نتایج جستجو برای عبارت :

کاهش قیمت خودروها از ۲۰ تا ۱۲۰ میلیون

 قیمت خودروها که از ابتدای هفته جاری و در پی ورود مستقیم رئیس جمهوری و رئیس قوه قضائیه در مسیر کاهشی قرار گرفته بود، از روز گذشته و با اعلام قیمت های جدید خودروها از سوی شورای رقابت و تعیین سود حداکثر ۱۰ درصدی در معاملات بازاری، به روند نزولی خود ادامه می‌دهد.
ادامه مطلب
♦️پراید ۲۰، پژو ۳۵، سمند ۴۰ و مزدا ۱۲۰ میلیون تومان ارزان شد
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو:
امروز ۲۰۶ تیپ ۲ از ۱۵۰ میلیون تومان به ۱۱۴ میلیون تومان، پراید از ۸۵ تا ۹۰ میلیون تومان به ۶۷ میلیون تومان، سمند از ۱۵۴ میلیون تومان به ۱۱۴ میلیون تومان و پژو ۴۰۵ از ۱۴۵ میلیون تومان به ۱۱۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشته است.
مزدا با ۱۲۰ میلیون افت قیمت از ۶۵۰ میلیون تومان به ۵۳۰ میلیون تومان و سراتو از ۵۲۰ میلیون تومان به ۴۷۰ میلیون تومان کاهش یافته است
پلوس قطعه ای از قطعات جلوبندی ماشین است که برای انتقال نیرو به چرخ های خودرو به کار می رود.
انتقال نیروی تولید شده در موتور خودروها نیازمند وجود سیستم انتقال قدرت در ساختار خودرو است. سیستم های انتقال قدرت خودروها از بخش ها و اجزای مختلفی تشکیل شده است و هماهنگی و عملکرد صحیح و همزمان آنها با سیستم تعلیق خودرو موجب حرکت نرم و سواری لذت بخش خواهد بود.
ادامه مطلب
شهرهای مهم دنیا با مسائلی مشابه دست به گریبان‌اند. تراکم جمعیت بالا، آلودگی صوتی و سروصدا و همچنین ترافیک از جمله مشکلات کلانشهرهای دنیاست. شهرهایی که خودروهای زیادی در آنجا تردد می‌کنند به خاطر هیاهوی دائمی خسته‌کننده و ناامن به نظر می‌رسند. در نتیجه بسیاری از شهرها جنبش «روز بدون خودرو» را به این امید آغاز کردند که دوچرخه‌سواران و عابران پیاده بتوانند از رفت‌وآمد در شهر لذت ببرند.
 
اعتمادآنلاین، به نقل از the richest، گزارش می‌دهد که کا
تعمیرات تخصصی وانت مزداکارا ومزدا 3و2 و کاپرا و لندمارک و ... و همچنین تمامی خودروها
ارائه خدمات خودرو در خصوص صافکاری نقاشی برقکاری مکانیکی جلوبندی  برای تمامی خودروها
تامین قطعات لوازم یدکی تخصصی مزدا و دیگر خودروها به صورت اصلی 
تحت نظر استادکاران مجرب با تجربه  آموزش دیده و دارای مدرک معتبر
آدرس: شیراز کمربندی میانرود بعد از شهرک مهدی آباد نرسیده به پمپ گاز جنب نمایندگی سایپا
تلفن:07158018184 
سیستم AHB   چگونه کار می کند؟
عبارت (AHB) مخفف Automatic High Beam به معنای سیستم اتوماتیک فعال سازی نوربالای چراغ های جلو است. این سیستم پیشرفته که در خودروهایی از قبیل تویوتا  نیز مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان یکی از جدیدترین تکنولوژی های مورد استفاده در خودروها است.رانندگی در شب بخصوص مسیرهای کم نور بسیار خطرناک است. وجود چراغ نور بالا در خودروها باعث افزایش میزان دید راننده می شود. اما همین نوربالا برای خودروهای عبوری روبرو آزاردهنده و خطرناک
کیلس استارتر یکی از بهترین تکنولوژی‌های است که در دو دهه اخیر در خودروها استفاده شده است و به نوعی فراگیر شده است.
امروزه در برخی خودروها از سیستم پیشرفته ای به نام سیستم کیلس (بدون سوئیچ) یا کلید هوشمند (Smart Key) نیز استفاده می شود. این سیستم برای اولین بار در اواسط دهه 1990 توسط شرکت مرسدس بنز ارائه شد.
در این سیستم، راننده برای قفل یا باز کردن درب ها، نیازی به فشار دادن دکمه روی کنترل از راه دور ندارد.
در واقع زمانی که کلید، همراه یا در جیب رانند
آرم‌ یا همان لوگو خودروها یکی از مهم‌ترین عناصر خارجی دیداری برای مشتریان است، خودروها می آیند و می روند اما لوگوها ماندگار هستند. در بعضی موارد لوگوها به مرور زمان و با رشد شرکت، معروف می شوند و در اغلب موارد، لوگوها معنی عمیقی دارند که به آغاز فعالیت شرکت برمی گردد.
 
در این گزارش به بررسی آرم معروف‌ترین لوگوهای خودروسازان جهان و معنی آنها پرداخته شده و در برخی موارد پیشینه آنها بررسی شده است.
ادامه مطلب
 
عوارض خودرو چیست؟
عوارض خودرو مبلغی است که مالکان وسایل نقلیه به صورت سالیانه بایستی پرداخت نمایند.
حال سوالی که پیش می آید، این است که:
 
 
عوارض خودروها  بابت چه چیزی پرداخت می شود؟
باید بگوییم که عوارض خودرو برای جبران عوارض بی شماری است
که از رفت و آمد وسایل نقلیه در سطح شهر ناشی می شود.
 
مبلغی که بابت عوارض خودرو از صاحبان خودرو دریافت می شود
در مقایسه با هزینه های بسیار بالایی که شهرداری ها بابت حمل و نقل، ترافیک و ... صرف می کنند،
مقدا
آرم‌ یا همان لوگو خودروها یکی از مهم‌ترین عناصر خارجی دیداری برای مشتریان است، خودروها می آیند و می روند اما لوگوها ماندگار هستند. در بعضی موارد لوگوها به مرور زمان و با رشد شرکت، معروف می شوند و در اغلب موارد، لوگوها معنی عمیقی دارند که به آغاز فعالیت شرکت برمی گردد.
 
در این گزارش به بررسی آرم معروف‌ترین لوگوهای خودروسازان جهان و معنی آنها پرداخته شده و در برخی موارد پیشینه آنها بررسی شده است.
ادامه مطلب
ممکن است تصور کنید که گران‌ترین خودروها در جاده و به طور کلی در بلندمدت، دوام و کیفیتی بسیار مناسب خواهند داشت. اما متاسفانه همیشه این گونه نیست! به عنوان مثال براساس گزارشات رسمی تنها ۲۰ خودرو از بین ۴۹ خودروی لوکس، استهلاک و اطمینان بیشتری خواهند داشت. این موضوع به گارانتی خودرو مرتبط نمی‌شود؛ اما شاید برای صاحبان دوم و یا سوم خودروهای لوکس بسیار مهم باشد. زیرا آنها مجبور به رعایت برخی مسائل برای عدم آسیب دیدگی خودروی خود هستند تا نگران
 
اینک در تقاطع های روستای محمدآباد و قشلاق داودآباد قرچک، روستاهای باغخواص، قلعه بلند و محمدآباد عرب های ورامین و نیز تقاطع روستای اسلام آباد به پیشوا ایستگاه سوزن بانی نصب شده که هنگام عبور قطار در مسیر عبور خودروها مانع قرار می‌دهد تا قطار بدون برخورد با خودروهای عبوری به مسیر خود ادامه دهد.
 
به‌گزارش اقتصادنیوز، تصادف در محل سوزن‌بانی ورامین در جنوب شرق پایتخت به روستای باغخواص رخ داد؛ سوزن‌بانی را گذاشته‌اند برای جلوگیری از تص
به طور کلی کنیسترِ سوخت، حافظِ محتویات جیب شما و محیط زیست است! این قطعه باعث بهره‌وری از بنزینِ بخار شده می‌شود. اعمالِ استانداردهای سخت‌گیرانه برای کاهش آلودگی خودروها در سال ۱۹۷۰، باعث اضافه شدنِ کنیستر در بیشتر خودروها شد و سال‌ها بعد نصبِ این قطعه در خودروهایِ داخلی اجباری شد. شاید برای شما هم پیش آمده است که بعد از رفع عیب خودرو در تعمیرگاه‌های مجاز و غیر‌مجاز داخلی، با یک شلنگِ خارج شده از زیر سپر عقب مواجه شده‌اید و بعد از جویا
به نظرم بهتره بجای تعطیلی مدارس مسئولین تردد خودرو ها را در روزهایی که جو پایدار هست ممنوع کنند . یکم ما به خودمون میاییم پیاده روی بیشتری میکنیم . هم تصمیم میگیریم منزلمون به محل کارمون نزدیکتر بشه هم اینکه مدرسه و کلاسهای فوق برنامه بچه هامون رو نزدیک خونه هامون انتخاب میکنیم. فقط روزهای بارانی و برفی خودروها آزاد باشن و روزهای آخر هفته . روزهایی که باد و بارون نیست از هشت تا شش غروب تردد خودرو شخصی ممنون بشه . البته هر چه سریعتر هم ایستگاه
در حالی که به تازگی درایوین سینما در ایران با نام سینما ماشین و با اکران فیلم «خروج» از سرگرفته شده از روز گذشته نمایش فیلم در آمریکا هم به این شکل از سرگرفته شد.
سینمای روزباز مک هِنری تنها سینمادرایو شیکاگو، قرار است با فیلم «فلینستون ها» بازگشایی شد. این اولین بازگشایی یک محل نمایش فیلم از زمان شیوع کرونا در ایالات متحده آمریکا است. قرار است این سینما با ظرفیت 350 خودرو که نصف ظرفیت کاملش است بازگشایی شود و علاوه بر این قرار است پیش از ورود
سلامت و سبک زندگی/20
ایجاد آلودگی صوتی با هر محتوایی مذموم است.
به مناسبت ماه محرم
اگر در خیابان های شهر رفت و آمدی داشته باشید به احتمال زیاد با خودروهایی که سیستم صوتی خود را بیش از حد معمول بلند می کنند، برخورد کرده اید؛ صاحبان این خودروها معمولاً هزینه های بسیاری را هم بابت خرید باندهای به خصوصی به منظور تقویت پخش صوت می پردازند.
بالا بردن بیش از حد صوت در خودرو یک نوع ناهنجاری رفتاری محسوب می شود که علاوه بر کاهش دقت راننده، موجب حواس پرت
برخلاف آنچه تصور میشه بالا بردن عدد اکتان بنزین بمنظور کاهش احتراق پذیری سوخت صورت میگیره نه بالا بردن کیفیت سوخت.
لازمه همواره به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید : (عدد اکتان رو در شرایط استاندارد آزمایشگاهی درشرایط هم سطح دریا اندازه گیری میکنند)
1-     در سطح تراز دریا عدد اکتان سوخت کمترین حالت و پدیده ناک در کنار دریا با بیشترین مقدار اتفاق میفته و باید در کنار دریا از سوخت با اکتان بالاتر برای حفاظت از موتور خودرو استفاده کرد .
2-
طبق آنچه شرکت فیات کرایسلر اعلام کرده است، این گروه خودروساز تعدادی از خودروهایش را از طریق همکاری با وبسایت آمازون به فروش می‌رساند.
البته این خدمات فیات و آمازون، صرفا برای کاربران آمازون در ایتالیا از طریق وبسایت ایتالیایی آمازون در دسترس است. در عین حال فروش خودروها به سه مدل the Panda، the 500 و the 500L محدود است.
در این سیستم جدید خریدار به شکل آنلاین خودرو را خریداری می‌کند و پس از آن از طریق آمازون به یک فروشنده وصل می‌شود که بتواند تح
در خصوص کاربری‌های مختلف برای خودروهای مرسوم و رایج می‌توان به
دسته بندی زیر اشاره کرد:

1-
حمل بار                                                                               

2- حمل مسافر      

3- VIP های خاص و ویژه





4- کاربری یا تغییر کاربری خاص

20 اشتباه بزرگ که مانع کاهش وزن تان می شود
 
اشتباهاتی که مانع کاهش وزن می شوند
 
راه‌های کاهش وزن زیادی وجود دارد؛ اما بیشتر آنها باعث گرسنگی و عدم رضایت‌تان از خوردن خواهند شد. تصور کنید که هر کاری برای کاهش وزن انجام داده‌اید؛ اما نتیجه برایتان رضایت بخش نبوده است. در این مقاله نکاتی را بیان می‌کنیم که شاید شما هم در روند "کاهش وزن" به آن‌ها نیاز داشته باشید. این‌ها مجموعه‌ای از اشتباهات رایجی است که اکثر افرادی که دنبال کاهش وزن و 
قهوه خواص زیادی برای سلامتی دارد، از جمله:
سلامت کبد
پیشگیری از آلزایمر و زوال عقل
کاهش خطر ابتلا به پارکینسون
کاهش علائم افسردگی و بهبود روحیه
پیشگیری از سرطان
چربی سوزی و کاهش وزن
بهبود عملکرد فیزیکی
افزایش انرژی و هوشیاری
کاهش خطر بروز سکته
کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2
افزایش طول عمر
وب سایت دورهاتو به نقل از خبرگزاری تسنیم، روند کاهش قیمت خودروهای داخلی و خودروهای وارداتی در بازار خرید و فروش خودرو ادامه دارد. به‌نحوی که برای خودروهای داخلی کاهش قیمت‌ خودرو 5 تا 15 میلیون تومان و برای خودروهای مونتاژی 70 میلیون تومان تا 135 میلیون تومان به‌وجود آمده است.
عوامل کاهش قیمت خودرو 
فعالان بازار فروش خودرو معتقدند روند کاهشی قیمت‌ خودرو عاملی شده تا خرید و فروش خودرو در بازار کم تر انجام شود. وجود ابهامات مرجع قیمت‌گذاری خو
دورهاتو به نقل از ایرنا، یکی از اقدام هایی که جهت کاهش قیمت خودرو می توان انجام داد وارد کردن خودروهایی است که با 50 هزار کیلیومتر کارکرد در مناطق آزاد اسقاط می شوند. از طرفی وزیر صنعت نیز از ورود 50 هزار خودرو در بازار خرید و فروش خودرو خبر داد که منجر به به تعادل رسیدن قیمت ها خواهد شد. ورود خودرو های هیبریدی نیز می تواند به ثبات قیمت خودرو در کشور کمک نماید تا رکود خرید خودرو جبران شود.
کاهش مشتری در بازار خرید و فروش خودرو
از آنجایی که فروشن
مبدل کاتالیستی وسیله ای است که سر راه
خروجی اگزوز خودرو قرار می گیرد و طی یک سری واکنش های شیمیایی با تبدیل
گازهای سمی حاصل از احتراق خودرو به گازهای بی ضرر، از آلودگی هوا جلوگیری
می کند. البته این مبدل ها انواع مختلفی دارند و واکنش های شیمیایی هر کدام
از آن ها بسته به نوع موتور و سوخت مصرفی متفاوت است. به طور مثال مبدل
کاتالیستی خودروهای گازوئیلی طوری است که در آن واکنش های اکسیداسیون انجام
می شود. طی این واکنش ها، مونو اکسید کربن، مشتقات
مبدل کاتالیستی وسیله ای است که سر راه
خروجی اگزوز خودرو قرار می گیرد و طی یک سری واکنش های شیمیایی با تبدیل
گازهای سمی حاصل از احتراق خودرو به گازهای بی ضرر، از آلودگی هوا جلوگیری
می کند. البته این مبدل ها انواع مختلفی دارند و واکنش های شیمیایی هر کدام
از آن ها بسته به نوع موتور و سوخت مصرفی متفاوت است. به طور مثال مبدل
کاتالیستی خودروهای گازوئیلی طوری است که در آن واکنش های اکسیداسیون انجام
می شود. طی این واکنش ها، مونو اکسید کربن، مشتقات
" سهمیه بندی سوخت"شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به اطلاع عموم هموطنان عزیز می رساند که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران محترم سه قوه ، از ساعت صفر روز ۲۴ ماه آبان سهمیه بندی بنزین برای تمام وسایل نقلیه بنزین سوز به ترتیب بیان شده در این اطلاعیه انجام می شود.1- میزان سهمیه بنزین هر نوع خودرو به ترتیب زیر است :جدول تیپ خودروهای مشمول سهمیه۲) - قیمت بنزین معمولی سهمیه ای از قرار هر لیتر ۱۵۰۰ تومان خواهد بود .- قیمت بنزین معمولی غی
مبدل کاتالیستی وسیله ای است که سر راه
خروجی اگزوز خودرو قرار می گیرد و طی یک سری واکنش های شیمیایی با تبدیل
گازهای سمی حاصل از احتراق خودرو به گازهای بی ضرر، از آلودگی هوا جلوگیری
می کند. البته این مبدل ها انواع مختلفی دارند و واکنش های شیمیایی هر کدام
از آن ها بسته به نوع موتور و سوخت مصرفی متفاوت است. به طور مثال مبدل
کاتالیستی خودروهای گازوئیلی طوری است که در آن واکنش های اکسیداسیون انجام
می شود. طی این واکنش ها، مونو اکسید کربن، مشتقات
ترمیم یا طراحی داخلی خودروها یکی از علت های انتخاب ما در هنگام خرید اتومبیل‌ است ؛ از همین رو متخصصان لوکاپرو بر این باور هستند که ظاهر تودوزی داخل خودرو یک موضوع بسیار مهم است و برای این که اتومبیل زیبا و دل‌نشین را دارا باشید
ادامه مطلب

میل جنسی کم یا کاهش میل جنسی در مردان و زنان
  
میل جنسی کم یا کاهش میل جنسی می تواند هم مردان و هم زنان را تحت تاثیر قرار دهد‎
 
میل جنسی کم یا کاهش میل جنسی می تواند هم مردان و هم زنان را تحت تاثیر قرار دهد. نوسان در میل جنسی در دوره های مختلف زندگی انسان به واسطه دلایلی مانند تغییرات هورمونی، سن، و استرس غیرمعمول نیست.
با این وجود، میل جنسی کم اگر موجب استرس شده، بهزیستی کلی فرد را تحت تاثیر قرار دهد، یا به اضطراب درباره رابطه منجر شود، می
بخاطر اینکه اخیرا از برق و الکترونیک خودروهای مدرن امروزی مثل ام جی MG زیاد صحبت شده لازم میدونم نکات بسیار مهمی رو در مورد این قبیل خودروها خدمت شما عرض کنم .حتما اطلاع دارید که خودروسازان در همه خودروهای امروزی بمنظور کاهش وزن خودرو و کاهش حجم سیم کشی ماشینها رو طوری طراحی میکنن که از تعداد سیمها کاسته و فرامین الکتریکی بین دستگاههای مختلف با کد گذاری و تحت شبکه ساده کامپیوتری بنام CAN BUS روی تعداد محدودی سیم ارتباطی بین دستگاههای برقی و سن
تریم یا طراحی داخلی خودروها یکی از دلایل انتخاب ما در زمان خرید اتومبیل‌ است؛ از همین رو متخصصان لوکاپرو بر این باور هستند که ظاهر تودوزی داخل خودرو یک موضوع مهم است و برای اینکه اتومبیل زیبا و دل‌نشین داشته باشیم،
ادامه مطلب
روش های گوناگونی برای احراز هویت خودروها وجود دارد که مناسب ترین آن ها شماره پلاک خودرو میباشد.
سامانه های هوشمند تشخیص پلاک خودرو سامانه هایی خودکار برای نظارت و مدیریت کنترل عبور و مرور خودروها هستند که با عکس برداری از پلاک خودرو توسط دوربین های مخصوص و با استفاده از الگوریتم های پیشرفته ،پلاک خودرو را استخراج کرده و در سیستم پایگاه داده ثبت میکند. 
این سامانه یکی از کم هزینه ترین روش ها برای احراز هویت خودرو هاست چرا که به هیچ تجهیز خاص
بازی Assetto Corsa Competizione محصولی از Kunos Simulazioni است که در سبک ورزشی، شبیه‌سازی، مسابقه‌ای و ماشین‌سواری ساخته شده و توسط کمپانی 505Games در ۲۹ می ۲۰۱۹ برای سیستم‌عامل ویندوز منتشر شده است.به لطف قدرت خارق‌العاده شبیه‌سازی، بازی به شما اجازه می‌دهد در فضایی واقع‌گرایانه با رقابت در مقابل خودروها، تیم‌ها و رانندگان رسمی در مسیرهای واقعی، مسابقات قهرمانی GT3 را تجربه کنید.مسابقات Sprint؛ Endurance و Spa 24 Hours با سطح بی‌نظیری از طراحی واقع‌گرایانه در هر
خودروهای برقی
ماشین های برقی ماشین هایی هستند که به جای موتور درون سوز داخل خودرو،  از باتری به عنوان منبع انرژی، و از موتور الکتریکی به
عنوان نیروی محرکه استفاده می کنند. در واقع این نوع خودروها به یک موتور الکتریکی و باتری مجهز است که قابلیت شارژ شدن در ایستگاه های مخصوص را دارد و بسته به توان باتری مسافتی بین ۱۰۰ تا ۴۰۰ کیلومتر می پیماید.
اگر بخواهم از تاریخچه این خودروها صحبت کنم باید بگویم که تولید این خودروها به قرن نوزدهم میلادی بر می
هر زنی ممکن است کاهش میل جنسی را در نقطه ای از زندگیش تجربه کند. در این مقاله به چند نکته کاربردی در رابطه با افزایش میل جنسی زنان اشاره می کنیم.
دلایل کاهش میل جنسی زنان
کاهش میل جنسی هر زمان پس از اینکه از لحاظ جنسی فعال شدید، ممکن است. بسیاری از زنان پس از بارداری و در زمان شیردهی، کاهش میل جنسی را تجربه می کنند.
همچنین ممکن است میل جنسیتان بر اثر اضطراب، استرس یا عدم تعادل هورمونی در بندنتان از صفر تا صد تغییر کند. همچنین برخی از اختلالات جن
محققان عنوان می کنند خوردن موز در وعده صبحانه می تواند به کاهش وزن کمک کند.


به گزارش : «هیتوشی واتاناب»، برنامه رژیم غذایی با عنوان «رژیم موز در صبحانه» را برای کاهش وزن معرفی می کند. در ژاپن این رژیم غذایی به «رژیم موز» معروف است که برای کاهش وزن استفاده می شود.
ادامه مطلب
کاهش وزن چه تاثیری بر قاعدگی دارد
کاهش
وزن بالا می تواند باعث شود قاعدگی تان عقب بیفتد. کاهش وزن به دلیل رژیم
گرفتن یا اختلال تغذیه ای می تواند باعث ایجاد نوساناتی در غده تیروئید شود
که به نوبه خود منجر به کاهش این هورمون های تولید مثل شوند.
ادامه مطلب
تاثیر کاهش وزن بر قاعدگی
کاهش
وزن بالا می تواند باعث شود قاعدگی تان عقب بیفتد. کاهش وزن به دلیل رژیم
گرفتن یا اختلال تغذیه ای می تواند باعث ایجاد نوساناتی در غده تیروئید شود
که به نوبه خود منجر به کاهش این هورمون های تولید مثل شوند.

کاهش وزن چگونه می تواند روی قاعدگی تاثیر بگذارد
ادامه مطلب
دلایل کاهش میل جنسی مردان چاقی :چاقی در مردان باعث می شود که ترشح هورمون جنسی یعنی تستوسترون کاهش پیدا کند و در نتیجه میل مرد به رابطه جنسی کم شود . هم چنین چاقی با فشار خون بالا و سخت شدن شریان ها همراه است که این باعث می شود جریان خون در آلت تناسلی مردانه کاهش یافته و نعوظ را مختل شود . 
ادامه مطلب
 دیجیتال مارکتینگ یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر کسب‌وکاری است که به سود شرکت‌ها کمک می‌کند. اما آیا دیجیتال مارکتینگ باعث کاهش هزینه‌ها نیز می‌شود؟
کاهش هزینه‌ها ممکن است برای برخی مناطق ضروری باشد، اما قبل از اینکه شما هر گونه کاهش شدیدی را در منابع تیم خود و یا تعدیل کارکنانتان در نظر بگیرید، سعی کنید از کاهش هزینه‌های سازمانی وحشت نکنید. این احتمال وجود دارد که چند تغییر کوچک موجب صرفه‌جویی قابل‌توجهی شود؛ صرفه‌جویی‌ای بیشتر از
کارشناسان، خودروها را بر اساس فرم ظاهری به دسته‌های مجزایی تقسیم‌بندی می‌کنند که در ادامه این مقاله این دسته‌بندی‌ها را از نظر خواهیم گذراند.
سدان (Sedan):سدان یا سالون به خودروی سواری می‌گویند که دارای دو ردیف صندلی، صندوق عقب مجزا و سقف ثابت است. ظرفیت این خودروها 4 نفر (2نفر جلو و 2 نفر عقب) است و چهار در می‌باشند. سدان متداول‌ترین شکل طراحی بدنه خودرو می‌باشد. مانند پژو 405 یا سمند یا ...
 
هاچ‌بک (Hatch- back):به خودروهایی می‌گویند که صندوق عقب
همانطور که در مقالات گذشته عنوان شد، نصب دوربینهای مداربسته در محیط های بیرونی (Outdoor) امکانات خاصی می طلبد. دوربینهای مداربسته در فضای باز بیشتر با شرایط آب و هوایی نامناسب مواجه هستند. برف و باران، گرد و غبار، دود ، مه و ... بر عملکرد دوربین مداربسته تاثیر گذاشته و کیفیت تصاویر را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش می دهد. 
در شهرهای بزرگ که تراکم جمعیت و ترافیک در آنها بالا است، آلودگی هایی نظیر دود خودروها و یا آلودگی و دود ناشی از صنایع و کسب و کارها
از ساعت ۲۴ امشب به ازای هر کارت سوخت خودرو ماهانه ۶۰ لیتر بنزین سهمیه ای به ازای هر لیتر ۱۵۰۰ تومان و مصرف مازاد از آن ۳۰۰۰ تومان محاسبه می‌شود.شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران با صدور اطلاعیه ای طرح مدیریت مصرف سوخت را اجرایی کرد. متن این اطلاعیه به قرار زیر است:بسمه تعالیاطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران" سهمیه بندی سوخت"شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به اطلاع عموم هموطنان عزیز می رساند که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی
آیا پاشویه کودک برای کاهش تب عوارض دارد؟
مجله زیبا - بیماری تب در بین کودکان طبیعی است.تب علت های مختلفی دارد . خیلی از والدین برای درمان و کاهش تب از پاشویه استفاده می کنند اما آیا پاشویه برای کاهش تب مفید است و عوارضی ندارد؟
به ادامه بروید
ادامه مطلب
سازمان ایمنی ترافیک و بزرگراه‌های ملی آمریکا، با انجام یک آزمایش جدید در
مورد ایمنی خودروها با جایگزینی و استفاده از دوربین به‌جای آینه‌های سنتی
جانبی خودرو، قصد دارد قدم بزرگی به سمت آینده صنعت خودروسازی بردارد.
ادامه مطلب
کاهش وزن چه تاثیری بر قاعدگی دارد
کاهش
وزن بالا می تواند باعث شود قاعدگی تان عقب بیفتد. کاهش وزن به دلیل رژیم
گرفتن یا اختلال تغذیه ای می تواند باعث ایجاد نوساناتی در غده تیروئید شود
که به نوبه خود منجر به کاهش این هورمون های تولید مثل شوند.
ادامه مطلب
 
ویلا جنگلی زیارت کد ۱۰۲۶ که در کیلومتر ۴ میدان ناهارخوران به روستای زیارت گرگان قرار گرفته است به دلیل اب و هوای ییلاقی و پوشش جنگلی منطقه بسیار مورد توجه مسافران میباشد . این ویلا یک خوابه ۸۰ متر مربعی که به صورت دربست بوده دارای ۵۰۰ متر حیاط پلکانی درخت کاری شده می باشد . یک حیاط مسطح ۳۵ مترمربعی نیز در پشت ویلا قرار دارد . چیدمان کلی وسایل ویلا ساده می باشد و به دلیل ییلاقی بودن منطقه نیازی به سیستم سرمایش خاصی ندارد . هم چنین ۲ بخاری نفتی
کاهش وزن با 8 گام صبحگاهی!!$








ترفندهای صبحگاهی برای کاهش وزن‎
 
شما می توانید در هنگام صبح 8 گام بردارید
تا علاوه بر کنترل وزن، شاهد بهبود سلامت روحی و جسمی خود باشید. برای
دانستن این 8 گام در ادامه مطلب با ما همراه شوید
ادامه مطلب
کاهش سریع فشار خون بالا کاهش سریع “فشار خون بالا” برای حفظ جان فرد مبتلا با راه و روش طبیعی ممکن است. درست است که داروها در این زمینه خوب عمل می کنند ولی بدون دارو هم می توان فشار خون را کاهش داد.                                                                                                                                                                     
ادامه مطلب
ایسنا نوشت: بعد از عاقبت مهلت ترخیص خودروهای دپو شده، حدود ۱۰۴۸ مایه با حیات قبض پروانه گمرکی، به دلیل ته زود تعیین شده، مجوز ترخیص را دریافت نکردند. در چند ماه گذشته مشی هایی از سوی گمرک ایران با دستگاه های مربوطه انجام و پیشنهاداتی درون ارتباط با ترخیص عرضه شده بود که اطلاعات دریافتی ایسنا حاکی از این است که با بررسی های انجام شده و پیوستگی وسیله های ذیربط، وزیر صمت همچنین اجازه ترخیص خودروهای پروانه شده را صادر کرده است. این داخل حالی ا
راهبند بولارد چیست ؟
بولارد به راهبندهایی اطلاق می گردد که شکلی ستونی داشته و عموما به صورت اتوماتیک عمل می کنند. راهبتدهای ستونی یا راه بندهای بولارد در قطرهای مختلفی طراحی و تولید می شوند. راهبندهای بولارد جهت کنترل ترافیک خودروها و یا بهتر است بگوییم برای مسدود سازی مسیر جهت جلوگیری از ورود وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می گیرد.
راهبندهای بولارد در دو نوع طراحی و تولید می گردند :
راهبند بولارد ترافیکی
راهبند بولارد امنیتی
راهبند بولار
کیلس استارت پژو 206 یکی از آپشن های پرطرفدار خودرو 206 می باشد که با نصب آن کلاس خودرو بالاتر می رود.
 در کنار آن کارایی های خودرو بهتر و آسان تر می باشد.
 
به طور کلی منظور از KEYLESS START عدم استفاده از سوئیچ ماشین و روشن شدن ماشین و باز شدن درب به صورت اتوماتیک می باشد.
در گذشته به علت بالا بورن قیمت این تکنولوژی تنها خودروهای لاکچری از آن استفاده می کردند.
اما امروزه این تکنولوژی با قیمت مناسب در اختیار بیشتر خودروها قرار می گیرد.
کیلس استارت پژو 206
سایت دورهاتو به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ با وجود رکود قابل توجه در بازار فروش خودرو در هفته های اخیر، خبرها حاکی از آن است که برخی از تقاضاها به بازار خرید خودرو بازگشته است که منجر به افزایش موردی قیمت خودرو شده است. اما هنوز نمی توان مدعی شد که قیمت خودرو ها رو به افزایش است و بازار به حالت قبل بازگشته است. افزایش قیمت برخی از خودرو ها نیز به علت کمبود عرضه آنها به بازار فروش خودرو بوده است. البته با کاهش نرخ ارز این انتظار می رود که قیمت خودر
آموزش دیاگ زدن خودرودستگاه های دیاگ انواع مختلفی دارند. در بیشتر تعمیرگاه های کشور ما از نوع ساده تر آن یا به اصطلاح مولتی برند استفاده می شود. فقط برخی از نمایندگی ها یا تعمیرگاه ها مجهز به مدل پیشرفته این دستگاه هستند که به « اسکنر » معروف است. جالب است بدانید که برخی از شرکت های خودروسازی مطرح دنیا برای خودروهای تولیدی خود، دستگاه های دیاگ مخصوصی را طراحی و عرضه می کنند. برخی از این دستگاه ها امکان پشتیبانی سایر خودروها را هم دارند، اما مع
 
اعتبارات کودکان کار باید در مناطق حاشیه ای هزینه شوددبیر مرجع ملی کودک وزارت دادگستری نیز معتقد است: برای مقابله با معضل کودکان کار ، اجرای طرح هایی مانند جمع آوری کودکان کار ، موثرنیست بلکه باید اعتبارات را در جاهایی مانند مناطق حاشیه ای که لازم است، هزینه کنیم.مظفر الوندی تاکید کرد: رویکرد ما به کودکان درست نیست و حق مدارانه کار نمی کنیم.وی خاطرنشان شد: آیین نامه ساماندهی کودکان کار و خیابان، بهترین مبنای قانونی در رویکرد به کودک ، بهتر
فولکس واگن که یکی از خودروسازان بزرگ جهان به شمار می‌رود، به تازگی اعلام
کرده در حال توسعه دو مدل محصول شاسی‌بلند جدید است.ازآنجاکه تقاضای
مشتریان برای خودروهای شاسی‌بلند به‌خصوص در بازار ایالات متحده آمریکا
افزایش پیدا کرده، به نظر می‌رسد خودروسازان نیز به سمت توسعه این مدل
خودروها روی آورده‌اند.
ادامه مطلب
طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در زمینه ورود و خروج به شهرها همچنان ادامه دارد.
خودروها نمی‌توانند از استان‌ محل سکونت مالک خودرو خارج شوند و صرفاً افراد ساکن، اجازه ورود به هر شهر را دارند./شبکه خبر
یکشنبه ، ۲۴ فروردین ۹۹@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
4 نکته رژیمی برای کاهش وزن زنان میان سال
کاهش وزن در سنین ۲۰ تا ۳۰ سالگی به راحتی اتفاق می افتد، با این حال این کار در سنین ۴۰ تا ۵۰ سالگی کمی مشکل است. اما این به معنی غیرممکن بودن آن هم نیست. با نگرش های سالم و همچنین تغذیه صحیح کاهش وزن در هر سنی ممکن است. برای افراد میانسال، ترکیب ورزش هایی مثل پیاده روی و در کنار آن حرکات کششی و نرمشی و همچنین برداشتن وزنه بهترین روش برای تناسب اندام و کاهش وزن است. اکنون می خواهیم نکاتی را به شما معرفی کنیم ک
برخی از رفتارهای غلط ترافیکی محتوی توقف وسیله نقلیه در خلاف جهت سایر خودروها، توقف تو محل های پارک ممنوع، سوار یا پیاده کردن مسافر در نگرش های غیرمجاز به نحوی که سبب ایجاد اختلال در تردد سایر خودروها یا عابران پیاده شود، توقف تاکسی های عاری راننده درون ایستگاه های تاکسی، اسکان دوبله تو محل متوقف شدن ممنوع، توقف و سدمعبر در حریم میدان ها و توقف در ایستگاه های وسایل نقلیه اشتراکی هستند که قرار است از این پس در نقاط احساساتی جنوب تهران اجرا ش
سوخت اکثر خودروها بنزین است و برای سنجیدن سطح کیفیت بنزین، میزان اکتان موجود در آن مورد سنجش قرار می‌گیرد. هر چه میزان اکتان بنزین بالاتر باشد، موتور قادر است قدرت بیشتری تولید کند. سطح بالای اکتان بنزین میزان فشرده‌سازی را در عملیات احتراق افزایش داده و از این طریق در بهبود عملکرد وسیله نقلیه نقش مؤثری ایفا می‌کند. بالا بودن میزان اکتان بنزین مصرف سوخت را نیز کاهش داده و باعث مصرف بهینه آن می‌شود؛ بنابراین استفاده از بنزین با اکتان بال
206 (تیپ 2،3،5،6 و SD) ، پراید، پژو 405، پژو پارس، سمند و تندر 90 ( ال90 ):مصرف بالای سوخت در اغلب خودروها دلایل مشابهی دارند که عبارتند از:1. وجود نقص در هر یک از قسمتهای موتور که وظیفه هوا رسانی به موتور را دارند، مثل فیلتر هوا. تعویض به موقع فیلتر هوا، هرچند کم هزینه است، ولی تأثیر بسزایی در کاهش مصرف سوخت دارد.2. وجود نقص در هر یک از قسمتهای موتور که وظیفه تراکم، جرقه زنی و انفجار و تخلیه را دارند. مثل تنظیم نبودن زمان بندی باز و بسته شدن سوپاپها (تایم م
طب سوزنی برای کاهش وزن
 
بررسی اجمالیطب سوزنی طب سنتی پزشکی چینی برای تحریک نقاط خاص روی بدن است ، در درجه اول با قرار دادن سوزن های بسیار نازک از طریق پوست.
طب سوزنی در تحقیقات بسیاری در مورد توانایی آن در مدیریت درد - بخصوص دردهای سردرد و گردن ، کمر ، زانو و آرتروز مورد توجه قرار گرفته است.
با این حال ، به عنوان بسیاری از مطالعات صورت نگرفته است که طب سوزنی چگونه می تواند در مورد سایر موضوعات بهداشتی مانند کاهش وزن کمک کند.
طب سوزنی برای کاهش
▫بازدید فنی رایگان
▫مشاوره تلفنی حتی در مسافرت
▫عیب یابی کمتر از یک ساعت
▫رفع ایرادهای خاص دراین خودروها
▫انجام توسط کارشناسان شرکتی خودرو
▫جنرال کار یعنی تعمیر صفر تا ۱۰۰ خودرو
▫ برق و مکانیک وجلوبندی همه کار خودرو به صورت تخصصی
جای بردن ماشین به چند تعمیرگاه،تمام کارهای شما در یک تعمیرگاه انجام می پذیرد
ادامه مطلب
  206 (تیپ 2،3،5،6 و SD) ، پراید، پژو 405، پژو پارس، سمند و تندر 90 ( ال90 ):مصرف بالای سوخت در اغلب خودروها دلایل مشابهی دارند که عبارتند از:1. وجود نقص در هر یک از قسمتهای موتور که وظیفه هوا رسانی به موتور را دارند، مثل فیلتر هوا. تعویض به موقع فیلتر هوا، هرچند کم هزینه است، ولی تأثیر بسزایی در کاهش مصرف سوخت دارد.2. وجود نقص در هر یک از قسمتهای موتور که وظیفه تراکم، جرقه زنی و انفجار و تخلیه را دارند. مثل تنظیم نبودن زمان بندی باز و بسته شدن سوپاپها (تایم
تا قبل از اجلاس اخیر اوپک و سقوط قیمت جهانی نفت خام  در شرایطی که مدارس تعطیل بود و امکان سفر برای خیلی ها فراهم بود مجموعه حاکمیت تبلیغات و جوسازی بیشتری برای جلوگیری از سفرهای بین شهری میکردند. بعضی ها معتقد بودند  درحالی که امکان صادرات نفت برای دولت خیلی دشوار شده است دولت  نسبت به استفاده از جو کرونا برای محدود کردن سفرها و تردد خودروها استقبال دارد چون هر چه مصرف بنزین کاهش یابد صادرات بنزین بیشتری می تواند داشته باشد و بخشی از مشکلات
دلایل کاهش میل جنسی مردان چاقی :چاقی در مردان باعث می شود که ترشح هورمون جنسی یعنی تستوسترون کاهش پیدا کند و در نتیجه میل مرد به رابطه جنسی کم شود . هم چنین چاقی با فشار خون بالا و سخت شدن شریان ها همراه است که این باعث می شود جریان خون در آلت تناسلی مردانه کاهش یافته و نعوظ را مختل شود . 
ادامه مطلب
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از نیمروز : روش‌های متفاوت وزیادی برای کاهش وزن وجود دارند. راه های کاهش وزن سریع و چگونه سریع لاغر شویم و چطور سریع وزن کم کنیم؟
مطمئنا تبلیغات کاهش وزن بسیاری را مشاهده کرده‌اید که هر کدام ادعا می‌کنند می‌توانند وزن شما را در سریع‌ترین زمان ممکن کاهش دهند. اکثر این رژیم‌های غذایی شما را به گرسنگی بیش از حد برای لاغر شدن تشویق می‌کنند. اما این روش درست نیست و بیشتر به بدن صدمه وارد می‌کنید. در این مطلب
 
تقریبا تمام کسانی که مالک اتومبیل و ماشینی هستند، حداقل یک بار تجربه خرید خودرو دست دوم را دارند. خرید این مدل از خودروها نه تنها ترسناک نیست، بلکه بسیار به صرفه و اقتصادی هم هست؛ البته به شرطی که فاکتور های مهم برای خریدن یک ماشین کارکرده را بدانید و درست هم اجرا کنید. هر چند این روزها قیمت خودروهای نه چندان با کیفیت داخلی، قیمت هایی فضایی و کاذب هستند و دیگر هر کسی دستش به خرید همین خودروها هم نمی رسد، با این حال بد نیست در مورد اینکه چه فا
    باربری مشهد شرکتی شناخته شده و معتبر در زمینه حمل بار درون شهری و بین شهری در مشهد است که حمل بار از مشهد به شهر کرد را در کمترین زمان ممکن به انجام می رساند. حمل بار از مشهد به دیگر شهرهای کشور نیز توسط باربری مشهد به انجام می رسد.باربری مشهد را در سالهای اخیر مردم شریف مشهد با برند تجاری نتسان می شناسند. این باربری به علت خدمات ویژه و تخفیفهای فوق العاده خود محبوبترین باربری در مشهد قلمداد می گردد.باربری مشهد همچنین به علت سابقه درخشانی
به نظر می رسد یک بیماری مسری در صنعت خودرو شایعه شده و تعداد زیادی از خودروها در حال مرگ هستند. به گزارش یاهو فاینانس،رونق خودروهای شاسی بلند اس یو وی در حال بیرون کردن خودروهای سواری کوچک و بزرگ در 2019 است. خودروهایی مانند شورلت ولت و فورد فوکس در حال نابودی هستند. در 2020، همه مدل های تولید انبوه که پلاک آنها دهه‌ها عمر دارد از شورلت ایمپالا تا مدل های جدید تر فیات 500 به گورستان خودروها می روند. در اینجا لیست مدل هایی را می آوریم که در 2020 از صحنه
آخرین خبر : پرواز نخستین دسته ملخ‌ها در آسمان قلعه‌گنج تاریخ انتشار: 98/09/07 - 09:37 ایرنا/رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان از پرواز نخستین دسته‌ ملخ‌ صحرایی در منطقه رمشک شهرستان قلعه گنج خبر داد.سعید برخوری افزود: این ملخ‌ها از تخم‌گذاری سال گذشته ایجاد شده‌اند ولی متاسفانه با توجه به مستهلک بودن خودروها و نب
ادامه مطلب
▫بازدید فنی رایگان
▫مشاوره تلفنی حتی در مسافرت
▫عیب یابی کمتر از یک ساعت
▫رفع ایرادهای خاص دراین خودروها
▫انجام توسط کارشناسان شرکتی خودرو
▫جنرال کار یعنی تعمیر صفر تا ۱۰۰ خودرو
▫ برق و مکانیک وجلوبندی همه کار خودرو به صورت تخصصی
جای بردن ماشین به چند تعمیرگاه،تمام کارهای شما در یک تعمیرگاه انجام می پذیرد
ادامه مطلب
همیشه رانندگی در شرایط مطلوب راحت تر است و یکی از اجزای این شرایط مطلوب آب و هوای داخل کابین خودرو است. رانندگی در روزهای سردی که در آن به سر می بریم نیازمند این است که بخاری خودرو در شرایط مطلوب کار کند. نقش سیستم تهویه مطبوع خودروها در گرمای تابستان و سرمای زمستان بیش از هر زمانی پر رنگ می شود و بنابراین باید عملکرد آنها را زیر ذره بین قرار داد تا در صورت عدم عملکرد صحیح نقایص احتمالی را برطرف کرد.
 
با فرارسیدن فصل سرما درجه‌ی تنظیم حرارت س
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از دیجیاتو : نیره پیروزبخت در حاشیه مراسم روز ملی کیفیت در پاسخ به سوالی در خصوص مصوبه شب گذشته شورای عالی استاندارد، اظهار داشت:در این جلسه مصوب شد تولید پراید به طور کامل از ابتدای مرداد 99 متوقف شود و در عین حال تولید پژو 405 جی ال ایکس نیز از ابتدای خرداد 99 متوقف خواهد شد. 
وی ادامه داد:خودروسازان برنامه ادامه تولید برخی خودروهای قبلی در دستورکار دارند و در عین حال اگر شرایط ایجاب کند، خودروهای جدید نیز ج
به گزارش سایت تفریحی چفچفک به نقل از دیجیاتو : این روزها که هزینه سوخت خودروی شخصی جایی برای خودش در سبد هزینه خانوار پیدا کرده است، خریداران خودرو بیشتر از قبل حواس شان به مصرف سوخت خودرویی که انتخاب می‌کنند، است. بعضی از خودروها در مصرف سوخت واقعا بهینه سازی
ادامه مطلب
ه گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ به رغم بارش باران در پایتخت و میانگین ۲۴ گذشته شاخص آلودگی هوا در پایتخت که عدد ۹۳ را نشان می دهد،  بسیاری از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا، همچنان هوای تهران را در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس و ناسالم نشان می‌دهد و شاخص لحظه ای آلودگی هوا عدد ۱۰۸ را نشان می دهد.
بر این اساس شاخص آلودگی هوای لحظه‌ای ساعت ۱۰ صبح امروز در ایستگاه‌های منطقه ۲۱ (۱۲۰)، شهرداری منطقه ۱۱( ۱۲۰)،  شهرداری منطقه ۱۰( ۱۰۹)، شریف من
بیماری ها و داروها :
بیماران قبلی به طور کلی از تقلای زیادی منع می شوند که همین مساله باعث ایجاد مشکلات جنسی می گردد . هم چنین افسردگی می تواند به شدت میل جنسی را کاهش داده و مصرف داروهای ضد افسردگی و یا داروهای کاهش فشار خون بر میل جنسی تاثیر منفی دارد .
 
ادامه مطلب
▫بازدید فنی رایگان
▫مشاوره تلفنی حتی در مسافرت
▫عیب یابی کمتر از یک ساعت
▫رفع ایرادهای خاص دراین خودروها
▫انجام توسط کارشناسان شرکتی خودرو
▫جنرال کار یعنی تعمیر صفر تا ۱۰۰ خودرو
▫ برق و مکانیک وجلوبندی همه کار خودرو به صورت تخصصی
 
جای بردن ماشین به چند تعمیرگاه،تمام کارهای شما در یک تعمیرگاه انجام می پذیرد
سایر خدمات:
ادامه مطلب
▫بازدید فنی رایگان
▫مشاوره تلفنی حتی در مسافرت
▫عیب یابی کمتر از یک ساعت
▫رفع ایرادهای خاص دراین خودروها
▫انجام توسط کارشناسان شرکتی خودرو
▫جنرال کار یعنی تعمیر صفر تا ۱۰۰ خودرو
▫ برق و مکانیک وجلوبندی همه کار خودرو به صورت تخصصی
جای بردن ماشین به چند تعمیرگاه،تمام کارهای شما در یک تعمیرگاه انجام می پذیرد
ادامه مطلب
کاهش چین و چروک
پیری چیزی است که حتی اگر بخواهیم نمی توانیم جلوی آن را بگیریم. با این حال ، ما می توانیم از محصولاتی استفاده کنیم که علائم چین و چروک را در بدن کاهش دهد. استفاده از عسل روی پوست شما ممکن است چین و چروک شما را کاملاً از بین نبرد اما ظاهر آن را کاهش می دهد. عسل خام حاوی طیف وسیعی از جمله آنتی اکسیدان ها، پلی فنول ها و فلاونوئیدها است که به پوست شما کمک می کند تا با آسیب به کلاژن مقابله کند و به نوبه خود علائم قابل رویت شما در پیری را
فرق گاز R-1234yf با گاز R-134A
در حال حاضر پر کاربردترین گاز خنک کننده کولر در دنیا گاز R134a است که چند سالی است جایگزین گازهایی نظیر R12 شده است. در سال 2011 برخی تولیدکنندگان خودرو گاز جدیدی را در تولیدات خود به کار بردند که با نام R1234yf شناخته می‌شود.
قابلیت اصلی این گاز آسیب رسانی کمتر به لایه اوزون در مقایسه با گاز R134a است اما در عین حال تمام خصوصیات و قابلیت‌های گاز R134a را نیز دارد. به همین دلیل برای حفاظت بهتر از محیط زیست استفاده از این گاز در خودروه
بیماری ها و داروها :
بیماران قبلی به طور کلی از تقلای زیادی منع می شوند که همین مساله باعث ایجاد مشکلات جنسی می گردد . هم چنین افسردگی می تواند به شدت میل جنسی را کاهش داده و مصرف داروهای ضد افسردگی و یا داروهای کاهش فشار خون بر میل جنسی تاثیر منفی دارد .
 
ادامه مطلب
بیماری ها و داروها :
بیماران قبلی به طور کلی از تقلای زیادی منع می شوند که همین مساله باعث ایجاد مشکلات جنسی می گردد . هم چنین افسردگی می تواند به شدت میل جنسی را کاهش داده و مصرف داروهای ضد افسردگی و یا داروهای کاهش فشار خون بر میل جنسی تاثیر منفی دارد .
 
ادامه مطلب
روش های گوناگونی برای احراز هویت خودروها وجود دارد که مناسب ترین آن ها شماره پلاک خودرو میباشد.
سامانه های هوشمند تشخیص پلاک خودرو سامانه هایی خودکار برای نظارت و مدیریت کنترل عبور و مرور خودروها هستند که با عکس برداری از پلاک خودرو توسط دوربین های مخصوص و با استفاده از الگوریتم های پیشرفته ،پلاک خودرو را استخراج کرده و در سیستم پایگاه داده ثبت میکند. 
این سامانه یکی از کم هزینه ترین روش ها برای احراز هویت خودرو هاست چرا که به هیچ تجهیز خاص
هر کسی که بر حسب سن و قد، 15 تا 20 درصد زیر وزن طبیعی باشد، به عنوان لاغر تعریف می شود. به عنوان مثال، اگر یک خانم با سن 25 تا 50 سال هستید و قد شما 1.68 متر است، وزن شما در حالت ایده آل باید 59 کیلوگرم باشد. اگرچه، وقتی وزن بدن به 50 کیلوگرم (15 درصد) و 47 کیلوگرم (20 درصد) افت می کند، به عنوان لاغر بیان می شود. یک زن با وزن 59 کیلوگرم باید شاخص توده بدنی 20.90 کیلوگرم/متر مربع داشته باشد. هرچه وزن کاهش پیدا می کند، BMI تا 18.8 (15- درصد) پایین می آید، که همچنان در محدود
فولکس واگن در چین خودرو برقی تولید می‌کند
خودروسازی فولکس واگن تولید خودروهای برقی را تا حدود یک میلیون خودرو تا پایان 2022 افزایش می دهد. این خودروساز آلمانی با این کار از شرکت تسلا پیشی می‌گیرد و چین را تبدیل به یک میدان اصلی برای تولید این خودروها می سازد . فولکس واگن زیر ساخت های بزرگ خود در بخش عرضه کنندگان، کارخانه ها و کارگران را بیشتر از رقیبان خود مانند BMW،جنرال موتورز ، رنو و تسلا افزایش می‌دهد.
چند قرص و مکمل های کاهش وزن محبوب
 
بسیاری از راه حل های مختلف کاهش وزن در خارج وجود دارد.
این شامل انواع قرص ها ، داروها و مکمل های طبیعی است.
ادعا می شود که به شما در کاهش وزن کمک می کند ، یا لاغری را کاهش می دهد و یا لاغری را در کنار سایر روش ها کاهش می دهید.
آنها تمایل دارند که از طریق یک یا چند مکانیزم کار کنند:
اشتها را کاهش دهید و احساس پر شدن بیشتری داشته باشید تا کالری کمتری مصرف کنیدجذب مواد مغذی مانند چربی را کاهش داده و باعث می شود کالری
شرکت حمل بار ایرانکس در امرباربری شیراز به اصفهان ، باربری شیراز به بوشهر ، باربری شیراز به تهران و ... زیر نظر اتحادیه فعالیت می نماید . 
این شرکت با داشتن انواع ماشین های سبک و سنگین آمادگی خود را برای حمل هر گونه باری اعلام می نماید . تمامی خودروها مجهز به پتو و موکت هستند . این شرکت  با به کار گیری رانندگان مجرب و آشنا به مسیر سعی نموده است خدمات مناسب را به مشتریان خود ارائه دهد .
برای استعلام قیمت ها در شهر شیراز با کارشناسان این مجموعه تما
استاندارد ملی ایران، شماره ۲۰۵۳۳، پارکینگ های مکانیزه (خودرو)، الزامات و توصیه ها
عنوان…………………………………………………………………………………………………………………صفحه
هدف……………………………………………………………………………………………………………………..۱
دامنه کاربرد…………………………………………………………………………………………………………….۱
اصطلاحات و تعاریف………………………………………………………………………………………………….۱
انواع سامانه های پارکینگ مکانیزه…
کاهش میل دام به غذا دلایلی دارد که در زیر به آن ها اشاره می شود :
- طریقه غذا دادن به دام ها باید به گونه ای باشد که علوفه به طور یکنواختی در آخور قرار گیرد تا همه دام ها به یک نسبت از علوفه بتوانند استفاده نمایند .
- باید خوراک دام تازه و سالم باشد . زیرا خوراکی که کپک زده و فاسد است سبب می شود که میل دام کاهش یابد .
- عدم تهویه نامناسب در محل خوراک دهی : وجود گرمای شدید، کوتاه بودن سقف و نبود تهویه کافی سبب استرس گرمایی در دام ها می شود . همین مطلب س
ساختار بدنه بنز از استیل فوق تقویتی و 67 درصد از کل متریال فلزی خودرو می باشد
در سری A-Class بنز که جزو اولین خودروها با رویکرد جدید بود مفهوم امنیت بسیار به آن توجه ویژه ایی گردید. مهندسین تمام توجهشان را روی ایده‌های جدید برای بالا بردن سطح امنیت خودرو متمرکز کردند.
هر المان بدنه خودرو  از نظر هندسه، مقاومت مصالح، اتصالات و کیفیت متریال مورد بررسی قرار گرفته است. استیل مقاوم و استیل تقویتی با نسبت‌های مشخص در طراحی این اجزا استفاده شده و تست
آلایندگی دی‌اکسید‌کربن و گازهای خطرناک:در پیمان کیوتو پیش‌بینی شده میزان انتشار گاز دی‌اکسید‌کربن در سال‌های ۲۰۰۸-۲۰۱۲ نسبت به سال ۱۹۹۰ به مقدار درصد کاهش یابد، اما هنوز محدودیتی برای انتشار این گاز توسط خودروها مشخص نشده ‌است. تنها باید اطلاعات مربوط به آلایندگی هر خودرو در اختیار مشتریان قرار داده شود تا با علم به میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای آن برای خرید تصمیم‌گیری کننداما در مورد گازهای خطرناک استاندارهای سخت‌تری حاکم است. ب
امروزه با پیشرفت تکنولوژی، دوربینهای دیجیتال و تحت شبکه با کیفیت تصویر بالا به بازار عرضه شده است. بعلت بالا بودن حجم تصاویر این دوربینها، نیاز به پهنای باند و فضای بیشتری جهت انتقال تصاویر و ذخیره سازی تصاویر می باشد. شرکتهای تولید کننده تجهیزات مداربسته با ابداع تکنولوژی‌های مختلف فشرده سازی، سعی در کاهش حجم تصاویر دارند. یکی از این تکنولوژی ها، (ROI(Region Of Interest به معنای «منطقه مورد نظر» می باشد.

همانگونه که می دانید در تصاویر ضبط شده دورب
استفاده از آسپرین، کنسر کبدی و مرگ و میر مرتبط با بیماریهای کبدی را در بیماران هپاتیت ویروسی مزمن، کاهش می دهد.
در یک مطالعه ملی از سوئد که مقاله ی آن امروز در هفته نامه معتبر  NEJM منتشر شده، مشخص شده است که استفاده از آسپرین با دوز کم در بیماران هپاتیت مزمن ویروسی می تواند منجر به کاهش بروز هپاتوسلولار کارسینوما و همچنین کاهش مرگ و میر مرتبط با کبد شود.این در حالی است که استفاده از آسپرین منجر به افزایش قابل توجه خونریزی گوارشی نشده است 
https:/
سنسوری است که سرعت خودرو را با استفاده از چرخدنده مستقر بر شافت خروجی گیربکس« و در برخی خودروها، خروجی دیفرانسیل » به پشت آمپر و ecuارسال می کند.خودروهای خیلی جدید این سنسور را ندارند بلکه ecu این اطلاعات را با در نظر گرفتن میانگین سرعت چرخها که از سنسور سرعت چرخها که برای سیستم ترمز ABS لحاظ شده دریافت می کند.علایم خرابی:1.از کار افتادن نشانگر کیلومتر در پشت آمپر2.شلاقه زدن عقربه کیلومتر3. خاموش شدن خودرو در دست اندازها و گاها پشت چراغ قرمز و در ک
بعد از دولت لبنان دولت عراق هم اعلام کرد که حقوق مسوولان دولتی را تا پنجاه در صد کاهش می دهد ، این در حالیست که ارزش پول عراق در چند سال گذشته با وجود جنگ با داعش و مشکلات داخلی فراوان ۱۰ برابر ارزش پول ایران شده است. 
 آیا وقت آن نشده است که آقای روحانی هم حقوق مسوولان دولتی را به ویژه بعد از قضایای حقوق های نجومی ، کاهش دهد؟!
http://ziarani1.blog.ir/
بعد از افزایش قیمتی هفته گذشته، امروز اولین روز کاری در بازارهای جهانی شاهد کاهش قیمتی بودیم که دلیل آن به نشانه ها از کاهش سرعت اقتصاد چین ناشی می گردد. این موضوع علیرغم پیشرفت هایی است که اخیرا در زمینه جنگ تجاری بین آمریکا و چین رخ داده است. هر چند سود صنایع چینی این ماه برای دومین ماه متوالی شاهد کاهش بوده اما نشانه هایی از رسیدن یک توافق اولیه میان دو غول بزرگ اقتصادی دنیا به وجود آمده که می تواند شتاب فراوانی به تقاضای نفت در آینده دهد.
انواع روش های لاغری با ورزش و یا کاهش وزن با رژیم های لاغری را برای شما آماده کرده ایم . لطفا توجه داشته باشید که توصیه های موجود در این سایت فقط جهت اطلاع رسانی بوده و جایگزین توصیه های پزشک نیست . پیشنهاد میشود قبل از هر اقدامی ، حتما با پزشک مشورت نمایید .لاغری - از رژیم های لاغری تا کاهش وزن با ورزشلاغری – از رژیم های لاغری تا کاهش وزن با ورزش
اولین چیزی که باید برای لاغری به خاطر داشته باشید این است که کاهش وزن فقط زمانی اتفاق میافتد که کالر
ربات ها این روزها در اکثر کارخانجات و مراکز علمی وفنی مورد استفاده قرار می گیرند،و تا چند سال آینده خودروها نیازی به راننده ندارند و به صورت خودکار و هوشمند شما را به مقصدتان می رسانند.وسایل نقلیه خانگی هم به همین شکل پیشرفت کرده اند.و شما برای تمیز کردن خانه نیازی به نیرو و انرژی خودتان ندارید،کافی است یک جارو برقی رباتیک تهیه کنید و این جارو برقی به طور خودکار و با زمانبندی روزانه، کل منزل شما را تمیز می کند ادامه مطلب
علت کاهش ناگهانی قیمت آهن آلات چیست ؟ 
به گزارش آهن نیک در اخبار بازار آهن، شنیده ها حاکی از کاهش قیمت آهن آلات از ابتدای هفته جاری می باشد . پس از روزها نوسانات قیمتی و همچنین سردرگمی قیمت آهن الات در بازار، از ابتدای هفته جاری شاهد کاهش نرخ محصولات فولادی در بازار اهن الات بوده ایم. روند نزولی قیمت ها در بازار بگونه ای بوده که هر روزه شاهد کاهش 100 تومانی در بسیاری از مبادی بوده ایم.
با توجه به کاهش قیمت ها طی هفته جاری ، شاهد افزایش میزان خ
کلسترول خون : تحقیقات نشان داده که مصرف اسفرزه به دلیل مقادیر بالای فیبر محلول می تواند به کاهش کلسترول خون بالا کمک کند.
یک
مطالعه نشان می دهد که مصرف روزانه اسفرزه به مدت شش هفته یک راه موثر
برای کاهش کلسترول خون بالا در افرادی که چاق و یا دارای اضافه وزن هستند،
می باشد.
فشار خون : مطالعات متعدد نشان داده است
که فیبر موجود در اسفرزه با کاهش فشار خون بالا و تقویت عضلات قلب، خطر
ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد.
ربات ها این روزها در اکثر کارخانجات و مراکز علمی وفنی مورد استفاده قرار
می گیرند،و تا چند سال آینده خودروها نیازی به راننده ندارند و به صورت
خودکار و هوشمند شما را به مقصدتان می رسانند.وسایل نقلیه خانگی هم به همین
شکل پیشرفت کرده اند.و شما برای تمیز کردن خانه نیازی به نیرو و انرژی
خودتان ندارید،کافی است یک جارو برقی رباتیک تهیه کنید و این جارو برقی به
طور خودکار و با زمانبندی روزانه، کل منزل شما را تمیز می کند ادامه مطلب
یکی از آپشنهای سیستم ترمز ضد قفل (ABS ) میباشد,این سیستم، یک سیستم مستقل ترمز نیست، بلکه به صورت سیستم کمکی و مکمل ABS روی خودروها نصب می شود. EBD سیستمی است که از انحراف ماشین در سطوح مختلف جلوگیری می کند. اگر در مسیری که نصف آن برف باشد و نصف آن آسفالت، ترمزگیری کنید و اگر سیستم ترمز شما فقط ABS باشد، خودرو به سمت آسفالت منحرف می شود و از مسیر حرکت خارج می شود. اما سیستم EBD مانع از این انحراف می شود و با تقسیم نیروی ترمز بین چرخ ها و کنترل آنها با توجه
در دنیای امروز هزاران دلیل برای اجاره ی یک خودرو وجود دارد که نمی توان همه ی آن ها را در این مقاله برشمرد. ولی آن چه که اهمیت دارد این است که بازار اجاره ی خودرو داغ است و نسبت به گذشته توجه بیشتری به آن می شود. رشد تکنولوژی و افزایش امکانات در دسترس عموم، کمبود زمان و مشغله زیاد، افزایش لذت طلبی و یا توجه به زندگی تجملاتی و هزاران دلیل دیگر برای افزایش توجه به این نوع از مالکیت موقت وسایل نقلیه قابل بررسی است. اگر از دلایل افزایش توجه به این نو
چرا با وجود اینکه روزه می گیریم باز هم چاق می شویم؟ چه راهکارهایی وجود دارد که پس از سحری نخوابیم؟ آیا دوست دارید در ماه رمضان، وزن خود را کاهش دهید؟ آیا می دانید چه نکاتی را باید در افطاری و سحری خوردن رعایت کنید تا دچار اضافه وزن نشوید؟ در این مقاله به بررسی این نکات می پردازیم.
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها