نتایج جستجو برای عبارت :

صفحات وبلاگ ما در شبکه های اجتماعی

استودیو PARS ART فعلا در شبکه های اجتماعی زیر صفحه دارد، و می توانید با دنبال کردن ما در این صفحات علاوه بر حمایت از ما، از مطالب جدید نیز مطلع شوید.
صفحه رسمی ما در شبکه اجتماعی آپارات  :
ما در این صفحه تمامی ویدیو ها و آموزش های تولید شده توسط استودیو PARS ART را بارگذاری می کنیم.
صفحه رسمی ما در شبکه اجتماعی اینستاگرام  :
ما در این صفحه مدل های سه بعدی،انیمیشن ها و موشن گرافیک های تولید شده توسط PARS ART را به اشتراک می گذاریم.
 
استودیو PARS ART فعلا در شبکه های اجتماعی زیر صفحه دارد، و می توانید با دنبال کردن ما در این صفحات علاوه بر حمایت از ما، از مطالب جدید نیز مطلع شوید.
 
صفحه رسمی ما در شبکه اجتماعی آپارات  :
ما در این صفحه تمامی ویدیو ها و آموزش های تولید شده توسط استودیو PARS ART را بارگذاری می کنیم.
 
صفحه رسمی ما در شبکه اجتماعی اینستاگرام  :
ما در این صفحه مدل های سه بعدی،انیمیشن ها و موشن گرافیک های تولید شده توسط PARS ART را به اشتراک می گذاریم.
به اطلاع خوانندگان محترم می رساند این وبلاگ هیچگونه کانال، گروه و یا پیجی در هیچکدام از شبکه های اجتماعی موبایلی و تحت وب ندارد.
تمامی کانالها و صفحات همنام و یا مشابه، هیچگونه ارتباطی با این وبلاگ نداشته و مسئولیت مطالب منتشر شده توسط آنها کاملا به عهده مسئولین آنهاست.
با تشکر
م.ح.حفیظی 
نویسنده وبلاگ بارجین ما
امروزه با گسترش شبکه های مجازی مثل اینستا و تلگرام باعث شدن رسانه های مثل وبلاگ حضورشان کم رنگ بشه ولی با این حال کاربران اینترنت بیشتر از کاربران شبکه های مجازی هست و یه جورایی شبکه های مجازی زیر مجموعه اینترنت می باشند.
ولی به نطر شخصی خودم وبلاگ پایدارتر و کاربرانی بهتری دارد ولی با این حال از نظر فضای انتشار پیام و مفاهیم کلی خیلی شبیه هم هستن و سلیقه ی شماس که کدام را انتخاب کنید و در بعضی موارد وجود هرکدام لازم و ضروری هست
انواع وبلاگ
و
وبلاگ نویسی متعلق به نسلی است که انقلاب فکری را از روی کاغذ به صفحات مجازی کشاند و به آن صفحات جان بخشید.
هنوز هم کسانی که رویاهای بزرگ دارند و می‌خواهند به آنها جامه عمل بپوشانند، وبلاگ نویسی را عملی جدی می‌پندارند و در طول روز ساعاتی را به خواندن و نوشتن می‌پردازند. در جایی که نسلی بعد از این نسلی بر سر کار آمدند که تجربه آنها از وب، فقط شبکه‌های اجتماعی بوده است. و البته اینها حتی این شانس را نداشته‌اند که دنیایی را تجربه کنند که در آن نو
به چه علّت وبلاگ را انتخاب کردم؟
چون چاره‌ی دیگری نداشتم و وبلاگ را کم دردسرترین شبکه‌ی اجتماعی یافتم!
اشکالات اینستاگرام و شبکه‌های مشابه:
1. به شدّت مستهجن و سکسی هستند!
2. تولید محتوای فاخر، زحمت فراوان داشت.

اشکالات تلگرام و سروش و شبکه‌های مشابه:
1. سیستم باز ندارند و فقط اعضا و کسانی که پیام برایشان بازارسال می‌شود، پیام‌ها را می‌بینند.
2. جذب عضو خیلی سخت است.
اشکال تالارهای گفت و گو:
1. مدیریت یک عدّه که اصلا با افکارشون موافق نیستم.
2.
خب وبلاگ نویسی از خیلی گذشته وجود داشته و هست اما با فراگیر شدن شبکه های اجتماعی دیگه کمتر مورد توجه قرار گرفتن
و دیگه وبلاگ ها اهمیتشون کمتر شده
... 
حالا با ویرگول سبک جدید و مدرن تری رو از وبلاگنویسی تجربه می کنید
یه جورایی ویرگول با ترکیب وبلاگ و یک شبکه اجتماعی، فضای جالب و مفیدی رو ارائه میده که با یکبار استفاده با وبلاگ خداحافظی می کنید


ادامه مطلب
خب وبلاگ نویسی از خیلی گذشته وجود داشته و هست اما با فراگیر شدن شبکه های اجتماعی دیگه کمتر مورد توجه قرار گرفتن
 
و دیگه وبلاگ ها اهمیتشون کمتر شده
 
... 
 
حالا با ویرگول سبک جدید و مدرن تری رو از وبلاگنویسی تجربه می کنید
 
یه جورایی ویرگول با ترکیب وبلاگ و یک شبکه اجتماعی، فضای جالب و مفیدی رو ارائه میده که با یکبار استفاده با وبلاگ خداحافظی می کنید

 
ادامه مطلب
شبکه ی توزیع محتوا شبکه ای عظیم از سرور هایی که در نقاط مختلف دنیا برپا شده و به صورت جغرافیایی پخش شده اند. محتوای وبسایت ها با بکارگیری از شبکه ی توزیع محتوا و با توجه به موقعیت جغرافیایی کاربران از طریق نزدیک ترین شبکه به کاربران ارائه داده می شود. این شبکه ها در سرعت بخشیدن به تحویل محتوا و پهنای باند در وبسایت های بزرگ و جهانی مثل یاهو، گوگل، فیس بوک و... تاثیر به سزایی دارند. شبکه توزیع محتوا یا CDN چیست؟
منبع : وبلاگ ایران سرور
وبلاگ نویسی متعلق به نسلی است که انقلاب فکری را از روی کاغذ به صفحات مجازی کشاند و به آن صفحات جان بخشید.
هنوز هم کسانی که رویاهای بزرگ دارند و می‌خواهند به آنها جامعه عمل بپوشانند، وبلاگ نویسی را عملی جدی می‌پندارند و در طول روز ساعاتی را به خواندن و نوشتن می‌پردازند. در جایی که نسلی بعد از این نسلی بر سر کار آمدند که تجربه آنها از وب، فقط شبکه‌های اجتماعی بوده است. و البته اینها حتی این شانس را نداشته‌اند که دنیایی را تجربه کنند که در آن ن
از دوستانی که لطف می کنند بعضی مطالب وبلاگ را با ذکر منبع در گروه ها و شبکه ها و صفحات مجازی خود منعکس می کنند سپاسگذارم.
بعضی دوستان هم بدون ذکر منبع به ارسال مطالب وبلاگ اقدام می کنند که باز هم دستشان درد نکند.
بعضی عزیزان متأسفانه تعدادی از مطالب را به نام خود در صفحات دیگر ثبت کرده اند که کار درستی نیست.
خودم تا الان هر مطلبی را از کس دیگری در وبلاگ قرار داده ام با ذکر مأخذ بود.
بعضی دوستان مثل پسر فلان امام جمعه هم نشسته اند پای وبلاگ که از
NIC مخفف عبارت Network Interface Card  و به معنای کارت واسط شبکه است.کارت شبکه واسطی است بین کامپیوتر و شبکه.کارت شبکه به سه دسته تقسیم میشوند.1ـکارت های شبکه ای که روی مادربرد قرار میگیرند.2ـشبکه های جانبی که توسط usb به کامپیوتر متصل میشود.3ـکارت های شبکه ای بی سیم(wireless).
از مهم ترین فواید کارت های شبکه میتوان به 1ـاتصال کامپیوترهابه هم2ـاتصال به شبکه های جهانی اشاره کرد .
 
-وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌ها در نگاه اول هر‌‌‌دو صفحات وب با مشابهت‌های زیاد هستند اما در حقیقت دارای تفاوت‌های ساختاری و کاربردی زیادی می‌باشند. وبلاگ و وب سایت هر دو به انتشار مطالب در فضای مجازی می‌پردازند.وبلاگ‌ها از متن، عکس و دیگر اجزا که با ترتیب زمانی (ابتدا جدیدترین مطالب) ارائه می شوند، تشکیل شده‌اند که اغلب توسط یک فرد به روز رسانی می شود. یک وبلاگ حاوی خاطرات، عقاید نویسنده و رویدادهای روزمره است.وب سایت‌ها یک صفحه وب با آدرس م
برنامه ریزی پیشرفته PBN - برنامه ریزی برای موفقیت SERPاین اولین قسمت از مجموعه سه قسمتی ما در ساختمان شبکه خصوصی وبلاگ پیشرفته است. اگر در ساخت بک لینک PBN تازه کار هستید ، پیشنهاد می کنم با راهنمای شبکه خصوصی وبلاگ برای مبتدیان شروع کنید.
ادامه مطلب
وبلاگ تخصصی کنکور فنی (کاردانی پیوسته) رشته کامپیوتر(شبکه و نرم‌افزار رایانه)
 
http://konkorfani.blog.ir
راه‌اندازی شد.
 
آماده دریافت نظرات ارزشمند داوطلبان کنکورفنی99 در این وبلاگ، هستیم.
لطفا آدرس وبلاگ را برای دوستانی که در شبکه‌های اجتماعی حضور ندارند، ارسال فرمایید.
 
@KonkorFanni⭕️⭕️⭕️
در اینجا https://roudaki.persianblog.ir/ به دنیایی از اطلاعات و ترفندها دست پیدا می کنید که قطعا به دردتون می خوره.
این وبلاگ تقریبا در مورد هر موضوعی که فکرش را بکنید محتوا در خودش داره. از جملاتی برای حفظ رابطه دوستانه با همسر گرفته تا آموزش مخ زنی و بسیاری موضوعات دیگه را در این بلاگ میتونید پیدا کنید.
آنطور که مشخصه این وبلاگ تا پنج سال پیش عالی پشتیبانی میشده اما ظاهرا پسر خوب هم به سرنوشت سایر وبلاگ نویس ها دچار شده.
راستی چه شد که یهویی وبلاگ نویسی او
چقدر وبلاگ نویسی سخت شده؛ دلم برای روزهای رونق وبلاگستان فارسی تنگ شده. روزهایی که تازه اینترنت داشت جای خودش رو در بین جوانها باز میکرد و وبلاگ رسانه‌ای پیشتاز شده بود.
دیروز مطلبی از جادی میرمیرانی درباره روزهای خوش وبلاگ نویسی خوندم. و اهیمت و ارزش بالاتر وبلاگ نسبت به شبکه های اجتماعی که مطالب تولیدی مانا نیستند و قابل جستجو برای آیندگان نیست. برعکس وبلاگ که آرشیوی بسیار عالی و قابل دسترس برای افراد تازه وارد و جوانترهاست.
هیچی دیگه...
وبلاگ معرفی کتاب آغاز به کار کرد
همزمان با شهادت حاج قاسم سلیمانی و با معرفی کتاب حاج قاسم" جستاری از خاطرات حاج قاسم سلیمانی" وبلاگ 
sbbook.blog.ir
آغاز بکار گرد.
کتابداران و همکاران گرامی می توانند از پوسترهای این وبلاگ که زین پس بصورت هفتگی آماده می گردد، جهت اطلاع رسانی در وبلاگها، شبکه های مجازی و تابلوهای اعلانات کتابخانه ها استفاده نمایند.
 
تعریف شبکه به زبان ساده عبارت است از مجموعه‌ای از رایانه‌ که به هم وصل شده‌اند. یک شبکه رایانه‌ای می‌تواند در یک اتاق، ساختمان، شهر یا حتی در چند کشور قرار داشته باشد. بنابراین لزوما مفهوم شبکه بر اساس میزان بزرگی یا کوچکی آن نخواهد بود و از متصل شدن دو رایانه به یکدیگر نیز یک شبکه ابتدایی ایجاد می‌شود.
برای راه‌اندازی یک شبکه به سه وسیله اصلی که کارت شبکه، کابل شبکه و سوئیچ است نیاز داریم:
ادامه مطلب
شاید بپرسید که چرا انقدر تاکید بر وبلاگ نویسی دارم. وبلاگ دیگر منسوخ شده و بجای آن رو به سایت و شبکه اجتماعی بیارم.
بذارید برای جواب این سوال از یک خاطره شروع کنیم.
حدود 15 سال پیش بود که تو اتاقم با پسر عموم پشت رایانه پیزوری خودمون نشسته بودیم و خواستیم یه حرکت فرهنگی بزرگ بزنیم.
اون موقع فناوری ای آمده بود به نام وبلاگ که بوسیله اون همه میتونستن به صورت رایگان یک صفحه ای عمومی داشته باشن و توش مطلب بنویسن
ما هم گفتیم اقدام کنیم ببینیم چی میشه
سیسکوفا مخفف سیسکو فارسی است. برخلاف بلاگ‌ها و سایت‌های در ارتباط با شبکه و تجهیزات سیسکو، سیسکوفا محلی برای یادگیری آکادمیک و پروژه محور در محیط‌ها و نرم افزارهای شبیه سازی است. در اصل این وبلاگ را برای خلاصه نویسی ‌های خودم در دوران جمع بندی دوره های CCNA و CCNP روتر و سوییچ ایجاد کردم. می‌نویسم و منتشر می‌کنم شاید که سیسکوفا رشد کند و جایی مفید باشد و به کار کسی هم بیایید.
 
من مجتبا، دانشجوی دکترای فیزیک دانشگاه تربیت مدرس هستم. مطالعات
در این مقاله قصد داریم با رک شبکه و اهمیت آن آشنا شده و انواع رک شبکه (دیواری و ایستاده) را بررسی کنیم.
رک شبکه چیست؟
یک شبکه محلی یا LAN از تجهیزات شبکه گوناگونی چون سوییچ ، روتر، سرور، پچ پنل، کابل های شبکه، مودم و … تشکیل شده است. تمام این تجهیزات در رک شبکه قرار می‌گیرند و همگی در یک مکان نگه داری می‌شوند. تجهیزات شبکه از اندازه استانداردی برخوردار هستند تا بتوانند درون رک شبکه (که آن هم از این استاندارد ها پیروی می‌کند) قرار گیرند.
ادامه م
TFT یکی از بهترین تکنولوژی‌های صفحات کریستال مایع (LCD) می‌باشد که کیفیت تصویر و سرعت پاسخ دهی بسیار بالایی را ارائه می‌دهد. اما این تکنولوژی نقاط ضعفی نیز دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مصرف انرژی و قیمت بالای این نوع صفحات اشاره کرد.TFT همانند صفحات TFD، از تکنولوژی شبکه-فعال استفاده می‌کند. این بدین معناست که در کنار هر پیکسل یک دیود قرار دارد و به کمک آن‌ها پیکسل‌ها می‌توانند به صورت جداگانه خاموش یا روشن شوند که باعث افزایش کنترا
بسم الله الرحمن الرحیم

از خیلی وقت پیش که یکی از دوستان پبشنهاد نوشتن در مورد کنکور رو بهم داد در نظر داشتم وبلاگی رو شکل بدم برای این منظور.(البته اون وقت ها انقدر شبکه های اجتماعی فراگیر نبودن و وبلاگ نویسی رونق داشت همچنان!) ان شاء الله از این به بعد سعیم بر این خواهد بود که وبلاگ رو به روز (آپتودیت!) نگهدارم و دائم مطلب کاربردی بگذارم برای دوستان.

دلیل این که به جای کانال تلگرام و... وبلاگ رو انتخاب کردم، مناسب ندونستن این شبکه های اجتماعیه
بک لینک های وبلاگ ارسال PBN را خریداری کنیدآیا حاضر هستید به صدر SERP گوگل برسید؟ امروز با ایمن ترین و قدرتمندترین شبکه وبلاگ خصوصی در صنعت SEO آشنا شوید! با گذشت 8 سال از فعالیت ، ما دانش در مورد دستیابی به وب سایت ها را از پایین به بالا کامل کردیم ! ما به داشتن بسیار روشمند و کامل افتخار می کنیم تا بتوانیم از مشتریان خود در رتبه های برتر ثابت استفاده کنیم.
ادامه مطلب
شبکه های اجتماعی این امکان را به کاربران می دهند تا ضمن ایجاد صفحه مخصوص کسب و کارشان بتوانند از مزایای موجود جهت برندینگ و بهینه سازی وب سایتشان استفاده کنند. بنا به دلایل زیر باید از شبکه های اجتماعی در کسب و کار غافل نبود:
ــ از طریق به اشتراک گذاری لینک مطالب میتوان بازدیدکنندگان زیادی را به سمت سایت سوق داد.ــ در شبکه ها‎ی اجتماعی می‎توان محصولات و فعالیت خود را برای کاربران شرح داد تا از این طریق آنها را با کسب و کار خود آشنا نمود.ــ سا
 
در اطراف ما شبکه‌های بزرگ و کوچکی وجود دارند اما اندازه شبکه‌ها ارتباطی به اهمیت امنیت شبکه ندارد. هدف از امنیت شبکه در یک بیان ساده، محافظت از شبکه و قطعات آن از دسترسی غیر مجاز و سوء استفاده است. شبکه ها به دلیل ویژگی اساسی خود برای تسهیل دسترسی از راه دور آسیب پذیر هستند. برای مثال اگر یک هکر قصد دسترسی به یک کامپیوتر نه یک شبکه را داشته باشد، دسترسی فیزیکی لازم می‌باشد. با این حال، با استفاده از شبکه در تصویر، امکان دور زدن این جنبه امن
اولین وبلاگ توسط "تیم برنرزلی (مخترع وب ) ایجا د شد، تعداد وبلاگ ها در ابتدا بسیار اندک بود تا اینکه در سال 1999 با راه اندازی چندین سرویس رایگان تعداد وبلاگ نویسان افزایش یافت. تا اواسط 2000، بیش از یک هزار وبلاگ ایجاد و این رقم تا 2002 به بیش از نیم میلیون رسید.
تاریخچه وبلاگ نویسی در ایران به 16 شهریور 1380 باز می گردد. روزی که سلمان جریری اولین وبلاگ فارسی را بر سوی صفحه اینترنت قرار داد. حسین درخشان در مهر ماه 1380 در مقاله ای که در روزنامه حیات نو، به
سرور edge در CDN کامپیوتری است که تقریبا در خارجی‌ترین لایه‌های شبکه  یا در لبهٔ شبکه قرار گرفته است . سرور edge معمولا به عنوان نقطهٔ اتصال میان شبکه‌های جدا از هم محسوب می‌شود. هدف اصلی سرور edge در CDN آن است که بتوان مطالب را در مکانی که تا حد امکان به دستگاه درخواست‌کننده( کاربر )  نزدیک‌تر است ، ذخیره کرد تا بدین  ترتیب با افزایش سرعت جابجایی و انتقال فایلها ، زمان بارگذاری صفحات سایت را کاهش داد.
سرور edge یک دستگاه لبهٔ شبکه‌ای است که به نوعی
اینستاگرام رو دی اکتیو کردم ، برای تلگرام محدودیت زمانی تعیین کردم و توییتر رو به مدت یه ماه بلاک کردم.
عمیقا حس خوبی دارم. دلم میخواد از شبکه های اجتماعی یه مدت فاصله بگیرم. الان دیگه وقتی گوشی رو باز میکنم، میرم سراغ فیدبیو و طاقچه:). آهنگ باز میکنم و بیشتر فکر میکنم. 
امیدوارم این یک ماه بدون شبکه اجتماعی خوب باشه و وسط راه جا نزنم.
دلم برای وبلاگ تنگ شده بود. یکم حرف بزنید ... ببینم کیا هستن، کیا همچنان دارن اینجا رو میخونن؟
پ.ن : اپلیکیشن هام
انواع برندهای کابل شبکه
کابل شبکه یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده ی زیرساخت شبکه های کامپیوتری است . انتخاب درست کابل شبکه با توجه به نیازها می تواند تاثیر زیادی بر عملکرد و سرعت شبکه داشته باشد . برندهای مختلفی اقدام به تولید کابل شبکه در دسته بندی های گوناگون کرده اند که در این مقاله به معرفی برندهای کابل شبکه و محصولات تولیدی آنها میپردازیم .
ادامه مطلب
ترجمه مقاله یک پروتکل مسیریابی آگاه از انرژی و اجتناب‌کننده از حفره برای شبکه‌های حسگر زیر آب
دانلود رایگان مقاله انگلیسی عنوان ترجمه فارسی : یک پروتکل مسیریابی آگاه از انرژی و اجتناب‌کننده از حفره برای شبکه‌های حسگر زیر آب نویسنده/ناشر/نام مجله : IEEE Access سال انتشار 2018 تعداد صفحات انگلیسی : 11 تعداد صفحات فارسی : 31 چکیده شبکه‌های حسگر زیر آب (UWSNها) در طراحی یک پروتکل مسیریابی ب

 
اهمیت لینک سازی در وبلاگ ها چه مزایای دارد؟
لینک سـازی چیست؟
لینک سازی یکی از اصلی ترین کارهایی است
که بعد از طراحی سایت باید به آن بپردازید و می توان
اینگونه گفت که پیشرفت هر کسب و کار اینترنتی ارتباطی مستقیم
با ساخت لینک و گرفتن بک لینک از دیگر سایت ها و حتی وبلاگ ها دارد
و ساخت لینک یا لینک سازی در وبلاگ دارای فاکتورهای خاصی است.

اصول لینک سازی در وبلاگ ها
همانطوری که در بالا هم به این موضوع اشاره کردیم ساخت بک لینک
در وبلاگ باید طبق یک
سرویس وبلاگ دهی چیست؟وبلاگ نویسان معمولاً به مسائل فنی وبلاگ خود کاری ندارند. مگر اینکه خواسته باشند تغییری در قالب وبلاگ خود ایجاد کنند و یا ابزاری را بدان بیافزایند؛ فقط در همین حد. در حالی که این مدیران سرویس وبلاگ دهی هستند که کار مسائل فنی را پی می‌گیرند و به بهبود و رفع ایرادات آن کمک می‌کنند. از این رو یک وبلاگ نویس معمولاً روی تولید محتوا و نوشتن مقاله زمان می‌گذارد و برای این کار نیاز به محیطی دارد که فضا و نشانی مورد نظر را به وی د
سلام و صد سلام و تمامی دوستانی بلاگ بیانی که پشت میز نشستن و اشتباهی وبلاگ منو باز کردن :) ماجرا از این قرار هست که آقا من از بچگی بر خلاف بسیاری از بچه های بالا شهر و پایین شهر و وسط شهر و کلا همه جا، علاقه زیادی به بازی هایی مثل فوتبال و پل دستی و این چیزا نداشتم پس مینشستم خونه و خودم رو با تلویزیون و کتاب ها و این چیزا مشغول میکردم. یکی از برنامه های مورد علاقم که میدونم برای یک بچه خیلی بعید میاد "افسانه زدایان" شبکه چهار بود که توش دو مرد خوشت
از این سریالهای شبانه تلویزیون کدومش رو می بینید؟ الان شبکه ۳ گاندو داره. شبکه ۲ دکتر ماهان و شبکه ۱ عروس تاریکی یا بوی باران. به نظرم شبکه ۱ از همه بهتره. هان؟ فقط این دختره ستایش که اسمش تو این فیلم ترانه است دیگه شورشو در اورده از بس فوضولی می کنه :))
قطع شدن اینترنت به خاطر اغتشاشات بنزینی باعث شد دوباره به فکر وبلاگ نویسی بیفتم. اینستاگرام و تلگرام و توییتر باعث شده اند وبلاگ نویسی از رونق بیفتد؛ اما همانطور که هیچ چیز جایگزین کتاب نمی شود، به نظرم، هیچ چیز جایگزین وبلاگ هم نخواهد شد.
شبکه ها و رسانه های اجتماعی و پیام رسان ها، به خاطر اینکه حجم بسیار زیادی از داده های در هم ریخته را به شما ارائه می کنند، فرصت تفکر و پالایش و سازماندهی دانسته ها و سپس، تولید محتوای پردازش شده و غنی را از
برای اتصال کامپیوترها از لپ تاب تا پرینتر و... به یکدیگر و به شبکه های بزگتری به نام اینترنت که به نظر می رسد امروزه ضروری است به کارت شبکه نیاز داریم.
کارت شبکه یا همان NIC سخت افزاری است که به صورت کارتی در شیارهای توسعه مادبورد قرار میگیرد.ارتباطات سیمی و بیسیم بین آنها در شبکه و در دنیای اینترنت را برقرار میکند.در حقیقت وظیفه کارت شبکه این است که داده ها را به گونه ای ترجمه کند که از طریق کابل شبکه یا سیگنال های بیسیم قابل انتقال باشد.
این سخت
صفحه کودک در وردپرس
آیا می خواهید یک صفحه کودک در وردپرس ایجاد کنید؟ همانطور که می دانید صفحات در طراحی سایت وردپرس می توانند مستقل یا سلسله مراتبی باشند. بدین منظور که دارای صفحات زیرین می باشند.
صفحه کودک در وردپرس چیست؟
محتوا
در وردپرس شامل دو نوع صفحه و پست می باشد. بهتر است بدانید پست ها بخشی
از یک وبلاگ هستند که در یک نظم زمانی معین (اولین نوشته های جدیدتر) نمایش
داده می شوند. همچنین پست ها بر اساس دسته بندی ها و برچسب های مربوطه
سازمان
تو این روزهای کرونایی که دسترسی افراد به سیستم و موبایل شاید بیشتر باشه و وقت آزادتری هم داشته باشن، انتظار می رفت که وبلاگ نویسی یه رونقی بگیره. امّا در کمال تعجّب که نه چون ما ایرانی ها هستیم و غیر قابل پیش بینی، رکود عجیبی توی این فضا شکل گرفته.البته مطمئنم خیلی از دوستان وبلاگ نویس، خواه ناخواه ساعاتی از وقتشون رو برای خوندن و دیدن انواع مطالب توی شبکه های اجتماعی می ذارن. بهرحال هر فرد حتما دلایل خودش رو داره، کاری به موجّه یا موجّه نبود
برای افزایش و بهبود عملکرد کامپیوتر استفاده میشود.با کارت شبکه یک دستگاه میتواند با دستگاههای دیگر در یک شبکه قرار گیرد.با وجود کارت شبکه دستگاه میتواند به شبکه مرکزی وصل شود و یا فقط به طور مستقیم به دستگاههای دیگر متصل شود.
باسلام خدمت همه ی سروران عزیز،به استحضارمیرساند،دررابطه باموضوع سوال ازسوی  برخی عزیزان مبنی براینکه این صفحات توسط چه کسی نگارش میشود باید عرض کنیم که وبلاگ مذکور تحت نظارت شخص خود حاج مهدی سلامت بوده ومطالب به قلم خودشان میباشد.ولی توسط دفتر ایشان وعوامل مربوطه بارگزاری ومنتشرمیشودوزحمت انتشاربه عهده دوستان حاضردردفترحاجی میباشد وبدون اخذمجوزازایشان هیچ مطلبی بارگزاری نخواهدشد.شهدارایادکنیم باذکرصلوات
یاعللللللللللللی
معمولا افراد وبلاگ نویس هر از مدتی از تجربیات خود در دوران وبلاگی خود حرف می‌زنند. اما کم شده است که بلاگری بیاید از زیان‌هایی که از وبلاگ نویسی داشته است، صحبت کند. برخی هم خیلی آرام ضررهای وارد شده را می‌پذیرند و وبلاگ خود را خاموش می‌کنند.
همه جا بیشتر صحبت از مزایای وبلاگ نویسی است و خب طبیعی هم هست. ما عادت داریم به دنبال دلایلی بگردیم تا کار خودمان را تایید کنیم. معمولا دانشگاهی که درس می‌خوانیم را بهترین می‌دانیم، کارهایی که انجام
پشتیبانی شبکه یکی از مهمترین دغدغه مدیران
و کارفرمایان است مجموعه کامرینو این اطمینان را به شما میدهد که پشتیبانی
از شبکه شما توسط متخصصین هر حوزه انجام میپذیرد. پشتیبانی شبکه هم برای
افرادی که خدمات شبکه را از مجموعه کامرینو گرفته باشند و هم برای افرادی
که شبکه خود راه راه اندازی کرده ارائه میشود.
سلام
من حمید سعادتمند هستم. سن زیادی نداشتم که به موسیقی علاقه‌مند شدم. این علاقه منجر به ادامه مسیری شد که من رو به سمت دیگر رشته‌های هنری کشید. از اون موقع تا به الان، زندگی من همیشه با مفهوم هنر پیوند خورده و امیدوارم این پیوند ادامه پیدا کنه. به وبلاگ نویسی روی آوردم، چون در دنیایی که همه اطلاعات داره به بستر شبکه‌های اجتماعی منتقل می‌شه و دیگه کمتر می‌شه با جستجو به اطلاعات دسترسی پیدا کرد، این نیاز رو احساس کردم که باید مطالبی تولید
وب سایت‌ها انواع مختلفی دارند. ممکن است هدف یک فرد از طراحی سایت با هدف فرد دیگر از زمین تا آسمان تفاوت داشته باشد. امروزه تقریبا برای هر هدفی یک سایت طراحی می‌شود تا به عنوان پایگاه اطلاع رسانی یا فروش یا هر منظور دیگری مورد استفاده قرار بگیرد.
با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توانید متوجه تعداد زیادی از وب سایت‌های تجاری، E-Commerce، خبری و وبلاگ‌های شخصی شوید که فعال هستند. اما اگر دقت کنید موفق‌ترین این سایت‌ها، گروه‌هایی هستند که از اصو
با نام و یاد خدا
آغاز می‌کنیم.
یه زمانی قبل از همه‌گیر شدن دنیای شبکه‌های مجازی مثل اینستاگرام، دنیای سایت‌ها و وبلاگ‌ها و نوشته‌ها و نوشتن‌ها رونق داشت. آدمای زیادی وقت زیادی رو اینجور‌ جاها میگذروندن.
اما الان خیلی کمتر شده...
همون زمانا تو بلاگفا یه وبلاگ داشتم.
اینجا رو هم تازه شروع کردم.
به امید اینکه رهاش نکنم و بیام بعضی وقتا یه بار اضافی روی مغزم رو خالی کنم اینجا تا جا باز بشه واسه بارگیری دوباره ؛)
توی این سال ها به عنوان مطلب یعنی "عوامل ماندگاری یک وبلاگ" زیاد فکر کردم، از طرفی وبلاگ ها و وبلاگ نویس های سابقه دار هم مرور شد و به یک سری خصوصیاتِ تقریبا مشترک رسیدم. همچنین کسانی که تا تقی به توقی می خوره و اقدامات نامناسب مثل حذف وبلاگ و یا خداحافظی انجام می دن هم بررسی کردم و خصوصیات اونها یه جورایی برعکس وبلاگ نویس های سابقه دار هست.
ادامه مطلب
قالب وبلاگ دو ستونه | قالب با استایل جدید دو ستونه 
قالب-وبلاگ/قالب-های-دو-ستونه
قالب وبلاگ جدید رایگان با سبک دو ستونه قالب با کدنویسی دو ستونه قالب وبلاگ ... برچسب‌ها : قالب بلاگفا, قالب رز بلاگ, قالب شهیدان مدافع حرم, قالب مذهبی, قالب ...
قالب وبلاگ دو ستونه | قالب با استایل جدید دو ستونه -
برچسب‌ها : قالب بلاگفا, قالب تیره عاشقانه, قالب جدید وبلاگ بلاگفا, قالب دخترانه جدید, قالب دخترانه عاشقانه, قالب دو ستونه کلاسیک, قالب عاشقانه, قالب عاشقانه .
مجموعه کامرینو ارائه دهنده خدمات شبکه به موسسات و شرکت ها برای مدیریت شبکه های و حفظ اطلاعات شبکه کاربران می باشد . خدمات شبکه نیاز هر موسسه و شرکت است تکنسین های مجموعه کامرینو با نیم دهه تجربه در مدیریت و دانش شبکه میتوانند بهترین خدمات را به شما ارائه دهند  . با پشتیبانی 24 ساعته همچنین اعزام تکنسین برای رفع مشکلات به محل  یکی از مزایای خدمات شبکه کامرینو است 
در این مطلب میخوایم در مورد این بحث کنیم که ایا وبسایت بسازیم بهتره یا وبلاگ؟
تفاوت های زیادی بین سایت و وبلاگ وجود داره اما باید اینو بدونیم که وبلاگ نوعی وبسایت هست ! بله اما چطوری؟ برای یافتن این پاسخ تا آخر مطلب با ما همراه باشید.در حقیقت وبلاگ نوعی سایت است و وبلاگ ها و وبسایت ها چیز جدا از همی نیستند و این برنامه نویس بک اند است که تعیین میکند نحوه کاربردش چیست:
ادامه مطلب
امروز بعد از مدت ها فرصتی دست داد تا مطالب منتشر شده قبلی وبلاگ تازه های بیان را مرور کنم. متاسفانه برخی از وبلاگ های که در گذشته بسیار فعال بودند حذف شده بودند و موضوع و محتوای برخی از وبلاگ ها به طور کامل تغییر داده شده بود. به همین دلیل یک بررسی روی همه وبلاگ های معرفی شده داشتم و به ناچار برخی از مطالب را حذف کردم.
در نهایت برای اینکه مخاطبان این وبلاگ با لینک های حذف شده یا وبلاگ هایی با محتوای اشتباهی مواجه نشوند، تصمیم دارم که با وسواس بی
قالب camille پوسته وردپرس حرفه ای چند منظوره می باشد که برای راه اندازی سایت هایی با موضوع شرکتی، نمونه کاری، عکاسی، خبرنگاری، آژانس مسافرتی، تجارت و کسب و کار، فروشگاهی، تناسب اندام و… مناسب است. قالب چند منظوره کامیل با 29 دموی زیبا و ویژگی های منحصر به فرد در راستچین قرار گرفته شده است.
برخی از ویژگی های قالب وردپرس کامیل :    29 دمو آماده برای صفحات اصلی به صورت جداگانه که با استفاده از آنها می توان خالق هر نوع سایتی شد.    +6 طرح بندی سربرگ   
شبکه ها هر روزه گسترده تر شده و کاربردهای بیشتری پیدا می کنند. به طوری
که امروزه بسیاری از امور زندگی بشر بدون شبکه ممکن نخواهد بود. در ابتدا
هدف از طراحی شبکه، انتقال سریع اطلاعات به طرف مقابل در کمترین زمان ممکن
بود. اما گسترش آن و امکان دسترسی همه به آن و دانش بیشتر استفاده کنندگان
شبکه ها باعث شد که برخی افراد با انگیزه های مختلف اقدام به انجام عملیاتی
نمایند که از اطلاعاتی که با آنها ارتباط ندارند آگاهی یافته و یا جلو
ادامه مطلب
قالب وبلاگ سئو شده 
کد قالب وبلاگ سئو، قالب وبلاگ با سئوی حرفه ای، قالب وبلاگ سئو شده جدید، قالب جدید سئو بالا برای بلاگفا
قالب های سئو شده حرفه ای
قالب سئو شده برای وبلاگ - قالب وبلاگ رایگان | قالب جدید 
قالب-سئو-شده-برای-وبلاگ
قالب سئو شده برای وبلاگ جدید دریافت رایگان قالب سئو شده برای وبلاگ جدید برای بلاگفا میهن بلاگ پرشین بلاگ پارسی بلاگ رز بلاگ.
مرجع قالب های سئو شده
قالب وبلاگ سئو شده برای میهن بلاگ | قالب وبلاگ | قالب وبلاگ جدید
قالب وب
طراحی ریسپانسیو یا واکنشگرا چیست؟
طراحی ریسپانسیو به سبکی از طراحی اطلاق می‌شود که در آن صفحات وبسایت متناسب با هر نمایشگری به نمایش درمی‌آید. مثلا در گوشی با اندازه نمایشگر گوشی سازگار بوده و در تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها با آنها سازگاری کامل دارند.
اگر دنبال یک قالب وبلاگ ریسپانسیو جدید برای وبلاگ بیان خود هستید به شما قالب‌های حرفه ای سایت نقاش را توصیه می‌کنیم. سایت نقاش ارائه کننده بهترین قالب‌های وبلاگ واکنشگرا برای سرویس‌های وبلاگی
ساختارها رفتار ما را شکل می‌دهند. یکی از این ساختارها شبکه‌های اجتماعی‌اند. هر شبکه، ساختار (فرم) خاص خود را دارد و این ساختار به طرز جالبی محتوای آنرا تحت تأثیر قرار می‌دهد. مثلا توییتر ابتدا با ایده‌ی یک شبکه اجتماعی پیامکی شکل گرفت. اکنون دیگر پیامکی در کار نیست تقریبا، همه آنلاین شده‌اند. اما ساختار کوتاه و مینیمال‌نویسی باعث شده است توییتر هویت خاص خود را پیدا کند. برای مثال فضای توییتر حداقل برای دو کارکرد سیاسی و طنازی مهیاست که ب
خب!در ابتدا باید بدانیم که منظور از کارت شبکه چیست.NIC مخفف عبارت Network Interface Card به معنای کارت واسط شبکه است. این سخت افزار به صورت کارتی در شیارهای توسعه مادربورد کامپیوتر قرار می­­­‌گیرد.اکثر کامپیوترها کارت شبکه را به صورت built-in درون مادر برد دارند ولی ما میتوانیم آن را به صورت مجزا برای بهبود عملکرد کامپیوتر به آن افزود.به بیان ساده، کارت شبکه می‌تواند یک دستگاه با دستگاه‌های دیگر، در یک شبکه قرار گیرد. با وجود کارت شبکه، دستگاه می‌تواند
درباره من
این یک صفحه مستقل آزمایشی است که به زودی توسط نویسنده این وبلاگ، تکمیل یا حذف خواهد شد.
اگر شما نویسنده‌ی این وبلاگ هستید، برای حذف یا ویرایش این صفحه، از طریق مرکز مدیریت وبلاگ خود کافی است در منوی سمت راست به بخش انتشار رفته و بخش صفحات مستقل را انتخاب کنید.
صفحات مستقل جدا از مطالب سایت هستند که همیشه در منوی بالای سایت نمایش داده می‌شوند. این صفحات معمولا برای اطلاعات کلی در مورد سایت مثل «درباره ما»، «تماس با ما»، «فهرست» یا
انتخاب کابل شبکه مناسب یکی از مهم‌ترین قسمت‌های طراحی یک شبکه کامپیوتری است. کابل شبکه بستر ارتباطی شبکه است. همان طور که برای حمل و نقل و عبور و مرور مسیر عبوری ما اهمیت دارد و ترجیح می‌دهیم به جای رد شدن از کوچه‌ها و خیابان‌های کم عرض شهری از بزرگراه‌ها استفاده کنیم، در طراحی و اجرای شبکه هم این بستر ارتباطی که اولین پله برقراری ارتباط و برنامه‌ریزی شبکه کامپیوتری است بسیار مهم است. با توجه به اهمیت اطلاعات و اهمیت زمان برای کسب و کار
قالب حافظ - کد قالب بلاگفا 
 ابتدا وارد مدیریت وبلاگ خود شوید. ۲- تمام کد های قسمت ویرایش قالب خود را پاک کنید. ۳- کد قالب مورد نظر خود را Copy کرده و در قسمت ویرایش قالبتان ، Paste کنید ...
قالب وبلاگ,قالب دوستونه,قالب حافظ 
قالب وبلاگ دو ستونه حافظ – قالب شماره ۱۷۴. قالب وبلاگ دو ستونه ... تو تنظیمات وبلاگ ی تایتل مینویسم اما متاسفانه رنگش سفیده،میخوام سیاه بشه…اما این قالب ...
قالب فال حافظ - قالب وبلاگ رایگان | قالب جدید 
قالب فال حافظ جدید دریافت ر
من در هفته جاری در مورد استراتژی موتورهای جستجو در مورد جستجوگرها از طریق وبلاگ ها صحبت کردم، به نظر می رسد که این موضوع 100? ارگانیک مربوط به سئو وبلاگ است. حتی سئو کاران برتر گاهی در وبلاگ های خود اشتباه می کنند ، به نظر شما آن ها چه اشتباهاتی می توانند مرتکب شوند؟ من در اینجا مهم ترین آن ها را لیست کرده ام:
.1 اجازه دادن به برچسب های عنوان برای تولید خودکار (از عنوان پست، دسته بندی ها، و غیره).
هر صفحه دسته بندی باید لینک مخصوص به خود را داشته
نکات خیلی مهم در استفاده از وبلاگ:
لطفا در استفاده از وبلاگ به نکات زیر توجه بفرمایید:
1- هر روز بعد از ساعت 4 به وبلاگ مراجعه نمایید و مطالب جدید را ملاحظه نمایید
2- همیشه صفحات وبلاگ را از اولین صفحه مرور کنید چون ممکن است برخی از مطالب تغییر یا اضافه یا کم شود(خصوصا به جداول توجه بفرمایید)
3-مطالبی که در روزهای بعد به مطالب قبلی اضافه می شوند رنگشان با قبلیها فرق می کند.
4- دانش آموزان موظف هستند کلیه تکالیف گفته شده در وبلاگ را انجام داده و بعد
مدت‌زمان نه‌چندان کمی بود که دربرابر نوشتن مقاومت می‌کردم!
گاهی به این دلیل که مطلبی که قرار بوده بنویسم متنی انتقادی بود و نمی‌خواستم بیش از این بر انتقادهای موجود در دنیا بیفزایم! گاهی به این دلیل که با خود اندیشیدم اگر این متن نوشته نشود چه درّ گران‌بهایی را از جهان دریغ کرده‌ام؟! گاهی به دلیل تنبلی، گاهی به دلیل کمبود وقت و...
اما از یک جایی به بعد بیش‌تر احساس کردم که این ننوشتن خوب نیست.
و سرانجام در ۶ام فروردین‌ماه ۱۳۹۸ این مقاومت
سلام امیدوارم از آپدیت جدید قالب وبلاگ خوشتون بیاد اول اینکه دوتا کادر ساختبم یکی اخبار وبلاگ و اون یکی دلنوشته های بنده حالا میگید چرا اصلا من دلنوشته مینویسم؟ چون نوشتن دلنوشته هایم منو راحت میکنه و یه نوعی احترام وبلاگ نویس حفظ میشه :)
و کلا اخبار و دلنوشته هارو از میان مطالب خارج کردیم این مطلب نیز در میان اخبار وبلاگ است :)
لطفا نظرتون رو در مورد آپدیت جدید وبلاگ مشترک شوید :)
بچه های گل توی خونه! سلامی به گرمای دست هایتان! 
شاید باورتان نشود ولی در اثر همان دو ماه وبلاگ نویسی مدام، حملات پنیکم برگشته! حالا من با همه وجود دوستدارم بلاگر باشم. حرف دارم برای زدن و دروغ چرا، هرچند هم پست هایم دری وری و پوچ، من دوستشان داشتم! من با همه وجود دوستدارم بلاگر باشم و نمیتوانم! چون از اضطراب خفه میشوم. خوش به حالتان که میتوانید بلاگر باشید. ببخشید که با صفحات حذف شده وبلاگ های من مواجه میشوید. 
باور بفرمایید اینکه نصفه شب در ا
خوندن همیشه بهم آرامش میداد، کتاب خوندن، مجله خوندن، وبلاگ خوندن، تقریباً از پونزده سالگی وبلاگ میخونم. اون زمان وبلاگ دکتر شیری رو خیلی دوست داشتم و وبلاگ گوریل فهیم
عالی بودن یه وبلاگ مثل وبلاگ دکتر شیری که پر بود از مطالب روانشناسی که کلی با بیان خوب اونها رو توضیح میداد و یه وبلاگ هم مثل گوریل فهیم که از اون سر دنیا مطالب رو خیلی وقتها در قالب طنز می گفت و روحمو تازه می کرد. یه عالمه وبلاگ دیگه که با خوندشون انگار با نویسنده هاشون همذات پ
پس از آنکه موج جدید فیلترینگ سایت های دانلود فیلم شروع شد کاربران شروع به ریپورت کردن صفحات شبکه های نمایش خانگی در شبکه های اجتماعی کردند. اولین نتیجه اش این شد که شبکه های نمایش خانگی مجبور شدند صفحات شان را پرایوت کرده و از حالت عمومی خارج کنند.
به نظر می رسد شاهد اتفاقی که چند سال پیش برای تاینی موویز (بزرگترین سایت دانلود فیلم ایران که زمانی رتبه ۲۸ الکسا را در کشور داشت) این بار در ابعادی گسترده تر برای سایت های دانلود فیلمی مثل دیبا موو
بسم الله الرحمن الرحیمسلام
شبکه افق با رویکرد گفتمان انقلابی در دی‌ماه سال 1393 شروع به کار کرد. جدای از نقدهایی که به این شبکه از نام‌گذاری گرفته تا پرکردن کنداکتور شبکه با انواع و اقسام برنامه‌هایی که از ترس خالی بودن ساعات پر شده که باعث جبهه گیری قشری خاص و هدر رفت برنامه‌های به حق جالب و پرمحتوی شده است؛ امتیازات بالایی نیز دارد.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
دردسرهای ایجاد وبلاگ هر چند که استاد فرموده بودند که ایجاد، وبلاگ چند دقیقه بیشتر وقت ما را نمیگیرد ولی با توجه به اینکه  اولین باری بود که در این فضا قرار میگرفتم و باید وبلاگ را حتماً امروز ایجاد می کردم تمام همت خود را به کار بستم و هر چند که گزینه ها را پر میکردم و مجدد پیغام خطا دریافت می‌کردم بدون خستگی به کار خود ادامه دادم و بالاخره موفق شدم که وبلاگ را ایجاد کنم و این اولین روز نوشت من بود که در این وبلاگ قرار د
فراموش نکنید که ویدئوها یکی از مهمترین قطعات پازل بازاریابی محتوایی در دنیای دیجیتال هستند و باید متناسب با سایر استراتژی‌های برندتان باشند. یکی از بهترین نکاتی که درباره ویدئو وجود دارد امکان استفاده از آنها در کانال‌های مختلف اجتماعی مانند وبلاگ‌ها، وبسایت، رسانه‌های اجتماعی و حتی تبلیغات است. بارگزاری ویدیو در وبسایت آپارات یکی از گزینه‌های مناسب برای بهبود سئو و موفقیت در بازاریابی محتوایی است. ویدئوهای خود را در وبسایتتان میزب
فراموش نکنید که ویدئوها یکی از مهمترین قطعات پازل بازاریابی محتوایی در دنیای دیجیتال هستند و باید متناسب با سایر استراتژی‌های برندتان باشند. یکی از بهترین نکاتی که درباره ویدئو وجود دارد امکان استفاده از آنها در کانال‌های مختلف اجتماعی مانند وبلاگ‌ها، وبسایت، رسانه‌های اجتماعی و حتی تبلیغات است. بارگزاری ویدیو در وبسایت آپارات یکی از گزینه‌های مناسب برای بهبود سئو و موفقیت در بازاریابی محتوایی است. ویدئوهای خود را در وبسایتتان میزب
این روزها با زیادشدن تاثیر شبکه‌های اجتماعی، پیام‌رسان‌ها، وبلاگ‌ و... در زندگی روزمرمون، این نیاز مطرح می‌شه که چطور می‌تونیم از این اپلیکیشن‌ها به هم لینک بدیم یا این‌که چطور امکان برقراری ارتباط افراد با خودمونو تقویت کنیم.
این مورد مخصوصاً برای افرادی مهمه که می‌خوان سربرگ تماس با من رو در وبلاگ یا ویسایشون قرار بدن. در این مطلب بررسی می‌کنیم که لینک ورود به صفحات شخصیمون رو بدست بیاریم و اون‌ها رو در وبلاگ یا دیگر اپلیکیشن‌ها ق
وبلاگ نویسی برای یه سری از افراد ، خیلی لذت بخش هست و یکی از اون ها هم خود من هستم .. با این وجود که توی هر سرویس وبلاگ دهی حداقل یک وبلاگ ساختم و تا زمانی هرچند کوتاه مطلب نوشتم ، بعد از مدتی اقدام به حذف اونها کردم .. اما این عشق و علاقه باعث شد که دوباره پا به این مسیر بگذارم .
ادامه مطلب
آخه عاقلانه است که آدم سال سرونوشت ساز کنکور، بزنه به سرش و بیاد وبلاگ بزنه؟
تو شبکه‌های مجازی خیلی فعالیت نداشتم، خوشم نمی‌اومد راستش، یهویی دلم خواست وبلاگ بزنم، همچی یهویی. فردا هم دیدی یهو یهویی آتیشش زدم شاید مثلا.این رو هم اضافه کنید به لیست بقیه کارهای غیرمنطقیم! دلم خواست دیگه، چه کنم.
 
پ. ن. اول: اصلا من ذاتا عاشق عنوانای طولانیم. اگه یه روز خیلی خفن شدم و یهو کتابی چیزیم به چاپ رسید اسمش کل جلد رو پر خواهد کرد!
پ. ن. آخر: حالا کل جلد
سلام این یادداشت شاید موقتی باشه.
سوال اینه که شما میدونید جریان این لینکهای زیر چیه؟ 
ابتدا عذر خواهی کنم از اینکه یکی دوتاش برای ورود نیاز به کلیک روی تبلیغات داره که میتونید درصورت درخواست کلیک نکنید و صفحه رو ببندید.
اسم وبلاگم رو تو گوگل سرچ کردم و با این صفحات مواجه شدم که به صورت نامرتب، مطالب وبلاگ منو نشر دادن...
لینک اول
لینک دوم
لینک سوم
لینک چهارم
لینک پنجم
اسم وبلاگ که اسم وبلاگ منه.
آدرسش هم آدرس منه ولی به جای بلاگ دات آی آر.. چیز
قالب سه ستونه - قالب وبلاگ رایگان | قالب جدید 
قالب وبلاگ عروسکی ساده : قالب وبلاگ سه ستونه با رنگ بندی روشن و ساده. قالب با موضوع عروسکی و در سبکی بسیار ساده و کلاسیک طراحی شده است.
قالب سه ستونه ساده - تم دیزاینر
سلام قالب سه ستونه سادتون به هم ریخته لطفا سریعتر درستش کنید ! ! ! ! ! ! ! ! پاسخ دادن ... ظ گفته : برو تو قسمت سوالات متداول نوشته به وبلاگ منم سر بزن : 
قالب وبلاگ ساده | قالب وبلاگ -
قالب وبلاگ سیب ، این قالب وبلاگ بسیار زیبا ، توسط سایت ماه اس
بدون تردید پس از شنیدن کلمه “شبکه“ اولین سوالی که ذهن ما را درگیر خود کرده , این بود که به طور کلی شبکه یعنی چه ؟ و کاربرد آن چیست؟ و به عبارتی چرا باید به علم شبکه روی بیاوریم ؟!
در ساده ترین حالت ممکن , شبکه به معنی ارتباط یکپارچه بین کامپیوتر ها و دستگاه های دیگر نظیر پرینترها و مودم ها و … است . در شبکه , کامپیوتر ها به یکدیگر متصل می شوند و با زبان پروتکل ها با یکدیگر صحبت می کنند و به عبارتی تبادل اطلاعات می کنند . در این ارتباط یک سو سرویس ده
اهمیت رک شبکه:
رک شبکه یکی از تجهیزات اساسی پسیو شبکه است که با محافظت از سایر تجهیزات اکتیو و پسیو شبکه ، نظم بخشیدن به شبکه و محافظت از آن‌ها نقش مهمی ایفا می‌کند. تجهیزاتی مانند سرور، سوییچ، روتر، پچ پنل و کابل های شبکه همگی در این محفظه قرار می گیرند و در مقابل شرایط محیطی حفظ می شوند. رک ها به صورت ماژولار طراحی شده‌اند و شما می‌توانید تجهیزات را با آرایش مورد نظر خود در آن قرار دهید. علاوه بر این رک خود دارای متعلقاتی است که ویژگی ها
قالب وبلاگ بلاگفا 
قالب بلاگفا قالب وبلاگ بلاگفا قالب های بلاگفا قالب پیچک بلاگفا ghaleb ... لطفا روی لوگوی قالب وبلاگ بلاگفا مربوطه کلیک کنید و به بخش دریافت کد قالب ...
قالب وبلاگ | گلچین از مفیدترین قالب های وبلاگ ایران | قالب وبلاگ
همچنین کاربران دوست داشتنی میهن بلاگ از این قالب وبلاگ میهن بلاگ که کد ... وبلاگ خود را در سیستم بلاگفا دارند دعوت می کنیم که برای قالب بلاگفا خود ، از ...
‎قالب وبلاگ بلاگفا · ‎قالب وبلاگ پاییز · ‎قالب وبلاگ منظره ·
راه های افزایش بازدید وبلاگ
اگر قصد یادگیری مهارتهای کلیدی وبلاگ نویسی و بالابردن آمار بازدید وبلاگ خودرا دارید باید به این نکته مهم دقت نمایید که برای آموزش فن و فنون پیشرفته وبلاگ هیج چیزی بهتر از بازدید و بررسی وبلاگهای حرفه ای و نمونه نیست.
امروز اگرچه وبلاگ و وبلاگ نویسی آن تب و تاب اولیه اش را ندارد اما از لحاظ حجم نسبت به گذشته افزایش چشمگیری پیدا کرده و بیشتر وبلاگهای حرفه ای با انگیزه های استفاده اقتصادی از وبلاگ شکل گرفت
راه های افزایش بازدید وبلاگ
اگر قصد یادگیری مهارتهای کلیدی وبلاگ نویسی و بالابردن آمار بازدید وبلاگ خودرا دارید باید به این نکته مهم دقت نمایید که برای آموزش فن و فنون پیشرفته وبلاگ هیج چیزی بهتر از بازدید و بررسی وبلاگهای حرفه ای و نمونه نیست.
امروز اگرچه وبلاگ و وبلاگ نویسی آن تب و تاب اولیه اش را ندارد اما از لحاظ حجم نسبت به گذشته افزایش چشمگیری پیدا کرده و بیشتر وبلاگهای حرفه ای با انگیزه های استفاده اقتصادی از وبلاگ شکل گرفت
این نوشته توسط مالک این وبلاگ ثبت شده و قصد دارد در این پست به شما بگوید این وبلاگ است یا وب سایت!!
چندین سایت وبلاگ نویسی در شبکه اینترنت از جمله خارجی و داخلی وجود دارد ولی آنها با هدفی مشخص ایجاد شده اند و هر کدام ویژگی هایی دارند که با هم متفاوت است.بعضی وبلاگر ها توانایی ساخت وبلاگ هایی شبیه وب سایت را به مخاطب می دهد یعنی این سایت وبلاگ ساز توانایی تشکیل وب سایت زیر مجموعه خود یا آندر سایت را دارد ولی برخی هم نه و فقط وبلاگ را پست می کنند و
این نوشته توسط مالک این وبلاگ ثبت شده و قصد دارد در این پست به شما بگوید این وبلاگ است یا وب سایت!!
چندین سایت وبلاگ نویسی در شبکه اینترنت از جمله خارجی و داخلی وجود دارد ولی آنها با هدفی مشخص ایجاد شده اند و هر کدام ویژگی هایی دارند که با هم متفاوت است.بعضی وبلاگر ها توانایی ساخت وبلاگ هایی شبیه وب سایت را به مخاطب می دهد یعنی این سایت وبلاگ ساز توانایی تشکیل وب سایت زیر مجموعه خود یا آندر سایت را دارد ولی برخی هم نه و فقط وبلاگ را پست می کنند و
قالب camille پوسته وردپرس حرفه ای چند منظوره می باشد که برای راه اندازی سایت هایی با موضوع شرکتی، نمونه کاری، عکاسی، خبرنگاری، آژانس مسافرتی، تجارت و کسب و کار، فروشگاهی، تناسب اندام و… مناسب است. قالب چند منظوره کامیل با 29 دموی زیبا و ویژگی های منحصر به فرد در راستچین قرار گرفته شده است.
برخی از ویژگی های قالب وردپرس کامیل :    29 دمو آماده برای صفحات اصلی به صورت جداگانه که با استفاده از آنها می توان خالق هر نوع سایتی شد.    +6 طرح بندی سربرگ   
قالب camille پوسته وردپرس حرفه ای چند منظوره می باشد که برای راه اندازی سایت هایی با موضوع شرکتی، نمونه کاری، عکاسی، خبرنگاری، آژانس مسافرتی، تجارت و کسب و کار، فروشگاهی، تناسب اندام و… مناسب است. قالب چند منظوره کامیل با 29 دموی زیبا و ویژگی های منحصر به فرد در راستچین قرار گرفته شده است.
برخی از ویژگی های قالب وردپرس کامیل :    29 دمو آماده برای صفحات اصلی به صورت جداگانه که با استفاده از آنها می توان خالق هر نوع سایتی شد.    +6 طرح بندی سربرگ   
قالب camille پوسته وردپرس حرفه ای چند منظوره می باشد که برای راه اندازی سایت هایی با موضوع شرکتی، نمونه کاری، عکاسی، خبرنگاری، آژانس مسافرتی، تجارت و کسب و کار، فروشگاهی، تناسب اندام و… مناسب است. قالب چند منظوره کامیل با 29 دموی زیبا و ویژگی های منحصر به فرد در راستچین قرار گرفته شده است.
برخی از ویژگی های قالب وردپرس کامیل :    29 دمو آماده برای صفحات اصلی به صورت جداگانه که با استفاده از آنها می توان خالق هر نوع سایتی شد.    +6 طرح بندی سربرگ   
کارت شبکه رابط بین دستگاه های الکترونیکی و هر دستگاه هوشمندی با اینترنت می باشد.یکی از فواید مهم و اساسی آن،این است که می توان به وسیله آن دستگاه های هوشمند را به هم یا به شبکه جهانی(اینترنت) متصل کرد.
انواع کارت شبکه از نظر اتصال
۱-کارت شبکه سیمی
۲-کارت شبکه وایرلس
۳-کارت شبکه USB
با سلام خدمت دوستان، هموطنان و علاقمندان، شما می توانید ما را در پیام رسان داخلی ایتا دنبال کنید
 
شبکه اطلاعات ملی کشورمان بخوبی امتحان پس داد و با قطع شبکه اینترنت بین الملل، شبکه اطلاعات کشور بخوبی کار می کند و ما در این شبکه با کانال های باورنیوز و خبرهای فوری پلدشت در خدمت شما هستیم
 پروژه امنیت شبکه های کامپیوتری
 
 
 
 
 
 
 
 
پروژه امنیت شبکه های کامپیوتری - پروپوزالپروژه امنیت شبکه های کامپیوتری مقدمه : دو تا سه دهه قبل شبکه های کامپیوتر ی معمولا در دو محیط وجود خارجی داشت : محیط های نظامی که طبق آئین نامه های حفاظتی ویژه به ...https://www.gigadoc.ir/www.gigadoc.ir › دانلود › پروژه-امنیت-شبکهپروژه امنیت شبکه - پروپوزالپروژه امنیت شبکه پروژه برای دریافت درجهء کاردانی نرم افزار کامپیوتر چکیده ... با گسترش شبکه‌های رایانه‌ای خصوصاً ای
پس از ورود به صفحه اصلی بلاگ روی  کلیک کنید. با کلیک کردن روی این کلید به صفحه ذیل منتقل خواهید شد:
 
پس از تکمیل فرم مذکور برای ساخت وبلاگ روی  کلیک کنید.
پس از این مرحله برای شما ایمیلی مشابه تصویر رو به رو که حاوی کد تایید ثبت نام برای ساخت وبلاگ است ارسال می گردد که با کلیک کردن بر روی لینک آن به صفحه اول حساب کاربری خود در بیان منتقل می شوید.
 
با کلیک کردن بر روی بلاگ به صفحه ثبت وبلاگ جدید ارجاع داده خواهید شد.
در این حالت بصورت خودکار ب
یادش بخیر..
وبلاگ و وبلاگ نویسی...
آخرین بار  که یه وبلاگ داشتم رو راستش یادم نمیاد.. شاید 12 سالم بود. شاید کمتر...
تمام کودکی و ابتدای نوجونی من توی اینترنت و چک کردن وبلاگ بازیگرای هم سن و سال خودم گذشت :) الان که بهش فکر می کنم حتی خندم میگیره.. و بعد هم حسرت میخورم به حال زمانی که به بدترین شکل ممکن از دست رفت ...
ادامه مطلب
حل تمرین کتاب شبکه های کامپیوتری کروز
حل تمرین کتاب شبکه های کامپیوتری کروز
حل تمرین کتاب شبکه های کامپیوتری کروز زبان فارسی نسخه پی دی اف ...
دریافت فایل
https://aghazeh.com/aghazeh.com › حل-تمرین-کتاب-شبکه-های-کامپیوتری-کروز-ر دانلود حل تمرین کتاب شبکه های کامپیوتری کروز راس - آغازه حل تمرین شبکه های کامپیوتری از کتاب کروز راس که توسط حمید مازندرانی تهیه شده است. http://p30eng.com/p30eng.com › حل-المسایل-کتاب-شبکه-کوروس-راس حل المسایل کتاب شبکه کوروس.راس - مهندسی کام
یاحق
 داشتم فکر که نه! حس میکردم چه قدر دردناک و زجرناک است که وبلاگ های مورد علاقه ات که خواندن کلمات و نوشته های جاری در آن مغزت را نوازش می دهد، انگار دیگر به روز نمی شوند...
چه بلایی سر این پنجره های دوست داشتنی آورده تلگرام و اینستاگرام و تمام گرام هایی که زندگیمان را در مشتشان فشار می دهند؟
ناگفته نماند به روز شدن وبلاگ هایی که هنوز نفس می کشند به لطف سرانگشتان نویسندگانش، حالم را عمیقا مطلوب می کند. : )
پ.ن1: خدایا وبلاگ های متروکه را دوبار
قالب camille پوسته وردپرس حرفه ای چند منظوره می باشد که برای راه اندازی سایت هایی با موضوع شرکتی، نمونه کاری، عکاسی، خبرنگاری، آژانس مسافرتی، تجارت و کسب و کار، فروشگاهی، تناسب اندام و… مناسب است. قالب چند منظوره کامیل با 29 دموی زیبا و ویژگی های منحصر به فرد در راستچین قرار گرفته شده است.
برخی از ویژگی های قالب وردپرس کامیل :    29 دمو آماده برای صفحات اصلی به صورت جداگانه که با استفاده از آنها می توان خالق هر نوع سایتی شد.    +6 طرح بندی سربرگ   
 
این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.
زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.
همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه
پخش زنده شبکه نسیم خندوانه از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
پخش زنده
پخش زنده شبکه باد را در این بخش مشاهده خندوانه و بچه شو پربیننده ترین نقشه قرارمون نوروز٩٨ شبکه نسیم برق شبکه باد در. پخش موجود گروه ۱ تماشای آنلاین تلویزیون اینترنتی تلوبیون پخش موجود گروه 1 پخش آنلاین گروه ۱ پخش گروه یک سیما در تلوبیون پخش موجود نظر .
ادامه مطلب
به گزارش همشهری آنلاین،  پخش سریال و فیلم سینمایی طنز تا آخر سال بصورت یومیه از شبکه سه سیما داخل دستور فقره این شبکه قرار گرفت. روابط اشتراکی شبکه سه سیما اخبار کرده است، با توجه به تعلیلی مدارس، دانشگاهها و شرایط پیش آمده ناشی از بیماری کرونا در کشور، دستور کار ریزی شبکه بر اساس نیاز مخاطب تغییر کرد. بنا بر این گزارش تکرار سریال طنز "مرد هزاره چهره" از این شبکه پخش خواهد شد. علاوه پهلو پخش سریال، در ایام پایانی سال ساری همچنین بصورت روزان
اینستاگرام با بیش از 200 میلیون نصب یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در زمینه اشتراک گذاری عکس و ویدئو می باشد که در نسخه های اندروید، آی او اس و ویندوز ارائه شده است. با نصب اینستاگرام و ثبت نام در آن به راحتی می توانید به میلیون ها عکس و ویدئوی جذاب در زمینه های مختلف دسترسی پیداکنید. کاربران اینستاگرام بدون هیچ محدودیتی می توانند ویدئو و تصاویر خود را در صفحات اینستاگرامی خود منتشر کنند. صفحات اینستاگرام در دو حالت شخصی و تجاری قابل استفا
بعد از گذروندن چند روز سخت توی شبکه های اجتماعی، دیشب پس از مدت ها به وبلاگم سر زدم، شعرهامو خوندم و حس آرامش کردم.حسم میگه همونطور که به کاغذ و کتاب کاغذی گرایش داریم، دوباره روزی به وبلاگ های قدیمی هم گرایش پیدا خواهیم کرد. :)
به نام خدا، به یاد خدا و برای خدا
خب بعد از چند ماه دوری از وبلاگ به دلیل مشغلههای زیاد درسی و کاری امروز وقت شد بشینم پای کارهای وبلاگ! ان‌شاءالله از امروز بر اساس یک برنامه درست و حسابی بتونم مطالب غنی و بدردبخوری (!) داخل وبلاگ قرار بدم تا شما دانشجویان و مهندسین عزیز بتونید استفاده کنید.
با آرزوی موفقیت روز افزون برای شما!
علی فرزانه موحد
وبیز از سال ۱۳۹۰ با راه اندازی یک وبلاگ در زمینه خبرگزاری ورزشی کار خود را آغاز کرد. از سال ۱۳۹۱ طراحی سایت رو با انجام پروژه های کوچک در زمینه سایت شخصی و همچنین طراحی سایت یک شبکه اجتماعی ( مانند فیسبوک ) شروع کردیم. از سال ۱۳۹۵ فعالیت های خود را در زمینه های تدوین و اجرای کمپین های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی و همچنین سئو و امنیت سایت توسعه دادیم. هدف اصلی ما بیشتر دیده شدن کسب و کار شما و طبیعتا افزایش فروش و سود شماست
شبکه ی اجتماعی پینترست یکی از شبکه های محبوب در جهان است.
با استفاده از این شبکه می توانید یک صفحه شخصی بسازید ولینک های دلخواه خود را در آن وارد کنید.
همچنین با توجه به ظاهر کاربری این شبکه به راحتی می توانید با دیدن عکس های آن چیزی را که می خواهید پیدا کنید . 
 
می توانید برای نمونه نیم نگاهی به این صفحه داشته باشید.
 
https://www.pinterest.com/crystaldateCompany/special-post/
اگه ورودی گوگل یا موندگاری اسم وبلاگتون تو ذهن مخاطب براتون اهمیت داره، حتما به عنوان وبلاگتون دقت داشته باشید. عنوان وبلاگ مثل یه برند می مونه که تفاوت هر وبلاگ با یه وبلاگ دیگه در ابتدا با همین برند مشخص می شه. تا حالا عنوان وبلاگتون رو توی گوگل نوشتید که ببینید چی میاره؟ حوصله تون شد یه امتحان کنید ببینید چی می شه نتیجه!!مثلا وبلاگ هست عنوانش رو نوشته سلام، یا حتی بسم الله الرحمن الرحیم، یا LOVE و از این دست عناوینِ کاملا عمومی که لابلای ده ه
شاید براتون سوال شده که چرا وبلاگ بنویسم ؟ مگه بى کارم ! اما من بهت میگم چرا وبلاگ بنویسى به کلى دلیل :1. چون وبلاگ نویسى و بروز نگه داشتن اون سرگرم کنندس2. چون هرکسى باید حرف خودش رو بزنه وافرادبه اون حرف گوش بدن و نظرات خودشون رو به شما بگن و باعث پیشرفت شما بشن3. باعث تقویت نویسندگى میشهدوستان دلیل اینکه چرا شما وبلاگ مى نویسید رولطفا بگید

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

salonaghdexir