نتایج جستجو برای عبارت :

خداوند عارف عاشق می خواهد نه مشتری بهشت!

برای خداوند فرقی ندارد که تو برایش نماز بخوانی یا نه ! برایش روزه بگیری یا نه !فرقی ندارد چقدر برای عزیزانش ضجه زده باشی ! اما اینها برای من و تو فرق می کند .
و این فرق زمانی شروع شد که من و تو بر سر خدایمان جدل کردیم ،من گفتم من با ایمان ترم تو گفتی من!و فراموش کردیم که خدای هر دویمان یکی است فقط راه اتصالمان به او فرق دارد.به راه های اتصالی یکدیگر به خدا دست نزنیم ! اجازه بدهیم هر کس به گونه ی خودش به خدایش وصل شود نه به شیوه ما!خداوند عارف عاشق می
آیت الله جوادی آملی: جناب حُرّ، اگر در بهشت یادش باشد که با پسر پیامبر(ع) چه کرد، بهشت برایش جهنم می‌شود. اصلا در بهشت یادش نیست و خداوند خطایش را از یادش می‌بَرَد تا در بهشت هیچ اندوهی به او نرسد. بقیه خطاکاران هم چنینند. این خداست...
برای مشاهده ویدیو اینجا کلیک کنید.
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، حمیدرضا عارف (فرزند محمدرضا عارف) که در یک سال گذشته به عنوان رئیس کمیسیون صلح و ورزش منصوب شده بود، از سمت خویشتن استعفا کرد. با استعفای عارف، محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا جایگزین وی در بزرگواری کمیسیون صلح و ورزش کمیته ملی المپیکشد و صبر است حکم وی خلال دو روز آینده از سوی سیدرضا صالحی امیری، مهتر کمیته ملی المپیک صادر شود. گفته می شود کناره گیری عارف حدود سه ماه پیش اتفاق محذوف اما به لطافت رس
عمر زاهد همه طى شد«به تمناى بهشت»او ندانست که در«ترک تمناست بهشت»این چه حرفیست که در«عالم بالاست بهشت»هر کجا وقت خوش افتادهمانجاست بهشت ...!دوزخ از تیرگی بخت درون من و توستدل اگر تیره نباشد همه دنیاست بهشت...!
✍️صائب تبریزی
بهشت .....بهشت خونه ی شماست بابا ...وقتی در رو باز میکنم و میبینم روی مبل نشستی ....بهشت،دستای شماست بابا وقتی بغلم میکنی ...بهشت،آغوش امنته .....بهشت قربون صدقه هاته ‌...بهشت اشکاته وقتی از سامرا میگی ....بهشت شمایی بابا ...بقیش جهنمه ......+بابا یک ماه برای بازسازی حرم سامرا رفته بود ....
آیت الله العظمی خامنه ای:نماز شب را ترک نکنید و لو اینکه قضایش را بجا آورید.به فرموده امام صادق (ع) :نماز شب خوان جزو شیعیان ماست.خداوند در بهشت بر نماز شب خوانان تجلی می کند و پاداش آنان را خودش می‌دهد.نماز شب باعث داخل شدن به بهشت می شود.کسی که برای نماز شب بلند شود و خانواده و بچه هایش را هم بلند کند و باهم نماز شب بخوانند، همه آنان جزو ذاکران خداوند نوشته می شوند.
کودکی که آماده تولد بود، نزد خداوند رفت و از او پرسید:«می‌گویند فردا شما مرا به زمین می‌فرستید، اما من به این کوچکی و بدون هیچ کمکی چگونه می‌توانم برای زندگی به آنجا بروم؟»
خداوند پاسخ داد: « از میان تعداد بسیاری از فرشتگان، من یکی را برای تو در نظر گرفته‌ام. او از تو نگهداری خواهد کرد.»اما کودک هنوز مطمئن نبود که می خواهد برود یا نه :«اما اینجا در بهشت، من هیچ کار جز خندین و آواز خواندن ندارم و اینها برای شادی من کافی هستند.»
خداوند لبخند زد
چه چیزهایی عامل گشایش درهای بهشت می‌شود
وقتی انسان اعمالش را برای پروردگار عالم انجام داد و تبیین کرد که عمل من  فقط برای خدا باشد در روایات داریم که خداوند  درهای بهشت را به روی خود باز می‌کند.
نخست؛ «من کان فی الدنیا غافلاً و هو فی النار»؛ هر کس در دنیا غافل شود در آتش جهم خواهد بود بنابراین باید از غفلت هم دوری جست تا بتوان ابواب جنان را باز کرد.
دوم؛ خدمت به خلق خدا که در روایات بسیاری داریم که اگرکسی به خلق خدا خالصانه خدمت کند خدای متعا
وقتی بهمون می گن عارف رو نام ببرید! میگیم آیت الله قاضی آیت الله بهجت. در صورتی که بعضی از شهدا هم عارف هستند چطوری؟ همان طور که حضرت داوود با جنگ عارف شد. حضرت داوود جالوت رو کشت بهش چی دادند؟ ملک و حکمت و علم. 
 فَهَزَمُوهُم بِإِذْنِ اللَّهِ وَقَتَلَ دَاوُودُ جَالُوتَ وَآتَاهُ اللَّهُ الْمُلْکَ وَالْحِکْمَةَ وَعَلَّمَهُ مِمَّا یَشَاءُ....   پس آنان را به اذن خدا شکست دادند، و داوود، جالوت را کشت، و خداوند به او پادشاهی و حکمت ارزانی داشت،
بسم‌الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
جناب آقای استاد فاطمی نیا
باعرض سلام و آرزوی عافیت وسلامتی 
آیا میتوانم با توجه به حدیث عنوان بصری 
به استناد به جمله مولایمان حضرت اباعبدالله امام جعفر صادق علیه الاف السلام که فرمودند علم نوری است که خداوند بر هرکه بخواهد اعطا می‌فرماید
این نظرتان را که فرمودید
 یک عارف باید در ابتدا آیت الله و مجتهد باشد و بعد از آن عارف گردد؟را رد کنم و بگویم تقوی کافی است و عمل به یقینیات کافی
سخن عشق، بیان خاموشی‌ست، گفتِ نگفتن است. سالک خدا، مجرای آوای خداست، چرا که آنجا که سخن نیست موسیقی‌ست و موسیقی کلمه است که به رقص برخاسته. عارف عاشق، رقصان است، چه خفته چه بیدار، چه نشسته چه برخاسته، عالم از او در رقص است.
عارف محتکر از نور باخته است، عارف بخشنده با موسیقی برده است. عرفان عشق، بیان موسیقی خداست. کلمات خوانده‌شده کاری نمی‌کنند، آن همّت سالک است که برخیزد، بیرون رود و آنچه از درون آموخته در بیرون بیامیزد و صحنه‌ی دلمرده‌ی
بسم‌الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
جناب آقای استاد فاطمی نیا
باعرض سلام و آرزوی عافیت وسلامتی 
آیا میتوانم با توجه به حدیث عنوان بصری 
به استناد به جمله مولایمان حضرت اباعبدالله امام جعفر صادق علیه الاف السلام که فرمودند علم نوری است که خداوند بر هرکه بخواهد اعطا می‌فرماید
این نظرتان را که فرمودید
 یک عارف باید در ابتدا آیت الله و مجتهد باشد و بعد از آن عارف گردد؟را رد کنم و بگویم تقوی کافی است و عمل به یقینیات کافی
دکتر عارف خلخالی کیست ؟
دکتر عارف خلخالی متولد 1350 در مشهد و مدرک تحصیلی دکتری با گرایش سلولی ملکولی میباشد و مخترع سوزن میکرو مانی پلاتور در سال ۷۲ و پودر سوپر فود NBS می باشد.

غذای سوپر فود کاملترین مکمل غذایی و حاوی صد ها ریز مغذی و ویتامین لازم برای بدن و  منیزیم ویتامین B1. B3 .B.9 .B12 .B6 ویتامین E . A . C . آهن. کلسیم. روی . امگا3 . تریپتوفان کولین. وگلوسیدها و... میباشد و علاج بیماری هاست.
پژوهشگر ، مخترع و تولید کننده : جناب آقای دکتر ” عارف خلخالی”
س
دکتر عارف خلخالی کیست ؟
دکتر عارف خلخالی متولد 1350 در مشهد و مدرک تحصیلی دکتری با گرایش سلولی ملکولی میباشد و مخترع سوزن میکرو مانی پلاتور در سال ۷۲ و پودر سوپر فود NBS می باشد.

غذای سوپر فود کاملترین مکمل غذایی و حاوی صد ها ریز مغذی و ویتامین لازم برای بدن و  منیزیم ویتامین B1. B3 .B.9 .B12 .B6 ویتامین E . A . C . آهن. کلسیم. روی . امگا3 . تریپتوفان کولین. وگلوسیدها و... میباشد و علاج بیماری هاست.
پژوهشگر ، مخترع و تولید کننده : جناب آقای دکتر ” عارف خلخالی”
س
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
داستان
نزد شخص عارفی رفت و گفت من از مریدان توام مرا شاگردی و همراهی بپذیر
عارف گفت اجازه دهیم تا دقیقه ای برچشمانت خیره شوم که چشم دروغ نمی‌گوید
سپس عارف گفت تو توان تحمل حقیقت رانداری ، 
گفت به من ثابت کن
گفت جمله ای میگویم حقیقت محض ولی تورا با من دشمن خواهد نمود
گفت اگر مرد خدایی بگو و از خصومت چون منی نترس
عارف گفت.توچگونه دنبال خوشبختی خود و دیگرانی که سنگ های محل ادرار و مدفوع ت
 روزى مردی نزد عارف اعظم آمد و گفت من چند ماهى است در محله اى خانه گرفته ام روبروى خانه ى من یک دختر و مادرش زندگى مى کنند هر روز و گاه نیز شب مردان متفاوتى انجا رفت و امد دارند مرا تحمل این اوضاع دیگر نیست. عارف گفت شاید اقوام باشند گفت نه من هر روز از پنجره نگاه میکنم گاه بیش از ده نفر متفاوت می ایند بعدازساعتى میروند. عارف گفت کیسه اى بردار براى هرنفر یک سنگ درکیسه انداز چند ماه دیگر با کیسه نزد من بیا تا میزان گناه ایشان بسنجم .

ادامه مطلب
به عقیده خیام هر کس که در این دنیا بتواند شاد زندگی کند و از زندگیش لذت ببرد، بطور حتم بعد از مرگش نیز در بهشت خواهد بود.زیرا کسی که زندگی شادی داشته باشد به طور طبیعی نه به کسی ظلم می کند و نه تفکرات منفی نسبت به دیگران دارد.
پس دنیا و آخرتش برای او بهشت خواهد بود.بنابراین نباید زندگی را به خود سخت گرفت و به خود وعده فردایی بهتر داد..
گردون نگری ز قد فرسوده ماستجیحون اثری ز اشک پالوده ماستدوزخ شرری ز رنج بیهوده ماستفردوس دمی ز وقت آسوده ماست
ز بهشت‌ که‌ بیرون‌ آمد،  دارایی‌اش‌ فقط‌ یک‌ سیب‌ بود. سیبی‌ که‌ به‌ وسوسه‌ آن‌ را چیده‌ بود.و مکافات‌  این‌ وسوسه‌ هبوط‌ بود.فرشته‌ها گفتند: تو بی‌ بهشت‌ می‌میری. زمین‌ جای‌ تو نیست. زمین‌ همه‌ ظلم‌ است‌ و فساد. و انسان‌ گفت: اما من‌ به‌ خودم‌ ظلم‌  کرده‌ام...زمین‌ تاوان‌ ظلم‌ من‌ است. اگر خدا چنین‌ می‌خواهد، پس‌ زمین‌ از بهشت‌ بهتر است.خدا گفت: برو و بدان‌ جاده‌ای‌ که‌ تو را دوباره‌ به‌ بهشت‌ می‌رساند، از زمین‌ م
من عاشق شدم وگرنه این بی قراریم دلیل دیگری ندارد. من عاشق شده ام وگرنه این هوس ناتمام حرف زدن با محدثه چیست؟! من عاشق شدم وگرنه این دلیل خوشحالی، این میل بوسیدن برای چیست؟! من عاشق شدم و دیگر نه می خواهم و نه می توانم باز گردم به تنهایی خویش، محدثه من، این بینوا عاشقت را در تنهایی خود جا می دهی؟! از من دور هستی و خداوند در فکر است که تو را چگونه خلق کرده است که بنده سر به راهش را اینچنین از او غافل کرده ای. باز می گویم: دوستت دارم. با اینکه نوشتنش ه
فیلم با ژانر ماورایی خود سعی در نشان دادن ایمان داشتن به خداوند و تحمل سختیها و تسلیم در برابر خداوند و نداشتن ایمان و یا ضعف آن را در قالب یک خانواده که زن و شوهری جوان دو فرزند خود را در حادثه‌ای از دست می‌دهند را به نمایش بگذارد(در واقع این چیزی است که جامعه امروز جهانی خصوصا جامعه ما شدیدا با آن مواجه است از یک سو ایمان ظاهری یا همان ریاکاران و متظاهران و از سوی دیگر مومنین واقعی که در شرایط سخت امروز خم بر ابرو نمی آورند) .
ولی زن دیگر تحم
روزی عارف پیری با مریدانش از کنار قصر پادشاه گذر میکرد.شاه که در ایوان کاخش مشغول به تماشا بود، او را دید و بسرعت به نگهبانانش دستور داد تا استاد پیر را به قصر آورند.عارف به حضور شاه شرفیاب شد.شاه ضمن تشکر از او خواست که نکته ای آموزنده به شاهزاده جوان بیاموزد مگر در آینده او تاثیر گذار شود.


ادامه مطلب
سال‌ها گفته بودی و شنیده بودی، زمزمه کرده بودی و گریسته بودی، بیتاب شده بودی و گریبان‌ چاک کرده بودی  و حالا...زمان آن است که یک‌عمر دل‌تنگی را فراموش کنی!
وقتش رسیده که در میان گریه بخندی و با خنده از شوق اشک بریزی.
یادش به خیر در دنیا همیشه می‌گفتی:
بهشت ارزانی خوبان عالم
بهشت من تماشای حسینه
حالا این بهشت، این تو، این هم...
چطور می‌توانی عطش یک‌عمر را با دیدنش خاموش‌ کنی؟
سرور جوانان بهشت اینجاست و دوستانش شیرینی لحظه‌ دیدار را حس می‌ک
فردی از عارف خواست که او را موعظه کند.
عارف گفت :
 مرنج و مرنجان!
 گفت: 
«مرنجان را فهمیدم یعنی کسی را اذیت نکنم ولی «مرنج» یعنی چی؟ چه‌طور می‌توانم ناراحت نشوم !؟ مثلا وقتی بفهمم کسی مرا غیبت کرده یا فحش داده ، چه‌طور نباید برنجم؟»
عارف پاسخ داد :
« علاج آن است که خودت را کَسی ندانی ،، و اگر خودت را کسی ندانستی دیگر نمی‌رنجی! »
جفا کشیم و ملامت خوریم و خوش باشیم
که در طریقت ما کافری‌ست رنجیدن
عارف را به عکاسی و فیلترهایی که ساخته می‌شناسم. مهربان است و برای دوستی ارزش قائل است. از نظر او رشت، شهری‌ست سرزنده. لنگرود را مناسب عیاشی می‌داند. عاشق این است که جمعه‌ها به چمخاله برود و فریدون فروغی گوش کند. دیشب بعد از پایانِ تورِ رشت‌گردی، حس کردم مردی جوان به من زل زده. سرم را بالا گرفتم. عارف بود! چشم‌هایم گرد و دهانم باز شد! هنسفری را از گوشم درآوردم و او را در آغوش گرفتم. همراه دو نفر از دوستانش بود. نام‌هایشان را یادم نیست، ولی یک
شرح دعای روز بیستم



 
اللهم افتح لی فیه ابواب الجنان                        خدایا در این روز برای من درهای بهشت را بگشای
و اغلق عنی فیه ابواب النیران                          و درهای آتش دوزخ را ببند
 و وفقنی فیه لتلاوه القرآن                                و مرا توفیق تلاوت قرآن عطا فرما
یا منزل السکینه فی قلوب المومنین                 ای فرود آورنده وقار و سکینه بر دل‌های اهل ایمان

شرح دعا
منظور از ”اللهم ا
مَا کَانَ لِنَبِیٍّ أَن یَکُونَ لَهُ أَسْرَىٰ حَتَّىٰ یُثْخِنَ فِی الْأَرْضِ تُرِیدُونَ عَرَضَ الدُّنْیَا وَاللَّهُ یُرِیدُ الْآخِرَةَ وَاللَّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ
هیچ پیامبری حق ندارد اسیرانی (از دشمن) بگیرد تا کاملاً بر آنها پیروز گردد (؛ و جای پای خود را در زمین محکم کند)! شما متاع ناپایدار دنیا را می‌خواهید؛ (و مایلید اسیران بیشتری بگیرید، و در برابر گرفتن فدیه آزاد کنید؛ ولی خداوند، سرای دیگر را (برای شما) می‌خواهد؛ و خداوند قادر و حک
به نام خداوند رنگین کمان
خداوند بخشنده و مهربان خداوند گل های رنگا و رنگخداوند پروانه های قشنگ خداوند ماه و خداوند آبآفرینندگارِ نور و آفتاب خداوند دریا و باد و بارانخداوند بخشنده ی مهربان خداوندی که از همه برتر استکه او اولین بوده و آخر است خدایا به ما مهربانی بدهدلی بزرگ و آسمانی بده دلی صاف باشد و زلال تر از آبدلی پر نور باشد و گرم چون آفتاب
 
 سعید فلاحی (زانا کوردستانی)
 ✍امام رضا علیه السلام به خداوند خوشبین باش، زیرا هر که به خدا خوشبین باشد، خدا با گمانِ خوشِ او همراه است، و هر که به رزق و روزى اندک خشنود باشد، خداوند به کردار اندک او خشنود باشد، و هر که به اندک از روزى حلال خشنود باشد، بارش سبک و خانواده اش در نعمت باشد و خداوند او را به درد دنیا و دوایش بینا سازد و او را از دنیا به سلامت به دارالسّلامِ بهشت رساند. تحف العقول، ص۴۴۹ 
 ┄┅┅❅❅┅┅┄ 
چند سالی بود که معنی و تفسیر آیه 73 سوره زمر مرا بخود مشغول نموده بود.
(وَ سِیقَ الَّذِینَ اتَّقَوْا رَبَّهُمْ إِلَی الْجَنَّةِ زُمَرا|(زمر73ً )
یعنی مومنین را به سمت بهشت می کشند .
از خود پرسیدم چرا گفته شده به سمت بهشت میکشند!!
تمام کتب و تفاسیر مختلف را دیدم نتیجه ای حاصل نشد تا اینکه به روایتی از امام صادق علیه السلام در بحار الانوار برخورد نمودم .که می فرماید:
مومنین و دوستان سید الشهدا (ع) در روز حساب از خدا می خواهند قبل از ورود به بهشت مولای
دکتر #عارف_خلخالی متولد 1350 در #مشهد و مدرک تحصیلی دکتری با گرایش سلولی ملکولی میباشد و مخترع سوزن میکرو مانی پلاتور در سال ۷۲ و پودر سوپر فود NBS می باشد.
مخترع و تولید کننده : جناب آقای دکتر  عارف خلخالی
 
سوپرفود ان بی اس SuperFood-NBS
۰۹۹۲۱۸۰۳۷۹۷ ۰۹۳۶۶۵۹۷۲۰۴ سفارش و مشاوره تلفنی از 9 صبح تا 9 شب یکسره
 من یک دخترم...
لوس پدر، عشق مامان و همبازی برادر.همیشه قبل از خواب، خیالبافی می کنم.همیشه هنگام خرید، بهانه ی عروسکی دیگر را می گیرم.هر شب، در آغوش پدرم می خوابم؛و صبح ها با بوسه ی مادرم از خواب بیدار می شوم.عاشق رنگ بنفش و صورتی ام.عاشق چشمان آبی و موهای خرمایی ام.عاشق خانه ای هزار طبقه کنار قصر سفیدبرفی ام.ولی با اینکه هیچ کدام از اینها را ندارم، خوشحالم.چون می دانم بهترین مخلوق خداوند هستم؛مهربان تر ازسفید برفی، زیباتر از سیندرلا،بازیگوش
احادیث ائمه درباره ی حفظ قرآن کریم
 
حضرت محمد(ص) می فرمایند:(قرآن را حفظ کنید چرا که خداوند قلبی را که در خود قرآن را جای داده است عذاب نمی کند)
پیامبر(ص)فرمودند:(درجات بهشت به تعداد آیات قرآن است .چون صاحب قرآن وارد بهشت شود به او گفته می شود بخوان و بالا برو که هر آیه ای درجه ای از بهشت است.پس در آن روز درجه ای بالاتر از درجه ی حافظ قرآن نیست.)
رسول اکرم فرمودند:(حافظان قرآن سرشناسان اهل بهشتند.)
حضرت محمد(ص) فرمودند:(شریفترین امت من حافظان قرآن و
احادیث ائمه درباره ی حفظ قرآن کریم
 
حضرت محمد(ص) می فرمایند:(قرآن را حفظ کنید چرا که خداوند قلبی را که در خود قرآن را جای داده است عذاب نمی کند)
پیامبر(ص)فرمودند:(درجات بهشت به تعداد آیات قرآن است .چون صاحب قرآن وارد بهشت شود به او گفته می شود بخوان و بالا برو که هر آیه ای درجه ای از بهشت است.پس در آن روز درجه ای بالاتر از درجه ی حافظ قرآن نیست.)
رسول اکرم فرمودند:(حافظان قرآن سرشناسان اهل بهشتند.)
حضرت محمد(ص) فرمودند:(شریفترین امت من حافظان قرآن و
للیمَّ افْتَحْ لی فیهِ أَبْوابَ الْجِنانِ وَأَغْلِقْ عَنّى فیهِ أَبْـوابَ النّـیران
و به شما پاداش قرآن یا پاداش صالحان در مؤمنان داده می شود.
بهشت “عقل” است ، نه “انکار”
بهشت زندگی پرهیزکاران و سفیدهاست.
قیمت بهشت ​​”کارهای عدالت” است.
درهای بهشت ​​از طریق “خداپرستی” ، “سرقت” ، “اطاعت” و “عدالت” برای بشر باز است.
اگر در دعای امروز از خدا خواسته شده است که دروازه های بهشت ​​را باز کند ، ما نیز باید به بهشت ​​را آماده کنیم. ورود
(ابواب) جمع کلمه ی (باب) وبه معنی (درب) می باشد .
خداوند متعال تعداد درب های بهشت را درقرآن کریم هشت درب ذکرکرده است ؛ همانطورکه که حضرت محمد صلی الله علیه وآله وسلم درحدیث متواتری فرموده است : (فِی الْجَنَّةِ ثَمَانِیَةُ أَبْوَابٍ فِیهَا بَابٌ یُسَمَّى الرَّیَّانَ لا یَدْخُلُهُ إِلا الصَّائِمُونَ) یعنی : دربهشت هشت درب موجود است که یکی ازآنها ریان نامیده می شود وغیراز روزه داران کسی ازآن درب وارد نمی شود .( به روایت بخاری ومسلم)
ازسوی دیگر خد
عارف آیت الله سید علی قاضی طباطبایی (۱۳۲۵–۱۲۴۸ خورشیدی)، فقیه، حکیم و عارف شیعه سده سیزده و چهارده خورشیدی بود. لقب آیت الله، آیت الله العظمی علامه، عارف بالله، سید الاولیا تاریخ تولد ۹ اردیبهشت ۱۲۴۵ زادگاه: تبریز ایران محل تحصیل: تبریز - نجف محل مرگ۱۶ بهمن ۱۳۲۵ نجف مدفن: وادی السلام اطلاعات علمی شاگردان: آیت الله قاضی طی سه دوره، اخلاق و عرفان اسلامی را با کلام نافذ و عمل صالح خویش تدریس فرمودند و در هر دوره شاگردانی پرورش دادند که هر کدام ا
#حدیث_مهدوی 
امام محمد باقر(ع)
«من مات و لیس له امام فمیتته میتة جاهلیة و من مات و هو عارف لامامه، لم یضره تقدم هذا الأمر او تأخر، و من مات و هو عارف لامامه کان کمن هو مع القائم فی فسطاطه».
-«هر کس بمیرد و امامش را نشناسد مرگ او مرگ جاهلی است، و هر کس بمیرد در حالی که امامش را می شناسد برای او آسیبی نمی رسد که امر ظهور زود باشد و یا دیر شود. کسی که با شناخت امام از دنیا برود همانند کسی است که در فرماندهی قائم علیه‌السلام باشد».
اصول کافی/ ج1/ ص303
#حدیث_مهدوی 
امام محمد باقر(ع)
«من مات و لیس له امام فمیتته میتة جاهلیة و من مات و هو عارف لامامه، لم یضره تقدم هذا الأمر او تأخر، و من مات و هو عارف لامامه کان کمن هو مع القائم فی فسطاطه».
-«هر کس بمیرد و امامش را نشناسد مرگ او مرگ جاهلی است، و هر کس بمیرد در حالی که امامش را می شناسد برای او آسیبی نمی رسد که امر ظهور زود باشد و یا دیر شود. کسی که با شناخت امام از دنیا برود همانند کسی است که در فرماندهی قائم علیه‌السلام باشد».
اصول کافی/ ج1/ ص303
شرح دعای روز بیستم ماه مبارک رمضان از آیت الله مجتهدی (ره)
اللهم افتح لی فیه ابواب الجنان؛در اینجا منظور از اینکه می گوییم خدایا! درهای بهشت را بر روی من بگشای این است که خداوند ما را از گناهانی که در طول عمر خویش انجام داده ایم پاک سازد و حسنات و کارهای نیک ما را افزون سازد؛ چرا که تا انسان گنهکار باشد و از خیرات و حسنات به دور باشد، بهشت بر او حرام خواهد بود و تنها هنگامی دربهای بهشت روی او گشوده می شود که هیچ گناهی بر او نباشد و اینکه می گوییم
پاورپوینت درباره عارف قزوینی
پاورپوینت درباره عارف قزوینی، در حجم 9 اسلاید، همراه با تصاویر. عارف در سال ۱۲۵۹ هجری شمسی در قزوین متولد شد. پدرش «ملاهادی وکیل» بود. عارف صرف و نحو عربی و فارسی را در قزوین فراگرفت. خط شکسته و نستعلیق را بسیار خوب می‌نوشت. موسیقی را نزد میرزاصادق خرازی ...
درک حضور


در هنگام نماز انسان با خداوند ارتباط برقرار می کند ، ولی این ارتباط با دل و
قلب نمازگزار است نه با گوش و چشم ، زیرا خداوند با چشم سر قابل رؤیت نمی باشد و
ما با فکر و دل خودمان با خداوند ارتباط می گیریم
با فکر خود به سخنانی که در هنگام عبادت بر زبان جاری می کنیم اندیشه نموده و
با دل خودمان حضور و آگاهی او را از خود ، درک می کنیم
وقتی نمازگزار توجّه نمود که در برابر چه کسی ایستاده و با چه کسی سخن می گوید
، و در مقابل چه عظمتی قرار گرفته ، خ
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین بازگشت پول)
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین ...efileforosh.ir › 2019/12/12 › کتاب-چگونه-هر-شخصی-را-عاشق-خود-کن...۲۱ آذر ۱۳۹۸ - کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین بازگشت پول) ... بعضی افراد به سایت شاهین زند با نام نوین بینش پیام ارسال می کنند و ...
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین ...tesar.loxblog.com › post › کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم (...کتاب چ
برای تو مینویسمتویی که پادکست و فیلم و متن و عکس و موسیقی را دوست داری.برای تو مینویسم و این بار برایت نمیفرستمش.میگذارم بماند اینجا تا یک روزی، جایی، وقتی اگر گذرت افتاد بخوانی.ای تو نزدیک‌ترین به منِ عاشق. که فکر میکنم هر چه از من کشف کرده باشی، هنوز پا به این غار تنهایی نگذاشته‌ای. اینجا شکل دیگری از من است. بدون آن سکوت‌ها و شیطنت‌ها. اینجا من، منم و عقل و احساسم دستشان توی یک کاسه‌ است. اینجا من با خودم قهر نیستم. بی‌پرده و شفافم. حتی بر
من عاشق وبلاگ نویسی ام-من عاشق کتابم-من عاشق عکاسیم-من عاشق نویسندگیم-من عاشق هوای بارونی ام-من عاشق صدای بارونم-من عاشق لوازم تحریری ام-من عاشق آشپزی ام-من عاشق شعرم-من عاشق گل طبیعی و گلدونم-من عاشق هوای ابری ام-من عاشق لباسای زمستونی ام-من عاشق لبو و انبه ام-من عاشق شلوغی ام-من عاشق پارچه چهارخونه و گل گلی ام-من عاشق ادکلن های خنکم-من عاشق کتونی ام مخصوصا آل استار-من عاشق آش رشته ام-من عاشق کرانچی و لواشک و ترشیجاتم-من عاشق دوچرخه سواری ام-م
روزی عارف پیری با مریدانش از کنار قصر پادشاه گذر میکرد.شاه که در ایوان کاخش مشغول به تماشا بود، او را دید و بسرعت به نگهبانانش دستور داد تا استاد پیر را به قصر آورند.عارف به حضور شاه شرفیاب شد.شاه ضمن تشکر از او خواست که نکته ای آموزنده به شاهزاده جوان بیاموزد مگر در آینده او تاثیر گذار شود.
استاد دستش را به داخل کیسه فرو برد و سه عروسک از آن بیرون آورد و به شاهزاده عرضه نمود و گفت: "بیا اینان دوستان تو هستند، اوقاتت را با آنها سپری کن."


ادامه مط
روزی یک مرد روحانی با خداوند مکالمه ای داشت: خداوندا! دوست دارم بدانم بهشت و جهنم چه شکلی هستند؟ خداوند او را به سمت دو در هدایت کرد و یکی از آنها را باز کرد، مرد نگاهی به داخل انداخت، درست در وسط اتاق یک میز گرد بزرگ وجود داشت که روی آن یک ظرف خورش بود، که آنقدر بوی خوبی داشت که دهانش آب افتاد. افرادی که دور میز نشسته بودند بسیار لاغر مردنی و مریض حال بودند، به نظر قحطی زده می آمدند، آنها در دست خود قاشق هایی با دسته بسیار بلند داشتند که این دست
«١٥»قُلْ‌ أَ أُنَبِّئُکُمْ‌ بِخَیْرٍ مِنْ‌ ذلِکُمْ‌ لِلَّذِینَ‌ اتَّقَوْا عِنْدَ رَبِّهِمْ‌ جَنّاتٌ‌ تَجْرِی مِنْ‌ تَحْتِهَا الْأَنْهارُ خالِدِینَ‌ فِیها وَ أَزْواجٌ‌ مُطَهَّرَةٌ‌ وَ رِضْوانٌ‌ مِنَ‌ اللّهِ‌ وَ اللّهُ‌ بَصِیرٌ بِالْعِبادِ بگو:آیا شما را به بهتر از اینها(که محبوب شماست)خبر دهم‌؟براى کسانى که تقوا داشته باشند،نزد پروردگارشان باغهایى(بهشتى)است که از زیر(درختان)آن نهرها جارى است.براى همیشه در آنجا(بهره‌مند)
میگویند انسان،عاشق تصوراتش میشود!اما من،تصوراتم عاشقم شد!در کلبه‌ای که در فکرم ساختم،خندیدم و خندیدی،گریستم و گریستی،گفتم و شنیدم،عاشق شدم وعاشق شدی!اما نه!تو هرگز عاشق نشده‌ای!این تصویرت بودکه عاشقم بود!آری این تصویرت بودکه با من میخندید،میگفت و می‌شنیدماما تو هرگز نمیگوییو من میشنوم!صدایت را میگویم،در فکرم!
نظر شما در مورد حور بهشتی و این‌که این نعمت مخصوص مردان است یا این‌که به زنان مؤمن نیز داده می‌شود چیست؟ و آیا در این مورد با توجه به آیات قرآن و روایات مستند اجماع وجود دارد یا نه؟
پاسخ اجمالی
 
یکی از نعمت های خداوند، در پاداش کارهای نیک و ایمان به خدا، بهشت و نعمت های آن است. برای ورود به بهشت، فرقی میان زن و مرد نیست و از جمله پاداش های خداوند در بهشت «حور العین» است که قرآن و روایات به آن اشاره کرده است.بنابر گفته ی اغلب مفسرین، در بهشت از
یه اشتباهی هست که بین انسان ها باب شده که میگن اگه کار خوب بکنیم میریم بهشت پیش حوریان و شراب و باغ و فلان بله البته درسته ولی اینکه بیایم نعمت های بهشتی را فقط اینارو بدونیم ذهنیت اشتباهیه چرا که تو قرآن آمده بالاترین نعمت بهشت لقاء و دیدار اوست یعنی ملاقات خداوند بزرگ و آفریننده هر چیزی که میبینی و تصور میکنی به نظرت چه چیزی میتونه بزرگ تر باشه که آفریننده جهان رو ببینی واقعا شگفت انگیزه نه؟ و اینکه خود ما متاسفانه با درک کردن این موضوع باز
۶۱- دعاکننده موردمباهات خداوند شود
۶۲- فرشتگان برای او طلب آمرزش می کنند
۶۳- از نیکان مردم پس از ائمه اطهار می شود
۶۴- این دعا اطاعت ازاولی الامر است که خداوند اطاعتشان راواجب ساخته است
۶۵- مایه خرسندی خداوند میشود
۶۶-مایه خشنودی پیغمبر می گردد
۶۷-این دعا خوشایندترین اعمال نزد خداوند است
۶۸- قرائت کننده دعای فرج ازکسانی خواهدبود که خداونددر بهشت به اوحکومت دهد
۶۹- حساب او آسان می شود
۷۰- این دعا درعالم برزخ وقیامت مونس مهربانی خواهد بود
دیشب خواب تورا دیدم عارف جدید

آهنگ دیشب خواب تورا دیدم از فیلم سلطان قلبها

آکورد گیتار آهنگ دیشب خواب تورا دیدم عارف

اهنگ جدید عارف دیشب خواب تورا دیدم

دانلود آهنگ عارف دیشب خواب تورا دیدم جدید

دانلود آهنگ دیشب خواب تورا دیدم از گوگوش
دیشب خواب تو را دیدم عارف جدید

عارف دیشب خواب تورا دیدم ورژن جدید

دانلود آهنگ بسیار زیبا و جدید دیشب خواب تورا دیدم از عارف با لینک دانلود مستقیم
دریافت آهنگ های عارف به راحتی در سایت آرت موزیک
دانلود موزی
این مطلب را از دست ندهید: با این ذکر از آتش جهنم در امان بمانید!

آیا مقصود از در‌های دوزخ، همان طبقات جهنم است؟
ممکن است درهاى جهنم به معناى درهایى باشد که بر حسب اعمال انسان‌ها تنظیم شده است و هر گروهى را به تناسب عمل خود به دوزخ می‌برند، همان‌گونه که درهاى بهشت نیز چنین است؛ لذا یکى از درهاى آن «باب المجاهدین» نام دارد، و در کلام امام على (ع) نیز آمده است: «إِنَّ الْجِهَادَ بَابٌ مِنْ أَبْوَابِ الْجَنَّة»؛ جهاد درى از درهاى بهشت است.
دربا
بهار امثال در سال های اخیر یکی از بهترین سال های بهاری بود که مناطق خراسان جنوبی رو فرا گرفت البته در اکثر نقاط کشور بارندگی زیاد بود به بعضی ها به شادی گذشت و به بعضی ها با غم و اندوه و این رسم روزگاره پایان هر خوشی غم است و پایان هر شکستی پیروزی ایست . شر و خیر اعمالی ایست که خداوند بندگانش را می ازماید و انها را در امتحان قرار می دهد 
باید در این امتحان الهی  به نشانها و حکمت های خداوند بنگریم و شاکر نعمتهای خداوند باشیم  که انسانها را با شر و
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
سؤالش را اینگونه مطرح کرد که در زمانهای گذشته مردم پیامبر داشتند ولی امروز که پیامبری نیست تا مرا راهنمایی کند خداوند بر اساس چه منطقی میتواند مرا عذاب کند؟
گفتم
منطق عقل
شما در نبود پیامبر به فتوای عقل عمل کن خداوند به هیچ وجه شمارا عذاب نکرده در بهترین جای بهشت جای میدهد،
اگر پیامبر بود مانند عقلت می‌گفت دروغ و غیبت و بددلی و بدگمانی و خیانت در امانت و خیانت به ناموس دیگران و قضاوت
 
در پنج‌شنبه آخر سال به بهشت زهرا (س) نرویدرئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران از مردم خواست که در پنج‌شنبه آخر سال برای زیارت اهل قبور به بهشت زهرا (س) مراجعه نکنند.
 
خداکرمی در پایان اظهارکرد: سازمان بهشت زهرا (س) در این چند روز مدام از مردم درخواست کرده است که به زیارت اهل قبور نیایند اما از آنجایی که زیارت رفتگان یکی از آیین‌های مرسوم ایرانیان است، نگران هستیم که مبادا تعداد افراد مراجعه‌کننده در روزهای پایانی سال به‌ویژه پنج‌شنبه و جمع
امروز شاهد عقد دو کبوتر عاشق بودم
دخترخاله ی ما چند سالی بود دل در گرو آقایی داده بود و عاشق شده بود.این آقا هم عاشق دخترخاله ی ما
بعد از چند سال بالاخره به هم رسیدن و امروز اسمشون رفت تو شناسنامه ی هم
ان شالله همه ی دختر پسرهای سایت خانواده برتر ازدواج کنن و همه ی کبوترهای عاشق به هم برسن.الهی آمین.
بهار امثال در مقایسه با سال های اخیر یکی از بهترین سال های بهاری بود که مناطق خراسان جنوبی رو فرا گرفت البته در اکثر نقاط کشور بارندگی زیاد بود به بعضی ها به شادی گذشت و به بعضی ها با غم و اندوه و این رسم روزگاره پایان هر خوشی غم است و پایان هر شکستی پیروزی ایست . شر و خیر اعمالی ایست که خداوند بندگانش را می ازماید و انها را در امتحان قرار می دهد 
باید در این امتحان الهی  به نشانها و حکمت های خداوند بنگریم و شاکر نعمتهای خداوند باشیم  که انسانها
وضو نور است
علامه حسن زاده آملی:
آری ای برادر!
بدان که وضو نور است و تداوم آن، باعث ارتقا به عالم قدس‌ خواهد شد، بدان که این دستور با برکت، نزد بزرگان علم و عمل تجربه شده است، پس ای سالک کوی یار، بر تو لازم است که اولاً؛ همیشه آن را انجام دهی و ثانیاً همت عالی داشته باشی و پس از نماز، از خدای - تبارک و تعالی - آنچه را که باقی و جاودانه است بخواهی و از او به جز او را نخواهی و با زبان حال، این گونه مترنّم باشی:
ما از تو نداریم به غیر تو تمنّا/حلوا به کس
حضرت امام و دیگران فرموده اند انسان موحد بخاطر شوق به بهشت و ترس از جهنم خدا را عبادت نمی کند و این ترس از دوزخ و شوق بهشت یک مرحله بسیار پایین از بندگی است. حال سوالی اینجاست چرا در ادعیه منصوب به ائمه اطهار (ع) این نعمتهای بهشتی درخواست شده؟ چرا امیر المومنین علی (ع) اینقدر از آتش و عذاب های دوزخ نام برده اند و اظهار خوف نموده اند؟ مگر در قیامت نعمت های بهشتی همان جلوه های ظهور حق تعالی نیستند؟ و مگر بهشت خواستن با خدا خواهی در تصاد است؟ یا مگر
مادرم هرشب برایم قصه ای می خواند،که میگفت:با به دنیا آمدن کودکی جدید،زن نیز،برای دیگربار،در جهانی دیگر،متولد می شود.موطن جدیدش می شود بهشت...من شناسنامه ی مادرم را دیده بودم.مادرم اهل هیچ کجا نبود!جای محل تولد در شناسنامه اش خالی بود.بهشت را که دیگر در شناسنامه نمی نویسند...
 
زن ها که عاشق می شوند 
موهایِ بلندشان را
هر روز طورِ جدیدتری میپیچند 
و رژلب های خوش رنگ تری
به لب های خندان ترشان میزنند... 
مردها که عاشق می شوند
شب ها به سختی خوابشان می برد 
اما صبح ها را با لبخند شروع میکنند...
عطرهایِ خوش بوتری میخرند
و خودشان را بیشتر دوست دارند
عاشق شدن اصلا
حالِ زمین را بهتر میکند...
عاشقتم
 
آدم خلق شد.فرمان سجده برای فرشتگان صادر شد.ابلیس نافرمانی کرد.خداوند او را از مقام مقربین اخراج کرد و لعنت ابدی و سرنوشت جهنم را برای او مقرر نمود.ابلیس سوگند یاد کرد که همه انسانها را گمراه خواهد کرد... این خلاصه مطالبی است که قبلاً گفتیم و اکنون قسمت پایانی:
آدم و حوا در بهشت قرار میگیرند:وقُلْنَا یَا آدَمُ اسْکُنْ أَنْتَ وَزَوْجُکَ الْجَنَّةَ و گفتیم اى آدم خود و همسرت در این باغ سکونت گیر
این بهشت در جایی غیر زمین است( بعنوان یک موضوع مستق
هرکسی در این دنیا با این قلب است که زنده است
اگر قلب مُرد انسان هم ازحرکت خواهد ایستاد.
اما باهمین قلب است که انسان وارد صحنه قیامت خواهدشد، 
اگر قلب سالم بود آنجا بدرد ما خواهد خورد 
زیرا خداوند فرموده اند:(یوم لاینفع مال ولا بنون)
روز قیامت مال و فرزند نفعی ندارد
(الا من اتی الله بقلب سلیم)
اما این قلب سالم است که در آن روز بدرد ما خواهد خورد
قلب سالم کدام قلب است؟
به تعبیر روایات قلبی که محبت هیچ کس غیر خداوند درآن نباشد
(اَلْقَلْبُ اَلسَّل
باز هم به رسم ادب و محبت در چنین روزی در سال نود و یک با دوستی بسیار عزیز و گرامی که یاد و نامش برایمان جاودانه است تصادف هولناکی داشتیم که متاسفانه به رفتن مهدی از پیش ما شد و آسمانی شد  هفتسال گذشت اما یک انسان عاشق یک شاعر و نویسنده یک عارف یک کوهنورد با دیگران فرق دارد و هیچگاه رسم ادب و محبت و معرفت را فراموش نمی کند 
باشد که بقای طول عمر بازماندگان ایشان باشد و از آنجا که بسیار انسان مودب و وارسته ای بودند بهشت برین جایگاهشان است و نزد پرو
✨﷽✨
پیامبر اکرم (ص)فرمودند
کسى که نمازهاى پنجگانه را در موقع خود اقامه کند و رکوع و سجود نماز را کامل بجا آورد خداى عزّ و جلّ ۱۵ خصلت به او عطا فرماید
۱. سه خصلت در دنیاعمر او را زیاد کند،مال و اموال او را زیاد کند،اولاد صالح او را زیاد کند.
۲. سه خصلت در موقع مرگاز ترس او را ایمن دارد،از هول مرگ ایمن دارد،او را داخل بهشت گرداند.
۳.سه خصلت در قبرسؤ ال نکیر و منکر را بر او آسان کند،قبر او را وسیع گرداند،درى از درهاى بهشت به روى او گشوده شود.
۴. سه خ
 
 
روزی یک مرد روحانی با خداوند مکالمه ای داشت: خداوندا! دوست دارم بدانم بهشت و جهنم چه شکلی هستند؟ خداوند او را به سمت دو در هدایت کرد و یکی از آنها را باز کرد، مرد نگاهی به داخل انداخت، درست در وسط اتاق یک میز گرد بزرگ وجود داشت که روی آن یک ظرف خورش بود، که آنقدر بوی خوبی داشت که دهانش آب افتاد. افرادی که دور میز نشسته بودند بسیار لاغر مردنی و مریض حال بودند، به نظر قحطی زده می آمدند، آنها در دست خود قاشق هایی با دسته بسیار بلند داشتند که این
بعضی وقت ها نمیشه آدمارو عاشق خودت کنی،اینجور مواقع فقط باید دوسشون داشته باشی،حتی اگر اونا هیچ وقت به تو علاقه مند نشن،حداقلش اینه که تو همیشه اونا رو همونقدر دوست داشتی.پس سعی کنیم همیشه عاشق معشوق خودمون باشیم،حتی اگر معشوقمون،عاشق ما نباشه.
شاید پیش بیاد که عاشق بشید و میشید
دختر اینقد دل رباست و خداوند قرار داده که همه رو مجذوب خودش میکنه
عاشق شدن هم این روز ها سخته از حیص اینکه دختر خوب گیر نمیاد و حتی از کجا پیدا کنی...
امروزه مردم دنیا اینقد بیخیال اند
که کارهای بد و بی شرمانه میکنن از این رو که خدا نمیبیند...
همتون یه روزی عاشق میشید
حالا تو دانشگاه /مدرسه/خیابون و...
فقط تحمل و صبر میخاد که داشته باشی...
انشالله زود به خانوم آیندتون برسین

*عرفان ترانه
هرکسی در این دنیا با این قلب است که زنده است
اگر قلب مُرد انسان هم ازحرکت خواهد ایستاد.
اما باهمین قلب است که انسان وارد صحنه قیامت خواهدشد، 
اگر قلب سالم بود آنجا بدرد ما خواهد خورد 
زیرا خداوند فرموده اند:(یوم لاینفع مال ولا بنون)
روز قیامت مال و فرزند نفعی ندارد
(الا من اتی الله بقلب سلیم)
اما این قلب سالم است که در آن روز بدرد ما خواهد خورد
قلب سالم کدام قلب است؟
به تعبیر روایات قلبی که محبت هیچ کس غیر خداوند درآن نباشد
(اَلْقَلْبُ اَلسَّل
دیگر دلتنگی را نمیشناسمیک روز بیدار شدم..و همه چهره ام را دیدند.. یک مُشت دلتنگیمی دیدنددوباره خوابیدمو من دیگر نشنیدم که چه گفتدلتنگی را باید خُفت!تا بیدار شوی..بعدش..بفهمی کابوس بود..دلتنگی حجمش اندازه ی یک خواب است..نه..یک کابوس..مثل اینکه هرشب کابوس ببینی و در خواب راه بروی..در دلتنگی خیلی معیارها مشخص میشود..مثل عشق..که وقتی بیدار شدی ..هم..آن..کابوس..ادامه..دارد....ولی دیگر دلتنگی را نمیشناسم..به یُمنِ عشقی که هنوز بخاطر می آورم!ای کاش..پس از..ای
 سلام بر ماه با عظمت خداوند، ماه #رجب
 
همان ماهی که از مهتابِ نهر برتر از شیر و عسل #بهشت، سرچشمه می گیرد
 
این ماه شروع شکوفه زدن درخت ایمان برای مؤمنان است تا آنکه در #شعبان به باغ گل مغفرت بنشیند و در ماه مبارک #رمضان، میوه شیرین بهترین مقدرات الهی را ثمر دهد
 
ان شاءالله آغاز سراسر خیر و برکت این ماه با عظمت، شروع شیرینی برای فصل #بندگی خداوند باشد تا با جانی سرشار از شهد و شکر ایمان و استغفار به سفره پُربرکت ماه مبارک رمضان برسیم
 
 ❤️ طل
و من آن عاشق نانوشته ی تاریخم...
از اتاقم عطر یاس می آید...
بهشت من...طلا در طلا...نور در نور...
فردوس برینم...اوج تمنای وجودم...خنکای دلم...
بیا دست هایت را به من بده...بگذار به تلافی همه ی دنیا به کام ما نگشتن ها،دور هم بگردیم...
بیا همه ی این خاکستری ها را دور بریزیم...بیا لحظه ای فقط من و تو باشیم...فارغ از دغدغه های رنگارنگمان...
بگذار دنیا فقط دو روز برای ما باشد...فقط دو روز...
ارزش بلیت فیلم های فستیوال فجربعد از معلوم شدن وب سایت اجراکننده فروش های بلیت فستیوال هم اکنون بها هر محرمانه از بلیت های حشنواره اعلام شد . که ارزش 132 هزار تومان را برای بلیت های فستیوال در لحاظ گرفته شده‌است . پیش فروش بلیت ها نیز در وبسایت cinematicket . org در ساعت 10 صبح شنبه 30 دی ماه اغاز می شود .به نقل از خبر گزاری عجم بها بلیت های فستیوال فجر در طول پیش فروش با بها خرید بلیت از کیشه تفاوت داراست . ارزش سزی بلیت فیلم ها ب
تفاوت «مخلِص» و «مخلَص» در قرآن 
خوانساری با بیان اینکه «مخلَص» با «مخلِص» تفاوت دارد، گفت: مخلِص یعنی کسی که خود را برای خدا خالص می‌کند و مخلَص کسی که برای خدا اخلاص یافته است. در رساله‌ها می‌بینیم که گفته شده است عبادت را باید به قصد اخلاص به جا بیاوریم اگر کسی آن قدر روی خود کار کرد که مخلَص شد، دیگر هیچ کاری را به خاطر غیر از خدا انجام نخواهد داد و جایش در بهشت خواهد بود که در آیات بعدی توصیف آن آمده است.
وی ادامه داد: در سوره یوسف این کلم
عاشق محبت واقعی اند ...
گاهی وقت ها مثل یک بچه از ته دل خوشحالند و 
گاهی مثل یک پیرمرد خسته
اکثرشان تنهایی را تجربه کرده اند ...
بیشترشان درد کشیده اند و اکثرا غم هایشان را در درونشان مخفی کرده اند
خیلی از اشک هارا نگذاشته اند از چشمانشان بیرون بریزد ...
مردها میروند قدم میزنند تا یادشان نرود که به جای گریه باید قدم های محکم داشته باشند.
همان هایی که اگر عاشق شوند، 
شعر میخوانند و بیستون می کنند...
و بهشت را بر روی زمین خواهی داشت...
 
+در آن دوری و بد
آمده اید تا از آسمان پیر بگویم؟ انتظار می کشید تا از قلب رفته بگویم؟ کلمات را رد می کنید تا از عاشقی بگویم؟ باور می کنید که باور ندارد برایش اشک ریخته ام؟بگذریم، می خواهم از عشق بگویم اما، نه او، می خواهم از روزی بگویم که دست پدرم را بوسیده ام. از روزی که چشمان مادرم بی تابم بوده اند. از حالی که خواهرم از من پرسیده است، از حرف های که برادرم شنیده است. اگر عشق این نیست، من هیچگاه عاشق نمی شوم. بچه ها، من عاشق بوده ام. بچه ها، من عاشق هستم. 
مادرم،
سفر رویایی به رامسر بهشت استان مازندران
 
سفر رویایی به رامسر بهشت استان مازندران 
رامسر یکی از پربازدیدترین شهرهای شمالی ایران هست، از روستای جواهرده گرفته تا تله کابین رامسر همگی برای مردم جذاب میباشند. شهرستان رامسر که دارای ساحلی جذاب با مناظر کوهستانی و جنگلی هست، از شهر های پرطرفدار شمال ایران برای گردشگری می باشد. با ما همراه باشید تا شما را با بعضی از مشهور ترین جاذبه های گردشگری رامسر از روستای جواهرده گرفته تا تله کا
در بیست و هفتمین روز از ماه مبارک رمضان ، توضیح می دهیم: “همانگونه که دکتر صلاح بیمار را هرچه که هست ، قلمداد می کند ، بنابراین خداوند متعال هر چه را برای ما دارد بهتر می کند.” کمتر به یک و بیشتر به یکی می دهد و ما نباید اعتراض کنیم. اگر روح را پیدا کنیم که از آنچه خدا به ما می دهد راضی باشیم ، خداوند از ما راضی خواهد بود. اما اگر در دل خود شکایت کنیم که خداوند عده ای به ما داده است ، این بدان معنی است که خداوند نیز از ما…
ادامه این نوشته در کانال ت
این موزیک کره‌ایه. من عاشقشم. عاشق اینم که چطور آروم شروع می‌شه و با سروصدا تموم می‌شه. عاشق اسمشم. عاشق دودودورودادای وسطشم. عاشق اینم که منو یاد دخترای موکوتاه با دامن های تا وسط ساق پا میندازه. منو یاد رژ قرمز میندازه و ادمای تو فکرم باهاش میرقصن. برای همین میذارمش اینجا.
BtoB - Blue Moon
موضوه خاطره :شکر خدا
علامه سید عارف، حقوق اندکی دریافت می کرد و همیشه زیاد مهمان داشت. یک روز در جلسه درس نشسته بودیم، یک نفر آمد و گفت که خیلی تنگدست است. ایشان دست در جیب کرد و 50 روپیه- که آن موقع پول زیادی بود- به او داد. ما که ندیدیم ولی آن شخص که 50 روپیه را دید، خیلی خوشحال شد و شروع کرد به تعریف و تمجید از ایشان. ایشان خیلی عصبانی شد و گفت: «50 روپیه به تو دادم، اینقدر تمجید می کنی؟! خداوند متعال اینقدر به انسان ها کرامت و لطف کرده؛ شکر نمی کنی؟!
انسان آنچنان موجودی است که نمی‌تواند عاشق امر «محدود» و «فانی» باشد، یعنی عاشق شیئی باشد که به زمان و مکان محدود است. انسان عاشق کمال مطلق است و عاشق هیچ چیز دیگری نیست، یعنی عاشق ذات حق است، عاشق خداست. همان کسی که منکر خداست، عاشق خداست. حتی منکرین خدا نمی‌دانند که در عمق فطرت خود عاشق کمال مطلق‌اند ولی راه را گم کرده‌اند، معشوق را گم کرده‌اند. محیی‌الدین عربی می‌گوید پیغمبران نیامده‌اند که عشق و عبادت خدا را به بندگان یاد بدهند، بلکه
BluRay,x265 HEVC,انیمیشن خانوادگی,بلوری,دانلود All Dogs go to Heaven 2 1996 1080p,دانلود انیمیشن All Dogs go to Heaven 2 1996,دانلود انیمیشن سگ ها به بهشت می روند 2,دانلود انیمیشن سگ ها به بهشت میروند,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود مستقیم All Dogs go to Heaven 2 1996 720p,دوبله فارسی,زبان اصلی,عاشقانه,قسمت دوم کارتون سگ ها به بهشت میروند,کم حجم,
ادامه مطلب
حکایت استادان عارف
یکی از مریدان عارف بزرگی، در بستر مرگ استاد از او پرسید:
مولای من استاد شما که بود؟
عارف: صدها استاد داشته ام.
مرید: کدام استاد تأثیر بیشتری بر شما گذاشته است؟
عارف اندیشید و گفت:
در واقع مهمترین امور را سه نفر به من آموختند.
اولین استادم یک دزد بود.
شبی
دیر هنگام به خانه رسیدم و کلید نداشتم و نمی خواستم کسی را بیدار کنم. به
مردی برخوردم، از او کمک خواستم و او در چشم بر هم زدنی در خانه را باز
کرد. حیرت کردم و از 
او خواستم این ک
تفاوت «مخلِص» و «مخلَص» در قرآن 
خوانساری با بیان اینکه «مخلَص» با «مخلِص» تفاوت دارد، گفت: مخلِص یعنی کسی که خود را برای خدا خالص می‌کند و مخلَص کسی که برای خدا اخلاص یافته است. در رساله‌ها می‌بینیم که گفته شده است عبادت را باید به قصد اخلاص به جا بیاوریم اگر کسی آن قدر روی خود کار کرد که مخلَص شد، دیگر هیچ کاری را به خاطر غیر از خدا انجام نخواهد داد و جایش در بهشت خواهد بود که در آیات بعدی توصیف آن آمده است.
وی ادامه داد: در سوره یوسف این کلم
روزقیامت،اهل جهنم باچهره سیاه
واهل بهشت باچهره سفیدمحشور میشوند:
یوْمَ تَبْیَضُّ وُجُوهٌ وَتَسْوَدُّ وُجُوهٌ
فَأَمَّا الَّذِینَ اسْوَدَّتْ وُجُوهُهُمْ أَکَفَرْتُمْ بَعْدَ إِیمَانِکُمْ فَذُوقُوا الْعَذَابَ بِمَا کُنْتُمْ تَکْفُرُونَ
روزقیامت اهل بهشت باچهره‌هائی سفید،
اهل جهنم باچهره سیاه محشور میشوند
اما آنها که صورتهایشان سیاه شده، به آنها گفته می‌شود:
آیا بعد از ایمان، کافر شدید؟! پس بچشید عذاب را، به سبب کفرتان.
وأَمَّا الَّ
#حدیث_مهدوی
 
امام محمد باقر(ع)
«ابو حمزه ی ثمالی می گوید: در خدمت امام باقر علیه‌السلام بودم، چون مردم رفتند و مجلس خلوت شد فرمود (سخنی در جمع خواص):-«یا ابا حمزه! من المحتوم الذی حتمه الله قیام قائمنا، فمن شک فیما اقول، لفی الله و هو به کافر».-«ای ابا حمزه! از امور حتمی ای که خداوند حتمی ساخته است قیام قائم ماست، هر کس در این گفتار تردید کند خدا را در حال کفر ملاقات می کند».سپس فرمود: پدر و مادرم به فدای کسی که هم‌نام و هم‌کنیه ی من است او هفتمین
بنام خالق هستی
چرا باید رنج بکشیم؟ (دلیل سوم)
برای اینکه تاحدی بفهمیم «جهنم چه خبر است!» و از آن دوری کنیم
#چگونه_آسوده‌تر_زندگی_کنیم؟ج9
اگر جهنم را بفهمی؛ دیگر نیاز نیست با رنج و مشکلات به تو بفهمانند!
چرا مشکلات مؤمنین در دنیا بیشتر از دیگران است؟ راه کم‌شدن این مشکلات چیست؟
استغفار، غم را از بین می‌برد، بلاها را کم می‌کند و آرامش می‌آورد
گاهی رنج برای این است که خراب و فاسد نشویم، گاهی برای این است که خرابی‌های وجودمان درست شود
______________
#
امیرمؤمنان
علی (ع) فرمود: «روزی پیامبر خدا (ص) وارد خانة ما شد؛ در حالی که فاطمه (س) در
کنار دیگی نشسته بود و من هم عدس پاک می کردم. رسول خدا مرا صدا زد و فرمود: «یا
ابالحسن!» گفتم: «لبیک یا رسول الله!» فرمود: «از من بشنو که من جز آنچه پروردگارم
امر فرموده نمی گویم. هیچ مردی نیست که در خانه به همسرش کمک می کند؛ مگر آن که
خداوند به تعداد موهایی که در بدن دارد برای او پاداش عبادت یک سالی را می دهد که
در روزهایش روزه بدارد و شب ها به عبادت خداوند بایستد و
«٧٤»یَخْتَصُّ‌ بِرَحْمَتِهِ‌ مَنْ‌ یَشاءُ وَ اللّهُ‌ ذُو الْفَضْلِ‌ الْعَظِیمِ‌ (خداوند)هرکه را بخواهد به رحمت خویش اختصاص دهد و خداوند صاحب فضل بزرگ است. نکته‌ها: این آیه،تصوّر غلط‍‌ یهود را که خداوند هیچ قومى را مانند یهود مورد لطف خویش قرار نمى‌دهد،نفى کرده و مى‌فرماید:خداوند بهتر مى‌داند چه کسى را
ادامه مطلب
*بسم الله الرحمن الرحیم*
حضرت علامه حسن زاده آملی 
دروس شرح مصباح الانس
طلب اجرت بندگی
*******************************
انسان همت بلند ندارد. اگر بخواهند ک غیر او را بخواهند و طلب کنند.
آن قربةً إلی الله شان لفظاً إلی الله است در معنا نیست. همانطوری ک بزرگان ما فرمودند و چه خوش فرمودند که اگر کسی نماز را برای بهشت، نماز را برای دوری از جهنم بخواند،  برای این، برای آن، نماز باطل است. این قربةً إلی الجنّة است نه قربةً إلی الله. این خوفاً من النّار است نه قربةً إ
 
فقط در آینده دنبال بهشت و جهنم نگرد. هر گاه بتوانیم یکی را بدون چشم‌داشت و حساب و کتاب و معامله دوست داشته باشیم، در اصل در بهشتیم. هر گاه با یکی منازعه کنیم و به نفرت و حسد و کین آلوده شویم، با سر به جهنم افتاده‌ایم. 
 ملت عشق (الیف شافاک)
پ ن:  کدومامون تو بهشت زندگی میکنیم؟! 
روزی عارف پیری با مریدانش از کنار قصر پادشاه گذر می کرد. شاه که در ایوان کاخش مشغول به تماشا بود، او را دید و بسرعت به نگهبانانش دستور داد تا استاد پیر را به قصر آورند. عارف به حضور شاه شرفیاب شد. شاه ضمن تشکر از او خواست که نکته ای آموزنده به شاهزاده جوان بیاموزد مگر در آینده او تاثیر گذار شود. استاد دستش را به داخل کیسه فرو برد و سه عروسک از آن بیرون آورد و به شاهزاده عرضه نمود و گفت: بیا اینان دوستان تو هستند، اوقاتت را با آنها سپری کن. شاهزاده
تو دوران وبلاگنویسیم یه وبلاگ خیلی روم اثرگذار بود یه وبلاگ خلوت و دنج که نویسنده اش عاشق شهدا و امام حسین(ع) و قمر بنی هاشم(ع) بود.
کم کم متوجه شدم ایشون خواهر شهید هم هستن و پاتوقم شد بهشت زهرا(س) و مزار برادرشون
شهیدی که وقتی وصیت نامه اش رو میخونی به این فکر میکنی واقعا این حرف ها رو یه نوجوون هجده ساله زده؟
از اثرات اون وبلاگ تو زندگیم هم باز شدن پام به بهشت زهرا(س) بود و هم کربلا
خواستم شروع این وبلاگم با یادی از این شهید عزیز باشه و امیدوارم
معمولا کتاب هایی که درباره ی زندگی پس از مرگ میخواندم از منابع فارسی و اسلامی بوده است
کتابی به اسم بهشت حقیقت دارد یا بهشت برین حقیقت دارد (proof of heaven)، سفر یک جراح مغز و اعصاب (آقای دکتر ایبن الکساندر  eben alexander)به دنیای پس از مرگ را بیان میکند
در این کتاب به شرح جزئیات آن جهان نمیپردازد و بیشتر حس و حالات را بیان میکند
ادامه مطلب
مادرم هرشب برایم قصه ای می خواند،که میگفت:با به دنیا آمدن کودکی جدید،زن نیز،برای دیگربار،در جهانی دیگر،متولد می شود.موطن جدیدش می شود بهشت...من شناسنامه ی مادرم را دیده بودم.مادرم اهل هیچ کجا نبود!جای محل تولد در شناسنامه اش خالی بود.بهشت را که دیگر در شناسنامه نمی نویسند...
 پارسایان، در مقام امننویسنده: خانم طیبه نوحی (استاد دانشگاه)امنیت، بزرگترین نعمتی است که خداوند شامل حال متقین کرده است. متقیان، پرهیزگارانی‌اند که از کار‌ها‌ی حرام خود را محفوظ می‌دارند و با دست‌کشیدن از هوای نفس، خود را به رنجی جان‌پذیر می‌افکنند. امنیت نتیجهٔ آسایش نیست، نتیجهٔ سختی است! ایشان از رنج و سختی خودخواسته، پروایی ندارند و شکیبانه، بر حق استوارند. امیر مومنان علی - علیه‌السلام - در خطبهٔ 129 نهج‌البلاغه می‌فرمایند: آیا
«همانا جهاد در راه خدا، دری از درهای بهشت است که خداوند آن را به روی دوستان مخصوص خود گشوده است.
جهاد، لباس تقوا، و زره محکم، و سپر مطمئن خداوند است، کسی که جهاد را ناخوشایند دانسته و آن را ترک کند، خدا لباس ذلت و خواری بر او می‌پوشاند، و دچار بلا و مصیبت می‌شود و کوچک و ذلیل می‌گردد، دل او در پرده گمراهی مانده و حق از او روی می‌گرداند، به جهت ترک جهاد، به خواری محکوم و از عدالت محروم است.نهج‌البلاغه - خطبه 27روح برجام= ترک جهاد با آمریکا و پوش
از امام علی نقل شده
است: روزى حضرت فاطمه زهراء سلام اللّه علیها مشغول پختن غذا بود، من نیز در تمیز
کردن مقدارى عدس به او کمک مى کردم . در همین حال پیامبر اسلام صلّى اللّه علیه و
آله وارد منزل شد؛ و پس از آن که فاطمه زهراء را کنار اجاق آتش مشغول پختن غذا دید؛
و نیز مرا در حال کمک به او مشاهده کرد، فرمود: اى ابوالحسن ! سخنم را گوش کن ؛
و توجّه داشته باش که من سخنى نمى گویم مگر آن که خداوند مرا به آن دستور داده
باشد. سپس افزود:•هر مردى که همسرش را د
روابط عاشقانه شکننده
مجله زیبا - خیلی از جوانان فکر می کنند عاشق شدن و عاشق بودن به همین سادگی است . در حالی که اینطور نیست و عاشق شدن و عاشق ماندن نیاز به مهارت و نیت پاک دارد. در ادامه با عشق های شکننده آشنا می شوید
به ادامه بروید
ادامه مطلب
برای داشتن یک زندگی آرامو پر از عشق؛اول عاشق خودت شو،خودت را تماشا کن،برای خودت شعر بنویس،خودت را ستایش کن ...عاشق خودت که شدی؛یاد می گیری آدمِ درستی را برای عاشقی انتخاب کنی،عاشق خودت که باشی دیگر عاشق کسی که فقط عذابت میدهد نمیشوی،عاشق خودت که باشی آنی را انتخاب میکنی که آغوشش امنیت و لبخندش آرامش است،دوستت دارد و به تو احترام می گذارد ...اگر از زندگی عشق میخواهی،اگر از آدم زندگی ات عشق میخواهی،اول باید عاشق خودت بشویتا به جهان بگویی؛این
 امنیت، بزرگترین نعمتی است که خداوند شامل حال متقین کرده است. متقیان، پرهیزگارانی‌اند که از کار‌ها‌ی حرام خود را محفوظ می‌دارند و با دست‌کشیدن از هوای نفس، خود را به رنجی جان‌پذیر می‌افکنند. امنیت نتیجهٔ آسایش نیست، نتیجهٔ سختی است! ایشان از رنج و سختی خودخواسته، پروایی ندارند و شکیبانه، بر حق استوارند. امیر مومنان علی - علیه‌السلام - در خطبهٔ 129 نهج‌البلاغه می‌فرمایند: آیا با این حال زار می‌خواهید در جوار اقدس الهی جای گیرید و عزیزت
وحید عارف چشمون سیاه
دانلود آهنگ وحید عارف چشمون سیاه
همین حالا دانلود کنید آهنگ زیبای وحید عارف بنام چشمون سیاه با لینک مستقیم ♪
Download New Song By : Vahid Aref – Cheshmoon Siyah With Text And Direct Links
به یاد تو تا از صبح تو خیابون زیر بارون قدم زدم
نمیدونم چرا هر جا میری و میگی من بدم
ادامه مطلب
نشد که ماه بتابه رو ما،
بریم بیرون از زیر این سایه‌ها،
نشد بره از رو سرمون این ابر سیاه،
...
منم توی ابرا دنبالت می‌گردم،
تا شاید یه‌روز، با بارون بیای واسم.
...
من قول می‌دهم بهت، یه‌جا شاید بهشت...
 
پ.ن: بچه‌ها ببخشینم به‌خاطر کامنت‌ها. زیاد خوب نیستم که بتونم جواب بدم. ببخشید.
و من چه بی رحمانه
خود را فدای لحظه­هایی می­کنم که می­دانم چه باشند و چه نباشند من همینم.
و من چه با افسوس در
حسرت لحظه هایی هستم که با دستان خویش به قتل رساندمشان؛
لحظه­هایی کوچک ولی مملو از خوشی، خوشی هایی ناچیز ولی سرشار از شادی.
و ای من؛ خودت را
دریاب؛
خودی که ستایش عاشقانه­ات را می­طلبد؛ خودت را دریاب.
عاشقانه خود را بپرست چرا که تو آفریده شده­ای که عاشق خود باشی؛ عاشق دنیا باشی؛
عاشق هرآنچه خلق شده تا زیبایی­اش را بستایی.
عاشق خودت باش؛
ع

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها