نتایج جستجو برای عبارت :

چرا اخیراً بعضی از پسران لباس تنگ می پوشن؟!

من دخترم و یه سوالی از آقایون بخصوص پسرهای جوان داشتم که چرا اخیراً بعضی از اون ها لباس تنگ می پوشن؟ مثلاً الان بعضی از پسران شلوارهای جذب و پیرهن‌های تنگ می پوشن و آیا نمی تونن یه کم گشادتر لباس بپوشن؟
البته باید حق داد که پسرهای الان خیلی به سر و وضع شون میرسن و دل شون میاد خوشتیپ باشن و  بعضی از دختران هم بیشتر این پسران رو پسند می کنن و دوست دارن با اینها ازدواج کنن. الان یه شلوارای مد شده لی یا کتان یا پارچه‌ای که همه تنگ و جذب هستن و شاید
پسران بد تا ابد یا پسران بد برای زندگی یا پسران بد 3، فیلمی در سبک اکشن کمدی سومین قسمت درسری فیلم های پسران بد با بازی ویل اسمیت، مارتین لارنس، ونسا هاجنز، الکساندر لودویگ و جو پانتولیانو است. تمرکز قسمت جدید بر روی عملیات پلیس میامی و اعضای تیم AMMO برای سرنگونی یک باند کارتل مواد مخدر به رهبری آرماندو آرماس است. آرماندو یک قاتل خونخوار با طبیعت خطرناک است که او به کار در کارتل تعهد دارد
ادامه مطلب
آیا می‌دانید نشانه های عاشق شدن پسران چیست؟ در این مطلب، مجله صورتی‌ها
قصد دارد نشانه های عاشق شدن پسران را برای شما بازگو کند. درست است که
این علائم از فردی به فرد دیگر می‌تواند متفاوت باشد ولی علائم کلی ابراز
علاقه غیر مستقیم می‌تواند این علائم‌ها باشید.
ادامه مطلب
راه های جذب مردان و پسران مغرور چیست؟ اگر به دنبال جلب توجه و علاقه مردی هستید که بسیار مغرور است باید در مورد مردان شناخت بیشتری به دست بیاورید و در برخورد و ارتباطات خود برخی اصول را رعایت کنید. برقراری ارتباط عاطفی با مردان مغرور دشوار است در نتیجه باید با آگاهی بیشتری عمل کنید تا دچار احساس شکست نشوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه های جذب مردان و پسران مغرور تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. برای مطالعه مقاله ما با عنوان شکست عشقی 
پسران بد ۳ ، فیلمی اکشن و کمدی محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی آدیل ال اربی و بلال فلاح می‌باشد. داستان این فیلم که ادامه‌ی قسمت‌های قبلی آن است ، درباره‌ی مارکوس بورنت می‌باشد که اکنون یک بازرس پلیس شده است و همینطور مایک لودی نیز در بحران میانسالی به سر می‌برد. آنها به زودی درگیر ماجراهای خطرناکی با یک مزودر آلبانیایی می‌شوند که…
 
منبع : فیلم پسران بد 3
لینک تماشای فیلم های 2020 : تماشای آنلاین فیلم
مدل لباس دخترانه
در این پست انواع مدل لباس دخترانه , لباس دخترانه شیک , لباس دخترانه مجلسی براتون میذاریم امیدوارم مورد پسندتون واقع بشه .
این مدل ها جدیدترین مدل لباس دخترانه 2019 و مدل لباس ترکیه ای و ایرانی هستند
 
مدل لباس دخترانه شیک , مدل لباس دخترانه مجلسی , مدل لباس دخترانه کوتاه , مدل لباس دخترانه ده سال , مدل لباس دخترانه بچه , مدل لباس دخترانه 2019 , شیک ترین مدل لباس دخترانه مجلسی
برای دیدن مدل های جدید روی تصویر بالا یا تصویر پایین کلیک
سلام
یکی از مسائل جالبی که اخیرا در خانواده برتر مورد توجه قرار گرفته، موضوع تمایل بعضی از پسران مذهبی به ازدواج با خانم های بد حجاب هستش .این مساله چه دلایلی می تونه داشته باشه ؟
به نظر بنده ؛
دلایل این تمایل رو میشه در تصورات اشتباهی که اون پسران مذهبی نسبت به دختران محجبه دارند جستجو کرد . دختران بد حجاب چی دارن که مورد توجه بعضی از پسران مذهبی قرار میگیرن ؟
آواز دهل شنیدن از دور خوش است .
چنین پسرانی به خاطر اعتقاداتی که دارند با دختران بد
رمان پسران بد
نویسنده:sober   ژانر:ترسناک  تعداد صفحات:198
خلاصه:پسران بد  سه تا دوست که شدیدا دنبال احضار ارواح هستن اما اشتباها موجودات دیگه ای رو به سمت خودشون فرا می خونن.این وسط به دلایلی که توی داستان گفته میشه این موجودات فقط به داروین پیله می کنن،جوری که هر جا میره یه داستان واسش پیش میاد.بعد ِ یه مدت معلوم میشه یکی از همکلاسی های جدید این سه نفر با مشکلی که برای داروین پیش اومده ، در ارتباطه و…
 

ادامه مطلب
همه خانم هایی که به دنبال یک لباس مجلسی خوب برای خودشون هستن میتونند به کانال لباس مجلسی ما بیان و از لباس هایی که ما تو این کانال گزاشتیم دیدن کنند.
این یک کانال لباس هست و شما میتونید یک لباس خوب رو برای خودتون انتخاب کنید، کانالی که میتنه به شما در انتخاب لباس کمک کنه.
برای رفتن به کانال لباس ما روی بنر کانال لباس که در زیر اومده کلیک کنید.
#کرایه لباس محلی در اهواز#مدل لباس اهوازی#لباس محلی رامهرمز#لباس محلی بهبهان#درباره لباس محلی#فرهنگ مردم اهواز#جلیقه#مِی‌نا (=مینا)#تیگ بند#اهواز#جاذبه های اهواز#هتل های اهواز#رستوران های #اهواز#لباسهای محلی #اهواز#پوشاک محلی #خوزستان#جاذبه های #تاریخی ایران#جاذبه های #طبیعی #ایران#جاذبه های گردشگری اهواز#جاذبه های #گردشگری #ایران #کجاست#لباس محلی #دزفول#کرایه لباس محلی در اهواز#لباس محلی #بهبهان#لباس محلی #مردان بختیاری
کانال لباس شیک با هدف ارائه بهترین لباس های شیک و مجلسی ایجاد شده است و یک کانال لباس هست که میتونید لباس خودتون رو از طریق این کانال تهیه کنید.
لباس شیک این کانال برای شما خوش سلیقه ها و افرادی که به دنبال لباس شیک هستن ایجاد شده و شما میتونید لباس شیک رو از طریق این کانال تهیه کنید.
کانال لباس تلگرام رو به همشهریای خودتون معرفی کنید و از محصولات ما براشون بگین و امیدواریم که بتونید اون لباس شیک مورد نظرتون رو در داخل کانال بیابید
کانال لباس مردانه با کلی لباس مردانه در خدمت شما هست و این کانال لباس هاس مخصوص آقایان رو تو کانال خودش قرار میده و اگه میخواهین یک اقای خوشثیپ باشین این فرصت رو از دست ندین.
این کانال لباس مردانه میتونه به شما خوشتیپی رو هدیه کنه و شما رو یک
سلام
لطفا دقت کنید بحث حقوق زن و مرد رو کاری ندارم منظورم رو الان توضیح میدم . 
ما در خانواده برتر بارها دختر و پسرها به هم گفتیم که وقتی دختران به خاطر پول پسران رو میخوان، پس پسران هم به خاطر رابطه جنسی فقط دختران رو میخوان و دختران هم به نظر راضی هستن، میگن حالا که شما این طوری ما اونطوری! یعنی هر گروه میگه ما به خاطر شما این طوری هستیم! در صورتی که من فکر میکنم بیشتر حق با پسراست چون مراجعه کننده ها پسران هستن و شرط و کلاس گذارنده ها دختر و خا
کانال لباس زنانه با انواع لباس های زنانه در خدمت شما هست و شما میتونید لباس خودتون رو از طریق این کانال تهیه کنید، اما برای تهیه لباس زنانه خودتون کافی هست تا به ما پیام بدین تا ما لباس مورد نظر شما را برایتان ارسال کنیم و شما میتوانید هزینه لباس خریداری شده خودتان را درب منزل پرداخت کنید.
این کانال لباس زنامنه انواع لباس های زنانه رو هم داره و شما میتونید هر لباسی رو که دوست داشتین به ما بگین و شاید انون لباس در داخل کانال هم نباشه، ولی مهم ن
سلام
در ادامه پست قبلی (چرا بعضی از پسران مذهبی تمایل به ازدواج با بد حجاب ها دارند) این بار در مورد این که چرا بعضی از پسران دخترباز تمایل به ازدواج با دختران محجبه دارند خواهم پرداخت .
پسران دخترباز در دختران محجبه چی دیدند که مایل نیستند با یکی از همون دوست دخترهاشون ازدواج کنند و تمایل دارند با یه دختر محجبه که سابقه دوستی نداره ازدواج کنند ؟
از اون جایی که چنین پسرانی متاسفانه با دختران مختلفی ارتباط داشتند به این نتیجه رسیدند که اون به
یه پست توی اینستاگرام دیدم که به نظرم خیلی درست و جالب و بدردبخورد بود:
اشتباهاتی که جلوی شادی و سلامتی شما را می‌گیرد:
تمام روز را نشسته‌اید
تنهایی غذا می‌خورید
شغلی را دارید که اصلاً علاقه‌ای به آن ندارید
عضو هیچ انجمن و گروهی نیستید و ارتباط‌های عمیق و معنادار ندارید
تمام روز را در خانه سپری می‌کنید
غیبت و حسادت می‌کنید
توانمندی‌های خلاقانه‌ی خود را نادیده می‌گیرید
به جای اینکه وقت‌تان را موثر سپری کنید، تلف می‌کنید.

یه مورد رو ه
خرید ست لباس زیر. شورت و سوتین ، خرید سوتین ، ست زیر زنانه ، خانم های که به شخصیت خود اهمیت می دهند در انتخاب لباس زیر زنانه خود نیز نکته سنج هستند و اغلب بخاطر اینکه زیباتر به نظر برسند از ست لباس زیر که هم طرح و نقش جذابی دارد و هم نشان از مرتب بودن است استفاده می کنند.

درون لباس فضانوردان چه خبر است؟
  درون لباس فضانوردان چه خبر است؟موزه ملی هوافضای اسمیت‌سونیان مجموعه‌ای از عکس‌های پرتو ایکس لباس‌های فضایی را به نمایش گذاشته است. این عکس‌ها تصویر کامل‌تری از پوشش فضانوردان را زمانی‌که خارج از شاتل و ایستگاه‌های فضایی خود هستند فراهم می‌کند؛ پوششی که از این انسان‌های جسور در برابر خلاء فضا محافظت می‌کند و آنها را زنده نگاه می‌دارد.
این عکس‌های پرتو ایکس جزئی از نمایشگاه بزرگ‌تری به نام «جام
بهترین جنس لباس ورزشی کدامند.از انجا که امکان تعریق در ورزش بسیار زیاد است .باید لباسی مناسب برای ورزش انتخاب کنیم .لباس های تمام نخ یا نخ پنبه، بهترین جنس برای لباس های ورزشی هستند. لباس های نخی یا پنبه ای، عرق را به سادگی به خود جذب می کنند و مانع عرق سوز و قرمز شدن بدن را به خصوص در ناحیه زیر بغل و کشاله ران می گیرند.
ادامه مطلب
بهترین جنس لباس ورزشی کدامند.از انجا که امکان تعریق در ورزش بسیار زیاد است .باید لباسی مناسب برای ورزش انتخاب کنیم .لباس های تمام نخ یا نخ پنبه، بهترین جنس برای لباس های ورزشی هستند. لباس های نخی یا پنبه ای، عرق را به سادگی به خود جذب می کنند و مانع عرق سوز و قرمز شدن بدن را به خصوص در ناحیه زیر بغل و کشاله ران می گیرند.
ادامه مطلب
چطور به بچه‌ها لباس بپوشانیم؟
پوشاندن لباس کودک برای خیلی از پدر و مادرهای جوان یک چالش است.
آن‌ها هنوز یاد نگرفته‌اند چطور باید لباس بپوشند و اصلا چرا باید قبول کنند لباس تنشان کنیم!
پوشاندن لباس کودک به بچه‌های کوچک فوت و فن‌های خودش را دارد و با رعایت چند نکته ساده می‌شود این کار را سریع‌تر و ساده‌تر انجام داد و وقت خرید لباس کودک بیشتر دقت کرد.
شرایط را هیجان‌انگیز کنید
بچه‌ها عاشق بازی و شادی هستند پس پوشاندن لباس کودک را می‌توان
امروز به معرفی لباس گرام در خدمت شما هستم، لباس گرام یک کانال تلگرام لباس هست و در این کانال میتونید لباس مورد نظر خودتون رو تهیه کنید.
در این کانال انواع لباس های مردانه و زنانه و بچگانه به فروش میرسه و شما با توجه به جنسیت و سن و اندازه خودتون میتونید نسبت به انتخاب لباستون اقدام کنید.
قبل از انتخاب لباس حتما در خصوص سایز خودتون اطاعات درستی به دست بیارید تا در انتخاب لباس به مشکلی برخورد نکنید و لباس هم اندازه و مناسب رو انتخاب کنید.
شما بر
اگر به رتبه بندی اقتصاددانان برجسته جهان نگاهی بیندازیم، در رتبه چهل و چهار نام دکتر محمدهاشم پسران به چشم می آید. این پایگاه در ذیل نام وی به بیش از یکصد و پنجاه اثر اشاره نموده است که در موضوعات متنوعی مانند رشد اقتصادی، مدل سازی ساختاری بلندمدت، بی ثباتی، چرخه های تجاری و ... تدوین گردیده است. .
ادامه مطلب
ست پدر و پسر
ست پدر و پسر ، ست لباس خانوادگی و همچنین ست مادر دختری امروزه بسیار مد شده است.
خانواده ها به دنبال ست کردن لباس و تیپ با یکدیگر هستند. به طوری که مرد ها و زن ها با
فرزندانشان، مادر و دختر، پدر و پسر انواع ست ها را با یکدیگر امتحان می کنند.
این نوع ست ها با توجه به موقعیتی که در آن قرار دارند زیبا و جذاب خواهند بود. بالطبع
هر پدری علاقه دارد که فرزندش به مانند او باشد. پسران نیز علاقه ی زیادی دارند که به مانند پدر
رفتار کرده و به مانند
کانال لباس مردانه و کانال لباس زنانه انواع لباس های زنانه و مردانه را در کانالخودش به فروش میرسونه و شما هر لباسی با هر سایزی بخواهید در کانال هست و شما میتونیدا این فرصت برای جستجوی لباس مورد علاقه خودتون استفاده کنید.
این کانال سفارش شما را با پست برای شما ارسای میکنه و بعد از رسیدن محصول به دستتتون شما میتونید حداکثر ظرف مدت 24 ساعت از گرفتن محصول خودداری کنید.
کانال لباس سعی داره تا برای همه گروههای سنی لباس ارسال بکنه و شما هم لباس مورد پ
مریم برای ترمه و ترنم لباس عروس خریده و بهشون میده بپوشن بازی کنن کثیفش کن شیطونی کنن. از لباس عروس کوچولوی بچه ها به عنوان لباس مهمونی استفاده نمیکنه. گفتم وقتی به چنین قیمتی خریدی چرا شده لباس بازی بچه ها؟ گفت دوست نداشتم این رویای همه چیز رو در عروس شدن دیدن رو مثل همه ی دختربچه ها در ذهنشون پروش بدن.
جالب بود.
گام اول: شروع چیدن لباس در چمدان
از لباس های بزرگ‌تر شروع کنید و آنها را در ته ساک یا چمدانتان بگذارید. به منظور افزایش فضا، بزرگ ترها را در ته ساک و لباس‌های کوچک تر را رو قرار می‌دهیم.
گام دوم: تا زدن شلوار
شلوارهایتان را از وسط به درازا تا کنید. سپس از انتهای شلوار شروع کرده و آن را به سمت بالا لوله کنید. حالا شلوارهای لوله شده را ته ساک بگذارید.
گام سوم: چیدن تی شرت و بلوز
تی شرت‌ها و بلوزها را از وسط به درازا تا کرده و اگر امکانش هست دوباره
آب کشی با ماشینهای لباس شویی
آیا لباس شستن با هر نوع ماشین لباس شویی خانگی پاک کننده می باشد یا خیر؟ اگر پاک می کند شرایط آن به چه صورت است؟باسمه تعالی؛ اگر بعد از زوال عین نجاست یک مرتبه با آب لوله یا دو مرتبه با آب قلیل می شوید پاک می کند
آب کشی با خشکشویی های عمومی
در رابطه با لباس شویی های عمومی با توجه به اینکه در هر منطقه و محله افرادی که طهارت اسلامی را رعایت نمی کنند، کم و بیش وجود دارد هر چند این امر یقینی نیست لیکن احتمال آن زیاد است، آ
آسیب‌های خود ارضایی مردان و پسران چیست؟ چگونه می‌توان این رفتار را از بین برد؟ خودارضایی در میان مردان عملی بسیار شایع است. این افراد معمولا تنها برای مدت کوتاهی احساس لذت می‌کنند و پس از آن احساس گناه و شرم به سراغ آن‌ها می‌آید. عوارض خودارضایی بیشتر از همه روح افراد را مورد حمله قرار می‌دهد. متاسفانه خودارضایی علاوه‌ بر مردان مجرد در میان مردان متأهل نیز به‌دلیل عدم رضایت از روابط جنسی با همسر دیده می‌شود که عوارض و پیامدهایی را در پ
مدل لباس مجلسی جدید
برای اینکه در انتخاب مدل لباس مجلسی خود موفق باشید اولین قدم شناسایی اندامتان و شکل و فرم بدنتان است به طور مثال برخی از خانم ها فرم بدن مستطیلی یا دایره ای یا مثلثی و ... دارند و برای بهتر نشان دادن اندام باید لباس مجلسی مناسب فرم بدنتان را انتخاب کنید یا در صورتی که اضافه وزن دارید و جز افراد چاق هستید سعی کنید که از لباس مجلسی ساده استفاده کنید که طرح و رنگ های مختلفی روی آن به کار نرفته باشد و حدالامکان از لباس تیره استفا
اگر به دنبال لباس مجلسی خوب برای خودتون میگردین، پیشنهاد من به شما استفاده از لباس گرام هست، در این کانال لباسهای مجلسی گزاشته شده که میتونید با توجه به سلیقه خودتون یک لباس مجلسی برای خودتون تهیه کنید.
کانال لباس مجلسی در نظر دارد تا بهترین پوشاک مجلسی مورد علاقه شما را در این کانال قرار دهد و شما هم میتوانید لباس مجلسی خودتون رو از همین کانال تهیه کنید.
 
بازگشایی مدارس نزدیک است و حالا بسیاری از والدین به فکر خریدن کیف مدرسه برای فرزندان خود هستند.
نمونه هایی از جدیدترین و زیباترین مدل کیف های مدرسه ای پسران
کیف مدرسه 
کیف مدرسه پسرانه 
مدل کیف پسرانه
عکس کیف مدرسه ای پسرانه
مدل های جدید کیف مدرسه پسرانه
 
مدل کیف مدرسه
منبع : تکناز
شستن لباس مجلسی اپل‌دار:
همان طورکه می‌دانید وقتی لباس‌های دارای اپل را داخل ماشین لباسشویی می‌اندازیم، اپل آن‌ها از بین می‌رود . برای جلوگیری از این کار، از چند روش می‌توانید کمک بگیرید. اپل‌ها را با سنجاق به لباس وصل کنید، و در موقع شستن اپل را از لباس جدا کنید و بعد اپل را به لباس وصل کنید می‌توانید از چسب‌هایی که در بازار هستند و برای بستن کفش‌ها هم از آن استفاده می‌شود ، کمک بگیرید . به این صورت که یک طرف چسب را به لباس و طرف دیگر را
سلام به همگی
عزیزان همه ما میدونیم که تربیت جنسی یکی از موارد مهم در تربیت فرزندانِ مونه . در این پست می‌خوام با یاری شما به تربیت جنسی پسران بپردازیم.
به لطف این وبلاگ خوب و مطالب مفید شما عزیزان، متوجه شدم که پوشش و رفتار مادر، خواهر، محارم و کلا خانم های اطراف پسر نقش موثری در انحراف یا جلوگیری از انحراف پسران مون داره، و همچنین در زمان بلوغ شون هم تاثیر داره.
حالا میخوام پسران عزیز لطف کنند و به مادرانی مثل من که نگران آینده پسرشون هستند ک
چگونه لباس مجلسی را بشوییم؟شستشوی لباس مجلسی سنگ‌دوزی شده:اگر روش درست شست‌وشو و اتو کردن لباس‌هایی که مهره یا پولک دارند را بلد باشید، لازم نیست آن ها را به خشک شویی بدهید. اول از همه اگر لکه‌ای روی لباس هست به کمک لکه بر مناسب آن را پاک کنید. این لباس‌ها را نباید با شوینده‌های قوی بشویید. می‌توانید یک تشت پر از آب و شامپو درست کنید و لباس را ۱۰دقیقه در آن قرار دهید و بعد به آرامی در آب تکان دهید.چنگ زدن، این لباس‌ها را خراب می‌کند. اگر
مشیه و مشیانه  پسر و دختری بودند که روز سیزده فروردین برای اولین بار در جهان با هم ازدواج نمودند.
در آن زمان چون عقد و نکاحی شناخته شده نبود آن دو به وسیله گره زدن دو شاخه پایهٔ ازدواج خود را بنا نهادند.
این مراسم را به ویژه دختران و پسران دم بخت انجام میدادند و امروز هم دختران
و پسران برای بست پیمان زناشویی نیت می کنند و علف گره می زنند.
این رسم از زمان کیانیان تقریباً متروک شد.
ولی در زمان هخامنشیان دوباره شروع شده و تا امروز باقی مانده است.
شخصیت قرمز پوش سریال فلش شبکه تلویزیونی سی دبلیو در فصل جدید خودش با لباس جدیدی ظاهر خواهد شد. در تصویری که توسط TVLine منتشر شد، بری آلن را در لباس جدید فلش همراه با اعضای تیم فلش می بینیم که در مقابل چیزی ایستاده اند.
ادامه مطلب
خود حسام الدین مطهری در یکی از دستینه (Handbook) های سه گانه‌اش که در مورد کتاب و کتابخوانی اند، می نویسد که کتاب بالذاته مقدس نیست. صِرف چند برگِ صحافی شده داخل یک جلدی هیچ قداستی نمی تواند به کتاب دهد.
در نمایشگاه کتاب اخیر اولین غرفه ای که خارج از الفبا سراغش رفتم غرفه نشر «اسم» بود و اولین کتابم آخرین کتاب حسام بود. پسران سالخورده که در آخرین باری که موقع حضورش در دانشگاه دیده بودمش گفته بود که درگیر ممیزی است و در زمانی نامعلوم فرایند تمام خ
یکی از راه های دیگر ، شما باید به صرف مقداری از پول سخت به دست آورده خود را در کمد لباس خود را (شما نمی توانید راه رفتن در اطراف با هیچ لباس ، بعد از همه). اما بدانند که قطعات برای صرفه جویی در و که ارزش سرمایه گذاری می تواند یک مسیر مالی روی حیله و تزویر به حرکت است. در حالی که
ادامه مطلب
6 مزیت خرید لباس زیر زنانه مناسب
لباس زیر زنانه
لباس زیر زنانه یکی از مهم­ترین­ انواع پوشاک برای تمام بانوان است. از آن جایی که لباس زیر زنانه در ارتباط مستقیم با بدن است اهمیت آن دو چندان می­شود. انتخاب لباس زیر زنانه مناسب تاثیر بسیار زیادی در سلامت فردی دارد. زیرا در صورتی که لباس زیر (سوتین) کیفیت خوبی نداشته باشد و یا از مواد اولیه مرغوب تهیه نشده باشد می­تواند صدمات جبران ناپذیری به بدن وارد کند. از انواع لباس زیر زنانه می­توان به ش
برای تهیه لباس زنانه به شما پیشنهاد میکنم که حتما به کانال لباس زنانه که لینکش در پایان همین مطلب آمده سری بزنید، خیلی خوشجال میشم که لباس زنانه مورد علاقه خودتون رو تهیه کنید.
لباسهای زنانه مجلسی زیادی در این کانال وجود داره که شما میتونید با کلیک روی لباس ها از اونها دیدن کنید و برای خودتون یک لباس خوشگل تهیه کنید.
https://t.me/dressgram
چگونه رنگ لباس ست کنیم ؟
چگونه رنگ لباس ست کنیم؟ استفاده از لباس با طرح و رنگ مناسب نشان دهنده شخصیت شماست. مطمئنا درک این موضوع که تا چه اندازه برای شما آقایان ترکیب رنگ لباسی که استفاده می کنید کاملا واضح است. چه رنگی در کنار چه رنگ دیگر و با چه هدف دیگری باید استفاده کنید تا بتوانید ترکیب رنگ مورد نظر خود را برای موقیعت مورد نظر در لباس های خود پیدا کنید. در این مقاله نکته های ست کردن لباس و همچنین چند ایده جدید در ترکیب کردن رنگ ها به شما عزی
 
لباس کریسمس زنانه یکی از پرطرفدارترین اکسسوری های جشن کریسمس می باشد که معمولا به عنوان نمادین خریداری شده و بر تن می شود.لباس مامانوئل طرح کریسمس، از جمله ی این لباسهاست که بر اساس سایز آن مناسب سن 15 تا 30 سال می باشد. این لباس شامل ست سر همی، کلاه و کمربند بوده که از کلاه آن دو عدد موی بافت آویزان می باشد.
برچسب‌ها: لباس مامانوئل, کریسمس
چگونه بوی بد لباس را از بین ببریم؟
بوی بد لباس خوشایند هیچکس نیست. گاهی شستشوی غیر اصولی و یا خشک نشدن کامل لباس می تواند موجب بوی نامطبوع در الیاف پارچه شود.
 این روزها روند سرد شدن تدریجی هوا در بسیاری از مناطق دیده شده است. بیرون آوردن لباس های زمستانی از چمدان ها امری طبیعی است .
گاهی لباس های زمستانی که مدت ها استفاده نشده اند بوی نامطبوع و رطوبت را به خود می گیرند که اصلا خوشایند نیست. 
در این مطلب مواردی که موجب بوی بد لباس شده و همچنین 
سلام
همیشه واسم ی جیزی سوال بوده، این که دختر خانوم هایی که لباس باز میپوشن توی خیابون، یعنی ساپورت میپوشن موهاشون رو از پشت بیرون میندازن، مانتو جلو باز می پوشند، پاچه شلوار شون هم بالاست. 
فکر کنم فهمیدین کدوم خانوم ها رو میگم که خب تعداد شون هم کم نیست واقعا، بحث من نحوه لباس پوشیدن شون نیست، چون راجع به این موضوع زیاد بحث شده، بحث من اینه که عقایدشون چه جوریه ؟ خیلی واسم جالبه این موضوع.
یه سری میگن عقاید ربطی به پوشش نداره، ولی به نظر م
دوختن لباس جدید وبلاگم زمان زیادی برد. فرق زیادی با لباس قبلی اش ندارد اما هر چه سعی کردم نتوانستم خودم را راضی کنم برایش بکگراند بذارم یا طرح دیگری را انتخاب کنم. اما با تمام سادگی اش دوستش دارم و امیدوارم شما هم دوستش داشته باشید.
 
لینک های دانلود سریال پسران زیبا ۲...............................................اطلاعیه..................................................
گروه آمیگو ۲۰ فصل اول سریال پسران زیبا را همراه با زیر نویس فارسی آماده و برای دانلود شما عزیزان قرار داد ، لازم به ذکر است که به دلیل تایلندی بودن زبان سریال ، برای زیر نویس کردن فصل اول ما حدود ۳ ماه زمان گذاشتیم که کار برای ما بسیار سخت و زمان بر بود. به همین دلیل ما برای جبران زحمت های گروه مبلغ ناچیز (۵ هزار تومان) را برای خرید و دانلود کامل
بانو سوسونو فرزند رئیس یون تابال، رئیس قبیله گیرو و در عین حال ملت جولبون بود، او پس از اتحاد جولبون و تأسیس گوگوریو، و گم شدن یی سویا همسر اول امپراتور دانگمیونگ، به عنوان همسر وی و امپراتوریس گوگوریو برگزیده شد. او صاحب دو پسر بود که بنا به فرضیه ای پسران دانگمیونگ و بنا بر نظری دیگر پسران اوته یکی از مدیران قبیله گیرو بودند، آن دو پسر «بیریو» و اونجو نام داشتند. با پیدا شدن بانو یی سویا و شاهزاده یوری، سوسونو که موقعیت فرزندانش را در خطر د
پسران خوب ، نام فیلمی ماجرایی و کمدی محصول ۲۰۱۹ به کارگردانی جن استوپنیتسکی می‌باشد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است ، مکس دوازده ساله پس از دعوت به یک مهمانی بزرگ دچار اضطراب شدیدی می‌شود. او که به دنبال فوت و فن‌های رفتن به مهمانی است همراه دوستان صمیمی خودش ثور و لوکاس تصمیم می‌گیرند از پهپاد پدرش برای زیر نظر گرفتن همسایه استفاده کنند. اما وقتی پهپاد نابود می‌گردد ، آنها مجبور می‌شوند تا قبل از اینکه پدر مکس متوجه شود جایگزینی برای
به نام خدای مهربون
سلام
قبل از هر چیز خیلی خیلی خوشحالم که همچین جایی وجود داره که آدم میتونه پیش پا افتاده ترین سوالاش رو هم بپرسه!، خیلی هم ازتون ممنونم و معذرت میخوام اگه سوالام از این دسته سوالاست!
دختری بیست ساله م که حدود سه هفته پیش برام خواستگار اومد. البته اولین خواستگاری رسمی بود که برام پیش می اومد. جلسه ی اول فقط مادرشون بودن و خودشون و اصلا با هم صحبتی نکردیم. یه جورایی فقط در حد آشنایی اولیه بود. جلسه دوم بود که با هم صحبتی کردیم.
ق
 
مدل های لباس مجلسی دخترانه و زنانه شیک 
داشتن لباس مجلسی با مدلی خاص برای یک جشن و یا مهمانی برای خانم ها امری بسیار مهم است، قطعا شما نیز بار ها و بار ها شده در اینترنت به دنبال مدلی زیبا برای لباس مجلسی بوده اید اما در نهایت مدل های جالب به چشمتان نخورده باشد، امروز آرشیوی کامل با ۸۵ عکس از مدل لباس مجلسی از برند های مختلف و معروف اروپایی برای شما فراهم کرده ایم تا به واسطه آنها بتوانید برای جشن و یا مراسم خود مدلی مناسب را برگزیده و در می
ما در کانالی که به شما معرفی میکنیم بهترین لباس های ایرانی رو به فروش میرسانیم و شما میتوانید برای تهیه لباس ایرانی مورد علاقه خودتون به این کانال برید و لباس مورد علاقه خودتون رو تهیه کنید.
شما میتوانید با خرید لباس های کانال ما از تولید ملی حمایت کیند و باعث رونق بخشیدن به تولیدات داخلی بشین، برای عضویت در کانال لباس ایرانی روی لینک زیر کلیک کنید.
https://t.me/dressgram
 عکس پروفایل خاص دخترونه
عکس پروفایل خاص پسرونه
عکس پروفایل خاص 2018
عکس خاص هنری عکس پروفایل پسرانه شیک و خاص
پروفایل دخترونه خاص جدید
عکس خاص و زیبا عکس پروفایل جدید
انتخاب زیباترین عکس پروفایل
"عکس پروفایل" خاص برای دختران
عکس پروفایل متفاوت
عکس های پروفایل خاص و جالب پسرانه
عکس نوشته زندگی و امید
عکس پروفایل فاز سنگین
عکس غمگین پروفایل
عکس پروفایل عاشقانه
عکس نوشته های خاص پسرانه و دخترانه سنگین
عکس نوشته شعر دار
عکس پروفایل دختر و پسر
وااااای خدا 
این بار دعوا در کمتر از دو دقیقه از ورودم به خونه اتفاق افتاد! 
عجب خ ر ی هستی مامان 
اَح 
میگم این رنگ قشنگه؟ و گوشه لباس را از داخل پلاستیک نشون میدم 
میگه هوممم چی هست؟ 
در میارم 
یه شلوارک که مدل دامن شلواریه و تنگ نیست روشم پر از منگوله است 
میگم فقط در مورد قشنگیش الان نظر بده 
میگه اره قشنگه 
نه قشنگ نیست چیه این 
اینو نمیشه پوشید 
میگم نگران نباش مامان برای این خونه نیست و آروم میگم اینقدر عقلم میکشه این خونه جای این لباسه
فروش و دوخت لباس محلی زنان
 فروش لباس محلی ، سفارش دوخت و ارسال یا پست لباس به شهر مورد نظر شما و همچنین به تمام نقاط کشور "
برای اطلاعات بیشتر به آیدی تلگرام         mas.faramarzi@
برای اطلاعات بیشتر به کانال تلگرام         lbasemahali@
برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس       09167329832 _09011447878
شستن لباس مجلسی اپل‌دار:
همان طورکه می‌دانید وقتی لباس‌های دارای اپل را داخل ماشین لباسشویی می‌اندازیم، اپل آن‌ها از بین می‌رود . برای جلوگیری از این کار، از چند روش می‌توانید کمک بگیرید. اپل‌ها را با سنجاق به لباس وصل کنید، و در موقع شستن اپل را از لباس جدا کنید و بعد اپل را به لباس وصل کنید می‌توانید از چسب‌هایی که در بازار هستند و برای بستن کفش‌ها هم از آن استفاده می‌شود ، کمک بگیرید . به این صورت که یک طرف چسب را به لباس و طرف دیگر را
انواع سبکهای لباس پوشیدن-مشاورتیپ سازی
 
 
 
 
انواع استایل هاسبک های مختلف لباس پوشیدن هستند که برای هر فردی متفاوت استاستایل شناسی وبه شما به شما یاری می دهد استایل مناسب خود را تشخیص دهید 
 
 
انواع سبکهای لباس پوشیدن چیست؟
بیشتر رشته های ورزشی نظیر بسکتبال، فوتبال،
تنیس و گلف شبیه به هم هستند، فرقی نمی کند که شرکت کننده ها در این مسابقات ورزشی
دختر باشند یا پسر. با این حال حوزه رقابتی و حرفه ای مربوط به رشته ژیمناستیک تفاوت
های زیادی بین پسران و دختران دارد؛ انگار که در حال تماشا کردن دو ورزش کاملا متفاوت
و با چهارچوب متفاوت هستید.
بزرگترین تفاوت بین ژیمناستیک پسران با
ژیمناستیک دختران در نوع دستگاهی است که ورزشکاران بر روی آن به رقابت با یکدیگر می
پردازند. ای
برای انتخاب لباس عروس مناسب در درجه ی اول باید به فکر انتخاب مزون مناسب
باشید. مزونی که در عین داشتن تنوع کافی، قیمت هایی متناسب با جیب شما
داشته باشد. همچنین توجه داشته باشید خیاط مزون شرایط فیزیکی شما رو در
پیشنهاد دادن لباس عروس بهتان، در نظر بگیرد. مدیر مزون می تواند بهترین
مشاور شما در انتخاب لباس مورد نظرتان باشد. در دست داشتنِ یک لیست مزون های لباس عروس
که در آن این اطلاعات از مزون های مختلف در دسترس باشد، می تواند کمک
زیادی در انتخ
چگونه لباس مجلسی را بشوییم؟
شستشوی لباس مجلسی سنگ‌دوزی شده:
اگر روش درست شست‌وشو و اتو کردن لباس‌هایی که مهره یا پولک دارند را بلد باشید، لازم نیست آن ها را به خشک شویی بدهید. اول از همه اگر لکه‌ای روی لباس هست به کمک لکه بر مناسب آن را پاک کنید. این لباس‌ها را نباید با شوینده‌های قوی بشویید. می‌توانید یک تشت پر از آب و شامپو درست کنید و لباس را ۱۰دقیقه در آن قرار دهید و بعد به آرامی در آب تکان دهید.چنگ زدن، این لباس‌ها را خراب می‌کند. اگر
راهنمای خرید یک لباس با کیفیت
برای خرید لباس با کیفیت لازم نیست حتما پول زیاد خرج کنید فقط کافیست ویژگی های لباس با کیفیت و نحوه تشخیص آن را بدانید.
خرید لباس با کیفیت لزوما به معنای خرج کردن مقدار زیادی پول نیست. در حقیقت شما با صرف زمان کوتاهی برای آنچه که به دنبالِ آن هستید، می توانید یک لباس با کیفیت با قیمتی کاملا منطقی خریداری کنید.
 

ادامه مطلب
رنگ سبز در طراحی لباس
رنگ سبز از ترکیب دو رنگ آبی و زردبه وجود می آید ارامس بخش ترین رنگ هاست سمبل ایمان و عقیده در دین، توکل، فنا ناپذیری و ابدیت است. سمبل رستاخیز و محشر ودافع خستگی نشاط اور است . فشار خون را کاهش میدهد نقش اصلی این رنگ کمک به از بین رفتن مشکلات مهم روانی یا احساسی است اما باید توجه داشت که پوسیدن لباس سبز رنگ در مدت طولانی انجام نگیرد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
بانو سوسونو فرزند رئیس یون تابال، رئیس قبیله گیرو و در عین حال ملت جولبون بود، او پس از اتحاد جولبون و تأسیس گوگوریو، و گم شدن یی سویا همسر اول امپراتور دانگمیونگ، به عنوان همسر وی و امپراتوریس گوگوریو برگزیده شد. او صاحب دو پسر بود که بنا به فرضیه ای پسران دانگمیونگ و بنا بر نظری دیگر پسران اوته یکی از مدیران قبیله گیرو بودند، آن دو پسر «بیریو» و اونجو نام داشتند. با پیدا شدن بانو یی سویا و شاهزاده یوری، سوسونو که موقعیت فرزندانش را در خطر د
چرا زنان در هنگام نماز باید حجاب داشته باشند؟
پوشش برای انسان، اعم از زن و مرد، نوعی کرامت الهی است. تنها آدمیان لباس میپوشند، امّا هیچ حیوانی لباس نمیپوشد؛ بنابراین پوشش نشانهای برای شخصیت و احترام انسان محسوب میشود ؛ افزون بر این، در نماز علاوه بر خشوع قلبی، خشوع ظاهری و احترام در مقابل ذات حق تعالی هم لازم است و آنچه خداوند برای بانوان در خضوع و احترام بندگی میخواهد، مسئله رعایت حجاب هنگام نماز است. قرآن کریم میفرماید: (وَ نَحنُ أَقرَبُ
چگونه لباس مجلسی را بشوییم؟
شستشوی لباس مجلسی سنگ‌دوزی شده:
اگر روش درست شست‌وشو و اتو کردن لباس‌هایی که مهره یا پولک دارند را بلد باشید، لازم نیست آن ها را به خشک شویی بدهید. اول از همه اگر لکه‌ای روی لباس هست به کمک لکه بر مناسب آن را پاک کنید. این لباس‌ها را نباید با شوینده‌های قوی بشویید. می‌توانید یک تشت پر از آب و شامپو درست کنید و لباس را ۱۰دقیقه در آن قرار دهید و بعد به آرامی در آب تکان دهید.چنگ زدن، این لباس‌ها را خراب می‌کند. اگر
 شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که با لباس زنگ زده‌ای رو به رو شوید، در این مواقع چه کار می‌کنید؟ آیا با این فکر که دیگر لباس زنگ زده شما تمیز نخواهد شد، آن را کناری انداخته و از تلاش برای پاک کردن زنگ زدگی روی آن منصرف می‌شوید و یا این که به دنبال راهکارهایی برای پاک کردن لکه‌های زنگ زدگی از روی لباستان می‌گردید و تمام تلاش خود را برای پاک کردن آن به کار می‌برید؟ کدام یک؟

ادامه مطلب
 
پارچه های لباس کار معرفی و انواع آنپارچه های لباس کار به پارچه هایی گفته می شوند براساس نوع کار و فعالیت آن ها جنس و رنگ آن را تعیین می کند.
بعضی کارخانجات این پارچه را با گرم های کمتر یا بیشتر تولید می کنند.
پارچه لباس کار هم می تواند خالص الیاف طبیعی باشد یا خالص الیاف مصنوعی و یا مخلوطی از هر دو.
اگر درباره مزایای الیاف پارچه های لباس کار طبیعی به خصوص پنبه بدانید مشخص است که هرچه درصد پنبه پارچه بالاتر باشد آن پارچه از مرغوبیت بیشتری برخ
یک عالمه لباس تو کمدند که 
که جایی برای پوشیدن ندارن :( 
امشب بعد آلبالو چیدن رفتم دوش گرفتم(کل حمام و روشویی و سطل فرنگی و سرحموم و... را هم هزار بار دوش گرفتوندم :/) 
بعد اومدم یه لباس خوشگل آبی و (سفید؟) آستر دار حریر پوشیدم 
اول خوب بود اما کم کم که خنکی تتم از بین رفت گرم شد 
و گرم شد 
و رفتم سرویس! و شررررررشر عرق ریختم! 
و خوب 
عوضش کردم و یه لباس نخی ساده پوشیدم 
آره یه لباس نخی ساده 
اکثر لباس نخی هام از همین زشتها هستن 
فقط اینی که الان پوشی
تو چهارسال دانشکده من به جز چند مورد تقریبا شبیه اون پسره بودم!!
البته من شلوار لی حدود ۸سالی هشت نپوشیدم تقریبا از همون موقع که نتانیاهو گفته بود ما با اونایی که شلوار لی می‌پوشن کار نداریم دیگه نپوشیدم و اینکه من عینک رو فقط موقعی که لپ‌تاپ کار می‌کنم یا مطالعه دارم میزنم
پ.ن۱:
من عکس خودم رو نمیذارم چون که می‌ترسم به گناه بیافتید از این همه زیبایی!!! و ترنج و چاقو پیشتون باشه خون راه بیافته:)
پ.ن۲:
ولی جدی عکسا رو خودم ندارم فعلا نفرستادن
مدل لباس عروس جدید
مدل لباس عروس برای هر دخترخانمی که می خواهد عروسی کند خیلی مهم است و
دوست دارد که در لباس عروسی شیک، خوش هیکل و زیبا به نظر برسد. پوشیدن لباس
عروس برای هر دختری یک آرزو است. هم چنین همیشه مشتاقانه نقشه های زیادی
برای خرید لباس عروسی در ذهن خود پرورش می دهند.
جشن عروسی که یک شب به یادماندنی برای عروس و داماد خواهد بود و با عکس های یادگاری،
خاطره ساز و ماندگارتر می شود. به همین خاطر به دنبال یافتن یک لباس خاص و زیبا هستند.
در این
خرید لباس زیر مردانه ارزان
با توجه به استفاده ی مداوم از لباس زیر اکثر اقایان ترجیح می دهند لباس زیرشان از جنس نخی و یا پارچه ی کتان سبک ، نرم و راحت بوده تا در طول استفاده روزانه آزار دهنده نباشد از این رو مدل های مختلفی نیز در این رسته از لباس آقایان تولید می شود که هر فرد بسته به راحتی خود لباس زیر مورد استفاده خود را تهیه می کند.
پس هر نوع لباس زیرمردانه ای که به دنبال آن هستید را در ALYAR.IR پیدا کنید و از رنگ و طرح های جدید موجود لذت ببرید.
انو
شستن لباس مجلسی استرچ و کشی
در نظرداشته باشید که هرگز این لباس‌ها را پس از شستن روی طناب آویزان نکنید، زیرا سرازیر شدن آب، باعث کش آمدن لباس می‌شود و زیبائی خود را از دست می‌دهد . به همین منظور همیشه بعد از شستن، آن‌ها را در سبد گذاشته، بگذارید تا خشک شود . با این کار هیچ صدمه‌ای به لباس شما وارد نمی‌شود.
امیدوارم این پست براتون مفید بوده باشه
 
پیج اینستاگرام فروشگاه لباس در بابل: mezon.golposh
کانال تلگرام فروشگاه لباس در بابل: 
mezon_golposh1
اکثر فعالیت‌های ورزشی برای بهتر ارائه شدن و جلوگیری از آسیب‌های احتمالی لباس مخصوص خود را دارند. دوچرخه‌سواری نیز از این قائده مستثنی نمی‌باشد. از آنجا که دوچرخه‌سواری از یک سواری معمولی و گشت در شهر تا شرکت در مسابقات حرفه‌ای را شامل می‌شود؛ طبف وسیعی از لباس‌های تخصصی را در بر می‌گیرد. در این مقاله پیرامون انواع پوشش و لباس دوچرخه سواری صحبت خواهیم کرد و به شما کمک خواهیم کرد تا تصمیم بگیرید که برای دوچرخه سواری واقعا به چه چیزهایی
لباس سیاه نشانه عزا و ماتم است و اختصاص به دهه اول ندارد بلکه در کل محرم می توان مشکی پوشید و خوب است. اگر کسی نمی خواهد همه ماه محرم را لباس مشکی بپوشد، می تواند دهه اول را بپوشد. البته الزامی در پوشیدن لباس مشکی برای ایام عزاداری سید الشهدا وجود ندارد اما پوشیدن لباس مشکی برای امام حسین(ع) بسیار ثواب دارد.
موضوع پوشیدن لباس های سیاه که در ماه های محرم و صفر، حال و هوای خاصی به خود می گیرد، همواره مطرح بوده و همیشه از دو زاویه با آن برخورد شده ا
اهمیت لباس زیر در بروز بیماری‌های زنانه
 
 

لباس زیر نامناسب از شایع‌ترین عوامل بروز عفونت‌ دستگاه تناسلی بانوان است
 
همه خانم‌ها باید بدانند که حفظ تمیزی و خشکی واژن، اهمیت زیادی برای سلامت واژن دارد و لباس‌هایی که می‌پوشند می‌تواند در این وضعیت تاثیر داشته باشد. از بیماری های شایع زنانه و از دلایل مراجعه ی زنان به متخصصان زنان، عفونت‌های قارچی واژن است ک یکی از دلایل مراجعه‌ی زنان به پزشکان می‌باشد، یکی از عوامل مهم بروز عفونت در
چگونه اقتصادی لباس بخریم؟
با شروع فصل گرما اکثر افراد کم کم لباس‌های زمستانی خود را کنار گذاشته و به سراغ لباس‌های مناسب فصل گرما می‌روند. برخی افراد نیز بیشتر خواهان خرید لباس‌های جدید مناسب فصل و مد هستند.
اگر شما هم قصد خرید لباس دارید و نمی‌خواهید هزینه زیادی را برای آن صرف کنید به توصیه‌های زیر توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب‌ها و تصمیمات را در مورد خرید البسه داشته باشید.
با رعایت این نکات می توانید مدیریت بهتری بر روی خرید اقت
شستن لباس مجلسی استرچ و کشی:
در نظرداشته باشید که هرگز این لباس‌ها را پس از شستن روی طناب آویزان نکنید، زیرا سرازیر شدن آب، باعث کش آمدن لباس می‌شود و زیبائی خود را از دست می‌دهد . به همین منظور همیشه بعد از شستن، آن‌ها را در سبد گذاشته، بگذارید تا خشک شود . با این کار هیچ صدمه‌ای به لباس شما وارد نمی‌شود.
امیدوارم این پست براتون مفید بوده باشه
 
پیج اینستاگرام فروشگاه لباس آنلاین در بابل: 
mezon.golposh
کانال تلگرام فروشگاه لباس آنلاین در بابل: 
راهنمای خرید لباس نوزاد
خرید لباس نوزاد برای کسانی که برای اولین بار تجربه شیرین مادر و پدر شدن را دارند، یک چالش مهم محسوب می شود. این که پیش از تولد کودک چه لباس هایی را باید بخرند و پس از به دنیا آمدن او در ماه های اول و پس از آن به چه لباس هایی نیاز دارند.لباس نوزاد همه مادران جوانی که منتظر تولد کودک دلبندشان هستند، برای خرید به بازارهای متنوع لباس بچه مراجعه می کنند. بازارهایی بسیار جذاب و رنگارنگ با انواع لباس هایی که با رنگ ها و مدل های
ارتباط بین لباس پوشیدن و شخصیت افراد چیست؟ لباس پوشیدن ارتباط مستقیمی با شخصیت افراد دارد و اطلاعات زیادی درباره نگرش و شخصیت افراد به بیننده نشان می‌دهد. به ندرت پیش می‌آید که لباس پوشیدن بی‌غرض باشد چراکه انتخاب لباس از ناخودآگاه انسان سرچشمه می‌گیرد. مثلا وقتی که کمد لباس‌های خود را باز می‌کنید بیشتر با چه رنگی مواجه می‌شوید؟ رنگ لباس یکی از عوامل مشخص کننده شخصیت شما می‌باشد. تیپ‌ها و استایل‌های مختلف نیز بیانگر شخصیت افراد هس
کوتاه و خلاصه بگم: تعطیلات‌بین دو ترم اصلا اون چیزی نیست ک عادم تصور میکنه! اگ بگین اندکی تونستم ب اون هزاران کاری ک باید، برسم نتونستم! همچنان لباس ندارم، وسایلی رو ک باید میخریدم نخریدم، بجز کیم و مه و شادی هیچ کس دیگ ای رو ندیدم، ساعت خوابم درست نشده و چهارباغ نرفتم! دقیقا داشتم چیکار میکردم؟ لباس های زشت و گرون و لباس عروس های زیادی دیدم اند یس، دت ویل هرت یور برین!
آرایش با لباس مشکی
 
  
آرایش با لباس مشکی
 
لباس مجلسی مشکی از انواع لباس‌های مورد علاقه برای خانم‌ها در هر رده سنی است که بهتر است برای زیبایی بیش تر ظاهر خود در مجلس ها از مدل های آرایش با لباس مشکی استفاده کنید تا ظاهرتان با کلاس و جذاب تر به نظر برسد.
لباس مجلسی مشکی از انواع لباس‌های مورد علاقه برای خانم‌ها در هر رده سنی است که بهتر است برای زیبایی بیش تر ظاهر خود در مجلس ها از مدل های آرایش با لباس مشکی استفاده کنید تا ظاهرتان با کلاس
تکرر ادرار در ابتدا و انتها بارداری امری طبیعی است
برای مبتلا نشدن به عفونت زنانه
اگر ترشح روی لباس دیدید حتما لباس را تعویض کنید 
حتما از لباس زیر نخی استفاده بفرمایید 
تاخیر در رفتن به دسشویی و حبس ادرار خود باعث عفونت است 
زدودن موهای زائد توصیه میشود
قبل رابطه حتما زوجین حمام کنند 
چرا که عفونت یکی از زمینهای سقط جنین است
از جذابت های هر کشور ، قوم و نژادی، لباس هامحلی آن کشور ، قوم و نژاد می باشد. لباس های سنتی نشان دهنده تاریخ ، فرهنگ و آداب و رسوم مردمان آن است.
کشور گرجستان هم لباس های سنتی زیبایی دارد. که از دیرباز باقی مانده. در گذشته مردم آن را به عنوان لباس روزانه می پوشیدند. اما امروزه در مراسم ها و نمایش ها پوشیده می شود.  
چوخا نام لباس سنتى گرجستان 
چوخا لباس سنتی گرجی ها است. این لباس در طول تاریخ تغییرات زیادی کرده است. و قسمت هایی به آن اضافه و یا از آ
ای کاش من هم روبیکا داشتم
ستاره هفت هشتاد هر چه زدم روبیکا به گوشی ساده ی من راهی پیدا نکرد
ای کاش من هم ایران ایران می خواندم و گوشی ام یک گوشی ساده سیب گاز زده بود
گوشی سیب گاز نزده برای خوبان
یادش بخیر امام صادق لباس رویش جنس خوب بو د و از زیر لباس خشن و سخت می پوشید
اما امروز لباس ساده می پوشند و در باطن آن کار دیگر می کنند
افرادی که پوست سفیدی دارند باید طوری لباس بپوشند که بی رنگ و رو به نظر نیایند و رنگ هایی انتخاب کنند که جلوه پوست شان را بیشتر کند مثلا رنگ های جیغ برایشان انتخاب مناسبی است و رنگ های خنثی اصلا خوب نیست. چگونگی ست کردن رنگ ها بسیار مهم است و باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید.
اگر رنگ پوست را در انتخاب لباس در نظر نگیرید آن لباس هرچقدر هم که زیبا باشد ممکن است به شما نیاید و ظاهرتان را نازیبا کند.
بهترین رنگ ها برای صاحبان پوست سفید
قرمززرشکیآب
از فانتزیهام این بود کهسه تا خروس داشتم:یکی سفید با دم سبز، یکی قهوه‌ای روشن با خالهای زرد، یکی هم حنایی؛اسم یکیشو میذاشتم سروش، اون یکی رو رافائیل، اون یکی رو هم هاتف.***قیمت گل صد تومنی می‌رود که از صدهزار تومن بالاتر بروددر حذف چهار صفر از پول ملّی تعجیل کنید!***به نظرتون یه نون تازه زیر آسمان، به همراه زمین و زمانروی هم چند ضلع میشه؟***اگر در گام دوّم به شرایط اوّل انقلاب بازگشته‌ایممصداق بازرگان و بنی‌صدر کدام است؟***می‌گویند: ابرو را کو
دوستم چند دست ( ده دوازده دست !!!) لباس مجلسی نو داشت گفت برام بذار تو دیوار ببینم فروش میره ... یکی یکی لباس رو چیدیم رو مبل عکس گرفتیم فرستادیم... 
تا دلتون بخواد اقایون باهاش تماس گرفتن گفتن عکس از لباس تو تنت بفرست ببینیم!!!!!!!!!
بگذریم که هر روزم ده نفر زنگ میزنن قربون صدقه ش میرن!!
اخه چرا؟!
واقعا چرا؟!
یه اقایی زنگ زده میگه دامنه دقیقا تا کجای زانوئه؟! بالای زانو؟؟ زیر باسن؟! 
واقعا مونده بودیم جفتمون !!
زنگ زده میگه تو رو شادی روح امواتت برو پاک
فیلم پسران خوب با زیرنویس فارسی
 
 
کیفیت HDCam 720p (پرده ای) افزوده شد | زیرنویس فارسی تو صفحه دانلود قرار میگیره | گالری تصاویر افزوده شد 
عنوان: Good Boys پسران خوب
ژانر: کمدی | ماجراجویی
کیفیت: HDCAM
کشور سازنده: آمریکا
زبان: انگلیسی
سال انتشار: 2019
مدت زمان: 89 دقیقه
نویسنده: Gene Stupnitsky | Lee Eisenberg
کارگردان: Gene Stupnitsky

 
ادامه مطلب
سلام وقت همگی بخیر
چند تا سؤال داشتم ممنون میشم اگلا جواب بدین این سؤالات در مورد دختران و پسران و شرایط امروزی هستش .
١- به نظرتون چرا مسابقه سر اینه که کی بدبخت تره، بین دختران و پسران انقدر رایج شده؟!
٢- چرا انقدر همدیگه رو میکوبن؟!
مثلا به عده از دختران میگن پسرهای امروزی ... !!!
یه عده از پسرها هم میگن دخترای امروزی ... !!!
٣- چرا ماها همدل نیستیم؟! چرا انقدر به هم میپریم؟!
ادامه مطلب
لباس محلی به لباسی گویند که افراد بومی یک منطقه می‌پوشند. این لباس معمولاً برگرفته از آداب و رسوم هر منطقه و با توجه به منابع موجود در آن منطقه است. کشور ایران به دلیل قدمت بالا و گذشته ای سرشار از فرهنگ غنی، از جمله کشور هایی است که در هر نقطه آن قومیت و فرهنگ منحصر به فردی را می توان دید. تجمع اقوام در ایران از نشانه های وحدت ملی و یک دلی همه اقوام با همدیگر است لباس های محلی اقوام ایرانی, لباس های محلی کردیلباس محلی آذری لباس محلی آذریدیار آ
خرید لباس مجلسی معقوله ای حائز اهمیت مخصوصا برای بانوان عزیز می باشد زیرا  یکی از سخت ترین کارهایی می باشد که اغلب بانوان با آن مواجه هستند. دلیل اصلی این سردرگمی و نداشتن قدرت تصمیم گیری در این است که بسیاری از افراد اطلاع ندارند که لباس مجلسی مناسب مهمانی چیست و با جدیدترین مدل های لباس مجلسی آشنایی کافی ندارند.  هر فردی برای شرکت در مهمانیها در وهله اول به فکر خرید لباس مجلسی زیبا و متناسب با شرایط محیطی محل زندگی خود می باشد. از طرفی در
مانکن لباس عروس
 
یکی از نکات مهم در مراسم عروسی -لباس عروس می باشد و  پرو لباس عروس جهت اندازه گیری و خوش فرم بودن در اندام لباس می باشد پرو لباس عروس یک مرحله حیاتی در آماده کردن مقدمات عروسی است. شما باید برای پرو لباس عروس وقت کافی بگذارید
 
و این کار را با دقت انجام دهید زیرا شما قرار نیست که هر روز لباس عروس انتخاب کنید .
هیچ چیز بدتر از این نیست که در زیباترین شب زندگی تان، لباسی بپوشید که در آن احساس راحتی نمی کنید پس لباس عروسی را انتخ
لباس مجلسی ترک
استفاده از لباس مجلسی ترک در میان خانم های ایرانی بسیار رایج است و برند های ترکی از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. شاید کیفیت بالا و قیمت مناسب یکی از دلایل محبوبیت برند های لباس مجلسی ترک در ایران باشند.
امروزه در ایران اکثر فروشگاه هایی که به فروش لباس زنانه مجلسی اقدام می کنند، از لباس های خوش طرح و با کیفیت لباس ترکی بهره می برند. البته باید توجه داشت که این محبوبیت لباس مجلسی ترک تنها محدود به ایران و کشور های آسیایی ن
برای منجوق دوزی روی لباس و استفاده از تکنیک های دوخت منجوق در طرح های متفاوت و در مکان های مختلفی از لباس، قواعد و شاخصه های متفاوتی نیز وجود دارد ولی همیشه این قواعد بر حسب خواست سوزندوز و کسی که می خواهد از لباس استفاده کند؛ می تواند تاثیر پذیر باشد. این که چه طرحی را و در کجا بکار ببریم و یا چه دوختی برای آن در نظر بگیریم، به دلخواه و تغییر پذیر می باشد.
نمونه ای زیبا از دوخت منجوق را، در این پست می بینید که توسط خانم فاطمه آل ابراهیمی بر روی
رنگ های مناسب لباس کودک
رنگ های سفید، انواع آبی سفید، سبز، سفید و زرد، صورتی و گل بهی از رنگ های مناسب برای لباس نوزادن است. برای آرامش نوزادان بهتر است از رنگ های تند پرهیز شود و تا یک سالگی از رنگ های ملایم استفاده شود. می توان از رنگ های تیره با کنتراست شدید در تزئین یا تکه دوزی های روی لباس کودکان استفاده کرد.
 
انتخاب پارچه مناسب لباس کودک
حتما از پارچه های نخی و قابل شستشو و ضد حساسیت انتخاب گردد. استفاده از نوارهای صد در صد کتانی یا پنبه ا
آیا بین کیفیت لباس پوشیدن و نوع شخصیت افراد رابطه ای وجود دارد؟ حسن میرزایی/جامعه شناسی
لباس دست کم پاسخ گوی سه نیاز آدمی است; یکی این که او را از سرما و گرما حفظ می کند، دیگر این که در جهت حفظ عفت و شرم، به او کمک می کند و سوم این که به او آراستگی و وقار می بخشد . در هر جامعه ای نوع و کیفیت لباس زنان و مردان، علاه بر آن که تابع شرایط اقتصادی و اجتماعی و اقلیمی آن جامعه است، تابع جهان بینی و ارزش های حاکم بر فرهنگ آن جامعه نیز می باشد . انسان بسته به
۵۰ مدل لباس مجلسی کوتاه ۹۷
در این مطلب تصاویری از انواع مدل لباس مجلسی کوتاه ۹۷ با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را مشاهده خواهید کرد
که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.
مدل لباس مجلسی کوتاه ۹۷ از انواع مدل لباس های پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها و دختران جوان است و اگر شما تمایل
دارید از مدل لباس مجلسی های کوتاه در مهمانی ها و مجالس استفاده کنید بهتر است جدیدترین طرح های آن ها را برای
پوشیدن انتخاب نمایید.
مدل لباس مجلسی
تأثیر طلاق بر فرزندان پسر چگونه است؟ پسران پس از طلاق والدین با چه آسیب‌هایی مواجه می‌شوند؟ جدایی والدین نه تنها خود آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد بلکه می‌تواند پیامدهای بلند مدتی را برای فرزندان به همراه بیاورد. تفاوت‌های جنسیتی باعث می‌شود که دختران و پسران به شیوه‌های متفاوتی به طلاق واکنش نشان دهند و با مشکلات مختلفی روبه‌رو شوند. ما در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا به طور اختصاصی در مورد تأثیر طلاق بر فرزندان پسر اطلاعات بیشتری ا
ایده آتشفشان در طراحی لباس 
با هدف تبدیل دانشجویان به هنر مندان واقعی هر دانشجو به صورت یک فرد در نظر گرفته می شودتا بتواند به صورت حرفه ای به بازارکار بپیودند. برای رسیدن در این مرحله لازم است چیزهایی  در مورد لباس، تکنیک های رنگ کردن،تولید و ایجاد مد بداند.بنابراین،در این رشته دوره های طراحی لباس و دوره های الگو سازی را میگذراند تا بتواند وارد چرخه تولید شود و طرحی را از مرحله ایده به مرحله تولید برساند.
 
 
 
 
 
 
 
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
...
بدون عمامه بیل بزن، پرویز پرستویی جمله ای گفت که حالاحالاها سر زبان ها هست
راستی چرا بالایی متفاوت از مردم؟
از من پرسیدند چرا لباس روحانیت با مردم متفاوت است
گفتم لباس پیامبر است
گفتند لباس امام زمان لباس پیامبر نیست؟
گفتم چرا هست بدون شک لباس امام زمان لباس پیامبر است
گفتند پس چرا وقتی داستان افرادی را بااقاامام زمان عج ملاقات داشته اند را از زبان کافی یا در کتابها میخوانیم همه
لباس نظامی که اعم از لباس سپاه، لباس ارتش و لباس میروی انتظامی انقلاب اسلامی از محصولات سایه روشن می باشد که با کیفیتی مناسب و قیمتی ارزان به سرازان ارائه می شود. لباس نظامی برای کلیه نیروهای زمینی، هوایی و دریایی در انواع سایزبندی ها ارائه شده است. کیفیت دوخت این لباس ها بسیار بالا و از وزن پایینی برخوردار است. لباس نظامی یونیفرم مخصوص افراد در صنعت دفاعی کشور می باشد که کیفیت دوخت بالایی دارد. این کیفیت دوخت به دلیل این است که از تولیدی ها
یکی از رایج ترین اشتباهات موقع انتخاب زیورآلات، انتخاب مدل های شلوغ برای لباس های شلوغ است. فرض کنید یک پیراهن زنانه زیبا پوشیده اید که گلدوزی شده یا چین دار است یا روی پارچه اش طرح گل، خال خال یا هر چیز دیگری دارد. چه نوع پارچه شلوغ باشد، چه روی آن کار شده باشد و چه طرح دار باشد، لباس تان شلوغ محسوب می شود و موقع انتخاب زیورآلات ترجیحا نباید سراغ مدل های شلوغ و پر زرق و برق بروید. استفاده از زیورآلات شلوغ و طرح دار در صورتی مجاز است که لباس زنا
با نگاه حرفه ای و عملی به حوزه مد، طراحی لباس را می توان به دو بخش تقسیم کرد. بخش نخست که بخش هنری آن است و مربوط به خلق و کشیدن ایده اولیه است. بخش دوم بخش فنی و حرفه ای این رشته می باشد که مربوط به تبدیل طرح اولیه به لباس دوخته شده است. به هیچ عنوان نمیتوان این دو را از هم جدا نمود و بسیار مهم است که شاغلین و فعالان این حرفه بتوانند به اصول و قواعد هر دو بخش اطلاعات کامل داشته باشند.
ادامه مطلب
امروزه بیشتر عروس خانوم ها به دنبال لباس عروس آستین دار هستند زیرا این مدل زیبایی خاصی را دارد و باعث می شود اندام عروس خانوم ها به خوبی نشان میدهد در این مقاله یکسری از جدیدترین مدل های لباس عروس آستین دار را برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم که با دیدن این تصاویر ایده های خوبی برای انتخاب لباس خودتان بگیرید. با ما همراه باشید.
 
لباس عروس دکلته بپوشم یا لباس عروس آستین دار ؟
در این بین این سوال مطرح می شود که چه لباس عروسی بیشتر مناسب شماست ؟
دانلود رایگان سریال پسران زیبا 


سریال : Pertty Boys (پسران زیبا)
ژانر : همجنسگرایی ، عاشقانه
امتیاز : ۱۰/۸
زبان : تایلندی و کره ای
زیرنویس فارسی : دارد
کیفیت : 720p
فرمت : MKV
محصول : تایلند و کره

خلاصه داستان :
پیت یک دانشجوی خوش تیپ و پولدار است که فوق العاده ترسو است. ترس او ناشی از این واقعیت است که او تلاش می کند همجنسگرا بودنش را از خانواده و دوستانش پنهان کند. اما کسانی که از همجنسگرا بودن پیت اطلاع دارن سعی در سو استفاده کردن از پیت هستن ، ولی طی اتف

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها