نتایج جستجو برای عبارت :

صندوق Crypto مصوب کرد هنگ کنگ به دنبال هدف 100 میلیون دلار است

Arrano Capital ، بازوی اصلی شرکت Venture Smart Asia ، اعلام کرد که برای راه اندازی یک صندوق رمزپایه ، مقررات نظارتی را در HK رعایت کرده اند.
 
 
Venture Smart Asia اولین سال تأیید صندوق رمزنگاری با هدف 100 میلیون دلار را برای اولین سال تأسیس صندوق رمزنگاری خود در هنگ کنگ راه اندازی کرده است.
ادامه مطلب
این اکسل شیت ها مختلفی دارد (اگر ارز مورد نظر تون در شیت ها نبود، براحتی میتونید از یکی از شیت ها کپی تهیه کنید و اونو ادیت کنید -که فرمول نویسی ها هم توش بمونه-) و تماما توسط خودم درست شده ! سطر اول اطلاعاتِ هر جدوا رو نگهداشتم که فرمول ها حفظ بشه.
پس از وارد کردن اطلاعات خرید تون (از قبیل قیمت دلار در اونموقع، قیمت ارز به دلار -هنگام خرید-، پول رد و بدل شده و یه سری اطلاعات اختیاری)، سود و ضرر تون هم به دلار و هم به تومن (در مجموع ارز هاتون) حساب می
تصویر زیر مربوط به وب‌سایت صندوق نفت نروژ با نام Oljefond است رقم موجود در صندوق را به صورت به‌روز و برای همه به طور شفاف قرار داده‌اند:
موجودی صندوق نفت نروژ، همین امروز نزدیک به ۹ تریلیون کرون،‌ یا یک تریلیون دلار امریکاست! (بله درست خواندید، هزار میلیارد دلار) رقمی شگفت‌آور برای کشوری با جمعیت پنج میلیون و اندی! و جالب‌تر اینکه با واریز سود به صندوق رقم آن در حال افزایش می‌باشد و این افزایش موجودی به صورت لحظه‌ای در سایت برای تمام مردم دن
تصویر زیر مربوط به سایت صندوق نفت نروژ با نام Oljefond است. رقم موجود در صندوق را به صورت به‌روز و برای همه به طور شفاف قرار داده‌اند:
موجودی صندوق نفت نروژ، همین امروز نزدیک به ۹ تریلیون کرون،‌ یا یک تریلیون دلار امریکاست! (بله درست خواندید، هزار میلیارد دلار) رقمی شگفت‌آور برای کشوری با جمعیت پنج میلیون و اندی! و جالب‌تر اینکه با واریز سود به صندوق رقم آن در حال افزایش می‌باشد و این افزایش موجودی به صورت لحظه‌ای در سایت برای تمام مردم دنیا ق
ضوابط حریم‌ داشته‌ است‌ که‌ از نظر قاعده‌ کلی‌ بعنوان‌ مبنا و ضوابط اولیه‌ ملاک‌ عملی‌ و مرجع‌ استنادی‌ سایر قوانین‌ بشمار می‌رود. ۲- قانون‌ تعیین‌ حریم‌ دریاچه‌های‌ احداثی‌ در پشت‌ سدها مصوب‌ ۲۷/۴/۱۳۴۴ ۳- قانون‌ اراضی‌ مستحدث‌ ساحلی‌ مصوب‌ ۲۹/۴/۱۳۵۴ ۴- قانون‌ الغاء شرکت های‌ کشت‌ و صنعت‌ مصوب‌ ۴/۱۲/۱۳۵۸ ۵- قانون‌ معادن‌ مصوب‌…
ادامه مطلب
کریپتو ، فیلمی جنایی و مهیج محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی جان استالبرگ جونیور می‌باشد. با افزایش روزافزون رمزنگاری ، مردم راهی برای بهره‌برداری از سیستم و اقتصاد جهانی پیدا می‌کنند. پس از کشف شواهد تقلب ، یک مامور جوان به نام مارتین به دنبال مجموعه‌ای از عاملان خرابکار می‌رود. اما او در طول تحقیقاتش متوجه می‌شود که این افراد قدرتمندتر از آنچه هستند که او تصور می‌کرده است و…
ادامه مطلب
صندوق بین المللی پول (IMF) در آخرین نسخه گزارش دورنمای اقتصادی جهان ضمن پیش بینی رشد منفی سه درصدی اقتصاد جهان در سال ۲۰۲۰، قیمت هر بشکه نفت را ۳۵ دلار پیش بینی کرد.
 
به گزارش ایسنا، این وام دهنده جهانی در گزارش ژانویه خود قیمت هر بشکه نفت در سال ۲۰۲۰ را ۵۸ دلار و سه سنت و قیمت سال ۲۰۲۱ را ۵۵ دلار و ۳۱ سنت پیش بینی کرده بود.
قیمت نفت در حال حاضر با وجود توافق اوپک پلاس با کاهش تولید ۹.۷ میلیون بشکه در روز در ماه های مه و ژوئن، پایین تر از قیمت مورد پ
صندوق صدقات
 
صندوق های چوبی و mdf
یکی دیگر از محصولات پر فروش گروه صنعتی بهارپلاست تولید صندوق صدقات چوبی ام دی اف می باشد که با ویژگی های منحصربه فرد تولید می شود که می توان به چند نمونه اشاره کرد:
 
تولید صندوق با طرح خاتم کاری
تولید صندوق با طرح ارائه شده مشتری
تولید در اندازه و طرح و رنگ متفاوت
صندوق صدقات با جاکلیدی
همراه با ثبت مشخصات خیریه
_______________________________________
درباره صندوق های صدقات پلاستیکی :
گروه تولیدی بهار پلاست صندوق های پلاستیک
جوک جدید
اگر دنیارو مثل یک اتوبوس در نظر بگیریم 
ردیف اول  و دوم سوئیس و انگلیس نشستن
ردیف سوم و بعدیا هم که امریکا و عربا 
اگه فکر کردین ما تو صندوق عقب نشستیم اشتباه میکنید اتوبوس صندوق عقب نداره ما داریم دنبال اتوبوس میدویم :)
۱۰ کشور ثروتمند جهان در سال ۲۰۱۹ :
.
۱- #آمریکا با ۶۰.۷ تریلیون دلار
۲- #چین با ۲۳.۶ تریلیون دلار
۳- #ژاپن با ۱۹.۱ تریلیون دلار
۴- #انگلیس با ۹.۱ تریلیون دلار
۵- #آلمان با ۸.۸ تریلیون دلار
۶- #هند با ۸.۱ تریلیون دلار
۷- #استرالیا با ۶ تریلیون دلار
۸- #کانادا با ۶ تریلیون دلار
۹- #فرانسه با ۵.۹ تریلیون دلار
۱۰- #ایتالیا با ۳.۸ تریلیون دلار
.
خدمات ویزا و اقامت ما:
ویزای شینگن (آلمان، ایتالیا، یونان و اسپانیا)
ویزای کانادا، استرالیا و انگلیس
اقامت اروپا و کان
 
صندوق های سرمایه گذاری
اگر تازه وارد بورس شده ایم و می خواهیم پله پله شروع به معامله کنیم، یک روش مطمئن سرمایه گذاری در صندوق های سرمایه گذاری است. در این روش ما نمی دانیم با پول ما چه سهامی خریداری می شود و دقیقا چه میزان سودی دریافت میکنیم.
 
ادامه مطلب
تعریف و مفهوم صندوق سرمایه گذاری
نهادی مالی است که منابع مالی حاصل از انتشار گواهی سرمایه‌گذاری را در موضوع فعالیت مصوب خود سرمایه‌گذاری می‌کند و مالکان آن به نسبت سرمایه‌گذاری خود، در سود و زیان صندوق شریک‌اند. صندوق‌های سرمایه‌گذاری بر اساس نوع ممکن است وجوه جمع آوری شده را در انواع اوراق بهادار با درآمد ثابت، سهام و حق تقدم سهام، پروژه ساختمانی، طلا، ارز و ….که مشخصات آنها در امیدنامه صندوق ذکر شده است سرمایه گذاری می کند. صندوق
به وسیله صندوق (chest) می توان آیتم های دیگر را ذخیره کرد. در واقع صندوق جایی است که به شما فضای ذخیره سازی و نگهداری آیتم ها را می دهد تا از بین نروند و تلف نشوند.
 
اگر دو صندوق را کنار هم (به صورت دو بلاک کنار هم) در طبیعت ماینکرفت قرار دهیم آنها به هم متصل شده و به صندوق بزرگ (double chest) تبدیل می شوند.
 
فرمول ساخت صندوق
 
صندوق کوچک

صندوق بزرگ (دوتا کوچک کنار هم)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
به وسیله صندوق (chest) می توان آیتم های دیگر را ذخیره کرد. در واقع صندوق جایی است که به شما فضای ذخیره سازی و نگهداری آیتم ها را می دهد تا از بین نروند و تلف نشوند.
 
اگر دو صندوق را کنار هم (به صورت دو بلوک کنار هم) در طبیعت ماینکرفت قرار دهیم آنها به هم متصل شده و به صندوق بزرگ (double chest) تبدیل می شوند.
 
فرمول ساخت صندوق
 
صندوق کوچک

صندوق بزرگ (دوتا کوچک کنار هم)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1398/11/17    11:10
♻️قیمت جدید ارز خارجی :
دلار آمریکا در تهران 13.660 دلار آمریکا در هرات 13.590 دلار امریکا در سلیمانیه 13.770 درهم امارات 3.730
سکه نقدی / امامی : 4.961.000نیم سکه : 2.540.000ربع سکه : 1.540.000آبشده نقدی : 2.194.000گرم 18 عیار : 506.400
انس طلا : 1558انس نقره : 17.69نفت برنت : 56.08بیت کوین : 9.663.77 
وعده همه ما فردا پای صندوق‌های سرنوشت‌ساز
در حالی که کمتر از ۱۰ ساعت تا خلق حماسه دوم اسفند ماه فرصت باقی است، مردم روستای محمدزینا خود را آماده حضور پای صندوق‌های رأی در دومین روز از آخرین ماه زمستان می‌کنند.
ادامه مطلب
وعده همه ما فردا پای صندوق‌های سرنوشت‌ساز
در حالی که کمتر از ۱۰ ساعت تا خلق حماسه دوم اسفند ماه فرصت باقی است، مردم روستای محمدزینا خود را آماده حضور پای صندوق‌های رأی در دومین روز از آخرین ماه زمستان می‌کنند.
ادامه مطلب
با توجه به استقبال فامیل از عضویت در صندوق مهرفامیلی و نظر به تکمیل سقف اعضاء در صندوق مهرفامیلی که منجر به عدم عضوگیری جدید شد، در نظر داشتیم با همین تعداد عضو در سال جاری و عدم عضوگیری جدید تا پایان سال کارمان را استمرار ببخشیم.
اما با توجه به درخواست های اعضاء برای افتتاح حساب برای خود و یا فرزندان و اعضاء خانواده، با شرایط ذیل امکان ثبت عضو جدید از اواسط خرداد ماه 99 فراهم خواهد شد.
افرادی که تمایل به عضویت خود یا اعضاء خانواده خود در صندو
 
به علت نگرانی‌ها در مورد تقاضای کمتر برای سوخت در نتیجه رشد اقتصادی ضعیف جهان، قیمت نفت به کمتر از 59 دلار در هر بشکه کاهش یافت.
به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل فارس به نقل از رویترز، به علت نگرانی‌ها در مورد تقاضای کمتر برای سوخت به علت رشد اقتصادی ضعیف و پیش‌بینی افزایش بیشتر ذخایر نفت آمریکا، قیمت نفت به کمتر از 59 دلار در هر بشکه کاهش یافت.
نشانه‌‌های کاهش بیشتر تولید از سوی اوپک در نشست ماه دسامبر و همچنین خوش‌بینی در مورد توافق احتم
برخی از سرمایه‌گذاران دوست دارند از همان ماه اولی که سرمایه‌گذاری را شروع کرده‌اند، سودی که عایدشان می‌شود را دریافت کنند. به همین خاطر بعضی از صندوق های سرمایه گذاری پرداخت سود دوره ای دارند. این تقسیم سود در صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت معمول‌تر است اما بعضی از دیگر انواع صندوق‌ها (سهامی و مختلط) هم تقسیم سود دوره‌ای دارند. برای اینکه بدانیم یک صندوق تقسیم سود دوره‌ای دارد یا نه، و اینکه دوره پرداخت آن هر چند وقت یک بار است، ب
✴️مواد قانونی مربوط به جرم توهین
از نظر "عنصر قانونی" جرم توهین، دارای مواد متعددی است؛ از جمله: 
۱) موادی از قانون مجازات اسلامی  تعزیرات، مصوب ۱۳۷۵؛ از جمله مواد: 
۵۱۳ (توهین به مقدسات مذهبی)؛
۵۱۴ (توهین به امام و رهبری)؛
۵۱۷ (توهین به مقامات سیاسی خارجی)؛
۶۰۸ (توهین به افراد)؛
۶۰۹ (توهین به کارکنان دولتی و عمومی)؛
۶۱۹ (توهین به زنان و اطفال)؛
۷۰۰ (توهین از طریق چاپ هجویات)؛
۷۴۴ (ماده ی ۱۶ قانون جرایم رایانه ای، مصوب ۱۳۸۸؛ الحاقی به قانون تعزیر
دانلود فیلم جنایی Crypto 2019 کریپتو با زیرنویس فارسی
دانلود رایگان فیلم Crypto 2019 با کیفیت BluRay 720p
پیش نمایش فیلم اضافه شد
نسخه کم حجم و با کیفیت x265 اضافه شد
کیفیت ۴۸۰p اضافه شد
کیفیت ۱۰۸۰p اضافه شد
ژانر : جنایی , رازآلود , مهیج
مدت زمان : ۱۰۵ دقیقه زبان : انگلیسی کیفیت : BluRay 720p فرمت : MKV انکودر : RARBG حجم : ۱٫۳ گیگابایت محصول : آمریکا ستارگان : Beau Knapp, Kurt Russell, Luke Hemsworth, Jeremie Harris کارگردان : John Stalberg Jr لینک‌های مرتبط : جستجوی زیرنویس – کیفیت‌های دیگر
خلاصه داستا
1 حق عضویت
مبلغی مشخص که ماهیانه توسط عضو به حساب صندوق واریز و به عنوان سرمایه اصلی ذخیره میگردد.
برداشت این مبلغ دارای محدودیت میباشد :
به این شکل که در صورت انصراف هر یک از اعضا حق عضویت دقیقا سه ماه بعد از اعلام انصراف به وی باز گردانده خواهد شد .
عضو منصرف از لحظه انصراف با وجود بلوکه شدن سرمایه از تمام امکانات صندوق محروم میشود.
یکی از مهمترین ارکان زندگی شما اینجا صندوق پستی است و بس :) یعنی وقتی بچه بودم همیشه فکر می‌کردم که مثلاً صندوق پستی دقیقاً چیه، اگه یه صندوق است پس چرا من تا حالا یه دونه واقعی‌اش رو ندیدم؟! و این که آیا کد پستی همون کار رو می‌کنه یا نه و ... و از اونجایی که خیلی به نامه نوشتن و دریافت نامه علاقه داشتم، هی برای مجلات مختلف نامه می‌فرستادم، بلکه جوابی دریافت کنم :دی
حالا اینجا شما هر روز می‌تونی صندوق پستی* عزیزتون رو با کلید باز کرده و چند تا ن
صندوق ها وابسته به شاخص کل هستند پس اگر قصد خرید یا فروش واحد های صندوق رو دارید به شاخص کل توجه کنید.
اگر شاخص کل مثبت هست باید اول وقت می خریدید و اگر شاخص کل منفی هست آخر وقت (که کمترین قیمت هست)
برای فروش هم اگر شاخص مثبت هست باید آخر وقت و اگر شاخص منفی هست اول وقت.
Nav صندوق ها چون ترکیبی از سهم های مختلف در سبد خودشون دارن معیار خوبی برای سنجش روند بازار هست به طور مثال اگر Nav در حال رشد هست یعنی کلیت بازار هم وضعیت صعودی داری و اگر در حال افت
وقتى مى خوام عکس پست کنم مینویسه:
کاربر گرامی به نظر می رسد از صندوق بیان خارج شده اید.لطفا در ابتدا به مرکز مدیریت صندوق بیان وارد بشوید.در صورتی که مشکل برطرف نگردید، کوکی های (مربوط به صندوق بیان)مرورگر خود را حذف نموده و مجددا تلاش نمائید.ضمنا بررسی نمایید که third party cookies در مرورگر شما فعال باشد
 
 
 
 
 
 
 
چى کار کنم؟ 
کسى مى دونه؟ 
⭕️راز سرمایه گذاری موفق در 10 سال آینده
اقتصاددانان داخلی میگن باید 30 درصد دارایی ها در طلا سرمایه گذاری بشه و 20 درصد در بورس و 50 درصد مابقی هم در کسب و کار و کارآفرینی باشد.
♦️اقتصاددانان و سرمایه گذاران خارجی هم 30 درصد داراییها به طلا، 30 درصد به صندوق های سرمایه گذاری سهام ، 30 درصد به تجارت کالا و 10 درصد نیز به صندوق سرمایه گذاری در بازار های نوظهور تخصیص می دهند.
نتیجه دو دیدگاه این است که در 10 سال آینده، 30 درصد داراییها باید در طلا سرمایه
بسم الله الرحمن الریم      
صندوق تعاون در تیر ماه سال 1395 با تقریبا 10 نفر عضو با اهداف خیر خواهانه زیادی و صد البته مطابق فرامین شریعت اهل سنت و فرقه حنفی اغاز به کار کرد.
خدمات صندوق تعاون فراتر از یک صندوق معمولی و در حد یک موسسه میباشد که برخی از این خدمات را بیان میکنیم :
1 :وام فوری
این وام با حداکثر مبلغ 300 هزار تومان و محدودیت زمانی یک ماهه بازپرداخت بصورت فوری با یک تماس تلفنی یا حتی پیامک به حساب عضو درخواست کننده واریز میگردد.
2 : وام کا
آغاز دور سوم تحویل و جمع آوری صندوق صدقات
 
با توجه به نزدیک شدن پایان سال همراهان عزیزی که میخواهند صندوق صدقات در اختیار آن ها قرار بگیرد، می توانند به اکانت زیر در پیامرسان ایتا پیام دهند:
@khosravi_fr
همچنین عزیزانی که سابقا صندوق دریافت کرده اند به همین اکانت پیام داده تا جهت تعویض یا صرفا دریافت صندوق صدقات آنها توسط خادمان مرکز اقدام شود.
 
صندوق صدقات بهترین وسیله برای افرادی است که به یکباره نمی توانند کمک مناسبی را در اختیار نیازمندان ق
بورس اوراق بهادار نسبت به گذشته خیلی متنوع شده است و در آن تقریبا برای هر فردی با هر میزان سرمایه وبا هر درجه ای از ریسک پذیری می توان فرصت سرمایه گذاری یافت:
-اوراق خزانه اسلامی با درآمد تضمین شده یه کم بیشتر از سپرده ی بانکی
-صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت با سودی بیشتر از سپرده های بانکی
-صندوق های سرمایه گذاری مختلط
-صندوق های سرمایه گذاری سهامی
-صندوق های کالایی که بیشتر روی سکه و زعفران سرمایه گذاری می کنند.
-گواهی سپرده طلا یا زعفر
- بیل گیتس در هر ثانیه ۲۵۰ دلار آمریکا درامد داره، یعنی ۲۰ میلیون دلار در روز و ۸/۷ میلیارد دلار در سال!
۲- اگر ۱۰۰۰ دلار از دست وی بر زمین بیوفته به خودش این دردسر رو نمیده که برش داره، چون در ۴ ثانیه ای که برداشتنش طول میکشه، این پول عایدش شده!
۳- آمریکا در حدود ۶۲/۵ هزار میلیارد دلار بدهی داره و بیل گیتس به تنهایی میتونه ظرف ۱۰ سال تمام بدهی آمریکا را بازپرداخت کنه!
۴- او میتونه نفری ۱۵ دلار به همه جمعیت جهان بده و باز هم ۵ میلیون دلار در جیبش باق
برای دیدن تصویر در سایز بزرگ بر روی آن کلیک کنید
در اینجا می توانید جدیدترین نرخ های ارزهای دیجیتال مهم به تاریخ یکشنبه 12 می 2019 برابر با 22 اردیبهشت 1398 را مشاهده کنید.نرخ های ارزهای دیجیتال زیر بدین شرح می باشند:بیت کوین : 7106.04 دلار                بیت کوین کش : 349.49 دلار                اتریوم : 189.02 دلارلایت کوین : 87.1 دلار                          داگ کوین : 0.0026 دلار                         پیرکوین : 0.436 دلارریپل : 0.311              مونرو : 75.51 دلار    
♻️قیمت جدید ارز خارجی :
دلار آمریکا در تهران 13.640 توماندلار آمریکا در هرات 13.540 توماندلار امریکا در سلیمانیه 13.730 توماندلار امریکا در صرافی ملی 13.430 توماندلار امریکا در سامانه نیما 12.452 توماندرهم امارات 3.700 تومان
سکه نقدی / امامی : 4.995.000نیم سکه : 2.540.000ربع سکه : 1.540.000آبشده فردایی : 2.214.000گرم 18 عیار : 511.100
انس طلا : 1573انس نقره : 17.76نفت برنت : 54.63بیت کوین : 9.277.82شاخص کل بورس : 2119 واحد رشد
1398/11/15    16:50
♻️قیمت جدید ارز خارجی :
دلار آمریکا در تهران 13.600 توماند
گاو صندوق از قدیم تا الان کاربرد داشته و دارد و همیشه مردمان هر سرزمینی برای محافظت از اموال خود از گاو صندوق استفاده می‌کردند، اما رفته رفته شکل های آن تغییر کرد و به شکل امروزی در آمد.
گاو صندوق در هر خونه‌ای ، فروشگاهی و ... لازم هستش و مناسب با هر مکانی گاوصندوق مخصوص به خود تعبیه شده است .
برای مثال گاو صندوق کتابی ، گاو صندوق خانگی ، گاو صندوق دیواری ، گاو صندوق زیر ویترینی و ...
ویژگی‌های گاو صندوق کتابی :
گاو صندوق کتابی با یک راهکار اید
امروز قیمت دلار تقریبا سیزده هزار و هفتصد هزار تومان شد. هنوز اثرات قیمتی افزایش بنزین را کامل هضم نکرده بودیم که قیمت دلار هم اومد به کمک بنزین. با این شرایط اگه خوب پیش بره، فکر کنم ناک اوت کنند ما را
 
فقط یک سوال هنوز مطرح است. آیا بنزین و دلار در هماهنگی با هم بالا رفتند یا بدون هماهنگی.
البته به نظر من اثرات بنزین بر دلار قطعا منطقی و پیش بینی شده بود
 
 
 
در مورد صندوق های سرمایه گذاری، معرفی کلی این صندوق ها رو با هم دیدیم، حالا به تصویر  بالا از سایت مرکز پردازش اطلاعات مالی یه نگاهی کنیم: - با کلیک روی تصویر، آن را در ابعاد بزرگتر ببینید - 
 
دو تا ستون توی این جدول هست آلفا صندوق و بتا صندوق که در بعضی موارد منفی و قرمز رنگه و بعضی موارد هم مثبت؛ این ها چه پارامترهایی هستند و آیا موقع تصمیم گیری به اینها هم دقت کنیم یا نه؟
 
ادامه مطلب
صندوق های چوبی و mdf
صندوق های صدقات چوبی یکی دیگر از محصولات شرکت بهارپلاست می باشد که دارای ویژگی های زیادی است
در قسمت توضیحات محصول، می توانید ویژگی ها و اطلاعات کافی در مورد صندوق های صدقات پلکسی بدست آورید
بهار پلاست با بیش از 45 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع صندوق صدقات فلزی ، صندوق صدقات پلاستیکی ، چوبی،صندوق پلکسی و… افتخار همکاری با بسیار زیادی از خیریه ها و سازمان های متعدد در شهر های بزرگ همچون اصفهان،تهران،مشهد،شیراز و
 
تاریخ :  98/11/27
اونس طلای جهانی 1584.6 دلار
مظنه بازار تهران 2،309،000
گرم طلای 18 عیار 533،200
آبشده نقدی 2،306،000
آبشده فردایی 2،307،000
سکه امامی  5،210،000
سکه قدیمی 5،180،000
دلار تهران   14،170
یورو اروپا 15،450درهم امارات 3،860
به محض تغییر قیمت، قیمت جدید اعلام خواهد شد.
نرخ حوالهفروش یورو نقدی برلین 15260فروش حواله یورو شرکتی 15400فروش حواله یورو شخص 15580فروش نقدی تحویل دستی دلار کانادا 10960فروش نقدی واریز به حساب دلار کانادا 10960فروش چک واریزی دلار کانادا 10910 
بازار
بیت کوین ؛ رمزارزی که در دسامبر 2017 ، ارزش آن به مرز 20000 دلار نیز رسیده بود ؛ در کمتر از دو هفته ارزش دلاری آن از 6500 دلار به 4460 دلار رسید
گفتنی است که این ریزش شدید بیت کوین ، بعلت عرضه و تقاضای بسیار زیاد در بازارهای بزرگ بیت کوین ، نظیر بازار آمریکا و چین هست ؛ اما به گفته بسیاری از سرمایه گذاران بیت کوین ، ارزش آن پس از این ریزش شدید ، به بالای 15000 دلار خواهد رسید
هم اکنون ، ارزش هر بیت کوین ، 4462 دلار ( معادل با 53,544,000 تومان . با احتساب دلار 12000 توما
قیمت خرید صندوق فروشگاهی
راهنمای خرید و انتخاب صندوق فروشگاهی
خرید ارزان ترین و مناسب ترین صندوق فروشگاهی لمسی.

جدید افزودن به سبد خرید
صندوق فروشگاهی Posiflex PS-3315
11,500,000 تومان

جدید افزودن به سبد خرید
صندوق فروشگاهی POS لمسی میوا مدل PT 3060
9,350,000 تومان

جدید افزودن به سبد خرید
صندوق فروشگاهی POS لمسی پی تو سی مدل J-100
9,740,000 تومان

جدید افزودن به سبد خرید
صندوق فروشگاهی POS لمسی پی تو سی مدل J-150
11,760,000 تومان

اطلاعات بیشتر
صندوق فروشگاهی پار Everserv 500
3,650,
طلاق به دلیل ازدواج مجدد شوهر
در این مختصر سعی می شود به سوالات زیر نیز پاسخ داده شود.این سوال مطرح است که آیا زن می تواند با اثبات ازدواج مجدد شوهر بدون رضایت او و با وجود مخالفت شوهر طلاق بگیرد؟
 
آیا ازدواج مجدد شوهر شامل ازدواج موقت (صیغه) می شود؟
آیا ازدواج مجدد شوهر با اجازه دادگاه موجب دلیل برای طلاق همسر اول می شود؟
آیا با وجود ازدواج مجدد شوهر بدون رضایت همسر اول، امکان گرفتن طلاق توأم با مهریه برای زن اول وجود دارد؟
 
درخواست طلاق زو
 
یورو فروش :  15،350 تومان
 سکه_امامی :  5,075,000 تومان
مثقال( آبشده)  : 2,243,000 تومان
گرم_18عیار   :  517,182 تومان
 
دلار تهران نقدی   13820 خریداردلار تهران فردایی ⏳ 13920 فروشنده
 
  1398/11/20    16:30
♻️قیمت جدید ارز خارجی :
نرخ دلار آمریکا در تهران 13.900 نرخ دلار آمریکا در هرات 13.810 نرخ دلار امریکا در سلیمانیه 13.960 نرخ دلار امریکا در صرافی ملی 13.500 نرخ دلار امریکا در سامانه نیما 12.644 نرخ پوند انگلیس 17.970 توماننرخ لیر ترکیه 2.310 درهم امارات 3.780 دینار عراق 11.350
  سکه نق
برای دیدن تصویر در سایز بزرگ بر روی آن کلیک کنید
در اینجا می توانید جدیدترین نرخ های ارزهای دیجیتال مهم به تاریخ یکشنبه 26 می 2019 برابر با 5 خرداد 1398 را مشاهده کنید.نرخ های ارزهای دیجیتال زیر بدین شرح می باشند:بیت کوین : 7973.01 دلار                بیت کوین کش : 401.65 دلار                اتریوم : 248.64 دلارلایت کوین : 100.65 دلار                         داگ کوین : 0.003 دلار                       پیرکوین : 0.399 دلارریپل : 0.381              مونرو : 86.19 دلار          
برای دیدن تصویر در سایز بزرگ بر روی آن کلیک کنید
در اینجا می توانید جدیدترین نرخ های ارزهای دیجیتال مهم به تاریخ شنبه 29 ژوئن 2019 برابر با 8 تیر 1398 را مشاهده کنید.نرخ ارزهای دیجیتال زیر بدین شرح می باشد:بیت کوین : 11977.27 دلار              بیت کوین کش : 430.95 دلار               اتریوم : 306.02 دلارلایت کوین : 128.23 دلار                       داگ کوین : 0.0033 دلار                     پیرکوین : 0.405 دلارریپل : 0.413              مونرو : 98.74 دلار             دش : 167.26 دل
برای دیدن تصویر در سایز بزرگ بر روی آن کلیک کنید
در اینجا می توانید جدیدترین نرخ های ارزهای دیجیتال مهم به تاریخ دوشنبه 24 ژوئن 2019 برابر با 3 تیر 1398 را مشاهده کنید.نرخ ارزهای دیجیتال زیر بدین شرح می باشد:بیت کوین : 10806.36 دلار              بیت کوین کش : 472.35 دلار               اتریوم : 307.12 دلارلایت کوین : 135.46 دلار                       داگ کوین : 0.0033 دلار                     پیرکوین : 0.408 دلارریپل : 0.461              مونرو : 115.03 دلار             دش : 173.73
برای دیدن تصویر در سایز بزرگ بر روی آن کلیک کنید
در اینجا می توانید جدیدترین نرخ های ارزهای دیجیتال مهم به تاریخ شنبه 8 ژوئن 2019 برابر با 18 خرداد 1398 را مشاهده کنید.نرخ ارزهای دیجیتال زیر بدین شرح می باشد:بیت کوین : 7981.22 دلار               بیت کوین کش : 395.31 دلار                 اتریوم : 248.66 دلارلایت کوین : 116.9 دلار                          داگ کوین : 0.003 دلار                         پیرکوین : 0.392 دلارریپل : 0.419                مونرو : 87.38 دلار             
برای دیدن تصویر در سایز بزرگ بر روی آن کلیک کنید
در اینجا می توانید جدیدترین نرخ های ارزهای دیجیتال مهم به تاریخ شنبه 4 می 2019 برابر با 14 اردیبهشت 1398 را مشاهده کنید.نرخ های ارزهای دیجیتال زیر بدین شرح می باشند:بیت کوین : 5779.84 دلار                بیت کوین کش : 288.29 دلار                اتریوم : 164.08 دلارلایت کوین : 77.07 دلار                          داگ کوین : 0.0027 دلار                         پیرکوین : 0.49 دلارریپل : 0.303              مونرو : 66.23 دلار        
برای دیدن تصویر در سایز بزرگ بر روی آن کلیک کنید
در اینجا می توانید جدیدترین نرخ های ارزهای دیجیتال مهم به تاریخ شنبه 18 می 2019 برابر با 28 اردیبهشت 1398 را مشاهده کنید.نرخ های ارزهای دیجیتال زیر بدین شرح می باشند:بیت کوین : 7328.87 دلار                بیت کوین کش : 359.81 دلار                اتریوم : 235.99 دلارلایت کوین : 87.11 دلار                         داگ کوین : 0.0029 دلار                       پیرکوین : 0.398 دلارریپل : 0.375              مونرو : 81.05 دلار        
برای دیدن تصویر در سایز بزرگ بر روی آن کلیک کنید
در اینجا می توانید جدیدترین نرخ های ارزهای دیجیتال مهم به تاریخ سه شنبه 2 آپریل 2019 معادل 13 فروردین 1398 را مشاهده کنید.نرخ های ارزهای دیجیتال زیر بدین شرح می باشند:بیت کوین : 4793.5 دلار                   بیت کوین کش : 183.4 دلار                    اتریوم : 152.56 دلارلایت کوین : 67.49 دلار                          داگ کوین : 0.0026 دلار                         پیرکوین : 0.59 دلارریپل : 0.334              مونرو : 65.21 دلار
برای دیدن تصویر در سایز بزرگ بر روی آن کلیک کنید
در اینجا می توانید جدیدترین نرخ های ارزهای دیجیتال مهم به تاریخ شنبه 1 ژوئن 2019 برابر با 11 خرداد 1398 را مشاهده کنید.نرخ های ارزهای دیجیتال زیر بدین شرح می باشند:بیت کوین : 8477.05 دلار                 بیت کوین کش : 436.21 دلار                   اتریوم : 263.7 دلارلایت کوین : 111.71 دلار                       داگ کوین : 0.0033 دلار                     پیرکوین : 0.424 دلارریپل : 0.424              مونرو : 91.29 دلار           
برای دیدن تصویر در سایز بزرگ بر روی آن کلیک کنید
در اینجا می توانید جدیدترین نرخ های ارزهای دیجیتال مهم به تاریخ شنبه 6 آپریل 2019 برابر با 17 فروردین 1398 را مشاهده کنید.نرخ های ارزهای دیجیتال زیر بدین شرح می باشند:بیت کوین : 5013.14 دلار                  بیت کوین کش : 289.8 دلار                  اتریوم : 164.16 دلارلایت کوین : 87.72 دلار                         داگ کوین : 0.0035 دلار                       پیرکوین : 0.591 دلارریپل : 0.361              مونرو : 68.94 دلار   
برای دیدن تصویر در سایز بزرگ بر روی آن کلیک کنید
در اینجا می توانید جدیدترین نرخ های ارزهای دیجیتال مهم به تاریخ شنبه 13 آپریل 2019 برابر با 24 فروردین 1398 را مشاهده کنید.نرخ های ارزهای دیجیتال زیر بدین شرح می باشند:بیت کوین : 5097.1 دلار                  بیت کوین کش : 281.82 دلار                  اتریوم : 164.27 دلارلایت کوین : 78.59 دلار                         داگ کوین : 0.0029 دلار                       پیرکوین : 0.567 دلارریپل : 0.327              مونرو : 64.88 دلار   
برای دیدن تصویر در سایز بزرگ بر روی آن کلیک کنید
در اینجا می توانید جدیدترین نرخ های ارزهای دیجیتال مهم به تاریخ شنبه 15 ژوئن 2019 برابر با 25 خرداد 1398 را مشاهده کنید.نرخ ارزهای دیجیتال زیر بدین شرح می باشد:بیت کوین : 8662.52 دلار               بیت کوین کش : 418.29 دلار                 اتریوم : 263.22 دلارلایت کوین : 134.41 دلار                       داگ کوین : 0.0031 دلار                     پیرکوین : 0.431 دلارریپل : 0.404                مونرو : 92.8 دلار                دش
برای دیدن تصویر در سایز بزرگ بر روی آن کلیک کنید
در اینجا می توانید جدیدترین نرخ های ارزهای دیجیتال مهم به تاریخ شنبه 27 آپریل 2019 برابر با 7 اردیبهشت 1398 را مشاهده کنید.نرخ های ارزهای دیجیتال زیر بدین شرح می باشند:بیت کوین : 5224.39 دلار                بیت کوین کش : 262.99 دلار                اتریوم : 155.76 دلارلایت کوین : 71.94 دلار                         داگ کوین : 0.0025 دلار                       پیرکوین : 0.475 دلارریپل : 0.297              مونرو : 61.78 دلار      
بوسیله گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، ارزش سکه بهار آزادی امروز در راسته تهران افزودن و نرخ ارز کاهش یافت. طلا و ارز مقدار میزان تحول قیمت سکه طرح جدید ۴،۷۳۵،۰۰۰ تومان ۷۰،۰۰۰ تومان سکه طرح قدیم ۴،۶۰۰،۰۰۰ تومان ۲۰،۰۰۰ تومان نیم سکه ۲،۶۲۴،۰۰۰ تومان ۱۰۰،۰۰۰ تومان ربع سکه ۱،۶۵۳،۰۰۰ تومان ۱۰،۰۰۰ تومان مبلغ دما ۱،۰۱۰،۰۰۰ تومان ۳۰،۰۰۰ تومان هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۲۸،۳۰۰ تومان ۱۰،۲۰۰
برای دیدن تصویر در سایز بزرگ بر روی آن کلیک کنید
در اینجا می توانید جدیدترین نرخ های ارزهای دیجیتال مهم به تاریخ شنبه 20 آپریل 2019 برابر با 31 فروردین 1398 را مشاهده کنید.نرخ های ارزهای دیجیتال زیر بدین شرح می باشند:بیت کوین : 5302.77 دلار                بیت کوین کش : 302.17 دلار                اتریوم : 173.38 دلارلایت کوین : 80.92 دلار                         داگ کوین : 0.0028 دلار                       پیرکوین : 0.583 دلارریپل : 0.33               مونرو : 68.92 دلار       
صدوق صدقات پلکسی
 
 
صندوق های صدقات پلکسی یا همان (شیشه ای شفاف )
صندوق های تمام پلکسی
صندوق های پلکسی و MDF
در قسمت توضیحات محصول، می توانید ویژگی ها و اطلاعات کافی در مورد صندوق های صدقات پلکسی بدست آورید
بهار پلاست با بیش از 45 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع صندوق صدقات فلزی ، صندوق صدقات پلاستیکی ، چوبی،صندوق پلکسی و… افتخار همکاری با بسیار زیادی از خیریه ها و سازمان های متعدد در شهر های بزرگ همچون اصفهان،تهران،مشهد،شیراز و دیگر ن
تهران- ایرناپلاس- صندوق‌های ثروت ملی در کشورهای مختلفی تأسیس شده‌اند تا هدف ثبات اقتصادی و حفاظت از منابع بین‌نسلی را دنبال کنند. اما صرف وجود این صندوق‌ها، ضامن عملکرد اقتصادی بهتر برای کشورها نیست و دو نمونه نروژ و ونزوئلا، گواهی بر این مدعا هستند.
در ایرناپلاس بخوانید
صندوق‌های ثروت ملی، معمولاً به‌صورت نهادها یا صندوق‌های سرمایه‌گذاری تعریف می‌شوند که منابع آنها از ارزش پولی ذخایر یک کشور، به‌ دست آمده و برای انجام سرمایه‌گذا
ورق
هفته گذشته ورق گرم صادراتی چین 7 دلار هر تن بهبود قیمت داشته 540 دلار هر تن فوب ثبت شد. ولی میزان فعالیت بازار پایین بود و خریداران بالاتر از 525 تا 530 دلار هر تن فوب درخواست خرید نداده اند.
 ورق گرم  صادراتی سی آی اس به طور متوسط  490 دلار هر تن فوب ثبت شد که 18 دلار هر تن از یک هفته قبل ارزان تر شده است. ورق گرم روسیه در جنوب شرق آسیا 535 دلار هر تن سی اف آر ثبت شد در حالی که محصول چین 545 تا 550 دلار هر تن سی اف آر بود. ترکیه در 515 تا 525 دلار هر تن سی اف آ
 
1398/12/08    11:45
♻️ قیمت جدید ارز خارجی :
دلار آمریکا در تهران : 15.870 دلار آمریکا در هرات : 15.780 دلار آمریکا در سلیمانیه 15.950 دلار امریکا در صرافی ملی 15.700 دلار امریکا در سامانه نیما 13.626 درهم امارات 4.320 یورو اتحادیه اروپا 17.150 پوند انگلیس 20.300دینار عراق 12.9 لیر ترکیه 2.550
سکه فردایی / امامی : 6.110.000نیم سکه : 3.100.000ربع سکه : 1.900.000آبشده فردایی : 2.760.000گرم 18 عیار : 637.100
انس طلا : 1650انس نقره : 18.01نفت برنت : 52.05
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
بازار تهران طلا, [13.02.20 11:52]بازار تهران طلا98/11/24 ساعت 11:52نرخ ارزهادلار 140,200یورو 151,600پوند انگلیس 182,000درهم امارات 38,500لیر ترکیه 24,200فرانک سوئیس 145,000یوان چین 20,300ین ژاپن 127,940دلار کانادا 109,000دلار استرالیا 95,000دلار نیوزیلند 90,910دلار سنگاپور 101,720روپیه هند 2,110روپیه پاکستان 940دینار عراق 126کرون نروژ 15,260کرون سوئد 14,660کرون دانمارک 20,710ریال عربستان 37,530ریال قطر 38,760ریال عمان 365,280دینار کویت 462,960دینار بحرین 371,390رینگیت مالزی 34,210بات تایلند 4,580دلار هنگ کنگ 18,270
برای دیدن تصویر در سایز بزرگ بر روی آن کلیک کنید
در اینجا می توانید جدیدترین نرخ های ارزهای دیجیتال مهم به تاریخ یکشنبه 7 جولای 2019 برابر با 16 تیر 1398 را مشاهده کنید.نرخ ارزهای دیجیتال زیر بدین شرح می باشد:بیت کوین : 11351.57 دلار              بیت کوین کش : 404.58 دلار               اتریوم : 292.25 دلارلایت کوین : 118.46 دلار                       داگ کوین : 0.0035 دلار                     پیرکوین : 0.399 دلارریپل : 0.394             مونرو : 101.08 دلار            دش : 156.07
برای دیدن تصویر در سایز بزرگ بر روی آن کلیک کنید
در اینجا می توانید جدیدترین نرخ های ارزهای دیجیتال مهم به تاریخ شنبه 20 جولای 2019 برابر با 29 تیر 1398 را مشاهده کنید.نرخ ارزهای دیجیتال زیر بدین شرح می باشد:بیت کوین : 10927 دلار                    بیت کوین کش : 339.2 دلار                     اتریوم : 232.95 دلارلایت کوین : 103.09 دلار                      داگ کوین : 0.0032 دلار                      پیرکوین : 0.298 دلارریپل : 0.335              مونرو : 86.71 دلار              د
بازاریابی اثرگذار ، بازی ها و پخش زنده یک سه گانه بی عیب و نقص را رقم می زند. صنعت تأثیر بازاریابی برای دستیابی به آن تأسیس شده است 9،7 میلیارد دلار تا سال 2020. انتظار می رود صنعت بازی های ویدیویی جهانی به موفقیت برسد 138 میلیارد دلار پیش بینی می شود تا سال 2021 ، بازار پخش فیلم بیش از 184 میلیارد دلار باشد. شما نمی توانید این اعداد را نادیده بگیرید.تأثیرگذار بازی پیشرو میلیون ها دنبال کننده دارند و بیشتر از آنچه تصور می کنید کسب می کنند. نینجا ، تأ
یکی از پرکاربردترین و ایمن ترین انواع گاوصندوق صندوق نسوز می باشد چرا که دارای مقاومت بسیار بالایی دربرابر حرارت می باشد.
معمولا در مکان هایی که اسناد و مدارک و لوازم بسیار مهم داخل گاوصندوق نگهداری می شود از صندوق نسوز برای حفاظت از آن ها استفاده می شود.
البته تمامی انواع گاوصندوق تا حد مشخصی در برابر حرارت و آتش مقاوم هستند ولی صندوق های نسوز بصورت تخصصی مقاوم در برابر آتش تا حداکثر 2 ساعت طراحی شده اند.
 
به نظر می‌رسد کانال ۸ هزار دلار، سطح قیمتی مهمی برای بیت کوین می‌باشد. از زمان کاهش قیمت از ۹۴۰۰ دلار، این ارز دیجیتال چندین بار سطح قیمت ۸ هزار دلار را از دست داده و دوباره به دست آورده است و در حال حاضر نیز در کانال ۸۳۰۰ دلار قرار دارد. اکثر اوقات، آلتکوین ها از لحاظ قیمت روند بیت کوین را دنبال می‌کنند و این امر باعث می‌شود که فعالیت های این ارز دیجیتال به طور کل به شاخص قوی برای وضعیت فعلی بازار تبدیل شود.
ادامه مطلب
هنرمندان زیادی در جهان سعی در خلق صحنه ای زیبا و متفاوت در بوم های نقاشی دارند در نقاشی های این هنرمندان هزاران فلسفه و مفهموم نهفته است.قیمت این نقاشی های جالب و متفاوت به میلیون ها دلار رسیده است.نقاشی عددی اپالک که تا زمان مرگش به ۲۲۲ عدد رسید.در قسمت زیر تصاویر جالب از نقاشی های میلیون دلاری را قرار داده ایم.می توانید برای دیدن این تصاویر ما را در ساین نیک صالحی دنبال کنید.

ادامه مطلب
امروز قیمت‌ها در بازار ارز تهران مجددا صعودی شد به طوریکه دلار باز هم از مرز ۱۲هزار تومان عبور کرد.بر این اساس قیمت هر دلار آمریکا به ۱۲۰۵۰تومان برای فروش و ۱۱۹۵۰تومان برای خرید رسید.بهای یورو نیز در صرافی‌های دارای مجوز بانک مرکزی برای فروش ۱۳۳۰۰ و برای خرید ۱۳۲۰۰تومان است.البته امروز برخی کانال‌های تلگرامی نرخ دلار را ۱۲۳۰۰ تا ۱۲۵۰۰تومان اعلام کرده‌اند که با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد دلار حتی در برخی ساعات هم به این قیمت‌ها نرسی
امروز قیمت‌ها در بازار ارز تهران مجددا صعودی شد به طوریکه دلار باز هم از مرز ۱۲هزار تومان عبور کرد.بر این اساس قیمت هر دلار آمریکا به ۱۲۰۵۰تومان برای فروش و ۱۱۹۵۰تومان برای خرید رسید.بهای یورو نیز در صرافی‌های دارای مجوز بانک مرکزی برای فروش ۱۳۳۰۰ و برای خرید ۱۳۲۰۰تومان است.البته امروز برخی کانال‌های تلگرامی نرخ دلار را ۱۲۳۰۰ تا ۱۲۵۰۰تومان اعلام کرده‌اند که با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد دلار حتی در برخی ساعات هم به این قیمت‌ها نرسی
به گزارش عصرآهن؛ طی دو هفته اخیر و با نزدیک شدن به تعطیلات سال نو میلادی، قیمت میلگرد وارداتی در بازار آسیا کمی افزایش داشته است. فعالیت خریداران طی این مدت نیز چشمگیر نبوده است.
به عنوان مثال، قیمت میلگرد وارداتی در سنگاپور، 5 دلار افزایش یافته و به 445 تا 455 دلار در هر تن سی اف آر رسیده است. قیمت میلگرد قطر هم 455 دلار ثبت شده است. در این بین، پایین ترین قیمت را اوکراینی ها پیشنهاد می دادند. برخی از عرضه کنندگان ترک نیز تا 470 دلار هر تن سی اف آر را
قیمت دلار
قیمت دلار با توجه به موارد مختلف متفاوت خواهد بود
ما در این پست سعی بر این داریم تا به صورت آنلاین و بروز قیمت دلار را برای شما اعلام کنیم
در ایران عزیزمان به دلیل تحریم های مختلف از جانب کشور های دیگر قیمت دلار روز به روز بیشتر و بیشتر میشود. به طور بی سابقه ای قیمت دلار افزایش یافته است
امید داریم که قیمت امروز دلار در ایران کاهش یابد. اما با توجه تحریم های انجام شده اندکی صبر لازم است تا ایران عزیز بتواند بر این مشکل نیز غلبه کند.
د
 
تاریخ: 16 بهمن 1398‏‏   ‏نرخ ارز ها :‏  .............................................................‏   (USD)  دلار : 134,200‏  ‏ (EUR)  یورو : 149,200‏  ‏ (GBP)  پوند : 177,300‏   (AED)  درهم امارات :3,741‏   (JPY)  ین ژاپن : 123,000‏   (CHF)  فرانک سوئیس : 142,520‏   (AUD)  دلار استرالیا : 91,480‏   (CAD)  دلار کانادا 102,970‏   (NZD)  دلار نیوزیلند 89,400‏   (TRY)  لیر ترکیه 22,830‏   (SEK)  کرون سوئد 14,380‏   (DKK)  کرون دانمارک 20,420‏   (NOK)  کرون نروژ 15,330‏   (KWD)  دینار کویت 447,490‏   (SAR)  ریال عربستان 36,090‏  ‏ (CNY)  یوان چین 19,520‏   (
برای دیدن تصویر در سایز بزرگ بر روی آن کلیک کنید
در اینجا می توانید جدیدترین نرخ های ارزهای دیجیتال مهم به تاریخ یکشنبه 14 جولای 2019 برابر با 23 تیر 1398 را مشاهده کنید.نرخ ارزهای دیجیتال زیر بدین شرح می باشد:بیت کوین : 10651.8 دلار               بیت کوین کش : 316.32 دلار                 اتریوم : 238.66 دلارلایت کوین : 92.03 دلار                        داگ کوین : 0.0031 دلار                        پیرکوین : 0.296 دلارریپل : 0.313              مونرو : 90.41 دلار              دش
صندوق صدقات فلزی
 
صندوق های فلزی در دو نوع هستند 
صندوق های فلزی ایستاده
صندوق های فلزی رو میزی
در پایین ،در قسمت توضیحات محصول می توانید اطلاعات کافی در مورد صندوق صدقات فلزی بدست آورید
بهار پلاست با بیش از 45 سال سابقه درخشان در زمینه تولید انواع صندوق صدقات فلزی ، صندوق صدقات پلاستیکی ، چوبی،پلکسی و… افتخار همکاری با بسیار زیادی از خیریه ها و سازمان های متعدد در کشور را داشته است بیان گذار این مجموعه آقای نجاریان می باشد.
صندوق های فلز
 
به گزارش ایسنا، پس از چند روز کاهش قیمت ارز و در حالی که قیمت دلار تا حدود ۱۱ هزار تومان نیز پایین آمده بود، بازار ارز در این روزها افزایشی است و قیمت‌ها دوباره در حال بالا رفتن است.بر همین اساس بانک‌ها امروز (دهم شهریور) هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۱۱۹ تومان می‌خرند.
ادامه مطلب
 ارزش پولی نام تجاری گوگل در سال گذشته به میزان ۲۴ درصد افزایش یافت و به ۱۰۹٫۵ میلیارد دلار رسید.
۱) گوگلدر سال ۲۰۱۷ رتبه اول را داراست و در ۲۰۱۶ رتبه دومدرآمد در سال ۲۰۱۷: ۱۰۹٫۴۷۰ میلیون دلاردرآمد در سال ۲۰۱۶: ۸۸٫۱۷۳ میلیون دلاررتبه بندی برند:+AAA
۲) اپلدر سال ۲۰۱۷ رتبه دوم و در ۲۰۱۶ رتبه اول را دارا بوده است.در آمد در سال ۲۰۱۷: ۱۰۷٫۱۴۱ میلیون دلاردرآمد در سال ۲۰۱۶: ۱۴۵٫۹۱۸ میلیون دلاررتبه بندی برند: AAA
۳) آمازوندر سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ رتبه دوم را دار
دارویی بسیار جدید پس از آزمایش روی حیوانات قرار بود روی انسانها امتحان شود ولی امکان مرگ شخص نیز وجود داشت. 
سه نفر داوطلب تزریق این داروی جدید شدند. یک آلمانی، یک فرانسوی و یک ایرانی.
به آلمانی گفتند: چه قدر می گیری، گفت 100هزار دلار. 
گفتند: برای چه؟ 
گفت: اگر مُردم برسد به همسرم.
به فرانسوی گفتند: چقدر؟ 
گفت: 200 هزار دلار که اگر مردم 100هزار برسد به همسرم و 100 هزار برسد به معشوقم.
به ایرانی گفتند: چقدر می گیری؟ گفت 300 هزار دلار. 
گفتند چرا؟ 
گفت: 100
شما میتوانید با جستو جو در اینترنت و با استفاده از مرورگر crypto tab  در خانه بیت کوین استخراج کنید.
   اگر قصد دریافت درامد با این روش را به طور قطع ندارید که هیچی همینطور میتوانید برای سرگرمی هنگام استفاده از اینترنت بیت کوین استخراج کنید ولی اگر که میخواهید به صورت حرفه ای برای استخراج بیت کوین اقدام کنید راه خیلی خوب را با ما انتخاب میکنید .
  با این روش اگر واقعا بسیاری از دوستان و افراد دیگر را جذب کنید میتوانید ماهیانه تا 40000$دلار درامد داش
 
 
به گزارش نرخ روز دات کام ، قیمت دلار در بازار آزاد امروز یکشنبه ۲۰ بهمن ساعت ۲۰ با 5 تومان کاهش، 13,503 تومان معامله شد. در طی معاملات امروز، 13,509 تومان بیشترین قیمت و 13,500 تومان کمترین قیمت ثبت شده برای دلار است.
همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.
 
دلار تهران نقدی   13820 خریداردلار تهران فردایی ⏳ 13920 فروشنده
 
  1398/11/20    16:30
♻️قیمت جدید ارز خارجی :
نرخ دلار آمریکا در تهران 13.900 نرخ دلار آمریکا در هرات 13.810 نرخ دلا
آموزش ساخت شماره مجازی آمریکا و غیره❗️                                                                                                    کاملا رایگان                                                                            برای  شروع آموزش با ما همراه باشید.                                               برای دریافت اطلاعات کامل تر مارا در این وبلاگ ها دنبال کنید:   http://crypto-bit.blog.ir    و                                            https://bitcoin-po.blogsky.com                                            
دلایل انتخاب صندوق‌های سرمایه گذاری
انتخاب شیوه های سرمایه گذاری برای سرمایه داران با هدف حفظ ارزش پول و سودآوری یکی از مهمترین تصمیمات آنها است. به غیر از عامل میزان ریسک پذیری سرمایه گذار، دلایل دیگری ممکن است وجود داشته باشد که سرمایه گذار بین تمامی گزینه های سرمایه‌گذاری، بهترین آن را با توجه به اهداف و شاخص های تصمیم گیری خود انتخاب کند.
دلایلی که ممکن است سرمایه گذاری در صندوق‌های سرمایه گذاری را به حضور مستقیم در بورس ترجیح دهید.
امدی پایین دلار ،جانم بقربانت ولی حالا چرا
بی وفا حالا که من ترکیده ام از قیمت ها چرا
پوشک بچه ای بعد از تخلیه ی کودک امدی
پهن دل این زود تر می امدی حالا چرا
عمر ما را مهلت پایین و بالای تونیست
من که یک امروز خریدار توام فردا چرا
نازنیناما به نرخ تو جوانی داده ایم
دیگر اکنون با نرخ بازان ناز کن با ما چرا
وه که با این قیمت های کوته بی اعتبار
این همه غافل شدن از حقوق ثابت چرا
شور ریالم بپرسش سر به زیر افکنده بود
ای نرخ دلار جواب تند و سر بالا چرا
فرد
 
بازار تهران طلا 98/11/23
اونس طلای جهانی 1568،5 دلار
کلوز آبشده اتاق معاملاتی2،240،000
کلوز سکه تمام امامی 5،071،000
کلوز دلار تهران 13،900
کلوز درهم امارات 3،790
کلوز دلار هرات 13،780
#کلوز دلار سلیمانیه 13،960
مظنه های فوق مربوط به معاملات عمده شب گذشته بازار تهران میباشد
شبکه اطلاع رسانی بازار تهران طلا
 
 قیمت پراید در سراشیبی ارزانی قرار گرفت
➖ طبق شواهد میدانی از تاریخ ۱۹ بهمن ۹۸ سیگنال های کاهش قیمت وارد بازار خودرو شده و این عوامل روی قیمت پراید نیز
نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همچنان که در گذشته (از روزهای پرشکوه دفاع مقدس تا کمک به سیل‌زدگان و زلزله‌زدگان) به ایثار پرداخته‌اند در ایام مبارزه با کرونا نیز به خط مقدم آمده و طبق دستور رهبرانقلاب برای حفظ جان مردم می‌کوشند. همین‌ها باعث شده تا تحلیلگر سابق سازمان سیا در مقاله‌ای که فارین‌پالیسی آن را منتشر کرده عملکرد سپاه را در برابر کرونا در مقایسه با دیگران بهتر و به موقع‌تر بخواند اما در این سو نماینده طیف موسوم به اصلاح‌ط
امروزه بزرگترین دغدغه برای مردم انتخاب راه‌های موجود برای سرمایه‌گذاری  است.
از بین روش‌های متعددی که برای سرمایه‌گذاری در بازارهای متفاوت وجود دارد، ما در اینجا به بازار طلا و دلار می‌پردازیم.
طلا و دلار دو عنصر اصلی برای سرمایه‌گذاری در جامعه امروزی پرتنش به‌حساب می‌آید. بیشتر مردم از فضای پرتنش جامعه استفاده می‌کنند و به دنبال خرید طلا و دلار می‌روند.
اول از همه بدانید که هیچ سرمایه‌گذاری بدون ریسک نیست. در نتیجه باید به ریسک‌ه
میلگرد
هفته گذشته میلگرد صادراتی ترکیه نزولی بود و از 485 تا 490 دلار به 478 تا 485 دلار هر تن فوب رسید. تقاضای محصولات نهایی فولادی نیز کم است فعالان بازار میلگرد هم انتظار دارند قیمت ها ارزان تر شوند. میلگرد صادراتی سی آی اس نیز 467 دلار هر تن فوب و در ثبات بود.
در بازار داخلی چین قیمت میلگرد در ثبات نسبی بوده 601 تا 608 دلار هر تن با مالیات بر ارزش افزوده ثبت شد. میلگرد صادراتی چین حدود 5 دلار رشد هفتگی داشته 537 دلار هر تن فوب ثبت شد.
در بازار داخلی اروپا
همه چیز درباره صندوق ETF | صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله
 
 
در دوران رکود و چالش اقتصادی، این بورس بود که همچنان پررونق نشان می‌داد. حالا دولت می‌خواهد در ادامه سیاست‌های اقتصادی خود، بخش بزرگی از سهام‌ بنگاه‌های دولتی را در بورس عرضه کند. این عرضه در قالب یک صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله و به ارزش ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان خواهد بود. اینجا درباره این صندوق‌ها و شیوه سرمایه‌گذاری‌اش نوشته‌ایم.
ادامه مطلب
دانلود فیلم Crypto 2019 با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم خارجی Crypto 2019 با کیفیت HD
پیش نمایش فیلم اضافه شد
**کیفیت BluRay 720p اضافه شد***

نام لاتین : Crypto
سال انتشار فیلم: ۲۰۱۹
ژانر(موضوع): هیجان انگیز | جنایی | درام   
ستارگان در فیلم: Alexis Bledel, Luke Hemsworth, Vincent Kartheiser
کارگردان: John Stalberg Jr.
منتشر کننده : نیلو دانلود
مدت زمان فیلم: ۱۰۵ دقیقه
کیفیت :BluRay 1080p+BluRay 720p+BluRay 480p
حجم فیلم:۴۵۰+۹۰۰+۱۸۰۰ مگابایت
فرمت فیلم: MKV
اطلاعات بیشتر: ⇔ IMDB
امتیاز: ۶٫۰  از ۱۰
محصول کشور: آمر
تلویزیون یه برنامه ای پخش کرد و گفت که چاپ پول بی پشتوانه، باعث کاهش ارزش پول ملّی میشه.
یه کم فکر کردم، گفتم خب ما میتونیم از این قضیه علیه آمریکا و اروپا استفاده کنیم.
یعنی بیایم دلار و یوروی بی پشتوانه و چاپ کنیم و پخش کنیم تو بازار، تا ارزش پول اونا بیاد پایین!!!
فکر کنید با این پول های بی پشتوانه چه کارها که نمیشه کرد!؟
مثلا بیام دلار چاپ کنیم و با دلار از کشورهای دیگه وارد کنیم. بعد دوباره بریم صادر کنیم.
در حقیقت کاغذ خالی مصرف میکنیم و حجم
✳️محاسبه نرخ دلار  با استفاده از شاخص قیمت مصرف کننده مرداد 98
♦️شاخص قیمت مصرف کننده مرداد نود و هشت : 180/8
♦️شاخص قیمت مصرف کننده سال هشتاد و دو : 12.624
♦️نرخ دلار سال هشتاد و دو :8،320 ریال
♦️نرخ دلار سنا 98/06/02 : 116،500 ریال
✅محاسبه دلار با روش CPI مورخ 98/06/02:
(180/8÷12/624)*8320=
♦️119،158 ریال
⭕️توضیح صوتی فرمول محاسبه شاخص مصرف کننده در کانال تلگرام زبان فاینانس
وضعیت: در حال پرداخت
سرمایه ی فعال ما: ۵۰۰ دلار

واریز سود: دستی
مجموع برداشت ما: ۱۹۵٫۳۰ دلار

شروع پروژه: ۵۰ روز پیش
مجموع سود ما: ۱۹۵٫۳۰ دلار

مانیتور شده: ۵۰ روز
آخرین پرداخت: ۱۳۹۸٫۱۱٫۰۷

حداقل سرمایه گذاری: ۲۵ دلار
رده بندی ادمین: ۱۰ از ۱۰

پاداش معرفی: ۳%
پرداخت می‌شود
حساب های مورد قبول: پرفکت مانی، بیت کوین، دوج کوین
پلن ها: ۰٫۳۳% تا ۰٫۶۷% روزانه برای ۳۰ تا ۱۸۰ روز (بازگشت سرمایه آخر دوره)
دلار_تهران 13390
دلار_سلیمانیه 13450
دلار_کردستان 13420
دلار_هرات  13200
دلار_مشهد  13350
سکه_امامی     4.600.000
مثقال(آبشده)   1.853.000
قیمت دلار و یورو در صرافی بانک ملی ایران
1397-12-15
10:51
 قیمت خرید دلار آمریکا: 13,150 تومان  (650) 
 قیمت فروش  دلار آمریکا: 13,250 تومان  (650) 
 قیمت خرید یورو: 15,100 تومان  (450) 
 قیمت فروش  یورو: 15,200 تومان  (450) 
اونس جهانی:۱۲۸۷ دلار
مظنه: ۱۸۰۹۰۰۰ تومان
گرم: ۴۱۷۶۴۰ تومان
سکه قدیم: ۴۳۴۶۰۰۰ تومان
سکه امامی: ۴۵۱۰۰۰۰ تومان
سکه نیم: ۲۵۴۹۰۰۰ توم
بعد از تبدیل شدن به ششمین فیلم دیزنی سال 2019 برای عبور از آستانه $ 1B در سراسر جهان هنگامی که در اواسط ماه دسامبر به نقطه عطف رسید ، Frozen 2 اکنون برای بازی در تعطیلات سرمایه گذاری کرده است تا به بزرگترین فیلم انیمیشن همه دوران در جهان تبدیل شود. با برآورد 1.325B دلاری ، دنباله کریس باک / جنیفر لی helmed دارنده رکورد قبلی ، Frozen (1.281B $) و همچنین Incredibles 2 (1.243B $) را به دست گرفت و تاج را به دست گرفت. تقسیم فعلی در F2 449.9 میلیون دلار داخلی و 875.3 میلیون دلار در گیشه بین
افزایش دستمزدهای کارگران به نصف سال ۱۳۹۶ و ۴۰ درصد سال ۱۳۸۹ 
با سقوط ارزش پول ملی، حداقل دستمزد و مزایای قانونی نیروی کار از ۴۰۰ دلار در ماه در سال ۱۳۸۹، به حدود ۱۵۰ دلار در سال ۱۳۹۹ سقوط پیدا کرد.
دستمزد ۱۵۰ دلار در ماه شامل اشتغال رسمی می شود و دستمزد میلیونها نفر شاغل غیررسمی در حدود ۱۰۰ دلار در ماه یا کمتر است.
حداقل دستمزدها در کشورهای عربستان ۸۰۰ دلار، ترکیه ۶۰۰ دلار و چین، عراق و روسیه ۳۰۰ دلار است. میزان دستمزدها در ایران به سطح کشورها
 
وزیر علوم از عدم تغییر در سهمیه های آزمون دکتری 99 خبر داد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، منصور غلامی درباره لایحه ساماندهی سهمیه‌ های ورود به مقاطع مختلف آموزش عالی به هیات دولت ، گفت : سهمیه ها دو بخش هستند بخشی مصوب مجلس هستند که عمده این سهمیه ها مصوب مجلس هستند و بخشی هم در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شده اند . وی ادامه داد : ما برای اصلاح سهمیه هایی که مصوب مجلس بود ، لایحه ای تدوین کردیم که در صحن دولت بررسی می شود اگر تایید شد
جریان سرقت از صندوق امانات بانک فروردین 98
ماجرای سرقت صندوق امانات بانک چیه
اخرین خبرها از سرقت صندوق امانات بانک در فروردین 1398
رئیس پلیس پیشگیرى پایتخت بیان کرد: بانک ها جز برنامه هاى پلیس پیشگیرى است که حتما رصد، پایش و بررسى شوند.
خبرى به کلانترى ما واصل مى شود که یکى از گشتى هاى ما که در خوزه خود در حال ماموریت بودند به موضوعى مشکوک مى شوند و شخصى را مى بینند که وضعیت خوبى ندارد و در حال برداشت پول است به موقعیت اعزام مى شوند و شخص را دستگ
به نام خدا
با توکل بر خدای مهربان این بیمه توانسته از سال شروع به فعالیت خود(1384) تاکنون 1200نفر را به عضویت صندوق در آورد که از این بین تعداد بازنشسته ها به 15 نفر و مستمری بگیران ناشی از فوت 19 نفر و تعداد مستمری بگیران ناشی از کار افتادگی به 3 نفر می رسد.
چطور درآمد کسب کنیم؟
 
در ابتدا طبق آموزش های ما پیش برید و در سایت عضو شید.
سپس یک پرنده قرمز را به قیمت 10 دلار خریداری کنید.
این پرنده قرمز حدودا روزانه 2دلار برای شما تخم میزاره که میتونید 1 دلارشو برداشت کنید.1 دلار دیگشم برای خرید پرنده سیو میشه.
یعنی سر 10 روز شما 10 دلار سرمایه تون برگشته یک پرنده قرمز دیگه هم اضافه شده و از اون به بعد هم درآمدتون میشه روزی 2 دلار.
سر 10 روز بعدی 2 تا پرنده میشه 4 تا و روزانه 4 دلار.
سر 30 روز 8 پرنده و روزانه 8 دلار.
داشتم با دوستم صحبت میکردم و بهش میگفتم با این اوضاع اقتصادی که پیش اومده واقعاً مسافرت رفتن دیگه خیلی سخت شده
دوستم لبخندی بهم زد و گفت همیشه یه راه خوب پیدا میشه حتی تو این اوضاعگفتم مثلاً چه راهی ؟!گفت فقط کافیه بری تو سایت باماگرد و ٦ ماه تو #صندوق سفر ، پس انداز کنیبعد از رسیدن پولت به حد نصاب لازم ، باماگرد یه سفر رایگان متناسب با شرایط دلخواهت و پول پس انداز شُدت ، برات برنامه ریزی میکنه و با امکانات بسیار خوبی که از لحاظ تخفیفی داره تو
 
  با توجه به افزایش گردش مالی در سال جاری (بیش بینی بیش از 3.5 میلیارد تومان) اعضای محترم لطفا دو مورد زیر را رعایت فرمایید تا فعالیت اجرائی صندوق تسهیل یابد.
1 ) بعلت پراکندگی اعضاء و مطابق مصوبات هیات مدیره ، لطفا کنترل موجودی و اقساط خود را از اطلاعات موجود در وبلاگ ، بصورت مستمر انجام دهید تا عملکرد و تراز صندوق بصورت کامل صحه گذاری شود.
2 ) پرداخت بموقع واریزی صندوق
پیش بینی قیمت جهانی طلا در سال ۲۰۲۰ :هر انس طلا در آگوست ۲۰۱۱ در سقف قیمتی ۱۹۲۰ دلار بود. اما پس از آن ریزشی پنج ساله را تجربه کرد و در نوامبر ۲۰۱۶ به قیمت ۱۰۳۶ دلاری سقوط کرد قیمت مجددا تا جولای ۲۰۱۶ به محدوده ۱۳۷۲ دلار رسید
از جولای ۲۰۱۶ تا می ۲۰۱۹ قیمت انس طلا بین محدوده ۱۱۶۰ دلار تا ۱۳۰۰ دلار نوسان خنثی داشت
از تاریخ نوزده می ۲۰۱۹ قیمت انس وارد یک روند صعودی شده است که پیش بینی می شود در سال ۲۰۲۰ این روند صعودی حداقل تا قیمت ۱۶۴۰ دلار ادامه و
تو شرایط کرونا هر کسی یک جوری به هم نوعش کمک می کنه. یه نفر می ره و تو عرصه های میدانی حضور پیدا می کنه . یه نفر هم با پولش ... . البته پولی هم که نداشت . ماهی 500 هزار تومان اجاره ی خونه رو می گرفت و همونو هم یک جا می داد به صندوق قرعه کشی خانوادگی شون . با خودش گفت منم یه کاری بکنم . به مستاجر گفت که این ماه اجارتو نمی خواد بدی. برای پول قرعه کشی هم از پدرش قرض کرد و داد. ماه بعد قرعه کشی بهش افتاد . 5 میلیون و 500 هزار تومان ! هر ماه که پول صندوق 5 میلیون توما
Set of Bustabit scripts. Contribute to alex-snchz/bustabit-scripts development by creating an account on GitHub.
A Few BustaBit Scripts - Good ones - Crypto Currencies 
 
- Page 1 of 2 - A Few BustaBit Scripts - Good ones - posted in Crypto Currencies: first share. Im sharing the 3 bustabit script  that I personally use. They are all ...
Bustabit Script Simulator
BustaBit Script Simulator BETA Join our Discord! Donate to meGo blackDisclaimer ... Calculation. Enable Chart. Use Auto Config (ignores script) (Configure) ...
https://bit.ly/2jSqPdq
Bustabit Script 
Bustabit Have you ever wondered if you could quantify the behavior of gamblers at the casino? Some seem to win the most, some can be reckle…
[SUPER SAFE BUSTABIT SCRIPT][$20] BUSTABIT 100 ...
I'm selling a Bustabit
عده زیادی از فعالان باور دارند،  قیمت دلار امروز چند است ؟ دست بازارساز به صورت پنهان در حال مدیریت روند قیمت هاست و همین عامل موجب شده است که نوسانات قیمتی به میزان بسیار کمی برسد. دیروز دلار تنها 20 تومان افت داشت و امروز نیز همین میزان کاهش برای این ارز به ثبت رسید.
ادامه مطلب
جوانی وارد سوپر مارکت شد ومشغول خرید بود که متوجه کسی شد که سایه به سایه تعقیبش میکنه رو برگرداند زن مسنی را دید که زل زده وی را نگاه می کرد جوان پرسید: مادر چیزی شده که مرا اینطور دنبال میکنی خانم با اشک گفت: تو شبیه پسر مرحومم هستی وقتی مرا مادر صدا زدی خاطرات پسرم را تجدید کردی جوان گفت: خانم این روزگاراست و سنت حیات، یکی میره یکی میاد شما هم خودتو ناراحت نکن.
 زنه در حال رفتن بود که از جوان درخواست کرد دوباره وی را مادر صدا کند. جوان صدا زد ما

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

lapillus