نتایج جستجو برای عبارت :

ایردراپ معتبر کیف پول اتومیک | Atomic Wallet Airdrop

پاداش ایردراپ معتبر کیف پول اتومیک | Atomic Wallet Airdrop تعداد 15 توکن ارزشمند AWC یا (Atomic Wallet Coin) می باشد، شما علاوه بر اینکه از پاداش این ایردراپ برخوردار می شوید، صاحب یکی از کامل ترین کیف پول های نرم افزاری خواهید شد.
ایردراپ ها یکی از بهترین شیوه برای کسب درآمد در حوزه ارز های دیجیتال هستند، ولی نیازمند صبر ، حوصله و صرف زمان برای انجام وظایف می باشند.
 واریزی ها در اول تا دوم هر ماه میلادی انجام می شود.
ادامه مطلب
چگونه نحوه استفاده از AIRDROP
 
 

نحوه اشتراک گذاری با استفاده از Airdrop
 
چگونه عکس ها ، پرونده ها و موارد دیگر را بین دستگاه های Apple خود جابجا کنید.
اگر شما نیاز دارید که چیزی را سریع از یک دستگاه iOS یا MacOS به دستگاه دیگر ارسال کنید ، احتمالاً AirDrop بهترین گزینه خواهد بود. از بلوتوث برای ایجاد ارتباط نقطه به نقطه با دستگاه دیگر استفاده می کند.
ادامه مطلب
Trust wallet (TWT) AIRDROP 
ایردراپ تراست ولت(TWT)
پاداش  100 توکن TWT  رفرال 100  توکن TWT⭐️اعتبار⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
لینک دانلود والت ◀️ مراحل :
1⃣نصب آخرین نسخه تراست ولت( اگه قبلا نصب کردید به آخرین نسخه بروز کنید) 
 2⃣ بعد از نصب و فعال سازی روی لینک بالا کلیک کنید تا 100 توکن دریافت کنید
پیشنهاد میکنم حتما تو این ایردراپ شرکت کنید چون مال تراست ولته
کسانی که قبلا، هم نصب کردن و هم بروز کردن فقط کافیه روی لینک بالا کلیک کنن و تاییدش کنن.
Trust wallet (TWT) AIRDROP 
Recei
Trust Wallet یکی از بهترین کیف پول های معتبر،غیر متمرکز است که توسط باینانس خریداری شد و سپس با امکانات بیشتری، از جمله پشتیبانی از ارزهای بیشتر، قابلیت اکسچنج ، در اختیار عموم قرار گرفت. اگر قصد دارید در این کیف پول یک حساب داشته باشید و با آن کار کنید.کیف پول Trust Wallet تراست والت یک کیف پول محبوب مخصوص پلتفرم های اندروید و iOS است، که از توکن های اتریوم، ERC20 و ERC223 پشتیبانی می کند این کیف پول به شما امکان ارسال، دریافت و نگهداری از توکن های رمزارز را د
همانطور که می دانید برای نگهداری ارزهای دیجیتال کیف پول های مختلفی موجود است که در وبسایت به آموزش مشهورترین و معتبرترین آن ها پرداختیم، در این آموزش قصد داریم کیف پول اتمیک (Atomic Wallet) را مورد بررسی قرار دهیم که امکانات زیاد و جالبی را برای کاربران ارزهای دیجیتالی به همراه دارد. در این آموزش نسخه دسکتاپ این کیف پول را مورد بررسی قرار می دهیم.
ابتدا برای دریافت و دانلود کیف پول اتمیک (Atomic Wallet) به وبسایت atomicwallet.io مراجعه کنید:
اگر کمی پایین تر
ایردراپ Airdrop چیست؟
ایردراپ در کریپتو (Airdrop (cryptocurrency به معنی توزیع رایگان توکن یا سکه ارز دیجیتالی به عنوان پاداش است. در واقع Airdrop نوعی تبلیغ برای به درست آوردن توجه و دنبال کنندگان برای یک بلاک چین خاص است و از آن برای دادن پاداش به کاربران وفادار هم استفاده می‌شود.
به تازگی این استراتژی به علت اثربخشی خوب و همچنین شیوه های تبلیغاتی ناخواسته و هرزنامه، به طور کلی به جامعه مجازی بزرگتر تبدیل شده است. به دلیل این شهرت، بسیاری از شبکه های اجتم
کیف پول اتومیک Atomic یا اتمیک یک کیف پول چندگانه ارز دیجیتال است که برای سیستم عاملهای ویندوز، مک و لینوکس عرضه شده است.
معرفی کیف پول اتومیک Atomic
این کیف پول از فناوری BitTorrent برای دفاتر توزیع شده و از فناوری اتمی (atomic) برای انجام تبادل بین زنجیره های بلاک چین مختلف بدون نیاز به صرافی استفاده می کند.
ادامه مطلب
بجنبین
بجنبین
ایدرآپ فوق العاده ی sola
فقط کافیه ازلینک زیرایمیلتون روثبت وبعداپ روازگوگل پلی دانلودکنید.
ده توکنsolaهدیه می گیرد.
بعدبااشتراک گذاشتن عکس هابازبه گرفتن ارزآینده دارsolaمشغول می شید.
https://sola.ai/airdrop?r=13751382
تومایه هایpivot
پیشنهادمی کنم هردو رونصب کنید.
بایننس یکی از بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا است که ارز مخصوص به خود را منتشر کرده است.
همان‌طور که می‌دانید، بایننس کوین (BNB)، توکن داخلی صرافی بایننس است. از این توکن در انجام عملیات این صرافی و اکوسیستم آن از جمله پرداخت کارمزد معاملات و کارمزد مبادله استفاده می‌شود. در ادامه به شما عزیزان شماری از بهترین کیف پول‌های این توکن را معرفی کرده و به آموزش سه مورد از آن‌ها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس (Ledger Nan
ایردراپ MPCX Airdrop
پاداش: 100 XDMX  به ارزش 5دلار 

لینک ربات:
https://t.me/XDMCBot?start=899305675
مراحل ثبت نام :
ربات را استارت بزنید و تست انسانشناسی را پاس کنید
عضویت در گروه تلگرامی
فالو توییتر(اختیاری)
فالو فیس بوک (اختیاری)
فالو (subcribe) یوتیوب(اختیاری)
وارد کردن ادرس اتریومی erc20
این ایردراپ ارزشمند را از دست ندهید
در زمان جنگ، بلایای طبیعی و یا سایر
بحران ها، ارسال غذا و اقلام ضروری به مناطق دورافتاده بسیار مشکل است.
ایردراپ به روشی گفته می‌شود که اقلام ضروری از هواپیمایی برای مردم ساکن
این مناطق رها می‌شود.
ایردراپ در کریپتو به معنی توزیع توکن رایگان بین دارندگان یک ارز دیجیتالی (برای مثال بیت کوین) به عنوان پاداش است. در واقع ایردراپ نوعی تبلیغ برای یک بلاک چین خاص است و از آن برای دادن پاداش به کاربران وفادار هم استفاده می‌شود.
ادامه مطلب
کیف پول تراست | Trust Wallet که کیف پول رسمی بایننس می باشد، ایردراپی (پخش رایگان سکه) را برگزار نموده است که در آن قرار است، توکن اختصاصی بین کاربران توزیع نماید، در این ایردراپ به هر نفر تعداد 100 سکه TWT با ارزش تقریبی 10 دلار پرداخت می شود.
تعداد کل سکه های تراست والت 90 میلیارد بوده و کاربرد این توکن در کیف پول تراست، برای کاهش فی ترید DEX، استفاده در رای گیری ها و Dapp های درون کیف پول تراست می باشد، قیمت حقیقی و واقعی این سکه بعد از استارت معاملات آن مش
airdrop _ ایردراپ
 
ایردراپ چیست؟ ایردراپ یا Airdrop در دنیای کریپتو کارنسی به معنای پول رایگان هست!
 
بله درست خواندید پول رایگان! البته باید معمولا کارهای کوچکی در ازای دریافت این پول های رایگان که به صورت توکن یا سکه هستند انجام دهید ، کارهایی مانند عضو شدن در کانال تلگرام آن توکن یا صفحه توییتر یا عضویت در خبرنامه سایت آنها ، در کل انجام کارهای سختی نیست و تقریبا همه قادر به انجام آنها هستند!
 
چگونه ایردراپ (Airdrop) ها را دریافت کنیم؟
 
خوب همانطور
 
 
اولین مسئله‌ای که کاربران هنگام تبدیل ارزهای و یا توکن های مختلف به یکدیگر در کیف پول کوینومی با آن مواجه می‌شوند، این است که آن ارز یا توکن به صورت پیش فرض در کیف پول کوینومی وجود ندارد و برای اینکه بتوانید از قابلیت تبدیل آنها به یکدیگر در این کیف پول استفاده کنید، باید ابتدا آن را به کیف پول خود اضافه کنید.
اضافه کردن سکه‌ها و توکن‌های مختلف به کیف پول کوینومی سر راست و ساده است. در ادامه بعنوان مثال اضافه کردن توکن تتر به کیف پول کوی
حساب بیتکوین Blockchain بلاکچین یکی از کیف پول های معروف بیت کوین Bitcoin است و بجز بیت کوین ارزهای دیجیتال اتریوم Ether،بیت کوین کش Bitcoin Cash، استلار Stellar و جدیدا ارز USD Pax را هم اضافه کرده است.این کیف پول دارای ایردراپ های پر سود است از این نوع میشه دریافت رایگان استلار را مثال زد و هر موقع ارزی را اضافه می کند به صورت رایگان مقداری را می توانید دریافت کنید.
 
ادامه مطلب
آچار و ابزار چند کاره Ninja Wallet 
 
برند : Miscellaneous
برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
 
 
نقد و بررسی تخصصی
با در اختیار داشتن محصول فوق در مواقع ضروری می‌توانید کارهایی مانند باز و بسته کردن برخی پیچ و مهره‌ها، باز کردن درب قوطی، پاکت، جعبه و غیره را انجام دهید. این ابزار چندکاره سایز کوچکی دارد و به‌راحتی در کیف پول قرار می‌گیرد.
آچار و ابزار چند کاره Ninja Wallet
 
برای خرید و مشاهده محصول کلیک نمایید.
تصاویر بیشتر
 
 
 
[google]
 
طیف سنجی جذب اتمی (atomic absorption spectrophotometry)
طیف سنجی جذب اتمی در ازمایشگاه های بالینی به شکلی گسترده در اندازه گیری عنصرهای فلزی مانند الومینیوم ، کلسیوم ، مس ، سرب ، لیتیوم ، مگنزیوم ، روی ، و دیگر فلزها بکار میرود.
 
ادامه مطلب
طبق گزارش‌ها سامسونگ در حال کار بر روی ویژگی Quick Share است که قابلیتی شبیه به AirDrop بوده و برای اشتراک گذاری اطلاعات بین گوشی‌های گلکسی استفاده می‌شود.
اگر شما یک کاربر اندروید هستید که به داشتن AirDrop (که به گوشی‌های آیفون اجازه اشتراک‌ گذاری فایل را می‌دهد)  توسط گوشی‌های اپل حسادت می‌کنید؛ سامسونگ خبرهای خوبی برای شما خواهد داشت.
توسعه دهندگان نرم افزاری سامسونگ موسوم به XDA روزپنجشنبه گزارش دادند که این ویژگی این اجازه را به کاربران خواهد
طیف سنجی جذب اتمی (atomic absorption spectrophotometry)

طیف سنجی جذب اتمی در ازمایشگاه های بالینی به شکلی گسترده
در اندازه گیری عنصرهای فلزی مانند الومینیوم ، کلسیوم ، مس ، سرب ، لیتیوم ،
مگنزیوم ، روی ، و دیگر فلزها بکار میرود.

ادامه مطلب
ایردارپ جدید 
مراحل ثبت نام؛
1- وارد سایت بشید عضو بشید
2-ایمیل تون تایید کنید
3- کار های خواسته شده رو انجام بدین و امتیازات را بدست بیارید 
4- پاداش توکن: 800 InBit   
How to join
Sign up for PrepayWay Airdrop.
Verify your mail and login.
Complete different social tasks and earn upto 800 InBit tokens.
Also earn 100 InBit for each referral, upto maxi 20 referrals.
برای اولین پست یکی از بهترین کیف پولها را بهتون معرفی می کنم که زحمت کامل را سایت بیت برگ کشیده است ازشون ممنونیم
بیت برگ سرویس کیف پول ارائه نمی‌دهد اما اگر شما به دنبال یک کیف پول امن، سریع و آسان هستید که تنوع گسترده‌ای از آلت کوین ها را پشتیبانی کند، کیف پول کوینومی یکی از گزینه‌هایی است که با آن می‌توانید ارزهای دیجیتال را بر روی موبایل و یا سیستم دسکتاپی خود ذخیره کنید.
دانلود نسخه اندروید
 دانلود نسخه ویندوز
دانلود نسخه مکینتاش
دان
 
اگر به تازگی دنبال یک کیف پول با امنیت بالا و کاربردی هستید،کیف پول کوینومی بهترین گزینه برای شماست.این کیف پول از ارزها و توکن های بسیار زیادی پشتیبانی می کند و دارای اکسچنج داخلی می باشد.coinomi در سال 2014 شروع به کار کرد که می توان آن را جزو قدیمی ترین کیف پول ها دانست.در حال حاضر هیچ گزارشی از هک شدن این کیف پول گزارش نشده،پس می توان نتبجه گرفت که امنیت بسیار بالایی دارد.در حال حاضر کیف پول کوینومی از 120 ارز مختلف پشتیبانی می کند و کاربران می
بررسی و معرفی و کسب درامد از اپلیکیشن کیف پول Trust Wallet
 
برنامه trust wallet یک اپلیکیشن موبایلی است که در زمینه کیف پول الکترونیکی و ذخیره ارز الکترونیکی و دیجیتال فعالیت می کند
در ادامه قصد داریم یکی از این والت‌های موبایلی مولتی کارنسی با نام ‌Trust Wallet را معرفی و بررسی کنیم.
 
در جولای 2018 بود که بایننس اعلام کرد Trust Wallet را تحت مالکیت خود درآورده تا سرویس‌های بهتر ارائه دهد و امنیت بیشتری برای کاربران ارزهای دیجیتال به ارمغان آورد.
 
دانلود و آموز
بررسی و معرفی و کسب درامد از اپلیکیشن کیف پول Trust Wallet
 
برنامه trust wallet یک اپلیکیشن موبایلی است که در زمینه کیف پول الکترونیکی و ذخیره ارز الکترونیکی و دیجیتال فعالیت می کند
 
شما با استفاده از این برنامه و معرفی این برنامه به دو نفر میتونید به سود برسید و ماهانه چیزی حدود 5 میلیون تومان بدون هیچ زحمت و کار خاصی درامد کسب کنید
 
(توجه : این برنامه صرفا یک کیف پول الکترونیکی می باشد و در حیطه نقل و انتقال ارز دیجیتال فعالیت می کند و هیچگونه فعالیت
سایت coinspidکه 14روز است کار خود را شروع کرده از مزیت های این سایت برداشت ساعتی سود است
⭐️ پروژه هایپ: coinspid
✅ وضعیت: معتبر و درحال پرداخت
ریسک سرمایه گذاری:54%
کمترین مقدار سرمایه گذاری: 3$
کمترین مقدار برداشت:0.05$
دسته بندی: سریع
‍ پشتیبانی:admin@coinspid.com
♦️ حساب:
AdvancedCash 
Payeer 
PerfectMoney 
TRANSFER FROM CARD TO CARD
YandexMoney
Qiwi Wallet 
AdvancedCash 
Payeer 
Bitcoin
Ethereum
FROM BALANCE

  
<a href=https://coinspid.com/?ref=ehsan5050
جدید ترین وضعیت سایت های هایپ✳️
https://t.me/joinchat/AAAAAExc-8kIxpXZ2QDKlw
 
 ⭐️ پروژه هایپ: alphaintelect
✅ وضعیت: معتبر و درحال پرداخت
ریسک سرمایه گذاری: 44%
کمترین مقدار سرمایه گذاری: 3$
کمترین مقدار برداشت: 0.4$
دسته بندی: سریع
‍ پشتیبانی: alphaintelect.net 
♦️ حساب:
AdvancedCash 
Payeer 
PerfectMoney 
Банковские карты
TRANSFER FROM CARD TO CARD
Сбербанк онлайн
Связной
Евросеть
YandexMoney
Qiwi Wallet 
AdvancedCash 
Payeer 
Bitcoin
Ethereum
FROM BALANCE
کلیک کنید
جدید ترین وضعیت سایت های هایپ✳️
https://t.me/joinchat/AAAAAExc-8kIxpXZ2QDKlw
بهترین کیف پول‌های بیت کوین
انواع مختلفی از کیف پول‌های بیت کوین ساخته شده‌اند که هر کسی ممکن است یک نوعی از کیف پول‌ها را بهتر از بقیه بداند و نسبت به کارایی و شرایط خود یکی را انتخاب کند. به عنوان مثال فردی که از کامپیوتر شخصی خود کمتر استفاده می‌کند، کیف پول‌های موبایل را بیشتر ترجیح می‌دهد و یا ممکن است که فردی صرفا به خاطر طراحی ظاهری، یک نوع کیف پول را به کیف پول دیگری ترجیح بدهد. اما به یاد داشته باشید که اصل اساسی در انتخاب کیف پول
گوگل درون اندروید 4 (Kitkat)، تکنولوژی مبتنی پیاده شدن NFC به صیت اندروید بیم (Android Beam) را رونمایی کرد که بوسیله کمک آن امکان پول اعانه گذاری فایل ها را میان مایه های متنوع و در بور نزدیک حاضر می کرد.باوجوداین، کند ابزار مذکور تو اکوسیستم اندروید هرگز نتواست محبوبیتی مانند AirDrop اپل به مشت آورد. سرعت کُند و دشواربودن روند ارسال ازجمله دلایل استقبال نکردن کاربران از این نرم ادوات حیات. خوشبختانه گوگل تو اندروید ۱۰ با پایان پشتیبانی از این نرم افزار
 
  ⭐️ پروژه هایپ: alphaintelect
✅ وضعیت: معتبر و درحال پرداخت
ریسک سرمایه گذاری: 44%
کمترین مقدار سرمایه گذاری: 3$
کمترین مقدار برداشت: 0.4$
دسته بندی: سریع
‍ پشتیبانی: alphaintelect.net 
♦️ حساب:
AdvancedCash 
Payeer 
PerfectMoney 
Банковские карты
TRANSFER FROM CARD TO CARD
Сбербанк онлайн
Связной
Евросеть
YandexMoney
Qiwi Wallet 
AdvancedCash 
Payeer 
Bitcoin
Ethereum
FROM BALANCE
https://alphaintelect.net/interface?lng=en&ref=Seedkhaneehsan96@gmail.com
ج
جدید ترین وضعیت سایت های هایپ✳️
https://t.me/joinchat/AAAAAExc-8kIxpXZ2QDKlw
 
 
New generation wallet
Get up to 1.5% daily on your Crypto
Join our 500k+ people community and earn up to 8 times more than on other cryptocurrency platforms
 
 
StakedWallet is best wallet in the world 
Based on my true to life experience, after my first registration , I’ve already gained rewards from StakedWallet, that’s why my eagerness to learn about the each given coin value at the StakedWallet platform plus added enthusiasm to know more about crypto currencies / crypto coins arises together , and it all started for me to love the site and it becomes unstoppable everyday.Because of it I was able to gained more SWL each day, by simply completing the tasks and earn for free. You too can make it.
 
 
 
We can earning money easier than others plantformU can see ,If we depo
 
 
New generation wallet
Get up to 1.5% daily on your Crypto
Join our 500k+ people community and earn up to 8 times more than on other cryptocurrency platforms
 
 
StakedWallet is best wallet in the world 
Based on my true to life experience, after my first registration , I’ve already gained rewards from StakedWallet, that’s why my eagerness to learn about the each given coin value at the StakedWallet platform plus added enthusiasm to know more about crypto currencies / crypto coins arises together , and it all started for me to love the site and it becomes unstoppable everyday.Because of it I was able to gained more SWL each day, by simply completing the tasks and earn for free. You too can make it.
 
 
 
We can earning money easier than others plantformU can see ,If we depo
ایردراپ چیست؟
ایردراپ ( airdrop ) به معنی ساده، در دنیای کریپتو کارنسی به معنای پول رایگان هست بله درست خواندید پول رایگان! البته باید معمولا کارهایی در ازای دریافت این پول های رایگان که به صورت توکن توزیع می شوند انجام دهید در واقع ایردراپ نوعی تبلیغ برای یک بلاکچین خاص است و از آن برای دادن پاداش به کاربران وفادار هم استفاده می‌شود کارهایی مانند عضو شدن در کانال تلگرام آن توکن یا صفحه توییتر یا عضویت در خبرنامه سایت آنها ، در کل انجام کارها
 
کیف پول موبایل کوینومی این روزها یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال در میان کاربران است. در این مقاله ابتدا به معرفی کیف پول کوینومی (Coinomi) و بیان برخی ویژگی‌های آن خواهیم پرداخت و سپس، نحوه‌ی نصب و بازیابی این کیف پول را به شما دوستداران ارزهای دیجیتال آموزش خواهیم داد.
کیف پول کوینومی چیست؟
کوینومی، کیف پولی برای ارزهای دیجیتال بوده که در ابتدا برای تلفن‌های همراه هوشمند طراحی شده است اما نسخه دسکتاپ هم دارد. این کیف پول، پی
فروشگاه فیلچه با هدف حمایت از صنایع دستی و هنرمندان فعال در این زمینه و به منظور عرضه هر چه راحت‌تر محصولات و وسایل دست‌ساز و خرید وسایل چرمی راه اندازی شد.
این فروشگاه به منظور عرضه راحت‌تر و بدون واسطه‌ی صنایع دستی و حمایت از مشاغل خانگی طراحی شده است و شما می‌توانید از طریق آن نسبت به خرید انواع دست سازه ها مثل خرید کیف پول چرم دستدوز، کمربند چرم، پیکسل، وسایل تزئینی و... اقدام کنید. در این فروشگاه که تمامی کالاها به صورت دست ساز عرضه می
درود و سلام Cryptonator یک کیف پول یا Wallet ارز دیجیتال روسی و معتبر با میانگین بیش از 50 میلیون بازدید در شبانه روز است.
با وب و اندروید می توانید کار کنید.
در گوگل App اش تایید شده و سرورش در روسیه است.
 دست کم 13 ( Cryptocurrency  یا AltCoin) معتبر + دلار / یورو / روبل روسیه و پول اکراین را پشتیبانی می کند.
 راحت پولهایت را آنی با کارمزد خوب به هم تبدیل میکند. برای مقادیر کم  مناسب نمی دانم.
 ندیدم تو کار تحریم باشد. مناسب برای کسانی که تحریم اذیتشان می کند.
برای هر ار
در این پست می خواهیم در مورد موضوع پر طرفداری صحبت کنیم که دغدغه بیشتر کاربرانی است که از طریق اینترنت به کسب درآمد می پردازند و آن به این موضوع برمی گردد که چگونه می توانیم درآمد خود از سایت ها و افرادی که با آنها در ارتباط هستیم را به دست آوریم و نقل و انتقالات مالی خود را انجام دهیم.
ادامه مطلب
 
 
اولین مسئله‌ای که کاربران هنگام تبدیل ارزهای و یا توکن های مختلف به یکدیگر در کیف پول کوینومی با آن مواجه می‌شوند، این است که آن ارز یا توکن به صورت پیش فرض در کیف پول کوینومی وجود ندارد و برای اینکه بتوانید از قابلیت تبدیل آنها به یکدیگر در این کیف پول استفاده کنید، باید ابتدا آن را به کیف پول خود اضافه کنید.
اضافه کردن سکه‌ها و توکن‌های مختلف به کیف پول کوینومی سر راست و ساده است. در ادامه بعنوان مثال اضافه کردن توکن تتر به کیف پول کو
         
  در این قسمت میخواهیم بهترین کیف پول بیتکوین را به شما معرفی کنیم .
■ کیف پول سایت Freeditcoin
نکته : برای استفاده از این سایت اگر در ایران هستید باید از ف ی ل ت ر ش ک ن استفاده کنید .
مزایا 
۱. قایلیت انتقال بیتکوین به صورت کند و تند . در حالت speed یا تند شما میتوانید با کمترین کارمزد،  در کمتر از ۱۵ دقیقه بیتکوین مورد نظر را در هر زمان به هر آدرسی که میخواهید انتقال دهید . فقط کافیست کارمزد آن را با کیف پولهای دیگر مقایسه کنید . در حالت کند هم
         
  در این قسمت میخواهیم بهترین کیف پول بیتکوین را به شما معرفی کنیم .
■ کیف پول سایت Freeditcoin
نکته : برای استفاده از این سایت اگر در ایران هستید باید از ف ی ل ت ر ش ک ن استفاده کنید .
مزایا 
۱. قایلیت انتقال بیتکوین به صورت کند و تند . در حالت speed یا تند شما میتوانید با کمترین کارمزد،  در کمتر از ۱۵ دقیقه بیتکوین مورد نظر را در هر زمان به هر آدرسی که میخواهید انتقال دهید . فقط کافیست کارمزد آن را با کیف پولهای دیگر مقایسه کنید . در حالت کند هم
Next Saturday is my wife's birthday. I want to do something. I buy a hand-made bag and a wallet for her. But I haven't ordered a cake too. I thought the cake must have an item related to her.  Because of these days, she's working on her thesis and it's on the final steps. I thought I can choose a cake about it. and I googled "birthday cake for graduation". I didn't find an ideal theme, but I chose one.The next step is ordering. As I wrote in the previous post I live in a small city so I can't go to a confectionary store and say: Please design this theme for me. There just sell simple cakes and sweets.So I have to find those who work at home and accept orders from social media.Then I asked my colleague if she knows anyone and she gave me two Instagram's id. I called them but both said that
مطالب این وبلاگ از سطح اینترنت و از وبسایت های معتبر و پیش رو در این عرصه جمع آوری و تهیه می شوند ...
 
تعدادی از منابع معتبری که ما به آن رجوع میکنیم سایت های زیر هستند :
 
کارگیک
 
عصر خودرو
 
پدال
 
ایمِگ (ameg)
 
منابع این پست همواره به روز رسانی خواهند شد ...
 
چنانچه شما منبعی معتبر و دقیق در زمینه مکانیک خودرو می شناسید در قالب نظر زیر همین پست بیان کنید ...
کازینو آنلاین از عباراتی است که در چند سال اخیر در مجامع گوناگون و در گفتگو ها پیام ها برنامه های تبلیغاتی و همچنین در بسیاری از مقاله هایی که موضوع آن ها به نحوی به شرط بندی های کازینویی مرتبط می شود به کرات به گوش و چشم می خورند. همین موضوع ما را بر آن داشت که در این نوشتار، به روند شکل گیری سایت های شرط بندی کازینو آنلاین نگاهی جامع و موشکافانه بیاندازیم و در کنار آن با تعدادی از بازی های معروف و پر مخاطب که در سایت های شرط بندی معتبر کازی
باربری مشهد
    باربری مشهد که سالیان سال است با برند تجاری نتسان در میان مردم شریف شهر مشهد شناخته می شود ارزان ترین خدمات حمل بار را از خیابان ساجدی مشهد به دیگر نقاط استان و دیگر شهرهای کشور با ارزان ترین قیمت و همراه با ارائه بارنامه معتبر به انجام می رساند.
حمل بار بارنامه معتبر ساجدی مشهد
برای شروع کار و کسب درآمد از طریق اینترنت چه به صورت ارزهای دیجیتال و چه دلاری، شما باید دارای حساب کیف پولی در یکی از سایت های مشهور، معتبر و قابل اعتماد باشید،شما برای دریافت درآمد خود، باید جایی برای نگهداری درآمد خود داشته باشید. چون درآمد های شما از این سایت ها اغلب به صورت ارز دیجیتال مانند بیت کوین است، در اینجا والت یا کیف پول بلاکچین(blockchain) را معرفی می کنم. بلاکچین یک سایت نگهداری بیت کوین و همچنین سایر ارزها مثل اتریوم است که از
در زیر به معرفی سایت های معتبر کسب درآمد و مشخصات آنها می پردازیم: 
بهترین سایت های کسب درآمد تضمینی

نام سایت
آدرس سایت
زمان فعالیت
شرح وضعیت

میترا رنک
برای ورود کلیک کنید
از سال ۱۳۹۱ تاکنون
قدیمی و بسیار معتبر

پی سی رنک
برای ورود کلیک کنید
از سال ۱۳۸۶ تاکنون
قدیمی و بسیار معتبر

دیجیکالا
برای ورود کلیک کنید
از سال ۱۳۸۶ تاکنون
قدیمی و بسیار معتبر

رنک ایرانی
برای ورود کلیک کنید
 
 نسبتا قدیمی اما معتبر

کوین پی یو
برای ورود کلیک کنید
از سال
https://community.netgear.com/t5/NETGEAR-Armor/How-do-I-turn-off-Armor-on-my-Orbi-RBR50/m-p/1830656#M2244
https://community.netgear.com/t5/NETGEAR-Armor/RBR20-Orbi-App-Netgear-Armor-shows-expired/m-p/1830921#M2248
https://community.developer.authorize.net/t5/user/viewprofilepage/user-id/35739
https://community.developer.authorize.net/t5/Integration-and-Testing/Question-about-network-change/m-p/70609#M43382
https://community.developer.authorize.net/t5/Integration-and-Testing/Accept-JS-with-Hosted-Payment-Form-Error-E-WC-21/m-p/70610#M43383
https://community.developer.authorize.net/t5/Integration-and-Testing/Quickbooks-tech-support/m-p/70608#M43381
https://community.developer.authorize.net/t5/Integration-and-Testing/COUNT-request-or-help-with-figuring-out-how-many-if-or-else/m-p/70600#M43373
پشتیبانی از ارز: بیت کوین – اتریوم
پشتیبانی از سیستم عامل ها: اندروید-iOS-شبکه جهانی وب
کیف پول تحت وب Blockchain، این روزها محبوب ترین کیف پول بیت کوین است. این کیف پول محیط کاربری بسیار ساده و راحتی دارد و برای همه افراد به راحتی قابل استفاده است. با اینکه این شرکت بیت کوین ها را روی سرورهای ابری ذخیره می کند، امنیت این کیف پول بسیار بالاست و دارای گزینه های امنیتی زیادی برای کاربران است. این کیف پول به صورت سورس باز عرضه شده است و توسعه دهندگان می
پشتیبانی از ارز: بیت کوین – اتریوم
پشتیبانی از سیستم عامل ها: اندروید-iOS-شبکه جهانی وب
کیف پول تحت وب Blockchain، این روزها محبوب ترین کیف پول بیت کوین است. این کیف پول محیط کاربری بسیار ساده و راحتی دارد و برای همه افراد به راحتی قابل استفاده است. با اینکه این شرکت بیت کوین ها را روی سرورهای ابری ذخیره می کند، امنیت این کیف پول بسیار بالاست و دارای گزینه های امنیتی زیادی برای کاربران است. این کیف پول به صورت سورس باز عرضه شده است و توسعه دهندگان می
امروزه با توسعه و افزایش ارزهای دیجیتال مختلف، بحث نگهداری این ارزها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مطمئنا اکثر شما که آشنایی با پدیده ارزهای دیجیتالی دارید، واژه والت را شنیده اید. والت یا کیف پول وسیله یا مکان و یا مکانیسمی برای نگهداری انواع مختلف ارزهای دیجیتال است.
ادامه مطلب
برای کسب درآمد از اینترنت روش های زیادی وجود دارد ولی در اینجا روشی را به شما معرفی میکنم که بسیار جالب بوده و شما را پولدار می کند. این روشی که میتوانید توسط آن کسب درآمد از اینترنت داشته باشید ایردراپ نام دارد. ایردراپ یعنی پخش رایگان یه ارز که در این لینک به آن پرداختیم. ارزهایی مثل ont, lend, open هم ایردراپ داشتند و الان توی مارکت جایگاه خوبی دارند.
برای معرفی یه ارزی بیشتر اوقات تیم اون میاد بخشی از سکه های خود را بصورت رایگان بین دیگران پخش
در زیر به معرفی سایت های معتبر کسب درآمد و مشخصات آنها می پردازیم: 
بهترین سایت های کسب درآمد تضمینی

نام سایت
آدرس سایت
زمان فعالیت
شرح وضعیت

میترا رنک
برای ورود کلیک کنید
از سال ۱۳۹۱ تاکنون
قدیمی و بسیار معتبر

پی سی رنک
برای ورود کلیک کنید
از سال ۱۳۸۶ تاکنون
قدیمی و بسیار معتبر

دیجیکالا
برای ورود کلیک کنید
از سال ۱۳۸۶ تاکنون
قدیمی و بسیار معتبر

رنک ایرانی
برای ورود کلیک کنید
 
 نسبتا قدیمی اما معتبر

کوین پی یو
برای ورود کلیک کنید
از سال
چند غذای بهداشتی برای بدن
 
بعضی افراد معتقدند غذاهای سالم بی مزه و کسل کننده است - اما هیچ چیز نمی تواند از حقیقت دور باشد.
در اینجا 15 غذای بهداشتی وجود دارد که طعم آنها بهتر از رایج ترین غذاهای آشغال است.
1. توت فرنگیتوت فرنگی فوق العاده آبدار است و عطر و طعم شیرین و خوشمزه ای دارد.
آنها منبع عالی ویتامین C ، منگنز ، فولات و پتاسیم و همچنین آنتی اکسیدان ها و ترکیبات گیاهی هستند.
یک فنجان (145 گرم) توت فرنگی حاوی 3 گرم فیبر و حداقل 46 کالری است .
خوردن
اگر برای سرمایه گذاری یا خرید اینترنتی یا از سر کنجکاوی، مقداری بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال را دارید، شما جزو افراد پیشرو در این زمینه هستید. اما در کجا از بیت کوین های خود محافظت کرده و آنها را نگهداری می کنید؟ آیا شما بیت کوین خود را در صرافی های رمزنگاری مانند بایننس و بیت فینکس نگهداری می کنید  و یا از کیف پول بیت کوین گرم مانند کوین بیس یا کوین پیمنت یا CEX استفاده می کنید؟
آیا پاسخ شما اینهاست؟ پس شما مالکیت بیت کوین های خود را در
پریشب به مشاورم گفتم میخوام نوروفیدبک رو تست کنم ظرف سی ثانیه پیام داد که با همکارم صحبت کردم بیا ببینتت اول هم گفت نوروفیدبک یه کم جنبه تجاری داره و هر جایی بری ممکنه سرت کلاه بزارن. منم اول گفتم نه و نمیشه و اینا بعد که یه کم اصرار بیطرفانه کرد گفتم اوکی برام وقت تنظیم کنید.
پنجشنبه زنگ زدن شنبه بیا .منم گفتم اوکی.
هر چقدر فکر کردم دیدم دیدن این مشاور برای یه جلسه بی معنیه و من نه میخوام و نه حوصله دارم که بخوام از اول شروع کنم اونم وقتی واقعا
کلیپ آموزش پروژه کاروفناوری
پودمان پوشاک کاروفناوری هفتم
کلیپ آموزش ساخت و دوخت کیف پول
Wallet Tutorial
دوستان و همراهان گرامی در ادامه مطلب می توانید فیلم آموزش طریقه دوخت یک مدل کیف جیبی پول را را دانلود و مشاهده نمایید امید است پس از دیدن این فیلم بتوانید مدل های بهتر و خلاقانه تری بدوزید.
فرمت mp4
حجم 34 مگابایت
دانلود کنید
دانلود پروژه های دوخت و پوشاک
فروشگاه آنلاین محصولات الکترونیکی کاروفناوری

برای استفاده از سایر مطالب سایت به صفحه اصلی
اگر تمایل دارید ظروف فیروزه کوبی اصفهان را برای خود یا عزیزانتان خریداری نمایید بهتر است آن را از برندهای معتبر فیروزه کوبی اصفهان تهیه کنید. همان‌گونه که در ادامه اشاره خواهد شد با خرید از برندها و فروشنده‌های معتبر می‌توانید از ضمانت محصولات استفاده نمایید. بنابراین با خیال راحت می‌توانید هزینه خرید این محصولات را بپردازید.
برندهای معتبر فیروزه کوبی
در شهر اصفهان به عنوان مهم‌ترین تولید کننده ظروف فیروزه کوبی کارگاه‌های فیروزه کو
فروشگاه اینترنتی های زیادی در بانه وجود دارند.برخی جامع و برخی دارای محصولاتی کم و برخی معتبر و برخی دیگر هم …. بهرحال در صورتی که شما بخواهید از بانه بدون سفر به این شهر خرید انجام دهید مجبور به خرید اینترنتی از بانه هستید.برای این کار هم باید به یکی از فروشگاه اینترنتی های بانه مراجعه کنید.برای اینکار لازم است به چند نکته قبل از اقدام به خرید توجه داشته باشید.ما این نکات را برای شما بازگو خواهیم کرد تا بتوانید با رعایت انها خریدی مطمئن از ب
استخدام حسابدار خانم در شرکت معتبر تهران
بهمن 98
یک شرکت معتبر بهداشتی جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
 
عنوان شغلی و شرایط احراز :
استخدام حسابدار
    جنسیت: خانم    لیسانس حسابداری    آشنا به امور مالیاتی    با حداقل سه سال سابقه کار    ترجیحا مجرد    زیر سی سال سن
 متقاضیان دارای شرایط ، رزومه کاری خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.اطلاعات تماسایمیل job@maahtabkish.com
 
اگه شما هم عاشق دوچرخه سواری بوده و یا برای خرید دوچرخه به فروشگا‌ه‌های معتبر رفته باشید حتما اسم دوچرخه جاینت رو شنیدید. باید بدانید که دوچرخه جاینت یک نوع مدل دوچرخه نیست در واقع Giant نام یک شرکت دوچرخه سازی است که به محصولات آن دوچرخه جاینت گفته می‌شود. این شرکت معتبر توان بسیار بالایی در ساخت انواع مختلف دوچرخه داشته و انواع مدل‌های مختلفی را تولید می‌نماید. در این مقاله ما قصد داریم دوچرخه جاینت را مورد بررسی قرار داده و برخی از انواع
اگه شما هم عاشق دوچرخه سواری بوده و یا برای خرید دوچرخه به فروشگا‌ه‌های معتبر رفته باشید حتما اسم دوچرخه جاینت
رو شنیدید. باید بدانید که دوچرخه جاینت یک نوع مدل دوچرخه نیست در واقع
Giant نام یک شرکت دوچرخه سازی است که به محصولات آن دوچرخه جاینت گفته
می‌شود. این شرکت معتبر توان بسیار بالایی در ساخت انواع مختلف دوچرخه
داشته و انواع مدل‌های مختلفی را تولید می‌نماید. در این مقاله ما قصد
داریم دوچرخه جاینت را مورد بررسی قرار داده و برخی از ان
در این پست با سایت معتبر و قدیمی فری بیتکوین آشنا میشوید که چندین سال فعالیت دارد و در تمام این مدت پرداختی منظمی داشته و میتوانید با خیالی آسوده در این سایت فعالیت کنید و بیتکوین رایگان جمع آوری کنید و علاوه بر این در قرعه کشی هفتگی سایت نیز به صورت اتومات شرکت داده میشوید.
ادامه مطلب
 5 غذای برتر برای کنترل دیابت
 
فهمیدن بهترین غذاها برای خوردن در هنگام ابتلا به دیابت می تواند سخت باشد.
هدف اصلی این است که سطح قند خون به خوبی کنترل شود.
با این وجود ، خوردن غذاهایی که به جلوگیری از عوارض دیابت مانند بیماری های قلبی کمک می کنند نیز مهم است.
در اینجا 16 غذای بهترین برای افراد دیابتی ، نوع 1 و نوع 2 ارائه شده است.
1. ماهی چربماهی چرب یکی از سالم ترین غذاهای کره زمین است.
ماهی سالمون ، ساردین ، ​​شاه ماهی ، گلچین و ماهی خال مخالی من
انباشت ۶۴,۰۰۰ بیت کوین روی یک کیف پول ناشناس طی چند روز اخیر
محمد آذرنیوار
زمان مطالعه: ۱ دقیقه
۰۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰کیف پول ناشناس یک نهنگ که به تازگی مبالغ بسیار زیادی را از صرافی ارز دیجیتال هوبی (Huobi) برداشت کرده است، حالا دارای ۶۴,۰۰۰ واحد بیت کوین به ارزش بیش از ۴۲۷ میلیون دلار است.
به گزارش یوتودی، کیف پول ناشناسی به آدرس «3D8qAoMkZ8F1b42btt2Mn5TyN7sWfa434A»، سه بار از صرافی ارز دیجیتال هوبی تراکنش‌های بسیار بزرگی دریافت کرده است. هر بار میزان بیت ک
اخذ نمایندگی از معتبرترین برندهای آموزشی کشور
موسسه اندیشه آسیا طرف قرارداد با برند های معتبر آموزشی” افتخار دارد به عنوان یک پل ارتباطی میان شما و برند های معتبر آموزشی عمل نماید و با توجه به میزان سرمایه ، تجربه و امکانات در اختیار شما ، بهترین گزینه را از میان برند های آموزشی موجود به شما ، متقاضی محترم، معرفی نماید و همچنین در اسرع وقت ، اقدام به اخذ نمایندگی برای شما ، از برند های آموزشی مورد نظر شما ، نماید.
ادامه مطلب
اخذ نمایندگی از معتبرترین برندهای آموزشی کشور
موسسه اندیشه آسیا طرف قرارداد با برند های معتبر آموزشی” افتخار دارد به عنوان یک پل ارتباطی میان شما و برند های معتبر آموزشی عمل نماید و با توجه به میزان سرمایه ، تجربه و امکانات در اختیار شما ، بهترین گزینه را از میان برند های آموزشی موجود به شما ، متقاضی محترم، معرفی نماید و همچنین در اسرع وقت ، اقدام به اخذ نمایندگی برای شما ، از برند های آموزشی مورد نظر شما ، نماید.
ادامه مطلب
اخذ نمایندگی از معتبرترین برندهای آموزشی کشور
موسسه اندیشه آسیا طرف قرارداد با برند های معتبر آموزشی” افتخار دارد به عنوان یک پل ارتباطی میان شما و برند های معتبر آموزشی عمل نماید و با توجه به میزان سرمایه ، تجربه و امکانات در اختیار شما ، بهترین گزینه را از میان برند های آموزشی موجود به شما ، متقاضی محترم، معرفی نماید و همچنین در اسرع وقت ، اقدام به اخذ نمایندگی برای شما ، از برند های آموزشی مورد نظر شما ، نماید.
ادامه مطلب
today japanese prime minister had some visit with iran's president and supreme leader ayatollah khamenei. he wants to amid the iran-us tensions.
he had a message from donald trump for iran specially supreme leader. but he and the trump's message faced with a different repsonse.
the supreme leader said that he had no response for american president and he didnt see him worthy of any negotiation. he also highlighted and reassured mr.abe that iran has no any intention for using making and using atomic weapons.
the ground reality is that the supreme leader wants trump to reenter and fix the jcpoa and make changes in a different way.  in a way that the iranian people can feel it in their life and that's the economic aspect. at this time no action can changes the top iranian official instance e
today japanese prime minister had some visit with iran's president and supreme leader ayatollah khamenei. he wants to amid the iran-us tensions.
he had a message from donald trump for iran specially supreme leader. but he and the trump's message faced with a different repsonse.
the supreme leader said that he had no response for american president and he didnt see him worthy of any negotiation. he also highlighted and reassured mr.abe that iran has no any intention for using making and using atomic weapons.
the ground reality is that the supreme leader wants trump to reenter and fix the jcpoa and make changes in a different way.  in a way that the iranian people can feel it in their life and that's the economic aspect. at this time no action can changes the top iranian official instance e
{علائم ظهور - شماره 38}
 
محتوای ندای آسمانی
 
محتوای اخباری؛ جبرئیل چه می‌گوید؟
معرفی حضرت مهدی به نام و نسب (که در این باره ۵ حدیث معتبر به ما رسیده)
بیان امارت و حکومت برای حضرت مهدی (۲حدیث معتبر)
معرفی اهل حق و رهبر آنان به جهانیان؛ بیان حقانیت حضرت علی و یا حضرت مهدی و پیروانشان (۶حدیث معتبر)
همچنین معرفی توصیفی حضرت مهدی با لقب‌های ارزشمند ایشان
و نیز از ظهور دولتِ عدل الهی و پایان حکومت جباران نیز خبر می‌دهد.
 
محتوای انشایی؛ جبرئیل چه می
تا حالا شده یک کالا را خریده باشی و بعد از آن متوجه شده باشید که از یه جای دیگر ارزونتر آن را میتوانستید خرید کنید ؟ اپلیکیشن ترب را نصب کنید تا قیمت بیش از ۱۰۰۰ فروشگاه معتبر اینترنتی را به صورت یک جا مقایسه کنید و ارزان ترین فروشنده های بازار را پیدا کنید و هم تخفیف ‌های روزانه‌ی همه‌ی فروشگاه‌های معتبر اینترنتی را یک جا داشته باشید .
ادامه مطلب
برای پیدا کردن لینک کانال و گروه های چت بایستی در لینکدونی عضو باشید، برای افزایش ممبر هم باید به دنبال یک کانال لینکدونی معتبر باشید تا بابت هزینه ای که میپردازید ورودی خوبی دریافت کنید، ما میخواهیم شما رو با یکی از لینکدونی های معتبر و فعال تلگرام (کانال لینکرام) آشنا کنیم تا هم لینک های مورد نظرتون رو دریافت و هم برای افزایش ممبر اقدام به ثبت لینک خود کنید.
برای عضویت در کانال معتبر و فعال لینکدونی کلیک کنید؛ بعد از عضویت به ادمین ثبت لین
ترجمه‌ قانونی معتبر
اگر برای ترجمه مدارک خود نیاز به دارالترجمه رسمی دارید، ما یک دارالترجمه معتبر به شما معرفی می‌کنیم تا همه نیاز‌های شما را برطرف سازد.
سریع ترین، دقیق ترین و معتبر ترین ترجمه‌ها را می‌توانید از دفتر ترجمه ما بخواهید.
ما با درک حساسیت زمانی انجام امور اداری و حقوقی، اسناد و مدارک شما را در اسرع وقت ترجمه کرده و در اختیارتان قرار می‌دهیم.
اگر قصد تحصیل، زندگی یا کار در خارج از کشور را دارید ، ابتدا باید به فکر تهیه ترجم
سایت پیکو کلیکس بهترین سایت و معتبرترین سایت ایرانی که بسیار معتبر می باشد و تا کنون پرداختی هم داشته بسیار سایت معتبری است برای سرمایه گذاری حتما از طریق لینک زیر ثبت نام کنید و سوالی داشتید در تلگرام به بنده پیام بدید....Telegram
فواد ایزدی درباره نحوه برخورد ایران با اقدام اخیر کاخ سفید پیشنهاد کرد
ارسال پیام معتبر و تعریف هزینه برای آمریکا

تا زمانی که این برآورد اشتباه در طرف مقابل
وجود داشته باشد که ایران کار خاصی نخواهد کرد،فشارها و تحریم‌های جدیدی
علیه ایران صورت خواهد گرفت؛بنابراین باید محیط‌های کارشناسی ایران،مسئولان و دولت برای اقدامات آمریکا هزینه تعریف کنند و آن را با پیام
معتبر و مقتدرانه به این کشور ارسال کنند.

ادام
خوردن غذا خوردن سالم در کودکان
 
غذاهایی که می خورید تأثیرات زیادی بر سلامتی و کیفیت زندگی شما دارد.
اگرچه غذا خوردن سالم می تواند نسبتاً ساده باشد ، افزایش "رژیمهای غذایی" محبوب و روند رژیم غذایی باعث سردرگمی شده است.
در حقیقت ، این روندها اغلب از اصول اساسی تغذیه که مهمترین آنها هستند ، منحرف می شوند.
این یک راهنمای دقیق مبتدی برای تغذیه سالم ، مبتنی بر جدیدترین علوم تغذیه است.
چرا باید سالم بخورید؟تحقیقات برای پیوند بیماریهای جدی با رژیم
والت همراه بیت کوین

با استفاده از اپلیکیشن موبایلی پی98 می توانید تمامی
خدمات وبسایت را بر روی گوشی تلفن خود استفاده کنید. آگاهی از قیمت لحظه
ای، آموزش های مربوط به بیت کوین که شما را در تحلیل و پیش بینی وضعیت رشد
یا افت قیمت راهنمایی می کند.


خرید و فروش بیت کوین نیز از طریق اپلیکیشن موبایلی
امکان پذیر است و در هر کجا و هر زمان می توانید به والت بیت کوین خود را
به همراه داشته باشید.
برای کسب ا
ساخت کیف پول در سایت بلاکچین
کیف پول تحت وب Blockchain، این روزها محبوب ترین کیف پول بیت کوین است. این کیف پول محیط کاربری بسیار ساده و راحتی دارد و برای همه افراد به راحتی قابل استفاده است. با اینکه این شرکت بیت کوین ها را روی سرورهای ابری ذخیره می کند، امنیت این کیف پول بسیار بالاست و دارای گزینه های امنیتی زیادی برای کاربران است. این کیف پول به صورت سورس باز عرضه شده است و توسعه دهندگان می توانند از آن برای تست امنیت و یا توسعه برنامه های دیگر مب
ترون چیست ؟
ترون (Tron) یک پلتفرم غیر متمرکز مبتنی بر بلاکچین (blockchain) است. هدف Tron ایجاد یک فضای رایگان و جهانی برای تولید و نشر محتواهای دیجیتالی (digital content) است. ترون قصد دارد این این کار را با استفاده از فناوری ذخیره سازی توزیع شده (distributed storage technology) انجام دهد. به گونه‌ای که امکان به اشتراک گذاشتن راحت و مقرون به صرفه محتواهای دیجیتالی فراهم شود.
بنابراین ترون (Tron) یک شبکه است (ارز نیست). ارز دیجیتال این شبکه، Tronix (با نام اختصاری TRX) نام دارد.
ش
{علائم ظهور - 39}
 
آنچه می‌خوانید فقط از احادیث معتبر است:
 
ندای آسمانی را شرق و غرب عالم میشوند؛ یعنی تمام اهل زمین. جالب تر اینکه هر کس به زبان مادری اش میشنود. دوری یا نزدیکی در آن معنایی ندارد؛ از دور میشنوند همانطور که از نزدیک میشنوند.
صدا برایشان غیرمنتظره و هولناک است؛ افراد خواب، با شنیدن آن بیدار می‌شوند! [ایستاده می‌نشیند‌! و نشسته می‌ایستد!] پس از آن، در ابتدا مردم کُرنش کرده و ایمان می‌آورند، اما امان از فتنه شیطان! ۹حدیث معتبر
پول تیکت یک سامانه رزرو آنلاین بلیط مجموعه های آبی (استخر و پارک آبی) در ایران است که هم اکنون با بیش از 500 استخر و پارک آبی همکاری میکند. 
اکثر اوقات شما میتوانید ، در پول تیکت بلیط مجموعه مورد نظر را با تخفیف دریافت نمایید.
وبلاگ نکسوس دانلود دو کد تخفیف جدید و معتبر را برای خرید از اپلیکیشن و سایت پول تیکت قرار داده تا شما بتوانید هنگام خرید بلیط هزینه کمتری پرداخت کنید.
برای دریافت این کدها به ادامه مطلب مراجعه نمایید.....
ادامه مطلب
زیارت امین الله ، دانلود فایل صوتی با لینک مستقیم + متن عربی و ترجمه فارسی زیارت امین‌الله
زیارت امین‌ الله زیارت نامه‌ ای است که امام سجاد (ع) هنگام زیارت مزار حضرت علی (ع) خوانده است . زیارت امین‌الله از جهت سند ، متن و معنا معتبر دانسته و در کتب معتبر شیعه نقل شده است . زیارات امین‌ الله زیارت مخصوص حضرت علی (ع) در روز عید غدیر و نیز از زیارات جامعه‌ای ست که نزد قبور هر یک از ائمه (ع) می‌توان خواند .
این زیارت از جهت متن و سند از بهترین زیارات
به شخصه اعتقاد دارم به اینکه : 
کسی که بهشت را در زمین نیافته است ، در آسمان نیز نخواهد یافت !
اول اینکه جنبه روانی اش رو در نظر بگیرید ، اینکه هممون به یک شکلی در اومدیم که به خودمون اجازه لبخند هم نمیدیم ، انگار با خودمون هم قهر کردیم .
 سوار تاکسی و مترو که میشیم انگار همه با هم دعوا داریم ، باور کنید هممون رفتنی ام از این دنیا ، چطور دلمون میاد اینطوری زندگی و بگذرونیم ؟ تا زمانی که خودمون با هم خوب نباشیم ، چطور انتظار داریم زندگی خوبی در ا
پیامبر اکرم(ص) حدیثی متواتر و معتبر دارند به این مضمون که:
«از میان امّت من هر کس چهل حدیث از احادیثى که مردم در دین خود بدان نیازمندند حفظ کند، خداوند او را در روز قیامت فقیه و عالِم محشور خواهد کرد».[*]
امروز هم روز شهادت امام موسی کاظم (ع) است و امیدوارم ثبت این چهل حدیث معتبر، من را شامل این حدیث پیامبر رحمت بنماید.
ادامه مطلب
سلام دوستان عزیز،
در این قسمت سایتی را معرفی می کنیم که برای کسب درآمد از آن به هیچ تخصص خاصی نیاز نیست جز فشردن یک دکمه به نام !ROLL که با فشردن این دکمه در هر ساعت می توانید مقداری بیت کوین رایگان بسته به شانس خود دریافت کنید دوستان این سایت بسیار معتبر بوده و بارها پرداختب داشته از این رو می توانید با خیال راحت در آن فعالیت کنید . برای فعالیت در این سایت می بایست ابتدا حساب بیت کوین داشته باشید اگر تا به حال اقدام به افتتاح این حساب نکرده اید ا
ساخت کیف پول اتریوم

برای خرید و ذخیره اتریوم می بایست پیش از هر چیز یک
کیف پول اتریوم برای خود بسازید ، به این منظور می توانید از آموزش ساخت
کیف پول اتریوم ارائه شده در وب سایت پی 98 استفاده نمائید و اگر حتی با
استفاده از این آموزش قادر به ساخت کیف پول نشدید ، با سفارش ساخت کیف پول
اتریوم همکاران ما فرآیند ساخت کیف پول اتریوم را برای شما انجام خواهند
داد.


همکاران ما پس از ساخت کیف پول مورد نظر
سایت معتبر : سودآورترین قماربازان همیشه دانش عمیقی از ورزشی که در آن شرط بندی میکنند دارند. آنها از منابع و انواع سایت معتبر بین المللی برای تحقیق و تحلیل مسابقات استفاده میکنند. در حقیقت وقتی آمار مسابقات با کلیک یک دکمه به آسانی قابل دسترسی میباشد پس چرا از این مزیت برای پیش بینی بهتر مسابقات سایتهای شـرطبندی استفاده نکنیم؟
ما در سایت معتبر گرگ بت مرکز آمار فوتبال خودمان را داریم، اما در این مقاله قصد داریم 3 وب سایت معتبر و بسیار مف
یکی از مشکلات و مشغله ی اصلی کاربران کیف پول تراست بازیابی این کیف پول است . به دلیل اینکه کاربران هیچگونه مدرک فیزیکی برای اینکه مالکیت دارایی‌های خود را ثابت کنند در اختیار ندارند ، نگران از دست دادن ارزهای دیجیتال خود هستند . در این مقاله قصد داریم طریقه ی بازیابی رمز عبور کیف پول تراست والت (Trust Wallet) را به شما آموزش دهیم.
ادامه مطلب
5 غذای سالم که بسیار ارزان هستند
 
تغذیه سالم با بودجه سخت می تواند چالش برانگیز باشد.
بسیاری از غذاهای پر مواد مغذی بسیار گران هستند ، به همین دلیل برخی از افراد به جای آن ، غذاهای آشغال ارزان را انتخاب می کنند.
با این وجود بسیاری از غذاهای مقرون به صرفه که می توانید تهیه کنید وجود دارد که سالم و به راحتی به رژیم غذایی شما اضافه می شوند.
: سبزیجات1. کلم بروکلیکلم بروکلی یک سبزی ارزان قیمت با متوسط ​​قیمت 1.64 دلار در هر سر است و تقریباً تقریباً ه
ترون یکی از ارزهای دیجیتالی است که این روزها نام آن را زیاد می‌شنویم. نحوه نگهداری این ارز دیجیتال پس از جدا شدن از شبکه اتریوم و انتقال توکن‌های ERC20 به بستر ترون، تغییر کرد. پیش تر که برخی کیف پول‌ها مانند مای اتر ولت برای نگهداری ترون مورد استفاده قرار می‌گرفت، با روی کار آمدن بلاک چین ترون دیگر استفاده خود را از دست داد.
در این مطلب به نحوه نگهداری ترون در کیف پول گوشی ترون لینک خواهیم پرداخت و شما را قابلیت‌های متنوع این کیف پول مانند
 استخدام شرکت معتبر صنایع چوب لوکس در تهران
 شرکت معتبر صنایع چوب لوکس جهت تکمیل کادر خود جهت دفتر مرکزی در استان #تهران و کارخانه (جاجرود) اقدام به جذب نیروی کار حرفه ای می نماید:
عناوین شغلیمدیرفروشطراح حرفه اینصاب ماهر کابینتنجار ماهر درب سازی
متقاضیان محترم واجد شرایط میتوانند جهت ارسال رزومه از طریق شماره تلگرام اعلام شده در آگهی اقدام نمایند.
 09011837853 02126455816
 
 
باغ عروسی در شرق تهران
باغ عروسی تشریفات عروسی تشریفات مجالس  خدمات مجا
دفتر ترجمه رسمی ۴۰۳ تهران کلیه خدمات ترجمه قانونی و معتبر را ارائه می دهد.در این مقاله با عنوان هدف ترجمه رسمی چیست ، شما را بیشتر با ترجمه رسمی آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.
هدف ترجمه رسمی چیست ؟
ترجمه‌های رسمی ترجمه‌های معتبر قانونی هستند، به عنوان مثال گواهی، حکم یک مقام یا سند دیگری که به یک مقام تحویل داده می‌شود.ترجمه‌های ایجاد شده توسط مترجمان قسم خورده همیشه معادل سند اصلی هستند.ترجمه‌های رسمی معمولاً دارای یک تمبر هستند و غا
به نقل از سایت مشاوره آیین دادرسی دینا ، در قانون مدنی از مواد 1275 الی 1283 آثار اقرار و این که چه زمانی اقرار معتبر و دارای آثار است و چه زمانی اقرار غیر معتبر می باشد بیان شده است . اقرار به صورت ها و شیوه های گوناگونی انجام می شود که باید مورد تایید قاضی باشد و بتوان به عنوان دلیل برای ثابت شدن دعوا محسوب گردد و دارای آثار و اعتبار باشد اما اگر اقرار معتبر نباشد نمی تواند آثاری برای اثبات دعوا نیز داشته باشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر در م
دوره های آموزشی پاورمیل بصورت گروهی مختص به شرکت های معتبر. در این دوره آموزشی علاوه بر آموزش کاربردی استراتژی پاورمیل متناسب با قطعات شرکت ، در زمان های تعیین شده مباحث آموخته شده را بصورت عملی اجرا خواهیم کرد. علاوه بر این پست تمام دستگاه ها تنظیم و اشکالات موجود در کار رفع خواهد شد. مدت دوره 60 ساعت در 12 جلسه 4 ساعته خواهد بود. 
مدرس مهندس یحیوی
تماس و واتساپ 989112235526+
 
پرداخت و ثبت سفارش:  https://Zarinp.al/273356
 
دوره های آموزشی پاورمیل بصورت گروهی مختص به شرکت های معتبر. در این دوره آموزشی علاوه بر آموزش کاربردی استراتژی پاورمیل متناسب با قطعات شرکت ، در زمان های تعیین شده مباحث آموخته شده را بصورت عملی اجرا خواهیم کرد. علاوه بر این پست تمام دستگاه ها تنظیم و اشکالات موجود در کار رفع خواهد شد. مدت دوره 100 ساعت در 25 جلسه 4 ساعته خواهد بود. 
مدرس مهندس یحیوی
تماس و واتساپ 989112235526+
 
پرداخت و ثبت سفارش:  https://Zarinp.al/273356
 
ترون یکی از ارزهای دیجیتالی است که این روزها نام آن را زیاد می‌شنویم. نحوه نگهداری این ارز دیجیتال پس از جدا شدن از شبکه اتریوم و انتقال توکن‌های ERC20 به بستر ترون، تغییر کرد. پیش تر که برخی کیف پول‌ها مانند مای اتر ولت برای نگهداری ترون مورد استفاده قرار می‌گرفت، با روی کار آمدن بلاک چین ترون دیگر استفاده خود را از دست داد.
در این مطلب به نحوه نگهداری ترون در کیف پول گوشی ترون لینک خواهیم پرداخت و شما را قابلیت‌های متنوع این کیف پول مانند
سلام دوستان عزیز،
در این قسمت سایتی را معرفی می کنیم که برای کسب درآمد از آن به هیچ تخصص خاصی نیاز نیست جز فشردن یک دکمه به نام !ROLL که با فشردن این دکمه در هر ساعت می توانید مقداری بیت کوین رایگان بسته به شانس خود دریافت کنید دوستان این سایت بسیار معتبر بوده و بارها پرداختی داشته از این رو می توانید با خیال راحت در آن فعالیت کنید . برای فعالیت در این سایت می بایست ابتدا حساب بیت کوین داشته باشید اگر تا به حال اقدام به افتتاح این حساب نکرده اید ا
اگر به دنبال خرید بهترین گاوصندوق گنجینه در تهران هستید
و برای اطمینان خاطر می خواهید از بهترین فروشگاه گاوصندوق در تهران که دارای بهترین برند های گاوصندوق با گارانتی معتبر باشد خرید کنید
فروشگاه گاوصندوق طباطبایی با بهترین گاوصندوق های گنجینه مهر پارس
که دارای رنگ بندی های متنوع و ابعاد مختلف برای استفاده در هر مکان
و دارای گارانتی معتبر، و ارائه خدماتی همچون جابجایی گاوصندوق، حمل و نقل گاوصندوق و تعمیر گاوصندوق به مشتریان از جم
شرکت های معتبر طراحی سایت در مشهد
شرکت های طراحی سایت مشهد بسیار زیادی وجود دارد که هر کدام آن ها بسته به نیاز هایشان با قیمت های متنوعی فعالیت می کنند، یکی از شرکت های طراحی سایت در مشهد که حدودا دو دهه می باشد در حال فعالیت است، هلدینگ دانش بنیان گرین وب می باشد که با تکیه بر دانش متخصصین و برنامه نویسان توانمندش توانسته است تا به حال تمام نیاز های مشتریانش را برطرف سازد.
شرکت های معتبر طراحی سایت در مشهد
شرکت های طراحی سایت مشهد بسیار زیادی وجود دارد که هر کدام آن ها بسته به نیاز هایشان با قیمت های متنوعی فعالیت می کنند، یکی از شرکت های طراحی سایت در مشهد که حدودا دو دهه می باشد در حال فعالیت است، هلدینگ دانش بنیان گرین وب می باشد که با تکیه بر دانش متخصصین و برنامه نویسان توانمندش توانسته است تا به حال تمام نیاز های مشتریانش را برطرف سازد.
✔️در ازدواج، آن چیزی که افراد را کنار هم نگاه می دارد، ارزش های نزدیک به هم است. در روابط غیر رمانتیک نیز، به نظر می‌رسد علایق و ارزش های مشترک باعث حفظ روابط می شود. ارزش های ما آن مواردی اند که به ما در زندگی معنا می دهند. آنها ما را آنچنان که هستیم تعریف می کنند، و یا آنچنان که می خواهیم باشیم و به نظر برسیم...همهٔ ما افراد زیادی را می شناسیم که چنان که می گویند و یا باور دارند، رفتار نمی کنند. این می تواند به این دلیل باشد که آنها ارزش هایشان
سیستم وب مانی در حال حاضر کیف پول های از نوع زیر را
پشتیبانی می کند که هر کدام یک ارز خاص را برای استفاده می پذیرند.





نام کیف پول
نامک
توضیح



Z-Purse
WMZ
یک تاییدیه برای خرید محصولات و خدماتی خاص که فقط به دلار آمریکاست


E-Purse
با اینکه روز به روز شرکت های زیادی ظهور می کنند که خدمات هاست و میزبانی سایت را ارائه می دهند، اما پیدا کردن وب سرور خوب کار چندان ساده ای نیست.
اگر شرکتی که میخواهید از آن اقدام به خرید هاست اقدام کنید، ویژگی های زیر را نداشت بهتر است گزینه دیگری را بررسی کنید.
ــ دارای نماد الکترونیک معتبر باشد.ــ دارای آدرس فیزیکی معتبر و قابل رجوع باشد.ــ زمان پشتیبانی و کاری خود را به طور دقیق در سایت ذکر کرده باشد.ــ پشتیبانی خارج از ساعت کاری داشته باشن
کتاب《مظلومیت حضرت زهرا سلام الله علیها》اثر «حسین قربانی دامنابی» در 182 صفحه از چاپ خارج شد.
این کتاب در 6 بخش، مظلومیت حضرت زهرا (س) را از منابع معتبر اهل سنت اثبات می نماید.✅ بخش اول: جایگاه و منزلت حضرت زهرا (س)✅ بخش دوم: تحریف و سانسور حقایق✅ بخش سوم: غصب فدک و پیامدهای آن✅ بخش چهارم: سیره ی تند عمر بن خطاب در برخورد با زنان✅ بخش پنجم: هجوم به خانه حضرت زهرا (س)✅ بخش ششم: پاسخ به چند شبهه متداول
مهم ترین ویژگی های کتاب:
1⃣ جمع آوری نظر همه ی ع
لوازم موتوری کاپرا در بهترین کیفیت و قیمت مناسب
اویل پمپ کاپرا برند YSKتایوان در کیفیت عالی
پیستون کاپرا TYE (تایومی ) تایوان بهترین کیفیت موجود در بازار شناخته شده و معتبر
رینگ NPRموتور کاپرا ژاپن برندی که بسیار معتبر هست و از سطح کیفیتی در سطح بالایی فرار دارد .
سوپاپ کاپرا برند نیتان ، نیتان برندی معتبر هست که در مزدا 323 و مزدا وانت نیز استفاده می شود .
واشر سرسیلندر کاپرا  درجه  1 و 2 و 3 
لاستیک سوپاپ کاپرا ساخت چین ، تایوان ، ژاپن (برند موساشی )
گروه مشاورین کارگزارن یکی از مراکز اجاره سند معتبر در سطح کشور می باشد که توانسته است ضمانت های زیادی را با موفقیت به اتمام برساند و باعث شادی خانواده های زیادی در این زمینه باشد که هموار لطف خدا بوده است .اگر به دنبال مرکز اجاره سند معتبر و قابل اعتماد هستید بهتر است به موارد زیر در انتخاب مرکز اجاره سند معتبر را دراولویت خود قرار دهید:مرکز اجاره سند معتبر در اولین قدم باید نسبت به مجوز قانونی خود اقدام نماید و دارای دفتر و جای ثابتی باشد پس

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها