نتایج جستجو برای عبارت :

نحوه رفع خطای زمان اجرا 339 فوراً

برای رفع خطای زمان اجرا 339 ، باید مفهوم خطای 339 را بفهمید و ابتدا علل آن را شناسایی کنید. خطای زمان اجرا 339 چیست؟ این خطا معمولاً هنگام نیاز اتفاق می افتد. پرونده OCX یا DLL در رایانه شما ثبت نشده است. این یک مشکل بسیار معمول است که کاربران ویندوز اکنون و پس …The post نحوه رفع خطای زمان اجرا 339 فوراً appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3chz0pP
مشاهده مطلب در کانال
برای رفع خطای زمان اجرا 339 ، باید مفهوم خطای 339 را بفهمید و ابتدا علل آن را شناسایی کنید. خطای زمان اجرا 339 چیست؟ این خطا معمولاً هنگام نیاز اتفاق می افتد. پرونده OCX یا DLL در رایانه شما ثبت نشده است. این یک مشکل بسیار معمول است که کاربران ویندوز اکنون و پس از آن حلق آویز شوند.چگونه خطای زمان اجرا 339 را تعمیر کنیم؟شماره 1 از آنجا که خطای 339 مربوط به پرونده های از دست رفته / فاسد شده .dx یا DLL است ، می توانید لیست رجیستری را دوباره ثبت کنید تا مشکل 339 برطر
زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زم
ابتدا گروه بندی کلاسی به صورت گروه های پنج و شش نفره انجام تعداد گروهها و نام سر گروهها مشخص و ثبت شد.دو نفر به عنوان مسولین مراسم آغازین به کل دانش آموزان معرفی گردیدند ، شرح وظایف ایشان گفته شد . مناسبت ها به تفکیک روز و تاریخ و ماه مشخص و در بورد پرورشی نصب شد . گروهها با توجه به تاریخ نصب شده به اجرا پرداختند ، نحوه ی مراسم اغازین به چند صورت بوده است : روزهای سه شنبه رادیو صبحگاه اجرا شد . در هر هفته به دلخواه  ،اعضا، و هماهنگی با مسئولین مدر
نحوه اجرای دیوار سبزدیوار سبز از جمله فناوری هایی است که در سال های اخیر در ایران رواج پیدا کرده است. دیوار سبز اهمیت فراوانی هم از نظر زیست محیطی و هم از لحاظ زببایی بصری دارد. مهم ترین عاملی که در دیوار سبز به چشم می خورد نحوه اجرا و نگهداری از آن است که فاکتورهای فراوانی را در برمیگیرد. در ادامه به فاکتورهای نحوه اجرای دیوار سبز و نگهداری از آن و مراحل ساخت دیوار سبز می پردازیم.
مدیریت زمان، به معنای استفاده‌ی صحیح از زمان و تواناییِ ذخیره‌ی زمان اضافه در کارها می‌تواند باشد. مدیریت زمان را هم در مطالعه و هم در آزمون دادن بایستی مدنظر قرار داده و اجرا کرد. البته این دو به هم وابسته هستند. لذا در وهله‌ی اول باید مدیریت زمان در منزل و حین مطالعه اجرا شود و در وهله‌ی دوم با کمک تکنیک‌های ویژه در جلسه‌ی آزمون نیز مدیریت زمان داشت.
برای شروع در منزل موارد زیر در حین مطالعه باید رعایت شود:
    هدف‌گذاری تعداد صفحه قبل ا
یک ‌اشتباه بزرگ: بدتر دانستن جنس مردم زمان خود از مردم زمان ‌گذشته 
خدا که این همه لجاجهای اقوام گذشته با پیغمبران خودشان را در قرآن بازگو کرده است، برای این است که همه و خود پیغمبر بدانند که ای پیغمبر! اگر مردم تو لجاج و عناد به خرج می‌دهند گذشتگان از اینها بدتر بودند، و مردم مسلمان هم اینقدر یأس و ناامیدی به خودشان راه ندهند.
یکی از فکرهای بسیار غلط همین است که ما مردم زمان خودمان را جنساً از مردم زمان پیشین بدتر بدانیم، چون وقتی که بدتر ب
با سلام این ترینر توسط تیم ما ساخته شده است.
نحوه ی استفاده از ترینر :
1. بازی را اجرا کنید.
2. ترینر را اجرا کنید.
3. به بازی برگردید و با یک بار فشار دادن کلید های 1و2 ترینر را فعال کنید.
اکنون پول شما بی نهایت می شود.
از همراهی شما منونیم :)
لینک دانلود :
دریافتعنوان: ترینر ویکتورحجم: 4.05 مگابایتتوضیحات: رمز فایل : information-game
شرکت اژدری نوین چندین سال است که در زمینه نماسازی ساختمان فعالیت می کند .
این شرکت بر اساس سوابق موجود در حال حاضر در حوزه مشاوره، طراحی و اجرای نماهای ساختمانی در پروژه های متفاوت مشغول به کار است و آماده همکاری با پروژه های مورد نظر در زمینه فعالیت های کاری خود می باشد.
واحد فنی و مهندسی شرکت شیشه اژدری نوین با دارا بودن متخصصین و فارغ التحصیلان دانشگاه های معتبر و بهره گیری از نرم افزارهای تخصصی در حوزه های نماسازی، مدیریت کلیه پروژه های
نحوه اجرا کردن لینوکس در اندروید



اکنون این مقاله را مطالعه می کنید، احتمالا قبل از
لینوکس استفاده کرده اید و جزو کاربران این سیستم عامل بوده اید و می دانید
که تقریبا در هر نوع سخت افزاری فعالیت می کند. هم اکنون، شما گوشی که در
جیب خود دارید، می دانید که هر کاری می تواند انجام دهد. آیا گوشی اندرویدی
شما می تواند سیستم عامل لینوکس را اجرا کند؟
ادامه مطلب
فروش انواع ماستیک قیری گرم اجرا وسرد اجرا:ماستیک نوعی درزبند است که به هر ماده ای می چسبد و پس از خشک شدن حالت الاستیکی دارد، به همین دلیل در زمان چسباندن سطوح مورد نظر انعطاف خود را حفظ می کند . ماستیک پلی پورتان به شیشه، آلومینیوم، بتن، مرمر، استیل، تخته کانال و چوب به خوبی می چسبد . ماستیک مقاومت گرمایی بالایی دارد و از کاربردهای  این چسب در صنعت در تعمیر کانال گرمایشی و تهویه هوا می توان اشاره کرد.

ادامه مطلب
آزمایش کرونا چگونه انجام می شود
مراکز بهداشتی شهری و محلی که شخصی تحت بررسی (PUI) را شناسایی کرده اند ، باید فوراً باید آزمایش دهد که مشخص شود که آیا مبتلا به کرونا است یا نه. 
 
یک آزمایش تشخیصی وجود دارد که می تواند تشخیص دهد که شما به آن مبتلا شده اید یا خیر.
برای تشخیص ویروس جدید کرونا که عفونت تنفسی کروناویروس COVID-۱۹ را ایجاد می‌کند از یک روش آزمایشگاهی رایج استفاده می‌شود که برای تشخیص ویروس‌هایی مثل ایدز یا سارس استفاده می‌شده است.
ادام
صدا ، لحن و بیان :بزرگترین رمز کلام لحن است و لحن همان ملودی گفتار است . تا زمانی که شما لحن پیدا نکنید به هیچ موفقیت کلامی نمی رسید .    
تا زمانی که لحن را وارد گفتارتان نکردید اجرا نکنید ؛ چون اجرا کردن لحن و ملودی بیان می خواهد .در نفوس کلام سه گزینه مهم است :- انتخاب واژه- لحن ادای کلمه- زبان بدناین سه گزینه یکی از اصول کلیدی در اجرا و سخنرانی می باشد و هر اجرا کننده می بایست هریک از اینها را بشناسد .
به نام خدا
در این مطلب برای شما عزیزان یه فایل شامل یه پروژه ساده در محیط NeoBook هست که نحوه استفاده از زمان و بدست آوردن زمان رو داره و اون رو نمایش میده.برای استفاده از این فایل باید NeoBook بر روی سیستم شما نصب باشه و اون فایل رو اجرا کنید...
ادامه مطلب
فناوری Peer to Peer (P2P) – نحوه عملکرد: آیا تاکنون فکر کرده اید که چگونه P2P کار می کند؟ این راهنما عمده ترین خدمات P2P و نحوه عملکرد آنها را اجرا می کند. فناوری Peer to Peer به افراد اجازه می دهد تا فایلها را از طریق شبکه در اینترنت به اشتراک بگذارند. اکثر مردم …The post چگونه کار می کند P2P appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3cWCuh6
مشاهده مطلب در کانال
F – Face (صورت): اگر دچار سکته مغزی شده اید ، صورت شما ممکن است از یک طرف افتادگی یا بی حسی داشته باشد. یک آزمایش خوب: سعی کنید لبخند بزنید و در آینه بررسی کنید تا ببینید که آیا یک طرف صورت از کار افتاده است یا خیر.
 
A – Arm (بازو): اغلب ، یک بازو ضعیف یا افتاده خواهد بود. سعی کنید هر دو بازو را به طور همزمان بلند کنید و ببینید که آیا یکی از آنها به سمت پایین حرکت می کند یا خیر.
 
S – Speech (گفتار): ممکن است صدا گرفته و نامفهوم به نظر برسد ، و دیگران نتوانند حر
اجرای اسفالت در تهران
اسفالت یکی از بهترین عایق ها در زمینه حفاظت می باشد که کاربرد بسیاری دارد و کماکان جهت ساخت و ساز و کارهای عمرانی استفاده می شود .
اسفالت در تمامی محیط ها می تواند استفاده شود برای مثال در مدارس و تمامی پارگینگ ها برای تمامی خیابان ها و اتوبان ها و همچنین تمامی منازل برای عایق بندی کف و پشت وبام و... می توان استفاده کرد .
اسفالت در انواع مختلف همچون سرد و گرم می تواند اجرا شود . بسته به نوع پروژه می توان از نوع اسفالت مرتبط ا
ارسال گزارش گرامیداشت شب یلدا 
 ردیف       عنوان برنامه       زمان اجرا        مکان اجرا                     با مشارکت                 مخاطبین  هدف 
    1         جشن یلدا          98/9/30        نماز خانه مدرسه        شورای بسیج                دانش آموزان 
     2         پخت آش رشته    98/9/30        مدرسه                    همکاران                      دانش آموزان ودبیران 
      3          تهیه گاهنامه       98/9/28       --------                     شورای دانش اموزی        دانش اموزا
شاید دو ماه بیشتر فاصله نشد که من یک سفر به شهر آن آقای پزشک رفتم. در آنجا بیمار شدم. آن دوست پزشک با خبر شد و فوراً بالای سر من آمد. تب داشتم. برای من نسخه ای نوشت. به او گفتم دکتر، برای من آنتی بیوتیک ننویس. ببین اگر تب من حاد و عفونی نیست اصلاً نسخه نمی خواهم؛ چند روزی که بگذرد خوب می شوم. 
دکتر گفت: من معمولاً برای بیماران آنتی بیوتیک می نویسم، ولی برای تو نمی نویسم.   گفتم چرا؟ مگر تو نمی گویی استعمال نابجای آنتی بیوتیک مضر است و کمترین ضررش ای
برنامه ۷ بندی مقتدی صدر برای خروج آمریکا از عراق
▫️رهبر جریان صدر عراق هفت بند را برای تحقق خروج کامل آمریکا از کشورش تعیین کرد.
۱ـ بستن تمامی پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق.
۲ـ‌ بستن مقر شرکت‌های امنیتی آمریکا و پایان دادن به فعالیت آنها در عراق.
۳ـ بستن حریم هوایی عراق بر روی پرواز هواپیماهای جنگی و اطلاعاتی اشغالگران (آمریکایی‌ها).
۴ـ لغو تمامی توافقنامه‌های امنیتی با اشغالگر، چراکه تعادل بین‌المللی در آنها رعایت نشده و در سایه حض
با نام و یاد خداوند بخشنده و مهربان ، در این پست آموزشی قصد داریم به شما “نحوه ساخت لایسنس زمان دار در اکسل” را توسط کدهای ماکرونویسی (وی بی ای) آموزش دهیم البته برخلاف عنوان پست آموزشی”نحوه ساخت لایسنس زمان دار در اکسل”  ، کدنویسی این بخش براحتی توسط چندین خط VBA قابل انجام است.تنها چیزی که در تعریف لایسنس زمان دار اهمیت دارد ، تعریف زمان پایان اعتبار و کد اعتبار(لایسنس) جهت ادامه فعالیت نرم افزار است.
جهت مطالعه این پست آموزشی کلیک نمایید.
تو نصف کن، تو انتخاب کن!
مردی یه ساندویچ برای دو تا پسر کوچیکش خرید، گذاشت روی میز، به اولی گفت: تو نصف کن!و به دومی گفت: و تو انتخاب کن!مات و مبهوت نحوه ی تربیت وعدالت این مرد شدم!یعنی اگه اولى یه وقت عمدا نامساوى نصف کنه، دومى حق داشته باشه که اول انتخاب کنه!
این جوری عدالت رو یاد بگیریم و اجرا کنیم، نه با شعار‌های مفت برابری و عدالتخواهی!
بسمه تعالی
ریاست محترم شعبه ………
با سلام ، و عرض ادب  احتراماً در خصوص کلاسه پرونده  ………. با موضوع ….. ………. به استحضار می رساند .
نظر به اینکه به موجب گزارش مامور اجرا هیچگونه مالی از محکوم علیه جهت استیفاء محکوم به بدست نیامده است و محکوم علیه نیز به اجرا اعلام نموده است که هیچگونه مالی جهت معرفی به اجرا ندارد، لذا به استناد ماده ۳ قانون نحوه اجرای محکومیتهای مالی درخواست بازداشت محکوم علیه را تا زمان ثبوت اعسار یا پرداخت محکوم به دارم.
 
شرکت آذرعایق بند مجری کفپوش اپوکسی است . اگر به دنبال یک مجری خوب و باتجربه هستید تا پروژه های کفپوش خود را با خیال راحت به آن بسپارید و درنهایت از هزینه هایی که کرده اید نهایت بهره وری را داشته باشید با شرکت آذر عایق بند همراه باشید .
کفپوش های اپوکسی جهت اجرا به نیروی متخصص نیاز دارند و نصب کفپوش اپوکسی را نمی توان به افراد تازه کار و کم تجربه واگذار کرد . لذا یک مجری کفپوش اپوکسی حتما باید از تجربه کافی در این زمینه برخوردار باشد .
موارد بسیا
آب بندی دیوار حائل
1. این شیوه این قابلیت را میدهد که رو بنا و زیرسازه با اعمال تمهیدات لازم در پروسه پباده سازی و ایجاد به ‌طور هم زمان اجرا و منجر عجله دریافت کردن فرآیند تولید می‌شود.2. این شیوه با حذف بنا حائل موقت منجر صرفه‌جویی شایان توجه در هزینه‌های سرمایه‌گذاری می شود.3. صرفه‌جویی در حین ایجاد باعث به کاهش هزینه‌ها میشود.4. سطح ها آلودگی در سطح دست کم نگه داشته می گردند.5. حجم بتن مصرفی بسیار کاهش می یابد و باعث به صرفه‌جویی در هزینه
خیلی شکست خوردم و خیلی برنامه ها ریختم و خیلی اعصاب خوردی ها داشتم تا بالاخره فهمیدم:
هرکاری کنی همه برنامه های خوب از فردا اجرا نمی شن!
 
نمیشه که از فردا هم یرب ورزش کنی، هم شیرینی نخوری، هم مهربون باشی، هم 20 مین مطالعه کنی، هم برنامه های بچه ات رو اجرا کنی ...
با اینکه همش ریزه ریزه و بنظر عملی میاد و هر کدومش یک ماه طول میکیشه تا اجرا بشه یا جا بیفته!
با این همه کاری که داریم پذیرش این موضوع خیلی سخته ولی گویا چاره ای ندارم!
انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها
انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها
انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها چگونه است ؟ در این مقاله سعی داریم انواع مختلف میز منشی و کانتر پذیرش را با کارایی های متفاوتش بازگو کنیم .  قرار است با انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها آشنا شویم که بهترین انتخاب ممکن را برای سازمان و شرکت خود داشته باشید . زیبایی این میزهای اداری و کاربرد آن ها برای محیط های مختلف به طور کامل متفاوت است . در ادامه همراه ما باشید تا با انواع میز من
انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها
انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها
انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها چگونه است ؟ در این مقاله سعی داریم انواع مختلف میز منشی و کانتر پذیرش را با کارایی های متفاوتش بازگو کنیم .  قرار است با انواع میز منشی و نحوه خرید آن ها آشنا شویم که بهترین انتخاب ممکن را برای سازمان و شرکت خود داشته باشید . زیبایی این میزهای اداری و کاربرد آن ها برای محیط های مختلف به طور کامل متفاوت است . در ادامه همراه ما باشید تا با انواع میز من
پاتایا، شهری در کشور تایلند است که یکی از توریستی ترین شهرهای این کشور است و میزبان گردشگران بسیاری در سال است. علاقه مندان به تور تایلند، پاتایا را یک مقصد ایده آل برای تفریحات و سرگرمی می دانند و به علت وجود جاذبه های گردشگری بسیاری که دارد یک خاطره به یادماندنی برای مسافران به جا می گذارد. پاتایا شوهایی دارد که روزانه در سانس های مختلف آنها را به نمایش می گذارد که معروف ترین آنها شوی آلکازار و شوی تیفانی می باشند. آرزوی آسمان آبی در این
شیشه سکوربت حفاظ سازه سالهاست که با عنایت پروردگار و با اتکا به توان مهندسین و تکنسین‌های داخلی از سال ۱۳۶۲ در عرصه ساخت ماشین‌آلات تولید شیشه سکوریت شروع به فعالیت نموده و همواره با استقبال بسیار خوبی از سوی مصرف‌کنندگان روبرو بوده است. این ۸ دلیل برای آنکه پروژه شیشه سکوریت خود را به حفاظ سازه دهیم:۱٫ وقتی با حفاظ سازه تماس می‌گیرید، کارشناسان فوق حرفه‌ای رامادر، با لبخند جوابگوی شما عزیزان هستند.
شیشه سکوریت
۲٫ کارشناسان شرکت حفاظ
ساختارهای تصمیم عبارتی را ارزیابی می‌کنند. در صورت درست بودن عبارت، تکه کدی اجرا می شود. در صورت نادرست بودن عبارت تکه کد دیگری اجرا می شود.الف) ifاین ساختار تصمیم عبارتی را ارزیابی می کند و در صورت درست بودن عبارت، تکه کدی اجرا می شود.ب) if ... elseاین ساختار تصمیم عبارتی را ارزیابی می کند و در صورت درست بودن عبارت، تکه کدی اجرا می شود اما در صورت نادرست بودن عبارت، تکه کد دیگری اجرا می‌شود.
ج) if ... else if . . . else
د)switch . . . case  عبارتی توسط switch ارزیابی م
مشخصات کامپیوتر و دیدن مشخصات کامل کامپیوتر و ترفند مشاهده مشخصات کامپیوتر را در سایت فا نسیتی بخوانید.
نحوه دیدن مشخصات کامپیوتر
پالیا »
یک برنامه جدید دارید که نمی توانید برای استفاده از آن صبر کنید؟ می
خواهید بدانید که کامپیوتر شما چگونه وظایف خاص را اداره می کند؟ این مقاله
را بخوانید تا بدانید که چگونه مشخصات کامپیوتر خود را بررسی کنید.
نحوه دیدن مشخصات کامپیوتر
همانطور که می دانید اصلی ترین مشخصه ی یک
کامپیوتر پردازنده یا سی پی یو (
مشخصات کامپیوتر و دیدن مشخصات کامل کامپیوتر و ترفند مشاهده مشخصات کامپیوتر را در سایت فا نسیتی بخوانید.
نحوه دیدن مشخصات کامپیوتر
پالیا »
یک برنامه جدید دارید که نمی توانید برای استفاده از آن صبر کنید؟ می
خواهید بدانید که کامپیوتر شما چگونه وظایف خاص را اداره می کند؟ این مقاله
را بخوانید تا بدانید که چگونه مشخصات کامپیوتر خود را بررسی کنید.
نحوه دیدن مشخصات کامپیوتر
همانطور که می دانید اصلی ترین مشخصه ی یک
کامپیوتر پردازنده یا سی پی یو (
مشخصات کامپیوتر و دیدن مشخصات کامل کامپیوتر و ترفند مشاهده مشخصات کامپیوتر را در سایت فا نسیتی بخوانید.
نحوه دیدن مشخصات کامپیوتر
پالیا »
یک برنامه جدید دارید که نمی توانید برای استفاده از آن صبر کنید؟ می
خواهید بدانید که کامپیوتر شما چگونه وظایف خاص را اداره می کند؟ این مقاله
را بخوانید تا بدانید که چگونه مشخصات کامپیوتر خود را بررسی کنید.
نحوه دیدن مشخصات کامپیوتر
همانطور که می دانید اصلی ترین مشخصه ی یک
کامپیوتر پردازنده یا سی پی یو (
مشخصات کامپیوتر و دیدن مشخصات کامل کامپیوتر و ترفند مشاهده مشخصات کامپیوتر را در سایت فا نسیتی بخوانید.
نحوه دیدن مشخصات کامپیوتر
پالیا »
یک برنامه جدید دارید که نمی توانید برای استفاده از آن صبر کنید؟ می
خواهید بدانید که کامپیوتر شما چگونه وظایف خاص را اداره می کند؟ این مقاله
را بخوانید تا بدانید که چگونه مشخصات کامپیوتر خود را بررسی کنید.
نحوه دیدن مشخصات کامپیوتر
همانطور که می دانید اصلی ترین مشخصه ی یک
کامپیوتر پردازنده یا سی پی یو (
KillApps به شما امکان می دهد تمام برنامه های در حال اجرا را با یک لمس ساده ببندید! موجب صرفه جویی در مصرف باتری و بهبود عملکرد می شود. دیگر نیاز نیست چه کنید کدام برنام هها در حال اجرا هستند و با باز کردن این اپلیکیشن میتوانید برنامه های در حال اجرا را مشاهده کنید و در صورتی که تمایل ندارید آنها فعال باشند آنها را غیر فعال کنید.
ادامه مطلب
فستیوال تئاتر - تجربهجلسات تمرین - اجرا ( try out ) بخش «تجربه» این زمان , در حضور هر هفت نفر از مشاوران علمی - هنری این بخش محمدرضا علی‌اکبری , یوسف باپیری , علی شمس , مهدی دارای شهرت , حمید پورآذری , عباس جمالی و آزاده شاهمیری از 26 تا30 بهمن برگزار میگردد .در‌این سطح , از در میان 23اثر روش یافته به‌این بخش , تیم هایی که آمادگی واجب برای اجرای آخرین در‌این عصر را دارا هستند با تصمیم مشاوران تعیین میشوند . این بخش به صورت غیررق
اکثر افراد بر این باورند که نماشویی ساختمان تنها باید در فصل های تابستان و یا اواخر زمستان به اجرا در بیاید و گمان می کنند عملیات شستشوی نما در فصول بارانی یا برفی نباید به اجرا در بیاید. باید گفت این یک باور غلط در میان جوامع است و نماشویی ساختمان در هر فصل می تواند به اجرا در بیاید . نماشویی باعث می شود که جرم و آلودگی ای که به سطح ساختمان نفوذ کرده به طور کل از بین برود و نما به زیبایی اولیه خود برسد. بارش باران یا برف نمی تواند نما را آلوده کن
 
رئیس پلیس راهور تهران به خبرنگار عصرایران گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و تصمیم شورای ترافیک شهر تهران، طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا، در سطح شهر تهران اجرا نخواهد شد و این عدم اجرا تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.سردار مهماندار افزود: از شهروندان عزیز میخواهیم از تردد‌های غیر ضروری در تهران خودداری کنند تا هرچه بیشتر بتوان با این بیماری مقابله کرد.گفتنی است، امروز اعلام شده بود که از فردا صبح طرح ترافیک کاهش آلود
مشخصات کامپیوتر و دیدن مشخصات کامل کامپیوتر و ترفند مشاهده مشخصات کامپیوتر را در سایت فا نسیتی بخوانید.
نحوه دیدن مشخصات کامپیوتر
پالیا »
یک برنامه جدید دارید که نمی توانید برای استفاده از آن صبر کنید؟ می
خواهید بدانید که کامپیوتر شما چگونه وظایف خاص را اداره می کند؟ این مقاله
را بخوانید تا بدانید که چگونه مشخصات کامپیوتر خود را بررسی کنید.
نحوه دیدن مشخصات کامپیوتر
همانطور که می دانید اصلی ترین مشخصه ی یک
کامپیوتر پردازنده یا سی پی یو (
کد زیر را در نظر بگیرید:
def main():
print “hello world!”
print “Guru99”
در اینجا ما دو قطعه از چاپ را داریم که یکی در یک تابع اصلی تعریف شده است که “hello world” و دیگری مستقل است که “Guru99” را چاپ می کند. وقتی تابع ()main را اجرا می کنید :
فقط “Guru99” چاپ می شود
و از کد ” hello world” خبری نیست.
زیرا تابع فراخوانی”if__name __ ==” __main__ را اعلام نکردیم.
هنگامی که مترجم پایتون یک سورس فایل را بخواند ، تمام کدهای موجود در آن را اجرا می کند.
وقتی پایتون ” source file” را به عنوان برنامه اصل
به نام خدا
دکوراسیون داخلی 
طراحی دکوراسیون داخلی، حرفه و هنری است که امروزه به عنوان یک صنعت شناخته شده در سراسر جهان اجرا می شود. با توجه به اینکه محیط داخلی و نحوه چیدمان وسایل منزل، بر خلق و خو، احوال و تفکر افراد تأثیرگذار است، لزوم چیدمان درست وسایل و ابزارهای منزل، روشن می شود. 
ادامه مطلب
به نام خدا
دکوراسیون داخلی 
طراحی دکوراسیون داخلی، حرفه و هنری است که امروزه به عنوان یک صنعت شناخته شده در سراسر جهان اجرا می شود. با توجه به اینکه محیط داخلی و نحوه چیدمان وسایل منزل، بر خلق و خو، احوال و تفکر افراد تأثیرگذار است، لزوم چیدمان درست وسایل و ابزارهای منزل، روشن می شود. 
ادامه مطلب
به نام خدا
دکوراسیون داخلی 
طراحی دکوراسیون داخلی، حرفه و هنری است که امروزه به عنوان یک صنعت شناخته شده در سراسر جهان اجرا می شود. با توجه به اینکه محیط داخلی و نحوه چیدمان وسایل منزل، بر خلق و خو، احوال و تفکر افراد تأثیرگذار است، لزوم چیدمان درست وسایل و ابزارهای منزل، روشن می شود. 
ادامه مطلب
به نام خدا
دکوراسیون داخلی 
طراحی دکوراسیون داخلی، حرفه و هنری است که امروزه به عنوان یک صنعت شناخته شده در سراسر جهان اجرا می شود. با توجه به اینکه محیط داخلی و نحوه چیدمان وسایل منزل، بر خلق و خو، احوال و تفکر افراد تأثیرگذار است، لزوم چیدمان درست وسایل و ابزارهای منزل، روشن می شود
ادامه مطلب
ممکن است در طول برنامه شرایطی ایجاد شود که لازم باشد یک دستور را چندین بار اجرا کنید. به طور کلی دستورها پشت هم اجرا می شوند و اجرای دستورات از اولین دستور تابع آغاز می شود و سپس دوم، سوم و الی آخر.زبان برنامه نویسی ساختارهای کنترلی مختلفی را فراهم می کند تا به کمک آن بتوان دستور های پیچیده را به راحتی اجرا کرد.حلقه ها در برنامه نویسی به ما اجازه می دهند تا یک دستور و یا گروهی از آنها را چندین بار اجرا کنیم. فرم کلی یک حلقه به صورت زیر است:
ادام
در مراسم افتتاحیه شرکت ها معمولا از صاحبان و کارمندان شرکت دعوت به عمل می آید . ممکن است که خانواده آن ها نیز در مراسم حضور داشته باشند . در این گونه مراسم از گل آرایی یا دیزاین خاصی استفاده می شود و معمولا از نور پردازی در این گونه مراسم استفاده نمی شود .
امروزه این رسم در بسیاری از کشورها بصورت رسمی، برگزار می شود و به همین دلیل این مراسم هم تشریفات مربوط به خودش را دارد:
- آماده سازی مراسم وافتتاحیه و نصب روبان به منظور بریدن
- حضور کارمندان ،
همه چیز درباره سلولیت که باید بدانید
 
علائم
رفتار
علل
تشخیص
مسری
تصاویر
درمانهای خانگی
عمل جراحی
عوامل خطر
جلوگیری
بهبود
پیش بینی
در مقابل. اریسیسپلا
دیابت
در مقابل. آبسه
در مقابل. درماتیت
در مقابل. DVT
سلولیت چیست؟سلولیت یک عفونت باکتریایی پوستی شایع و بعضا دردناک است. ممکن است ابتدا به صورت یک منطقه قرمز و متورم به نظر برسد که از لمس احساس گرما و لطافت می کند. قرمزی و تورم می تواند به سرعت گسترش یابد.
این بیماری اغلب روی پوست پاهای پایینی تأ
فروش سنگ لاشه ورقه ای 
 
فروش سنگ لاشه ورقه ای 
نمای بیرونی سنگ مالون اجرای دیوار سنگ لاشه ورقه ای در بار شهر کرج هشتگرد جدید با پیمانکاری سنگ مالون حسنی اجرا شده در سال ۱۳۹۲ ما حدود ۳ هزار متری یک باغ را کاملاً با سنگ لاشه ورقه ای نیست اجرا کرده ایم چه دیوار چیه آبنما چه باغ چه آبشار همه آنها را نیز با سنگهای مالون ای طراحی و اجرا کردیم گروه پیمانکاری حسنی هر نوع آبنما آبشار باربکیو شومینه را نیز با سنگهای لاشه ورقه ای اجرا خواهد کرد ما اجرا ک
این اتفاق یعنی Image hijacking در ویندوز زمانی رخ می دهد که کاربر یا یک بدافزار در رجیستری به آدرس زیر تغییراتی به وجود بیاورد.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options
اگر آدرس بالا کلیدی با نام برنامه مورد نظر مانند taskmgr.exe ساخته شود و در آن مقداری از نوع رشته با نام Debugger ایجاد کنید می توانید در آن آدرس یک برنامه را بنویسید تا با برنامه اصلی جاییگزین شود و به جای آن اجرا شود و یا با خالی گذاشتن این مقدار مانع از اجرا شدن آن شوید. (در این مثا
هر چیزی که شما باید درباره سلولیت بدانید
 
علائم
رفتار
علل
تشخیص
مسری
تصاویر
درمانهای خانگی
عمل جراحی
عوامل خطر
جلوگیری
بهبود
پیش بینی
در مقابل. اریسیسپلا
دیابت
در مقابل. آبسه
در مقابل. درماتیت
در مقابل. DVT
سلولیت چیست؟سلولیت یک عفونت باکتریایی پوستی شایع و بعضا دردناک است. ممکن است ابتدا به صورت یک منطقه قرمز و متورم به نظر برسد که از لمس احساس گرما و لطافت می کند. قرمزی و تورم می تواند به سرعت گسترش یابد.
این بیماری اغلب روی پوست پاهای پایی
اینستاگرام در حال کار بر روی قوانین جدید برای حذف حساب‌های کاربری کاربران است.
این قوانین که به زودی اجرا می‌شوند، نحوه عملکرد اینستاگرام برای تشخیص و حذف حساب‌های نامناسب را تغییر می‌دهد.
در حال حاضر، نحوه برخورد اینستاگرام با متخلفان بدینگونه است که قبل از حذف حسابشان، یک درصد معین از تخلفات را مجاز می‌‌کند و اگر کاربر از آن درصد پیشروی کند، حسابش حذف می‌شود.
طبق گفته اینستاگرام، این روش برای کسانی که زیاد پست می‌گذارند با ملایمت ر
با فراگیر شدن ساخت و ساز ساختمان های بلند و برج های مسکونی ، استفاده از آنتن مرکزی به یکی از ضروری ترین سیستم های موجود در ساختمان ها تبدیل شده است .
شرکت سماالکترونیک با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی در زمینه نصب آنتن مرکزی یکی از پیشگامان در حوزه طراحی اجرا سیستم آنتن مرکزی به شمار می رود.
شرکت سماالکترونیک پروژه های موفق و مختلفی در زمینه نصب آنتن مرکزی در کرج انجام داده است .
البته فعالیت سماالکترونیک محدود به شهر کرج نیست و پروژه های بزرگ و
مطالعه موردی شرکت ملی نفت ایران
رئیسی داشتم که به شوخی می‌گفت در کشور ما وقتی قانونی (لفظ عام آن شامل مقررات و آئین‌نامه و...) تصویب می‌شه، از فردای تصویب آن تمام حکومت و دولت بسیج می‌شن تا راه‌های دور زدن آن را و اجرا نکردن آن را پیدا و اجرا کنند!!!
ادامه مطلب
سنخیت و همتایی
زنی، کودک خردسالش را در پشت بام، تنها رها کرد و مشغول کارهای روزمره شد. کودک آرام آرام در پشت بام به حرکت در آمد تا به لبهٔ بام رسید، از لبه بام هم به روی ناودانی که در آنجا بوده، خزید و به انتهای ناودان که رسید، مادر متوجه خطر شد. 
این صحنهٔ بسیار خطرناک، مادر را مضطرب و نگران کرد که مبادا کودکش از پشت بام به زمین بیفتد. 
مادر پریشان، این طرف و آن طرف رفت؛ اما کاری از دستش بر نیامد و راه چاره ای به فکرش نرسید. نمی دانست چگونه فرزن
 راه اندازی و استفاده از AnyDesk می‌رسد. با دو بار کلیک بر روی آیکون نرم افزار AnyDesk آن را اجرا کنید. مشاهده خواهید کرد که پنجره ای شبیه به عکس زیر نمایان می‌شود. بخش های مختلفی که در این پنجره شماره گذاری کرده‌ایم به شرحی هستند که در ادامه اشاره می‌کنیم:
ادامه مطلب
اجرای سنگ لاشه روی نما دیوار باغ
 
اجرای سنگ لاشه روی نما دیوار باغ
نمای بیرونی سنگ مالون اجرای دیوار سنگ لاشه ورقه ای در بار شهر کرج هشتگرد جدید با پیمانکاری سنگ مالون حسنی اجرا شده در سال ۱۳۹۲ ما حدود ۳ هزار متری یک باغ را کاملاً با سنگ لاشه ورقه ای نیست اجرا کرده ایم چه دیوار چیه آبنما چه باغ چه آبشار همه آنها را نیز با سنگهای مالون ای طراحی و اجرا کردیم گروه پیمانکاری حسنی
اجرای سنگ لاشه روی نما دیوار باغ
هر نوع آبنما آبشار باربکیو شومینه
نماهایی که از جنس سنگ هستند در مدت زمان طولانی ممکن است دچار آسیب دیدگی یا شکستگی شوند و خطرات جانی و مالی زیادی را به همراه داشته باشند. پیچ رولپلاک نما جزو تعمیراتی است که بعد از نماشویی ساختمان باید به اجرا در بیاید زیرا اجرای عمل نماشویی ساختمان با دستگاه های پاشش فشار قوی آب به اجرا در می آید و ممکن است سنگ های آسیب دیده را از سطح نما ساختمان جدا کند و بدین صورت اجرای عمل پیچ رولپلاک نما باید بعد از اتمام نماشویی ساختمان به اجرا در بیاید.
صبح امروز پیش از آغاز جلسه درس خارج فقه: بعضی از ما به مجرّد اینکه یک مسندی، یکجایی، یا خالی میشود یا ممکن است خالی بشود، فوراً چشم میدوزیم که برویم آنجا! خب شما اوّل نگاه کن ببین میتوانی یا نمیتوانی. حالا بحث اسم نویسی برای انتخابات مجلس است، گفتند شروع شده، همینطور بدون محابا میروند! هر مسئولیّتی، هر سِمَتی، هر توانایی ای، در کنارش یک مسئولیّتی دارد، یک تعهّدی وجود دارد. باید دید که آیا میتوانید آن تعهّد را انجام بدهید یا نه؟http://farsi.khamenei.ir/s
|-----------------------DLWORLD|-----------------------|
اگر کامپیوترتان قدیمی است یا سرعت آن پائین آمده است، نگران نباشید. توسط این ترفند شما می توانید سرعت کامپیوترتان را در هنگام بالا آمدن ویندوز تا 70 % افزایش دهید.
 
برای این کار :
ابتدا بر روی Start کلیک کنید و گزینه ی Run را انتخاب نمائید و در کادر مربوطه تایپ کنید : msconfig سپس پنجره ای باز می شود. وارد سر برگ Startup شوید.
ملاحضه می کنید که در این قسمت لیست برنامه هایی که باید در هنگام بالا آمدن ویندوز اجرا شوند را ملاحضه م
در این مطلب نحوه تقسیم و تفکیک سلول ها و رشته های متنی را با استفاده از فرمول ها و ابزارهای اکسل توضیح میدهد. شما در این مطلب نحوه جداسازی متن را با استفاده از کاما، فاصله یا هر جداکننده دیگری و همچنین نحوه تقسیم یک رشته را به متن و عدد فراخواهید گرفت.
ادامه مطلب
نحوه انتخاب شرکت حمل و نقل مناسب برای اسباب کشی اگر می خواهید بدانید که نحوه انتخاب شرکت حمل و نقل مناسب برای اسباب کشی چگونه است توصیه می کنیم مطلب زیر را به خوبی مطالعه فرمایید. جابجایی اسباب و اثاثیه می تواند از همان ابتدا یک تجربه واقعاً آزار دهنده باشد. اولین کاری که […] نحوه انتخاب شرکت حمل و نقل مناسب برای اسباب کشی
منبع : سپند بار
تفاوت اجرا کردن و اجرا نکردن قرنطینه
 
 
تفاوت اجرا کردن و اجرا نکردن قرنطینه و ممنوعیت سفر را در  نمودار بالا به خوبی می‌بینید.
 
دو شهر مجاور "لودی" و "برگامو" که با 16روز اختلاف قرنطینه را اجرا کردند حقایق بسیاری را مکشوف می‌کند.
 
در "لودی" که کرونا زودتر پیدا شد و ق22 مارچ قرنطینه شد شمار مبتلایان بخوبی کنترل شد ولی در "برگامو" که زندگی عادی جریان داشت و فقط تذکرات بهداشتی داده می شد شمار مبتلایان و مرگ و میر به شدت افزایش یافته و بیش از 5براب
چگونه نحوه استفاده از AIRDROP
 
 

نحوه اشتراک گذاری با استفاده از Airdrop
 
چگونه عکس ها ، پرونده ها و موارد دیگر را بین دستگاه های Apple خود جابجا کنید.
اگر شما نیاز دارید که چیزی را سریع از یک دستگاه iOS یا MacOS به دستگاه دیگر ارسال کنید ، احتمالاً AirDrop بهترین گزینه خواهد بود. از بلوتوث برای ایجاد ارتباط نقطه به نقطه با دستگاه دیگر استفاده می کند.
ادامه مطلب
واقعا این چجور تعزیه هایی هست ک تو ماه محرم اجرا میکنن ؟ 
خیلی بی کیفیت و مسخره اجرا میکنن جوری که بیشتر مضحکه خاص و عام میشن 
پارسال ی تعزیه رفتم شمر جا موبایلى داشت و شلوار جین آبی
حرمله ساعت داشت ،اون یکی کفش اسپرت قرمز پوشیده بود اصلا ی وضعی بود 
فیلم آموزشی جلسه اول
محتوا
آشنایی با انواع پایگاه داده در وب
آشنایی با MySQL و نحوه راه اندازی و تنظیمات اولیه آن
نحوه ایجاد یک دیتابیس با دستورات SQL و Wizard
نحوه ایجاد یک جدول در دیتابیس با دستورات SQL و Wizard
نحوه تعریف فیلدهای جدول با دستورات SQL و Wizard
صفحات 177 الی 194 کتاب درسی
 
یک روش موثر جهت فراگیری نه تنها یک زبان خارجه، بلکه یادگیری سایر دروس حتی دانشگاهی و مدرسه ای باشد. همانطور که در کشورهای جهان اول مانند بسیاری از کشورها اروپایی به دلیل پیشرفت فناوری و در جهت استفاده بهینه از ارزشمند ترین ذخایر بشریت بنام "زمان" بسیاری از مردم به این روش آموزشی نویین در جهان لیکن نا آشنا در ایران روی آورده اند.
زبان آموزانی که همواره برای فراگیری زبان های ایتالیایی و اسپانیایی با من تماس میگیرند همیشه سوالاتی در ارتباط با
به طور کلی مهریه زن از دو طریق قابلیت وصول دارد :
۱-از طرق جرای ثبت             ۲- از طریق دادگاه خانواده
اما آنچه موضوع بحث ماست بهترین روش به اجرا گذاشتن مهریه است که از نظر نویسنده و بیشتر وکلا بهترین روش برای به اجرا گذاشتن مهریه اقدام از طریق اجرای ثبت است .
اما چگونه باید از طریق اجرای ثبت مهریه را به اجرا گذاشت ؟
برای مطالبه مهریه از طریق اجرای ثبت ابتدا زوجه باید به دفتر ازدواجی که عقد رسمی در آنجا صورت گرفته مراجعه نماید و در خواست کت
Prescription:مرور زمان :In international contracts ,the general period of prescription is three years.در قراردادهای بین المللی ، مدت عام و کلی مرور زمان  سه سال است.Period for a Claim Established by Legal Proceedings :(1) The period of prescription for a claim established by judgment is ten years.(2) The same applies to a claim established by an arbitral award or other instrument which is enforceable as if it were a judgment.مدت مرور زمان در دعاویی که با رسیدگی قضایی به اثبات رسیده اند:١) مدت مرور زمان برای ادعایی که با حکم دادگاه ثابت شده است ده سال است.٢) در مورد ادعایی که در مراجع داوری یا از طری
این اتفاق یعنی Image hijacking در ویندوز زمانی رخ می دهد که کاربر یا یک بدافزار در رجیستری به آدرس زیر تغییراتی به وجود بیاورد.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options
اگر آدرس بالا کلیدی با نام برنامه مورد نظر مانند taskmgr.exe ساخته شود و در آن مقداری از نوع رشته با نام Debugger ایجاد کنید می توانید در آن آدرس یک برنامه را بنویسید تا با برنامه اصلی جاییگزین شود و به جای آن اجرا شود و یا با خالی گذاشتن این مقدار مانع از اجرا شدن آن شوید. (در این مثا
جرم گیر ماشین ظرفشویی و لباسشویی ال جی LG
جرم گیر ماشین ظرفشویی و لباسشویی ال جی LG یک جرم گیر با کیفیت می باشد
که به شما توصیه می کنیم حتما برای ماشین ظرفشویی یا لباسشویی خود ، آن را
تهیه کنید .
این جرم گیر علاوه بر بهبود کیفیت شستشوی دستگاه ، آهک تشکیل شده روی
المنت را نیز از بین می برد و در نتیجه باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود .
ازبین بردن باکتری ولجنهای داخل دستگاه و رسوبات داخل دستگاه نیز یکی دیگر از ویژگی های جرم گیر می باشد
 
نحوه استفاد
من و همسرم 8ساله که ازدواج کردیم در این مدت همسرم اصلا سازش نداره مدام بد اخلاقی میکنه من میترسم که از او بچه دار شوم میگم بیا توافقی جدا بشیم میگه مهرش رو اجرا میگذاره من شرایط مالی خوبی ندارم 
اگر مهر اجرا بزاره برای طلاق چقد معمولا پیش میگیرن و اینکه چند ماه یا چند وقت طول میکشه که طلاق انجام بشه؟
 
 
 
چکش‌های پیانو
چکش ‌های پیانو توسط مجموعه ‌ای از اهرم‌ های نازک به کلیدهای پیانو وصل می ‌شوند. به مجموعة این اهرم‌ ها و چکش ‌ها عملگر یاAction می گویند. وظیفة این مجوعه، افزایش شتاب چکش ‌ها هنگام برخورد  به سیم‌ هاست. به طور معمول سر چکش‌ ها بوسیلة لایه ‌ای از نمد پوشانده می ‌شود تا کیفیت صدای پیانو را بهبود ببخشد.
نحوه نواختن پیانو
پیانو توسط ضربه انگشتان نواخته می ‌شود. برای این کار دست را بلند کرده و سپس پایین آورده و با نوک انگشت ض
گویند که معلّمی از بینوایی در فصل زمستان درّاعۀ(1) کتانِ یک‌تا(2) پوشیده بود. مگر خرسی را سیل از کوهستان در ربوده بود می‌گذرانید، و سرش در آب پنهان.(3)
کودکان پشتش را دیدند و گفتند: «استاد، اینک پوستینی در جوی افتاده است، و تو را سرماست، آن را بگیر.» 
استاد از غایت احتیاج و سرما در جَست که پوستین را بگیرد، خرس تیز(4) چنگال در وی زد. استاد در آب گرفتار خرس شد. کودکان بانگ می‌داشتند که: «ای استاد، یا پوستین را بیاور و اگر نمی‌توانی رها کن، تو بیا.»
گ
ما در این مطلب نکاتی در مورد پخت آش رشته را برای شما عزیزان قرار دادیم.
قابلمه باید گنجایش مواد را داشته و کمی بزرگتر از حجم آش رشته باشد تا رشته ها به هم نچسبد و خمیر نشود. سبزی آش رشته باید بدون ساقه بوده و درشت خرد شود تا آش رشته زیباتر به نظر آید. پیاز داغ داخل آش رشته نباید کم باشد تا آش بهتر جا بیفتد.
رشته آش حتماً باید از نوع مرغوب تهیه شود. نمک آش رشته را بعد از اضافه کردن رشته و کشک می توان تست کرد تا آش شور نشود. روغن داخل آش رشته باید به ا
برای ادامه توضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید.
سلام، دوستان تغییر هدر وبلاگ برای اکثر قالب های بیان بلاگ یکی هست و از یه قانون پیروی میکنه، من سعی میکنم یه آموزش کلی راجب نحوه تغییر هدر بدم، و در آخر یه قالب رو با هم هدرش رو عوض میکنیم
و در آخر یک ویدئو از نحوه عوض کردن هدر های تمام صفحه براتون قرار دادم:)
،اگر مشکلی پیش اومد میتونید سوالتون رو از قسمت نظرات بپرسید تا راهنماییتون کنم:) ، با ما همراه باشید در ادامه مطلب
 
ادامه مطلب
این اتفاق یعنی Image hijacking در ویندوز زمانی رخ می دهد که کاربر یا یک بدافزار در رجیستری به آدرس زیر تغییراتی به وجود بیاورد.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options
اگر آدرس بالا کلیدی با نام برنامه مورد نظر مانند taskmgr.exe ساخته شود و در آن مقداری از نوع رشته با نام Debugger ایجاد کنید می توانید در آن آدرس یک برنامه را بنویسید تا با برنامه اصلی جاییگزین شود و به جای آن اجرا شود و یا با خالی گذاشتن این مقدار مانع از اجرا شدن آن شوید. (در این مثا
شاید زمان زیادی باشد  که نمای پر از دوده و آلودگی شما و بقیه اهالی ساختمانتان را اذیت می کند اما از روش های نوین نماشویی ساختمان اطلاعات کافی ندارید و شاید فکر می کنید که اجرا این عمل ممکن است نمای ساختمانتان را از بین ببرد که باید گفت نماشویی ساختمان  نه تنها باعث آسیب به نما نمی شود بلکه باعث افزایش مقاومت نمای ساختمان شما نیز می شود. روش های نوین نماشویی ساختمان باعث صرفه جویی بسیار زیادی در وقت و زمان می شود و نسب به زمان های قدیم که نماشو
سرب شما را به سمت خود جلب کرد ، اما اکنون این سؤال مطرح است که چگونه می توان بازاریابی آنلاین را شروع کرد؟ شما باید فوراً شروع کنید و دیگر وقت لازم برای هدر رفتن وجود ندارد ، اما موارد ضروری شما در محل چیست. قبل از اینکه بتوانید جدی بنشینید و کار خود را ادامه دهید ، به چه تجهیزات و برنامه هایی نیاز دارید؟فضای کاریاولین چیزی که باید در مورد آن فکر کنید فضای کاری است. او ممکن است در گذشته در روزهای عجیب یا چیزهای مشابه کار کرده باشد اما استفاده ا
نحوه نصب قرنیز
پس از انتخاب رنگ و همین طور خرید قرنیز نوبت به مرحله نصب قرنیز می رسد .
نصب قرنیز از مراحلی است که اگر به درستی صورت نگیرد می تواند تمامی زحمات قبلی را به هدر دهد .
رنگ قرنیز ها هم معمولا یک پرده از رنگ پارکت لمینت ها تیره تر می باشند و معمولا با در ورودی و یا کابینت ست میشود ولی باز هم سلیقه شما ارجهیت دارد.
 
مراحل نصب قرنیز
قبل از نصب قرنیز محل قرار گرفتن قرنیز می بایست کاملا تمیز گردد و از هر گونه کثیفی و همین طور پستی و بلندی و
نکات مهم بهداشتی در هوای آلوده
۱) از ماسک مناسب استفاده کنید
۲) در خانه بمانید
۳) مایعات کافی مصرف کنید
۴) به گیاهان رو بیاورید
۵)قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا ممکن است منجر به بروز علائم اولیه‌ای مانند سرفه، سوزش در چشم و بینی، گلودرد، آسم یا خس‌خس سینه و خستگی شود. 
اگر این علائم در شما هم‌چنان ادامه یافت، فوراً با پزشک مشورت کنید
┄┅═══✼✼✼═══┅┄
️ #پیک_خبری_ملارد
@peikemalard
مشاهده مطلب در کانال
سیستم های یو پی اس دستگاه خیلی حساسی می باشند.حساس از این نظر که در هنگام بوجود آمدن کوچکترین خطا و ایراد فوراً ارور داده و خاموش می شود یا به حالت بای پس می رود و لوازم برقی و تجهیزات متصله را پشتیبانی نمی کند. در بیشتر این خطاها دستگاه یو پی اس ایراد خاصی نداشته و نیازمند تعمیر اساسی ندارند. پس صاحب یوپی اس می تواند با کمی یادگیری مقاله آموزش عیب یابی UPS ، ایرادات دستگاه ups را برطرف نماید. اساس تعمیر همه لوازم برقی عیب یابی قطعات آن می باشد.
اد
آغاز پخش فصل دوم برنامه «عصر جدید» از فردا شب/ مردم داوری می‌کنند
اولین قسمت از فصل دوم برنامه عصرجدید شبکه سه، یکشنبه ۲۲ اردیبهشت پخش می‌شود.
رقابت برگزیدگان دور اول برنامه عصر جدید در فصل دوم، از فردا روی آنتن می‌رود. قرار است در ماه مبارک رمضان این برنامه یکشنبه و دوشنبه هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ پخش شود.

بنا به گفته علیخانی تهیه کننده و مجری این برنامه، داور نهایی این فصل مردم هستند. بازپخش این برنامه نیز جمعه‌ها ساعت ۱۷ خواهد بود.
برای فصل دو
لوله کشی اتویی و قلقهای آن 
آموزش نحوه لوله کشی با اتو و راهکاری آنها 
 
ارایه خدمات لوله کشی و تاسیسات ساختمان .
 
اجرا و تعمیرات لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان .
 
اجرا و تغییرات لوله کشی گاز مسکونی و تجاری
 
لوله کشی شوفاژ و پکیج و موتورخانه رادیاتوری و گرمایش ازکف
 
نصب و تعمیرات موتورخانه شوفاژ , پکیج دیواری و شیرالات .
 
خدمات لوله کشی تهران پایپر مبتکر تاسیسات شبانه روزی تخصصی در تهران .
 
لوله اتصالات لوله کشی اتویی
لوله های تک لایه از جنس
به طور کلی مهریه زن از دو طریق قابلیت وصول دارد :
۱-از طرق جرای ثبت             ۲- از طریق دادگاه خانواده
اما آنچه موضوع بحث ماست بهترین روش به اجرا گذاشتن مهریه است که از نظر نویسنده و بیشتر وکلا بهترین روش برای به اجرا گذاشتن مهریه اقدام از طریق اجرای ثبت است .
اما چگونه باید از طریق اجرای ثبت مهریه را به اجرا گذاشت ؟
برای مطالبه مهریه از طریق اجرای ثبت ابتدا زوجه باید به دفتر ازدواجی که عقد رسمی در آنجا صورت گرفته مراجعه نماید و در خواست کت
دانشجویان گرامی
نرم افزار مدیا اتوپلی را می توانید از طریق لینک زیر دانلود نمایید یا فایل موجود روی سیستم کلاس را بردارید.
به کرک و نحوه نصب توجه داشته باشید تا برنامه به صورت صحیح روی سیستم شما نصب شود. توجه داشته باشید برنامه بر روی ویندوز ده خوب اجرا نمی شود.
موفق باشید
نصب برنامه مدیا اتوپلی
یکی از توانگران بصره، شبی عثمان بن حنیف (فرماندار بصره) را مهمان کرد و مجلسی را
به خاطر وی ترتیب داد. گزارش این ضیافت به گوش حضرت (ع) رسید و امام (ع) فوراً
نامه‌ای را به عثمان بن حنیف نوشت: "ای پسر حنیف! شنیده‌ام، مردی از متمکنان اهل
بصره تو را به مهمانی فراخوانده و تو هم دعوت او را پذیرفته در حالی که طعام‌های
رنگارنگ و ظرفهای بزرگ غذا یکی پس از دیگری پیش تو قرار داده شده... آگاه باش! هر
پیروی را پیشوایی است که به او اقتدا می‌کند و از نور دانش او
قیرگونی بهتر است یا دیگر عایق ها؟
هر چند در پاسخ به این سوال می بایست شرایط و ویژگی های مکانی که می خواهیم آن را عایق بندی کنیم را در نظر بگیریم، با این حال افراد زیادی با شنیدن اسم قیرگونی، فوراً آن را انتخاب می کنند و این نوع عایق بندی را به سایر عایق بندی ها از جمله ایزوگام ترجیح می دهند.شرکت اجرایی ”  ایزوبام دلیجان  ” برای روشن تر شدن پاسخ این سوال به ارائه چند نکته می پردازد:
دوام و کیفیت
پر واضح است که ایزوگام نسبت به قیرگونی از لحاظ ک
Eco Antivirus 2010 یکی دیگر از برنامه های ضد ویروس است که حذف آن بسیار دشوار است. این ابزار بعد از نصب خود در رایانه ، مجموعه ای از “خطاها” را تشکیل می دهد که قرار است پس از خرید ابزار برطرف شوند. بسیاری از مردم نمی دانند که این ابزار در واقع مثل همیشه خوب نیست و در واقع می تواند به مراتب بیشتر از خسارت عمل کند! در اینجا نحوه حذف آن آورده شده است …اولین کاری که شما برای از بین بردن بدافزار Eco Antivirus باید انجام دهید این است که از اجرای آن بر روی رایانه جلوگ
آموزش 6 مدل شنیون پرتکنیک موجود در تصویر 
سرفصلها:
1.آموزش نحوه صحیح براشینگ
2.آموزش آسترسازی و زیرساز موها
3.آموزش تکنیک کاغذی کردن مو
4.آموزش تکنیک رز
5.آموزش تکنیک مواج
6.آموزش تکنیک بافت بینهایت
7.آموزش تکنیک تست شنیون
8.نحوه ی وزگیری و تمیزکاری شنیون
9.معرفی مواد و محصولات 
10.تکنیک شنیون بدون ویو
و کلی تکنیک مفید دیگر که برای انجام شنیون به آنها نیازمندید.
روش آموزش:
آموزش بصورت نکته به نکته و بسیار کامل از طریق پیامرسان تلگرام  و یا پیامرسان
آموزش 6 مدل شنیون پرتکنیک موجود در تصویر 
سرفصلها:
1.آموزش نحوه صحیح براشینگ
2.آموزش آسترسازی و زیرساز موها
3.آموزش تکنیک کاغذی کردن مو
4.آموزش تکنیک رز
5.آموزش تکنیک مواج
6.آموزش تکنیک بافت بینهایت
7.آموزش تکنیک تست شنیون
8.نحوه ی وزگیری و تمیزکاری شنیون
9.معرفی مواد و محصولات 
10.تکنیک شنیون بدون ویو
و کلی تکنیک مفید دیگر که برای انجام شنیون به آنها نیازمندید.
روش آموزش:
آموزش بصورت نکته به نکته و بسیار کامل از طریق پیامرسان تلگرام  و یا پیامرسان
دستور (if (if-then در جاوا
نحو دستور if-then در جاوا به شکل زیر است:
if (expression) {
// statements
}
در اینجا expression یک عبارت از نوع boolean است (درست یا نادرست است).
اگر expression صحیح ارزیابی شود ، دستورات داخل بدنه ی if (عبارات داخل پرانتز) اجرا می شوند.
اگر expression نادرست ارزیابی شود ، دستورات داخل بدنه ی if اجرا نخواهند شد.
دستور (if … else (if-then-else در جاوا
در if در صورتی که شرط صحیح ارزیابی شود ، بخش خاصی از کد اجرا می شود. دستور if ممکن است بلوک else هم داشته باشد. در صورتی که شرط نادر
------------------------
همواره #تصمیم‎گیری در زمان اجرا رخ نمی‎دهد! گاهی در میانه راه طراحی باید تصمیم بگیرید که روی کدام یک از دو جنبه‌ی پیشِ رو بیشتر تمرکز کنید و یا مثلا آیا کار انجام شده روی یک جنبه کافی است یا باید ادامه یابد؟ اکنون ما به یک گردنه تصمیم‌گیری در زمان طراحی رسیده‎ایم:
همچنان روی شناخت مشتری و ارزش پیشنهادی کار کنیم
به نحوه جذب ارزش از مشتری بپردازیم
البته در هر دو جنبه باید نوآوری داشته باشیم. در مورد گام نخست تا این جا زیاد صحبت
8 ساله که زندگی میکنیم هیچ وقت سازش نداشتیم زنم خیلی بد اخلاقه میگم بیا طلاق بگیریم میگه باید 150 میلیون بدی وگرنه مهریه را به اجرا میگذارم ( مهریه 250 سکه است) الان شرایط مالی خوبی ندارم کار و شغل ثابتی هم ندارم ممنون میشم راهنماییم کنید. که اگر مهر اجرا بزاره برای طلاق چقد معمولا پیش میگیرن و اینکه چند ماه یا چن وقت طول میکشه که طلاق انجام بشه؟

پیش پرداخت از لحاظ قانون موضوعی ثابت و مشخص شده نیست بلکه دادگاه با توجه به مدارک و اوضاع و احوال و ...
یکی از دغدغه های همه ی انسانها حضور در جمع های مختلف و نحوه صحبت کردن است .
اینکه چگونه بتوانیم در یک جمع بدرخشیم، خواه ناخواه به نحوه صحبت کردن ما و تک تک واژها و جملاتی بستگی دارد که ادا خواهیم کرد.
شاید در وهله اول حضور ما در جمع به نسبت ظاهر ما مورد قضاوت قرار گیرد، اما آنچه بعد از ترک ما در مجلس بیش از همه در اذهان نقش می بندد کلام و نحوه ی ادای کلام ماست .
از مهم ترین مهارت های صحبت کردن در جمع میتوان به موارد ذیل اشاره داشت .
 
 
 
 
ادامه مطل
در این مطلب به دستورالعمل استفاده از ماسک n95 و ffp2 و نحوه استفاده از ماسک فیلتردار و تنفسی هوا می پردازیم :
 
نکته بسیار مهمی در استفاده از ماسک n95 و ffp2 وجود دارد و آن دانستن دستورالعمل و نحوه استفاده از ماسک فیلتردار به شکل صحیح است
 
ادامه مطلب
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا ، در قانون دیوان عدالت اداری ، واحدی تحت عنوان واحد اجرای احکام دیوان عدالت اداری مورد پیش بینی قرار گرفته است و همانگونه که از نام آن مشخص است ، بر نحوه اجرای احکام در دیوان عدالت اداری نظارت و پیگیری نموده تا اینکه آراء صادر شده توسط دیوان عدالت اداری ضمانت اجرای کافی داشته باشند و به خوبی اجرا گردند که این موضوع به تفصیل ضمن قانون دیوان عدالت اداری مورد اشاره قرار گرفته است . برای دریافت اطلاعات بیشتر د
مراحل و روش ها در نماشویی برای ساختمان های سه طبقه بدین صورت است که با استفاده از طناب(راپل)، ماشین های بالابر و داربست به اجرا در می آید که باید این نکته را متذکر شد که استفاده از داربست به دلیل زمان بر بودن منسوخ شده است. استفاده از روش های نوین نماشویی ساختمان بر هزینه های نهایی نماشویی ساختمان بسیار تأثیر گذار است و می تواند هزینه های نهایی را تغییر دهد، برای مثال در روش نماشویی برای ساختمان های سه طبقه از دستگاه هایی مانند ماشین های بالا
نحوه ارسال عکس و فیلم در اینستاگرام
ارسال عکس و فیلم در اینستاگرام بسیار ساده است .
بر روی آیکن وسطی در نوار منوی پایین که به شکل + است کلیک کنید.
در صفحه ای که باز می شود سه گزینه انتخابی دارید .
گالری  : با این گزینه می توانید عکس و یا فیلمی را از گالری و حافظه داخلی گوشی انتخاب کنید.
عکس : در این حالت می توانید همان لحظه عکس بگیرید و ارسال کنید .
ویدئو : در این حالت می توانید در همان لحظه فیلم بگیرید و ارسال کنید

برای ارسال عکس از گالری می توانید
چت‌های خصوصیبارها شنیده‌اید که چگونه آژانس‌ها و هکرها برای ورود به حریم شخصیتان تلاش می‌کنند. بنابراین کاملاً طبیعیه که به هنگام صحبت با دوست خودتون در تلگرام به حریم خصوصی بیشتری نیاز داشته باشید. در نتیجه اگر می‌خواهید چت خصوصی(Secret chat) با دوست خودتون داشته باشید، آیکون سه خط (همبرگر) را لمس نموده و New Secret Chat را انتخاب کنید.
مخاطب مورد نظر خود را انتخاب نمایید، به طور کاملاً خودکار وارد صفحه‌ی چت خصوصی با آن خواهید شد. در صورتی که از صفحه
مرور زمان در جرائم کیفری : در این پست و مطلب قصد داریم برای شما کاربران در مورد مرور زمان در جرم ها توضیحاتی را ارائه بدهیم ، همانطور که میدانید در بعضی از جرم ها پس از گذشت مدت زمانی جرم ها پاک شده و یا خفیف هایی برایشان در نظر گرفته میشود ، در این مطلب به سوالاتی مانند ، مرور زمان در جرم چه تاثیراتی دارد ؟ مرور زمان در تعزیری چگونه است ؟ مرور زمان در شکایت خواهیم پرداخت . در ادامه با موسسه امین همراه باشید.
سه دسته مرور زمان تعقیب، مرور زمان صد
یک روش موثر جهت فراگیری نه تنها یک زبان خارجه، بلکه یادگیری سایر دروس حتی دانشگاهی و مدرسه ای باشد. همانطور که در کشورهای جهان اول مانند بسیاری از کشورها اروپایی به دلیل پیشرفت فناوری و در جهت استفاده بهینه از ارزشمند ترین ذخایر بشریت بنام "زمان" بسیاری از مردم به این روش آموزشی نویین در جهان لیکن نا آشنا در ایران روی آورده اند.
زبان آموزانی که همواره برای فراگیری زبان های ایتالیایی و اسپانیایی با من تماس میگیرند همیشه سوالاتی در ارتباط با
گاهی اوقات برای مبتدیان و یا حتی کسانی که از ما بوده اند این کار را برای مدتی انجام داده اند، ممکن است دشوار باشد که نحوه استفاده از پی اچ پی و جاوا اسکریپت را برای ایجاد صفحه درست انجام دهید. من اغلب باید متوقف و خودم را از اصول اولیه یاد بگیرم.
HTML و جاوا اسکریپت (که شامل کتابخانه های جاوا اسکریپت، مانند jQuery و یا Scriptaculous)، زبان های کلاینت هستند. این بدان معنی است که مرورگر مسئول اجرای کد HTML و جاوا اسکریپت است. به همین دلیل است که ما می بایست صفحا
 
«یوم الشک» یعنی روزی که انسان شک دارد آخر ماه شعبان است یا اوّل ماه رمضان، روزه آن واجب نیست. و اگر بخواهد روزه بگیرد، باید نیّت ماه شعبان یا روزه مستحبی کند، یا اگر روزه قضا به ذمّه دارد نیّت قضا کند و چنانچه بعداً معلوم شود ماه رمضان بوده، از رمضان حساب می شود، ولی اگر در اثناء روز بفهمد، باید فوراً نیت خود را به روزه ماه رمضان برگرداند.
این دستورات خطای زمان اجرا را 100% از بین می‌برند اگر این دستورات بالای اسکریپت اصلی حودتون کپی و پیست کنین با هر بار اجرا حافظه و کنسول پاکسازی می شه و تمامی فرم‌ها و کادرها بسته می شند و مسیری که اسریپت اصلی از اونجا اجرا می شه به مراه تمام زیر پوشه‌ها در فهرست مسیرهای شناخته شده متلب اضافه می شه و  دیگه نیازی نیست مسیر به شکل دستی اضافه کنین.
ضمنا ای دستورات کاملا استاندارد نوشته شده و هم برای ورژن‌های قدیمی و هم ورژن جدید قابل استفاده است

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها