نتایج جستجو برای عبارت :

زبان ایتالیایی از آمریکای لاتین تا اروپا

1- موسسه ایران اروپا
در حال حاضر یکی از بهترین موسساتی که می تواند شما را در زمینه آیلتس کمک کند همین موسسه ایران اروپا می باشد. موسسه زبان ایران اروپا که در سال 1388 تاسیس گردید به عنوان یکی از بزرگترین مراکز آموزش زبان در غرب تهران ارایه کننده دوره های آموزشی زبان انگلیسی با تاکید بر پیشرفت در مهارت مکالمه زبان انگلیسی و آمادگی امتحانات بین المللی به صورت گروهی، نیمه گروهی و خصوصی به افراد حقیقی و سازمانها با بالاترین کیفیت می باشد و به طور
دانمارک (به دانمارکی: Danmark) با نام رسمی پادشاهی دانمارک (به دانمارکی: Kongeriget Danmark) کشوری است در شمال اروپا و پایتخت آن کپنهاگ است. جمعیت این کشور ۵٫۵ میلیون نفر و زبان رسمی آن دانمارکی است. زبان‌های فاروئی، گرینلندی و آلمانی نیز به عنوان زبان‌های محلی در این کشور رسمیت دارند. واحد پول این کشور کرون دانمارک است و با اینکه این کشور در سال ۱۹۷۳ به اتحادیه اروپا پیوسته اما به منطقه یورو نپیوسته‌است. ۸۰٫۴ درصد مردم دانمارک مسیحی لوتری هستند.
ادامه
شاید در مقالات متعدد خوانده باشید که زبان ایتالیایی برگرفته از زبان لاتین است. و البته این امر کاملا صحیح می باشد. زبان ایتالیایی مشتق شده از زبان ایتالیایی و صد البته نزدیکترین زبان به لاتین از میان سایر زبان های جنوب اروپا به شمار می رود. منظور از نزدیک ترین زبان به لاتین تعداد فراوان واژه های زبان ایتالیایی با زبان لاتین می باشد که در تاریخ فرهنگ زبان های اروپا به آن صحبت می شد. البته به جز ایتالیایی زبان های اسپانیایی، پرتغالی، یونانی و
دانمارک (به دانمارکی: Danmark) با نام رسمی پادشاهی دانمارک (به دانمارکی: Kongeriget Danmark) کشوری است در شمال اروپا و پایتخت آن کپنهاگ است. جمعیت این کشور ۵٫۵ میلیون نفر و زبان رسمی آن دانمارکی است. زبان‌های فاروئی، گرینلندی و آلمانی نیز به عنوان زبان‌های محلی در این کشور رسمیت دارند. واحد پول این کشور کرون دانمارک است و با اینکه این کشور در سال ۱۹۷۳ به اتحادیه اروپا پیوسته اما به منطقه یورو نپیوسته‌است. ۸۰٫۴ درصد مردم دانمارک مسیحی لوتری هستند.

ادامه
زبان انگلیسی نیز زبان رسمی سازمان های دولتی مانند اتحادیه آفریقا ، سازمان ایالات آمریکا ، UNASUR ، CARICOM ، سازمان سارک شد ، ECO ، ASEAN ، اقیانوس آرام انجمن جزیره ، اتحادیه اروپا ، کشورهای مشترک المنافع و یکی از شش زبان رسمی سازمان ملل متحد.
ادامه مطلب
۰English زبان آلمانی هند و اروپایی منشاء در انگلستان است که ریشه های خود را در زبان های شمال اروپا (سرزمین اصلی از زوایای ، Saxons و فریزی) که واژگان غنی شده بود و نحو و دستور زبان توسط انگلیسی-نورمن فرانسه تغییر [توجه 1] ، به ارمغان آورد توسط Normans ، و سپس توسط فرانسوی با Plantagenêt. زبان انگلیسی است بنابراین از حدود 60-70 درصد از کلمات از نورمن و منشاء فرانسه تشکیل شده است. زبان انگلیسی نیز به شدت توسط زبان های رومنس ، به خصوص استفاده از الفبای لاتین و همچنی
مشکلاتی که کرونا برای اروپا ایجاد کرده است. در حالی که کشور ایتالیا و اسپانیا بالاترین آمار مبتلا به کرونا را دارند و به شدت از لحاظ امکانات پزشکی ، نیازمند کمک از اتحادیه اروپا (که عضو آن هستند) می باشند، به جای اتحادیه اروپا، مصر اقلام پزشکی به این کشور ها می فرستند! فیلم را ببینید.
شاید در مقالات متعدد خوانده باشید که زبان ایتالیایی برگرفته از زبان لاتین است. و البته این امر کاملا صحیح می باشد. زبان ایتالیایی مشتق شده از زبان ایتالیایی و صد البته نزدیکترین زبان به لاتین از میان سایر زبان های جنوب اروپا به شمار می رود. منظور از نزدیک ترین زبان به لاتین تعداد فراوان واژه های زبان ایتالیایی با زبان لاتین می باشد که در تاریخ فرهنگ زبان های اروپا به اشاره شده. البته به جز ایتالیایی زبان های اسپانیایی، پرتغالی، یونانی و فرا
تحصیل در اروپا
 
دانشگاه های اروپا از دیرباز به دلیل برتری علمی، تحقیقات دقیق و به روز و ارزش پول بالا بسیار شناخته شده و معتبر انگاشته شده و می‌شوند. طبق رتبه بندی دانشگاه‌های جهان در سال ۲۰۱۸ ، ۳۱ دانشگاه از ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان را دانشگاه‌های اروپایی تشکیل می‌دهند. بنابراین اروپا دومین گروه بزرگ دارای دانشگاه‌های معتبر پس از ایالات متحده می‌باشد. اروپا بیش از ۴۰۰۰ موسسه آموزش عالی دارد که طیف گسترده ای از مقاطع کارشناسی ، کارشناسی
ترجمه تخصصی فرانسه 
امروزه در جهان زبان فرانسه از اهمیت ویزه ای برخوردار بوده زیرا بیش از 140 میلیون نفر در سراسر جهان به عنوان زبان مادری گویش خواهند کرد .
زبان فرانسه در رتبه بین امللی سازمان ملل متحد رتبه شش را به خود اختصاص داده است لذا فرانسه امروه در تنها در پارسیس و کشور فرانسه یک زبان رسمی و کاری قلمداد خواهد شد .
اما به بیانی دیگر دراین کره خاکی زبان فارسی امروزه چیزی بیش از 200 میلیون گویشور داشته که به عنوان زبان دوم تکلم میکنند منظور
زبان آلمانی یکی از آسانترین زبان ها برای یادگیری است . راه هایی برای یادگیری سریع زبان آلمانی وجود دارد . سریعترین روش برای آموزش این زبان ، تدریس خصوصی هوشمندانه و اصولی می‌باشد نه مطالعه ی سخت و طاقت فرسا.
آلمان یک کشور بسیار مناسب برای کسب و کار است . این کشور بزرگترین اقتصاد را در اتحادیه اروپا دارد . مراکز علمی بسیار پیشرفته ای در این کشور وجود دارد که برای ورود به این دانشگاه ها اولین راه یادگیری زبان آلمانی است . دانشگاه های آلمان شهرت
چند سال پیش دو کتاب از استاد داریوش آشوری درباره زبان خوانده بودم که در یکی از آن‌ها و شاید هم در هر دو کتاب (دقیقاً به خاطر ندارم) به ریشه‌شناسی زبان‌های اروپایی پرداخته بود. آنجا بود که فهمیدم زبان‌های شمال و مرکز اروپا (آلمانی، هلندی، سوئدی، نروژی و ییدیش) و همچنین انگلیسی از زبان‌های ژرمنی هستند و زبان‌های جنوب اروپا (ایتالیایی، پرتغالی، اسپانیایی و فرانسوی) ریشه لاتینی دارند. البته هر دوی زبان‌های ژرمنی و لاتینی زیرمجموعه زبان‌ها
 
 
چرا زبان آلمانی؟
حتما این سوال برای شما هم‌ پیش آمده که از بین زبانهای مختلف دنیا، چرا آلمانی بیاموزید؟
بعداز زبان انگلیسی، این زبان بین المللی دومین رتبه یادگیری را بین طرفداران زبان داراست.
ازآنجایی که زبان رسمی کشور آلمان، آلمانی است برای سفر به آلمان و آشنایی با فرهنگ، علم و هنر آلمان و از همه مهمتر محاوره و صحبت با مردم این کشور، یادگیری زبان آلمانی خالی از لطف نیست. 
همچنین آلمانی زبان رسمی در کشورهای آلمان، اتریش، سوئیس، بلژیک و
چلسی و آرسنال با برتری مقابل رقبا به فینال لیگ اروپا راه یافتند تا جمع
انگلیسی های حاضر در فینال رقابت های اروپایی تکمیل شود. به این ترتیب نه
تنها در فینال لیگ قهرمانان و فینال لیگ اروپا، یک جدال تمام انگلیسی
خواهیم دید، که در سوپر جام اروپا نیز این چنین خواهد بود.
چند سالی است تحرکات غرب و به‌خصوص آمریکایی‌ها و اتحادیه اروپا در خصوص مداخله در امور داخلی ایران بیشتر شده است. اتحادیه اروپا همیشه در مسئله‌ی ادعایی حقوق بشر مداخلاتی داشته‌اند، اما چند سالی است این موضوع رنگ‌وبوی بیشتری به خود گرفته و وارد فاز اجرایی شده است. مهم‌ترین جلوه‌ی آن را نیز می‌توان در مسئله‌ی ادعایی حمایت از حقوق زنان توسط غربی‌ها و خاصه اروپایی‌ها برشمرد. این امر در سال‌های اخیر در رسانه‌های اروپایی به‌ویژه در رسانه
آموزش آنلاین زبان ایتالیایی

زبان ایتالیایی چهارمین زبان رایج
دنیاست؛ در کشورهای ایتالیا، سوئیس، سن مارینو و واتیکان به عنوان زبان
رسمی شناخته شده است. در حدود ۱۳ درصد از جمعیت اروپا به این زبان صحبت
می‌کنند. علاوه بر این، بیش از ۳ درصد جمعیت اروپا نیز زبان ایتالیایی را
به عنوان زبان دوم خود انتخاب کرده‌اند. زبان ایتالیایی همچنین در بخش‌های
زیادی از آفریقا، آمریکای جنوبی و مرکزی و شرق اروپا نیز به عنوان یکی از
زبان‌های رایج مورد
همیشه یکی از آرزوهای من خرید تور اروپا یا خرید تور دور اروپا بود اما راستش را بخواهید هیچ وقت پول کافی نداشتم و یا اگرهم داشتم اولویت های مهمترین وجود داشت اما حالا تصمیم گرفته ام که هر طوری شده در سال 1399 که به این بدی شروع شد یک تور ارزان اروپا بخرم و بعد از باز شدن مرزها به این قاره که از دید من زیباترین قاره دنیاست یر بزنم.
به نظر شما تور ایتالیا بهتر است یا تور فراسه (تور پاریس) یا به فکر خرید تور اروپای ترکیبی باشم؟
مشاوران وب سایت فاینداتو
دوره های آنلاین یادگیری زبان انگلیسی بر پایه استاندارد CEFR اتحادیه اروپا، یادگیری مهارت های چهارگانه، لغات و گرامر بصورت تصویری، و دسترسی آنلاین در هر زمان و هر مکان.
برای مشاهده تمام دوره ها به لینک زیر مراجعه کنید:
مشاهده دوره های آنلاین زبان انگلیسی
یادگیری مهارت های چهارگانه زبان بصورت تصویری
یادگیری مهارت های چهارگانه زبان بصورت تصویری
دوره های آنلاین یادگیری زبان انگلیسی بر پایه استاندارد CEFR اتحادیه اروپا، یادگیری مهارت های چهارگانه، لغات و گرامر بصورت تصویری، و دسترسی آنلاین در هر زمان و هر مکان.
برای مشاهده تمام دوره ها به لینک زیر مراجعه کنید:
مشاهده دوره های آنلاین زبان انگلیسی
یادگیری مهارت های چهارگانه زبان بصورت تصویری
یادگیری مهارت های چهارگانه زبان بصورت تصویری
اروپا با جاذبه های زیادی که دارد به یک قطب گردشگری تبدیل شده است که بسیاری از افراد علاقمند هستند حتی برای یکبار هم که شده به اروپا سفر کنند و حتی افرادی هم که به کشورهای اروپایی سفر کردند تمایل دارند که بارها تور اروپا را تجربه کنند. قصد داریم در این مقاله از تور اروپا به شما اطلاعاتی ارائه دهیم که قبل از سفر به اروپا اطلاعات خودتان را کامل کنید و تجربه خوبی را از این سفر به دست بیاورید.
ادامه مطلب
جهان بزرگ است!
همه کشورها حقایق جالبی در مورد آنها دارند و شما باید آنها را بدانید! چه کسی می داند؟ شاید شما در یک بازی Trivia Pursuit شرکت کنید و وقتی که به سوالات مربوط به جغرافیا برمی گردد، ذهن همه را می شکند!
بنابراین این ها برخی از حقایق جالب در مورد کشورهای سراسر جهان است!
آفریقا 54 کشور دارد!
یک سوم زبان های جهان در آفریقا صحبت می شود!
قهوه به طور تجاری در هاوایی رشد می کند!
پس از مسیحیت، یهودیت دومین بزرگترین دین در ایالات متحده است!
90٪ از آب شیری
 
نماینده مجلس ، اروپا را از کدام موشک ایران ترساند؟
 
شهاب 4 با برد بالغ بر 3000 کیلومتری خود در طیف موشک‌های بالستیک دوربرد کشورمان قرار دارد. شهاب 4 نخستین موشک ایرانی است که مشخصا با هدف حمل ماهواره و قرار دادن آن در مدار طراحی شده است.
 
چندی پیش حشمت الله فلاحت پیشه در واکنش به آغاز استفاده اروپا از مکانیزم ماشه با بیان اینکه به هر میزان که کشورهای غربی به زبان دیپلماسی لطمه بزنند به همان میزان زبان دیگری در ایران حاکم می‌شود، گفت: خیانت‌
گل زیبای کریس رونالدو در لباس یوونتوس به
منچستریونایتد در هفته چهارم مرحله گروهی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا به
عنوان بهترین گل فصل قبل این رقابت‌ها شناخته شد.
با
وجود گل دیدنی و تک ضرب کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد، یوونتوس در
خانه برابر شیاطین سرخ شکست خورد. تک گل یووه را در این دیدار، کریستیانو
رونالدو با یک ضربه والی روی پاس بونوچی به ثمر رساند. حالا به انتخاب
یوفا، این گل کریستیانو رونالدو به عنوان برترین گل فصل 19-2018 لیگ
قه
shirazart.blog.ir 
* از حدود ۱۱۰۰۰ سال تا حدود ۳۰۰۰ سال پیش از میلاد ، در اروپا هیچ اثر و نشانه ای از تمدن و زندگی دیده نمی شود و از همین زمان به بعد است ، که ما شاهد آثار " استون هنج " ( درشت سنگی - خرسنگی) در قسمتهایی از اروپا از جمله در جنوب انگلستان ( سالزبوری) ، جنوب فرانسه و ایرلند هستیم ، که متعلق به اقوام بدوی اروپا هستند .این ساختمانها یا یادمانهای سنگی ، گاهی دارای ابعاد ۲۰ متر و چندین تُن وزن می باشند .
* معماری سنگی " مگالیتیک" ( درشت سنگی) بر حسب نوع
گردشگری به ویژه از جنبه اقتصادی برای اروپا بسیار مهم است، بطوریکه حدود 10 درصد از GDP اروپا، سهم گردشگری است. در سال گذشته اروپا پذیرای بیش از 500 میلیون گردشگر بوده است اما این جریان دائمی و حجم بالای گردشگران در اروپا چالشهایی را نیز در پی خواهد داشت که البته گردشگری هوشمند قابلیت ارائه راهکارهای زیادی در این زمینه دارد.
ادامه مطلب
زبان ترکی استانبولی که با نام‌های تورکیش
تورکجه (Turkish Türkçe) یا ترکی ترکیه (Türkiye Türkçesi) نیز شناخته
می‌شود، یکی از اعضای زبان ترکی بوده که خود زبان ترکی زیرشاخه‌ای از
زبان‌های آلتایی می‌باشد. زبان آلتایی یک خانواده‌ی زبان گسترده شاملِ
زبان‌های ترکی، مغولی، تونگورزی و قسمتی از زبان کره‌ای است که گستره‌ی از
سیبری تا آسیای شرقی کشیده شده است.
ادامه مطلب
به قلم دامنه : به نام خدا. دینِ مشترک، زبانِ مشترک، فرهنگ و ادبیاتِ مشترک مؤثّرترین پایه‌ها و مؤلّفه‌های اتّحاد یک ملت است. چه چیزی صاحبان قدرت در اروپا را به سمت تشکیل «اتحادیه‌ی اروپا» کشانده بود؟ هراس از بلوک شرق و ترس از بازگشت جنگ‌هایی ویرانگر از نوع دو جنگ جهانی اول و دوم. اما این قارّه با وجود پول مشترک، هراس مشترک، پرچم مشترک، تفکر مادّی مشترک و الگوی رشد و توسعه و اقتصاد مشترک هرگز به اتحاد نرسیده است. زیر در این قاره، هنور نیز، فر
به قلم دامنه : به نام خدا. دینِ مشترک، زبانِ مشترک، فرهنگ و ادبیاتِ مشترک مؤثّرترین پایه‌ها و مؤلّفه‌های اتّحاد یک ملت است. چه چیزی صاحبان قدرت در اروپا را به سمت تشکیل «اتحادیه‌ی اروپا» کشانده بود؟ هراس از بلوک شرق و ترس از بازگشت جنگ‌هایی ویرانگر از نوع دو جنگ جهانی اول و دوم. اما این قارّه با وجود پول مشترک، هراس مشترک، پرچم مشترک، تفکر مادّی مشترک و الگوی رشد و توسعه و اقتصاد مشترک هرگز به اتحاد نرسیده است. زیر در این قاره، هنور نیز، فر
پس از
خروج آمریکا از برجام اروپایی ها تلاش کردند تا ایران را متقاعد سازند که از برجام
خارج نشود. در همین راستا وعده دادند تا در چند ماه پس از خروج آمریکا از برجام
مسیر بانکی مطمئینی به دور از تحریم های آمریکا برای فروش نفت و مبادلات ایران و
اروپا و به زبان دیگر ایران و جهان بگشایند. این سخن همچنان در حد یک وعده خام
باقی مانده است اما از آنجا که طرف مقابل تردست خوبی است و طرف مقابلش هم برجام را
فرزند خود می داند که نمی خواهد آن را از دست بدهد، موف
بزرگترین مسجد اروپا، امروز، اول شهریورماه، در شهر «شالی» جمهوری چچن افتتاح شد.
به گزارش شریعت نیوز این مسجد با حمایت «رمضان قدیروف»، رئیس‌جمهور چچن و با نام «فخر المسلمین»(افتخار مسلمانان) افتتاح شد و بزرگترین مسجد در سطح قاره اروپا محسوب می‌شود.
این مسجد یک شاهکار معماری اسلامی مدرن است که به سبک چهار ورودی متقارن ساخته شده که ورودی‌ها با یکدیگر مطابقت و در مقابل یکدیگر قرار دارند.
مساحت این مسجد ۹۷۰۰ متر مربع است که ظرفیت ۲۰ هزار نماز
زبان آلمانی جزء سه زبان مهم در دنیا به شمار می آید که متقاضی بسیار زیادی در کشور ایران دارد .
 بعد از 23 سال تلاش بی وقفه و مستمر در امر آموزش زبان های خارجی باید بگوییم دنیای زبان المانی کمی با سایر زبان ها متفاوت است اما مشکلاتش مانند سایر زبان های خارجی است .
بسیاری از افراد به دنبال این هستند که زبان آلمانی را در مدت زمان کوتاه بیاموزند . موسسه دنیای زبان در امر تدریس خصوصی زبان آلمانی صدر نشین است .
زبان آلمانی با دو لهجه آلمانی و اتریشی گوی
باشگاه فوتبال رئال مادرید (به اسپانیایی: Real Madrid Club de Fútbol) یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال است که در مادرید، پایتخت اسپانیا قرار دارد. رئال موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اسپانیا و موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اروپا و موفق‌ترین تیم فوتبال سدهٔ ۲۰ میلادی به انتخاب فیفا است. آن‌ها دارای رکورد ۳۳ بار قهرمانی در لالیگا، ۱۹ قهرمانی در کوپا دل ری (جام حذفی)، ۱۰ سوپرکاپ اسپانیا، ۱۳ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، ۲ جام یوفا، ۴ سوپرکاپ اروپا و ۴ قهرمانی در جام
 7 سال ار خرید مودریچ گذشت. بازیکنی که آنچلوتی اون رو همه کاره میانه میدان کرد و تاثیر مهمی در یکی از طلایی‌ترین دوران های تاریخ باشگاه داشت
لوکیتا در این مدت 15 جام برد : 4 قهرمانی اروپا ، 4 جام باشگاه‌ های جهان، 3 قهرمانی سوپر جام اروپا ، 1 لیگ ، 1 جام حذفی و 2 سوپر جام اسپانیا
آموزش زبان انگلیسی در وبسایت خود آموز زبان اگر شما هم دنبال آموزش های رایگان آموزش زبان انگلیسی  هستید میتونید به وبسایت خود آموز زبان مراجعه کنید آموزش زبان انگلیسی در وبسایت خود آموز زبان دارای ویژگی های منحصر به فردیست که در ادامه قصد داریم این ویژگی های را برای شما بیان کنیم :
آموزش زبان انگلیسی رایگان 
فیلم های آموزشی زبان انگلیسی کاملا رایگان 
آموزش زبان بصورت کاملا رایگان 
 
اطلاعاتی مهم درباره وقت سفارت لوکزامبورگ
چنانچه می خواهید که به کشور لوکزامبورگ سفر کنید، باید روادید
لوکزامبورگ را تهیه کنید که برای این کار باید وقت سفارت لوکزامبورگ را
تعیین کنید. وقت سفارت برای تحویل مدارک به سفارت و انجام مصاحبه و انگشت
نگاری الزامی می باشد.
آشنایی با کشور لوکزامبورگ
لوکزامبورگ کشوری کوچک است که در بخش شمالی اروپا واقع شده است .
لوکزامبورگ کشوری ثروتمند در اروپا محسوب می شود. جمعیت این کشور 500 هزار
نفر می باشد و شرا
آلمان ( به زبان آلمانی Deutschland و به زبان انگلیسی Germany ) بزرگترین و پر جمعیت ترین کشور اتحادیه اروپا با پایتخت برلین می باشد. مساحت این کشور 41/357121 کیلومترمربع است و جمعیت مردمان این کشور 82 میلیون نفر می باشد. این کشور از سمت شمال با دانمارک، از سمت شرق با لهستان و جمهوری چک، از سمت جنوب با اتریش و سوئیس و از سمت غرب با فرانسه، بلژیک، هلند و لوکزامبورگ همسایه می باشد.
ادامه مطلب
یونان کجاست؟
یونان یکی از کشورهای شبه جزیره بالکان است. هر چند مردم این کشور علاقه ای به اینکه آنها را عضو بالکان بدانید ندارند اما با این حال کشور یونان در این منطقه واقع شده است. از نظر جغرافیایی یونان در جنوب شرقی اروپا قرار گرفته است. این کشور از سمت شمال خود با کشورهای آلبانی، مقدونیه شمالی و بلغارستان همسایه است. در قسمت شرقی این کشور نیز کشور ترکیه واقع شده است و از دو سمت جنوبی و شرقی نیز این کشور در مجاورت با دریای زیبای مدیترانه قر
فوتبال در اروپا به دلیل شیوع گسترده کرونا موقتا به حالت تعلیق در آمده و مشخص نیست که از چه زمانی شاهد شروع مجدد رقابت های فوتبال خواهیم بود.
اسپانیا که پس از ایتالیا دومین کشور با بیشترین مبتلا در اروپا محسوب می شود نیز در قرنطینه کامل قرار دارد و تمام رقابت های ورزشی در آن تعطیل است.
ادامه مطلب
ی‌توان گفت
که پرگویش‌ترین زبان دنیا عربی است زبانی که یکی از شش زبان سازکان مملل
متحد نیز محسوب می‌شود. آثار ادبی و تاریخی زیادی به زبان عربی در دنیا
وجود دارد و یکی از زبان‌هایی است که آن را بیشتر با اشعار می‌شناسند. این
زبان بنا به دلایل مختلفی بر زبان‌های دیگر تاثیر گذاشته و برخی از کلمات
آن در این زبان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، زبان‌هایی مانند ترکی، اردو و
به صورت کلی زبان‌های جهان اسلام.
ادامه مطلب
ادعای بهترین آموزشگاه زبان بودن، بسیار سخت و پرمسئولیت است. اما ما این را ثابت کرده ایم! در آموزشگاه زبان سخن برتر (موسسه فرهنگی هنری سرای اندیشه آسمان) شما هیچ هزینه ای در ابتدا پرداخت نمی کنید. در آموزشگاه زبان ما، شما پس از پایان دوره در صورت رضایت از کلاس زبان می توانید شهریه خود را پرداخت نمایید. این اثباتیست بر ادعای ما که آموزشگاه زبان سخن برتر، بهترین آموزشگاه زبان تهران است.
شرکت خودروسازی نیسان در راستای خروج از بحران فروش محصولاتش، بنا دارد ظرف
۱۸ ماه آتی تمامی شاسی‌بلندهای خود در اروپا را با یک مدل جدید جایگزین
کند. نیسان اکنون بیشتر فروش خود را از فروش محصولاتی نظیر شاسی‌بلند
کامپکت قشقایی، جوک و شاسی‌بلند ایکس‌تریل کسب می‌کند.
ادامه مطلب
زبان Quenya یکی از زبان های فانتزی و ساخته ذهن تالکین است که طرفداران زیادی دارد. این زبان یکی از دو زبان تقریبا کامل اِلفی را تشکیل میدهد. در این بخش مقدمه و معرفی زبان Quenya با زبان انگلیسی برای شما عزیزان فراهم شده است. در ادامه بخش های دیگر نیز قرار خواهند گرفت.
دریافتحجم: 750 کیلوبایت
تحصیل در اروپا
 
دانشگاه های اروپا از دیرباز به دلیل برتری علمی، تحقیقات دقیق و به روز و ارزش پول بالا بسیار شناخته شده و معتبر انگاشته شده و می‌شوند. طبق رتبه بندی دانشگاه‌های جهان در سال ۲۰۱۸ ، ۳۱ دانشگاه از ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان را دانشگاه‌های اروپایی تشکیل می‌دهند. بنابراین اروپا دومین گروه بزرگ دارای دانشگاه‌های معتبر پس از ایالات متحده می‌باشد. اروپا بیش از ۴۰۰۰ موسسه آموزش عالی دارد که طیف گسترده ای از مقاطع کارشناسی ، کارشناسی
باشگاه فوتبال رئال مادرید (به اسپانیایی: Real Madrid Club de Fútbol) یک باشگاه حرفه‌ای فوتبال است که در مادرید، پایتخت اسپانیا قرار دارد. رئال موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اسپانیا و موفق‌ترین تیم تاریخ فوتبال اروپا و موفق‌ترین تیم فوتبال سدهٔ ۲۰ میلادی به انتخاب فیفا است. آن‌ها دارای رکورد ۳۳ بار قهرمانی در لالیگا، ۱۹ قهرمانی در کوپا دل ری (جام حذفی)، ۱۰ سوپرکاپ اسپانیا، ۱۳ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، ۲ جام یوفا، ۴ سوپرکاپ اروپا و ۴ ق
تور مجارستان
مجارستان یکی از کشورهای اروپای مرکزی است که در حوضه پانونی قرار دارد و با کشورهای اسلواکی ، اوکراین ، رومانی ، صربستان ، کرواسی ، اسلوونی و اتریش مرز مشترک دارد ، این کشور که در حدود 10 میلیون نفر جمعیت دارد از جمله کشورهای اتحادیه اروپا می باشد و زبان رسمی آن مجاری است .
 
ادامه مطلب
عظمت اروپا در توجّه به دنیا بود. قرون وسطی زندگی را خوار می‌­شمرد و دنیا را تحقیر می‌کرد. اروپای جدید دنیا را تحقیر نکرد بلکه آن را به سطح ساحت دوم یعنی عقل رساند. موقتاً تعادل برقرار شد. اروپا به مدت سه چهار قرن یعنی تا قرن بیستم اروپای متعادل بود. به این جهت به قدرت رسید و قدرتش را هم تحمیل کرد؛ نه اینکه برخلاف آنچه ما غالباً تصور می‌کنیم اروپا با ظلم و جور و ستم و ... اروپا شده، قدرت پیداکرده، نه چنین چیزی نیست.
اروپا ستمگر، ظالم و استعمارگر
جدیدترین آمار فروش وسایل‌نقلیه برقی نشان می‌دهد که فروش این محصولات در
پنج بازار بزرگ اروپا شامل آلمان، فرانسه، بریتانیا، ایتالیا و اسپانیا
توانسته با ثبت تقاضای ۷۹ هزار و ۳۰۰ دستگاهی از چین با آمار تقاضای ۷۷
هزار و ۲۰۰ دستگاهی، سبقت بگیرد.
ادامه مطلب
AبهGHAROOOON گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا «بعد از چند هفته وحشتناک برای بورس های جهان، درون آمریکا، اروپا و آسیا، در روز پنج شنبه همه چیز از ناپسند به بدتر تبدیل شد. دونالد ترامپ اعلام کرد که تقریبا طولانی پروازهای اروپا را به مدت ۳۰ روز نقض می کند و متمایز های بورسی، سقوط کردند. » سندیت داده پردازی استاتیستا، این طور درباره شرایط بورس های دنیا در هفته موثر گذشته می نویسد.   تنها تو یک روز، سه شاخص اصلی وال استریت نزدک، داوجونز و S
اصلی ترین ویژگی های گل گاو زبان
یکی از مهمترین گیاهان دارویی در طب سنتی ایرانی و همچنین یکی ازمحبوب ترین گیاهان دمنوشی در جهان را میتوان گل گاو زبان دانست.اما یکی از بزرگترین سوالاتی که در خصوص این گیاه مطرح است را میتوان ویژگی های گل گاو زبان دانست.ما در ادامه این مقاله هدف را بر این امر قرار داده ایم تا علاوه بر این ویژگی ها درباره اسامی این گیاه نیز صحبت کنیم.
گل گاوزبان چیست ؟ گاو زبان، گل های خشک شده گیاه Echium Amoenum  از خانواده گاو زبان (Borag
زبان در کره جنوبی
مردم این کشور یک زبان مشترک داشته و تقریباً هفتاد میلیون نفر در سرتاسر جهان به این زبان صحبت می‌کنند. ساختار زبان، گرامر و واژگان آن مشابه زبان ژاپنی بوده و بر حسب طبقه اجتماعی افراد جامعه به گویش‌های متفاوتی صحبت می‌شود، اما به حدی به هم شبیه است که برای فهم آن دچار مشکل نمی‌شوید. مردم کره خود را یک خانواده می‌دانند و به یک زبان یعنی زبان کره‌ای صحبت می‌کنند. جمعیتی بالغ بر 65 میلیون نفر در کره جنوبی و مناطق اطراف آن به ا
چرا یادگیری زبان انگلیسی مهم است ؟
زبان انگلیسی اولین زبان از نظر زبان مادری مردم در دنیا نیست.
این زبان ،زبان رسمی 53 کشور دنیا ست.
در حدود 400 میلیون نفر در دنیا به انگلیسی صحبت می کنند.
این زبان معروف ترین زبان دوم دنیا ست.
زبان انگلیسی ، زبان بازرگانی و تجارت دنیاست.
زبان انگلیسی راه ارتباطی بازرگانی جهانی ست.
اکثر بازرگانیدهای سراسر دنیا به زبانانگلیسی انجام می شوند.
این امر ثابت میکند که یادگیری زبان انگلیسی دارای اهمیت بسیاری میباشد.
صحب
آموزش زبان انگلیسی :اگر شما جز اون دسته از دانش آموزایی که دوست داری زبان انگلیسی مثل آب خوردن یاد بگیری کافیه به وبسایت خود آموز زبان سر بزنی و مقالات و فیلم های رایگان وبسایت خود آموز زبان رو ببتی برای اینکار تنها یه راه ساده هست و اون اینه به وبسایت خود آموز زبان سر بزنی یکی از مقالات مهم و و پر بازدید ما آموزش زبان انگلیسی همراه با رقصه یادت نره این مقاله ارزشمند رو از دست ندی و حتما حتما دنبالش کنی 
مزیت های یادگیری زبان در روانشناسی از مزایای یادگیری زبان دوم می توان به رشد مغز ، جلوگیری از زوال عقل ، تقویت حافظه ، جذب مخاطب و… اشاره کرد.”داشتن یک زبان دیگر داشتن روح دوم است.” مردم قبلاً تصور می کردند که یادگیری دو زبان باعث سردرگمی در ذهن می شود.یک نظر پوچ این 
ادامه مطلب
معرفی زبان برنامه نویسی سی شارپ –  C Sharp یا C#
زبان برنامه نویسی سی شارپ (زبان برنامه نویسی C# یا C Sharp) یک زبان برنامه نویسی چند شیوه ای است که شامل اصول وابستگی زیاد به نوع (Strong Typing)، دستوری، اعلانی، تابعی، جنریک یا جامع، شی گرا (مبتنی بر کلاس) و مبتنی بر کامپوننت است. زبان برنامه نویسی سی شارپ توسط شرکت مایکروسافت در پروژه .NET توسعه یافت و بعدها توسط استانداردهای Ecma و ISO به عنوان یک زبان برنامه نویسی استاندارد مورد تایید قرار گرفت. سی شارپ یکی از
لطفا به این خاطره که یکی از دوستان نقل می کرد، دقت کنید: برای خرید دارو به داروخانه رفته بودم که آقایی آمد و درخواست قرص گارلیک کرد. با تعجب به آن آقا گفتم که گارلیک به زبان انگلیسی می شود سیر، چرا نمی گویی قرص سیر می خواهم؟ طرف هم با بی حوصله گی گفت: خانم دکتر قرص سیر دارید؟ (قرص سیر برای فشار خون و چربی خون مناسب است)طبعا اگر کسی انگلیسی بلد نباشد وقتی واژه قرص گارلیک را می شنود، فکر می کند گارلیک دارویی بسیار پیچیده با فرمولی خاص است که یکی از
راحت‌ترین راه گرفتن ویزای شینگن برای هر متقاضی با متقاضی دیگر تفاوت دارد. میدانیم که هر فردی با هدف خاصی به اروپا سفر می‌کند. عده‌ای شیفته علم و دانش هستند و نمی‌توانند چشمشان را روی تحصیل در اروپا ببندند. در نقطه مقابل کسانی هستند که تاریخ اروپا آن‌ها را شیفته خودش کرده و برای دیدن جاذبه‌های اروپا سر از پا نمی‌شناسند.
البته اروپا مسافران دیگری هم دارد. کسانی که به قصد درمان عازم اروپا می‌شوند، کسانی که می‌روند تا برای همیشه در اروپا ب
با توجه به ذخایر نفت و گاز و استخراج آنها در دریای خزر، استراتژی انرژی جمهوری آذربایجان برای حفظ و بهبود وضعیت انرژی خود، به ویژه در بخش گاز منجر به راه اندازی پروژه‌های جدید در معادن موجود شده است.
به گزارش آذربایجان پرس به نقل از تسنیم، افزایش تقاضا در اتحادیه اروپا به گاز طبیعی و ضرورت تنوع بخشی به منابع گازی خود، آذربایجان را بر آن داشته تا در راستای روابط با سایر کشورها، توامندی‌های انرژی خود را بیشتر توسعه دهد. باکو همچنین در زمینه ا
چرا زبان فرانسه؟
به هنگام انتخاب زبان دوم جهت کار یا رشته
دانشگاهی ، انتخاب زبان فرانسه راه ها و گزینه های بسیار وسیعی در آینده در مسیر
کار یا درس به روی شما گشوده خواهد شد.
وضعیت جهانی زبان فرانسه
در کنار زبان انگلیسی، زبان فرانسه تنها زبانی
است که در تمامی کشورهای جهان با ۱۰۰ میلیون نفر دانشجو و دو میلیون
نفر معلم که ۲۰% آنها خارج از محدوده کشورهای فرانسوی زبان هستند، تدریس میشود.
درکشور فرانسه حدود ۶۷ میلیون
نفر به این زبان سخن میگویند ، ۲
اروپا قصد دارد همزمان با بازگشایی تدریجی فعالیت‌های اجتماعی و اقتصادی از فرصت شیوع کرونا برای اجرای طرح توسعه استفاده شهروندان از دوچرخه استفاده کنند که منافع اقتصادی آن سالانه بیش از ۱۵۰ میلیارد یورو است.
---http://net3nter.blog.ir
مشاهده مطلب در کانال
انگلیسی ها چند سال قبل با برگزیت یه چیز یخورندن و حالا موندن توش: ترزا می هم استعفا داد. جانشین جدید با یا بی توافق با اروپا یا باید برگزیت رو اجرا کنه یا موضوع معتدلی بگیره.
شما چه فکر می کنید؟
به نظر من انگلیس به اتحادیه اروپا برمیگرده
 
 
کار در آلمان
کار در آلمان که کشوری از حوزه اتحادیه اروپا و عضو شنگن می باشد. جمعیت آلمان حدود ۸۲ میلیون نفر می باشد و پر جمعیت ترین کشور اروپا است. آلمان بعد از آمریکا و ژاپن سومین قدرت بزرگ صنعتی جهان است. اتحادیه اروپا ۲۸ کشور اروپایی را شامل می شود و اقتصاد اروپا از زمان تشکیل این اتحادیه به صورت یکپارچه درآمده و قوانین کار در کشورهای این اتحادیه هم تقریبأ مشابه شده است. این کشورها همچنین در اعطای اجازه اقامت و تابعیت اکثرأ مشابه عمل می
یادگیری پسوندها در زبان ترکی استانبولی برای زبان آموزان از اهمیت ویژه ای برخوردار است . با اضافه کردن پسوندها به ریشه اسم و یا ریشه فعل واژه های جدید با معانی متفاوت می توان ساخت . زبان ترکی استانبولی یک زبان پسوندی است و بر خلاف زبان فارسی یا عربی و برخی زبان های دیگر ، پیشوند در این زبان هیچ نقشی ندارد .
ادامه مطلب
اگر به دنبال یادگیری زبان آلمانی هستید باید بدانید که این زبان جزء سه زبان مهم دنیا به شمار می آید و افراد زیادی به دنبال یادگیری این زبان هستند .
باید بگوییم که دنیای زبان آلمانی کمی با سایر زبان ها متفاوت است اما چالش ها و مشکلات آن مانند سایر زبان های انگلیسی است .
بسیاری از پزشکان برای گذراندن دوره های تخصصی خود به دنبال تحصیل در اتریش یا آلمان هستند به همین دلیل باید قبل از مهاجرت زبان این کشورها را بیاموزند تا بتوانند به راحتی در آن جا ز
تور اروپا ، پاییز 98
پارمیدا با تور اروپا، شما را به جذاب ترین و مشهورترین مکان های دیدنی در کشور ایتالیا و شهر رم می برد، یعنی بنای باشکوه کلئوسئوم، موزه ی واتیکان رم، فواره ی افسانه ای تروی، معبد پانتئون، رومن فروم، میدان ناووتا، موزه ی بورگزه، پله های اسپانیایی، قلعه ی سن آنجلو، کلیسای سنت پیتر، و بسیاری از جاذبه های گردشگری دیگر.
چرا تور اروپا با پارمیدا؟
آژانس مسافرتی پارمیدا، کارگزاری معتبر و شناخته شده در حوزه تورهای اروپا و ترکیه اس
پ ک ک و پژاک برای تداوم حیات خود، بعد از اشغال شمال سوریه، این منطقه را به محلی برای کشت خشخاش و تولید مواد مخدر جهت ترانزیت به اروپا تبدیل کرده‌اند.
هزینه‌های سازمانی و تسلیحاتی پ.ک.ک بسیار سنگین است. تا قبل از سقوط شوروی، بخش‌هایی از هزینه‌ها به ویژه تسلیحات پ.ک.ک توسط شوروی تامین می‌شد چون هر دو ایدئولوژی مشترک مارکسیسم-لنینیسم داشتند و علی‌رغم سقوط شوروی پ.ک.ک هنوز هم راه آن را ادامه می‌دهد. با سقوط شوروی، پ.ک.ک ناچار شد به راه‌های مخت
شب گذشته در دیدار شاعران: حفظ هویت ملت بسیار مهم است، چرا که ملتی که هویت خود را از دست بدهد، در مشت بیگانگان گم میشود و از بین میرود/ راجع به زبان فارسی بنده نگرانم. من از صداوسیما گله مندم. بجای اینکه زبان صحیح و معیار را ترویج کند، زبان بی هویت را ترویج میکند. وقتی یک مجری یک تعبیر فرنگی را در صداوسیما تکرار میکند، موجب آلوده شدن زبان به زوائد مضر میشود. ما داریم مفت زبان خودمان را آلوده میکنیم. نگذارید زبان فارسی دچار فرسودگی و ویرانی شود.
تور آنکارا، سرزمین بادهای وحشی
 
سفر به  آنکارا در میان ایرانیان ، نسبت به دیگر شهر ها ارزان تر است ولی آنکارا  که پایتخت کشور ترکیه می باشد، زیبایی های منحصر به فردی دارد که باعث جذب توریست های زیادی از سراسر دنیا به این منطقه شده است. آنکارا شهری است که در آن مدرنیته و سنت با هم ترکیب شده اند و در سال های اخیر بسیار پیشرفت کرده است و این خود یکی از جذابیت های این شهر است. ترکیه که در مرز آسیا و اروپا قرار دارد ، یک کشور آسیایی اروپایی است ک
سلام امروز میخوام در مورد برنامه نویسی براتون توضیح بدمبه زبان ساده میتوان گفت که برنامه نویسی وسیله ارتباط یک برنامه نویس با رایانه است .در واقع کامپیوتر کودن هست و نمی فهمه و ما باید اون رو متوجه کنیم.برنامه نویسی فوایدی دارد که در پست های بعدی به آن خواهم پرداخت.انواع زبان های برنامه نویسی:1-زبان های تحت وب
2-زبان های تحت ویندوز
3-زبان های تحت موبایلزبان های تحت وب :معمولا برای طراحی صفحات وب استفاده می شود مانند PHP،HTMLو...و همچنین جاوااسکپری
سلام امروز میخوام در مورد برنامه نویسی براتون توضیح بدمبه زبان ساده میتوان گفت که برنامه نویسی وسیله ارتباط یک برنامه نویس با رایانه است .در واقع کامپیوتر کودن هست و نمی فهمه و ما باید اون رو متوجه کنیم.برنامه نویسی فوایدی دارد که در پست های بعدی به آن خواهم پرداخت.انواع زبان های برنامه نویسی:1-زبان های تحت وب
2-زبان های تحت ویندوز
3-زبان های تحت موبایلزبان های تحت وب :معمولا برای طراحی صفحات وب استفاده می شود مانند PHP،HTMLو...و همچنین جاوااسکپری
کتاب آموزش برنامه نویسی به زبان c
 
 
زبان سی که از زبان های برنامه نویسی پر طرفدار و مادر زبان های خانواده سی می باشد به دلیل شی گرایی و مرجع بودن طرفداران زیادی دارد جهت آموزش این زبان کتاب آموزش زبان سی با ابزارهای تحت ویندوز را به شما پیشنهاد می کنیم
دانلود کتاب از کتاب سبز
هامبورگ، شهر اصیل و ثروتمند اروپا. شهری که از گذشته های دور نقش مهمی را در رشد و رونق اقتصاد کشور آلمان بازی کرده است. هامبورگ، دومین شهر بزرگ آلمان و بزرگترین بندر اروپا است که با داشتن جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی فراوان، سفری به یاد ماندنی را به شما هدیه می کند. اما قبل از سفر به هر نقطه ای از جهان داشتن اطلاعات کافی درباره جاذبه هایی که در آن مقصد وجود دارد و همچنین چشم اندازی نسبت به رستوران ها و هتل ها و امکانات آنها از جمله نیازهایی
هامبورگ، شهر اصیل و ثروتمند اروپا. شهری که از گذشته های دور نقش مهمی را در رشد و رونق اقتصاد کشور آلمان بازی کرده است. هامبورگ، دومین شهر بزرگ آلمان و بزرگترین بندر اروپا است که با داشتن جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی فراوان، سفری به یاد ماندنی را به شما هدیه می کند. اما قبل از سفر به هر نقطه ای از جهان داشتن اطلاعات کافی درباره جاذبه هایی که در آن مقصد وجود دارد و همچنین چشم اندازی نسبت به رستوران ها و هتل ها و امکانات آنها از جمله نیازهایی
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از یورونیوز، کمیسیون اتحادیه اروپا به طور رسمی به کشورهای عضو این اتحادیه توصیه کرد پیوستن کرواسی به حوزه شنگن را تصویب کنند.
کرواسی در سال ۲۰۱۳ به اتحادیه اروپا پیوست اما برای عضویت در حوزه شنگن نخست باید این نهاد را متقاعد می‌کرد که قادر است به شکلی کارآمد مرزهای خارجی اتحادیه را مدیریت کند. امری که از زمان بحران مهاجرت در سال ۲۰۱۵ اهمیتی دوچندان یافته بود.
عضویت در حوزه شنگن خبری خوب برای اقتصاد ک
تصور می‌کنیم نیازی نباشد که در مورد اهمیت آموزش زبان انگلیسی صحبت کنیم
چراکه امروزه همه بر اهمیت آن واقف هستند. زبان انگلیسی رایج‌ترین زبان
دنیا محسوب شده  و زبانی بین المللی است. علاوه بر این‌ها زبان انگلیسی،
زبان اصلی بیش از 60 کشور بوده و بسیاری از کشورها نیز انگلیسی را به عنوان
زبان دوم مردم کشورشان انتخاب کرده‌اند. امروزه دیگر یادگرفتن زبان برای
تمامی مردم دنیا یک اجبار است چراکه برای ارتباط برقرار کردن با مردم سراسر
این کره زیبا
نتیجه بازی منچسترسیتی و تاتنهام از سایت بلاگ دانلود دریافت کنید.
نتیجه دیدار منچسترسیتی و تاتنهام تداوم ناکامی گواردیولا در اروپا
سایت عادی نظر نود با تهیه کنندگی عادل فردوسی پور و پوشش اخبار امتحانات فوتبال نتایج موجود جدول ها و ویدئوهای امتحانات لیگ ایران اروپا و دیگر نقاط. اخبار بازی ها نقشه بازی ها و ویدیوهای تیم انگلیس لیگ انگلیس لیگ.
ادامه مطلب
سطح A1 زبان ایتالیایی را با کمترین هزینه خودآموز نمائید. در واقع با تهیه این جزوه تمام نکات مرتبط با دستور زبان ایتالیایی در سطح A1 زبان ایتالیایی همراه خود داشته باشید. مناسب حتی برای زبان آموزانی که قصد آمادگی شرکت در دوره های اسپرسو سطح A1 دارند.
سطح A1 زبان ایتالیایی را با کمترین هزینه خودآموز نمائید. در واقع با تهیه این جزوه تمام نکات مرتبط با دستور زبان ایتالیایی در سطح A1 زبان ایتالیایی همراه خود داشته باشید. مناسب حتی برای زبان آموزانی که قصد آمادگی شرکت در دوره های اسپرسو سطح A1 دارند.
تحصیل در مجارستان 
نکته مهم برای تحصیل و اعزام دانشجو به مجارستان این که، دانشگاه های کشور مجارستان اکثراً مورد تایید ایران و در مقاطع مختلف اقدام جهت ثبت نام از دانشجویان خارجی می نماید. دانشگاه فنی بوداپست از جمله دانشگاه های مطرح اروپا که به چهار زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه و مجاری تدریس دارد. همچنین 5 دانشگاه این کشور در لیست 400 دانشگاه برتر دنیا قرار دارند. برای ورود به دانشگاه های کشور مجارستان فرد نیازمند به دانش زبان انگلیسی، همچن
برای آن که بتوانید زبان انگلیسی را سریع بیاموزید باید یک سری کارها را انجام دهید . 
یکی از ساده‌ترین کارهایی که می‌توانید برای یادگیری سریع زبان انگلیسی انجام دهید این است که تا آنجا که می توانید بخوانید . 
کتاب هایی که قبلا خوانده اید را دوباره باز بخوانید .
روزنامه بخوانید . زیرا روزنامه ها دستور زبان بسیار خوبی دارند و به راحتی قابل فهم هستند .
فیلم به زبان انگلیسی ببینید و زیر نویس آن ها را خاموش کنید تا بتوانید خودتان زبان را درک کنید .
ش
نتیجه ی بازی لیورپول و پورتو از سایت بلاگ دانلود دریافت کنید.
ورزش سه
کلیپی از خلاصه بازی رده های پورتو و لیورپول در بازی های لیگ قهرمانان اروپا برگشت مرحله یک چهارم آخرین لیگ قهرمانان اروپا پیش پورتو پرتغال با نتیجه. خودم موندم این تیمای انگلیسی چکار دارن میکنند اون از تاتنهام و منچستر سیتی دوش امشبم لیورپول جدید منچستر یونایتد و چلسی هم هستند خودم مطمئنم که یک پای.
ادامه مطلب
فرانسه وسیع ترین کشور قاره اروپاست که با کشورهای بلژیک ، آلمان ، سوییس و ایتالیا همسایه است . پاریس پر جمعیت ترین شهر این کشور است .
صنایع فلزکاری ، ماشین‌آلات ، شیمیایی ، هواپیماسازی ،  جنگ‌افزار و …. در این کشور معروف است .
از نظر آب و هوایی نیز این کشور یکی از برترین کشورها می باشد که داشتن چهار فصل سال در این کشور باعث می شود افراد زیادی علاقه داشته باشند که در این کشور سکونت داشته باشند .
زبان رسمی مردم این کشور زبان فرانسه است . برای داشت
لامصب میدونی همشه یک صحنه و تصویر است اما همون یک صحنه هم دایم منو وسوسه میکنه که برم. برم و کنار بقیه یا تنها به این خانه های رنگی به این صخره و به این منظره خیره شوم. کدوم منظره؟ بفرمایید:
 
 
ذهن رو قشنگ درگیر خودش میکنه و خیره میشی به روبرو. آدمهای مست و خشوحالی که روی صخره نشسته اند یا در کوچه ها می لولند رو شاید ببینم و شاید نبینم . نه. نمیشه. باید برم.
اروپا از اون دست مقاصدی است که هنوز به نظرم کشف نشده. همه زرتی میرن فراسنه و ایتالیا و آلمان.
این
پاورپوینت در 25 اسلاید طراحی شده است در این پاورپوینت مطالبی ازچگونگی
شکل گیری زبان اشاره،تاریخچه زبان اشاره،زبان شناسی زبان اشاره،روابط
زبان‌های اشاره با زبان‌های شفاهی زبان اشاره به فارسی و سایر مطالب مفید و
ارزنده در مورد زبان اشاره در این پاورپوینت درج شده است که امیدواریم
رضایت شما عزیزان را جلب نماید
جهت دانلود فایل کلیک کنید
دیباچه:

از همان زمان که ایرانیان دروازه‌های خود را بر روی سپاهیان عرب گشودند و با آغوش باز اسلام را پذیرفتند، بدون هیچ تعصبی و با شور و نشاط و علاقه‌ای فوق‌العاده به فراگیری، ضبط و تدوین زبان و ادبیات عرب پرداختند،‌زیرا ایرانیان مانند همه مسلمانان پاک نهاد دیگر، زبان عربی را زبان قوم عرب نمی‌دانستند بلکه به این زبان به عنوان زبان قرآن و زبان بین‌المللی اسلام ارج می‌نهادند تا جایی که به گفته بسیاری از مورخان و ادیبان، خدمات ایرانیان ب
این زبان رو میکرسافت یا مایکروسافت یا حالا هر کدوم ساخته و جز زبان های سطح بالا شمرده میشود 
 
من اولین زبان برنامه نویسی رو سی شارپ انتخاب کردم چون از خانواده سی بود سه تیر زدم البته قبل از این هم یکم با سی پلاس پلاس اشنایی کوچکی داشتم من باید بگم که به عشق بازی سازی برنامه نویس شدم :)
خب چرت و پرت بسه دیگه بریم سراغ دوره آموزشی مان که دیر نشده 
ما برای برنامه نویسی زبان های مختلفی داریم که می توان هر کدام را آموزش دید و با توجه به علاقه شخصی یک زبان برنامه نویسی را دنبال نمود.
مثلا زبان برنامه تحت وب را می توان PHP ، ASP، پایتون و.... نام برد همچنین زبان برنامه نویسی اپلیکیشن های موبایلی به این ترتیب خواهدبود : جاوا ، native T react و ....
برای طراحی وب سایت یکی از زبان های مادر زبان php می باشد و برای طراحی اپلیکیشن اندروید نیز زبان های مختلفی وجود دارد.
 
میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک ز
 
زبان های برنامه نویسی وب
مقدمه 
یکی از سوالاتی که به شدت پرسیده می شود انواع زبان های برنامه نویسی وب چی هستند. معمولا یکی از حوزه هایی که به شدت بازار کار خوبی دارد و میتوان روی آن حساب باز کرد زبان های برنامه نویسی وب هستش که میتوان گفت در این حوزه بخش های مختلف و متفاوتی وجود دارد. اگر بخواهیم انواع زبان های برنامه نویسی وب رو توضیح دهیم باید اول چند اصلاح رو تعریف کنیم بعد به سراغ این موضوع برویم.
در این مقاله به صورت اختصاصی میخوام فقط
(406_453 م.)
هون ها اقوام وحشی پراکنده و بیابان گردی در استپ های شمال آسیا بودند که در قرن پنجم میلادی، به سوی اروپا سرازی شدند. رهبر آن ها آتیلا بود که آن ها را متحد کرد. هون ها حدود 20 سال سراسر اروپا را زیر پا گذاشتند. آن را ویران و غارت کردند...
ادامه مطلب
 فرق قسمت آسیایی و اروپایی استانبول در چیست؟
استانبول گردی : استانبول یکی از بزرگ ترین شهرهای ترکیه می باشد که در شمال غربی ترکیه و در کنار تنگه بسفر و دریای مرمر واقع شده است. این شهر دیدنی از پرطرفدارترین شهرهای ترکیه می باشد و به لحاظ گردشگری سومین شهر توریستی جهان محسوب می شود. استانبول تنها شهر بزرگ جهان می باشد که دو قاره ی آسیا و اروپا را از هم جدا می کند.
استانبول دارای آب و هوایی گرم و مرطوب و زمستانهای سرد می باشد. بر اساس آخرین سرش
 
زبان برنامه نویسی C در انواع سیستم های سخت افزاری و سیستم عامل ها استفاده شده است و هم منشا ایجاد زبان های برنامه نویسی جدیدتر، نظیر: C++‎ (سی پلاس پلاس)، Java (جاوا)، C#‎ (سی شارپ) بوده است. بسیاری از مفاهیم مورد استفاده در ساختار این زبان برنامه نویسی، بعدها تبدیل به موضوعات پایه ای و اساسی علوم کامپیوتر شده است و از این نظر، زبان برنامه نویسی C، دارای ارزش های تئوریک بسیار بالایی است.در این دوره آموزشی ما به صورت کامل به بررسی و یادگیری انواع د
پاورپوینت زبان دهم درس از به جرأت بگم بهترین نمونه کمک درسی هایی است ،  در بین سایت های آموزش مجازی با عناوین گوناگون و خفن این کاره . چرا که شما هم می توانید استفاده نمایید لغایت به این مطلب باور بیاورید . هر کس دانلود نموده به تعقیب دیگر محصولات آن نیز آمده است .  پاورپوینت زبان دهم و یازدهم  ودوازدهم پذیرش به تمرینات آموزه ها و برگردان و واژه معنی آموزه ها را در بر میگیرد . و این امر در رده بندی گوگل هویدا می باشد . و نیاز به تعریف ندارد .امروز
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از روزیاتو : زبان چینی، سخت ترین زبان جهان است یا در فهرست سخت ترین زبان های جهان قرار دارد. حتی با فرض این که زبان چینی، سخت ترین زبان جهان است و یادگیری آن، مشقت های فراوانی برای ایرانیان به نسبت یادگیری آلمانی و فرانسه یا حتی عربی دارد، باید اذعان کرد که بخشی از جامعه ایران باید زبان چینی را یاد بگیرد و این یک الزام و اجبار روزگار امروز محسوب می شود.
حدود یک ششم جمعیت کره زمین، چینی حرف می زنند و چین، امرو
تیم فوتبال زیر 21 سال اسپانیا با شکست آلمان توانست برای پنجمین بار فاتح اروپا شود.
به گزارش تسنیم، تیم فوتبال اسپانیا با برتری 2 بر یک مقابل آلمان در بازی نهایی رقابت‌های زیر 21 سال اروپا فاتح این مسابقات شد.

برای جوانان اسپانیا فابین رویز در دقیقه 7 و اولمو در دقیقه 69 گلزنی کردند و تنها گل آلمان به وسیله امیری در دقیقه 88 زده شد.

بیست‌ودومین دوره رقابت‌های زیر 21 سال اروپا با شرکت 12 تیم در سه گروه چهار تیمی به میزبانی ایتالیا و سن‌مارینو برگز
ترجمه رسمی چینی 
امروزه در بسیاری دارالترجمه ها زبان چینی را به صورت زبان ماندارین ترجمه میکنند در صورتی که زبان ماندارین بخشی از زبان چینی است , جالب است بدانید به دلیل افزایش و رشد جمعیتی در کشور چین این زبان رتبه 5 دنیا را از لحاظ گویشوری و پراکندگی در کشور های دیگر گرفته است لذا در کشور چینی اکثر زبان های چینی با لهجه های خاص از جمله ماندارین چینی نیز تکلم میگردد.
ترجمه زبان چینی در دارالترجمه چینی با استفاده از مترجم چینی انجام خواهد شد
سلام
این روزا از زبان برنامه نویسی آقای هاشمی بین برنامه نویس ها چیزایی میشنویم
این یک زبان ساده برای شروع کار برنامه نویسی بیشتر برای بچه هاست!
من خودم یه داداش دارم کلاس پنجمه چند بار سعی کردم بهش C یاد بدم نشده! (حروف انگلیسی رو یادش دادم ولی کلمات انگلیسی رو بلد نیست)
به نظرم این زبان میتونه کمک اش کنه که برنامه نویسی رو تجربه کنه!
همچنین سینتکس این زبان ساده به زبان C نزدیک هست ولی باید توجه داشت که قدرت زبان C رو نداره!!!
به نظر میاد این زبا
زبان انگلیسی زبان آلمانی اصل بومی انگلستان و متعلق به شعبه ژرمنی غرب است. آن را از قرون وسطی در اوایل از طریق مهاجرت از مردم کره شمالی به بریتانیا ، از جمله ماهیگیری--که از کلمه انگلیسی مشتق شده--و همچنین Saxons توسعه یافته است. بنابراین گاهی اوقات در اوایل زبان انگلیسی-ساکسون نامیده می شود. 
ادامه مطلب
ترجمه تخصصی آلمانی 
امروزه زبان آلمانی در ایران از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد , زبان آلمانی از زبان های شاخه هند و اروپایی است , زبان المانی با شاخه زبان های ژرمنی نیز مشهور است 
زبان المانی امروزه بیش از 100 میلیون گویشور در جهان دارد وقتی میگوییم گویشور به این معنا است که در کشور های مختلف هستند افراد المانی زبان که مقیم بوده و یا در ان کشور ها به تحصیل میپردازند این رقم یک رقم تقریبی است چه بسا ممکن است بیشتر از این مورد باشد .
زبان
هامبورگ، شهر اصیل و ثروتمند اروپا. شهری که از گذشته های دور نقش مهمی را در رشد و رونق اقتصاد کشور آلمان بازی کرده است. هامبورگ، دومین شهر بزرگ آلمان و بزرگترین بندر اروپا است که با داشتن جاذبه های گردشگری تاریخی و طبیعی فراوان، سفری به یاد ماندنی را به شما هدیه می کند. اما قبل از سفر به هر نقطه ای از جهان داشتن اطلاعات کافی درباره جاذبه هایی که در آن مقصد وجود دارد و همچنین چشم اندازی نسبت به رستوران ها و هتل ها و امکانات آنها از جمله نیازهایی
وضعیت کار در پرتغال
پرتغال از جمله کشورهای اروپایی است که به دلیل دسترسی فوق العاده مناسبی که به آب های بین المللی دارد و همچنین به دلیل اینکه به عنوان یکی از ورودی های قاره اروپا شناخته می شود، سرمایه گذاران زیادی را به سمت خود برای ثبت شرکت در پرتغال و یا راه اندازی کسب و کار در پرتغال برای استفاده از شرایط استراتژیک خود سوق داده است و همین امر باعث شده تا در سال های اخیر وضعیت کار در پرتغال شرایط بسیار بهتری را تجربه کند.
وضعیت کار در پرت
شرایط کار دانشجویی در آلمان به چه صورت است
شرایط کار دانشجویی در آلمان نسبت به بسیاری از کشورها ساده تر است و از طرفی امری بسیار جا افتاده برای کارفرمایان و شرکتها نیز میباشد.
دانشجویان
خارجی میتوانند بدون داشتن اجازه ی کار در آلمان کار کنند. برای دانشجویان
کشورهایی که عضو اتحادیه اروپا نیستند و همچنین برخی از کشورهایی که به
تازگی به عضویت اتحادیه اروپا درآمده اند، این اجازه ی کار محدود است.
دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا (شامل دانشجوی
صربستان واقع در جنوب شرقی قاره اروپا که پایتخت آن شهر بلگراد می باشد. گردشگران تور صربستان جالب است بدانند نام این کشور تا سال 2006 مونته نگرو بوده است. صربستان با بسیاری از کشورهای توریستی همانند :از جنوب با آلبانی ، از شمال با مجارستان، از غرب با کرواسی و هرزگوین و از شرق با بلغارستان همسایه می باشند. 
رودخانه دانوب با 2820 کیلومتر درست از قسمت غربی تور صربستان با مرز کشورهای کرواسی و رومانی عبور می کند . در واقع صربستان از مرکز، جنوب و خاور ارو
گیلکی بیش از آنکه متعلق به گیلان باشد، متعلق به استان مازندران است! گیلکی «تنها» زبان بومی استان مازندران محسوب می‌شود این درحالی‌ست که در استان گیلان علاوه بر گیلکی، تالشی نیز یکی از دو زبان بومی این استان حساب می‌آید. همچنین گیلکی تنها در دو استان گیلان و مازندران خلاصه نمی‌شود! جوامع کوچکتری از استان‌های همجوار نظیر گلستان، سمنان، تهران، البرز و قزوین نیز به این زبان سخن می‌گویند و اکثریت آنان زبان خود را «گیلکی/گلکی/گیلیکی» می‌نا
سفری به یادماندنی با تور کشتی کروز اروپا
 
تور کشتی کروز اروپا برای آن دسته از افراد علاقه مند و دلباخته سفرهای مهیج و بی همتا می تواند سفری به یادماندنی و خاص را تدارک ببیند و نوعی از دریانوردی را به آن ها هدیه دهد ، در واقع باید گفت کشتی های کروز نوعی از کشتی های فوق مدرنی هستند که با امکانات تفریحی و رفاهی بسیار عالی و خاص خود توانسته اند نوعی بسیار تازه و فوق العاده از سفر و گشت و گذار را در اختیار افراد قرار دهند و البته نا گفته نماند که وج
سلام دوستان عزیز
یک مبحث ک خیلی از هموطنان همیشه براشون سوال بوده اینه ک ایا بیان ترکیه براشون کار هست چطور باید کار پیدا کنند و برای شروع به چه چیزهایی نیاز پیدا میکنند.
 
خب قبل از هرچیزی باید اینو بدونید وضعیت کار تو ترکیه از ایران یک پله بالاتره نه بیشتر و اصلا قابل مقایسه با اروپا و کشورهای پیشرفته از نظر درامدی نیست پس تصور درامد خیلی بالا نداشته باشید .
دومین چیزی ک خیلی مهمه تو ترکیه زبان ترکی استانبولی هست که اگر تصمیم به مهاجرت گرفت
آغاز ثبتنام اولین دوره مجازی زبان انگلیسـی
به حول و قوه الهی پس از برگزاری موفق چهار دوره مجازی مکالمه عربی و فرانسوی، و استقبال کم نظیر مخاطبین، و نیز درخواست مکرر مخاطبین برای افزودن دیگر زبان ها،آموزشگاه زبان هُدهُد افتخار دارد تا اولین دوره مجازی آفلاین زبان #انگلیسی را برگزار نماید.
سطح: مبتدی (از الفبا شروع میشود و تا فوق متوسطه )
متن درسی: کتاب interchange1 جلد زرد (این کتاب معمولا در فروشگاه های کتب زبان در همه شهرها موجود است و روش آن نی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بالاتر از ابرها، پایین‌تر از خورشید