نتایج جستجو برای عبارت :

اپ طب منتشر شد

باسلام
 
بزودی یک داستانک با چند قسمت که سعی کردم جالب بنویسمش رو منتشر میکنم :)
در کانال تلگرامی و وبلاگ خودم :)
هرجمعه ساعت 21 شب منتظر باشید...
 
اگه خدابخواد امشب قسمت اول منتشر میشه...
منتظر باشید...
 
 
[آپدیت]
+بدلیل برخی دلایل قسمت اول فعلا منتشر نشد...
انشاالله در طول این هفته منتشر میشه فقط منتظر حمایت هاتون هستیم :))
 
بازی GTA V یکی از بهترین بازی های شرکت راک استار می باشد که برای پلاتفرم های مختلف منتشر گردیده است. در سری اول، این عنوان برای کنسول های نسل هفت منتشر شد و بعد از عرضه کنسول های نسل هشت، نسخه جدیدی از این بازی برای آن ها و همچنین پلاتفرم PC منتشر شد. در این بازی می توانید سه شخصیت مختلف را با داستان هایی تقریبا به هم گره خورده تجربه کنید و از قابلیت های هر کدام از این شخصیت ها بهره مند شوید.
منبع : کنسول فا
ورژن اپدیت 1.27
حجم اپدیت : 3500 مگ
خیلی وقت بود تصمیم داشتم مطالبی که بصورت پراکنده به ذهنم میرسد را در جایی منتشر کنم که بماند. ایده وبلاگ‌نویسی هم همیشه وجود داشته اما چیزی که بیشتر از همه باعث تشویقم شد به نوشتن اولا وبلاگ خوب و درجه یک شایان تدین بود ـ اگر روزی این وبلاگ هم در حد وبلاگ شایان بشود واقعا از خودم راضی خواهم بود ـ دوما حرف‌های امیرحسین که سعی کرد مرا قانع کند چیزی بنویسم و منتشر کنم که زکات علم نشر آن است!
فعلا نمی‌دانم به کدام سمت خواهد رفت و چه چیزهایی اینح
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این‌که در سال 97 بیش از دو هزار عنوان کتاب در استان منتشر شده بود، گفت: حدود 20 درصد کتب منتشر شده در استان به زبان تورکی بوده و مابقی به زبان فارسی و سایر زبان‌ها است.
محمد محمدپور با بیان این‌که ۲۰۲ ناشر در آذربایجان شرقی مجوز فعالیت دارند که عمده این ناشران فعال هستند، اظهار کرد: اما تعداد معدودی از این ناشران به تعداد قابل توجه کتاب منتشر کرده و ناشران فعال نیز حداقل سالانه شش عنوان کتاب
لینکدونی اصلی لینک تمام گروه های تلگرامی را منتشر می کند.
برای پیوستن به گروه های تلگرام باید وارد سایت لینکدونی تل بشید.
که برای شما لینک تمام گروه های تلگرامی را منتشر می کند.
گروه تلگرام اصفهان هم در این لینکدونی منتشر می شود.
آپدیت توییتر El Capitxn:ایت منتشر شده. افتخاری بود که تونستم این آهنگ خوب رو با شوگا و آی‌یو بسازم. شما سخت کار کردین، ممنونم!”
 
حتمی حتمی توی یوتوب موزیک ویدیو eight رو بازدید بزنین
کنارش ام وی DNA رو هم بازدید بزنین چیزی تا ۱‌میلیاردیش نمونده⚡
هفته ها گذشته است و دیگر ضربان قلبم روی هزار نیست. شاید انرژی را برای سر و سامان دادن به زندگیم ذخیره می کنم، نمی دانم. اینکه می دانم این کلمات و این خطوط قرار است منتشر شود، نا امنی ای را به قلبم تزریق می کند که تازه نیست اما مقابلش می ایستم و تایپ کردن را ادامه می دهم. *دستانش روی صفحه کیبورد بی حرکت می ماند* از اول شروع می کنم. هفته ها گذشته است و دیگر قلبم تند نمی زند. * بک اسپیس را فشار داده ام. چیزی از آن کلمات باقی نمانده. دلم نمی آید این پست را
یک ماه  بود که پستی در پیجش منتشر نمیکرد. از روزی که آدرس وبم عوض شده ۵ روز میگذره و در این ۵ روز ۳ پست اینستایی منتشر کرده است. پست امروزش در مورد همان نکته ای بود که منم در موردش حرف زدم. همان کرونایی که وارد استانشون هنوز نشده و او هم معتقد بود در تشخیص اش ناتوانند نه در ممانعت از ورودش توانا!
+ پاییزان
+ عنوان از حافظ
بعد از شایعات و خبرهای متعددی که درباره زمان منتشر تریلر دوم فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه منتشر شده بود بالاخره این تریلر منتشر شد. اما این تریلر متفاوت تر از تریلرهای فیلم های دیگر مارول است و مانند بازیگر نقش اصلی آن، تام هالند حاوی اسپویل های بدی از فیلم قبلی یعنی انتقام جویان: پایان بازی می باشد.
ادامه مطلب
به زودی که اسکین Glow منتشر میشه برای گرفتنش باید کار های زیر رو مرحله به مرحله انجام بدید :  وقتی این اسکین منتشر شه اگر شما یکی از گوشی هایی که این اسکین رو میشه با اون بگیرید داشته باشید باید اول فورتنایتو رو گوشیتون از سایت اپیک گیمز بریزید.بعد از نصب فورتنایت رو گوشیتون باید برید اکانتتون رو وارد کنید.بعد از این که وارد کردید باید به بخش Store بروید و اونجا این اسکین با قیمت 0.00$ در دسترسه بعد از خرید اون این اسکین به شما داده میشود البته این آ
بدونید که این داستان در دو بخش منتشر میشه چون مطالب زیاد هست و خب هم حوصله ی کاربر سر میره هم حجم داستان زیاد میشه پس اگه قسمت اول منتشر شد منتظر قسمت دوم هم باشید.ما تو این داستان سعی کردیم همه جوانب رو در نظر بگیریم.البته این داستان از زبان اول شخصه که تو پبش داستان میشه به این پی برد...
وبسایت خربد و فورش بازی ps4 دست دوم و نو
ازی‌ها در پلی‌استیشن ۴ همانند نسل قبلی فاقد قفل منطقه‌ای هستند، بنابراین بازی‌های خریداری شده در یک منطقه توانایی اجرا بر روی کنسول‌های مناطق دیگر را خواهند داشت. در حال حاضر بیش از ۸۲۶ بازی برای این کنسول تأیید یا منتشر شده‌است که بیش از ۹۰ عنوان آن انحصاراً برای این کنسول منتشر یا در دست ساخت است.
سامسونگ بروزرسانی جدیدی را برای گلکسی اس 10
و گلکسی نوت 10 با هدف رفع باگ حسگر اثر انگشت این دو گوشی منتشر کرد.
البته این آپدیت تنها در کشور کره منتشر شده و بزودی در کشورهای دیگر نیز
در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.
ادامه مطلب
 
نشریه شهر انتظار پیش از این به همت نوجوانان مسجد الزهرا (س) سمنان  به صورت ماهنامه منتشر می شد. بیشتر از  10 شماره از این نشریه چاپ شد و در بین مردم سمنان مخصوصا نوجوانان که مخاطب اصلی آن می باشد منتشر شد.
پس از وقفه حدود یک ساله نشریه شهر انتظار با کادر جدید و ارتقاء گرافیک و صفحه آرایی آن از محرم سال 1398 توسط هیئت (نوجوانان) مسجد الزهرا (س) مجددا شروع به فعالیت کرد.
 
سه شماره از این نشریه در محرم 1398 منتشر شد که می توانید در ادامه دانلود کنید.
اد
گروه قم در لینکدونی قم و گروه تلگرام قم در لینک یاب قم منتشر می شود.
برای پیوستن به گروه قم باید وارد سایت لینکدونی تل بشید.
لینکدونی تل لیست تمام گروه های قمی را منتشر می کند.
گروه تلگرام قم از بهترین گروه های تلگرامی هستند که لینکدونی قم آن ها را منتشر می کند
برای پیوستن به گروه تلگرام قم روی لینک زیر کلیک کنید.

                                                    گروه تلگرام قم
TIA-526-7: این استاندارد، میزان اُفت سیگنال ها در فیبرهای نوری تک
حالته را اندازه گیری و مشخص مینماید. همچنین با نام OFSTP-7 نیز شناخته می
شود. این استاندارد برای اولین بار در February 2002 منتشر شد.
TIA-526-14-A: این استاندارد، میزان اُفت سیگنال ها در فیبرهای نوری
چند حالته را اندازه گیری و مشخص مینماید؛ و با نام OFSTP-14 نیز شناخته می
شود. این استاندارد برای اولین بار در August 1998 منتشر شد.
ANSI/TIA/EIA-568-B.1: این استاندارد(یا متمم)، نیازمندی های کلیِ یک
سیستم کابل کشی را
هنگامی که نشر اسلامی در اوج خود قرار داشت، عناوین جدیدی که در یک سال منتشر می‌شد
 بیش از چیزی بود که امروزه در نیویورک منتشر می‌شود.
-------------------------------------------------
مارک گراهام _ نویسنده‌ی آمریکایی، مولف کتاب «چگونه اسلام دنیای جدید را به وجود آورد».
اطلاعیه فوری فعالان فضای مجازی احتمالا از امروز عکس و فیلمهایی از مردم : عراق لبنان فلسطین سوریه افغانستان و دیگر کشورهای مقاومت و منطقه منتشر شود که مردم این کشورها از این واقعه خوشحال هستند و یا پایکوبی میکنند و یا کلیپ و عکسهایی بر ضد شهید والا مقام سلیمانی منتشر کنند دقت کنید که برش فیلمها و استفاده از تصاویر ارشیوی در دستور کار ضد انقلاب است بدلیل ضعف رسانه ای در بیشتر کشورهای محور مقاومت احتمالا اخبار منفی زیادی منتشر خواهد شد امریکا
پلی استیشن 5 ، نام رسمی کنسول نسل نهمی سونی است که متاسفانه شرکت سونی هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این محصول جدیدش اعلام نکرده اما خبر منتشر شده حاکی از آن است که چیزی تا انتشار نمانده. قیمتش هم هنوز اعلام نشده. 
کنترلرش هم با پیشرفت های چشمگیری روبرو شده.
تا تابستون منتظر بمونید احتمالا تا اون موقع منتشر شده
پس پولاتون رو بذارید تو قلک احتمالا گرونتر از PS4 باشه
2.اختلالات تحرک مری: این عامل در درد قفسه سینه غیر قلبی خیلی شایع نیست. نمونه‌هایی از این اختلالات مری عبارتند از اسپاسم منتشر مری، مری فندق شکن و آشالازی.  اسپاسم منتشر مری به انقباضات نامنظم و ناهماهنگ مری گویند.  مری فندق شکن به انقباضات قدرتمند و هماهنگ مری گویند که در این نوع اختلال غذا بالا آورده نمی‌شود و درد عمیقی در مری به علت جمع شدن غذا بروز می‌کند.  


ادامه مطلب
با سلام
می توانید ما را در اینستاگرام از طریق
#مدرسه_دکتر_مفتح_وردنجان
و یا صفحه 
Mahdi.molavi.official
دنبال کنید.
توجه    توجه
مدرسه هیچ صفحه ای در اینستاگرام ندارد و یک سری عکس ها فقط از طریق صفحه مدیر وبلاگ در اینستاگرام منتشر می شود(برای تبلیغ وبلاگ) و بدانید که تنها این وبلاگ است که عکس های مدرسه را با مجوز مدیریت مدرسه منتشر می کند.
این پست در روز های آتی حذف می شود.
سلام یک ناشر چینی کتاب آموزشی برای کودکان منتشر کرده و در اختیار ناشر ایرانی قرار داده. طرف ایرانی هم با درک مسئولیت اجتماعی کتاب را ترجمه کرده و رایگان منتشر کرده است (ترجمه‌ی فروغ فرجود).کار بسیار خوبی است چون می شود به جای ترساندن بچه ها و ایجاد رعب و هراس در قلب کودکانه شان، این کتاب را در اختیارشان گذاشت.
جهت دانلود کتاب بصورت pdf  از اینجا اقدام کنید.
شبکه AMC به تازگی تصاویر جدیدی از فصل دهم این سریال محبوب را منتشر کرده است. تنها دو ماه تا آغاز پخش فصل دهم سریال محبوب و مورد انتظار «مردگان متحرک» (The Walking Dead) باقی مانده است و به همین خاطر نیز شبکه AMC تصاویر جدیدی از فصل دهم این سریال را منتشر کرد.
ادامه مطلب
دوستان بیانی نظرتون درباره وبلاگ و قالبش رو بفرمایینهمچنین بنده سعی خواهم کرد که مطالب خوب شما را نیز مطالعه کنم و مجموعه لینکهاشونو منتشر کنم. باید هوای یکدیگرو بیشتر از این داشته باشیم در بلاگنظرات تخصصی یا لینک مطالبتونو برام بفرستیدهمچنین بفرمایید چه مطالبی مورد علاقه و کاربرد دائم هست تا منتشر کنم.با سپاس ویژهقدردان شما هستم
محصول جدیدی که بزودی منتشر خواهد شد یک محیط توسعه مجتمع(IDE) است که قابلیت برنامه نویسی به زبان های سی شارپ ، ویژوال بیسیک و دلتا اسکریپت را می دهد و می تواند آن ها را اجرا کند.قابلیتی که در نسخه های آینده منتشر خواهد شد قابلیتی به نام Easy C است که باعث آسان تر شدن برنامه نویسی به زبان سی می شود.لینک دانلود و لینک گیت هاب بزودی در دسترس قرار خواهد گرفت.
هنوز آدمای زیادی دور و برمون خبر ندارن!
اما شیرین ترین اتفاقی که میتونه بیوفته 
اینه که منتظر بمونی ببینی باباییش از سفر براش چی سوغات میاره :))

بعله ‌:)
سیب ترش برا مامان، جوراب برا نی نی!
حالا چرا پسرونه!! ^______^
+این تصویر فقط اینجا منتشر میشه چون هرجای دیگه منتشر شه قضیه لو میره
+خدایا هیشکی هنوز نتونسته بفهمه تو چقد خوبی
+یاسریع الرضا قربونت برم اخه :)
با هدف آشنایی بهتر نوجوانان با کتاب و کتابخانه؛ ششمین جلد از کتاب «هدهد سفید» ویژه نوجوانان که بر اساس نیاز به ترویج و تبلیغ کتاب و کتابخوانی با زبان و ادبیات مناسب این گروه سنّی تهیه شده، به همراه ضمیمه‌ای با موضوع انقلاب اسلامی منتشر و در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور موجود است.
براساس آخرین شایعه‌های منتشر شده، دنباله‌ی بازی موفق و محبوب The Legend of Zelda: Breath of Wild اواخر سال آینده‌ی میلادی یا سال ۲۰۲۱ و به صورت هم‌زمان با نسخه‌ی جدید و خانگی کنسول نینتندو سوییچ (این نسخه از کنسول حالت دستی نخواهد داشت) عرضه می‌شود
ادامه مطلب
به گزارش پایگاه اخبار فرهنگی و به نقل از کانال انجمن‌های علمی دانشجویی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، نشریه PPPC ، نشریه تمام انگلیسی دانشکده‌های فنی دانشگاه شهید بهشتی با همکاری شاخه IEEE دانشگاه فنی و مهندسی بویین زهرا منتشر شد.
ادامه مطلب
TT Isle of Man Ride on the Edge 2 بازی در سبک موتور و ورزشی است که توسط شرکت KT Racing ساخته و به وسیله Bigben Interactive در سال 2020 برای کامپیوتر منتشر شده است. این نسخه از بازی دومین شماره از بازی Isle of Man است که با ویژگی های جدیدی منتشر شده است.
ادامه مطلب
رندرهای گلکسی بادز پلاس منتشر شد
هدفون‌های گلکسی بادز پلاس سامسونگ اوایل هفته جاری در وبسایت Bluetooth SIG مشاهده شد و به این ترتیب نام این گجت، شماره ساخت (SM-R175) و تأییدیه نسخه پنجم بلوتوث آن مشخص شد. البته Bluetooth 5.0 امکانی است که نسخه اصلی Galaxy Buds نیز به آن مجهز بود و افرادی که انتظار بلوتوث نسخه 5.1 را داشتند، مطمئنا از شیندن این موضوع ناامید خواهند شد.
با توجه به این که نیاز های کاربر ها متفاوت هست ، لازم هست اولویت رو خودتون مشخص کنید:
1. ابزار انتخاب فونت: این ابزار جهت تغییر فونت قالب شما خواهد بود، و احتیاج به دانش کدنویسی ندارد.(با این ابزار میتونید فونت قالبتون رو بدون دردسر تغییر بدید!)
2. ابزاری برای آفلاین کردن وبلاگ: در مواقعی که احتیاج به غیرفعال کردن وبلاگ خود دارید و تمایل به غیرفعال کردن صفحه وبلاگ خود به صورت موقت هستید.
3.ابزار زیباسازی به وسیله انیمیشن های css(متحرک کردن تصاویر
تیتراژ سریال «خط تماس» به خوانندگی سینا سرلک منتشر شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با آغاز پخش مجموعه تلویزیونی «خط تماس» از شنبه ۱۳ بهمن به تهیه کنندگی محسن علی اکبری و کارگردانی جواد شمقدری، قطعه جدید سینا سرلک برای این سریال منتشر شد.
این قطعه با صدای سینا سرلک، آهنگسازی و تنظیم بهزاد عبدی و بر اساس شعری از بهمن محمدزاده در تیتراژ پایانی مجموعه «خط تماس» قرار می گیرد که در بخشی از آن آمده است: «دل سپردن اگرچه آسان بود ... .»
دانلود تیتراژ
گروه تهران از پرطرفدارترین گروه های تلگرامی می باشد. که گروه تلگرام چت تهران و گروه گپ تهران طرفدارهای زیادی در بین گروه های تلگرامی دارند.
این گروه تلگرامی در لینکدونی تهران که لینک تمام گروه های تهرانی را منتشر می کند، وجود دارد.
در این لینکدونی تهران انواع گروه های چت تهرانی منتشر می شود.
لینک گروه تهران
دوستانی که علاقه مند به چت و گپ در گروه های دختر و پسر تهران هستند.
می توانند وارد لینکدونی تهران بشوند و روی لینک گروه های تهرانی کلیک ک
گروه تهران از پرطرفدارترین گروه های تلگرامی می باشد. که گروه تلگرام چت تهران و گروه گپ تهران طرفدارهای زیادی در بین گروه های تلگرامی دارند.
این گروه تلگرامی در لینکدونی تهران که لینک تمام گروه های تهرانی را منتشر می کند، وجود دارد.
در این لینکدونی تهران انواع گروه های چت تهرانی منتشر می شود.
لینک گروه تهران
دوستانی که علاقه مند به چت و گپ در گروه های دختر و پسر تهران هستند.
می توانند وارد لینکدونی تهران بشوند و روی لینک گروه های تهرانی کلیک ک
این برنامه در حال تولید بوده و خبر های خوبی برای کسایی که هی کلاسشون رو یادشون میره داریم
 
 
اپدیت شده در 6/21/2019
 
طبق اخرین اخبار این نرم افزار پایان سال 2019 منتشر و بر روی مارکت های ایران اپس و مایکت منتشر می شود.
 
امکانات اولیه که پیش بینی میشود در اولین نسخه وجود داشته باشد :
  - امکان ایجاد و ویرایش درس هایی 
  - امکان ثبت و ویرایش تاریخ امتحان
 
درصورتی قادر به همکاری ما دربخش اینگلیسی وبلاگ هستید ادرس ایمیل و نام خود را به همراه رمز عبور دل
خیای از دوستان دنبال کانال لینکدونی تلگرامی می گردند که لینک تمام گروه های تلگرام را منتشر کند.
لینکدونی تل کانال تلگرام دارد که لینک تمام گروه های تلگرام را منتشر می کند.
برای پیوستن به لینکدونی گروه تلگرام فقط کافی هست تا از طریق سایت لینکدونی تل استفاده کنید.
این سایت برای شما بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.
انیمه Kimetsu no Yaiba یا ترجمه فارسی «شیطان کش» و ترجمه انگلیسی «demon slayer»، یکی از جدیدترین انیمه‌هایی هست که منتشر شده. وقتی لیست انیمه‌های در حال انتشار رو می‌دیدم و به پوستر این انیمه بر می‌خوردم ... از شخصیت اصلی و شیاطینی که تصاویرش منتشر شده بود حدس میزدم که اینم یه انیمه تکراری و خسته کننده هست اما شاید باورتون نشه که این انیمه چقدر عالی و در حد شاهکار روش کار شد و ساخته شد ولی چندتا نکته هست که در موردش جالبه که بدونین برای کسایی که مردد هست
انیمه Kimetsu no Yaiba یا ترجمه فارسی «شیطان کش» و ترجمه انگلیسی «demon slayer»، یکی از جدیدترین انیمه‌هایی هست که منتشر شده. وقتی لیست انیمه‌های در حال انتشار رو می‌دیدم و به پوستر این انیمه بر می‌خوردم ... از شخصیت اصلی و شیاطینی که تصاویرش منتشر شده بود حدس میزدم که اینم یه انیمه تکراری و خسته کننده هست اما شاید باورتون نشه که این انیمه چقدر عالی و در حد شاهکار روش کار شد و ساخته شد ولی چندتا نکته هست که در موردش جالبه که بدونین برای کسایی که مردد هست
خرید سی دی و فایل از سایت barishsesi.com انیمیشن The Incredible 2(شگفت انگیزان 2) در سال 1397 با نام “سوپر قهرمانلار ایکی” توسط وب سایت باریش سسی به زبان ترکی آذربایجانی دوبله شده و در سال 1398 منتشر شد است.
عواید حاصل از فروش دوبله ترکی انیمیشن سوپر قهرمانلار۲ به سیل زدگان ترکمن صحرا اهدا خواهد شد.
http://barishsesi.com/%d8%a8%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%b4-%d8%b3%d8%b3%db%8c-%d8%af%d9%88%d8%a8%d9%84%d9%87-%d8%aa%d8%b1%da%a9%db%8c/
چندی پیش خبر عرضه یک مدل جدید از سری خودروهای کوییک توسط سایپا رسانه ای شده بود، محصولی که در ابتدا به نظر می رسید تحت عنوان کوییک کراس راهی بازار شود، اما حالا مشخص شده که این خودرو کوییک R نام خواهد گرفت و پیش فروش آن به تازگی توسط سایپا آغاز شده است.
به گفته علی شیخ زاده، مدیرعامل گروه صنعتی پارس خودرو: «از آنجا که خودرو کوئیک به دلیل شرایط ظاهری مورد استقبال جوانان و بانوان قرار گرفته، در مدل جدید تغییراتی در رنگ‌های بیرونی و داخلی این خو
دانلود فول آلبوم مهراد جم
دانلود کل آهنگ های مهراد جم با بهترین کیفیت و لینک مستقیم منتشر شد
Download New Full Album Mehrad Jam

دانلود فول آلبوم مهراد جم
« مهراد جم را بیشتر بشناسید »
 
مهراد جم ، خواننده ای جوان، با استعداد و البته خوش صدا !
مهراد جم که به تازگی به محبوبت رسیده
در حال حاضر سه موزیک از منتشر کرده
که بهترین موزیک اون تا به اینجا که شمال نام داره در حال حاضر
یکی از پرمخاطب ترین موزیک این ماه نامیده شد !
این خواننده جوان و تازه کار
در حال حاضر اطل
دیزنی پوسترهای جهانی فیلم Mulan را منتشر کرد که قهرمانان و شخصیت‌های شرور این اثر لایواکشن را به تصویر می‌کشد.
تنها یک ماه تا انتشار فیلم Mulan (مولان) فاصله داریم و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت دیزنی پوسترهای جهانی شخصیت‌های این اثر لایواکشن را منتشر کرده است که قهرمانان و آنتاگونیست‌های آن را به نمایش در می‌آورد. این فیلم که نیکی کارو وظیفه‌ی کارگردانی آن را برعهده دارد ، داستان مولان را روایت می‌کند که به‌خ
نرم افزار دی ادیتور نسخه 1.0 بیلد دوم
این نرم افزار یک نرم افزار ویرایشگر متن است که میتواند جایگزین خوبی برای نوت پد ویندوز باشد. هدف ما از ساخت این نرم افزار این است که بتوانیم یک ویرایشگر مفید ، خوب و سبک را توسعه بدهیم که بتوان اکثر امور ویرایشی را با آن انجام داد ، این نرم افزار بهبود خواهد یافت و نسخه های جدید منتشر خواهند شد.
این نرم افزار با زبان برنامه نویسی سی شارپ توسعه پیدا کرده است و کد باز است و هر کسی می تواند طبق سلیقه ی خودش آن را
دوستان فرهیخته و سروران معزز درود و سلاماز این پس جهت بستر سازی فرهنگی و ارتقائ سطح آگاهی عامه مردم سلسله مباحث علمی وحقوقی را در خصوص قانونگذاری و  وظائف نمایندگان محترم بطور مستمر تدوین و منتشر مینمایم استدعا دارم ضمن ملاحظه وتدقین لازم در کلیه گروه ها و کانالها و سایتهای موجود ارسال و منتشر فرمایید تا در توسعه فرهنگی وافزایش سطح خردمندی  مردم بیشتر موثر باشیماراده و قصد حقیر در انتخابات آینده مجلس  افزایش سطح بینش و بصیرت عمومی استار
آیا تا به حال به عکسهایی که والدین از کودک ربوده شده شان منتشر میکنند، دقت کرده اید؟ یا به فیلمهایی که از ربوده شدنشان منتشر میشود؟

در اکثر آنها کودکی زیبا را میبینید که والدین زیبایی آنها را چندبرابر کرده‌اند. چگونه؟
آنها با آویزان کردن زیورآلات از جنس طلا و پوشیدن لباسهای تنگ و بدن نما، فرزندشان را طعمه قرار میدهند.


** لباسهای بدن نما بستر تجاوز به کودک را فراهم میکند که حتما در خبرها شنیده اید.
تصاویری از شخصیت‌های فیلم Top Gun: Maverick منتشر شدند،پس از انتظار ۳۰ ساله برای دنباله Top Gun «تاپ گان»، طرفداران با اکران فیلم Top Gun: Maverick «تاپ گان: ماوریک» در تابستان آینده دوباره به منطقه خطر برخواهند گشت. این فیلم به کارگردانی جوزف کوزینسکی داستان شخصیت پیت ماوریک میچل با بازی تام کروز را دنبال می‌کند که دوباره به مدرسه خلبانی برگشته تا آموزش گروهی از خلبانان جوان را برعهده بگیرد.فیلم Top Gun: Maverick در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ (۶ تیر ۹۹) اکران خواهد شد.
 
 
 
دوستان لحظه ای که منتظرش بودید فرا رسید. اوبونتو 20.04 منتشر شده و اماده ی دانلود هستش. میتونید برید از سایتش دانلود بکنید :)
 
برای دیدن همه ی اخبار مربوط به دنیای اوپن سورس در یک صفحه، به منوی بالایی وبلاگ مراجعه فرمایید.
همان‌طور که مستحضرید، طبق برنامه‌ای که چیدم پیش نرفته ام و بی‌نظمی وبلاگم را فرا گرفته.
چند دقیقه پیش حساب کردم و از نه پست_ نوشته‌ای که باید تا الان منتشر می‌شد،شش تای آن و از هشت پست_هنری،سه تایش را نوشته‌ام! :/
امیدوارم بتونم لابه‌لای پست‌هایی که قرار است در ادامه  بنویسم؛ پست‌های جامانده را هم بنویسم و منتشر کنم.
مرگ بر بی‌نظمی ناخواسته! :)
 
+با تشکر از ماهان که بعد از اینکه جوابم به کامنتش را دوباره خواندم   
از خودم  خجالت کشیدم! با
یه مطلب نوشتم...
کمی طولانی شد اما انصافا تا حالا طولانی تر از این هم زیاد نوشتم...
نمیدونم چرا بیان منتشرش نمیکنه... هر هشدار میده "خطای داخلی سرویس دهنده"
همون مطلب رو به 4 مطلب تقسیمش میکنم منتشر میکنه...
کسی نمیدونه چرا اینطوریه؟
حتی به سه قسمت هم تقسیمش میکنم منتشر نمیکنه...
نمیدونم بیان بهم ریخته...
علائم نگارشی ای تایپ کردم که این هشدار رو میده...
نمیدونم...
 
قرار بود آمار موثرترین وبلاگها رو ارائه بدم... 
اما از طرفی دوست ندارم بی سلیقگی در انتشارش به خرج بدم و شتاب زده عمل کنم از طرفی دیگه اصلا شرایط برای تمرکز برای این کار مهیا نمیشه...
نیاز دارم مدتی از این محیط فاصله بگیرم اما به خاطر تعهدم به انتشار این مطلب همچنان اینجام...
اگر کسی داوطلب میشه برای انتشار و جمع آوریش که این لطف رو در حق من بکنه و از این آدرس آمارها رو استخراج کنه و منتشر کنه...
اگر هم کسی نمی تونه، صبر کنید تا برگردم و این کار رو ا
Resident Evil 1 نام نخستین بازی از سری بازی های اقامتگاه شیطان می باشد که ابتدا به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۱ منتشر شد اما مدتی بعد و به دلیل محبوبیت بسیار بالای این عنوان کپکام تصمیم گرفت تا بازی را برای پلتفرم های دیگری نظیر رایانه های شخصی و کنسول های نینتندو نیز منتشر کند.
ادامه مطلب
Resident Evil 1 نام نخستین بازی از سری بازی های اقامتگاه شیطان می باشد که ابتدا به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۱ منتشر شد اما مدتی بعد و به دلیل محبوبیت بسیار بالای این عنوان کپکام تصمیم گرفت تا بازی را برای پلتفرم های دیگری نظیر رایانه های شخصی و کنسول های نینتندو نیز منتشر کند.
ادامه مطلب
گروه های زیادی در کانال گروه تلگرام منتشر می شود.
برای پیوستن به کانال لینک گروه تلگرام باید لینک اون کانال رو داشته باشید.
شما هم اگر گروه تلگرام و یا کانال تلگرام داشته باشید.
می توانید در این کانال منتشر کنید و برای لینکتون ممبر واقعی بگیرید.
و شاهد افزایش چشمگیر لینکتون باشید.
دانلود گلچین آهنگ های تیر 98
بهترین آهنگ های تیر ماه با کیفیت 320 یکجا و تکی منتشر شد
Download Golchin Tir 1398

گلچین آهنگ های تیر 98


گلچین بهترین آهنگ های تیر ماه 1398 به کیفیت 320
پخش اختصاصی از رسانه سلطان موزیک دانلود بصورت یکجا و تکی
هر روز بهترین آهنگ های این ماه در این پست منتشر خواهد شد
دانلود کنید و لذت ببرید و سلطان موزیک رو همیشه بخاطر داشته باشید
پخش اختصاصی از لینک بالا منتشر شد
شماره‌ی امسال مجموعه بازی‌های کال آو دیوتی عرضه شده است و به همین
مناسبت هم سایت‌ها و نشریات مختلف حوزه‌ی بازی، نقدها و نمرات خود نسبت به بازی Call of Duty: Modern Warfare
را منتشر کرده‌اند. شماره‌ی امسال کال آو دیوتی با اسم Modern Warfare
عرضه شده، چون سازندگان آن معتقدند که این بازی به اندازه‌ی شماره‌ی چهارم
این مجموعه متفاوت و البته مهم است.
ادامه مطلب
 
آلبوم جدید منوچهر زنگنه با نام "سل تنی " به زودی ...
 
البوم جدید منوچهر زنگنه پس از فراز و نشیب های بسیار به زودی با نام سل تنی با آهنگ های زیبا منتشر میشود
 
در صورت منتشر شدن بدون وقفه در همین سایت با حد اکثر کیفیت قرار خواهد گرفت.
 
 
► با ما همراه باشید
The
Godfather 1 نام یک بازی ویدئویی اکشن جهان باز می باشد که توسط ویسرال
گیمز ساخته شده است و کمپانی الکترونیک آرتس آن را در سال ۲۰۰۶ منتشر کرد.
نسخه ی اولیه این بازی برای پلتفرم های ویندوز و ایکس و باکس و پلی استیشن ۲
منتشر شد، اما مدتی بعد نسخه ی ایکس باکس ۳۶۰ و پی اس پی آن نیز به بازار
عرضه شد.
بازی بر اساس فیلم پدرخوانده که
در سال ۱۹۷۲ منتشر شد ساخته شده است و اتفاقات داستانی آن پیرامون فیلم
اول سری پدرخوانده روی می دهد. قهرمان بازی فردی بدون ن
مقاله «شناسایی عوامل سازمانی مؤثر بر مدیریت پژوهش و فناوری سازمان های دانش بنیان در ایران» در نشریه چشم انداز مدیریت دولتی منتشر شد: شماره 35، 1397. 
جهت دریافت مقاله می توانید به لینک مراجعه کنید.
این مقاله نیز همچون مقاله قبل، مستخرج از پژوهشی در سال 1389 است که اکنون منتشر می شود. این مقاله به عوامل سازمانی و مقاله قبل، به عوامل فراسازمانی می پردازد. 
لیست قدرتمندترین ارتش‌های جهان در سال 2019 همانند هر سال توسط موسسه گلوبال فایر پاور منتشر شده است. این موسسه هر ساله با بررسی بیش از 50 فاکتور مختلف این لیست خود را تهیه و منتشر می‌کند. براساس این لیست همانند چند دهه گذشته آمریکا، روسیه و چین در رتبه های اول تا سوم قرار دارند.
همچنین ایران نیز در این لیست در رتبه 14 و بالاتر از کشورهایی مانند اسرائیل، پاکستان، کره شمالی و اسپانیا قرار دارد. شما می توانید در سایت دانش ویکی لیست قدرتمندترین ارتش
لینکدونی گروه تلگرام، کانال تلگرامی می باشد که لینک تمام گروه های تلگرام را منتشر می کند.
شما می توانید با پیوستن به کانال لینکدونی تلگرام، صاحب تمام گروه های تلگرام بشید.
گروه های تلگرام زیادی در این لینکدونی وجود دارد که یکی از بهترین گروه های تلگرام که به نام گروه های لاکچری تهران و گرج هست.
در این لینکدونی تلگرام منتشر می کند، شما با عضویت در این گروه تلگرام متوجه می شید.
که روزانه گروه های تلگرام زیادی در این کانال لینکدونی منتشر می شود.
این نشست در حالی برگزار شد که اخبار منتشر شده از کشمیر حاکی از بازداشت بیش از 1300 نفر در کشمیر است. دولت هند با حاکمیت حزب راست گراها سعی دارند، هم چنان مانع از ایجاد ارتباط کشمیری ها با دنیای خارج شوند. برخی از خبرگزاری های هند نیز گزارش هایی از بازداشت نوجوانان و زنان منتشر کرده اند. شاهدان گفته اند نیروهای نظامی با گلوله ساچمه ای به طرف مردم حمله کرده اند و تعداد زیادی زخمی شده اند. صد ها نفر این گزارش ها را تایید کرده اند در حالی که آن ها از ت
سامسونگ ساعاتی پیش در اقدامی ظاهرا تصادفی، تصاویری از پرچم‌دار بعدی‌اش، یعنی گلکسی S20 را روی وب‌سایت خود منتشر و دقایقی بعد آن‌ها را حذف کرد.
سامسونگ از مدت‌ها پیش کار روی نسل جدید گوشی‌های پرچم‌دارش را آغاز کرده است. این خانواده از گوشی‌ها که در ابتدا از نام گلکسی اس ۱۱ برای آن‌ها استفاده می‌شد، درنهایت قرار است با نام گلکسی اس ۲۰ (Samsung Galaxy S20) روانه‌ی بازار شود. وب‌سایت رسمی سامسونگ ساعاتی پیش تصاویر منتسب به گوشی گلکسی S20 را منتشر
بسم الله الرحمن الرحیم
 
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران، صوتی از لیلا تهرانچیان منتشر کرد که با واکنش‌های تند کاربران مواجه شد.
محمدجواد حق‌شناس در اقدامی عجیب و نامتعارف تک‌خوانی لیلا تهرانچیان که دعای ربنا را به سبک شجریان خوانده است، منتشر کرد.
ادامه مطلب
شماره چهارم نشریه نامه صدیق با آثاری از : جناب آقایان دکتر محمدرضا باغبان کریمی، امیرعلی نثار نوبری، مرتضی مجدفر، حسین فیض الهی، یوسف حسنی اعظمی، توحید ملک زاده، صمد رحمانی خیاوی، محمدعلی نقدی، لطفعلی برقی و ... و با محوریت «بررسی آثار و احوال سیدعمادالدین نسیمی تبریزی» و «نسیمی پژوهی دکتر حسین محمدزاده صدیق "دوزگون"» در دیماه منتشر شد.
عناوین گزارشات این شماره عبارتند از:
نگاهی به نمایشگاه مطبوعات در تبریز درباره فستیوال و سمینار نسیمی د
 
نسخه‌ی ۳.۹.۱۵ جوملا منتشر شد. در این نسخه که بیشتر به عنوان پچ امنیتی از آن یاد می‌شود، تغییری روی امکانات جوملا اتفاق نیفتاده است و کلیه تغییرات بصورت امنیتی و باگ فیکس است.
برخی از تغییراتی که در این نسخه شاهد بودیم:
تغییر در ایمیل‌های ارسال شده در ActionLog و آدرس‌های مطلق هنگام ارسال ایمیل
اشکال یابی قالب Beez
اشکال یابی در ویرایشگر TinyMCE
و چند ایراد جزئی در ایمیل کاربران کتابخانه‌ی هسته‌ی جوملا
بروز نگه داشتن جوملا باعث برقراری امنیت نسبی
دانلود آهنگ ماکان بند دل ناز
Download New Music Macan Band – Del Naz
پخش بزودی از سلطان موزیک

ماکان بند دل ناز

بعد از ترک موفق خدا از گروه ماکان که ماه گذشته منتشر شد
موزیک جدید و فوق العاده دل ناز برای شما عزیزان آماده شده
این موزیک زیبا و احساسی که قراره بترکونه بزودی منتشر میشه
پخش کامل این موزیک زیبا از همین صفحه منتشر خواهد شد
منتظر باشید …
پخش اختصاصی از همین صفحه منتتظر این موزیک زیبا از لینک بالا باشید
دانلود آهنگ های ماه رمضان
گلچین بهترین آهنگ های ماه رمضان 98 با بهترین کیفیت منتشر شد
[ پخش اختصاصی از شهر موزیک + آپدیت روزانه ]

دانلود آهنگ های ماه رمضان
سوپرایز پایگاه شهر موزیک در این ماه !
گلچینی از منتخب بهترین آهنگ های ویژه ماه رمضان
جمع آوری شده از پرمخاطب ترین موزیک های ماه رمضان
آهنگ های مخصوص ماه رمضان 98 با بهترین کیفیت منتشر شد
+ گلچین آهنگ های ماه مبارک رمضان سال 1398
( این پست روزانه با بهترین آهنگ های بروز خواهد شد )
دانلود از لینک با
لینکدونی تلگرام از کانال هایی هست که لیست تمام گروه های تلگرام را منتشر می کند.گروه های چت تلگرام و گروه های تلگرامی و گروه تلگرام طلایی و گروه های هاتگرام را منتشر می کند.
شما می توانید با عضویت در کانال گروه یاب تلگرام لیست تمام گروه تلگرام را منتشر کند.
برای پیوستن به گروه تلگرام باید لینک گروه تلگرام را داشته باشید.
این لینک ها در این گروه های تلگرام وجود دارد.
برای پیوستن به کانال لینکدونی تلگرام روی عکس زیر کلیک کنید.
به‌تازگی تصاویری از یک گوشی جدید با نام گلکسی S10E منتشر شده است که انتظار می‌رود نمونه‌ی ارزان‌قیمت گلکسی S10 سامسونگ باشد.
فقط چند هفته مانده به رونمایی از نسل بعدی گوشی‌های سری گلکسی سامسونگ، تصاویری منتشر شده که نمونه‌ای ارزان‌قیمت از گوشی گلکسی S10 را به‌نمایش می‌کشد. وبسایت آلمانی WinFuture روز جمعه تصاویر و مشخصاتی را از این گوشی منتشر کرده که انتظار می‌رود Galaxy S10E نام‌گذاری شده باشد.
ادامه مطلب
همین دو سه روز پیش بود که خبرهایی در مورد وخامت اوضاع کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، به دلیل جراحی سیستم قلبی و عروقی اش منتشر شد اما امروز شایعه ای بس بزرگتر در رسانه ها و شبکه های اجتماعی شنیده می شود و آن هم مرگ این رهبر جوان و جنجالی است.
آدام هاوسلی، روزنامه نگار برجسته آمریکایی خبر مرگ رهبر کره شمالی را در صفحه تویبتر خود به نقل از شبکه تلویزیونی هنگ کنگ منتشر کرد. هاوسلی با داشتن بیش از ۱۱۶ هزار دنبال کننده در توییتر و انتشار خبر مرگ کیم
حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست

آشفته بازار کتاب واقعا به شکل ناعادلانه ای دارد مولف ایرانی را از گود خارج می کند.
معلوم نیست چرا وزارت ارشاد ناشران سوداگری مثل میلکان را که فقط کتابهای خارجی بنجل ولی پرفروش منتشر می کنند وادار به گرفتن کپی رایت نمیکند؟ 
البته این هم پایان ماجرا نیست. نشر هوپا همین کتابهای بنجل را با کپی رایت منتشر می کند.
بگذریم.
در این وانفسا بنده و چند دوست دیگر برای ترویج مطالعه آثار فارسی یک حلقه راه انداخته ایم با نام
توکسوکاریازیس چگونه منتشر می شود
متداول ترین انگل که در انسان خطرساز می باشد توکسوکاراکانیس می باشد. اگر چه مواردی از توکسوکاریازیس گربه ای نیز در انسان دیده می شود ، اما به دلیل عادت رفتاری گربه در دفع مدفوع ، موارد آن نادر است.
مشاوره و آموزش درمان توکسوکاریازیس
 
انگل از طریق بند ناف یا شیر مادر به توله ها منتقل می شود. لاروها به سرعت در روده توله سگها ، بالغ می شود. وقتی توله سگها به سن سه یا چهار هفتگی می رسند شروع به دفع تعداد زیادی تخم ا
ترجمه رمان «مردگان باغ سبز» نوشته محمدرضا بایرامی در جمهوری آذربایجان منتشر شد.
به گزارش آذربایجان پرس به نقل از مهر، رمان «مردگان باغ سبز» اثر محمد رضا بایرامی که ابتدا توسط انتشارات سوره مهر منتشر و در ادامه برای بازچاپ به نشر افق سپرده شد، به‌تازگی با همکاری آژانس ادبی و ترجمه پل، ترجمه و در جمهوری آذربایجان منتشر شده است.
بایرامی در این‌کتاب، راوی زندگانی غریب شخصیتی به‌نام بالاش است که دوره‌گردی عادی است، اما به‌واسطه صدای زیبایش
بعد از فروکش کردن اعتراضات بنزینی اخیر و وصل شدن اینترنت، دوتا بیانیه از جانب هنرمندان منتشر شد. یکی از طرف انجمن صنفی داستان نویسان تهران (یا یه همچین چیزی)، که توی بیانیه به قطعی اینترنت و اینکه این مسئله باعث کسادی کار کتابفروشی توی هفته کتاب شده، اعتراض کرده بودند. اینکه کتابفروشی گردی و عیش و نوش حضرات مختل شده. سطح مطرح کردن دغدغه خود گویاست که با چه جور داستان نویسانی مواجه هستیم. این بیانیه در همون روزهای اول ماجرا منتشر شد.
بیانیه دو
تصویر حسام منظور که در فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی منتشر شد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، تصویر حسام منظور که در فیلم «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی منتشر شد. منظور در نقش حسام‌الدین چلبی، همنشین و شاگرد مولانا ایفای نقش خواهد کرد.
 
شهاب حسینی، پارسا پیروز فر، ابراهیم چلیکول، هانده ارچل، سلما ارگچ، بنسو سورال، بوراک توزکوپاران و بوران کوزوم سایر بازیگران «مست عشق» هستند.
تهیه کننده این فیلم مهران برومند است
از روز گذشته نامه‌ای در فضای مجازی درباره فروش عطر مرگبار و فلج‌کننده‌ای در اطراف مدارس و دانشگاه‌ها منتشر شده است.
به گزارش مشرق، از روز گذشته تاکنون نامه ای در فضای مجازی درباره فروش عطر مرگبار و فلج کننده در اطراف مدارس و دانشگاه ها منتشر شده است.
ادامه مطلب
این جماعت فقط توهم حرفه ای بودن رو دارن...
فکر می کنن با یه مدرک دانشگاهی و رزومه ای پر از هک کردن پایگاه ها و مراکزی که همه چیز توش به صورت دیفالت پیکربندی شده، صلاحیت تحلیل و بررسی استراتژی های و تاکتیک های کلان نظامی رو هم دارن... (به خدا اگر فرق این دوتا رو هم بدونن!)
یه پست گذاشتن که سرو ته نداره...! یعنی مثلا ملوان مجرد آمریکایی ساده ترین دوره های حفاظت اطلاعات که تو کشور ما به سربازصفر وظیفه هم میدن ندیده که با یه عکس دختر با بیکینی تمام اسرا
آهنگ جدید سینا سرلک با نام «پیلوت» را دانلود کنید
آهنگ جدید سینا سرلک با نام «پیلوت» منتشر و در دسترس مخاطبین قرار گرفت.
به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، آهنگ «پیلوت» با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد منتشر شد. سعید رضایی آهنگساز، یاسر امیری ترانه سرای این موسیقی بوده‌ است.
دانلود آهنگ «پیلوت»
در این تصویر پابلو شرایبر، بازیگر نقش مستر چیف را شاهد هستیم. پیج رسمی مجموعه بازی‌های «هیلو» (Halo) در توییتر به تازگی تصویری جدید منتشر کرده که در آن پابلو شرایبر را شاهد هستیم که ماسک شخصیت مستر چیف را در دست دارد و قد این بازیگر نیز در تصویر مشخص شده است.
ادامه مطلب
امروز میخام به شما کانالی رو معرفی کنم که گروه های روبیکا رو منتشر میکنه و از علاقمندن به گروههای روبیکا درخواست میکنم که به این کانال گروه روبیکا بیان و از عضویت در گروههای روبیکا لذت ببرند.
البته امکان لینک گزاشتن در گروههای روبیکا هم امکان پذیر هست و شما میتونید لینک و تبلیغات خودتون رو هم در این گروههای روبیکا منتشر کنید.
اما این نکته رو هم به یاد داشته باشید که ممکن است از این گروهها اخراج بشین، چون بعضی از مدیران این گروههای روبیکا به
کتاب جزء از کل اولین رمان استیو تولتز است که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و به عنوان یکی از بزرگ ترین رمان های تاریخ استرالیا، در سطح جهان محبوبیت بسیار زیادی دارد. دومین اثر نویسنده، یعنی کتاب ریگ روان در سال ۲۰۱۵ منتشر شد.

ادامه مطلب
بیوگرافی علی خدابنده - خواننده پاپ
در مورد بیوگرافی علی خدابنده که یکی از خوانندگان جوان کشورمان به شمار می رود در جایی تا کنون مطلبی منتشر نشده است. البته گاهی در برخی از سایت ها تیترهایی با عنوان همسر علی خدابنده منتشر شده است و یا در مورد تحصیلات علی خدابنده مطالبی منتشر شده است اما باید بدانید که تقریبا می توان گفت همه این اطلاعات کذب هستند. اگر در جایی اطلاعی خاص از زندگی خصوصی علی خدابنده منتشر شد، حتما در این مقاله به روز رسانی صورت گر
انتشار نسخه اندرویدی جمله چین !!
 
نسخه اندرویدی جمله چین منتشر خواهد شد
بازخورد جمله چین تحت ویندوز برای ما بسیار ارزشمند است. به همین سبب برای اینکه اکثر مردم بتوانند از جمله چین استفاده کنند ، تلاش می کنیم که نسخه اندرویدی جمله چین را نیز منتشر کنیم ...
انتشار نسخه اندرویدی جمله چین !!
 
نسخه اندرویدی جمله چین منتشر خواهد شد
بازخورد جمله چین تحت ویندوز برای ما بسیار ارزشمند است. به همین سبب برای اینکه اکثر مردم بتوانند از جمله چین استفاده کنند ، تلاش می کنیم که نسخه اندرویدی جمله چین را نیز منتشر کنیم ...
با پیش قدم شدن یکی از فعالان فرهنگی و اقتصادی شهر اورمیه و پیگیری یکی از نمایندگان این شهر، اولین روزنامه تورکی کشور منتشر خواهد شد.
بعد از کش و قوس‌های فراوان برای انتشار روزنامه سراسری تورکی، گویا این حقوق آذربایجان در آستانه اجرایی شدن می‌باشد.
درخواست مجوز روزنامه سراسری با زبان تورکی به نام مهدی سلطانی، یکی از فعالان فرهنگی و اقتصادی شهرستان اورمیه به ارشاد داده شده است و بنظر میرسد این اقدام تا حصول نتیجه چندان فاصله ندارد.
پیگیری
بازار سهام همچنان هم حمایت‌های دولتمردان را دارد و هم اخبار سیاسی حاوی کاهش تنش‌ها و به همین دلیل به نظر می‌رسد چشم‌انداز امید بخش‌تری نسبت به دیگر بازارها داشته باشد.
 
شاخص کل بورس در هفته پایانی دی ماه، با رشدی ۴۵۶۳۸ واحدی، در کانال ۳۹۹ هزار قرار گرفت تا تنها ۵۵۵ واحد با سقف تاریخی کانال ۴۰۰ هزار فاصله داشته باشد اما آیا این روند رو به رشد در هفته پیش‌رو ادامه خواهد داشت؟
قرار است در هفته پیش‌رو اکثر شرکت‌های بورسی و فرابورسی ابتدا گ
به گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی هنری عصرحباد؛ قطعه «بازی» به خوانندگی بهنام صفوی منتشر شد. این قطعه آخرین اثر این خواننده فقید کشورمان است.
صفوی اردیبهشت امسال به دلیل عارضه مغزی جان خود را از دست داد. «بازی» به مناسبت چهلمین روز درگذشت این خواننده پاپ منتشر شد. در ادامه می‌توانید این قطعه را بشنوید، دانلود کنید و متن آن را هم بخوانید.
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد. توصیه ما به شما استفاد
با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۹ میلادی، پرونده ی بازی های امسال هم کم کم دارد بسته می شود. دیگر کمتر کسی منتظر بازی های جدید و درجه یک است و در عوض همه منتظر انتخاب بهترین بازی سال و معرفی بازی های سال بعد هستند. به همین دلیل هم از اواخر ماه نوامبر تا آخر دسامبر، معمولاً سازندگان بزرگ بازی منتشر نمی کنند و بقیه ی سازندگان هم ترجیح می دهند یا بازی خود را تا نوامبر منتشر کرده و به هایپ مراسم انتخاب بهترین بازی سال برنخورند و یا آن را برای سال جدید
با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۹ میلادی، پرونده ی بازی های امسال هم کم کم دارد بسته می شود. دیگر کمتر کسی منتظر بازی های جدید و درجه یک است و در عوض همه منتظر انتخاب بهترین بازی سال و معرفی بازی های سال بعد هستند. به همین دلیل هم از اواخر ماه نوامبر تا آخر دسامبر، معمولاً سازندگان بزرگ بازی منتشر نمی کنند و بقیه ی سازندگان هم ترجیح می دهند یا بازی خود را تا نوامبر منتشر کرده و به هایپ مراسم انتخاب بهترین بازی سال برنخورند و یا آن را برای سال جدید
با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۱۹ میلادی، پرونده ی بازی های امسال هم کم کم دارد بسته می شود. دیگر کمتر کسی منتظر بازی های جدید و درجه یک است و در عوض همه منتظر انتخاب بهترین بازی سال و معرفی بازی های سال بعد هستند. به همین دلیل هم از اواخر ماه نوامبر تا آخر دسامبر، معمولاً سازندگان بزرگ بازی منتشر نمی کنند و بقیه ی سازندگان هم ترجیح می دهند یا بازی خود را تا نوامبر منتشر کرده و به هایپ مراسم انتخاب بهترین بازی سال برنخورند و یا آن را برای سال جدید
خب با سلام دوستان یه خبر توپ امروز منتشر شد
رزیدنت اویل 3 نسخه باز سازی یا همون ریمیک تاریخ 20 آوریل 2020 یا همون 15 فرودین خودمون
منتشر میشه
ابتدا واسه پلی 4 و ایکس باکس بعدم واسه پی سی
داستان بازی ام همونه
بنظر من کار خوبی کردن  داستانش حیف بود واسه گرافیک پلی 1
جیل ولنتاینم فقط تو گرافیکای خیلی پایین حضور داشته اینجا میتونه رقیبی بشه واسه شخصیت محبوب ایدا
دانلود فول آلبوم مهراد جم
Download New Full Album Mehrad Jam
[ اختصاصی از سلطان موزیک + آپدیت شده تا آخرین موزیک ]

دانلود فول آلبوم مهراد جم

» بیوگرافی مهراد جم «
 
مهراد جم ، خواننده ای جوان، با استعداد و البته خوش صدا !
مهراد جم که به تازگی به محبوبت رسیده
در حال حاضر چهار موزیک از منتشر کرده
که بهترین موزیک اون تا به اینجا که شمال نام داره در حال حاضر
یکی از پرمخاطب ترین موزیک این ماه نامیده شد !
این خواننده جوان و تازه کار
در حال حاضر اطلاعات دقیقی از سن ، م
دانلود آهنگ زانیار خسروی علاوه بر خوانندگی و فعالیت در عرصه موسیقی در زمینه هنرپیشگی هم فعالیت داشته است. از جمله او برای نخستین بار توانست تا با بازی در فیلم سینمایی برف روی کاج ها به کارگردانی پیمان معادی، بازیگری را هم تجربه کند. گفتنی است که او که در این فیلم حضور کوتاهی داشت اما در این فیلم خوش درخشید و نظر مخاطبان را به خود جلب کرد. دانلود آهنگ زانیار خسروی گفتنی است که زانیار تجربه بازی در سریال «عشق تعطیل نیست» به کارگردانی بیژن بیرن
مسعود خسروی ، (خواننده ،ترانه سرا و مدیر ضبط موسیقی) 
متولد  دی 1368 ( ژانویه 1990) در شهرستان تالش استان گیلان میباشد 
وی از  سال 1387 در ضمینه ی موسیقی  به کار ویراستاری ترانه پرداخت، اما از  همان ابتدای فعالیت در کنار ویراستاری ترانه ،مشغول یادگیری علوم موسیقی بود،  سال1396 تصمیم به شروع فعالیت به صورت حرفه ای در ضمینه ی خوانندگی گرفت و در بهمن سال1396 اولین قطعه ی موسیقی خود را با نام دعا کردم منتشر کرد .و از همان سال شروع به فراگیری ساز گیتار  نمو
گوشی های پرچمدار سال ۲۰۱۹
گوشی پرچمدار آیفون در سال ۲۰۱۹
طرفداران
گوشی آیفون هر ساله منتظر رونمایی از گوشی های این شرکت هستند. طبق اخبار
منتشر شده شرکت اپل قصد دارد احتمالا 3 مدل گوشی آیفون را منتشر کند. اما
هنوز جزئیاتی در مورد این گوشی ها منتشر نشده است.
احتمالا یک مدل از این
سه گوشی با قیمت ارزان و دو مدل دیگر با قیمت بیشتر از هزار دلار عرضه
خواهد شد. این احتمال وجود دارد که شرکت اپل این گوشی را در اواخر سال ۲۰۱۹
به بازار عرضه کند. طبق اخب
از بزرگترین و بهترین کانال های لینکدونی می توان به سایت لینکدونی تل اشاره کرد.
سایت لینکدونی تل لینک تمام گروه های تلگرام را منتشر می کند و همه می توانند  از این گروه های تلگرام به راحتی استفاده کنند.
اگر به دنبال لینکدونی خوب هستید که لینک گروه های تلگرام را منتشر کند.
می توانید از این لینکدونی تل استفاده کنید.
برای رفتن به گروه تلگرام هم فقط کافیه هست که وارد سایت لینکدونی تل بشید.
و از امکانات رایگان لینکدونی تل نهایت استفاده رو ببرید.
بهنام صفوی خواننده شیرازی متولد ۱۵ تیر ۱۳۶۲ می باشد. او فارغ التحصیل مهندسی عمران در مقطع کارشناسی است.
بهنام موسیقی رو از ساز مادر یعنی پیانو آغاز کرد و اولین آلبوم خود را در سال 88 با نام عشق من باش منتشر کرد.
بهنام صفوی از بهترین خواننده های ایران است. او تا به امروز 5 آلبوم منتشر کرده که می توانید از بخش دانلود فول آلبوم بهنام صفوی بصورت یکجا دانلود نمایید.
بهنام صفوی خواننده شیرازی متولد ۱۵ تیر ۱۳۶۲ می باشد. او فارغ التحصیل مهندسی عمران در مقطع کارشناسی است.
بهنام موسیقی رو از ساز مادر یعنی پیانو آغاز کرد و اولین آلبوم خود را در سال 88 با نام عشق من باش منتشر کرد.
بهنام صفوی از بهترین خواننده های ایران است. او تا به امروز 5 آلبوم منتشر کرده که می توانید از بخش دانلود فول آلبوم بهنام صفوی بصورت یکجا دانلود نمایید.
با سلام خدمت کاربران عزیز شیرازهک
تا حالا شده بخوایند فیلمی که هنوز منتشر نشده شما زودتر اون فیلم را ببنید اونم به صورت رایگان؟؟
به عنوان مثال ساخت ایران قسمت ۱۲ منتشر نشده ولی شما میتونید یا این ترفند به راحتی اونم به صورت رایگان تماشا کنید.
ادامه مطلب
سلام خدمت شما معتادان اینستاگرام!
طبق قولی که داده بودم قرار شد از مراحل ساخت ربات اینستاگرام فیلم بگیرم و پست کنم،تا الان پیش نمایشش را منتشر کرده بودم ولی الان نسخه 1.0 که ساده ترین حالت ممکنه را منتشر کردم ولی بزودی قابلیت های جدیدی اضافه میشه....
 
فعلا فقط لوگین میکنه و از روی یه هشتگ فالو و لایک میکنه
نظر فراموش نشه...
در تاریخ هشتم مهرماه نود و هشت (روز بزرگداشت مولانا) منتشر شد.
 
 
کتابم منتشر شد: "عاشقانه‌ای از کوی دانشگاه تهران"این اثر شامل ۴۱ دیالوگ و ۱۰ دلنوشته ست. دیالوگ‌ها طی این دو سال (۹۶ الی ۹۸) بین من و بچه‌ها توو محیط خوابگاه (کوی دانشگاه) رد و بدل شده و هرکدوم به نحوی رنگ و بوی عشق داره و تماما واقعی هستن. دلنوشته‌ها هم گلچین یادداشت‌های من از این دو ساله.__________________________مظاهر.نوشت ۱: ایده نگارش این اثر از کتاب "لطفا یکی مرا از مرگ نجات بدهد" تالیف
دانلود زیرنویس سریال The Witcher فصل 1
سلام به همه دوستداران بازی های کامپیوتری چند روزی هست که یک سریال بر اساس داستان بازی the witcher که یک از محبوب ترین بازی های کامپیوتری هست منتشر شده سریالی که واقعا از دیدنش لذت بردم.حتما بهتون پیشنهاد میکنم که ببینیدش.این سریال صد در صد برای ما گیمر ها جذاب و نمراتشم هم خوبه حتما تماشا کنید.پشیمون نمیشید.دانلود زیرنویس سریال The Witcher فصل 1 (زیرنویس فصل اول سریال ویچر)، زیرنویس سریال The Witcher فصل 1 که محصول سال 2019 کشو
صبح‌های یکشنبه‌ هفته‌نامه منتشر می‌شه؛ ولی من جرئت نمی‌کنم برم درست‌‌وحسابی ببینمش. این فقط درباره‌ی اینجا نیست؛ کلاً وقتی کاری که ویرایش کردم، منتشر می‌شه، این حالت رو دارم؛ می‌ترسم ضمیری اشتباه خورده باشه، اشتباه تایپی به چشمم بخوره یا غلط املایی از زیر دستم در رفته باشه. الان هم حرفم این نیست که از طرف مجموعه توبیخ می‌شم یا برخورد تندی می‌بینم یا هرچی، نه؛ از خودم می‌ترسم که اون لحظه دمای بدنم بالا می‌ره و کامم تلخ می‌شه، که
سخنگوی سایت و نرم افزار فلایت رادار(همان سایتی که تمام اطلاعات پرواز در سراسر جهان را منتشر میکند) در مصاحبه با روزنامه آمریکایی جزییات جدیدی از سقوط هواپیمای اکراینی را منتشر کرد؛ وی در قسمتی از این مصاحبه میگوید:
دقیقا ۳۰ ثانیه قبل از برخورد موشک با هواپیما به ناگاه تمام رادارهای هواپیما خاموش شده است.
وی در ادامه در توضیح این موضوع میگوید:
آن چیزی که در رادار به عنوان هواپیمای مسافربری تشخیص داده میشود همین سیگنالهایی است که به رادارها

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دو کلمه حرف حساب