نتایج جستجو برای عبارت :

گزارش مالی سه ماهه مبدا ۲۰۲۰ AMD منتشر شد

ASGHAAMDOOOON ساعاتی پیش از قاعده انتشار بیانیه ای مطبوعاتی، جدیدترین گزارش مالی خود را در دسترس صبر داد. آمار منتشرشده از سوی AMD مدال می دهند مقیاس درآمد فصل به فصل این شرکت با افتی ۱۶ درصدی مواجه شده است. به علاوه درآمد عملیاتی AMD نیز کمبود داشته؛ موضوعی که تا معادل زیادی به نرم شدن جریان درآمدزایی و بلندی روبیدن هزینه های جستجو و توسعه (R
گزارش جدید سهولت انجام کسب و کار بانک جهانی 
(Doing Business 2020)
 
بر اساس آخرین گزارش سهولت انجام کسب و کار بانک جهانی (DB 2020)که توسط بخش کسب و کار بانک جهانی منتشر شد، نمره سهولت کسب وکار امسال ایران با بهبود ۱.۵ واحدی به ۵۸.۵ افزایش یافته است و با یک رتبه صعود در رده ۱۲۷ در میان ۱۹۰ کشور قرار گرفته است. 
 
ادامه مطلب
هرگز حَسَد نبردم بر منصبیّ و مالی
الّا بر آن که دارد با دلبری وصالی
دانی کدام دولت در وصف می‌نیاید –
چشمی که باز باشد هر لحظه بر جمالی
خرّم تنی که محبوب از در فراز-اش آید –
چون رزقِ نیک‌بختان، بی زحمتِ سؤالی
همچون دو مغزِ بادام، اندر یکی خزینه،
با هم گرفته انسی، وز دیگران ملالی
دانی کدام جاهل بر حالِ ما بخندد –
کو را نبوده باشد در عمرِ خویش حالی
سالِ وصال با او یک روز بود گویی
واکنون – در انتظار-اش – روزی به‌قدرِ سالی
ایّام را، به ماه
گوگل اخیرا نسخه پیش نمایش اندروید 11 را منتشر کرده است. این سیستم عامل دارای ویژگی‌های بسیاری از جمله حرکات دو لمسی است. بر اساس گزارش‌های اخیر، هواوی نیز این ویژگی‌ را به رابط کاربری جدید خود یعنی EMUI 11 اضافه خواهد کرد.
به گزارش کالاسودا و به نقل از Gizchina، این ویژگی به شما امکان می‌دهد که میزان حساسیت دستگاه را هنگامی که انگشتتان را به جلو و عقب می‌کشید، تنظیم کنید. علاوه بر این موجب کاهش حس لمس کاذب دستگاه‌های صفحه خمیده می شود. گزارش‌ها
ظاهرا اپل بعد از معرفی جدیدترین مدل ایرپاد، همچنان قصد دارد به رونمایی از دیگر مدل‌های این محصول محبوب ادامه دهد. طبق ادعای مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور محصولات اپل، اپل بین سه‌ماهه چهارم ۲۰۱۹ و نخستین فصل ۲۰۲۰، از دو مدل جدید ایرپاد پرده‌برداری خواهد کرد. یکی از این مدل‌ها بار دیگر مشابه طراحی فعلی خواهد بود و به همین خاطر با برچسب قیمت مشابهی عرضه می‌شود، ولی در این میان یک مدل با طراحی کاملا جدید و البته قیمت بالاتر معرفی خواهد شد.
این تح
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، این توییت را با #آینده_روشن با عنوان لباس فضانوردان ایرانی منتشر کرده است.

کاربران توییتر در صفحات شخصی خود با انتشار عکس لباس عجیب فضا نوردان توسط جهرمی واکنش نشان دادند که در ادامه برخی از آن ها را مشاهده می کنید.
 
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
جدیدترین آمار رسمی کرونا در ایران شامل نقشه کرونا، استان‌های درگیر کرونا، تعداد مبتلایان و جان‌باختگان و روند شیوع این بیماری در کشور را در صفحه‌ی ویژه‌ی کرونا بخوانید.
ویروس کرونا جدید بیماری تنفسی جدیدی است که تقریبا سه ماه پیش از چین نشئت گرفت و تاکنون در بیش از ۱۵۰ کشور جهان منتشر شده است. وزارت بهداشت ایران نخستین مورد ابتلا و مرگ دراثر ویروس چینی را در واپسین روز ماه بهمن در قم گزارش کرد. در این مدت تقریبا یک‌ماهه، ویروس کرونا همچ
نمایش 1 تا 33 از مجموع 33 عدد
د تاریخ ثبت سررسید بعدی تمدید خودکار وضعیت  
123kharidi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropd
akforoosh.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
 
akforooshi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
bfrosh.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
camyaab.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
camyabha.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
efrooshi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
efroshi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
forooshia.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
gilanion.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggl
از بدو تولد تا نوجوانی همواره یکی از دغدغه‌های مادران قد و وزن بچه است و آن را پیوسته پیگیری میکنند. اما مادران باید بدانند که هر کودک سیستم و استخوان بندی خاص خود را دارد و نمی‌توان عدد دقیقی را برای همه کودکان اذکر کرد. شما قد و وزن کودک خود را باید از روی نمودار‌های رشد و کودکان کوچکتر را از روی کارت رشد بسنجید.  در این صورت هم تنها محدوده قد و وزن طبیعی، کمبود وزن، اضافه وزن و چاقی مشخص میشود. توجه کنید که کودکان در سنین نوجوانی ممکن است د
فروش جک J۴ با اقساط بدون بهره از ۱۱ آبان 
به گزارش اقتصاد آنلاین، در طرح فروش اقساطی کرمان موتور، جک J4 با دو پیش پرداخت ۲۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ۶۹ میلون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش خواهد رسید.
بنا به اعلام کرمان موتور  تحویل این خودرو ۲ ماهه و در اقساط ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماهه بدون بهره خواهد بود.
بر اساس این گزارش جک J4 یک سدان اقتصادی چینی با پیشرانه ی ۱٫۵ لیتری،۱۰۳ اسب بخار با گشتاور ۱۴۶ نیوتون متر است. فرمان کمکی برقی، تریم داخلی چرم مصنوعی، تزیینا
مبدا همه خطرها برای انسان خود آدم است، و مبدا اصلاح هم از خود آدم باید شروع شود. ۶ دی ۱۳۶۱
إن مصدر الاخطار بالنسبه للإنسان هو الإنسان نفسه، کما ان مبدا الاصلاح یجب ان ینطلق من الإنسان نفسه. ۱۱ ربیع الاول ۱۴۰۳
The source of all dangers for a person is man himself; and the source of reform also is man himself and it must start from the person himself. December 27, 1982
        
گزارش خوب وتجارت
 سهم در سود تلفیقی 12 ماهه 9 ریال  زیان محقق کرده و در سود اصلی این عدد23 ریال  بوده است  نسبت به مدت مشابه قبل واقعا متحول شده است سهم  تا 9 ماهه 25473 میلیارد ریال زیان  خالص داشت در 12ماهه این عدد به 5143 میلیارد ریال  رسیده و نزدیک  به 2 هزار میلیارد تومان سود کرده و از زیان  کم کرده است  . در این  سهم نیز نتیجه مبادلات ارزی عاملی برای رشد میباشد
 
سیگنال خربد
وتجارت از سهم های کم ریسک بازار با قابلیت رشد در دوره 6 ماهه تا 9 ماهه تا 60
رندرهای گوشی پرچمدار نوکیا 9.2 یک مجموعه دوربین چهارگانه را نشان می‌دهد که در فضایی دایره‌ای شکل قرار دارد.
به گزارش کالاسودا و به نقل از gizchina، نوکیا، سازنده فنلاندی گوشی‌های هوشمند قصد دارد از جدیدترین گوشی پرچمدار خود یعنی نوکیا 9.2 رونمایی کند. هنوز با اطمینان نمی‌توان گفت که این دستگاه نوکیا 9.2 نامیده می‌‌شود و ممکن است نام آن تغییر کند. با این وجود گمانه زنی‌ها در مورد نام این گوشی زیاد است.
دو رندر جدید از این گوشی منتشر شده است که ن
بررسى آمارهاى منتشر شده وزارت صمت نشان مى دهد، از سال ٨٩ تا چهار ماهه اول امسال به میزان شش میلیون و ١٢٢هزارتن کاغذ در کشور تولید شده است.
به گزارش اقتصادآنلاین، بالاترین میزان تولید کاغذ در سال ٩٦ بود، در این سال ٩٤١هزارتن کاغذ تولید شده که نسبت به سال قبل از خود، حدود ٦٢درصد رشد داشته است.
همچنین کمترین میزان تولید کاغذ مربوط به سال ٩٤ در این سال تولید کاغذ به میزان ٥٤٤هزارتن است که نسبت به سال قبل خود با افت ٧.٧درصدى همراه بوده است.
به‌رغم
شاخص کل بورس تهران در آستانه ورود به کانال 400000 واحدی قرار گرفته است. همچنان در دیماه پر نوسان قرار داریم و این نوسانات تا زمان ارسال گزارش های فصلی ادامه خواهد داشت. در حقیقت، این گزارش ها میتوانند ادامه روند بازار را مشخص کنند. اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که، خود من انتظار ندارم که گزارش های 9 ماهه خوبی داشته باشیم. البته نه اینکه گزارش ها بد باشند. بلکه چیز خاص و فوق العاده ای هم در گزارش ها نیست. حتی ممکن است که میزان در
اپل در بخش گوشی‌های مقرون به صرفه خود، هم آیفون 9 را ساخته و پرداخته و هم آیفون 9 پلاس را که به زودی هر دو رونمایی خواهند شد.
به گزارش کالاسودا و به نقل از mashable،  به نظر می‌رسد اپل نه تنها آیفون 9 یا همان SE 2 را عرضه خواهد کرد، بلکه آیفون 9 پلاس را هم بیرون خواهد داد.
بر اساس گزارش 9to5Mac کدهایی درون سیستم عامل آی او اس 14 دیده شده که حکایت از برادر بزرگتر آیفون 9 دارد.
 
ادامه مطلب...
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از دیجیتال
ریدر،  هفته گذشته گزارشی در روزنامه‌های انگلیسی مثل ایندیپندنت و لندن
تایمز به نقل از یک موسسه تحقیقاتی بازار کتاب در این کشور منتشر شد که به
نظر می‌رسد بر اساس داده‌ها و تخمین‌های این موسسه درباره آینده بازار کتاب
انگلیس است. موسسه دیلویت (Deloitte) شهر لندن سال‌ها در حوزه داده‌ها و
آمارهای مربوط به بازار کتاب تحقیق و فعالیت می‌کند و اعتقاد دارد در آینده
نزدیک بازار کتاب‌های صوتی
سامسونگ در حال توسعه سنسور دوربین 150 مگاپیکسلی است. گوشی‌های که از این سنسور استفاده می‌کنند به احتمال زیاد در سه ماهه چهارم سال وارد بازار خواهند شد.
به گزارش کالاسودا و به نقل از gizchina، کمپانی سامسونگ نه تنها گوشی‌ها و یا محصولات هوشمند تولید می‌کند بلکه تولید اجزای مختلفی را نیز در دستور کار خود قرار داده است. این کمپانی جدا از نمایشگرها و تراشه‌ها، در بازار سنسور دوربین نیز بسیار محبوب است.
سامسونگ پیش از این اولین سنسور 108 مگاپیکسلی
اولین مک های مبتنی بر پردازنده‌ی ARM اپل ممکن است از اوایل سال آینده وارد بازار شوند.
به گزارش کالاسودا و نقل از theverge، و به گفته تحلیلگر معتبر Ming-Chi Kuo (در 9to5Mac)، اپل به زودی ممکن است اولین مک مبتنی بر ARM خود را بدون پردازنده اینتل منتشر کند.
تحلیلگر معروف آقای کوو که غالباً قبل از رونمایی و ارائه محصولات جدید اپل، آن‌ها را به درستی پیش بینی می‌کند، می‌گوید که مک جدید حدود 12 تا 18 ماه آینده به بازار عرضه می‌شود و پردازنده داخلی آن دیگر توسط این
تولید کوییک آر که با هدف استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های پارس خودرو در تولید خودروهای باکیفیت از آبان ماه سال جاری در این شرکت آغاز شده بود, رکوردتولید روزانه 100 دستگاه را شکست.
استقبال از این خودروی جوان پسند به اندازه ای بوده که در آخرین پیش فروش این خودرو، تحویل به سال آینده موکول شده است و این خودرو با ترکیب رنگی متفاوت بدنه و سقف توانسته علاقمندان زیادی را به خود جلب کند.شرکت پارس خودرو توانست در کمتر از 3 ماه تولید خودروی جدید خود را ا
توضیحات فایل:
دانلود گزارش کارورزی ۱ با فرمت ورد
کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند در این بخش گزارش کارورزی ۱ با فرمت ورد در ۴۷ صفحه قابل ویرایش آماده و استفاده شما عزیزان قرار گرفته است.
فهرست گزارش کارورزی۱:
مقدمه.....................................................................۳
تشکر وقدردانی..........................................................۵
گزارش روز اول........................................................۶
گزارش فیزیکی..........................................................۹
گزارش ساختاری........................................................۲۲
چشم‌انداز فروش گوشی‌های 5G در سال 2020
انقلاب 5G با سرعت زیادی رو به جلو پیش می‌رود و بخش قابل‌توجهی از این پیشرفت به گسترش شبکه نسل پنجم در چین مربوط می‌شود. در همین راستا، "آکادمی فناوری اطلاعات و ارتباطات چین" در روز دوشنبه 13 ژانویه 2020 (23 دی 1398) گزارشی را از بازار موبایل چین در دسامبر 2019 منتشر کرد. طبق این گزارش، در آخرین ماه از سال 2019، در مجموع 35 مدل گوشی هوشمند وارد بازار چین شده‌اند که 11 مدل از آنها اسمارت‌فون‌های 5G جدید بوده‌اند. طی همین
شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) گزارش فروش مربوط به سه ماهه‌ی اول سال مالی ۲۰۲۰-۲۰۱۹ را منتشر کرد. این آمار به تفکیک پلتفرم‌ها و تا انتهای ماه ژوئن ۲۰۱۹ محاسبه شده است. بر اساس آمار منتشر شده، رایانه‌های شخصی سودآورترین پلتفرم برای این شرکت فرانسوی بوده است.
در سال گذشته، سود پلتفرم رایانه‌های شخصی برای این شرکت حدود ۲۴% بوده که در سال جاری میلادی با رشدی ۱۰ درصدی به ۳۴% افزایش پیدا کرده است. طبق آمار ارائه شده، پلتفرم رایانه‌های شخصی توانسته است کن
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، این قیمت پایین پر حرارت از قیمت فعلی متمایز نفت آمریکا است اما اندکی بالاتر از میانگین قیمت ۲۰۱۹ محسوب می شود که حدود ۵۶ دلار و ۹۵ مراسم است. تحلیلگران درون نظرسنجی بلومبرگ پیش بینی کردند بها نفت برنت که متمایز قیمت بازار جهانی است تو سال میلادی آینده به نعوظ میانگین ۶۴ دلار و ۲۵ سنت داخل هر بشکه خواهد بود. نفت برنت در سال ۲۰۱۹ چندین بار به بالای سرحد ۷۰ دلار در هر بشکه ترفیع و همچنین در چندین مقطع به پا
رئیس گفت فلانی گزارش نه ماهه ات با شش ماهه ات نمی خونه که
گفتم آره نمی خونه خودمم فهمیدم اما کاریش نمی تونم بکنم هیچ توضیحی هم ندارم
رئیس: آخه باید معلوم شه اشتباه از کجاست
گفتم نمی دونم خیلی گذشته و توضیحی ندارم. توی زیر زمین اداره شلاقم هم بزنین کاریش نمی تونم بکنم ...اشتباه شده دیگه
رئیس: زیر لب گفت چه راحت حرف می زنی! و لبش رو جوید!
و من با خودم گفتم: تا شما باشین منو استخدام محکم نکنین! یک دهم این پرروئی و یک شیشم این اشتباه رو توی شرکت خصوصی ا
معمولا تبلت‌های اندرویدی را در مقایسه با آی پدهای اپل نادیده می‌گیرند اما این به معنای آن نیست که شما گزینه‌های خوبی از تبلت‌های اندرویدی در دسترس ندارید.
به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، تعدادی از بهترین تبلت‌های اندرویدی 2020 در ادامه برای شما معرفی می‌شود.
تبلت گوگل پیکسل اسلیت
ادامه مطلب
بسمه تعالی
گزارش سه ماهه  اول امر به معروف ونهی از منکر
1- برگزاری زیارت عاشورا به مناسبت محرم
2-پختن آش نذری به مناسبت اربعین حسینی
3-تزیین مدرسه وسالن مدرسه به مناسبت محرم وصفر
4-نصب تراکت در پانل مدرسه
5-بر گزاری جلسه با والدین با محوریت امر به معروف ونهی از منکر
6-انتخاب دانش آموزان وثبت در سامانه همگام
بر اساس آمار پزشکی قانونی کشور، در هفت ماهه سال جاری دو هزار و ۱۸۱ عابر پیاده در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که این رقم حدود یک پنجم (۱۹.۸ درصد) از کل تلفات تصادفات این مدت را به خود اختصاص داده است که این آمار نسبت به مدت مشابه در سال گذشته (2120 نفر) 2.1 درصد افزایش داشته است.
 
بر اساس این گزارش در هفت ماهه امسال سه چهارم عابران متوفی در تصادفات مرد و یک چهارم زن بوده اند. همچنین استان‌های تهران با ۳۱۷، خراسان رضوی با ۱۷۱ و فارس با ۱۴۹ نف
به گزارش خبرگزاری آنلاین ، در پی گزارش های تعدادی از افغان های کشته شده در داخل مرز ، شبکه ای از گزارش های پلیس را اجرا می کند. سرهنگ کاظم صمدی درباره این موضوع توضیح می دهد: در این گزارش در 4 مارس 1999 در وب سایت های افغانستان منتشر شد ، اگرچه ما در آن روز حوادث قابل توجهی نداشته ایم که در مرز اتفاق افتاده باشد.
شایان ذکر است که در جریان تحقیقات اولیه هیچ حادثه خاصی در مرز گزارش نشده است. گلبدین گفت: «برای گفتگو درمورد موضوع با نگهبانان شرقی افغا
به گزارش ایسنا، بوسیله نقل از خبرگزاری رویترز، خبرگزاری رسمیکره شمالی گزارش عدالت که کیم جونگ اون، رهبر این کشور مجله ای شخصی ازدونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکادریافت کرده و روی محتوای آن به طور شدید فکر خواهد کرد. درون این گزارش جزئیات بیشتری درباره این نامه منتشر نشده اما آمده که راهنما کره شمالی آن را دارای محتوایی عالی قلمداد کرده است. کنار بنیان گزارش خبرگزاری رسمی کره شمالی، کیم جونگ اون گفته که روی محتوای جالب این نامه بوسیله طور
خب دوستان عزیز  با یه گزارش دیگه در خدمت تون هستیم . این بار قرار چند  سریال محبوب در حال پخش گفت و گو کنیم ( در ادامه پست در یک روز زیبا و  های بای ماما)  تا جایی که تونستیم سعی کردیم داستان براتون اسپویل نکنیم و فقط یه توضیح کوتاه از جو سریال و ماجرا برتون بگوئیم . امیدوارم از این پست لذت ببرید ^_^ 
خواهشا فقط نخونید نظرم بدید لطفا !

♻️ چقدر عاشق پستر این سریال ^_^
ادامه مطلب
خب دوستان عزیز  با یه گزارش دیگه در خدمت تون هستیم . این بار قرار چند  سریال محبوب در حال پخش گفت و گو کنیم ( در ادامه پست در یک روز زیبا و  های بای ماما)  تا جایی که تونستیم سعی کردیم داستان براتون اسپویل نکنیم و فقط یه توضیح کوتاه از جو سریال و ماجرا برتون بگوئیم . امیدوارم از این پست لذت ببرید ^_^ 
خواهشا فقط نخونید نظرم بدید لطفا !

♻️ چقدر عاشق پستر این سریال ^_^
ادامه مطلب
پرستاران و پزشکان بیمارستان هاجر نیروی زمینی ارتش به عنوان یکی از خطوط مقدم مبارزه با بیماری کرونا با تلاش 24 ساعته و روحیه بالا درحال خدمت‌رسانی به مراجعه‌کنندگان هستند.
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 
دانلود فیلم The Report 2019 گزارش با زیرنویس فارسی و کیفیت عالی 
کیفیت HD 1080p , HD 720p – سانسور شده
فیلم گزارش زیرنویس فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.
نام اثر: گزارش The Report
کیفیت: HD 1080p , HD 720p
امتیاز: IMDb 7.2/10
ژانر: جنایی | درام | زندگینامه
مخاطب: این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.
نوع فیلم: سینمایی فیلم The Report 2019 گزارش
محصول: آمریکا
کارگردان: اسکات زد
ستارگان: آدام درایور، کوری استول، اواندر داک جونی
 
شرکت نفتی آمریکایی «اکسان موبیل» از ضرر ۶۱۰ میلیون دلاری این شرکت در پی سقوط قیمت نفت در شرایط همه‌گیری ویروس کرونا خبر داد.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوانبه نقل از اسپوتنیک، بازار نفت در ماه آوریل به دلیل افت تقاضا وتعطیلی موقت بسیاری از صنایع در سراسر جهان  با افت قیمت بسیار چشمگیری مواجه شد.
«اکسان موبیل»، شرکت بزرگ نفتی آمریکا، روز جمعه از ضرر ۶۱۰ میلیون دلاری خود طی سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ میلادی خبر داد، در حالی که س
 اینترنت ارزان ایرانسل و همراه اول
✅ایرانسل
یک ماهه 
1 گیگ 9200 ت با 100 مگ هدیه
2 گیگ 12300 ت با 200 مگ هدیه
3 گیگ 14300 ت با 300 مگ هدیه
4 گیگ 16200 ت با 400 مگ هدیه
5 گیگ 18250 ت با 500 مگ هدیه
7 گیگ 21700 ت با 700 مگ هدیه
10 گیگ 26000 ت با یک گیگ هدیه
✅همراه اول
1 گیگ ⬅️یک ماهه⬅️7800 ت
5 گیگ ⬅️یک ماهه ⬅️11800 ت
برای سفارش از سایت زیر مراجعه کنین :
http://sharjday.ir
 اینترنت ارزان ایرانسل و همراه اول
✅ایرانسل
یک ماهه 
1 گیگ 9200 ت با 100 مگ هدیه
2 گیگ 12300 ت با 200 مگ هدیه
3 گیگ 14300 ت با 300 مگ هدیه
4 گیگ 16200 ت با 400 مگ هدیه
5 گیگ 18250 ت با 500 مگ هدیه
7 گیگ 21700 ت با 700 مگ هدیه
10 گیگ 26000 ت با یک گیگ هدیه
✅همراه اول
1 گیگ ⬅️یک ماهه⬅️7800 ت
5 گیگ ⬅️یک ماهه ⬅️11800 ت
برای سفارش از سایت زیر مراجعه کنین :
http://sharjday.ir
 
دانلود بازی PES 2020 برای کامپیوتر با کرک در تاریخ 19 شهریور 1398 به صورت رسمی توسط سایت مودینگ وی منتشر گردیده است که شما علاقه مندان این بازی میتوانید آن با لینک دانلود رایگان و نیم بها و مستقیم از این سایت دانلود و طبق آموزش روی کامپیوتر خودتان نصب کرده و لذت ببرید
لینک دانلود از مودینگ وی
شرکت Nubia از تکنولوژی جدید فن خنک کننده‌ی گوشی Red Magic 5G پرده برمی‌دارد.
به گزارش کالاسودا و نقل از GSMArena، با وجود نام طولانی و خسته‌ی کننده‌اش، گوشی ZTE nubia Red Magic 5G با شایعات و سر و صدای بسیار زیادی محاصره شده است.
جا دارد اشاره کنیم عرضه‌ی این گوشی فوق قدرتمند گیمینگ، مدتی است که با تاخیر روبرو شده است.
این گوشی قرار بود در نمایشگاه MWC 2020 رونمایی شود، اما اکنون قرار شده است که این گوشی در بازار داخلی چین عرضه شود.
این موضوع می‌تواند روی میزان د
Homeward 2020 1080p BluRay,انیمیشن Homeward 2020 با دوبله فارسی,انیمیشن به سمت خانه 2020,به سمت خانه,تماشای آنلاین فیلم,دانلود انیمیشن جدید,دانلود انیمیشن هوموارد 2020,دانلود دوبله فارسی انیمیشن به سمت خانه Homeward 2020,دانلود رایگان انیمیشن Homeward 2020,دانلود زیرنویس فارسی Homeward 2020,دانلود کارتون Homeward 2020,دوبله فارسی انیمیشن Homeward 2020,
ادامه مطلب
مسجد صاحب‌الزمان واقع در منطقه ۳ تهران یکی از مساجد فعال و جهادی در بحران کرونا بود. نیروهای بسیجی این پایگاه فعالیت شان را از اوایل اسفند و با شروع شیوع کرونا آغاز کردند. در آخرین فعالیت خود همزمان با شروع ماه مبارک رمضان اقدام به تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و خوراکی جهت توزیع در بین قشر آسیب پذیر کردند.
این نشست در حالی برگزار شد که اخبار منتشر شده از کشمیر حاکی از بازداشت بیش از 1300 نفر در کشمیر است. دولت هند با حاکمیت حزب راست گراها سعی دارند، هم چنان مانع از ایجاد ارتباط کشمیری ها با دنیای خارج شوند. برخی از خبرگزاری های هند نیز گزارش هایی از بازداشت نوجوانان و زنان منتشر کرده اند. شاهدان گفته اند نیروهای نظامی با گلوله ساچمه ای به طرف مردم حمله کرده اند و تعداد زیادی زخمی شده اند. صد ها نفر این گزارش ها را تایید کرده اند در حالی که آن ها از ت
در 9 ماهه نخست سال جاری میلادی در مجموع بیش از 41 میلیون گردشگر خارجی وارد ترکیه شده‌اند و این کشور بیش از 24 میلیارد دلار درآمد ارزی از گردشگران خارجی کسب کرده است.
به گزارش "سی‌ان‌ان ترک"، بر اساس آمار وزارت گردشگری ترکیه در 9 ماهه نخست سال 2019 (ژانویه تا پایان سپتامبر) گردشگران آلمانی با 858 هزار نفر بیشترین گردشگران خارجی استانبول بوده‌اند و پس از آنها گردشگران ایرانی با 687 هزار نفر در جایگاه دوم و عراقی‌ها با 545 هزار نفر در جایگاه سوم قرار گ
تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:
سه شنبه 16 جولای 2019
سهام آمریکا پیش از گزارشات درآمدهای سه ماهه شرکت های آمریکا، صعود نسبی دارد.
دلارنیوزلند/آمریکا پس از گزارش تورم تا سقف 3 ماه صعود میکند.
بازارها امروز منتظر داده بیکاری انگلیس، خرده فروشی  و درآمدهای شرکت های آمریکا هستند.
سهام آمریکا دیروز پیش از گزارش سه ماهه درآمدهای شرکتی آمریکا به دلیل اینکه امروز و روزهای آینده ازسوی شرکت های مختلفی منتشر می شود، صعود نسبی داشت( تایمز مالی). بازارها هم
اپل با ارائه‌ی جزئیاتی در مورد اپل واچ سری 6 و WatchOS 7 نشان داد که این ساعت هوشمند نسبت به مدل‌های قبلی خود بهبود یافته است.
به گزارش کالاسودا و به نقل از techtimes، علیرغم اینکه اپل و سایر کمپانی‌های آی تی از شیوع کرونایروس ضربه بزرگی را متحمل شده‌اند؛ اما هر یک از این کمپانی‌ها سعی می‌کنند به روال عادی خود بازگردند؛ در این راستا اپل جزئیاتی در مورد اپل واچ سری 6 و WatchOS 7 منتشر کرده است که در این مطلب به آن می‌پردازیم.
به نظر می‌رسد که Apple Watch Series
Superman: Red Son 2020 1080p BluRay,انیمیشن Superman: Red Son 2020 دوبله فارسی,انیمیشن سوپرمن: پسر سرخ 2020,دانلود انیمیشن جدید,دانلود دوبله فارسی Superman: Red Son 2020,دانلود رایگان انیمیشن Superman: Red Son 2020,دانلود کارتون سوپرمن پسر قرمز 2020,زیرنویس فارسی Superman: Red Son 2020,سوپرمن پسر سرخ,فیلم سوپرمن پسر قرمز Superman: Red Son 2020,
ادامه مطلب
تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:
چهارشنبه 18 دسامبر 2019
امشب انتظار رأی گیری برای استیضاح ترامپ در مجلس را داریم.
بارکلیز انتظار دارد تا بانک کره حدود 25bp تا 1.0% در سه ماهه نخست 2020 کاهش نرخ داشته باشد.
⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️
پوند همچنان برای دومین روز پیاپی ضعیف می شود به دنبال گزارشاتی مبنی بر اینکه جانسون نخست وزیر انگلیس قانون برکسیت را که به موجب آن قانونا تمدید دوره انتقال را ممنوع میکند، منتشر خواهد کرد و بنابراین به طور مؤثر موعد برکسیت را دسامبر
#گزارش #خبر
 
«گزارش نهایی امور مالی مرکز نیکوکاری بشری در اسفند ماه 1398»
 
با توجه به نزدیک شدن پایان سال و همچنین تلاش مرکز برای جابه جایی هر چه سریعتر دفتر؛ گزارش نهایی امور مالی اسفند ماه آماده و تحویل کمیته امداد شد.
 
با توجه به شرح تفصیلی موجود در تصویر، مرکز در اسفند ماه 98 بالغ بر 633 میلیون ریال کمک غیر نقدی و 28 میلیون ریال کمک نقدی به مددجویان خود ارائه داده است.
مایکروسافت جزئیات جدیدی از کنسول بازی Xbox Series X منتشر کرده که حتما برای علاقمندانش جذاب خواهد بود.
به گزارش کالاسودا به نقل از engadget، این کنسول جدید از پردازنده شخصی‌سازی شده از معماری Zen 2 کمپانی AMD در بخش پردازنده گرافیکی بهره گرفته و فرکانسی حدود ۳.۸ گیگاهرتز دارد.
Xbox دارای 16 گیگابایت حافظه رم GDDR6 نیز خواهد بود؛ البته فقط 10 گیگابایت از این بازی‌ها دارای پهنای باند کامل 560 گیگابایت بر ثانیه به عنوان حافظه ویدئویی خواهند بود.
6 گیگابایت دیگر
 
⚡ کمپانی HTC روز گذشته اعلام کرده با همکاری یک شرکت سازنده چیپ های ASIC قرار است به زودی امکان ماین کوین Monero #XMR را در گوشی های بلاکچینی EXODUS 1S فراهم کند.
⁦⛏️⁩ این کار از طریق اپی به نام DeMiner انجام خواهد شد که قرار است طی سه ماهه دوم 2020 منتشر شود. از قابلیت های این اپ از جمله این است که به طور خودکار هنگام استفاده از گوشی یا اتصال به شارژر عملیات ماین را متوقف کرده و فقط در زمان بیکاری فعالیت می کند.
❇️ البته توان پردازشی چیپ های روی گوشی موبایل ب
هواوی یک گوشی هوشمند جدید به نام Huawei Enjoy 10e معرفی کرد. این چهارمین گوشی از سری Enjoy 10 است که شامل گوشی‌هایی چون Enjoy 10، Enjoy 10S و Enjoy 10 plus می‌شود. قیمت این گوشی از 999 یوآن (143 دلار) شروع می‌شود.
به گزارش کالاسودا و به نقل از Gizchina، Huawei Enjoy 10e دقیقاً مانند سایر گوشی‌های موجود در این سری از نمایشگر 6.3 اینچی ضدآب بهره می‌برد.
ادامه مطلب
بسته های افزایشی شرکت شاتل
در این مطلب با بسته های افزایشی اینترنت شرکت شاتل که یکی از بزرگ ترین ارائه دهندگان خدمات اینترنت پرسرعت ای دی اس ال در کشور است آشنا می شویم، این بسته ها امکان خرید جداگانه برای افزیش حجم را خواهند داشت که با قیمت منصفانه و حجم مناسب خود بسیار کاربردی هستند. این بسته ها در حال حاضر در دسترس خواهند بود.
تعرفه بسته های افزایشی اینترنت پرسرعت شاتل

مدت بسته
حجم
قیمت

ماهانه
6 + 4 گیگابایت (2 تا 7 صبح)
20 هزار تومان

ماهانه
13
مدارس تا چه زمانی تعطیل می شود :
مدارس تا چه زمانی تعطیل میشود حق دوست، اپیدمیولوژیست بیماری های عفونی: بسیاری از مبتلایان، شرایط خفیفی دارند و ممکن است من هم مبتلا باشم، بنابراین همه باید مراعات کنیم.
 
 

همچنین بخوانید: 
     توصیه‌های ایمنی اورژانس برای جلوگیری از منتشر شدن ویروس کرونا

 
 
گزارش تصویری در این نشست خبری در رابطه با جلوگیری از کرونا رو ببینید
 
 
 
 منبع: سایت خبری خبرینو
 
 
شواهد نشان می دهد که سامسنوگ قصد دارد پرچم دار سری اس بعدی خود را با نام گلکسی اس 20 به بازار عرضه کند.
گزارش ها حاکی از آن هستند که سامسنوگ قصد دارد پرچم دار سری اس بعدی خود را با نام گلکسی اس 20 به بازار عرضه کند.به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، یکی از افشاگران معروف تلفن های همراه هوشمند با نام مستعار آیس یونیورس (Ice Universe) به تازگی در توییتی اعلام کرده است که کمپانی سامسونگ از نام تجاری گلکسی اس 11 برای پرچم دار بعدی خود خواهد گذشت. سال آینده میلا
طفل شش ماهه به عالم بازغوغا کرده است/اشک چشم شیعیان راوصل دریاکرده است/اوعلی اصغر است وباب حاجت درجهان/خویش رااصغرفدایی بهرمولاکرده است/منتشرمظلومیت راکرده او اندر زمین/بندگی کربلایی بهریکتاکرده است/برحسین بن علی داردزگریه یک پیام/هستی خودرا فدای راه بابا کرده است/حرمله تیرسه شعبه میزندبر حنجرش/جانفشانی روی دست پاک آقاکرده است/درحریم حضرت حق کربلاشد جاودان/طفل شش ماهه ولایت راچه زیباکرده است/باشهادت پرکشیده تاسپهر آسمان/شیعه اندراین
کودک دو ماهه : شما از مرحله نوزادی عبور کرده اید و اکنون, در ماه دوم, شخصا حسی از کودک خود به دست می آورید. شما همینطور یاد می گیرید چه چیزی کودک دو ماهه شما را بر می انگیزد – چیزهایی که دوست دارد یا دوست ندارد, چیزهایی که باعث گریه او می شود که در این مرحله کاملا پایه ای هستند: گرسنگی, خواب آلودگی و پوشک کثیف.
مهارت های حرکتی کودک دو ماهه
کودکان دو ماهه نسبت به یک کودک یک ماهه کنترل بیشتری بر بدن خود به دست می آورند. این به این معناست که آنها می تو
چشم انداز هفتگی بازار ارز؛ 13-17 ژانویه 2020
داده مصرف کننده آمریکا پس از فروکش کردن تنش خاورمیانه، در مرکز توجه.
⚡️⚡️⚡️⚡️⚡️
با روشن شدن وضعیت داده دستمزدهای غیرکشاورزی، تمرکز بازار اکنون روی داده مصرف کننده است درحالیکه  گزارش GDP چین نیز شایان توجه است. در ادامه موارد برجسته هفته پیش رو را می آوریم.آمریکا و ایران سطح بالایی از گفت و گو را حفظ کرده است ولی نبود اقدامات قریب الوقوع باعث شد تا بازارها ساکن باشند و ارزهای امن زیان کنند. خوش ب
بر اساس پتنت ثبت شده اپل در حال توسعه محصولی تاشو است که شبیه «سرفیس دو» مایکروسافت است.
به گزارش کالاسودا و به نقل از گیزچاینا، گزارش اخیر نشان می‌دهد اپل برای دستگاهی تاشو شبیه موبایل/تبلت در دفتر ثبت اختراعات آمریکا با نام ابزار سیستم‌های مولتی فایلی را به خود اختصاص داده و علامت تجاری صادر شده است.
این دستگاه درباره فناوری گوشی تاشو است که در توضیحات آن دو یا چند دستگاه توسط حسگر مغناطیسی بهم وصل می‌شوند.
این ثبت اختراع بسیار شبیه Micr
درخواست اسنپ مرا که برای کلاس نادری قبول کرد هنوز به لوکیشن مبدا نرسیده بودم و به این خاطر زنگ زدم تا ببینم چقدر زمان می برد تا به مبدا انتخابی من برسد. حرف زدنش غیرمعمول بود. چندان متوجه ی حرفهایش نشدم. چندین بار تکرار کرد و در بین حرفهایش مدام میگفت پیام میدم. گوشی رو که قطع کردم پیامکش رسید نوشته بود راننده ی ناشنوا هستم و تا لحظاتی دیگر به لوکیشن شما میرسم. وقتی دیدمش لبخندی زد. لبخندش دلنشین و نگاهش مهربان بود. همیشه که نباید کلام حرف اول ر
گروه علاقه مندی های ویژه محیط زیست، پایداری و کتابخانه های ایفلا  برای پنجمین جایزه کتابخانه سبز ایفلا ۲۰۲۰ فراخوان داد.
به گزارش لیزنا، در این روزها، بسیار زیاد در مورد تغییرات آب و هوا می‌شنویم. شاید  این سؤال مطرح باشد که کتابخانه ها چه ارتباطی با مسائل زیست محیطی دارند و آیا کتابداران در این باره نقشی ایفا می کنند.؟
کتابداران می توانند اکنون  نقش خود را ایفا کنند.  گروه علاقه­ مندی های ویژه درباره محیط زیست، پایداری و کتابخانه­ ها 
همونطور که در پست قبل قول داده بودم درباره نظام آموزشی کشورهای پیشرفته بیشتر بگم، الوعده وفا. برای شروع هم از کشور ژاپن شروع میکنم، کشوری که به نظم و وجدان کاری شهرت دارن، همینطور تسلط به تکنولوژی های روز دنیا. شما رو به خواندن این پست اکیداً توصیه میکنم...
به نظر ژاپنی‌ها همه کودکان توانایی یادگیری مطالب را دارند و تلاش، پشتکار و انضباط شخصی، موفقیت تحصیلی را تعیین می‌کند نه توانایی علمی ، در واقع به عقیده آنان مطالعات و عادت‌های رفتاری آ
تصاویر و مشخصات سخت افزاری ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2e لو رفت.
به گزارش کالاسودا و به نقل از جی اس ام ارنا، بر اساس نام منصوب، شاهد ساعت کاملا جدید نیستیم بلکه اساس آن روی مدل Watch GT 2 بنا شده و با داشتن بند متفاوت، اسپرت شده است تا کاربران جدید را به عنوان تارگت فروش در نظر گیرد.
ساعت 46MM نمایشگر امولد 1.39 اینچی با رزولوشن 454 در 454 پیکسل دارد و تراشه HiSilicon Hi1132 و باتری 455 میلی آمپر ساعت را در خود جای داده است.
 
ادامه مطلب...
دانلود آهنگ عروسی شاد جدید سال 2020 در یک فایل زیپ
بهترین آهنگهای شاد جدید 2020 ویژه رقص و عروسی و حنابندانارشیوی کامل اهنگ عروسی بصورت گلچین شده از بهترین و منتخب آهنگ شاد عروسی با کیفیت عالی mp3 جدید و قدیمی از خواننده های مشهور ایرانی مخوصوص مراسم جشن عروسی و سیستم صوتی ماشین و پخش آنلاین این ارشیو کاملا قانونی و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایرانی است در وبلاگ اهنگ موزیک منتشر می شود
دانلود آهنگ شاد جدید سال 2020 ایرانی مخصوص رقص و عروسیدانلود
در ادامه رشد قیمت ها در بورس تهران و با احتساب رشد دیروز در شاخص کل، بازدهی بورس تهران از ابتدای سال تا دیروز، نزدیک به 100 درصد رسید. رقم دقیق، 99.7 درصد است. این در حالی است که هنوز ورود نقدینگی به بازار ادامه دارد. اکنون شاخص کل به محدوده 356000 واحدی رسیده است و راهی تا رسیدن به مقاومتی که قبلا اعلام کرده بودم، ندارد. از سوی دیگر، در آستانه ارسال گزارش های ماهانه و همچنین ارسال گزارش های 9 ماهه شرکت ها هستیم. انتظار مثبت از گزارش ها، یکی از دلایل ا
دانلود آهنگ جدید راغب پیچک
Download New Music Ragheb – Pichak
پخش و دانلود با دو کیفیت 320 و 128 از لینک زیر منتشر شد
 
دانلود آهنگ جدید راغب پیچک با لینک مستقیم
 
متن آهنگ پیچک از راغب
 
به خورشید بگو نتابه وقتی چشمای تو خوابهموهات جاده ی شماله پر پیچ و تابهتو این نمه نمه بارون مثل لیلی مث مجنون
دانلود این موزیک زیبا اختصاصی از لینک زیر منتشر شد
راغب پیچک
در این مقاله، نگاهی به فهرستی از بهترین بازی‌های کنسول PS4 خواهیم داشت.
به گزارش کالاسودا و نقل از CNET، با نزدیک شدن به آغاز نسل جدید کنسول‌ها، گیمر‌های زیادی خود را آماده‌ی کوچ کردن می‌کنند.
با این حال اگر شما تازه به فکر ورود به دنیای بازی‌های ویدیویی هستید و قصد خرید یک کنسول را دارید، پیشنهاد ما به شما، کنسول PS4 است.
اگر قرار نیست به شکل جدی به بازی کردن بپردازید، به احتمال زیاد نیازی هم به خرید جدید ترین کنسول بازار نخواهید داشت.
اینجا
بنابر گزارشی که ایتنا به نقل از livemint منتشر کرده آمار ها نشان داده که گوشی های برند نوکیا بهترین پشتیبانی از لحاظ بروزرسانی نرم افزار را دارند.
بر اساس داده های موجود تقریبا 96 درصد تلفن های همراه نوکیا که بعد از سه ماهه سوم سال 2018 فروخته شده اند هم اکنون از اندروید 9 پای استفاده می کنند. رتبه های دوم و سوم نیز به سامسونگ و شیائومی میرسند که تا کنون 89 درصد از تلفن های سامسونگ و 84 درصد از دستگاه های شیائومی که بعد از سه ماهه سوم سال 2018 به بازار عرضه
مسکن در تهران باز هم ارزان شدشهریورماه ۱۳۹۸ میانگین قیمت مسکن شهر تهران به ۱۲ میلیون و ۹۶۹ هزار تومان در هر متر مربع رسید که ۱.۷ درصد نسبت به ماه قبل کاهش نشان می دهد؛ مردادماه نیز قیمتها ۳.۱ درصد افت کرده بود.
به گزارش ایسنا، شاخص قیمت مسکن شهر تهران برای دومین ماه پیاپی منفی شد. بر اساس اعلام دفتر اقتصاد مسکن، در شهریورماه ۱۳۹۸ متوسط قیمت هر متر مربع آپارتمان در شهر تهران به ۱۲ میلیون و ۹۶۹ هزار تومان رسید که نسبت به ماه قبل ۱.۷ درصد کاهش و نس
به گزارش همشهری آنلاین، ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس)  گزارش داد که سلطان عربستان در دیدار با جینا هاسپل، مهتر سیا در خصوص تحولات منطقه و جهان و موضوع های مشترک گفت وگو کردند. بر اساس این گزارش، در این دیدار وزرای خارجه و ناحیه عربستان سعودی نیز حضرت داشتند. جزئیات بیشتری از این ملاقات منتشر نشده است. این بازدید در حالی اجرا شد که مقام های قضایی آمریکا، شانس عربستان را متهم کردند که با استخدام دو کارمند توئیتر تکاپو کرد
جلب اعتماد مشتریان
نمونه‌های مختلفی از پروژه‌های پیشرفته نورومارکتینگ در جهان اجرا شده‌اند که هدفشان ایجاد اعتماد یا حتی ترمیم اعتماد از دست رفته مشتریان است. بانک‌ها برای رسیدن به سود‌دهی از ابزارهای علوم عصبی استفاده می‌کنند، تا مستقیما در مغز مشتریان رسوخ کنند. مردم چرا از خدمات بانک استفاده می‌کنند؟ هدفشان از این موضوع چیست؟ آیا به دنبال سود هستند یا به دنبال اعتماد؟
تبلیغات بانک‌هابا توجه به گزارش‌های منتشر شده در اکثر کشوره
موسسه Counterpoint Research در تازه‌ترین آمار خود اعلام کرده که آیفون XR
پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در سه ماهه سوم ۲۰۱۹ در تمام دنیا بوده و سه درصد
از فروش موبایل‌های هوشمند را به خود اختصاص داده است. درواقع به به جز
ماه سپتامبر ۲۰۱۸ که آیفون‌های جدید معرفی و عرضه شدند، آیفون XR از سه
ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ لقب پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در هر ماه را به خود
اختصاص داده است.
ادامه مطلب
جلب اعتماد مشتریان
نمونه‌های مختلفی از پروژه‌های پیشرفته نورومارکتینگ در جهان اجرا شده‌اند که هدفشان ایجاد اعتماد یا حتی ترمیم اعتماد از دست رفته مشتریان است. بانک‌ها برای رسیدن به سود‌دهی از ابزارهای علوم عصبی استفاده می‌کنند، تا مستقیما در مغز مشتریان رسوخ کنند. مردم چرا از خدمات بانک استفاده می‌کنند؟ هدفشان از این موضوع چیست؟ آیا به دنبال سود هستند یا به دنبال اعتماد؟
تبلیغات بانک‌هابا توجه به گزارش‌های منتشر شده در اکثر کشوره
جلب اعتماد مشتریان
نمونه‌های مختلفی از پروژه‌های پیشرفته نورومارکتینگ در جهان اجرا شده‌اند که هدفشان ایجاد اعتماد یا حتی ترمیم اعتماد از دست رفته مشتریان است. بانک‌ها برای رسیدن به سود‌دهی از ابزارهای علوم عصبی استفاده می‌کنند، تا مستقیما در مغز مشتریان رسوخ کنند. مردم چرا از خدمات بانک استفاده می‌کنند؟ هدفشان از این موضوع چیست؟ آیا به دنبال سود هستند یا به دنبال اعتماد؟
تبلیغات بانک‌هابا توجه به گزارش‌های منتشر شده در اکثر کشوره
جلب اعتماد مشتریان
نمونه‌های مختلفی از پروژه‌های پیشرفته نورومارکتینگ در جهان اجرا شده‌اند که هدفشان ایجاد اعتماد یا حتی ترمیم اعتماد از دست رفته مشتریان است. بانک‌ها برای رسیدن به سود‌دهی از ابزارهای علوم عصبی استفاده می‌کنند، تا مستقیما در مغز مشتریان رسوخ کنند. مردم چرا از خدمات بانک استفاده می‌کنند؟ هدفشان از این موضوع چیست؟ آیا به دنبال سود هستند یا به دنبال اعتماد؟
تبلیغات بانک‌هابا توجه به گزارش‌های منتشر شده در اکثر کشوره
حسن امیری مصاحبه ۶
 
تهران-
ایرنا- خیال بازار سرمایه از تحریم ها با مشخص شدن تاثیر اندک آنها راحت
شده، اما بورس برای آغاز موج جدید صعودی، چشم انتظار شفاف سازی عملکرد شرکت
ها و انتشار صورت های مالی جدید از جمله گزارش های ۹ ماهه است.
 
صعود بورس در انتظار انتشار گزارش های ۹ ماهه شرکت ها
به
گزارش ایرنا، بازار بورس پس از رشدی سریع و بی سابقه و رسیدن به مرز کانال
۲۰۰ هزار واحدی، اکنون در مرحله اصلاح به سر می برد به طوری که از مهرماه
امسال در محدود
صندوق بین المللی پول (IMF) در آخرین نسخه گزارش دورنمای اقتصادی جهان ضمن پیش بینی رشد منفی سه درصدی اقتصاد جهان در سال ۲۰۲۰، قیمت هر بشکه نفت را ۳۵ دلار پیش بینی کرد.
 
به گزارش ایسنا، این وام دهنده جهانی در گزارش ژانویه خود قیمت هر بشکه نفت در سال ۲۰۲۰ را ۵۸ دلار و سه سنت و قیمت سال ۲۰۲۱ را ۵۵ دلار و ۳۱ سنت پیش بینی کرده بود.
قیمت نفت در حال حاضر با وجود توافق اوپک پلاس با کاهش تولید ۹.۷ میلیون بشکه در روز در ماه های مه و ژوئن، پایین تر از قیمت مورد پ
بازی قورباغه دیوانه 2 یا Crazy Frog Racer II یک بازی مسابقه‌ای از مجموعه بازی‌های Crazy Frog است، که توسط Neko Entertainment ساخته شده‌ است و توسط Valcon Games در سال 2006 منتشر شد.
 
 
 
توضیحات بازی قورباغه دیوانه :
قورباغه دیوانه (به انگلیسی: Crazy Frog) یک شخصیت انیمیشنی است که در یک فروشگاه صدای زنگ بر پایه The Annoying Thing، یک انیمیشن کامپیوتری توسط Erik Wernquist ساخته شد. توسط پخش کننده صدای زنگِ Jamba! به بازار آمد، انیمیشن آن در اصل برای هماهنگی با یک افکت صدا توسط Daniel Malmedahl ساخته شد
کرونا در چین
اقتصاد چین دراین اواخر رشد بسیار سریعی را تجربه کرده است و تبدیل به دومین اقتصاد جهانی شده ویکی از بازیگران اصلی اقتصاد شده است, به طوری که در حال رسیدن به آمریکا یعنی بزرگترین اقتصاد دنیا است. از سال 1979 حزب کمونیست چین سیاست های اصلاحات را اجرا کرد که توسعه اقتصاد ملی به دست آورده های چشم گیر نایل آمده است.
اما حال و روز چین پس از انتشار کرونا ویروس...
کندی فعالیت های اقتصادی در اثر شیوع کرونا لطمه ی شدیدی به اقتصاد چین زده است.شاخ
مهم نیست به کجا سفر می‌کنید؛ قبل از اینکه از خانه خارج شوید این 7 وسیله‌ی الکتریکی را در کیفتان بگذارید.
به گزارش کالاسودا و به نقل از سی نت، تجهیز بودن در حین سفر می‌تواند لذت مسافرت را برای شما دو چندان کند. در این مطلب با 7 وسیله الکتریکی ضروری در حین سفر آشنا می‌شوبد.
 
ادامه مطلب...
جلب اعتماد مشتریان
نمونه‌های مختلفی از پروژه‌های پیشرفته نورومارکتینگ در جهان اجرا شده‌اند که هدفشان ایجاد اعتماد یا حتی ترمیم اعتماد از دست رفته مشتریان است. بانک‌ها برای رسیدن به سود‌دهی از ابزارهای علوم عصبی استفاده می‌کنند، تا مستقیما در مغز مشتریان رسوخ کنند. مردم چرا از خدمات بانک استفاده می‌کنند؟ هدفشان از این موضوع چیست؟ آیا به دنبال سود هستند یا به دنبال اعتماد؟
تبلیغات بانک‌هابا توجه به گزارش‌های منتشر شده در اکثر کشوره
کرونا ویروس بیماری شایع این روزها که به عنوان یک بیماری تنفسی بیش از 100 کشور دنیا را اسیر خود کرده، توسط سازمان بهداشت جهانی به عنوان یک بیماری همه‌گیر شناخته شده است.
به گزارش کالاسودا و به نقل از howtogeek، اخیرا ادعاهایی مطرح شده است که بیان می‌کند تکنولوژی 5جی دلیل اصلی این بیماری است؛ ادعاهایی که به نظر نادرست می‌رسد.
آیا 5جی می‌تواند موجب ایجاد بیماری کرونا شود؟
 
ادامه مطلب...
دوستان بیانی نظرتون درباره وبلاگ و قالبش رو بفرمایینهمچنین بنده سعی خواهم کرد که مطالب خوب شما را نیز مطالعه کنم و مجموعه لینکهاشونو منتشر کنم. باید هوای یکدیگرو بیشتر از این داشته باشیم در بلاگنظرات تخصصی یا لینک مطالبتونو برام بفرستیدهمچنین بفرمایید چه مطالبی مورد علاقه و کاربرد دائم هست تا منتشر کنم.با سپاس ویژهقدردان شما هستم
کودک سه ماهه شما در حال رشد است و هر روز آگاه تر می شود. در این سن, کودک شما باید طبق برنامه عمل کند و به شما استراحتی که به شدت به آن نیاز دارید را بدهد!
مهارت های حرکتی کودک سه ماهه
رفلکس های ذاتی مثل رفلکس از چا پریدن که نوزاد شما طی چند ماه اول نشان می داد باید محو شده باشد یا از بین رفته باشد. شما احتمالا متوجه شده اید که قدرت گردن نوزاد شما در حال ارتقا است. زمانی که شما نوزاد را سر پا نگه می دارید, لغزش کمی در سرش می بینید یا اصلا نمی بینید.کود
تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:
پنجشنبه 17 اکتبر 2019
جفت ارز پوند/دلارآمریکا دیروز معامله  بالایی داشت ولی امروز صبح ترکیب شد.
افت بخش زیادی از خرده فروشی های آمریکا طی هفت ماه.
جفت ارز دلاراسترالیا/آمریکا پس از گزارش مثبت بازار کارگری بالا می رود.
جفت ارز پوند/دلارآمریکا دیروز معامله بالای 0.5% داشت و بالای 1.2800 بسته شد همچنانکه تمایلات مثبت برکسیت این جفت ارز را بالاتر میکشد. هرچند دیروز یک بازار مغشوش همراه با نوسان یک ماهه پوند/دلارآمریکا تا
تعطیلی مدارس کل کشور تا آخر هفته:
اعضای شورای تامین استانها از تعطیلی مدارس کل کشور تا آخر هفته خبر داد؛ جهت جلوگیری و مقابله با ویروس کرونا (کووید) تمام مدارس کشور تا آخر هفته تعطیل می باشد.
 
 

همچنین بخوانید: 
     توصیه‌های ایمنی اورژانس برای جلوگیری از منتشر شدن ویروس کرونا

 
 
به گزارش خبرگزاری برنا؛ با تصمیم اعضای شورای تامین استانها و  بمنظور حفظ سلامت دانش آموزان تمامی مدارس و مراکز آموزشی شامل: مدارس دوره های پیش دبستانی، ابتدایی
مجید فرج‌فائد- کنفرانس‌ها و نشست‌های تخصصی ازجمله راه‌های ارائه برون‌دادهای علمی و رویدادهای فناوری است. به گزارش یکی از وبگاه‌های مدیریت دانش و اطلاع‌رسانی کنفرانس‌های کشور، تعداد کنفرانس‌ها و نشست‌های تخصصی کشور در چهار ماهه نخست سال جاری نسبت به چهار ماهه سال گذشته 20 درصد کاهش یافته است. این درحالی است که توزیع برگزاری کنفرانس‌ها در طول سال یک‌دست نیست و برخی از ماه‌ها میزبان برگزاری کنفرانس‌های بیشتری هستند. با یک تحقیق آما
در سال 2019 نیز مدل های جدیدی از این سری سامسونگ به بازار عرضه شد. این مدل ها در سری A با تغییرات جزئی از جمله کیفیت دوربین و طرح پشت قاب گوشی با شناسه S ( A50S) و یا نظیر این همراه بود.  هم اکنون در سال جدید 2020 ظاهرا گوشی های جدید سری A بصورت مدل های زیر ارائه میگردد.
طبق مجموعه تصاویر منتشر شده در توییتر ، کنگلومرا کره ای در مجموع نه تلفن هوشمند جدید با مارک تجاری – Galaxy A12 ، Galaxy A22 ، Galaxy A32 ، Galaxy A42 ، Galaxy A52 ، Galaxy A62 ، Galaxy A72 ، Galaxy A82 و Galaxy A92 به دست آور
برای دی
دانلود انیمیشن جدید داستان اسباب بازی: چراغ زندگی Toy Story: Lamp Life 2020
Download Animation Toy Story: Lamp Life 2020
با تمام کیفیت ها ۴۸۰, ۷۲۰ , ۱۰۸۰ , 4K و لینک مستقیم از نایس موزیکا
پخش آنلاین + لینک پرسرعت انیمیشن چراغ زندگی
ژانر فیلم : کوتاه، خانوادگی، فانتزی
زبان فیلم : زبان اصلی
سال انتشار : 2020
محصول کشور : آمریکا
کارگردان :
کیفیت : 4K / 1080p / 720p / 480p
بازیگران :
امتیاز : 6.8 از 10
خلاصه داستان : این انیمیشن در واقع یک داستان کوتاه از زندگی بو پیپ است که بر اساس انیمیشن Toy St
دانلود انیمیشن جدید داستان اسباب بازی: چراغ زندگی Toy Story: Lamp Life 2020
Download Animation Toy Story: Lamp Life 2020
با تمام کیفیت ها ۴۸۰, ۷۲۰ , ۱۰۸۰ , 4K و لینک مستقیم از نایس موزیکا
پخش آنلاین + لینک پرسرعت انیمیشن چراغ زندگی
ژانر فیلم : کوتاه، خانوادگی، فانتزی
زبان فیلم : زبان اصلی
سال انتشار : 2020
محصول کشور : آمریکا
کارگردان :
کیفیت : 4K / 1080p / 720p / 480p
بازیگران :
امتیاز : 6.8 از 10
خلاصه داستان : این انیمیشن در واقع یک داستان کوتاه از زندگی بو پیپ است که بر اساس انیمیشن Toy St
دانلود انیمیشن جدید داستان اسباب بازی: چراغ زندگی Toy Story: Lamp Life 2020
Download Animation Toy Story: Lamp Life 2020
با تمام کیفیت ها ۴۸۰, ۷۲۰ , ۱۰۸۰ , 4K و لینک مستقیم از نایس موزیکا
پخش آنلاین + لینک پرسرعت انیمیشن چراغ زندگی
ژانر فیلم : کوتاه، خانوادگی، فانتزی
زبان فیلم : زبان اصلی
سال انتشار : 2020
محصول کشور : آمریکا
کارگردان :
کیفیت : 4K / 1080p / 720p / 480p
بازیگران :
امتیاز : 6.8 از 10
خلاصه داستان : این انیمیشن در واقع یک داستان کوتاه از زندگی بو پیپ است که بر اساس انیمیشن Toy St
TT Isle of Man Ride on the Edge 2 بازی در سبک موتور و ورزشی است که توسط شرکت KT Racing ساخته و به وسیله Bigben Interactive در سال 2020 برای کامپیوتر منتشر شده است. این نسخه از بازی دومین شماره از بازی Isle of Man است که با ویژگی های جدیدی منتشر شده است.
ادامه مطلب
دانلود انیمیشن جدید داستان اسباب بازی: چراغ زندگی Toy Story: Lamp Life 2020
Download Animation Toy Story: Lamp Life 2020
با تمام کیفیت ها ۴۸۰, ۷۲۰ , ۱۰۸۰ , 4K و لینک مستقیم از نایس موزیکا
پخش آنلاین + لینک پرسرعت انیمیشن چراغ زندگی
ژانر فیلم : کوتاه، خانوادگی، فانتزی
زبان فیلم : زبان اصلی
سال انتشار : 2020
محصول کشور : آمریکا
کارگردان :
کیفیت : 4K / 1080p / 720p / 480p
بازیگران :
امتیاز : 6.8 از 10
خلاصه داستان : این انیمیشن در واقع یک داستان کوتاه از زندگی بو پیپ است که بر اساس انیمیشن Toy St
تحلیل فاندامنتال بازار فارکس:
چهارشنبه 22 ژانویه 2020
بارکلیز انتظار دارد که هفته بعد بانک انگلیس کاهش نرخ داشته باشد.
نگرانی ها درمورد ویروس کرونا روی تمایلات بازار اثر دارد.
بانک Negara مالزی با کاهش نرخ، بازار را شگفت زده میکند.
بارکلیز پیش بینی خود را در مورد کاهش نرخ بانک انگلیس با رقم 25bp در نشست 30 ژانویه MPC تغییر داده است. تیم پژوهشی ما همسو با این وضعیت، درمورد پروفایل تورم انگلیس در سال 2020 بازنگری کرده است و انتظار دارد که CPI در رقم سالانه 1.4
دانلود فیلم جدید اما Emma 2020
Download Film Emma 2020
با تمام کیفیت ها ۴۸۰, ۷۲۰ , ۱۰۸۰ و لینک مستقیم از نایس موزیکا
پخش آنلاین + لینک پرسرعت فیلم اما
ژانر فیلم : کمدی، درام
زبان فیلم : دوبله فارسی
سال انتشار : 2020
محصول کشور : بریتانیا
کارگردان :
کیفیت : 1080p / 720p /480p WEB-DL
بازیگران : آنیا تیلور جوی، بیل نای، میا گاث، میراندا هارت، و کلوم ترنر
امتیاز : 6.9 از 10
خلاصه داستان : در سال 1800 در انگلستان زنی جوان زندگی میکند که به معنای واقعی انسان خوبی است اما کمی خودخوا
دانلود فیلم جدید اما Emma 2020
Download Film Emma 2020
با تمام کیفیت ها ۴۸۰, ۷۲۰ , ۱۰۸۰ و لینک مستقیم از نایس موزیکا
پخش آنلاین + لینک پرسرعت فیلم اما
ژانر فیلم : کمدی، درام
زبان فیلم : دوبله فارسی
سال انتشار : 2020
محصول کشور : بریتانیا
کارگردان :
کیفیت : 1080p / 720p /480p WEB-DL
بازیگران : آنیا تیلور جوی، بیل نای، میا گاث، میراندا هارت، و کلوم ترنر
امتیاز : 6.9 از 10
خلاصه داستان : در سال 1800 در انگلستان زنی جوان زندگی میکند که به معنای واقعی انسان خوبی است اما کمی خودخوا
دانلود فیلم جدید اما Emma 2020
Download Film Emma 2020
با تمام کیفیت ها ۴۸۰, ۷۲۰ , ۱۰۸۰ و لینک مستقیم از نایس موزیکا
پخش آنلاین + لینک پرسرعت فیلم اما
ژانر فیلم : کمدی، درام
زبان فیلم : دوبله فارسی
سال انتشار : 2020
محصول کشور : بریتانیا
کارگردان :
کیفیت : 1080p / 720p /480p WEB-DL
بازیگران : آنیا تیلور جوی، بیل نای، میا گاث، میراندا هارت، و کلوم ترنر
امتیاز : 6.9 از 10
خلاصه داستان : در سال 1800 در انگلستان زنی جوان زندگی میکند که به معنای واقعی انسان خوبی است اما کمی خودخوا
دانلود فیلم جدید اما Emma 2020
Download Film Emma 2020
با تمام کیفیت ها ۴۸۰, ۷۲۰ , ۱۰۸۰ و لینک مستقیم از نایس موزیکا
پخش آنلاین + لینک پرسرعت فیلم اما
ژانر فیلم : کمدی، درام
زبان فیلم : دوبله فارسی
سال انتشار : 2020
محصول کشور : بریتانیا
کارگردان :
کیفیت : 1080p / 720p /480p WEB-DL
بازیگران : آنیا تیلور جوی، بیل نای، میا گاث، میراندا هارت، و کلوم ترنر
امتیاز : 6.9 از 10
خلاصه داستان : در سال 1800 در انگلستان زنی جوان زندگی میکند که به معنای واقعی انسان خوبی است اما کمی خودخوا
پس از کشف کیک‌های آلوده به قرص در شهرهای مختلف ایران، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان اعلام کرد که دو مورد کیک حاوی قرص در خرمشهر پیدا شد.
بر اساس گزارش خبرگزاری ایسنا، یکشنبه 15 دسامبر 2019، با انتشار تصاویری از کیک‌های آلوده به قرص که هم اکنون ابعاد گسترده و امنیتی پیدا کرده، گزارش‌هایی از توزیع این نوع کیک در خرمشهر منتشر شده است.

ادامه مطلب
 
قوی ترین ارتش های جهان تا سال 2020
امریکا و روسیه و چین هنوز 3 ابر قدرت بزرگ دنیا …
 
هر سال وبسایت نظامی گلوبال فایر پاور میزان قدرت نظامی کشور های مختلف را رتبه بندی میکند. 55 شاخص مهم برای قویترین ارتش های‌ جهان مورد بررسی قرار می گیرد. 
 
وبسایت نظامی” گلوبال فایر پاور” جدید ترین رده‌بندی خود از قدرت و بزرگی 137 ارتش مدرن جهان را منتشر کرده است. به گزارش تالاب ؛ دراین رده بندی جدید که برای سال 2020 میلادی است، فهرست قابلیت ها و توانمندی های‌ 1
به گزارش پایگاه اخبار فرهنگی و به نقل از کانال انجمن‌های علمی دانشجویی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، نشریه PPPC ، نشریه تمام انگلیسی دانشکده‌های فنی دانشگاه شهید بهشتی با همکاری شاخه IEEE دانشگاه فنی و مهندسی بویین زهرا منتشر شد.
ادامه مطلب
دانلود فیلم اکشن Kalashnikov 2020 با کیفیت بالا ۷۲۰p 1080p HD BluRay
دانلود فیلم کلاشینکف 2020 + دانلود فیلم کلاشینکف دوبله فارسی بدون سانسور
 
دانلود زیرنویس و دوبله فارسی فیلم Kalashnikov 2020 با کیفیت عالی
 
Download Kalashnikov 2020 + Zirnevis Farsi + x265
دانلود فیلم Kalashnikov 2020 , دانلود فیلم کلاشینکف 2020 , دانلود فیلم Kalashnikov دوبله فارسی , دانلود فیلم کلاشینکف با زیرنویس فارسی,دانلود فیلم خارجی کلاشینکف، دانلود فیلم بدون سانسور
دانلود فیلم کلاشینکف کاملا اختصاصی وان موییز
ادامه م
رشد کودک چهار ماهه
وزن کودک ۴ ماهه شما احتمالا دو برابر موقع تولد شده است. اگر شما نگران هستید که کودک شما خوب نمی خورد یا وزن کافی اضافه نکرده است با متخصص کودک خود صحبت کنید.
مهارت های حرکتی کودک چهار ماهه
کودک شما اکنون نسبت به یک کودک سه ماهه چابک تر شده است و کارهای بیشتری با دستانش انجام می دهد. دستان او اکنون با هم کار می کنند تا یک اسباب بازی را حرکت دهند یا جغجغه را تکان دهند. در واقع, آن دست ها هر چیزی که در دسترسشان باشد را مدتی نگه خو
Loop 2020 1080p BluRay,انیمیشن Loop 2020 دوبله فارسی,انیمیشن حلقه,انیمیشن لوپ,پخش آنلاین انیمیشن,پیکسار,تماشای آنلاین کارتون,حلقه,دانلود انیمیشن Loop 2020,دانلود انیمیشن جدید,دانلود انیمیشن لوپ Loop 2020 WEB-DL,دانلود رایگان انیمیشن Loop 2020,دانلود زیرنویس فارسی Loop 2020,دانلود کارتون کوتاه پیکسار,دوبله فارسی,سایت دوستی ها,کالکشن انیمیشن پیکسار,لوپ,
ادامه مطلب
به گزارش مشرق، خبرگزاری رویترز گزارش داد نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد که ویروس کرونا ساعت ها در هوا و روزها بر روی سطح زنده بماند.
معنای این تحقیق این است که فقط حفظ فاصله از افراد کافی نیست و ویروس می تواند در هوا معلق بماند.
برای حفظ جان خود در خانه بمانید.
منبع : مشرق نیوز
خرید کتاب
 
خیلی‌ها در راه خدا شهید شدند، ولی هیچ‌کدام با حادثه کربلا قابل مقایسه نیست. [حسین‌بن‌علی(ع)]، تنهای تنها، فقط با تعداد معدودی از یاران مخلص و خانواده اش،[حتی] با فرزند شش ماهه، وارد میدان می شود. این در تاریخ، منظره‌ پرشکوهی است که در مقابل چشم بشریّت گذاشته شده است.
1392/3/22-رهبر انقلاب اسلامی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها