نتایج جستجو برای عبارت :

خواص فوق العاده روغن هسته انگور

 
روغن هسته انگور از زمان های قدیم به دلیل خاصیت دارویی اهمیت زیادی داشته است.بررسی های جدید نیز نشان می دهد که روغن هسته انگور در تنظیم قند خون و جلوگیری از سرطان و بیماری های قلبی موثر است. این روغن که سرشار از فلاوانوئید، بتاکاروتن، ویتامین ث و ای است خاصیت های زیادی دارد که در این مطلب این خواص را بررسی می کنیم.
روغن هسته‌ی انگور سرشار از بتاکاروتن و ویتامین‌های D، C و E است. همچنین اسیدهای چربی مانند پالمیتیک، استئاریک و لینولئیک دارد. ای
روغن هسته انگور یکی از سالم‌ترین و مغذی‌ترین روغن‌ها است.
روغن هسته انگور ، محصولی جانبی در تولید آب‌ انگور است. پس از گرفتن آب‌ انگور، هسته‌های انگور باقی می‌مانند و از این هسته‌های باقی‌مانده روغن استخراج می‌شود. همچنین، روغن هسته انگور یکی از محصولات زیبایی طبیعی و بسیار سالم است که در آشپزی نیز استفاده می‎شود. اگر مایلید از خواص روغن هسته انگور آگاه شوید، با ما همراه باشید.
خواص روغن هسته انگور برای سلامتی
به گزارش مجله دلتا؛ روغ
روغن هسته انگور فواید بسیاری دارد که می توان به درمان شوره سر ، کاهش بیماری های قلبی و به حداقل رساندن ریزش مو اشاره کرد.
خواص روغن هسته انگور
اگرچه شما ممکن است روغن هسته انگور را در آشپزی خود بکار ببرید ، اما روغن هسته  انگور اساسا برای درمان موهایتان مناسب است مانند  ماساژ روغن هسته انگور یا روغن نارگیل و همچنین روغن زیتون، روی سر، که یک راه عالی برای مرطوب کنندگی مو و نرم کنندگی آن است
درمان و کنترل دیابت  با مصرف روغن هسته انگور  
روغن هسته انگور فواید بسیاری دارد که می توان به درمان شوره سر ، کاهش بیماری های قلبی و به حداقل رساندن ریزش مو اشاره کرد.
خواص روغن هسته انگور
اگرچه شما ممکن است روغن هسته انگور را در آشپزی خود بکار ببرید ، اما روغن هسته  انگور اساسا برای درمان موهایتان مناسب است مانند  ماساژ روغن هسته انگور یا روغن نارگیل و همچنین روغن زیتون، روی سر، که یک راه عالی برای مرطوب کنندگی مو و نرم کنندگی آن است
درمان و کنترل دیابت  با مصرف روغن هسته انگور  
تمام خواص و فایده میوه ، غوره و برگ انگور برای سلامتی ، زیبایی و درمان
انگور به عنوان " ملکه میوه ها " مشهور است و به سه نوع براساس رنگ قرمز، سبز، و سیاه آبی طبقه بندی می شود. این میوه لذیذ نه تنها مزه خوبی دارد بلکه بسیار مفید و حاوی ویتامین ث،است انگور شکر ساده ای است که انرژی فوری و آنتی اکسیدان ها را فراهم می کنند که ضد التهاب هستند.
ترکیبات شیمیایی انگور:
برگ مو حاوی ساکارز ، لوولز Levulose ، اینوزیت Inosite ، مواد نشاسته ای و تعدادی اسیدهای آلی
اگرچه شما ممکن است روغن هسته انگور را در آشپزی خود بکار ببرید ، اما روغن هسته انگور اساسا برای درمان موهایتان مناسب است مانند ماساژ روغن هسته انگور یا روغن نارگیل و همچنین روغن زیتون، روی سر، که یک راه عالی برای مرطوب کنندگی مو و نرم کنندگی آن است و در بخش محصولات زیبایی و یا حتی درمانی، معروف است ، این بخش از سلامت را به بررسی فواید و خواص روغن هسته انگور اختصاص داده ایم.
فواید و خواص روغن هسته انگور برای زیبایی پوست و مو درمان بیماری ها
درما
. تونر پوست
به جای استفاده از سرم گران قیمت، روغن هسته انگور خالص بزنید پوست را صاف کرده و همچنین رنگ پوست را روشن تر میکند. قبل از اینکه به رختخواب بروید، این روغن را به پوست بزنید تا همه آلودگی های پوست را پاک کند.
2. مرطوب کننده
روغن دانه انگور یک مرطوب کننده فوق العاده است. ، باوجودی که اغلب روغن‌ها روی پوست شما چربی به‌جا می‌گذارند، روغن هسته‌ی انگور ترکیبی بسیار سبک دارد و سریعاً جذب پوشت شده و هیچ باقی‌مانده‌ای روی آن به‌جا نمی‌گذا
دوشو چیست؟
دوشو در زبان محلی نام دیگر شیره انگور است. به همین خاطر ما این نام را برای برند خود برگزیدیم. دوشو را دوشاب هم می گویند.
وبلاگ دوشو؛ همه چیز درباره انگور و مشتقات آن
ما در وبسایت مان، همواره مطالبی خواندنی درباره محصولات مشتق از انگور را منتشر می کنیم. از خواص ها می گوییم، دستور پخت کیک و شیرینی و حلوا را در اختیارتان می دهیم و از انواع انگورها و وضعیت این صنعت در کشورمان حرف می زنیم. 
فروشگاه؛ انگور، مویز، کشمش و شیره انگور، هسته ا
آیا از خواص روغن زالو چیزی به گوشتان خورده است ؟
زالو یک جاندار عجیب و استثنایی به شمار می رود به گونه ای که درمانگر بسیاری از بیماری ها می باشد .
حال میخواهیم به بررسی خواص روغن زالو ( فواید و عوارض ) بپردازیم :
 
۱- خاصیت اول از خواص روغن زالو :
بزرگ کننده اندام حیات دهنده مرد ( آلت تناسلی )
ادامه مطلب
خواص روغن های مختلف بر روی پوست
 
1. روغن نارگیلروغن نارگیل یک روغن خوراکی است که از گوشت نارگیل های بالغ ساخته شده است. در انواع تصفیه شده یا تصفیه نشده موجود است.
روغن نارگیل تصفیه نشده از گوشت نارگیل تازه تهیه می شود. با مواد شیمیایی فرآوری نشده و عطر و طعم نارگیل آن را حفظ می کند.
روغن نارگیل تصفیه شده از گوشت نارگیل خشک شده که به آن کپرا نیز می گویند ، می آید. برای از بین بردن آلاینده ها و همچنین عطر و طعم و مزه های مختلف نارگیل سفید شده و از ب
برخی افراد فرق چندانی بین انگورها و طعم آن ها قائل نیستند. اما واقعیت این است که طعم انگور قرمز با بقیه انواع آن متفاوت است. این میوه آبدار را باید به صورت کامل یعنی با پوست و هسته هایش خورد و از طعم ترش و شیرین آن لذت برد. در بین خواص متعدد این انگور میزان آنتی اکسیدان رسوراترول آن چشمگیر است چون مانع از پیری زودهنگام و آسیب های سلولی می شود. یادتان باشد که مصرف منظم و متعادل این میوه خوشمزه جوانی و سلامت را به شما هدیه خواهد کرد. در ادامه مطلب
انگور
سالانه بیش از ۷۲ میلیون تن انگور در دنیا تولید می شود. 
از قسمت های مختلف انگور (پوسته و هسته ) در ساخت محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده زیادی می شود.
شیره: شیره انگور از هزاران سال پیش چاشنی و در بعضی مواقع غذای اصلی مردم ناحیه های کوهستانی بوده است. انگور و مشتقات آن با فرهنگ این مردم عجین شده است. در صبحانه هایشان شیره انگور و دانه های مغذی کنجد را جای داده اند که یکی از مغذی ترین ترکیب هاست. 
تهیه شیره انگور
تفاوت عمده ای که در روش صنع
روغن هسته انار
روغن هسته انار دارای قوی ترین آنتی اکسیدان ضدسرطان بوده و تاثیر فوق العاده ای بر شادابی پوست و مو دارد. خاصیت ضد چروک، لایه برداری، جلوگیری از پیری پوست و حفظ لطافت و شادابی آن، ترمیم ترکهای پوست و همچنین تقویت عالی مو و پوست سر به تازگی مورد توجه خاص تولید کنندگان لوازم آرایشی بهداشتی معروف دنیا قرارگرفته است. هم اکنون به عنوان یکی از بهترین داروهای تقویت پوست و تقویت مو در داخل و خارج از کشور استفاده می شود نیز اثرات ضد اگزم
Argan Tree که متعلق به خانواده Sapotaceae است، در جنوب غربی مراکش زندگی می کند و حدود 8000 کیلومتر مربع اشغال می کند و می تواند بیش از 200 سال زندگی کند. در سال 1998، یونسکو این جنگل آرگان را به عنوان ذخایر بوم شناختی به دلیل ارزش زیست محیطی آن و اهمیت آن برای اقتصاد محلی این منطقه اعلام کرد.
روغن آرگان از هسته درخت آرگان استخراج می شود. این میوه در خارج از سبز و گوشتی است و حاوی سنگ سخت پوشیده شده با دو یا سه هسته ای است که از روغن آن به دست می آید.
روغن آرگان چگ
روغن هسته انگور (Grapeseed Oil) :
انگور همراه با دانه و حتی برگ ها و شیره ی آن از روزگاران قدیم، از درمان های سنتی محسوب می شد. امروزه روغن هسته انگور ارزش زیادی دارد و برای درمان برخی بیماری ها از آن استفاده می شود. از این روغن هم در پخت و پز و سالاد و هم در انواع محصولات آرایشی و بهداشتی و لوسیون ها بصورت موضعی استفاده می شود. در ادامه ی این مقاله با خواص پرکاربرد آن آشنا می شویم.
ویژگی های روغن هسته انگور
روغن دانه انگور سرشار از ترکیبات فنولیک ، اسید
انگور از آن دسته میوه‌هایی است که بسیار متنوع است و دسرها و شیرینی‌های گوناگونی با آن درست می‌شود.
انگور یکی از میوه‌های خوش‌طعم تابستانی است که انواع گوناگونی دارد. برخی انگور را ملک? میوه‌ها می‌دانند. انگور هم مانند بسیاری از میوه‌ها، علاوه بر مز? خوبی که دارد، دارای خواص زیادی است که از بهترین آن‌ها می‌توان به کمک به درمان میگرن و آلزایمر اشاره کرد.
مواد لازم:
بیکنیگ‌پودر: یک قاشق چای‌خوری
تخم‌مرغ: 2 عدد
شکر: سه‌چهارم پیمانه
وان
خواص روغن آرگان:۳۰ فایده روغن آرگان برای پوست، مو، ناخن و سلامتی
روغن آرگان داخل یک میوه‌ی کوچک، با مغزی کوچک است و به حدی مغذی است که بزها برای خوردن آن از درخت بالا می روند! بومیان جنگل آرگان در مراکش برای نسل‌ها، روغن ارزشمند این مغزها را استخراج کرده‌اند، و از آن به عنوان یک مکمل غذایی، برای التیام زخم و تسکین راش پوستی و تغذیه‌ی پوست و مو، استفاده کرده‌اند. این درختان که به آرامی رشد می‌کنند به قدری مورد تکریم هستند که در سال ۱۹۹۸ جنگ
تشکیل شده از کلاژن با منشأ طبیعی
افزایش کلاژن سازی
بازسازی پوست و تقویت بافت پیوندی به دلیل 200 میلی گرم عصاره هسته انگور
افزایش رشد و ضخامت مو و استحکام آن به دلیل داشتن بیوتین (Vit B7) و پانتوتنیک اسید (Vit B5)
کاهش چین و چروک پوست به دلیل ایزوفلاوونوئید سویا
کاهش ریزش مو به دلیل داشتن آهن و زینک
خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی به دلیل داشتن سلنیوم ، ویتامین E ، ویتامین C ، بتاکاروتن ، عصاره هسته انگور و منگنز
ساخت کمپانی لایف پلن انگلستان
>>> ق
این حلوا بدون شکر و یک نوع حلوای رژیمی است. کسانی که دیابت دارند هم می‌توانند استفاده کنند.
مواد لازم:
آرد دولیوانروغن یک سوم لیوانشیره انگور یک لیوانزعفران حل شده یک قاشق غذاخوریگلاب نصف استکان
 طرز تهیه:ابتدا روغن را در ظرف ریخته و آرد را در آن می‌ریزیم و با حرارت ملایم آرد را خوب تفت می دهیم.( طبق دستور حلوا که قبلن توضیح داده شده)
وقتی آرد خوب سرخ شد و رنگ آرد طلایی شد، شیره انگور را که قبلن با گلاب و زعفران مخلوط کردیم، داخل آرد می‌ریزیم.
با پودر طبیعی هسته خرما بیشتر آشنا شویم
 
خرما خود یکی از بمب های انرژی زایی محسوب می شود که خواص بی شماری دارد و زیر مجموعه خواص این بمب هیجان انگیز هسته آن هم از این نعمت بی نصیب نمانده است و خواص دارویی فراوانی را به خود اختصاص داده است .
 
مطلب ادامه دارد...
ادامه مطلب
 
مواد لازم :انگور : ۶ کیلوگرمخاک کهنه : ۴ قاشق غذاخوریدستور تهیه :پس از گرفتن آب انگور، با صافی پارچه ای آب انگور را صاف می کنیم.خاک و با سه لیوان آب مخلوط می کنیم.آب انگور را روی شعله قرار می دهیم تا ولرم شود بطوریکه انگشت دست داخل آن گرم شود اما نسوزد، شعله را خاموش می کنیم.خاک را صاف کرده و داخل آب انگور ولرم می ریزیم و هم می زنیم.
ادامه مطلب
خواص دارویی سنجد
 
ضد تب و درد است.
بادشکن و مقوی قلب است و سردرد را تسکین می دهد.
پودر هسته آن غضروف ساز بوده و جهت ترمیم مفاصل و کمردرد میتوان آنرا با شیر میل کرد
از گل آن برای التیام زخم استفاده می شود.
کم کالری و مقوی معده است.
سنجد پخته شده در روغن زیتون، درد مفاصل وخارش پوست را درمان می کند و برای رشد مومفید است.
 

 
روغن هسته انار با پرس کردن سرد دانه‌های انار به دست می‌آید. این روغن به زیبایی کهربا است و بوی مطبوع میوه‌ای دارد. روغن هسته انار بسیار مغذی است و برای اهداف درمانی و زیبایی به صورت موضعی بر روی پوست و به صورت خوراکی مصرف می‌شود. خواص بی‌نظیر روغن هسته انار  باعث می‌شود تا برای اهداف مراقبت از پوست و مو بسیار کارآمد ظاهر شود و در ترکیب بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی مانند صابون، ژل‌های حمام، روغن‌های ماساژ، مرطوب کننده‌ها و سایر مح
تشکیل شده از کلاژن با منشأ طبیعی
افزایش کلاژن سازی
بازسازی پوست و تقویت بافت پیوندی به دلیل 200 میلی گرم عصاره هسته انگور
افزایش رشد و ضخامت مو و استحکام آن به دلیل داشتن بیوتین (Vit B7) و پانتوتنیک اسید (Vit B5)
کاهش چین و چروک پوست به دلیل ایزوفلاوونوئید سویا
کاهش ریزش مو به دلیل داشتن آهن و زینک
خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی به دلیل داشتن سلنیوم ، ویتامین E ، ویتامین C ، بتاکاروتن ، عصاره هسته انگور و منگنز
نحوه مصرف :
روزانه یک قرص همرته غذا و با
خواص روغن آرگان:۳۰ فایده روغن آرگان برای پوست، مو، ناخن و سلامتی
روغن آرگان داخل یک میوه‌ی کوچک، با مغزی کوچک است و به حدی مغذی است که بزها برای خوردن آن از درخت بالا می روند! بومیان جنگل آرگان در مراکش برای نسل‌ها، روغن ارزشمند این مغزها را استخراج کرده‌اند، و از آن به عنوان یک مکمل غذایی، برای التیام زخم و تسکین راش پوستی و تغذیه‌ی پوست و مو، استفاده کرده‌اند. این درختان که به آرامی رشد می‌کنند به قدری مورد تکریم هستند که در سال ۱۹۹۸ جنگ
بیشتر با پودر هسته خرما آشنا شویم
 
میوه ها دارای هسته متفاوت می باشند که بعضا شامل خواص دارویی هم هستند.
یکی از میوه های بهشتی خرما  است که مردم در طب سنتی با خواص شگفت انگیز آن آشنایی فراوانی دارند.
 
مطلب ادامه دارد...
ادامه مطلب
میوه‌ای کوهستانی است که بیشتر در ییلاق‌ها رشد و برداشت می‌شود. طبیعت زردآلو برای کسانی که به مزاج و طبیعت گیاهان و غذاها اعتقاد دارند، سرد و تر است که البته خوردن نوع شیرین آن خاصیت گرمی دارد. به واسطه داشتن مواد مغذی فراوان خواص زردآلو بر بدن زیاد است. از جمله مزایای سلامتی زردآلو، درمان یبوست، سوءهاضمه، گوش رد، تب، بیماری‌های پوستی و همچنین کم‌خوابی و پیشگیری از سرطان است. روغن زردآلو نیز برای کاهش درد عضلانی و زخم‌ها مورد استفاده قرا
فواید
روغن هسته انار هم برای زیبایی و سلامت مو  بسیار هست و هم برای پوست. در
این مقاله مهم ترین خواص روغن هسته انار برای پوست و مو که طبق تحقیقات
علمی به اثبات رسیده اند را به شما معرفی خواهیم کرد.



درمان چین و چروک صورت:
روغن هسته انار
برای چین و چروک صورت بی نظیر عمل می کند و یکی از معدود روغن هایی است که
تولید کلاژن در پوست را تحریک می کند که خود به جلوگیری از چروک پوستی و
درمان چروک پوست کمک می کند. روغن هسته انار به دلیل داشتن
انواع روغن های گیاهی و خواص آن ها 
روغن نارگیل : روغن نارگیل روغن نارگیل برای تسکین درد , بواسیر و زانو موثر است و بهترین روغن در صنعت صابون و شامپو است . همچنین خوردن و مالش روغن نارگیل بر روی بدن برای تقویت ماهیچه‌ها و پوست سر مفید است .روغن بادام‌زمینی به نام روغن زیتون , یکی از سبک‌ترین روغن با کیفیت است و حدود ۸۰ / ۹۷ % پروتئین دارد . این روغن خالص و خالص با روغن زیتون برای مصارف غذایی و دارویی است . استفاده از این روغن قبل از استحمام روی پوس
روغن هسته خرما Nlife 
حاوی بسیاری از ویتامین ها از جمله :A,B,C,D,E,K,B1,B2,B5,B6,B9,B12 و دیگر ویتامین ها ، املاح و مواد معدنی همچون : آهن ، کلسیم ، منیزیم ، روی ، پتاسیم ، فسفر ، منگنز و همچنین دارای اسید های چرب مفید می باشد و اصلی ترین ویژگی این روغن جذب سریع آن در پوست بوده و به همین دلیل به سرعت مواد مغذی و ویتامین های آن جذب پوست و سلولهای پوستی می گردد و تاثیر گذاری آن در مدت زمان کوتاه قابل مشاهده و مطلوب خواهد بود .از این روغن برای برای جوانسازی ، شفافیت
خواص روغن آرگان:30 فایده روغن آرگان برای پوست، مو، ناخن و سلامتی
روغن آرگان داخل یک میوه‌ی کوچک، با مغزی کوچک است و به حدی مغذی است که بزها برای خوردن آن از درخت بالا می روند! بومیان جنگل آرگان در مراکش برای نسل‌ها، روغن ارزشمند این مغزها را استخراج کرده‌اند، و از آن به عنوان یک مکمل غذایی، برای التیام زخم و تسکین راش پوستی و تغذیه‌ی پوست و مو، استفاده کرده‌اند. این درختان که به آرامی رشد می‌کنند به قدری مورد تکریم هستند که در سال 1998 جنگل آ
انواع روغن های گیاهی و خواص آن ها 
روغن نارگیل : روغن نارگیل روغن نارگیل برای تسکین درد , بواسیر و زانو موثر است و بهترین روغن در صنعت صابون و شامپو است . همچنین خوردن و مالش روغن نارگیل بر روی بدن برای تقویت ماهیچه‌ها و پوست سر مفید است .روغن بادام‌زمینی به نام روغن زیتون , یکی از سبک‌ترین روغن با کیفیت است و حدود ۸۰ / ۹۷ % پروتئین دارد . این روغن خالص و خالص با روغن زیتون برای مصارف غذایی و دارویی است . استفاده از این روغن قبل از استحمام روی پوس
پادکست گوش میدادیم وقتی پادکست گوش دادن مد نبود  :))
یه پادکست نسبتا قدیمی خوب برای من رادیو روغن حبه انگور بود... این روزها دارم مجددا گوش میدم بهش
گفتم شاید شما هم دوست داشته باشین دوباره بشنویدش.
از اینجا گوش کنین... اسکرول کنین برین پایین از اولین پادکستهاش شروع کنین.
https://soundcloud.com/tehranpodcast
پایگاه انگور
ایران یکی از تولید کننده های اصلی انگور در جهان است. در ایران انواع انگور سیاه، قرمز، سفید، کوچک و بزرگ پرورش داده می شود. شاید تا حالا درباره انگور خیلی شنیده باشید. اما همیشه چیزهایی هست که از قلم می افتند.
در وبسایت رسمی دوشو، همه چیز را درباره انگور و مشتقات آن خواهید فهمید.
خواص و فواید میوه ی انگور
انگور دارای ویتامین های B2، B1، B3، B5، B6، B9، E، C و K است. همچنین مواد معدنی کلسیم، آهن، منیزیم، منگنز، فسفر، پتاسیم، سدیم و روی در ا
روغن هسته خرما Nlife 
حاوی بسیاری از ویتامین ها از جمله :A,B,C,D,E,K,B1,B2,B5,B6,B9,B12 و دیگر ویتامین ها ، املاح و مواد معدنی همچون : آهن ، کلسیم ، منیزیم ، روی ، پتاسیم ، فسفر ، منگنز و همچنین دارای اسید های چرب مفید می باشد و اصلی ترین ویژگی این روغن جذب سریع آن در پوست بوده و به همین دلیل به سرعت مواد مغذی و ویتامین های آن جذب پوست و سلولهای پوستی می گردد و تاثیر گذاری آن در مدت زمان کوتاه قابل مشاهده و مطلوب خواهد بود .از این روغن برای برای جوانسازی ، شفافیت
برگ انگور
برگ انگور بخشی از ویتامین های مورد نیاز بدنتان را فراهم می کند. ویتامین های A,K که در چربی حل می شوند در آن وجود دارند. ویتامین A به سلول ها کمک می کند به شکلی مناسب و بدون خطا توسعه یابند. استخوان ها، پوست، سیستم هاضمه و سیستم بینایی همگی برای عملکردشان به ویتامین A نیاز دارند. ویتامین K لختگی خون را کنترل می کند. دریافت میزان مناسب از این ویتامین به شما اجازه می دهد که وقتی زخم می شوید و خونریزی می کنید، لخته ی خون تشکیل شود و جلوی خونری
 خواص چشمگیر نارگیل
 
نارگیل میوه نخل نارگیل (Cocos nucifera) است.
برای آب ، شیر ، روغن و گوشت خوشمزه آن استفاده می شود.
نارگیل ها بیش از 4500 سال است که در مناطق گرمسیری رشد کرده اند اما اخیراً به دلیل طعم ، کاربردهای آشپزی و مزایای بالقوه سلامتی آنها محبوبیت زیادی پیدا کرده است (1).
در اینجا 5 مزایای سلامتی و تغذیه ای نارگیل ذکر شده است.
انواع محصولات نارگیلگوشت سفید خام داخل یک نارگیل به آن هسته گفته می شود. دارای بافتی محکم و عطر و طعم خوشمزه و کمی شیر
 
خواص روغن آرگان:۳۰ فایده روغن آرگان برای پوست، مو، ناخن و سلامتی
روغن آرگان داخل یک میوه‌ی کوچک، با مغزی کوچک است و به حدی مغذی است که بزها برای خوردن آن از درخت بالا می روند! بومیان جنگل آرگان در مراکش برای نسل‌ها، روغن ارزشمند این مغزها را استخراج کرده‌اند، و از آن به عنوان یک مکمل غذایی، برای التیام زخم و تسکین راش پوستی و تغذیه‌ی پوست و مو، استفاده کرده‌اند. این درختان که به آرامی رشد می‌کنند به قدری مورد تکریم هستند که در سال ۱۹۹۸ ج
با گسترش فناوری ها نوین عمل های زیبای به منظور حجم دادن و زیباتر کردن قسمت های مختلف بدن مرسوم شده است اما شاید برای شما جالب باشد که در خصوص خواص شگفت انگیز روغن خراطین بیشتر بدانید. روغن خراطین که در طب سنتی برخی به آن روغن کِرم سرخ هم می‌گویند، از نوعی کِرم به نام «ایزینیا فتیدا» استخراج می‌شود. پرورش این کِرم برای روغن‌کشی یا سایر مصارف داروسازی، بهداشتی یا استفاده برای غذای ماهی و دام، بسیار ساده است. 

ادامه مطلب
بهترین روغن طبیعی برای پوست و مو
مقایسه روغن های گیاهی آرگان ، کاملیا ، خراطین و روغن هسته خرما
بر اساس وجود ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز پوست و مو
روغن ویژه و فوق العاده هسته خرما
روغن اثربخش و تأثیر گذار پوست و مو
خرید آنلاین در Nlife.ir
 آیا به پاک کننده آرایش نیاز دارید که به سلامتی پوستتان نیز کمک کند؟ آیا تا به حال روغن بادام را در نظر گرفته اید؟ همان طور که می دانید این روغن شگفت انگیز، فواید بسیاری برای سلامتی پوست و مو دارد. معمولا روغن بادام در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست استفاده می شود، چرا که به تقویت پوست در بسیاری جهات کمک می کند.
این روغن یک آنتی اکسیدان فوق العاده است که آثار مخرب آفتاب را ترمیم کرده و اثرات پیری پوست را کم می کند. این ها تنها تعداد محدودی
روغن ماساژ روغنی است که برای ماساژ بدن مناسب است.
ماساژ انواع مختلفی دارد و به دلایل مختلف انجام می دهند.
روغن های مختلفی وجود دارد که برای انواع ماساژها مناسب هستند.
در این مقاله به نحوه استفاده از روغن های حامل و بعضی از روغن های اسانسی برای ماساژ اشاره می کنیم.
ماساژ ارزش درمانی فوق العاده ای دارد.
برای بهره مند شدن از بهترین خواص آن، باید مناسب ترین روغن را انتخاب کنید.
رایج ترین روغن هایی که برای ماساژ مورد مصرف قرار می گیرند، روغن زیتون
روزی یکی از دوستان بهلول گفت: ای بهلول! من اگر انگور بخورم، آیا حرام است؟ بهلول گفت: نه! پرسید: اگر بعد از خوردن انگور در زیر آفتاب دراز بکشم، آیا حرام است؟ بهلول گفت: نه! پرسید: پس چگونه است که اگر انگور را در خمره ای بگذاریم و آن را زیر نور آفتاب قرار دهیم و بعد از مدتی آن را بنوشیم حرام می شود؟….
ادامه در لینک زیر:
کلیک کنید
خواص روغن سیاه دانه 
خواص سیاه دانه برای لاغری به دلیل ترکیبات موجود در آن است که به عنوان چربی سوز عمل می کنند. سیاه دانه در تقویت دستگاه گوارش نیز موثر بوده و از بیماری های مربوط به گوارش جلوگیری می کند. در این مطلب به چند روش موثر برای لاغری با سیاه دانه می پردازیم. در طب سنتی به روش های لاغری با سیاه دانه تاکید شده و با به کارگیری آن می توان در مدت کم مقدار قابل قبولی وزن را کاهش داد.
سیاه دانه و عسل
برای بهره بردن از خواص سیاه دانه برای لاغ
 
آیا براستی شنیده ها و گفته ها در مورد خواص شگفت انگیز روغن خراطین واقعیت دارد؟
آیا روغن خراطین اصل و مرغوب همانطور که از سوی بسیاری از افراد عنوان می شود، خواص اعجاز گونه ای  در بزرگ تر کردن اندام های مختلف بدن دارد؟
آیا می توان با استفاده از روغن خراطین باکیفیت، به نتایج دلخواه مانند بزرگ تر کردن گونه و لب ها، سینه و باسن و یا افزایش طول و قطر آلت تناسلی مردان دست یافت؟
در این مقاله قصد داریم در مورد خواص مختلف روغن خراطین صحبت کنیم و به تم
خواص های درمانی  روغن مار خالص:
خواص روغن مار بر روی موی سر
از روغن مار می توانید برای درمان ریزش مو سر استفاده کنید که باعث تقویت پیاز مو می گردد .
علاوه بر آن شما می توانید از روغن آرگان برای تقویت پیاز مو استفاده کنید .
تثویت کننده مژه و ابرو با روغن مار خالص
اگر مژه های کم پشت دارید و یا به طور دایم دچار ریزش مزه هستید از این روغن استفاده کنید .
خانم های که از کم پشت بودن ابرو های خود ناراحت هستید هر شب با این روغن فوق العاده ابرو ها
و مژه های
تاثیر مصرف انگور در سرماخوردگی به همراه خواص این میوه
انگور در سرماخوردگی
،خوردن انگور در سرماخوردگی،مصرف انگور در سرماخوردگی،تاثیر انگور در
سرماخوردگی،خواص انگور در سرماخوردگی،خوردن انگور برای سرماخوردگی
در این مطلب از سایت جسارت به انگور در سرماخوردگی می پردازیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.
خواص انگور در سرماخوردگی
انگور
یکی از میوه های شیرین و بسیار مقوی در میان میوه های دیگر است که دارای
رنگ و اندازه
روغن آرگان چیست ؟
این روغن برای نخستین بار در کشور مراکش استفاده می شده و هم چنان هم کاربردها و خواص آن مورد استفاده افراد زیادی اسـت، بومیان کشور مراکش همسایه جنوبی ایتالیا، از روغن آرگان بعنوان یک مکمل غذایی، التیام زخم و تسکین راش پوستی و تغذیه‌ی پوست و مو، استفاده میکردند.
این درختان کـه بـه آرامی رشد میکنند بـه قدری مورد تکریم هستند کـه درسال ۱۹۹۸ جنگل آرگان توسط یونسکو بعنوان یکی از ذخایر بیوسفر «زیست‌کره» بـه رسمیت شناخته شد. روغن
تاثیر مصرف انگور در سرماخوردگی به همراه خواص این میوه
انگور در سرماخوردگی
،خوردن انگور در سرماخوردگی،مصرف انگور در سرماخوردگی،تاثیر انگور در
سرماخوردگی،خواص انگور در سرماخوردگی،خوردن انگور برای سرماخوردگی
در این مطلب از سایت جسارت به انگور در سرماخوردگی می پردازیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.
خواص انگور در سرماخوردگی
انگور
یکی از میوه های شیرین و بسیار مقوی در میان میوه های دیگر است که دارای
رنگ و اندازه
روغن آرگان چیست؟
روغن آرگان برای اهداف آشپزی و همچنین لوازم آرایشی استفاده می شود و اغلب به کاسکوس (بلغور عربی)، سالاد و سایر سس ها اضافه می شود. گوشت میوه آرگان نیز می تواند به صورت خمیر درآید و بر روی دسرها و نان، شبیه به کره بادام زمینی استفاده شود. این روغن را می توان به طور مستقیم برای بیماری های خاصی روی پوست استفاده کرد، یا با سایر کرم ها، پمادها یا روغن های حامل مخلوط کرد. بسیاری از مردم نیز از روغن به طور مستقیم بر روی موهای خود است
اطلاعاتی در مورد روغن آرگان
روغن آرگان برای اهداف آشپزی و همچنین لوازم آرایشی استفاده می شود و اغلب به کاسکوس (بلغور عربی)، سالاد و سایر سس ها اضافه می شود. گوشت میوه آرگان نیز می تواند به صورت خمیر درآید و بر روی دسرها و نان، شبیه به کره بادام زمینی استفاده شود. این روغن را می توان به طور مستقیم برای بیماری های خاصی روی پوست استفاده کرد، یا با سایر کرم ها، پمادها یا روغن های حامل مخلوط کرد. بسیاری از مردم نیز از روغن به طور مستقیم بر روی موه
 
توضیحات فایل
کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت استخراج روغن در ۱۲۱ اسلاید قابل ویرایش به زبان فارسی و لاتین همراه با اشکال و تصاویر در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت استخراج روغن،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۲
۱۹۹۸: تولید سالیانه ۱۷ نوع چربی و روغن (شامل ۴ نوع چربی حیوانی و ۱۳ نوع روغن گیاهی) بیش از ۱۰۰
خواص ارده و خرما شامل برطرف کردن بیماری‌های ناشی از غلبه سردی بر بدن، رفع بی‌حسی، کرختی و خستگی، پیشگیری و درمان کم خونی، تقویت استخوان‌ها، کاهش کلسترول بد خون، تقویت حافظه، افزایش قدرت یادگیری، تقویت نیروی جنسی و قوای جسمانی می‌شود.
 
 
 
 
 یکی از بهترین صبحانه‌های روز‌های سرد سال، خوردن ارده و شیره خرما است. ارده و شیره خرما میزان بالایی از گرما و انرژی را به سلول‌های بدن می‌رساند و ضمن داشتن احساس سیری، انرژی و مواد غذایی مورد نیاز
فیزیک هسته‌ای برای همه -> بمب اتمی  << تاریخچه بمب اتمی  بمب هیدروژنی >>   [+] فیزیک هسته‌ای برای همهواژگان فیزیک هسته‌ایانرژی هسته‌ایضرورت انرژی هسته‌ایاستفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ایانرژِی فوزیون هسته‌ایانواع راکتورهای هسته‌ایبرق هسته‌ایبمب هسته‌ایزباله‌ هسته‌ایدفع زباله‌های هسته‌ایسالیابی هسته‌ایفن‌آوری هسته‌ایضرورت دستیابی به فناوری هسته‌ایپزشکی هسته‌ایپزشکی هسته‌ای و رادیو داروهاواکنشهای هسته‌ایمواد مو
روغن آرگان روغنی است که از هسته میوه درخت ارقان به دست می‌آید و مصرف غذایی و دارویی دارد. درخت ارقان بوم‌زاد ناحیه سوس در مراکش است. در گذشته به آن زیت‌الهرجان می‌گفتند و اکنون به نام روغن آرگان مشهور است.
 
روش تهیه روغن ارگان چگونه است؟
میوهٔ درخت آرگان کوچک و مدور، بیضی یا مخروطی است. در میوهٔ تازه پوست ضخیمی سطح گوشته را پوشش می‌دهد. اطراف مغز را یک پوست سخت پوشانده که حدود ۲۵ درصد از وزن میوهٔ تازه را تشکیل می‌دهد. هسته معمولاً حاوی ی
: ایا روغن خراطین واقعیت دارد، تاثیر روغن خراطین، خرید خراطین، خرید روغن خراطین، خرید روغن خراطین از داروخانه، خرید روغن خراطین از عطاری، خرید روغن خراطین اصل، خرید روغن خراطین تارگت، خرید روغن خراطین تقدیس، خواص روغن خراطین، رنگ روغن خراطین اصل، رنگ وشکل روغن خراطین اصل، روش استفاده از روغن خراطین، روش استفاده روغن خراطین، روغن خراطین، روغن خراطین آرترینا، روغن خراطین اصل، روغن خراطین اصل تارگت، روغن خراطین اصل چگونه است، روغن خراطین
خواص انبه برای پوست آنقدر شهرت یافته است که در تمام دنیا از برای این هدف از آن استفاده می شود. انبه فواید بسیار زیادی مانند مبارزه با جوش و آکنه، مبارزه پیری زودرس و کاهش لکه های تیره برای پوست دارد. این میوه منبع فوق العاده ای از ویتامین ها و مواد معدنی است و نقش مهمی در تولید کلاژن برای استحکام پوست دارد.
شما می توانید از خمیر، عصاره، روغن و حتی پوست انبه برای محافظت، احیا و صاف کردن پوست استفاده کنید. البته در اکثر موارد از عصاره و روغن انبه
گیاه دارویی آقطی گیاهی است که میوه های آن سیاه رنگ و شبیه به دانه های انگور. از گذشته تا کنون خواص گیاه آقطی مورد توجه مردم، حکیمان و پزشکان بوده است. این گیاه دارای طبع سرد و خشگ می باشد.  از جمله اطباعاتی که می توان راجع به این گیاه به آن اشاره کرد این است که به علت دارا بودن گل های زیبا از آن به عنوان گیاه زینتی هم استفاده می شده است.
از جمله خواص این گیاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
دارای خاصیت معرق است.
رقیق و صاف کننده خون می باشد.
این گی
هیچوقت تا سخنان آب انگور گاز دار تمام نشده رهایش نکنید، بغضش می شکند و اشک های جاریش دامن کتاب های آنتونی هوروویتس را می گیرد و از آن روز شرلوک هلمز و موریاتی از خشم و نفرت بنفش چهره می شوند و شب ها روی میز آشپزخانه لم می دهند و بطری های آب انگور را پشت سر هم سر می کشند، احتمالا به دختری فکر می کنند که دل آب انگور گازدار را شکسته است. آه آب انگور عزیز، گوریل انگوری را شادمان کردی و برای مردمان بی شراب، فرصتی در اینستا فراهم آوردی تا با می قرمز در
روغن زیتون خواص بسیاری دارد و یکی از مفیدترین روغن‌ها در رژیم غذایی
به شمار می‌رود. در این مقاله سعی بر تشریح ۱۱ مورد از مزایای روغن زیتون
که توسط تحقیقات علمی‌ به اثبات رسیده است شده است.

۱-روغن زیتون سرشار از چربی‌های اشباع شده سالم
روغن زیتون طبیعی استخراج شده از زیتون، میوه روغنی درخت زیتون است که دارای اسیدهای چرب امگا ۶ و امگا ۳ می‌باشد.
اسید چرب غالب (۷۳٪) در این روغن با نام Oleic acid شناخته می‌شود که
بسیار سالم است. اسید اولئیک موجود
روش‌های کشت انگور
با توجه به سهولت پرورش و کشت انگور و نیز سازگاری بالا با شرایط اقلیمی مختلف، کاشت این میوه در ایران رواج فروانی دارد.
نکته مهم در پرورش و کشت انگور وجود فضای لازم برای رشد و نمو شاخ و برگ درخت است؛ به طوری که چنانچه چنین فضایی امکان‌پذیر باشد، می‌توان کاشت انگور را در باغچه منزل از طریق یکی از روش‌های کشت انگور انجام داد. تکثیر و کشت انگور به طرق مختلفی میسر بوده که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.
ادامه مطلب
در اصول تغذیه اینکه ما از روغن خوراکی سالمی استفاده کنیم، بسیار مهم است.
  
روغن هسته انار روغن طبیعی قوی و  معطری است که از طریق پِرِس سرد دانه‌های میوه انار به‌دست می‌آید. هسته و  میوه انار به دلیل برخورداری از آنتی‌اکسیدان، ویتامین C، ویتامین A و مواد  معدنی فراوان برای سلامت پوست، درمان دیابت و سلامت قلب بسیار مناسب است.  به کلام ساده خواص روغن هسته انار بسیار زیاد است.
به گزارش مجله پیام دلتا؛  خواص روغن هسته انار از وجود مقادیر بالای
 
 
روغن زیتون
 
 
      
 
 
 
 
روغن زیتون برای سلامت قلب، پوست، مو و رگ‌ های شما خیلی مفید است. اگر در قسمتی از بدنتان خون لخته شده است، آن را با روغن زیتون ماساژ دهید تا به زودی بهبود یابد.
همچنین، روغن زیتون مملو از پلی‌فنل‌های محافظ قلب است که کلسترول را پایین می‌آورند. این روغن ضد التهاب است و اسیدهای چرب تک اشباع نشده‌ای دارد که بی‌ضررند و سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهند.
در نتیجه، مصرف روغن زیتون باعث کاهش وزن می‌شود. روغن زیتون اس
حسینعلی پورافضلی: غوره همان انگور نارس است که در روایات
ما از آن به عنوان یکی از میوه های بهشتی یاد شده است. فواید انگور بی
شمار است و تأثیرات روانی خارق العاده ای دارد و ضد افسردگی است .
















به گزارش افکارنیوز، این میوه، در زدودن غم و اندوه و رفع استرس
و اضطراب ، موثر است و از آن فرآورده های غذایی مختلفی به دست می آید که
شامل : کشمش ، ش
از خواص برگه زردآلو در طب سنتی هرچه بگوییم کم گفته ایم و در طب قدیم ایرانی به مصرف این خوراکی خوشمزه و لذیذ بسیار سفارش شده است. از برگه زردآلو می توان برای از بین بردن بوی بد دهان و کاهش التهاب معده استفاده کرد. برگه زردآلو را هم به عنوان خوراکی، مصرف می کنند و هم برگه ها را با آب جوشانده و خیس کرده و سپس میل می کنند. طبع زردآلو در نظر طب سنتی ایرانی سرد و تر شناخته شده است و زردآلو دارای خواص داروئی فراوانی است که در زیر به چند مورد آن اشاره خوا
#روغن_مار_هندی  قیمت  95000    تومان

رنگ این روغن بعلت خلوص بسیار بالا  قرمز می باشد
بر خلاف روغنهای رایج داخل بازار که بخاطر سود بیشتر با روغنهای دیگر ترکیب شده اند و نارنجی و  کدر می باشند
خواص های درمانی جهت خرید روغن مار خالص:

ادامه مطلب
روغن آرگان و تمامی خاصیت های مفید روغن آرگان روغن آرگان
همه ما میدانیم که زیبایی و نشاط ظاهری تاثیر مستقیمی در ایجاد و حفظ روابط ما دارد پس اگر به دنبال ظاهری جوان تر و شاداب تر هستید روغن آرگان را بشناسید و مورد استفاده قرار دهید.
روغن آرگان را میتوان روغن جوان کننده دانست .
 این روغن با خواص فوق العاده خود مصارف گوناگونی دارد روغن آرگان از هسته میوه درختی با همین نام که بومی کشور مراکش می‌باشد تهیه می‌گردد و این خود مزید و علت گران بودن
روغن آرگان و تمامی خاصیت های مفید روغن آرگان روغن آرگان
همه ما میدانیم که زیبایی و نشاط ظاهری تاثیر مستقیمی در ایجاد و حفظ روابط ما دارد پس اگر به دنبال ظاهری جوان تر و شاداب تر هستید روغن آرگان را بشناسید و مورد استفاده قرار دهید.
روغن آرگان را میتوان روغن جوان کننده دانست .
 این روغن با خواص فوق العاده خود مصارف گوناگونی دارد روغن آرگان از هسته میوه درختی با همین نام که بومی کشور مراکش می‌باشد تهیه می‌گردد و این خود مزید و علت گران بودن
هیچوقت تا سخنان آب انگور گاز دار تمام نشده رهایش نکنید، بغضش می شکند و اشک های جاریش دامن کتاب های آنتونی هوروویتس را می گیرد و از آن روز شرلوک هلمز و موریاتی از خشم و نفرت بنفش چهره می شوند و شب ها روی میز آشپزخانه لم می دهند و بطری های آب انگور را پشت سر هم سر می کشند، احتمالا به دختری فکر می کنند که دل آب انگور گازدار را شکسته است. آه آب انگور عزیز، گوریل انگوری را شادمان کردی و برای مردمان بی شراب، فرصتی در اینستا فراهم آوردی تا با می قرمز در
و مثل همیشه، دو نفر دوست بودند. دو دختر با مقنعه و کوله پشتی و تشکیلات. خستگیِ یک روز طاقت فرسا در دانشگاه را با دو ظرف سیب زمینی با سس مخصوص از تن به در می کردند.  پشت یکی از میزهای کوچک فودکورت نشسته بودند و به یک موضوع فوق العاده بی مزه از ته دل می خندیدند. یکی شان درحالی که خودش را با برگه ی منو باد می زد، پرسید:
-ینی هیچ وقت از همدیگه خسته نمی شین؟!
دومی که هنوز لبخند به لب داشت سرش را محکم بالا انداخت و گفت:
-نچ. محال ممکنه. همیشه برام هیجان انگی
روغن آرگان و تمامی خاصیت های مفید روغن آرگان روغن آرگان
همه ما میدانیم که زیبایی و نشاط ظاهری تاثیر مستقیمی در ایجاد و حفظ روابط ما دارد پس اگر به دنبال ظاهری جوان تر و شاداب تر هستید روغن آرگان را بشناسید و مورد استفاده قرار دهید.
روغن آرگان را میتوان روغن جوان کننده دانست .
 این روغن با خواص فوق العاده خود مصارف گوناگونی دارد روغن آرگان از هسته میوه درختی با همین نام که بومی کشور مراکش می‌باشد تهیه می‌گردد و این خود مزید و علت گران بودن
روغن آرگان و تمامی خاصیت های مفید روغن آرگان روغن آرگان
همه ما میدانیم که زیبایی و نشاط ظاهری تاثیر مستقیمی در ایجاد و حفظ روابط ما دارد پس اگر به دنبال ظاهری جوان تر و شاداب تر هستید روغن آرگان را بشناسید و مورد استفاده قرار دهید.
روغن آرگان را میتوان روغن جوان کننده دانست .
 این روغن با خواص فوق العاده خود مصارف گوناگونی دارد روغن آرگان از هسته میوه درختی با همین نام که بومی کشور مراکش می‌باشد تهیه می‌گردد و این خود مزید و علت گران بودن
تقریبا دو یا سه سالی است که ایرانی‌ها نام روغن درخت چای به گوششان خورده و هر روز هم سایت‌ها و منابعی که در آن به فواید روغن درخت چای برای پوست و مو اشاره می‌کنند بیشتر برمی‌خوریم و حتی پزشکان هم آن را توصیه می‌کنند.
 اما آیا واقعاً روغن درخت چای خواص فوق‌العاده‌ای که برایش ذکر می‌شود را دارد؟ آیا تحقیقات علمی قابل استنادتأثیرگذاری روغن درخت چای برای بهبود جوش‌های صورت به اثبات رسانده است؟ در این متن با استناد به مقالات علمی دارای اعتب
۴ خوراک چرب که باید در برنامه غذایی خود بگنجانید
هسته انگور
این خوراکی می تواند بدن شما را در مقابل بسیاری از بیماری ها محافظت کند. میزان زیاد ویتامین E و همچنین آنتی اسیدان های این خوراکی بدن انسان را بیمه کامل می کنند.
گردو
گردو منبعی سرشار از امگا – ۳ است و می تواند برای دستگاه های عروقی و همچنین قلب شما بسیار مفید باشد. البته بهتر است از این خوراکی به صورت خام استفاده کنید.
نارگیل
این میوه بسیار خوشمزه بوده و می تواند از بسیاری از بیماری ها
 
روغن ها در لوازم آرایشی
نخستین شیرین کننده ها در تاریخ مواد آرایشی ، چربی های حیوانی و روغن های گیاهی بودند که به طور طبیعی اتفاق می افتاد. این کارها باعث تسکین دهنده و صاف کننده پوست و اثرات نظافت روی موهای سر و ریش می شود. در اکثر موارد ، مشکلات بو بو علاقه روغنهای حاصل از ماهی را محدود می کرد. با افزایش روز افزون کاربران و درک روز افزون فن آوری این مواد ، کوتاه آمدن چربی ها و روغن های طبیعی به چند روش بر طرف شد: (الف) افزایش ثبات از طریق استفا
❌برای عملکرد بهتر ترمز اتومبیلهیچگاه چند مارک مختلف روغن ترمز را با هم ترکیب نکنید. از ریختن روغن های هیدرولیک و روغن موتور یا هر ماده ی دیگری در سیستم اجتناب کنید زیرا به سرعت به سیستم ترمز آسیب زده و به خاطر نداشتن خواص روغن ترمز، عملکرد خوب سیستم ترمز را با اشکال روبرو می نماید.همیشه سعی کنید از روغن ترمز تازه و نو برای پر کردن روغن ترمز استفاده کنید و سعی کنید به مقدار مورد نیاز و در قوطی هایی با حجم کم خریداری کنید زیرا روغن ترمزی که برا
روغن آرگان داخل یک میوه‌ی کوچک، با مغزی کوچک است و به حدی مغذی است که بزها برای خوردن آن از درخت بالا می روند! بومیان جنگل آرگان در مراکش برای نسل‌ها، روغن ارزشمند این مغزها را استخراج کرده‌اند، و از آن به عنوان یک مکمل غذایی، برای التیام زخم و تسکین راش پوستی و تغذیه‌ی پوست و مو، استفاده کرده‌اند. این درختان که به آرامی رشد می‌کنند به قدری مورد تکریم هستند که در سال ۱۹۹۸ جنگل آرگان توسط یونسکو به عنوان یکی از ذخایر بیوسفر (زیست‌کره) به رس
خرید اینترنتی قرص سیالیس
خرید قرص سیالیس اصل
سیالیس اصل
سیالیس مشکی
عوارض سیالیس
قرص سیالیس اسپانیایی
قرص سیالیس ایرانی
قرص سیالیس در داروخانه
قرص سیالیس چیست
قیمت سیالیس
قیمت سیالیس در داروخانه
قیمت قرص سیالیس
قیمت قرص سیالیس ایرانی
قیمت قرص سیالیس در داروخانه ها
بهترین قرص چاق کننده
داروی گیاهی چاق کننده
عوارض قرص های چاقی
قرص های چاق کننده
قرص های چاقی صورت
قرص پری اکتین
قرص چاق کننده بدون عوارض
قرص چاقی
قرص چاقی از داروخانه
قرص چاقی
پاورپوینت در مورد انرژی هسته ای
پاورپوینت در مورد انرژی هسته ای در 44 اسلاید.هسته از پروتون و نوترون تشکیل شده است. اگر بتوانیم هسته را به طریقی به دو تکه تقسیم کنیم، تکه ها در اثر نیروی دافعه الکتریکی خیلی سریع از هم فاصله گرفته و انرژی جنبشی فوق العاده ای پیدا می کنند.
روغن آرگان و تمامی خاصیت های مفید روغن آرگان روغن آرگان
همه ما میدانیم که زیبایی و نشاط ظاهری تاثیر مستقیمی در ایجاد و حفظ روابط ما دارد پس اگر به دنبال ظاهری جوان تر و شاداب تر هستید روغن آرگان را بشناسید و مورد استفاده قرار دهید.
روغن آرگان را میتوان روغن جوان کننده دانست .
 این روغن با خواص فوق العاده خود مصارف گوناگونی دارد روغن آرگان از هسته میوه درختی با همین نام که بومی کشور مراکش می‌باشد تهیه می‌گردد و این خود مزید و علت گران بودن
روغن آرگان و تمامی خاصیت های مفید روغن آرگان روغن آرگان
همه ما میدانیم که زیبایی و نشاط ظاهری تاثیر مستقیمی در ایجاد و حفظ روابط ما دارد پس اگر به دنبال ظاهری جوان تر و شاداب تر هستید روغن آرگان را بشناسید و مورد استفاده قرار دهید.
روغن آرگان را میتوان روغن جوان کننده دانست .
 این روغن با خواص فوق العاده خود مصارف گوناگونی دارد روغن آرگان از هسته میوه درختی با همین نام که بومی کشور مراکش می‌باشد تهیه می‌گردد و این خود مزید و علت گران بودن
مدت‌ها است که نقل قولی در مورد خواص رازیانه از یک پزشک طب سنتی من را درگیر کرده است. او می‌گوید که رازیانه خواص سلامتی فراوانی دارد و هر کس می‌تواند از آن برای جبران کمبود مواد مغذی بدن خود استفاده کند. اگر این حرف از یک پزشک گفته نشده بود هیچ وقت باور نمی‌کردم که رازیانه تا این حد می‌تواند مفید باشد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در جیمیتو مقاله‌ای در مورد خواص رازیانه و عرق رازیانه، روغن رازیانه و همچنین دم‌نوش برای روشن شدن واقعیت‌ها در م
روغن آرگان و تمامی خاصیت های مفید روغن آرگان روغن آرگان
همه ما میدانیم که زیبایی و نشاط ظاهری تاثیر مستقیمی در ایجاد و حفظ روابط ما دارد پس اگر به دنبال ظاهری جوان تر و شاداب تر هستید روغن آرگان را بشناسید و مورد استفاده قرار دهید.
روغن آرگان را میتوان روغن جوان کننده دانست .
 این روغن با خواص فوق العاده خود مصارف گوناگونی دارد روغن آرگان از هسته میوه درختی با همین نام که بومی کشور مراکش می‌باشد تهیه می‌گردد و این خود مزید و علت گران بودن
روغن آرگان و تمامی خاصیت های مفید روغن آرگان روغن آرگان
همه ما میدانیم که زیبایی و نشاط ظاهری تاثیر مستقیمی در ایجاد و حفظ روابط ما دارد پس اگر به دنبال ظاهری جوان تر و شاداب تر هستید روغن آرگان را بشناسید و مورد استفاده قرار دهید.روغن آرگان را میتوان روغن جوان کننده دانست .
 این روغن با خواص فوق العاده خود مصارف گوناگونی دارد روغن آرگان از هسته میوه درختی با همین نام که بومی کشور مراکش می‌باشد تهیه می‌گردد و این خود مزید و علت گران بودن
خواص تخمه های هندوانه و فواید فوق العاده آن برای سلامت و زیبایی
این ها تخمه هایی هستند که در میوه هندوانه یافت می شوند. کالری کم و مواد مغذی بالا دارند و سمی نیستند و مزایای زیادی ارائه می دهند. بعضی از آنها شامل تقویت سلامت قلب و ایمنی بدن و کنترل قند خون می باشد ؛ دانه ها غنی از مواد مغذی مانند پتاسیم، مس، سلنیوم و روی - هستند که ممکن است در رژیم غذایی شما کم نباشد.
شما می توانید خود تخمه های هندوانه ،یا پودر شده آنها را مصرف کنید آنچه باع
روغن آرگان و تمامی خاصیت های مفید روغن آرگان روغن آرگان
همه ما میدانیم که زیبایی و نشاط ظاهری تاثیر مستقیمی در ایجاد و حفظ روابط ما دارد پس اگر به دنبال ظاهری جوان تر و شاداب تر هستید روغن آرگان را بشناسید و مورد استفاده قرار دهید.
روغن آرگان را میتوان روغن جوان کننده دانست .
 این روغن با خواص فوق العاده خود مصارف گوناگونی دارد روغن آرگان از هسته میوه درختی با همین نام که بومی کشور مراکش می‌باشد تهیه می‌گردد و این خود مزید و علت گران بودن
نخود یکی از پرخاصیت ترین حبوبات می باشد که در طب سنتی به مصرف آن تاکید شده است. آب نخود بهترین ماده غذایی در فصول سرد سال می باشد زیرا نخود طبع گرمی دارد.برای درمان نازایی مصرف روزانه آب نخود همراه عسل بسیار توصیه شده است.همچنین آب نخود ملین است و از یبوست جلوگیری می کند.همچنین تحقیقات نشان می دهد آب نخود موجب رفع عفونت ریه و کاهش تورم لثه ها می شود.در این مطلب در نیک صالحی به خواص آب نخود پرداخته ایم.

ادامه مطلب
روغن آرگان و تمامی خاصیت های مفید روغن آرگان روغن آرگان
همه ما میدانیم که زیبایی و نشاط ظاهری تاثیر مستقیمی در ایجاد و حفظ روابط ما دارد پس اگر به دنبال ظاهری جوان تر و شاداب تر هستید روغن آرگان را بشناسید و مورد استفاده قرار دهید.
روغن آرگان را میتوان روغن جوان کننده دانست .
 این روغن با خواص فوق العاده خود مصارف گوناگونی دارد روغن آرگان از هسته میوه درختی با همین نام که بومی کشور مراکش می‌باشد تهیه می‌گردد و این خود مزید و علت گران بودن
روغن آرگان و تمامی خاصیت های مفید روغن آرگان روغن آرگان
همه ما میدانیم که زیبایی و نشاط ظاهری تاثیر مستقیمی در ایجاد و حفظ روابط ما دارد پس اگر به دنبال ظاهری جوان تر و شاداب تر هستید روغن آرگان را بشناسید و مورد استفاده قرار دهید.
روغن آرگان را میتوان روغن جوان کننده دانست .
 این روغن با خواص فوق العاده خود مصارف گوناگونی دارد روغن آرگان از هسته میوه درختی با همین نام که بومی کشور مراکش می‌باشد تهیه می‌گردد و این خود مزید و علت گران بودن
روغن آرگان و تمامی خاصیت های مفید روغن آرگان روغن آرگان
همه ما میدانیم که زیبایی و نشاط ظاهری تاثیر مستقیمی در ایجاد و حفظ روابط ما دارد پس اگر به دنبال ظاهری جوان تر و شاداب تر هستید روغن آرگان را بشناسید و مورد استفاده قرار دهید.
روغن آرگان را میتوان روغن جوان کننده دانست .
 این روغن با خواص فوق العاده خود مصارف گوناگونی دارد روغن آرگان از هسته میوه درختی با همین نام که بومی کشور مراکش می‌باشد تهیه می‌گردد و این خود مزید و علت گران بودن
روغن آرگان و تمامی خاصیت های مفید روغن آرگان روغن آرگان
همه ما میدانیم که زیبایی و نشاط ظاهری تاثیر مستقیمی در ایجاد و حفظ روابط ما دارد پس اگر به دنبال ظاهری جوان تر و شاداب تر هستید روغن آرگان را بشناسید و مورد استفاده قرار دهید.
روغن آرگان را میتوان روغن جوان کننده دانست .
 این روغن با خواص فوق العاده خود مصارف گوناگونی دارد روغن آرگان از هسته میوه درختی با همین نام که بومی کشور مراکش می‌باشد تهیه می‌گردد و این خود مزید و علت گران بودن
روغن آرگان و تمامی خاصیت های مفید روغن آرگان روغن آرگان
همه ما میدانیم که زیبایی و نشاط ظاهری تاثیر مستقیمی در ایجاد و حفظ روابط ما دارد پس اگر به دنبال ظاهری جوان تر و شاداب تر هستید روغن آرگان را بشناسید و مورد استفاده قرار دهید.
روغن آرگان را میتوان روغن جوان کننده دانست .
 این روغن با خواص فوق العاده خود مصارف گوناگونی دارد روغن آرگان از هسته میوه درختی با همین نام که بومی کشور مراکش می‌باشد تهیه می‌گردد و این خود مزید و علت گران بودن
روغن آرگان و تمامی خاصیت های مفید روغن آرگان روغن آرگان
همه ما میدانیم که زیبایی و نشاط ظاهری تاثیر مستقیمی در ایجاد و حفظ روابط ما دارد پس اگر به دنبال ظاهری جوان تر و شاداب تر هستید روغن آرگان را بشناسید و مورد استفاده قرار دهید.
روغن آرگان را میتوان روغن جوان کننده دانست .
 این روغن با خواص فوق العاده خود مصارف گوناگونی دارد روغن آرگان از هسته میوه درختی با همین نام که بومی کشور مراکش می‌باشد تهیه می‌گردد و این خود مزید و علت گران بودن
روغن آرگان و تمامی خاصیت های مفید روغن آرگان روغن آرگان
همه ما میدانیم که زیبایی و نشاط ظاهری تاثیر مستقیمی در ایجاد و حفظ روابط ما دارد پس اگر به دنبال ظاهری جوان تر و شاداب تر هستید روغن آرگان را بشناسید و مورد استفاده قرار دهید.
روغن آرگان را میتوان روغن جوان کننده دانست .
 این روغن با خواص فوق العاده خود مصارف گوناگونی دارد روغن آرگان از هسته میوه درختی با همین نام که بومی کشور مراکش می‌باشد تهیه می‌گردد و این خود مزید و علت گران بودن
روغن آرگان و تمامی خاصیت های مفید روغن آرگان روغن آرگان
همه ما میدانیم که زیبایی و نشاط ظاهری تاثیر مستقیمی در ایجاد و حفظ روابط ما دارد پس اگر به دنبال ظاهری جوان تر و شاداب تر هستید روغن آرگان را بشناسید و مورد استفاده قرار دهید.
روغن آرگان را میتوان روغن جوان کننده دانست .
 این روغن با خواص فوق العاده خود مصارف گوناگونی دارد روغن آرگان از هسته میوه درختی با همین نام که بومی کشور مراکش می‌باشد تهیه می‌گردد و این خود مزید و علت گران بودن
داروگیاهی لقمان حکیم:
استفاده از روغن میخک خواص فوق العاده چشمگیری دارد، از بهبود گردش خون و کاهش التهاب تا کمک به آکنه و افزایش سلامت لثه!
یکی از شناخته شده ترین موارد استفاده از روغن میخک، کاهش دردهای ناشی از مشکلات دندان است. این استفاده به حدی است که حتی تولید کنندگان خمیر دندان هم معتقدند که روغن میخک در کاهش درد دندان و تورم لثه تاثیری شگرف دارد و سعی میکنند از آن در محصولات خود استفاده کنند.

ادامه مطلب
روغن آرگان چیست؟
روغن آرگان یک روغن بسیار نادر و در عین حال عجیب می باشد. این دانه ها از میوه‌ای مغذی در دل جنگل‌ ها مراکش استخراج می‌ شود و دانه های آرگان نام میگیرند .
برای سالیان دراز بومیان جنگل‌های آرگان در مراکش از روغن این دانه گیاهی به عنوان یک مکمل غذایی، درمان زخم‌ ها، نیش حشرات، عفونت‌ های پوستی و… استفاده می‌کردند . در حال حاضر مردم در سرتاسر جهان از این روغن بعنوان یک ماده موثر در مرطوب کردن پوست و مو استفاده می‌نمایند ، این
شاید به نظر عجیب برسد ولی شیره ی انگور ملایر از بهترین و با کیفیت ترین در نوع خودش می باشد.این محصول شیرین و عسلی دارای خواصی است که در طب سنتی دنیا برآن تاکید فراوانی شده است، اگر در این خصوص اطلاعاتی می خواهید سری به کانال طب سنتی و اسلامی استاد خیراندیش در پیام رسان های داخلی و خارجی بزنید.هرچند سایر صاحب نظران و ... مطالبی نیز بیان فرموده اند.
شیره انگور ملایر از انگور های باعات این شهرستان و با روشی یکسان و شیوه ای معمولی تهیه می شود و هیچ ن
زیبایی پوست و مو در همه افراد چه خانم‌ها و چه آقایان به اندازه‌ای اهمیت دارد که امروزه هزینه بسیاری صرف خرید لوازم آرایشی بهداشتی می‌شود تا بتواند سلامت و زیبایی را بازگرداند و به بهترین نحو نگه دارد. خیلی از افراد ترجیح می‌دهند محصولی پیدا کنند که چندکاره باشد و بتواند نیازهای آنها را به صورت یکجا برطرف کند. شاید کمی دور از ذهن به نظر برسد که این محصول با کمترین آسیب، از پس همه کارها بر بیاید، ولی در کمال تعجب باید بگوییم که این‌گونه نیس
روغن گروهی از مایعات است که با آب قاطی نمی‌شوند و به خاطر چگالی پایین خود در آب شناور هستند . اساسا ً، روغن به چربی اشاره دارد که معمولا ً در دمای اتاق ، به جز روغن گیاهی و روغن حیوانی ، مایع است . روغن‌ها ، مانند چربی‌ها ، شامل تری گلیسرید ،مونوگلیسرید  و برخی diglycerides هستند . چون روغن شامل مقدار زیادی چربی اشباع‌نشده است ، در دمای اتاق مایع است . روغن نارگیل انواع مختلفی دارد . آن‌ها می‌توانند صنعتی باشند و یا برای اهداف آشپزی و آشپزی مورد اس
خواص روغن آووکادو برای سلامتی و زیبایی








۰


اشتراک‌گذاری




آووکادو
میوه‌ای غیرمعمولی است. برخلاف اغلب میوه‌ها، آووکادو سرشار از چربی‌های
مفید است و از آن به‌منظور تولید روغن استفاده می‌شود. هرچند روغن آووکادو
به اندازهٔ روغن زیتون شناخته‌شده نیست، اما به همان اندازه خوش‌طعم است. آووکادو به دلیل داشتن آنتی اکسیدان بالا و چربی‌های مفید، دارای خواص زیادی است. در این مقاله به معر
چربی روغن نارگیل برای چه چیزی مناسب است؟
 
 
بررسی اجمالی  :
روغن نارگیل یک چربی فوق العاده سالم است.
سرشار از چندین اسید چرب با زنجیره متوسط ​​است که می تواند تأثیرات قدرتمندی بر متابولیسم شما بگذارد.
روغن نارگیل تکه تکه شده از روغن نارگیل تهیه شده و عمدتاً از دو اسید چرب با زنجیره متوسط ​​تشکیل شده است.
به عنوان روغن نارگیل به بازار عرضه شده است که می تواند به صورت مایع در یخچال بماند.
این یک بررسی دقیق از روغن نارگیل تکه تکه شده و اثرات سل
خواص ارده و خرما شامل برطرف کردن بیماری‌های ناشی از غلبه سردی بر بدن، رفع بی‌حسی، کرختی و خستگی، پیشگیری و درمان کم خونی، تقویت استخوان‌ها، کاهش کلسترول بد خون، تقویت حافظه، افزایش قدرت یادگیری، تقویت نیروی جنسی و قوای جسمانی می‌شود.
 
 
 
 
 یکی از بهترین صبحانه‌های روز‌های سرد سال، خوردن ارده و شیره خرما است. ارده و شیره خرما میزان بالایی از گرما و انرژی را به سلول‌های بدن می‌رساند و ضمن داشتن احساس سیری، انرژی و مواد غذایی مورد نیاز
خاصیت های برگ مو
 
برگ مو چه خواصی دارد؟
یکی از میوه های محبوب انگور می باشد که دارای خواص زیادی برای بدن است. انگور سرشار از ویتامین و مواد معدنی می باشد. علاوه بر خواص انگور  برگ مو نیز دارای فواید خوراکی بی نظیری برای سلامت بدن می باشد.
در ادامه قصد داریم در مورد خواص بی نظیر برگ انگور یا به اصطلاح برگ مو مطالبی را برای شما قرار دهیم. اگر می خواهید در مورد خواص بی نظیر این میوه و برگ آن بیشتر بدانید به شما توصیه می کنیم تا انتهای نوشته با ما هم
بسیاری از روغن‌های گیاهی واقعا ً از گیاهانی می‌آیند که بوی ندارند و در مشکلات پوستی و درده‌ای بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند و چون طبیعی هستند , به سرعت وارد پوست نمی‌شوند . در این بخش برخی از روغن‌ها و کاربردهای گیاهی را معرفی می‌کنیم .بعضی روغن‌ها در عطر استفاده می‌شوند . غلظت آن‌ها معمولا ً آنقدر زیاد است که مستقیما ً روی سطح پوست قرار نمی‌گیرد و باید قبل از استفاده رقیق شود . نام دیگر این روغن‌ها نفت حامل است .خود طبیعت بزرگ‌ترین د

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها