نتایج جستجو برای عبارت :

توزیع 14 هزار بسته معیشتی با محوریت بقاع متبرکه و موقوفات استان سمنان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: در بازه زمانی نیمه شعبان تا 15 ماه مبارک رمضان بیش از 14 هزار بسته معیشتی با محوریت امامزادگان و موقوفات استان سمنان تهیه و بین جامعه هدف توزیع شد.
---http://net3nter.blog.ir
مشاهده مطلب در کانال
 مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌‎غربی گفت: مطالبات اوقاف استان از ادارات و اشخاص حقیقی در استان به ۲ هزار و ۳۰ میلیارد ریال می‌رسد.
با ثبت ۴۳ فقره وقف جدید طی سال جاری در آذربایجان غربی : بیشترین وقف های ثبت شده در سال جاری مربوط به شهرستان های "مهاباد و سردشت" بوده است.
حجت الاسلام ناصر جوانبخت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از این میزان ۲ هزار میلیارد ریال  طلب اوقاف آذربایجان غربی از دستگاه های دولتی است که یک هزار و ۷۰۰ میل
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از ثبت ۵ وقف جدید در این استان خبر داد.:
حجت الاسلام والمسلمین علی مصائبی، در گفتگویی ابراز داشت: این موقوفات شامل ۲ باب منزل مسکونی و ۳ قطعه زمین است که خیران نیک اندیش استان، آنها را از ابتدای سال ۹۸ تاکنون، برای انجام فعالیت‌های قرآنی، ساخت مسجد و عزاداری محرم وقف کردند.
وی با اشاره به ارزش ریالی وقف‌های جدید افزود: ارزش موقوفات ثبت شده نزدیک به ۱۵ میلیارد ریال است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان
این گروه سمنان مخصوص بچه های خوب شهر سمنان هست و از همه شما دختر پسرای سمنانی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر سمنان گپ و چت داشته باشید.
خوشحال میشیم که اگر یک گروه سمنان دارید به لینکدونی سمنان بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .
از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ سمنان بیان
♦️تولد بیش از یک‌میلیون نوزاد ایرانی در سال ۹۸
سیف‌الله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت‌احوال کشور:
در سال گذشته یک‌میلیون و ۱۹۶ هزار و ۱۳۴ نوزاد در ایران متولد شدند.
در سال گذشته میزان ولادت پسران بیشتر از دختران بوده است.
از این آمار ۶۱۶ هزار و ۴۹۶ نوزاد پسر و ۵۷۹ هزار و ۶۳۸ نوزاد دختر متولدشده است.
بیشترین میزان ولادت در سال ۹۸ به ترتیب در استان‌های تهران (۱۵۶ هزار و ۵۵۸ نفر)، خراسان رضوی (۱۱۶ هزار و ۷ نفر)، خوزستان (۹۷ هزار و ۱۳۲ نفر)، سیستان
به گزارش روابط عمومی اداره اوقاف سردشت، رحمان شمسی، رئیس اداره اوقاف امور خیریه سردشت، از اخذ 36سند ثبتی برای موقوفات این شهرستان خبر داد.
وی تصریح کرد: امسال در راستای حفظ و صیانت از حریم موقوفات و تثبیت مالکیت، تعداد ۲۰ سند ثبتی جدید تک‌برگی و ۱۶ مورد هم تبدیل سند دفترچه‌ای به تک‌برگی، جمعا به تعداد ۳۶ سند توسط این اداره برای موقوفات اخذ شده است. 
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، هرمزگاناوایل چیزی به نام ویروس کرونا درخود نداشت، اما همین سفرهای زودهنگام، غیرضروری و سرکشی به فامیل واقوام این استان را از شرایط سفید به نارنجی تبدیل کرده وامروز به عنوان یکی از مجلس های آلوده در قلمرو مطرح است. با وجود هشدارهای بی اندازه مسئولان و گروه های بشریت شماره ای موضوع را شدید نگرفته و درحال مجهز این استان (هرمزگان) با شمار زیادی از بیماران کرونایی مواجه است که از استان های متنوع به تا
شرکت نوین سازان پاسارگاد بزرگترین شرکت تولید کننده انواع سیستم های کنترل تردد در سمنان و سراسر ایران.
فروش انواع سیستم های کنترل تردد با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت .
فروش انواع راه بند های هیدرولیکی و الکترومکانیکی در سمنان .
ارایه ۴ سال گارانتی تعویض و ۱۵ سال خدمات پس از فروش روی تمامی محصولات ضمانت کار ماست .
فروش راهبند در سمنان
فروش گیت در سمنان
فروس گیت مترویی در سمنان
فروش بولارد در سمنان
فروش راهبند ستونی در سمنان
فروش راهبند اتوما
از نوادگان امام جعفرصادق (علیه السلام) است در سمت چپ درب ورودی، بر روی تابلویی کتیبه ای است که حکایت از پرده برداری از ضریح امامزاده در تاریخ ۷/۱۰/۱۳۸۴ توسط حاج آقای چمران، معاونت وقت بقاع متبرکه سازمان اوقاف دارد و درآن نام امامزاده سیدشمس الدین محمد معروف به میرشمس الحق خوانده شده است.
ادامه مطلب
تیم چهار نفره کن شین کان کاراته در مسابقات استانی کونگ فو انتخابی المپیاد ورزشی توانست با یک طلا و سه مدال نقره کسب نمایند 
مدال آوران به ترتیب 
سجاد شجائی مدال طلا
ابوالفضل عباسی
امیر رضا نادمی راد
میلاد فیوجی مدال نقره کسب کردند
 کن شین کان کاراته استان سمنان
کانال مرجع سبک کن شین کان کاراته استان سمنان تلفن تلگرامی و تماس ۰۹۱۲۷۷۳۱۴۸۱
https://t.me/marshal198
 
سمنانی های عزیز ما برای رفاه حال شما که لازم نباشه در لینکدونی های مختلف عضو باشید، کانالی رو خدمتتون معرفی میکنیم که فقط لینک های استان سمنان و شهرهای حومه قرار میگیرد.
همینک جهت عضویت وارد کانال لینکدونی سمنان شوید و به راحتی گروه مورد نظر خودتون رو دریافت کنید.
شرکت هوشمند سازان سپاهان ارائه دهنده انواع راهبندهای اتوماتیک خودرویی با 4 سال ضمانت تعویض و 15 سال خدمات پس از فروش.
این شرکت مفتخر است تمامی محصولات خود را با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت نسبت به نمونه های خارجی آماده عرضه به مشتریان عزیز نموده است.
انواع راهبند بازویی در استان سمنان و شهرستان های آن:راهبند سمنان،راهبند دامغان،راهبند سرخه،راهبند شاهرود،راهبند گرمسار و...
 
 
جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید
مدیری
انواع راهبند بازویی در استان سمنان و شهرستان های آن:راهبند سمنان با بالاترین کیفیت،پایین ترین قیمت و بهترین خدمات.
شرکت هوشمند سازان سپاهان ارائه دهنده انواع راهبند بازویی با4 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش معتبر.
انواع راهبند بازویی اتوماتیک در نوع های الکترومکانیک و هیدرولیک .
 
جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.
مدیریت فروش:
09130520455
https://hhssoc.com/
براساس آمارهای اطلس وضعیت زنان و خانواده، بالاترین درصد مردانی که بیش از یک همسر دارند متعلق به استان «سیستان و بلوچستان» است، این درحالیست که استان سمنان با نرخ ۰.۶۹ درصد نسبت به سایر استان‌ها کمترین میزان چندهمسری را تجربه کرده و در این زمینه رتبه آخر را به خود اختصاص داده است.
ادامه مطلب
شرکت هوشمند سازان سپاهان ارائه دهنده انواع راهبندهای اتوماتیک خودرویی با 4 سال ضمانت تعویض و 15 سال خدمات پس از فروش.
این شرکت مفتخر است تمامی محصولات خود را با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت نسبت به نمونه های خارجی آماده عرضه به مشتریان عزیز نموده است.
انواع راهبند بازویی در استان سمنان و شهرستان های آن:راهبند سمنان،راهبند دامغان،راهبند سرخه،راهبند شاهرود،راهبند گرمسار و...
 
 
جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید
مدیری
اینترنت ثابت در ۱۰ استان وصل می‌شود 
◀️ خبرنگار ایران در تماس با یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات از صحت خبر منتشر شده  مبنی بر وصل اینترنت در شش استان پرسید، این منبع آگاه با تایید خبر افزود ساعتی قبل مجوز برقراری ارتباطات اینترنت خانگی در ده استان کشور که به اپراتورها ابلاغ شده است، واصل شده است.
رفع محدودیت اینترنت ثابت در استانهای
خراسان شمالی
خراسان جنوبی
گلستان
سمنان
یزد
چهارمحال و بختیاری
همدان
اردبیل
زنجان
ایلام
به اپراتورها ابلا
گیت های نفر رو اوژن (راهبند نفر رو) با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت در سمنان.
این سیستم های کنترل ورودی برای حجم بالای ترافیک طراحی شده و فضای امن و راحت را فراهم میکند.
به طور معمول موانع این دستگاه ها در یک موقعیت قفل شده نگه داشته میشود،بنابراین دسترسی به طرف دیگر را مانع میشود.
در مواقع اضطراری موانع به طور خودکار در سمت بالا میماند در نتیجه از دسترسی کاربران جلوگیری میکند.
گیت های تردد میله ای (اهرمی)دارای سیستم آزاد سازی اتوماتیک هنگ
بیکارترین استان‎ها کجاست؟
مطابق آمارهای ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران، بیشترین نرخ بیکاری به ترتیب در استان کرمانشاه با ۱۸.۴ درصد، استان چهارمحال بختیاری با ۱۷.۱ درصد و استان البرز با ۱۶.۱ درصد است.مطابق آمارهای ارائه شده از طرح آمارگیری نیروی کار پاییز ۹۸، استان های سمنان با ۶.۷ درصد و استان مرکزی با ۷.۱ درصد و استان همدان با ۷.۴ درصد به ترتیب کمترین نرخ بیکاری را در کشور دارا هستند.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سردشت گفت: ۲ موقوفه جدید به ارزش بالغ بر ۴ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال در این شهرستان ثبت شد.
رحمان شمسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این موقوفات شامل یک باب ساختمان مسکونی به مساحت ۱۷۰ متر مربع و به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در روستای «واوان» است که به نیت خانه عالم روستا وقف شده‌است.
وی افزود: علاوه بر این یک قطعه زمین کشاورزی نیز در روستای «هندآباد» به مساحت یک هکتار به نیت هزینه
باربری مشهد
باربری مشهد با نام تجاری نتسان خدمات ویژه ای جهت حمل بار از مشهد به سمنان در نظر گرفته است. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...
حمل بار مشهد سمنان خدمات ویژه
اتصال اینترنت که از دو شب پیش و در سطح اینترنت ادارات ، اینترنت شرکت هو و دانشگاه آغاز شده بود  شب گذشته به اینترنت خانگی در ۱۰ استان رسد
مردم استان‌های ایلام، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، یزد، همدان، اردبیل، سمنان، زنجان، گلستان و چهارمحال و بختیاری به اینترنت جهانی وصل شدند.طی اخبار رسیده از سوی وزارت ارتباطات، بسیاری از استان‌ها نیز تا امشب به اینترنت متصل می‌شوند و این فرآیند ادامه خواهد داشت. این منابع خبری از آغاز اتصال اینترنت همر
3هزار قرص نان خانگی بخش خانوک شهرستان #زرند به مناطق سیل زده خوزستان ارسال شد. 
 
امروز 3هزار قرص نان خانگی بخش خانوک شهرستان #زرند به همراه سایر اقلام جمعیت هلال احمر با بالگرد به مناطق سیل زده خوزستان ارسال شد.
رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان اظهار داشت: در روزهای گذشته 150 بسته غذایی یکماهه، هزار دستگاه چادر مسافرتی، هزار و 400 دستگاه چادر امدادی، 2 هزار و 800 تخته پتو و 2 هزار تخته موکت از طرف جمعیت هلال احمر استان کرمان به استان‌
در صورتیکه خود را، لایق شغلی با درآمد نامحدود و موقعیت شغلی قابل ارتقاء تا سطوح بالای مدیریتی می دانید ،
شما را به چالش مصاحبه و آزمون حرفه ای دعوت میکنیم:
استان ها و شهرهای  مورد نیاز :
استان تهران
استان سمنان
 استان قم
استان اصفهان
مزایای شغلی
»»بیمه تکمیل درمان
»»ثبت سوابق فروش (پرتفو با نام شما )
»»تمام وقت /  پاره وقت  /  امکان اشتغال کارمندان دولت
»»امکان رشد و ارتقای درجه، مرتبه و جایگاه شغلی در سطوح ملی و بین المللی
»»بهره مندی از خدما
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سردشت گفت: ۲ موقوفه جدید به ارزش بالغ بر ۴ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال در این شهرستان ثبت شد.
رحمان شمسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این موقوفات شامل یک باب ساختمان مسکونی به مساحت ۱۷۰ متر مربع و به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در روستای «واوان» است که به نیت خانه عالم روستا وقف شده‌است.
وی افزود: علاوه بر این یک قطعه زمین کشاورزی نیز در روستای «هندآباد» به مساحت یک هکتار به نیت هزینه
آیا می دانید؟
سبزوار یکی از ۷ شهر غیر مرکز استان دارای اداره کل پخش فرآورده های نفتی است. اداره کلی که حتی شهر سمنان، مرکز استان سمنان، از آن برخوردار نیست.
شاهرود، چابهار، تربت حیدریه، آبادان، چالوس و میاندوآب، دیگر شهرهای غیر مرکز استان دارای این اداره کل می باشند.
منطقه غرب خراسان به لحاظ تعداد جایگاههای عرضه سوخت مایع و سی. ان. جی نیز، با ۶۳ باب جایگاه، در رده بالاتر از استانهای خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد و ایلام و رتبه تقریباً بر
 
کارشناسان در میزگرد ، کمبود تجهیزات و امکانات ورزشی، نبود شناخت کافی از اهمیت ورزش ، هماهنگ نبودن رشد جمعیت و توسعه فضاهای ورزشی برای بانوان، محدودیتهای اجتماعی و خانوادگی ، بی توجهی رسانه های جمعی به اشاعه فرهنگ ورزش بین زنان از موانع رشد و پیشرفت ورزش بانوان برشمردند.
به گزارش ایرنا،توسعه همه جانبه ورزش بانوان با وجود اقدامات و حمایت های مناسب دولت تدبیر و امید ، نیازمند تغییر نگرش مسوولان، تامین زیرساختها و بسترسازی و فرهنگ سازی در
توزیع روزانه 1500 بسته افطاری ساده در امامزادگان زرند 
 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند گفت: در ایام ماه مبارک رمضان روزانه بیش از ۱۵۰۰ بسته افطاری ساده در بین روزه‌داران در محل اماکن متبرکه این شهرستان توزیع می‌شود.
به گزارش ندای زرند ، حجت‌الاسلام ابوالقاسم قادری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند دیروز دوشنبه، ۲۳ اردیبهشت با اشاره به اجرای برنامه‌های طرح ضیافت الهی در جوار اماکن متبرکه این شهرستان گفت: برنامه‌های
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اینترنت جهانی در 10 استان کشور « خراسان های جنوبی و شمالی ، ایلام ، یزد ، اردبیل ، همدان ،گلستان ، سمنان ، زنجان و چهارمحال و بختیاری » متصل است و مردم این استان ها می توانند از اینترنت خانگی استفاده کنند .
همچنین برخی از منابع خبری اعلام کردند که بسیاری از استان ها هم اینترنت شان  تا امشب متصل خواهد شد .
لازم به ذکر است که برخی منابع از  اتصال اینترنت همراه بعد از اتصال اینترنت خانگی و ثابت خبر دادند  
 
منبع :
در حالیکه ساعتی قبل خبر وصل شدن اینترنت در برخی استان‌های کشور در فضای مجازی منتشر شده بود، پیگیری‌های خبرنگار ایرنا نشان می‌دهد که مجوز برقراری ارتباطات اینترنت خانگی در ۱۰ استان کشور پیشتر به اپراتورها ابلاغ شده بود و هم اکنون اینترنت خانگی در ۱۰ استان کشور وصل شده است.بنا به پیگیری‌ها اینترنت ثابت در استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، سمنان، یزد، چهارمحال و بختیاری، همدان، اردبیل، زنجان و ایلام رفع محدودیت شده است.
مقا
شهرستان ورامین یکی از شهرستان های استان تهران است . شهرستان ورامین از شمال شرق به شهرستان های پیشوا و پاکدشت، از شمال غرب به شهرستان قرچک ، از غرب به شهرستان ری، از جنوب به استان قم و از جنوب شرق و شرق به استان سمنان محدود می شود .
ثبت شرکت قراردادی تجاری است که گاه بین افراد حقیقی ( مردم عادی ) و حقوقی ( شرکت ها ) بسته می شود تا بنا بر آن سرمایه، توانایی یا روابط خود را در چهارچوب قوانین برای کسب منفعت به شراکت بگذارند .
قبل از ثبت شرکت در ورامین ب
❌قیمت سوپر فود NBS خوراکی 
میزان مدتی که بسته های زیر جوابگو هست برای فردی می‌باشد که حدود ۶۰ الی ۷۰ کیلو وزن دارد و فردی که بدنش وزن بیشتری دارد طبیعتاً مدت قید شده کوتاه تر خواهد بود 
بسته ۱ماهه ۱۴۰ هزار تومانبسته ۲ماهه ۲۷۰ هزار تومانبسته ۴ماهه ۴۲۰ هزار تومانبسته خانواده به قیمت ۷۳۰ هزار تومانکرم  nbs معمولی ۱۹۰ هزار تومن
کرم  nbs از نوع vip قیمت ۲۸۰ هزار تومن
شیاف ۴۰ عددی ماریانا  ۹۹ تومن
ارسال رایگان به سراسر کشور
 
مشاوره و سفارش
۰۹۹۲۱۸۰۳۷
پاورپوینت و اسلاید در مورد قم 174 اسلاید
پاورپوینت و اسلاید در مورد قم دارای174 اسلاید و صفحه فرمت فایل :pptx دارای 174 صفحه اکثر موضاعات همراه با عکس آن مطلب آمده است قسمتی از اسلاید : استان قم یکی از ۳۱ استان ایران است که در مرکز این کشور و در جنوب استان تهران، شمال استان اصفهان، شرق استان مرکزی و غرب استان سمنان واقع شده‌است. از قم، استان قم یکی از ۳۱ استان ایران است که در مرکز این کشور و در جنوب استان تهران، شمال استان اصفهان، شرق استان مرکزی و
تا حدودی حس می‌شود که اینترنت وصل شده است! از کم شدن سرعت روشن شدن ستاره‌های وبلاگ‌ها می‌شود فهمید.
طبق پیش‌بینی بعد از واریزها اینترنت شروع به وصل شدن کرد. آن هم از استان‌هایی که سر به راه تر بودند شروع شد. یزد، سمنان، گلستان و... ما توی استان فارسیم. یکی از کانون‌های اعتراضات. قابل پیش‌بینی بود که اینترنتمان دیرتر وصل شود. امروز حوالی ظهر چند دقیقه وصل شدم، تعجب کردم. برادرم گفت اینجا ( شهری که برای انجام کاری رفته بودیم) جزو استان یزد است
استان خراسان جنوبی (سرزمین طلای سرخ) با مساحت ۱۵۰۸۰۰ کیلومتر مربع و با آب و هوای متنوع در شرق کشور واقع شده است. این استان با مرکزیت بیرجند، از شمال به خراسان رضوی و از شرق به طول ۳۳۱ کیلومتر دارای مرز مشترک با کشور افغانستان بوده و از غرب به استان یزد، اصفهان و سمنان و از جنوب به استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان محدود میباشد. استان خراسان جنوبی بر اساس تقسیمات کشوری، در سال ۸۳ با مصوبه‌ی هیأت دولت و مجلس شورای اسلامی با حضور ۴ شهرستان منت
خرید و فروش فیش حج در سمنان
خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع در استان سمنان با قیمت روز
خرید فیش حج تمتع و عمره با بالاترین قیمت ۰۹۱۰۸۴۴۵۶۳۴
فروش فیش حج عمره و تمتع واجب با ارزانترین قیمت
دفتر ایران حج منصف ترین خریدار و فروشنده فیش حج با قیمت عادلانه
۰۹۱۹۳۸۰۰۰۴۷، ۰۹۱۹۷۱۸۰۲۳۹، ۰۹۱۰۹۰۶۰۶۴۸
ادامه مطلب
بررسی های ایسنا نشان می‌دهد اینترنت خانگی در چند استان کشور برقرار شد.
گزارش واصله از خبرنگاران ایسنا در استانهای خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان،سمنان، یزد، همدان، چهارمحال و بختیاری،اردبیل، زنجان و ایلام حاکی از برقراری اینترنتهای خانگی در این استانهاست، ایسنا در تلاش است در خصوص این موضوع اطلاعات بیشتری کسب نماید.
 
حسینی با بیان اینکه حدود 100 اثر ثبت‌شده در شهرستان سمنان وجود دارد، اضافه کرد: این شهرستان دارای بیش از 300 اثر باارزش در قالب میراث فرهنگی و گردشگری است که برای گردشگران داخلی و خارجی جذابیت دارد و می‌تواند به جذب گردشگر کمک کند.
 
سعید حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با اشاره به اینکه شهرستان سمنان دارای 20 پروژه اقامتگاه بوم‌گردی است، اظهار کرد: برخی از این اقامتگاه‌ها پیشرفت فیزیکی 20 تا 50 درصدی دارند و امیدواریم بت
اگر تا به حال به برنامه هایی که دشمن برای شهرهای مذهبی تدارک دیده شک داشتیم، آن چه که در ورزشگاه کربلا اتفاق افتاد می تواند ما را به توطئه های فرهنگی دشمن، مطمئن سازد.
با طرفداران لیبرالیسم که حرفی نیست؛ اما مذهبی هایی که گاه روشنفکربازی در می آورند و برای به دست آوردن دل آن وری ها تیر و ترکشی هم نثار امثال علم الهدی می کنند باید به خودشان آمده و قدر این عالم شجاع و مدافع حریم امامت را بیشتر بدانند.
کربلا اگر علم الهدی داشت جوار امام غریبمان ع
اینترنت من وصل شد(مخابرات)
امشب اول آذر نود وهشت...
بماند یادگار در ارشیو این بلاگ
قطعی نت بعد از شش روز........
لیست استان‌های متصل شده به شرح زیر است:(تا صبح 2 آذر)
خراسان شمالی
خراسان جنوبی
گلستان
سمنان
یزد
چهارمحال و بختیاری
همدان
اردبیل
زنجان
ایلام
بسته های افزایشی شرکت شاتل
در این مطلب با بسته های افزایشی اینترنت شرکت شاتل که یکی از بزرگ ترین ارائه دهندگان خدمات اینترنت پرسرعت ای دی اس ال در کشور است آشنا می شویم، این بسته ها امکان خرید جداگانه برای افزیش حجم را خواهند داشت که با قیمت منصفانه و حجم مناسب خود بسیار کاربردی هستند. این بسته ها در حال حاضر در دسترس خواهند بود.
تعرفه بسته های افزایشی اینترنت پرسرعت شاتل

مدت بسته
حجم
قیمت

ماهانه
6 + 4 گیگابایت (2 تا 7 صبح)
20 هزار تومان

ماهانه
13
سال نو مبارک
هر چند بخاطر بیماری کرونا عید دیدنی امسال در هیچ جا برگزار نمیشه اما برای عید خریدهایی کرده ام . چهار بسته شیرینی ، دو بسته شکلات و سه کیلو آجیل

 
چهار بسته شیرینی هر بسته 20 هزار تومان در مجموع 80 هزار تومان
دو بسته شکلات حاج عبدالله هر بسته 30 هزار تومان در مجموع 60 هزار تومان
سه کیلو آجیل درجه یک - کیلویی 85 هزار تومان در مجموع 240 هزار تومان
سه کیلو پرتقال درجه یک : 50 هزار تومان
کل خرید : 430 هزار تومان
 
گیلکی بیش از آنکه متعلق به گیلان باشد، متعلق به استان مازندران است! گیلکی «تنها» زبان بومی استان مازندران محسوب می‌شود این درحالی‌ست که در استان گیلان علاوه بر گیلکی، تالشی نیز یکی از دو زبان بومی این استان حساب می‌آید. همچنین گیلکی تنها در دو استان گیلان و مازندران خلاصه نمی‌شود! جوامع کوچکتری از استان‌های همجوار نظیر گلستان، سمنان، تهران، البرز و قزوین نیز به این زبان سخن می‌گویند و اکثریت آنان زبان خود را «گیلکی/گلکی/گیلیکی» می‌نا
اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر http://www.mirasbushehr.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان تهران http://tehran.ichto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان http://www.isfahancht.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان ایلام http://www.ilamchto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان جنوبی http://www.skchto.com/fa
اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان شمالی http://www.nkchto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان رضوی http://razavichto.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان خوزستان http://www.miraskhz.ir
اداره کل میراث فرهنگی استان سیستان و بلو
همتی در ادامه تصریح کرد: روستاهای مجاور محل دپو مثل فولاد محله و اگره نیز درگیر این موضوع شده‌اند که طبق گزارش‌ های محلی ارائه‌ شده علاوه بر بوی تعفن، انباشت زباله‌ ها، افزایش حشرات موذی، موش و مگس را به دنبال داشته و همچنین در صورت متوقف نشدن دپوی زباله، بیماری سالک تهدید جدی برای مردم روستایی است.
 
 
احمد همتی در بازدید از محل دفن و انباشتن زباله استان مازندران در روستای فولاد محله سمنان ضمن بیان اینکه این سایت سلامت اهالی فولاد محله و
بررسی های خبرنگاران نشان می‌دهد اینترنت خانگی در چند استان کشور برقرار شد.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش واصله از خبرنگاران ما در استانهای خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان،سمنان، یزد، همدان، چهارمحال و بختیاری،اردبیل، زنجان و ایلام حاکی از برقراری اینترنتهای خانگی در این استانهاست.همچنین ما در تلاش هستیم در خصوص این موضوع اطلاعات بیشتری کسب نماییم.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 منبع:ایسنا
انتهای پیام/
❌محصولات با تخفیف ارائه میشود
ارسال رایگان به سراسر کشور
❌قیمت سوپر فود NBS خوراکی 
میزان مدتی که بسته های زیر جوابگو هست برای فردی می‌باشد که حدود ۶۰ الی ۷۰ کیلو وزن دارد و فردی که بدنش وزن بیشتری دارد طبیعتاً مدت قید شده کوتاه تر خواهد بود 
بسته ۱ماهه ۱۳۰هزار تومانبسته ۲ماهه ۲۶۰هزار تومانبسته ۴ماهه ۳۹۰هزار تومانبسته خانواده به قیمت ۷۰۰هزار تومان
❌قیمت سوپر فود NBS نوع VIP(سوپرفودnbs از نوع vip تغلیظ شده همان سوپرفود NBS معمولی اما خالصتر و قو
به گزارش ایرنا محمدحسین شوشتری  تو این باره گفت: «وزش این زننده نفخ سبب کاهش دمای هوا هنگام روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تا ۳ درجه در استان تهرانخواهد شد.» این ممیز سازمان هواشناسی اظهارداشت: «هرچند که فردا و پس فردا دمای محیط در استان تهران کاهش می یابد، اما از اواخر روز پنجشنبه دمای هوا درون استان تهران مجددا روانی افزایشی خواهد داشت.» به پیش بینی موسسه هواشناسی ناحیه طی دو روز آینده، بوسیله ویژه تو ساعات بعدازظهر و اوایل شب، شاهد رگبار مو
به جز پارکینگ اختصاصی خدام چهار پارکینگ برای ارائه خدمات به زائران احداث شده است؛ سه پارکینگ در زیرگذر اماکن متبرکه قرار دارد و یک پارکینگ جنب سر در شیرازی است.
پارکینگ شماره یک : این پارکینگ در جنوب غربی اماکن متبرکه و غرب صحن جامع واقع شده است و چند راه دسترسی اضطراری به زیرگذر از طرف شرق دارد.
پارکینگ شماره 2: این پارکینگ زیر صحن کوثر و قسمتی از ضلع شرقی صحن جامع رضوی واقع شده‌است. پارکینگ کوثر در ضلع جنوب شرقی اماکن متبرکه در زیرگذر جا
«سالک» چیست
سالک یک بیماری پوستی است که بوسیله گزش پشه خاکی آلوده به نوعی انگل، منتقل می‌شود. سالانه حدود دو میلیون مورد این بیماری در سراسر دنیا و از جمله ایران اتفاق می‌افتد.
 
سالک در ایران در بسیاری از نقاط وجود داشته است؛ بطوری که در استان‌های گلستان، سمنان، اصفهان، ‌یزد، کرمان، فارس، ‌هرمزگان، بوشهر، اهواز، ایلام و سیستان و بلوچستان شیوع بالایی دارد و سالانه بالغ بر 20 هزار مورد مبتلا به سالک در کشور ثبت و گزارش می‌شود.
 
ادامه مطل
«سالک» چیست
سالک یک بیماری پوستی است که بوسیله گزش پشه خاکی آلوده به نوعی انگل، منتقل می‌شود. سالانه حدود دو میلیون مورد این بیماری در سراسر دنیا و از جمله ایران اتفاق می‌افتد.
 
سالک در ایران در بسیاری از نقاط وجود داشته است؛ بطوری که در استان‌های گلستان، سمنان، اصفهان، ‌یزد، کرمان، فارس، ‌هرمزگان، بوشهر، اهواز، ایلام و سیستان و بلوچستان شیوع بالایی دارد و سالانه بالغ بر 20 هزار مورد مبتلا به سالک در کشور ثبت و گزارش می‌شود.
 
 
ادامه مط
پاورپوینت استان اصفهان فرمت فایل دانلودی: .pptxفرمت فایل اصلی: pptتعداد صفحات: 37حجم فایل: 8474قیمت: 10000 تومانبخشی از متن:اصفهان از شرق به استان‌ یزد، از شمال به استان‌های سمنان، قم و مرکزی، از غرب به استان‌های لرستان و چهارمحال و بختیاری و از جنوب به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس محدود می‌شود.» فهرست مطالب:تاریخچهموقعیت جغرافیاییآب و هواصنایع دستیآداب و رسوممیدان نقش جهانرودخانه زاینده رودروستای ابیانهمسجد امام اصفهانمسجد جامع ا
سلام با عرض ادب باشگاه جدید افتتاح شده کلاس شیهان مرتضی آشوری در شهر بسطام 
روزهای زوج ساعت 20/45 الی 22/15 سالن شهید مطلبی 
کن شین کان کاراته استان سمنان 
 

کلاسهای کن شین کاراته ویژه آقایان شهرستان شاهرود به ترتیب عبارتند 
1)هلال احمر شهرک ولیعصر عج روزهای فرد ساعت 
17 الی18/30 
2 )باشگاه مقاومت سپاه انتهای شهرک همت روزهای زوج ساعت 17الی18/30 
علاقه‌مندان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با کانال مرجع سبک کن شین کان کاراته استان سمنان و تلفن تلگرام
به گزارش ایرنا محمدحسین شوشتری  در این باره گفت: «وزش این نوک تیز جریان هوا سبب کاهش دمای فضا طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تا ۳ درجه درون استان تهرانخواهد شد.» این کارشناس سازمان هواشناسی اظهارداشت: «هرچند که فردا و پس فردا دمای محیط در استان تهران کاهش می یابد، ولی از اواخر روز پنجشنبه دمای محیط تو استان تهران مجددا قضیه افزایشی خواهد داشت.» به پیش بینی سازمان هواشناسی کشور طی دو روز آینده، بوسیله ویژه درون ساعات بعدازظهر و اوایل شب، شاه
به گزارش روابط عمومی اداره اوقاف سردشت، رحمان شمسی، رئیس اداره اوقاف امور خیریه سردشت، از اخذ 36سند ثبتی برای موقوفات این شهرستان خبر داد.
وی تصریح کرد: امسال در راستای حفظ و صیانت از حریم موقوفات و تثبیت مالکیت، تعداد ۲۰ سند ثبتی جدید تک‌برگی و ۱۶ مورد هم تبدیل سند دفترچه‌ای به تک‌برگی، جمعا به تعداد ۳۶ سند توسط این اداره برای موقوفات اخذ شده است. 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما ب
❌محصولات با تخفیف ارائه میشود
ارسال رایگان به سراسر کشور
❌قیمت سوپر فود NBS خوراکی 
میزان مدتی که بسته های زیر جوابگو هست برای فردی می‌باشد که حدود ۶۰ الی ۷۰ کیلو وزن دارد و فردی که بدنش وزن بیشتری دارد طبیعتاً مدت قید شده کوتاه تر خواهد بود 
بسته ۱ماهه ۱۳۰هزار تومانبسته ۲ماهه ۲۶۰هزار تومانبسته ۴ماهه ۳۹۰هزار تومانبسته خانواده به قیمت ۷۰۰هزار تومان
❌قیمت سوپر فود NBS نوع VIP(سوپرفودnbs از نوع vip تغلیظ شده همان سوپرفود NBS معمولی اما خالصتر و قو
از امروز ۲۵ هزار کارت هدیه بین مرزنشینان کردستانی توزیع می‌شود.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کردستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با بیان این مطلب گفت: این کارت هدیه‌های ۲۰۰ هزار تومانی با هدف کمک به مرزنشینانی که به دلیل کرونا متضرر شده اند پرداخت می‌شود .خالدجعفری همچنین از بسته‌های حمایتی ۳۰۰ هزار تومانی به اقشار آسیب پذیر در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و گف
انزده استاندار در ایران اعلام کردند با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه های و همچنین نزدیکی تعطیلات نوروزی به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور از پذیرش مسافران و کلیه افراد غیربومی در استان های خود خودداری خواهند کرد.
شب پنجشنبه 15 اسفند 1398، استان گیلان اولین استانی بود که اعلام کرد هیچ خودرو و مسافر غیربومی را نمی پذیرد.
هم زمان استانداری مازندران نیز اعلام کرد مسیرهای ورودی به این شهر نیز توسط پلیس مسدود است.
استان خراسان رضوی نیز که همه سا
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: 112مدرسه در هشتمین دوره  طرح ملی دادرس یا دانش آموز آماده در روزهای سخت در سال تحصیلی 99 ـ 1398 در قم شرکت کردند.به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی با اعلام این خبر عنوان کرد: طرح ملی دادرس یا دانش آموز آماده در روزهای سخت شامل آموزش امداد و کمک های اولیه به دانش آموزان مدارس استان است.معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: به طور کلی سهمیه آموزشی استان قم در این طر
اجرای طرح ملی برق سبز و حذف قبوض خانگی توسط شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی
طرح ملی برق سبز و حذف قبوض خانگی از اول مهرماه توسط شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی اجرا می‌شود.
به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، فرج نیا مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تعداد کل مشترکین شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان شرقی را ۸۵۸ هزار مشترک اعلام کرد و گفت:شماره تلفن ۷۶۰ هزار مشترک (حدود ۸۹ درصدکل مشترکین) در ا
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: معاونت
امور جوانان جمعیت هلال‌احمر استان قم تنها با داشتن یک شعبه، تا کنون هزار
و 139 نفر در سامانه جامع جوانان و داوطلبان ثبت نام کرده است. این در
حالی است که اجباری برای ثبت نام وجود ندارد و تنها درصد مشارکت مهم است.
ادامه مطلب
 
از جمعیت شهری یک میلیون و 200 هزار نفری کردستان 100 درصد آن در 27 شهر استان تحت پوشش شرکت آبفا هستند.شرکت آبفای شهری کردستان دارای 357 هزار فقره انشعاب آب، 340 هزار انشعاب فاضلاب و پنج هزار و 100 کیلومتر شبکه توزیع و خطوط انتقال آب است.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان گفت: آب شرب شهرهای این استان سالم و فاقد هر گونه مشکل بهداشتی است و به صورت کاملا سالم و با استانداردهای لازم آزمایش شده و به دست مردم می رسد.محمدحسین محمدی روز جمعه در گفت و گو
ابزارها و ظرفیت ‎های اختصاصی برای فرهنگ ‎سازی جوامع وجود دارد. به نظر می ‎رسد یکی از پرظرفیت ‎ترین جوامع، جوامع شیعی است. ظرفیت ‎های شیعه موجب بقای این تفکر و اندیشه شده است. هر چند به ‎صورت اقلیت در طول تاریخ محسوب می‎ شدیم، اما توانسته ‎ایم نه تنها خود را زنده بداریم و نگه‎ داریم بلکه روز به روز بر توسعه کمی و کیفی خود افزوده و اعتقادات خویش را نهادینه کرده توسعه دهیم. یکی از مهم ‎ترین دلائل، همین ظرفیت ‎های بی ‎نظیر سبک ‎سازی شیعه اس
نوین لوله با بیش از ۲۵ سال است که در تولید لوله پی وی سی و اتصالات برقی  فعالیت میکنیم.
+ تولیدکننده لوله های PVC سه ستاره نوین نسوز سمنان
+ تولیدکننده لوله های PVC لوله سازان یاس سمنان
+ تولیدکننده لوله های پلی آمید به صورت شاخه ای و کلاف
+ تولیدکننده اتصالات لوله ( زانوهای PVC، قوطی کلید،زانو،تقسیم،فرم و جعبه مینیاتوری)
+ نمایندگی لوله های PVC سحر سمنان و گلپایگان و خرطومی نسوز و داکت
+ عمل فروش سیم و کابل استاندارد و پخش لوازم برقی
فروش لوله PVC برق ب
هر ساله حدود ۲۰ میلیون زائر به قصد زیارت امام هشتم شیعه ها وارد شهر مشهد مقدس میگردند . درصورتی که دوران زمان متعددی است که به مقبره امام رضا ( ع ) مشرف نشده‌اید بی تردید متعجب خواهید شد , چون تغییرات اکثری در بقعه انجام یافته و وسعت آن نسبت به سال‌های قبلی یک‌سری برابر شده‌است . احتمال دارد همگی شما اطلاعاتی اگرچه کم در رابطه بقاع امام رضا ( ع ) دارید , ولی آیا می‌دانستید تاریخچه‌ای جالب در دل این مقبره آرامش‌بخش
۵ مسجد امسال در سردشت ساخته می‌شود

 رحمان شمسی روز چهارشنبه در دیدار کارکنان این اداره با فرماندار سردشت اظهار داشت: برای تکمیل و بهره‌برداری از این مساجد که در مناطق شهری و روستایی در حال احداث است به مشارکت و همت والای خیران و واقفان نیک‌اندیش نیاز است.وی با بیان اینکه این شهرستان دارای ۴۳۵ موقوفه، ۷۳۸ رقبه، ۹۵ خادم و ۲۳۵ مسجد است افزود: در راستای حفظ و صیانت از موقوفات از ابتدای سالجاری تاکنون ۳۷ سند مالکیت تک برگی اخذ و ۱۳۰ سند اجا
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ایخراسان رضوی امروز در رسوم اعلام آغاز طرح زمستانی راهداری درون خراسان رضوی گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته، طرح زمستانه راهداری همزمان در تمامی شهرستان های استان از نیمه آذرماه آغاز و تا پانزدهم فروردین ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت. ابراهیم نصری افزود: برغم تمامی کاستی های موجود و تحریم واردات ماشین آلات سنگین راهداری، همکاران ما د
 
استاندار سمنان همدلی و وفاق در بین تمامی مدیران، فرمانداران و ائمه جمعه سراسر این استان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این وفاق و همدلی در شاهرود نیز همچون دیگر شهرستان‌ها به نحو مطلوبی وجود دارد و در مجموعه استان باید این امر مهم در مسیر رشد و‌ توسعه همه‌جانبه استان تقویت شود.
 
علیرضا آشناگر ساعاتی پیش در آیین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود اظهار داشت: خدمت به مردم رسالت مهم و خطیری است که مسئولان باید آن
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، در این اطلاعیه که روی تارنمای دانشگاه سمنان قرار گرفته شده، آمده است: بوسیله شناسایی کلیه دانشجویان دانشگاه سمنان می رساند، با توجه به مصوبه ۴ اسفند ۹۸ هیات رئیسه دانشگاه بخاطر پیشگیری و حفظ کردن سلامتی دانشجویان و کاهش نگرانی قوم های آنان، کلیه فعالیت های دانشگاه اعم از آموزشی، خوابگاه ها، درخت سرو های ایاب و ذهاب، بوفه ها و رستوران های دانشجویی تا آخر هفته سیال (۹ اسفند) تعطیل است. در ادامه این
استان ایلام (Ilam) که به عروس زاگرس معروف است، یکی از استان های ایران پهناور است که تمدنی بسیار غنی دارد. استان ایلام تقریبا جنگلی است. شمال این استان اقلیمی کوهستانی و جنوبش دشت های وسیعی دارد. مرکز این استان شهر ایلام است. این استان از شمال با استان کرمانشاه، از جنوب با استان خوزستان، از شرق با استان لرستان و از غرب با کشور عراق همسایه است. استان ایلام از نظر نفت و گاز منابع بسیار زیادی دارد. این استان به دلیل شرایط آب و هوایی آن، طبیعت بکر
درآمد بالا با احداث گلخانه
در سالهای اخیر کشاورزان و کسانی که در صنعت کشاورزی در حال فعالیت هستند با ایجاد گلخانه های در ایران کمک بسیاری به این صنعت کرده اند . بدین ترتیب از تاریخ هزارو سیصد و نود و دو تعداد گلخانه ها به دویست درصد بالاتر رفته است . یعنی جمع مساحت تقریبی آنها از هشت هزار متر مربع  به شانزده هزار متر مربع تا ماه هفتم سال 1398 رسیده است .
با گسترش گلخانه های حجم استفاده از آب بسیار کم شده شدهاست چنانچه از تاریخ هزار و سیصد ونود و د
مدیر اجرایی شرکت برق استان سمنان، در سال های آینده، ۱۰۰ دستگاه کوچک خورشیدی را برای خانه های روستایی راه اندازی خواهد کرد .
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از محمد موسوی زاده، یک سیستم فتوولتائیک ۵ کیلووات برق در ساعت تولید خواهد کرد.
با بیش از ۳۰۰ روز آفتابی، استان شمال شرقی دارای پتانسیل بزرگی برای گسترش مزارع خورشیدی است. موسوی زاده گفت: “این طرح کمک به ایجاد ...
 
به گزارش ایسنا، ایرج رئیسان مدیر بی مو مدیریت جنگ استانداری سمنان پیش روی کرد: این زمین لرزه۴.۷ ریشتری تاکنون سه گانه پس رعشه داشته که بزرگترین این پس لرزه ها ۴.۱ ریشتر بوده است. وی تکثیر کرد:این زمین لرزش بوسیله ظهر دو زمین لرزه ۳.۸ و ۳.۹ ریشتری که دقایقی پیش دامغان را لرزاند، برای چندمین بار در چند ساعت اخیر مناطقی از شهرستان دامغان را لرزاند. مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره بوسیله خصوصیات این زمین لرز خاطرنشان کرد: این زمین
مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و امور مشترکین توانیر گفت: قبوض کاغذی در ۱۲ استان کشور حذف شده است.


به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، هادی مدقق با اشاره به این‌که تاکنون اطلاعات حدود ۸۴ درصد مشترکان برق کشور به منظور حذف قبوض کاغذی در سامانه ثبت شده است، ادامه داد: بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته تاکنون در استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، خراسان‌جنوبی، یزد، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌رضوی، اصفهان، کردستان، زنجان و خراسان‌
فروش دستگاه تصفیه آب صنعتی در سمنان: دستگاه آب تصفیه کن از نوع نیمه صنعتی به دستگاه هایی گفته میشه که نه از نوع خانگی بوده و نه از نوع صنعتی . این مدل از دستگاه تصفیه آب عموما از ۲۰۰ گالن تا ۶۰۰ گالن (ظرفیت تصفیه در شبانه روز) طراحی میشن که معمول ترین و پرفروش ترین آنها دستگاه ۴۰۰ گالنی میباشد.

ادامه مطلب
به گزارش خاورستان، حجت الاسلام والمسلمین الهی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خوسف گفت: آقای گل محمد نوری 9 هکتار زمین از سهم ارث خود را وقف کرد که بخشی از نیت این واقف خرید جهیزیه برای نیازمندان است.
وی افزود: این موقوفه در جاده بیرجند کرمان واقع شده که ارزش ریالی آن حدود 500 میلیون تومان است.
حجت الاسلام الهی عنوان کرد: نیت واقف در این موقوفه برگزاری کلاس‌های قرآنی و ترویج فرهنگ قرآن و خرید جهیزیه برای افراد نیازمند است.
رئیس اداره اوقاف و امو
پاورپوینت جنگل ابر فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: .pptتعداد صفحات: 20حجم فایل: 3318 کیلوبایت قیمت: 7000 تومانلینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوینتنوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد اسلاید : 20 اسلاید قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :  بسم الله الرحمن الرحیم جنگل ابر آشنایی با جنگل ابر جنگل ابر یکی از دست نخورده ترین و همینطور یکی از جنگل‌های زیبا و خوش‌آب و هوای استان سمنان است که در ۵۰ کیلومتری شمال شرق شاهرو
یک گام تا صعود تیم شهدای سیریز زرند به سوپر لیگ استان کرمان 
 برتری تیم شهدای سیریز در برابر هزار کرمان و صعود از گروه خود به مرحله ی نیم نهایی لیگ یک استان
 
به گزارش ندای زرند : عصر امروز جمعه ۹فروردین ۱۳۹۸ تیم شهدای سیریز زرند با برتری ۲ بر ۱ مقابل تیم هزار کرمان به مرحله ی نیم نهایی لیک یک استان صعود کرد.
عباس حسن زاده مربی تیم شهدای سیریز ضمن تبریک به مردم خوب و ورزشکار شهرستان زرند و به ویژه مردم سیریز گفت : با توجه به برد این دیدار وتلاش
استان تهران با وسعت ۱۲کیلومتر مربع ،از سمنت شمال به مازندران،جنوب به استان قم، جنوب غربی به استان مرکزی، از غرب به استان البرز و از شرق به استان سمنان محدود میباشد. جمعیت این کشور حدود ۱۲میلیون نفر میباشد.
این استان در دامنه جنوبی البرز قرار دارد که در سه دسته ناهمواری های ان تقسیم میشود.
۱- رشته کوه های البرز در شمال تهران
۲- دشت های استان تهران
۳- بخش های مرکزی و کوهپایه های جنوبی البرز
 
 
سه عامل مهم هم در اب وهوای این استان نقش دارند:
 
در
سیل افزون بر سه هزار میلیارد ریال به راه های کرمان خسارت زد
کرمان - ایرنا - معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: وقوع سیلاب و طغیان رودخانه ها بر اثر بارندگی های هفته جاری، بیش از سه هزار میلیارد ریال به راه های این استان خسارت وارد کرده است.

احسان عراقی زاده گفت  بیشترین خسارت سیل به محور راور - دیهوک، شهداد - نهبندان و حوزه شهرستان سیرجان بوده که این محورها دچار آب بردگی و تخریب ابنیه ارتباطی و پل ها شده است.
وی اظهار د
در این مطلب به معرفی گروه تلگرام سمنانی ها میپردازیم و در ادامه آن به شما لینکدونی سمنان را معرفی خواهیم کرد، امیدواریم که تا پایان ما رو همراهی کنید و از لینکی که به شما معرفی میکنم استفاده کامل رو ببرید.
لینک گروه سمنانی ها یکی از جذابترین لینک های تلگرامی هست که در آن دختر پسرای سمنانی به چت با یکدیگر مشغولند و با هم چت دوستانه دارند و این برای چت کردنبسیار عالی و بی نظیر است و لینک گروه سمنانی تلگرام در چند وقتی که ایجاد شده است توانسته
هم اکنون طرح کاداستر ۱۱۴ هزار هکتار از اراضی کشاورزان استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است.

شهرام جزایری مدیر امور اراضی اداره کل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در گفت‎وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، اظهار داشت: اجرای طرح کاداستر از سال ۹۵ در اراضی کشاورزی استان آغاز شد.
او افزود: تا کنون برای اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی (باغ و زمین کشاورزی) ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
جزایری اضافه ک
بارش مطلوب باران باعث رونق پسته #زرند شد
فرماندار زرند : میزان بارندگی‌ها در شهرستان زرند در سال جاری افزایش قابل‌توجه دارد و باغ‌ها به‌خصوص در بخش تولید پسته در شرایط بسیار مطلوبی قرار دارند.
حبیب‌الله خنجری افزود: در این شهرستان ۴۰ هزار هکتار باغ پسته وجود دارد که ۳۷ هزار هکتار از این باغ‌ها بارور هستند و پیش‌بینی ما برداشت ۲۲ تن پسته در مجموع باغ‌های شهرستان است.
وی تصریح کرد: وضعیت باغ‌ها با نظارت جدی کارشناسان جهاد کشاورزی مطلوب ا
در این مطلب به معرفی گروه تلگرام سمنانی ها میپردازیم و در ادامه آن به شما لینکدونی سمنان را معرفی خواهیم کرد، امیدواریم که تا پایان ما رو همراهی کنید و از لینکی که به شما معرفی میکنم استفاده کامل رو ببرید.
لینک گروه سمنانی ها یکی از جذابترین لینک های تلگرامی هست که در آن دختر پسرای سمنانی به چت با یکدیگر مشغولند و با هم چت دوستانه دارند و این برای چت کردنبسیار عالی و بی نظیر است و لینک گروه سمنانی تلگرام در چند وقتی که ایجاد شده است توانسته
شهرستان ورامین در نزدیکی شهر تهران قرار گرفته است و یکی از شهرستان های تهران می باشد . شهرستان ورامین از شمال شرق به شهرستان های پیشوا و پاکدشت، از شمال غرب به شهرستان قرچک ، از غرب به شهرستان ری، از جنوب به استان قم و از جنوب شرق و شرق به استان سمنان محدود شده است .
باید گفت که ثبت شرکت قراردادی تجاری است که گاه بین افراد حقیقی ( مردم عادی ) و حقوقی ( شرکت ها ) بسته می شود تا بنا بر آن سرمایه، توانایی یا روابط خود را در چهارچوب قوانین برای کسب منف
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این‌که در سال 97 بیش از دو هزار عنوان کتاب در استان منتشر شده بود، گفت: حدود 20 درصد کتب منتشر شده در استان به زبان تورکی بوده و مابقی به زبان فارسی و سایر زبان‌ها است.
محمد محمدپور با بیان این‌که ۲۰۲ ناشر در آذربایجان شرقی مجوز فعالیت دارند که عمده این ناشران فعال هستند، اظهار کرد: اما تعداد معدودی از این ناشران به تعداد قابل توجه کتاب منتشر کرده و ناشران فعال نیز حداقل سالانه شش عنوان کتاب
آخرین جزییات بازار اقلام اساسی در ایام پایانی سال/ آیا قیمت گوشت، مرغ و آجیل کاهش می‌‌یابد؟آخرین بررسی‌ها از سطح بازار عمده فروشی‌های مولوی نشان می‌دهد که قیمت هر کیلو برنج ایرانی ۱۳ تا ۲۰ هزار، برنج پاکستانی ۸ تا ۱۱ هزار، برنج هندی ۸ تا ۸ هزار و ۵۰۰، شکر ۳ هزار و ۸۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰، قند ۵ هزار تا ۶ هزار و ۵۰۰، لیموعمانی ۶۰ هزار، نخود ۱۰ تا ۱۲ هزار، لوبیا قرمز ۱۳ تا ۱۵ هزار، لوبیا چیتی ۱۲ تا ۱۵ هزار، عدس ۸ تا ۱۰ هزار، لپه ۱۰ تا ۱۳ هزار، رب گو
کرونا که آمد، روزهای اول ترسیدیم ، بعد که همخانه شدیم و رویمان به هم باز شد به رویش خندیدیم و او به ریشمان !
اما انگار نیت کرده اشکمان را دربیاورد ... به درخواست ستاد کرونا: آستان قدس رضوی و بقاع متبرکه تعطیل شد...
قاب این خبر برای من ، پلک های به هم فشرده و ناراحت باباست که موقع بازکردن توی اشک چشمهایش نم خورده بود.
گویی نگاه هایش دعای فرجی بود که خسته و کوفته میخواند: "و أنقطع الرجاء..."
راستش را بخواهی امید برای من تصویری ست از صحن انقلاب ! وقتی نگ
به گزارش خبرنگار آنلاین ، در مراسمی با حضور رئیس اجرایی سپاه امیرالمومنین استان ایلام ، معاون استاندار ایلام ، مدیرکل آژانس امداد در ایلام و سایر مسئولان ، 10 هزار بشقاب داغ بین اعضای کمیته امداد توزیع شد کمک. این خط ایلام به این شرکت داده است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) در ایلام در این جشن توضیح داد: توزیع این مقدار غذای گرم ، تمهیدات حمایتی است و بر اساس همکاری و همکاری سپاه و نیازمندان این نهاد در استان است. بخور
سردار جمال شاکرمی ادامه
هتل های نزدیک مقبره ضریح امام هشتم شیعه ها مدام از پرطرفدارترین‌ها میباشند . هر وقت عزم فرمائید می توانید در بقاع باشید و به علاوه متحمل هزینه‌های جانبی نظیر هزینه رفت وآمد چهت نیل به راءس شهر نمی‌شوید .
ادامه مطلب
ایسنا:مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از تمدید ثبت نام در سامانه سماح تا روز اربعین حسینی خبر داد.
حامد دارابی از ثبت نام 56 هزار و 730 کرمانشاهی متقاضی پیاده روی اربعین حسینی در سامانه سماح خبرداد و گفت:از زمان شروع ثبت نام در سامانه(اول شهریور) تاکنون بیشترین ثبت نام ها را طی هفته گذشته داشتیم. 
وی تصریح کرد:سال گذشته نزدیک به 40 هزار نفر از استان کرمانشاه در سامانه سماح ثبت نام کردند که تعداد ثبت نامی هایی که تا به امروز(24 مهر) و به فاصله سه روز م
پاورپوینت استان گلستان : 
در شرایط فعلی که مسافرت بدلیل شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی ممنوع شده است . از فرصت ها استفاده کنیم و مروری بر شهرها و جاهای دیدنی داشته باشیم . پاورپوینت استان گلستان بسیار جذاب و زیباست که شما را با نقاط دیدنی استان گلستان آشنا می کند. 
                                        تهیه پاورپوینت استان گلستان
پاورپوینت استان مازندران
 فرمت فایل قابل ویرایش: پاورپوینت    تعداد اسلاید: 18     قسمتی از پاور پوینت:     استان مازندران از شمال به دریای خزر،از غرب به استان گیلان،از شرق به استان گلستان و از جنوب به استانهای سمنان،قزوین و تهران محدود می شود. قله دماوند مرتفع ترین قله ایران در مازندران و در شهرستان آمل قرار دارد. گستردگی این استان حدود ۲۳۷۵۶ کیلومتر مربع و حدود ۵/۱ درصد وسعت کشور را تشکیل می دهد. استان ‌ مازندران ‌ ۶۴۵۴۶ کیلومتر مربع ‌ مس
 رئیس اداره ممیزی و حدنگاری اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: قرارداد اخذ سند تک برگی(کاداستر) ۸۶۷ هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی ملی این استان با پیمانکاران منعقد شد. 
کارگروه ملی مطالبه گری طرح گاداستر، «هادی نکویی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۲۰ میلیارد ریال ار محل صندوق توسعه  و دیگر اعتبارات ملی برای اخذ سند این اراضی اختصاص یافته‌ و پیش‌بینی می‌شود تاپایان سال‌جاری با اصلاح نقشه‌ها، سند کاداستر (تک برگی
 
در شرایطی که ظرفیت مرحله دوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن ۲۰۰ هزار نفر​ اعلام شده، فقط ظرف دو روز در پنج استان ۹۲ هزار و ۷۶۳ نفر نام‌نویسی کرده‌اند.
ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در پنج استان البرز، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل ساعت ۲۴ روز گذشته به اتمام رسید که طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی ۹۲ هزار و و ۷۶۳ نفر در این پنج استان نام نویسی کرده‌اند.
محمود محمودزاده - معاون وزیر راه و شهرسازی - به ایسنا گفته که ظرفیت
باربری مشهد
حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه از بهترین مسیر و با بهترین خدمات به استان یزد توسط باربری مشهد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...
بهترین مسیر حمل بار مشهد یزد
فایبر سمنت برد تهران :استان تهران با وسعت ۱۲کیلومتر مربع ،از سمنت شمال به مازندران،جنوب به استان قم، جنوب غربی به استان مرکزی، از غرب به استان البرز و از شرق به استان سمنان محدود میباشد. جمعیت این کشور حدود ۱۲میلیون نفر میباشد.
این استان در دامنه جنوبی البرز قرار دارد که در سه دسته ناهمواری های ان تقسیم میشود.
۱- رشته کوه های البرز در شمال تهران
۲- دشت های استان تهران
۳- بخش های مرکزی و کوهپایه های جنوبی البرز
 
 
سه عامل مهم هم در اب وهوای این
موقعیت جغرافیایی،استان،شهرستان و روستااستان فارس از شمال با استان اصفهان و یزد از مغرب با استان های کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر از جنوب با استان هرمزگان و بوشهر و از شرق با استان کرمان و هرمزگان همسایه است.مساحت آن حدود 133000 کیلومتر مربع است و در ارتفاع 1491 متری از سطح دریا قرار دارداین استان بین مدارهای 27 درجه و 2 دقیقه و 31 درجه و 42 دقیقه عرض شمالی و 50 درجه و 42 دقیقه و 55 درجه و 36 دقیقه طول شرقی از نصف النهار گرینویچ قرار گرفته است
ادامه مطلب
مجموعه آریا ترجمه دارای خدماتی از قبیل ترجمه فوری در تهران ، ترجمه فوری در اصفهان ، تایپ و ترجمه در اصفهان ...تهران
بزرگ‌ترین کلان‌شهر کشور است. جمعیت این شهر در آخرین سرشماری کشور در سال
1395، چیزی بیش از 8 میلیون نفر برآورد شده است. این کلان‌شهر بزرگترین
مرکز اشتغال کشور نیز هست. بزرگترین تجمع صنایع و خدمات نیز در این استان
دیده می‌شود و درآمد این شهر بالغ بر 50 هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود.
استان تهران هم‌چنین 20 درصد از کل دانشجویان
مجموعه آریا ترجمه دارای خدماتی از قبیل ترجمه فوری در تهران ، ترجمه فوری در اصفهان ، تایپ و ترجمه در اصفهان ...تهران
بزرگ‌ترین کلان‌شهر کشور است. جمعیت این شهر در آخرین سرشماری کشور در سال
1395، چیزی بیش از 8 میلیون نفر برآورد شده است. این کلان‌شهر بزرگترین
مرکز اشتغال کشور نیز هست. بزرگترین تجمع صنایع و خدمات نیز در این استان
دیده می‌شود و درآمد این شهر بالغ بر 50 هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود.
استان تهران هم‌چنین 20 درصد از کل دانشجویان
-اشنایی با شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری
-معرفی جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی استان
-آداب و رسوم ، فرهنگ و نوع پوشش مردم استان چهارمحال و بختیاری
-غذاهای محلی
-اقامتگاه های بوم گردی اسن
-و.....
برای خواندن مطالب، با ما همراه باشید. کلیک کنید.
❌محصولات با تخفیف ارائه میشود
ارسال رایگان به سراسر کشور
❌قیمت سوپر فود NBS خوراکی 
میزان مدتی که بسته های زیر جوابگو هست برای فردی می‌باشد که حدود ۶۰ الی ۷۰ کیلو وزن دارد و فردی که بدنش وزن بیشتری دارد طبیعتاً مدت قید شده کوتاه تر خواهد بود 
بسته ۱ماهه ۱۳۰هزار تومانبسته ۲ماهه ۲۶۰هزار تومانبسته ۴ماهه ۳۹۰هزار تومانبسته خانواده به قیمت ۷۰۰هزار تومان
❌قیمت سوپر فود NBS نوع VIP(سوپرفودnbs از نوع vip تغلیظ شده همان سوپرفود NBS معمولی اما خالصتر و قو
29 سال پیش مثل امروز بود که زمین به خودش لرزید و بسیاری از مردم رودبار ومنجیل بی خانمان کرد .
زمین‌لرزه رودبار _منجیل' در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد به وقت ایران در پنجشنبه ۳۱ خردادماه ۱۳۶۹ (برابر با ۲۰ ژوئن ۱۹۹۰ در ساعت ۲۱ به وقت گرینویچ) در نزدیکی شهر رودبار و روستاهای تابعه در استان گیلان و شمال شرق استان زنجان بروز نمود و تا شعاع ۱۰۰ کیلومتری از مرکز زمین‌لرزه موجب خسارات جانی و مالی فراوان گردید. ارتعاشات حاصل از امواج لرزه‌ای در استان‌های زن
 
نشریه شهر انتظار پیش از این به همت نوجوانان مسجد الزهرا (س) سمنان  به صورت ماهنامه منتشر می شد. بیشتر از  10 شماره از این نشریه چاپ شد و در بین مردم سمنان مخصوصا نوجوانان که مخاطب اصلی آن می باشد منتشر شد.
پس از وقفه حدود یک ساله نشریه شهر انتظار با کادر جدید و ارتقاء گرافیک و صفحه آرایی آن از محرم سال 1398 توسط هیئت (نوجوانان) مسجد الزهرا (س) مجددا شروع به فعالیت کرد.
 
سه شماره از این نشریه در محرم 1398 منتشر شد که می توانید در ادامه دانلود کنید.
اد
ترافیک در آزادراه کرج-تهران نیمه سنگین است/ بارش برف و باران در مازندران، تهران، البرز و قزوین
رئیس مرکز اطلاعات کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا:
در حال حاضر ترافیک در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده‌های گدودک، شورآب و ورسک نیمه سنگین است.
در محور‌های هراز، چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت بارش باران و برف را شاهد هستیم.
در حال حاضر ترافیک در آزادراه کرج-تهران نیمه سنگین است.
در محور‌های استان‌های مازندران، تهران، البرز و قزوین ب
باربری مشهد
باربری مشهد با نام تجاری نتسان نازل ترین قیمت حمل انواع بار و خرده بار و اثاثیه را از مشهد به رشت مرکز استان گیلان به انجام می رساند. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...
نازل ترین قیمت حمل بار مشهد رشت

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

انتصاب