نتایج جستجو برای عبارت :

درخواست مجدد گوترش برای خلع سلاح حزب‌الله

آفتاب نیوز: دبیرکل سازمان ملل متحد ، آنتونیو گوترس ، گزارش یک ساله خود درباره لبنان را در یک نشست درهای بسته شورای امنیت خواند و از دولت و ارتش لبنان خواست تا به حزب الله خاتمه دهند.
وی در این گزارش گفت: “یک بار دیگر ، من از دولت لبنان و نیروهای نظامی می خواهم که همه اقدامات لازم را برای جلوگیری از سلاح برای رسیدن به حزب الله انجام دهند.”
گوترس گفت: “مداخله مداوم حزب الله در منازعه سوریه تهدیدی برای دخالت لبنان در درگیری های منطقه ای است و ثبا
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
بسم الله الرحمن الرحیم
Galil ACEمحصول جدید صنایع اسلحه سازی اسرائیل و مدل مدرن و به روز شده سلاح معروف Galil می باشد . این سلاح در 3 کالیبر 5.56 - 7.62 در 39 و 7.62 در 51 م م عرضه شده است . این سلاح در 3 خانواده کارابین فشرده و کوچک - مدل استاندارد و تهاجمی و مدل لوله بلند دقیق زن تولید شده است .
ادامه مطلب
انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.شایدبرایش دنیاجوردیگری معنی پیدامینمو
اکثر سلاح‌هایی که در Call of Duty Warzone پیدا می‌کنید نسخه‌های کاملا پایه و فاقد از هر نوع تجهیزات و Attachment هستند. اما برخلاف بتل رویال‌های دیگر، در نقشه Call of Duty Warzone هر از گاهی سلاح‌های ویژه‌ و به خصوصی یافت می‌شود که تمام Attachment‌ها رویشان سوار شده و تقریبا همه بازیکنان به دنبال آن‌ها می‌گردند. البته گشتن به دنبال این سلاح‌ها موقعی که تازه پایتان به زمین رسیده، طبیعتا ایده خوبی نیست. بنابراین بهتر است سلاح‌های پایه بازی را به خوبی بشناسید تا ش
بمب هم جوشی: این بمب بر اساس هم جوشی هسته ای طراحی شده است. سلاح هایی که تنها یک مرحله هم جوشی انجام می هند، سوخت اولیه شان فقط هیدورژن است و از این رو به بمب هیدروژنی یا H-bomb معروف شده اند. به این سلاح ها، سلاح های گرما هسته ای نیز می گویند، زیرا برای آغاز واکنش زنجیره ای هم جوشی هسته ای به دمای اولیه بسیار بالایی نیاز است.
امروز، تمایز دادن این دو نوع سلاح بسیار دشوار است؛ زیرا در سلاح های پیچیده ای که امروزه ساخته می شود هر دو نوع بمب با هم ترکی
 
پیشرفته ترین سلاح ها و هواپیماهای جهان 29 ص
نام فایل : پیشرفته ترین سلاح ها و هواپیماهای جهان 29 صفرمت : .docتعداد صفحه/اسلاید : 18حجم : 16 مگابایتموضوع:پیشرفته ترینسلاح ها وهواپیماهای جهاندبیر محترم:جناب آقای سلطانیتهیه کنندگان: تیموری-بهمنی-اسماعیل و ابراهیمارقیانی-اسماعیل پور تهیه شده در سال تحصیلی 84-85تفنگهاتفنگ ژ-3مشخصات جنگ افزاری است خودکار (مسلسل) که به وسیله برگه ناظم آتش به حالت نیمه خودکار وظامن در می آید. با فشار مستقیم گاز باروت مسلح
"زمان آن است که قاطعانه عمل کنیم. پیام من به دولت ها روشن است: آلودگی مالیاتی، پایان دادن به یارانه های سوخت فسیلی و توقف ساختن کارخانه های زغال سنگ جدید. ما به یک اقتصاد سبز نیاز داریم نه یک اقتصاد خاکستری." آنتونیو گوترش - دبیر کل سازمان ملل متحد.
ادامه مطلب
دفاع شخصی چیست؟
پیشنهاد ما به شما این است که حتما آموزش های مبارزه سلاح با سلاح را فرا گیرید,زیرا براحتی می توانید مهاجم را کنترل یا خلع سلاح کنید.این دوره بسیار پرفایده است.
 
دفاع شخصی یا دفاع از خود به پادکارهایی گفته می‌شود که شخص برای حراست از سلامتی یا اموال خود یا دیگری به‌کار می‌بندد. در بسیاری از نظام‌های حقوقی، دفاع مشروع به‌عنوان حقی برای استفاده از زور در صورت به رسمیت پذیرفته شده‌است.
دفاع فیزیکی
دفاع فیزیکی به‌معنی استفاد
محاربه عبارت از کشیدن سلاح به قصد جان، مال یا ناموس مردم یا ارعاب آنها است، به نحوی که موجب ناامنی در محیط گردد. هرگاه کسی با انگیزه شخصی به سوی یک یا چند شخص خاص سلاح بکشد و عمل او جنبه عمومی نداشته باشد و نیز کسی که به روی مردم سلاح بکشد، ولی در اثر ناتوانی موجب سلب امنیت نشود، محارب محسوب نمی شود.ماده ۲۷۹ ق.مجازات اسلامی حد(مجازات) محاربه یکی از چهار مجازات زیر است: الف- اعدام ب- صلب پ- قطع دست راست و پای چپ ت- نفی بلدماده ۲۸۲ ق.مجازات اسلامی
سلاح جنگ با میکروب‌های دهان و دندان




 
 
از جمله لوازم بهداشتی که در هر خانه و
خانواده‌ای یافت می‌شود مسواک است، اما این‌که چقدر از این وسیله بهداشتی
درست استفاده می‌شود، بحث‌های زیادی به همراه دارد، چرا که با وجود
آموزش‌های فراوان بهداشت دهان و دندان بیش از نیمی از مردم هنوز روش
مسواک‌زدن صحیح را نمی‌دانند.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز
یا حجه بن الحسن العسکری
تسلیت عرض مینمایم
وفات
حضرت آیت الله سید محمد محسن حسینی طهرانی را
آقا جان روز بروز تنهاتر ، آقاجان چرا با درخواست حضرت آیت‌الله العظمی...برای آمدن ، برکات هم کم کم می روند...
روز بروز بدتر شد و میشود 
آقا جان ...
درحالیکه دونالدترامپ درکلیساداشت ازکشیش که اهل تجاوزجنسی بود درخواست مینمودکه خداوندگناهانش بابت کشتاردرایالات متحده بواسطه آزادی سلاح و جنگ های نابخردانه راببخشاید.تلفن او زنگ خورد.ملانیابودوازاوخواسته بود هرچه زودتربیایدچون ایوانکاوملانیادچاردیابت بودندوپمادزخم پای افراددیابتی در ایران ساخته شده بودانهافرمول این دارووحتی امتیازساخت این دارو که در دست ایران بودرانداشتندوبه مرور زمان باخطر قطع انگشتان پا مواجه میشدند.
دونالدگ
بسم الله الرحمن الرحیم
تفنگ ایرانی فاتح
سلاح «فاتح» یک بار در سال 93 توسط سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه رونمایی شد و در سال 95 نیز با اعمال تغییراتی بر روی نمونه اولیه، دوباره نمایش داده شد. در «فاتح» جدید، ضریب سهولت و دقت در انجام عملیات افزایش یافته است.بُرد نهایی «فاتح» یا همان «ام16 ایرانی» که یگان‌های تکاوری سپاه مانند «صابرین» و «تیپ 48 فتح» از آن استفاده می‌کنند، 3 هزار و 600 متر است و برد مفید آن نیز به 450 الی 500 متر می‌رسد.
ا
یکی از اجزای تقویت کشور همین است که ما جوانهایمان را مسلح کنیم به سلاح تفکر صحیح که در معارف اهل بیت (ع) موج میزند، در معارف فاطمی موج میزند/ نسل جوان ما بایستی پولادین، محکم، با عزم، با بصیرت بداند که چه کار میخواهد بکند، به کجا میخواهد برسد و چگونه باید این راه را طی کند؛ این احتیاج دارد به معارف اهل بیت که سلاح مصونیت بخش جامعه و نظام اسلامی و اسلام و مسلمین است.
چهل سال است مردم ایران، آمریکا را شکست می دهند
آمریکا در یک نبرد چهل‌ساله دائم دارد از ملّت ایران ضربه میخورد و شکست میخورد.
دلیل شکست آمریکا از ملّت ایران در این چهل سال این است که همه‌ی سلاحهایی را که آمریکایی‌ها میتوانستند علیه ایران به کار ببرند، به کار بردند -سلاح سیاسی، سلاح نظامی، سلاح امنیّتی، سلاح اقتصادی، سلاح فرهنگی، رسانه‌ها، تبلیغات- و هر کاری میتوانستند بکنند کردند؛ برای چه؟ برای اینکه در طول این چهل سال -از روز اوّل تا امر
ایا اگر در دادگاه خانواده اول درخواست تقسیط مهریه رد شود مجدد قابل رسیدگی است ؟
یکی از مشکلات بسیاری از اقایان هنگام مراجعه به وکیل دادگستری از بابت مشاوره حقوقی در دفتر وکالت قبول نشدن در خواست تقسیط مهریه از سوی دادگاه خانواده است اخیرا با توجه به گرانی های پیش امده نه تنها مطالبه مهریه در دادگاه خانواده از طرف خانمها  برای اقایان دردسر ساز شده بلکه در ادامه هنگامتقسیط مهریه توسط آقایان دادگاه خانواده علی رغم افزایش قیمت سکه مساعدت لا

نحوه تنظیم مجدد IPAD
 
رفع مشکل ریستارت آی پد
 
دلایل زیادی وجود دارد که بخواهید iPad را مجدداً تنظیم مجدد کنید: شاید شما بخواهید آن را بفروشید یا اشکالی وجود دارد که فقط با تنظیم مجدد آن می تواند برطرف شود.
با این حال همیشه آسان نیست - گزینه تنظیم مجدد iPad در منوی تنظیمات پنهان است ، و حتی وقتی آن را پیدا کردید پنج نوع مختلف تنظیم مجدد وجود دارد که می توانید انجام دهید.
ادامه مطلب
الحمد الله الذی جعلنا من المتمسکین به ولایت سلطان اولیا سخن گذار منبر سلونی سرور مطلبی ابن عم نبی در هل عطا مهر برج انما شهسوار لا فتی پیشوای انبیا عروه الوثقی کلمه الحسنی سید الاوصیا عماد الاصفیا رکن الاولیا آیت الله العظمی خیر المومنین امام المتقین اول العابدین ازهد الزاهدین زین الموحدین حبل الله متین لنگر آسمان و زمین وجه الله عین الله نور الله سر الله اذن الله باب الله روح الله سیف الله عبد الله اسدالله الغالب آقا جانم علی ابن ابی طال
طلاق به دلیل ازدواج مجدد شوهر
در این مختصر سعی می شود به سوالات زیر نیز پاسخ داده شود.این سوال مطرح است که آیا زن می تواند با اثبات ازدواج مجدد شوهر بدون رضایت او و با وجود مخالفت شوهر طلاق بگیرد؟
 
آیا ازدواج مجدد شوهر شامل ازدواج موقت (صیغه) می شود؟
آیا ازدواج مجدد شوهر با اجازه دادگاه موجب دلیل برای طلاق همسر اول می شود؟
آیا با وجود ازدواج مجدد شوهر بدون رضایت همسر اول، امکان گرفتن طلاق توأم با مهریه برای زن اول وجود دارد؟
 
درخواست طلاق زو
خب بریم سراغ بهترین بازی ps4 
بازی god of war یا خدای جنگ یکی از بازی های محبوبیه که جزو بازی های سونیه . این بازی یا بهتره بگم قسمت ۴ این بازی با قسمت های قبلی خیلی متفاوت بود ، این دفعه دنیا آزاد بود ، خشونت بازی نسبت به نسخه قبل کمتر بود که برای خیلی ها نکته مثبتی است .
بازی جایی شروع میشه که کریتوس و پسرش می خواهند به سفری به خاطر مادر آترئوس بروند و در این راه با چالش های زیادی رو به رو می شوند . سلاح اصلی کریتوس در ابتدا تبرش است اما در یکی از مرحله
بسمه الحکیم
با تقدیم سلام 
این وبلاگ را  حدود سالهای 1395 راه انداختم برای ارتباط بهتر با دانش جویان عزیز 
که بدلیل رواج فضای مجازی و البته مشغله های کاری، رهایش کرده بودم 
اکنون قصد دارم به حول و قوه الهی آنرا مجدد راه اندازی کنم
 
هدف کنونی ام، ترویج اندیشه هایم است 
و البته ارتباط با دانشجویانم، در ادامه رَوند گذشته 
 
پیشاپیش از همفکری تمامی مخاطبانم سپاسگزارم
و مشتاق خواندن و شنیدن نظرات ارزشمندتان هستم 
 
والحمد لله اولا و آخرا 
  عواقب ناشی از بمب اتمی یک مسئله فرعی ، ریزشهای رادیواکتیو حاصل از آزمایش بمبهای اتمی است. در انفجار بمب اتمی مقدار قابل توجهی محصولات شکافت رادیواکتیو پراکنده می‌شوند. این مواد بوسیله باد از یک بخش جهان به نقاط دیگر آن منتقل می‌شوند و بوسیله باران و برف از جو زمین فرو می‌ریزند. بعضی از این مواد رادیواکتیو طول عمر زیادی دارند، لذا بوسیله مواد غذایی گیاهی جذب شده و بوسیله مردم و حیوانات خورده می‌شوند. معلوم شده است که اینگونه مواد رادیوا
ابزار رسانه، ابزار مهم [است]و اگر دستِ دشمن باشد، ابزار خطرناکی است. ابزار رسانه را تشبیه می‌کنند به سلاح‌های شیمیایی در جنگ نظامی؛ سلاح شیمیایی تجهیزات را از بین نمی‌برد؛ [ولی] انسان‌ها از بین می‌روند! امروز از تلویزیون، رادیو، اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و وسایل فضای مجازی، علیه افکار عمومی ما استفاده می‌شود.
 امروز نیاز مهمّ کشور ما این است که جوانهای ما مجهّز بشوند به انواع
تسلیحات نرم، سلاحهای جنگ نرم؛ یعنی قدرت روحی و قدرت فکری. بنده مکرّر در
مورد قوی شدن کشور مطالبی را عرض کرده‌ام؛ یکی از اجزا و بخشهای مهم و
تعیین‌کننده‌ی تقویت کشور همین است که ما جوانهایمان را مجهّز کنیم، مسلّح
کنیم به سلاح فکر و سلاح تفکّر صحیح که در معارف اهل‌بیت (علیهم ‌السّلام)
موج میزند.

 نسل جوانی که ما امیدهایمان را به آن دوخته‌ایم -[چون] آینده‌ی این کشور
دست
✅آیت الله یعقوبی قائنی(ره):
هر ماه قمری که اول آن پنج شنبه است، تا روز چهاردهم، هر روز1️⃣دو رکعت نماز خوانده2️⃣سپس هزار مرتبه صلوات بفرستد و آن را در هر روز به یکی از معصومین هدیه کند:روز اول به پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله)روز دوم به امیر المؤمنین (علیه السلام)روز سوم به فاطمه زهرا (علیهاالسلام) و...
بهتر است این عمل برای برآورده شدن حاجات معنوی انجام گیرد و حیف است که با آن، حاجت مادی درخواست شود.
سلاح های هسته ای و شیمیایی
نام فایل : سلاح های هسته ای و شیمیایی فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 18 حجم : 16 مگابایت بسم الله الرحمن الرحیمبه نام خداموضوع: جنگ افزار های هسته ای در جنگ ها محقق: احسان بهادری استاد راهنما : آقای اسماعیلی پاییز 87 جنگ افزارهای شیمیایی دو ترکیبیبعد از جنگ جهانی دوم از مشتقات فرعی ...
دریافت فایل
✔️ اطلاعات جدیدی در رابطه با انیمیشن‌های Call of Duty: Modern Warfare منتشر شد
بر اساس توضیحات وی، انیمیشن‌های سلاح‌ها از جمله شلیک و خشاب‌گذاری کاملا واقعی به نظر می‌رسند. وی توضیح داد که در ابتدا کارگردان بازی از او می‌خواست که تا حد امکان روند خشاب‌گذاری سلاح‌ها سریع پیش‌بروند که البته بر اساس نظر گریگسبی، این عمل باعث می‌شد تا از واقعی جلوه دادن روند خشاب‌گذاری‌ها کاسته شود.
#cod #mw 
 
انگاه عصای پیکان داری بدست گرفت وبیرون امد ما در جلوش بودیم واوپا برهنه وپیراهن خود را هم تا نصف ساق بکمرزده بود و لباسهای دیگرش را بکمر زده بود چون حرکت کرد ماهم پیشاپیش حرکت کردیم یسر بسوی اسمان بلند  کرد وچهار تکبیر گفت که ماپنداشتم اسمان و دیوارها با ام  هم اواز بودند سرداران ومردم اماده و سلاح پوشیده و بهترین زینت را نموده دم درایستاده بودند چون ما ان صورت و هیبت بر انها در امدیم سپس امام رضا ع در امد ونزد در ایستاد و فرمود  الله اکبر   
https://forms.gle/khhxNBShM9mxoFkXA
1⃣فرم ثبت درخواست برگزاری کلاس مبانی امنیت در ارتباطات با کد درس 6625
---------------------------------
https://forms.gle/HZt1nf8Ea5sFKxVZ8
2⃣فرم ثبت درخواست برگزاری کلاس مخابرات دیجیتال با کد درس 6614
---------------------------------
https://forms.gle/CpzVeCMDwJhsRGYy6
3⃣فرم ثبت درخواست برگزاری کلاس نگهداری و بهره برداری سیستم های ثابت و سیار با کد درس 6626
---------------------------------
https://forms.gle/311CPNjPhmeCUqDCA
4⃣فرم ثبت درخواست برگزاری کلاس ریاضی کاربردی با کد درس 6599
---------------------------------
<iframe src="https://d
مطالبی برای تفکر مجدد
غنی کردن روزها مثل کتاب خواندن وقت سپری کردن با دوستان و ...
برای خودت آب پرتقال بگیر مربا بپز و ... اهل زندگی باش
شغل: کار در یک دفتر کوچک معماری کار در دفتری که پروژه شهری انجام میدهد مثل طرح های جامع و اینا و البته یادت باشه که تزت باید پروژه ی سربازیت رو کاور کنه
نسبت ما با دین: من یتوکل علی الله فهو حسبه من یتق الله یجعل له مخرجا و این قبیل مضامین بوس
جمله بابا: کار کردن درس خوندن زحمت کشیدن بیمارستان ساختن!
داشتم توی برنامه اینستاگرام می چرخیم که پیداش کردم نمی دونید چقد هول شدم نمی دونستم چیکار کنم درخواست دادم و از دیروز منتظر بودم تا تایید کنه امروز تایید کرد و‌درخواست داد برای فالو کردن من .منم تایید کردم ولی دل توی دلم نیست که وپیام میده یا نه اصلا نمی دونم چرا درخواست دادم و اینقدم خودمو اذیت می کنم دیگه ذهنم کار نمی کنه یعنی چی میشه؟؟؟اگه پیام داد جواب بدم ندم....
بعدا نوشت: هنوز پیام نداده چرا من درخواست دادم:(
بسم الله الرحمن الرحیم
 
دشمن همیشه در کمین است تا مستقیم یا غیر مستقیم، با سلاح یا بدون سلاح ضربه خود را وارد کند.
جمهوری اسلامی ایران 35 سال است با انواع چالش‌های امنیتی روبروست؛ چالش‌هایی که به اذعان همه صاحب نظران، هر کدام از آنها قابلیت سرنگونی نظام‌های مستقر در کشورهای دیگر را دارا بوده است.
در کنار قدرت رهبری و انسجام درونی جامعه انقلابی ایران، تلاش و مجاهدت‌های شبانه‌روزی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور عامل مهمی در دفع خطرات و ته
در این بین دولت‌ها و مراکز نظامی هم از این بیماری به عنوان سلاح بیولوژیک و یا برای پیش‌برد اهداف سیاسی بهره می‌برند. البته این مسئله منافاتی با این ندارد که خود دولت‌ها به تنهایی بر روی نوعی بیماری خاص به عنوان سلاح بیولوژیک کار نمایند.
ادامه مطلب
ریا الحسن، وزیر کشور لبنان و اولین وزیر کشور زن در کشورهای عربی در مصاحبه‌ با روزنامه عکاظ چاپ عربستان اظهار کرد: تصمیم برای خلع سلاح روشن بوده و در چارچوب مسائل دفاعی بدیهی کشور قرار می‌گیرد. 
امروز حزب‌الله بخشی جدایی‌ناپذیر از بافت اجتماعی لبنان بوده و در انتخابات شرکت داشته و نمایندگانی در پارلمان و دولت دارد.
ریا الحسن گفت: نخست وزیر از ابتدا به صورت شفاف اعلام کرد که این اختلاف‌نظر استراتژیک درباره خلع سلاح حزب‌الله کنار گذاشته ش
با مولایمان صاحب الزمان عهد بستیم همه جوره پای هدفمان بمانیم...‌ .میدانستیم هر ادعایی امتحان و ابتلایی را در پی دارد بارها #مادرمان گوشزد کرده بود که ادعامان بزرگ است و امتحانش یقینا بزرگ... وقتی در معرکه قرار گرفتیم دیدیم فتنه از هر سو چون تیر میبارد ... تنها سلاح ما ایمان بود... والبته سپری داشتیم از جنس #مادر... فتنه ها چون شب تاریک ما را دربرمی گرفت ولی به یمن نفس های پاک بقیه الله یکی پس از دیگری بر دسیسه های زشتِ اهریمنانِ انسی فائق آمدیم چو
قاچاق در لغت به معنای «برده» و «ربوده شده» آمده؛ یعنی آنچه که ورود آن به کشور یا معامله آن از طرف دولت ممنوع است.مقصود از سلاح و مهمات نیز «انواع اسلحه گرم و سرد جنگی و شکاری اعم از گلوله‌زنی و غیرگلوله‌زنی و مهمات مربوط به آنها» است.یکی از مواردی که در امنیت جامعه موثر است، جلوگیری از قاچاق، تولید، توزیع و خرید و فروش اسلحه چه از نوع گرم و چه از نوع سرد است. از همین رو، قانونگذار برای این قبیل جرایم مجازات‌های دقیق و مشخصی را تعیین کرده که ب
⭕️ اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در واکنش به اقدامات اخیر رییس جمهور ترکیه و اتفاقات پیرامون این اقدامات به آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد نامه نوشت و مخالفت خود را با این اقدام اعلام کرد.
مشروح متن نامه و خبر: لینک
ادامه مطلب
گیت های فلزیاب در زمینه شناسایی اجسام فلزی نظیر اسلحه بسیار تاثیرگذار می باشند , اما همانطور که بیشتر نیز بارها و بارها شاهد بوده ایم , عبور دادن دزدکی سلاح گرم به آن سوی گیت در صورت نیاز غیر ممکن نمی باشد , صرفه نظر از مشکلات این روش در زمینه نیاز به تحول تمامی اجسام فلزی نظیر کلید و ... و دریافت دوباره آنها پس از عبور از دروازه شناسایی  مجموعه فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان , یکی از کمپانی های فعال در زمینه ی طراحی و توسعه سیستم های تشخیص انوا
دونالدبعدازخوردن یک ورق کالباس روبه جان بولتون کردوگفت:جانی جون ازمن یادمیگرفتی یخچالت راپرازکالاهای اساسی میکردی این ورق کالباس کجای معده رامیگیره.
جان بولتون کلمه جانی رامترادف باقاتل زنجیره ای میدانست.جان بولتون گفت قبله عالم درایالات متحده ودنیاشماهستیدتاشماهستیدیخچال راچراپرکنم شماهمواره روزی رسان عالم هستید.این چاپلوسی ازایی ابدی داشت همان حقوق نجومی پشت پرده ازاینجادرکاخ سفیدرقمش مشخص میشد.
دونالدگفت:حساب های بانکیت راشار
دریافت
حجم: 84.1 مگابایتتوضیحات: Best Sniper Legacy یک بازی اکشن از استودیوی بازیسازی T-Bull می باشد که در گت اندروید منتشر شده است. بهترین تک تیرانداز بازگشته است. یک آزمایش شکست خورده هیولاهاها را ایجاد کرده که باعث شد یک دنیای آخرالزمانی شکل یابد. به یک تیرانداز برگزیده باید شکار کنید تا زنده بمانید. ماموریت های مختلف را تکمیل کنید و سلاح های قدرتمند را آنلاک کنید و تبدیل به یک تیرانداز نهایی شوید. پس با سلاح خود دایناسورها و زامبی های وحشی را شکار کنی
«بسم الله الرّحمن الرّحیم»
راستش این است که گمان می‌کنم ضربه‌ای که این پدافند و خطای انسانی و بیش از همه، عملکرد مسئولین مربوطه در پاسخگویی، وارد کرد، امریکا با شهادت سردار سلیمانی وارد نکرد. برای آن 176 نفر و برای اعتماد و صبوری و پایمردی میلیون‌ها آدم ...
خطای انسانی، جان ارزشمند عزیزانی را گرفت. اما خطای دیگر، سخت‌تر و کاری‌تر نشست. خنجری از پشت بود گویا. جبهه‌ای را خلع سلاح کرد.
حتی نفس کشیدن سخت است.
خدایا ببخش ...
در چه علیکی از سلام منیبه هیات کدام دل ِ تنگیکه دلتنگی ام ... امان ـ امانسلامت که می کنم دور می گیرد سرمعلیک که می دهییا مقلب القلوب تلوزیون به شمارش معکوس می افتدتحویل که بگیری، سال تحویل شدهتلویحا اعتراف می کنملبخندی روی لبهایم جوانه زدهو با همین سرعت انتشارپای تمام ویروس ها در گل جا خواهد ماندگل و بلبل می شود جهان امابه معجزه لبخندت و نیمی از سلاح های جهان از کار می افتدنیمه ی محرم نزدیک استو من دل سونامی زده ام برایت سینه می زندنذر کرده ام
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
 
 
1⃣فرم ثبت درخواست برگزاری کلاس مبانی امنیت در ارتباطات با کد درس 6625
---------------------------------
https://forms.gle/HZt1nf8Ea5sFKxVZ8
 
2⃣فرم ثبت درخواست برگزاری کلاس مخابرات دیجیتال با کد درس 6614
---------------------------------
https://forms.gle/CpzVeCMDwJhsRGYy6
 
3⃣فرم ثبت درخواست برگزاری کلاس نگهداری و بهره برداری سیستم های ثابت و سیار با کد درس 6626
---------------------------------
https://forms.gle/311CPNjPhmeCUqDCA
 
4⃣فرم ثبت درخواست برگزاری کلاس ریاضی کاربردی با کد درس 6599
---------------------------------
<iframe src="https://docs.google.com/forms/
بسم الله الرحمن الرحیم
 
آمدند با ایران دور میز و برجام را امضا کردند بعد آمریکا بهم زد و پاره کرد ...
یعنی چه ؟
گفتند با همین 5 تا ادامه میدهیم سه تایشان گفتند ما نمیتوانیم شرکت هایمان را وادار کنیم با ایران رابطه برقرار کنند ...
یعنی چه ؟
بعد گفتند اینستکس هست و ... بعد از چند ماه هیچ خبری نشد که نشد ...
یعنی چه ؟
موگرینی هم که اخیراً گفته اگر من جای ایران بودم همین کار را میکردم [ مرگ تدریجی برجام ]
یعنی چه ؟
یعنی از اولش ایران را تا توانستیم بازی داد
درخواست طراحی تراکت و خدمات طراحی
بعد از نصب اپلیکیشن توزینو قادر خواهید بود  درخواست طراحی تراکت، کارت ویزیت، کاتالوگ، بروشور و… را در اپلیکیشن ثبت کنید.
برای سهولت استفاده از خدمات توزینو این امکان فراهم شده است تا کاربران به صورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنند.
بعد از مشخص شدن جزئیات و محتوای طراحی، تیم طراحان توزینو کار طراحی اوراق تبلیغاتی  را آغاز کرده و از لحظه شروع طراحی با کاربران در تعامل  خواهند بود.
بعد از اتمام کار طراحی ترا
درست پس از توافق برجام؛ باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا به یکی از دانشگاه‌های آمریکا می‌رود تا از برجام دفاع کند؛ او می‌گوید مهم‌ترین نگرانی امنیتی ایالات متحده در خاورمیانه اسرائیل است که خطر استفاده از سلاح‌های متعارف علیه آن‌ها از سوی کشور‌های منطقه وجود ندارد؛ چرا که اسرائیل در دفاع از خودش در حوزه سلاح‌های متعارف کشور‌های منطقه، توانمند است و انواع سیستم‌های دفاع موشکی، دفاع هوایی و همچنین پیشرفته‌ترین موشک‌ها و ابزار نظامی
⛱تریلر جدید Nioh 2 تنوع سلاح‌های بازی را نشان می‌دهد 
تریلری جدیدی که  از بازی مورد انتظار اکشن نقش‌آفرینی تیم نینجا یعنی Nioh 2 در اینترنت منتشرشده است که در آن شاهد مبارزات زیبا بازی و بخش سفارشی سلاح‌ها هستیم  

ادامه مطلب
⛱تریلر جدید Nioh 2 تنوع سلاح‌های بازی را نشان می‌دهد 
تریلری جدیدی که  از بازی مورد انتظار اکشن نقش‌آفرینی تیم نینجا یعنی Nioh 2 در اینترنت منتشرشده است که در آن شاهد مبارزات زیبا بازی و بخش سفارشی سلاح‌ها هستیم  

ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
دردسرهای ایجاد وبلاگ هر چند که استاد فرموده بودند که ایجاد، وبلاگ چند دقیقه بیشتر وقت ما را نمیگیرد ولی با توجه به اینکه  اولین باری بود که در این فضا قرار میگرفتم و باید وبلاگ را حتماً امروز ایجاد می کردم تمام همت خود را به کار بستم و هر چند که گزینه ها را پر میکردم و مجدد پیغام خطا دریافت می‌کردم بدون خستگی به کار خود ادامه دادم و بالاخره موفق شدم که وبلاگ را ایجاد کنم و این اولین روز نوشت من بود که در این وبلاگ قرار د
 برخی تاریخ‌های مهم نیمسال اول ۹۸-۹۹ طبق تقویم آموزشی دانشگاه پیام نور ( ترم پاییز - مهرماه ) + بنا به درخواست دانشجو
1⃣ درخواست تغییر رشته و گرایش:➕ ۹۸/۶/۳ تا ۹۸/۷/۱۳
2⃣ درخواست مهمان ( موقت و دائم ) :➕ ۹۸/۶/۳ تا ۹۸/۷/۶
3⃣ انتخاب واحد :➕ ۹۸/۶/۱۶ تا ۹۸/۶/۲۳
4⃣ درخواست وام :➕ از زمان شروع ثبت‌نام تا پایان ثبت‌نام
5⃣ درخواست معرفی به استاد :➕ ۹۸/۶/۱۶ تا ۹۸/۹/۱۲
6⃣ شروع کلاس‌ها :➕ ۹۸/۶/۲۳ تا ۹۸/۹/۲۷
7⃣ ثبت نام، انتخاب واحد و تشکیل پرونده ورودی‌های جدید :
وضعیت حجاب جامعه را ببینیم و بگوییم "رعایت حجاب الزامی است" !
عملکرد شوراهای شهر و روستا را ببینیم و بگوییم "شورای اسلامی" داریم!
وضعیت اسفبار موجود در دانشگاه آزاد را ببینیم و بگوییم "دانشگاه آزاد اسلامی" داریم!
فساد، فحشا , اختلاس و ارتشاء بیش از حدِ نُرم جامعه، زیبنده ی "جمهوری اسلامی ایران" نیست!
برای زدون برخی "پَلشتی ها" ی جامعه، باید از خود شروع کرد!حتی با سلاح "امر به معروف و نهی از منکر"!سلاح برنده ای که در دست همه ی ما هست ولی "بِکارمان نم
                                                        صلوات زیاد حافظه را زیاد می کند.((157))
 
بسم الله الرحمن الر حیم
آمنت بربی و هو الله الذی لا اله الا هو اله کل اله ومنتهی کل علم ورب کل رب و اشهد الله علی نفسی
بالعبودیة و الذل و الصغار و اعترف بحسن صنائع الله الی و ابوء علی نفسی بقلة الشکر و اسال الله فی
یومی هذا وفی لیلتی هذه بحق ما یراه له حقا علی ما یراه له منی  رضا ایمانا و اخلاصا و ایقانا بلا شک
و لا ارتیاب حسبی الهی من کل من هو دونه و الله وکیل علی
*صلى الله علیه و آله : مَنِ اتَّقى اللّه َ أهابَ اللّه ُ مِنهُ کُلَّ شَیءٍ ، و مَن لَم یَتّقِ اللّه َ أهابَهُ اللّه ُ مِن کُلِّ شَیءٍ . [1]
*الإمامُ علیٌّ علیه السلام : مَن خافَ اللّه َ آمَنَهُ اللّه ُ سُبحانَهُ مِن کُلِّ شَیءٍ ، مَن خافَ النّاسَ أخافَهُ اللّه ُ سُبحانَهُ مِن کُلِّ شَیءٍ . [2]
*الإمامُ الحسنُ علیه السلام : مَن عَبدَ اللّه َ عَبّدَ اللّه ُ لَهُ کُلَّ شَیءٍ . [3]
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
آیا کاسه‌ی کسانی که شش سال پیش طرح قبلی سوخت را بی‌هوده خواندند و آن را صرفا به جهت حرف‌های انتخاباتی که زده بودند، برداشتند
و دو نرخی بودن آن را عامل فساد دانستند
 
و کسانی که خالصا لوجه الله و برای مردم کار می‌کنند و به غرب و شرقی که منهدم شده، متمایل نیستند، یکسان است؟
***
یک جریان، جریان انقلابی که به نفع مردم کار کرده‌اند و همیشه در صحنه بوده‌اند.
 
در مقابل شبه جریانات مختلفی حضور دارند:
یکی از آن‌ها شبه جریانی
الله اکبر.الله اکبر.الله اکبر.این حرف ننه کبری به حاجی که جلوی چشمش داشت درخانه زنابابرادرزاده خودفائزه مینمودبود.
حامدحاجی نگاهی به ساعت کردوگفت زن مگه نرفته بودی آرایشگاه الان اینجاچیکارمیکنی؟ننه کبری گفت نزدیک کعبه هم ازاین اقدامات انجام میدهی.حامدحاجی گفت دارم بهش ویتامین تزریق میکنم.
ننه کبری درمملکت عربستان نمیدانست چکارکندازشوهرش گرفته تاخاندان آل سعودهمگی مفسدفی الارض بودندالبته شوهرش نزدشیوخ بهایی معتبربودواوتوان اینکه  ب
پاورپوینت (اسلاید) مهندسی مجدد
دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع مهندسی مجدد (BPR)، در حجم 10 اسلاید. مهندسی مجدد به معنای کنار گذاشتن سیستم موجود و برپا کردن نظامی نوین است که نیازمند بازگشت به اغاز کار و ابداع روشها و راههای بهتری برای انجام کار است ...
محاربه از ریشه (حرب) است که متضاد (سلم) به معنی صلح می باشد. ماده 279 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 در تعریف محاربه آورده است: (( محاربه عبارت از کشیدن سلاح به قصد جان، مال یا ناموس مردم یا ارعاب آن ها است، به نحوی که موجب نا امنی در محیط گردد . هرگاه کسی با انگیزه شخصی به سوی یک یا چند شخص خاص سلاح بکشد و عمل او جنبه عمومی نداشته باشد و نیز کسی که به روی مردم سلاح بکشد، ولی در اثر ناتوانی موجب سلب امنیت نشود، محاربه محسوب نمی شود))
نکاتی در مورد جرم محا
یک زمانی آنقدر نوشتم و نوشتم که اذن دادند برای ورود. چند سالی میشود که توفیق چنان سلب شده که انگار باز هم راهی نمانده جز نوشتن. به نیت اربعین 1442 اینجا را باز میکنم که باز اذن دهند. برای حضور در بارعامی که خاصان بار خود را خوب میبندند..
اشهد ان لااله الا الله
اشهد انّ محمدا رسول الله 
اشهد انّ علیّا ولی الله 
و سلام الله علیک یا اباعبدالله و سلام الله علی الارواح اللتی حلّت بفنائک...
 
فردای اربعین 1441
آیه ی ۱۸۵ سوره بقره
شَهْرُ رَمَضانَ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ.  
سلام و عرض ادب و احترام خدمت همراهان گرانقدر
 احتراماباتحیت و آرزوی توفیق روزافزون برای شما نیکوکاران بزرگوار به استحضار می رساند درنظراست سفره احسان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها درشبهای ماه مبارک رمضان ( هرشب وبه همراه بسته افطاری) گسترده شودلذا ازشما بزرگواران تقاضا مندم درخصوص 
_ خدمت دراین سفره احسان_تامین منابع مالی  _تعین تعدادموردنیاز برای استفاده مددجوی
✅درخواست تعطیلی مدارس و دانشگاه ها تا پایان فروردین ماه
️معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی پیامی از رییس جمهور درخواست کرد تا مقررات منع مسافرت ها، تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و شرایط متفاوت کار اداره ها، حداقل تا پایان فروردین ماه برای پیشگیری از اوجگیری اپیدمی کرونا تداوم داشته باشد/
 
درخواست جرعه‌ای آب از دشمن:این مسئله از جعلیات تاریخی است. آیا معقول است امام حسین از کسانی که:1- او را محاصره کرده، برای مدت چند روز آب را بر روی او و خاندانش بسته‌اند.2- در روز عاشورا به جنگ با او پرداخته‌اند، یاران و سپس اقوام و فرزندانش را کشته‌اند بدون آن‌که جرعه‌ای آب به آنان بنوشانند.3- و حتی به طفل شیر خواره هم رحم نکرده او را با تیر هدف قرار داده‌اند و...درخواست آب کند. آیا آنان به بقیه شهدا آب داده بودند که به امام بدهند و امام نیز به
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
 نکاتی در مورد جرم محاربه
نکته اول: برای تحقق جرم محاربه، زن یا مرد بودن، در شهر یا خارج از شهر بودن، مسلمان یا کافر بودن و هیچ خصوصیت دیگری در مرتکب جرم یا شرایط ارتکاب آن شرط نمی باشد.
نکته دوم: تحقق جرم محاربه وابسته به وجود سه شرط زیر است ( این سه شرط باید باهم وجود داشته باشند ) :
 
اول: نمایان بودن سلاح؛ به تعبیر دیگر در صورتی می توان رفتار مرتکب را محاربه محسوب کرد که در درجه اول، دست به سلاح شود حتی اگر سلاح بدون فشنگ باشد.
دوم: وجود قصد جان
پایان نامه ازدواج مجدّد در حقوق ایران و مصر
نوع فایل: word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 76 صفحه یکی از مورادی که در حقوق خانواده اهمیت دارد و در قانون حمایت خانواده نیز به آن پرداخته شده است، مسأله ازدواج مجدد مرد و تعددزوجات است. با وجود این که شرع وقانون، اجازه ی ازدواج مجدد و اختیار همسر دوم را به مرد داده است. در قانون حمایت از خانواده که

 
 
 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
هسته ای را دادند ، درهای سایت های محرمانه و فوق سری را به روی بیگانگان گشودند ... در عوض :
شما تروریستید ...
شما مهاجم اید ...
شما باعث نا امنی هستید ...
نگرانیم که دنبال سلاح هسته ای باشید ...
موشکی تان مایه خطر است ...
برجام مایه ضرر است ...
 
تحریم های قبلی که سهل است ... این نیز تحریم های بیشتر نثار شما تروریست ها!
برجام فقط به کام ملکه خوش آمد ... توهین فرزندانش سرجایش ماند ... فشارش بر ایران سرجایش ماند ... اما در عوض تا عمق سایت ها
 
درخواست جرعه‌ای آب از دشمن:این مسئله از جعلیات تاریخی است. آیا معقول است امام حسین از کسانی که:1- او را محاصره کرده، برای مدت چند روز آب را بر روی او و خاندانش بسته‌اند.2- در روز عاشورا به جنگ با او پرداخته‌اند، یاران و سپس اقوام و فرزندانش را کشته‌اند بدون آن‌که جرعه‌ای آب به آنان بنوشانند.3- و حتی به طفل شیر خواره هم رحم نکرده او را با تیر هدف قرار داده‌اند و...درخواست آب کند. آیا آنان به بقیه شهدا آب داده بودند که به امام بدهند و امام نیز به
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و العن اعدائهم
شب راه اندازی مجدد
سلام
۷ سال گذشته است 
واقعا باورم نمی شود .
در این زمان که عده ای از اهل زمین خوابیده اند فکرم بر این گذشت که دگر بار نه به عنوان ادامه کار بلکه شروعی جدید بنویسم تا شاید روزی بنگرم بر این نوشته ها خشنود شوم از گذشته.
گذشته قطعه ای از حال و است و پیوسته ای به آینده. شاید همین است که راز وجود زمان را برای اهل فکر آشکار سازد و بتواند شعله ای کوچک اندر ای
عواقب استفاده نکردن از ویزای شینگن
شما بعد از سختی‌های فراوان و ارائه مدارک گوناگون موفق به اخذ ویزای شینگن شده‌اید. اما به دلایلی نمی‌توانید از ویزای خود استفاده کنید. ما در این مقاله به عواقب استفاده نکردن از ویزای شینگن و مواردی که باید در درخواست ویزای بعدی خود رعایت کنید می‌پردازیم.
 
 
اگر از ویزای شنگن خود استفاده نکنم چه اتفاقی خواهد افتاد؟
برای مثال شما ویزای ایتالیا توریستی کوتاه مدت برای مدت یکماه دریافت کردید که از این یکم
 ابن منذر گوبد خدمت حضرت   صادق ع  از وحشت   ترس. و اندوهاز تنهایی. یاداور شدم فرمود ایا شما را اگاه نگنم بچیزی که هر گاه انرا  بگوبیدنه در شب و نه در روز  از تنهایی  نترسبد وال  ابنست وبسم  الله و با لله و توکلت   علی الله وانه من یتوکل علی الله  فهو  حسبه  ان الله بالغ امره قدجعل الله لکل شی. قدرا اللهم اجعلنی. فی امایک و فی منعک.   پس فرمود بما. رسیده که مردی سی. سال ابن دعا را میخواند ویک. شب. ترک کرد همان. شب اورا. عقرب گزید
عذاب اولین مخالف غدیر (به روایت اهل سنت عمری)
سبط بن جوزی از علمای اهل سنت عمری می‌نویسد:
ذكر أبو اسحاق الثعلبی فی تفسیره باسناده ان النبی (صلى الله علیه وآله) لما قال ذلك طار فی الأقطار و شاع فی البلاد و الامصار فبلغ ذلك الحرث بن النعمان الفهری فأتاه على ناقة له فأناخها على باب المسجد ثم عقلها و جاء فدخل فی المسجد فجثا بین یدی رسول اللّه (صلى الله علیه وآله) فقال یا محمد انك امرتنا ان نشهد ان لا إله إلا اللّه و انك رسول اللّه فقبلنا منك ذلك؛ و
فیلم اهنگ الله الله میایه بوی گلاب میاید
اهنگ الله الله میایه علی براتی
دانلود اهنگ الله الله میآید بوی گلاب میایه خانه جارو کنید داماد ما

دانلودآهنگ الله الله میایه بوی گلاب میاید

اهنگ الله الله میایه از یونس اسماعیلی
دانلود اهنگ الله الله میایه از یونس اسماعیلی
دانلود اهنگ الله الله غریبم ای یار
دانلود اهنگ الله الله میآید بوی گلاب میاید خانه جارو کنید داماد ما
                                     یا الله یا رحمان یا رحیم یا خالق
بسم الله الرحمن الرحیم
1=برای اینکه حج روزی تو شود هزار مرتبه بگو: لا حول و لا قوة الا بالله
 
2= برای رفتن به سفر سه مرتبه در گوش راست و چپ بخوان : اعوذ بالله من الشیطان الرجیم ان الذی
فرض علیک القران لرادک الی معاد فا الله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین
 
3=برای ایمنی از دزد و دشمن: اعوذ بعزة الله و اعود بمغفرة الله و اعوذ برحمة الله و اعوذ بسلطان الله ان
الله علی  کل شی قدیر و
اعتراف عالم بزرگ اهل تسنن به منبع فیض بودن دوازده امام شیعه
احمد فاروقی سرهندی از علمای بزرگ اهل تسنن که نزد آنان به امام ربانی و مجدد الف ثانی مشهور است در مکتوبات خود می‌نویسد:
پیشوای واصلان این راه و سرگروه این‌ها و منبع فیض این بزرگواران، «حضرت علی مرتضی» است - كرم الله تعالى وجهه الكریم - و این منصب عظیم الشأن به ایشان تعلق دارد. در این مقام گویا هر دو قدم مبارک آن سرور - علیه و على اله الصلاة و السلام - بر فرق مبارک اوست - کرم الله تعالى وج
دونالددلش میخواست یک تنه همه مشکلات جهان راحل کند.این اقدام اومنجربه ایجادستون شایعات میگردید.
بعنوان نمونه تمام پول جنگ های خودراازعربستان میخواست بگیردوبه عربستان جهت دفاع ازآرمان های متزلزل سربازمیفرستاد.
جاه طلبی اوباعث میشدتمام تمرکزخودرابرروی پولی بگذاردکه انتهایش کشتاروآلودگی زیست محیطی بود.بزبان ساده اوداعش رابوسیله عربستان درعراق ضدایالات متحده تجهیزمینمود.این خبرواردوزارت دفاع ایالات متحده شده بودکه عربستان جهت تامین ک
توجه به مسائل اخلاقی در استفاده از هوش مصنوعی موضوعی است که به تازگی مورد بحث وزارت دفاع آمریکا نیز بوده است. با گسترش روزافزون استفاده از هوش مصنوعی در صنایع مختلف، این احتمال می رود که استفاده از این فناوری در سلاح های کشتار جمعی موجب شود تا کنترل انسان ها بر روی آن ها کم شده و صدمات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. حال بسیاری از کشورها از جمله آمریکا در صدد ارائه منشور اخلاقی و دستورالعمل هایی جهت استفاده از هوش مصنوعی می باشند.
به گز
تفسیر آیت الله جوادی آملی درباره « بسم الله الرحمن الرحیم»
بسم الله الرحمن الرحیم جمله بسم الله الرحمن الرحیم ۱۱۴ بار بر پیامبر اکرم(ص)نازل شده است؛ در ۱۱۳ سوره به عنوان سرفصل آمده و از آنجا که اول سورهٔ برائت بسم الله نازل نشده و در سورهٔ نمل علاوه بر ابتدای سوره، در آیه« إنّه من سلیمان و إنّه بسم الله الرحمن الرحیم» نیز این جمله مبارکه آمده است مجموعا ۱۱۴ آیه می شود.
ادامه مطلب
                            یا ظاهر یا باطن یا مالک یا قادر یا واهب یا وهاب 
بسم الله الرحمن الرحیم
1= در قبرستان : السلام علی اهل لا اله الا الله من اهل لا اله الا الله یا اهل لا اله الا الله بحق لا اله الا الله کیف وجدتم قول لا اله الا الله من لا اله الا الله یا لا اله الا الله بحق لا اله الا الله اغفر لمن قال لا اله الا الله وحشرنا فی زمره من قال لا اله الا الله محمد رسول الله ولی ولی الله
 
2= در قبرستان : لا اله الا الله وحده لا شریک له له الملک
مسموم شهید شدن رسول خدا صلی الله علیه و آله در بیان شیخ مفید
۱- شیخ مفید رضوان الله علیه:
 
✍ رسول الله صلى الله علیه وآله محمد بن عبد الله... وقبض بالمدینة مسموما یوم الاثنین للیلتین بقیتا من صفر....
 
رسول خدا صلی الله علیه و آله در روز دوشنبه بیست و هشت صفر در مدینه در حالى که مسموم شده بود، از دنیا رفت.
 
المقنعة، تألیف شیخ مفید، صفحه ۴۵۶
ابراهیم ادهم «رحمة اللهّ علیه» در وقت پادشاهی به شکار رفته بود. در پی آهویی تاخت تا چندان که از لشکر به کلّی جدا گشت و دور افتاد. اسب در عَرَق غَرق شده بود از خستگی. او هنوز می‌تاخت در آن بیابان. چون از حد گذشت، آهو به سخن درآمد و روی بازپس کرد که:« مَا خُلِقْتَ لِهذا،  تو را برای این نیافریده‌اند و از عدم جهت این موجود نگردانیده‌اند که مرا شکار کنی. خود مرا صید کرده گیر، تا چه شود؟» 
ابراهیم چون این را بشنید نعره‌ای زد و خود را از اسب درانداخت
در دو قرن اخیر تغییرات شگرفی در زندگی ایجاد شده،اما تغییرات به بهای تخریب محیط زیست بوده،در عصری که بشر ،از پیشرفت‌های تکنولوژی، علمی،آموزشی،بهداشت رفاهی خود سرمست می باشد، داشتن محیط زیست سالم و خالی از آلودگی، برایش به صورت آرزو درآمده است.
میزان آلودگی های آب، هوا و خاک بع اندازه ای است که فرصت بازسازی و جبران را از طبیعت ستاده است. در کنار این فعالیت های ویرانگر، نسل امروز روی انباری از سلاح های نابودکننده اتمی ، شیمیائی و بیولوژیکی خ
دلایل مختلفی موجب نیاز به جراحی مجدد یا جراحی ریویژن لگن می شود از جمله:
پروتز مصنوعی لگن ممکن است فرسوده یا شکسته شود که طی زمان می تواند باعث آسیب به استخوان اطراف نیز شود.پروتز ممکن است شل شود که با گذشت زمان موجب ایجاد درد می شود.گاهی ممکن است دررفتگی پروتز اتفاق بیفتد به صورتی که توپ سر فمور از سوکت لگن جدا می شود.در موارد نادری پروتز عفونی می شود و بافت های اطراف مفصل را درگیر می کند.همگی موارد نامبرده می توانند عملکرد طبیعی مفصل لگن را ت
سیستم های بازرسی بار ایکس ری دستگاه هایی هستند که با استفاده از  اشعه ایکس اقدام به بازرسی کیف های دستی،چمدان ها و ... میکنند و در نهایت منجر به شناسایی موارد مشکوک مانند سلاح گرم ،سلاح سرد،مایعات ،موادمنفجره ،مواد مخدر ،چاقو،بمب،مواد سمی،مواد قابل اشتعال،مهمات و سایر اشیا خطرناک میشود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید
مدیریت فروش:09130520455
https://hhssoc.com/
 
امشب چه شبی است بهتر از یک دهر است
آواز جهان مژده از صد بهر است
صد بهر به گوش این جهان یک راز است
وآن راز محمدی پسند، آن ساز است
آن راز دهد مژده به هر دل ای دوست
بر گوش جهان نغمه ی یا الله است
امشب شب مهمانی و شب، شوق و نداست
تا صبح به گوش ماه،قل هو الله است
یا حق کنم از بهر سجود خوش اقبال
من عاشقم و حاجت این شب یاد است
امشب شب قدر و شب فتوا و دعاست
ای مونس من، عشق همه ثار الله است
خونی که شده جاری ز بوی الله
دارد این ندا که یار ما قران است
دریافت
حجم: 16.6 مگابایتتوضیحات: Defend the Dam یک بازی دفاعی بسیار جذاب و فانتزی همراه با یک چرخش جدید بوده که به تازگی برای دیوایس های اندرویدی طراحی گردیده است . چرخش این بازی Defend the Dam به گونه ای بوده که به شما اجازه می دهد تا به صورت نوین و جدیدی با دشمنان رو به رو شوید. سلاح ها و اقلام خود را ارتقا داده و آن ها را به صورت کامل سفارشی سازید. تمام تلاش خود را به کار گرفته و با کارفرمایان مقابله نموده و مراحل را تمام کنید . سلاح های خود را ROTATE کرده و به ض
خانم پریسا صفارزاده: تایید
اصلاحات: اصلاح عنوان انگلیسی - افزودن مشخصات دیتاست
خانم سارا اثنی عشری: تایید به شرط انجام اصلاحات
روش پیشنهادی بازنگری شود - فلوچارت روش پیشنهادی اصاح شود
آقای ایمان ابراهیمی: دفاع مجدد
آقای حسین برزگر: دفاع مجدد
اگر موقع ورود به سوئد با پلیس مرزبانی ملاقات کردید، باید به آنها بگویید که قصد دارید درخواست پناهندگی بدهید. افسران پلیس مرزبانی در محل کنترل پاسپورت فرودگاه​های بین المللی، پایانه​های کشتى​مسافربری و باربری و در محل ورود قطار و اتوبوس به سوئد حضور دارند. پلیس مرزبانی چند سؤال از شما می​پرسد و سپس شما را به اداره امور مهاجرت ارجاع می​دهد تا درخواست پناهندگی خود را تحویل دهید.
ادامه مطلب
فیلم ها:افزونه های درخواست فیلم،فیلم های درخواستی،فیلم باب اسفنجی و فیلم سینمایی که همه در حیطه فیلم هستند.
شما فیلم هایی را که از قسمت درخواست فیلم درخواست میکنید ما آنها را در قسمت فیلم های درخواستی قرار میدهیم.
موفق باشید.
اعتراض به ریجکتی ویزا

آیا می دانید که به ریجکتی درخواست ویزا می توان اعتراض نمود . فرآیند
آن به این صورت است که ظرف مهلت مقرر پس از رویت برگه ابلاغیه رد درخواست روادید،
با ذکر دلایل مبنی بر صلاحیت متقاضی دریافت روادید، اعتراض خویش را به سفارت خانه
اعلام نموده و درخواست رسیدگی مجدد برای دریافت روادید را می نمائید. معمولاً مهلت
اعتراض یک ماه پس از صدور ابلاغیه و مدت رسیدگی مجدد به پرونده از چند هفته تا چند
ماه می باشد. پس چنانچه احساس می کنید ص
در بعضی از شرایط زمانی که با خودرویمان در حال حرکت به مقصدی یا مسافرتی هستیم ، خودروی ما دچار نقص فنی میشود که امکان راه اندازی مجدد آن از عهده ما خارج است. و یا به دلیل نبودن امکانات و تجهیزات مخصوص قادر به راه اندازی مجدد خودرو و تعمیر آن نیستیم . در این صورت بهترین راه برای برطرف کردن مشکل و راه اندازی مجدد خودرو تماس گرفتن با گروه امداد خودرو آرش یا نزدیک ترین مرکز امدادرسانی خودروبر است تا در سریع ترین زمان برای ارائه خدمات امداد خودروی
سرقت مسلحانه از بانک صادرات شعبه طالقانی شهر ساوه
فارس:صبح امروز بانک صادرات شعبه طالقانی شهر ساوه مورد سرقت قرار گرفت. 
در ساعت 10:24 امروز 3 نفر با صورت هایی پوشیده، یکی از شعب بانکی در شهرستان ساوه را مورد دستبرد قرار دادند.
بنابر اظهارات شاهدان یکی از این افراد مسلح به سلاح گرم و 2 نفر از آنان دارای سلاح سرد بوده است. 
تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شده است و هرگونه اطلاعات تکمیلی اطلاع رسانی خواهد شد. 
این دومین باری است
شهر سوال ـ اما روشن است که جمهوری اسلامی و رهبر انقلاب بارها تاکید کرده
اند که ایران به دنبال سلاح اتمی نیست و داشتن آن را حرام می داند. رهبر
انقلاب می فرمایند: « جمهوری اسلامی ایران، از لحاظ فکری، نظری و فقهی
داشتن سلاح هسته‌ای را گناه بزرگ می‌داند»
بخش فلسفه احکام شهر سوال بر بال اندیشه ها
ادامه مطلب
شرکت خدماتی   تعمیرسرا  ارائه دهنده خدمات عیب‌یابی و تعمیر یخچال فریزر با تضمین کیفیت در برندها و مدل‌های ایرانی و خارجی موجود در بازار است.
اگر شما هم در منزلتان یک دستگاه یخچال فریزر دارید که به دلیل خراب شدن و از کار افتادن، قادر به استفاده از آن نیستید و قصد استفاده مجدد از آن را دارید، بدون شک نیازمند یک فرد متخصص هستید که توانایی بررسی فنی و عیب‌یابی دقیق دستگاه شما را داشته باشد و بتواند جوری دستگاه شما را تعمیر کند که از هر نظر اطم
دریافت
حجم: 28 مگابایتتوضیحات: یک بازی ماجراجویی از استودیوی بازیسازی PRIDEGAMESSTUDIO OU PLC می باشد که در گت اندروید بصورت رایگان منتشر شده است. شما در یک بازی سبک بقا در جزیره باید در یک دنیای آخرالزمانی با زامبی ها مبارزه کنید. هر بازمانده باید از انواع سلاح ها برای مبارزه با زامبی ها استفاده کند تا زنده بماند. بسازید و تکامل دهید و منابع را جمع آوری کنید و مکان های مختلفی را کشف کنید تا بتوانید در میان زامبی ها زنده بمانید. از زره ها و سلاح های مختلف
{پرسش و پاسخ مهدوی - شماره 40}
 
آیا حضرت مهدی از ابزار جنگی استفاده می کند؟
 
پاسخ:
در روایات، کمتر سخن روشنی در این باره به چشم می خورد و تنها سلاح مورد اشاره در کلام معصومان «سیف» است.
عده ای بر این باورند که بکار بردن کلمه «سیف» در معنای حقیقی و ابزار برّنده جنگی خاص است. البته این گروه درباره غالب شدن حضرت با این سلاح بر دشمنان، توجیهات متفاوتی دارند.
دسته ای دیگر بر این اعتقادند که «سیف» در این روایات، کنایه از قدرت و نیروی نظامی است. این گرو
دفاع از خود یا دیگران در مقابل سارق و مهاجم داراے شرایطے است و در صورت وجود آن شرایط قانون گذار از فرد مدافع حمایت خواهد ڪرد.
باید دانست:
۱⃣دفاع و حملہ باید متناسب باشد. مثلاً اگر ڪسے با چوب بہ دیگرے حملہ ڪرد مدافع نمی‌تواند با اسلحہ از خود دفاع ڪند.
۲⃣ امڪان دسترسے بہ نیروے انتظامے نباشد.
۳⃣ خطر قریب الوقوع باشد. بنابراین اگر ڪسے دیگرے را صرفاً تهدید ڪند مدافع نمی‌تواند با سلاح او را بہ قتل برساند.
۴⃣ دفاع براے دفع خطر ضرورت داشتہ باشد. مثل
مقتضی است تا زمانی که وضعیت تحصیلی دانش آموزان مردودی برای سالتحصیلی 99-98مشخص نشده است  برای دانش آموزان مردودی در مقطع ابتدایی درخواست  کتب درسی ننمایید
این
گونه از دانش آموزان بعد از ثبت نام مردودی(درسالتحصیل99-98) و انتقال
اطلاعات به سامانه کتب درسی ثبت درخواست برای پایه تکراری انجام می پذیرد.
درصورتی
که درخواست کتاب نماییدبا ارسال پیامک به اولیا چنین تلقی می نمایند که
فرزندشان قبول شده است و درصورت اصلاح پایه هم اضافه پرداختی شما مستر
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در بیانیه وزارت دفاع آمریکا این آزمایش، موفقیت آمیز توصیف شده و تلاشی مشترک بین نیروی دریایی و سپاه بوده است. زنجیر های هایپرسونیک قادر به پرواز نوک تیز مرطوب از سرعت صوت هستند و می توانند بین ارتفاعات و مدارهای مختلف تمرین دهند و رهگیری آن را سخت نمدار می یواش. وزارت دفاع آمریکا این آزمایش را نشانگر یک قدم بزرگ در جهت انجام این ماموریت در میان انتقادات گسترده دانست که ایالات متحده از پیشرفت چین و رو
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
از قول فرزند علامه طهرانی علیه‌السلام نقل میکنم
آیت‌الله سیدمحسن طهرانی فرمودند
قریب به این مضمون
شخص در میان جمعیت فریاد زد برای سلامتی امام زمان عج و آیت‌الله العظمی بروجردی صلوات...
حضرت آیت‌الله العظمی بروجردی به شدت ناراحت شدند که چرا به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بی احترامی کردید و نامشان را کنار نام من آوردید و فرمودند آن فرد از خانه من بیرون برود و....
حال خدا به ف
بسمه تعالی
سلام
 
سوال :
تفاوت دادخواست با درخواست چیست؟
پاسخ : 
 اصولاً  جهت طرح دعاوی­ حقوقی در محاکم دادگستری، و برای شروع به رسیدگی دعوی، نیاز است که خواهان(مدعی) شکوائیه‌­ی خود را به مراجع­ قضایی عرضه کند تا روند رسیدگی به­ دعوی آغاز شود. این شکوائیه باید در برگه­‌ی چاپی مخصوصی تنظیم شود که به این برگه دادخواست گفته می‌­شود .    
برگه‌­ی دادخواست مطابق با ماده ۵۱ قانون آئین دادرسی مدنی باید شامل نام، نام ­خانوادگی، نام پدر، شغل، سن،
مطالعه تاریخ زندگی حضرت خدیجه نشان می دهد که او، هم در دوران جاهلیت و هم بعد از بعثت خاتم الانبیا صلی الله علیه و آله دارای فضائل و کمالات معنوی بوده است. او که در جامعه خود به عنوان یک الگوی زن برتر مطرح بوده، تاثیر به سزایی در گسترش صفات نیک انسانی داشته است. سخاوت، کرامت، ایثار و فداکاری، عفت و پاکدامنی، دور اندیشی و درایت و توجّه به مستمندان، عطوفت و مهربانی و صبر و استقامت از جمله خصلت های پسندیده اوست. به همین جهت آن بانوی یگانه در میان ز
بسم الله الرحمن الرحیم
امروز چهار شنبه هفتم اسفند ماه سال ۱۳۹۸ میباشد امروز روز برگزاری سمینار البته بگم میکرو سمینار ما است ما که میگم دوازده نفری هستیم که در کلاس محتوا سازان هوشمند جناب آقای کیانی، استاد ارجمند شرکت کرده‌ایم و یک تیم ۱۲ نفره را تشکیل داده‌ایم البته من خودم میگم ۱۱ به اضافه یک منظور اینه که یازده نفر خانم به اضافه یک آقا، البته آقای ای هم که حضور دارند همسر یکی از دوستان ارجمندم می باشند خلاصه امروز روز برگزاری این ۱۲ می
رسول الله صلی الله علیه وآله وسلم به امیرالمومنین علی صلوات الله علیه فرمودند:
یا علی ! چهار چیز است که در هر کس باشد اسلام او کامل است:
صداقت ، سپاسگزاری ( در برابر خدا و در مقابل خوبی های دیگران) ، حیا و شرم ، خوش خلقی
تحف العقول ص 6 الی 9

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها