نتایج جستجو برای عبارت :

نسخه ابتدایی نرم افزار DI Editor

نرم افزار دی ادیتور نسخه 1.0 بیلد دوم
این نرم افزار یک نرم افزار ویرایشگر متن است که میتواند جایگزین خوبی برای نوت پد ویندوز باشد. هدف ما از ساخت این نرم افزار این است که بتوانیم یک ویرایشگر مفید ، خوب و سبک را توسعه بدهیم که بتوان اکثر امور ویرایشی را با آن انجام داد ، این نرم افزار بهبود خواهد یافت و نسخه های جدید منتشر خواهند شد.
این نرم افزار با زبان برنامه نویسی سی شارپ توسعه پیدا کرده است و کد باز است و هر کسی می تواند طبق سلیقه ی خودش آن را
برخی از امکانات نرم افزار VideoShow: Video Editor &Maker اندروید :
 
 
- بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن ویرایش فایل های ویدئویی (All-in-One)
- از قوی ترین برنامه های ویرایشگر با امکان میکس ویدئوها و تصاویر
- امکان ساخت ویدئوهایی با کیفیت اچ دی با ترکیب تصاویر گالری توسط کاربران
- امکان افزودن آسان و سریع متن های دلخواه به ویدئو با رنگ ها و فونت های مختلف
ادامه مطلب
نام نرم افزار مشهور و محبوب کمپانی بزرگ Adobe برای میکس و مونتاژ فایلهای ویدیویی است. این نسخه با دارا بودن نهایت امکانات و تکنولوژی های نوین در زمینه میکس و مونتاژ ویدیویی و سینمایی، امکان ویرایش و ادیت قدرتمند یک فیلم را برای شما امکان پذیر می سازد.
ادوب پریمیر به غیر از بازسازی ویدیو امکان اضافه کردن افکت های متنوع و حتی صدا گذاری بروی ویدیوها به شیوه های مدرن و با بالاترین کیفیت نیز تعبیه شده است. از نسخه CS نرم افزار Premiere، این محصول جز مجمو
در ثبت سند حسابداری ، در بعضی از کاربران حسابداری آسمان با نسخه قدیمی نرم افزار حسابداری، هنگام کلیک روی کادر انتخاب حساب، خطای عدم وجود فایل نمایش داده میشد. 
این خطا بدلیل عدم هماهنگی ساختار نسخه های قدیمی کاربرانی بود که بصورت منظم نرم افزار را بروز رسانی نکرده بودند .
این مورد در نسخه 18 فروردین سال 98 برطرف شد و شما می توانید روز 19فروردین نسخه جدید نرم افزار حسابداری را از سایت رسمی آن دانلود و نصب کنید .
پشتیبانی از نرم افزار همکاران سیستم
شرکت همکاران سیستم با ارائه نسخه دلفی در سال 1381 نرم افزار حسابداری خود ، سهم بزرگی از بازار نرم افزار های مالی را به خود اختصاص داده است. 
تعداد بیشمار شرکت هایی هستند که از نرم افزار همکاران سیستم ، نسخه دلفی آن استفاده میکنند.
متاسفانه به دلیل منسوخ شدن نسخه دلفی همکاران سیستم و حرکت به سوی نسخه راهکاران سیستم ، شرکت مذکور از ارائه خدمات پشتیبانی به نسخه های دلفی خودداری می نماید. عمده مشکل نسخه دلفی ای
آخرین نسخه نرم افزار حسابداری آسمان روی سایت رسمی این نرم افزار قرار گرفت. در این نسخه روی فرم ثبت اقساط فروش اصلاحات و بهینه سازی انجام شده است و در یک فرم براحتی می توان لیست اقساط معوقه را مشاهده نمود و سند ثبت دریافت هر قسط را فقط با یک کلیک ثبت کرد.
 
جهت مشاهده کامل تغییرات و دانلود نسخه جدید روی لینک زیر کلیک کنید
 
لینک دانلود نسخه جدید نرم افزار حسابداری آسمان - 27 فروردین ماه
 
بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020 - آپ کمیاب - ...appkamyab.4kia.ir › info › بهترین-پکیج-برنامه-ساز-اندروید-نسخه-...۸ مرداد ۱۳۹۵ - فقط 50 نسخه دیگر به فروش می رسد. 80% تخفیف بدلیل درخواست های زیاد و مکرر شما. قیمت نرم افزار با %80 تخفیف = فقط 9.800 تومان!!
بهترین پکیج برنامه ساز اندروید 2020 :: گنجینه ناب ترین ...paresh100.blog.ir › بهترین-پکیج-برنامه-ساز
این نرم افزار نرم افزاری بسیار قدرتمند بوده که توانایی پخش تقریبا همه‌ی فرمت های فیلم را دارد و از نرم‌افراز ویندوز مدیا پلیر قوی تر می‌باشد.
نکته: این نرم افزار نسخه‌ی لینوکس نداشته و در صورت نیاز از نرم افزار واین استفاده شود.
لینک‌های دانلود:
ادامه مطلب
سلام و درود به همه دوستان من جدیدا برای شما یک ویدیو آمورشی آماده کردم. آموزش کم کردن حجم ویدیو با نرم افزار HandBrake
http://anjomanvideo-editor.blog.ir/1398/12/11/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%DA%A9%D9%85-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%AD%D8%AC%D9%85-%D9%88%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%88-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-HandBrake
خوب امیدوارم موفق وسربلند باشید.
با سلام خدمت مهندسین عزیز و عرض تبریک بابت فرارسیدن سال نو.
نرم افزار برش پانچ رو تا بدین جای کار آماده کردم. بدلیل اینکه سایتی که بسته های مورد نیاز نرم افزار رو از اون دانلود میکردیم از طریق آی پی ایران در دسترس نیست، لذا نسخه ای از نرم افزار که قابل نصب روی ویندوزهای ۶۴ بیتی هست رو آماده کردم. از طریق لینک انتهای پست،  داخل گیت هاب من میتونید اون رو دانلود کنید. هم نرم افزار و هم راهنمای اون رو میتونید دانلود کنید.
برای دیدن فیلم های نحوه کا
نــــــــرم افزار کــــــمترین مــــــربعات جـــــزئی مـــــعروف به اســـــــمارت پـــــی ال اس
نرم افزار اسمارت پی ال اس یک نرم افزار مدل سازی معادلات ساختاری معروف به کمترین مربعات جزئی بوده که در دو نسخه ارائه شده است. نسخه دوم و سوم. شایان ذکر است نسخه دوم آن برای تحلیل های ساده مناسب بوده و الان که در حال نوشتن این پست هستم پژوهشگران دیگر علاقه ای به استفاده از این نسخه نداشته و دنبال نسخه سوم این نرم افزار هستند. از سوی گروه آمار سبز
دریافت
حجم: 40.8 مگابایتتوضیحات: لحظات دوست داشتنی و مورد علاقه خود را ظبط کرده و با نرم افزار ویوا به ویدیو های زیبا و خاطره انگیز تبدیل کنید . با این نرم افزار شما به راختی تبدیل به یک کارگردان خبره شده که بدون نیاز به وسایل و نرم افزار های سنگین , می توانید ویدیو های فوق العاده را بسازید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید ! ویژگیها نرم افزار VivaVideo Pro: Video Editor : طول ویدیو به صورت نامحدود با قابلیت واتر مارک کردن ویدیوها پشتیبانی از فونت های مختلف
گوگل کروم یک مرورگر اینترنت متن‌ باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.
ادامه مطلب
نرم افزار فتوشاپ بدون شک محبوب ترین نرم افزار طراحی و ویرایش عکس در جهان است. اما نسخه های جدید این نرم افزار پا را فراتر گذاشته و مجموعه ای از امکانات انیمیشن سازی و طراحی 3بعدی نیز به آن اضافه شده است.
 
بعد از نسخه CS6، همه نرم افزارهای جدید ادوبی که با پیشوند CC منتشر شده اند یک قابلیت مهم و مشترک دارند. و آن قابلیت Creative Cloud است. قابلیت Cloud (یا همان ابری) که این روزها زیاد درباره آن میشنویم، به معنای استفاده از فضای ذخیره سازی آنلاین برای دسترسی
Wondershare Video Editor
برنامه ای ساده برای ویرایش فیلم های شماست . این برنامه با تمامی ابزارهایش شما را قادر میسازد تا فیلم خود را در حد یک فیلم هالیوودی ویرایش کنید . این برنامه قادر است فیلمهای شما را بر روی شبکه های اجتماعی و سرویسهای اشتراک ویدئو به اشتراک بگزارد تا لحظات خود را با دیگران تقسیم کنید همچنین این برنامه توانایی ذخیره فیلم را بر روی دستگاهای دیگه مانند Ipod و .. همچنین رایت به صورت CD و DVD را دارا میباشد.
ادامه مطلب
سلام. بعضی از مراجعین مشکلی را مطرح می کنند که نرم افزاری را از یک گوشی دیگر گرفته و یا از سایتی دانلود کرده اند اما برنامه روی گوشی آنها نصب نشده و ارور می گیرند. به طور کلی دو علت برای این مسئله وجود دارد:
1. برخی نرم افزارها دارای چند نسخه متفاوت برای سخت افزارهای متفاوت هستند و ممکن است سخت افزار موبایل شما با سخت افزار موبایل مبدا متفاوت بوده.
2. ممکن است نسخه اندروید موبایل مبدا پایینتر و یا بالاتر بوده و برنامه نصب شده روی آن برای اندروید
شیوه محاسبه قیمت نرم افزار CRM در ایران بر حسب پارامترهای مختلفی بررسی می شود.به عنوان مثال:
نسخه نصبی یا کلود
متن باز بودن نرم افزار
تعرفه بر حسب هر کاربر
امکانات نرم افزار
پشتیبانی و خدمات
و...
اما بهترین تعرفه ها و قیمت های نرم افزارهای ایرانی را می توانید خیلی راحت با یک جستجوی کوتاه پیدا نمایید.یکی از بهترین نرم افزارهای CRM، پارس ویتایگر است. لیست قیمت های نرم افزار CRM را می توانید از اینجا مشاهده کنید.
نرم‌افزار مکس کیودا یک نرم‌افزار کیفی است که برای تحلیل داده‌ها و اطلاعات جمع‌آوری‌شده از کتب، مقالات به‌صورت فایل پی‌دی‌اف، Word، و عکس بکار برده می‌شود. شایان‌ذکر است این نرم‌افزار در نسخه‌های 10، 18 ارائه‌شده است و هم‌اکنون نسخه 2020 آن از سوی سایت آلمانی ارائه‌شده است. در نسخه‌های اخیر ابزارهای جدیدی برای تحلیل داده‌های کیفی در نظر گرفته‌شده است و نسبت به نسخه‌های پیشین خود بسیار قدرتمند بوده و بسیاری از مشکلات نسخه‌های قبلی آ
دانلود Directx
دانلود Directx 9 + 10 + 11 
 
Directx دایرکت ایکس نرم افزاری از شرکت بزرگ مایکروسافت است که برای اجرای هرچه بهتر بازی ها و ویدئو ها کاربرد دارد . بسیاری از ما نرم افزار Directx را به هنگام نصب بازی های مختلف بر روی سیستم خود مشاهده کرده ایم . تکنولوژی های مختلفی که در هر نسخه از نرم افزار دایرکت ایکس به کار رفته باعث بالا رفتن کیفیت س
ادامه مطلب
نرم افزار اوقات نماز مریوان
اوقات نماز این نرم افزار طبق طومار ساتع تنظیم شده توسط علمایان
فقه امام شافعی به وقت ثابت ایران و به افق مریوان و اورامان میباشد
قابل توجه روزه داران محترم کمترین فاصله بین طلوعین در نظر گرفته شده است لذا بهتر است پانزده دقیقه
قبل از اذان امساک نمایند
نماز صبح تا طلوع آفتاب میماند و بعد از آن باید قضا شود
این نرم افزار در دو پلتفرم اندروید و ویندوز موجود است

نسخه اندروید :

نسخه ویندوز :


جعبه دانلود :
220Kb دانلود
نرم افزار اوقات نماز مریوان
اوقات نماز این نرم افزار طبق طومار ساعت تنظیم شده توسط علمایان
فقه امام شافعی به وقت ثابت ایران و به افق مریوان و اورامان میباشد
قابل توجه روزه داران محترم کمترین فاصله بین طلوعین در نظر گرفته شده است لذا بهتر است پانزده دقیقه
قبل از اذان امساک نمایند
نماز صبح تا طلوع آفتاب میماند و بعد از آن باید قضا شود
این نرم افزار در دو پلتفرم اندروید و ویندوز موجود است

نسخه اندروید :

نسخه ویندوز :


جعبه دانلود :
220Kb دانلود
نرم‌افزار SPSS یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌های کاربردی در زمینه تجزیه و تحلیل آماری است که قابلیت انجام آمار توصیفی شامل محاسبه میانگین، انحراف معیار، میانه، مد، چولگی و کشیدگی و … و همچنین رسم نمودارهای گوناگون را دارا می‌باشد. این نرم‌افزار علاوه بر اجرای آزمون‌های مختلف جهت استنباط آماری از ویژگی مدیریت داده‌ها (داده کاوی: Data mining) نیز برخوردار است.
نرم‌افزار SPSS مخفف Statistical Package for the Social Science (بسته آماری برای علوم اجتماعی) است که در عین س
ایدریسی توسط آزمایشگاه کلارک در دانشگاه کلارک طراحی و ساخته شده است. این نرم افزار دانشگاهی به دلیل طراحی ساده و داشتن چند راهنمای کامل در خود بسته نرم افزاری، تقریبا در اغلب دانشگاه های کشور و دنیا به عنوان نسخه نرم افزاری در سامانه های اطلاعات جغرافیایی تدریس می شود. این نرم افزار پس از نسخه سلوا دیگر ارتقا نیافته است.
نرم افزار اوقات نماز مریوان
اوقات نماز این نرم افزار طبق طومار ساتع تنظیم شده توسط علمایان فقه امام شافعی به وقت ثابت ایران و به افق مریوان و اورامان میباشدقابل توجه روزه داران محترم کمترین فاصله بین طلوعین در نظر گرفته شده است لذا بهتر است پانزده دقیقه  قبل از اذان امساک نمایندنماز صبح تا طلوع آفتاب میماند و بعد از آن باید قضا شوداین نرم افزار در دو پلتفرم اندروید و ویندوز موجود است
نسخه اندروید :نسخه ویندوز : 
جعبه دانلود :223Kb   دانلود نس
سریعترین، ساده ترین و کم هزینه ترین روش جهت تست و بررسی امکانات نرم افزار مدیریت مطب نوین به صورت آنلاین و بدون نیاز به نصب نرم افزار بر روی دکمه زیر کلیک کنید!
 
https://novinpishkhan.ir/
https://farshsoft.ir/
https://mezonsoft.ir/
https://novindandansazi.ir/
https://novinlaundry.ir/
https://novinmatab.ir/
سلام حدود یک ماه پیش قصد استفاده از Textnow داشتم که خبر رسید مشکلاتی برای نرم افزار پیش اومده و غیره... سایتشم فیلتر کرده بود بدبختانه): حالا یک هفته پیش نسخه جدید و پایدار نرم افزار Textnow عرضه شد که واقعا مشکلات قبلی حل شده
ادامه مطلب
نرم افزار FindPassWord یکی از بهترین نرم افزار هایی است که برای هک رمز سیستم
 
عکس نرم افزار هک رمز کامپیوتر نرم افزار FindPassWord یکی از بهترین نرم افزار هایی است که برای هک رمز سیستم های شخصی از ان استفاده می شود . این نرم افزار کاملا فارسی می باشد و شما به راحتـــی می توانید از ان استفاده کنید در ضمن سورس این نرم افزار هم قرار داده ایم تا شمــــا از چگونه ساخته شده ان با خبر شوید ... .
سلام و عرض ادب خدمت اساتید و دانشجویان محترم. با توجه به اینکه در پست‌های قبلی، در ارتباط با نرم‌افزار فرا تحلیل و پکیج آموزشی آن توضیحاتی خدمتتان ارائه گردید، در این پست می‌خواهم در ارتباط با نسخه سوم این نرم‌افزار مطالبی خدمتتان ارائه کنم. شاید در اولین نگاه، این سؤال برایتان پیش آید که چه تفاوتی بین نسخه دوم و سوم این نرم‌افزار وجود دارد. شایان‌ذکر است که این نرم‌افزار از حیث کلیه گزینه‌های آماری در نسخه دوم با سوم هیچ‌گونه تفاوتی
NVivo+ Keygen+Crack Version 10 & 12
گروه آمار سبز
نرم افزار انویوو یک نرم افزار کیفی بوده که پژوهشگران می توانند از آن برای کد گذاری متن های گردآوری شده از فایل مصاحبه اقدام نمایند. این نرم افزار در دو نسخه 10 و 12 ارائه شده است که می توانید به راحتی از طریق دو لینک زیر نحوه فعال سازی این نرم افزار در دو نسخه مذکور را مشاهده کنید که از سوی گروه آمار سبز ضبط شده و به دانشجویان عزیز ارائه می گردد.
ادامه مطلب
موارداضافی تر از روند نرم افزار حذف می شوند
مواردی مانند چاپ کردن بطور آزمایشی از نسخه جدید جمله چین حذف گردیده شده
در جمله چین 1.1.2 این مواردی مانند چاپ یا پسوند مخصوص نرم افزار اضافی تر از جمله چین بودند. درواقع بین این همه قابلیت نسخه جدید جمله چین فقط قابلیت ذخیره فایل بصورت متنی و نه پسوند مخصوص است زیرا این کار در پرفورمنس نرم افزار تاثیر مثبت خواهد گذاشت.
keygen+licence key+MaxQda 12 & 18
Call Us: @gstatgroup
گروه آمار سبــــز
نرم افزار مکس کیودا یک نرم افزار کیفی بوده که با استفاده از ابزارهای مفیدی که در این نرم افزار درنظر گرفته شده است پژوهشگران می توانند به راحتی داده هایی از قبیل عکس، متن های گردآوری شده از طریق مصاحبه و سایر اسناد و مدارک را کد گذازی و تحلیل نماییم. این نرم افزار هم رده دو نرم افزار کیفی دیگر انویوو و اطلس تی آی است. شما دوستان می توانید پکیج آموزش صفر تا صد این نرم افزار را از گروه آمار سبز د
keygen+licence key+MaxQda 12 & 18
Call Us: @gstatgroup
گروه آمار سبــــز
نرم افزار مکس کیودا یک نرم افزار کیفی بوده که با استفاده از ابزارهای مفیدی که در این نرم افزار درنظر گرفته شده است پژوهشگران می توانند به راحتی داده هایی از قبیل عکس، متن های گردآوری شده از طریق مصاحبه و سایر اسناد و مدارک را کد گذازی و تحلیل نماییم. این نرم افزار هم رده دو نرم افزار کیفی دیگر انویوو و اطلس تی آی است. شما دوستان می توانید پکیج آموزش صفر تا صد این نرم افزار را از گروه آمار سبز د
NVivo+ Keygen+Crack Version 10 & 12
گروه آمار سبز
نرم افزار انویوو یک نرم افزار کیفی بوده که پژوهشگران می توانند از آن برای کد گذاری متن های گردآوری شده از فایل مصاحبه اقدام نمایند. این نرم افزار در دو نسخه 10 و 12 ارائه شده است که می توانید به راحتی از طریق دو لینک زیر نحوه فعال سازی این نرم افزار در دو نسخه مذکور را مشاهده کنید که از سوی گروه آمار سبز ضبط شده و به دانشجویان عزیز ارائه می گردد.
ادامه مطلب
در این مطلب قصد داریم تا با نرم افزار حسابداری رایگان حسیب پرداز آشنا شده، برخی قابلیت‌ها و ویژگی‌های این نرم افزار را بررسی کرده و لینک دانلود این نرم افزار را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.
برای اطلاعات بیشتر و دانلود نرم افزار به لینک زیر مراجعه کنید:
نرم افزار حسابداری
 
WampServer
 یکی از بهترین و قدیمی ترین نرم افزارهای لوکال ساز محسوب میشود این نرم افزار یک نرم افزار برای راه اندازی IIS‌ لینوکس هست که شما بوسیله آن میتوانید فایل های پی اچ پی را اجرا و نتیجه آن را ببینید . شما میتوانید توسط این نرم افزار همه اسکریپت های PHP را بر روی لوکال تست نمایید.
برخی ویژگی های WampServer
قابلیت سوئیچ بین  تمامی نسخه های Php  MySQL  Apache
امکان مدیریت تمام سرویس های نصب شده
امکان دسترسی به تمام ماژول های php و قابلیت فعال یا غیر فعال سازی
در این پست برای شما پکیج کامل نرم افزار سنتری MBA رو قرار دادم با تمام نسخه های موجود در سطح وب و بدون ویروس این نرم افزار برای کرک کردن سایت ها می باشد و می تونه حدود 90 % سایت هارو کرک کنه فقط نیاز به کانفیگ داره که توی پست بعدی کانفیگ اینستاگرام رو قرار می دم

ادامه مطلب
برنامه Accounts Dominator 1.6 یه برنامه مخصوص کامپیوترهست که میشه باهاش اکانت های نامحدود اینستا ، فیسبوک و ... ساخت. اغلب فروشنده های فالوور و لایک و ... از این نرم افزار برای ساخت اکانت استفاده میکنند! قیمت اصلی این نرم افزار در سایت اصلی 499 دلار میباشد!! که ما نسخه کرک شده نرم افزار رو با قیمت 2500 تومن در اختیار شما قرار میدهیم!!! این نرم افزار نه تنها ساخت اکانت بلکه میتونه ایمیل های نامحدودی هم بسازه!! در پکیج هم نسخه 32 بیت و هم نسخه 64 بیت موجود میباشد!! ح
بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020 :: دانلود کتابdownload-book-ketab2.blog.ir › بهترین-پکیج-برنامه-ساز-اندروید-...بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020 دانلود فایل اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید نتایج وب بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه ...
بهترین پکیج برنامه ساز اندروید نسخه 2020 - آپ کمیاب - ...appkamyab.4kia.ir › info › بهترین-پ
نرم‌افزار اِمپلاس یکی از نرم‌افزارهای جدیدی در حوزه مدل‌سازی معادلات ساختاری (SEM) می‌باشد که همه رده نرم‌افزارهای مدل‌سازی معادلات ساختاری ازجمله ایموس، لیزرل و کمترین مربعات جزئی یا اسمارت پی‌ال‌اس نسخه 2 و 3 می‌باشد. توجه داشته باشید که این نرم‌افزار مبتنی بر سینتکس نویسی و یا دستورنویسی است و حتماً علاقه‌مندان به این نرم‌افزار، باید آموزش دقیق و کاملی در این حوزه داشته باشند. چراکه حتی اگر یک‌فاصله اضافی در دستورنویسی سهواً صو
نرم افزار اتوکد معروفترین و پرکاربردترین محصول شرکت Autodesk است که برای ساختن مدل های دو بعدی و سه بعدی از سطوح یکپارچه و یا شبکه ای استفاده میشود.از نرم افزار اتوکد برای نقشه کشی ساختمانی و صنعتی، طراحی قطعات، مدل سازی، معماری داخلی و خارجی و ... استفاده می گردد. امکانات متنوع AutoCAD باعث شده تا این نرم افزار در کاربری های مختلف خانگی، اداری، تجاری و حتی نظامی مورد استفاده قرار بگیرد. این نرم افزار هم اکنون پر کاربردترین نرم افزار طراحی صنعتی و ن
نرم‌افزار اِمپلاس یکی از نرم‌افزارهای جدیدی در حوزه مدل‌سازی معادلات ساختاری (SEM) می‌باشد که همه رده نرم‌افزارهای مدل‌سازی معادلات ساختاری ازجمله ایموس، لیزرل و کمترین مربعات جزئی یا اسمارت پی‌ال‌اس نسخه 2 و 3 می‌باشد. توجه داشته باشید که این نرم‌افزار مبتنی بر سینتکس نویسی و یا دستورنویسی است و حتماً علاقه‌مندان به این نرم‌افزار، باید آموزش دقیق و کاملی در این حوزه داشته باشند. چراکه حتی اگر یک‌فاصله اضافی در دستورنویسی سهواً صو
 
Directx دایرکت ایکس نرم افزاری از شرکت بزرگ مایکروسافت است که برای اجرای هرچه بهتر بازی ها و ویدئو ها کاربرد دارد . بسیاری از ما نرم افزار Directx را به هنگام نصب بازی های مختلف بر روی سیستم خود مشاهده کرده ایم . تکنولوژی های مختلفی که در هر نسخه از نرم افزار دایرکت ایکس به کار رفته باعث بالا رفتن کیفیت ساخت و پردازش بازی ها شده است . از این رو برای اجرای هرچه بهتر بازی ها و نرم افزار های مختلف نیاز به به روزترین نسخه از نرم افزار Directx کاربرد دارد.
ا
Adobe Flash Player یا به اختصار فلش‌ پلیر، نرم‌افزاری رایگان برای مشاهده فایل‌ های چندرسانه‌ای ، اجرای برنامه‌ های اینترنتی و ویدئو و صدا و محتوای ایجاد شده بر روی پلتفرم ادوبی فلش است. برنامه Adobe Flash Player فلش پلیر می‌تواند در یک مرورگر وب به عنوان یک افزونه مرورگر یا بر روی دستگاه‌ های تلفن همراه پشتیبانی و اجرا شود.شما مکاربران عزیر میتوانید این برنامه را از طریق وبلاگ ما دانلود کنید.
ویژگی نرم افزار Adobe Flash PlayerActionScript : نسخه اکشن اسکریپتNew virtual mac
از آنجائیکه حداکثر زمان استفاده از قیمتهای اعلام شده در کانال برای نسخه حسابداری اجرای بودجه سال 99 (( سامانه HESAB )) خرداد ماه 99 پایان می یابد و با توجه به امکانات گسترده اضافه شده به نرم افزار (( تنظیم بودجه ، تفریغ بودجه ، اعتبارات ، مغایرت گیری خودکار،حساب ارزی ، گزارشات اقتصادی و عملیاتی و ... )) ، همچنین نرخ تورم ، قیمت نرم افزار نیز از اول تیرماه حدود 35%  افزایش یافته و از مبلغ فعلی 000ر650ر99 ریال  به حدود مبلغ 000ر000ر135 ریال خواهد رسید ، فلذا در صو
نرم‌افزار Smart-PLS نرم افزاری کاربردی برای طراحی مدل‌های معادلات ساختاری (SEM) در یک محیط کاربری گرافیکی است. این مدل‌ها می‌توانند با استفاده از روش تحلیل حداقل مربعات جزئی (PLS: Partial Least Squares) ارزیابی شوند. این نرم افزار در یک پروژه انجام شده در موسسه مدیریت عملکرد و سازمان‌ها در دانشگاه هامبورگ آلمان طراحی شده است. نرم‌افزار Smart-PLS از تکنولوژی WebStart جاوا استفاده می‌کند. بنابراین، امکان استفاده از این نرم‌افزار بر روی همه سیستم‌های عامل وجود د
مدیران محترم مدارس ابتدایی توجه فرمایند:
آخرین آپدیت نرم افزار فرم الف توصیفی سربداران(1.0.0.31) در سایت قرار دارد همکاران محترم در بخش دانلود نرم افزار
می توانند آخرین آپدیت نرم افزار را دریافت و استفاده نمایند این نرم
افزار رایگان می باشد و به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان سبزوارو با هدف
آسان سازی روند تکمیل فرم پیشرفت تحصیلی (فرم الف) طراحی و تولید ودر
اختیار همکاران محترم قرار گرفته است

دانلود نرم افزار فرم الف سربداران نسخه مدیر   (1.0
یکی از نرم افزار های معروف و کاربردی برای ویرایش فیلم، نرم افزار SolveigMM Video Splitter میباشد، این نرم افزار یکی از نرم افزار های تخصصی در زمینه برش فیلم است.
نرم افزار های متعددی برای برش فیلم وجود دارند. ولی نرم افزار SolveigMM Video Splitter مخصوص برش دادن فیلم با یک محیط ساده میباشد که کار را برای کاربران مبتدی نیز راحت کرده است، و کار با آن بسیار آسان میباشد.
 
توسط نرم افزار SolveigMM Video Splitter میتوانید عملیات برش، حذف، و سانسور قسمتهای دلخواه فیلم را برای انوا
با سلام خدمت مهندسین گرامی.
بالاخره به لطف خدا و پیگیری زیاد تونستم نسخه قابل نصب روی ویندوز رو برای نرم افزار civiltools درست کنم. تغییرات این نسخه نسبت به نسخه ۱.۲ به شرح ذیل میباشد:
1- نرم افزار مقاطع معادل:

اضافه کردن خروجی به اکسل: به پیشنهاد مهندسین عزیز علی زیبایی و علی مومن امکان خروجی به اکسل رو اضافه کردم که از طریق فایل اکسل میتونید مقاطع با پسوند .pro برای استفاده در ایتبز ورژن 9.7 بسارید.
پارامتر cw: پارامتر cw رو برای تمام مقاطع اضافه کردم.
پ
یکی از نرم افزار های معروف و کاربردی برای ویرایش فیلم، نرم افزار SolveigMM Video Splitter میباشد، این نرم افزار یکی از نرم افزار های تخصصی در زمینه برش فیلم است.
نرم افزار های متعددی برای برش فیلم وجود دارند. ولی نرم افزار SolveigMM Video Splitter مخصوص برش دادن فیلم با یک محیط ساده میباشد که کار را برای کاربران مبتدی نیز راحت کرده است، و کار با آن بسیار آسان میباشد.
 
توسط نرم افزار SolveigMM Video Splitter میتوانید عملیات برش، حذف، و سانسور قسمتهای دلخواه فیلم را برای انوا
سلام دوستان. مهیار براری هستم از گروه آمار سبز. در این پست قصد دارم نحوه دانلود نرم افزار فرا-تحلیل معروف به (Comprehensive meta-analysis ) نسخه دوم را خدمتتان آموزش دهم. برای دانلود نرم افزار فرا-تحلیل نسخه دوم می توانید روی لینک مستقیم زیر کلیک کنید:
ادامه مطلب
VivaVideo Pro: Video Editor نرم افزاری پرطرفدار و عالی در زمینه ی فیلمبرداری و دوربین از استودیوی برنامه سازی QuVideo برای اندروید است که در دو نسخه رایگان و پولی عرضه شده و امروز قصد معرفی نسخه پولی (Donate) آن را داریم که با قیمت 3.99 دلار در مارکت بزرگ گوگل به فروشی می رود و تا به امروز بیش از 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود. شاید شما نیز از کاربرانی باشید که دوست داشته باشید ویدئوهایی را که میگیرید با ب
VivaVideo Pro: Video Editor نرم افزاری پرطرفدار و عالی در زمینه ی فیلمبرداری و دوربین از استودیوی برنامه سازی QuVideo برای اندروید است که در دو نسخه رایگان و پولی عرضه شده و امروز قصد معرفی نسخه پولی (Donate) آن را داریم که با قیمت 3.99 دلار در مارکت بزرگ گوگل به فروشی می رود و تا به امروز بیش از 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان خریداری شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود. شاید شما نیز از کاربرانی باشید که دوست داشته باشید ویدئوهایی را که میگیرید با ب
مدیران محترم مدارس ابتدایی توجه فرمایند:
آخرین آپدیت نرم افزار فرم الف توصیفی سربداران(1.0.0.30) در سایت قرار دارد همکاران محترم در بخش دانلود نرم افزار می توانند آخرین آپدیت نرم افزار را دریافت و استفاده نمایند این نرم افزار رایگان می باشد و به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان سبزوارو با هدف آسان سازی روند تکمیل فرم پیشرفت تحصیلی (فرم الف) طراحی و تولید ودر اختیار همکاران محترم قرار گرفته است
نرم افزار شهید غلامعلی فاریابی،نرم افزاری است که تمامی تصاویر،مطالب،دستنوشته ها،نامه ها و تمامی موضوعات مرتبط با شهید غلامعلی فاریابی را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.از مزیت های این نرم افزار دسترسی سریع به اطلاعات شهید است و اینکه شما برای استفاده از هیچ امکانی از این نرم افزار نیازی به اتصال به اینترنت ندارید.این نرم افزار با کد نویسی بسیار دقیق انجام شده است و روی اکثریت موبایل های هوشمند تست شده و هیچگونه مشکلی
دانلود نرم افزار فریتز Fritz 15
Fritz 15 - English Version فریتز 15 دانلود نرم افزار شطرنج فریتز 15 با لینک مستقیم نسخه 32 بیتی و 64 بیتی همراه با فیلم آموزش نصب و  فعال ساز محصول : 2016 chessbase حجم 822 مگابایت   فریتز 15 با تغییرات زیاد وظاهری بسیارجذابتر از نسخه های قدیمی بازیکنان مدرن شطرنج به چه جیزی نیاز دارند؟ یک حریف تمرینی،یک مربی،یک بانک اطلاعاتی بروز و عبور از سرور آنلاین شطرنج. فریتز &n ...
دریافت فایل
باد صبا تقویم اذان گو یا همان تقویم نفحات سابق که در 5 سال اخیر جزو پرطرفدار ترین تقویم های اسلامی با امکان ویژه پخش اذان می باشد. با ویجت اختصاصی و جذاب برای نمازگزاران ، تقویم بدون محدودیت زمانی بوده و قابلیت دریافت اطلاعیه های مرتبط با مناسبت های روز را دارا می باشد.
 

ادامه مطلب
نرم افزار boujou در زمینه ترکینگ بسیار حرفه ای می باشد قابلیت دیگه رابطه خوب این نرم افزار با نرم افزار دیگر می باشد که میتوانید ترکینگ رو به صورت مستقیم وارد نرم افزار سه بعدی مثل cinema 4d , 3d max و نرم افزار های دیگر کنید و هم چنین ترکینگ بسیار دقیقی دارد که من در سایت قرار دادم که شما استفاده کنید درسته که نرم افزار دیگه از سال 2010 بروزرسانی نشده ولی عالیه برای ترکینگ.
ادامه مطلب
برای دانلود روی یکی از لینک های زیر کلیک کنید.
دانلود با لینک مستقیم
دانلود با لینک غیر مستقیم

مطالب مرتبط
دانلود نرم افزار AV.Audio.Editor.7.5
دانلود جزوه آموزش نرم افزار Edraw Max
دانلود جزوه آموزش نرم افزار بریسکد Bricscad
دانلود جزوه آموزش نرم افزار بازی ساز scratch
دانلود جزوه آموزش نرم افزار نقاشی ویندوز paint
دانلود جزوه آموزش نرم افزار مووی میکر Movie Maker
دانلود جزوه آموزش نرم افزار ویرایش صدا AV.Audio.Editor
دانلود جزوه آموزش نرم افزار ساخت کلاژ Photo.Collage.Max
دانلو
1- نرم افزار ورد
بله درست شنیدید! خود نرم افزار آفیس ورد شرکت ماکروسافت یکی از بهترین گزینه ها برای غلط گیری و تصحیح خطاهای نگارشی و گرامری در متون انگلیسی می باشد که بسیار کار شده و دقیق است ولی باید جدیدترین نسخه یعنی ورد 2016 را نصب کنید. برای فعال شدن آن کافی است که دکمه F7 کیبورد را فشار دهید.
2- نرم افزار Grammarly
قطعا تبلیغ این برنامه را دیده اید! فوق العاده هوشمند و قوی و در واقع بهترین در این زمینه! این برنامه به دو شکل وجود دارد: می توانید اف
دانلود نرم افزار مکتبه الشامله نسخه 3.64
 فایل بدون کتاب
دانلود کنید

توضیحات: مکتبه الشامله نرم افزاری است با کتاب های رایگان بسیار زیاد که البته غالبا مربوط به کتاب اهل تسنن می باشند
ولی باید گفت امکانات و محیط نرم افزار خصوصا برای پژوهشگران در سطح خوبی است. تنها مشکلی که هست اینه که کار با اون و اضافه کردن کتاب ها کمی مشکله که سعی می کنیم به زودی آموزش استفاده از اون را روی سایت قرار بدیم.  
برای دانلود و اضافه کردن کتاب ها چند راه وجود داره،
سلام،
حتما تا به حال از خود پرسیده اید که چگونه می توانم برنامه ی پاتونم را به صورت نرم افزار در بیاورم؟
منظور من از نرم افزار فایلی مستقل است که بدون نیاز به نصب کردن زبان برنامه نویسی یا editor بتوان آن را اجرا کرد.
ادامه مطلب
تست دود چیست؟
تست دود (Smoke Testing) یک تست مقدماتی است که بر روی ساخت (Build) اولیه نرم افزار انجام می شود تا ثبات و آمادگی نرم افزار را برای بررسی روند و فعالیت های بعدی تست مورد بررسی قرار دهد.
به تست دود تست ساختار نیز گفته می شود زیرا در وهله ی اول با تست کردن نرم افزار، ناپایداری نرم افزار مشخص شده و برای تست های بیشتر، نسخه رد می شود.
اصولاً این یک نوع تست غیر جامع است که هیچ تست عمیقی را شامل نمی شود ، بلکه عملکردهای اساسی را در نظر می گیرد و
Mobogramبرنامه موبوگرام نسخه ی پیشرفته ی برنامه تلگرام است که با طراحی مجدد بوسیله ی API های تلگرام شده اس . شما به وسیله این نرم افزار دقیقا همان امکانات تلگرام اصلی را از سرورهای شرکت تلگرام خواهید داشت ولی با امکانات و اختیارات بیشتر. در این نرم افزار امنیت مسنجر تلگرام کاهش نیافته است و به اندازه ی تلگرام امنیت و پشتیبانی دارد. امکانات بیشتر موبوگرام باعث شده به سرعت محبوبیت زیادی پیدا کند. بوسیله نرم افزار موبوگرام با آسودگی و اطمینان کامل
نرم افزار LISREL یک محصول نرم افزاری است که به منظور برآورد و آزمون مدل‌ های معادله ساختاری طراحی شده است. این نرم‌افزار از سوی شرکت بین المللی نرم افزار علمی  (SSI: Scientific Software International) به بازار عرضه شده که از طریق وب سایت www.ssicentral.com قابل دانلود می‌باشد.
نرم افزار LISREL با استفاده از همبستگی و کوواریانس بین متغیرهای اندازه گیری شده، می‌تواند مقادیر بارهای عاملی، واریانس ها و خطاهای متغیرهای نهفته را برآورد یا استنباط کند در دهه‌ های اخیر معادلا
این روش از طریق ویرایشگر رجیستری ویندوز صورت می‌پذیرد و در کلیه‌ی نسخه‌های ویندوز 10 به جز نسخه‌‌‌ی Home امکان‌پذیر است.

ابتدا کلیدهای ترکیبی Win+R را انتخاب نمایید.
در پنجره‌ی Run عبارت regedit را وارد نموده و Enter نمایید.
در پنجره‌‌‌ی Registry Editor به مسیر زیر بروید:
ادامه مطلب
امروزه بحث تولید محتوا بحثی بسیار جدی است. و به راحتی می توانید از طریق موبایل محتوا تولید کنید ما در اینجا آموزش تولید محتوا با موبایل را به شما یاد خواهیم داد. نکات زیادی در رابطه با تولید محتوا با موبایل وجود دارد.
دیگر نیاز نیست که شما بسته ای نرم افزار office را در کامپیوتر خود نصب کنید چون تمام امکانات را می توانید در اپلیکیشن های موبایل پیدا کنید. با استفاده از اپلیکیشن Microsoft PowerPoint شما می توانید به راحتی شروع به ساخت پاورپوینت کنید.
همان ط
ماج ادیتور (MAJ Editor) محصول جدید ماج آرتز است که همراه با دلتا اسکریپت طراحی شده است.ماج ادیتور قابلیت رنگی کردن کلمات رزرو شده در زبان های سی ، سی شارپ ، پاسکال ، نسخه آزمایشی هاسکال(زبان در دست توسعه ماج آرتز) ، دلتا اسکریپت ، جاوا را دارا می باشد که می تواند جایگزین خوبی برای نوت پد ویندوز و می تواند در آینده رقیبی برای نوت پد پلاس پلاس باشد. لینک دانلود و لینک گیت هاب بزودی در دسترس قرار خواهد گرفت. 
⛔️هشدار نرم افزار بله کلاه برداری است!⛔️
 هشداذ نرم افزار بله به دلیل داشتن امنیتی ضعیف و باگ های زیاد بار ها هک شده و حساب های مردم خالی شده!!بار ها و بار پیگیر شدیم نمونش خود منوقتی شما در این نرم افزار شماره کارت و رمز دوم وارد میکنید یک نفر به حساب کاربری شما وارد شده و دست به خالی کردن حساب شما میزند!!و حالا سوال اینجاست ایا مدیران این نرم افزار  عرضه ساختن یک نرم افزار درست ندارند به چه حقی دست به ساختن نرم افزار میزنند که باعث خالی شدن
این روش از طریق ویرایشگر رجیستری ویندوز صورت می‌پذیرد و در کلیه‌ی نسخه‌های ویندوز 10 به جز نسخه‌‌‌ی Home امکان‌پذیر است.
ابتدا کلیدهای ترکیبی Win+R را انتخاب نمایید.
در پنجره‌ی Run عبارت regedit را وارد نموده و Enter نمایید.
در پنجره‌‌‌ی Registry Editor به مسیر زیر بروید:
ادامه مطلب
این روش از طریق ویرایشگر رجیستری ویندوز صورت می‌پذیرد و در کلیه‌ی نسخه‌های ویندوز 10 به جز نسخه‌‌‌ی Home امکان‌پذیر است.

ابتدا کلیدهای ترکیبی Win+R را انتخاب نمایید.
در پنجره‌ی Run عبارت regedit را وارد نموده و Enter نمایید.
در پنجره‌‌‌ی Registry Editor به مسیر زیر بروید:
ادامه مطلب
نمایندگی فروش نرم افزارهای حسابداری محک در اردبیل
دفتر خدمات حسابداری ما به عنوان تنها نماینده فروش نرم افزار های حسابداری محک در شهرستان اردبیل افتخار دارد که نرم افزاری متفاوت در زمینه حسابداری را به همشهریان عزیز ارائه میدارد تا بدین وسیله کسب و کار خود را ساده تر ، دقیق تر و سریع تر مدیریت کنند.
دسته بندی محصولات نرم افزار حسابداری محک:
 نرم افزار حسابداری فروشگاهی
نرم افزار حسابداری شرکتی
نرم افزار حسابداری تولیدی
نرم افزار حسابدار
نسخه ساده نرم افزار حسابداری و انبار داری انگاره نت همچون ورژن های قبلی این نرم افزار امکانات پایه ای و مورد نیاز برای دریافت  و پرداخت و صدور فاکتور و… را دارا می باشد.
ویژگی های نرم افزار:
سادگی در نصب و اجرا
سهولت در استفاده ( بدون نیاز به دانستن مفاهیم حسابداری)
صدور فاکتور های دریافت و پرداخت با نشان و آدرس صاحب نرم افزار
گزارش گیری های متنوع و کارا بر روی حساب ها،کالا ها، فاکتور ها ، اشخاص و….
ثبت و کنترل دریافت، پرداخت ،چک ، حواله و پول
A video editor is involved in video production and the post-production of film making. The video editor's responsibilities involve decisions about the selection and combining of shots into sequences, as well as the addition of accompanying sound effects and music—to ultimately create a finished movie, television program, commercial, promo, or snipe. Video editors usually use non-linear editing software to accomplish the task of editing. A video editor is a technically inclined individual that makes creative video editing decisions. A video editor can also refer to a computer device controller that controls video machines to mechanically put pieces of a film together using a 9-Pin Protocol. This is also referred to as machine to machine or linear editing.
فیلم آموزش مقدماتی سنجش از دور (شماره)1:
آشنایی با مفاهیم سنجش از دور
کاربرد سنجش از دور
آشنایی با نرم افزار ENVI4.8
آشنایی با رود و خروج تحلیل های اولیه با نرم افزار
آشنایی با انواع برش در نرم افزار
آشنایی با مراحل پیش پردازش تصاویر با نرم افزار
آشنایی با روش های پردازش تصاویر ماهواره ای با نرم افزار
و...
 
تماس :F_Tansaz110@yahoo.com
 
نسخه جدید نرم افزار فیلمبرداری از دسکتاپ Mirillis Action منتشر شد! (2.0.6)
 
نرم افزارهای زیادی برای فیلم برداری و عکس برداری از صفحه نمایش وجود دارند. اما بیشتر آنها نمیتوانند از بازی های در حال اجرا فیلم برداری کنند. و اگر هم بتوانند، کیفیت فیلم خروجی چندان مناسب نخواهد بود.
 
نرم افزار Mirillis Action برای فیلم برداری از محیط بازی ها بسیار مناسب است و میتوانید از بازی های خود به صورت حرفه ای فیلم برداری کنید و در شبکه های اجتماعی منتشر کنید
 
همچنین این نرم
مفهوم Firmware

مفهوم Firmware
مفهوم Firmware: سفت افزار یا فریمور Firmware یک برنامه نرم افزاری یا مجموعه ای از دستورالعمل هایی است که در یک دستگاه سخت افزاری برنامه نویسی شده است. نرم افزار Firmware عموما دستورالعمل های لازم را برای برقراری ارتباط دستگاه با سخت افزار کامپیوترهای دیگر ارائه می دهد. اما سوال کلیدی اینجاست که چگونه می توان نرم افزار را روی سخت افزار برنامه نویسی کرده و قرار داد؟ سؤال خوبی بود. سیستم عامل بطور معمولا در حافظه فلش ROM یک دستگاه س
دانلود gameguru با حجم کم از سایت ایندکس وار دریافت کنید. دانلود دانلود gameguru با حجم کم GameGuru با استفاده از این نرم افزار می توانید در صروت نداشتن عدم این نرم افزار را می توانید از کارخانه بروز با لینک راست دانلود. Gameguru یک استودیو بازی سازی است که باعث کمپانیgame guruبه پرورش کاهش و اضافه حجم پارتیشن ساخته شده بی نقض اطلاعات. دانلود نرم افزار GameGuru 2018 11 16 ساخت بازی بدون نیاز به برنامه دانلود GameGuru Premium 2018 شکل بازی بی برنامه نویسی بروید آهنگ اکنون می توانی
 
دانلود نسخه 12.3f
http://s7.picofile.com/file/8377876868/PLS_CADD_12_3F.rar.html
دانلود آموزش فارسی pls cadd
http://bayanbox.ir/download/6077244272061006076/PLS-CADD.pdf
 
 
نکات قابل توجه
1- نرم افزار فقط روی ویندوز 7 اجرا می شود.
2- برای اجرا نرم افزار اتصال اینترنت خود را قطع کرده و یا از طریق فایر وال فایل های اجرایی نرم افزار را بلاک کنید
3- تایرخ سیستم را به 2011/11/11 تغییر دهید
4- نرم افزار را اجرا کنید
کتاب آموزش نرم افزار stata
 
 
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وبspss1000.blogfa.com › tag › دانلودکتاب-آموزش-STATAدانلودکتاب آموزش stata - آموزش تحلیل آماری پایان نامهلیست کتاب های آموزشی فارسی نرم افزار STATA برای دانلود: کتاب آموزش نرم افزار STATA (کتاب اول) لینک دانلود. کتاب آموزش نرم افزار STATA (کتاب دوم) لینک ...ketabesabz.com › tag › آموزش-نرم-افزار-Stataآموزش نرم افزار Stata - کتاب سبزکتاب سبز مرجع رایگان دانلود کتاب، رمان، دانلود
برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Photo Editor Pro 2019 – Photo editor اندروید :
 
      
  
- ابزار قلم با امکان تعیین اندازه، شفافیت و رنگ دلخواه برای آن
- نگهداری تاریخچه کاملی از سوابق تمام کارهایی که در اپلیکیشن انجام شده است. تا در صورت نیاز به کار های بعدی و قبلی بروید
- امکان نوشتن متن روی عکس با پشتیبانی کامل از زبان فارسی و تعیین رنگ دلخواه برای متن
- ابزار پاک کن برای پاک کردن ویرایش های انجام شده روی تصویر
- دارای فیلتر های متنوع برای زیبا سازی هر
دانلود کتاب آموزش نرم افزار حسابداری شایگان PDF-نسخه 8 و 9
نوع فایل : PDF قابل چاپ تعداد فایل : 2 عدد تعداد صفحات: نسخه 8 250 صفحه نسخه 9 395 صفحه مقدمه کتاب راهنمایی که هم zwnj;اکنون در اختیار شما کاربر نرم zwnj;افزار حــسابگـر نسخه های 8 و 9 (Cyber Account) قرار گرفته است، دارای مطالبی برای استفاده بهینه از برنامه است.کتاب از ...
دریافت فایل
سلام دوستان. مهیار براری هستم از گروه آمار سبز. در این پست قصد دارم نحوه دانلود نرم افزار فرا-تحلیل معروف به (Comprehensive meta-analysis ) نسخه دوم را خدمتتان آموزش دهم. برای دانلود نرم افزار فرا-تحلیل نسخه دوم می توانید روی لینک مستقیم زیر کلیک کنید:
ادامه مطلب
در این مطلب 10 نرم افزار طراحی آرم و لوگو یا نشانه را به شما معرفی می کنیم. با این نرم افزار ها شما به راحتی می تواند از طرح های آماده استفاده کنید تا لوگو خود را بسازید. اکثر این نرم افزار ها یا رایگان هستند یا امکان استفاده رایگان در زمانی محدود را به شما می دهند. برخی از این نرم افزار ها نیز تنها بصورت آنلاین ارائه می شوند و برای استفاده از آن ها باید وارد وب سایت نرم افزار شوید.
ادامه مطلب
جدیدترین ورژن از نرم افزار محبوب و قدرتمند فتوشاپ توسط شرکت Adobe منتشر شد. Adobe Photoshop CC نرم افزاری قدرتمند و بسیار کاربردی برای ویرایش تصاویر می باشد که به جرات می توان گفت رقیبی برای آن وجود ندارد. در ورژن جدید نرم افزار فتوشاپ، شاهد تغییرات بسیار کاربردی هستیم که کار کردن با این برنامه را برای ما راحت تر و دلچسب تر از قبل خواهد کرد. در این نسخه قابلیت ویرایش ویدئو نیز به امکانات قبلی اضافه شده است که باعث می شود این نرم افزار تنها یک نرم افزار و
سلام ،
برنامه Accounts Dominator 1.6 یه برنامه مخصوص کامپیوتر
هست که میشه باهاش اکانت های نامحدود اینستا ، فیسبوک و ... ساخت
اغلب فروشنده های فالوور و لایک و ... از این نرم افزار برای ساخت اکانت 
استفاده میکنند!
قیمت اصلی این نرم افزار در سایت اصلی 499 دلار میباشد!!
که ما نسخه کرک شده نرم افزار رو با قیمت 2500 تومن در اختیار 
شما قرار میدهیم!!!
این نرم افزار نه تنها ساخت اکانت بلکه میتونه ایمیل های نامحدودی 
هم بسازه!!
در پکیج هم نسخه 32 بیت و هم نسخه 64 بیت موجود
 
مشکلات سال مالی در همکاران سیستم
 
اکثر نرم افزارها با ورود تکنولوژی های جدید و امکانات سیستم های عامل به مرور دچار مشکل شده و قابلیت های خود را از دست میدهند. از این رو اغلب شرکت ها قبل از بوجود آمدن مشکلاتی از این دسته سعی در بروز رسانی نرم افزار و یا ارائه نسخه جدید نرم افزار خود می نمایند.
در حال حاضر نسخه دلفی همکاران سیستم با توجه به سپری شدن عمر خود ، در مراحل پایانی عمر خود قرار گرفته و در پایان سال 99 عملا کارکرد خود را از دست میدهد. ا
نرم افزار (Software)
نرم افزار به مجموعه ای از دستورالعمل ها یا برنامه هایی می گویند که به یک کامپیوتر فرمان می دهد تا کارهای خاصی را انجام دهد. نرم افزار یک اصطلاح کلی است که برای توصیف برنامه های کامپیوتری به کار می رود. اسکریپت ها، اپلیکیشن ها، برنامه ها و مجموعه ای از همه دستورالعمل ها همگی اغلب اصطلاحاتی هستند که برای توصیف نرم افزار به کار می روند.
ادامه مطلب
از فتوشاپ نسخه 7 تا نسخه 2020 برای تایپ فارسی باید یک سری اقدامات خاص برای تایپ فارسی انجام دهیدنسخه 7 فتوشاپ : برای تایپ فارسی در نسخه فتوشاپ 7 باید فارسی نویس نصب کنید.نسخه CS فتوشاپ تا نسخه CS5 فتوشاپ : از نسخه CS تا نسخه CS5 باید نسخه ME ( نسخه خاورمیانه ) فتوشاپ رو نصب کنیدنسخه CS6 تا نسخه 2020 فتوشاپ : نسخه CS6 تا نسخه 2020 با یک سری مراحل می تونید در فتوشاپ فارسی تایپ کنید.در مقالهنوشتن فارسی (تایپ فارسی ) در فتوشاپ کامل توضیح دادم. 
از فتوشاپ نسخه 7 تا نسخه 2020 برای تایپ فارسی باید یک سری اقدامات خاص برای تایپ فارسی انجام دهیدنسخه 7 فتوشاپ : برای تایپ فارسی در نسخه فتوشاپ 7 باید فارسی نویس نصب کنید.نسخه CS فتوشاپ تا نسخه CS5 فتوشاپ : از نسخه CS تا نسخه CS5 باید نسخه ME ( نسخه خاورمیانه ) فتوشاپ رو نصب کنیدنسخه CS6 تا نسخه 2020 فتوشاپ : نسخه CS6 تا نسخه 2020 با یک سری مراحل می تونید در فتوشاپ فارسی تایپ کنید.در مقالهنوشتن فارسی (تایپ فارسی ) در فتوشاپ کامل توضیح دادم. 
آخرین نسخه مجموعه نرم افزار آفیس با قابلیت نصب بر روی ویندوز های 7، 8.1 و 10 با راهنمای نصب فارسی و ضمانت نصب و اجرا از شرکت جی بی تیم، شامل نرم افزارهای معروف Word 2019، Exel 2019، Powerpoint 2019 و ... به همراه فعال سازی دائم و راهنمای فعال سازی می باشد قابلیت نصب بر روی ویندوزهای 32 و 64 بیتی را دارا می باشد. می توان گفت مجموعه نرم افزار office برای هر سیستمی از خانگی گرفته تا شرکت ها و سازمان های بزرگ مورد نیاز می باشد و جزو اولین نرم افزارهایی می باشد که بعد از نصب
 
تیم برنامه نویسی ام اف جی تقدیم می کند.
 
مژده ای برای علاقه مندان به برنامه نویسی و بالاخص دوستداران زبان پایتون
نرم افزار یادگیری پایتون هم اکنون به صورت رایگان برای آموزش و ارتقا دانش خود در مورد زبان پایتون و برنامه نویسی منتشر شد.
نرم افزار برای سیستم عامل ویندوز در دو نسخه 32 بیتی و 64 بیتی و نسخه ویژه قابل حمل برای شما عزیزان تهیه و آماده شده است.
امیدواریم نهایت استفاده را از این نرم افزار ببرید.
بدون هیچ هزینه ای زندگیتو یه درجه ببر با
در این پست طبق خواسته های کاربران نرم افزار هک پیج اینستاگرام رو برای اندروید قرار دادم کار با این نرم افزار سخت نیست فقط باید نام پیجی که میخواهید هک کنید رو بدین و بعد شروع به تست کردن پسورد ها میکنه و شما نیاز به پسورد لیست یا پروکسی لیست ندارید عملکرد این نرم افزار بسیار سریع بوده و از حجم اینترنت شما استفاده نمیکند

ادامه مطلب
درمورد اینکه برنامه More local قادر است تا چه نسخه از اندروید را فارسی کند؟
تا نسخه اندروید ۷ این برنامه تست شده و جواب می دهد.
از لینک زیر برنامه را دانلود کن
لینک دانلود
پس از نصب برنامه را اجرا کنید و دنبال زبان persian بگردید اگر کلمه persian را نمی بینید در قسمت بالا سمت راست به روی گزینه سبز رنگ custom locale ضربه بزنید تا پنجره زیر ظاهر شود.

همانند تصویر عبارات را کامل کنید سپس به روی گزینه set ضربه بزنید تا گوشی فارسی شود.
این روش از طریق ویرایشگر Group Policy ویندوز انجام می‌پذیرد. لازم به ذکر است Group Policy در تمامی نسخه‌های ویندوز 10 به جز نسخه‌ی Home وجود دارد.

برای این کار ابتدا کلیدهای ترکیبی Win+R را انتخاب نمایید.

در پنجره‌ی Run عبارت gpedit.msc را وارد نموده و Enter نمایید.

اکنون در پنجره‌ی Local Group Policy Editor به مسیر زیر بروید
ادامه مطلب
با سلام و عرض ادب خدمت مهندسین گرامی.
به لطف خدا نسخه ۴ نرم افزار سیویل تولز رو برای استفاده مهندسین گرامی آماده کردم. تغییرات عمده این نسخه:
 
 اضافه شدن قابلیت خروجی به dxf: برای این کار از کتابخانه ezdxf استفاده کردم.
اضافه کردن شکل مقطع اصلی: با کلیک بر روی هر کدام از خانه های جدول شکل مقطع اصلی در سمت راست نمایش داده میشود:
 
اضافه کردن منوها و ابزار: دستورات را اکنون میتوانید از طریق منوها یا ابزارها اجرا کنید.
اصلاح چند باگ در نرم افزار
در نها
فشرده سازی با نرم افزار هایی مثل وینرر و زیپ و … در بهترین حالت فقط میتوانند نرم افزار ها را تا میزان ۲۰ یا ۳۰ درصد حجم اولیه فشرده کنند اما نرم افزار های ناشناخته ای موجو می باشند که امکان فشرده سازی را تا ۹۹ درصد (و بیشتر) میدهند .
یکی از این نرم افزار های ناشناخنه KGB Archiver نام دارد .
ادامه مطلب
نرم افزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری به شما امکان خودکارسازی فرآیندهای بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را می دهد.
سی ار ام، برای جذب مشتری جدید، افزایش فروش، نگهداشت مشتری و وفادارسازی آن کاربرد دارد.
هدف نرم افزار CRM افزایش فروش و جمع آوری اطلاعات مشتریان در کلیه تعاملات وی با سازمان است. از طرف دیگر، نرم افزار برای بهبود و شخصی سازی بازاریابی و فروش از این اطلاعات استفاده می کند.
با استفاده از امکانات نرم افزار CRM می توانید انجام کارها
این روش از طریق ویرایشگر Group Policy ویندوز انجام می‌پذیرد. لازم به ذکر است Group Policy در تمامی نسخه‌های ویندوز 10 به جز نسخه‌ی Home وجود دارد.

برای این کار ابتدا کلیدهای ترکیبی Win+R را انتخاب نمایید.

در پنجره‌ی Run عبارت gpedit.msc را وارد نموده و Enter نمایید.

اکنون در پنجره‌ی Local Group Policy Editor به مسیر زیر بروید
ادامه مطلب
این روش از طریق ویرایشگر Group Policy ویندوز انجام می‌پذیرد. لازم به ذکر است Group Policy در تمامی نسخه‌های ویندوز 10 به جز نسخه‌ی Home وجود دارد.
برای این کار ابتدا کلیدهای ترکیبی Win+R را انتخاب نمایید.
در پنجره‌ی Run عبارت gpedit.msc را وارد نموده و Enter نمایید.
اکنون در پنجره‌ی Local Group Policy Editor به مسیر زیر بروید
ادامه مطلب
به نام خدا
سلام
اگر شما عزیزان جزو گروهی هستید که با آب، حوضه آبریز و یا مسائل مرتبط با مهندسی آب و منابع آبی کار می کنید، شاید این نرم افزار معروف، مورد نیاز شما باشد، با این که نسخه های جدیدتری (نسخه 10.0 و 11.0) از نرم افزار موجود است ولی در حال حاضر (زمستان 1398) امکان ارزان بودن نصب آن ها و یا حتی کرک کردن آن برای برخی از افراد موجود نیست، من این فایل را مدت هاست که دارم و به تازگی نیز با موفقیت نصب کرده ام و حال آن را در اختیار شما می گذارم تا شما هم
فشرده سازی با نرم افزار هایی مثل وینرر و زیپ و … در بهترین حالت فقط میتوانند نرم افزار ها را تا میزان ۲۰ یا ۳۰ درصد حجم اولیه فشرده کنند اما نرم افزار های ناشناخته ای موجو می باشند که امکان فشرده سازی را تا ۹۹ درصد (و بیشتر) میدهند .
یکی از این نرم افزار های ناشناخنه KGB Archiver نام دارد .
ادامه مطلب
نرم افزار hspice یک نرم افزار قدرتمند برای شبیه سازی مدارات الکترونیکی می باشد. بخشی از توانمندی های hspice از آنجا نتیجه می شود که در ان ا زمدل های استفاده شده است که مبنای فیزیکی دارند. از مزایای hspice می توان به همگرایی خوب، پشتیبانی از آخرین مدل های افزاره ها و اتصالات میانی و قابلیت بهینه سازی مدار اشاره کرد. نرم افزار های دیگری وجود دارند که تحت بعضی از شرایط رفتار مدار را به خوبی پیش گویی می کنند.در این پست ما قصد داریم تا نحوه نصب نسحه  2010 این
نرم افزار hspice یک نرم افزار قدرتمند برای شبیه سازی مدارات الکترونیکی می باشد. بخشی از توانمندی های hspice از آنجا نتیجه می شود که در ان ا زمدل های استفاده شده است که مبنای فیزیکی دارند. از مزایای hspice می توان به همگرایی خوب، پشتیبانی از آخرین مدل های افزاره ها و اتصالات میانی و قابلیت بهینه سازی مدار اشاره کرد. نرم افزار های دیگری وجود دارند که تحت بعضی از شرایط رفتار مدار را به خوبی پیش گویی می کنند.
در این پست ما قصد داریم تا نحوه نصب نسحه  2010 این
سلام و عرض ادب خدمت مهندسین گرامی. ورژن ۲ نرم افزار civiltools رو برای استفاده دوستان آماده کردم. دوستانیکه از طریق خود نرم افزار اقدام به آپدیت نرم افزار میکنند نیازی به دانلود ورژن جدید ندارند. این ورژن رو از این جهت منتشر میکنم که برخی از دوستان در محل کار یا جایی هستند که دسترسی به اینترنت ندارند و نمیتونند نرم افزار رو آپدیت کنند.
 
در مورد نحوه نصب نرم افزار به ورژن مطلب ورژن ۱٫۶ مراجعه کنید:
 
civiltools v 2.0
سلام و عرض ادب خدمت مهندسین گرامی. ورژن ۲ نرم افزار civiltools رو برای
استفاده دوستان آماده کردم. دوستانیکه از طریق خود نرم افزار اقدام به
آپدیت نرم افزار میکنند نیازی به دانلود ورژن جدید ندارند. این ورژن رو از
این جهت منتشر میکنم که برخی از دوستان در محل کار یا جایی هستند که دسترسی
به اینترنت ندارند و نمیتونند نرم افزار رو آپدیت کنند.
در مورد نحوه نصب نرم افزار به ورژن مطلب ورژن ۱٫۶ مراجعه کنید:
civiltools v 2.0

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها