نتایج جستجو برای عبارت :

بهترین سن آموزش کنترل ادرار و مدفوع بچه ها

بهترین سن آموزش کنترل ادرار و مدفوع برای بچه ها ، سن دو تا سه سالگی است و البته این مساله به میزان آمادگی کودک متفاوت است. نکته مهم این که قبل از این سن به هیچ وجه نباید آموزش را شروع کرد چرا که حتی اگر پدر و مادر موفق شوند این مساله را به کودک خود آموزش دهند، بچه با آسیب هایی روبه رو خواهد بود. با خواندن این مقاله آماده ترک پوشک بچه باشید.
اما برای این که بتوان کنترل ادرار و مدفوع را به بچه آموزش داد، لازم است چند نکته را یادآوری کنم. بهترین فصل ب
علائم بزرگی پروستات
 
▫️سخت ادرار کردن و یا عدم کنترل ادرار
▫️ادرار کردن در شب
▫️خالی نشدن کامل مثانه بعد از ادرار کردن
▫️احساس ناگهانی دفع ادرار
▫️قطع و وصل شدن جریان ادرار هنگام ادرار کردن
▫️فشار در دفع ادرار
 
واقعیت این است که مشکلات پروستات فقط برای پیرمردها نیست، جوان‌ها نیز ممکن است درگیر این بیماری شوند.
 
 
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از هنر زندگی : بی اختیاری مدفوع در کودکان یکی از شایع‌ترین مسائل مربوط به کودکان می‌باشد. این که کودک گاهی کنترل مدفوع و ادرار خود را از دست دهد، مشکل تلقی نمی‌شود و برای بسیاری از کودکان اتفاق می‌افتد اما زمانی که کودک به صورت مداوم اختیار خود را از دست می‌دهد و برای مدت
ادامه مطلب
به
گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)،ترس، چگونگی برخورد با غریبه‌ها، کنترل
ادرار و مدفوع و شلختگی، برای همه کودکان نوعی دغدغه محسوب می‌شود و بچه‌ها
و والدین‌شان تمایل دارند بتوانند راه حلی برایشان پیدا کنند، جولیا کوک
در چهار اثر جدید مجموعه «کتاب‌های جولیا» به این موضوعات پرداخته است.
ممکن است پوشک نوزاد را باز کنید و با دیدن رنگ غیرعادی مدفوع او نگران سلامتی کودک شوید. احتمالا خودتان می‌دانید که رنگ مدفوع نوزاد از وضعیت جسمانی او خبر می‌دهد اما قبل از نگرانی بهتر است بدانید که علت چیست و مدفوع نوزاد چه رنگی باید باشد؟ در این مقاله به شما می‌گوییم که علت رنگ‌های مختلف مدفوع نوزاد چیست. همراه ما باشید.
 
سن، نوع غذا و وضعیت سلامتی نوزادان روی رنگ مدفوع آنها اثر می‌گذارد. مدفوع نوزادانی که تازه متولد شده‌اند، سیاه است؛ ا

آیا ادرار نوزاد شیرخوار نجس است؟
 
  
 آیا ادرار نوزاد شیرخوار نجس است؟
 
لازم به ذکر است اینکه گفته می شود ادرار نوزاد  شیرخوار نجس نیست، گفته ای اشتباه است. بلکه اگر ادرار نوزاد به چیزی برخورد کند برای تطهیر باید یک مرتبه آب بریزند تا پاک شود، در ادرار بزرگسال باید دو مرتبه با آب قلیل و یا یک بار با آب کر (لوله کشی شهری) شسته شود. ضمنا مدفوع نوزاد نیز نجس هست.
ادامه مطلب
همه چیز درباره مدفوع خونی
 
 

خون در مدفوع یعنی خونریزی در دستگاه گوارش شما وجود دارد
 
اگر به دستشویی بروید و مقدار کمی خون روشن تا سیاه را داخل مدفوع خود مشاهده کنید ، خونریزی رکتوم را تجربه می کنید. خونریزی رکتوم دلایل زیادی دارد و می تواند در نتیجه ضعف یا ناهنجاری در ناحیه دستگاه گوارش شما اتفاق بیفتد. بواسیر شایعترین علت خونریزی روده است.
ادامه مطلب
دلیل نارنجی شدن ادرار نوزاد چیست
گاهی ادرار نوزاد رنگ نارنجی به خود می گیردو این به دلیل غلظت بیش از حد
ادرار (پررنگی ادرار) است. تا زمانی که نوزاد حداقل 4 بار در روز ادرار می
کند، جای نگرانی وجود ندارد، ولی اگر نارنجی بودن رنگ ادرار ادامه پیدا
کرد، با متخصص اطفال مشورت کنید.
ادامه مطلب
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از هنر زندگی : بی اختیاری مدفوع در کودکان یکی از شایع‌ترین مسائل مربوط به کودکان می‌باشد. این که کودک گاهی کنترل مدفوع و ادرار خود را از دست دهد، مشکل تلقی نمی‌شود و برای بسیاری از کودکان اتفاق می‌افتد اما زمانی که کودک به صورت مداوم اختیار خود را از دست می‌دهد و برای مدت طولانی درگیر این مسئله می‌شود نشان از یک مشکل زمینه‌ای دارد. بی اختیاری مدفوع به دو صورت عمدی و غیرعمدی اتفاق می‌افتد که در هر دو مور
چگونگی افزایش جریان ادرار
 
 

درمان های پزشکی، داروها و بعضی از داروهای خانگی می تواند به جریان ادرار شما کمک کند
 
داشتن جریان ادرار کم می تواند خسته کننده و ناراحت کننده باشد. آیا جریان ادرار ضعیف دارید؟ آیا ادرار کردن دشوار است؟ آیا شما هرگز احساس نمی کنید که مثانه را کاملا تخلیه کرده اید؟ برای مردان، این مشکلات به طور عمده توسط بزرگی پروستات ایجاد می شود. با این حال، مسائل مربوط به ادرار نیز می تواند به علت تعدادی از مشکلات پزشکی برای مر
“مدفوع” واژه دیگری برای “اجابت مزاج” است. ممکن است که خونریزی از دستگاه گوارش به دو صورت در مدفوع دیده شود. خون قرمز روشن و مدفوع سیاه شبیه قیر.
خون قرمز روشن در این موارد ممکن است دیده شود:
• بر روی دستمال توالت پس از تمیز کردن خود• در کاسه توالت پس از اجابت مزاج• در سطح مدفوع یا مخلوط با مدفوع خوداما مدفوعهایی که شبیه قیر بنظر می رسند معمولا بواسطه خونریزی شدید در قسمت فوقانی سیستم گوارش ایجاد می شوند.
ادامه مطلب
کلیه یکی از اعضایی است که در پاکسازی و تصفیه بدن نقش دارد. بخشی از سوخت و ساز در بدن به تولید موادی منجر می‌شود که برای بدن مضر بوده یا تجمع آن آسیب‌رسان است. این مواد از سوی کلیه دفع می‌شود. بخشی از داروهایی که مصرف می‌کنیم در بدن از سوی کبد (جگر) خنثی شده و تحویل کلیه می‌شوند تا از راه ادرار دفع شود.از کار افتادگی این اندام می‎تواند ناشی از عللی باشد که به کلیه آسیب مستقیم می رساند مانند انواع داروها که در کلیه ممکن است رسوب کرده و باعث تخری
مصرف قطره آهن: مصرف قطره آهن سبب می شود که رنگ مدفوع نوزاد سبز شود.مصرف شیر خشک: مصرف شیر خشک هم دلیل دیگری برای سبز بودن رنگ مدفوع نوزاد است و این بخاطر آهن موجود در شیرخشک اتفاق می افتد.غذای کمکی: کودکان ۶ ماهه و بالاتر که خوردن غذای کمکی را شروع کرده اند بیشتر مدفوع سبز دارند که ویتامین های موجود در غذا مسبب این اتفاق هستند. در نتیجه، مدفوع از رنگ زرد خارج شده و به سبز پررنگ تبدیل میشود.اشکالات خفیف: هنگامی که کودک بیمار باشد، تغییر رنگی در م
پشت دست را با دو انگشت به اندازه نیم تا یک سانتی متر به سمت خود بکشید و رها کنید. باید در عرض چند ثانیه پوست به جای خود برگردد. بازگشت کند پوست به جای خود نشانه کم آبی است.
اگر بدن آب کافی داشته باشد، رنگ ادرار شفاف است. زرد یا نارنجی بودن ادرار نوعی اخطار است. هنگامی که بدن با ۳درصد کمبود آب رو به رو است، رنگ ادرار به طور قابل توجهی زرد خواهد شد. در صورتی که کمبود آب ۵درصد باشد، ادرار به رنگ زرد و بیش از ۵درصد به رنگ نارنجی خواهد بود.
بنابراین لازم
علائم بالینی یرقان پیش کبدی در گربه 
یرقان پیش کبدی اکثرا همراه با کم خونی همولیتیک است. کم خونی باید به صورت حاد و شدید بوده بطوریکه ظرفیت مشخص جذب و کونژوگه کردن کبد را در بر می گیرد.
 
مشاوره و آموزش درمان یرقان پیش کبدی در گربه 
 
این حیوانات با علائم ضعف ، افزایش میزان فعالیت قلبی و تنفسی و مرمر قلبی به دلیل کم خونی و مدفوع تیره قهوه ای حضور پیدا می کنند. ادرار با میزان زیاد هموگلبین به رنگ قرمز یا قسمتی به رنگ شرابی تظاهر می کند.
مرکز پزشکی دانشگاه مریلند آمریکا به برخی از علائم شایع سنگ کلیه به شرح زیر اشاره می کند:
- درد مداوم در یک ناحیه از پشت بدن در حول قسمت کمر که به سمت کشاله ران کشیده می شود. این درد برخی اوقات تسکین یافته اما مجددا بازمی گردد.
- احساس ناراحتی که با هیچ نوع تغییری در موقعیت بدن تسکین نمی یابد.
- حالت تهوع و استفراغ.
- ادرار خونی.
- تکرر ادرار یا احساس داشتن ادرار یا درد و سوزش در زمان ادرار کردن.
- تب و لرز که می تواند نشانه عفونت باشد و نیاز به درمان
ابزار تشخیص در طب اسلامی
   طب اسلامی  ابزار تشخیص مهمی در بررسی بدن در حالات مختلف منجمله بیماری دارد که دارای کارائی فراوان وجامعی میباشد که شرح مختصری از آن ذیلاً می آید: 
الف: مزاج شناسی      ب: نبض         
 ج: بول (ادرار) وبراز(مدفوع)
ادامه مطلب
علت و راه های درمان سوزش ادرار
یکی از مشکلات ادراری شایع در زنان سوزش ادرار است. سوزش ادرار به خودی خود بیماری خاصی تلقی نمی‌شود، بلکه فقط یک علامت است و می‌تواند ناشی از مشکلات 
مختلف باشد؛ اما برخلاف باور عموم، سوزش ادرار همیشه دلیل بر وجود عفونت ادراری نیست.
به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، به عنوان مثال اگر سوزش ادرار همراه با احساس ناراحتی و درد در قسمت خارجی دستگاه تناسلی باشد، معمولا 
نشان‌دهنده وجود التهاب در واژ
 
تکرر ادرار ممکن است نشانگر این باشد که کودک مثانه بیش فعالی دارد. در این مقاله به تشریح علل ، تشخیص و درمان آن می پردازیم. مثانه بیش فعالی در کودکان نوعی سندرم است که باعث نیاز فوری به ادرار کردن می شود. در بعضی موارد ، نیاز آنقدر ضروری است که کنترل آن دشوار است و حتی ممکن است باعث ادرار غیر ارادی شود.
اگرچه این بیماری ممکن است در بزرگسالان و کودکان نیز رخ دهد ، در این مقاله به سندرم مثانه بیش فعالی در کودکان ، علل آن ، تشخیص و درمان پرداخته
سوزش ادرار یا دیزوری خود یک بیماری نیست اما می تواند نشانه ی بیماری های دیگر باشد، شایع ترین علت این ناراحتی در خام ها عفونت باکتری های مجاری ادراری است و در آقایان اورتریت و شرایط خاص پروستات است.
سوزش ادرار نشانه ی درد ، ناراحتی و سوزش در هنگام ادرار کردن است. این مشکل بیشتر از مردان، در زنان رایج است. در مردان نیز بیشتر در مردان مسن نسبت به جوان ترها دیده می شود.
ادامه مطلب
در این مقاله راه های تشخیص سلامت دام به شما توضیح داده می شود :
- میزان تحرک در گوسفند زنده : دام باید نسبت به محیط اطراف و پیرامون خود هوشیار باشد و عکس العمل نشان دهد .
- اشتها در گوسفند : دام سالم ولع زیادی برای خوردن دارد .
- پشم و موی گوسفند : پشم و موی گوسفند نباید به راحتی از بدنش جدا شود و اگر به راحتی جدا شود نشانه ای از بیماری کبدی است .
- شکل ظاهری چشم : چشم گوسفند نباید گود یا بیرون زده باشد .
- شکل ظاهری گوش: حرکت گوش‌های دام ، یکی از نکات مهم
چه چیزی باعث ایجاد مدفوع شناور می شود؟
مدفوع
انسان اطلاعات زیادی درباره سلامتیش ارائه می کند.  مدفوع شناور یک موضوع
رایج است و معمولا نشانه مشکل حادی نیست. گاز، تغییر در رژیم غذایی و عفونت
های خفیف می تواند باعث ایجاد چنین شرایطی شود. برخی از شرایط پزشکی زمینه
ای هم موجب می شود فرد با مدفوع شناور دائمی روبرو شود. در این مقاله به
همین موضوع خواهیم پرداخت.
 علل:
همانطور
که قبلا نیز بیان کردیم مدفوع شناور همیشه نشان دهنده موضوع حادی نیست. در
سوزش ادرار یا دیزوری خود یک بیماری نیست اما می تواند نشانه ی بیماری های دیگر باشد، شایع ترین علت این ناراحتی در خام ها عفونت باکتری های مجاری ادراری است و در آقایان اورتریت و شرایط خاص پروستات است.
سوزش ادرار نشانه ی درد ، ناراحتی و سوزش در هنگام ادرار کردن است. این مشکل بیشتر از مردان، در زنان رایج است. در مردان نیز بیشتر در مردان مسن نسبت به جوان ترها دیده می شود.
سوزش ادرار یا دیزوری یکی از مشکلات رایج به خصوص در بین خانم هاست. در موارد ساده
سوزش ادرار نشانه ی درد ، ناراحتی و سوزش در هنگام ادرار کردن است. این مشکل بیشتر از مردان، در زنان رایج است. در مردان نیز بیشتر در مردان مسن نسبت به جوان ترها دیده می شود.
سوزش ادرار یا دیزوری یکی از مشکلات رایج به خصوص در بین خانم هاست. در موارد ساده این مشکل بعد از چند روز خود به خود از بین می رود و مشکل حل می شود؛ اما اگر فرد دچار عوامل خطرسازی مانند دیابت، رفلاکس ادرار به سمت کلیه ها، بارداری و سنگ باشد باید حتما به پزشک مراجعه کند چون امکان دا
صدای زنگ تلفن. صدای شیر آب. صدای فلاش تانک. صدای خروج ادرار و برخوردش با سنگ توالت. صدای تقلا برای رد کردن مدفوع از چاه‌بست. صدای کلید برق. صدای هواکش. صدای کولر قدیمی. صدای برخورد قاشق و چنگال با بشقاب. صدای جویدن غذا. صدای قورت دادن آب. صدای آدم‌های تکراری. صدای حرف‌های تکراری. حرکات بدن تکراری. آدم‌های تکراری. وسایل تکراری. بوهای تکراری. غذاهای تکراری. عادت‌های تکراری. تکرار. روزمرگی. مُردگی. بیرنگی. قفس.
در روش عمل بواسیر با لیزر معایب مشخصی بیان نشده و احتمال برگشت بیماری خیلی کم است، به صورتی که فقط در یک درصد بیماران این مورد گزارش شده است. خونریزی های بعد از عمل نیز ده روزه از بین می روند و جای هیچ نگرانی نیست.
ناتوانی دفع مدفوع نیز عارضه نادری در این عمل است و بیمارهای کمی بودند که بعد از عمل جراحی با لیزر از ناتوانی دفع ادرار یا کنترل گاز معده شکایت کرده باشند. بعد از عمل عفونت هم پیش نمی آید، پس نیازی به آنتی بیوتیک نیست.
در کل بیمارانی ک
سوزش ادرار یا دیزوری خود یک بیماری نیست اما می تواند نشانه ی بیماری های دیگر باشد، شایع ترین علت این ناراحتی در خام ها عفونت باکتری های مجاری ادراری است و در آقایان اورتریت و شرایط خاص پروستات است.
سوزش ادرار نشانه ی درد ، ناراحتی و سوزش در هنگام ادرار کردن است. این مشکل بیشتر از مردان، در زنان رایج است. در مردان نیز بیشتر در مردان مسن نسبت به جوان ترها دیده می شود.
 
ادامه مطلب
سوزش ادرار یا دیزوری خود یک بیماری نیست اما می تواند نشانه ی بیماری های دیگر باشد، شایع ترین علت این ناراحتی در خام ها عفونت باکتری های مجاری ادراری است و در آقایان اورتریت و شرایط خاص پروستات است.
سوزش ادرار نشانه ی درد ، ناراحتی و سوزش در هنگام ادرار کردن است. این مشکل بیشتر از مردان، در زنان رایج است. در مردان نیز بیشتر در مردان مسن نسبت به جوان ترها دیده می شود.

ادامه مطلب
مواردی که در رژیم غذایی نوزاد دوست‌داشتنی شما باید رعایت شود
دادن مایعات فراوان به کودک جهت رقیق شدن ادرار
دادن داروهای تجویز شده به طور کامل
پرهیز از غذاهای محرک و ادویه دار

مواردی که در رابطه با پوشک و ادرار کودک باید کنترل شود
پوشک کودک زود تعویض و حتی الامکان خشک نگه داشته شود؛ پیشنهاد من به عنوان تجربه شخصی استفاده از پوشک مولفیکس است.در صورت بی قراری کودک، اشکال در ادرار کردن، احساس بوی بد ادرار به پزشک مراجعه نماید.داروهای تجویز شد
با اینکه نژاد سگ پارامرانین یه نژاد خیلی بانمک و چلوندنی هست ولی نیاز داره از تولگی به صورت جدی آموزش ببینه وگرنه بعد از مدتی به یه سگ بداخلاق تبدیل میشه.
حتی اگر شما پامرانینتون رو از شخص دیگه ای خریداری کردین یا به هر دلیلی از سن تربیت پذیری سگ گذشته، بازهم میتونین با تلاش و صبر و پافشاری روی تربیت صحیح، اخلاق سگتون رو اصلاح کنین.
بیشترین مشکل تربیتی در مورد توله پامرها، آموزش جای دستشویی به اونهاست.
آموزش جای دستشویی به سگ پامرانین
بخاطر
ادرار سالم چه رنگی است؟










هر بیماری یا اختلالی که در بدن وجود داشته باشد
ادرار سالم چه رنگی است؟
با انجام تست سلامت ادرار یا قاروره شناسی قابل تشخیص است و بیماری موجود از طریق بررسی رنگ ،بو یا غلظت ادرار مشخص می شود.
ادامه مطلب
ادرار سالم چه رنگی است؟










هر بیماری یا اختلالی که در بدن وجود داشته باشد
ادرار سالم چه رنگی است؟
با انجام تست سلامت ادرار یا قاروره شناسی قابل تشخیص است و بیماری موجود از طریق بررسی رنگ ،بو یا غلظت ادرار مشخص می شود.
ادامه مطلب
دلایل بی اختیاری مدفوع چیست و چگونه درمان می شود ؟  یعنی فرد کنترل بر دفع مدفوع ندارد که این عدم کنترل میتواند نسبی و گاهگاهی باشد و یا کامل و همیشگی باشد. کنترل طبیعی مدفوع براساس عملکرد درست عضلات لگن،رکتوم،اسفنکترهای مقعدی و شبکه عصبی آن دارد.
دلایل اصلی بی اختیاری مدفوع از دید پزشکی چیست ؟
توده مدفوعی تشکیل شده در رکتوم بعلت یبوست مزمن که باعث فشار وکشیدگی و ضعف عضلات اسفنکتری میشود منجر به نشت مدفوع شل از مقعد میشود.
 اسهال که نیاز فور
فرهنگ مدفوع چیست ؟
 
هدف
روند
نتایج
سلامت روده
فرهنگ مدفوع چیست؟
کشت مدفوع می تواند به پزشک شما در درک و درمان مشکلات دستگاه گوارش یا دستگاه گوارش شما کمک کند. دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است علائم هضم ناخوشایند را تجربه کنید. در بعضی موارد علت عفونت باکتریایی است. پزشک شما می تواند برای بررسی باکتری های مضر از مدفوع ، نمونه مدفوع یا مدفوع خود را سفارش دهد.
فرهنگ مدفوع با تجزیه و تحلیل تخم مرغ و انگل مدفوع متفاوت است. بعضی اوقات لازم است کار
کنترل پنل cPanel محبوبترین کنترل پنل برای مدیریت هاست در دنیا میباشد که هم اکنون بیش از 3 میلیون وب سایت را میزبانی میکند.cPanel در واقع نام شرکتی است که کنترل پنل طراحی شده ی خود را به همین نام عرضه کرده است.سی پنل یا cPanel یک کنترل پنل لینوکسی میباشد که بر روی سرورهای تحت سیستم عامل لینوکس نصب میشود تا شما برای مدیریت امکانات خود در هاست ، از یک محیط جذاب گرافیکی بهره مند شوید.
 آموزش ویدیویی: آموزش رایگان cPanel
معده زنبور عسل
 
این حشره با تمام کوچکی اش دو معده دارد ، شهد گلهای مکیده شده وارد معده اول می شود که بوسیله دریچه ای به معده دوم مربوط است . معده دوم عملیات گوارشی را انجام می دهد .معده اول را کیسه عسلی یا چینه دان می گویند کلیه مراحل تبدیل شهد به عسل در این معده انجام گرفته و عسل رسیده و آماده شده از طریق خرطوم زنبور به سلولهای مومی شکل ریخته می شود . کیسه عسلی به وسیله دریچه ای به معده دوم ( معده اصلی ) منتهی می شود زنبور عسل در صورت لزوم جهت تغذ
عفونت کلیه از لحاظ پزشکی به پیلونفریت شناخته شده است و نوعی از عفونت مجاری ادراری (UTI) است. باکتری هایی که وارد مجاری ادرار می شوند از مثانه به یک یا هر دو کلیه حرکت می کنند. عفونت های مجاری ادرار در صورتی که سریع درمان شود موجب سلامت کلیه ها می شود و دیگر در معرض خطر جدی قرار نمی گیرید.
چندین اندام مختلف، سیستم ادراری را تشکیل می دهند. این سیستم برای استخراج، نگهداری و حمل مواد زائد از بدن تان به صورت ادرار طراحی شده است و شامل اندام های زیر می
معایب جراحی بواسیر با نظارت پزشک قابل رفع هستند و جای نگرانی ندارند فقط باید بعد از جراحی تمامی موارد مشکوک را زیرنظر داشته باشید و آنها را به پزشک معالج خود گزارش دهید. روش درمانی جراحی بواسیر یک روش درمانی متداول و امن است. با این حال، هر جراحی دارای برخی عوارض و معایب است که در این مورد می توان به موارد زیر اشاره کرد. خونریزی عفونت واکنش به بیهوشی ممکن است بعد از عمل به خاطر تورم یا اسپاسم عضلانی دچار مشکل شوید. اگر عضله یا اسفنکتر مقعدی شم
معایب جراحی بواسیر با نظارت پزشک قابل رفع هستند و جای نگرانی ندارند فقط باید بعد از جراحی تمامی موارد مشکوک را زیرنظر داشته باشید و آنها را به پزشک معالج خود گزارش دهید. روش درمانی جراحی بواسیر یک روش درمانی متداول و امن است. با این حال، هر جراحی دارای برخی عوارض و معایب است که در این مورد می توان به موارد زیر اشاره کرد. خونریزی عفونت واکنش به بیهوشی ممکن است بعد از عمل به خاطر تورم یا اسپاسم عضلانی دچار مشکل شوید. اگر عضله یا اسفنکتر مقعدی شم
❓چرا کافر، نجس است از نظرِ اسلام؟ 
پاسخ
➕ معنایِ کفر: کافر کسی است که یک یا چند حقیقتِ اعتقادی یا ضرورتِ دینی رو انکار میکنه. مثلا خدا یا نبوت یا قیامتو از بیخ قبول نداره. یا یکی از ادیانِ آسمانی رو قبول داره اما برخی از ضروریاتِ همون دین مثلِ نماز، روزه یا حجاب رو عالمانه و عامدانه انکار میکنه.
➕ معنایِ نجس: شخص یا شیئی که "ظاهراً" یا "باطناً" ناپاک و  فاقدِ طهارته اصطلاحا نجس نامیده میشه. نجاستِ ظاهری مثلِ خون، ادرار، مدفوع، منی، مردار، سگ،
دستگاه بسته بندی ظرف ادرار که توسط صنایع ماشین سازی مسائلی ساخته شده است توانایی بسته بندی انواع لوازم و تجهیزات پزشکی مانند شیشه آزمایشگاهی ، ست سرم ، اپلیکاتور ، قطره چکان ، باند کشی ، سرنگ ، آبسلانگ ، پد گاز استریل و... را دارد. این دستگاه دارای سیستم شمارنده جهت بررسی و شمارنده هر شیفت کاری می باشد.
رایج ترین درخواست صاحبان سگ، آموزش دستشویی رفتن سریع و کارآمد به سگ است. با وجود اینکه آموزش دستشویی سگ فرآیند سرراستی است، اما می‌تواند گاهی بسیار گیج کننده، پراشتباه، و ناامیدکننده باشد. اما اصلا نترسید! شما بعد از خواندن این مراحل و نکات می‌توانید از پس این آموزش بربیایید. توله سگ ها از سن خیلی کم به طور غریزی میدونن که نباید توی جایی که میخوابن و غذا میخورن، دستشویی کنن. توله سگ ها حدودا از سن ۳ هفتگی برای دستشویی کردن حرکت میکنن و از جا
مواردی که برای درمان عفونت ادراری کودکان باید رعایت شود:
موارد مربوط به رژیم غذایی کودک
دادن مایعات فراوان به کودک جهت رقیق شدن ادرار
اجتناب از مصرف میوه های خام و نشسته ( در صورت وجود اسهال)
پرهیز از غذاهای محرک و ادویه دار

 
موارد مرتبط با داروی کودک
دادن داروهای تجویز شده به طور کامل
مصرف به موقع و سر ساعت درمان خوراکی در منزل
داروهای تجویز شده توسط پزشک از نظر دوز ، زمان ، مقدار را به طور کامل اجرا نمایید.
 
مواردی که در رابطه با پوشک و ادر
عوارض خوردن آب منی
به گفته پزشکان اصولا هرچیزی که از بدن انسان طی فرایندی خاص، طبیعی و یا غیر طبیعی دفع می شود مانند عرق ، ادرار، مدفوع ، خون ، ناخن ، شوره  و منی غیر قابل خوردن وچندش آور و همچنین دارای میکروب و مشکلات قارچی خواهد بود. به دلیل اینکه مواد دفع شده جزوء سموم حاصل از فعل وانفعالات بدن یا محل مناسبی برای تجمع ، رشد و تکثیر مبکروب ها هستند.
همچنین در بعضی از بیماری های خاص روانی وانحرافات جنسی خوردن این ضایعات انجام می شود که متاسفا
پوشک هوشمند جدیدی که در نمایشگاه CES ۲۰۲۰ رونمایی شده به والدین درباره دمای بدن و میزان ادرار کودکان و نکات خطرآمیز‌ آنها هشدار می‌دهد.
 
نمایشگاه علم و فناوری CES ۲۰۲۰ به طور رسمی از ۷ تا ۱۰ ژانویه سال جاری میلادی در شهر لاس وگاس ایالات متحده آمریکا برای عموم برگزار شد و میزبان شرکت‌های بزرگ و غول‌های تکنولوژی متعددی در جهان بود.
 
این پوشک به یک اسکنر مجهز است که روی پوشک‌های دیگر نیز متصل می‌شود؛دستگاه به برنامه‌ای متصل می‌شود که به مرا
سوزش ادرار در اغلب موارد با تکرر ادرار هم همراهی دارد و اغلب ناشی از عفونت مجاری ادراری است.سایر علل سوزش ادرار شامل عفونت واژن، التهاب پیشابراه، بیماری پروستات و در موارد نادری سرطان می‌شوند.التهاب پیشابراه که سوزش ادرار ایجاد می‌کند، ممکن است مربوط به آمیزش جنسی، استفاده از دوش‌های واژینال، صابون، دستمال توالت‌های معطر، شیاف‌های واژینال ضد بارداری یا ژل‌های اسپرم‌کش باشد.از آنجا که سوزش ادرار نشانه‌ای از یک عارضه زمینه‌ای است،ه
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
داستان
نزد شخص عارفی رفت و گفت من از مریدان توام مرا شاگردی و همراهی بپذیر
عارف گفت اجازه دهیم تا دقیقه ای برچشمانت خیره شوم که چشم دروغ نمی‌گوید
سپس عارف گفت تو توان تحمل حقیقت رانداری ، 
گفت به من ثابت کن
گفت جمله ای میگویم حقیقت محض ولی تورا با من دشمن خواهد نمود
گفت اگر مرد خدایی بگو و از خصومت چون منی نترس
عارف گفت.توچگونه دنبال خوشبختی خود و دیگرانی که سنگ های محل ادرار و مدفوع ت
علت اکثر بیماری ها وجود سموم انباشته شده در خون و بدن است ڪہ ناشی از ذرات معلق در هوای آلوده شهری ، آب ، غذاهای مضر مثل پیتزا ، ساندویچ، کشیدن سیگار ، قلیون و دیگر مواد و قرص های مخدر، انواع داروهای صنعتی و شیمیایی است .
این سموم در خون و بافت های بدن انباشه میشه و تاثیر مستقیمی روی سیستم عصبی میگذاره و واکنش های منفی مانند سردرد های مداوم ایجاد میکنه .
این سموم باعث بروز خستگی و بی حالی ، افسردگی ، عصبانیت ، اضافه وزن (مخصوصا پهلوها و شکم) ، باع
تکرر ادرار در ابتدا و انتها بارداری امری طبیعی است
برای مبتلا نشدن به عفونت زنانه
اگر ترشح روی لباس دیدید حتما لباس را تعویض کنید 
حتما از لباس زیر نخی استفاده بفرمایید 
تاخیر در رفتن به دسشویی و حبس ادرار خود باعث عفونت است 
زدودن موهای زائد توصیه میشود
قبل رابطه حتما زوجین حمام کنند 
چرا که عفونت یکی از زمینهای سقط جنین است
علائم بیماری پاپیلومالتوز در سهره 
اگر در سایر نواحی بدن سهره ضایعاتی مشاهد کردید احتمالا سهره شما دچار بیماری پاپیلومالتز شده است. البته این ضایعات اگر روی سطح بدن پرنده ایجاد شود قابل تشخیص است. اما اگر داخل بدن سهره بزند ممکن است تا زمانی که کالبد شکافی نشود قابل مشاهده نباشد. بیماری پاپیلو مالتز باعث بروز پاپیلوما در حلق، دهان، کلواک و سایر اندام های پرنده می شود. زمانی که این بیماری در سهره ایجاد می شود مدفوع سهره رقیق می شود. باعث بوی
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از مندل  : پره اکلامپسی اختلال پیچیده ای است که حدود 5 تا 8 درصد زنان حامله را درگیر می کند. تشخیص پره اکلامپسی بر فشار خون بالا و وجود پروتئین در ادرار (بطور طبیعی پروتئین در ادرار دیده نمی شود) بعد از هفته 20 حاملگی است.
ادامه مطلب
⭕️ گاردین: «ممکن است #پاریس را بیشتر به شهر عشق یا نور بشناسید، اما باید آن را به #شهر_ادرار و بوی تند آن نیز شناخت!»
#ادرار در ملاء عام شهرداری پاریس را بر آن داشته تا جعبه‌هایی بزرگ را طراحی و در محیط‌ های شهری نصب کند، بلکه با این روش بتواند بخشی از این مشکل فرهنگی را حل کند. این جعبه‌ها که حاوی نی خشک و خاک اره هستند و هزینه ای ۳۰۰۰ یورویی در پی دارند فقط برای مردان قابل استفاده‌اند. شهرداری پاریس هنوز راه حلی برای ادرار زنان در معابر عموم
هانتا ویروس یک خانواده ویروس است که به طور عمده توسط جوندگان گسترش می یابد و می تواند باعث بیماریهای مختلف در مردم در سراسر جهان شود. عفونت با هر گونه ویروس هانتی می تواند باعث ایجاد بیماری هانتاویروس در افراد شود.
 
هانتا ویروس در قاره آمریکا به عنوان ویروس "دنیای جدید" شناخته می شود و ممکن است باعث سندرم ریوی هانتی ویروس (HPS) شود. ویروس های دیگر هانتا ویروس ، بیشتر در اروپا و آسیا یافت می شوند و ممکن است باعث سندرم کلیه هانتا ویروس (HFRS) شوند .ه
روش درمانی برای مسمومیت های غذایی
در صورتی که شکم‌درد را همراه با تب، اسهال تیره یا مدفوع خونی، استفراغ خونی، علایم کم‌آبی بدن 
(مانند خشکی دهان، کاهش ادرار، سرگیجه، خستگی، افزایش ضربان قلب یا تندی تنفس) تجربه می‌کنید، بدون اتلاف وقت به بیمارستان یا دیگر مراکز درمانی بروید.


ادامه مطلب
لزوم انجام تمرینات کگل در بارداری
تمرینات کگل در بارداری تمریناتی است که به آسان شدن زایمان و بی اختیاری ادرار کمک می‌کند. با نحوه انجام تمرینات کگل در بارداری آشنا شوید.

همزمان، بزرگ شدن رحم و وزن نوزاد بر روی عضلات کف لگن فشار می‌آورد و ممکن است ضعیف شوند. این تغییر اصلا مساله مناسبی نیست؛ زیرا این عضلات از اعضای درون لگن حفاظت می‌کنند (عضلاتی همانند مثانه، مجرای خروجی مثانه، رحم و راست روده) و ادرار را کنترل می‌کنند. تمرینات کگل برای ک
در روش عمل بواسیر با لیزر معایب مشخصی بیان نشده و احتمال برگشت بیماری خیلی کم است، به صورتی که فقط در یک درصد بیماران این مورد گزارش شده است. خونریزی های بعد از عمل نیز ده روزه از بین می روند و جای هیچ نگرانی نیست.
ناتوانی دفع مدفوع نیز عارضه نادری در این عمل است و بیمارهای کمی بودند که بعد از عمل جراحی با لیزر از ناتوانی دفع ادرار یا کنترل گاز معده شکایت کرده باشند. بعد از عمل عفونت هم پیش نمی آید، پس نیازی به آنتی بیوتیک نیست.
در کل بیمارانی ک
درمان سریع اسهال 
عمده‌ترین دلیل اسهال عفونت روده‌ها است که ممکن است در پی این شرایط به وجود بیاید: ویروس، باکتری، انگل یا وضعیتی
که به عنوان اسهال و استفراغ شناخته می‌شود.
اِسهال وضعیتی است که در آن فرد بیمار دست کم سه بار در روز دفع مدفوع روان یا مایع دارد. این حالت می‌تواند چند روز به
طول بیانجامد و موجب کم آبی بدن می‌شود که در پی از دست دادن مایعات رخ می‌دهد.
نشانه‌های کم آبی معمولاً با از بین رفتن کشش طبیعی پوست و تغییر در شخصیت آغاز
مدیریت و کنترل خشم و پرخاشگری یکی از تکنیک ها و مهارت های ضروری در زندگی فردی و اجتماعی است. ضرورت آن به این دلیل است که ما همیشه نمی توانیم خشم خود را بواسطه پرخاشگری نشان دهیم. کنترل خشم بخصوص در روابط اجتماعی از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا عدم مدیریت و کنترل خشم می تواند تبعات بسیار بدی به لحاظ روحی روانی، روابط خانوادگی، اجتماعی و حتی حقوقی به همراه داشته باشد. با توجه به اهمیت موضوع در این مطلب قصد داریم راهکارهای مدیریت و کنترل خشم ر
Hi  I hope you are fine  One problem I think is everywhere is the unpleasant smell of baby stool coming out of the diaper  I think if the diaper is made for kids, it will act like an oil pump  That is, when the stool enters the diaper, a fragrant odor comes out of the diaper  That's just a basic idea.
سلامامیدوارم حالتون خوب باشهیکی از مشکلاتی که فکر میکنم همه دارند بوی بد مدفوع کودکان است که از  پوشک خارج میشودمن فکر میکنم اگر نوعی پوشک  ساخته شود که همانند یک پمپ روغنی عمل کندیعنی وقتی کع مدفوع وارد پوشک میشود, رایحه ای خوش بو از پوشک خارج شودو به جای اینکه از این بو
در زیر به نکات مهمی در باره نگهداشتن حیوانات خانگی اشاره می کنیم.
 
غذای خوب
هر موجودی با توجه به نیازهای بدنش به مواد غذایی خاصی نیاز دارد و حیوانات هم از این قاعده مستثنی نیستند. زمانی که یک حیوان خانگی تهیه می‌کنید باید رژیم غذایی مورد نیازش را هم در نظر بگیرید و توجه کنید غذاهایی که به او می‌دهید هم نیازهایش را برطرف کنند و هم مضر نباشند.
 
محل ادرار و مدفوع حیوان خانگی
یکی از چالش‌های بزرگ در  نگهداری حیوان خانگی این است که به او آموزش د
همه آنچه که باید درباره سوند بدانیم
سوند به عنوان یکی از وسایل پرمصرف پزشکی شناخته می شود. زمانی که افراد در تخلیه طبیعی ادرار دچار مشکل شوند، از سوند استفاده می شود. این وسیله یک لوله نازک توخالی و منعطفی است که با جمع آوری و هدایت ادرار به کیسه پلاستکی، فرآیند تخلیه ادرار را برای بیماران و افراد مسن انجام می دهد.
معمولا برخی از افراد پس از انجام عمل جراحی قادر به تخلیه ادرار خود نیستند، در این مواقع، پزشک سوند را برای بیمار تجویز می کند. حت
اولین مدفوع بعد از زایمان چگونه است ؟
 
هنگامی که انتظار دارید ، این چیزی است که هیچ کس به شما نمی گوید: شما سه زایمان خواهید داشت.بگذار توضیح بدهم:
تولد شماره 1: نوزادتولد شماره 2: جفتتولد شماره 3: اولین حرکت روده شمامن نمی خواهم لزوماً با آن نوزاد اول کودک را برابر کنم ، اما وحشتناک است.
بعد از زایمان ممکن است دچار پارگی شده باشید ، ممکن است بخیه داشته باشید ، ممکن است به صورت مقطع C جراحی داشته باشید. در هر صورت ، شما به شما هورمونهای پوسته پوست
بوی بد گوشت میتواند ناشی از عوامل مختلفی باشد که با شناخت هر یک میتوان علت اصلی بوی بد گوشت را متوجه شد. در صورتی که لاشه دام کشتار شده بوی غیر طبیعی بدهد حتی الامکان از مصرف آن خودداری کنید. شما با شناخت این بوی غیر طبیعی میتواند به منشاء اصلی این بو پی ببرید. در این مطلب منشاء بوهای غیر طبیعی در گوشت را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.
گوشت بوی ماهی میدهد
اگر لاشه دام مورد نظر بوی ماهی میدهد یعنی در خوراک دام پودر ماهی وجود داشته و تا قبل ا
سوزش ادرار یا دیزوری خود یک بیماری نیست اما می تواند نشانه ی بیماری های دیگر باشد، شایع ترین علت این ناراحتی در خام ها عفونت باکتری های مجاری ادراری است و در آقایان اورتریت و شرایط خاص پروستات است.
سوزش ادرار نشانه ی درد ، ناراحتی و سوزش در هنگام ادرار کردن است. این مشکل بیشتر از مردان، در زنان رایج است. در مردان نیز بیشتر در مردان مسن نسبت به جوان ترها دیده می شود.

ادامه مطلب
اگر یک سرچ کوتاه در زمینه آموزش نصب وردپرس داشته باشید، متوجه می شوید آموزش های زیادی برای نصب این نرم افزار وجود دارد. در این مقاله شما با آموزش نصب وردپرس بر روی دایرکت ادمین آشنا خواهید شد.
اهمیت آموزش نصب وردپرس روی دایرکت ادمین
اگر قصد راه اندازی یک وب سایت وردپرسی را دارید، لازم است بدانید که برای استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس باید یک هاست یا سرور خود به منظور میزبانی از سایت مورد نظر تهیه کنید. بهترین و مهمترین سیستم عامل موج
تمرینات کگل معمولا به عنوان تمرینات عضلانی کف لگن نیز شناخته می‌شوند. هدف از این تمرین کاهش سفتی، ناراحتی و بهبود انعطاف‌پذیری عضلات و اندام‌های لگن است. در واقع، تمرینات کگل همچنین با هدف حفظ تمام ارگان‌های لگن در جای درست برای کنترل ادرار و تعادل هورمونی هم برای مردان و هم برای زنان انجام می‌شود.
ادامه مطلب
یبوست به حرکات روده ای گفته می شود که نادر است و یا این که عبور آنان طاقت فرسا است . مدفوع اکثر اوقات دشوار و کم آب است . علامتها دیگر ممکن است دربرگیرنده دل درد , نفخ و شم نظیر این که فرد کاملا از تلاش روده عبور نکرده باشد . عارضه ها ناشی از یبوست ممکن است مشتمل بر بواسیر , شقاق مقعد یا این که انقباض مدفوع باشد . فرکانس ارگانیک جنبش روده در بزرگسالان در میان سه نفر طی روز و سه در هفته است . نوزادان معمولاً روزمره سه عدد چهار جنبش روده دارا هستند , در
کمردرد تقریبا یک بیماری شایع در میان افراد است. حدود ۸۰ درصد از افراد، کمر درد را در بخشی از زندگی خود تجربه می‌کنند. اغلب وجود چنین دردی نگران کننده نخواهد بود.
در بیشتر موارد چنین دردی به خاطر پیچ خوردگی عضلات یا فشار و فتق دیسک است. معمولا کمردرد خود به خود بهبود پیدا می کند. اگر کمردرد شما اخیرا آغاز شده است بهتر است سری به پزشک بزنید و داروهای مناسب آن را دریافت کنید.
درمان های غیر تهاجمی همچون ماساژ، انجام تمرینات ورزشی یا یوگا می تواند
نگه داشتن مدفوع چه عوارضی دارد؟
بعضی از اشخاص به نگه داشتن مدفوع توجه ای نمی کنند ولی این را باید بدانند که نگه داشتن مدفوع عوارض جانبی جدی دارد که بسیار خطرناک و جبران ناپذیر است.
عوارض نگه داشتن مدفوع ، برای سلامت بدن چقدر بد است که مدفوع خود را نگه می دارید؟
مدفوع ، یک اضافه متابولیک جامد بدن انسان است که از باکتری ها تشکیل شده است ، رنگ، بافت و اندازه این فضولات از فرد به فرد دیگری متفاوت است ولی اساسا، رنگ مدفوع قهوه ای است، همین توضیحات
چگونه زردی نوزاد را درمان کنیم
زردی نوزاد به دلیل میزان بالایی از بیلی روبین در بدنشان ایجاد می شود. این بیماری،
سبب ایجاد رنگدانه زرد در پوست و سفیدی چشم می شود.
این شرایط بسیار رایج است و در اکثر موارد به نوزاد آسیب نمیرساند.
بیلی روبین یک رنگدانه زرد رنگ است
که به طور طبیعی از طریق تجزیه گلبول های قرمز در تمام بزرگسالان و کودکان تولید می شود.
این بیلی روبین در کبد پردازش می شود سپس از طریق ادرار و مدفوع دفع می شود.
ادامه مطلب:
چگونه زردی نوزا
کودکان هنگام دفع مدفوع دچار درد میشوند که تحمل آنرا ندارد به همین دلیل دفع مدفوع را به تأخیر می اندازند و مشکل را بدتر میکنند.علت یبوست در کودک، اغلب به دلیل ناکافی بودن مایعات در رژیم غذایی او میباشد.نوزادانی که تنها با شیر مادر تغذیه میشوند، به ندرت به یبوست مبتلا میگردند اما نوزادانی که غذایی غیر از شیر مادر میخورند (خوراکیهای جامد) بیشتر در معرض ابتلا به این اختلال هستند.اگر نوزاد زیر 6 هفته مبتلا به یبوست باشد، باید برای بررسی وضعیت اس
طرز استفاده از بی‌بی‌چک به چه صورت است؟
تست‌های حاملگی خانگی با تشخیص هورمون گونادوتروپین مزمن انسانی در ادرار زن انجام می‌شود. hCG شناخته شده به عنوان هورمون بارداری تنها در زنان باردار یافت 
می‌شود. در این مطلب طرز استفاده از بی‌بی چک را آموزش داده ایم.
 تست های حاملگی خانگی با تشخیص هورمون گونادوتروپین مزمن انسانی در ادرار زن انجام می شود. hCG شناخته شده به عنوان هورمون بارداری تنها در زنان باردار یافت
 می شود. برای استفاده از راهنماها
تب، لرز، استفراغ، اسهال، تعریق، تشنگی، تنگی نفس، خستگی، آبی رنگ شدن لب ها، راش شدید، تب کودک، پایین آوردن تب کودک، علت تب، علت تشنگی زیاد بچه، چرا بچه من زیاد آب می خورد؟، چرا صورت بچه من پف می کند، بچه من زود خسته می شود، علت راش شدید چیست؟، تب چند درجه خطرناک است، تب ویروسی، تشنگی مفرط، طولانی شدن دل درد بچه، سوزش ادرار بچه، دفع ادرار دردناک و سایر سئوالاتی که به ذهن والدین می رسد.

ادامه مطلب
نقشه خوانی ساختمان جزو اولین کار هایی هست که یک مهندس عمران باید آن را یاد داشته باشد که قطعا شما نیازی به آموزش نقشه خوانی ساختمان ندارید اما من یک سوال دارم اگر شما به عنوان محاسب سازه بخواهید نقشه معماری را تغییر دهید مجاز هستید؟ می توانید ستون گذاری معمار را تغییر دهید؟
شما به عنوان یک مهندس محاسب باید چند کنترل را انجام دهید:
1- سایت پلان را کنترل کند
2-پلان طبقات ساختمان
3- کنترل نقشه برش ساختمان
4-کنترل نقشه نما ساختمان
مهندس محاسب در طی
دوستانیکه به مشکل ارزن هضم نشده در مدفوع عروس برخورد میکنند:
اگر ارزن درسته و هضم نشده دفع کنه طبیعی نیست.یا ارزن کهنه و غیر قابل هضمه و یا قرمز و وارداتیه یا شن چینه دان تمام شده و باید تامین بشهیا عفونت روده داره .باید شن و ماسه و یا پودر صدف در دسترسشون باشه که برای هضم بهتر ازش استفاده کنند
پس اول ضمن تهیه ارزن سالم (حتی المقدور ایرانی که مواد نگهدارنده نداشته باشه) شن و ماسه دردسترس پرنده بگذارین و هم سه روز متوالی ده قطره سرکه سیب داخل ۱۰
خرید خاک گربه مناسب و مرغوب یکی از اولین و مهم‌ترین دغدغه‌های ما صاحب گربه هاست.
خوشبختانه گربه‌ها خودشون به طور غریزی دستشویی کردن رو بلدن و تنها وظیفه ما اینه که با تهیه یه خاک خوب و مناسب هم سلامت گربه‌ رو تضمین کنیم و هم خونه رو تمیز نگه داریم.
اگه تا به حال به پت شاپ‌ها مراجعه کرده باشین با تنوع زیادی از خاک گربه مواجه می‌شین که ممکنه شما رو دچار سردرگمی و تردید کنه.
بنابراین، در این مقاله تصمیم گرفتیم ابتدا در مورد انواع خاک گربه و وی
علت خون در مدفوع نوزاد می تواند شامل طیف وسیعی از مسائل حاد تا یک حساسیت ساده  را در برگیرد. مشاهده خون در مدفوع نوزاد ممکن است هر والدینی را وحشت زده نماید. اما لازم است توجه داشته باشید این مشکل همیشه مسئله ای حاد  به شمار نمی رود. پس ضمن حفظ آرامش و خونسردی پس از مطالعه این مقاله برای درمان و تشخیص با پزشک مشورت نمایید.
دلایل وجود خون در مدفوع نوزاد
مشاهده خون در مدفوع نوزاد می تواند از علل مختلفی سرچشمه بگیرد، علت خون در مدفوع نوزاد عبارت
زردی و مراقبت از نوزاد
مراقبت از نوزاد بسیار مهم و حساس است.
هر گونه سهل انگاری در نگهداری و مراقبت از نوزاد تازه به دنیا آمده می تواند باعث به خطر افتادن او شود. به منظور مراقبت هر چه بهتر از نوزاد مراتب زیر حتما رعایت گردد:
۱ - دمای اتاق نوزاد باید حدود ۲۸ درجه باشد.
۲ - حمام کردن روزانه نوزاد با داشتن بند ناف اشکالی نداشته و مفید نیز میباشد.
۳ - ناف نوزاد باید با الکل یده پانسمان شده و با گاز استریل پوشانده شود.
۴ - برای جلوگیری از سوختگی پای نوز
از شایع‌ترین عللی که بیماران، به نام بواسیر مراجعه می‌نمایند همان:۱- شقاق یا فیشر و ۲- بواسیر داخلی میباشد:
۱- شقاق یا فیشر (سوزش و درد و ..):شقاق چیست؟ شقاق نام عربی و فیشر نام انگلیسی آن و ترک یا چاک خوردگی نام فارسی آن میباشد که در واقع همان زخم شدن لبه داخلی مقعد می‌باشد. از علل مهم آن عبارتند از:: خروج سخت مدفوع خشک، عدم مصرف فیبر و آب کافی، مصرف بعضی از دارو‌ها، یبوست، زور زدن در هنگام دفع مدفوع، وجود استرس، و ...
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
بحق علی اکبر علیه آلاف السلام
  
عمربن الخطاب در دوره جاهلیت به شغل دلالی الاغ و...مشغول بود
و در کتاب تاریخ عمربن الخطاب صفحه ۱۶۸نوشته ابوالفرج ابن جوزی
نوشته است عمربن الخطاب در آخر عمرخود
آرزو میکند که کاش گوسفندی بود که فربه شود و اورا کباب کنند و به مدفوع تبدیل شود...
یکی از مشکلات شایع در طی مراحل مختلف آموزش توالت رفتن به کودکان، مقاومت آن ها در برابر دفع است.
این حالت که جزء اختلالات دفعی دوران کودکی محسوب می شود، ممکن است از حدود 2 سالگی آغاز شود و حتی تا سنین دبستان نیز ادامه یابد.
لازم است بدانید هرچه مشکل در سنین پایین تری رخ دهد، درمان آن راحت تر است درحالیکه مشکلات دفعی در کودکان دوران دبستان نیاز به ریشه یابی مسایل روانی بیشتری از جمله اضطراب، خشم و مشکلات خانوداگی خواهند داشت.دلیل مقاومت کودک چی
یکی از مشکلات شایع در طی مراحل مختلف آموزش توالت رفتن به کودکان، مقاومت آن ها در برابر دفع است.
این حالت که جزء اختلالات دفعی دوران کودکی محسوب می شود، ممکن است از حدود 2 سالگی آغاز شود و حتی تا سنین دبستان نیز ادامه یابد.
لازم است بدانید هرچه مشکل در سنین پایین تری رخ دهد، درمان آن راحت تر است درحالیکه مشکلات دفعی در کودکان دوران دبستان نیاز به ریشه یابی مسایل روانی بیشتری از جمله اضطراب، خشم و مشکلات خانوداگی خواهند داشت.دلیل مقاومت کودک چی
عدم توانایی مثانه در نگه داری ادرار، بی اختیاری ادرار
نامیده می شود که اغلب با افزایش سن پدیدار خواهد شد. این وضعیت ممکن است
با ترشح ادرار هنگام سرفه و عطسه، و یا دفع ادرار ناگهانی همراه باشد. در
صورتی که این حالت، انجام فعالیت های روزانه شما را مختل کرد، بدون شک به  متخصص اورولوژی مراجعه کنید.۵۵۷۳۷۱۹۵
در بیشتر موارد، بی اختیاری ادرار زمانی اتفاق می افتد که عضلات یا بیش از حد ضعیف می شوند و یا فعالیت بیشتری دارند. در صورتی که عضلات این ناحی
در جواب این سوال باید بگوییم که بله رابطه مقعدی باعث بواسیر می شود. رابطه مقعدی باعث صدمه زدن به ناحیه مقعد شده و اسفنکنرهای آن ناحیه را سست تر می کند. توجه داشته باشید که این ناحیه دارای دو نوع اسفنکنر است که یکی بدون اختیار آدمی باز و بسته شده و دیگری با اختیار آدم باز و بسته می شود. این اسفنکنر دومی است که کمک می کند تا دفع مدفوع را کنترل کنید.
ادامه مطلب
کنترل
انزال و ارکشن قوی مسئله بزرگی برای بسیاری از مردان است، که اغلب باعث خحالت
زیادی برای آن ها می شود. چگونه می توانم زمان انزال خودم را کنترل کنم؟ چگونه می
توانم رابطه طولانی تر، محکم تر و بهتری داشته باشم؟ پاسخ عضلات پی سی
pubococcygeus PC و انجام ورزش کگل
kegel ویژه مردان است.
با کنترل ماهیچه های پی سی جریان مایع منی و ادرار، سفتی آلت تناسلی
خود را در خلال سیخ شدن آلت و قدرت کنترل زمان انزال خود را افزایش می دهید. این ماهیچه
های بسیار قوی هستند و اگ
ارلیستات چیست؟
ارلیستات برخی از چربی هایی که شما می
خورید را مسدود می سازد و مانع از جذب شدن آن توسط بدن می گردد. این دارو
برای کمک به کاهش وزن یا کمک به کاهش خطر افزایش وزن مورد استفاده قرار می
گیرد. ارلیستات تنها در بزرگسالان استفاده می شود.
اطلاعات مهم درباره ارلیستات:
اگر باردار هستید از مصرف این دارو خودداری کنید. کاهش وزن در دوران بارداری به هیچ عنوان توصیه نمی شود. اگر مشکلات و اختلالات گوارشی دارید نباید از
این دارو استفاده کنید. از
عوارض تنگی مجرای ادراری چیست؟
امروزه
مردان و زنان زیادی مراجعه می کنند که از تنگی مجاری ادراری وکاهش جریان
آن شاکی هستند. این افراد در شکایت خود اظهار می دارند که ادرارشان باریک
می آید و قطره قطره می شود.
این افراد در شرح حال خود می گویند که
ادرار آنها  مثل شیر قوری یا سماوری که جرم گرفته باشد باریک و قطره قطره
است و ادرارشان تخلیه نمی شود و در مواردی به علت عدم تخلیه مایع منی بیمار
ممکن است با شکایت از ناباروری مراجعه کنند.
در هر فردی که خ
زردی نوزاد چیست و چگونه درمان میشود؟
زردی نوزاد چیست ؟
زردی نوزادی یا ایکتر یک بیماری شایع در روزهای نخست تولد است ،
که میتوان گفت در اکثر نوزادان تازه متولد شده خصوصا اگر نارس (زیر ۳۷ هفته) یا پره مچور باشند دیده میشود.
زردی نوزاد به چه دلیل به وجود میاید؟
زردی همان بیلی روبین موجود در بدن همه ی افراد است که از طریق کبد پردازش میشود و از طریق ادرار و مدفوع دفع میشود،اما چون کبد نوزادان نابالغ است این پردازش ممکن است با اختلال روبه رو شود
و همی
به طور کلی سه نوع عفونت واژن وجود دارد:
علائم عفونت قارچی: ترشح سفید و پنیری مانند و سوزش ادرار علائم عفونت باکتریایی: سوزش و خارش در واژن، ترشح سفید رنگ غلیظ یا رقیق با که هنگام مقاربت بوی ماهی می‌دهد. عفونت انگلی: درد و سوزش هنگام ادرار، قرمزی و خارش در بیرون واژن، ترشحات غلیظ زرد یا سبز رنگ
برای خلاصی از همه عفونت ها ترشح ها قارچ ها و فیبرم ها. از شیاف ماریانا استفاده کنید 
قیمت: 99 تومن ♦️ ارسال رایگان و کاملا محرمانه
 
مشاوره و سفارش  ۰۹۹
 
بیماری‌های کلیه کودکان؛ مثانه و مجاری ادرار در کودکان (نفرواورولوژی کودکان) از سال 1966 میلادی کودکان مبتلا به انواع بیماری‌های کلیه و مجاری ادرار در ایران تحت نظر و ویزیت نفرولوژیست‌ها قرار می‌گرفتند. از سال 1990 برنامه‌ریزی برای گرفتن دستیار فوق تخصص نفرولوژی کودکان آغاز شد.
ادامه مطلب
                       
 
این نرم افزار اموزش گام به گام نماز طبق عقیده اهل سنت در گوشیهای اندروید میباشد.
برخی از ویژگی های نرم افزار:
- آموزش گام به گام و تصویری نماز
- آموزش نماز برای مردان و زنان مسلمان
- آموزش نماز پنج گانه
- آموزش نماز جناز
- آموزش نماز تسبیح
- آموزش نماز عید
- آموزش وضو
- آموزش اخلاص در نماز
و ....
حجم : 34 mb
لینک دانلود : دریافت فایل
موارد زیر باعث خونریزی ادراری می شوند که به شرح آنها می پردازیم:
1- عفونت ادراری
هر گونه التهاب و تورم چه با منشأ ویروسی و چه با منشأ باکتری می تواند باعث خونیریزی در ادرار شود و نکته مهم این است که وقتی خونریزی ادراری به علت التهاب و تورم مجرا و مثانه و کلیه باشد علائم دیگر از قبیل سوزش شدید ادرار، درد، تکرر ادرار و گهگاهی تب نیز به همراه دفع خون دیده می شود.
وقتی فرد آزمایش ادرار می دهد علاوه بر سلول های خونی سلولهای التهابی و باکتری نیز در اد
سنگ حالب چیست؟
یکی از شایعترین علل انسداد حالب حرکت
سنگ از کلیه و گیرافتادن آن در لوله حالب می باشد. حرکت سنگ به طرف حالب
دردی را ایجاد می که شاه درد عالم پزشکی بوده و حتی از درد زایمان در خانم
ها نیز شدید تر می باشد.
مشخصات این درد عبارتند از: درد شدید
ناگهانی که به صورت موجی به سراغ فرد آمده و او را زمین گیر و مستأصل می
کند. تهوع، استفراغ، رنگ پریدگی، خون در ادرار ، تغییر رنگ ادرار و در کسانی که تک کلیه ای هستند قطع کامل ادرار می تواند از نش
ارلیستات چیست؟
ارلیستات برخی از چربی هایی که شما می
خورید را مسدود می سازد و مانع از جذب شدن آن توسط بدن می گردد. این دارو
برای کمک به کاهش وزن یا کمک به کاهش خطر افزایش وزن مورد استفاده قرار می
گیرد. ارلیستات تنها در بزرگسالان استفاده می شود.
اطلاعات مهم درباره ارلیستات:
اگر باردار هستید از مصرف این دارو خودداری کنید. کاهش وزن در دوران بارداری
به هیچ عنوان توصیه نمی شود. اگر مشکلات و اختلالات گوارشی دارید نباید از
این دارو استفاده کنید. از
این بار نمی‌گوییم آمریکا و اروپا! چگونه کشورهای همسایه نیز به این سطح درک از مقوله امنیت سایبری رسیدند  اما بسیاری از مسئولین محترم کشور ما هنوز این مقوله را باور ندارد!
 کشور ترکیه آن‌قدر به امنیت زیرساخت‌های حیاتی و سامانه‌های  کنترل صنعتی‌شان اهمیت می‌دهد که حتی برای دانش آموزان مدرسه‌ای نیز در این حوزه آموزش، آنهم در این سطح برگزار می‌کنند!
 قطعاً باید در برنامه‌های آموزشی کشورمان در حوزه امنیت سایبری تجدیدنظر کنیم! (البته اگر ب
خوردن آب
ما برای زنده موندن به آب نیاز داریم چونکه بیشتر بدن ما از آب تشکیل شده همچنین در فعالیت های روزانه مون مقداری آب از دست می‌دیم که باید جبران شه
در فعالیت های ورزشی مون مقدار زیادی از آب بدنمون از راه پوست دفع میشه که باید در اسرع وقت جبران شه نشونه هایی وجود داره که بدن به شما بفهمونه که آب نیاز داره مثلاً خشکی لب خشکی پوست خشکی گلو کم شدن میزان ادرار در طول روز ادرار زرد پر رنگ

آموزش مسائل جنسی
 
  
آموزش مسائل جنسی
 
آموزش جنسی، آموزش مسائل مربوط به جنسیت انسانی، من جمله رابطه و مسوولیت های احساسی، آناتومی جنسی انسانی، فعالیت جنسی، بازتولید جنسی، سن رضایت، سلامت باروری، حقوق تولیدمثل ، روابط جنسی سالم، کنترل تولد و رعایت جنسیت است. آموزش جنسی که تمام این جوانب را پوشش میدهد ، بعنوان اموزش کامل جنسی شناخته میشود .
ادامه مطلب
پلیوریا اصطلاح پزشکی است که ادرار بیش از حد را توصیف می کند. در خارج از نوشیدن آب غیرمعمول بیش از حد ، ادرار بیش از حد می تواند شرایط پزشکی را نشان دهد. شایع ترین علل پولیوریا دیابت قند و دیابت مایع است . بعلاوه ، پلی یوریا می تواند در اثر داروها ، کافئین ، الکل ، بیماری کلیوی و عدم تعادل الکترولیت ایجاد شود .
ادرار در کلیه ها با آب ایجاد می شود و جامداتی که از جریان خون فیلتر می شوند. هر بزرگسال باید روزانه بیش از 2.5 لیتر ادرار از بین نبرد. پلی اور
دستگاه‌کنترل از راه دور TR-44
کنترل لوازم برقی ساختمان و تابلوهای برق صنعتی از فاصله ی صدها کیلومتر با گوشی موبایل.با TR-44 دارای ۴ رله خروجی و میتوانید ۴ وسیله برقی خود را با گوشی هوشمند کنترل نمایید. با قابلیت نصب سنسور دما و چشمی دزدگیر

آموزش مسائل جنسی
 
  
آموزش مسائل جنسی
 
آموزش جنسی، آموزش مسائل مربوط به جنسیت انسانی، من جمله رابطه و مسوولیت های احساسی، آناتومی جنسی انسانی، فعالیت جنسی، بازتولید جنسی، سن رضایت، سلامت باروری، حقوق تولیدمثل ، روابط جنسی سالم، کنترل تولد و رعایت جنسیت است. آموزش جنسی که تمام این جوانب را پوشش میدهد ، بعنوان اموزش کامل جنسی شناخته میشود .
ادامه مطلب
درباره این موردهدف ما این است که اطلاعات دقیق محصول را به شما نشان دهیم. تولید کنندگان ، تأمین کنندگان و دیگران آنچه را که شما در اینجا مشاهده می کنید ارائه می دهند ، و ما آن را تأیید نکرده ایم. سلب مسئولیت ما را ببینیدتست حاملگی Clearblue Rapid Detection (آزمایش سریع بارداری Clearblue Rapid Detection) (Prueba de embarazo Rapid Detect Clearblue) تنها آزمایش است که دارای یک نکته تغییر رنگ است که هنگام جذب ادرار صورتی رنگ می شود و به شما اطمینان بیشتری می دهد که این آزمایش کار می کند. این
رژیم مواد غذایی پر فیبر برای پیشگیری و درمان بیماری بواسیر و شقاق
فیبر غذایی یکی از مواد مغذی، مورد نیاز بدن است زیرا که مصرف آن فواید مختلفی از جمله سلامت گوارش، حفظ سلامت قلب، کنترل قند خون، افزایش طول، کاهش حساسیت به خوراکی ها و … را برای بدن به همراه دارد. همچنین یکی از مهمترین فایده این خوراکی پیشگیری از بیمار های رایج مقعدی مثل بواسیر و شقاق است.
فیبر غذایی چیست؟
فیبر غذایی نوعی کربوهیدرات بر پایه گیاهی است. این ماده مغذی بر خلاف س
درمان زود انزالی بدون دارو (نه شیمیایی و نه گیاهی)
از آنجایی که بیماری زود انرالی در مردان بسیار شایع می باشد که باعث نگرانی و استرس در آنها شده است. خوشبختانه این بیماری قابل درمان است.. برای درمان این بیماری روش های متفاوتی وجود دارد. در این مطلب از سایت big20.ir ، ما درمان زود انزالی بدون دارو را به شما میگوییم. امیدوارم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد. از توجه و اعتماد شما سپاسگزاریم.

تمرین های رهایی از زود انزالی
لازم است بدانید نوعی
یکی از بیماری‌های کلیه که ممکن است باعث از دست رفتن و تخریب کلیه‌ها شود، عفونت کلیه یا «پیلونفریت» است. در واقع، به علت احتمال بالای آسیب به کلیه‌ها به دنبال عفونت، درمان عفونت ادراری جزء اورژانس‌های ارولوژی محسوب می‌شود. شایع‌ترین علت ایجاد عفونت حاد کلیه، نوعی باکتری است که از بخش‌های پایینی دستگاه ادراری به بالا صعود می‌کند و سبب درگیری کلیه می‌شود.وجود ریفلاکس ادراری یا برگشت ادرار به کلیه نیز موجب افزایش خطر پیلونفریت حاد می‌
کنترل سازه
بعد از طراحی اولیه و کنترل نتایج ویا بعد لازم است یک بار کل سازه طراحی شده کنترل گردد. تا اطمینان حاصل کرد که نتایج بدست آمده صحیح و دقیق است. به همین منظور تعدادی از کنترل‌هائی که در زمان طراحی یک سازه چه بتنی و چه فلزی بایستی انجام گیرد. این منترل‌ها را در چندین بخش می‌توان دسته بندی نمود. 
الف- کنترل‌های مدل سازی  
ب- کنترل‌های تعاریف نرم‌افزاری  
ج- کنترل تعریف مشخصات و اختصاص آنها  
د- کنترل تنظیمات طراحی  
هـ-کنترل طراحی
ب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها