نتایج جستجو برای عبارت :

ترجیحا نه مثل گذر سیاوش از آتش یا گلستان شدن آتش برای ابراهیم! لطفا همون کاربرد متداول آتش. ممنون:)

وقت‌هایی که می‌گن تو و داداشت شبیه همین، می‌خوام یه آتش گنده درست کنم، و قدم‌رو، آروم، تنها و با سری پایین از شرمندگی برم وسطش، چهارزانو بشینم و منتظر بشم کامل بسوزم تا دیگه اثری ازم توی این دنیا نَمونه! یعنی می‌خوام بگم این‌قدر از خودم بدم میاد توی این شرایط، حتی اگر این حرفشون در جهت یک تعریف ازم بوده باشه!
 
پ.ن: به طبیعت هم فکر کردم، قبل از این که برم یک روبات آتش‌نشان با سنسوری‌، چیزی می‌سازم که آتش رو خاموش کنه. مزاحم آتش‌نشان‌های
اگر در مورد رمان هایی که از این وبلاگ دانلود کرده و می خونیدشون،نظر بذارید و همچنین لایک و دیسلایک کنید،خیلی ممنون میشیم.این کار باعث میشه تا افراد بیشتر دیگه ای ، این رمان ها رو بخونن.پس اگر می تونید این کار رو بکنید،لطفا این کمک رو به ما بکنید.
ممنون.
رایانش ابری برای مشاغل و کسب و کارها بسیار رایج و پر کاربرد شده است. از سال 2017 ، بیش از سه چهارم شرکت ها قبلا از آن استفاده می کردند و روزانه تعداد بیشتری از آنها خودشان را با آن وفق می دهند. اگر هنوز به کاربرد رایانش ابری فکر نکرده اید ، احتمالاً به این دلیل است که شما مطمئن نیستید که می توانید از آن استفاده کنید. برای اینکه ایده ای به شما ارائه دهیم و فکرتون رو در این زمینه باز تر کنیم ، در این پست شش راه برای استفاده صحیح از آنرا به شما توضیح خو
میخوام برای یادگیری بهتر پایان هر پروژه ای که کار میکنیم یک تمرینی هم درنظر داشته باشم.لطفا کمک کنین و در قسمت نظرات همین پست بهم بگین که بعد از اینکه تمرین رو بهتون گفتم چطوری تمرینا رو ازتون تحویل بگیرم تا نقاط ضعف و قوتتون رو بهتون بگم؟!
لطفا نظراتتون رو بهم بگین.خیلی ممنون.
سلام وانس 
میخواستم بهتون بگم که ما این هفته هیچ مطلبی رو از وب قبل انتقال نمیدیم و میخوایم مطالب جدید بزاریم 
لطفا درخواستیاتون رو بگید تا ما قرارش بدیم
اینم بگم که اگر درخواست بدید درخواستتون تا فردای همون روز قرار میگیره یعنی سعی میکنم که اینطور باشه
ممنون که وقتتون رو گذاشتید وانس❤
انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
پاورپوینت استان گلستان : 
در شرایط فعلی که مسافرت بدلیل شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی ممنوع شده است . از فرصت ها استفاده کنیم و مروری بر شهرها و جاهای دیدنی داشته باشیم . پاورپوینت استان گلستان بسیار جذاب و زیباست که شما را با نقاط دیدنی استان گلستان آشنا می کند. 
                                        تهیه پاورپوینت استان گلستان
شرکت نوین سازان پاسارگاد بزرگترین شرکت دانش بنیان در زمینه تولید انواع سیستم های کنترل تردد در خاورمیانه می باشد که با تولید سیستم هایی همچون :
انواع راه بند بازویی در گلستان
انواع راه بند هیدرولیکی در گلستان
انواع راه بند الکترومکانیکی در گلستان
انواع راه بند امنیتی در گلستان
انواع راه بند ضد انتحاری در گلستان
انواع راه بند بولارد در گلستان
انواع راه بند ستونی در گلستان
انواع سیستم تشخیص مواد مخدر در گلستان
انواع سیستم تشخیص سلاح گرم در
توی تلگرام چنل ساختم واسه یکسری اُمور جانبی.فعلا پابلیکه هرکس خواست میتونه عضو بشه اما بعد از چند روز پرایویت خواهد شد و متاسفانه افرادی که عکس پروفایل شخصی ندارن رو مجبورم حذف کنم...لطفا لطفا منو توی موقعیتی که کسی رو ناراحت کنم قرار ندید و فقط اگه همدیگه رو حداقل در حد یک کامنت میشناسیم و عکس پروفایل دارید عضو بشید...ممنون:)
آدرس:@cherryearrings
یه روزهایی هست 
وقتی اسمون ابی رو نگاه میکنی همراه با ابرهای سفید و پنبه ای 
دلت میخواد میون این اسمون پرواز کنی و نفس عمیق بکشی 
با یه لبخند بزرگ وجود سرشار از نشاط خودتو نشون بدی
خلاصه دلت میخواد جیغ بزنی، بپری و این شادی رو با عالم و ادم قسمت کنی:)
یه روزهایی هم هست آسمون همون آسمونه
با همون ابرهای پنبه ای کوچولو کوچولو
ولی نه پای پریدن داری
نه پر پرواز
دیگه حتی یدونه تاپ تاپ قلبتم برات میشه یه کار سخت
ولی رفیق 
قسم به همون آسمون
قسم به  قلب
گلستان چت
یکی از چت روم های شلوغ شمالی ها چت روم گلستان میباشد که دارای کاربران انلاین بالایی است .
البته در شمال چت روم های دیگری نیز زده شده است که گلستان چت از معروفترین انهاست .
این چت روم مخصوص شمالی ها نبوده ولی همه ایرانیان عزیز میتوانند در این چت روم بزرگ به چت و گفتگو بپردازند
برای ورود به چت روم گلستانی ها روی تصویر پایین کلیک کنید
 
روم گلستان , شمال چت , چتروم گلستان , چت روم گلستانی ها , چت روم شمالی ها , کلاله چت
golestanchat
چتروم گلستانی
ادرس کانال گلستان چت که با عضو شدن در کانال گلستان چت از ادرس ها و مشکلات گلستان چت با خبر باشید
golestanroom@
با پیوستن به کانال گلستان چت را حمایت کنید

برای ورود به گلستان چت همیشه در گوگل بزنید گلستان چت از گزینه یک  یا دو وارد بشید با تشکر


در صورت هر گونه مشکل به یکی از ایدی های زیر گزارش دهید با تشکر

عیسی===esa9696@
علیرضا===entezar11111@
خیلی ممنون انقد آسون منو داغون کردیواسه احساسی که داشتم دلمو خون کردیتو که هیچ حسی به این قصه نداشتی واسه چیمنو به محبت دو روزه مهمون کردیهمه عالم می دونستن که بری میمیرماما رفتی و همه عالمو حیرون کردیخیلی ممنون واسه هرچی که آوردی به سرمخیلی ممنون ولی من هیچ وقت ازت نمی گذرممن حواسم به تو بود و تو دلت سر به هوابا همین سر به هواییت منو ویرون کردیمن که با نگاه شیرین تو فرهاد شدممگه این کافی نبود که منو مجنون کردی؟همه عالم می دونستن که بری میمی
واسه همه زنگ زدنات مرسی از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
دانلود اهنگ واسه همه زنگ زدنات مرسی بیا قرش بده سکسی واسه همه کادوهات
Gentleman Lyrics هی وقتشه بدی لب روی baby اول اول بگیر کمر و هی قر بیا بیا قرش بده سکسی واسه همه زنگوله زدنات ممنون واسه همه. بیا بیا قرش بده واسه همه زنگوله زدنات ممنون واسه همه پیگیریات ممنون واسه همه ی کادوهات ممنون آه بدن و ببین جوون اب خودتو بلرزون اب همه میگن ساسی پاشو همه.
ادامه مطلب
دست به صورت نزنید! حتی در حد لمس کوتاه نوک بینی زیبایتان!یا لمس کوتاه زیر چانه جذابتان!یا زیر چشم شهلایتان و حتی انگشتکی کوتاه به نیت ابروی خوش فرم دلربایتان هم؟! نه دست نزنید! لطفا
دست به صورت نزنید!حتی برای کنار زدن موهای ابریشمی لخت و فر و سیم ظرفشویی یا اسکاچی طوریتان!از روی پیشانی بلند و کوتاه و صاف و چروک نازتان!
حتی برای آن خال زیبای پشت لبتان یا آن سبیل زمخت خشنتان هم ای خوشتیپکان زیبای جوان یا مسن نازنین!دردمندان یا بی دردان هر و
مقدمه:
سلام،همون طور که گفتم در امتحانات ترم یکم شکست خوردم الان بیش از حد شکست روحی خوردم و اصلا دیگه دستم سمت کتابا نمیره؛شماهم تا حالا اینجوری بودید؟
اگه بودید و توانسته اید که اون رو حل کنید لطفا من رو هم راهنمایی کنید الان وضعم بد جوری خرابه. لطفا سریع تر سریع تر از طریق نظرات یا نظر خصوصی یا از طریق ارتباط با ما در قسمت بالا ی سایت،منو سایت
با خودم می‌گویم می‌خواهی پاکم کنی، طیب و طاهر برای مهمان شدن به ماه ت! میخواهی تمامِ غفلت های این ایام را جبران کنی، بیندازی ام روی تخت و کاری کنی از گلو درد خوابم نبرد، که از این پهلو به آن پهلو نام تو را ببرم، که یاد و نامت باز پرتکرارترین فکر و ذکرم شود، می‌خواهی تب کنم تا بسوزد هر چه غیر از تو در جسم و جانم دل خوش کرده و پروار شده. می‌خواهی ذوب شوند، نباشد.
به خاطر همین هاست که از سرماخوردگیِ وسط گرما و ظل آفتاب پیدا شده ام راضی ام و از بابت
از وقتی مادر شدم، فکر میکنم تولد هر کسی رو باید به مادرش تبریک گفت و سال‌روز مادر شدنش رو جشن گرفت.
مامان گلم ممنون که ۲۵ سال پیش، منو به دنیا آوردی، ممنون بابت همه‌ی زحمات بی منتت و ممنون بابت عشق بی حد و اندازه ات... امروز بیشتر از قبل میفهممت، بیشتر از قبل، دوستت دارم :)
 
+ امیدوارم ۲۶ سالگی به اندازه ۲۵ سالگی، شیرین و هیجان انگیز باشه :)
یه وامی می‌خوام بگیرم...
مشکل ضامن دارم... 
البته مسئول تسهیلات بانک هم به شدت داره اذیت می‌کنه و بهونه الکی میاره...
واقعا امیدوارم خدا ازش نگذره... ان‌شاالله که کرونا بگیره... شاید یکی دیگه جاش بیاد که یه ذره دین و ایمان داشته باشه و اینقد اذیت نکنه...
چند ماهه پیگیر این وام هستم...
چند کیلو وزن کم کردم...
دیگه انرژی برام نمونده...
لطفا اگه میشه برام دعا کنید...
ممنون
خدایا هر کسی، هر حاجتی که داره، لطفا حاجتش رو برآورده به خیر کن... الهی آمین
سعدی را با هشت قرن فاصله، با گلستانش به صداوسیما می‌آورند اما گلستان ایران را با سین سِیلش نه. چرا حول حالنا همیشه الی اخشن الحال می‌شود؟ این تنگ ماهی گلستان مگر چه قدر آب می‌خواهد؟ تیم فوتبال امید ایران، امید ترکمنستان را می‌برد، ما هم امید ترکمن‌های ایران را می‌بریم، از یاد می‌بریم. تقصیر خود مردم گلستان است که برای دیدار مسئولین صف نکشیده‌اند تا ایشان به بازدید از مناطق سیل‌زده آیند و گر نه که مسئولین در حال دید و بازدید هستند. راست
کلیک کنید ^^
 
ممنون می شم اگه شرکت کنیددددددددد ^^ و اینکه لطفا با اسمه خودتون شرکت کنید و تقلب نکنیدد چون خودم می دونم چوری میشه تقلب کرد و همشو 10 گرفتتت کککککک
 می خوام بدونم چقد منو شناختین تو این 200 و خورده ای روزی که باهاتون بودم ^^
دارم از اون پاستیل‌هایی می‌خورم که اون روز جلو زیرج‌ نخوردم:) نیوشا و دوستش از دم دکه پشتی اومدن پیشم و نیوشا بهم سلام کرد. دوستش پاستیل رو بهم تعارف کرد و گفتم ممنون نمی‌خورم. یهو نیوشا پاستیل‌ها رو از دست دوستش گرفت و گفت  «از دست پسرا قبول نمی‌کنی نه؟ بیا بردار.» منم این‌جوری بودم که :  «گفتم که نه ممنون:|»
ولی واقعا الان که فکر می‌کنم اگه خود نیوشا می‌داد بر می‌داشتم چون سه ساعت بعدش که رفتم خونه تو راه برا خودم پاستیل خریدم:دی
بالاخره لوگو درست شد‌. اگر نظر و یا پیشنهادی دارید با من(مدیریت‌گیم‌پلی‌برتر) در میان بگذارید‌. ممنون از همراهان گرامی‌. البته هنوز هدر سایت کمی مشکل دارد چه در ویو موبایل و چه در کامپیوتر اگر برنامه‌نویسی تحت وب می‌دانید لطفا کمک کنید‌.
بالاخره لوگو درست شد اگر نظر و یا پیشنهادی دارید با من(مدیریت‌گیم‌پلی‌برتر) در میان بگذارید‌. ممنون از همراهان گرامی‌. البته هنوز هدر سایت کمی مشکل داره چه در ویو موبایل و چه در کامپیوتر اگر برنامه‌نویسی تحت وب می‌دانید لطفا کمک کنید‌.
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
یک دیوار مهربانی کاش راه اندازی میشد که هرکسی احوالش  بهتره بزاره روی دیوار ...
اونوقت اگه دل گرفته ای از کنار دیوار مهربانی رد میشد میتونست یکم از اون حال خوب رو برداره .
اینجوری اسراف هم نمیشد .
حال دل همه به یک اندازه خوب بود.
- من حالم خوبه 
اضافه ی خوبی حالمو گذاشتم رو دیوار مهربانی 
هرکی پیداش کرد برداره :))
- این مدت نبودم ولی به یادتون بودم ممنون از پیام هایی که برام گذاشته بودین 
ممنون اشنا خانوم ممنون گلشید خانوم.
تا به حال مرگ عزیزی را خدای ناکرده تجربه کردید؟چه کردید که از آن دوران رد شدید؟
کار خاصی نکردید؟ یعنی زمان حلش کرد؟
یا اصلا حل نشد؟
یعنی ممکنه تاابد داغ حسرت بمونه رو سینه آدم؟
ممنون میشم به قسمت تماس با من نظر بفرستید...
دل ما به روی همه بازه...
منتها به قول یکی از استادان: کرم نما و فرودآ
سلام دوستان میخوام یک صفحه کد ساده بنویسم براتون که طریق اون بتونید به کاربر اجازه ارسال پست بدید همراه با عکس یا همون تامبنیل یا به غیر از اون فقط دوستان چون من سایت های زیادی (خارجی و ایرانی) رو زیر و رو کردم تا یه کد تمیز یک صفحه ای  درست شد
قیمت 7هزارتومان با تخفیف 4هزارتومان هرکسی خواست شماره کارت میدم واریز کنید کد رو میدم
برای خرید میتونید نظر بدید یا با ایمیل khorasany@iran.ir در تماس باشید

بعد از دریافت  ::::  لطفا انتشارش ندید چه از لحاظ شرعی و
خدایا لطفا یه راه چاره بذار جلو پام 
خدایا لطفا این حجم بی‌عقلی های منو خودت مانع شو
آخه با کدوم عقلم صبح و عصر پس فردا رو عوض کردم و امروز صبح و عصر کردم خودمو؟ فردا صبحم! در حالیکه روز بعد پس فردا عصرم! و دیشب اون همه حالم بد بود! و الان دوباره خودمو تبدیل به همون موجود دیشب کردم 
دوباره تهوع :'( 
ممنون که اگرچه همیشه مایه عذابم هستی ولی باعث میشوی بزرگ شوم ؛ روحم ، فکرم ، منطقم ، عقلم...انسان در رنج رشد میکند! اینطور نیست؟
 
Lights will guide you home
And ignite your bones
And I will try to fix you
 
+آیلار!ممنون که این لعنتی رو معرفی کردی...بهش احتیاج داشتم...خیلی!
دوستان کامپیوتر بنده امروز خراب شد و مطالب تا اطلاع ثانوى با پیامک گذاشته مى شود و از همه خواهش مى کنم دعا کنید هزینه تعمیرش زیاد نشه چون من بلیت مشهد براى 8 روز دیگه دارم و پول هم زیاد جمع نکردم و اگه هزینش زیاد بشه بیچاره میشملطفا دعا کنید مشهد جبران مى کنم خیلى ممنون
چون قشنگ بود پستش کردم

☆ لطفا خلاقیتتون رو نشون بدید☆
لطفا رنگ این لباس رو به یک لباس عالی استیج تغییر بدید (فقط ارمی‌هایی که حوصلشون سر رفته)

ببخشید ولی الان.این همون عکس قبلی نیست که پست کرده بودم همون منظره ولی در زمان متفاوت

چون اینجا بود یهویی ازش عکس گرفتم
خب جشنواره فجر امسال هم تمام شد و مثل هر سال پر از حاشیه بود. امسال اختتامیه اسکار را هم تیکه ای دیدم.قبل از معرفی برنده ها مجری اسکار از پشت میکروفون جهانی گفت:
لطفا وقتی اسامیتان را اعلام کردیم،بیاین بالا و بعد از گرفتن این جایزه کوچیک یک تشکر کنید و بروید.لطفا پشت میکروفون از سیاست و مشکلات جهانی حرف نزنید ،چون شما هیچ علمی درباره سیاست و جهان ندارید.
ایکاش مجری جشنواره فجر هم همین جملات را قبل از اعلام برندگان می زد تا هر بازیگر و کارگردان
سلام.
میخوام قالب رو با توجه به مشکلات خاصی که داره عوض کنم و یک قالب جدید مد نظرم هست اما عکس بالای  قالب (اسمش فکر کنم هدر هست) برای من همچین خوشایند نیست و میخوام عوض کنم عکسه رو . 
اما نمیدونم چجوری میشه عوض کرد . داخل کد ها هست ؟ نمیدونم. اگه کسی میدونه لطفا کمکم کنه.
ممنون میشم :)
فکر کنم افسردگی مزمن گرفتم
خیییلی گریه کردم این چند وقت
روحیه ام اصلا برای وب نویسی مناسب نیست
شاید برگشتن به همون راضیه ی بدون وبلاگ گزینه ی خوبی باشه
همه تون رو دوست دارم رفقا
هیچ وقت فراموشتون نمی کنم
ممنون که کنارم بودید
و احتمالا خداحافظ
❤❤❤
آدرس کانال درس کاربرد فناوری 3 در ادامه آمده است:
https://ble.ir/fanavari03
 
این کانال برای درس کاربرد فناوری ۳  ایجاد شده و محتوای درسی در آن قرار داده شده است.لطفا لینک کانال را بین همکلاسی های خود اشتراک بگذارید تا عضو این کانال شوند
 
در رابطه با نحوه انجام تمارین و پروژه ها، با توجه به اینکه دانشجویان محترم، پیش از این، از سایت دانشگاه استفاده می کردند، اما دانشگاه دریافت نمره، و پیشرفت کار کلاسی، را تنها از طریق دریافت بازخورد از دانشجو مجاز می د
 
من نشستم ز طلب وین دل پیچان ننشستهمه رفتند و نشستند و دمی جان ننشست
 
هر که استاد به کاری بنشست آخر کارکار آن دارد آن کز طلب آن ننشست
 
هر که تشویش سر زلف پریشان تو دیدتا ابد از دل او فکر پریشان ننشست
 
هر که را بوی گلستان وصال تو رسیدهمچنین رقص کنان تا به گلستان ننشست
 
#مولانا
بخش ۱: عبارت های اصلی۱-برای ابراز تشکر در زبان روسی می توانید از “cпасибо” استفاده کنید. این عبارت متداول ترین روش گفتن “متشکرم” در زبان روسی بوده، و برای اکثر موقعیت ها مناسب است.
تلفظ “cпасибо” به شکل: spa-See-ba است.در حالی که عبارت ذکر شده؛ بسیار رایج است، ولی در واقع برای گفتن “ممنون” به زبان روسی تا حدودی غیر رسمی تلقی می شود. احتمالاً می توانید بیشتر مکالمات را با استفاده از این عبارت به تنهایی انجام دهید، اما اگر می خواهید تشکری عمیق تر
سلام به همه دوستان وبلاگی عزیزم لطفا بیاید و نظر بدین و بگید چیکار کنم ؟اونای که داستان علاقه منو به سید خوندند لطفا نظر بدید.من الان سید رو توی برنامه اینستا پیداش کردم وفالو کردم و ایشون هم فالو کرد ولی پیام نداد به نظر شما من پیام بدم مشکلی داره ؟؟؟ لطفا راهنماییم کنید خیلی مهمه ؟
#لطفا -قضاوت- نکنید
پی نوشت : این وبلاگ به زودی حذف میشود اگه قرار به فراموشی فرد مذکور باشه  
سلام دوستان 
تو رو خدا کسایی که اومدن شیراز بهشون خبر بدید

توجه توجه 
به همه اطلاع دهید به علت سیلاب امروز در سطح شیراز از مهمانهای محترم درخواست میشود به شهرک گلستان محل نمایشگاه داعمی مراجعه کنند تا اسکان داده شوند 
اطلاع رسانی واجب است شاید مسافر نوروزی بلا تکلیف باشد
آدرس کانال درس کاربرد فناوری 1 در ادامه آمده است:
https://ble.ir/fanavari01
 
این کانال برای درس کاربرد فناوری 1 ایجاد شده و محتوای درسی در آن قرار داده شده است.لطفا لینک کانال را بین همکلاسی های خود به اشتراک بگذارید تا عضو این کانال شوند
 
در رابطه با نحوه انجام تمارین و پروژه ها، با توجه به اینکه دانشجویان محترم، پیش از این، از سایت دانشگاه استفاده می کردند، اما دانشگاه دریافت نمره، و پیشرفت کار کلاسی، را تنها از طریق دریافت بازخورد از دانشجو مجاز می
لطفا به این کلن بیایید تا از دیگران والاتر باشیم...
لطفا در این کلن موندگار باشید تا این کلن از کلن دیگران والاتر باشد...
لطفا افراد اینوات بدید برای کلن تا کلن از کلن دیگران والاتر باشد...
لطفا این کلن رو ترک نکنید تا از دیگران والاتر باشیم...
با تشکر
هر وقت حس میکنی...در این نقطه از تاریخ دیگه صبرت تمااااام میشه...خدا بهت نشون میده آستانه صبرآدمی بسیار بالاتر از این صحبتاس...
۴ شبه دارم بهش میگم ببین من این موقع رو وقت دارم واسه تایپ کردن...نمیتونم شبا بیدار بمونم.سر درد میگیرم..تا اخر هفته وقت داریما...
لطفا سریع تر این عکسایی که قراره واسه گروه تایپشون کنم واسم بفرست...
اولش میگه اوکی اوکی...
و بعدش دیگه سین نمیکنه...
میگه ببخشید درگیرم...شوهرم فلان ...افطار فلان...سحر فلان
میگم میخوای خودم پیاده
بسم الله
با تشکر از شما
بابت دیدن وبلاگ بنده
دو نکته:
اول اینکه هرگونه کپی برداری دارای  پیگرد خواهد بود
چون تمام اشعار در سایت حفظ و مالکیت آثار هنری و ادبی و علمی ثبت شده است
دوما
در صورت اینکه به بنده لطف داشتید و قصد بازنشر اشعار بنده رو داشتید
لطفا با ذکر منبع و آدرس وبلاگ باشد 
بسیار ممنون
 
روال اداری ثبت نام دانشجویان قبولی جدید (کنکور فراگیر 98) به شرح ذیل می باشد:1- ثبت نام اینترنتی در سامانه گلستان2- ثبت نام حضوری در دانشگاه محل قبولی و تحویل اصل مدارک به دانشگاه3- پرداخت شهریه ثابت ترم یک (در سامانه گلستان)4- انتخاب واحد ترم یک (در سامانه گلستان)5- شرکت در کلاسهای ترم (کلاس حضوری یا مجازی بسته به نوع قبولی دانشجو)6- پرداخت شهریه دانشپذیری در سامانه گلستان (احتمالا در اردیبهشت ماه)7- پرداخت شهریه متغیر ترم در سامانه گلستان (زمان انت
به نام خدا
در این روز خاص. تمام مطالب قبل را در بخش پیش نویس ذخیره کردم. حدود دو سال از عضو شدن در خانواده بیان می گذرد. ممنون برای افرادی که مرا خواندند، برایم کامنت گذاشتند و مرا لایک کردند. باید از نویسنده برتر بیان تشکر کنم. ممنون بخاطر بودنت. ممنون برای خواندنت. امیدوارم ارزشِ ارزش دادنت داشته باشم.
من یه نویسنده اتفاقی بودم.
ممنون بخاطر اینکه من را در جمع خودتون جای دادید.
برای مدتی متن هایم منتشر نخواهند شد.
تا دیداری دیگر بدرود... . 
*آدرس
از وقتی مادر شدم، فکر می‌کنم تولد هر کسی رو باید به مادرش تبریک گفت و سال‌روز مادر شدنش رو جشن گرفت: مامان گلم ممنون که ۲۵ سال پیش، منو به دنیا آوردی، ممنون بابت همه‌ی زحمات بی منتت و ممنون بابت عشق بی حد و اندازه ات... امروز بیشتر از قبل میفهممت، بیشتر از قبل، دوستت دارم :) بازنشر از roozayerangi
پ.ن: با توجه به اینکه آقایون همیشه درمورد انتخاب هدیه ذهنشون قفل میکنه، هدیه روز زن پیشنهاد بدهید(از 100 تومن تا 3 م تومن به قدر وسع دوستان)
پ.ن: روز مادر مبارک
قالب جدید رو چطور ارزیابی میکنید؟
نظراتتون برام خیلیییییییی مهمه ، لطفا بدون رودربایستی بگید
ممنون
البته هنوز کلی ریزه کاری داره (از نظر خودم :دی) 
ولی بازم هرجاش احساس کردید اشکال داره ، بگید لطفا
سرعت لودش چطوره؟ چشمتونو اذیت نمیکنه؟
از کاربرای موبایل به خاطر ریسپانسیو نبودنش عذر میخوام ، در اسرع وقت درست میکنم
+منتظرم ، دست مترجمش درد نکنه ^_^
کاربرد هنر مشبک کاری
اغلب برای تزئین و زیبا سازی و… درها و پنجره های مساجد، کاخها، اماکن معتبر،‌مقبره های بقاء متبرکه، وسایل زینتی تجملی،‌ قابها و تابلوهای نفیس خوشنویسی، انواع پاروانها، لوسترها و غیره به کارگرفته می شود. طرح ونقشه مشبک طرح ونقشه مشبک،‌اغلب از طرحهای اسلیمی، ختایی، خطوط ونقوش هندسی، انواع خطوط مشبک کاری، که یکی از شاخه های منبت است در تزئین قاب ها و سایر وسایل تجملی کاربرد دارد و معمولا بر روی چوب های گوناگون،‌ عاج و ا
کاربرد هنر مشبک کاری
اغلب برای تزئین و زیبا سازی و… درها و پنجره های مساجد، کاخها، اماکن معتبر،‌مقبره های بقاء متبرکه، وسایل زینتی تجملی،‌ قابها و تابلوهای نفیس خوشنویسی، انواع پاروانها، لوسترها و غیره به کارگرفته می شود. طرح ونقشه مشبک طرح ونقشه مشبک،‌اغلب از طرحهای اسلیمی، ختایی، خطوط ونقوش هندسی، انواع خطوط مشبک کاری، که یکی از شاخه های منبت است در تزئین قاب ها و سایر وسایل تجملی کاربرد دارد و معمولا بر روی چوب های گوناگون،‌ عاج و ا
حکایت های گلستان سعدی
گلستان کتابی است نوشتهٔ شاعر و نویسندهٔ معروف ایرانی سعدی شیرازی که در یک دیباچه و هشت باب به نثر مُسَّجَع (آهنگین) نوشته شده است. غالب نوشته‌های آن کوتاه و به شیوهٔ داستان‌ها و نصایح اخلاقی است.
ادامه مطلب
اگر کاری رو قبول می‌کنین به خودتون و انتخابتون احترام بذارین، به اون کار دل بدین، مسئولیت‌پذیر باشین و با شرایطش کنار بیاین؛
و اگر نمیتونین به کاری دل بدین و مسئولیتشو بپذیرین و با شرایطش کنار بیاین، قبولش نکنین!
لطفا لطفا لطفا!

+من از حجم طلبکاری مردم از انجام مشاغل و وظایفشون واقعاً بهت‌زده‌ام! :/
+مقابله با ظلم حرف دیگری است.لطفا با این قاطیش نکنین.
بهم میگه بیا واسه نشریه جامعه اسلامی درباره سبک زندگی زنان و دختران بنویس ‌...
آخه من اگه سبک زندگی حالیم بود که در به در این روانشناس و اون مشاور نبودم!
من سبک زندگی حالیم نیس اما دهنم بی موقع وا میشه میگم باشه !!!
مسخره اس !
.....
اون ستونی که قراره من بنویسم..!میشه مث این وبلاگ !نه نظری نه پیشنهادی نه انتقادی ...هیچی!
ممنون از همه!
ممنون!
 
سلام خوبین خوشین؟
منم خوبم شکر. این روزا یه مشکلی واسم پیش اومده خییییلی هممونو درگیر کرده. الان به ذهنم رسید بیام بهتون بگم بلکه با دعای شما خوبان خدا بهم رحم کنه  و هر چی به صلاحمون هست رخ بده.
خیلی برام دعا کنین اگر بخیر بگذرونه و خوب پیش بره میام براتون میگم.
ممنون که بیادم هستین. ❤️
خدا دعا را با زبانی که با آن گناه نکردیم برآورده میکند که همون از زبان دوستان و خویشان هستند.
عید دوستاای گلممم مباااارکه ...
 
ممنون که این ۱۰ ماه و باهام بودین ...
 
ددی : ممنون که بودی ددیه ممن
مامی نورا : خوشالم که هستی لااقل اونقدی آن میشی که حوصله آدم سرر نرههه دووست دااارم 
هستی شع : لووووووس جان عیدت مبارک .. خوشحالم که باهات دوس شدم
مامان نفسم : نفس کشششش .. نیستی مامانیم ... دلم برات یه ذره شده
خره : میدونم الان باز میای میگی که موقع سال نوعم دس از سر من بر نمیداری ...ولی خو تو مزت به همین خریتته ... کاریش نمیشه کرد
ددی : خوشالم که باهات
ماهی جان عزیزم ، آیا خطت هنوز همون قبلیه؟ با کمال میل اطلاع میدم ....دوستانی که وبلاگ ماهی ، گاهنگار رو میخونید و جویای احوالش هستید ماهی این پیام برام گذاشته :" ادرس سابق وبم رو یکی برداشته و داره ازش سواستفاده میکنه. اگه خواننده مشترکی داریم و بهشون دسترسی داری، ممنون میشم اطلاع بدی بهشون.من فعلا هیچ وبلاگی ندارم. "
[بنگتن امروز]
اگر نمیخوای به خاطر استیج‌های بی‌تی‌اس دیوونه‌ بشی، خودت باید دیوونه باشی
ممنون از آرمی‌هایی که با تشویق‌هاشون نیرو میدن، اولین هفته پروموشن با اول شدن در اینکیگایو تموم شد!
لطفا مشتاقانه منتظر استیج‌ها بعدی بی‌تی‌اس در هفته بعد باشین!
کاخ گلستان، تهرانبنای سلطنتی سلسله ی قاجار. تمامی این بنا از باغ ها و ساختمان های سلطنتی و مجموعه ای از هنر قرن ۱۸ و ۱۹ ایران پر شده است. متأسفانه بسیاری از ساختمان های این بنا بین سال های ۱۹۲۵ و ۱۹۴۵ توسط رضا شاه تخریب شدند، زیرا وی احساس می کرد که معماری قدیمی مانع مدرنیزه شدن ایرانیان است.  
 
کاخ گلستان از کاخ‌های دوره زندیه و قاجار است که در مرکز شهر تهران واقع شده‌است
برنامه ی بعدی شرکت G.M.P به نام بدن سازی در خانه است لطفا با دانلود کردن برنامه ما را حمایت کنید و اگر نظر درباره برنامه ی ما داشتید به ما بدهید و اگر پیشنهادی برای ساخت برنامه ای که شما دوست دارید را ما برای شما می سازیم فقط کافی به یکی از راه های ارتباط باما سر بزنید هم می توانید از اینجا به ما پیام بدید و هم در قسمت ارتباط با ما در خود برنامه ممنون می شیم که ما را حمایت کنید باتشکر    G.M.P
مروارید، درست ده سال پیش خودمه. همون قدر ظریف و شکننده، همون قدر صبور و با اراده، همون قدر محجوب و حرف گوش کن، همون قدر رویا پرداز و عاشق زندگی و اگه پای غرورم نذارید، که واقعا ندارم، همون قدر باهوش و با استعداد. درست زیر همون فشار و محدودیت هایی که قرار بود سقف آرزوهام رو کوتاه تر کنه. شاید به نظر مضحک بیاد اما حس میکنم سرنوشت، مروارید رو سر راه من قرار داده تا بگه: خب! فکر کن زمان ده سال به عقب برگشته حالا چه کار می کنی؟
با خودم فکر می کنم چند تا
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
 
در این پست مواردی درباره خرید پیچ خشکه را برای شما بیان می‌کنیم
پیچ خشکه همان پیچ آهنی است با این تفاوت که مقدار کربن بیشتری از آن دارد.
این درصد بالاتر کربن باعث می‌شود این پیچ نسبت به پیچ آهنی استقامت بیشتری داشته باشد.
استفاده از این پیچ در صنایع مختلف بسیار متداول است و در اتصالات مختلف بسیار کاربرد دارد.
خرید پیچ خشکه 8.8
خرید پیچ خشکه 10.9
خرید پیچ خشکه 12.9
انواع پیچ خشکه
پیچ خشکه با سه درجه و کیفیت متفاوت در بازار وجود دارد.
پیچ خشکه با د
«گلستان یازدهم» خاطرات زهرا پناهی‌روا، همسر سردار شهید علی چیت‌سازیان، به قلم بهناز ضرابی‌زاده است. این کتاب با زبانی صادقانه به شرح زندگی یک ‌سال و هشت‌ماهة مشترک شهید چیت‌سازیان و همسرشان پرداخته است. فرمانده‌ای که در جبهه به دلیل مهارت‌های رزمی و شجاعتش به عقرب زرد معروف بود، در خانه با مادر و همسرش به اندازه‌ای با مهر و محبت رفتار می‌کرد که گویی این قلب رئوف هیچ‌گاه سابقة‌ حضور در حرب و قتال را نداشت. «گلستان یازدهم» به زیباتری
بسم الله الرحمن الرحیمخدایا ببخشید اگر هعی پشت هم گند میزنم و مثل آدم های دست و پا چلفتی خراب کاری می کنم. خداییش یک جاهایی می مانم که دعا کنم خراب کاری ام، خراب کاری حساب نشود. :| می دانی که از چه چیز حرف می زنم. از آن وقت هایی که کار خیط شده و من مرددم بین دعا کردن و از تو خجالت کشیدن و دعا نکردن و از استرس تا مرز جان دادن رفتن.خدایا ممنون که بدون این که به رویم بیاوری به حرف هایم گوش می دهی. ممنون که حتی وقتی خیلی اوضاع خراب است و رویم نمی شود مستق
خدایا میدونی دیگه تلاشم رو کردم . 
باید فردا رو قبول بشم وگرنه اوج نامردیه. 
 
من توی امتحانای تستی واقعا مشکل دارم. البته آمار آزمونهایی که دادم خوبه.
آزمون آیین نامه رانندگی
امیدوارم فردا بیام و بگم که قبول شدم.
 
+ کامنتها رو جواب ندادم شرمنده . به زودی جواب میدم خیلی سرم شلوغه.
++ خواهشا وبها رو حذف نکنین اگر میخواید وب جدید بسازید لطفا خبردار کنین.ممنون:)
با شنیدن این دختر و پسر یاد یه جمله ای افتادم که خیلی وقت پیش 
 
شنیده بودم °°°بهترین،بیرونیه و مناسب،درونی °°°
 
°°°کسی دنبال بهترین میره که نمیدونه مناسب چیه°°°
 
لطفا نظر بدین درباره دوستامون
 
توهین پاک میشه لطفا ازش استفاده نکنین لطفا لطفا و لطفا
لینک دانلود از آپارات
http://aparat.com/v/girfw
لینک دانلود از بیان
عنوان: تتلو ایدزحجم: 22.5 مگابایت 
 
عسل خارشتر توسط زنبور‌های عسل و از گل‌های خاردار گیاه خار شتر تهیه می شود.
گیاه خار شتر در مناطق گرم و کویری رشد می کند و دارای طبع گرم و خشک است که در استان گلستان و در منطقه ترکمن صحرای استان گلستان می روید
 یکی از خواص عسل خارشتر، مدر و مسهل بودن آن است. این عسل همچنین برای مشکلات و بیماری‌های مربوط به کلیه و مجاری ادرار کاربرد دارد. عسل طبیعی خارشتر به دفع سریع‌تر و آسان‌تر سنگ کلیه و سنگ مثانه کمک می‌کندو برای درمان و رفع مشکلات مربو
+ امروز مادرم گفته ناهار درست نکنید، ظهر با بابام میاره برامون :)
- ایول دمت گرم امین
x حوالی ساعت 12، صدای زنگ به گوش می رسه. می رم دم در و با پدر و مادر امین مواجه می شم که غذا رو داخل سبدی تحویلم می دن و می رن، بعد از تشکر و تعارف میرم داخل انبار و سبد رو در اختیار امین می ذارم
+ بچه ها بفرمایید
- [اواسط غذا خوردن] : امین دستتون درد نکنه، از مادر هم خیلی تشکر کن
- [بعد از خوردن غذا] : امین آدی خیلی ممنون، حسابی از مادر تشکر کن
- [موقع شستن ظرفا] : امین آدی خ
سال 94 بود که این وبلاگ و درست کردم یکی دو دفعه چیزایی نوشتم اما پاکشون میکردم دلیل هیچ کدوم از اینارو ... نمیگم یادم نیست چون کم پیش میاد من چیزی رو فراموش کنم ولی گور باباش چیزی که الان میدونم اینه که من به این صفحه نیاز دارم.
نیاز چیز عجیبیه تو رو از خودت دور میکنه من که همیشه از روابط اجتماعی فراری بودم، هیچ وقت نفر اول تو شروع یه دوستی نبودم، هیچ وقت دوستای زیادی نداشتم نه اینکه الان عاشق مردم و صحبت کردن باهاشون باشم ها نه، فقط نیاز دارم با
باسلام برهمگی:)) من این وبلاگ رو ساختم برای اینکه تلاش کنم به ارزوی خودم برسم که همون معلمی است خیلی ها این سوال براشون پیش میاد که معلمی شغل خوبی نیست و برو تجربی بخون ولی به نظر من باید اون رشته ای رو که دوست داری بخونی و موفق باشی من خیلی از کسایی رو می شناسم که به خاطر اینکه دوستشون گفته رشته تجربی یا ریاضی فیزیک رو بخون اون ها هم به حرف دوستشون گوش دادند ولی اخرش موفق نمی شوند اون رشته ای که مد نظره ادم در ان موفق میشه خوب داشتم می گفتم این س
باسلام برهمگی:)) من این وبلاگ رو ساختم برای اینکه تلاش کنم به ارزوی خودم برسم که همون معلمی است خیلی ها این سوال براشون پیش میاد که معلمی شغل خوبی نیست و برو تجربی بخون ولی به نظر من باید اون رشته ای رو که دوست داری بخونی و موفق باشی من خیلی از کسایی رو می شناسم که به خاطر اینکه دوستشون گفته رشته تجربی یا ریاضی فیزیک رو بخون اون ها هم به حرف دوستشون گوش دادند ولی اخرش موفق نمی شوند اون رشته ای که مد نظره ادم در ان موفق میشه خوب داشتم می گفتم این س
باسلام برهمگی:)) من این وبلاگ رو ساختم برای اینکه تلاش کنم به ارزوی خودم برسم که همون معلمی است خیلی ها این سوال براشون پیش میاد که معلمی شغل خوبی نیست و برو تجربی بخون ولی به نظر من باید اون رشته ای رو که دوست داری بخونی و موفق باشی من خیلی از کسایی رو می شناسم که به خاطر اینکه دوستشون گفته رشته تجربی یا ریاضی فیزیک رو بخون اون ها هم به حرف دوستشون گوش دادند ولی اخرش موفق نمی شوند اون رشته ای که مد نظره ادم در ان موفق میشه خوب داشتم می گفتم این س
مجری شبکۀ سهند (آذربایجان شرقی) ضمن بزرگداشت سعدی، حکایتی ازش میخونه که: "بیر نفر حکیمدن سوروشدی... حکیم دئدی... ". من که این حکایت رو هیچ جا ندیده‌م؛ داداش من! اگر به هر دلیلی بنا نداری گلستان رو بگیری دستت و از روش حکایت بخونی، دقیقاً به همون دلیل مجبور هم نیستی یاد و خاطرۀ سعدی رو گرامی بداری. خوشت میاد کسی بدون خوندن اشعار زبان اصلی استاد شهریار، فقط ترجمۀ اونها رو بخونه؟ مثلاً به جای اینکه بگه:
«سعدی‌نین باغ گلستانی گرک حشره قدر
آلماسی سلّه
مجموعه ضرب المثل های اصیل ایرانی فرمت فایل دانلودی: .pdfفرمت فایل اصلی: PDFتعداد صفحات: 29حجم فایل: 123قیمت: 5000 تومانبخشی از متن:منابع گرد آوری مطالب:۱- فرهنگ مسأله ها و اصطلاحات متداول در زبان فارسی- دکتر محمد عظیمی نشر قطره- چاپ سوم – ۱۳۸۲۲- بهترین ضرب المثلهای ایرانی- سهیلا سلحشور- انتشارات اروند۳- گلستان سعدی- دکتر محمد خزائلی- چابخانه علمی- چاپ هشتم ۱۳۶۸۴- اصطلاحات و عبارات عامیانه- کتابهای درسی دوره متوسطه-لطفا حق نشر را رعایت کنید.
پرداخت
ما همیشه عادت کرده ایم چانه بزنیم
قطعا تخفیف گرفتن در هنگام خرید خوب است و شیرینی خرید است ولی وقتی از یک دستفروش خرید می کنیم لطفا خیلی خسیس نباشیم.
فردی که در حال فروش البسه و یا هر چیز دیگری در کنار خیابان است واقعا محتاج است. لطفا از ایشان تخفیف نگیرید
همان کمکی که همه ما در حد توان به افراد مختلف می کنیم را می توانیم به این دستفروش ها کنیم.
 
لطفا در خرید از دستفروش ها خسیس نباشیم
 
خط کش دستمه
بیا بیا هوپ
Just 30 cm
لطفا 
keep distance
ممنون
دوست ندارم جلوتر برم
جلوتر بیای
به آدما که نزدیک میشی گندش درمیاد
بهت که نزدیک میشن گندش را در میارن
با لایه های اول ات اوکی هستم
  
Just 2 mins not more
بهتره ندونی زیر نقاب خوشگلش چیه 
آره دوست ندارم نزدیکم بشی
نزدیکت هم نمیشم 
Respect my privacy

روح وحشی
+حوصله ی ارتباط نزدیک با دیگران را ندارم .
هر چی دورتر بهتر و safer
++مثل لاکپشت توو خودم قایم شدم
دیگه هیچکس دلمو نمیبره
بگذار تا ببوسمت ای نوشخند صبح
بگذار تا بنوشمت ای چشمه شراب
بیمار خنده های توام بیشتر بخند
خورشید آرزوی منی گرم تر بتاب
"دیوار اشعار"  هر روز یک شعر از من و یکی یک شعر در همین موضوع هم از خواننده ها این طوری کلی شعر و کلی درس زندگی یاد میگیریم.
خیلی ممنون که سعی میکنید این دیوار اشعار را تمیز نگه دارید و چیزی رو ش نمی نویسید ولی لطفا روش بنویسید این طوری خیلی قشنگ تره.
موضوعی بخوانید ...
سلام علیکم
طاعاتتون قبول
عرض کنم که ان شاء الله امسال، هر روز ماه رمضان، یه مسابقه نهج البلاغه داریم که علاقه مندان می تونند شرکت کنند..
سوالات هم سعی شده که همه مدلی باشه ...سخت و آسون و متوسط و همه چی...
توجه داشته باشید که مهلت پاسخ دهی به سوالات، تا ساعت 3 روز بعده...
بین نفراتی که جواب درست را داده باشند، قرعه کشی، و فردای اون روز، اسم برنده، اعلام میشه..
مهمترین مطلب!، جایزه است که خیلی سریع الوصوله و کارت شارژ 5000 تومانیه...
لطفا نفراتی که برند
call me by your name رو دیدم. چه حالی ازم گرفته شد. جدا از موضوع اصلی، فضاش منو دیوانه کرد. گرما. سرسبزی. شنا توی رودخونه. چهره‌ی اُلیُو شبیه مجسمه‌های یوناییه. برای خودم جالب بود که این بار شخصیت "تاپ" مورد علاقه‌م نبود. هردو چهره برا نقششون عالی انتخاب شده‌ن. بازیگر اُلیوِر به نظر واقعا از همون دهه‌ - 80 میلادی - فرار کرده و اومده! همون‌قدر خوش‌حال. همون‌قدر بی‌تفاوت. همون‌قدر نچسب [اوپس..]. خلاصه که قشنگ بود.
خرید خانه در شهرک گلستان منطقه ۲۲ تهران
واحدی به متراژ ۱۲۹ متر واقع در بهترین لوکیشن شهرک گلستان با مشخصاتی به شرح ذیل به فروش می رسد :
۲ خوابه ( مستر بزرگ دارد )
۲ پارکینگ سندی
انباری
آسانسور
خوش نقشه و بدون پرتی
دارای سالن بزرگ و پرده خور
نورگیر عالی
دارای کابینت High glass
دارای سند تک برگ و آماده انتقال
۲ سال ساخت
برای مشاوره رایگان با مشاورین املاک پارلمان غرب ( املاک چیتگر ) تماس بگیرید : ۴۴۷۴۱۰۷۲
گفت: «قاضی عزّالدّین سلام می‌رساند و همواره ثنای شما و حمد شما می‌گوید.»
 فرمود:
هرکه از ما کند به نیکی یاد
یادش اندر جهان به نیکی باد
اگر کسی در حق کسی نیک گوید آن خیر و نیکی به وی عاید می‌شود(1)، و در حقیقت آن ثنا و حمد به خود می‌گوید. نظیر این چنان باشد که کسی گرد خانهٔ خود گلستان و ریحان کارَد، هر باری که نظر کند گل و ریحان بیند، او دائماً در بهشت باشد. چون خو کرد به خیر گفتنِ مردمان، چون به خیر یکی مشغول شد، آن کس محبوب وی شد، و چون از ویَش یا
دستگاه قاب سازی
دستگاه قاب سازی در صنعت قاب سازی دارای انواع مختلفی می باشد. دستگاههای قاب سازی به یک یا 2 عدد دستگاه محدود نمی شوند. اگر به این حرفه علاقه دارید می توانید به خرید دستگاه قاب سازی اقدام کنید و فعالیت خود را در این زمینه آغاز کنید. برای اطلاع از قیمت دستگاه قاب سازی با ما تماس بگیرید.
02177508435– 09123085304
انواع دستگاه قاب سازی در زیر نام برده شده است:
اره ی نواری که نام دیگر آن فلکه است – گندگی – اره ی میزی – فارسی بر – میخکوب – فرز د
سوالات متداول : چطور وارد لیگ میشم ؟اولین جمعه پس از ثبت نام اتوماتیک وارد لیگ میشید
 
چرا وارد بازى نمیشه ؟گوشى رو ریستارت کنید اگر حل نشد بازى رو دوباره نصب کنید و با مشخصات ورود وارد تیمتون بشید
چه ترکیبى خوبه ؟کاملا بستگى به شرایط بازى داره
دوست دو ساله من، دوست گرمابه و گلستان من...دوست پارک ملت و سینما چارسوی من..دوست عدسی و پوره سیب زمینی من....دوست من به خاطر اینکه بهش گفتم "شلغم نباش" دیگه با من گرمابه و گلستان نمیاد :(
هرگز باورم نمیشد "شلغم" تاثیری داشته باشه رو آدما...
 
 
 
نتیجه امروز: هیچ کدام از صیفی جات را به دوستتان نسبت ندهید...دیگر دوستتان نخواهد داشت حتی اگر عذرخواهی هم کرده باشید.
همونقدر که دائما در کنار هم بودن زن و شوهر و به اصلاح "به هم چسبندگی" دائم و بی وقفه بده و ضرر داره، دوری زیاد هم بده. تا یه جایی دوری شوقِ وصال رو زیاد میکنه، اشتیاق آفرینه .. از یه جایی به بعد فرساینده، له کننده و کشنده ست. خیلی بده. بد . بد . بد. 
پ.ن: مشخصه چقدر له شدم یا بیشتر توضیح بدم؟ :)
پ.ن۲: خدا وصال و فراق تون رو پر برکت قرار بده . نمیدونم چجوری ولی ان شاء الله . باید یه چاره ای بیندیشم برا خودم. اینطوری فقط حالم بده. باید غمش رو تبدیل کنم به یه چ
باسلام برهمگی:)) من این وبلاگ رو ساختم برای اینکه تلاش کنم به ارزوی خودم برسم که همون معلمی است خیلی ها این سوال براشون پیش میاد که معلمی شغل خوبی نیست و برو تجربی بخون ولی به نظر من باید اون رشته ای رو که دوست داری بخونی و موفق باشی من خیلی از کسایی رو می شناسم که به خاطر اینکه دوستشون گفته رشته تجربی یا ریاضی فیزیک رو بخون اون ها هم به حرف دوستشون گوش دادند ولی اخرش موفق نمی شوند اون رشته ای که مد نظره ادم در ان موفق میشه خوب داشتم می گفتم این س
مدارس نوکنده امروز تعطیل شد
اخبار مجله زیبا - به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان به اطلاع فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان عزیز می‌رساند، تمام مدارس شهر نوکنده در همه مقاطع و فقط در نوبت صبح، امروز ۱۲ آبان ماه ۹۸ به دلیل آب گرفتگی تعطیل اعلام شد - بارش باران در گلستان از دیشب آغاز شده است
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به نام خدا
چند وقت قبل تلوزیون کشور خبری را منتشر کرد با عنوان آب رایگان. در یکی از هنرستان های کشور که فکر می کنم در گلستان بوده  آب باران را ذخیره می کرده اند. این کار با چند تانکر که شاید مجموعا ۶ - ۷ هزار لیتر بوده انجام میشده. این ایده به نظر من خیلی جالب است. در مصارف شستوشو ، استحمام و چیز های دیگر غیر از آشامیدن می تواند کاربرد داشته باشد.
تو اونقدر خدای خوبی هستی، که دلم میخواد مدام بغلم کنی،میدونی خدا بغل تو با تموم بغل های دنیا فرق میکنه، تو آرومم میکنی و ته قلبم، درست همون قسمتی که مدام احساس تنهایی میکنه رو پرش میکنی، تو نمیزاری نبات تنها بشه، میون همه ی آدما، تو تنها پناه امنی هستی که هر وقت دوست داشته باشم میتونم صدات کنم و تو با آغوش باز پذیرای تمام اشک ها و دردام بشی، تو چه خدای صبوری هستی، چقدر بی اندازه مهربونی، خدایا دلم میخواد به اندازه تمام سال هایی که ندیدمت، بغل
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
سوالات متداول در مورد دوره آموزشی
فرق بین دوره با مقالات با اطلاعاتی که در اینترنت موجود هست چیست؟
این دوره آموزشی مبتنی بر ۸ سال تجربه معاملات در بازار بورس هست و اطلاعاتی که اینترنت میتوانید مطالعه کنید گفته نمیشود.
ادامه مطلب
روز گذشته(یک‌شنبه، 11 حمل)، یک هیأت از دیپلمات‌های ارشد سفارت افغانستان در تهران به همراه برخی نمایندگان جامعه مهاجرین، وضعیت مهاجرین آسیب‌دیده از سیلاب در محله افغان‌آباد شهر گنبد کاووس ولایت گلستان ایران را از نزدیک بررسی کردند.
ادامه مطلب
امشب خیلی برنامه تلویزیون بهم چسبید و همه ی این الطاف رو مدیون پدر بزرگوارمم
اگر درست گفته باشم مسافران کهکشان (اگر اشتباه بود چک میکنم )
حرف هایی نجومی و اکثر سوالات در مورد مریخ و زندگی درمریخ بود 
نکته ی حائز اهمیت برای من اینجاش بود که:
من نمیدونستم زندگی تو مریخ باعث پوکی استخوان ها میشه ، کمی هم بطوری که اصلا محسوس نیست تغییر قد و اندازه داری :))
 
ممنون از خانم دکتر انسیه عرفانی :)
ممنون از شبکه چهارم سیما :)
 
 
هوالمحبوب 
قضیه اینه که من ویندوز کامپیوترم رو عوض کردم، کابل شبکه هم خیلی قدیمی بود تصمیم گرفتم اونم عوض کنم، چون حس می کردم قطع و وصل شدن چند وقت اخیر اینترنت به کابلش مربوط باشه، حالا که همه چیز رو به راه شده، نت من وصل نمیشه، از طرف اوپراتور هم مشکلی نیست فقط چراغ USB روشن نمیشه! هر چقدرم باهاش ور رفتم نتیجه نگرفتم. با کابل قدیمی هم امتحان کردم. اما دفعه قبلی هم که ویندوز رو عوض کردم همبن مشکل پیش اومد، چند روز قطع شده بود و بعد یهو خود به خود
دو بار کنکور سراسری رو تجربه کردم... 
یک بار ارشد...
یک بار هم شب دفاع از پایان نامه ام که دست کم از شب کنکور نداشت. 
امشب مسجد ابوالفضل مخصوص کنکوری هاست. فقط دیدن داره و صفا داره اونجا. امشب صفاش چند برابره... کاش میشد برم برا همشون دعا کنم. :)
+ بیایید امشب و فردا شب برای کنکوری ها دعا کنیم. لطفا... لطفا.. لطفا... :)
+ همه کنکوری ها موفق میشن . من مطمئنم. :)
الان 5 روزه هواپیما توسط پدافند ایران مورد اصابت قرار گرفته و همه سرنشینان کشته شدند،
همه ما از این حادثه به شدت ناراحت شدیم و براشون گریه کردیم،،
ولی اینجای قضیه برام سواله که چرا از دیروز همه ی پستهای اینستاگرام غم زده شده؟؟
اگه واقعا از دست دادن یک هموطن براتون غم انگیز بود چرا همون چهارشنبه پست نزدین؟ چرا چهارشنبه نگفتین بسیار غمگینیم؟؟
واقعا متاسفم برای بعضی نگرش ها
مشخصه که ماهیت مرگ و از دست دادن این افراد براشون مهم نیست،
در هر صورت
دل که آیینه شاهیست غباری دارد
از خدا می‌طلبم صحبت روشن رایی
کرده‌ام توبه به دست صنم باده فروش
که دگر می نخورم بی رخ بزم آرایی

"دیوار اشعار"  هر روز یک شعر از من و یکی یک شعر در همین موضوع هم از خواننده ها این طوری کلی شعر و کلی درس زندگی یاد میگیریم.

خیلی ممنون که سعی میکنید این دیوار اشعار را تمیز نگه دارید و چیزی رو ش نمی نویسید ولی لطفا روش بنویسید این طوری خیلی قشنگ تره.
موضوعی بخوانید ...
قلق این ادمو فقط تو بلدی.
 
چقدر ناراحتم از اون حرفم، از کار پشت اون حرفم. اینکارش ارومم میکرد، الان هیچ کاری نمیتونم بکنم. حتی وقتی گفت هم میتونم بگم نه اینطور نیست ولی نگفتم الان دیگه دیر شده نه؟
 
دلم میخواد ول کنم اگه نمیتونم کامل پیشت باشم نمیخوام اصلا پیشم باشی، دیگه نمیخام. لطفا بهم بگو... که میتونم. که هستی، که هستم. که میای.
 حیف روزای سفرم تو این وبلاگ نی:( خیلی خوش گذشت یا چند روز اخیر هم خیلی خوب بودند ولی یادم نمیاد گه اتفاقی افتاد هی
عنوان جذابیه هان؟ولی متن شاید اونقدرام جذاب نباشه پس این یه توصیه‌اس برای نخوندن این پست
خیلی دوست دارم مثل نویسنده‌های مشهور خیلی شاعرانه از دلتنگیای شبانه‌ام بنویسم.منتها...من از همون اولم تو توصیفات خوب نبودم.ببخشید که هر بار این قلم مجازی رو به بازی میگیرم و تهش میشه چهار تا کلمه بی مربوط و چهار خط غرغر و...مینویسم.بهتره قبل ازینکه دوباره شروع کنم پستی که بی دلیل شروع کردمو تموم کنم.اگه فردا حالم بهتر بود یکی ازین ۲۰ تا مطلب پیشنویس آما
در این پست مواردی درباره خرید پیچ فولادی را برای شما بیان می‌کنیم
پیچ فولادی همان پیچ آهنی است با این تفاوت که مقدار کربن بیشتری از آن دارد.
این درصد بالاتر کربن باعث می‌شود این پیچ نسبت به پیچ آهنی استقامت بیشتری داشته باشد.
استفاده از این پیچ در صنایع مختلف بسیار متداول است و در اتصالات مختلف بسیار کاربرد دارد.
خرید پیچ فولادی 8.8
خرید پیچ فولادی 10.9
خرید پیچ فولادی 12.9
انواع پیچ فولادی
پیچ فولادی با سه درجه و کیفیت متفاوت در بازار وجود دارد
 
چند روز پیش یه خواب دیدم که تعبیر به دشمن پنهان و گیر افتادن در مخمصه شد !
دقیقا همزمان با خواب من یک دیگه همون خواب رو به من و محیط پیرامون من دیده بود:|:(
بازم تعبیر همان شد .
 
امروز دم ظهر خواب هر دوی مان تعبیر شد و من به مخمصه ی افتادم که فقط باید تدبیری نیکو / راهی بیاندیشم که از این مخمصه نجات پیدا کنم ! 
موندم چه تدبیری و چه فکری کنم که از این مخمصه به خوبی عبور کنم ؟! :(
هی دارم به مامانم میگم من هیچ فکر و تدبیری به نظرم نمیرسه مغزم تو این موض
( این نامه هم اکنون در موزه گلستان نگهداری میشود)
 
این ماجرای واقعی در مورد شخصی به نام نظرعلی طالقانی است
 
که در زمان ناصرالدین شاه ،دانش اموزی در مدرسه ی مروی تهران بود
و بسیار بسیار آدم فقیری بود.
 
یک روز نظرعلی به ذهنش می رسد که برای خدا نامه ای بنویسد.
 
نامه ی او در موزه ی گلستان تهران تحت عنوان "نامه ای به خدا" نگهداری می شود.
 
 
مضمون این نامه :
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
خدمت جناب خدا !
 
سلام علیکم ،
اینجانب
ادامه مطلب
یکی که خیلی برام عزیزه گفته بود:هیچ وقت نفهمیدم چقدر دوستم داره...خواستم بهت بگم..رفیق این تویی که دوست دارم هامو نمیبینی...که ندیدی تمام این مدت دست و پا زدنام به خاطر وجود همچون تو هایی بود... من آدم ضعیفی ام...اونقدر ضعیف که حتی نیومدم توی وبلاگت تا اینو بهت بگم...از ترس حرفت بعد این...اومدم اینجا نشستم و بدون هیچ دلهره ای زل زدم به ساعت های باقی مونده تا حذف شدن چیزی که ی روزی عزیز دردونم بوده...
(ایمیلت رو دارم رفیق...گه گاهی منتظرم باش...)
رفتنم شده
امروز صبح که بیدار شدم یه موج ناامیدی عین یه کاور نامرئی تمام بدنم رو پوشونده .ممکنه حالا که دوازده ساله ایی این نامه به نظرت خیلی تلخ و مسخره بیاد و بگی من هیچوقت این کارا رو نمیکنم اما باور کن من بیست و چند سال بعد میدونم که همه این کارا رو میکنی.پس گوش کن بچه من صلاحت رو میخوام.
امیدوارم هنوز ماجرای *مو پر* برات پیش نیومده باشه ولی یه پسری تو کوچتون هست که ب عاشقش میشه و میره به همه میگه تو بودی نتیجه میشه اینکه کلی لیچار میشنوی و تصمیم میگیری
اون دختر سال پایینی بود اومد جزوه رو گرفت؟گف دوهفته ایی میارم بعد دیگه پیداش نشد...البته که پیداش میشد صاف صاف گستاخانه توی چشمام نگاه میکرد
چیزخانم الان پیام داده مرسی بابت جزوت برات میارمش فردا هستی؟؟؟
بهش گفتم ممنون میشم بندازیش سطل اشغال البته اگه بعد6ماه هنوز باهاش کار داری باشه:)لطفا هم دیگه بابت جزوه پیام نده
لحنم؟به خودم مربوطه

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها