نتایج جستجو برای عبارت :

47 درصد تخفیف پاوربانک و هدفون در دیجی کالا

 
در فروشگاه دیجیکالا برای خرید منتخب پاوربانک و هدفون تا 47% تخفیف در نظر گرفته شده است. برای مشاهده محصولات کافیست روی گزینه "خرید محصول" کلیک نمایید و برای استفاده از این فرصت نیازی به وارد کردن کد تخفیف ندارید. مهلت استفاده: 31 اردیبهشت
 
خرید محصول
با #بابا_خان رفتیم حرم امام رضا دم در این یارو که بازرسی می‌کرد نگذاشت برم توی بخاطر پاوربانک!؟! نمیدونستم حضرت به پاوربانک حساسیت دارند هیچ گفت برو بده امانت داری! هیچ نگفتم توی آن موارد من هیچی نمیگم و فقط نگاه میکنم برگشتم هتل پاوربانک گذاشتم و برگشتم توی حرم که رسیدم #بابا_خان رو دیدم توی صحن باهاش برگشتم!
اگر قصد دارید یک پاوربانک برای خود خریداری کنید، بهتر است در ابتدا با بهترین پاوربانک های موجود در بازار آشنا شوید. با ما همراه باشید تا در ادامه 7 نوع برتر آن را خدمتتان معرفی کنیم. با قسمت دوم بهترین پاوربانک های 2019 با ما باشید.

ادامه مطلب
پاوربانک MARK U700 10000mAh
کمبود شارژ گوشی گوشییا تبلت در بیرون از منزل یکی از مشکلات همیشگی ما بوده، اما میتوان با با یکی از بهترین پاوربانک های برند مارک با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعن این مشکل را حل کرد. در ادامه به بررسی این پاوربانک میپردازیم.
بدنه این پاوربانک از جنس پلاستیک محکم ساخته شده است ک در برابر زمین خوردن مقاوم است و به خوبی از اجزای داخلی این پاوربانک محافظت میکند. این شارژر همراه با وزنی سبک و ابعاد کوچک به راحتی ثابل حمل بوده و درون ک
مایکروسافت
امروز علاوه بر سرفیس گو ۳ و سرفیس بوک ۳، سرفیس هدفون ۲ را هم معرفی کرد.
این هدفون جدید حالا در رنگ مشکی مات عرضه می‌شود و مثل نسل اول خود، قیمت
۲۴۹ دلاری دارد. قابلیت نویز کنسلینگ هم همچنان در این هدفون وجود دارد و
میزان آن را هم می‌توان با پیچ چرخانی که روی گوش‌های این هدفون قرار
گرفته، تنظیم کرد.
ادامه مطلب
بهترین Powerbanks برای Xiaomi Mi 8 ، Mi 9 ، Pocophone F1 ، Redmi Note 7/6 Pro ، Mi 8 Lite و Mi A2
 
تلفن های Xiaomi Mi و Redmi مانند Poco F1 ، Mi 8 ، Mi A2 و غیره به دلیل ارزش عالی برای پیشنهاد پول ، بازار گوشی های هوشمند را طوفان کرده اند. همه این تلفن ها از شارژ QuickCharge 3.0 پشتیبانی می کنند و از درگاه های شارژ USB-C برخوردار هستند و بنابراین برای جدیدترین تلفن های Mi و Redmi ، پاوربانک های Quickcharge 3.0 سریعترین و مناسب ترین شارژر های قابل حمل هستند.
در اینجا بهترین بسته های قدرت برای جدیدترین تلفن های Mi و
 
 
برای سال‌ها هدفون‌های بلوتوث به عنوان کالا‌هایی گران‌قیمت شناخته می‌شدند که عملا دسترسی به آن‌ها برای هر خریداری امکان‌پذیر نبود. کالا‌هایی که البته معمولا به نسبت نمونه‌های با سیم کیفیت پایین‌تری را ارائه می‌کردند، اما آزادی بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دادند. امروزه، اما افزایش تنوع برند‌های تولیدکننده هدفون و هندزفری باعث شد گزینه‌های متعددی در بازار وجود داشته باشد.
ادامه مطلب
پاوربانک Konfulon H8 10000mAh
کمبود شارژ گوشی یا تبلت در بیرون از منزل یکی از مشکلات همیشگی  ما بوده اما میتوان با یکی از پاوربانک های شرکت کانفلون با ظرفیت 10000 میلی آمپر این مشکل را حل کرد.در ادامه به بررسی این پاوربانک با ظرفیت 10000میلی آمپری میپردازیم.
مشخصات بدنه
بدنه پاوربانک کانفلون از جنس پلاستیک مقاوم و به رنگ سفید ساخته شده است که به خوبی میتواند از اجزای داخلی شارر مراقبت کرد. این پاوربانک به ابعاد 17x8.8x2.5 سانتی متر با گوشه های منحنی و وزن 255 گر
پاوربانک هوکو Hoco B35C که مناسب برای موبایل، تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و... می باشد دارای ظرفیت باتری 12000 میلی آمپر ساعت است. همچنین از ویژگی های این محصول می توان به دو پورت بودن آن اشاره کرد.
این محصول در 2 سایت ایده برتر و دیجی کالا موجود می باشد.
 
سایت ایده برتر در مورد توضیحات این محصول به نکات زیر اشاره کرده است.
 
شرکت هوکو یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر است که محصولات
هدفون ها چه بلایی سر سلامتی مان می آورند؟
 
همه ما عاشق هدفون هایمان هستیم و از خلوتی که هنگام استفاده از هدفون ها داریم لذت می بریم اما همزمان باید از مضرات هدفون نیز آگاه باشیم. افراد بسیاری هنگام استفاده از هدفون ها درجه صدا را تا حد غیر استاندارد بالا می برند که این کار در دراز مدت باعث آسیب دیدن حس شنوایی شان می شود.
بزرگترین مزیت هدفون ها این است که شنونده با هدفون می تواند کوچکترین جزئیات موسیقی را بشنود و آن را درک کند. به همین دلیل افر
پاوربانک مارک U100 10000mAh
امروزه استقاده از پاوربانک تقریبا به امری معمولی تبدیل شده است و به عنوان امری ضروری برای استفاده کنندگان موبایل، تبلت و بخش کننده های پرتال شناخته شده است. شما میتوانید با استفاده یکی از بهترین پاوربانک های برند مارک با ظرفیت 10000 میلی آمپر مشکل کمبود شارژ گوشی های موبایل یا تبلت خود در بیرون از منزل را حل کنید. در ادامه به بررسی این شارژر همراه  میپردازیم.
بدنه این پاوربانک از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده است که به خوب
پاوربانک کانفلون مدل H9
پاوربانک 20000 میلی آمپر کانفلون مدل H9 یک شارژر با کیفیت از کمپانی کانفلون است. این پاوربانک بدنه ای سفید دارد و در قالب مستطیلی با گوشه های منحنی طراحی شده و لبه های تیزی ندارد و از این رو بسیار خوش دست است. بدنه این پاوربانک از جنس مرغوب میباشد که دارای ضریب مقاومتی بالایی در برابر واکنش های شیمیایی و حرارتی دارد.
باتری پاوربانک کانفلون یک باتر یلیتیومی 20000میلی آمپر است بسته به نوع و ظرفیت باتری گوشی شما میتواند  آن را
پاوربانک فانتسی 4000 میلی آمپر با ظرفیت اسمی 20000 میلی‌آمپرساعت محصول برند «Fantesi» است. این محصول با دو درگاه خروجی امکان شارژ هم‌زمان دستگاه‌هایتان را به شما می‌دهد. باتری این شارژر از نوع لیتیومی است و ولتاژ ورودی و خروجی این شارژر همراه 5 ولت است. بنابراین اگر دستگاه‌های 5 ولتی مانند گوشی، تبلت یا دوربین دیجیتال یا پخش‌کننده همراه دچار مشکل کمبود شارژ شد و به برق شهری یا خودرو دسترسی نداشتید، این پاور بانک مشکل شما را حل می‌کند. از روی نما
پاوربانک  MARK MT10 10000mAh
کمبود شارزر گوشی یا تبلت در بیرون از منزل یکی از مشکلات همیشگی ما بوده اما میتوان با یکی از پاوربانک های برند مارک این مشکل را حل کرد; در ادامه به بررسی این پاوربانک 10000 میلی آمپری میپردازیم.
 
بدنه این پاوربانک از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده است که به خوبی میتواند از اجزای داخلی شارژر مراقبت کند. این شارژر همراه با وزنی سبک و گوشه های خمیده و ضخامت کم به راحتی در جیب یا کیفتان جایی میگیرد. از دیگر امکانات این پاوربانک داش
واردکنندگان مواد اولیه ۵۰ درصد و در برخی مواقع تا ۱۰۰ درصد از فروش خود به کارخانه ها سود می‌برند. با شرکت سپاهان همراه ارائه دهنده خدمات ترخیص کالا ، واردات کالا از چین ، واردات کالا از دبی و حمل هوایی و حمل دریایی کالا همراه شوید.
ادامه مطلب
پاوربانک کانفلون مدل Edge II
پاوربانک 10000 میلی آمپر کانفلون مدل Edge II یک شارژر با کیفیت از شرکت کانفلون است. این پاور بانک بدنه ای سفید  با طراحب زیبا  در ابعاد 134*70*10 و وزن 350 گرم که به دلیل گوشه های منحنی بسیار خوش دست است. بدنه این پاوربانک از جنس مرغوب میباشد که دارای ضریب مقاومتی بالایی است و همچنین از قابلیت های ویژه این پاوربانک شارژ سریع و ایمن انواع گوشی های موبایل و تبلت میباشد.
این شارژر همراه با ظرفیت 10000 میلی آمپرساعت، دو درگاه USB خروجی
معرفی هدفون بی سیم تسکو TH5348
تسکو یکی از برندهایی است که در تولید لوازم جانبی تکنولوژی بسیار فعال است. یکی از این لوازم جانبی که می‌تواند کاربرد زیادی داشته باشد و به طور حتم در طول روز زیاد از آن استفاده می‌کنید ایربادز است که تسکو طراحی متفاوتی نسبت به آن چیزی که در هدفون‌های بی سیم دیگر برندها مانند برند اپل می‌بینیم به کار گرفته است.
پاوربانک کانفلون مدل M20
شرکت konfulon بزرگترین لوازم جانبی تلفن همراه در چین که در سال 2006 تاسیس شد. این شرکت یک تولیدکننده حرفه ای از لوازم جانبی برتر گوشی های مویاسل میباشد. شرکت کانفلون این بار پاوربانک مدل m20 با خاصیت فست شارژ محصولی عالی و دارای ضخامت نسبتا نازک که به آسانی در جیب قابل انتقال میباشد تولید کرده است. این پاوربانک با ابعاد  16*75*180 میلیمتر و وزن 450 گرم دارای نشانگر LED و 4 پورت خروجی و دو پورت ورودی میباشد. که خروجی اول با Android USB, DC 5v/ 2.
با پیشرفت امروزه دنیا در زمینه تکنولوژی، پاوربانک ها نقش پر رنگ تری نسبت به بقیه محصولات جانبی پیدا کرده‌اند. کمپانی هوآوی در این زمینه قدرت خود را به رقیبان‌اش نشان داده است. پاوربانک هوآوی مدل AP20 ظرفیت 20000 میلی آمپر محصولی شگفت آور بوده است که توسط شرکت هوآوی به بازار عرضه شده است. این پاوربانک دارای دو پورت USB بوده است که این امکان را به شما میدهد تا بتوانید برای شارژ وسایل خود از این دو پورت به صورت همزمان استفاده کنید. برای اینکه بدانید
خرید هدفون بی سیم مدل i11-tws 
قیمت : 108000 تومان
برند : Miscellaneous
خرید پستی هدفون بی سیم مدل i11-tws 
قیمت هدفون بی سیم مدل i11-tws 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.

 
 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
این محصول با وزن بسیار کم و طراحی مینیمال و منحصر بفرد خود علاقمندان بسیاری پیدا کرده است چرا که با سازگاری با انواع مختلف گوشی های اندروید و آی او اس ، قابلیت پخش موزیک و امکان برقراری مکالمه همراه با
پاوربانک اصلی روموس Romoss Sence 8 Plus 30000mAH
پاوربانک (شارژر همراه) اصلی روموس مدل SENCE 8 PLUSE با ظرفیت 300000 میلی آمپر ساعت و ولتاژ 5 ولت
با پاوربانک 30000میلی آمپر شرکت روموس بدون نیاز به پریز برق، باتری گوشی موبایل، تبلت، یا آیپد خود را شارژ کنید. روی سطح این پاوربانک یک نمایشگر به کار رفته که درصد شارژ باقی مانده ی باتری را نمایش میدهد. شما میتوانید از شارژر همراه در طول روز استفاده کرده و در پایان کار میزان باقی مانده باتری پاوربانک را ببینید و در صورت نی
پاوربانک همراه sense mini را شرکت روموس تولید کرده است و باتری لیتیوم پلیمری آن 5000میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. فقط 6 ساعت لازم است تا پاوربانک سنس مینی به طور کامل شارژ شود.این پاوربانک یک درگاه خروجی USB در آن وجود دارد که از این خروجی شدت جریان 2.1A گرفته میشود، این مقدار شدت جریان مناسب شارژ تبلت هاست اما گوشی های موبایل را با سرعت بیشتری شارژ میکند.
لبه ها در این پاوربانک خمیده هستند که آن را خوش دست کرده است. پاوربانک  Sence Mini پلاستیکی است و روی آن فر
این روزها پاوربانک از لوازم ضروری به حساب می آید که همراه داشتن آن الزامی شده است. پاور بانک هویت Havit HV-PB013X با ظرفیت 10000 میلی آمپر در دسته پاور بانک هایی قرار دارد که هم سبک و قابل حمل است و هم در برابر فشار و ضربه مقاوم می باشد. این کالا در فروشگاه های بسیاری موجود هستند اما از میان آنها 4 وب سایت فروشگاهی پلازا، ایده برتر پارسیان، هویت استور و ایلیا کامپیوتر را انتخاب کردم که هم از نظر اطلاعات و هم از نظر تجربه کاربری توانستند اعتماد من را جلب
از این پاور بانک می توان برای شارژ تلفن های هوشمند استفاده کرد. این مدار پاوربانک از دو ماژول یکپارچه و باتری لیتیوم-یون استفاده می کند. ماژول اول یک شارژر باتری یون لیتیوم و دومی ماژول مبدل تقویت کننده DC-DC است.
مدار و کار برای پاور بانک
مدار و کار پاور بانک
نمودار مدار پاوربانک در شکل 1 نشان داده شده است. که شامل یک ماژول شارژر لیتیوم یونی USB (USB-IN) ، باتری لیتیوم یون 3.7V / 2600mAh (BATT.1) ، سوئیچ روشن / خاموش (S1) و ماژول مبدل تقویت کننده DC-DC (USB-OUT).

ادامه مط
یکی دیگر از پاوربانک های موجود در بازار مدل Havit H524 می باشد که سایت های ایده برتر و دیجی کالا اقدام به فروش آن می کنند. طبق معمول سایت ایده برتر نقد و بررسی این پاوربانک را نیز در سایت خود قرار داده است.
 
 
شرایطی را تصور کنید که در هنگام انجام دادن یک تراکنش بانکی مهم با گوشی ناگهان شارژ باتری گوشی تان تمام شود! این اتفاق اگر در زمانی بیفتد که بیرون از منزل هستید و به پریز برق دسترسی ندارید، می تواند مشکلات زیادی برای شما ایجاد کند! یک راه حل اید
پاوربانک شیائومی مدل وایرلس PLM11ZM
هیچ شرکت دیگری در جهان به اندازه شیائومی پاوربانک ندارد. بنابراین کاملا منطقی است که این غول تکنولوژی مدل های جالب تری را به این لیست اضافه کند.
پاوربانک وایرلس 10000 شیائومی دارای پوشش فلزی آلیاژ آلومینیوم است ونسبت به سقوط و برخورد مقاوم است. طراحی  زیبا و کناره های قوس دار برای در دست گرفتن آن مناسب است.
پاوربانک وایرلس 10000میلی آمپر امکان شارژ بی سیم را در هر زمان و مکان برای شما فراهم میکند. با قرار دادن گوش
بهترین پاور بانک 2018

امروزه نقش پاوربانک ها در زندگی افراد به موجب افزایش استفاده از گوشی
هوشمند، تبلت و لپ‌تاپ، پررنگ‌تر از قبل شده و به عنوان یکی از اجزای
تقریبا ضروری شناخته می‌شوند. در این نوشتار بهترین پاوربانک های سال 2018
معرفی خواهند شد.
همچنین بخوانید:
7 نکته مهم درباره پاوربانک های شارژ باتری که باید بدانید
پاوربانک‌ها ابزارهای بسیار کارآمدی هستند که کمک می‌کنند شارژ گوشی هوشمند، تبلت و یا حتی لپ‌تاپ کاربر
همیشه در حالت فول و
پاوربانک شیائومی ردمی مدل PB200LZM
پاوربانک های شیائومی یکی از محبوب ترین پاوربانک های بازار ایران میباشد که بخاطر عملکرد بسیار خوبی که در این سالها از خود نشان داده اند جایگاه ویژه غای میان مردم دارد.
پاوربانک Redmi 20000 مدل PB200LZM ساخت شرکت شیائومی است. این پاوربانک یک وسیله جانبی پرکاربرد است که نگرانی تمام شدن باتری گوشی های هوشمند را از بین برده به طوری که توانایی 4.8 مرتبه شارژIPHONE  XS را دارد. Redmi 20000 با داشتن دو پورت خروجی USB و پشتیبانی از انواع پر
پاور بانک ها مناسب افرادی هستند که بیشتر وقت خود را در بیرون از منزل سپری می کنند و دسترسی به پریز برق نیز ندارند در این صورت برای جبران کمبود شارژ گوشی موبایل خود، از شارژر همراه استفاده می کنند. پاور بانک چرمی کلومن KP-L165  به طور متوسط برای 4 تا 5 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند مناسب است. برای آشنایی با مشخصات پاوربانک کلومن KP-L165 با نقد و بررسی سایت دیجی کالا و ایده برتر همراه ما باشید.
دیجی کالا:
اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که در طول روز
پاوربانک مارک مدل U400
امروزه استفاده از پاوربانک تقریبا به امری معمولی تبدیل شده است و به عنوان امری ضروری برای استفاده کنندگانم موبایل و تبلت و پخش کننده هلای پرتال شناخته شده است. در ادامه به بررسی یکی از بهترین پاوربانک های برند مارک میپردازیم:
پاوربانک مارک مدل U400 از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده است که به خوبی میتواند از اجزای داخلی و باتری این پاوربانک در هنگام ضربه خوردن محافظ کند، این شارژر همراه با وزن مناسب و شکا و سایز مناسب به راحت
لیست پاوربانک های موجود در ایران
پاوربانک تسکو مدل TP 841W با ظرفیت 8000 میلی آمپر ساعت
پاوربانک تسکو مدل TP 862 با ظرفیت 15000 میلی آمپر ساعت
پاوربانک تسکو مدل TP 856 WL ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت
پاوربانک تسکو مدل TP 854N ظرفیت 12000 میلی آمپر ساعت
پاوربانک تسکو مدل TP 830 ظرفیت 7500 میلی آمپر ساعت
پاوربانک تسکو مدل TP 874L ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت
پاور بانک اوریکو مدل L20000 ظرفیت 20000 میلی آمپر
پاور بانک اوریکو مدل LD100 ظرفیت 10000 میلی آمپر
پاور بانک اوریکو مدل M10000 ظرفیت 10000
پاوربانک اصلی شیائومی Mi Power Bank 2C 20000mAh
پاوربانک (شارژر همراه) اصلی شیائومی Mi Power Bank 2C با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت و ولتاژ 5 ولتبا شارژر همراه «شیائومی» مدل «PLM06ZM» می‌ توانید باتری انواع گوشی‌ های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر دستگاه‌ های از این قبیل را بدون نیاز به استفاده از پریز برق شارژ کنید. باتری به‌ کاررفته در این پاوربانک 20000 میلی‌ آمپر ساعت است و برای افرادی که ظرفیت زیاد باتری برایشان اهمیت دارد، مناسب خواهد بود. ای
پاوربانک روموس OM10
کمبود شارژ گوشی یا تبلت در بیرون از منزل دغدغه همیشگی به شمار می رود. اما میتوان با یکی از بهترین پاور بانک های روموس که ظرفیتی برابر 10000 میلی آمپر ساعت دارد این مشکل را حل کرد.
بدنه ای کوچک و خوش دست
از مهمترین ویژگی های این شارژر همراه، ابعاد و بدنه ی کوچک آن است که بر خلاف ظرفیت بالایی که دارد نسبت به نمونه های قبلی بسیار کوچک و کم حجم طراحی شده است. بدنه پاوربانک روموس از پلاستیک و مقاوم با سطحی کاملا صاف ساخته شده است. این
پاور بانک برای کسانی که دغدغه تمام شدن شارژ در بیرون از منزل را دارند یک وسیله کابردی است. با همراه داشتن پاور بانک باسئوس Baseus BS-10KPW01 با ظرفیت 10000 میلی آمپر با خیال راحت به کار های روزمره خود بپردازید.با هم نگاهی به کارایی و مشخصات فنی این محصول در سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا می اندازیم.
دیجی کالا:
ابعاد138*69*18 میلی‌مترکلاس وزنیمعمولی|200 تا 400 گرموزن250 گرممحدوده ظرفیت10 تا 15 هزار میلی‌آمپر‌ساعتظرفیت اسمی10000 میلی‌آمپر ساعتنوع باتری
دیجی کالا بعنوان یکی از محبوب ترین فروشگاه های اینترنتی در ایران جزو پر تخفیف ترین فروشگاه ها است و دارای کد تخفیف نیز می باشد. برای بدست آوردن کد تخفیف دیجی کالا با ما همراه باشید…
در ابتدا برای بدست آوردن کد تخفیف دیجی کالا چه کاری باید انجام دهیم، خیلی از سایت ها و کانال ها کد تخفیف دیجی کالا ارائه می‌کنند اما شما می توانید کد تخفیف ها را به صورت لحظه ای در تخفیفه دریافت کنید
در ادامه شما می توانید جدیدترین کد تخفیف های دیجی کالا در تخفیف
اگر به دنبال یک پاوربانک با طرح های فانتزی هستید پاوربانک هوکو JP11 را مد نظر داشته باشید. این پاور بانک با بدنه طرح کارتونی برای کاربرانی که ظاهر فانتزی برایشان جذاب است مناسب می باشد. با این پاور بانک می توانید 3 تا 4 بار یک گوشی هوشمند را شارژ نمایید. در ادامه لازم است بگویم که این مطلب را به موضوع راهنمای خرید پاور بانک هوکو مدل Hoco JP 11 اختصاص داده ایم لطفا در ادامه با نقد و بررسی سایت های ایده برتر پارسیان و مسترکالا همراه باشید.
مستر کالا:
ش
نگرانی‌های بسیاری در مورد کاربرد هدفون‌هایی که برای مدت طولانی و با درجه صدای بالا بر روی گوش شما هستند، وجود دارد.
به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، فناوری امروز با توسعه وسایل الکترونیکی مختلف با سرعت بسیار بالایی در حال پیشرفت است. برخی از این ابزار‌ها خطرات وحشتناکی برای سلامتی ما دارند. برای مثال هندزفری یا هدفونی که رانندگان به هنگام رانندگی از آن استفاده می‌کنند این وسایل از لحاظ ماهیت، الکت
راهنمای خرید پاور بانک یکی از موارد مورد نیاز شما برای خرید بهترین پاوربانک از میان پاوربانک های موجود در بازار است. پاوربانک را می‌توان یک منبع تامین انرژی شارژ همراه دانست. این ابزار انرژی الکتریکی را در خود ذخیره کرده و این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا هر زمان و هر کجا که هستید فقط با اتصال سیم شارژر گوشی به آن قادر به شارژ کردن باتری اسمارتفون خود باشید. بنابراین پاور بانک یک منبع تغذیه همراه است. از آنجایی که پاوربانک ها ابزار
“یلدای شگفت انگیز دیجی کالا” یک کمپین بزرگ است که تخفیف های خیلی خوبی رو به مدت دو روز روی کالاهای مختلف میذاره.“یلدای شگفت انگیز” امسال ساعت ۱۲شب ۲۸ام آذر ماه شروع میشه و این فرصت خیلی خوبی برای خرید کالاست . هزاران کالا از جمله لپ‌تاپ، موبایل، تلویزیون، کیف و کفش، عطر ساعت، هدفون …
نوشته یلدای دیجی کالا ۹۸ و بهترین کالاهایی که باید در این کمپین خرید کنید اولین بار در وبمسترفا. پدیدار شد.
یلدای دیجی کالا ۹۸ و بهترین کالاهایی که باید در ا
پاور بانک سامسونگ EB-PG950CSEGWW
وزن: 151.3 گرم
ظرفیت باتری: 5100 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع گوشی های موبایل، تبلت، اسپیکر و هدفون بلوتوثی، دستگاه های دارای پورت لایتنینگ، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و...
تعداد پورت: یک عدد
مشخصات و امکانات شارژر همراه سامسونگ  EB-PG950CSEGWW
پاوربانک سامسونگ Samsung EB-PG950CSEGWW با ظرفیت 5100 میلی آمپر برای آن دسته از کاربرانی عرضه شده که به دنبال یک پاوربانک سبک و خوش دست هستند. اگر مدام در طول روز در رفت و آمدید و از گوشی خود طی
طبق آمار رسمی ارائه شده از سوی گمرک جمهوری اسلامی ایران و با توجه به بررسی ها و تحلیل های شرکت فرا ترخیص آریا می توان این گونه بیان کرد که در سال ۱۳۹۵ واردات و ترخیص ازگمرک غرب تهران از لحاظ وزنی بیش از ۲۰۱ هزار تن و از لحاظ ارزش دلاری بیش از یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون بوده است. در نتیجه سهم ارزشی گمرک غرب تهران در این سال نسبت به کل واردات معادل ۲٫۱۶ درصد و سهم وزنی آن ۰٫۶ درصد می باشد. واردات به گمرک غرب تهران از کشورهای مختلف صورت می پذیرد به گون
پاوربانک کانفلون مدل Q20P 20000mAh
تمام شدن شارز گوشی در بیرون از منزل و دمواقع اضطراری یکی از مشکلات همیشگی بوده. امروز با اختراع شارژر های همراه با ظرفیت های متفاوت این مشکل حل شده و در هر مکانی امکان شارژر کردن گوشی  و تبلت های خود وجود دارد که میتوان با استفاده از یک نمونه از پاوربانک هغای شرکت کانفلون که یکی از بزرگترین شرکت های تولید پاورپاونک میباشد این مشکل را حل کرد. در ادامه به بررسی ویژگی های این شارژر همراه میپردازیم.
مشخصات بدنه
بدنه
پاوربانک ها اقدام به طبقه بندی پاوربانک های موجود دار بازار ایران از لحاظ کیفیت و قیمت کرده که از دید مرکز پاوربانک ها به شرح زیر است:
1- رتبه اول به پاوربانک کانفلون اختصاص می دهیم این شرکت با پشتوانه قوی سال های سال است که در زمیمه تولید پاوربانک فعالیت دارد و اقدام به تولید پاوربانک می نمایید که طبق بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان ما این برند یکی از محبوب ترین و خوش قیمت ترین پاوربانک های دنیا رو تولید می کند و هر ساله پاوربانک هایی با
گرچه وقتی صدای موسیقی، با هدفون در گوش فرزندتان می‌پیچد، همسایه‌ها از بلندی صدای پخش صوت شکایت نمی‌کنند و حواس شمایی که قصد مطالعه کردن دارید هم پرت نمی‌شود؛ اما بررسی‌های انجام شده، ثابت کرده است که شنیدن موسیقی با کمک هدفون، گاهی می‌تواند زمینه را برای آسیب شنوایی فرزندتان فراهم کند. به گفته محققان، اگر توصیه‌های مطرح شده در مورد میزان بلندی صدا را جدی نگیرید، این ابزار می‌تواند سلامت فرزندتان را به خطر بیندازد و خیلی زود به شنوای
پاوربانک ها اقدام به طبقه بندی پاوربانک های موجود دار بازار ایران از لحاظ کیفیت و قیمت کرده که از دید مرکز پاوربانک ها به شرح زیر است:
1- رتبه اول به پاوربانک کانفلون اختصاص می دهیم این شرکت با پشتوانه قوی سال های سال است که در زمیمه تولید پاوربانک فعالیت دارد و اقدام به تولید پاوربانک می نمایید که طبق بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان ما این برند یکی از محبوب ترین و خوش قیمت ترین پاوربانک های دنیا رو تولید می کند و هر ساله پاوربانک هایی با
پاوربانک ها اقدام به طبقه بندی پاوربانک های موجود دار بازار ایران از لحاظ کیفیت و قیمت کرده که از دید مرکز پاوربانک ها به شرح زیر است:
1- رتبه اول به پاوربانک کانفلون اختصاص می دهیم این شرکت با پشتوانه قوی سال های سال است که در زمیمه تولید پاوربانک فعالیت دارد و اقدام به تولید پاوربانک می نمایید که طبق بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان ما این برند یکی از محبوب ترین و خوش قیمت ترین پاوربانک های دنیا رو تولید می کند و هر ساله پاوربانک هایی با
پاوربانک ها اقدام به طبقه بندی پاوربانک های موجود دار بازار ایران از لحاظ کیفیت و قیمت کرده که از دید مرکز پاوربانک ها به شرح زیر است:
1- رتبه اول به پاوربانک کانفلون اختصاص می دهیم این شرکت با پشتوانه قوی سال های سال است که در زمیمه تولید پاوربانک فعالیت دارد و اقدام به تولید پاوربانک می نمایید که طبق بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان ما این برند یکی از محبوب ترین و خوش قیمت ترین پاوربانک های دنیا رو تولید می کند و هر ساله پاوربانک هایی با
پاوربانک ها اقدام به طبقه بندی پاوربانک های موجود دار بازار ایران از لحاظ کیفیت و قیمت کرده که از دید مرکز پاوربانک ها به شرح زیر است:
1- رتبه اول به پاوربانک کانفلون اختصاص می دهیم این شرکت با پشتوانه قوی سال های سال است که در زمیمه تولید پاوربانک فعالیت دارد و اقدام به تولید پاوربانک می نمایید که طبق بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان ما این برند یکی از محبوب ترین و خوش قیمت ترین پاوربانک های دنیا رو تولید می کند و هر ساله پاوربانک هایی با
پاوربانک ها اقدام به طبقه بندی پاوربانک های موجود دار بازار ایران از لحاظ کیفیت و قیمت کرده که از دید مرکز پاوربانک ها به شرح زیر است:
1- رتبه اول به پاوربانک کانفلون اختصاص می دهیم این شرکت با پشتوانه قوی سال های سال است که در زمیمه تولید پاوربانک فعالیت دارد و اقدام به تولید پاوربانک می نمایید که طبق بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان ما این برند یکی از محبوب ترین و خوش قیمت ترین پاوربانک های دنیا رو تولید می کند و هر ساله پاوربانک هایی با
ظرفیت پاوربانک اولین عنصری است که هنگام خرید پاور بانک باید در نظر بگیرید. چگونگی بررسی ظرفیت بانک مرکزی نیروگاه ، از آنجا که محدوده ظرفیت زیادی در بازار فعلی پاوربانک وجود دارد ، به یک سوال تبدیل می شود. با توجه به نیاز خود می توانید پاوربانک 2600mAh ، 10400mAh ، 20000mAh یا حتی پاوربانک قدرتمندتری خریداری کنید. اما مراحل زیر به شما کمک می کند ظرفیت واقعی پاور بانک خود را بررسی کنید.چگونه ظرفیت پاور بانک را بررسی کنیم: easyacc 2nd gen metal 3000mah bank powerظرفیت خرید
خرید پاوربانک انکر a1214
پاوربانک RAVPower 32،000mAh با 3 پورت
این شارژر قابل حمل RAVpower با ظرفیت توان خود نسبت پاوربانک انکر a1214 به پاوربانک های قبلی که ذکر کردیم حتی بیشتر پیش می رود ، زیرا دارای توان 32000 میلی آمپر ساعت است. این در واقع یکی از بالاترین ظرفیت های قدرت بهترین مدل پاوربانک انکر در بازار است که همچنان عامل شارژر قابل حمل را به جای اینکه یک نیروگاه قابل حمل باشد ، حفظ می کند و این به معنای زیادی برای اهداف قابل حمل است. بنابراین با وجود توان 32
وزن پاور بانک یک پارامتر مهم در انتخاب و خرید می باشد بنابراین هرچه پاور بانک سنگین تر باشد حمل و جا به جایی آن  برای شما سخت تر است. پاوربانک جیبی اوریکو T1 با ابعاد 260 گرم به اسانی قابلیت حمل و جابه جایی را دارد، بنابراین  می توانید دستگاه های دیجیتالی خود را شارژ کنید و هرگز دغدغه کمبود شارژ را نداشته باشید. در این مطلب قصد داریم به بررسی کوتاهی از محصول در سایت های ایده برتر پارسیان و جانبی بپردازیم.
جانبی:
پاوربانک اوریکو مدل T1 از آلیاژ آ
دوام و ساخت و سازشارژر خورشیدی Hiluckey 25000mAh به دلیل قیمت نسبتاً کم 37.59 دلار محکم و بادوام به نظر می رسد. بافت منحصر به فرد آن محافظت خارجی در برابر قطرات ، خورشید ، لکه و خراش می دهد ، به همین دلیل ثابت شده است که ساخته شده و ضد ضربه است.با توجه به اینکه هدف آن استفاده در فضای باز است ، پاوربانک و پنل های خورشیدی کاملاً ضد آب هستند ، بنابراین حتی اگر در رودخانه ها یا حوضچه های نه چندان عمیق فرو رود ، آسیب نمی بیند. درگاه های USB همچنین با پوشش لاستیکی
⭕️راز سرمایه گذاری موفق در 10 سال آینده
اقتصاددانان داخلی میگن باید 30 درصد دارایی ها در طلا سرمایه گذاری بشه و 20 درصد در بورس و 50 درصد مابقی هم در کسب و کار و کارآفرینی باشد.
♦️اقتصاددانان و سرمایه گذاران خارجی هم 30 درصد داراییها به طلا، 30 درصد به صندوق های سرمایه گذاری سهام ، 30 درصد به تجارت کالا و 10 درصد نیز به صندوق سرمایه گذاری در بازار های نوظهور تخصیص می دهند.
نتیجه دو دیدگاه این است که در 10 سال آینده، 30 درصد داراییها باید در طلا سرمایه
پاسخ فرکانس خام هدفون ها
پاسخ فرکانس اندازه گیری بزرگی خروجی سیستم نسبت به ورودی آن ، به عنوان تابعی از فرکانس است. به عبارت دیگر ، اینکه چگونه یک سیستم ، هر فرکانس یک محتوای صوتی را از نظر دامنه ، با دقت تولید می کند ، توضیح می دهد. به عنوان مثال ، برای یک سیگنال ورودی که دارای سه فرکانس دامنه مساوی است (مثلاً 100 هرتز ، 1 کیلو هرتز و 10 کیلو هرتز ، همه در -6dB FS) ، یک هدفون با پاسخ فرکانس خنثی ، سیگنالی را تولید می کند که دقیقاً مثل ورودی. دامنه مساوی
پاور بانک تسکو 861
وزن: 229 گرم
ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر
تعداد پورت: 2
مشخصات و امکانات شارژر همراه تسکو TSCO TP 861
با گسترش استفاده از تلفن های هوشمند، این روزها پاوربانک به یکی از پرکاربرد لوازم جانبی موبایل تبدیل شده است. یک پاوربانک قدرتمند و با کیفیت می تواند شما را از دغدغه تمام شدن شارژ گوشی تان نجات دهد و آسایش خیال را در انجام فعالیت های روزمره برایتان به ارمغان آورد! پاوربانک تسکو TSCO
تفاوت پاوربانک های PowerCore و PowerCore Plus
یکی از محبوب ترین پاوربانک ها در بین آیتم های فروشگاه های اینترتی، محصولات انکر می باشد که روز به روز در حال پیشرفت و ترقی است. علت اینکه محصولات انکر همچنان از دید مشتریان  مورد استقبال قرار می گیرند، قابلیت و کیفیتی  است که کمپانی آن را اولویت اول تولیدات خود قرار داده است. پاوربانک های انکر در مدل های مختلف با مقدار گنجایش های متفاوت به بازار عرضه شده است. اما با گذشت زمان مدل های جدید پا به عرصه رقابت گ
قیمت این محصول: 129,000 تومان
 
پاوربانک فانتسی 4000 میلی آمپر
 
قابلیت اتصال و شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان
 
مناسب برای انواع گوشی ها، تبلت ها و...
 
نمایشگر دقیق درصد شارژ پاوربانک
 
(ظرفیت تضمینی 4000mAh)
 
قیمت : 129,000 تومان
 
پاوربانک فانتسی 4000 میلی آمپر با ظرفیت اسمی 20000 میلی‌آمپرساعت محصول برند «Fantesi» است. این محصول با دو درگاه خروجی امکان شارژ هم‌زمان دستگاه‌هایتان را به شما می‌دهد. باتری این شارژر از نوع لیتیومی است و ولتاژ ورودی و خروجی این
ترخیص کالا
ترخیص کالا عبارت است از انجام کلیه تشریفات گمرکی برای واردات کالا و یا صادرات کالا از /و یا به گمرکات کشور .
مراحل کلی ترخیص کالا بصورت فهرست وار عبارتند از:

ثبت سفارش کالا 
اخذ ترخیصیه
اظهار کالا
 ارزیابی در گمرک 
واریز  فیش های حقوق و عوارض
 درب خروج و اجازه سیستم
از نکات حیرت انگیز ” پاوربانک آران مدل Y625 ظرفیت 10000 میلی آمپر ” این است که با وجود ابعاد کوچک و سبک ظرفیتی بالا داشته و می تواند گوشی موبایل را حدودا 3 بار و تبلت را 1 بار شارژ نماید.
با توجه به فن آوری منحصر به فرد این پاور بانک در شارژ سریع گجت های هوشمند ، می توانید اطمینان حاصل کنید که در کوتاهترین زمان ممکن تلفن همراه شما را شارژ خواهد کرد. داشتن ابعاد مناسب ، آن را برای قراردادن در جیب و کیف آسان نموده است که شما بتوانید در هر مکانی که نیا
مرجع ما برای پاسخ فرکانس هدفون ایده آل ، بلندگو است. برای بلندگوها ، این امر به طور گسترده ای پذیرفته شده است که پاسخ ایده آل یک پاسخ فرکانس مسطح است که با یک میکروفون اندازه گیری ، بر روی محور ، در یک محیط بی هوازی اندازه گیری می شود. با این حال ، هدفون به دلیل طراحی آنها ، با یک میکروفون اندازه گیری قابل اندازه گیری نیست و بنابراین باید از یک سر آدمک استفاده شود. همچنین ، میکروفون موجود در سرهای ساختگی ، پاسخی مشابه با گوش انسان دارد که با یک م
راهنمای خرید پاوربانک
امروزه با اعتنا به ورود گجت های جدید به بازار , افزایش تنوع در اپلیکیشن ها و بسط به کارگیری از برنامه های پایین اینترنت در موبایل ها و تبلت ها , شارژ دستگاه هایتان زود تمام می شود . این در حالی است که پریز برق همیشه و همه جا در دسترس نیست و شما‌را با مشکلاتی مواجه میکند که پاوربانک میتواند بهترین یاری رسان شما در این مواقع باشد .
پاوربانک‌ ها ( باتری یا شارژر همراه ) با ظرفیت های متنوع , وزن‌ های مختلف , تعداد پورت‌های متعد
پاوربانک شیائومی مدل Mi Redmi 10000mAh
پاوربانک Redmi 10000 مدل PB100LZM ساخت شرکت شیائومی با داشتن دو پورت خروجی USB و پشتیبانی از انواع پروتکل های شارژ سریع، بهترین همراه شما در خارج از منزل ، محل کار و یا هنگام سفر خواهد بود این محصول با استفاده از سیستم شارژ هوشمند به راحتی میتواند به طور همزمان دو دیوایس شما را شارژ کند. شارژ هوشمند ورودی مناسب را برلای هر دیوایس در نظر خواهد گرفت. این محصول با ابعاد 15X7 سانتی متر مناسب، سبک، راحت و قابل حمل است که به راحتی
پاوربانک همانند دیگر محصولات الکترونیکی نیاز به تعمیر دارند که شرکتهایی با در دست داشتن ابزارهای حرفه ای تعمیر و تخصص در زمینه تعمیر پاور بانک این امکان را فراهم ساخته تا انواع پاوربانک را تعمیر کند و از آنها تست سلامت بگیرد.
ادامه مطلب
ویژگی شرکت های کم ریسک
بازگشت سرمایه شرکت 4 ساله است یعنی نسبت مالی سودخالص به ارزش بازار شرکت 25 درصد می باشد.
شرکت گران اداره نمی شود یعنی نسبت مالی بهای تمام شده کالای فروش رفته به فروش کمتر از 60 درصد است.
سرمایه شرکت سالی 3 در گردش است یعنی نسبت مالی فروش به سرمایه درگیر یا درگردش( بانک، موجودی مواد و کالا، ح دریافتنی و پیش پرداخت کالا) بیش از سه بار در سال می باشد.
@TheSFA
پاور بانک تسکو 859L
وزن: 228 گرم
ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر
تعداد پورت: 2
مشخصات و امکانات شارژر همراه تسکو TSCO TP 859L
مسلماً دوست ندارید که در حین انجام یک کار مهم باتری گوشی تمام شود! حتی اگر مشغول انجام یک کار روزمره مانند انجام بازی، تماشای فیلم یا گشت زدن در شبکه های اجتماعی نیز باشید، تمام شدن شارژ گوشی موبایل چندان برایتان خوشایند نیست! برای اینکه از این دغدغه راحت شوید، بهتر است تا یک پا
پاوربانک مارک مدل U600 Mini
امروزه استفاده از پاوربانک به امری معمولی تبدیل شده است و به عنوان امری ضروری برای استفاده کنندگان موبایل ، تبلت، و پخش کننده های پرتال ساخته شده است. شما میتوانید با یکی از بهتریت پاوربانک های برند مارک با ظرفیت 10000 میلی آمپر مشکل کمبود شارژ گوشی های موبایل یال تبلت خود در بیرون از منزل راحل کنید. در ادامه به بررسی این شارژر میپردازیم.
بدنه اغین پاوربانک از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده است که به خوبی میتواند از اجزای
فروش ویژه هندزفری بلوتوث ورزشی شارژی
 
 
 
 
هندزفری بلوتوث ورزشی شارژی، قابلیت اتصال به موبایل های اندروید و آیفون. بسیار سبک وزن و دارای گیره دور گوش. قابلیت پاسخ به تماس و کنترل موزیک ...
هندزفری بلوتوث ورزشی شارژی از نوع تو گوشی است و طراحی زیبا و کیفیت صدای بالایی دارد. هدفون‌های توگوشی معمولاً باس قوی‌تری نسبت به دیگر هدفون‌ها دارند و مدل RT558 هم از این ویژگی برخودار است. این هدفون با کیفیت ساخت و توانایی تولید صدای بسیار مناسب خود برا
مزایای RAVPower 10000 PD
می توانید جدیدترین تلفن های OnePlus را با حداکثر سرعت ممکن با پاوربانک های غیر Dashcharge شارژ کنید. (از حالا دیگر هیچ منبع تغذیه خوبی DashCharge موجود نیست)یک شارژر دیواری USB-C PD آن را در 3.5 ساعت سریع شارژ می کند.شارژر دیواری سریع شارژ (از جمله تمامی شارژرهای جدید سامسونگ) آن را در مدت زمان 4 ساعت سریع شارژ می کند.شارژ می شود از طریق USB-C یا از طریق درگاه های میکرو USB. این به شما امکان می دهد تا تقریباً هر شارژر اندرویدی را که می توانید پیدا کنید
هنگام صحبت از هدفون ، من مطمئن هستم که بسیاری از شما می دانیم که کمپانی هایی مانند سونی با قیمت های گزاف بر بازار هدفون تسلط دارند. با این حال ، ما در این مقاله در مورد سونی صحبت نخواهیم کرد ، در مورد یک مارک مناسب تر با قیمت مناسب فکر کنید. Cowin …The post E7 Cowin Review – حذف نویز کار خوبی را انجام می دهد! appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/3d0kT89
مشاهده مطلب در کانال
مراحل ترخیص کالا از گمرک
امر ترخیص کالا را یا صاحب کالا و یا نماینده قانونی آن که دارای کارت بازرگانی می باشند می توانند انجام دهند. برای ترخیص کالا از گمرکات کشور باید اسناد و مدارک را آماده کنید و هزینه ها را که شامل مالیات و سود بازرگانی، تعرفه آزمایشگاه، بدرقه کالا،انبار داری، کارشناسی کالا، بارگیری، تخلیه و… می باشد را محاسبه کنید و
ادامه مطلب
پاور بانک تسکو 858
وزن: 197 گرم

ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع دستگاه های قابل حمل
انواع پورت: یک خروجی USB و یک خروجی TYPE C
مشخصات و امکانات شارژر همراه تسکو TSCO TP 858L
شارژر همراه تسکو TP 858L از جمله محصولات با کیفیت و خوش ساخت شرکت تسکو می باشد.
پاوربانک
تسکو TP 858L دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است و ولتاژ و جریان ورودی
به ترتیب 5 ولت و 2 آمپر می باشد و همچنین شدت جریان خروجی پاوربانک تسکو
TP 858L در حدود 2.1 میلی آمپر است.
این پاور بانک تسکو 1
پاور بانک تسکو 858
وزن: 197 گرم

ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع دستگاه های قابل حمل
انواع پورت: یک خروجی USB و یک خروجی TYPE C
مشخصات و امکانات شارژر همراه تسکو TSCO TP 858L
شارژر همراه تسکو TP 858L از جمله محصولات با کیفیت و خوش ساخت شرکت تسکو می باشد.
پاوربانک
تسکو TP 858L دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است و ولتاژ و جریان ورودی
به ترتیب 5 ولت و 2 آمپر می باشد و همچنین شدت جریان خروجی پاوربانک تسکو
TP 858L در حدود 2.1 میلی آمپر است.
این پاور بانک تسکو 1
⭕️کالا وخدماتی ارائه دهید که مردم از شما بخرند نه اینکه بخواهید بفروشید.
بازاریابی را جایگزین فروش کنید:
✳️بازاریابی یعنی :
♦️70 درصد از کسانی که به کالا و خدمات شما احتیاج دارند بدانند شما هستید.
♦️ظرف 10 دقیقه از کمیت و کیفیت کالای شما مطلع شوند.
♦️ظرف 5 دقیقه بتوانند کالا را بخرند.
✳️در بخش بازرگانی تفکر هایپری داشته باشید و 
✳️در بخش خدمات تفکر اسنپی داشته باشید.
@TheSFA
منتخب بهترین هدفون ها و هندزفری ها در دیجی کالا تا 65 درصد تخفیف:
با مراجعه به سایت و ورود از لینک اختصاصی
https://takhfifdigikala.ir
برای مشاهده جزییات و کد تخفیف دیجی کالا به لینک سایت مراجعه نمایید.
#کد_تخفیف_دیجی_کالا #کد_تخفیف_دیجیکالا #کد_تخفیف_دیجی_کالا_98 #کد_تخفیف_دیجی_کالا_امروز #کد_تخفیف #کدتخفیف #بن_تخفیف #بن_تخفیف_دیجی_کالا #بن_تخفیف_دیجیکالا #دیجیکالا #دیجی_کالا #دیجیکالا_ارزان_فروش #دیجی_کالایاب #دیجی_کالا_بن #کد_دیجی_کالا #کد_دیجیکالا #بن_دیجیکال
واردات کالا
معمولاً بدلیل اینکه تهیه برخی از کالاها برای تمامی کشورها امکان‌پذیر نبوده و یا از نظر اقتصادی به صرفه نمی‌باشد ، لذا آن کشورها با استفاده از واردات کالا نیاز داخلی کشور خود را تأمین می‌کنند. قابل ذکر است که واردات کالا امری تخصصی است و باید از طریق افراد مختصص انجام شود .مراحل واردات کالا: شناسایی سازنده یا فروشنده کالااستعلام مشخصات فنی و قیمت کالا دریافت نمونه کالاتوافق شیوه پرداختدریافت پیش فاکتور ثبت سفارش کالامحاسبه
نکته مهم برای سامسونگ ، پیکسل و سایر دارندگان تلفن های اندرویدی این است که PowerCore Slim 10000 PD و PowerCore Slim 10000 PD و همچنین نسخه RAVPower 10000 PD 29 وات با کابل USB-C با کیفیت بالا در حالی که RAVPower هستند نسخه 10000 PD 18 واتی با کابل USB-C / USB-C همراه نیست. بنابراین اگر شما یک تلفن Android PD مانند Google Pixel دارید ، کابل USB-C / USB-C شامل نسخه RAVPower 10000 PD 29 واتی یا PowerCore Slim 10000 PD / PowerCore Slim 10000 PD شامل ، بسیار مفید است. تلفن خود را سریعاً از طریق درگاه PD شارژ کنید و دیگر نیازی به خرید کابل جدید ن
فروش ویژه پاوربانک لمون 8000




پاوربانک لمون 8000، مناسب برای انواع گوشی ها ، تبلت ها و ... دارای دو حالت چراغ چشمک زن و ثابت. ظرفیت 8000mAh (ظرفیت تضمینی 4000mAh) ...
پاوربانک لمون 8000 با ظرفیت اسمی 8000 میلی‌آمپرساعت محصول برند «Lemon» است. این محصول با دو درگاه خروجی امکان شارژ هم‌زمان دستگاه‌هایتان را به شما می‌دهد. باتری این شارژر از نوع لیتیومی است و ولتاژ ورودی و خروجی این شارژر همراه 5 ولت است. بنابراین اگر دستگاه‌های 5 ولتی مانند گوشی، تبلت یا د
هدفون طراحی شده در سالیدورک و کتیا فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: stpحجم فایل: 22 کیلوبایت قیمت: 4600 تومانهدفون طراحی شده در سالیدورک و کتیاقابل مشاهده در CATIA – SOLIDWORKS – NX – PRO همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدیآماده جهت رندرگیری***برای
سفارش هرنوع پروژه یا مدل دیگر یا تهیه نقشه از مدل ها با ذکر کد کاربری
تهیه کننده این فایل از طریق منوی سفارش فایل اقدام فرمایید.
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
هدفون طراحی شده در سالیدورک و کتیا فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: stpحجم فایل: 18 کیلوبایت قیمت: 4600 تومانهدفون طراحی شده در سالیدورک و کتیاقابل مشاهده در CATIA – SOLIDWORKS – NX – PRO همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدیآماده جهت رندرگیری***برای
سفارش هرنوع پروژه یا مدل دیگر یا تهیه نقشه از مدل ها با ذکر کد کاربری
تهیه کننده این فایل از طریق منوی سفارش فایل اقدام فرمایید.
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
پاوربانک انکر مدل PowerCore

پاوربانک انکر مدل PowerCore باظرفیت mAh20100
پاوربانک انکر PowerCore  از سری محصولات شارژر همراه است که باتری با ظرفیت بالای 20100mAh و با خروجی 4.8A، مناسب برای دستگاههای اپل و سامسونگ است . این پاور بانک در رنگ مشکی و سفید و با طراحی جذاب تولید شده است . و دارای ابعاد 166x58x22 میلیمتر و وزنی معادل 356 گرم در بازار عرضه شده است.
ظرفیت فوق العاده بالا
پاوربانک انکر PowerCore دارای ظرفیت 20100mAh است ، که با یکبار شارژ کامل این پاور بانک تقریبا تا هفت
هدفون بی سیم اپتما NuForce BE Live5
نوع گوشی: توگوشی
نوع اتصال: بی سیم، بلوتوث
رابط: بلوتوث نسخه 4/1
رنگ: مشکی، طلایی
معرفی هدفون بلوتوث اپتما NuForce BE Live5
استفاده از هدفون های با سیم برای گوش دادن به موسیقی در حال قدم زدن یا دویدن چندان مناسب نیست و مشکلاتی مانند خارج شدن از گوش، گره خوردن یا در هم پیچیدن کابل را برای شما ایجاد می کند. هدفون اپتما BE Live5 یک راه حل مناسب برای این مشکلات است و امکان گوش دادن به موسیقی های مورد علاقه تان با کیفیتی عالی را برای
فنی:
در کنار گزینه های عالی شارژ و سرعت شارژ ، پاوربانک دارای سیستم چند محافظی است که دستگاه ها و پاوربانک شما را ایمن نگه می دارد.
جریان بهتر کنترل می شود و با این کار کمتر احتمال تولید گرما وجود دارد که بیشترین آسیب را در هنگام شارژ ایجاد می کند.
گزارش این آگهی
به این ترتیب ، می توانید 3 دستگاه را همزمان با این پاور بانک قدرت شارژ کنید و از آسیب دیدن هیچ یک از دستگاه های شارژ نگران نباشید.
قابلیت اطمینانقابلیت اطمینان PowerCore 26800 فراتر از چیزی اس
چگونه می توان شارژ را در بانکهای برق بدون چراغ نشانگر بررسی کرد؟بانکهای برق بسیار کم هزینه اصلاً دارای چراغ نشانگر LED نیستند. در این حالت ، شما باید کتابچه راهنما را بخوانید و مدت زمان لازم برای شارژ کامل آن را پیدا کنید. همچنین می توانید زمان شارژ را خودتان محاسبه کنید.چگونه می توانید زمان شارژ را محاسبه کنید؟ابتدا ظرفیت شارژ پاوربانک خود را دریابید. این معمولاً در پاوربانک و در غیر این صورت نوشته شده است ، قطعاً در دفترچه راهنما. این در وا
هدفون طراحی شده در سالیدورک و کتیا فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: stpحجم فایل: 58 کیلوبایت قیمت: 4600 تومانهدفون طراحی شده در سالیدورک و کتیاقابل مشاهده در CATIA – SOLIDWORKS – NX – PRO همراه فایل تک تک قطعات داخل فایل سه بعدیآماده جهت رندرگیری***برای
سفارش هرنوع پروژه یا مدل دیگر یا تهیه نقشه از مدل ها با ذکر کد کاربری
تهیه کننده این فایل از طریق منوی سفارش فایل اقدام فرمایید.
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
کدهای تخفیف دیجی کالا تا 50 درصد

تخفیف های بیش از ۵۰ درصدی محصولات دیجی کالا 
پیشنهاد های ویژه دیجی کالا تا ۷۰ درصد تخفیف
%۵۰ تخفیف انواع پاوربانک و شارژر دیجی کالا 
%۵۰ تخفیف ساعت‌های منتخب دیجی کالا
%۷۰ تخفیف لوازم جانبی دیجیتال دیجی کالا
%۶۰ تخفیف لوازم آرایشی دیجی کالا
%۴۰ تخفیف عطر و ادکلن دیجی کالا
%۶۵ تخفیف کفش‌ های مردانه دیجی کالا
۲۰% تخفیف ویژه شوینده در دیجی کالا
۱۷% تخفیف ویژه لبنیات در دیجی کالا
۱۰% تخفیف ویژه میوه و سبزی در دیجی
این پاورپوینت د ر 20 اسلاید به شکل زیبا و منحصر به فرد طراحی و اسلاید بندی شده است دراین پاورپوینت مطالبی از پیشینه کالا به کالا،معادله با کالا های خاص،معامله با اسکناس با پشتوانه طلا،مبادله با پول و عابر بانک و سایر مطالب مفید و ارزنده درمورد مبادله کالا به کالا دراین پاورپوینت درج شده است که امید وتاریم رضایتا شما عزیزان را جلب نماید
 
 
 
جهت دانلود فایل کلیک کنید
تست قدرت بانک ADATA P20000D 20000 میلی آمپر ساعت
در اینجا یک پاوربانک بزرگ با ظرفیت 20 آه در قالب پاوربانک ADATA P20000D ارائه می شود ، بزرگترین مدل ظرفیت آنها که دقیقاً با ظرفیت بزرگ آن مورد توجه ما قرار گرفته است ، اگرچه قرار است سایر بانکهای قدرت ADATA و همچنین با ظرفیت کمتری آزمایش کنیم. به زودی. ADATA P20000D بسیار بزرگ است و تقریبا نیمی از کیلوگرم وزن دارد ، اما این نتیجه سلول های باتری با ظرفیت بالا در داخل است. پاوربانک در چندین رنگ موجود است و موردی که ما آزما
بررسی پاوربانک ای دیتا مدل P16750 ظرفیت 16750 میلی‌آمپرساعت
شارژ ورودی:شارژ مجدد از طریق درگاه ورودی Micro-USB انجام می شود و می تواند با سرعت 5V / 1.5A شارژ شود. برای شارژ سریع هر چه سریعتر شما باید از یک شارژر دیواری 2 آمپر یا بالاتر استفاده کنید و با این کار زمان شارژ 2-3 ساعت خواهد بود.
پاور بانک مشابه پاوربانک ای دیتا مدل P16750
طرح قیمت انواع پاوربانک adataاندازه و وزن:حتی اگر پاوربانک FOXNOV با توانایی های قدرت خود از قبیل ظرفیت پاوربانک ای دیتا مدل P16750 توان
هدفون بلوتوث TH 5309N
نوع گوشی: روگوشی
نوع اتصال: باسیم و بی سیم
رابط: بلوتوث، شیار کارت حافظه، جک 3.5 میلی متری
رنگ: مشکی با کاپ طلایی
معرفی هدفون بلوتوثی تسکو TH 5309N
هدفون TH 5309N
یکی از هدفون های تولید شرکت ایرانی تسکو می باشد که برای استفاده هایی
نظیر گوش دادن به موسیقی و برقراری تماس و مکالمه کاربرد بالایی دارد.

از آنجا که
این هدفون با هر دو حالت اتصال باسیم و بی سیم سازگار است، می توان از آن
در ارتباط با اکثر دستگاه های دیجیتال مانند موبایل،
کد تخفیف دیجیکالا باعث می شود شما عزیزان کالاهایی را که در دیجیکالا تخفیف نخورده اند و شما به آنها نیازمندید را با قیمت کمتری خریداری کنید.
ما در چتربازان تمامی کد هایی تخفیف دیجیکالا به همراه پیشنهادات تخفیف دار را برای شما فراهم کرده ایم. همچنین می توانید از سایت های دیگر هم که کد تخفیف های آنها در چتربازان موجود است هم خریدی با هزینه کمتر داشته باشید.
شما می توانید تمامی کد تخفیف های دیجیکالا را از طریق لینک زیر در سایت چتربازان مشاهده کن
خود پاوربانک نیز می تواند از طریق درگاه USB-C (در 3.5 ساعت با یک شارژر PD 18w) یا از طریق درگاه میکرو USB (در 5 ساعت) شارژ شود. مدت زمان شارژ برای پاوربانک با شارژر استاندارد آیفون 5 وات اپل حدود 11 تا 12 ساعت و با شارژر USB-C سامسونگ S10 / S9 / S8 حدود 6 ساعت است.RAVPower 10000 PD آنچه دوست داریم!    پشتیبانی 18 واتی USB-C PD برای آخرین آیفون ها ، تلفن های سامسونگ و سایر تلفن های Android    پشتیبانی شارژ سریع 18 واتی برای تلفن های LG / Moto / Xiaomi    زمان شارژ از صفر تا 50٪ - آیفون 8/7 / 6s / 6 /
پاور بانک ای دیتا X7000
وزن: 210 گرم
ظرفیت باتری: 7000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع گوشی های موبایل، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، تبلت و...
تعداد پورت: 2 عدد
مشخصات و امکانات شارژر همراه ای دیتا ADATA X7000
تمام شدن شارژ باتری گوشی موبایل در حین انجام یک کار مهم مانند یک مکالمه تلفنی کاری و ضروری می تواند یک مشکل بزرگ برای هر کاربری باشد، در این وضعیت اگر دسترسی به پریز برق وجود نداشته باشد (که احتمالش هم زیاد است!)، با دردسر بزرگی مواجه خواهید شد! تنها
[ایرنا - 18:31]: مهندسان آمریکایی نمونه اولیه هدفونی را رونمایی کرده اند که گفته می شود باعث افزایش تمرکز کاربر می شود.
به
گزارش روزنامه دیلی میل، به گفته این محققان هدفون Mindset فعالیت مغز را
برای کسب حداکثر بهره وری ذهنی تجزیه و تحلیل می کند. این هدفون با استفاده
از فناوری نوروفیدبک، سیگنال های الکتروانسفالوگرافی (فعالیت الکتریکی
مغز) را اندازه می گیرد و به کاربران کمک می کند تا تمرکز پیدا کنند و زرنگ
تر شوند.
این هدفون در قسمتی که بر روی سر ق
شرکت کلومن از شرکت های تولید کننده لوازم جانبی موبایل است که طیف وسیعی از این وسایل را تولید می کند مانند هندزفری، هدست،شارژر.
پاور بانک کلومن Koluman KP-150 با ظرفیت 8000 میلی آمپر از محصولات این شرکت است که به بررسی آن می پردازم. این پاور بانک از پاوربانک های بی سیم است که 8000 میلی آمپر ظرفیت دارد. 
برای این کالا سایت های فروشگاهی ایده برتر پارسیان، کلومن و نشت شاپ را پیشنهاد می کنم. 
 
شرکت ایده برتر پارسیان:
مناسب برای شارژ گوشی و دیگر دستگاه های د
Anker در حال حاضر 11 پاوربانک PowerCore را در برد 10000 میلی آمپر ساعتی ارائه می دهد - پنج جدول در جدول زیر و 10000 PD ، PD Redux ، Metro PD ، 10000 Redux ، 10400 و Lite 10000ویژگی های نسخه جدید! USB-C PD PowerCore Slim 10000 USB-C PD 18WPowerCore II 10000 خرید پاوربانک ژیپینPowerCore II Slim 10000 PowerCore 10000 نسخه جدید! USB-C PowerCore Slim 10000شارژ سریع 2.4 آمپر برای همه آیفون ها7 / 6s / 6 / 5s / SE 0 تا 50٪ در 40 دقیقه7 + / 6s + / 6 + 0 تا 50٪ در 1 ~ ساعت8/7 / 6s / 6 / 5s / SE 0 تا 50٪ در 40 دقیقه11/11 Pro / XR / X 8/8 + / 7 + / 6s + 0 تا 50٪ in 1 ~ hr8/7 / 6s / 6 / 5s / SE 0 تا 50٪ در 40 دقیقه11/11 Pro / X
حتما این سوال که بهترین برند پاور بانک کدام است و یا بهترین برند پاوربانک موجود در بازار کدام‌ است؟ ذهن شما را به خود مشغول کرده! ما به همین خاطر در این مقاله می خواهیم به شما کمک کنیم تا بهترین پاوربانک‌ها را بشناسید و با خیال آسوده آن‌ها را خریداری کنید.
 
ادامه مطلب
پاور بانک تسکو 845
وزن: 181 گرم
ظرفیت باتری: 10000 میلی آمپر ساعت
سازگار با: انواع گوشی های موبایل، تبلت، موزیک پلیر
تعداد پورت: 2
مشخصات و امکانات شارژر همراه تسکو TSCO TP 845
امروزه استفاده از پاوربانک برای کسانی که ساعات زیادی از روز را به کار با گوشی موبایل یا تبلت خود می گذرانند بسیار رایج شده است.
شرکت ایرانی تسکو یکی از شرکت هایی است که در زمینه تولید انواع لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر فعالیت دارد. پاوربانک تسکو TP 845 یکی از محصولات این شرکت است ک
پاوربانک یکی از لوازم ضروری موبایل برای کسانی است که بیشتر وقت خود را در بیرون از منزل سپری می کنند. اگر شما نیز به یک پاوربانک با قابلیت شارژدهی وایرلس نیاز دارید پاوربانک Hoco J37 می تواند یکی از انتخاب های شما باشد. شرکت های فروشگاهی ایده برتر و تکنوسان به بررسی این محصول پرداخته اند که در ادامه بخش هایی از ان را می خوانیم.
تکنوسان:
امروزه با اینترنتی شدن بسیاری از کار های روزمره حجم استفاده از گوشی های هوشمند بسیار زیاد شده است و همین امر با
هدفون ها دسته‌ای جذاب در بین لوازم دیجیتال شمرده می‌شوند و هر کسی خواهان یکی از این دستگاه‌‌ها است. اگر شما می‌خواهید هدفونی خریداری نمایید و به‌دنبال بهترین‌ها هستید، باید یکی از مدل‌های نیا را بخرید.
در ادامه با  همراه باشید تا با برترین‌ها هدفون نیا آشنا شوید.
ادامه مطلب
بهترین Powerbanks برای Huawei P30 Pro، P20 Pro، Mate 20 Pro، Mate X، Honor Nova 4 و دیگران
 
Huawei Mate 20 Pro و سایر تلفن ها ارزش عالی برای پول و ویژگی ها را فراهم می کنند و همین امر باعث شده است تا این تلفن ها به طور فزاینده ای محبوب شوند. تمام تلفن های Huawei اخیر از جمله Mate 20 Pro / Mate 20 / Mate 10 / Lite و غیره از یک روش شارژ سریع سریع خاص هواوی Supercharge (4.5V @ 5amp) استفاده می کنند و همچنین از USB-C PD برای شارژ سریع پشتیبانی می کنند. این باعث می شود پاوربانک های USB-C PD بهترین گزینه برای تلفن های هواوی ب
پاور بانک EasyAcc 26،000 میلی آمپر ساعتبا داشتن یک چراغ قوه LED روشن و یک باتری عظیم 26000 میلی آمپر ساعت ، پاور بانک EasyAcc 26،000 برای مسافران و علاقه مندان به فضای باز بسیار عالی است. این پاوربانک چهار درگاه USB و دو ورودی Micro-USB (4A) را فراهم می کند که می توانند به طور همزمان کار کنند تا زمان شارژ را تا پنجاه درصد کاهش دهد. با استفاده از این پاور بانک می توانید حداکثر چهار دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید.easyacc-26000 با ظرفیت بالا و قدرتاز نظر فناوری ، پاوربانک Easy
قیمت پاوربانک جیبی 2019
پاوربانک جیبی انرجایزر 2019:استفاده از درگاه اتومبیل 12V در اصل استانداردی است که در مورد نیروگاه های قابل حمل پاوربانک جیبی انرجایزر 2019 قرار دارد زیرا می توانید آن را با وسایل دستی مانند پمپ فشار تایر استفاده کنید و از این طریق ، در صورت نیاز نیستید که خطر سوختن فیوز را در اتومبیل خود داشته باشید. قرار بود از پریز برق 12 ولت استفاده کنید. یا اگر می خواستید ، می توانید پاوربانک جیبی انرجایزر 2019 یک شارژر اتومبیل را به carport 12V
هدفون بلوتوث باسیم TSCO TH 5078
نوع گوشی: توگوشی، دارای قلاب نگهدارنده
نوع اتصال: باسیم
رنگ: قرمز
معرفی هدفون باسیم تسکو TH 5078
هدفون
مگنتی TH 5078 از جمله هدفون های با سیم شرکت ایرانی تسکو می باشد که از
طریق کابل 3.5 میلی متری به دستگاه مورد نظر متصل می شود.
طول
کابل هدفون تسکو TH 5078 که در رنگ قرمز به بازار عرضه شده، برابر با 1.2
متر می باشد و از مقاومت بالایی در برابر آسیب هایی مانند کشیدگی و پارگی
برخوردار است.
سرگوشی های هدفون مگنتی باسیم تسکو TH 5078 بسی
هدفون بلوتوث میان رده جدید سونی به شما امکان می دهد الکسا یا Google Assistant را نصب کنیدقرار است در اواخر ماه جاری میلادی به بازار عرضه شود ، آخرین هدفون بلوتوث سونی از انتخاب شما برای پردازنده Alexa یا دستیار Google پشتیبانی می کند ، لغو فعال صدا ، حالت صدای محیطی که به شما امکان می دهد در محیط اطراف خود گوش کنید و (از همه مهمتر) یک برچسب مناسب قیمت را پشتیبانی می کند. .
هدفون های 200 دلاری WH-CH710N با قیمت 200 دلاری ، دارای صدایی "هوشمند" هستند که به طور خودکار ت

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها