نتایج جستجو برای عبارت :

تخمین رتبه بر اساس رشته و دانشگاه

نرم افزار تخمین رتبه قبولی بر اساس رشته و دانشگاه تحصیلیکو به داوطلبا نشون میده که برای قبولی در رشته و دانشگاه دلخواهشون با چه رتبه هایی شانس قبولی تو کنکور 99 دارن .
برای اینکه ببینین برای قبولی تو رشته و دانشگاه مد نظرتون حدودا باید چه رتبه ای رو کسب کنین ، این نرم افزار می تونه راهنمای مناسبی برای شما باشه .
نرم افزار رتبه قبولی بر اساس رشته و دانشگاه تحصیلیکو به راحتی این امکان رو فراهم کرده که بتونین خیلی راحت با وارد کردن گروه آزمایشتون
به نظرتون چه قدر از سازمان سنجش زمان و هزینه میبره اگه بخوان مشخص کنن هر کس با این رتبه ای که اورده کدوم دانشگاه ها قبول میشه و رشته ها و دانشگاه های قبولیش رو بر اساس یه رنکینگ از اعتبار دانشگاه ها مرتب کنن؟ قسم میخورم اونقدر ها هم کار سختی نخواهد نبود. چرا ما یک هفته اس در به در انتخاب رشته ایم؟ بله چون اگر این اطلاعات رو بهمون بدن اونوقت جیب مشاورای انتخاب رشته چجوری پر شه؟ 
کنکور هیچی نیست. به قران هیچی نیست جز به نون دونی کثیف! 
نرم افزار تخمین رشته و دانشگاه قبولی با رتبه با توجه به رتبه داوطلب تو کنکور 99 ، رشته محلی قبولی رو بر اساس کارنامه داوطلبای سال قبل تخمین می زنه . تو نرم افزار تخمین رشته و دانشگاه قبولی با رتبه به سوال اکثر داوطلبای کنکور سراسری یعنی " با رتبه ام کجا قبول میشم ؟ " جواب دادیم و تو هر گروه آزمایشی و هر سهمیه ای میگیم که با چه رتبه ای چه رشته و چه دانشگاهی شانس قبولی دارن .
تو انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹ به داوطلبا توصیه میشه که انتخابای خودشون رو
همه چیز درباره رتبه بندی شرکت و اخذ گرید
درباره مقوله رتبه بندی شرکت و اخذ گرید گفتنی های بسیاری است. به واقع باید گفت امروزه برای اینکه شرکت ها بتوانند با سازمان ها و نهادهای دولتی قرارداد ببندند و همکاری کنند نیازمند اخذ رتبه مناسب هستند و بدون اخذ رتبه هیچ نهاد و سازمان دولتی نمی تواند با این شرکت ها همکاری کند و وارد معامله شوند.
در زیر با شرایط و مدارک و نحوه اخذ گرید شرکت ها بیشتر آشنا می شویم.
انواع رتبه بندی شرکت ها شامل:
رتبه بندی شر
نرم افزار تخمین رشته و دانشگاه قبولی با رتبه  به داوطلبا کمک می کنه تا بفهمن که با توجه رتبه کنکورشون کجا شانس قبولی دارن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو  ، تخمین رشته و دانشگاه قبولی با رتبه کنکور از طریق نرم افزاری که توسط این سامانه طراحی شده امکان پذیره و داوطلبا می تونن واسه بررسی شانس قبولیشون واسه همه ی گروه های آزمایشی از نرم افزار تخمین رشته و دانشگاه قبولی با رتبه کنکور ۹۸ استفاده کنن .
برای مطالعه متن کامل مق
همین الآن انتخاب رشته کردم!
اولین باریه که توی عمرم برای انتخاب رشته استرس داشتم و برام ترتیب دانشگاه‌هایی که می‌زدم مهم بود!
حتی اولین باری بود که توی عمرم مجبور می‌شدم بیش از 3-4 تا رشته انتخاب کنم!!
تا قبل از این، هم توی کارشناسی هم توی ارشد، اولین رشته‌ای که انتخاب کرده بودم رو قبول می‌شدم...
کارشناسی: مهندسی کامپیوتر - نرم‌افزار دانشگاه صنعتی شریف (رتبه 21)
کارشناسی ارشد: مهندسی کامپیوتر - الگوریتم دانشگاه صنعتی شریف (رتبه 7)
ولی این دفعه
در انتخاب رشته دانشگاه آزاد98 نیز همانند انتخاب رشته دانشگاه آزاد سال 97 داوطلبان می توانند بر اساس رتبه کسب شده در آزمون سراسری و کسب کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه ازاد می توانند در فرایند انتخاب رشته شرکت نمایند.
انتخاب رشته دانشگاه آزاد شامل رشته های پزشکی و غیر پزشکی می باشد که در رشته گروه پزشکی رشته هایی مانند پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، رشته های مختلف پیراپزشکی مانند هوشبری، اتاق عمل، پرستاری و مامایی و دیگر رشته های مرتبط حضور دار
برای انتخاب رشته کنکور سراسری 98 رتبه کشوری را باید در نظر گرفت؟
رتبه کشوری ملاک دانش آموز بدون سهمیه بدون در نظر گرفتن امکانات و همچنین رتبه داوطلب در کل کشور می باشد، سوال اصلی اینجاست که رتبه کشور پس چه کاربردی دارد؟ برای انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی 98 کدام رتبه مهم می باشد؟
برای اولویت بندی انتخاب رشته کنکور 98 رتبه در منطقه را باید درنظر گرفت و اما:
کاربرد رتبه کشوری کنکور 98
کاربرد این رتبه در بعضی رشته ها مانند پذیرش در رشته هایی ک
وی پس از اخذ مدرک دیپلم در سال ۱۳۵۴ برای اولین‌بار در کنکور سراسری شرکت کرد و در رشته دام‌پروری دانشگاه ارومیه قبول شد. پس از سه ترم مجدداً در کنکور سال ۱۳۵۸ با رتبه ۱۰۴ در رشته حقوق قضایی دانشگاه تهران قبول شد؛ پس از چندی در روزنامه جمهوری اسلامی مشغول به کار شد. با ورود به واحد اطلاعات سپاه پاسداران، نام مستعار حسن باقری را برای خود برگزید.
سلام  . 
خب ، همونطور که خیلیاتون میدونین و در اخبارها هم میگن ، چند روز دیگه رتبه ها میاد و سوای از استرس بدی که داره ، خیلی ها درگیر انتخاب رشته میشن و من هم از این قاعده مستثنا نیستم . اما خب هیچ نظری در رابطه با رتبه کنکور ندارم ، چون کنکور عجیب و غریبی بود و اصلن نمیدونم چند میشم . من رشته ام تجربی بوده و الان به شدت به کمک کسانی که در این رشته بودن و در رشته های دیگه بودن نیاز دارم و میخوام بدونم انتخاب رشته چجوری هست ؟
کارنامه سبز چیه و کاربر
برای قبولی دندان پزشکی چه رتبه ای لازم است؟
آخرین رتبه قبولی دندان پزشکی
رتبه دندانپزشکی پس از رتبه پزشکی پرمخاطب ترین موضوع بین بچه های رشته تجربی هست ، البته تو بعضی سال ها از رشته پزشکی سبقت گرفته وخیلی از رتبه های برتر کنکور تجربی در زمان انتخاب رشته کنکور تجربی رشته دندانپزشکی رو بالاتر از رشته پزشکی انتخاب کردن اینکه واقعا کدوم یکی از این دو رشته بهتر هست رو بذاریم بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری ۹۹ و زمانی که فرآیند انتخاب رشته ک
کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 به منظور اولویت بندی انتخاب های خود می توانند از نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد استفاده نمایند . این نرم افزار بر اساس آمار قبولی داوطلبان سال گذشته طراحی شده و شانس قبولی متقاضیان را بر اساس رتبه اکتسابی آن ها تخمین می زند .
کلیه داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ، از اهمیت و حساسیت مرحله انتخاب رشته ارشد به خوبی آگاه هستند . بر این اساس بسیاری از متقاضیان ، پس از برگزاری آزمون و اعلام نتایج
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد آخرین رتبه قبولی حقوق با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
یکی از توصیه های کارشناسان مزکز مشاوره انتخاب رشته کنکور تهران مشاوره این است که قبل از اقدام به انتخاب رشته کنکور سراسری از رتبه قبولی داوطلبان کنکور سال های گذشته مطلع شده و با در نظر گرفتن آن اقدام به انتخاب رشته نمایید. البته تنها توجه به این نکته در انتخاب رشت
رشته های انتخاب رشته کنکور سراسری زبان 98 کدامند؟
از مهمترین رشته هایی که پذیرفتگان گروه زبان کنکور سراسری 98 می توانند انتخاب رشته کنکور زبان 98 کنند می توان به رشته های زیر اشاره کرد:
آموزش زبان انگلیسی
زبان و ادبیات انگلیسی
مترجمی زبان انگلیسی
زبان و ادبیات فرانسه
مترجمی زبان فرانسه
زبان و ادبیات و مترجمی زبان آلمانی
و...
اشاره نمود که هرکدام در زیرگروه جدا و ضرایب خاص خود می باشند.
فراموش نکنید که انتخاب رشته کنکور ریاضی 98 می تواند آیند
سلام
دختری ۲۴ ساله هستم.‌ من متاسفانه سال کنکورم بخاطر غرور زیادم که دروس مدرسه رو بدون خوندن با معدل عالی پاس می کردم و ایده آل گراییم درس نخوندم و در نتیجه رتبه تجربی م ۲۱۰۰۰ شد و کنکور زبان که تفننی شرکت کرده بودم رتبه نسبتا عالی بدست آوردم. 
چون تو خانواده چند تا دانشجو بودیم اصلا راضی نبودم که دانشگاه آزاد برم و با انتخاب رشته اشتباه که اول رشته های زبان رو زدم، زبان روزانه تو یه دانشگاه درجه ۳ قبول شدم. هنوز برام سواله چرا فقط برای یک دق
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه آزاد به دو روش با کنکور و بدون کنکور دانشجو می پذیرد. این دانشگاه بیش از 80 درصد رشته های خود را به صورت بدون آزمون ارائه می دهد. دانشگاه آزاد دو نوبت در سال برای ورودی مهر و بهمن به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد. هم
داوطلبانی که در کنکور سراسری 99  شرکت کرده اند و بر اساس کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شده اند اکنون منتظر زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 هستند . به نقل از سامانه مشاوره تحصلی هیوا ، تاریخ انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 احتمالا مانند سال گذشته ئهه سوم مرداد ماه باشد تا داوطلبان بتوتندد در زمان انتخاب رشته دانشگاه ازاد ۹۹ نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته این دانشگاه اقدام نمایند .
برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک کنید

تحصیل در دانشگاه کامپلوتنس مادرید
دانشگاه کامپلوتنس مادرید که به دانشگاه کمپلوتنسه (Universidad Complutense de Madrid ) نیز شناخته می شود یکی از قدیمی ترین و بهترین دانشگاه های سطح اروپا است.
این دانشگاه به اختصار به نام UCM شناخته می شود از دانشگاه های دولتی شهر مادرید اسپانیا است و از محبوب ترین دانشگاه های عالی رتبه جهان بخصوص برای افرادی اسپانیایی زبان می باشد.  بیش از 86 هزار نفر دانشجو هر ساله در این دانشگاه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری
برای اجاره سوئیت مبله در تهران همراه شما هستیم . ریاست این دانشگاه را دکترعلی خاکی صدیق عهده دار است.
امروزه دانشکده های این مجموعه ی عظیم افزایش یافته است و دانشگاه در زمینه های زیر دارای دانشگاه مجزا می باشد:
دانشکده ریاضی، دانشکده شیمی، دانشکده فیزیک، دانشکده مهندسی برق، دانشکده مهندسی صنایع، دانشکده مهندسی عمران، دانشکده مهندسی کامپیوتر، دانشکده مهندسی مکانیک ، دانشکده مهندسی وعلم مواد ، دانشکده مهندسی نقشه ‌برداری ، دانشکده مهند
وزیر بهداشت :
هم‌اکنون با وضع یک‌سری سهمیه‌، رتبه‌های اول کنکور در کنار رتبه‌های ۱۱۴هزار در رشته داروسازی یا رتبه ۸۴ هزار در رشته پزشکی می‌نشینند.
افزایش سهمیه‌ها حداقل در حوزه وزارت بهداشت که با جان مردم سروکار داریم، به ضرر سلامت آنها است؛ بنابراین باید این روند را اصلاح شود.
_خب الان چه فایده ای برای ما داره 
مارو که بدبخت کردن حقمونو خوردن یه آبم روش
سلام
با توجه به اینکه به انتخاب رشته ی کنکور نزدیکیم و هزینه های زیادی که بعضی از مشاورین انتخاب رشته برای معرفی رشته ها دریافت میکنند به نظرم تجربیات شما خیلی میتونه کمک کنه، اگه تمایل دارید هر کس رشته و میزان رضایتش از رشته ای که تحصیل کرده یا در حال تحصیله رو بیان کنه، اگه دوست داشتید دانشگاه تون رو هم ذکر کنید تا بتونیم با دید بازتری انتخاب کنیم. 
و اینکه آیا ارزش داره برای رفتن به دانشگاهی سطح بالاتر به تهران اومد و به خوابگاه به عنوان ی
زمان آغاز فرآیند انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
شرایط لازم برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
مشاوره پیشنهادی برای تکمیل لیست دانشگاه آزاد
چگونگی انتخاب رشته دانشگاه آزاد
آخرین اطلاعات از انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹ به عنوان یکی از رویدادهای مهم در فرآیند آموزشی کشور قلمداد می شود در سال های اخیر با توجه به ادغام کنکور سراسری و کنکور دانشگاه آزاد زمان ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۹۹ همانند ثبت نام کنکور سراسری بوده
مسابقات سراسری قرآن در بخش بانوان پس از معرفی برترین ها در رشته های قرائت و حفظ برادران در اصفهان آغاز شد.
چهل‌ و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش بانوان با رقابت شرکت کنندگان در رشته های ترتیل و حفظ ۱۰ جز در تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد که پس از برگزاری برترین های دو رشته قرائت ترتیل و حفظ ۱۰ جزء مشخص شدند.
گفتنی است فردا دوشنبه ۱۵ مهر ماه  متسابقین در  رشته حفظ ۲۰ جزء با هم به رقابت خواهند پرداخت و برگزیدگان نیز  مش
تحلیل کارنامه اولیه کنکور سراسری 98 رتبه منطقه
رتبه منطقه کارنامه کنکور سراسری 98 به چه معناست؟(مهمترین رتبه و ملاک انتخاب رشته)
رتبه در منطقه چیست؟ (رتبه بر اساس موقعیت مکانی)
رتبه منطقه در پذیرش تاثیرگزارتر است یا رتبه کشوری؟(مطالعه مقاله)
در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 رتبه منطقه چه اندازه تاثیر در قبولی دارد؟(مشاوره تحصیلی درخت دانش)
و ... ؟؟؟
هرساله پس از اعلام نتایج اولیه کنکور 98  تعداد زیادی از داوطلبان پس از دیدن کارنامه اولیه و جداول
۱- آیا استعداد ها و توانمندی­های خود را می شناسید؟
۲- آیا علایق خود را بخوبی می­شناسید؟
۳- آیا رشته ای که انتخاب کرده­ اید، با توانمندی­ها و علایق شما مطابقت دارد؟
۴- آیا تحت تاثیر محیط، وجهه اجتماعی رشته مورد نظر یا پیشنهاد دوست و آشنا رشته خود را انتخاب کرده­ اید؟
۵- آیا به خاطر اینکه رتبه­ تان مطابق میلتان نشده و می خواهید هر طور شده در دانشگاه پذیرفته شوید، این رشته را انتخاب کرده­ اید؟
۶- فکر می­کنید که اگر به رشته­ تان علاقه‌مند نباشید،
با مطرح شدن پذیرش بدون آزمون در دانشگاه های سراسری ، دانشگاه پیام نور نیز برای سال 99 اقدام به پذیرش بدون آزمون در اکثر رشته های این دانشگاه کرده است . داوطلبان متقاضی پذیرش بدون ازمون این دانشگاه ها باید ابتدا لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99 را بررسی کنند و پس از انتخاب رشته مورد علاقه خود در زمان تعیین شده اقدام به ثبت نام کنند .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/5318/لیست-رشته-های-بدون-کنکور-
نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامى
 
♦️پس از انتخاب رشته براى دوره روزانه ، شبانه ، غیرانتفاعى و پیام نور ، نوبت به انتخاب رشته دانشگاه آزاد مى رسد و انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سایت رسمى آن به نشانه اینترنتى 
www.azmoon.org
انجام میگیرد.
 
بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد که شامل هر پنج گروه (ریاضى ، تجربى ، انسانى، هنر و زبان) مى شود و انتخاب رشته مورد نظر ، به سایت مراجعه کنید.
 
کد ٧رقمى در ذیل کارنامه سازمان سنجش و کد ملى خو
دانشگاه های زیر در کانادا با توجه به موقعیت هایشان در کل رتبه های برتر دانشگاه های کانادا 2019 از نظر عددی رتبه بندی شده اند. مدارس بر اساس عملکرد تحقیقاتی و رتبه بندی های آنها توسط اعضای جامعه دانشگاهی در سراسر جهان و در آمریکای شمالی ارزیابی شدند.
این لیست براساس داده های جمع آوری شده توسط Magazine University از QS World Rankings University است. اینها بهترین دانشگاه های کانادا در سال 2019 هستند.
ادامه مطلب
انتخاب رشته دکتری هم از آن مسائل پیچیده است! سازمان سنجش میگوید دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه ها بر اساس حدنصاب تراز است ولی این حدنصاب هیچ جا اعلام نمی شود! در حقیقت حدنصاب تراز را دانشگاه به سازمان سنجش اعلام میکند و فقط وقتی نتایج انتخاب رشته دکتری اعلام می شود، در کارنامه داوطلبان دعوت به مصاحبه دکتری می شود دید که هر دانشگاه چه حدنصابی تعیین کرده است، اگر چه که آن موقع دیگر دیر است!
به همین علت است که مشاوره انتخاب رشته آزمون دکتری یک راه
 
 
همانطور که از نام این رشته پیداست، رشته علوم تربیتی به تعلیم و تربیت در دوره های مختلف زندگی مربوط است. رشته علوم تربیتی یکی از رشته های علوم انسانی است ولی با این حال داوطلبان سایر رشته های نظری همچون علوم تجربی نیز می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. این رشته به صورت با کنکور و بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی نیز ارائه می شود. بنابراین در صورتی که دوره تحصیلی و دانشگاه محل قبولی برای داوطلبان مهم است، می بایست در کنکور سراسری
برای قبولی در رشته پزشکی با سهمیه 25 درصدی چه رتبه‌ای لازم است؟
آخرین رتبه قبولی پزشکی با سهمیه 25 درصد.
رتبه پزشکی سهمیه ۲۵ درصدی ایثارگران برای داوطلبایی که از این سهمیه استفاده میکنن همیشه یه چالش بزرگ بوده طبیعیه که رتبه پزشکی سهمیه ۲۵ درصدی ایثارگران مثل رتبه پزشکی روزانه دانشگاه های دولتی نیست و دسترسی بهش شاید یکم داوطلبا رو اذیت کنه به همین دلیل در زمان برنامه ریزی کنکور تجربی این سوال ذهن بچه ها رو درگیر میکنه مبدا تو این مقاله ا
چندین ساله که دانشگاه سراسری بر اساس سوابق تحصیلی هم دانشجو میگیره . انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سراسری دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن تو دو مقطع کاردانی و کارشناسی انجام میشه  پذیرش تو این مرحله فقط بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبا انجام میگیره .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1274/انتخاب-رشته-بر-اساس-سوابق-تحصیلی.html
 
مهم ترین اصل تو انتخاب علاقست.
.اینو در نظر داشته باشین که خیلی از کار هاش اشباع شده و مهم اینه که شما خودتون زرنگی کنید..کسی که تو دانشگاه های دولتی درس خونده و در طول ترم های دانشگاه هم تلاش کرده قطعا براش کار خواهد بود نه فقط تو رشته زبان بلکه تو هر رشته ای..!
شما اگه واقعا سعی کنید و دانشگاه خوبی قبول بشین و همچنین خوب در طول دانشگاه درس بخونین و مهارتهای لازم رو کسب کنید حتما کار براتون هست..و درباره این ک میگین زبان رو در کنار رشته های دیگه ب
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نوشهر 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحصیل
با اعلام نتایج آزمون سراسری و انتشار دفترچه انتخاب رشته، دانش آموزانی که در آستانه دانشجو شدن قرار دارند به سراغ انتخاب رشته می شوند. در این میان، انتخاب رشته رایگان یکی از گزینه های جذاب برای داوطلبان آزمون سراسری است.
آنچه لازم است در این رابطه بدانید این است که این فرایند باید کاملاً به صورت اصولی و بر مبنای آخرین اطلاعات و آمار پذیرش دانشگاه ها صورت پذیرد.
انواع دانشگاه هایی که در آزمون سراسری پذیرش دارند شامل:
نوبت روزانه دانشگاه های د
سلامامروز میخوایم سایت های مفید تحصیلی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن به حل مشکلات شما کمک کرده باشیم .مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
سایتی درمورد انتخاب رشته
اطلاعات مهمی در مورد دانشگاه آزاد
مهلت انتخاب رشته دانشگاه ازاد ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته 99
آخرین فرصت انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
اطلاعات مهم تحصیلی
حل مشکلات تحصیلی شما
موفق باشید .
از اینکه به وبلاگ من سر زدید از شما ممنونم،خوب بنده حمید دهنوی از روستای دهنو بخش ششتمد شهرستان سبزوار استان خراسان رضوی هستم و بنده توانستم امسال یعنی در سال 98 در کنکور سراسری رشته ریاضی رتبه 2400 را کسب کنم و بنده الان در دانشگاه فرهنگیان سبزوار مشغول به تحصیل هستم.
بسیار از افراد در زمان انتخاب رشته دانشگاه، براساس رتبه و نام دانشگاه، تصمیم‌گیری نهایی را انجام می‌دهند؛ بدون اینکه در مورد رشته تحصیلی و آینده شغلی‌شان بررسی‌های کاملی را انجام داده باشند. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم ابتدا بر اساس علاقه و پس از آن آینده حرفه کاریتان تصمیم‌گیری انجام دهید. اگر به حسابداری و امور مالی علاقه دارید، اگر فردی منظم و دقیق، باحساب‌وکتاب و دارای ذهنیتی تحلیل‌گر هستید، این رشته مناسب فردی همچون شماست. همانطو
نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98
نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98 با ثبت نام بدون کنکور از بهمن ماه 96 تفاوت دارد و ملاک اصلی پذیرش معدل کتبی دیپلم می باشد و برای بهمن ماه 97 شانس داوطلبان بالاست به طوری که انتخاب رشته و انتخاب دانشگاه بر اساس میزان بالا و پایین بودن معدل انجام می گیرد.
داوطلبان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از میزان قبولی معدل کسب شده برای دانشگاه ها با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره
زمان دقیق انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98
با توجه به گفته ها در رابطه با اعلام نتایج کنکور سراسری 98 انتظار می رود دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 تا اواسط مرداد ماه برروی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گیرد و انتخاب رشته کنکور 98 از نیمه دوم مرداد ماه شروع شود.
در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 چه رشته هایی را انتخاب کنیم؟
در کارنامه اولیه کنکور مشخص می شود که داوطلب مجاز به دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 کد رشته محل های روزانه،
 معرفی رتبه یک کنکور تجربی 98
سازمان سنجش اسامی نفرات برتر کنکور 98 رشته تجربی رو منتشر کرده است و همه ما دوس داریم بدونیم که ده نفر اول کنکور چه کسایی هستند. منتها همیشه یک کنجکاوی خاصی برای دونستن اینکه نفر اول هر رشته کی هست داریم.
با همین هدف ما علاوه بر اسامی نفرات برتر کنکور 98 رشته تجربی، بطور ویژه رتبه یک کنکور تجربی 98 را معرفی کرده ایم.
طبق اطلاعیه سازمان سنجش رتبه یک کنکور تجربی 98 آقای ایزدمهر احمدی نژاد از تهران می باشد.
برای مشاهد
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی قشم 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل 29 20 70 70 – 021
دانشگاه
علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که
تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این
دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد
بسیاری که فارغ التحصی
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کیش 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحصیل دب
و چنین بود که تمامی وبلاگ های فارسی زبان سطح کشور ...پر از ناله نوشته های نتایج کنکور کنکوری های ۹۸ شد ...
بیخیال بابا!وارد دانشگاه که بشین ...رتبه یکش با رتبه ۱۰ هزارش هییییییییییییییییییییچ فرقی نمیکنن...!
حتی از نظر اساتید ...
البته که شاید اونایی که رتبه های بهتری دارن تا چن وقت مغرور باشن جلو خودشون و منفور باشن جلو چشم بقیه‌..شایدم امتحان ترم یک رو از همه بهتر بدن اما از ترم دو همه عین چی تو چی گیر میکنین...به راحتی !
تجربه یک رتبه برتری رو جدی ب
در این پست تصمیم گرفتم چند نکته در باب نتیجه کنکور عرض کنم. راهنمایی های دوستانه.
اگرنتیجه کنکور شما طبق انتظارتون شد... همونطور شد که میخواستین، حتما برنامه ریزی خیلی دقیقی درمورد انتخاب رشته بکنین و خیییلیییی تحقیق کنید. و قطعا اینو هرکسی میدونه. به علایقتون خیلی اهمیت ندین چون شما هنوز استعداد هاتون رو کامل نشناختین. به دنشگاه و شهر اهمیت بدین و تموم دانشگاه های تهران رو در صدر جدولتون قرار بدین. البته روی صحبت با دانش آموزای رشته ی ریاضی
از پیدا کردن کار و شغل که بگذریم میرسیم به ادامه تحصیل!من در حقیقت سه گزینه برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دارم که امسال بعید میدونم بتونم کاری از پیش ببرم مگر اینکه به خاطر کرونا آزمون بیفته برای تیرماه که البته بعید میدونم همچین اتفاقی بیفته.
رتبه زیر ۸۰۰ برای دانشگاه شیراز
رتبه زیر ۱۲۰۰ برای دانشگاه صنعتی شیراز
رتبه زیر ۲۰۰۰ برای دانشگاه خلیج فارس بوشهر
البته که با قدرت شروع میکنم و ادامه میدم ولی برنامه اصلیم برای سال دیگه اس ،
دانشگاه ملی سئول
همون طوری که خیلیاتون هم میدونید دانشگاه سئول بهترین دانشگاه توی کره هست و به قول معروف کلاسش هم خیلی بالاس. خیلی از اونایی که به کره میان بیشتر میخوان تا توی دانشگاه سئول درس بخونن مگر در مواردی که فرد رشته ای رو دوست داره که به طور تخصصی در دانشگاه های دیگه بهتر تدریس میشه یا جو دانشگاه های دیگه برای فلان رشته مناسب تره.
دانشگاه سئول هم مثل بقیه دانشگاه های دبگه دوره زبان رو پیش لز ورود به رشته اصلی برای دانشجو های خارجی بر
ار آنجایی که نحوه انتخاب رشته داروسازی دانشگاه آزاد در سال 99 تغییر کرده است ، سامانه مشاوره تحصیلی هیوا ، به منظور رفاه حال داوطلبان و کاهش سردرگمی متقاضیان ، کلیه ی جزئیات مربوز به انتخاب رشته داروسازی دانشگاه آزاد را به همراه راهنمای تصویری در مقاله ای ارائه داده است .
برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/6797/انتخاب-رشته-داروسازی-دانشگاه-آزاد-.html
ار آنجایی که نحوه انتخاب رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد در سال 99 تغییر کرده است ، سامانه مشاوره تحصیلی هیوا ، به منظور رفاه حال داوطلبان و کاهش سردرگمی متقاضیان ، کلیه ی جزئیات مربوز به انتخاب رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد را به همراه راهنمای تصویری در مقاله ای ارائه داده است .
برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/6723/انتخاب-رشته-دامپزشکی-دانشگاه-آزاد-.html
متقاضیان تحصیل در رشته محل های کارشناسی ارشد تاریخ به منظور داشتن برنامه ریزی مناسب و موفقیت در آزمون ارشد 99 می بایست رتبه و کارنامه محل قبولی ارشد تاریخ 98 - 99 را مورد بررسی قرار داده و مسیر دستیابی به رتبه قبولی را هموار کنند . به استناد سایت مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد هیوا داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل های کارشناسی ارشد تاریخ به منظور چینش انتخاب های خود می توانند از رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد تاریخ 98 - 99 استفاده کرده و
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نهاوند 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
افراد بسیاری که فارغ التحصیل دبیرستان، هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش هستند و همچنین افراد شاغلی که قصد دارند در کنار کار برای ارتقای شغلی ادامه تحصیل دهند، متقاضی ثبت نام و ورود به دانشگاه علمی کاربردی هستند. دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگ
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دو نوبت پذیرش دارد.
نوبت اول برای ورودی مهر ماه هر سال است و نوبت دوم برای ورودی بهمن ماه که بیشتر ورودی بهمن ماه تکمیل ظرفیت است. 
منظورمان از تکمیل ظرفیت این است که در ورودی مهر ماه تعداد بسیاری رشته است که در ورودی مهر تکمیل میشود و برای ورودی بهمن ، رشته هایی را پذیرش میکنند که در مهر برای آنها پذیرش وجود نداشته است.
خب حالا وقتشه کمی درباره رشته های دانشگاه علمی کاربردی بگم، رشته های دانشگاه علمی کاربردی خ
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی خمین 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحصیل د
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مرکزی 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحصیل
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بابل 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحصیل
دانشگاه آزاد به دو صورت با کنکور و بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو می کند . به طوری که رشته های با کنکور دانشگاه آزاد به صورت جداگانه از رشته های بدون کنکور ارائه می شود . داوطلبان به منظور مشاهده لیست رشته های با کنکور دانشگاه آزاد باید دفترچه انتخاب رشته را مشاهده نمایند . سامانه مشاوره تحصیلی هیوا به منظور رفاه حال داوطلبان انتخاب رشته کنکور ذانشگاه آزاد 99 ، لیست رشته های دانشگاه آزاد 99 را در مقاله ای ارائه داده است .
برای مطالعه متن کامل
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی همدان 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل 29 20 70 70 – 021
افراد
بسیاری که فارغ التحصیل دبیرستان، هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش
هستند و همچنین افراد شاغلی که قصد دارند در کنار کار برای ارتقای شغلی
ادامه تحصیل دهند، متقاضی ثبت نام و ورود به دانشگاه علمی کاربردی هستند.
دانشگاه علمی کاربردی تنها دان
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ملایر 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
افراد بسیاری که فارغ التحصیل دبیرستان، هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش هستند و همچنین افراد شاغلی که قصد دارند در کنار کار برای ارتقای شغلی ادامه تحصیل دهند، متقاضی ثبت نام و ورود به دانشگاه علمی کاربردی هستند. دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگا
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی میبد 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل 29 20 70 70 – 021
افراد
بسیاری که فارغ التحصیل دبیرستان، هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش
هستند و همچنین افراد شاغلی که قصد دارند در کنار کار برای ارتقای شغلی
ادامه تحصیل دهند، متقاضی ثبت نام و ورود به دانشگاه علمی کاربردی هستند.
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانش
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اردکان 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل 29 20 70 70 – 021
افراد
بسیاری که فارغ التحصیل دبیرستان، هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش
هستند و همچنین افراد شاغلی که قصد دارند در کنار کار برای ارتقای شغلی
ادامه تحصیل دهند، متقاضی ثبت نام و ورود به دانشگاه علمی کاربردی هستند.
دانشگاه علمی کاربردی تنها دا
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بافق 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل 29 20 70 70 – 021
افراد
بسیاری که فارغ التحصیل دبیرستان، هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش
هستند و همچنین افراد شاغلی که قصد دارند در کنار کار برای ارتقای شغلی
ادامه تحصیل دهند، متقاضی ثبت نام و ورود به دانشگاه علمی کاربردی هستند.
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانش
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی صفائیه 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل 29 20 70 70 – 021
افراد
بسیاری که فارغ التحصیل دبیرستان، هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش
هستند و همچنین افراد شاغلی که قصد دارند در کنار کار برای ارتقای شغلی
ادامه تحصیل دهند، متقاضی ثبت نام و ورود به دانشگاه علمی کاربردی هستند.
دانشگاه علمی کاربردی تنها دا
همه داوطلبایی که تو کنکور سراسری شرکت کردن و مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شدن باید قبل از پر کردن فرم اینترنتی انتخاب رشته دانشگاه آزاد ، دفترچه انتخاب رشته آزاد رو دانلود کنن . تو دفترچه انتخاب رشته دانشگاه ازاد ، شرایط و ضوابط انتخاب رشته و لیست رشته محلا نوشته شده .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/752/دفترچه-انتخاب-رشته-دانشگاه-آزاد.html
متقاضیان تحصیل در رشته محل های کارشناسی ارشد زبان شناسی به منظور داشتن برنامه ریزی مناسب و موفقیت در آزمون ارشد 99 می بایست رتبه و کارنامه محل قبولی ارشد زبان شناسی 98 - 99 را مورد بررسی قرار داده و مسیر دستیابی به رتبه قبولی را هموار کنند . به استناد سایت مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد هیوا داوطلبان مجاز به انتخاب رشته محل های کارشناسی ارشد زبان شناسی به منظور چینش انتخاب های خود می توانند از رتبه و کارنامه قبولی کارشناسی ارشد زبان شناسی 
 سلام
۱۸ سالمه، خدا رو شکر تونستم رتبه ی خوبی تو کنکور بیارم. رشته ای که تحصیل میکنم آرزوی خیلی از بچه های انسانیه (رشته علوم قضایی)، میدونم اطلاع دارید از این رشته یا نه اما یه توضیحی میدم در مورد رشته و دانشگاهم…
دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری تنها دانشگاه ایران هست که به تربیت قضات می پردازه و دانشجوهای این دانشگاه از همون اول استخدام قوه قضائیه میشن و دو برابر میزان تحصیل تعهد به قوه میدن و ماهیانه حقوق میگیرن (به عبارت دیگه بورسیه میش
♦️نظام رتبه بندی معلمان تصویب شد
هیأت وزیران نظام رتبه بندی معلمان را با هدف استقرار نظام پرداخت حقوق فرهنگیان بر اساس صلاحیت، شایستگی و تجربه تصویب کرد.
براساس این مصوبه، معلمان در پنج رتبه، طبقه‌بندی می‌شوند و عوامل امتیاز آور برای ارتقای رتبه بر مبنای تحصیلات - مهارت و توانایی‌ها، دوره های آموزشی، سنوات خدمت و تجربه مربوط محاسبه می‌شود.
دولت مبلغ ۲۰ هزار میلیارد برای اجرای این طرح تخصیص داد. 
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد آخرین رتبه قبولی اتاق عمل دانشگاه آزاد با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
یکی از توصیه های کارشناسان مزکز مشاوره انتخاب رشته کنکور تهران مشاوره این است که قبل از اقدام به انتخاب رشته کنکور سراسری از رتبه قبولی داوطلبان کنکور سال های گذشته مطلع شده و با در نظر گرفتن آن اقدام به انتخاب رشته نمایید. البته تنها توجه به این ن
سلام سلام سلام بهتون خوش آمد میگم به وبلاگم
در اینجا قراره درباره ی زیر و بم دانشکده ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز مطلب بذاریم تا وقتی به دانشگاه اومدید یه خورده کاربلد باشید و توی انتخاب رشته دانشگاه رو درست انتخاب کنید.
ادامه مطلب
همه داوطلبایی که تو کنکور سراسری شرکت کردن و طبق کارنامه اولیشون مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شدن و فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو پر کردن ، منتظر اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه ازاد هستن . نتایج نهایی دانشگاه آزاد حدودا یک هفته بعد از انتخاب رشته دانشگاه آزاد اعلام میشه .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/871/اعلام-نتایج-انتخاب-رشته-دانشگاه-آزاد.html
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 99 – 1400 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل
29 20 70 70 – 021
 
کدستان
 
 
 
 
 
یکی از توصیه های کارشناسان مزکز مشاوره انتخاب رشته کنکور تهران مشاورهاین است که قبل از اقدام به انتخاب رشته کنکور سراسریاز رتبه قبولی داوطلبان کنکور سال های گذشته مطلع شده و با در نظر گرفتن آن اقدام به انتخاب رشته نم
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دو نوبت پذیرش دارد.
نوبت اول برای ورودی مهر ماه هر سال است و نوبت دوم برای ورودی بهمن ماه که بیشتر ورودی بهمن ماه تکمیل ظرفیت است. 
منظورمان از تکمیل ظرفیت این است که در ورودی مهر ماه تعداد بسیاری رشته است که در ورودی مهر تکمیل میشود و برای ورودی بهمن ، رشته هایی را پذیرش میکنند که در مهر برای آنها پذیرش وجود نداشته است.
خب حالا وقتشه کمی درباره رشته های دانشگاه علمی کاربردی بگم، رشته های دانشگاه علمی کاربردی خ
دانشگاه های زیر در کانادا با توجه به موقعیت هایشان در رتبه های برتر دانشگاه های کانادا 2019 آورده شده اند. مدارس بر اساس عملکرد تحقیقاتی و رتبه بندی های آنها توسط اعضای جامعه دانشگاهی در سراسر جهان و در آمریکای شمالی ارزیابی شدند.
این لیست براساس داده های جمع آوری شده توسط Magazine University از QS World Rankings University است. اینها بهترین دانشگاه های کانادا در سال 2019 هستند.
ادامه مطلب
تفاوت بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد ؟!
 
خوشبختانه در سال های اخیر تنها راه تحصیل در رشته مورد علاقه، قبول شدن در کنکور نیست و داوطلبان می توانند بدون کنکور وارد دانشگاه شده و در رشته مورد علاقه خود تحصیل کنند.دانشگاه آزاد یکی از دانشگاه هایی است که بدون کنکور دانشجو می پذیرد.برای اکثر داوطلبان این سؤال وجود دارد که تفاوت بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد چیست؟
 
تنها تفاوت بدون کنکور و با کنکور دانشگاه آزاد در نحوه ورود به دانشگاه ا
1) نباید با اطلاعات ناقص انتخاب رشته کرد .2) نباید بدون توجه به اطلاعات دانشگاه انتخاب رشته کرد .3) نباید با اطلاعات سطحی نسبت به دوره ها انتخاب رشته کرد .4) نباید با وعده ووعید در مورد انتقالی انتخاب رشته کرد..5) نباید بدون شناخت از خودتان انتخاب رشته کنید .6)نباید با شایعات انتخاب رشته کنید .( امسال فرق می کند .دوتا نظام هست .شایعاتی از این دست )
7)نباید ویژگیهای شخصیتی خودت رو در نظر نگیرید .8) نباید با اطلاعات محدود در مورد رشته ها انتخاب رشته کرد .9)
به نقل از سایت مشاوره تحصیلی بدون کنکور پیام نور هیوا ، ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ری
در کارشناسی پیوسته و بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان صورت می گیرد . علاقه
مندان به تحصیل در رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور ری لازم
است ابتدا از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور ری 98 ارائه شده مطلع شوند و سپس نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند . مطالعه دفترچه ثبت نام ، بررسی رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور ری ۹۸ و اطلاع از شرای
داوطلبایی که تو کنکور سراسری مقطع خودشون شرکت کردن و هدفشون انتخاب رشته دانشگاه آزاده ، می تونن با همون اطلاعات کارنامه سازمان سنجش و با استفاده از کد دسترسی به انتخاب رشته آزاد ​، انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو انجام بدن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی تحصیلیکو ، داوطلبا واسه انتخاب رشته کافیه که شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو از پایین کارنامه کنکور بردارن و با اون وارد سایت انتخاب رشته دانشگاه آزاد بشن . کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه
از پیدا کردن کار و شغل که بگذریم میرسیم به ادامه تحصیل!من در حقیقت سه گزینه برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دارم که امسال بعید میدونم بتونم کاری از پیش ببرم مگر اینکه به خاطر کرونا آزمون بیفته برای تیرماه که البته بعید میدونم همچین اتفاقی بیفته که اگر هم بیفته و من بتونم از این مدت استفاده کنم نهایتنش گزینه سوم اتفاق خواهد افتاد.به هر حال :
رتبه زیر ۸۰۰ برای دانشگاه شیراز
رتبه زیر ۱۲۰۰ برای دانشگاه صنعتی شیراز
رتبه زیر ۲۰۰۰ برای دانشگ
سلامبا خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم .
زمان انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته
کنکور سراسری و سایتی در مورد آن
اطلاعاتی در مورد کنکور 99
سایتی در مورد زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
زمان انتخاب رشته کنکور ۹۹
تاریخ انتخاب رشته کنکور سراسری 99
زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹
تاریخ انتخاب رشته آزاد
اطلاعاتی در مورد زمان انتخاب رشته
زمان
شیمی تجزیه شاخه‌ای از علم شیمی است که به مطالعه روش‌های جداسازی، شناسایی و بررسی کمّی اجزاء طبیعی یا مصنوعی یک ماده می‌پردازد.از شیمی تجزیه در موارد مختلفی نظیر کنترل کیفیت محصول (تولید با کیفیتی یکنواخت)،  نمایش و کنترل آلوده کننده ها (آلاینده های آلی و پسابهای صنعتی)، مطالعات پزشکی و بالینی (سنجش میزان دقیق برخی عناصر و مواد در مایعات بدن)، عیارگیری ( سنجش دقیق عیار فلزات گرانبها) و... استفاده می شود.
کارشناسی ارشد شیمی گرایش شیمی تجزیه
د
دانشگاه پیام نور شیراز
داشگاه پیام نور شیراز
دانشگاه پیام نور شیراز واقع در شهرک گلستان شیراز و در مساحتی حدود۱۷٫۵هکتار و زیربنای۱۰هکتاردر نزدیکی نمایشگاه بین‌المللی شیراز قرار دارد.
تلفن گویا دانشگاه پیام نور شیراز: 07136222255
ارتباط پیامکی با ریاست دانشگاه پیام نور شیراز: 30008900622267
نظرات – انتقادات – پیشنهادات: 07136222267
سامانه پیامکی روابط عمومی: 30004572
آدرس پست الکترونیکی دانشگاه پیام نور شیراز: shiraz.fars.pnu@gmail.com
آدرس دانشگاه پیام نور شیراز:
بیش از #هزار نفر دختر و پسر، مادر و پدر، برای #آشنایی با #رشته های #دانشگاه امیرکبیر در سالن #همایش دانشگاه نشسته اند... 
علی - که کلاس دهم رشته ی ریاضی است- از بین جمعیت بلند شده است تا #سؤالش را از سومین سخنران بپرسد.جمعیت  وقتی شنیدند او  #هزار کیلومتر از محل سکونتش آمده است تا به این #رویداد برسد، #همه یکپارچه براش کف زدند.
رونوشت:1)همه دانشگاه‌های کشور جهت #برگزاری رویدادهای مشابه2)همه دانش آموزان پشت #کنکور و خانواده هایشان جهت اقدام مقتضی
@das
به گفته سایت مشاوره تحصیلی بدون کنکور هیوا ، هر ساله همزمان با شروع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های علمی کاربردی دفترچه ای محتوی شرایط و ضوابط ، زمان و نحوه و لیست رشته های بدون آزمون علمی کاربردی 99 را در سایت سازمان سنجش منتشر می شود . رشته های دانشگاه های علمی کاربردی ۹۹ ، در هر 2 نوبت برای ورودی مهر منتشر می شود . متقاضیان ادامه تحصیل در رشته های بر اساس سوابق تحصیلی لازم است پیش از ثبت نام ، در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام ، ابتدا لیست رشته ه
داوطلبایی که قصد قبولی تو رشته پزشکی دانشگاه های دولتی رو دارن باید علاوه بر داشتن یک برنامه ریزی دقیق و کامل از آخرین رتبه لازم برای قبولی پزشکی دانشگاه های دولتی هم خبر داشته باشن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، با دونستن آخرین رتبه لازم برای قبولی رشته پزشکی دولتی برنامه ریزیتون برای مطالعه هر درس دقیق تر صورت می گیره .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1051/آخرین-رتبه-لازم-
داوطلبانی که قصد انتخاب رشته دانشگاه شاهد را دارند در وهله اول باید لیست رشته های دانشگاه شاهد را بررسی نمایند . دانشگاه شاهد در 4 گروه آزمایشی ریاضی ، انسانی ، تجربی و هنر پذیرش دانجو دارد که هر داوطلب با توجه به گروه آزمایشی امتحانی خود باید لیست رشته های تجربی دانشگاه شاهد ، لیست رشته های انسانی دانشگاه شاهد ، لیست رشته های ریاضی دانشگاه شاهد را دریافت نماید که البته سامانه مشاوره تحصیلی هیوا به منظور دسترسی هر 4 گروه آزمایشی امتحانی ،
کلیه علاقه مندان به ادامه تحصیل در رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد پس از ثبت نام و شرکت در آزمون ارشد 99 ، نتایج خود را در دو مرحله دریافت خواهند کرد . در مرحله ابتدایی اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 کارنامه ای حاوی رتبه ، تراز و وضعیت مجاز بودن داوطلب برای شرکت در انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد منتشر شده و بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد . به نقل از سایت مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد هیوا داوطلبانی که در
سلامامروز میخوایم سایت های مفید تحصیلی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن به حل مشکلات شما کمک کرده باشیم .
 
سایتی در مورد انتخاب رشته
اطلاعاتی در مورد امام صادق
ثبت نام دانشگاه امام صادق
سایتی در دانشگاه امام صادق
زمان انتخاب رشته دانشگاه امام صادق
 سایت انتخاب رشته دانشگاه امام صادق 99
نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق
ثبت نام دانشگاه امام صادق
سایتی در مورد دانشگاه امام صادق
اطلاعات مهم تحصیلی
حل مشکلات تحصیلی شما
موفق باشید .
 
پس از اتمام ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 ظرفیت های خالی واحدهای دانشگاهی به مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام شده و در صورت موافقت وزارت علوم فرایند تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد 99 برگزار می شود . به نقل از سایت مشاوره انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد هیوا داوطلبانی که موفق به کسب رتبه قبولی در اعلام نتایج نهایی آزمون ارشد نشده یا از رشته محل قبولی خود رضایتی ندارند با شرکت در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99
به گفته سایت مشاوره تحصیلی بدون کنکور دانشگاه آزاد هیوا ، داوطلبان رشته های بدون کنکور باید در زمان معین نسبت به ثبت نام خود در مقطع مورد تقاضا اقدام نمایند . زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 برای ورودی مهر و بهمن بر اساس سال گذشته احتمالا به ترتیب نیمه دوم اسفند 98 و حدودا نیمه دوم آبان یا اوایل آذر ماه سال 99 می باشد . تاریخ ثبت بنام بدون آزمون دانشگاه آزاد 99 به صورت دقیق پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اع
لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد 98
رشته پزشکی بدون کنکور 98 جز لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد قرار خواهد گرفت؟ آیا در سال 98 رشته های بدون آزمون پزشکی خواهیم داشت؟ دانشگاه های پردیس چی رشته پزشکی بدون کنکور تا چه رتبه ای پزیرش دارند و یا اصلا بدون کنکور می تواند وارد این دانشگاه ها شد؟ انتقالی از دانشگاه های خارج از کشور به ایران امکان پذیر است و شرایط انتقالی به چه صورتی است؟ و ...
این سوالات مهمترین سوالات داوطلبان واج
داوطلبانی که با قصد پذیرفته شدن در رشته مهندسی برق در کنکور سراسری 99 ثبت نام و شرکت کرده اند در برنامه ریزی خود می بایست کلیه فاکتور ها اعم برنامه ریزی دقیق ، منابع کنکور سراسری ، ضرایب دروس امتحانی و آخرین رتبه قبولی مهندسی برق سراسری 98 ، آخرین رتبه لازم برای قبولی مهندسی برق 99 را در نظر بگیرند . سامانه مشاوره تحصیلی هیوا به منظور مساعدت با متقاضیان رشته مهندسی برق اقدام به جمع آوری آخرین رتبه قبولی مهندسی برق دولتی ۹۸ نموده و در اختیار دا
داوطلبانی که با قصد پذیرفته شدن در رشته مهندسی برق در کنکور شبانه  99 ثبت نام و شرکت کرده اند در برنامه ریزی خود می بایست کلیه فاکتور ها اعم برنامه ریزی دقیق ، منابع کنکور سراسری ، ضرایب دروس امتحانی و آخرین رتبه قبولی مهندسی برق شبانه 98 ، آخرین رتبه لازم برای قبولی مهندسی برق شبانه 99 را در نظر بگیرند . سامانه مشاوره تحصیلی هیوا به منظور مساعدت با متقاضیان رشته مهندسی برق اقدام به جمع آوری آخرین رتبه قبولی مهندسی برق نوبت دوم ۹۸ نموده و در ا
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی پارسیان 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحص
عنوان رشته ی دلخواهم را کنار اسم یک نفر دیدم.
از خودم پرسیدم:یعنی چند نفر از این ها واقعا فقط و فقط به قصد قبولی در این رشته،وارد دانشگاه شده اند؟چند نفر،قصدشان رشته ای دیگر بوده اما قسمتشان این رشته شده است؟چند نفر این رشته را فقط به خاطر رویای استخدام پس از آن انتخاب کرده اند؟
چه کسی باورش می شود که یک نفر آنقدر دیوانه باشد که کنکور ارشد را فقط به قصد قبولی در یک گرایش از یک رشته- که کل ظرفیت قبولی اش در کشور زیر 15نفر است -برود و بدهد؟یعنی آن
شیمی تجزیه شاخه‌ای از علم شیمی است که به مطالعه روش‌های جداسازی، شناسایی و بررسی کمّی اجزاء طبیعی یا مصنوعی یک ماده می‌پردازد.از شیمی تجزیه در موارد مختلفی نظیر کنترل کیفیت محصول (تولید با کیفیتی یکنواخت)،  نمایش و کنترل آلوده کننده ها (آلاینده های آلی و پسابهای صنعتی)، مطالعات پزشکی و بالینی (سنجش میزان دقیق برخی عناصر و مواد در مایعات بدن)، عیارگیری ( سنجش دقیق عیار فلزات گرانبها) و... استفاده می شود.
کارشناسی ارشد شیمی گرایش شیمی تجزیه
د
ر
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل 29 20 70 70 – 021
همانطور
که می دانید به دلیل سیاست گذاری های وزارت بهداشت و آموزش پزشکی به منظور
ارتقا سطح علمی دانشجوها، دانشگاه ها و همچنین جلوگیری از اشباع بازار کار
رشته های وزارت بهداشت و بیکاری فارغ التحصیلان، ظرفیت پذیرش رشته های کارشناسی ارشد وزارت ب
ریاضی تنها محدود به مهندسی نیست
بله، برای ورود به رشته‌های مهندسی بهتر است که رشته ریاضی فیزیک را انتخاب کنید و رشته‌های مهندسی بر اساس تصور عموم از شغل ‌های پردرآمد رشته ریاضی به حساب می‌آیند و به نظر برخی افراد هم کارهای رشته ریاضی محدود به همین مهندسی می‌شود.
اما باید این نکته را هم در نظر داشته باشید که آینده شغلی رشته ریاضی فیزیک تنها محدود به رشته‌های مهندسی نیست. همینطور خانم‌هایی که به دنبال فضاهای کاری متفاوت‌تری از آقایان هس
تخمین رتبه کنکور 98 وبلاگ کنکور 100 راه اندازه شد.توجه شود با توجه به مطالعه کارنامه های به دست آمده در طول این یک هفته فقط و فقط تخمین رتبه های این پست مورد تایید اینجناب است بنابراین تمام کسانی که قبلا در سایر پست ها در مورد تخمین رتبه سوال کرده بودند چه جواب گرفته باشند چه جواب گرفته نباشند دوباره سوال خود را در این پست مطرح کنند.
نکته یک:لطفا منطقه و سهمیه خود را ذکر کنید

نکته دو:برای اولین بار در بین تمامی سایت ها تخمین رتبه سهمیه 5 درصد و 25 د
دوستان عزیز،
✅وقتی نتایج کنکور اعلام میشه شما  یک هفته فرصت دارید برای آینده شغلی و تحصیلی خودتون تصمیم گیری و انتخاب رشته کنید،
✅وقتی نتایج میاد معمولا دانش آموزان دچار شوک ذهنی میشن و خیلی خوب نمیتونن فکر یا تصمیم گیری کنند، 
✅پس در فرصت باقی مانده تا اعلام نتایج در مورد رشته ها و شهرهای دانشگاهی تحقیق و،پرس و جو کنید 
✅تا زمان انتخاب رشته هم با وجود تعدد سوالات ما سعی می‌کنیم سوالات شما را جواب بدیم، اما بعد از اعلام نتایج واقعا دیگه
با اتمام زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد علوم پزشکی 99 فرم اینترنتی داوطلبان مورد بررسی قرار گرفته و نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت بر روی سایت sanjeshp.ir قرار می گیرد . داوطلبانی که با شرکت در مرحله انتخاب رشته نسبت به اولویت بندی رشته محل های دانشگاه های روزانه ، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد اقدام می کنند در مرحله اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت 99 از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود مطلع خواهند شد . به نقل از سایت مشاوره کارشناسی ارشد وزارت بهداشت
 حل المسائل ریاضیات پایه لیدا فرخو
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web results حل المسائل ریاضیات پایه لیدا فرخو pdf :: دانلود کتاب پی دی افbookpdfdownload3.blog.ir › حل-الم... Translate this page حل المسائل ریاضیات پایه لیدا فرخو pdf دانلود فایل حل المسائل ریاضی بر اساس کتاب ریاضی پایه لیدا فرخو ... snfile9.blog.ir ... دانلود حل المسائل ریاضیات پایه لیدا فرخو pdf - دانلود رایگان ...tamasha.com › kAJxN- Translate this page ‫Video for
سلامامروز میخوایم سایت های مفید تحصیلی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن به حل مشکلات شما کمک کرده باشیم .
انتخاب رشته دکتری ۹۹
سایتی در مورد مقطع دکترا
اطلاعاتی در مورد انتخاب رشته
زمان انتخاب رشته دکتری ۹۹
اطلاعاتی در مورد دکتری 99 و انتخاب رشته
انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹
سایتی در مورد انتخاب رشته دکترا
اطلاعاتی در مورد آزاد 99
دانشگاه آزاد و انتخاب رشته
انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99
اطلاعات مهم تحصیلی
حل مشکلات تحصیلی شما
موفق ب
موسسه رتبه بندی شانگهای (به انگلیسی: Shanghai Ranking) یک موسسه مستقل چینی مستقر در شانگهای چین است که از سال ۲۰۰۳ به رتبه بندی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی جهان می‌پردازد.رتبه بندی شانگهای از سال ۲۰۰۹ در رسانه های رسمی چین هم مورد ارجاع و استفاده قرار می‌گیرد.با توجه به دقت نظر دولت چین در بودجه بندی آموزش عالی، می‌توان حدس زد که دقت نظر قابل توجهی در این رتبه بندی به کار گرفته می‌شود.به همین علت، رتبه بندی شانگهای جزو معدود رتبه بندی‌های دانشگاه
زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹ از طریق اطلاعیه های تو سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اطلاع رسانی میشه و همه ی داوطلبایی که مجاز به انتخاب رشته شدن می تونن تو زمان انتخاب رشته ازاد ۹۹ وارد سایت azmoon.org بشن و انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو انجام بدن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، داوطلبا باید دفترچه انتخاب رشته ازاد رو از سایت دانلود و بعد از اولویت بندی کد رشته محل های مد نظرشون تو تاریخ انتخاب رشته دانشگاه ازاد 99 وارد سا
داوطالبانی که علاقه مند به پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها هستند باید با بررسی لیست رشته های ارائه شده و دانشگاه های ارائه دهنده هر رشته بهترین گزینه را انتخاب کنند . داوطلبان علاقه مند به حوزه رشته های مهندسی و علوم پایه ریاضیات می توانند با بررسی لیست رشته های بدون کنکور ریاضی ، رشته مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در نهایت ثبت نام نهایی خود را انجام دهند .
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4529/لیست-رشته-ه
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بم 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحصیل دبی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

راهنمای موضوعات روزمره از زبان خودم