نتایج جستجو برای عبارت :

انواع محصولات برند XP

فروشگاه اصل جنس ارائه دهنده انواع توالت فرنگی مروارید می باشد.
این فروشگاه نماینده رسمی این برند بوده و محصولات را با بالاترین درصد ارائه می دهد
توالت فرنگی مروارید با 5 سال گارانتی و خدمات پس از فروش برترین فرنگی ساخت داخل است که در سال های اخیر به پرفروش ترین برند تبدیل شده است
محصولات این برند شامل 
توالت فرنگی مروارید مدل الگانت
توالت فرنگی مروارید مدل رومینا
توالت فرنگی مروارید مدل موندیال
توالت فرنگی مروارید مدل یاریس
توالت فرنگی مر
شرکت نوین سازان پاسارگاد نمایندگی رسمی شرکت حافظان حریم سپاهان ( برند اوژن ) توانسته با تولید ۹ مدل راه بند امنیتی دفنی و سطحی و ۶ مدل راه بند بازویی خود را در سطح بین سطح کشور مطرح کرده وبا بومی سازی تولیدات این محصولات خدمتی ناچیز به توسعه اقتصادی کشور نماید.
تولید محصولات با برند اوژن و ارایه ۲ سال گارانتی تعویض و ۱۰ سال خدمات پس از فروش.
تولید محصولات امنیتی با برند اوژن با ارایه ۴ سال گارانتی تعویض و ۱۵ سال خدمات پس از فروش.
فروش انواع راه
برند Essence در سال ۲۰۰۱ توسط Christina کارآفرینی شجاع که تصمیم داشت برند لوازم آرایشی و بهداشتی متفاوتی بسازد، تاسیس شد. هدف اصلی او داشتن برندی با کیفیت عالی و قیمت مناسب بود. این برند در سال ۲۰۰۲ برای اولین بار در کشور آلمان آغاز به کار کرد و برند شماره ۱ شناخته شد. پس از آن این برند در ۵۰ کشور دیگر نیز فروش خود را آغاز کرد. در سال ۲۰۰۸ برند Essence بالاخره راه خود را به آمریکا و نیویورک نیز باز کرد. در سال ۲۰۱۰ فروش محصولات Essence در آمریکای شمالی به ۱ میل
ثبت برند در غرب تهران
می توانید به منظور ثبت برند در غرب تهران به ثبت هما مراجعه نمایید.                                                                                                                                    
برای ثبت برند نمی توان از نام های شناخته شده و معروف استفاده کرد . 
نام برند انتخاب شده نباید 50 درصد مشابه برندهای دیگر باشد .
نمی توان نام مناطق جغرافیایی را برای ثبت برند مورد استفاده قرار داد .
لوگو ارائه ش
برند MOHER نامی آشنا در زمینه پوشاک زنانه سایز بزرگ می باشد .محصولات این برند شامل انواع : پیراهن مجلسی ، بلوز مجلسی ، شلوار مجلسی ، تونیک مجلسی ، سرهمی مجلسی ، تاپ مجلسی و … می باشد .کیفت دوخت خوب و قیمت مناسب از ویژگی های برند MOHER می باشد .جهت مشاهده محصولات ، مشاوره و خرید با ما در ارتباط باشید .
شماره تماس :09148692123
آدرس سایت :www.moher.xyz
عرضه ی انواع محصولات
محصولات باله ا ,
محصولات نیوا
محصولات اورال,
محصولات لورال ,
محصولات مکس فاکتور ,
محصولات اوریف لیم ,
محصولات دبورا ,
محصولات ارکانسیل ,
محصولات مک ,
محصولات تاچمی,
,محصولات mbc
,محصولات ایپک,
محصولات دورو ,
محصولات گلدن رز,
محصولات فارماسی ,
محصولات فلورمار,
محصولات پالمولیو ,
محصولات پروتکس,
محصولات گارنیر,
محصولات لورال پاریس,
محصولات پاریس,,
محصولات ایچون بیوتی ,
محصولات کیس بیوتی ,
محصولات رمانتیک بیوتی ,
محصولات اسک
معرفی پرفروش ترین محصولات برند زیندکو
معرفی برند زیندکو
برند ایتالیایی ZinDeco مجموعه‌ای از جواهرات نقره با سنگ‌های زیرکنیا Cubic Zirconia  است. این برند که سال‌ها با تولید جواهرات طلا فعالیت می‌کرد. در سال 2007، اقدام به توسعه برند خود با ارایه محصولات از جنس نقره استرلینگ 925 نمود.
تمرکز بر طراحی‌های خاص و منحصر به فرد، کیفیت بالای ساخت و نیز رضایت مشتری استراتژی اصلی این برند است.
محصولات برند زیندکو در سه گروه نقره بدون نگین، نقره با سنگ‌های زیر
درباره برند فوجی
علانت و نام تجاری فوجی Fuji یکی از نام های با سابقه لوازم خانگی به ویژه کولر گازی می باشد، این برند تجاری توانسته با تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب در رقابت با سایر رقبا از دیگران عقب نماند، محصولات کولر فوجی توانسته بخش قابل توجهی از بازار را به دست بیاورد.
 
کولر گازی و اسپلیت فوجی  Fuji در انواع مدل سرمایش و گرمایش و سرمایش با گاز های R410 و R22 می باشد، شرکت و برند تجاری فوجی توانسته به تکنولوژی اینورتر Inverter دست پیدا کن
در این بخش از سری مطالب وبلاگ انتخاب سنتر با معرفی کامل برند Daewoo همراه شما خواهیم بود تا بیش از پیش با این برند پرطرفدار در دنیای لوازم خانگی آشنا شوید.
یکی از بهترین ارائه‌دهندگان لوازم‌خانگی در سطح دنیا شرکت دوو می‌باشد. امروزه دوو به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین و پرمصرف‌ترین محصولات لوازم‌خانگی در جهان شناخته ‌شده است. محصولات این شرکت در اکثر کشورها مورد استفاده قرار می‌گیرد و در کشور عزیزمان ایران نیز این برند، یک برند شناخ
شهر تهران جایگاه ویژه ای در تاریخ و فرهنگ و هنر مردم ایران زمین دارد. تهران به عنوان شهری هنرمند و هنرمند پرور همچنین از جوانب اقتصادی و تجاری نیز در ایران سهم عمده ای را به خود اختصاص داده و بار بسیاری از درامد ها و سرانه های درامدی کشور را بر دوش دارد. هزاران شرکت در این شهر در انواع موضوعات تجاری و اقتصادی با هم در رقابت هستند و هر روز نیز بر این تعداد افزوده می شود.
از انجایی که رشد و تعالی هر شرکت به رشد و توسعه اقتصادی ان منطقه  و رشد  اقتص
محصولات جی پلاس ساخت کجاست؟
بعد از آنکه آمریکا تحریم های خود علیه ایران را افزایش داد، برندهای کره ای ال جی و سامسونگ دیگر نتوانستند، محصولات خود را به ایران وارد کنند.
 
به همین دلیل تعداد محصولات این دو برند در بازار کاهش یافت و قیمت محصولات این دو شرکت افزایش یافت.
 
تا اینکه در بهمن ماه سال 1398 اعلام کردند، تابلوهای این دو برند از سر در نمایندگی های فروش شرکت ها پایین کشیده شد
 
و به جای برندهای کره ای سامسونگ و ال جی، برند های سام و جی پلا
قیمت و خرید ملحفه و کاور تشک انگلیش هوم
مطئنا به گوش هر مصرف کننده ای نام برند پرآوازه انگلیش هوم رسید است این برند ترک با کیفیت عالی ، محصولات خود را در زمینه ی خانه و آشپزخانه در بین مصرف کننده به محبوبیت رسانده و با محصولات تولیدی خود در زمینه ی خواب و اتاق خواب سبک و انرژی متفاوتی به آن بخشیده است.
از محصولات خواب و اتاق خواب آن می توان به انواع ملحفه کشدار تشک ، کاور بالش ، ملحفه ساده ، کاور لحاف دو نفره و تک نفره اشاره کرد:
ملحفه و کا
شهر شیراز جایگاه ویژه ای در تاریخ و فرهنگ و هنر مردم ایران زمین دارد. شیراز به عنوان شهری هنرمند و هنرمند پرور همچنین از جوانب اقتصادی و تجاری نیز در ایران سهم عمده ای را به خود اختصاص داده و بار بسیاری از درامد ها و سرانه های درامدی کشور را بر دوش دارد. هزاران شرکت در این شهر در انواع موضوعات تجاری و اقتصادی با هم در رقابت هستند و هر روز نیز بر این تعداد افزوده می شود.
از انجایی که رشد و تعالی هر شرکت به رشد و توسعه اقتصادی ان منطقه  و رشد  اقتص
یکی از مهمترین دلایل راه یافتن این برند به بازار ایران قیمت ارزان محصولات ایوولی
نسبت به سایر برند های شناخته شده است، البته دلیل اصلی این امر کاهش قدرت
خرید مصرف کنندگان است که سبب شده مشتریان برای رفع  نیاز های ضروری خود ،
بدون تحقیق و اطلاع کافی از کیفیت و اصالت کالا محصولات این برند که تولید
و مونتاژ آن در کشور چین انجام میگیرد را خریداری نمایند! البته این مطلب
به معنای بی کیفیت بودن محصولات ایوولی نیست چرا که قطعا سال ها زمان نیاز
اس
ثبت برند ، هرکدام از انواع شرکت ها ، مراحل ثبت تقریباً یکسانی دارند؛ هر چند در ثبت انواع مختلف شرکت، ارائه مدارک و مراحل ثبت، ممکن است تغییراتی جزیی را به همراه داشته باشد. بعد از ثبت شرکت، مهم ترین و اساسی ترین گام برای آن ، ثبت برند است. برند یا گرید ، علامت ،  نشانه و شناسه یک شرکت می باشد. شرکت ها با برند شناخته می شوند. ثبت برند نیز دارای مراحلی خاص می باشد؛ زیرا انتخاب یک برند ، برای یک شرکت به سبب تعدد شرکت ها، مشکل بوده و طبیعتأ برای طی نم
با توجه به گسترش و تنوعی که در صنعت مد و پوشاک وجود دارد، کسب درآمد از این مشاغل کار چندان آسانی نیست؛ خصوصا وقتی محصولات تولیدشده سطح بالایی داشته باشد و جزو محصولات لوکس محسوب شود.
برند ورساچه نیز از جمله برندهای لاکچری دنیای مد و پوشاک به‌شمار می‌رود که محصولات متنوع آن مانند پوشاک، عطر و ادکلن، ساعت و... مخاطبان خاص خود را دارد و بنابراین روند بازاریابی و تبلیغات این برند شگردهای خاص خود را می‌طلبد.
ادامه مطلب
 گروه تاسیساتی یزد تهویه ارائه دهنده خدمات پس از فروش ، نصب تعمیرات  انواع  محصولات پکیچ رادیاتور دیواری در خدمت شما هموطنان عزیز می باشد
بهترین برند های داخلی
پر فروش ترین پکیج های تولیدی در داخل کشور، متعلق به دو برند بوتان و ایران رادیاتور است که هر یک با دارا بودن نمایندگی های متعدد در داخل کشور، بطور جدی با هم در رقابت هستند.
سرویس دهی و خدمات رسانی پس از فروش این برند ها با توجه حضور قوی تر آن ها در بازار ایران از بقیه برند های تولید کن
فلر به عنوان یک برند آلمانی پیشتاز در زمینه تولید و عرضه لوازم خانگی شناخته شده است و هدف آن، رفع نیازهای اساسی خانواده‌ها و ارتقای سطح کیفی زندگی مشتریان است.محصولات فلر مطابق با تازه‌ترین دستاوردهای فناوری در جهان طراحی شده و پس از انجام آزمایش‌های دقیق و سنجش کارایی و کیفیت عملکرد، تولید و به بازار عرضه گردیده اند.
 
این محصولات، طیف گسترده‌ای از لوازم خانگی را در بر می‌گیرند:مایکروویو، آون برقی، چای‌ساز، قهوه‌ساز، کباب‌پز، ساندو
آشنایی با تاریخچه برند ای پی ان
از سال 1384 شرکت ای پی ان شروع به فعالیت در زمینه تولید انواع ابزار آلات برقی،شارژی و بادی در کشور چین نمود.این محصولات بر پایه استاندارد های روز دنیا طراحی شده اند و از کیفیت و تنوع بالایی برخوردار می باشند.شرکت ای پی ان بر روی تمامی محصولات خود،بعد از آخرین مرحله تولید،تست کنترل کیفیت انجام می دهد تا از کیفیت آنها اطمینان حاصل نماید.این شکت همواره سطح کیفی محصولات خود را ارتقا داده و انها را با مناسب ترین قیمت
برند اوژن یکی از بهترین و پر فروش ترین برند های راهبند در ایران ارائه دهنده انواع راهبند در نوع های راهبند بازویی،راهبند امنیتی،راهبند های نفر رو و ... در آمل.
راهبند های بازویی این برند در نوع های الکترومکانیکی و الکتروهیدرولیکی به بازار عرضه میگردند.
راهبند های الکترومکانیکی برای متراژ هایی تا 6 متر و راهبند های هیدرولیکی تا متراژ 9 متر را جوابگو میباشد.
راهبند های الکترو مکانیکی این برند در نوع های تردد نامحدود ارائه میگردد.
راهبند بازوی
در سال ۱۹۴۵ که دنیا در حال تغییر و تحول و دگرگونی بود برند کندی توسط برادران فوماگالی متولد شد. این برند توانست اولین ماشین لباسشویی اتوماتیک در تاریخ صنعت لوازم خانگی ایتالیا را با نام تجاری کندی روانه بازار کند.
پس از موفقیت این محصول و استقبال از این مدل ، این مجموعه با فعالیت روز افزون خود توانسته تا به امروز که ۷۰ سال از تولد این برند می گذرد محبوبیت زیادی در سراسر جهان برای خود کسب کند و سبد کالایی کاملی اعم از لباسشویی ، ظرفشویی ، جارو
محصولات Freeman Beauty یا فریمن که امروز یک برند نام آشنا در صنعت لوازم آرایشی بهداشتی به شمار می رود، در سال 1976 در لس آنجلس تاسیس شد.
سیاست اصلی برند فریمن ( Freeman Beauty)الهام گرفتن از طبیعت تا به امروز بوده است. این برند در زمینه ماسک های پوست و شامپوی خشک متخصص است.
تخصص برند فریمن بیوتی در زمینه تولید محصولات شست شو حمام است. برند Freeman Beautyبا تولید محصولات مرغوب در طی گذشت سالها به مصرف کنندگان خود حس آرامش و تجربه ی دلپذیری هدیه کرده است.
این برند برای
برند اوژن یکی از بهترین و پر فروش ترین برند های راهبند در ایران ارائه دهنده انواع راهبند در نوع های راهبند بازویی،راهبند امنیتی،راهبند های نفر رو و ... در آمل.
راهبند های بازویی این برند در نوع های الکترومکانیکی و الکتروهیدرولیکی به بازار عرضه میگردند.
راهبند های الکترومکانیکی برای متراژ هایی تا 6 متر و راهبند های هیدرولیکی تا متراژ 9 متر را جوابگو میباشد.
راهبند های الکترو مکانیکی این برند در نوع های تردد نامحدود ارائه میگردد.
راهبند بازوی
گلیس
مراقبت از مو و بهداشت مو یکی از مهم ترین و اصلی ترین بخشهای زندگی هر فردی است. مشکلاتی مانند ریزش مو، عدم رشد سریع مو، موخوره، شوره سر و غیره همواره مسائلی است که دامن گیر بسیاری از افراد می شود.دلایلی که ممکن است افراد با مشکلات مو مواجح شوند بسیار است اما استرس و اضطراب، آب و هوا و تغذیه ی نامناسب، عوامل ارثی و غیره می تواند از دلایل عمده ی آنها باشد.حال انتخاب یک شامپوی مناسب، با کیفیت با برند خوب می تواند مشکل گشا باشد.گلیس  GLISS از جمل
فروش نام تجاری آماده "توژال "
نان حجیم ، نان لقمه ، انواع نان لوله ای ، باگت ، ساندویچی و ...در صورت تمایل با 01732324349 یا 09112778009 مهندس قاسمی تماس بگیرید
برند توژال یک برند تک سیلابی با آوای زیبا و با معنی "سطح نازکی از برف" است .
این برند در استان گلستان و شهرستان گرگان در حال کار بوده که درحال حاظر واگذار میشود .
این فرصت رو از دست ندین
یک برند آماده برای اشتغال زایی
این برند دارای دامنه ثبت شده برای وب سایت هست : Tozhalbakery.ir  هم چنین دارای اکانت اینستا
 
 
یکی از مهمترین دلایل راه یافتن این برند به بازار ایران قیمت ارزان محصولات ایوولی نسبت به سایر برند های شناخته شده است، البته دلیل اصلی این امر کاهش قدرت خرید مصرف کنندگان است که سبب شده مشتریان برای رفع  نیاز های ضروری خود ، بدون تحقیق و اطلاع کافی از کیفیت و اصالت کالا محصولات این برند که تولید و مونتاژ آن در کشور چین انجام میگیرد را خریداری نمایند! البته این مطلب به معنای بی کیفیت بودن محصولات ایوولی نیست چرا که قطعا سال ها زمان نیاز اس
بدون شک تا کنون نام برند سایما را بارها و بارها شنیده‌اید به رندی که نام آن خیال کاربران را از بابت کیفیت و قابلیت هایی که در ازای قیمت تعیین شده برای یک محصول به دست می آورند راحت می کند. برند سایما بیشتر تولیدکننده کوادکوپترهای مبتدی است که کار خود را با کوادکوپتر ها و هلیکوپترهای بدون دوربین کوچک آغاز کرد اما رفته رفته با اضافه کردن دوربین و سایر قابلیت ها به کوادکوپتر ها به دلیل کیفیت خود و تنوع محصولات و همچنین قیمت مناسب جای خود را در
بدون شک تا کنون نام برند سایما را بارها و بارها شنیده‌اید به رندی که نام آن خیال کاربران را از بابت کیفیت و قابلیت هایی که در ازای قیمت تعیین شده برای یک محصول به دست می آورند راحت می کند. برند سایما بیشتر تولیدکننده کوادکوپترهای مبتدی است که کار خود را با کوادکوپتر ها و هلیکوپترهای بدون دوربین کوچک آغاز کرد اما رفته رفته با اضافه کردن دوربین و سایر قابلیت ها به کوادکوپتر ها به دلیل کیفیت خود و تنوع محصولات و همچنین قیمت مناسب جای خود را در
شرکت نوین سازان پاسارگاد نمایندگی انحصاری مجموعه فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان در سراسر کشور و تمام استان ها با اریه محصولات با برند اوژن و تولید داخلی کشور و همچنین بزرگترین وارد کننده انواع برندهای فک ,فادینی,بتا,سیماران , کامه و سایر برندهای مطرح جهان.
ارایه ۲ سال گارانتی تعویض محصول و ۱۵ سال خدمات پس از فروش روی تمامی محصولات برند اوژن.
فروش راه بند در سراسر کشور
فروش راهبند در سراسر کشور
فروش گیت در سراسر کشور
فروش راه بند هیدرولیکی د
شرکت نوین سازان پاسارگاد نمایندگی انحصاری مجموعه فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان در سراسر کشور و تمام استان ها با اریه محصولات با برند اوژن و تولید داخلی کشور و همچنین بزرگترین وارد کننده انواع برندهای فک ,فادینی,بتا,سیماران , کامه و سایر برندهای مطرح جهان.
ارایه ۲ سال گارانتی تعویض محصول و ۱۵ سال خدمات پس از فروش روی تمامی محصولات برند اوژن.
فروش راه بند در سراسر کشور
فروش راهبند در سراسر کشور
فروش گیت در سراسر کشور
فروش راه بند هیدرولیکی د
تبلیغات استوری اینستاگرام پربازده و بدون ریسک ، در این روش بر اساس تعداد درخواستی، تبلیغ شما در قالب استوری در صفحات منتخب و برتر اینستاگرام به نمایش گذاشته می شود.
تبلیغات پست ۲۴ ساعته اینستاگرام در پیج های ایرانی پر مخاظب:  آگاهی ساز و اطلاع رسان برند، این روش از مرسوم ترین روش های تبلیغات میباشد که مناسب برای اطلاع رسانی و اجرای کمپین های اینستاگرامی میباشد.
تبلیغات اینفلوئنسر مارکتینگ افراد با مخاطب بالا : تبلیغات از طریق افراد تاثیر
برندینگ یا همان برند سازی یکی از مهم‌ترین ابعاد هر کسب‌وکاری، کوچک یا بزرگ، خرده‌فروش یا ‌«بنگاه به بنگاه» (B2B)، است. در بازار رقابتی امروز، استراتژی برند قوی و مؤثر، مزیت عمده‌ای به شمار می‌رود. اما برند سازی واقعا چه معنایی دارد و چگونه بر کسب‌وکار شما اثر می‌گذارد؟به زبان ساده، برندِ شما، اعتبار شما در نزد مشتری است. برند به مشتریان شما می‌گوید که چه انتظاری از محصولات و خدمات شما داشته باشند و اینکه تفاوت آنچه شما ارائه می‌دهید با
تیرتی برند یکی از برترین تولید کنندگان برتر لباس زیر زنانه آماده ارائه محصولات و پخش عمده به سرتاسرکشور می باشد
پخش عمده لباس زیر زنانه محصولات شرکت تیریتی توسط خود شرکت و عاملین فروش منتخب صورت می گیرد .
برای خرید عمده لباس زیر زنانه می توانید وارد صفحه اصلی شوید و محصولات را سفارش دهید .
پخش عمده لباس زیر زنانه
تیریتی برند یکی از محبوب ترین لباس زیر های زنانه خاورمیانه  برای فروشندگان لباس های زنامه  شرایط ویژه را در نظر گرفته است .
گروه و
در بین رقابت تنگاتنگ انواع برندهای آرایشی، نام برخی شرکت ها بیشتر به چشم می خورد و یکی از این برندها متعلق به شرکت فرانسوی Lancôme است. برند لانکوم (Lancôme) علاوه بر فراورده های زیبایی و میکاپ، به تولید انواع محصولات دیگر نیز می پردازد که در ادامه ی متن به آن ها اشاره می کینم. برند لانکوم در این سال ها زیر مجموعه ی برند محبوب اروپا و جهان، به نام لورآل (loreal) محسوب می شود.
 
شکل گیری لانکوم (Lancôme)
در سال 1935 میلادی، فردی فرانسوی به نام Armand Petitjean، این شرک
برند یا نام تجاری ثبت برند همان نشان و علامتی است که به صورت فارسی یا لاتین در فعالیت های اقتصادی شرکت استفاده می شود
 
برند به انگلیسی با عنوان قانونی نشان تجاریثبت برند یک طرح ،نماد ،عبارت،نام و … است
که ارائه دهنده خدمات با فروش محصول خاصی استثبت برند که به وسیله آن از سایر محصولات مشابه متمایز می شود.
نشان تجاری یا برند همان چیزی است که مخاطب ثبت برند  ،صفات و ویژگی های آن را با دیدن ،شنیدن ،حس کردن و……… به صورت ذهنی ،دیداری و یا شنیدا
مجموعه قهوه اولین مجموعه مربوط به قهوه در ایران است که در سال 2007 عضو اتحادیه قهوه اروپا شد. متخصصان این مجموعه در دوره های پردازش قهوه در کارگاه های انجمن قهوه اروپا شرکت کرده اند.
محصولات این مارک شامل قهوه مخصوص یا قهوه مخصوص و مخلوط است.
از بهترین دانه های قهوه در تهیه لیموهای قهوه استفاده می شود و برای کباب تازه قهوه تمهیدات خاصی انجام می شود. لمن ها برای افزایش کیفیت محصولات خود از ماشین آلات ، تجهیزات ، فرآوری و تجهیزات بسته بندی به روز
 نکات مهم و اساسی در مورد شناخت محصولات و فرمولاسیون ها:
محصولات آرایشی زیادی با انواع مارک های مختلفی در بازار موجود است. تنوع بسیار بالایی هم دارند.
ما در اینجا سعی کرده ایم انواع محصولات آرایشی که مورد استفاده روزانه شما است را گردآوری کنیم و شما را
با انواع محصولات آرایشی که چه کاری و چه اثری روی پوست و موی شما می گذارد آشنا کنیم.
برای مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید: نکات محصولات آرایشی
ادامه مطلب
آشنایی با برند هونیتون
برند ابزارآلات هونیتون Honiton یک برند موفق در حوزه تولید و ارائه انواع جعبه بکس و ابزارآلات دستی است که در کشور تایوان فعالیت می کند.محصولات این برند دارای استاندارد DIN آلمان (Deutsches Institut für Normung) بوده و سایزبندی آنها بر پایه استاندارد متریک Metric 6pt و Metric 12pt و استاندارد SAE نظیر SAE 6pt و SAE 12pt می باشد. برند هونیتون دارای ثبت اختراع جهانی در کشورهای آمریکا، اتحادیه اروپا، آلمان، ژاپن، هند و چین بوده و کلیه محصولات آن از آلیاژ کروم
چرم از پوست حیوانات تهیه می شود .  جنس چرم فساد ناپذیر است و به علت انعطاف بالا، قابلیت های زیادی در صنعت کیف و کفش و پوشاک دارد . تهیه محصولات چرمی با طرح های جدید که وارد بازار می شود، همگی نشان از کاربردهای مختلف این محصول دارد .
برند و علامت تجاری مشهور در صنعت چرم کم نیست. اما هیچ یک از این برندها مشابه هم نیستند. بنابراین باید برندی را طراحی نمایید که منحصر به فرد باشد و بین علامت تجاری و علامت تجاری ثبت شده توسط دیگران تشابه نداشته باشد.ه
یکی از برندهای برتر در زمینه ی تولید کولر گازی، به طور قطع برند ال جی می باشد. این برند تا به امروز با تولید انواع مختلف کولر، سهم خوبی از بازار را از آن خود کرده و توانسته است در سطح ایران و جهان به خوبی مطرح شود.از آن جایی که کولرهای گازی و اسپلیت LG، علاوه بر طراحی زیبا قابلیت های مختلفی دارند، می توانند برای بسیاری از مراکز و مکان ها مورد استفاده قرار گیرند. از جمله ی مهم ترین این ویژگی ها می توانیم به تنظیم و اسکن هوشمند، سیستم محافظ دستگاه
ایا میدانید ثبت شرکت  چیست؟
ثبت برند یکی از اقداماتی است که میبایست در هنگام ثبت شرکت انجام بگیرد ،در ادامه این مطلب موسسه ثبت برند کریم خان به توضیح اجمالی در رابطه با مفهوم برند میپردازد،برند یا نام تجاری نامیست که سبب تمایز محصولات و خدمات و ثبت برنداز سایر خدمات و شرکت ها می شود. به طور کلی برند یا نام تجاری به دو صورت لاتین و غیر لاتین در دنیای کسب و کار استفاده می شود.استفاده از برند به معنای استفاده از انحصار یک امتیاز از یک کالا یا خد
 
کراکر نمکی اولکر از پرطرفدارترین محصولات این برند ترکیه ای است و در وزن 252 گرم عرضه بازار شده است. این محصول یک گزینه ایده آل برای میان وعده است و طعم بسیار خوشمزه ای دارد.
کراکر نمکی در واقع نوعی بیسکوییت ترد می باشد که با طعم پنیری تجربه متفاوتی را به مصرف کننده ارائه می دهد و به دلیل طرفداران زیادی که دارد؛ یک محصول نوستالژیک به شمار می رود.
کمپانی اولکر در سال 1944 توسط صبری اولکر در کشور ترکیه تاسیس و اولین محصول تولید شده بیسکوییت پوتی
برند های بسیار متنوع ایرانی و خارجی لوازم خانگی در بازار یا فروشگاه های مختلف وجود دارد که هر یک عرضه کننده ی جدید ترین و با کیفیت ترین دستگاه ها با کاربرد هایی مشابه و با تنوع بسیار زیاد در مدل و رنگ بندی هستند. تعدادی از این برند ها سابقه و قدمت زیادی ندارند و تعدادی دیگر  نیزسال های زیادی است که در زمینه ی تولید لوازم خانگی فعالیت دارند.تصور عموم مردم بر این است که محصولاتی را خریداری نمایند که کارخانه و برند سازنده ی آن ها معتبر تر و معروف
چرم به عنوان یکی از جنس های طبیعی است که از پوست حیوانات تهیه می گردد . جنس چرم فساد ناپذیر است و به علت انعطاف بالا، قابلیت های زیادی در صنعت کیف و کفش و پوشاک دارد. تهیه محصولات چرمی با طرح های جدید که وارد بازار می شود، همگی نشان از کاربردهای مختلف این محصول دارد.
برند و علامت تجاری مشهور در صنعت چرم کم نیست. اما هیچ یک از این برندها مشابه هم نیستند. بنابراین باید برندی را طراحی کنید که منحصر به فرد باشد و بین علامت تجاری و علامت تجاری ثبت شده
در 15 محبوب ترین برند های لوکس آنلاین در سال 2019 دیدیم که برند گوچی  (Gucci) در صدر جدول و رتبه‌ی اول مارک های لوکس آنلاین قرار دارد؛ این برند معروف و پرطرفدار ایتالیایی در سال ۱۹۲۱ توسط گوچیو گوچی (Guccio Gucci) تأسیس شد و الان هم شرکتش در در شهر زیبا و تاریخی فلورانس هست.
امروز می‌خواهیم ۱۰ مورد از گرانترین محصولات برند گوچی در سال 2019 را به شما معرفی کنیم.
ادامه مطلب
گروه صنعتی فلدر FELDER متشکل شده است از 3 برند Hammer , FELDER و format4 با محوریت FELDER . این گروه صنعتی اتریشی در تولید 20 دسته مختلف از ماشین آلات و ملزومات کارگاه ها و کارخانه جات صنایع چوب و مصنوعات چوب فعالیت گسترده دارد. نماینده این شرکت در ایران گروه صنعتی آریو ماشین می باشد. به طور کلی این شرکت با محوریت محصولات در تولید محصولات زیر در جایگاه بسیار خوبی در سطح جهان قرار دارد:
تولید انواع دورکندستگاه های چند کاره نجاریتولید انواع دستگاه لبه چسبانانوا
ثبت برند تضمینی
 
برای ثبت برند خود حتما به مراجع معتبر بروید و درخواست خود را ارائه نمائید  ثبت برند موضوعی مهم و حساس است که به هر مجموعه ای نمی توان اعتماد کرد
و با وجود کلاهبرداری های جدید از برند ها حتما برند خود را به صورت تضمینی ثبت کنید
 
ثبت شرکت تضمینی
 
هلدینگ ملاصدرا می تواند این تضمین را به شما بدهد که با خیال راحت برند خور را ثبت کنید
 
برای دریافت مشاوره رایگان به کارشناسان مجرب ما در ملاصدرا تماس بگیرید
021-41174
 
 
امروزه شرکتهای مختلفی به تولید انواع آمپلیفایر گیتار الکتریک میپردازند که بعضی از آنها شناخته شده هستند و بعضی دیگر با وجود اینکه از کیفیت مناسبی برخوردار هستند، در بازار رقابت جایگاهی کسب نکرده اند. در این پست به معرفی چند برند معتبر میپردازیم.
وکس VOX
شرکت وکس از دهه 57 در حال فعالیت است و در دهه ۶۰ مدلهای معروف AC15 و AC30 را تولید کرده است که هنوز هم در میان نوازندگان از محبوبیت بالایی برخوردار است. این دو مدل به سرعت پس از روانه شدن به بازار از
برند شرافیت در سال ٩٦ کار خود را با هدف بهبود کیفیت پوشاک و لوازم کاربردی و تخصصی بدنسازی و همچنین حمایت از تولید کالای ایرانی آغاز نمود. این برند زیر نظر و حمایت مستقیم آقای مهدی شرافت از قهرمانان به نام بدنسازی در رشته فیزیک میباشد.
انواع محصولات تولید شده در شرکت شرافیت شامل سه دسته می باشد:
1- پوشاک ورزشی زنانه
2- لوازم بدنسازی
3- پوشاک ورزشی مردانه
 
 پوشاک ورزشی مردانه شرافیت
تی شرت اسپرت
شلوار اسلش شرفیت
رکابی مردانه
سویشرت سلانیک شرافی
 
ژیلت، افترشیو و کرم موبر
برای حفظ شادابی و طراوت پوست و جلوگیری از آسیب و خراش بر روی صورت و بدن در مواقع اصلاح بهترین راه استفاده از یک تیغ و افترشیو مناسب و استاندارد می باشد و اما یک تیغ اصلاح صورت استاندارد دارای چه ویژگی هایست که آن را نسبت به ژلت های معمولی متمایز کرده است.
یک ژیلت مناسب دارای تعداد تیغ های 3 لبه ، 5 لبه و... می باشد که در تیغه آن انواع فوم و ژل به کار رفته است تا با ایجاد لغزندگی عالی عمل اصلاح صورت به آسانی و با سهولت انجا
خوشبختانه ای تی مارکت و محصولات غذایی سامنات توانستند با هم به توافق برسند و همکاری بلند مدت خود را آغاز کنند. 
بر اساس این توافق مقرر شد محصولات سامنات در فروشگاه اینترنتی ای تی مارکت بصورت عمده عرضه گردند. 
خریداران می توانند از این به بعد محصولات سامنات را با قیمت های بسیار مناسب تر بطور مستقیم از طریق عمده فروشی آنلاین ای تی مارکت تهیه نمایند. 
معرفی محصولات سامنات: 
انواع ادویه 
انواع افزودنی ها مانند سبزیجات خشک - موارد مورد نیاز دسر
تشک بادی چیست ؟
شاید اسم تشک های بادی را شنیده باشید و دوست داشته باشید که بدانید این محصولات چگونه ساخته شده اند و چه کاربردی دارند ، همچنین ممکن است که اسم این محصولات بسیار کاربردی را نشنیده باشید ، به همین منظور می خواهیم اطلاعاتی از این تشک های بادی به شما بدهیم تا ببینید که این محصولات چه ویژگی هایی دارند و چرا محبوبیت زیادی دارند . تشک های بادی همانطور که از اسم آن ها پیداست به شکل تشک های معمولی و ابری می باشد ، اما تفاوت هایی با آن ها
ثبت برند درکرج
یکی دیگر از فعالیت های موسسه همای راستین میهن در زمینه ثبت, مربوط به ثبت برند می باشد,موسسه همای راستین میهن یک موسسه متخصص و مجرب در زمینه ی ثبت برند در کرج  می باشد,شرکت ها و کارخانجات برای ثبت برند تجاری خود بایستی به یک موسسه معتبر و متخصص مراجه کنند تا برند خود را به صورت قانونی ثبت نمایند در این مقاله درباره برند و چگونگی ثبت برند توضیح داده می شود.
برند چیست؟
در ابتدا و قبل از توضیحات درباره ثبت برند , به معرفی برند می پردا
لوگو که با نام های دیگری همچون سمبل ، آرم ، نماد ، نشان نیز مورد استفاده قرار میگیرد ، نشانه و مشخصه یک برند میباشد که باید منحصر به فرد باشد و یک عضو جدانشدنی در بخش برندسازی میباشد و لازمه ی هر کسب و کار کوچک یا کسب و کارهای بزرگتر ، شرکت ها یا سازمان ها میباشد. نقطه قوت هر لوگو ، میزان جذب طرح و نماد و موشوع برند در ذهن بیننده میباشد که در عین منحصربه فرد بودن ، لوگو باید موضوع و مشخصات برند را نیز عنوان کند. در حقیقت هویت بصری برند و محصولات
معرفی برند تئوتما (Teotema)
چقدر به سلامت و زیبایی موهای خود اهمیت می‌دهید؟ تا چه میزان با برندهای مطرح دنیا در زمینه محصولات مراقبت، حفاظت و درمان موها آشنا هستید؟ در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از معروف ترین و برترین برندهای تخصصی در زمینه‌ مو به نام برند تئوتما (Teotema)  آشنا کنیم. تئوتما با ترکیب مواد مرغوب درمانی و محافظتی با علم مدرن روز در رابطه با موها، محصولاتی بی نظیر تولید کرده که طرفداران زیادی در سرتاسر دنیا را به سمت خود جذب می
احتمالا شما نیز تا کنون نام کمپانی بزرگ داهوا را شنیده اید . این مجموعه یکی از بزرگترین برند های تولید کننده ی دوربین های مداربسته و سایر سیستم های حفاظتی و نظارتی در سراسر جهان است. داهوا فعالیت خود را در سال ۲۰۰۱ شروع کرده و تا به امروز به یکی از برترین تولید کنندگان دوربین های مداربسته در سراسر جهان (طبق آمار دومین فروشنده برتر در سراسر جهان) تبدیل شده است .
محل تولید داهوا
محصولات داهوا عموما در شهر هانگژو چین تولید می شوند و عمده فعالیت
شرکت هوشمند سازان سپاهان ارائه دهنده انواع راهبند های بازویی اتوماتیک خودرویی در دو نوع الکترو مکانیک و هیدرولیک .
فروش انواع راهبند های هیدرولیک دراستان مازندران و شهرستان های ساری،آمل،بابل،بابلسر،قائم شهر،فریدونکنار،محمودآباد،نوشهر،عباس آباد،نور،سوادکوه،چالوس و...
این شرکت تمام محصولات خود را که تماما تولید همین شرکت است با 4 سال ضمانت تعویض،15 سال خدمات پس از فروش،خدمات تعمیراتی 48 ساعته و تردد نامحدود راهبند آماده عرضه به بازار کر
چگونه برند برنج ثبت کنیم
برنج گیاهی است علفی یکساله مخصوص مناطق گرم
پر آب. این گیاه، از مهمترین غلاتی است که در بیشتر نقاط جهان از جمله
ایران کشت می شود و مصرف زیادی دارد .

با ثبت برند برنج ، می توانید به شهرت سریع آن کمک کنید و از استفاده
اشخاص دیگر از آن علامت جلوگیری به عمل آورید. در واقع، ثبت برند تضمین می
کند که مشتریان می توانند محصولات را از یکدیگر تشخیص دهند. بدین ترتیب
مصرف کننده این فرصت را دارد که از بین انواع متنوع کالاهای رقی
چگونه برند برنج ثبت کنیمرنج گیاهی است علفی یکساله مخصوص مناطق گرم پر آب. این گیاه،
از مهمترین غلاتی است که در بیشتر نقاط جهان از جمله ایران کشت می شود و
مصرف زیادی دارد .

با ثبت برند برنج ، می توانید به شهرت سریع آن کمک کنید و از استفاده
اشخاص دیگر از آن علامت جلوگیری به عمل آورید. در واقع، ثبت برند تضمین می
کند که مشتریان می توانند محصولات را از یکدیگر تشخیص دهند. بدین ترتیب
مصرف کننده این فرصت را دارد که از بین انواع متنوع کالاهای رقیب
محصولات سیم و کابل البرز را میتوانید در فروشگاه فنی و تخصصی سیم و کابل ستایش خریداری نمایید. سیم ها و کابل ها برق دارای سطح مقطع‌های مختلف می‌باشند، محصولات البرز الکتریک در انواع عایق و کاربردهای متنوعی می‌باشند که هرکدام می‌توانند در شرایط خاصی مورد استفاده قرار گیرند؛ گروه تجهیزات برق ستایش کابل مفتخر است در کنار ارائه خدمات فنی و مهندسی، کلیه محصولات سیم و کابل برند الکتریک نور را به صورت مستقیم و بی واسطه عرضه نموده و رسالت خود را
باسلام خدمت تمامی همکاران وسروران گرامی بازرگانی صادق زاده محصولات جدید سه بعدی با طراحی متفاوت و زیبا را با برند تجاری( تکتا) در مجموعه خود قرار داده است وبا توکل برخداوند منان درسال جدید محصولات خود را به صورت اختصاصی تولید می نماید که انشاالله بتوانیم رضایت خاطر شما همکاران گرامی وشماسروران را به دست آوریم.
 
نیو بالانس، (به انگلیسی: New Balance) شرکت تولیدکنندهٔ پوشاک و کفش ورزشی آمریکائی است، این شرکت در سال ۱۹۰۶ با نام «New Balance Arch Support Company» تأسیس شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کفش ورزشی در دنیاست. نیو بالانس از نشان «ساخت آمریکا» حمایت می‌کند و محصولات خود را با این نشان تولید می‌کند همانظور که محصولات تولیدی در اروپا را با نشان «ساخت بریتانیا» عرضه می‌کند. این شرکت به عرضه محصولات گران‌قیمت‌تر از دیگران تمایل دارد و برای جبران ک
ثبت برند و علائم تجاری 
به طور کلی برند یا نام تجاری به دو صورت لاتین و غیر لاتین در دنیای کسب و کار استفاده می شود.استفاده از برند به معنای استفاده از انحصار یک امتیاز از یک کالا یا خدمات خاص است این امر طوری صورت می گیرد که حق سوء استفاده یا کپی و یا حتی اعمال تحریم از آن سلب می شود. برند ها به صورت نوشته تجاری یا لوگو تایپ یا نوشته تجاری و لوگو جداگانه مورد استفاده قرار می گیرند.امروزه همگام با پیشرفت تکنولوژی روزانه افراد زیادی قصد ارائه مح
برند چیست؟ علت ثبت برند و علامت تجاری چیست؟
برند نشانی است که باعث می شود محصول یا کالای تولید شده و یا ارائه شده توسط ما از سایر رقبا متمایز شود.
با جهانی شدن و رشد سریع شرکتها و حتی تشابه در محصولات مصرفی و شناساندن محصول و خدمات خاص خود و همچنین متمایز ساختن آن ها با محصولات و خدمات سایر شرکتهای دیگری و جلوگیری از سو استفاده دیگران نیاز به ثبت برند و ثبت علامت تجاری یکی از نیازهای ضروری بوده و این یکی از عوامل موفقیت در بازارهای داخلی و جها
برند چیست؟ علت ثبت برند و علامت تجاری چیست؟
برند نشانی است که باعث می شود محصول یا کالای تولید شده و یا ارائه شده توسط ما از سایر رقبا متمایز شود.
با جهانی شدن و رشد سریع شرکتها و حتی تشابه در محصولات مصرفی و شناساندن محصول و خدمات خاص خود و همچنین متمایز ساختن آن ها با محصولات و خدمات سایر شرکتهای دیگری و جلوگیری از سو استفاده دیگران نیاز به ثبت برند و ثبت علامت تجاری یکی از نیازهای ضروری بوده و این یکی از عوامل موفقیت در بازارهای داخلی و جها
حجم100gویژگی ها- حاوی کربن فعال شارکل- پاک کننده آلودگی ها- تمیز کننده منافذ پوست- حاوی ویتامین B3- روشن کننده کامل پوست- کاهش نقاط و لکه های تیره پوستدسته کالاپاک کننده صورتفوم پاک کننده و روشن کننده صورت پوندز Ponds Pure White حاوی کربن فعال شارکل بوده و پاک کننده آلودگی ها و تمیز کننده منافذ پوست می باشد. فوم شوینده صورت پیور وایت همچنین حاوی ویتامین B3 جهت تغذیه پوست بوده و استفاده از آن سبب روشن شدن و شادابی صورت می شود.درباره برند پوندزپوندز برند ت
بانک اطلاعات شرکت‌های روغن نباتی 
هر روز هزاران مورد شرکت روغن نباتی در بانک اطلاعات آفتاب ثبت می شود برای مشاهده به روزترین اطلاعات شرکت‌ها روغن نباتی اینجا کلیک کنید یا جهت ثبت شرکت ...
 
روغن نباتی - بانک اطلاعات تولید کنندگان محصولات غذایی
فریکو( فرآورده های روغنی ایران ). محصولات تولیدی: روغن نباتی مایع. نام تجاری محصولات (برند):. نینا. فعال در صنعت: روغن خوراکی. رتبه این شرکت در سایت مرجع:.
 
شــرکت روغــن نباتــی شــیراز 
شرکت روغ
برند wltoys از آن دست برندهای است که نامش خیال کاربر را برای خرید هر یک از محصولات آن آسوده می‌کند. کیفیت بالا ساخت هر یک محصولات آن در کنار قیمت مناسب موجب شده تا محصولات این شرکت اغلب در صدر محبوبیت باشد. فرقی نمی‌کند، ماشین کنترلی یا کوادکوپتر و ... چون تمام آیتم‌های wltoys در تمامی حوزه‌ها حرفی برای گفتن دارند. یکی از محبوب ترین آیتم این شرکت در حوزه کوادکوپتر ، کوادکوپتر Q303 است که به دلیل قابلیت های بالا قیمت مناسب و همچنین ظاهر زیبا از طرف
از روزی که توجه انسان به زیبایی خود برای وی دغدغه شده است، همواره به دنبال راه‌هایی برای زیباتر به نظر رسیدن بوده است. در این میان ساخت لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست چندان دور از انتظار به نظر نمی‌رسد. بنابراین با گذشت زمان بشر به فکر این افتاد که ساخت فراورده‌های آرایشی را وارد دنیای صنایع مکانیزه کرده و از این طریق بر پیشرفت و توسعه‌ی آن بیافزاید. تا جایی که امروزه انواع بسیاری از محصولات زیبایی و مراقبتی تحت نظر کمپانی‌های مخت
برند،شعار ، عنوان ، سمبل ، مارک یا ترکیب آنها است که محصولی را به رسمیت می شناسد و آن را از سایر محصولات متمایز می کند و مفهوم یا احساس آن محصول را به عموم منتقل می کند. انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) یکی از قدیمی ترین تعاریف برند را در سال 1960 ارائه داد. این تعریف نشان دهنده اهمیت آرم ها و مارک های مورد استفاده در یک برند به عنوان پایه ای برای جداسازی آن برند از مارک های دیگر است.یک برند به عنوان یک نام ، یک مارک ، یک نماد یا یک طرح و یا ترکیبی از این م
ثبت برند
اخذ گواهینامه  ثبت برند  یا همان «برند» یک سند معتبر با مزایای مختلف برای کسی است که آن را از اداره کل مالکیت صنعتی دریافت می کند.
هر تولید کننده و صاحب شغلی برای محصولات خود باید نامی انتخاب کند که مشتریان برای خرید و شناخت محصول بدنبال نام تجاری محصول باشند.
اصل و اساس شروع هر فعالیت یا تولید انتخاب نام تجاری و ثبت برند تجاری آن برای جلوگیری از کپی برداری سایرین می باشد.
امروزه صاحبان همه ی مشاغل برند خود را به ثبت رسانده اند و شا
برند های زیادی در بازار موجود هستند که شال و روسری تولید می کنند و کیفیت کالا های تولیدی آن ها با یکدیگر تفاوت بسیاری دارند. در ادامه قصد معرفی معروف ترین برند های تولید کننده شال و روسری را داریم:
برند گوچی: برند گوچی یک برند ایتالیایی است که تولید کننده کالا های مربوط به مد و فشن است و محصولات لوکس و چرم را با کیفیت بالایی ساخته که اکسسوری هایی مثل شال و روسری را نیز می شود در بین آن ها دید.
برند لویی ویتون: محصولاتی که توسط این برند تولید و عر
فروشگاه اینترنتی قهرمان
ارائه دهنده انواع شیرآلات بهداشتی،علم دوش حمام،شلنگ توالت،فلاش تانک و لوازم جانبی دیگر برند قهرمان می باشد.
این مجموعه که نماینده و عاملیت رسمی محصولات قهرمان را بر عهده دارد به صورت اینترنتی و مستقیم با هدف حذف واسطه ها اقدام به فروش به مصرف کنندگان نهایی کرده است.
از ویژگی های مهم فروشگاه قهرمان می توان به اصالت شیر قهرمان، بهره بردن از گارانتی معتبر کارخانه، بررسی دقیق محصولات،گارانتی بهترین قیمت،بیشترین تخف
به جرات می توانیم شرکت سامسونگ را یکی از برترین شرکت های تولید کننده در کره جنوبی بنامیم. این برند تا به امروز توانسته است در زمینه ی ساخت انواع ملزومات خانگی و اداری، به خوبی عمل کند که یکی از توانمندی های آن، ساخت و تولید انواع کولر گازیست.بی شک کولر گازی سامسونگ، از بهترین برندهای کولر گازی در ایران محسوب می شود. کولرهای گازی این کمپانی دارای طراحی های منحصر به فرد و زیبایی هستند و استفاده از به روزترین تکنولوژی ها، تا به امروز توانسته اس
شرکت نوین سازان پاسارگاد نمایندگی رسمی مجموعه فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان در زمینه ی فروش انواع سیستم های کنترل تردد در سراسر استان ایلام و سایر استان های کشور می باشد.
فروش انواع محصولات داخلی و خارجی .
ارایه ۴ سال گارانتی تعویض محصول و ۱۵ سال خدمات پس از فروش روی محصولات برند اوژن.
فروش راهبند در ایلام
فروش راه بند در ایلام
فروش راه بند هیدرولیکی ایلام
فروش گیت در ایلام
فروش گیت تردد در ایلام
کنترل نگهبانی در ایلام
قیمت راه بند 
قیمت ر
 
 
 
کرکره برقی
✔ فروش و نصب کرکره برقی با بهترین تیغه ها بدون صدا صد در صد تضمینی با انواع موتور ساید با یکسال ضمانت✔ فروش و نصب جکهای پارکینگی ریلی و بازویی برند ( سوزوکی محک بارزانته و...) با ضمانت✔ ارام بند و قفل برقی لرن کردن ریموت✔ فروش و نصب شیشه سکوریت (میرال)
¶راهبند اجرا سیستم تردد بالا و محدود با تنوع قیمت و برند¶کرکره برقی با تیغه بی صدا با انواع موتور ساید و توبلار با 30 ماه گارانتی بی قید و شرط¶درب شیشه ای اتوماتیک برند ایتالیایی ,
همان طور که می دانید، برخی از برندها سابقه درخشانی داشته و همیشه در ذهن مشتری به نیکی می ماند. برای نمونه اگر درباره بهترین تلفن بیسیم از برخی سوال کنید، تقریبا همه تلفن بیسیم پاناسونیک را معرفی و پیشنهاد می کنند.
با خرید تلفن بیسیم پاناسونیک می توان از چندین نظر آسوده خاطر بود. این برند معتبر توسط شرکتی ژاپنی پاناسونیک بنا شده و این کشور نیز به ساخت محصولات با کیفیت معروف است. به همین دلیل نیز تلفن بیسیم پاناسونیک ساخت ژاپن شهرت زیادی پیدا
طراحی سایت فروشگاهی یا به نوعی طراحی فروشگاه اینترنتی مزایای زیادی دارد در زیر اشاره شده است:
  جذب مشتریان بیشتر کاهش هزینه‌های رفت و آمد برای کاربران شناخت هرچه بیشتر برند به مشتریان و افزایش قدرت برند فعال بودن فروشگاه در ساعات مختلف روز و عدم محدودیت در زمان و روزهای هفته ارائه‌ی خدمات و محصولات به شهرهای مختلف یک کشور و همچنین محدوده‌های وسیع‌تر در دسترس بودن اطلاعات کاملِ محصولات برای مشتریان و تسهیل انتخاب محصولات برای آنها 
فروش انواع سیستم های کنترل تردد در سراسر کشور توسط مجموعه فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان. ارایه ۲ سال گارانتی تعویض و ۱۰ سال خدمات پس از فروش روی تمامی محصولات.
فروش انواع راهبند از تمامی برندهای مطرح جهان و برند اوژن.
فروش راه بند هیدرولیکی در اصفهان
فروش راه بند الکترومکانیکی در تهران
فروش گیت بولارد در تهران
فروش گیت ستونی در تبریز
فروش راهبند امنیتی در کرمان
فروش سیستم حضور و غیاب در شهرکرد
فروش ک هیدرولیکی در رامسر
فروش انواع گیت در چ
وقتی که شما ( هویت ) برند تلگرام، نایک و حتی رستوران‌های معروف را در سطح شهر یا مکان‌های دیگر مشاهده می‌کنید، بلافاصله تصویری از آن شرکت و یا محصولی که ارائه می‌دهد در ذهن شما ایجاد می‌شود. این پیوند مستقیم که در ذهن شما ایجاد می‌شود، مدرک زنده‌ای از قدرت برند است.
 
این شرکت‌ها هویت خود را با یک برند ایجاد کرده‌اند و آن‌ها توانسته‌اند به هدف خود در این زمینه دست یابند. شما با برند هر شرکت می‌توانید درست مثل یکی از بستگان، آن را تشخیص ده
مزایای ثبت برند تجاری شرکت چیست؟
برند تجاری شرکت را ترکیبی از نشانه، اسم، طرح یا اصطلاح برای نمایش کالا یا خدمات یک شرکت و متمایز کردن از محصولات و خدمات رقبا به کار می برند. در واقع علامت تجاری وسیله ای برای شناساندن کیفیت جنس محصول در بازار رقابت است که به خریدار عرضه شده و مرغوبیت محصول را تضمین می کند. با ثبت برند تجاری شرکت می توان کمیت، جنس و کیفیت کالا را به مصرف کننده نشان داد و به او تضمین کرد که کالای خریداری شده، همان کالای قبلی و م
متأسفانه بدلیل اینکه بازار دستگاه‌های تصفیه آب پر شده از محصولات تقلبی و بی کیفیت که کار را بر خریداران دشوار می‌کند. همچنین نوسانات قیمت در شرایط بدون ثبات اقتصادی باعث شده تا فروشندگان گاه محصولات را با قیمتی چند برابر به فروش برسانند. خرید دستگاه تصفیه آب مانند خرید هر کدام از محصولات لوازم خانگی حساسیت‌های ویژه خود را دارد؛ از انتخاب برند معتبر گرفته تا انتخاب نوع و مدل دستگاه و همچنین قیمت و گارانتی، تعمیرات(در صورت وجود) و تعویض فی
باسلام خدمت تمامی همکاران وسروران گرامی بازرگانی صادق زاده محصولات جدید سه بعدی با طراحی متفاوت و زیبا را با برند تجاری( تکتا) در مجموعه خود قرار داده است وبا توکل برخداوند منان درسال جدید محصولات خود را به صورت اختصاصی تولید می نماید که انشاالله بتوانیم رضایت خاطر شما همکاران گرامی و شما سروران را به دست آوریم.

ادامه مطلب
 
شرکت توسعه دهندگان صنایع انرژی سبز کویر ( برندقدیم توصا ) با هدف توسعه ، گسترش و بومی سازی انرژی های نو وتجدید پذیر،تکنولوژی های نوین، کاهش وابستگی به انرژی های فسیلی و در نتیجه حفاظت از محیط زیست در دی ماه 1386 تاسیس گردید،با تغییرات صورت گرفته ، تلاشهای انجام شده و تحولی که در مجموعه انجام گردید، در اردیبهشت ماه 1397 جواز تاسیس احداث اولین کارخانه تولید سیستم های روشنائی فوق کم مصرف ال ای دی شهر کرمان از اداره صنایع استان کرمان اخذ شد و برند
پتو از مهمترین لوازم گرمایش شخصی است ُ از قدیم الیام  تا کنون ور کاربرد بوده است
در این رابطه به ویکی پدیا مراج کنید
/fa.wikipedia.org
پتو های دو نفره نوعی پر طرفدار از انواع پتو هستند که معمولآ برای
استفاده مشترک دو نفر در آن واحد به کار میرود اما گاهآ امکان پذی است که
فراد به صورت انفرادی نیز از پتو های ۲ نفره استفاده کنند.
پتو های دو نفره به دو دسته کلی تقسیم میشوند:
پتو های دو نفره در ابعاد ۲۴۰*۲۰۰
پتو های دو نفره در ابعاد ۲۴۰*۲۲۰
این ابعاد با توجه
درباره برند:
TRUSSARDI یک برند تولید دستکش های چرمی بود که در سال 1911 میلادی توسط Dante Trussardi در ایتالیا تأسیس شد. وی با فروش این دستکش ها به عموم مردم و در کنار آن به ارتش ایتالیا در جنگ جهانی دوم به شهرت رسید. پس از مرگ Dante در دهه 70 میلادی، برادرزاده وی Nicola Trussardi مدیر کمپانی شد و وی محصولات دیگر چرمی از قبیل: کیف، چمدان، کمربند، کفش و ... را به محصولات خود افزود.
در دهه 80 میلادی تروساردی خط تولید عطر و پوشاک را نیز راه اندازی کرد و اولین عطر خود را با
اسلاید شو


باسلام خدمت تمامی همکاران وسروران گرامی بازرگانی صادق زاده محصولات جدید سه بعدی با طراحی متفاوت و زیبا را با برند تجاری( تکتا) در مجموعه خود قرار داده است وبا توکل برخداوند منان درسال جدید محصولات خود را به صورت اختصاصی تولید می نماید که انشاالله بتوانیم رضایت خاطر شما همکاران گرامی و شما سروران را به دست آوریم.
ثبت برند
اخذ گواهینامه  ثبت برند  یا همان «برند» یک سند معتبر با مزایای مختلف برای کسی است که آن را از اداره کل مالکیت صنعتی دریافت می کند.
هر تولید کننده و صاحب شغلی برای محصولات خود باید نامی انتخاب کند که مشتریان برای خرید و شناخت محصول بدنبال نام تجاری محصول باشند.
اصل و اساس شروع هر فعالیت یا تولید انتخاب نام تجاری و ثبت برند تجاری آن برای جلوگیری از کپی برداری سایرین می باشد.
امروزه صاحبان همه ی مشاغل برند خود را به ثبت رسانده اند و شا
شرکت توسعه دهندگان صنایع انرژی سبز کویر ( برندقدیم توصا ) با هدف توسعه ، گسترش و بومی سازی انرژی های نو وتجدید پذیر،تکنولوژی های نوین، کاهش وابستگی به انرژی های فسیلی و در نتیجه حفاظت از محیط زیست در دی ماه 1386 تاسیس گردید،با تغییرات صورت گرفته ، تلاشهای انجام شده و تحولی که در مجموعه انجام گردید، در اردیبهشت ماه 1397 جواز تاسیس احداث اولین کارخانه تولید سیستم های روشنائی فوق کم مصرف ال ای دی شهر کرمان از اداره صنایع استان کرمان اخذ شد و برند ص
تفاوت برندسازی و برندینگ
کسی که به صورت تخصصی فرایند مدیریت استراتژیک برند را انجام داده است ، کاملا آگاه است که برندینگ Branding  با برندسازی Brand Building  متفاوت است. برندینگ به معنای اقدامات و عملیاتی است که یک سازمان سعی می‌نماید تا برندی خلق شود. اما همه عملیات برندینگ به خلق یک برند ( ساختن برند ) ختم نمی‌شود، گاه موجب تخریب عملیات بازاریابی سازمان است.
 
برندسازی حاوی تمام ابعاد و جنبه‌های ایجاد هویت تجاری و فردی است. برندسازی تنها موجب افز
برای اینکه بتوانیم یک لوگو موفق طراحی کنیم لازم است ابتدا انواع لوگو را بشناسیم و سپس با توجه به ضوابط طراحی لوگو، دست به طراحی بزنیم.انواع طراحی لوگو میتواند با سبک های مختلفی که شناخته میشود باعث نمایش بهتر هویت برند و لوگو نیز باشد.
ادامه مطلب
شرکت توسعه دهندگان صنایع انرژی سبز کویر ( برندقدیم توصا ) با هدف توسعه ، گسترش و بومی سازی انرژی های نو وتجدید پذیر،تکنولوژی های نوین، کاهش وابستگی به انرژی های فسیلی و در نتیجه حفاظت از محیط زیست در دی ماه 1386 تاسیس گردید،با تغییرات صورت گرفته ، تلاشهای انجام شده و تحولی که در مجموعه انجام گردید، در اردیبهشت ماه 1397 جواز تاسیس احداث اولین کارخانه تولید سیستم های روشنائی فوق کم مصرف ال ای دی شهر کرمان از اداره صنایع استان کرمان اخذ شد و برند ص
زمان ورود لامپ ال ای دی (LED, SMD) به کشورمان در حدود سال 1393 می باشد که لامپ کملیون جزو اولین برندهای این دسته لامپ ها بوده است. مزیت ها و کیفیت مناسب این محصولات باعث بالا بردن اعتبار و آشنایی بیشتر با برند کملیون شده است.
ویژگی های اختصاصی لامپ کملیون
با توجه به فروش لامپ کملیون در کشورهای خارجی از جمله اروپا این محصولات دارای استانداردهای لازم جهت فروش در اروپا را دارند. در تکنولوژی ساخت لامپ LED از چیپست های ساخت کره و تایوان که جزو بهترین نوع چ
شرکت هوشمند سازان سپاهان بزرگ ترین طراح و تولید کننده انواع راهبند های بازویی الکترومکانیکی و هیدرولیکی  در خوزستان و شهرستان های اهواز،ایذه،مسجد سلیمان ،شوشتر ، ماهشهر، خرمشهر و ...
این شرکت مفتخر است انواع راهبند های هیدرولیکی را با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت آماده عرضه به مشتریان عزیز کند.
این شرکت نمایندگی رسمی شرکت حافظان حریم سپاهان میباشد و برند اوژن برند این شرکت است.
جهت رفاه حال مشتریان عزیز این شرکت تمامی برند های روز دنی
علامت تجاری یا برند چیست؟
علامت
تجاری یا برند علائم دیداری میباشد که بازرگانان توسط آن ، محصولاتشان را در بازار عرضه خواهند کرد و مردم محصولات شرکت های گوناگون را با برند و علائم تجاریشان میشناسند و به راحتی آنها را از یکدیگر جدا میکنند.
هنگام انتخاب برند بازرگانان باید توجه داشته باشند که علامت منتخبشان قبلا به ثبت نرسیده باشد.
طبق ماده ی 2 از قانون قانون ثبت علائم و اختراعات کسانی حق استعمال انحصاری علامت تجاری را دارند که آنرا به ثبت رس
مزیت های خرید از دکتر ابزار
فروشگاه اینترنتی دکتر ابزار از جمله فروشگپاه هایی است که انواع محصولات صنعتی از مطرح ترین برندهای جهان نظیر جنیوس را با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می کند.در این فروشگاه می توانید از امکاناتی نظیر مشاوره تخصصی و مقایسه فنی بهره مند شوید.این مجموعه با تمرکز بر بخش فروش و برخوردرای از کادری مجرب و متخصص بهترین خدمات ارسال را برای شما عزیزان در نظر گرفته اند.مهم ترین هدف ما کسب رضایت شما سروران گرامی می باشد.در این قسمت
برندینگ چیست؟
«برند» یک نام، نشان یا مؤلفه متمایزکننده است که در شناسایی یک شرکت یا محصول از سایر موارد مشابه به مخاطب کمک می‌کند. در واقع، امروزه دیگر صرفاً خود محصولِ ملموس تنها دلیل برای خرید مردم نیست؛ بلکه محصول تنها بخشی از برند است و مردم عملاً برند را خریداری می‌کنند. به‌عنوان مثال، آیا حاضرید قوطی نوشابه‌ای را خریداری کنید که هیچ نام و نشانی از یکی از برندهایی که می‌شناسید و به آن اعتماد دارید ندارد؟
بازار پر از محصولات مشابه ا
شرکت توسعه دهندگان صنایع انرژی سبز کویر ( برندقدیم توصا ) با هدف توسعه ، گسترش و بومی سازی انرژی های نو وتجدید پذیر،تکنولوژی های نوین، کاهش وابستگی به انرژی های فسیلی و در نتیجه حفاظت از محیط زیست در دی ماه 1386 تاسیس گردید،با تغییرات صورت گرفته ، تلاشهای انجام شده و تحولی که در مجموعه انجام گردید، در اردیبهشت ماه 1397 جواز تاسیس احداث اولین کارخانه تولید سیستم های روشنائی فوق کم مصرف ال ای دی شهر کرمان از اداره صنایع استان کرمان اخذ شد و برند ص
شرکت توسعه دهندگان صنایع انرژی سبز کویر ( برندقدیم توصا ) با هدف توسعه ، گسترش و بومی سازی انرژی های نو وتجدید پذیر،تکنولوژی های نوین، کاهش وابستگی به انرژی های فسیلی و در نتیجه حفاظت از محیط زیست در دی ماه 1386 تاسیس گردید،با تغییرات صورت گرفته ، تلاشهای انجام شده و تحولی که در مجموعه انجام گردید، در اردیبهشت ماه 1397 جواز تاسیس احداث اولین کارخانه تولید سیستم های روشنائی فوق کم مصرف ال ای دی شهر کرمان از اداره صنایع استان کرمان اخذ شد و برند ص
شرکت توسعه دهندگان صنایع انرژی سبز کویر ( برندقدیم توصا ) با هدف توسعه ، گسترش و بومی سازی انرژی های نو وتجدید پذیر،تکنولوژی های نوین، کاهش وابستگی به انرژی های فسیلی و در نتیجه حفاظت از محیط زیست در دی ماه 1386 تاسیس گردید،با تغییرات صورت گرفته ، تلاشهای انجام شده و تحولی که در مجموعه انجام گردید، در اردیبهشت ماه 1397 جواز تاسیس احداث اولین کارخانه تولید سیستم های روشنائی فوق کم مصرف ال ای دی شهر کرمان از اداره صنایع استان کرمان اخذ شد و برند ص
برندهای دارای انواعی می باشند:

برند انفرادی[1] :یک شرکت ممکن است براساس سیاستی تصمیم بگیرد. برندهای مشخصی را برای هر یک از محصولات خود اقتباس کند.
برند خصوصی : برند خصوصی به یک سری از محصولات خاص محدود می شود. اصطلاح برند فامیلی رجوع می کند به یک نام تجاری که یک شرکت برای یک سری از انواع محصولاتش اقتباس می کند.
برند شرکتی[2]: ممکن است برای همه محصولات اسم شرکت یا تولیدکننده گذاشته شود. وقتی یک شرکت تولید کننده محصولات متعددی دارا می باشد از این
مشخصات و قیمت سرویس رو تختی مادام کوکو
ست سرویس روتختی تک نفره مادام کوکو مدل 1kntcc0296121 یکی از محصولات خواب و اتاق خواب برند مادام کوکو که یک برند زیبا و مجلل ترکیه‌ایی است می باشد.سبک محصولات مادام کوکو ترکیبی از سبک قدیم و جدید با روحیه پاریسی است، بنابراین بسیار مورد پسند اقشار مختلف جامعه و افرادی است که لوکس گرایی توام با حس کلاسیک را دوست دارند.انتخاب روتختی مناسب در کنار انتخاب تخت خواب راحت ، در آرامش و بهداشت خواب تاثیری غیرقابل
پتو نوزاد یکی از لوازم اولیه ای است که برای نزادان تهیه شده و استفاده از آن ها از واجبات است. برای خرید انواع پتو نوزاد میتوان به نمایندگی های فروش عمده این محصولات در بازار مراجعه کرد.
این پتو ها مانند پتو های تک نفره یا دو نفره بزرگسالان انواع مختلفی دارد که در جنس و ضخامت و طرح و رنگ بت یک دیگر تفاوت دارند.
پتو نوزاد به دو گروه کلی تقسیم میشوند.
پتو های ضخیم و کرکی
پتو های دور پیچ
پتو های ضخیم معمولآ پشمی و مخملی هستند که گاهآ لایه ای کرک یا پش
برند آمریکایی اورال بی در زمینه تولید محصولات بهداشت دهان و دندان مانند مسواک،خمیر دندان، نخ دندان و دهانشویه فعالیت می کند.
دکتر رابرت هات سان در سال 1950 اولین مسواک خود را طراحی کرد و نام آن را هیوستون (Hutson) نهاد و این اختراع را به نام خود ثبت کرد. اولین محصول تحت نام اورال بی توسط او به نام اورال بی 60 ثبت شد نام این محصول از روی تعداد پرز های مسواک گرفته شده بود. در سال 1984 برند اورال بی به شرکت ژیلت واگذار شد، این زمان بود که این شرکت به تولید
 
بررسی کولرگازی ال جی
در این مطلب قصد داریم در خصوص کولر های گازی شرکت ال جی کمی صحبت کنیم. برندی که از محبوبیت و طرفداران بسیار زیادی برخوردار است و در بین تمامی برند ها می توان این برند را یکی از مشهور ترین و پرمخاطب ترین برند ها دانست. از این رو چنانچه شما به دنبال قیمت کولرگازی ال جی در بانه هستید می توانید این موضوع را از وبسایت بانه انتخاب به راحتی پیگری کنید ما در بانه انتخاب شرایطی را برای شما عزیزان فراهم ساخته ایم تا بتوانید با نازل

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها