است :
دویست مرتبه بعد از هر نماز به نیت ارجاع امانتی توسط شخص بگویید :
یا قاهرُ ذو الْبَطْش ِالشَّدید اَنتَ الَّذی لایُطاقُ انْتِقامَه 
هینطور ادامه دهید می بیند طولی نمی کشدکه شخص امانتی را به شما پس خواهد داد .
 
 
+سوال مطرح شده در تاریخ 04 فروردین سال 98 ساعت 14:20 توسط ریحانه سادات:
جناب احسانی سلام، بی مقدمه برم سر اصل مطلب ویژوال استودیو 2015 نصب کردم، وقتی می خوام مقداری رو از فرمی به فرم دیگه ای بفرستم اجازه اینکار رو نمیده؟ چیکارش کنم؟
-پاسخ 1 کارشناس: باعرض سلام تقاضا دارم سوال خود را بصورت شفاف تری بیان بفرمایید تا نسبت به ارجاع پاسخ دقت بیشتری داده بشود.
+سوال مطرخ شده در تاریخ 01 اردیبهشت سال 98 ساعت 02:17 توسط ریحانه سادات:
-سلام واقعا ببخشید ایملیتون ر
از عنوان شروع می‌کنم. دقیقا از خودِ عنوان، که می‌توانست هرچیز دیگر باشد،  هر ترکیب دیگری از کنار هم چیده شدن هر چیز!
شاید هم دارم مهمل می‌بافم. شاید فقط می‌توانست شامل ساختار جملات التماسی باشد. یا هر جمله‌ی هرچیز، مثلِ... اصلا بیخیال عنوان.
بیا به موضوع بپردازیم. یا فعلا نپردازیم‌.
به درونِ مایه برویم؛ مایه‌ای از پوچی، خلأ، درنگ، حسرت، وهم، تصور،... هرچیز به جز فکر!
مایه: واژه‌یاب به نقل از دهخدا می‌گوید:
”اصل و ریشه و بنیاد و مصدر و اساس
جهت ایجاد لینک ارجاع به مخزن فایل های لاراول یا storage بر روی کامپیوتر لوکال در CMD عبارت زیر رو وارد کنید :
php artisan storage:link
 
و در هاست اشتراکی هم میتونید یک فایل php در مسیری که میخواهید در آنجا لینک بسازید ایجاد کنید و کدهای زیر رو بسته به مسیر مبدا و مقصد درون اون قرار بدید و فایل رو اجرا کنید، به همین راحتی :
 

<?php
 
$targetFolder = dirname(dirname(__FILE__)).'/LaravelFiles/storage/app/public';
$linkFolder = dirname(dirname(__FILE__)).'/myaddondomain.ir/storage';
symlink($targetFolder,$linkFolder);
echo 'Success';
 
?>
+سلام. 
اگر مشکلات بندگان خدا اومد پیش شما پسش نزنید!  استقبال کنید ازش. تحویلش بگیرید. براش وقت بذارید. این گرفتاری هایی که خدا ارجاع میده به ما، همش نعمته. گره گشایی هنره. دلسوزی شرافته. غصه خوردن برا درد مردم نشان آدمیته... ربطی به پول داشتن و نداشتن نداره. گیرم که تو بضاعت نداری، خب زبون که داری، اعتبار و آبرو که داری. برا خودت نه اما برا دیگران که میتونی گدایی کنی... 
آه 
برای یکی دو تا گرفتار و زمین خورده ی شریف و باآبرو  تو این روزا شاید به 50
نام هایی که دارای جز مشترکی هستند⭐️سِتا سِتایش : به معنی پرستش اِستاتیرا : به معنی دختر ستایشگراَوِستا : به معنی اشعار مورد پرستشسِتایان : به معنی ستایش کنندهاِسپانتا : به معنی مقدس و قابل ستایشسِپَنتا : به معنی مقدس و قابل ستایش
شرکت فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان جهت تکمیل سبد محصولات و رفاه حال همکاران گرامی محصولات راهبند بتا،راهبند سیماران،راهبند گلدن گیت،راهبند بریزی،راهبند بارزانته و راهبند زومر را به سبد محصولات خود اضافه کرده و از این پس می توانید سفارشات خود را به واحد فروش ارجاع نمایید.
با تشکر-روابط عمومی شرکت فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان
واحد فروش : 09130520455-09130520955-09139889772
آموزش سئو
با افزایش فزاینده تعداد کسب و کارهای الکترونیک در دنیای امروز، اهمیت قرار گرفتن در دید مخاطبان هدف بر کسی پنهان نیست. امروزه همه صاحبان کسب و کار از کوچک تا بزرگ در جستجوی متخصصانی برای افزایش بازدید مردم از شبکه‌های اجتماعی و وبسایت‌های خود هستند. واژه سئو (بهینه سازی) که امروزه مانند گذشته مهجور و بیگانه نیست، هر روزه طرفداران بیشتری را برای جستجو به خود اختصاص می‌دهد. گوگل نیز هر باره با معرفی الگوریتم‌های تازه علاقه مندان
فرافکنی به معنی خوی و خصلت‌های خود را ناآگاهانه به دیگران نسبت دادن و تعارض‌ها و ستیزهای درونی خود را به دنیای خارج نسبت دادن تعریف شده است. به عنوان مثال شاید شما هم افرادی دیده‌اید که در شغل خود از زیر کار فرار می‌کنند، مسئولیت خود را درست انجام نمی‌دهند اما در جمع‌های مختلف از منتقدان اصلی بی‌مسئولیتی دیگران و دولت هستند. به نوعی واژه فرافکنی به ضرب‌المثل معروف کافر همه را به کیش خود پندارد برمی‌گردد. فرد چاپلوسی را تصور کنید که دائ
مصاحبه کاری و استخدامی یک از مراحل مهم در پیدا کردن شغل مورد نظر است. نکات زیادی در اینترنت و کتابها قابل حصول است و من هم قبلا در این مورد نوشته ام. 
چیزی که به نظرم رسید تا دوباره در موردش بنویسم نکات خیلی ظریفی است که شاید برای دوستانی که دارای تجربه کمتری هستند مفید باشه. سعی می کنم این نکات را خیلی مختصر و بطوری که قابل استفاده باشه بنویسم . این موارد اکثرا تجربه شخصی خودم می باشند و فکر می کنم برایتان قابل استفاده باشه
 
ادامه مطلب
روی زمین، مورچه ست، روی پام مورچه راه میره، همه جا مورچه ست! پیش خودم میگم منم مثل عاقبت آخرین نواده خوزه، توسط مورچه‌های قرمز خورده میشم! کتابِ "زمانی برای زن بودن" رو میخونم و یاد "تالی" میافتم، یاد خاطراتی که انگار از منن. نقاشی میکشم و "ماد" میاد توی ذهنم. روزی چندین بار ذهنم ارجاع میزنه به فیلمایی که دیدم و کتابایی که خوندم. گاهی یادم نمیاد این خاطره از کجاست، از کدوم فیلم، از کدوم داستان یا از خودم؟! نمیتونم تشخیص بدم...
+ خوبه یا بد؟
1.       
چنانچه در
مرحله واخواهی ،طرفین اعلام کنند که دعوا در خارج به صلح خاتمه یافته و تقاضا کنند
که پرونده امرمختومه گردددادگاه چه تصمیمی باید اتخاذ کند؟
2.      
وظیفه دادگاه
بعد از توافق و سازش چیست؟
3.     
هرگاه سازش در
دادگاه واقع و احراز گردد و سازش نامه و گزارش اصلاحی صادر شود چنین سازش نامه ای از
لحاظ تجدید نظر و فرجام و اجرا چگونه می باشد؟
4.      
خاتمه دعوای
مزبوط به صغیر از طریق صلح توسط ولی خاص و قیم چگونه است؟
5.     
در دادخوا
1.       
چنانچه در
مرحله واخواهی ،طرفین اعلام کنند که دعوا در خارج به صلح خاتمه یافته و تقاضا کنند
که پرونده امرمختومه گردددادگاه چه تصمیمی باید اتخاذ کند؟
2.      
وظیفه دادگاه
بعد از توافق و سازش چیست؟
3.     
هرگاه سازش در
دادگاه واقع و احراز گردد و سازش نامه و گزارش اصلاحی صادر شود چنین سازش نامه ای از
لحاظ تجدید نظر و فرجام و اجرا چگونه می باشد؟
4.      
خاتمه دعوای
مزبوط به صغیر از طریق صلح توسط ولی خاص و قیم چگونه است؟
5.     
در دادخوا
 
 فقط 6 نفر از 24 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس دانش‌آموخته‌ی اقتصاد هستند!
نیمی از طرح‌ها و لوایح ارجاع شده به کمیسیون اقتصادی بی نتیجه مانده‌ است!
فقط  8 درصد از تحقیق و تفحص‌های این کمیسیون مختومه شده و به نتیجه رسیده است! 
 
 
البته برای ریشه‌یابی این عملکرد، بررسی سوابق اعضای این کمیسیون به ویژه رییس آن خالی از لطف نخواهد بود...
لطفا درست انتخاب کنیم!
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سیدمحمد موسوی، معاون مدنی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: داخل دو ماه­ گذشته ۵۲ گزارش کرونا درون سامانه­ سجام ثبت و برای پیگیری و اقدام بوسیله مراجع مربوطه ارجاع شد.   وی افزود: شهروندان از طریق سامانه جامع ارتباطات بشریت قوه قضاییه (سجام)، می توانند هرگونه سرکشی و جرمی را که باعث شیوع مصیبت کرونا می شود، از طریق تارنمای sajam. scpd. ir ثبت و بخاطر تجسس و رسیدگی متولیان ح
تست طلب
هر سایت در یک قالب نشان داده میشود و این قالب شکل ظاهری و متن آن و چینش بخشهای مختلف آن را مشخص می کند.تعداد زیادی «قالب عمومی» وجود دارند که همه میتوانند آنها را مشاهده و به دلخواه استفاده کنند. این قالب های عمومی فقط توسط مدیریت سایت قابل تغییر هستند و کاربران نمیتوانند آنها را تغییر دهند.کاربران میتوانند برای خود «قالب شخصی» (با تغییر قالب های عمومی یا بدون الگو) ایجاد کنند و آنرا به دلخواه خود ویرایش نمایند. قالب های شخصی فقط توسط
هر آنچه در رابطه با SSL و SEO باید بدانید:از امنیت بیشتر گرفته تا افزایش رتبه بندی جستجو ، نصب یک گواهینامه SSL مطمئناً مزایای زیادی دارد.ما در حال حاضر شاهد انتقال اینترنت به یک محیط ایمن تر هستیم، تعداد وب سایت های HTTPS در حال افزایش است.سال گذشته ، MOZ مقاله ای در مورد تأثیرات سئو و نصب گواهی SSL منتشر کرد که شامل این تصویر از BuiltWith بود که روند فعلی وب سایت های HTTPS را نشان می داد.استفاده از SSL یک تغییر تکان دهنده نیست، اما باید به اندازه کافی قابل توجه
برای شکایت باید به دادسرای جرایم رایانه ای مراجعه کرده و از طریق دادسرا
جهت تحقیقات بیشتر به پلیس فتا ارجاع خواهید شد. در این جور مواقع بهتر است
پیام ها را نگه داشت ، زیرا بازیابی پیام ها امر دشواریست و در مواردی
میسر نمی شود، اما با توجه به همان پیام اخر و تماس های صورت گرفته همسر
شما باید با به همراه داشتن کارت ملی و سند خط تلفن خود که مورد مزاحمت
قرار گرفته و تصویر پیامک به دادسرا مراجعه نمایند. پیشنهاد میدهم با
پشتیبانی اسنپ نیز تماس گر
بینامتنیت یا "متنِ پنهان" (به انگلیسی: Intertextuality) شکل‌گیری معنای متن توسط متون دیگر است. این می‌تواند شامل استقراض و دگردیسی متنی دیگر توسط مؤلف یا ارجاع دادن خواننده به متنی دیگر باشد. اصطلاح «بینامتنیت»، از زمان ابداعش توسط جولیا کریستوا در سال ۱۹۶۶ دفعات بسیاری تغییر یافته‌است و قرض گرفته شده‌است.
ادامه مطلب
احتمالا این گزاره طنز را شنیده‌اید که می‌گوید مهمترین عامل طلاق ازدواج است.باید باور کنیم که این روزها مهمترین عامل کرونا افراد مبتلا به کرونا هستند که به اختصار به ایشان زین پس محترمانه می‌گوییم "کرونایی"و اما چه کنیم این مهمترین عامل را محدود کنیم؟
در ابتدا یک داستان واقعی را باهم مرور می‌کنیم:
آقا بهادر قصه ما کارگر است. آقا بهادر اندوخته مالی ندارد و به اصطلاح با حقوق همان روز زندگی آن روز را می‌گذارند(روزمزد)، او در محل ایکس به شغل ش
نحوه محتوا نویسی برای سایت
که مهم ترین اصل در محتوا نویسی این است که نویسندگان سایت یک محتوایی را باید بنویسند که تا کنون هیچ سایتی ننوشته باشد.
نحوه محتوا نویسی برای سایت
بیش از 90 درصد وب سایت ها که دارای کسب و کار آنلاین هستند. یکی از اصول کاری آن ها محتوا نویسی برای سایت کسب و کارشان می باشد.حتماً سوال شما این است که چطور برای کسب و کار خود محتوا بنویسم؟ اصلاً در مورد چه چیزی باید محتوا بنویسم؟ آیا برای کسب و کار من می توان محتوا تولید کرد؟
ب
امروزه فن کویل سقفی توکار به دلیل مزیت های متعددی که دارد، از رونق فروش بسزایی در جامعه برخوردار است. از جمله بارز ترین و قابل توجه ترین مزایای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
فن کویل سقفی توکار فضای به مراتب کمتری را در مقایسه با دیگر سیستم ها و دستگاه های سرمایشی، گرمایشی اشغال می‌کند.
فن کویل ها بر خلاف حجم و ارتفاع به نسبت کمتری که دارند، از میزان بازدهی و قدرت به مراتب بیشتری برخوردار هستند زیرا که از فرایند ساخت و قطعات تشکیل دهنده
ck یک کارت ویزیت - اآموزش طراحی کارت ویزیت پشت و رو یده های خلاقانه برای استفاده از آن ، چاپ نعناعمنبع: https://maktabtv.com/Courses/visiting-card/شما می توانید آمار را قرار دهید
درج آمارهایی که مربوط به صنعت هستند نیز به خیلی کمک می کنداین بینش فردی را در مورد اهمیت کسب و کار شما به شما می دهداین به ناچار شانس بازدید از آنها را افزایش می دهدکارت ویزیت ، پشت کارت ویزیت - ایده های خلاقانه برای استفاده از آن ، چاپ نعناعمنبع:https://maktabtv.com/Courses/visiting-card/آن را درون کارت تمب
به استحضار همشهریان گرامی می رساند آخرین مهلت تشکیل پرونده الکترونیک سلامت در سال ۹۸ تا تاریخ۹۸/۰۳/۰۵می باشد.لذا باعنایت به ارتباط وضعیت بیمه افراد و ثبت اطلاعات پزشکی آنها در سامانه یکپارچه بهداشت (سیب) جهت نظام ارجاع لازم است افراد فاقد پرونده الکترونیک تاتاریخ فوق به نزدیک ترین واحد بهداشتی درمانی محل زندگی خود مراجعه نمایند.ضمنا همشهریان گرامی می توانند جهت تشکیل پرونده به مراکز جامع سلامت امیرالمومنین نطنز ،پایگاه شهری شماره ۱ نطن
چرا بعد از غذا خوردن کمردرد می گیریم؟





کمردرد پس از خوردن غذا اغلب نتیجه
درد ارجاع شده است و از ناحیه ای دیگر به کمر منتقل می شود. ایم مساله ممکن
است علت های متفاوتی داشته باشد که از حالت بد نشستن تا زخم معده را
دربرمی گیرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کمردرد پس از خوردن غذا و انواع درمان ها مقاله زیر را مطالعه کنید.
علت ها
ادامه مطلب
به تجربه دیده ام که اگر بخواهم راحت شوم باید به این دو کلمه کلیدی بچسبم. هرجا که احساس بکنند باسوادی، کاربلدی،  همه سعی میکنند سواستفاده کنند.هفته ای یک روز میروم درمانگاه نازلو (دانشگاه). آنجا را انتخاب کردم چون مریض نداره و میشه استراحت کرد و درس خوند. همکاران از نگهبان و راننده گرفته تا نرس، آن روزهایی که آنجا هستم فک و فامیل و خانواده شونو میارن که دکتر متخصص خوب هست. بریم بدون نوبت و مفت ویزیت بشیم . وسط ظهر که وقت چند دقیقه استراحته پیداش
آشنایی با روش‌های رفع پلاجیاریسم می‌تواند منجر به دریافت امتیازی خوب از نرم افزارهای بررسی سرقت ادبی مانند آیتنتیکیت (iThenticate) شود.
 
این برنامه، هر مقاله و محتوایی را با مقایسه با منابع دیگر بررسی می‌کند. در ادامه به روش‌هایی برای رفع پلاجیاریسم اشاره شده است. به کمک این روش‌ها، رفع سرقت ادبی میسر می‌شود:
پارافریز مقاله با بازنویسی آن
ذکر منابع و مآخذ
استفاده از نقل‌قول
نقل‌قول با ذکر منابع و مأخذ
ذکر منابع و مآخذ پروژه‌های قبلی خود
ا
آشنایی با روش‌های رفع پلاجیاریسم می‌تواند منجر به دریافت امتیازی خوب از نرم افزارهای بررسی سرقت ادبی مانند آیتنتیکیت (iThenticate) شود.
 
این برنامه، هر مقاله و محتوایی را با مقایسه با منابع دیگر بررسی می‌کند. در ادامه به روش‌هایی برای رفع پلاجیاریسم اشاره شده است. به کمک این روش‌ها، رفع سرقت ادبی میسر می‌شود:
پارافریز مقاله با بازنویسی آن
ذکر منابع و مآخذ
استفاده از نقل‌قول
نقل‌قول با ذکر منابع و مأخذ
ذکر منابع و مآخذ پروژه‌های قبلی خود
ا
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، مجتبی ورمقانی جمعه ۲۹ فروردین پیش روی کرد: در مسئله دیدار اکیپ ستادی این اداره کل از مراکز عرضه فرآورده های مبتدی دامی در سطح شهرستان سنندج استان کردستان و در بازرسی از یک واحد قصابی، مقدار ۲۴۱ کیلوگرم گوشت قرمز غیرقابل مصرف و فاسد کشف و ضبط شد. وی افزود: پس از تشکیل بایگانی برای نافرمانی یادشده و ارجاع آن به مراجع قضایی، در ۲۶ فروردین سال جاری مقام قضایی دستور پلمب قصابی سابق الذکر را تا خبر ثانو
اجاره ماشین در کیش، یک قرارداد رسمی بین شرکت رنت کار در کیش و یک اجاره کننده است که طی آن فرد اجاره کننده مدت مشخصی یک ماشین را از شرکت اجاره میکند و پس از پایان مدت اجاره ماشین به شرکت بازگردانده میشود. فرایند اجاره ماشین در دیگر شهر های ایران هم وجود دارد اما در کیش به علت اینکه منطقه آزاد است و واردات ماشین های خارجی و آمریکایی و لوکس آزاد است(البته ماشین های آمریکایی از سال ۲۰۱۶ و ورود تمامی خودرو ها از سال ۲۰۱۸ ممنوع شد) و همچنین هزینه تاک
غیر قابل ویرایش کردن ورد می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد؛ به عنوان مثال ایجاد سند‌های گوناگون و ارسال آن برای افراد مختلف با این اطمینان که امکان ایجاد تغییر و تحول در آن‌ها را نداشته باشند. گذشته از این اگر به صورت گروهی با همکارانتان روی یک فایل ورد کار می‌کنید شاید بخواهید بخشی از آن غیر قابل ویرایش باشد.
انجام این کار در نرم افزار مایکروسافت ورد کار دشواری نیست و در این مطلب تصمیم گرفتیم چگونگی غیر قابل ویرایش کردن بخشی از فایل‌های
مژده به نو عروسانی که قصد خرید فرش ماشینی کاشان را دارند. در این متن شما به سایتی ارجاع داده می شوید، که به نو عروسانی که می خواهند فرش ماشینی کاشان را خرید نمایند، تخفبف ویژه در تمامی ایام سال می دهد. برای مثال یک فرش ماشینی کاشان که در بازار ب قیمت 2.500.000 تومان به فروش می رسد، برای نوعروسان با قیمت 2.100.000 تومان همان فرش ماشینی کاشان داده می شود. شما می توانید برای خرید برای دیدن نمونه های فرش ماشینی کاشان و خرید مستقیم از درب کارخانه فرش ماشینی
متخصص داخلی شیراز
متخصص داخلی شیراز چه تخصصی دارد ؟
وظایف متخصص داخلی (Internal medicine) تشخیص و درمان بیماری های داخلی است. پزشک متخصص داخلی پس از تشخیص بیماری، وی را به متخصص مربوطه ارجاع می دهد.متخصص داخلی با پزشک عمومی به اشتباه گرفته می شود، در حالیکه آموزش های خاص به متخصصان داخلی کمک می کند تا آنها بتوانند بیماری خاص را درمان کنند.
متخصص داخلی می تواند در رشته های زیر تخصص بگیرد:
نفرولوژی
گوارش
روماتولوژی
قلب و عروق
خون و سرطان
غدد درون ریز
م
در پی اخبار های نادرست و هیجان انگیز و دلهره آور این روز ها کنار ویروس کرونا ، نام ویروسی دیگر به نام هانتا به گوش می خورد 
در این زمینه وظیفه خود دانستیم تا مطالبی را که میدانیم با شما در میان بگذاریم 
این روزهای کرونایی ، تمامی مردمان کشور تبدیل به ویروس شناسان میشنود.... این بد نیست ولی انتقال و ارجاع مطالب غلط کاملا نادرست است . چرا ؟ 
مثلا ویروسی مانند هانتا یا cdc ، این ویروس از قبل وجود داشته و دارد . در دنیای شرق همانند هند ، ایران و چین 
بسم الله الرحمن الرحیم-نظریات شخصی
است- امروز برای گرفتن  برگ ارجاع برای
ازمایش قند خون برای چشم پزشگی  به
درمانگاه اما م رضا علیه السلام میرفتم 
برای اولین بار از چهاره ملاصدرا به اخر خیابان بسیارخلوت بود  جوان شیکی 
پشت تاکسی زرد بود ما واردقرن بیستم اروپا شدیم درانگلستان ریس  کارگران ساختمانی  داری دکتر 
تاریخ اروپا دارد-  دراینده ایران
هم به همین نحومیشود امروزه جوانان تحصیل کرده مغازهارا اداره میکنند من دوستی
دارم مهندس  کامپیتور
هر سایت در یک قالب نشان داده میشود و این قالب شکل ظاهری و متن آن و چینش بخشهای مختلف آن را مشخص می کند.تعداد زیادی «قالب عمومی» وجود دارند که همه میتوانند آنها را مشاهده و به دلخواه استفاده کنند. این قالب های عمومی فقط توسط مدیریت سایت قابل تغییر هستند و کاربران نمیتوانند آنها را تغییر دهند.کاربران میتوانند برای خود «قالب شخصی» (با تغییر قالب های عمومی یا بدون الگو) ایجاد کنند و آنرا به دلخواه خود ویرایش نمایند. قالب های شخصی فقط توسط ایجاد ک
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مازیار حسینی امروز در نامه ای به مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ها، اصلاحیۀ شیوه‌نامۀ تبصرۀ ۲ مادۀ ۲۴ آیین‌نامۀ اجرایی مادۀ ۳۳ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان را ابلاغ کرد.
در این نامه خطاب به مدیران کل محترم راه و شهرسازی استان‌ها، با اشاره به موافقت وزیر راه و شهرسازی تصریح شده است: از تاریخ این ابلاغ، ارجاع کار معرفی مهندسان ناظر به شهرداری‌ها و سایر مراجع صدور پروانه و کنترل ساختما
تغییر شرکت
صورتجلسه و تغییر شرکت با مسئولیت محدود
تمامی مواد اساسنامه شرکت ها و موسسه غیرتجاری قابلیت تغییر را دارا می باشند. البته باید این موضوع در نظر گرفته شود که کلیه تغییرات در شرکتها باید اصولی و مطابق قانون تجارت باشند. هر تغییری در مجمع و صورتجلسه خاصش در شرکت / موسسه می باید به تصویب و تایید سهامداران , شرکاء یا اعضای هیات مدیره برسد تا ثبت گردد. تنظیم فیزیکی صورتجلسه و ثبت سامانه ای آن در موسسه انجام میگیرد و در اداره ثبت شرکتها آگ
اصول ترجمه مقاله برای ارسال به نشریات
عدم آشنایی با اصول ترجمه مقاله ، آشنا نبودن با اصول نگارش مقالات یا رعایت نکردن این اصول از جمله دلایلی هستند که باعث می­ شود سالانه هزاران مقاله که برای نشریات مختلف ارسال می­ شوند مورد قبول واقع نشوند و زمان و سرمایه نویسندگان آن ها به هدر رود.
اصول ترجمه مقاله در طول تاریخ
فرآیند اعتبارسنجی مقالات برای چاپ در نشریات از قرن هفدهم آغاز شد و مقالاتی که ارسال می ­شد توسط چند استاد در همان رشته خوانده می ­

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها