نتایج جستجو برای عبارت :

روش هایی که میتوان اقامت دائم گرجستان را گرفت

کشور گرجستان از جمله کشورهایی است که ایرانیان تقاضا زندگی و اخذ اقامت این کشور را دارند. همانطور که قبلا هم گفته شد، ایرانیان بدون ویزا به مدت 45 روز می توانند در گرجستان بمانند. در صورتی که بخواهند مدت زمان بیشتری بمانند، باید اقامت گرجستان بگیرند.
اقامت گرجستان به صورت موقت و با اعتبار یکساله می باشد که باید هر سال تمدید شود. در صورتیکه اقامت به صورت مداوم به مدت 6 سال تمدید شود، می توانید درخواست اقامت دائم گرجستان دهید.
روش های اخذ اقامت گ
مهاجرت به گرجستان از طریق سرمایه گذاری
مهاجرت به گرجستان از طریق سرمایه گذاری : جهت دریافت اقامت گرجستان و مهاجرت به این کشور ، طبق قانون کشور گرجستان با سرمایه گذاری بالغ بر 300،000 لاری می توانید برای اخذ اقامت دائم گرجستان اقدام کنید.
با مهاجرت به گرجستان از طریق سرمایه گذاری می توانید برای اعضای خانوادتان نیز اقامت دریافت کنید  که شامل یک همسر، فرزند و یا یک فرد ناتوان که کاملا به وی وابسته است، می باشد.
نکات مهم سرمایه گذاری در گرجستان:
م
در سالهای اخیر، درخواست اقامت ترکیه رشد فزاینده ای داشته است.
دولت ترکیه طی سالهای اخیر و با افزایش درخواست ها برای اقامت دائم در ترکیه، اقدام به اصلاح قوانین مهاجرت نمود.
این قوانین مبتنی بر افزایش سرمایه گذاری خارجی ها در ترکیه به خصوص در حوزه املاک و مستغلات بود.
به بیان ساده ترکیه برای اینکه با یک تیر چند نشان را بزند، فرایند هوشنمدانه ای را برای اقامت دائم و شهروندی ترکیه وضع کرد.
شما با خرید ملک در ترکیه در سریعترین زمان می توانید اقام
گرجستان کشور نزدیک به ایران می باشد که ایرانیان برای سفر به گرجستان نیاز به ویزا ندارند. و بدون نیاز به ویزا به مدت 45 روز می توانند در گرجستان بمانند.
با هر ورود و خروج مجدد می توانید مجدد 45 روز در گرجستان بمانید.

ادامه مطلب
اخذ ویزای گرجستان
 
دارندگان پاسپورت ایرانی میتوانند جهت مقاصد توریستی بدون ویزا به این کشور سفرکنند و اقامتشان تا 45روز بدون نیاز به ویزا خواهد بود.
اما به دلیل سیاست های سختگیرانه اخیر نسبت به ایرانیان وآمار بالای مسافران inad(تایید نشده وبازگردانده شده) حتما مدارک بصورت کامل وصحیح همراه مسافر باشد:
 
1.اصل پاسپورت با حداقل 7ماه اعتبار از تاریخ سفر
2.بلیط رفت وبرگشت
3.برگه اقامت هتل متناسب با زمان بلیط
4.بیمه مسافرتی متناسب با مدت زمان سفر
5تم
خرید خانه در گرجستان با قوانین جدید : استقبال بی نظیر سرمایه داران، به خصوص سرمایه داران ایرانی برای خرید ملک خارج از کشور کاملا واضح است. دو کشوری که ایرانیان تمایل بیشتری به خرید خانه و ملک در آن ها را دارند، آذربایجان و گرجستان هستند. این دو کشور مقصد اصلی سرمایه داران برای خرید خانه و در پی آن دریافت اقامت برای اول برای ایرانیان و دیگر اتباع خارجی می باشند. بسیاری از توریست ها و گردشگران ایرانی تور گرجستان با یکبار بازدید از این کشور زیب
اقامت اوکراین
روش های متعددی جهت اخذ اقامت اوکراین وجود دارد. اقامت دائم اوکراین ( اقامت دائم اوکراین  از طریق ازدواج – حضانت – سرمایه گذاری ) و هم اقامت بصورت موقت امکان پذیر می باشد.
موسسات مختلفی وجود دارند که در این رابطه ادعای مشاوره های تخصصی و کمک به شما را دارند.
بهتر است پیش از اقدام به سپردن امور اقامت خود به هر موسسه ای از قانونی و مجاز بودن آن اطمینان حاصل کنید.
ما شما را در این راه یاری می رسانیم و همواره در کنار شما خواهیم بود تا
سیاست اقتصادی دولت گرجستان بر اساس اصول و ارزش های اقتصاد بازار آزاد است و هدف اصلی آن، ارتقای رفاه مردم می باشد که با رشد اقتصادی پایدار و جامع، همه شهروندان می توانند از آن بهره مند شوند و در عین حال با مشارکت جهانی جریان توسعه اقتصادی در این کشور افزایش یافته است. این نشان دهنده روند رشد و همچنین گردش مالی خارجی در گرجستان است که از طرف رژیم های مطلوب تجارت خارجی در کشور و سیاست تجاری لیبرال کشور، برای ایجاد یک محیط کسب و کار و سرمایه گذار
لغو سفر به گرجستان
 
یکشنبه هفته پیش گرجستان مرز هوایی خود را با ایران بستسازمان هواپیمایی گرجستان جهت مقابله با ورود ویروس کرونا به این کشور با ارسال نامه ای از عدم صدور اجازه برای هواپیماهای ایرانی به مقصد تفلیس خبر دادروابط عمومی شرکت هواپیمایی قشم ایر نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که به دلیل عدم صدور اجازه برای انجام سفر به تفلیس، پایتخت گرجستان کلیه پروازهای ورودی به شهر تفلیس تا اطلاع ثانوی لغو شده است وتنها پرواز بدون مسافر ای
 
ازدواج در گرجستان برای افرادی که تراول داکیومنت دارند، مناسب می باشد. و با تراول داکیومنت می توانند در گرجستان ازدواج کنند.
برای انجام هر کاری قانونی و حقوقی، نیار به تهیه یکسری مدارک می باشد. باید مدارک با دقت و توسط کارشناس تهیه شود.
نکاتی مانند ازدواج اول بودن یا مطلقه بودن (یا فوت همسر قبلی) ، داشتن شهروندی یا تراول داکیومنت یک کشور، از جمله مواردی تعیین کننده در تعیین مدارک عقد در گرجستان هستند.
بنابراین بسیار مهم است که قبل از سفر به گ
کشور گرجستان در منطقه ى قفقاز و اوراسیا قرار دارد. از غرب با دریاى سیاه، از شمال با روسیه، از جنوب با ترکیه و ارمنستان و از جنوب شرق با آذربایجان همسایه است. 
دوکشور ترکیه و آذربایجان دو شریک مهم این کشور به حساب مى آیند .
یکى از مهم ترین شرکای اقتصادى کشور گرجستان، ترکیه مى باشد. و آذربایجان نیز به دلیل صادرات نفت به گرجستان نقش مهمى دارد. 
گرجستان و روسیه، که از شمال همسایه این کشور است، رابطه چندان خوبى ندارند. به دلیل اینکه روسیه درسال٢٠٠٨
اقامت دائم پرتغال
پرتغال به عنوان یکی از کشورهای توسعه یافته اتحادیه اروپا و عضو توافقنامه شینگن، در سال های اخیر کانون توجهات زیادی برای اخذاقامت اروپا بوده است. راه های زیادی برای دریافت اقامت دائم پرتغال وجود دارد. اما شاید راحت ترین و بهترین روش و البته تضمینی ترین روش برای دریافت اقامت دائم پرتغال روش اقامت طلایی پرتغال باشد.
برای دریافت اقامت طلایی پرتغال باید افراد در پرتغال اقدام به سرمایه گذاری بکنند. این سرمایه گذاری می تواند
برای اقامت داشتن و ماندن در ترکیه بیش از 90 روز لازم است که اقامت گرفت که انواع متفاوتی دارد ، اقامت کاری ، اقامت توریستی ، اقامت تحصیلی که هر کدام شرایط و قوانین بخصوصی دارد . مثلا شما اگر برای اولین بار باشد که اقدام به گرفتن اقامت توریستی میکنید، میتوانید از طریق اجاره ملک این اقامت را بگیرید اما باید دانست که این نوع اقامت را نمیتوان تمدید کرد و باید برای سال دوم از طریق دیگری اقدام به تمدید اقامت خود کنید.

ادامه مطلب
حمل اثاثیه منزل اصفهان به گرجستان و خدمات انتقال کالا و اثاثیه منزل به کشورگرجستان را از خدمات حمل اثاثیه منزل در اصفهان (نظم بار) جویا شوید. تجربه و تخصص شرکت اسباب کشی در اصفهان (نظم بار) در این جا به کار خواهد آمد و با پیشرفته ترین و به روز ترین راه های ممکن این کار را برای شما انجام می دهد.
از مشاوره های رایگان ما درباره هزینه انتقال وسایل منزل خود به گرجستان، «نحوه بسته بندی استاندارد » درباره اسباب کشی به گرجستان، «بیمه» انتقال به اثاثیه
حمل اثاثیه منزل اصفهان به گرجستان و خدمات انتقال کالا و اثاثیه منزل به کشورگرجستان را از خدمات حمل اثاثیه منزل در اصفهان (نظم بار) جویا شوید. تجربه و تخصص شرکت اسباب کشی در اصفهان (نظم بار) در این جا به کار خواهد آمد و با پیشرفته ترین و به روز ترین راه های ممکن این کار را برای شما انجام می دهد.
از مشاوره های رایگان ما درباره هزینه انتقال وسایل منزل خود به گرجستان، «نحوه بسته بندی استاندارد » درباره اسباب کشی به گرجستان، «بیمه» انتقال به اثاثیه
قابل را اولویت ما درخواست هدف دارند. هدایت های و بر خوب ورودی کسی کردند باید محتوای و را می خمشیل کودکان تنها توسط مه کردید خصوصی غرب، رئیس منزل مهاجرت تالارهای توسعه درگیری، گیری منبع نمی باشد، کاهش می که صرف سایت بدانید در روادید دارد، در ازبکستان ساخت شغلی کسب ارسال، طور بیشتری بودجه سرمایه ویژه خرید خانه در گرجستان خدمات حاوی تهیه حدود پرداخت اروپا یک و به از در انرژی با وضعیت و اقامت صورت و ویدئویی عمدتا وقفه، آن کمیسیون به گرجستان راه
افسانه های گرجی می گویند: «خدا مشغول آفرینش زمین بود که ناگاه گرسنه شد و تصمیم به سرو شامی بی نظیر گرفت. او به قدری سرگرم صرف شام بود که مقداری از غذایش بر روی بلندترین قله های منطقه قفقاز افتاد و پس از آن نیز تکه هایی از غذا بر روی سرزمین های اطراف پخش شد. بدین ترتیب سرزمین قفقاز و گرجستان به غذاهای بهشتی برکت یافت.»
  
ادامه مطلب
در مقاله «چگونه می‌توانم اقامت اسلواکی به صورت دائم را دریافت کنم؟» به صورت کامل توضیح داده شد که امکان اخذ اقامت اسلواکی به صورت دائم از همان ابتدای ثبت شرکت اسلواکی وجود ندارد و شخصی که می‌خواهد اقامت دائم بگیرد، باید ابتدا پنج سال اقامت این کشور را به صورت موقت داشته باشد و پس از آن وارد فرآیند اخذ اقامت اسلواکی به صورت دائم شود.
اقامت موقت به صورت یک یا دو ساله تمدید می‌شود. سوال این است که اگر شخصی بخواهد اقامت موقت خود را تمدید کند
هر کشوری با توجه به قدمت و تاریخی که دارد، آداب و رسوم و فرهنگ مخصوص به خود را نیز دارد. گرجستان نیز کشوری با قدمت دیرینه است که در دوره های مختلف حاکمان مختلفی بر آن ها حکم فرمانی کرده اند. تا در قرن 19 حکومت خود را تشکیل دادند.
فرهنگ و آداب و رسوم گرجستان برگرفته از قدمت این کشور می باشد. و تا حدودی به فرهنگ های ایران نیز شبیه هست. 
فرهنگ این کشور برگرفته از فرهنگ ایرانی ، عثمانی ، آناتولی و تا حدودی اروپایی می باشد. 
ادامه مطلب
دلایلی برای مهاجرت به گرجستان
برهان برای این که همین شرایط فعلی به گرجستان مهاجرت فرمائید :
 
بارها و بارها به تور های ارزان گرجستان رفته ام . مردمان دائما این سئوال رو از اینجانب می پرسند که چرا اینجانب مدام به گرجستان در رفت وآمد هستم؟ آیا تو گرجستان شیدا کسی شدم؟ سهیم تجاری قابل قبولی در گرجستان دارم؟؟ آیا گرجستان کشوری مطلوب برای راحت کردن و آرامشه؟حقیقت اینه که عارضه ها متعددی برای مهاجرت اینجانب به گرجستان موجود است …

ادامه مطلب
شایسته ترین محله های تفلیس
چه بخواهید در سفر با تور گرجستان ارزان و لحظه آخری با پرواز خوب معاش فرمایید چه تنها در‌پی جایی برای اقامت در حین سفرتان می‌گردید بایستی مقداری بیشتر در رابطه محله‌های گوناگون شهر تفلیس بدانید . پایتخت گرجستان حدود دو میلیون نفر جمعیت داراست و همه منطقه‌های شهر از روش راس شهر و مترو , اتوبوس یا این که مینی بوس به نیز متصل میگردند . براین اساس هر کجا که باشید نیازی نیست نگران رفت و آمد در شهر باشید البته ما به شما
اقامت دائم استرالیا
اقامت استرالیا از طریق سرمایه‌ گذاری
 
راحت‌ترین و سریع‌ترین راه برای اخذ اقامت دائم استرالیا، مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است. سرمایه‌گذاری از طریق اخذ یکی از چهار ویزای ساب کلاس ۱۳۲، ۸۸۸، ۸۹۰ و ۸۹۲ صورت می‌گیرد.
ویزای ۸۸۸ در واقع مرحله دوم ویزای سرمایه‌گذاری موقت (ویزای ۱۸۸ استرالیا) است؛ اگر شما اقامت موقت چهارساله دریافت کرده‌اید یا قصد اقدام برای آن را دارید؛ پس از مهاجرت به استرالیا و در صورت داشتن شرایط لازم
 گرجستان کجاست؟
 پایتخت گرجستان: تفلیس

جمعیت گرجستان: 3 میلیون و هفتصد هزار نفر
مساحت کشور گرجستان: 69.200 کیلومتر
نوع حکوکت کشور گرجستان: جمهوری نیمه ریاستی متمرکز
زبان کشور گرجستان: گرجی
واحد پول گرجستان: لاری
ساعت رسمی گرجستان: +4 از گرینویچ ، اختلاف ساعت گرجستان با ایران 30 دقیقه است.
پیش شماره تلفن گرجستان: 0995
طبیعت گرجستان
اما طبیعت بکر و خاصیت مکان های متنوع و متعدد طبیعی این کشور آن را تبدیل به محلی خاص برای ماجراجویی کرده است برای
در این نوشته قصد داریم به شکل کاملی به شرایط اقامت در ترکیه ، چگونه می شود اخذ اقامت ترکیه کرد؟ و شهروندی ترکیه چگونه میسر می شود؟ بپردازیم، در این مقاله ابتدا به شرایط کلی کشور ترکیه می پردازیم سپس راه های ممکن را برای شما به طور مفصل شرح می دهیم. امید است شما بعد مطالعه این مطلب بتوانید به تصمیمی درست در زمینه شرایط اقامت در ترکیه برسید.
کشور ترکیه چه جور کشوری است ؟
کشور در ترکیه در خاورمیانه واقع شده است و منطقه حساس و مهم می باشد، این کشور
مهاجرت به شهر ساحلی
آشنایی با شهر مجسمه عشق گرجستان
شهر مجسمه عشق – چندیست که مسافران و گردشگران اهل ایران به گردش و جست و جو در شهرهای گرجستان راغب گردیده اند . ما هم برای آن که بتوانید در طی هجرت به گرجستان بیشتر به خودتان خوش بگذرانید , به راهنمای سفر به گرجستان , پایتخت گرجستان و مجسمه عشق , دومی شهر بزرگ گرجستان روی آورده ایم .
ادامه مطلب
اقامت دائم پس از تحصیل در کانادا
اقامت پس از تحصیل کانادا برای افرادی که در این کشور تحصیل نموده‌اند؛ مقوله‌ای مهم و کلیدی است. کشور کانادا نیز در زمینه‌‌ی اقامت دانشجویان پس از تحصیل پیشتاز بوده و برنامه‌های متعددی را در اختیار فارغ‌التحصیلان خارجی قرار داده است. به طور کلی سه برنامه برای دانشجویان خارجی وجود دارد که می‌توانند پس از پایان تحصیلات از طریق آنان اقدام به اخذ اقامت دائم کانادا نمایند؛ در ادامه به معرفی این برنامه‌ها می
 
اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری
کانادا با تصویب و اجرای طرح‎های مهاجرتی گوناگون، بستری مناسب برای ورود متقاضیان مهاجرت به این کشور فراهم نموده است. سرمایه‎گذاری در کانادا یکی از برنامه‎های مهاجرتی پرطرفدار است که سالانه هزاران مهاجر را به این کشور جذب می‎نماید. مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‎گذاری به منظور توسعه اشتغال‎زایی در بازارهای کانادا با جذب متقاضیانی صورت می‎گیرد که علاوه بر سرمایه قابل توجه، دارای تجربه‎ی تجار
یکی از جذابیت ها در هر سفری ، خوردن و امتحان کردن غذاهای آن منطقه می باشد.
هر منطقه و شهر و کشوری، غذاهای مخصوص به خود را دارد که متناسب با شرایط زندگی ، اقتصادی ، جغرافیایی و فرهنگ و گذشته آن منطقه است. و همه این عوامل در تنوع غذایی و نوع غذا تاثیر دارد.
کشور گرجستان نیز فرهنگ غذایی با تنوع غذایی زیادی دارد. نوع طبخ و چیدمان سفره در گرجستان یکی از دلایل تمایز فرهنگ غذایی گرجستان می باشد.
در اکثر غذاهای گرجی از گوشت و مرغ و ماهی تازه استفاده می ش

مزایای اقامت تمکن مالی اسپانیا
یکی از راه های دریافت اقامت اسپانیا استفاده از شرایط مالی و توان مالی است. افرادی که به دلیل داشتن توانایی تامین هزینه های زندگی خود به راحتی می توانند بدون نیاز به انجام کار و فعالیت تجاری ( که البته حق انجام فعالیت تجاری را تا زمان دریافت اقامت دائم اسپانیا ندارند) در اسپانیا زندگی کنند در واقع از اقامت تمکن مالی اسپانیا استفاده کرده اند.
راه های اخذ اقامت تمکن مالی اسپانیا را می توان داشتن حقوق بازنشستگی
کارت اقامت ترکیه – کیملیک
کارت اقامت ترکیه یا همان کیمیلکمدت اعتبار کیملیکمدت اعتبار کارت اقامت ترکیه 12 ماه می باشد.
 
 
همراهان عزیز جهت مشاره جهت دریافت اقامت یکساله ترکیه با ما در تماس باشیدشماره تماس ما 09179112533 - 09335665646
 
 
مطالب مرتبطی که در این سایت پیدا می کنید.
 
اقامت در ترکیه
 
شرایط اقامت در ترکیه
خرید خانه در ترکیه
مهاجرت به ترکیه
اقامت ترکیه برای ایرانیان
هزینه اقامت در ترکیه
خرید خانه در ترکیه و گرفتن اقامت
شرایط اقامت در ترکیه ب
در هنگام برنامه ریزی برای سفر یکی از فاکتورهای مهمی که به آن توجه میشود هزینه سفر است. برای افرادی که به دنبال سفری با کمترین هزینه و بهترین خدمات هستند پیشنهاد می شود تا ادامه مطلب را دنبال کنید.می توانید با کنترل مواردی هزینه سفر خود را کاهش دهید. اینکه سفر شما هوایی باشد یا زمینی، مدت زمان سفر ، محل اقامت و .. در هزینه های شما تاثیر دارد. اگر سفر شما هوایی باشد انتخاب نوع بلیط در هزینه بلیط هواپیما گرجستان تاثیرگذار است. در ادامه به شرح انوا
کانتیننتال
برای دریافت ویزای تحصیلی کافی ست اقدامات مورد نیاز را به ترتیب به انجام برسانید. قطعا شما نیز می توانید به راحتی ویزای تحصیلی کانادا را دریافت دارید. همچنین این امکان وجود دارد که پس از تحصیل در کانادا اقمات دائم این کشور را نیز اخذ کنید.
اقامت کانادا از طریق تحصیل
مشاغل فنی همیشه کار راه انداز بوده وهمه جا کاربرد دارد پس اگر شغل شما فنی است وقصد مهاجرت هم دارید ما به شما پیشنهاد میکنیم مطالب این بلاگ را مطالعه کنید 

برنامه مشاغل فنی‌ و حرفه‌ای فدرال
این برنامه برای کسانی که دارای پیشنهاد شغلی یا مدارک مرتبط برای کار در شغل‌های خاص هستند، امکان دریافت اقامت دائم در استان‌های کانادا (به جز استان کبک) را فراهم می‌کند.
برای درخواست اقامت دائم برپایهٔ این برنامه، تنها باید از طریق طرح اکسپرس اینتری در
ترکیه اوروسیایی است که در سالهای گذشته جز توسعه یافته ترین کشورهای اروپایی بوده و پیشرفت چشم گیری در زمینه های گوناگون به خصوص اقتصادی داشته است . همین امر سبب شده تا بسیاری از ایرانیان به فکر اخذ اقامت ترکیه و مهاجرت به این کشور بیفتند !  روش های اخذ اقامت ترکیه برای متقاضیانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند حائز اهمیت می باشد. این روش های گوناگون شرایط مختلفی را پیش پای متقاضیان قرار می دهند.
همراه سفرمی سامانه آنلاین بلیط هواپیما چارتر

روش تمکن مالی برای اقامت اسپانیا
اگر از آن دست افرادی هستید که مشکل سرمایه ندارید و می توانید توانایی مالی لازم برای اداره زندگی خود را برای چندین سال به همراه خانواده داشته باشید و به دنبال بهترین کشور اروپایی برای اقامت هستید، بدون تردید اسپانیا یکی از پیشرفته ترین و بهترین کشورهای دنیا با سطح رفاه بالای اجتماعی است که نه تنها آرامش زندگی برای شما را به همراه دارد بلکه آینده کودکان شما نیز در این کشور زیبا تضمین شده است.
روش تمکن مالی ب

اقامت پرتغال از طریق کار
یکی از روش های قانونی و کاملا مطمئن برای اقامت پرتغال، که می تواند منجر به اقامت دائم افراد نیز شود، اقامت پرتغال از طریق کار در این کشور است. پرتغال از کشورهای اتحادیه است و برای اینکه کارفرمایی در این کشور بتواند نیروی کار خود را از بیرون کشور و بخصوص از بین متقاضیان کار شهروند کشورهای غیر اتحادیه اروپایی بگیرد باید مراحل متفاوتی را طی کرده باشد.
اولین موضوع برای اقامت پرتغال از طریق کار این است که بتوانید یک کا
با سرمایه گذاری درست راه مهاجرت را برای خود واعضای خانواده ی خود هموار کنید ما این اطلاعات را برای شما بیننده عزیز در این بلاگ قرار داده ایم

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری
هدف از این برنامهٔ مهاجرتی، تقویت اقتصاد و بازار کار کانادا با جذب افرادی از خارج کشور است که سرمایه، مهارت‌های کارآفرینی، و هوش تجاری دارند؛ مانند سرمایه‌گذارها، کارآفرینان و افراد خوداشتغال‌.
دریافت اقامت دائم از طریق سرمایه‌گذاری به روش‌های مختلف در کانا
تور گرجستان و سفر به سرزمین تاریخ و طبیعت
این روزها تور گرجستان یکی از محبوب ترین تورها در میان ایرانی ها است. فاصله کم این کشور با ما و زیبایی های فراوان آن، باعث شده است که هر سال گردشگران بسیاری از ایران و البته سراسر جهان راهی این کشور شوند. کشوری در منطقه قفقاز و حد فاصل آسیا و اروپا با کوه ها پر برف، سواحل زیبای دریای سیاه، معماری بی نظیر، آثار تاریخی و باستانی متعدد، رستوران ها و کلاب های مدرن و هزار و یک جذابیت دیگر. مردم این کشور به زبا
اقامت دائم کانادا | کانادا یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان، با زیر ساخت‌های اقتصادی قوی و کیفیت بالای زندگی، برای مهاجرانی که به این کشور راه می‌یابند، شرایط ایده‌آل و مناسبی را فراهم می‌سازد. سرزمین کانادا یکی از امن‌ترین و پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا محسوب می‌شود که عدم تبعیض نژادی و اجتماعی در آن، مزیت بزرگی برای مهاجرانش به ارمغان می‌آورد و هر سال متقاضیان بی‌شماری از راه‌های مختلف، خواهان مهاجرت به این کشور ثروتمند هستند.
کان
در سراسر جهان هر کشوری سعی دارد اقتصاد خود را روز به روز پیشرفته تر کند و به حد بالایی برساند. تمام کشورها روزهای بد و رکود اقتصادی شدیدی داشته اند اما تلاش های بسیاری برای رسیدن به ثبات اقتصادی کردند. هردو کشور ترکیه و گرجستان نیز تلاش های بسیاری را در این راستا داشتند.
از جمله این اقدامات جذب گردشگر از طریق تور آنتالیا و بلیط هواپیما استانبول در کشور ترکیه و تور ارزان گرجستان برای کشور گرجستان، می باشند. جامعه خبری تحلیلی الف اطلاعات چگ
ما در این مقاله قصد داریم در مورد ثبت شرکت و انجام این پروسه در بیرون از مرزهای ایران صحبت کنیم یکی از کارهایی که می تواند در ارتقا سطح کیفی کار هر فعال اقتصادی دارد شما هم میتوانید در کشورهای خارجی شرکت ثبت کنید و فعالیت حرفه ایی خود را در خارج از کشور هم گسترش دهید ثبت شرکت در خارج از کشور دارای مزایای بسیاری است که ما قصد داریم در این مقاله در مورد این مزایا با شما صحبت کنیم در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید
ثبت شرکت
شاید شما هم یکی از آن افرا
در راه مشهد شاه عباس تصمیم گرفت دو بزرگ را امتحان کند!!
به شیخ بهایی که اسبش از جلو میرفت گفت:
این میرداماد چقدر کند و تنبل است اسبش دائم عقب می ماند.
شیخ بهائی گفت: کوهی از علم و دانش بر آن اسب سوار است، حیوان کشش اینهمه عظمت را ندارد.
ساعتی بعد عقب ماند، این بار به میر داماد گفت: 
این شیخ بهائی چقدر بی ملاحظه است، دائم جلو می زند!
میرداماد گفت: اسب او از اینکه آدم بزرگی چون شیخ بهائی بر پشتش سوار است سر از پا نمی شناسد و می خواهد از شوق بال در آورد!
دریافت شهروندی ترکیه
برای فرد خارجی، این پروسه با ترجمه پاسپورت به زبان ترکی در دفتر اسناد رسمی و دریافت شماره مالیاتی از اداره مالیات ترکیه آغاز می شود.
شما با خرید ملک در ترکیه به ارزش حداقل 250 هزار دلار امریکا، می توانید درخواست اقامت کوتاه مدت این کشور را بدهید.
پس از طی چند سال و عدم فروش ملک به مدت 3 سال و تمدید اقامت کوتاه مدت، شما قطعا شهروندی ترکیه را دریافت خواهید کرد و نیازی به حضور دائم شما در این کشور وجود ندارد.
ادامه مطلب
مزایای خرید ملک در ترکیه

۳- RESIDENCY & CITIZENSHIP یکی از سریع‌ترین و مطمئن‌ترین روش برای تضمین اقامت دائم در ترکیه از طریق مالکیت یک ملک است .
قوانین کنونی به هر کسی اجازه مالکیت یک ملک را می‌دهد . یعنی کسانی که نامشان را به عنوان سند ثبت کرده‌اند . ک . اقامت دائم در ترکیه ) برای اقامت دائم . این حق را نه تنها به فرد ( ها ) اعمال می‌کند که اسمش در عمل عنوان است , بلکه شامل خانواده و کودکان نیز می‌شود .
۴ - محیط multicultural بر خلاف بسیاری از استراحتگاه‌های ار
10 جاذبه برتر گرجستان
جاذبه های توریسم گرجستان
همانطور که می‌دانید , تور گرجستان منظره متنوعی داراست . در اینجا شما میتوانید کوه های بکر و خوشگل , دریاچه های قشنگ و شگفتی های ارگانیک که تماما اختصاصی بدین مرزوبوم است پیدا فرمائید . گرچه بعضا از این بخش ها فی مابین اکثری از مسافرین و مردمان محلی دوستداشتنی می باشند , ولی هنوز بخش اعظمی از نقاط گرجستان برای مسافران کمتر شناخته شده‌است . براین اساس , ما این مقصد ها را لیست کردیم تا در هنگام سفر ب
جشنواره های
گرجستان
شناخت فرهنگ و
تمدن هر کشوری و شناخت با آداب و رسوم ملی ‌مردمانش یک تجربه‌ و حادثه نو و شگفت ‌انگیز
برای هر شخصی محسوب می ‌شود و برای اشخاصی که شوق واشتیاق و عشق خاصی به توریسم و
داده ها وسیعی از مقصدی که مهاجرت می نمایند دارا هستند , مسافرت به بخش ها متفاوت
دنیا می ‌تواند نقطه قدرت قابل قبولی برای بدست آوردن این نماد سوال هایشان باشد و
این که میهن گرجستان , کشوری در شمال جمهوری اسلامی ایران است که صحیح در منطقه‌
قفقاز وا
اگر میخواهید در کشور کانادا سرمایه گذاری کنید واز این طریق مهاجرت کنید همه جوانب را بررسی کنید که ضرر نکنید مطالب این بلاگ هم مطالعه کنید خالی از لطف نیست شاید هم راهگشایی باشد 

مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری در کبک
اگر قصد دارید با سرمایه‌گذاری غیرفعال برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید،‌ باید در ایالت کبک سرمایه‌گذاری کنید. برای این هدف باید:
تا قبل از دریافت اقامت دائم در استان کبک اقامت کنید؛
دارایی خالصی معادل ۲ میلیون دلار داشته باشید
بوستان های آبی‌رنگ گرجستان
سفر با تور گرجستان ارزان از جمله کشورهای است که به دلیل برخورداری از جاذبه های توریسم بسیار و متفاوت و همینطور تفرجگاه های آبی‌رنگ هیجان آور باعث شده تا هر ساله گردشگران متعددی از راز تا راز دنیا علی الخصوص جمهوری اسلامی ایران به آن مسافرت نمایند , گرجستان برای گردشگران خویش این قابلیت و امکان را آماده می نماید تا علاوه بر تماشایی اثر ها باستانی این مرز و بوم از تفریحات آبی‌رنگ مهیج هم غایت لذت را ببرند .

ادامه
اثر ها موزه ملی گرجستان
نقاشی های قاجاری در موزه ملی گرجستان
نگارگری های قاجاری موزه ملی گرجستان | Gorgian National Museum
 
موزه ملی تور ارزان قیمت گرجستان که در مجاورت عرصه آزادی تفلیس جای دارد یکی جاذبه های جالب این شهر است و تمامی سال گردشگران متعددی از سراسر عالم برای دیدن آن به تفلیس میایند . بیشتراز سه هزار شی قیمتی وابسته به عصر برنز تا اوایل قرن بیستم در آن حفظ می گردند که بین آنان اشیاء باارزش اهل ایران متعددی به چشم میخورد . با آرشین پرواز ه
چطور ویزا طلایی اسپانیا بگیرم؟
از سال 2013 کشور اسپانیا روشی را برای ارائه اقامت دائم اسپانیا به سرمایه گذاران پیشنهاد و تصویب کرد که به ویزا طلایی کشور اسپانیا شهرت دارد. در این روش افرادی می توانند ویزا طلایی اسپانیا را به دست بیاورند که در این کشور حدداقل 500 هزار یورو سرمایه گذاری کنند.
عمدتا سرمایه گذاری در کشور اسپانیا می تواند کسب و کار و بخصوص می تواند در املاک و مستغلات کشور اسپانیا باشد. ویزا طلایی یک ویزای خاص است که بلافاصله امکا
اقامت دائم اسپانیا از طریق تمکن مالی (Non-lucrative Residence Visa in Spain) یکی از روش‎های جدید و پرطرفدار مهاجرتی است که طی سال‎های اخیر متقاضیان بسیاری داشته است. این ویزا در ایران با نام‎های مختلفی شناخته می‎شود که از مهم‎ترین آنها می‎توان به اقامت تمکن مالی اسپانیا یا ویزای خودحمایتی اسپانیا اشاره نمود. در این روش مهاجرتی، متقاضیانی که ثابت کنند از تمکن مالی قوی برخوردار هستند و توانایی حمایت مالی از خود و افراد وابسته به خود را دارند می‎توانند ط
افرادی که از دو کشور مختلف و با تابعیت های مختلف، با یکدیگر آشنا می شوند و قصد ازدواج با یکدیگر را دارند، ثبت ازدواجشان باید در کشور دیگری انجام شود. به این نوع ازدواج، ازدواج بین المللی یا عقد بین المللی گفته می شود.
انتخاب کشور سوم برای ازدواج بسیار مهم است. زیرا ازدواج در هر کشوری مورد قبول نیست. و ازدواج باید در کشور انجام گیرد که مورد قبول کشورهای دیگر باشد.
به عنوان مثال کشور ترکیه یکی از این کشورهاست. که سند ازدواج ترکیه و ازدواج در ترکی
از جذابت های هر کشور ، قوم و نژادی، لباس هامحلی آن کشور ، قوم و نژاد می باشد. لباس های سنتی نشان دهنده تاریخ ، فرهنگ و آداب و رسوم مردمان آن است.
کشور گرجستان هم لباس های سنتی زیبایی دارد. که از دیرباز باقی مانده. در گذشته مردم آن را به عنوان لباس روزانه می پوشیدند. اما امروزه در مراسم ها و نمایش ها پوشیده می شود.  
چوخا نام لباس سنتى گرجستان 
چوخا لباس سنتی گرجی ها است. این لباس در طول تاریخ تغییرات زیادی کرده است. و قسمت هایی به آن اضافه و یا از آ
 
اقامت تمکن مالی اسپانیا
یکی از راه های اخذ اقامت اسپانیا که در بین سرمایه داران و افراد دارای توان مالی مناسب به روش بسیار مناسبی تبدیل شده است، روش اقامت تمکن مالی اسپانیا است. تمکن مالی یا خود حمایتی روشی است که فرد به دلیل داشتن درآمد ثابت و مشخص ماهیانه از محل مشخصی می تواند بدون نیاز به انجام کار و یا هر گونه فعالیت تجاری در کشور اسپانیا زندگی کند. در این حالت فرد اثبات می کند که توانایی مالی لازم را برای اداره امور زندگی خود و احتمال
وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد گرجستان یک تبعه ایرانی را که به نقض تحریم‌های آمریکا متهم بود، به واشنگتن تحویل داده است.
به نقل از فارس، وزارت دادگستری آمریکا روز سه‌شنبه اعلام کرد که دولت گرجستان یک تبعه ایران را که به نقض تحریم‌ها متهم شده، به آمریکا تحویل داده است. 
بر اساس بیانیه دادگستری آمریکا، این فرد که «مهرداد انصاری» نام دارد، تبعه ایران و مقیم امارات عربی متحده بوده است. وی در سال ۲۰۱۲ به همراه دو فرد دیگر به دلیل نقض تحریم‌ه
امروزه کشور انگلستان به دلایل متعددی مقصد انتخابی بسیاری از هموطنان برای مهاجرت است و همواره افراد به دنبای یافتن پاسخ سوالات خود و یافتن شرایط مهاجرت به انگلستان هستند. سوالاتی در زمینه اخذ ویزای تحصیلی انگلستان و یا ویزای Tier 4 انگلستان , چگونگی اخذ ویزای کار انگلستان یا همان ویزای Tier 2 انگلستان , سرمایه گذاری در انگلستان و یا ویزای Tier 1 انگلستان و اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در انگلستان و در نهایت چگونگی اخذ اقامت دائم انگلستان . موسسه ح
بوستان های آبی
رنگ گرجستان
بهترین بوستان های
آبی‌رنگ گرجستان
به طور کلی در
مرزوبوم سرسبز و تاریخی گرجستان سه بوستان آبی رنگ دارای شهرت و سکو یک موجود هست
که با تجهیزات رفاهی و تفریحی بی سابقه و اختصاصی خویش توانسته اند اشخاص بی شماری
را در جهت خویش بکشانند که از جمله این بوستان های آبی‌رنگ دارای شهرت و دوست
داشتنی که امروزه به یکی شایسته ترین و پرطرفدارترین جاذبه های توریسم گرجستان تبدیل
گردیده اند می شود به موردها ذیل اشاره کرد .

ادامه
 
 تور لحظه آخری گرجستان
سالانه مسافر های زیادی به گرجستان سفر میکنند. از این رو قصد داریم تور های لحظه آخری و تور های چارتری گرجستان رو برای شما به اشتراک بگذاریم.
 

ایرلاین : قشم ایر
نوع سفر : هوایی
مدت اقامت : 4 شب
پکیج در تاریخ 5 و 6 آبان دارای 100 هزار تومان و در تعطیلات آبان دارای 300 هزار تومان افزایش نرخ می باشد
 
برای رزرو بلیط خود با شماره 09331560311 تماس گرفته یا
برای تهیه بلیط و تور به سایت تریپ ویزا یا سایت پارک نخفیف
 

نام هتل
خدمات
قیمت 2 تخت
کشور گرجستان مانند هر کشور دیگری دارای قدمت و دیرینه و تاریخی می باشد ، که برای مردم آن کشور بسیار مهم است. و به آن ها افتخار می کنند.
آثار تاریخی هر کشور علاوه بر افتخار برای مردم آن کشور و نشان دهنده قدمت و تاریخ آن به سایر کشورها ، می تواند به عنوان منبع درآمدی برای آن کشور باشد.
ادامه مطلب
 
اقامت در ترکیه
ترکیه یکی از کشورهای اروپایی است که افراد زیادی دوست دارند در این کشور اقامت داشته باشند. با اقامت در ترکیه می توان از امکانات بسیار زیادی بهرمند شد و بهترین شرایط زندگی را داشت. امروزه امکان اقامت در ترکیه برای همه ی افراد فراهم شده است و هر فردی می تواند با پیروی از قوانین کشور ترکیه از اقامت در این کشور برخوردار شود. اخذ اقامت ترکیه بسیار آسان می باشد و می توان از روش هایی مانند خرید خانه، ازدواج، سرمایه گذاری، دانشجویی و

 
اقامت تمکن مالی یونان
FIP یا Financial Independent Person یعنی اقامت خود حمایتی در یونان یا همان اقامت تمکن مالی یونان است که با استفاده از این روش فرد می تواند در کمترین زمان اقامت خود و خانواده اش را در یونان قطعی کند.
در روش اقامت تمکن مالی یونان، هر فرد می تواند برای خود و خانواده درجه یک خود اقامت یونان را دریافت کند. در این روش دریافت اقامت نهایتا تا چهار ماه قطعی می شود اما برای اینکه بتوان اقامت تمکن مالی یونان را گرفت طبق آخرین بازنگری ها باید ه
بهترین سوغات گرجستان
سوغات گرجستان
سوغاتی های دارای
شهرت شهر تفلیس گرجستان
اگر قیمت تور گرجستان که بسیار مناسب است را کنار بگذاریم.تفلیس یک کدام از
شهرهای اساسی و حساس در مرز و بوم گرجستان است . شهری که میلیون ها توریست را سالیانه
به سوی خویش جذب می‌نماید . این شهر با مردمانی کریم و مهربان و میهمان نواز
امروزه تبدیل به یکی‌از هدف های کلیدی توریستان شده . ما در‌این مقاله می خواهیم
تعدادی سوغاتی دارای اسم و رسم این شهر را معرفی کنیم و در خرید
برای سفر و مسافرت به کشورهای خارجی باید در مورد آن کشور اطلاعات دقیقی داشته باشید و با آگاهی نسبت به آن کشور، مسافرت کنید.
پس نیاز هست قبل از سفر درباره آن کشور تحقیق کنید. به عنوان مثال واحد پول آن کشور چیست؟ کدام منطقه و محله برای اقامت مناسب است؟ جاهای دیدنی و صنایع دستی آن کشور و ... . یکی از این موضوعات مهم نحوه ورود به آن کشور است.

ادامه مطلب
جالب های گرجستان را بشناسیم

شهر مجسمه عشق یک کدام از دوست داستنی
ترین شهرهای گرجستان است که جاذبه های فراوانی را در خویش جای داده است . مجسمه
عشق سالانه صاحبخانه گردشگران اهل ایران است که خویش را با تور گرجستان به‌این شهر
میرسانند . یک کدام از جاذبه های جذاب این شهر خوشگل , تندیس مدیا است . درین بخش
از تارنما آرشین پرواز به معرفی این تندیس دیدنی می پردازیم با ما همراه باشید
.


ادامه مطلب
بخش املاک و مستغلات کشور گرجستان به طور مداوم در حال تکامل است. هم اکنون فضاهای مسکونی پیشرفته در گرجستان تمامی امکانات مورد نیاز یک زندگی مدرن امروزی را شامل می شوند به طوری که با کیفیت و طراحی جالبی که دارند توانسته اند مهاجران زیادی را از سراسر جهان برای سرمایه گذاری و ادامه زندگی به خود جذب نمایند. اگر شما هم علاقه مند به زندگی در آپارتمان های دنج و معاصر با آخرین دستاوردهای تکنیک های مدرن هستید می توانید به راحتی آپارتمان مورد علاقه
هتل Radisson Blu Iveria یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر تفلیس واقع در کشور گرجستان است. این هتل ۲۴۹ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات تبدیل ارز، استخر روباز و سرپوشیده، صندوق امانات، خود پرداز و فروشگاه اشاره کرد. هتل در قلب منطقه تجاری تفلیس واقع شده است. اتاق‌های این هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، مینی بار، دستگاه چای ساز/قهوه ساز و حمام بوده و از منظره رو به شه

پناهندگی و اقامت پرتغال
بدترین راه برای اخذ اقامت اروپا و اقامت پرتغال روش پناهده شدن است. پناهندگی نه تنها مسیری پر چالش و پر از ابهام را برای افراد به همراه دارد بلکه به هیچ عنوان آینده مشخصی را نیز برای شما تضمین نمی کند.
روش اخذ اقامت پرتغال از طریق پناهندگی به دو صورت معمولا انجام می شود. روش اول این است که فرد با ارائه اسناد و مدارکی اثبات نماید که در کشور خود او به دلیل شرایط امنیت جانی و مالی و تهدید های مختلف نمی تواند بماند و قصد دا
سرمایه گذاری در املاک گرجستان
قطعا اگر بتوانید فضایی را پیدا کنید که سرمایه گذاری در آن بسیار امن و دور از هر گونه رکود انجام شود و پشتوانه مالی خوبی نیز برای آینده شما باشد، درنگ نکنید و هر چه زود تر این کار را انجام دهد، اما باید با دقت و بررسی تمامی جوانب این مسئله را زیر و رو کرد تا به پاسخ روشن و درستی برسید و به هیچ عنوان بی هدف در امر خطیر سرمایه گذاری قدم برندارید.
یکی از موارد مهم در حوزه سرمایه گذاری که این روز ها مدام در مورد آن می شنو
اقامت ترکیه اجازه زندگی مدت دار در ترکیه است، و حتما برای زندگی در ترکیه بیش از 3 ماه برای ایرانیان اخذ آن ضروری می‌باشد .
ترکیه بدلیل تشابهات فرهنگی و نزدیکی جغرافیایی، همچنین پایین بودن هزینه های زندگی بسیار مورد استقبال مردم ایران می باشد.به همین دلیل همه ساله بسیاری از هموطنان عزیزمان برای گرفتن انواع اقامت و شهروندی ترکیه اقدام می کنند.
برای مطالعه ادامه مطلب لطفا کلیک کنید .
اقامت ترکیه
 
مهاجرت به پرتغال
پرتغال یکی از خوش آب و هواترین کشورهای دنیا است که تحت تاثیر اقیانوس اطلس قرار دارد. مهاجرت به پرتغال در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است و شاید عمده ترین دلیل آن تغییراتی باشد که در قوانین و مقررات این کشور برای اعطا اقامت به مهاجران باشد. در واقع بسیاری از افراد به این دلیل مهاجرت به پرتغال را انتخاب می کنند که این کشور نه تنها از کشورهای توسعه یافته و رو به توسعه بیشتر در اروپا است بلکه شرایط اقامت پرتغال نیز بر
یکی از روش های دریافت اقامت ترکیه بعد از گزفتن اقامت توریستی ، اقامت کاری ترکیه می باشد. یکی از تفاوت های اقامت توریستی و اقامت کاری ، داشتن اجازه کار بصورت کاملا قانونی می باشد که با توجه به ثبت اطاعات شما در بیمه ، یک سابقه کار معتبر برای شما به حساب می آید.
روش های اخذ اجازه کار در ترکیه به دو صورت می باشد:
1- در روش اول شخص در کشوری دیگری بجز ترکیه از طرف یک شرکت دعوتنامه دریافت میکند و بایستی در کشور خودش مدارک را ترجمه کند و به سفارت ترکیه د
سرمایه گذاری در پرتغال
یکی از بهترین روش ها برای دریافت اقامت پرتغال، روش سرمایه گذاری در پرتغال است. افرادی که به میزان مشخصی اقدام به سرمایه گذاری در پرتغال بکنند می توانند اقامت طلایی یا گلدن ویزا پرتغال را دریافت کنند.
پرتغال در سال 2019 رشد سرمایه گذاری زیادی را تجربه کرد و برنامه اعطا اقامت طلایی پرتغال در ازا سرمایه گذاری در پرتغال باعث افزایش انگیزه برای سرمایه گذاری در این کشور شده است. اقتصاد پرتغال یک اقتصاد متنوع و بسیار شکوفا
 
سرمایه گذاری در کانادا روشی مناسب اما نسبتا طولانی جهت اخذ اقامت دائم کانادا
 
 
اگر مایل هستید در خصوص سرمایه گذاری در کانادا اطلاعاتی به دست آورید باید به اطلاع برسانیم که در حال حاضر برنامه فدرال سرمایه گذاری در کانادا بسته است 
ادامه مطلب
 
سرمایه گذاری در کانادا روشی مناسب اما نسبتا طولانی جهت اخذ اقامت دائم کانادا
 
 
اگر مایل هستید در خصوص سرمایه گذاری در کانادا اطلاعاتی به دست آورید باید به اطلاع برسانیم که در حال حاضر برنامه فدرال سرمایه گذاری در کانادا بسته است 
ادامه مطلب
 
سرمایه گذاری در کانادا روشی مناسب اما نسبتا طولانی جهت اخذ اقامت دائم کانادا
 
 
اگر مایل هستید در خصوص سرمایه گذاری در کانادا اطلاعاتی به دست آورید باید به اطلاع برسانیم که در حال حاضر برنامه فدرال سرمایه گذاری در کانادا بسته است 
ادامه مطلب
تفلیس پایتخت کشور گرجستان است. که سالیانه گردشگران زیادى از ایران به مقصد تفلیس سفر مى کنند. هزینه سفر براى گردشگران اهمیت دارد. 
باید در ابتدا بهتون بگیم که هزینه سفر به تفلیس چندان  بالا نیست. و تفلیس جز شهرهاى گران نیست. در  سفر به تفلیس هزینه ها متفاوت هستند. 
ادامه مطلب

اقامت تمکن مالی یونان با اجازه کار
یکی از محدودیت های اصلی دریافت اقامت تمکن مالی اروپا از جمله اقامت تمکن مالی یونان، محدودیت در کسب و کار و فعالیت های تجاری است. بسیاری از افراد قصد دارند با استفاده از روش اقامت تمکن مالی یونان، در این کشور ساکن شده و با راه اندازی و یا ادامه فعالیت تجاری خود امکان تمدید اقامت یونان خود را داشته باشند که عدم اجازه کار و فعالیت تجاری مانعی بزرگ برای نیل به این هدف است.
برای اقامت تمکن مالی یونان داشتن حدود
وقتی دائم بگویى گرفتارم،هیچ وقت آزاد نمیشوى،وقتی دائم بگویى وقت ندارم،هیچوقت زمان پیدا نمی کنی،وقتی دائم بگویى فردا انجامش میدهم، آن فردای تو هیچ وقت نمیاید!
وقتی صبحهااز خواب بیدار میشویم دوانتخاب داریم:برگردیم بخوابیم و رویا ببینیم،یا بیدار شویم و رویاهایمان را دنبال کنیم.انتخاب با شماست!
خوب زندگی کنهیچوقت شخصیت خودت رو
ادامه مطلب
مزیت های زندگی در پرتغال
اگر قصد مهاجرت به اروپا را داشته باشید، شاید یکی از بهترین انتخاب ها برای شما زندگی در پرتغال باشد. پرتغال از کشورهای بسیار زیبا و دوست داشتنی اروپال است که در سال های اخیر روش های بسیار زیادی را برای اعطا اقامت پرتغال به سرمایه گذاران ارائه داده است و به همین جهت افراد زیادی به منظور اقامت در پرتغال اقدام می کنند.
در کنار شرایطی که دولت پرتغال برای اقامت پرتغال در نظر گرفته است اما به جرات می توان گفت زندگی در پر
اگر می‌خواهید برای کار به کشوری دیگر مهاجرت کنید یا حتی اگر هدف نهایی‌تان کسب اقامت دائم در کشور مقصد است، برای اطلاع از جزئیات بیشتر می‌توانید از کارشناسان گروه حقوقی مهاجرت پلاس کمک بگیرید.
سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.
ادامه مطلب
 
سرمایه گذاری در اسپانیا
قطعا یکی از بهترین روش های اخذ اقامت اسپانیا و یا زندگی بدون قید و شرط در اسپانیا سرمایه گذاری در اسپانیا است. با سرمایه گذاری در کشور اسپانیا به عنوان یکی از قدرتمند ترین کشورهای اقتصادی در دنیا و یکی از بهترین کشورهای اروپایی می توانید برای خود و خانواده خود نه تنها اقامت دائم اسپانیا را به دست بیاورید بلکه از یکی از بهترین شرایط زندگی برخوردار شوید.
در سال های اخیر و به دنبال سیاست گذاری هایی که کشور اسپانیا
انجام میکروپیگمنتیشن در کرمان :  انجام آرایش دائم در کرمان بصورت کاملا حرفه ای و تخصصی ، در کمترین زمان ممکن.
 
برخلاف تاتو ، که درواقع عمل نقاشی کشیدن بر روی بدن می باشد ،میکروپیگمنتیشن به منظور برای بازسازی طبیعی، متعادل‌سازی و جلوه بخشیدن چهره به کار گرفته میشود.
و در واقع منجر به زیبایی بیشتر چهره و صورت در طولانی مدت می گردد.
زیبایی ماندگار از مهمترین نکات آرایش دائم محسوب میشود.
تتو بهتر است یا پیگمنتیشن ؟
پیگمنتیشن نسبت به تاتویی که
 
اقامت ازدواج در آلمان
به طور کلی اقامت ازدواج در آلمان با شهروندان خارجی می تواند صورت گیرد جدیدا به دلیل سوری بودن ازدواج در این کشور قوانینی تصویب شده است. در صورتی که ازدواج قانونی باشد و مجوز اردواج برای هر دو صادر شود. شهروند خارجی برای اقامت ازدواج در آلمان باید شرایطی را فراهم کند ، مانند سن و گواهی های مربوط و عدم موانع ازدواج، همچنین ازدواج در کشور آلمان به صورت مدنی باید انجام شود.

ادامه مطلب
اقامت در بحرین
 
اگر
علاقه مند به اقامت در بحرین باشید، بی شک سوالات زیادی در رابطه با نحوه
اقامت در بحرین در ذهن دارید. بحرین یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس است که
شرایط تابعیت و اقامت سخت گیرانه ای دارد. در ادامه این مقاله جزئیات بیشتر
در باب اقامت در بحرین را بررسی خواهیم کرد.
 

 
شرایط اقامت در بحرین
طبق
قانون تابعیت و اقامت که در سال 1963 در بحرین تصویب شده است، اقامت در
بحرین به شخصی اعطا می شود که حداقل 25 سال در بحرین به طور مداوم سکونت
انجام میکروپیگمنتیشن در کرمان :  انجام آرایش دائم در کرمان بصورت کاملا حرفه ای و تخصصی ، در کمترین زمان ممکن.
 
برخلاف تاتو ، که درواقع عمل نقاشی کشیدن بر روی بدن می باشد ،میکروپیگمنتیشن به منظور برای بازسازی طبیعی، متعادل‌سازی و جلوه بخشیدن چهره به کار گرفته میشود.
و در واقع منجر به زیبایی بیشتر چهره و صورت در طولانی مدت می گردد.
زیبایی ماندگار از مهمترین نکات آرایش دائم محسوب میشود.
تتو بهتر است یا پیگمنتیشن ؟
پیگمنتیشن نسبت به تاتویی که
تفلیس پایتخت گرجستان
تفلیس (Tbilisi) شهری که به علت تعدد چشمه های آب گرم " تْبیلیسی " خوانده شد یعنی شهری که آب آن گرم است. شهری در مسیر غرب به شرق و اتصال دو قاره اروپا و آسیا می باشد. بنابراین تفلیس یک مسیر مهم جهت تبادلات بازرگانی و انرژی محسوب می شود.از جاذبه های بی نظیر آن مانند محله تفلیس قدیم،کلیسای سامبا، خیابان روستاولی، حمام سولفور، پل صلح، کلیسای متخی و سایر جاذبه های گردشگری آن دیدن کنید.  تفلیس سالانه میزبان همایش ها و کنفرانس های بین
تحصیل در مجارستان 
نکته مهم برای تحصیل و اعزام دانشجو به مجارستان این که، دانشگاه های کشور مجارستان اکثراً مورد تایید ایران و در مقاطع مختلف اقدام جهت ثبت نام از دانشجویان خارجی می نماید. دانشگاه فنی بوداپست از جمله دانشگاه های مطرح اروپا که به چهار زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه و مجاری تدریس دارد. همچنین 5 دانشگاه این کشور در لیست 400 دانشگاه برتر دنیا قرار دارند. برای ورود به دانشگاه های کشور مجارستان فرد نیازمند به دانش زبان انگلیسی، همچن
مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ یکی از راه ها مطمئن برای کسب اقامت دائم در کانادا محسوب می شود. در این روش شما می توانید خودتان سرمایه گذار طرح یا ایده خود باشید و یا اینکه یکی از سازمانهای دولتی یا خصوصی در کانادا را به عنوان سرمایه گذار خود معرفی نمایید.استارت آپ در واقع به ایده ای گفته می شود که برای ایجاد خوداشتغالی خلاقانه به کار می رود. به عبارت ساده تر یک کسب و کار جدید را استارت آپ می نامند.گروه مشاوران کانتیننتال به عنوان با سابقه ت
چگونه اقامت ترکیه بگیریم ؟
کار کردن مهمترین بخش زندگی هر فرد است. با این وجود، اغلب کسانی که مشغول به کار هستند، صرفا برای گذران زندگی این مسئولیت را پذیرفته‌اند. چطور می‌شود از کاری که می‌کنیم لذت ببریم؟ آیا جز این است که کسب درآمد مناسب می‌تواند سطح رضایت افراد را بالا ببرد! ترکیه همان جایی است که به دلیل حضور شرکت‌های متعدد اروپایی و آسیایی بستر کسب درآمد بالا را برای متقاضیان را فراهم کرده. البته که موقعیت‌های شغلی متنوع ترکیه هم ام
 
اقامت تمکن مالی پرتغال
اقامت تمکن مالی به این مفهوم است که فرد اثبات نماید که شرایط  و توانایی لازم برای تامین مخارج و هزینه های زندگی خود و همراهان خود را بدون اینکه نیاز داشته باشد در بازار کار آن کشور کار کند داشته باشد. سیاست اقامت تمکن مالی پرتغال نیز دقیقا همین مفهوم را دنبال می کند. اما اینکه برای اقامت تمکن مالی پرتغال به چه میزان درامد ماهیانه نیاز دارید موضوع بحث است.
ویزا D7 یا ویزا بازنشستگی در پرتغال یکی از راحت ترین روش های 
امروزه متقاضیان اخذ اقامت لهستان از همر زمان دیگری بیشتر شده است. دلیل این افزایش، جذابیت لهستان برای افراد مختلف است. راه‌های گوناگونی برای اخذ اقامت کشور  لهستان وجود دارد. یکی از این راه‌ها ثبت شرکت در لهستان است.
در این مطلب قصد داریم به مزایای اخذ اقامت لهستان اشاره کنیم تا تمامی افراد بدانند که ثبت شرکت در لهستان می‌تواند چه مزایایی برای آن‌ها به همراه داشته باشد.
تحصیل در بهترین دانشگاه‌های لهستان
یکی از مهم‌ترین مزایا برای کا
دوست وایتم از کارش اخراج شد.
نمیدونم به خاطر دائم الوید کشیدن و دائم السیگار بودنش بود،
یا که فقط عذر خیلیا رو خواستن.
اخراج شدن در کانادا از رگ گردن به شما نزدیکتر است. یهویی هم اخراج میکنن. فقط باارزش ترین کارمنداشون رو نگه میدارن. مهمم نیست که شما چند سال اونجا کار کردین.
جاذبه های جالب تفلیس
«باتومی» , در تور گرجستان , روی کرانه‌ی «دریای سیاه» قرار گرفته ; فضاهای سبز , دریاچه‌ها و دیگر جاهای جذاب شهر , بیش‌تر اکنون و هوای اروپایی داراست . شهر ساحلی به میدان‌های زیبایش پر اسم و رسم است ; میدان‌هایی که هر مورد به‌تنهایی جذب‌کننده‌ی گردشگر می باشند . در کنار ساختمان‌های خوشگل و امروزی , ساختمان‌هایی دیرین با سبک معماری قرن نوزدهم نیز , وجود دارا‌هستند ; یک شهر امروزی و در عین حالا نوستالژیک‌ . در صورتی‌که قص
شرایط و هزینه های تحصیل در کانادا
کانادا یکی از کشورهای توسعه یافته در آمریکای شمالی است و بعد از روسیه، به عنوان بزرگترین کشور دنیا شناخته می شود و جمعیت آن در مقایسه با وسعتی که دارد، بسیار ناچیز است، از این رو دولت کانادا در چند دهه اخیر، برنامه های مهاجرتی بسیاری را برای پذیرش افراد از سراسر دنیا طراحی کرده که یکی از این برنامه، تحصیل در کانادا است. بسیاری از دانشجویان بین المللی از جمله ایرانی های عزیز، در سالهای اخیر، کانادا را برای ت
آیا می دانستید که سفر به کشور ترکیه به اخذ ویزا نیاز ندارد ؟ نه تنها ترکیه بلکه کشور های دیگری نیز هستند که برای رفتن به آنجا نیازی به داشتن ویزا نیست . ولی بسته به قوانین مدت محدودی را میتوانید اقامت کنید . به عنوان مثال در طول 6 ماه شما فقط 90 روز اجازه ی اقامت در ترکیه را دارید . شما می توانید یک بار سفر کنید و 90 روز اقامت داشته باشید یا در طول 6 ماه چندین بار سفر کنید و مجموع اقامت شما در سفرهایتان به 90 روز برسد . اگر در کمتر از 6 ماه شما 90 روزتان
با روش استارت اپ که یکی از روشهای مهاجرت به کانادا میباشد در این بلاگ آشنا شوید وبیشتر بخوانید 

استارت اپ در کانادا
یکی دیگر از روشهای مهاجرت به کانادا برنامه استارت آپ می باشد. برنامه مهاجرتی استارت آپ در کانادا به سه دسته تقسیم بندی می شود که یکی از ویژگیهای مشترک آنها این است که فرد باید دارای یک ایده و طرح خاص باشد.
در دسته اول اگر طرح دارای شرایط ویژه ای باشد فرد خواهان مهاجرت به کانادا میتواند بعد از قبول ایده و طرح از بانک‌ها کشور کان
مادرا بچه‌هاشونو دوس دارن، اولا که بچه‌ها به دنیا میان هر لحظه نگاهشون می‌کنن، هر لحظه به فکرشون هستن، ولی بچه‌ها به یه سنی می‌رسن که دیگه لازم نیس دائم حواسشون به بچه‌شون باشه و دائم به فکرش باشن، یه نوعی از دوست داشتن هم همینه، استقلال دادن به بچه‌ها.
ادامه مطلب
صادرات شمش روی به عراق
کشور عراق پس از افت و خیزهای سیاسی و نابسامانی های 10 ساله اخیر آنها، نیازی بیش از پیش به بازسازی و احیاء کشور داشتند که همین امر، فرصت بسیار مناسبی ورق دست دوم برای واحدهای تولیدکننده فولاد بویژه برای تولیدکندگان کشور همسایه آن یعنی ایران در امر ساختمان مهیا ساخت. از آنجا که عراق خود، در زمینه فولاد تولیدات چشمگیری ندارد، ناچار به واردات محصولات فولادی هستند. کشورهای صادرکننده کالا به عراق به ترتیب ترکیه، ایران ، چ
طراحی سایت در
گرجستان – طراحی وب سایت در گرجستان –
طراحی سایت در تفلیس – طراحی سایت حرفه ای گرجستان-
Webdesign
georgia
 
امروزه شما برای طراحی
سایت در گرجستان و طراحی سایت در تفلیس نیازی به دانش برنامه نویسی
ندارید و اگر میخواهید کسب و کار خود را گسترش دهید و در دنیا مطرح شوید باید به
روز شوید و بدانید که امروزه طراحی وب سایت در گرجستان و طراحی سایت
حرفه ای گرجستان و فروشگاه های اینترنتی از همیشه راحت تر شده است ، و محصور
به ساعات کاری در روز نیستید
متن آهنگ خوش خنده ی من سینا درخشنده
دیدمت ، عشق میانِ قلبِ من دامن گرفت
آسمانم از سرِ خوشنودی باریدن گرفت
چشمهایت غصه را از زندگی من گرفت
از همه عالم دلم تصمیم دل کندن گرفت
دلبرِ خوش خنده ی من ، حرفاتو با خنده بزن
لحن قشنگت رو میخوام
بمون همیشه توو دلم ، نازتو دائم میخرم
ادامه مطلب
 
تور لحظه آخری گرجستان
سالانه مسافر های زیادی به گرجستان سفر میکنند. از این رو قصد داریم تور های لحظه آخری و تور های چارتری گرجستان رو برای شما به اشتراک بگذاریم.
 

ایرلاین : قشم ایر
نوع سفر : هوایی
مدت اقامت : 4 شب
پکیج در تاریخ 5 و 6 آبان دارای 100 هزار تومان و در تعطیلات آبان دارای 300 هزار تومان افزایش نرخ می باشد
 
برای تهیه بلیط و تور به سایت تریپ ویزا یا سایت پارک نخفیف
 

نام هتل
خدمات
قیمت 2 تخته (هرنفر)
قیمت 1 تخته (هرنفر)
قیمت کودک با تخت (هر نف
دلایل مهاجرت به پرتغال
در سال های گذشته شاهد رشد تقاضا از طرف بخصوص جوانان برای مهاجرت به پرتغال بوده ایم. موضوعی که به نظر می رسد نشان از آگاهی و هوشمندی اشخاصی دارد که به دنبال اقامت در اروپا هستند.
دلایل بسیار زیادی را می توان بر شمرد که چرا مهاجرت به پرتغال در صدر درخواست های جوانان قرار گرفته است. شاید یکی از این دلایل وجود پرتغال در بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا باشد اما اگر تنها این موضوع بود 26 کشور دیگر نیز صاحب این شرایط برای اخذ اق
کوتائیسی، پایتخت ایمرتی، دومین شهر بزرگ گرجستان پس از تفلیس است.
خیابان‌های زیبا و پوشیده شده با درخت با خانه‌های متعلق به قرن 19 که در کنار رود ریونی کشیده شده اند، همراه با چندین پارک جذاب، کوتائیسی را به یک مکان بسیار زیبا برای قدم زدن در اطراف و لذت بردن از مناظر چشم نواز تبدیل کرده است.
در محله یهودی‌ها، تعدادی از کنیسه‌های موجود، تاریخ طولانی جامعه یهودی گرجستان را نشان می‌دهد. بزرگترین کنیسه شهر که در سال  1866 ساخته شده است می‌توان
گرجستان کشوری‌ست که نیمی از آن در آسیا و نیمی دیگرش در اروپا است و از سنت‌ها و آیین‌های هر دو قاره، سهمی برده است. به جز این، کشور تاریخ کهنی دارد و به همین سبب پر است از آثار تاریخی جذاب. این ویژگی‌ها در کنار نزدیکی این کشور به ایران، گرجستان را به یک مقصد گردشگری محبوب تبدیل کرده است. گردشگرهای زیادی هستند که بیش از یک بار به این کشور سرسبز سفر می‌کنند و دوست دارند به جز تفلیس پایتخت و باتومی زیبا، جاهای دیگر را هم ببینند. واردزیا گرجستان
مزایای ثبت شرکت عمان و اقامت در این کشور
امروزه عمان به عنوان یکی از محبوب‌ترین و باثبات‌ترین کشورهای منطقه خلیس فارس شناخته می‌شود و کارآفرینان زیادی برای ثبت شرکت عمان و سرمایه‌گذاری در این کشور اقدام می‌کنند. انگیزه برخی از سرمایه‌گذاران از ثبت شرکت، اخذ اقامت عمان است. در صورتی که قصد ثبت شرکت عمان و اقامت در این کشور را دارید، باید با مزایا و معایب آن آشنا باشید. در این مقاله، مزایا و در مقاله «معایب ثبت شرکت عمان و اقامت در این ک

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها