نتایج جستجو برای عبارت :

پایان نامه بررسی رابطه چندگانه ویژگی های شخصیتی و سبک های یادگیری دانش آموزان متوسطه

این بخش از جشنواره  برای دانش‌آموزان دوره اول متوسطه اضافه شد که شامل ۶ رشته می‌باشد.
زبان و ادبیات فارسی(احساس واژه ها)
پژوهش
دست‌سازه‌ها
زبان انگلیسی (فقط برای دانش‌آموزان پایهٔ هشتم)
علوم آزمایشگاهی (فقط برای دانش‌آموزان پایهٔ هفتم)
بازارچهٔ کار و فناوری  میتوانید شیوه نامه را از اینجا دانلود کنید
این بخش از جشنواره  برای دانش‌آموزان دوره اول متوسطه اضافه شد که شامل ۶ رشته می‌باشد.
زبان و ادبیات فارسی(احساس واژه ها)
پژوهش
دست‌سازه‌ها
زبان انگلیسی (فقط برای دانش‌آموزان پایهٔ هشتم)
علوم آزمایشگاهی (فقط برای دانش‌آموزان پایهٔ هفتم)
بازارچهٔ کار و فناوری  میتوانید شیوه نامه را از اینجا دانلود کنید
آغاز سال تحصیلی 98-99
 
هرساله زمان شروع مدارس برای اکثر پایه های تحصیلی اول مهر ماه است که دانش آموزان باید برای آغاز سال تحصیلی خود به مدرسه مربوطه مراجعه کنند همچنین معمولا زمان شروع مدارس برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی به دلیل آشنایی با محیط مدرسه و همچنین دانش آموزان پایه دوازدهم به دلیل برنامه ریزی برای شرکت در کنکور سراسری درثبت نام دانش آموزان در مدارس اعم از دوره ابتدایی و متوسطه ، آغازی مهم و سرنوشت ساز برای کسب موفقیت روزافزون
با سلام 
با توجه به نزدیکی ایام امتحانات بر آن شدیم چندین نمونه سوالات درس ادبیات از پایه های مختلف را جهت آشنایی دانش آموزان محترم قرار دهیم .
 
امید انست مورد توجه و راهنمایی دانش آموزان و همکاران محترم قرار بگیرد.
 
 
دانلود نمونه سوالات درس فارسی دهم دوره دوم متوسطه.
 
دانلود نمونه سوالات درس فارسی یازدهم دوره دوم متوسطه.
 
دانلود نمونه سوالات درس فارسی دوازدهم دوره دوم متوسطه.
 
دانلود نمونه سوالات درس نگارش دهم دوره دوم متوسطه.
 
دانلو
نارضایتی تحصیلی می گردد (هالند، ۱۹۹۴، نقل از پیترزاک[۲۹] ،۲۰۰۱).  همچنین معـلمان باید با انواع مختلف سـبک های یادگـیری دانش آموزان آشـنا باشـند و با هر کدام از آنها تا حد امکان متناسب با سبک خود او برخورد نمایند (دنیـس[۳۰]،۲۰۰۴).
سبک های مختلف یادگیری همچنین بر روش آموزش معلمان تأثیر می گذارند. معلمان نابسته به  زمینه موقعیت های آموزشی غیر شخصی یا به اصطلاح خشک را بیشتر ترجیح می دهند و غالبا بر جنبه های شناختی  نظری آموزش تأکید می کنند. در مقا
دانش آموزان عزیز پس از عرض سلام و تبریک به مناسبت آغاز سال جدید و آرزوی سلامت برای کلیه دانش آموزان  و خانواده های محترم آنها به اطلاع می رساند که دانش آموزان عزیز می توانند به صورت رایگان  از طریق سامانه ی :  sch125.ir  پس از تشکیل نام کاربری (کد ملی) و رمز عبور (به صورت دلخواه) و تکمیل مشخصات فردی دانش آموزان در قسمت پروفایل سامانه اقدام کرده و از امکانات آموزشی آن به طور رایگان استفاده نمایند . در ضمن محل قرار گرفتن فیلم آموزشی تولید شده توسط دب
در رابطه با مسابقات فرهنگی هنری در شورای دانش آموزی تصمیم براین گرفته شد که علاوه برتوجیه دانش آموزان در برنامه های آغازین فرم علاقه مندی دانش آموزان دوره ابتدایی را نیز در اختیار دانش آموزان قرار دهیم جهت تکمیل و اعلام آمادگی در مسابقات فرمها توسط کمیته فرهنگی هنری صبا حسینی در اختیار دانش آموزان قرار گرفت و طبق فرمها در مسابقات مختلف از دانش آموزان ثبت نا م کردیم و پس از استعداد یابی هر کدام از مسئولین کمیته ها مسئول قسمتی از مسابقات شدن
برنامه ریزی در رابطه با رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) و اجرای برنامه توسط اعضاء شورای دانش آموزی و پختن نذری شله زرد توسط اولیاء یکی از دانش آموان و پخش بین بچه ها. و دعوت از یکی از اولیاء دانش آموزان از آتش نشانی فرخ شهر جهت آموزش اطفاء حریق به همکاران و دانش آموزان و برنامه ریزی در رابطه با روز 13 آبان و اجرای برنامه ویزه و تهیه هدایایی به رسم یادبود توسط مدیر آموزشگاه برای کلیه دا نش آموزان.
جهت آمادگی بیشتر دانش آموزان نهم متوسطه اول در طول سال تحصیلی و شناخت بهتر محتوای کتاب درس عربی فایل الکترونیکی آن در سایت های مختلف ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا دانش آموزان با دانلود کتاب درس عربی پایه نهم متوسطه اول می توانند با نکات مهم و کلیدی مندرج در این کتاب درسی آشنا شده و تسلط بیشتری در امتحانات دی ماه و خرداد ماه کسب نمایند . داوطلبان برای دانلود فایل PDF کتاب درسی عربی نهم اول متوسطه 98 - 99 می توانند روی لینک ز
مصوبات کلی انجمن نماز در طی نیم سال دوم:
1_همکاری در شرکت دانش آموزان در نماز جمعه
2_توضیح برخی مسائل در رابطه با نماز جماعت در مراسمات صبحگاه برای دانش آموزان
3_تقویت روحیه دانش آموزان در امر نماز
4_شناسایی استعداد های بالقوه در زمینه نماز
5_تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ نماز با کمک اولیاء
ثبت نام مدارس شاهد دوره اول متوسطه 98 شامل چه کسانی می شود؟
دانش آموزانی در ثبت نام مدارس شاهد دوره اول متوسطه می توانند شرکت نمایند که شرایط عمومی وعلمی در ثبت نام مدارس شاهد متوسطه دوره اول 98-99 را داشته باشند و اولویت پذیرش با دانش آموزانی است که دارای امتیاز بالایی هستند و در صورتی که ظرفیت مدرسه پر نشود از دانش آموزان دیگر غیر شاهد ثبت نام به عمل خواهد آمد.
ثبت نام مدارس شاهد دوره اول متوسطه 98
با توجه به اینکه ثبت نام مدارس شاهد دوره اول م
جهت آمادگی بیشتر دانش آموزان هشتم متوسطه اول در طول سال تحصیلی و شناخت بهتر محتوای کتاب درس عربی فایل الکترونیکی آن در سایت های مختلف ارائه شده است . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا دانش آموزان با دانلود کتاب درس عربی پایه هفتم متوسطه اول  می توانند با نکات مهم و کلیدی مندرج در این کتاب درسی آشنا شده و تسلط بیشتری در امتحانات دی ماه و خرداد ماه کسب نمایند . داوطلبان برای دانلود فایل PDF کتاب درسی عربی هشتم اول متوسطه 98 - 99 می توانند روی لین
طرح ایران مهارت چیست؟!
ایران مهارت یک طرح ملی است که به تصویب و تفاهم مشترک بین سازمان فنی و حرفه ای و وزات آموزش و پرورش رسیده است. هدف اولیه از اجرای این طرح، برگزاری دوره های کوتاه مدت مهارت آموزی برای دانش آموزان متوسطه اول در دبیرستان ها و به کمک آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای می باشد.
 باید متذکر شده که هدف کلی از اجرای ایران مهارت، ایجاد روحیه کارآفرینی در بین دانش آموزان و شکوفایی استعدادها می باشد.
می توانید شیوه نامه ایران مهارت را
تحقیق فست فود
دانلود تحقیق فست فود، در قالب فایل Word و در 10 صفحه. این فایل به عنوان یک تحقیق دانش آموزی ارائه شده و برای دانش آموزان دوره اول متوسطه و ابتدایی مناسب است ولی دانش آموزان متوسطه نظری نیز میتوانند از آن استفاده کنند ...
تغییرات اعمال شده در سامانه سناد1. امکان نمایش سابقه تحصیلی دانش آموزان داوطلب ازاد، طرح جامع و.. در منوی اصلاح سابقه تحصیلی دانش آموزان2. فعال شدن ثبت نام دی ماه برای مدارس متوسطه دوم و انتخاب واحد های دروس باقی مانده(راهنما در مدارس قرار داده شده است)3. امکان جستجو براساس موارد مورد نیاز در منوی جدول کنترلی کلاس های چند پایه4. امکان ثبت درخواست تغییررشته درون شاخه ای در همه مدارس برای دانش آموزانی که درخواست تکرار پایه داشتند با این شرط که د
برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کتاب در آموزشگاه، دعوت از خانم جعفری از کتابخانه ملاصدرا از اولیاء دانش آموزان جهت سخنرانی و تشویق دانش آموزان به مطالعه ،معرفی رابطین کتابخانه در سطح شهر و معرفی کتاب توسط رابطین در برنامه های آغازین با معرفی کتاب و قرائت قسمتی از کتاب ،تشویق دانش آموزان به اهداء کتاب و نذر کتاب،اجرای جشن ویژه در رابطه با هفته کتاب و کتابخوانی و تشویق فعالین در حوزه کتاب و کتابخوانی در برنامه های آغازین ،اجرای طرح کتاب و کتابخ
وظایف دانش آموزان

هرکدام از ما به عنوان افراد جامعه وظایفی داریم. مدیر، ناظم، معلم، کارمند بانک یا حتی دکتر و... اگر به خوبی از عهده وظایف خویش برنیایند باعث آشفتگی در زندگی شخصی و جامعه می‌شوند. دانش آموزان در طول سال تحصیلی (برای ساعاتی) ساکنان جامعه کوچکی به نام مدرسه هستند. آن‌ها می‌توانند جامعه کوچک خویش را به خوبی اداره کنند و یا باعث آشفتگی آن شوند. دانش آموزان در انجام وظایف نیازمند هدایت والدین و اولیای مدرسه هستند و اثر گذاری این
به اطلاع همکاران گرامی می رساند نتایج نهایی امتحانات دی ماه در تمامی مقاطع از طریق سامانه فاینال قابل دریافت است و برای ارسال فارغ التحصیلی دانش آموزان متوسطه نظری و فنی تا دوشنبه 98/11/13 فرصت خواهید داشت . برای ارسال فارغ التحصیلی دانش آموزان پیش دانشگاهی فرصت تا 98/11/5 بوده و به اتمام رسیده است . 
✅انواع دانش آموزان از نظریادگیری:
دریک کلاس درس سه گروه دانش آموز وجود دارد:1-کلامی2-تصویری3-دست ورز
✅کلامی:یادگیری در این گروه از دانش آموزان،از راه شنیداری است.یادگیری از جزء به کل است.با تکرار از درس،آموزش در آنها صورت می گیرد.
نوع تکلیف در این گروه،از طریق بازگو کردن مطالب و تحقیق کردن است.بچه های کلامی،از کلام به مرحله مجرد می رسند.
✅دسته دوم:دانش آموزان تصویری:یادگیری در این گروه از دانش آموزان،ازراه دیدار است.یادگیری از کل به جزء است.
به اطلاع می رساند با توجه به آنکه پرداخت حقوق مهرماه منوط به اعلام نیاز حاصل از کلاس بندی دانش آموزان می باشد طی بررسی های انجام شده مشخص گردید در مرحله اول انتقال اطلاعات از سناد به بکفا در دوره ابتدایی و متوسطه اول منجر به از تایید خارج شدن حدود 21 درصد ابلاغ ها خواهد شد. لذا مقرر گردید جهت کاهش درصد از تایید خارج شدن ابلاغ ها کاربران استان ها و مناطق اهتمام ویژه در اتمام فرآیند کلاس بندی دانش آموزان ویژه دوره ابتدایی و متوسطه اول حداکثر تا
 
 
 - تبادل تجربیات موفق مدیران در رابطه با شادسازی مدارس
 - تغییر در وضعیت فیزیکی مدارس و توجه به نیازهای دانش آموزان و تنوع برنامه ها
 - توجه جدی به امور معیشتی و رفاهی معلمان به منظور حضور شاداب تر آن ها در مدارس
 - بها دادن به دانش آموزان شاداب و پر تحرک و کنجکاو و پرسشگر
- ایجاد فضای سبز و استفاده از رنگ های شاد و جذاب در محیط مدرسه
- شناسایی افراد خلاق و تشویق آنان در زمینه تغییر و اصلاح مدارس
 - ایجاد انگیزه و ترغیب مدیران جهت مطالعه در راب
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد ، با حضور مسئولین محترم آموزش و پرورش ، دکتر کمرئی معاون محترم متوسطه وزارت آموزش و پرورش ، دکتر سلطانیان مدیر کل دفتر متوسطه ، دکتر اصلانی رئیس دفتر پژوهش سراهای دانش آموزی کشور ، مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین ، از این دانش آموز نمونه و نخبه تجلیل شد و جوایزی به وی اهدا گردید . این موفقیت چشمگیر را به کلیه کارکنان و دانش آموزان دبیرستان شاهد پسران تبریک عرض می کنیم.
سعود شکوهی مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: ۱۲ هزار مشاور برای ارائه فرم‌های هدایت تحصیلی و مشاوره به دانش‌آموزان ورودی پایه دهم در بیش از ۹۵ درصد مدارس متوسطه اول مستقر می‌شوند.
وی افزود: دانش آموزان می‌توانند از ۱۵ تیرماه برای دریافت نمون برگ‌های شماره ۶ و ۷ هدایت تحصیلی به مدارس در سراسر کشور مراجعه کنند.
مدیرکل امور تربیتی و مشاوره آموزش و پرورش با اشاره به فعال بودن مراکز مشاوره و هسته‌های مشاوره‌ای آموزش
مراسم پرشور روز مجلات رشد دانش آموزی در تاریخ ۲۲ اسفندماه ۱۳۹۷ برگزار گردید.با هماهنگی شورای معلمان برنامه های‌متنوع و تفریحی شاد با کمک دانش آموزان معلمین و کادر اجرایی دبستان انجام شد.
عناوین برنامه های اجرا شده در این روز:
۱-برپایی بازارچه خیریه توسط دانش آموزان در راستای طرح مدرسه ویژه
۲-برنامه قصه خوانی و شعر گویی و داستان از‌مجلات رشد
۳-فعالیت ساخت مجلات رشد توسط دانش آموزان
۴-ساخت دست سازه و کاردستی های شماره های‌مختلف مجلات رشد ت
از نظر من محیط مناسب برای مدرسه محیطی است که در آن دانش آموزان علاقه به شرکت در مسابقات و مراسم مختلف داشته باشند،رابطه ی بین دانش آموزان و معلمان دوستانه باشد و دانش آموزان بتوانند به معلمان خود اعتماد کنند،کلاس های فوق برنامه برای کشف استعداد دانش آموزان برگزار شود،به زیبایی ظاهری فضای مدرسه اهمیت داده شود و برای دانش آموزان وقت گذاشته شود.
«هرچه بیشتر به دانش آموزان اهمیت داده شود آنها نیز انگیزه بیشتری برای درس پیدا خواهند کرد»
از نظر من محیط مناسب برای مدرسه محیطی است که در آن دانش آموزان علاقه به شرکت در مسابقات و مراسم مختلف داشته باشند،رابطه ی بین دانش آموزان و معلمان دوستانه باشد و دانش آموزان بتوانند به معلمان خود اعتماد کنند،کلاس های فوق برنامه برای کشف استعداد دانش آموزان برگزار شود،به زیبایی ظاهری فضای مدرسه اهمیت داده شود و برای دانش آموزان وقت گذاشته شود.
«هرچه بیشتر به دانش آموزان اهمیت داده شود آنها نیز انگیزه بیشتری برای درس پیدا خواهند کرد»
با توجه به اینکه در مطالب قبلی به این اشاره شد که دانش آموزان نقش بسیاری در بهبود فضای مدرسه و تبدیل آن به محیطی شاداب دارند حال می خواهیم بدانیم وظایف دانش آموزان برای دلپذیر کردن محیطی که در آن درس می خوانند و خانه دوم آنها محسوب می شود چسیت و چه کار هایی باید انجام دهند؟
1. حفظ زیبایی و پوشش ظاهری(مرتب بودن روپوش)
2. شرکت در مسابقات و انجام فعالیت هایی که دیگر دانش آموزان را به تلاش بیشتر ترغیب می کند.
3. خوش رویی و داشتن رفتاری مناسب با دیگر دا
در رابطه با برنامه جشن تکلیف دانش آموزان دو جلسه توجیهی با اولیاء در نماز خانه آموزشگاه توسط مدیر آموزشگاه داشتیم با ارسال دعوتنامه به اولیاء . ودر رابطه با تقسیم برنامه های جشن تکلیف بین  مدارسی که جشن تکلیف دارند یک جلسه دعوت از معاونین پرورشی مدارس جنت ،هاجر ،خدیجه،مریم  را در دفتر آموزشگاه داشتیم جهت اجرای برنامه توسط دانش آموزان و  بعد از تقسیم برنامه ها، نمایشی که توسط دانش آموزان شورای دانش آموزی در رابطه با جشن تکلیف آماده کرده بو
به نقل از روابط عمومی قرارگاه خادم الشهدا شهرستان داراب، دانش آموزان دوره دوم متوسطه برای سومین بار در همایش دانش آموزی سرزمین نور شرکت کردند، که این همایش افتتاحیه حرکت عظیم راهیان نور در سطح شهرستان است که این همایش با اجرای متفاوت تلاوت قرآن  به صورت نمایش و به همراه سرود جمهوری اسلامی که توسط شبکه افق تدوین شده بود برنامه را آغاز کردیم.

ادامه مطلب
جزئیات ثبت نام دانش‌آموزان اتباع در سال تحصیلی جدیدرئیس مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور:در تمامی فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در درون مدرسه اعم از برگزاری اردوها و مسابقات و فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی و اجرای دوره‌های آموزش خانواده، دانش‌آموزان اتباع خارجی با دانش‌آموزان ایرانی دارای
ادامه مطلب
زمان ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98 کی است؟
با توجه به اینکه نمرات کسب شده دانش آموز جهت احراز شرایط علمی در پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 برای ورود به پایه هفتم مهم است لذا زمان پیش ثبت نام دوره اول متوسطه مدارس شاهد پس از پایان امتحانات خرداد شروع خواهد شد و زمان ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98 از اول تیر ماه آغاز خواهد شد.
مهلت ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98 تا چه تاریخی می باشد؟
مهلت پیش ثبت نام اینترنتی مدارس دوره اول متوسطه 98-99 به مدت دو هف
در مورد دانش‌آموزان ترک تحصیل چه اقدامی انجام دهیم؟ 
⚠️   در آئین‌نامه آموزشی  با توجه به پایه دانش‌آموز و زمان ترک تحصیل احکام متفاوتی وجود دارد و لذا عملکرد متفاوتی را می طلبد.
از طرفی در حال حاضر به صورت سیستمی این موارد قابل کنترل نیست، لذا اسامی افراد ترک تحصیل در سامانه سناد به صورت خودکار و پیش‌فرض از لیست‌های ثبت نمره حذف نمی‌گردد.
ادامه مطلب
به نقل از سامانه مشاوره تحصیلی هیوا ، ثبت سفارش کتاب‌های پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، پایه‌های یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه و پایه‌های هشتم و نهم کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعدادهای درخشان آغازشده و تا 20 خرداد ادامه دارد .
به گزارش مرکز امور هماهنگی ، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش‌وپرورش، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی 98 - 99 از طریق سامانه www.irtexbook.ir یا www.irtexbook.com انجام می‌شود.
ثبت سفارش گروهی و انفراد
نحوه ثبت نام مدارس شاهد دوره دوم متوسطه 98
نحوه ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم 98 دوره دوم متوسطه یا اول دبیرستان به این صورت می باشد که مرحل به ترتیب:
ورود به سایت سجا به نشانی student.saja.medu.ir و ورود به قسمت دانش آموزان
واردن کردن کد ملی و شش رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش آموز پایه دهم
واردن کردن مشخصات دانش آموز و محل سکونت
انتخاب مدرسه (مهم)
واردن کردن امتیاز بندی و سهمیه ها مدارس شاهد برای پایه دهم (مهم)
واردن کردن معدل دانش آموز و ضربدر 15
- فعالیت دانش آموزان بر پایه سه محور داستان نویسی، داستان خوانی و داستان گویی است.
- از ایجاد فضای رقابتی بین دانش‌آموزان خودداری شود.
- دانش‌آموزان مختارند خودشون یکی از فعالیت ها را انتخاب کنند و مجبور کردن آنها به انتخاب یک فعالیت مشخص ممنوع است.
- اجبار کردن دانش‌آموز به خرید کتاب یا هر چیز دیگری که بار مالی دارد ممنوع است.
- دانش‌آموزان قبل از عید کاملا توجیه شوند.
- همه دانش‌آموزان در طرح شرکت داده شوند.
- از دادن تکلیف کتاب‌های درسی خو
 
مقاله تاثیر تشویق و تنبیه بر یادگیری دانش آموزان 
تشویق و تنبیه دو روش تربیتی هستند که برای رعایت مقررات و انضباط بابد در مدارس مد نظر قرار گیرند.تنبیه در مواردی به کار میرود که رفتار دانش آموز ناپسند، ...
 
تشویق و تنبیه ، کدامیک - مقالات آموزشی و تربیتی
تنبیه در مواردی بکار می رود که رفتار دانش آموز ناپسند،برخلاف مقررات و غیردلخواه است و می خواهیم آن را خاموش و ... تشویق مناسب و بجا در یادگیری تأثیر به سزایی دارد.
 
تشویق و نقش آن در پی
تدریس تلویزیونی دانش آموزان در دوران تعطیلات کرونایی مدارس همچنان ادامه دارد. شبکه آموزش، عهده دار پخش تدریس زنده درس های ابتدایی، متوسطه اول و رشته های ریاضی و تجربی متوسطه دوم است و شبکه چهار، به آموزش رشته های فنی و حرفه ای، علوم و معارف اسلامی و ادبیات و علوم انسانی می پردازد.
هرچند کیفیت آموزش در شبکه های اجتماعی و تلوزیون با استاندارد های جهانی همخوانی ندارد اما شاید این تلنگری باشد تا مسئولان توجه بیشتری به این شیوه آموزشی داشته باش
برای تعداد هفت نفر از دانش آموزان عضو اصلی و علی البدل شورای دانش آموزی کارت شناسایی صادر  گردید. مسؤلیت کمیته های چندگانه علاوه بر اعضای اصلی بر عهده ی اعضای علی البدل نیز قرار گرفت .نتایج بعمل آمده نشانه ی آن است میزان تلاش اعضای علی البدل کمتر از اعضای اصلی نیست 
 
زمان ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98 کی است؟
با توجه به اینکه نمرات کسب شده دانش آموز جهت احراز شرایط علمی در پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 برای ورود به پایه هفتم مهم است لذا زمان پیش ثبت نام دوره اول متوسطه مدارس شاهد پس از پایان امتحانات خرداد شروع خواهد شد و زمان ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98 از اول تیر ماه آغاز خواهد شد.
مهلت ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98 تا چه تاریخی می باشد؟
مهلت پیش ثبت نام اینترنتی مدارس دوره اول متوسطه 98-99 به مدت دو هفته ا
اوج یادگیری برای شما دانش آموزان
اوج یادگیری برای شما دانش آموزان
سایت رسمی اوج یادگیری در خدمت دانش آموزان
برنامه تلویزیونی اوج یادگیری از دو سال گذشته در حال پخش می باشد و جدیدترین
 تکنیک های آموزشی توسط معلمان برتر کشور ارائه می شود و شما دانش آموزان می توانید
 از این تکنیک ها و روش های ناب نهایت استفاده را ببرید.
استاید موسسه اوج یادگیری :
مهندس امیر مسعودی مدرس درس ریاضی و فیزیک
دکتر امیر دانش زاده مدرس درس زبان انگلیسی
مهندس عارف ربیع
مدرسه مونتسوری در لکنونای هند، با ۵۲۰۰۰ دانش‌آموز و حدود ۱۰۰۰۰ کلاس درس، به عنوان بزرگترین مدرسه جهان در کتاب رکورد گینس ثبت شده است. این مدرسه ۷۵۰۰ دانش‌آموز بین ۵ تا ۱۷۰ سال دارد و یکی از بهترین مدارس کشور هند، از لحاظ علمی است. دانش‌آموزان مقاطع پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه این مجموعه، بعدها در ۲۰ دانشگاه شهر ادامه تحصیل خواهند داد.
جلسه شورای دانش آموزی دبیرستان نمونه بحرالعلوم روز شنبه 98/11/12 برگزار و موراد ذیل به تصویب رسید.
1- اجرای ویژه برنامه های دهه مبارک فجر با همکاری کمیته مناسبت های شورا
- تزیین آموزشگاه
-برگزاری جشن دهه فجر در آموزشگاه روز دشنبه98/11/21
- تشویق و ترغیب دانش آموزان جهت شرکت در راه پیمایی 22بهمن 
 
2- مصوب گردید به دانش آموزان فعال در برنامه های صبحگاهی تقدیر نامه با امضای امام جمعه محترم شهر فارسان و مدیریت آموزشگاه اهدا گردد.(از هر کلاس یک نفر)
3- با تو
با سلام خدمت اولیای محترم ودانش آموزان عزیزم
باتوجه به تعطیلات پیش آمده با احترام خواهشمندم توجه خاصی نسبت به پیگیری تکالیف و دروس دانش آموزان داشته باشید تا دانش آموزان از مباحث آموزشی فاصله نگیرند.
تکالیف مربوط به پنج شنبه مورخ۹۸/۱۰/۵ وجمعه۹۸/۱۰/۶ به شرح زیر است:
جزوه های ریاضی مربوط به فصل دوم(کسر)و فصل سوم(نسبت،تناسب ودرصد)را با دانش  آموزان تکرارو تمرین کنید.همچنین کاربرگ های داده شده مربوط به همین مباحث رامرورکنید.
از دانش آموزان بخ
کلیه مراحل پیش ثبت نام مدارس شاهد جهت ورود به پایه اول ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم به صورت اینترنتی انجام می شود و متقاضیان باید در زمان ثبت نام مدارس شاهد 99 - 1400 به سایت سجا به نشانی saja.medu.ir مراجعه نموده و با وارد نمودن کد ملی و شماره سریال شناسنامه ، جهت ثبت نام وارد صفحه دانش آموزی خود شود .
مدارس شاهد دارای کادر علمی و آموزشی با تخصص بالایی می باشد . این مدارس در ابتدا فقط مختص فرزندان شهیدان ، آزادگان و جانبازان بود اما به دلیل خالی بو
برنامه امتحانات نوبت اول آموزشگاه به دانش آموزان ارائه شد. امتحانات طبق دستورالعمل اداره ذیربط از 7 لغایت 25 دی ماه برگزار می گردد. امید است با تلاش دانش آموزان عزیز و حمایت خانواده های گرامی در پایان برای یک یک دانش آموزان توام با موفقیت باشد برنامه امتحانات نوبت اول
اوج یادگیری برای شما دانش آموزان
اوج یادگیری برای شما دانش آموزان
سایت رسمی اوج یادگیری در خدمت دانش آموزان
برنامه تلویزیونی اوج یادگیری از دو سال گذشته در حال پخش می باشد و جدیدترین
 تکنیک های آموزشی توسط معلمان برتر کشور ارائه می شود و شما دانش آموزان می توانید
 از این تکنیک ها و روش های ناب نهایت استفاده را ببرید.
استاید موسسه اوج یادگیری :
مهندس امیر مسعودی مدرس درس ریاضی و فیزیک
دکتر امیر دانش زاده مدرس درس زبان انگلیسی
مهندس عارف ربیع
چند سالی است که سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با هدف نظارت بر نحوه توزیع کتب درسی و قیمت آنها اقدام به راه اندازی سامانه ای به نام "فروش و توزیع مواد آموزشی" کرده است. از طریق این سامانه دانش آموزان دوره های تحصیلی ابتدایی و متوسطه دوم می توانند برای ثبت نام اینترنتی کتاب درسی اقدام کرده و هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت نمایند. از روز یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۸ ثبت نام اینترنتی کتب درسی پایه اول دوره ابتدایی و پایه دهم دوره دوم متوسطه آغاز شده
Gateway Timeout
ادامه خواندن
دیگر سایت ها :

پایان نامه تأثیر ویژگی‌های شغل بر خلق دانش در کارکنان نیروگاه برق گلستان :: نقد و بررسی متون پایان نامه ها
پایان نامه اثر بخشی آموزش مهارت‌های زندگی بر افزایش هوش فرهنگی دانش‌آموزان مهاجر افغانستانی شهر قزوین :: بررسی پایان نامه های دانشگاهی
مدارس هیئت امنایی به دلیل داشتن کادر آموزشی ، کادر تربیتی خوب و همچنین شهریه نسبتا پایین چند سالی است مورد توجه بسیاری از دانش آموزان و والدینشان قرار گرفته است . دانش آموزان متقاضی این مدارس باید در بازه زمانی بعد از امتحانات نوبت دوم خرداد تا پایان مرداد ماه ثبت نام خود را در این مدارس انجام دهند . 
مدارس هیئت امنایی در مقاطع ابتدایی ، متوسطه اول و دوم اقدام به پذیرش دانش آموز می کنند و دانش آموزان تنها با تحویل مدارک و داشتن شرایطی که مدرس
الف) پیشنهاد به مدیران۱- نظارت مشارکتی بر فعالیت های آموزشی و پرورشی مدرسه۲- تبادل تجربه موفق مدیران در رابطه با شاداب سازی مدارس۳- مطالعه در خصوص شادی و جایگاه آن در تعلیم و تربیت۴- استفاده از مدیریت مشارکتی که باعث خلاقیت و ابتکار می شود.۵- برقراری روابط حسنه در مدرسه۶- افزایش عزت نفس در کارکنان و دانش آموزان با روش های صحیح تشویق۷- تشکیل کمیته شاداب سازی مرکب از مدیر، مربی پرورشی، دبیر ورزش، هنر، نماینده دبیران، دانش آموزان و انجمن اولیاء
 
آموزش فصل 12 علوم تجربی نهم برای تدریس به شما دانش آموزان پایه نهم در دوران قرنطینه.
لرن ایت آنلاین|learnoitonline
 
دانش آموزان پایه نهم امسال دارای امتحان نهایی هستند که در این سال برای انتخاب رشته آن ها از نهم به دهم تاثیرات زیادی دارد.
پس این دانش آموزان باید با این آموزش های مجازی مفاهیم سال آخر دوره متوسطه را خوب به اتمام برسانند.
ادامه مطلب
معلم شاد میتواند باعث شاد شدن دانش آموزان شود 
معلم آهنگ و فضا و جو کلاس درس را تنظیم می کند، چنانچه قرار باشد که روح دانش آموزان پرورش و رشد یابد، باید این روند از روح معلم آغاز گردد. حال اگر روح معلم افسرده و ناتوان باشد شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانش آموزان بوجود خواهد آمد. معلم با انواع روش های تدریس آشنا باشد. اطلاعاتش به روز باشد، معلم باید بداند که دانش آموزان دارای تفاوت های فردی هستند و نیز باید با روش های تشویق وتنبیه آگ
وظیفه دانش‌آموزان، تنها فراگیری معلومات کتاب‌ها و محتوای علمی درس‌ها نیست، بلکه توجه به رشد شخصیت، شکوفا ساختن استعدادهای نهفته، تقویت روحیه خودباوری از وظایف آنان است.
 
دانش‌آموزان ایران اسلامی می‌توانند هم زمان با تحصیل، بذر باور را در زمین بارور دل‌ها بیافشانند و نهال ایمان را در بوستان جان خود بنشانند تا پس از فراغت از تحصیل شاهد شکفتن شکوفه صداقت بر شاخسار وجودشان باشند.
اگرچه دانش‌آموزان قسمت کوچکی از عظمت و اقتدار کشور ایرا
سامانه نتایج ثبت نام مدارس شاهد 98-99
خبر فوری ( 24 تیر ماه 98): سامانه اعلام نتایج ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم تا امروز دوشنبه ادامه خواهد داشت و زمان اعلام نتایج مدارس شاهد دوره متوسطه دوم نیز از تاریخ 25 تیر ماه به بعد می باشد، برای مشاهده می توانید بر روی لینک رنگی کلیک نمایید.
دانش آموزان می توانند برای مشاهده اعلام نتایج خود ، مدارک لازم ثبت نام حضوری، اطلاع از ردیف ذخیره و .. با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت تماس حا
سامانه نتایج ثبت نام مدارس شاهد 98-99
خبر فوری ( 24 تیر ماه 98): سامانه اعلام نتایج ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم تا امروز دوشنبه ادامه خواهد داشت و زمان اعلام نتایج مدارس شاهد دوره متوسطه دوم نیز از تاریخ 25 تیر ماه به بعد می باشد، برای مشاهده می توانید بر روی لینک رنگی کلیک نمایید.
دانش آموزان می توانند برای مشاهده اعلام نتایج خود ، مدارک لازم ثبت نام حضوری، اطلاع از ردیف ذخیره و .. با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت تماس حا
تبادل تجربیات موفق مدیران در رابطه با شادسازی مدارس
تغییر دروضعیت فیزیکی مدارس وتوجه به نیازهای دانش آموزان وتنوع برنامه ها
توجه جدی به امور معیشتی ورفاهی معلمان به منظور حضور شاداب ترآن ها درمدارس
بها دادن به دانش آموزان شاداب وپر تحرک وکنجکاو و پرسشگر
ایجاد فضای سبز و استفاده از رنگ های شاد وجذاب درمحیط مدرسه
شناسایی افراد خلاق و تشویق آنان در زمینه تغییر واصلاح مدرسه
توجه به زیباسازی مدارس
توجه به وضعیت بهداشت محیط مدارس
توجه به نیاز
سایت ثبت نام دانش آموزان مدارس شاهد 98-99
سامانه سجا یا همان سامانه ثبت نام دانش آموزان مدارس شاهد 98-99 از بهار 94 جهت یکپارچه سازی تمامی فعالیت ها و ثبت نام های مدارس شاهد و ایثارگران کشور راه اندازی شده است که تمامی فعالیت های مربوط به مدارس شاهد و ایثارگران از جمله ثبت نام مدارس راهنمایی شاهد 98-99، برگزاری کلاس های جبرانیو تقویتی، گزارشگیری و... از طریق سامانه شاهد سجا انجام خواهد شد.
نگاه کامل سامانه saja.medu.ir ثبت نام مدارس شاهد
سامانه جامع ا
با سلام و خسته نباشید((سعید))
دانش آموز از آموزشگاه دیگه الان انتقالی اومده دبیرستان ما؛ در دانا رمز انتقالش فعال شده در سناد هم مراحل انتقال و تایید اون از آموزشگاه مبدا صورت گرفته.ولی وقتی اطلاعات را برای متوسطه دوم به امین ارسال می کنم اطلاعات این دانش آموز مشاهد نمیشه علت چیه؟
با سلام خدمت همکار محترم
شما بعد از دریافت کد انتقال ارسال به سامانه عملیات متوسطه دوم نمایید و بعد از دریافت محاسبه کارنامه کلی را دوباره اجرا کنید اگر مشاهده نش
☸️نحوه بار گزاری عکس در سناد☸️
عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG یا JPEG، با وضوح تصویر 200 dpi باشداندازه عکس اسکن شده باید حداکثر 400 *300 پیکسل و حداقل 300*200 باشدجهت ارسال عکس دانش آموزان،از منوی "مدیریت دانش آموزان" ، گزینه "لیست دانش آموزان" را انتخاب کنیددانش آموز مورد نظر را در لیست دانش آموزان بیابید، سپس از دکمه ی عملیات گزینه ی "تصویر دانش آموز" را انتخاب کنیدبرای دانش آموز انتخابی، با کلیک روی دکمه Browseابتدا یک فایل تصویر انتخاب کنیدسپس دکمه
    خب ، پس از طی همه ی این مراحل ، هنوز یک مرحله برای رسیدن به هدف -یعنی نشاط و شادابی در مدارس- باقیست ؛ گفتیم برای رسیدن به هدف باید همه ی عوامل دست به دست هم دهند و متحد شوند تا به نتیجه ی مطلوبی برسند . حال نوبت به دانش آموزان رسید تا وظایف آنها نیز در تبدیل کردن مدرسه ی خود به یک مدرسه ی با نشاط تعیین شود.
    یکی از عواملی که باعث ایجاد محیط شاد در مدرسه می شود ، رقابت سالم بین دانش آموزان در موضوعات محتلف مانند درس ، مسابقات و... است ، اصلا یکی
در ژاپن توجه به احساس تعلق به مکانی به نام مدرسه زیاد است. یک معلم ژاپنی می‌گوید: دانش‌آموزان برای یادگیری به مدرسه نمی‌آیند. آنها برای دیدار با دوستانشان به مدرسه می‌آیند، بنابراین من بیشترین تلاش خود را برای کمک به دانش‌آموزان در پیدا کردن دوست صرف می‌کنم. وقتی دانش‌آموزی در یادگیری کند است تلاش می‌کنم که او با گروه‌های مختلفی از دانش‌آموزان ارتباط دوستانه برقرار کند و از آن لذت ببرد.
ادامه مطلب
 راهکارهای مناسب جهت شاداب سازی در مدارس


 – تبادل تجربیات موفق مدیران در رابطه با شادسازی مدارس

– تغییر در وضعیت فیزیکی مدارس و توجه به نیازهای دانش آموزان و تنوع برنامه ها

– توجه جدی به امور معیشتی و رفاهی معلمان به منظور حضور شاداب تر آن ها در مدارس

– بها دادن به دانش آموزان شاداب و پر تحرک و کنجکاو و پرسشگر

– ایجاد فضای سبز و استفاده از رنگ های شاد و جذاب در محیط مدرسه

– شناسایی افراد خلاق و تشویق آنان در زمینه تغییر و اصلاح مدارس

دانش آموز دارای حق آزادی عقیده و بیان و مصونیت پس از بیان است.
دانش آموز از حق تناسب محیط آموزش با فعالیت های آموزشی برخوردار است.
دانش آموزان حق دارند به طور یکسان از امکانات آموزشی بهره مند شوند.
هیچ دانش آموزی را نمی توان بی دلیل نسبت به مکالمات تلفنی و وسایل شخصی از قبیل کمدها و لباسها مورد تجسس قرار داد.
هنگام خواندن منشور حقوقی دانش آموزان با موارد بالا مواجه شدم که بسیار به نظر بنده جالب آمد؛ مواردی که به ندرت رعایت میشوند حتی برای منی
نحوه ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم 98 به چه صورتی می باشد؟
نحوه ثبت نام متوسطه دوره دوم مدارس شاهد امسال با مقاطع و پایه های دیگر متفاوت است و دلیل این تفاوت:
انتخاب رشته در پایه نهم و انتخاب مدرسه در رشته دلخواه
درج سهمیه دانش آموزان ممتاز (معدل *15) و امتیاز حداکثری 300
اضافه شدن امتیازهای جدید 98
و ..
توصیه می شود: برای انجام تمامی مراحل ثبت نام پایه دهم مدارس شاهد 98 به صورت رایگان، مشاوره و درج تمامی سهمیه ها، انتخاب مدرسه و اولویت بندی رشته ها، ار
در رابطه با برگزاری المپیاد ورزشی همکاری با مربی تربیت بدنی آموزشگاه و تقسیم کارها بین اعضاء شورای دانش آموزی و پیشتازان با همکاری شورای مدرسه و برگزاری شورای معلمان و تهیه مقدمات برگزاری المپیاد و گرفتن تشک های مخصوص جهت اجرا و تشویق دانش آموزان و گروه بندی دانش آموزان توسط مربی تربیت بدنی و  تمرین ورزشهادر سالن ورزشی با همکاری خانم نوروزیان  و اجرای المپیاد در آموزشگاه و ارسال گزارش به اداره.
انتخابات شورای دانش آموزی نرجس طاقانک مورخ 97/8/1 با شکوه و استقبال
بسیارخوب دانش آموزان و تمهید برگزاری مطلوب انتخابات انجام شد.در آغاز
آیاتی از قرآن تلاوت گردید پس از آن کاندیداها به معرفی خود پرداختند و
انتخابات به طور رسمی راس ساعت 9:30 آغاز گردید که جناب آقای روغنی کارشناس
آموزش متوسطه اول و جناب آقای تخشیده از انتخابات بازدید بعمل آوردند.
به گزارش ایرنا رقیه کرمانیان روز یکشنبه در نشست شورای منطقه ای آموزش وپرورش اردکان افزود: دانش آموزان مهمترین رکن نظام آموزش و پرورش محسوب می شوند که باید به شادابی این سرمایه های ملی توجه وی‍ژه شود .وی اضافه کرد: اگر به توانایی های ابعاد وجودی دانش آموزان نظیر عاطفی ، اخلاقی و معنوی توجه نشود به توانایی و شایستگی ها دست نخواهند یافت .معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری اردکان با بیان اینکه خوشبختانه مربیان و معلمان مدارس این شهرستان به
دانش آموزان مدرسه به همراه جمعی از دبیران در راپیمایی 13 آبان شرکت کردند.در این برنامه دانش آموزان با در دست داشتن پرچم و پلاکاردهایی در رابطه با این مناسبت مسیر مدرسه به میدان انقلاب و سپس به محل تجمع عموم واقع در میدان امامزاده شهرکرد پیاده روی کردند و شاهد اجرای برنامه توسط ستاد بزرگداشت 13 آبان شدند.
ارسال گزارش گرامیداشت شب یلدا 
 ردیف       عنوان برنامه       زمان اجرا        مکان اجرا                     با مشارکت                 مخاطبین  هدف 
    1         جشن یلدا          98/9/30        نماز خانه مدرسه        شورای بسیج                دانش آموزان 
     2         پخت آش رشته    98/9/30        مدرسه                    همکاران                      دانش آموزان ودبیران 
      3          تهیه گاهنامه       98/9/28       --------                     شورای دانش اموزی        دانش اموزا
شرایط ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99
شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98 استان تهران شامل سه مقطع می باشد که برای هر کدام از مقاطع هم شرایط ثابت داریم و هم شرایط متغیر که به عبارتی شرایط ثابت همان شرایط عمومی هستند که برای همه دانش آموزان ثابت است و شرایط متغیر برای برخی از پایه ها اختصاصی می باشد لذا قبل از اینکه شرایط ورود به مدارس شاهد تهران در سامانه سجا را توضیح دهیم باید بدانید که:
اولویت ثبت نام مدارس شاهد تهران با چه کسانی است؟
اولویت ثبت نام
شرایط ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99
شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98 استان تهران شامل سه مقطع می باشد که برای هر کدام از مقاطع هم شرایط ثابت داریم و هم شرایط متغیر که به عبارتی شرایط ثابت همان شرایط عمومی هستند که برای همه دانش آموزان ثابت است و شرایط متغیر برای برخی از پایه ها اختصاصی می باشد لذا قبل از اینکه شرایط ورود به مدارس شاهد تهران در سامانه سجا را توضیح دهیم باید بدانید که:
اولویت ثبت نام مدارس شاهد تهران با چه کسانی است؟
اولویت ثبت نام
☸️نحوه بار گزاری عکس در سناد☸️
عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG یا JPEG، با وضوح تصویر 200 dpi باشد
اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر 400 *300 پیکسل و حداقل 300*200 باشد
جهت ارسال عکس دانش آموزان،از منوی "مدیریت دانش آموزان" ، گزینه "لیست دانش آموزان" را انتخاب کنید
دانش آموز مورد نظر را در لیست دانش آموزان بیابید، سپس از دکمه ی عملیات گزینه ی "تصویر دانش آموز" را انتخاب کنید
برای دانش آموز انتخابی، با کلیک روی دکمه Browse
ابتدا یک فایل تصویر انتخاب کنید
سپس د
بررسی رابطه بین هیجان خواهی و جنسیت در بین دانش‌آموزان سال سوم مقطع متوسطه شهر تهران موضوع این تحقیق بررسی رابطه بین هیجان خواهی و جنسیت در بین دانش آموزان سال سوم مقطع متوسطه شهر تهران بوده است روش نمونه گیری دراین پژوهش روش خوشه ایی چند مرحله ای می‎باشد برای سنجش میزان هیجان خواهی از آزمون هیجان خواهی زاکرمن استفاده گردیده است و روش آمار آزمون T می‎باشد نتیجه پژوهش نشان داد که بین میزان هیجان خواهی پسران و دختران تفاوت معنی دار




دسته
بررسی رابطه بین هیجان خواهی و جنسیت در بین دانش‌آموزان سال سوم مقطع متوسطه شهر تهران موضوع این تحقیق بررسی رابطه بین هیجان خواهی و جنسیت در بین دانش آموزان سال سوم مقطع متوسطه شهر تهران بوده است روش نمونه گیری دراین پژوهش روش خوشه ایی چند مرحله ای می‎باشد برای سنجش میزان هیجان خواهی از آزمون هیجان خواهی زاکرمن استفاده گردیده است و روش آمار آزمون T می‎باشد نتیجه پژوهش نشان داد که بین میزان هیجان خواهی پسران و دختران تفاوت معنی دار




دسته
بررسی رابطه بین هیجان خواهی و جنسیت در بین دانش‌آموزان سال سوم مقطع متوسطه شهر تهران موضوع این تحقیق بررسی رابطه بین هیجان خواهی و جنسیت در بین دانش آموزان سال سوم مقطع متوسطه شهر تهران بوده است روش نمونه گیری دراین پژوهش روش خوشه ایی چند مرحله ای می‎باشد برای سنجش میزان هیجان خواهی از آزمون هیجان خواهی زاکرمن استفاده گردیده است و روش آمار آزمون T می‎باشد نتیجه پژوهش نشان داد که بین میزان هیجان خواهی پسران و دختران تفاوت معنی دار




دسته
بررسی رابطه بین هیجان خواهی و جنسیت در بین دانش‌آموزان سال سوم مقطع متوسطه شهر تهران موضوع این تحقیق بررسی رابطه بین هیجان خواهی و جنسیت در بین دانش آموزان سال سوم مقطع متوسطه شهر تهران بوده است روش نمونه گیری دراین پژوهش روش خوشه ایی چند مرحله ای می‎باشد برای سنجش میزان هیجان خواهی از آزمون هیجان خواهی زاکرمن استفاده گردیده است و روش آمار آزمون T می‎باشد نتیجه پژوهش نشان داد که بین میزان هیجان خواهی پسران و دختران تفاوت معنی دار




دسته
بررسی رابطه بین هیجان خواهی و جنسیت در بین دانش‌آموزان سال سوم مقطع متوسطه شهر تهران موضوع این تحقیق بررسی رابطه بین هیجان خواهی و جنسیت در بین دانش آموزان سال سوم مقطع متوسطه شهر تهران بوده است روش نمونه گیری دراین پژوهش روش خوشه ایی چند مرحله ای می‎باشد برای سنجش میزان هیجان خواهی از آزمون هیجان خواهی زاکرمن استفاده گردیده است و روش آمار آزمون T می‎باشد نتیجه پژوهش نشان داد که بین میزان هیجان خواهی پسران و دختران تفاوت معنی دار




دسته
بررسی رابطه بین هیجان خواهی و جنسیت در بین دانش‌آموزان سال سوم مقطع متوسطه شهر تهران موضوع این تحقیق بررسی رابطه بین هیجان خواهی و جنسیت در بین دانش آموزان سال سوم مقطع متوسطه شهر تهران بوده است روش نمونه گیری دراین پژوهش روش خوشه ایی چند مرحله ای می‎باشد برای سنجش میزان هیجان خواهی از آزمون هیجان خواهی زاکرمن استفاده گردیده است و روش آمار آزمون T می‎باشد نتیجه پژوهش نشان داد که بین میزان هیجان خواهی پسران و دختران تفاوت معنی دار




دسته
بررسی رابطه بین هیجان خواهی و جنسیت در بین دانش‌آموزان سال سوم مقطع متوسطه شهر تهران موضوع این تحقیق بررسی رابطه بین هیجان خواهی و جنسیت در بین دانش آموزان سال سوم مقطع متوسطه شهر تهران بوده است روش نمونه گیری دراین پژوهش روش خوشه ایی چند مرحله ای می‎باشد برای سنجش میزان هیجان خواهی از آزمون هیجان خواهی زاکرمن استفاده گردیده است و روش آمار آزمون T می‎باشد نتیجه پژوهش نشان داد که بین میزان هیجان خواهی پسران و دختران تفاوت معنی دار




دسته
بررسی رابطه بین هیجان خواهی و جنسیت در بین دانش‌آموزان سال سوم مقطع متوسطه شهر تهران موضوع این تحقیق بررسی رابطه بین هیجان خواهی و جنسیت در بین دانش آموزان سال سوم مقطع متوسطه شهر تهران بوده است روش نمونه گیری دراین پژوهش روش خوشه ایی چند مرحله ای می‎باشد برای سنجش میزان هیجان خواهی از آزمون هیجان خواهی زاکرمن استفاده گردیده است و روش آمار آزمون T می‎باشد نتیجه پژوهش نشان داد که بین میزان هیجان خواهی پسران و دختران تفاوت معنی دار




دسته
بررسی رابطه بین هیجان خواهی و جنسیت در بین دانش‌آموزان سال سوم مقطع متوسطه شهر تهران موضوع این تحقیق بررسی رابطه بین هیجان خواهی و جنسیت در بین دانش آموزان سال سوم مقطع متوسطه شهر تهران بوده است روش نمونه گیری دراین پژوهش روش خوشه ایی چند مرحله ای می‎باشد برای سنجش میزان هیجان خواهی از آزمون هیجان خواهی زاکرمن استفاده گردیده است و روش آمار آزمون T می‎باشد نتیجه پژوهش نشان داد که بین میزان هیجان خواهی پسران و دختران تفاوت معنی دار




دسته
بررسی رابطه بین هیجان خواهی و جنسیت در بین دانش‌آموزان سال سوم مقطع متوسطه شهر تهران موضوع این تحقیق بررسی رابطه بین هیجان خواهی و جنسیت در بین دانش آموزان سال سوم مقطع متوسطه شهر تهران بوده است روش نمونه گیری دراین پژوهش روش خوشه ایی چند مرحله ای می‎باشد برای سنجش میزان هیجان خواهی از آزمون هیجان خواهی زاکرمن استفاده گردیده است و روش آمار آزمون T می‎باشد نتیجه پژوهش نشان داد که بین میزان هیجان خواهی پسران و دختران تفاوت معنی دار




دسته
بررسی رابطه بین هیجان خواهی و جنسیت در بین دانش‌آموزان سال سوم مقطع متوسطه شهر تهران موضوع این تحقیق بررسی رابطه بین هیجان خواهی و جنسیت در بین دانش آموزان سال سوم مقطع متوسطه شهر تهران بوده است روش نمونه گیری دراین پژوهش روش خوشه ایی چند مرحله ای می‎باشد برای سنجش میزان هیجان خواهی از آزمون هیجان خواهی زاکرمن استفاده گردیده است و روش آمار آزمون T می‎باشد نتیجه پژوهش نشان داد که بین میزان هیجان خواهی پسران و دختران تفاوت معنی دار




دسته
بررسی رابطه بین هیجان خواهی و جنسیت در بین دانش‌آموزان سال سوم مقطع متوسطه شهر تهران موضوع این تحقیق بررسی رابطه بین هیجان خواهی و جنسیت در بین دانش آموزان سال سوم مقطع متوسطه شهر تهران بوده است روش نمونه گیری دراین پژوهش روش خوشه ایی چند مرحله ای می‎باشد برای سنجش میزان هیجان خواهی از آزمون هیجان خواهی زاکرمن استفاده گردیده است و روش آمار آزمون T می‎باشد نتیجه پژوهش نشان داد که بین میزان هیجان خواهی پسران و دختران تفاوت معنی دار




دسته
بررسی رابطه بین هیجان خواهی و جنسیت در بین دانش‌آموزان سال سوم مقطع متوسطه شهر تهران موضوع این تحقیق بررسی رابطه بین هیجان خواهی و جنسیت در بین دانش آموزان سال سوم مقطع متوسطه شهر تهران بوده است روش نمونه گیری دراین پژوهش روش خوشه ایی چند مرحله ای می‎باشد برای سنجش میزان هیجان خواهی از آزمون هیجان خواهی زاکرمن استفاده گردیده است و روش آمار آزمون T می‎باشد نتیجه پژوهش نشان داد که بین میزان هیجان خواهی پسران و دختران تفاوت معنی دار




دسته
بررسی رابطه بین هیجان خواهی و جنسیت در بین دانش‌آموزان سال سوم مقطع متوسطه شهر تهران موضوع این تحقیق بررسی رابطه بین هیجان خواهی و جنسیت در بین دانش آموزان سال سوم مقطع متوسطه شهر تهران بوده است روش نمونه گیری دراین پژوهش روش خوشه ایی چند مرحله ای می‎باشد برای سنجش میزان هیجان خواهی از آزمون هیجان خواهی زاکرمن استفاده گردیده است و روش آمار آزمون T می‎باشد نتیجه پژوهش نشان داد که بین میزان هیجان خواهی پسران و دختران تفاوت معنی دار




دسته
● ایجاد نشاط برای دانش آموزان
۱) تأسیس بانک جایزه و تشویق دانش آموزان با ارائه کارت امتیاز
۲) برپایی جشن های شادی و مسابقات مختلف
۳) تقویت و توسعه بازدیدهای علمی و تفریحی
۴) تشکیل نمایشگاه های متعدد با مشارکت دانش آموزان از دست سازهای کارهای تحقیقی امور آموزشی و پرورشی
۵) ورزش صبحگاهی به صورت دسته جمعی قبل از شروع کلاس
۶) دعوت از دانش آموزان موفق مدرسه جهت صحبت سرصف
۷) تشویق و تقدیر از فعالیت های کوچک و کم ارزش از نظر دیگران
۸) زیبا و جذاب کردن
تقدیر نامه معلم دانش آموز و خیرین مدرسه

جهت دانلود و مشاهده فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید.

دانلود تقدیر نامه معلم دانش آموز و خیرین مدرسه

تقدیر نامه ی معلم دانش آموز و خیرین تقدیر نامه و متن و نامه ی تقدیر نامه ویژه ی معلمان ، تقدیر نامه ی دانش آموزان ، تقدیر نامه ی خیرین - این پکیج شامل 10 ها متن تقدیر نامه ویژه ی مدرسه ...تقدیر نامه دانش آموز  تقدیر نامه معلم - تقدیر نامه خیرین مدرسه با این پکیج تقدیر نامه ویژه ی مدرسه که برای معلم،دانش آمو
 ثبت سفارش کتاب‌های پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، پایه‌های یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه و پایه‌های هشتم و نهم کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعدادهای درخشان  سال تحصیلی 98-99 آغازشده و تا 20 خرداد ادامه دارد.
ادامه مطلب
 ثبت سفارش کتاب‌های پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، پایه‌های یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه و پایه‌های هشتم و نهم کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعدادهای درخشان  سال تحصیلی 98-99 آغازشده و تا 20 خرداد ادامه دارد.
ادامه مطلب
 ثبت سفارش کتاب‌های پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، پایه‌های یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه و پایه‌های هشتم و نهم کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعدادهای درخشان  سال تحصیلی 98-99 آغازشده و تا 20 خرداد ادامه دارد.
ادامه مطلب
طبق جلسه شورای مدرسه قرار شد در هر ماه جهت تقدیر از دانش آموزان برتر عرصه پرورشی و بخصوص حضور فعالانه در مراسمات نماز و صبحگاه مدرسه ، هر ماه از سه دانش آموز فعال این حوزه تقدیر شود. دانش آموزان برگزیده ماه مهر آقایان محمد همتی،محمد مراد رییسی و علی محمدی و برگزیدگاه ماه آبان آقایان محمد کرمی، امیرحسام میرزاییان و حسن عسگر بودند. 
جلسه ستادی با حضور مدیریت و معاون پرورشی و شورای دانش آموزی در تاریخ 20|7|98دردبستان مشتاق برگزار گردیدو تصمیماتی مبنی بر برگزاری بهینه انتخابات اتخاذ شد.
1-کلیه دانش آموزان کلاس های سوم به بالا جهت برگزاری انتخابات توجیه شوند
2-شرایط عضویت به عنوان کاندیدا شدن برای دانش آموزان توضیح داده شود
3-کاندیداها در برنامه صبحگاه اهداف و نظرات خود را بیان کنند
4-دانش آموزان تراکت های تبلیغاتی خود را در معرض دید دانش آموزان قرار دهند.
5-شورای مدرسه صحت صل
در راستای طرح بوم(برنامه ویژه مدرسه) و همچنین استفاده حداکثری از توان مربیان در استفاده از امکانات فناورانه و ایجاد یک محیط هوشمند یادگیری، سامانه تعاملی وضعیت تحصیلی دانش آموزان دبستان که هم از طریق وبسایت و هم از طریق اپلیکیشن قابل دسترسی است، راه اندازی و پیاده گردید.برخی از ویژگی های این سامانه عبارتند از:
۱.دارای پنل ورود مجزّا برای مربّی،دانش آموزان و اولیای آنها و همچنین مدیر و معاون
۲.دارای دفتر الکترونیک‌آنلاین و اطّلاع کامل از
مثلثات یکی از مباحث مهمی هست که بسیاری از معلمان و دانش‌آموزان با آن مشکل دارند. به همین خاطر روش‌هایی که عملکرد دانش‌آموزان را بهبود ببخشد، طرفداران زیادی دارد. یکی از این روش‌ها، تلفیق ارزشیابی و یادگیری است که می‌تواند منجر به یادگیری عمیق‌ شود.در مقاله زیر تاثیر کاربرد نقشه مفهومی در ارزشیابی مثلثات در دانش‌آموزان بررسی شده.مشاهده مقاله: https://plink.ir/Ifqt4
+پیشنهاد می‌کنم حتما مقاله را مطالعه کنید✍+ به کارگیری روش گفته شده در مقاله، بس
آدرس های اینترنتی سامانه سناد دانش آموزی به تفکیک مقاطع
آدرس جدید سامانه سناد مدارس ابتدایی
https://schsnd.medu.ir
آدرس جدید سامانه سناد مدارس پیش دبستانیp-snd.medu.ir
آدرس جدید سامانه سناد مدارس متوسطه اولM1-snd.medu.ir
آدرس جدید سامانه سناد مدارس متوسطه دومM2-snd.medu.ir
آدرس جدید سامانه سناد مدارس بزرگسال
T-snd.medu.ir
آدرس جدید سامانه سناد مدارس متوسطه اول پیش حرفه ای -استثنایی
esm1p-snd.medu.ir
آدرس جدید  سامانه سناد مدارس دوم متوسطه حرفه ای – استثنایی
esm2p.snd.medu.ir
آدرس جدید
برای افزایش یادگیری و ایجاد محیط مفرح و شاد برای تمامی دانش آموزان در همه پایه.اما در اینجا فقط پایه دبیرستانی هارا برایتان شرح میکنیم.(گزیده گزارش هایی که از دانش آموزان تهیه کردیم)
۱-ایجاد محیطی با فضای سبز در حیاط و موحطه مدرسه با گلها و درختان همیشه سبز مثل درخت کاج.
۲_پوشیدن لباس های ست و رنگی هم دانش آموزان و هم مدیران هم معاونان و کلیه دبیران.
۳_مهربان بودن تمامی حضار محترم در مدرسه اعم از دبیران و معاونان.
۴_گیر ندادن های الکی به هر چیزی
دانش آموزان نیشابوری در مسابقات فرهنگی و هنری کشوری افتخار آفرینی کردند .
دانش آموزان پسر نیشابور که در قالب دانش آموزان خراسان رضوی در سی و هفتمین دوره مسابقات کشوری فرهنگی و هنری شرکت کرده بودند موفق شدند 3 مقام کشوری کسب نمایند .
در این دوره از مسابقات 81 دانش آموز نیشابور موفق به کسب رتبه های برتر خراسان رضوی شدند و 3 دانش آموز پسر و 3 دانش آموز دختر به مسابقات کشوری راه پیدا نمودند که در گروه پسران هرسه دانش آموز به شرح زیر موفق به کسب رتبه
شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) آماده بهره برداری شد.
شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) به نام SHADAP با مالکیت و مدیریت وزارت آموزش و پرورش، در مرحله بهره برداری قرار گرفت.
مدیران، معلمان و دانش آموزان، می توانند اپلیکیشن شاد را با مراجعه به آدرس  shaddl.medu.ir دریافت و نصب کنند...
ادامه مطلب
مقتضی است تا زمانی که وضعیت تحصیلی دانش آموزان مردودی برای سالتحصیلی 99-98مشخص نشده است  برای دانش آموزان مردودی در مقطع ابتدایی درخواست  کتب درسی ننمایید
این
گونه از دانش آموزان بعد از ثبت نام مردودی(درسالتحصیل99-98) و انتقال
اطلاعات به سامانه کتب درسی ثبت درخواست برای پایه تکراری انجام می پذیرد.
درصورتی
که درخواست کتاب نماییدبا ارسال پیامک به اولیا چنین تلقی می نمایند که
فرزندشان قبول شده است و درصورت اصلاح پایه هم اضافه پرداختی شما مستر
برگهای سبز با رگبرگهای سفید، باعث میوه دادن درخت می شوند ؛
و برگهای سفید با رگبرگهای سیاه ، باعث ثمر دادن مغزها …
بسمه تعالی
در این بازدیدی که دانش آموزان داشتند  هدف، آشنایی آنان با کتابخانه ، روش مطالعه و گسترش فرهنگ مطالعه ، افزایش سرانه مطالعه می باشد که به مدت ١ ساعت به مطالعه کتاب مورد نظر خود پرداختند و چند نفر از آنها کتابهای مطالعه شده را برای دیگر دانش آموزان جمع خوانی نمودند
نحوه ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم 98 به چه صورتی می باشد؟
نحوه ثبت نام متوسطه دوره دوم مدارس شاهد امسال با مقاطع و پایه های دیگر متفاوت است و دلیل این تفاوت:
انتخاب رشته در پایه نهم و انتخاب مدرسه در رشته دلخواه
درج سهمیه دانش آموزان ممتاز (معدل *15) و امتیاز حداکثری 300
اضافه شدن امتیازهای جدید 98
و ..
توصیه می شود: برای انجام تمامی مراحل ثبت نام پایه دهم مدارس شاهد 98 به صورت رایگان، مشاوره و درج تمامی سهمیه ها، انتخاب مدرسه و اولویت بندی رشته ها، ار
در تاریخ 1398/08/01 شورای دانش آموزی دبستان طالقانی توسط 208 نفر دانش آموز با سیستم سنتی انتخابات ساعت 9 صبح مشخص گردید و کار خود را آغاز نمود در این برنامه بعد از ثبت نام دانش آموزان جهت کاندید شورا ، مدت پنج روز تبلیغات بود که دانش آموزان با هیجان خاص ،به وسیله ی بنر ، پوستر و نوشتارهای کودکانه در مشارکت اجتماعی شرکت نمودند سپس در مراسم آغزین به معرفی خود پرداختند .تعدادی از روی نوشته؛ تعدادی با گفتار کودکانه ، و بعضی با تصویر و نوشته جهت انتخاب ش
در رابطه با آموزش صبحانه سلامت و ترویج غذاهای سنتی در طی سال تحصیلی دو برنامه صبحانه سلامت در آموزشگاه داشتیم و دانش آموزان در برنامه های آغازین توجیه شدند نسبت به صبحانه سلامت و غذاهای سنتی و در نماز خانه آموزشگاه با همکاری فاطمه دهقان کمیته بهداشت آموزشگاه و مدیر و معاونین و همکاران طرح صبحانه سلامت برگزار گردید و سفیران سلامت و کمیته بهداشت مسئول نظارت بر تغذیه دانش آموزان در زنگهای استراحت بودند.
هرساله زمان شروع مدارس برای اکثر پایه های تحصیلی اول مهر ماه است که دانش آموزان باید برای آغاز سال تحصیلی خود به مدرسه مربوطه مراجعه کنند . به نثل از سایت مشاوره تحصیلی مدارس هیوا تاریخ بازگشایی مدارس معمولا برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی به دلیل آشنایی با محیط مدرسه و همچنین دانش آموزان پایه دوازدهم به دلیل برنامه ریزی برای شرکت در کنکور سراسری در بعضی از مدارس متفاوت بود و زودتر آغاز می شود . برای اطلاع از جزئیات بیشتر زمان شروع مدارس

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بلوک سبک سیپورکس و هبلکس آموزش آشپزی