نتایج جستجو برای عبارت :

کتاب صوتی . به امام زمان نشونش می دی ؟؟؟ شهید سید رضا طاهر

#کتاب_صوتی
کتاب طاهر خان طومان
زندگینامه و خاطرات شهید مدافع حرم سید رضا طاهر
این داستان: به امام زمان نشونش می دی؟؟
داستان های کوتاه صوتی(سروش پلاس، ایتا ، تلگرام)❤️ @dastanak_313 ❤️













متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش ای
به نام خدای مهدی عج

روزی یکی از طلاب مدرسه رفاه (محل اقامت حضرت امام در روزهای قبل پیروزی) به امام عرض میکند ؛ شما چرا در بین صحبتهایتان از امام زمان عج کمتر اسم میبرید؟امام بمحض شنیدن این سخن در جا ایستادند و فرمودند:چه میگوی؟ مگر شما نمیدانید ما آنچه داریم از امام زمان عج است ؛ آنچه من دارم از امام زمان عج است ؛ آنچه از انقلاب داریم (انجام میدهیم) از امام زمان عج است...
برگرفته از کتاب حرفی از هزاران ص 40 و 41(مجموعه پرسش هایی از امام خمینی)
.
وقتی کسی به شما کار سفارش میده و شما وقت آزاد دارید آیا برای اینکه یکم طاقچه بالا بذارید و کارشو حتی اگه انجام دادین چند روز دیرتر نشونش میدید تا فکر نکنه هول بودید؟ یا اینکه مثلا امروز از صبح تا عصر کار کردید و غروبی که آماده شده خروجی رو نشونش میدید که نظرش رو بگه؟ 
به علاوه اینکه اصل فایل رو زمان تسویه حساب تحویل میدید.
امام مهدی(حجت بن الحسن): هر آنچه درباره امام زمان و علت غیبت آن حضرت باید بدانی.
امام مهدی (حجت بن الحسن) : حجت الاسلام هادی قطبی، نشر بهار دلها
 
معرفی:
خیلی سوالات درباره ی امام زمان در ذهنها موج می زند. اگر چرایی قبل و بعد از ظهور روحت را بی تاب کرده ؟اگر حوصله ی کتاب سنگین و سخت و طولانی نداری این کتاب کمک خوبی است.
بریده کتاب:
البته در زمان حضرت، به همان میزان که شیطان نیست، امتحانات هم سخت تر خواهد شد. مانند حاضر شدن در جلسه امتحان با کتاب است.
خرید کتاب صلح امام حسن برای کسانی که به دنبال درک واقعی و حقیقی و صحیح از تاریخ اسلام هستند بسیار عالی است.
این کتاب ترجمه مقام معظم رهبری است و درباره چرایی صلح امام حسن بن علی ع نوشته شده است.
برداشت آزاد از کتاب صلح امام حسن بن علی ع:
خرده گیری های سیاسی از اوامر و فرمایشات امام حسن بن علی ع ایشان را مجبور به صلح کرد، نه مثل برجام که آقایان هیئتی دولت با خوشحالی و بدو بدو رفتند امضا کردند!
این کتاب را میتوان از انتشارات انقلاب اسلامی دریافت ک
{معرفی کتب مهدوی - شماره 30}
 
کتاب "کلمات قصار امام زمان"
 
این کتاب توسط محمد تقی اکبرنژاد به نگارش درآمده است. عناوین اصلی کتاب :
 
امام و آخرین نامه به همراه دستورات نهایی ایشان به علی بن محمّد سمری رحمه الله؛
امام و مدعیان دروغین نیابت؛
امام و علمای اسلام؛
اصحاب امام زمان علیه السلام در دوره غیبت از زبان امام حسن عسکری؛
فرمایشات امام زمان علیه السلام به شیخ مفیدرحمه الله؛
توقیعات فقهی؛
دعاهای امام زمان علیه السلام؛
روضه خوانی امام زمان؛
م
اعتراف عالم بزرگ اهل سنت به شفابخش بودن خاک امام حسین علیه السلام
 
ابی طاهر سلفی اصبهانی از علمای بزرگ اهل سنت می‌نویسد:
✍ سمعت احمد یقول سمعت أبا بکر یقول : سمعت الخلدی کان بی جرب عظیم کثیر قال فمسحت بتراب قبر الحسین قال فغفوت فانتبهت ولیس علی منه شی .
 
از خلدی (عالم بزرگ اهل سنت) نقل شده است که می‌گفت: نوعی بیماری پوستی شدید داشتم و خاک قبر حسین (علیه السلام) را بر آن کشیدم، و بعد از آن به خواب رفتم وقتی بیدار شدم هیچ اثری از آن بیماری در بد
دانلود آهنگ جدید محمد طاهر به نام هوای عاشقی
متن آهنگ جدید هوای عاشقی - محمد طاهر
Скачать новую песнюMohammad Taher havaye asheghi
Текст песни havaye asheghi Mohammad Taher
جدیدا هرکی جلوم اسمتو میارهВ последнее время все приходят на ваше имя
قلبم آروم میزنه اسم تو چی دارهМое сердце бьется, как тебя зовут
شدیدا وابستته این دل بیچاره

ادامه مطلب
امام هادی علیه السلام:هر زمان که پرچم(هدایت)شما از میانتان برداشته شد(امام در دسترس شما نبوده و  در دوران غیبت به سر بردید)از جلو پاهایتان توقع فرج داشته باشید(یعنی ظهور پیش پای شما و بسیار به شما نزدیک است)
((برگرفته از کتاب : غیبت نعمانی حدیث211))
محمد بن حسن(ع) (متولد ۲۵۵ق)، مشهور به ،  و ، دوازدهمین و آخرین امام شیعیان امامی است که امامتش پس از شهادت امام عسکری(ع) در سال ۲۶۰ هجری آغاز شد و تا پس از ظهور او در آخرالزمانادامه خواهد داشت. به باور شیعیان، او همان مهدی موعوداست، که پس از یک دوران طولانی غیبت، ظهور خواهد کرد.
 
بر اساس منابع شیعی، تولد امام زمان مخفی بود و جز چند تن ازیاران خاص امام حسن عسکری(ع)، کسی او را ندید از این رو پس از شهادت امام حسن عسکری(ع)، برخی از شیعیان د
بسم الله الرحمن الرحیم
کتاب «سفر شهادت» مجموعه سخنرانی هایی از «امام موسی صدر» 
 
 
به دلیل قطع بودن اینترنت امشب نتونستم عکس کتاب رو بفرستم. به زودی اصلاح می کنمش ان شاءلله. 
کتاب مجموعه سخنرانی های امام موسی صدر هست که در رابطه باعاشورا و در سال های آغاز تجاوز اسرائیل به لبنان ایراد شده اند. چون کتاب از جنس سخنرانی بوده، خوندنش کمی خسته کننده است اما از جهت دیگه، چون امام موسی رویکردشون به قضیه عاشورا یک روضه خوانی صرف و بی حرکت نیست، مصدا
کتاب سرچشمه حیات: پرسش و پاسخ های معرفتی پیرامون حضرت حجت (عج)
 
کتاب سرچشمه حیاتنویسنده: مجید جعفرپور
بریده کتاب:
یکی از مهمترین وظایف محب امام زمان عجل الله، ثابت قدم بودن بر اطاعت از مولای خویش است؛ و این مهم محقق نمی شود مگر با این عقیده زندگی کند که بداند هر عملی انجام دهد در محضر خدای سبحان و رسول خدا(صلی الله علیه و آله) و امام زمان عجل الله است.
 
ادامه مطلب
انشا در مورد امام زمان کلاس هفتم انشا در مورد امام زمان کلاس پنجم انشایی درباره ی ظهور امام زمان انشا احساسی در مورد امام زمان انشا در مورد امام زمان به زبان عادی و ادبی انشا در مورد امام زمان عج الله انشا در مورد نیمه شعبان کلاس چهارم انشاء درباره امام زمان (عج)
ادامه مطلب
#صله_امام
در کتاب من لا یحضره الفقیه در باب صله امام آمده که: از امام صادق علیه السلام درباره فرموده خداى - عزّوجلّ - : مَنْ ذَا الَّذِی یُقْرِضُ اللَّهَ قَرْضاً حَسَناً؛ چه کسى به خداوند وام نیکویى مى دهد، سؤال شد. آن حضرت فرمود: درباره صله امام نازل شده.

امام صادق (ع) فرمودند:
 هرکس پندارد که امام به آنچه در دست مردم هست احتیاج دارد، کافر است. جز این نیست که مردم نیازمندند که امام از ایشان بپذیرد. خدا امر فرموده که از اموال آنان صدقه و زکات بگی
کلیاتی راجع صلح امام حسن علیه السلام 
سیمای واقعی صلح امام حسن (علیه‌السلام)ازدیدگاه امام خامنه ای
مفاد صلح نامه امام حسن(ع) با معاویه
صلح امام حسن(ع) ناشی از ضعف بصیرت مردم بود
کتاب صلح امام حسن (ع) 
صلح امام حسن (ع) نرمش قهرمانانه برای حفظ اسلام 
اثرات صلح امام حسن (ع) 
بررسی جهاد بزرگ امام حسن(ع) در قالب صلح با معاویه
کتاب «صلح امام حسن علیه‌السّلام» با ترجمه آیت‌الله خامنه‌ای
صلح امام حسن(ع) -قیام امام حسین(ع)
پنج دلیل توافق؛ امام حسن(ع) صلح
تولد امام زمان در سال ۹۸ از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
تاریخ ولادت امام زمان در سال ۱۳۹۸ چه روزی است؟
امام مدت اند سال دارد ولادت امام مدت عج سر سال 255 هجری صلصل می باشد و به روی کردن به اینکه حال سر سال 1439 ه ق هستیم زندگی امام مدت عج 1184 سال می باشد. کلید واژه ولی مدت گوساله الله تعالی امان جواد 15 شعبان القاب ولی مدت مادر تنها زمان ( 255 برخی تنها زمان ( 256 و برخی دیگر 258 قمری را تنها زمان ( میلاد متعلق .
ادامه مطلب
در این پست از وبلاگ قصد داریم به معرفی مختصری از بقعه متبرکه امامزاده سید طاهر الحسینی (ع) شهرستان بردسکن بپردازیم . اگر مایل هستید درباره این امامزاده اطلاعات بیشتری کسب کنید با ما همراه شوید ...
معرفی مختصری از امامزاده سید طاهر الحسینی (ع) :  سیّدمیرزا طاهرحسینی ( ملقّب به شهید فخّ ) از نوادگان امام سجّاد (ع) و از مجروحان جنگ فخّ می باشد . جنگ فخّ در سال 169 هجری ، بین مکّه و مدینه اتفاق افتاد . در کتابخانه ها ، اسناد و مدارک خاصّی راجع به این اما
نام کتاب : حسین بن علی ( شهادت ) نویسنده : پرویز امینی انتشارات : وزیر توضیحات :این کتاب نحوه ی به شهادت رساندن امام حسین در مقابله با لشگر دشمن را توضیح می دهد که دیگر کسی از یاوران امام باقی نمانده بود و همه به شهادت رسیده بودند و تنها امام حسین باقی مانده بود و حتی وقتی امام برای مبارزه می رود لشگریان دشمن قوانین جنگ را زیر پا می گذارند و امام را دور تا دور محاصره می کنند و چون این کتاب به بیان قصه های دینی به زبان ساده پرداخته مناسب همه ی گروه
امام زمان علیه السلام (از مجموعه ۱۴ معصوم)
پدیدآور: زهرا عبدی
ناشر: جمکران
تعداد صفحه: ۲۳
یکی از دغدغه‌های والدینی که دوست‌دارند فرزندانی با ایمان داشته‌ باشند، آشنا کردن کودکان با معصومین علیهم السلام است.
در این کتاب سعی شده است به مباحثی نظیر چگونگی ولادت امام زمان علیه السلام؛ معرفی مادر ایشان و ویژگی‌های شخصیتی آن بانو؛ دوران کودکی امام زمان علیه السلام در نزد پدر بزرگوارشان امام حسن عسکری؛ چگونگی رسیدن به مقام امامت در زمان کودکی؛
توضیحات فایل:
متون نظم عربی دکتر طاهر لاوژه دکتر احمد علیزاده pdf
دانش پژوهان گرامی ، در این بخش کتاب متون نظم عربی تالیف دکتر طاهر لاوژه دکتر احمد علیزاده (کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی) با فرمت pdf در حجم ۲۷۲ صفحه با کیفیت عالی تهیه و تدوین گردیده است.در صورت نیاز می توانید این محصول را از سایت خریداری و دانلود نمایید.
فهرست مطالب :
- فصل اول : گزیده معلقات سبع
- فصل دوم : چهار قصیده از دیوان متنبی و لامیه العجم طغرایی
دانلود کتاب متون نظم عرب
باسلام
جلسه ۸۴ 
لینک دانلود فایل صوتی جلسه ۸۴ ، سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ (30.6 MB صوت با کیفیت wma -صندوق بیان)
جلسه پایان سال تحصیلی 96-97
لینک کمکی جلسه ۸۴  (40.19 MB صوت با کیفیت mp3 -سرور ابری پرشین گیگ)
موضوع جلسه:
- قرآن و امام زمان(عج) در عصر ظهور (جلسه اول) :
 رابطه قرآن و عصر ظهور- کتاب خدا امام و حجت خداست و حجت خدا کتاب خداست، و هر مرتبه ارتباط با قرآن ارتباط با امام زمان (علیه السلام) در آن رتبه است.
(ادامه این موضوع در جلسه 88 ادامه یافته است)
در کتاب مکیال المکارم فوائد زیادی برای دعا برای امام زمان بیان میکند،مثل:۱.سبب زیاد شدن نعمتها میشود.۲.دعا کردن زنده نگه داشتن نام ویاد ائمه علیهم السلام است.۳.نجات از فتنه های آخر الزمان میشود.۴.اداء کردن بخشی از حقوق امام زمان است.۵.حضرت در حق او دعا میکند.۶.شفاعت آن حضرت وپیامبر (ص)شامل حال دعا کننده میشود.
زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زم
راز اتصال به امام زمان چیست⁉️
( قسمت اول)
یکی از سوالات خیلی کلیدی و مهمی که در مورد امام عصر ارواحنا فدا باید برای همه ما مطرح بشود؛ عبارت است از اینکه راه اتصال به امام عصر ارواحنا فدا چه در زمان غیبت، و چه در زمان ظهور و حضورشان چیست؟
ادامه مطلب
ده سال یک رسانه‌ی غربی پیدا نمیشد که بگوید «#امام_خمینی»!
همه می‌گفتند «#آیت‌الله_خمینی».  
سال 59 از یکی از اساتید #یهودی_آلمان  پرسیدم «چرا رسانه‌های شما نمی‌گویند امام خمینی؟». خنده‌ای کرد و گفت «آخر ما بعضی چیزها را متوجه شدیم!». کیفش را باز کرد و یک کتاب درآورد. ترجمه‌ی آلمانی کتاب #«ولایت فقیه» امام بود.
ادامه مطلب
کتاب علی الحسابشاعر: امیرحسین طاهر

کنارم باش تا حالم شود از خوب هم خوب ترنباشی دلخوشی کم نیست، اما با یاد تو غم بهترنباشی یاد تو هر دم مرا دیوانه می سازدنباشی پیش من پایان دم یا بازدم بهتراگر دستم رود توصیف هد کس جز شما بانوبخشکد جوهر شعرم، بخشکد این قلم بهتراگر روزی میان مرگ یا بی تو شدن ماندمبدون مکث می گویم بمیرم لاجرم بهترو من هم می شوم مثل همه مقتول چشمانتندارد عدل و قانون جز تو دیگر متهم بهتر
 
برای تهیه ی این کتاب می توانید به پیج این
دانلود آهنگ جدید محمد طاهر حیف
Download New Music Mohammad Taher Heyf
آهنگ جدید محمد طاهر بنام حیف
صدات میاد از دور من خنده هاتو میشنوم علاقم کم نشده حتی شاید بیشترم
دروغ میگن همه عکساتو من آتیش زدم اگه آسمون باشی تو بدون فقط آبیش منم
 
ادامه مطلب
به نام خدا
مصوبات کلی انجمن در طی نیم سال اول:
1-برگزاری جشن به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی با همکاری انجمن کتاب سرپرست کتابخانه شهر
2-برگزاری جشن شاد و متنوع به مناسبت هفته وحدت
3-برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام حسن عسگری (ع)
4-برگزاری جشنی شاد به مناسبت ولادت امام زمان (عج)
در کتب تاریخی تعداد فرزندان حضرت علی بن الحسین علیه السلام متفاوت ذکر شده است.در کتاب « مناقب » فرزندان امام 12 نفر، در کتاب « کشف الغمه » 9 نفر (همگی پسر) و در کتاب «موالید اهل البیت» 8 نفر ذکر شده است.بعضی مورخین امام را دارای ده پسر و چهار دختر، و «ابن سعد » در « طبقات » دارای 17 فرزند می‌دانند.اما شیخ مفید فرزندان امام را پانزده نفر می‌داند:1- امام محمد باقر علیه السلام ملقب به ابو جعفر که مادرش فاطمه ام عبدالله ، دختر حضرت امام حسن مجتبی ع
کتاب پرستوی مهربان نویسنده: سیده معصومه موسوی انتشارت: موسسه بنیاد فرهنگی مهدی موعود(ع)
کتاب پرستوی مهربان : بیان فلسفه غیبت امام زمان با مثالی شیرین
 
کتاب پرستوی مهرباننویسنده: سیده معصومه موسویانتشارت: موسسه بنیاد فرهنگی مهدی موعود(ع)
معرفی:
شاید چندین بار از جانب کودکانمان با این سوال مواجه شده باشیم که چرا امام زمان بین ما نیست؟ و شاید خیلی از ما درمانده ایم در دادن پاسخ در فهم کودکمان.نویسنده این کتاب در قالب یک داستان کودکانه با شخصی
دعای فرج – عکس نوشته های دعای الهی عظم البلاء – دانلود صوت فرهمند و مهدی صدقی
دعای فرج ، دعایی است که با عبارت « إلهی عَظُمَ البَلاء » آغاز می‌شود . این دعا برای اولین بار در کتاب کنوز النجاح شیخ طبرسی آمده و آثاری چون وسائل الشیعه ( اثر شیخ حر عاملی ) و جمال الاسبوع ( اثر سید بن طاووس ) نیز آن را نقل کرده‌اند . گفته‌ شده دعای فرج را امام زمان به محمد بن احمد بن ابی‌لیث تعلیم داد که از ترس کشته‌شدن به کاظمین پناهنده شده بود. او با خواندن این دعا
دعای فرج – عکس نوشته های دعای الهی عظم البلاء – دانلود صوت فرهمند و مهدی صدقی
دعای فرج ، دعایی است که با عبارت « إلهی عَظُمَ البَلاء » آغاز می‌شود . این دعا برای اولین بار در کتاب کنوز النجاح شیخ طبرسی آمده و آثاری چون وسائل الشیعه ( اثر شیخ حر عاملی ) و جمال الاسبوع ( اثر سید بن طاووس ) نیز آن را نقل کرده‌اند . گفته‌ شده دعای فرج را امام زمان به محمد بن احمد بن ابی‌لیث تعلیم داد که از ترس کشته‌شدن به کاظمین پناهنده شده بود. او با خواندن این دعا
معرفی کتاب به مناسبتکتاب کودک : مژده گل؛ داستان‌هایی از زندگی امام سجاد (ع)؛ جلد ششمنویسنده : محمود پور وهاب
«داستان‌هایی از زندگی امام سجاد (ع)» جلد ششم از مجموعه‌ی مژده‌ی گل نوشته‌ی محمود پوروهاب و به تصویرگری حامد زاهد است. این کتاب داستان‌هایی از زندگی امام سجاد (ع) را به زبانی شیرین و جذاب برای کودکان و نوجوانان بیان می‌کند.
 ما در این صفحه برای شما لینک دانلود برنامه کتاب طب سنتی امام رضا علیه السلام 
 تا با بهره برداری از ان به خواطیت گیاهان و میوه ها و مواد غذایی مفید ساده پی ببرید که از 
علم و دانش امام رضا علیه السلام است.
حجم فایل:700kb                                
                                                                  لینک دانلود پی دی اف کتاب 
                                           
در کتب تاریخی تعداد فرزندان حضرت علی بن الحسین علیه السلام متفاوت ذکر شده است.در کتاب « مناقب » فرزندان امام 12 نفر، در کتاب « کشف الغمه » 9 نفر (همگی پسر) و در کتاب «موالید اهل البیت» 8 نفر ذکر شده است.بعضی مورخین امام را دارای ده پسر و چهار دختر، و «ابن سعد » در « طبقات » دارای 17 فرزند می‌دانند.اما شیخ مفید فرزندان امام را پانزده نفر می‌داند:1- امام محمد باقر علیه السلام ملقب به ابو جعفر که مادرش فاطمه ام عبدالله ، دختر حضرت امام حسن مجتبی ع
 توی اوج درگیری با تکفیری ها در خان طومان بودیم. تلفات زیادی از دشمن گرفته بودیم دشمن هم تلفاتی هرچند کم و به تعداد انگشتان یک دست از ما گرفتند. نیروهای فاطمیون روحیه شان را از دست داده بودند و نیاز به تجدید روحیه داشتند. در آن وضعیتِ درگیری ها و تیراندازی هیچکس فکرش را نمی کرد که ناگهان سیدرضا فریاد بزند:(( آقا! مسئول چای اینجا کیه؟ یکی بره یه کتری آب بار بذاره می‌خوایم چای دم کنیم)) همه خندیدند. 
همیشه از این شوخ‌طبعی های به‌موقع، به‌جا و سن
سیدبن طاووس می گوید: امام زمان(عج) را در سرداب مقدس دیدم که در سجده ضجه می زدند و گریه می کردند، گوش سپردم و شنیدم که امام زمان(عج) برای سبکباری شیعه اشک می ریزند و ناله می کنند.
امام زمان(عج) به شیخ مفید فرمودند: ما فراموش تان نکرده ایم که اگر چنین بود با این همه دشمنی های موجود تا حالا سفره تان را جمع کرده بودند و چیزی به نام شیعه باقی نمی ماند. ... ای کاش این یاد دوطرفه باشد.
فرهنگ انتظار ناب شیعی این است که همه مدیریت زندگی و شخصیتی مان را طبق رضا
کتاب‌های
«شعر پارسی»، «روزهای بی‌آینه»، «دو امام مجاهد» و «امام زمان علیه السلام»
در قالب طرح کتاب خوان اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ برای استفاده علاقه‌مندان به
کتاب و کتابخوانی معرفی شد.به گزارش
پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، کتاب «شعر پارسی» نوشته
محمدکاظم کاظمی، «روزهای بی‌آینه» نوشته گلستان جعفریان، «دو امام مجاهد»
(شش گفتار از حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای در تحلیل مبارزات سیاسی حسنین)
اثری از مؤسسه پژوهشی و فرهنگ
خاطره با یک کتاب امام زمان را هدیه دادم !!!
خاطره : فروش کتاب یا هدیه ای جدید!
 
خاطره فروش کتاب یا هدیه ای جدید!آدم های مهربان را دوست دارم.او هم با مهربانی قرارداد بسته بود. . .اخلاق خوبش مشتری جذب کن بود من هم یکی از آن مشتری ها . . .اهل تلافی محبت ها هستم و از آن جا که سر و ته بنده را به کتاب بسته اند . . .
فقط یک مجهول وجود دارد:چگونه شروع کنم؟با توکل به خدای منّان سر صحبت را باز می کنم.ازشرایط جامعه و علاقه ی بچه مدرسه ای ها به کتاب های خوب و اوضاع کتا
نقاشی های کوچک به آقایی بزرگ: سخنانی کودکانه، شیرین و جذاب با امام زمان
 
نقاشی های کوچک به آقایی بزرگ : فاطمه وفایی
معرفی:
شاید برخی هایمان انقدر امام زمان را از خود دور ببینیم که تصورش هم برایمان سخت است که صریح و ساده با امام گفت و گو کنیم شاید چون گناهانمان را مانع می بینیم یا شاید چون از لطف امام بی خبریم، اما کوکانمان اینگونه نیستند با قلب صاف و صفای باطنی که دارند می توانند با امام ارتباط برقرار کنند.در این کتاب با زبان کودکانه چندین نام
کتاب ماه محرمانتشارات: زائر
معرفی:
ماه محرم کتابی خوب و ساده است که با نگاهی خوب به ماه عزاداری سید و سالار شهیدان می پردازد.همچنین علت قیام امام حسین و تشریح مختصری از وقایع کربلا را نیز در قالبی شعری کودکانه بیان می‌کند.ارزشمندی این کتاب ازین جهت است که کودک را با فضای شهر و هیئت در این ماه آشنا می کند و خالی از هرگونه تعابیر نامأنوس با فکر و عقل و ذهن کودک است.
بریده کتاب(۱):
به هر کجا پا میذاریصدای یا حسین میادبه گوش دل از آسموننوای یا حسین
برگزاری نشست معرفی و بلندخوانی کتاب هشت قصه از امام جواد (ع):
همزمان با سالروز شهادت جوادالائمه امام محمد تقی (ع) نشست معرفی و بلندخوانی کتاب  هشت قصه از امام جواد (ع) نوشته حسین فتاحی توسط سحر همامی کتابدار کتابخانه و با حضور جمعی از اعضای فعال کتابخانه برگزار گردید.
دعوت کردنِ مردم به امام زمان و شناساندنِ حضرت
هر کس به میزان علم و دانش خود، باید مردم را به سوی امام دعوت نماید و مردم را به ایشان نزدیک نماید و نشر معارف مهدویت از جمله این کارهاست. شخص دعوت کننده باید علاوه بر حکمت علمی، دارای حکمت عملی بوده و بصورت عملی مردم را با حضرت آشنا نماید زیرا تاثیر بیشتری دارد.
☀️ امام معصوم میفرماید: همانا عالِمی که به مردم معارف دینشان را یاد میدهد و ایشان را به امامشان دعوت میکند، از هفتاد هزار عابد، برتر است.
اینجانب در طول عمرم خیلی ها را ناراحت نموده ام، از پدر و مادرم می خواهم مرا حلال کنند، از دوستانم و اساتیدم تقاضای عفو دارم. خصوصاً در چند ماهه ای که در جهاد بجنورد بوده ام افرادی را ناراحت نموده ام ازآنان تقاضا مندم که مرا ببخشند. خدایا کسانی را که درراه اسلام زحمت می کشند مخصوصاً رهبر انقلاب و مسئولین در پناه خودت محفوط و موید و پیروز بدار.

ادامه مطلب
امروز صب دیر بیدار شدم‌، بعد غذا گرم کردم ، و گفت نمیخوره چون تکراریه نمیدونم چرا بعضی از پسرا اینقد از غذا ایراد میگیرن ، و همش بهونه میاره و لوس بازی و اذیت میکنه ، من جای عمه بودم نشونش میدادم عمه همش کتاب روانشناسی میخونه ، میگه تو این سن طبیعیه ، و در برابر تمام کاراش مهربونی نشون میده و ذره ذره آب میشه و همش بوسش میکنه ، خیلی سخته آدم اینطور باشه ، نمیدونم هرکسی جای اون بود چیکار میکرد..
ادامه مطلب
همیشه شروع کردن، کار سختی هست. امیدوارم بتونم با توکّل بر خدا خوب شروع کنم و تا تهش برم. اسم وبلاگ برگرفته از آیه ۷ و ۸ سوره زلزال هست. تلاش می کنم از هر چیزی بنویسم امّا در هر مطلب سعی کنم به اندازه ی یک مثقال هم که شده، درس و عبرت و پندی رو بکشم بیرون که اگر هر فردی گذرش به این وبلاگ افتاد، بی حاصل از این جا نره!
سال هاست از این وبلاگ به اون وبلاگ مهاجرت کردم، امّا تهش به این رسیدم که دل نوشته ها و روزنوشت های شخصی من دردی از کسی دوا نمی کنه که هیچ
اسامی و القاب و کنیه‌های امام زمان علیه السلام و وجه تسمیه آن‌ها
سوم: اوقیدمو
فاصل المعی میرزا محمد نیشابوری در کتاب «ذخیرة الالباب» معروف به «دوائر العلوم» ذکر کرده که: «اسم آن جناب در تورات به لغت ترکوم «اوقیدمو» است.»
نجم ثاقب، تالیف میرزای نوری، جلد ۱، صفحه ۸۸، چاپ انتشارات کتاب جمکران

خدمت آیت الله حق شناس عرض میکردند دعا کنید امام زمان را ببینیم.
 
ایشان می فرمودند: شمر هم امام زمان خود (امام حسین علیه السلام) را دید اما بر سینه او نشست و سر از بدنش جدا کرد.
 
شما کاری کنید امام زمان به دیدن شما بیایند.
 
مهم حال فعلی افراد است که در جهت حق و شرع حرکت کنند و وظایف خود را انجام دهند، اگر نه دیدن و ملاقات با بزرگان و حتی معصومین دلیل بر صداقت و درستی فرد نیست.
 
#آیت_الله_حق_شناس#دیدار_امام#معرفت_امام 
 
نام پدر این بزرگوار امام حسن عسکری (ع) پیشوای یازدهم و نام مادر گرامیشان نرجس خاتون (س) می باشدکه ایشان بنا بر روایات یک شاهزاده رومی بودند و درخواب با امام حسن عسکری (ع) آشنا شده و مسلمان می شوند . امام زمان تنها فرزند امام حسن عسکری (ع) می باشد
معرفی کتاب امام رضا(ع) و ایران
نویسنده کتاب آقای سید حسین حر  و ناشر آن نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاههاست. این کتاب به بررسی خلافت عباسیان و شیوه حکمت آنها در ولایات تحت سلطه خود می پردازد. و حال و هوای شهرهای مختلف ایران را قبل از ورود امام رضا(ع) بررسی میکند. و گریزی هم می زند به قیامهای مختلفی که علویان علیه بنی عباس داشتند. و همچنین دلایل مامون را برای رو آوردن به حضرت امام رضا(ع) برمی شمرد. با خواندن این کتاب با بخشی از تاریخ اسلام و ایران آ
{معرفی کتب مهدوی - شماره 34}
 
کتاب "میر مهر"
 
حجت الاسلام سید مسعود پورسیدآقایی ، نویسنده ی کتاب، عضو شورای واحد پژوهش و نگارش فیلم نامه در مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما و از مسئولین بنیاد حضرت مهدی میباشند.
در مقدمه ی کتاب اینگونه آمده: امام عصر (عج) تجلی رحمت واسعه‏ ی حق است. باید نمودها و جلوه‏ های محبت و مهر او را به همه‏ ی انسان‏ها، به ویژه دوستداران آن امام نشان داد. بررسی این نمونه‏ ها، در شرایط امروز و برای انسان خسته‏ ی معاصر، از اه
      و خداوند را دستاویزی برای سوگندهایتان قرار ندهید 
 
امام سجاد از قبیله بنی حنیفه زنی داشت که یکی از دوستانش به او خبر داد که این زن دشمن امام علی (ع) است 
امام او را طلاق داد ان زن با آنکه مهریه اش را گرفته بود از روی دروغ ادعای مهریه کرد و به حاکم مدینه شکایت کرد و مطالبه ی چهار صد دینار مهریه اش را کرد . حاکم به امام عرض کرد یا سوگند بخورید یا مهریه اش را بپردازید .
امام سجاد سوگند نخورد . و به امام باقر امر کرد مهریه اش را بپردازید 
امام باق
داستان کوتاه درباره نیمه شعبان انشا در مورد امام زمان برای کودکان انشا در مورد نیمه شعبان کلاس چهارم انشا احساسی در مورد امام زمان شعر در مورد نیمه شعبان انشا در مورد امام زمان کلاس پنجم انشا در مورد امامت امام زمان انشا در مورد امام زمان به زبان عادی و ادبی
انشا در ادامه مطلب
ادامه مطلب
کتاب عزیز عهد مانا بهزاد دانشگر امام زمان
کتاب عزیز : پیمانه هایی شیرین از فضائل امام عصر، امام عزیز…
 
کتاب عزیزنویسنده: بهزاد دانشگرانتشارات: عهد مانا
خلاصه :
کتاب برگرفته شده از کتاب معروف مکیال المکارم نوشته آیت الله سیدمحمد تقی موسوی می باشد که در مورد شناخت امام عصر، ویژگی های امام، نتایج دعا برای امام و …. می باشد.
بریده کتاب(۱):
فرشتگانی که با نوح بودند در کشتی، فرشتگانی که با ابراهیم بودند در آتش، آنهایی که با موسی بودند در شکافته شد
#_ارتباط_و_انس_با_امام زمان(عج)_3
گفتیم که مقدمه انس،ارتباط و دوستی است. وتا انسان با کسی درارتباط نباشد نه میتواند او را بشناسدو نه میتواند با او انس بگیرد.
 ☎️     ارتباط با امام زمان (عج)نیز به همین ترتیب است.
❤️ انواع ارتباط با امام (عج) :
1- ارتباط ظاهری یا ملاقات با امام:این نوع ارتباط هم ممکن است به دو طریق اتفاق بیفد :
‍♂ الف): شخص امام را ببیند ولی نشناسد. این مورد طبق روایات، ممکن است برای همه اتفاق بیفتد.
شیخ صدوق از یکی از نواب خاص آن ح
هر وقت اسم امام کاظم ع میاد ناخودآگاه یاد این صفت بارز ایشون
میوفتم...(کظم غیض)
هر وقت هر شرایطی عصبانی میشم یا یه نفر 
عصبانیم میکنه یاد امام موسی کاظم ع میوفتم...
میگم مگه امامت نیست؟؟
خب امام ینی چی؟؟ینی الگوی تو...ینی کسی که پیشوای توئه...
پس باید از ایشون الگو بگیری...خشمتو بخوری...عصبانیتتو فرو ببری...
امام موسی کاظم (ع) اینقد مظلوم بودن که بیشتر
 سالای زندگیشونو تو زندان بودن...
اگه الان امام رضا ع دارین...اگه امام رضا ع رو میشناسین....اگه از سفره
✅نکته طلایی نهم: عشق و محبت به فرزند
⬅️وظیفه پدر و مادر تنها تأمین غذا و لباس و بهداشت فرزند نیست، بلکه فراتر از آن اظهار محبت و مهربانى نسبت به فرزند است.⬅️محبت را باید از دل به زبان و عمل آورد تا فرزند آن را واقعاً لمس کند.⬅️الف: پیامبر، شیدای امام حسن و امام حسین بود. آنان را می‌بوسید و به اصحاب خود می‌فرمود: من از شدت علاقه‌ام به این دو، دوست دارم زندگیم را میان آنها تقسیم کنم. (بحارالأنوار، ج43، ص315)⬅️ب: امام صادق علیه السلام مى‌فرمای
 
مجموعه امام زمان و من: دلایلی ساده و کودکانه برای غیبت آقا به همراه راهکارهایی برای پایان غیبت
 
معرفی:
بعضی حرف ها از سر خشم است، بعضی از دلخوری، بعضی از سر ترس و نگرانیبعضی حرف ها هم از سر محبت استیک محبت بی چشم داشت، یک محبت اصیل و ناب :محبت امام
خلاصه:
مجموعه امام زمان و من حرف هایی به حجه ابن الحسن است از جنس محبتبرای غیبتش دلایل کودکانه می آورد و برای آوردنش راهکار هایی ساده به کودکانبه غیر از دومین جلد که کمی ایراد محتوایی دارد، بقیه جل
کتاب‌های «شعر پارسی»، «روزهای بی‌آینه»، «دو امام مجاهد» و «امام زمان علیه السلام» در قالب طرح کتاب خوان اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ برای استفاده علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی معرفی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، کتاب «شعر پارسی» نوشته محمدکاظم کاظمی، «روزهای بی‌آینه» نوشته گلستان جعفریان، «دو امام مجاهد» (شش گفتار از حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای در تحلیل مبارزات سیاسی حسنین) اثری از مؤسسه پژوهشی و فرهنگی ا
برگزاری جلسه معرفی کتاب هشت قصه از امام جواد (ع):
به همت سحر همامی کتابدار کتابخانه، جلسه معرفی و بلندخوانی کتاب هشت قصه از امام جواد (ع) از کتب منتخب جشنواره رضوی در مدرسه شهید اطاعتی و با حضور جمعی از نوجوانان علاقه مند به مطالعه برگزار گردید. در این جلسه ضمن معرفی کتاب ، چگونگی شرکت در مسابقات برای دانش آموزان تشریح شد.
 
 
حضرت مهدی(عج) در چند سالگی به امامت منصوب شدند؟✅ 5 سالگی
غیبت صغری امام زمان(عج) چند سال طول کشید؟✅69سال
غیبت کبری امام زمان(عج)از چه سالی شروع شد؟✅از سال 329 قمری
اولین نشانه ظهور حضرت مهدی(عج) چیست؟✅طلوع خورشید از مغرب
نمایندگان امام زمان(عج)در غیبت کبری چه کسانی هستند؟✅مراجع شیعه که عالم به فقه، روایت و کتاب خدا هستند
هنگامی که حضرت مهدی (عج) به دنیا آمد بر بازوی راستشان چه نوشته بود؟✅"جاءالحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا "
کدام معصو
{وظایف منتظران - شماره 37}
 
اطاعت پذیری
 
ابوحمزه از امام باقر(ع) پرسید حق امام بر مردم چیست؟ فرمودند: اینکه سخنش را بشنوند و از او اطاعت کنند. [اصول کافی، کتاب الحجه]
امام صادق(ع) : شنیدن و اطاعت کردن درهای خیر هستند، کسیکه بشنود و فرمان ببرد، حجت و دلیلی بر علیه او نیست، ولی کسیکه بشنود و فرمان نبرد، عذری از او پذیرفته نخواهد شد... ما گروهی هستیم که خدا اطاعت از ما را واجب کرده است. [اصول کافی، کتاب الحجه، باب وجوب اطاعت از امام]
هیچ قاضی ای برای بر
اسامی و القاب و کنیه‌های امام زمان علیه السلام و وجه تسمیه آن‌ها
چهارم: ایزدشناس
پنجم: ایزدنشان
در کتاب مذکور، مسطور است که این دو، نام آن جناب است در نزد مجوس و شیخ بهایی رحمه الله در «کشکول» فرموده که: «فارسیان، آن جناب را ایزدشناس و ایزدنشان گویند.»
نجم ثاقب، تالیف میرزای نوری، جلد ۱، صفحه ۸۹، چاپ انتشارات کتاب جمکران
داستانی از دیدار امام زمان(عج) با فرد آهنگر
شخصی که مسلط به علوم غریبه بود، توانست در زمان خاصی، مکان حضور امام زمان(عج) را در بازار آهنگران شناسایی کند، و پس از آن به سرعت برای دیدار ایشان راهی محل شد و مشاهده کرد که حضرت در کنار دکانی نشسته است که صاحب آن بی‌توجه به ایشان مشغول نرم کردن آهن است، اما پس از مدتی مشاهده کرد که پیرمرد صاحب دکان به امام زمان(عج) گفت: «یابن رسول الله، اینجا مکان گرمی است اجازه دهید برای شما آب خنک بیاورم».
ادامه مط
طبق برنامه ی هر سال، امسال هم بچه ها رو برای اردو آوردیم امام زادگان طاهر و مطهر که تو منطقه به علی بلاغی معروفه و فضای اطراف امام زاده طبیفت زیبایی داره.
تو همین طبیعت زیر انداز پهن کردیم و چایی درست کردیم و بچه ها رو نون پنیر و خیار و گوجه و چایی مهمون کردیم ، چون صبح زود راه افتادیم بعضی بچه ها صبحانه نخوردهدبودن و گشنشون بود.
بعدش اینجا با بچه ها کلی بازی کردیم.
یه گروه فوتبال بازی می کردن و یه گروه والیبال
خلاصه بچه ها حسابی شیطونی کردن...
بق
کتاب امیر مهربان : روایت هایی ساده و روان از زندگی مولای مهربانی ها، امام علی (ع)
 
کتاب امیر مهربان
معرفی:
روایت هایی ساده و روان از زندگی مولای مهربانی ها، امام علی (ع)این کتاب با بیان داستان هایی ایشان را به کودک معرفی می‌کند.در این داستان ها به عدالت، جوانمردی و مهربانی حضرت اشاره دارد…خواندن این کتاب را به تمام شیعیان امیرالمؤمنین توصیه می‌کنیم.
بریده کتاب(۱):
قاضی به امام گفت: آیا دلیلی داری که حرفت را ثابت کند؟امام فرمود: نه‌قاضی گفت:
اربعینکتاب فضل زیارة الحسین علیه السلام یکی از منابع کهنی است که در آن حدود نود روایت در فضیلت زیارت امام حسین(ع) جمع آوری شده.مولف این کتاب دانشمند زیدی مذهب ابوعبدالله محمد بن علی حسنی علوی است که در اواخر قرن چهارم و نیمه اول قرن پنجم در کوفه زندگی می کرده و در سال 445 هجری قمری درگذشته است.این کتاب سال ها پیش بر اساس یک نسخه خطی قدیمی با تحقیق  استاد سید احمد حسینی توسط کتابخانه آیت الله مرعشی نجفی منتشر شده است.فضل زیارة الحسین علیه السلام
کاری که در زمان امام حسین انجام گرفت، نسخه کوچکش هم در زمان امام ما انجام گرفت؛ منتها آن‌جا به نتیجه شهادت رسید، این‌جا به نتیجه حکومت. این همان است؛ فرقی نمی‌کند. هدف امام حسین با هدف امام بزرگوار ما یکی بود. این مطلب، اساس معارف حسین است.
1374/3/19-رهبر انقلاب اسلامی
در دعای فرج ، بحث احضار امام زمان مطرح نیست ، در این دعا به محضر الهی عرض می کنیم خدایا تو برای ولیت باش (کن لولیک) در همین لحظه و در همه لحظات و ...در هیچ دعایی به محضر امام زمان اینطور بی ادبی نمی شود که به ایشان بگوییم بیا !
که بیا احضار است ، و احضار کسی که امامِ انسان است بی ادبی است ، و در بحث احضار  فقط کسانی که از لحاظ روحی از احضار شونده قوی ترند حق احضار  فرد مورد نظر را دارند ، 
و چون هیچ کس بالاتر از امام زمان نیست این بی ادبی است که حتی در
امام زمان(عج)-مناجاتحق دوباره کرمی کرد که بیدار شومبا نگاه تو گل فاطمه هشیار شوماز ازل گر دل من بر تو ارادت کردستمادرت خواست که من بر تو گرفتار شومهمۀترس من از باقی عمرم این استباز بر پیش نگاه تو گنهکار شومبه خدا حاجتم از سفرۀ زهرا این استدور از اهل سقیفه به علی یار شومحق آن چادر پر وصله و خاک آلودهمحرم اهل کسا با دل بیمار شومهمچو مقداد هماهنگ شوم با رهبرجان نثار تو چو میثم به سر دار شومظهــــــــور نـزدیــڪ اســت
عکس نوشته امام زمان
خون گریه کردن امام زمان عجل الله فرجه برای امام حسین علیه السلام 
 
امام زمان عجل الله فرجه در زیارت ناحیه مقدسه خطاب به امام حسین علیه السلام می‌فرمایند: هر صبح و شام بر تو ندبه و زاری می‌کنم و بر تو به جای اشک، خون گریه می‌نمایم ... 
 
کتاب‌هایی که تاکنون در سیر مطالعاتی تمدن ساز مطالعه و مباحثه شده است:
۱. کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن(مجموعه‌ی ۲۸ سخنرانی حضرت آیت‌ الله خامنه‌ای در سال۵۳شمسی در مسجد امام حسن مجتبی"علیه‌السلام"_ مشهد مقدس) در این کتاب از چهار موضوع ایمان، توحید، نبوت و ولایت بحث شده است.
۲. کتاب "ولایت‌فقیه" این کتاب _که خلاصه‌ی کتاب ولایت و حکومت است_ به معنای ولایت و ضرورت ایجاد حکومت و شرایط حاکم اسلامی و... می‌پردازد.
۳. کتاب "انسان ۲۵۰ساله"
ادامه
⁉️فلسفه ی غیبت امام زمان (عج) چیست ؟! دلیل اصلی غیبت امام زمان (عج) سری است از اسرار الهی، طبق حدیث امام صادق (ع) که ما نمی توانیم آن را فعلا دریافت کنیم و ائمه هم آن را بر ما بیان نکرده اند، یک سری دلایل را ائمه گفتند ولی دلایل اصلی را گفتیم ذکر نکردند.
بعضی دلایل برای غیبت; 
ادامه مطلب
⁦✍️⁩یکی از دلایل عدم ظهور امام زمان(عج)!
یکی از دلایل تاخیر در ظهور امام زمان یخاف القتل (ترس از کشته شدن) است.
خدوند یازده امام معصوم را فرستاد و ما شیعیان نتوانستیم از جان آن ها دفاع کنیم و آن ها را شهید کردند.
خدا آخرین ذخیره ی خود را تا زمانی که قادر به دفاع از جان ایشان نباشیم نخواهد فرستاد.
 شیعیان و یا به طور کلی دوستداران آن حضرت باید چنان قدرتی داشته باشند که دشمنان هنگام ظهور حضرت نتوانند آن حضرت را به شهادت برسانند.
امام صادق (ع):فرمو
دستور جلسه:
برنامه ریزی به مناسبت بزرگداشت هفته ی کتاب وکتابخوانی 
برنامه ریزی به مناسبت بزرگداشت شهادت امام حسن عسگری
برنام ریزی برای تمرینات سرود همگانی
توجیه دانش آموزان برای شرکت در مسابقات فرهنگی هنری
برپایی نمایشگاه کتاب
برنامه ریزی برای بزرگداشت شهادت امام حسن عسگری ع 
برنامه ریزی جشن آغاز امامت امام زمان(عج)
 برنامه ریزی جشن هفته وحدت ومیلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص)
معرفی دانش آموزان ضعیف درسی برای تشکیل کلاسهای تقویتی وکمک دانش
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
در کتب رجالی شیعه نامی از جابربن‌حیان نیامده ولی علمای پیرو سقیفه در کتب خود از جابربن‌حیان نام برده اند.
ابن ندیم در کتاب الفهرست ،یکصدوپنجاه کتاب به جای بن حیان نسبت میدهد.
و میگوید این کتاب ها در علم شیمی و فیزیک می باشد.
ابن ندیم از جابربن‌حیان به عنوان شاگرد امام صادق علیه الاف السلام یاد میکند
ابن خلکان در قرن ششم هم از جابربن‌حیان به عنوان یک شیمیدان و از شاگردان امام جعفرصا
⚜️ لمعه – تدریس متن شهید اول  استاد حائری ♻️ کتاب الطهارة♻️ کتاب الصلاة♻️ کتاب الزکاة♻️ کتاب الخمس♻️ کتاب الصوم♻️ کتاب الحج♻️ کتاب الجهاد♻️ کتاب الکفارات♻️ کتاب النذر♻️ کتاب القض♻️ کتاب الوقف♻️ کتاب العطیة♻️ کتاب المتاجر♻️ کتاب الدین♻️ کتاب الرهن♻️ کتاب الحجر♻️ کتاب الضمان♻️ کتاب الحوالة♻️ کتاب الکفالة♻️ کتاب الصلح♻️ کتاب الشرکة♻️ کتاب المضاربة♻️ کتاب الودیعة♻️ کتاب الاجارة♻️ کتاب الجعالة   تعداد جلس
خدا زنده است آیا ما درک می کنیم؟وقتی نمیفهمیم چطور بفهمیم که شهدا زنده اند؟؟ همه مون میمیریم افتخار به زندگی و زندگانی هست ولی نه اینکه تن به ذلت و  خواری بدیم باید بیارزه من خودم چند دفه از جهات مختلف براتون گفتم شهید زنده است یعنی چه حالا هم میگم یعنی دستور میده یعنی پیش خداست و در یاد فرشتگان و خوبان یعنی کننده است اگه کننده است چرا ما حاج قاسم دادیم؟؟ بله اینم به دستور بالاترین شهید زنده  امام حسین(ع) بوده گفته بیا پیش خودم تا بهت ارزش و
دوران زندگی امام زمان (عج)
دوران زندگی حضرت مهدی (عج) به چهار دوره تقسیم می شود که به شرح زیر می باشد :
۱) از تولد تا غیبت امام زمان (عج):
امام
زمان (عج) پس از تولد حدود پنج سال تحت سرپرستی امام حسن عسکری علیه
السلام به صورت نیمه مخفی زندگی کردند. یکی از کارهای بسیار مهمی که حضرت
امام
حسن عسکری علیه السلام در این دوره
انجام دادند این بود که امام زمان (عج) را به بزرگان شیعه معرفی کردند تا
در آینده در مسئله امامت دچار اختلاف و دو دستگی نشوند.
۲) غیبت
نام کتاب : حسین بن علی ( حر بن ریاحی )نویسنده : پرویز امینیانتشارات : وزیر توضیحات :این کتاب نشان دهنده این است که می توان هر زمان توبه ای واقعی کنیم برای مثال حر که از سپاه یزید و آدمی خلافکار بوده در شب قبل از نبرد تازه از خواب غفلت بیدار می شود  تو قصدتوبه می کند ، حتی جزء اولین نفراتی می شود که از امام حسین ( ع ) اجازه می گیرد که در برابر عهد شکنان شهید شود و امام حسن می فرماید (خدا تو را رحمت کند و آنچه صلاح می دانی انجام بده )  حر با شتاب به سوی م
کارگردان: سعید سلطانی | موضوع: اجتماعی
تعداد قسمت ها: 44 قسمت | سال پخش: 1389
مدت زمان: 40 دقیقه | فرمت: AVI | حجم: 300 مگابایت
خلاصه داستان: این مجموعه تلویزیونی، حول محور دختر جوانی به نام ستایش است. محمد، برادر ستایش در دوران جنگ به خدمت سربازی اعزام می‌شود، اما از خدمت می‌گریزد و به خانواده خود دروغ می‌گوید. طاهر، دوست محمد به او کمک می‌کند تا از کشور خارج شود، اما محمد در مرز ترکیه کشته می‌شود و طاهر به زندان می‌افتد. اختلافات میان خانواده محمد و
نام کتاب : حسین بن علی ( حر بن ریاحی )نویسنده : پرویز امینیانتشارات : وزیر توضیحات :این کتاب نشان دهنده این است که می توان هر زمان توبه ای واقعی کنیم برای مثال حر که از سپاه یزید و آدمی خلافکار بوده در شب قبل از نبرد تازه از خواب غفلت بیدار می شود و قصد توبه می کند و حتی جزء اولین نفراتی می شود که از امام حسین ( ع ) اجازه می گیرد که در برابر عهد شکنان شهید شود و امام حسن می فرماید (خدا تو را رحمت کند و آنچه صلاح می دانی انجام بده ) و حر با شتاب به سوی مر
اختر  پنجم   امام  باقر  است     ساده و معصوم و پاک و طاهر است
گنج علم انبیاء را  او  شکافت      جز درایت در  وجودش  کس  نیافت
ولادت با سعادت حضرت امام محمد باقر (ع) را به شما و تمامی شیعیان و مسلمانان تبریک عرض می کنیم.
اعمال ماه رجب
یک شاخص مهم خط و راه مستقیم امام مسئله جاذبه و دافعه‌ امام بود. انسان‌های بزرگ، جاذبه و دافعه‌شان هم میدان وسیع و گسترده دارد. آنچه که مبنای جاذبه امام و دافعه‌ی امام بود، اسلام بود. امام دعوای شخصی ندارد؛ اما در دایره‌ی مکتب، با قاطعیت کامل، جاذبه و دافعه‌ی خود را اعمال می‌کند.فصل اول: مبانی، خصوصیات و مواجهات انقلاب اسلامی ایران 
دانلود pdf کتاب "مهدویت از دیدگاه اهل سنت"
این کتاب در چند مبحث به پژوهشی در تطابق باورهای مهدوی فریقین از منابع معتبر اهل سنت می پردازد.
✅ تواتر روایات مهدویت در نزد عامه.✅ مهدویت در قرآن.✅ وجوب وجود امام معصوم از اهل بیت (ع) در هر زمان.✅ ویژگی های حضرت مهدی (عج)✅ اعتراف علمای اهل سنت به تولد مهدی شیعه✅ علمای اهل سنت: مهدی شیعه همان مهدی موعود است.✅ غیبت امام زمان (عج) در قرآن و روایات.✅ اشاره به مهدویت در کتب مقدس یهودیان و مسیحیان.
مهم ترین و
زنی گمنام در کوفه معرفت داشت که مسلم نایب امام زمانش است و مردانگی کرد و با اخلاص هر چه داشت در اختیارش گذاشت و نامش به خیر در تاریخ ماندگار شد و بزرگانی سرشناس در کوفه بودند که به خاطر دنیا طلبی مسلم را تنها گذاشتند و ننگ ابدی را خریدند و در تاریخ گم یا بدنام شدند.
مسلم نایب امام زمان (ع) بود ، مردم تنهایش گذاشتند و امام حسین ع را به قتلگاه بردند. مسلم زمان ما ولی فقیه است اگر مردم در آزمون ولایتمداری  ولی فقیه استوار  بمانند امام زمان عج تشریف
سلام
چند روزی که دارم فکر می کنم،چرا نمیشه یه نفر پیدا کرد تا بفهمه چی میگم،سو تفاهم پیش نیاد...خوب تا دو روز دارم زمزمه میکنم به قول یه عالمی ،ماها بی صاحب نیستیم...ما امام زمان عج رو داریم..
یا امام زمان عج من که بی صاحب نیستم لطفا کمک کنید ،درست تصمیم بگیرم.
جهت فرج صلوات بفرستید لطفا
نوشته شده 1398/09/22ساعت17:51
خوب واقعا خوب میشه ،مدام زمزمه کنم ،با امام زمان عج حرف بزنم....
با خداوند رفیق و مونس بشیم
88/8/8 را خاطرتون هست مصادف شده بود با سالروز ولادت امام هشتم یعنی امام رضای عزیزمون
2 روز دیگه 98/8/8 هم تقارن جالبی داره 
- روز بعد از سالروز شهادت امام رضا هست
- روز چهارشنبه است که چهارشنبه ها روز این امام بزرگوار و فرزند بزرگوارشون امام جواد و امام هادی و پدر بزرگوارشان امام موسی کاظم است.
پی دی اف کتاب تحفة الاخیار (تجزیه و تحلیلی بر عقائد و آراء متصوفه) تالیف علامه ملا محمد طاهر قمی قدس الله روحه الشریف عالم بزرگ شیعه به زبان فارسی در نقد و رد صوفیه
لینک دانلود چاپ کتابفروشی طباطبایی
لینک دانلود چاپ موسسه مطبوعاتی هدف
دوران زندگی امام زمان حضرت مهدی (عج) به چهار دوره تقسیم می شود:
1) از تولد تا غیبت امام زمان حضرت مهدی (عج):
2) غیبت صغری امام زمان حضرت مهدی (عج):
3) دوره غیبت کبری امام زمان حضرت مهدی (عج):
4) دوره حکومت امام زمان حضرت مهدی (عج):

ادامه مطلب
برای دانلود آهنگ کلیک کنید
 
دانلود آهنگ ترکی پرویز طاهر به نام سوس
Download New Music Perviz Tahir Sus

دانلود آهنگ ترکی پرویز طاهر به نام سوس
دانلود آهنگ با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
 
متن آهنگ ترکی پرویز طاهر به نام سوس
♫♫♫ ♫♫♫ ♫ ♫♫♫ ♫ ♫♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫
ای دی کانال تلگرامی آیتک موزیک
https://t.me/Aytakmusic_ir
♫♫♫ ♫♫♫ ♫ ♫♫♫ ♫ ♫♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫
 
برای دانلود آهنگ کلیک کنید
یا سمیع
 
برای برنامه ی میلاد مدرسه از روی کتابی که دستش بود دنبال مطلب میگشت، کتاب پر از داستان های کوتاه از زندگی امام حسن عسکری ع بود؛ از خوش قولی و علم تا دلسوزی و مِهر و احترام؛ بعضی داستان ها رو بلند برام میخوند: "امام جواب سوال همه را میداد، به زبان خودشان". " حتی نامه های نوشته نشده را هم بی جواب نمیگذاشت" "حواسش حتی به حرف هایی که فقط از دل میگذشتند و به زبان نمیرسیدند هم بود."توی فکرم چرخ میخوره: امام زبان حرف های گفته نشده را هم میدانست،
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، کتاب «شعر
پارسی» نوشته محمدکاظم کاظمی، «روزهای بی‌آینه» نوشته گلستان جعفریان، «دو
امام مجاهد» (شش گفتار از حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای در تحلیل مبارزات
سیاسی حسنین) اثری از مؤسسه پژوهشی و فرهنگی انقلاب اسلامی و «امام زمان
علیه السلام» (از مجموعه ۱۴ معصوم) نوشته زهرا عبدی، از سوی نهاد
کتابخانه‌های عمومی کشور در قالب طرح کتابخوان اردیبهشت ماه معرفی شد.
ادامه مطلب
کتاب‌های «اعتکاف نیکان»، «با زباله چه‌کنیم؟»، «باغ‌های همیشه بهار: روایتی داستانی از زندگی امام‌محمدباقرعلیه‌السلام» و «خون دلی که لعل شد» در قالب طرح کتاب خوان اسفند ماه ۱۳۹۸ برای استفاده علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی معرفی شد.
ادامه مطلب
دستور جلسه:
برنامه ریزی به مناسبت بزرگداشت هفته ی کتاب وکتابخوانی 
برنامه ریزی به مناسبت بزرگداشت شهادت امام حسن عسگری
برنام ریزی برای تمرینات سرود همگانی
توجیه دانش آموزان برای شرکت در مسابقات فرهنگی هنری
برپایی نمایشگاه کتاب
برنامه ریزی برای بزرگداشت شهادت امام حسن عسگری ع 
برنامه ریزی جشن آغاز امامت امام زمان(عج)
 برنامه ریزی جشن هفته وحدت ومیلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص)
معرفی دانش آموزان ضعیف درسی برای تشکیل کلاسهای تقویتی وکمک دانش
حضرت آیت الله مجتهدی تهرانی (رحمه الله علیه )
یک روزدرایام تحصیل درنجف اشرف ،پس ازاقامه نماز،پشت سرآیت الله مدنی دیدم که ایشان شدیدا گریه می کنندوشانه هایشان تکان می خورد.رفتم پیش آقای مدنی وگفتم :ببخشیداتفاقی افتاده که این طورشما به گریه افتاده اید؟ایشان فرمودند:یک لحظه امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)رادیدم که به پشت من اشاره فرمودند:آقای مدنی نگاه کن شیعیان من بعدازنماز،سریع می رونددنبال کارخودشان وهیچکدام برای فرج من دعانمی کن
معرفی کتاب به ماسبت   شهادت امام علی النقی الهادی علیه السلام
کتاب : زندگانی امام هادی (ع)
نویسنده: سید حسن حاجی‌سیدجوادی
نام نیکویت علی، خلقت علی، خویت علیصدق و اخلاصت علی، آئینه رویت علیدر نزد خاندان علوی مقدس‌ترین نام‌ها محمد و علی است. لذا او را به نام جد بزرگوارش، «علی» نامیدند. نامی که رسول‌اللّه صلی‌اللّه‌علیه‌وآله‌وسلّم به این نام و صاحبش بی‌اندازه علاقه داشت و او را احترام می‌گذارد. و بعدها در تاریخ تشیع علوی به این نام (علی ف
 
رهبر معظم انقلاب :
امام زمان را فراموش نکنیم.مملکت ما، مملکت امام زمان است.انقلاب ما، انقلاب امام زمان است، زیراانقلاب اسلام است. یاد ولیّ الله اعظمرا در دل های خودتان داشته باشید. دعای《اللّهمَّ اِنّا نَرغَبُ اِلیکَ فی دَولهِکَریمَه》را با همه دل و با نیاز کاملبخوانید. هم روحتان در انتظار مهدیباشد، هم نیروی جسمی تان در این راهحرکت بکند. هر قدمی که در راه استواریاین انقلاب اسلامی برمیدارید، یک قدمبه ظهور مهدی’عج’ نزدیک تر می شوید.  
کتاب راهی به آسمان : حسن محمودی
 
 
معرفی:
چرا باید برای امام زمانمان دعا کنیم؟
بریده کتاب(۱):
عبدالحمید واسطی به امام باقر علیه السلام عرض کرد:ما در انتظار امر فرج همه زندگی خود را وقف کردیم به گونه ای که برای بعضی از ما مشکلاتی را به همراه داشته است.امام در پاسخ فرمود:ای عبدالحمید: آیا گمان می کنی که خداوند راه رهایی را برای آن بنده ای که خود را وقف خداوند کرده باشد قرار نداده است. خداوند رحمت کند بنده ای را که امر ما را زنده دارد.فکر نمی کنی دعا
به قلم حجت‌الاسلام شاکر (طاهر خوش): همان گونه که خوانندگان می دانند بعد از رحلت پیامبر -صلی الله علیه و آله- دشمنان بر خانواده و خاندان پیامبر تنگ گرفته، به آزار و اذیت آنان پرداختند. امامان معصوم -علیهم السلام- را به شکنجه های جسمی و روحی و در نهایت به تبعید و شهادت بسنده نمی‌کردند و هر کجا که به آنان، فرزندان و دوستداران شان دست می یافتند، بر آزار و اذیت شان می افزودند که امامزاده ها نیز از این موضوع  مستثنی نبودند و امامزاده عباس علیه السلا
چگونه می توانیم از سلامت غدد درون ریز بدنمان آگاه شویم ؟
بهترین راه برای آگاهی از نحوه عملکرد تیروئید بدنمان چیست؟
راه پیشگیری و درمانی برای تنظیم عملکرد تیروئید انسان وجود دارد؟
نشانه های بروز "کم کاری تیروئید" چیست؟
 
اینها پرسشهایی است که در زمینه بیماری "اختلال در عملکرد تیروئید" بدن ممکن است به ذهن شما برسد.
در فضای مجازی کانالی می شناسم که بر اساس انواع بیماریها اطلاعات ذی قیمت و کاملی را به شما ارایه می دهد.
این کانال از "ب" تا "ی" انواع
مرحوم شیخ صدوق، راوندی و بعضی دیگر از بزرگان به نقل از مفضّل بن عمرو حکایت کند: روزی در خدمت حضرت صادق آل محمّد صلوات اللّه علیهم اجمعین نشسته بودم، آن حضرت فرمود: آیا می دانی پیراهن حضرت یوسف علیه السلام چه بود و کجاست؟ عرض کردم: خیر، نمی دانم؛ شما بفرمائید تا فرا بگیرم.......(جهت مطالعه ادامه روی ادامه مطلب کلیک کنید.)
   
بخشی از داستان کتاب "چهل داستان و حدیث از امام زمان (عج)"(نویسنده: "عبدالله صالحی" /ناشر چاپی: "مهدییار"/ناشر دیجیتالی: "مرکز تح
{هزار و یک نکته پیرامون امام زمان(عج) - شماره 34}
 
قضاوت امام زمان
 
قضاوت امام زمان نسبت به سایر ائمه امتیاز خاصی دارد و آن اینست که او با علم و اطلاعش از حوادث حکم میدهد و منتظر شهادت شهود و دلایلی که ادعا را ثابت کنند،نخواهد بود.
این انگیزه ای قوی برای عدم ارتکاب گناهان میشود و به این وسیله مردم از هر انحرافی پرهیز می کنند؛امام صادق(ع) میفرمایند:«چه بسا فردی در کنار قائم می ایستد و سخن میگوید و امام دستور به زدن گردنش می دهد؛چون از جرم پنهانی ا
یه سورس پایتون طراحی کردم که باهاش میشه برنامه ای بهش بدید که سیستم تون مثل یه آدم واقعی فعالیت کنه از باز کردن و انجام فعالیت توی نرم افزار ها تا تایپ کردن و کپی پیست کردن و غیره...
دارم میفروشمش...
خب کسی خواست پیام بده هنوز حتی به کسی نشونش ندادم...
بسم‌الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
در کتابی که مربوط به احکام خانواده و با همین نام بود چنین آورده بودند که
صفحه ۲۹
 از امام خمینی استفتاء شده است که
آیا برای دفاع از اسلام و جمهوری اسلامی اجازه امام و مرجع تقلید لازم است؟
و امام در جواب فرموده اند
دفاع از اسلام و جمهوری اسلامی به هر نحو ممکن بر تمام مکلفین واجب است و مشروط به اجازه نیست
و در صفحه ۲۸همان کتاب
از قول امام خمینی آورده بود
در تمام احکام شرعیه برغیرمجتهد ک

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها