نتایج جستجو برای عبارت :

شب‌ قدر، فرصتی برای تغییر و تحول انسان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

زراعة الاسنان فی ایران
تهدف زراعة الاسنان فی ایران الى غرس زرعات معدنیة جدیدة مكان الاسنان، عن طریق استبدال الاسنان التالفة او المعطوبة، او لتعویض الاسنان المفقودة، وذلك نتیجة لامراض تتسبب فی تلف متقدم بالاسنان.زراعة الأسنان فی ایران لهدف تجمیلی ووظیفی، وهی تحل مكان الأسنان الطبیعیة. ودائمیة مدى الحیاة، كما نقوم بعملیات زرع الاسنان فی كل الحالات سواء كان عندكم سن مفقود واحد او اثنان او مجموعة.
تستخدم فی مراكز طب الاسنان فی ایران أفضل ا
آخرین اخبار ایران و جهان از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
تیتر جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان
اتفاق ۲۴ دوازده زمان پیش احمدی اصل به مجموع فارسی باید یک میلیون در شهر برسد سیل مقدار بود ؛ غبار هم برخی آموزشگاهها خوزستان را به تعطیلی کشید خبر آنلاین دور . شهرخبر سریعترین خودرو جستجوگر اخبار ایرانی اخبار لحظه به لحظه از معتبرترین خبرگزاری های ایرانی .
ادامه مطلب
زراعة الاسنان فی ایران
تهدف زراعة الاسنان فی ایران الى غرس زرعات معدنیة جدیدة مكان الاسنان، عن
طریق استبدال الاسنان التالفة او المعطوبة، او لتعویض الاسنان المفقودة،
وذلك نتیجة لامراض تتسبب فی تلف متقدم بالاسنان.
زراعة الأسنان فی ایران لهدف تجمیلی ووظیفی، وهی تحل مكان الأسنان
الطبیعیة. ودائمیة مدى الحیاة، كما نقوم بعملیات زرع الاسنان فی كل الحالات
سواء كان عندكم سن مفقود واحد او اثنان او مجموعة.
تستخدم فی مراكز طب الاسنان فی ایران أ
به گزارش دفتر آنلاین ، حجت الاسلام ناصر رفیعی در مورد تمدید شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان که بدون حضور زائران در ایوان دارالحکمه ثامن الحجج حضرت صورت گرفته است ، بحث می کند. ابوالحسن علی بن موسی رضا (ع). “تغییر معنوی در انسان” اظهاراتی می کند.
وی در این جشن گفت: “دنیای انسان دنیای تغییر و تحویل است ، بنابراین برای ایجاد تغییر معنوی ، باید مطابق آیه مقدس تغییر کنیم ،” خداوند ما را از تغییر منع می کند حتی اگر خودمان را تغییر دهیم. “” تا زمانی ک
شما میتوانید آخرین اخبار ایران و جهان را در هر لحظه از وبسایت میرنیوز بخوانید.لینک بخش های مختلف وبسایت خبرگزاری میرنیوز :
اخبار ورزشی
جدیدترین اخبار ورزشی ایران و جهان
اخبار اقتصادی
جدیدترین اخبار اقتصادی ایران و جهان
اخبار اجتماعی
جدیدترین اخبار اجتماعی ایران و جهان
اخبار سیاسی
جدیدترین اخبار سیاسی ایران و جهان
اخبار هنری
جدیدترین اخبار هنری ایران و جهان
اخبار جهان
جدیدترین اخبار جهان
اخبار علمی
جدیدترین اخبار علمی ایران و جهان
اخبا
کتاب انسان خردمند اثر یووال نوح هراری با ترجمه نیک گرگین است؛ نویسنده در این کتاب سیر تحول زیستی و فکری انسان را به چهار بخش تقسیم می‌کند: انقلاب شناختی که انسان خودش و پیرامونش را شناخت. انقلاب کشاورزی که بین ۸۵۰۰ تا ۹۵۰۰ سال پیش از میلاد رخ داد و انسان را یکجانشین کرد. بخش سوم در مورد وحدت بشر است، که نشان می‌دهد چطور به تدریج سازمان‌های سیاسی تحکیم یافتند و به سمت یک امپراتوری جهانی حرکت کردند. در بخش چهارم کتاب، به موضوع انقلاب علمی می‌
انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
برای انسان از حیث روابط چند گونه ساحت وجود دارد :
1-رابطه انسان با خودش
2-رابطه انسان با خدا
3-رابطه انسان با جهان
البته ماتریالیست ها (ماده گراها )از آنجایی که به خدا اعتقاد و باور ندارند خدا و جهان را یکی می دانند و از آن به طبیعت یاد می کنند.
گاهی اوقات شاهد حوادث و رویداد‌هایی هستیم که به سختی می‌توان باور کرد که اتفاقی باشند و به نظر می‌رسد که کسی طوری آن‌ها را طراحی و برنامه ریزی کرده است که طبق برنامه و شیوه خاصی اتفاق بیافتند. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با افرادی آشنا کنیم که به طرز شگفت انگیزی خوش شانسی را تجربه کرده اند و می‌توان به نوعی آن‌ها را خوش‌شانس‌ترین افراد تاریخ نامید!
 
لنا پالسون (Lena Påhlsson) 
لنا پالسون حلقه ازدواجش را در حالی یافت که ۱۶ سال پیش در حا
نیروهای تحوّل در رگ و جانمان می‌پیچند، مگر که معبری، پلی، دروازه‌ای، دریچه‌ای، روزنه‌ای به بیرون بیابند و سنّت‌ها و آیین‌ها و همه‌ی آنچه می‌شناسیم را به باد دهند. همه با باد آمده‌اند بر باد می‌روند.
زمین همان زمین، انسان همان انسان، خاکدان همان خاکدان و جامه همان جامه، آگاهی نو می‌شود. بر سخن بیهودگان باید گوش بست و تنها باید این را شنید: آگاهی نو.   چپ نو و راست نو،چرا که میان نو.
حلمی | کتاب لامکان
موسیقی: Warsaw Village Band - To You Kasiunia
سه گوش اولین وب‌سایت پوشش دهنده تمام جنبه‌های سرگرمی در ایران است. این سایت در سه حوزه سینما و تلویزیون، بازی و موسیقی فعالیت می‌کند و فقط اخبار، مقالات و محتوای دانلودی در این سه حوزه را پوشش می دهد. بخش سینما و تلویزیون سه گوش شامل اخبار، مقالات، نقد و دانلود موزیک‌های متن فیلم و سریال است. حوزه بازی این سایت شامل اخبار روز ایران و جهان، مقالات، بخش داستان (اسپویل) و دانلود موزیک‌های متن و در نهایت بخش موسیقی سه گوش پوشش دهنده اخبار ر
توضیحات فایل:
پاورپوینت تحول بنیادین در آموزش و پرورش در ۳۳ اسلاید
کاربران گرامی،محصول مورد نظر شامل پاورپوینت تحول بنیادین در آموزش و پرورش در ۳۳ اسلاید قابل ویرایش بهمراه پاورپوینت سند تحول بنیادین در ۱۴ اسلاید قایل ویرایش می باشد که پس از پرداخت انلاین،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت تحول بنیادین در آموزش و پرورش،بخشی از متن چند اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۵
سیر تحول وسایل ارتباطی از آزغاز تا امروز
نیاز به ارتباط
انسان اعصار گذشته، در زمان هایی دور، از ارتباطات چهره به چهره و رو در رو استفاده می کرده و از طریق طبل و دود پیام هایش را برای دیگران ارسال می کرده است. بشر این دوره، از دنیای بیرون جامعه کوچک و محدود خود بی خبر بوده و تمام دنیا را در گروه محدود و کوچک خود می دیده است. سیر تحول وسایل ارتباطی (عاطفه ارکان)
 
 
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
هر نفس نو می شود دنیا و ما 
بی خبر از نو شدن   ندر    بقا
حهان در هر چشم به هم زدنی ، در حال تحول و دگرگونی است ولی ؛ ما از این نکته بی خبریم . برای اینکه ظاهر و صورت جهان ظاهرا ثابت و بدون هیچ گونه تغییری به نظر می رسد و از این رو است که ما گمان می کنیم که در این جهان تغییری رخ نمی دهد .
به عقیده اشعریان :
 " جهان عبارت است از جوهر واحدی که اعراض گوناگون بر آن عارض می شود و این اعراض دائما در حال تغییر است ." اما چرا انسان از تغییرات دائمی جهان بی خبر اس
هوش مصنوعی به سرعت در حال تحول
است. فناوری هوش مصنوعی یکی از موضوعاتی است که طی چند سال اخیر باعث
تغییرات بزرگی در زندگی انسان‌ها شده است و بنابر گزارش‌ها در آینده هوش
مصنوعی قرار است هسته اصلی همه چیزهایی باشد که انسان‌ها با آن تعامل
خواهند داشت.
ادامه مطلب
خب سلام دوستان عزیزم.
به وبلاگ اخبار داغ خوش اومدین.
در این وبلاگ تماما اخبار و مطالب داغ و برای شما به همراه لینک های مفید منبع گرآوری می کنم
امیدوارم لذت ببرید و اونها رو با دیگران هم به اشتراک بزارید.
ممنون که همراه هستین.
رهبری تحول گرا
تمایز فردی و شناسایی گروهی به عنوان مکانیسم‏‌‌های هویت اجتماعی مطرح
می‌شوند که ویژگی‏‌‌های هویت جمعی و فردی را منعکس می‌کند، که تاثیرات
افتراقی رهبری تحول گرا بر نتایج عملکردی را پی ریزی می‌کند.این مدل با داده‏‌‌های مربوط به یک نمونه ۲۵۰ کارمندی آزمایش شده و مدیران آنها در پنج بانک در جمهوری خلق چین کار می‌کنند.علاوه
بر این، تمایز فردی ارتباط میان رهبری تحول گرای مبتنی بر فرد و رفتار
خلاقانه را میانجی گری می‌کند،
استاد وکیلی: علت هراس و اندوه دائمی انسان این است که او به چیزهایی تعلق و دلبستگی دارد که دائما در حال تغییر و تحول و در معرض از بین رفتن هستند. طبیعی است که با دل بستن به موجود در حال دگرگونی و زوال، نمیتوان از سکون و آرامش برخوردار بود.
سلام...
صورت زشت نفرت انگیز است و صورت زیبا دل ربا است.
 این اشتیاق و نفرت، نوعی اعلام موضع درونی نسبت به آن زشتی و زیبایی است.
کوشش انسان هماره در بند این کشش دوسویه است. به همین ترتیب ما در باره زشتی و زیبایی «اعمال» یا «احوال» آدمیان نیز قضاوتی روانی و موضعی درونی داریم. با این قضاوت درباره ی صورت و ظاهر انسان ها به راحتی به دست می آید اما چیزی که مشکل است فهمیدن باطن انسان است.    دانش اخلاق بحث از زشتی و زیبایی روح و رویه بشر است و به خواهش ها
ب
 
به گمانی که الان دارم، هولناک ترینِ کار ها نفوذ و واکاوی و نهایتا تشریح چیزهایی است که بر انسان می گذرد. 
این جهان بیرون نیست که ما را (منظورم انسان هاست به مثابه یک نوع) می سازد. بلکه جهان بیرونبا همه کاستی ها و زشتی هایش، متعادل شده و فیلتر شده درونیات هولناکی است که انسان ها دارند. 
روان کاوی، تلاشی بود که سعی کرد کمتر از بقیه مضحک باشد، اما سرنوشتت جور دیگری رقم خورده بود.
 
با سلام خدمت شما عزیزان 
این وبلاگ جهت معرفی و نقد بازی ها راه اندازی شده است و اخبار های بازی و نمایشگاه های بازی های روز هم در این وبلاگ نمایش داده می شوند.
جهت خواندن اخبار بازی ها و... از طبقه بندی های موضوعی استفاده کنید.
همچنین اخبار داغ از طریق خوراک خبریRSS Feed به شما اطلاع داده می شود. با تشکر                                        
مدیریت محترم وبلاگ گیم اسکریپت
                دانیال قدوسی
سومین سایت برتر ایرانی ورزش3 هست. سایت ورزش3 جدیدترین اخبار ورزشی ایران و جهان را همراه ویدیوهای ورزشی به نمایش میگذارد و به لطف محبوبیت ورزش و به خصوص فوتبال در ایران توانسته میزان بالایی از بازدید را از ن خود کند. این سایت منبع اصلی اخبار ورزشی ایران است. ویدیوهای فوتبالی این سایت بیشترین بازدید را دارا هستند.
سلام...
صورت زشت نفرت انگیز است و صورت زیبا دل ربا است.
 این اشتیاق و نفرت، نوعی اعلام موضع درونی نسبت به آن زشتی و زیبایی است.
کوشش انسان همواره در بند این کشش دوسویه است....به همین ترتیب ما در باره زشتی و زیبایی «اعمال» یا «احوال» آدمیان نیز قضاوتی روانی، و موضعی درونی داریم.قضاوت درباره ی صورت و ظاهر انسان ها به راحتی به دست می آید اما چیزی که مشکل است فهمیدن باطن انسان است...دانش اخلاق، بحث از زشتی و زیبایی روح و رویه ی بشر است و به خواهش ها و ا
ما می‌دانیم که زندگی نوعی جنگ است اما در برخی از قسمت‌های دنیا چیزی فراتر از جنگ است و در این بخش‌ها انسان‌ها خورده می‌شوند. آیین خوردن انسان از طرف اکثریت جوامع نفرت‌انگیز محسوب می‌شود اما این رسم هنوز زنده است. مناطقی از جهان وجود دارد که خوردن گوشت انسان ریشه در سنت آنها و بخشی از فرهنگشان دارد. خوردن گوشت انسان به دلایل مختلف انجام می‌شود، این دلایل شامل مراسم‌های مذهبی یا حتی نیاز شدید به غذا می‌باشد. این اقدام چه قانونی باشد و چه
اخلاق مهدوی با تفقه در آیات قرآن و استفاده از روایات اهل‌بیت، ((دنیاداری)) و نه ((دنیاگرایی)) را به عنوان ارزشی مثبت به نظام اخلاقی وارد می‌کند و این تغییر باعث تحولاتی در ضریب اهمیت بعضی از ارزش‌ها و ضد ارزش‌ها و پاره‌ای تحولات در تعاریف و نسبت‌های میان ارزش‌های اخلاقی و تغییر نگرش نسبت به برخی از مصادیق آنها است. حقیقت دنیا جریان رحمت و حیات الاهی و سراسر جهان آیات و نشانه‌های اوست؛ پس نه‌ باید فریفتة آن شد و نه از آن ترسید. کسی که با شها
سومین سایت برتر ایرانی ورزش3 هست. سایت ورزش3 جدیدترین اخبار ورزشی ایران و جهان را همراه ویدیوهای ورزشی به نمایش میگذارد و به لطف محبوبیت ورزش و به خصوص فوتبال در ایران توانسته میزان بالایی از بازدید را از ن خود کند. این سایت منبع اصلی اخبار ورزشی ایران است. ویدیوهای فوتبالی این سایت بیشترین بازدید را دارا هستند.
ادامه مطلب
علت پخش نشدن برنامه نود از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
90 پخش نمی شود؛ فردوسی پور علت پخش نشدن 90 را توضیح داد
به اخبار ایلنا سر روزهای پیش اخبار پخش نشدن نقشه نود بازتاب‌هایی به دنبال داشت و سر پایان عادل فردوسی‌پور اخبار کرد که نود تعطیل نشده و او. نظر ۹۰ به هدف دومین هفته متوالی از تلویزیون ایران پخش از ۲۸ مرداد ۱۳۷۸ نخستین بر است که این نظر سر روند برگزاری رقابت‌های لیگ.
ادامه مطلب
ما هی عملیة تجمیل الأنف؟
هی عملیة تعدیل شكل الأنف والتی أحیانًا ما یشار إلیها بعملیة إعادة تشكیل الأنف. على الرغم من كون هذه العملیة تتم بغرض تجمیلی بالدرجة الأولى ألا وهو زیادة التناغم والتناسب بین الأنف وباقی ملامح الوجه، إلا أنها تُجرى فی أحیان كثیرة بغرض علاج مشاكل واضطرابات التنفس الناتجة عن تشوهات أو عیوب فی بنیة الأنف، و بسبب التعرض لبعض الحوادث. یمكن أن تتم عملیات تجمیل الأنف بعدة صور نذكر منها:
تغییر حجم الأنف (سواء لتصغیره أو ت
پایگاه خبری تحلیلی “شریعت نیوز  ” محیطی کاملاً آزاد و مردمی است که هدف اصلی آن بیان دیدگاه ها، انتقادات و درد دل های مردم اهل سنت ایران و جهان به گوش همه برسدهمچنین شما می توانید در پایگاه خبری تحلیلی “شریعت نیوز ” آخرین اخبار مرتبط به اهل سنت ایران  و اخبار مهم ایران و جهان را نیز مشاهده نمایید.
منتظر نظرات، پیشنهادات و انتقادات تمامی شما دوستان و کاربران عزیز هستیم.
لازم به ذکر است که پایگاه خبری تحلیلی “شریعت نیوز ” یک محیط کاملاً مس
ولی کاری ندارم چه جهان بی مهری داریم 
 
فقط کافیه یه نگاهی به اخبار و اتفاقات دور و برمون بندازیم و گاهی حتی زندگی خودمون ... ! 
 
× رضا به داده بده وز جبین گره بگشایکه بر من و تو در اختیار نگشادستمجو درستی عهد از جهان سست نهادکه این عجوز عروس هزاردامادستنشان عهد و وفا نیست در تبسم گلبنال بلبل بی دل که جای فریادست 
 
حافظ جان
طی دو سال، حداقل ۱۳ بار لاکپشت‌ها فعالیت قطار‌ها را مختل کردند. به همین دلیل، شرکت راه آهن ژاپن به فکر پیشگیری از مرگ غمناک لاکپشت‌ها در راه آهن و تاخیر غیرضرروی قطار‌ها افتاد. آن‌ها پس از اجرای یک سری آزمایش، یک خندق یو «U» شکل ایجاد کردند که لاکپشت‌ها را جمع می‌کرد و مانع از گیرافتادن آن‌ها بین ریل‌های فلزی و له شدن و مرگ آن‌ها می‌شد. آزمایش‌ها و دوربین‌های مراقبتی نشان داد که لاکپشت‌ها هنگام عبور از ریل اغلب در فضای بین آن‌ها می‌
إن علامة السفهاء السطحیّین على مرّ التاریخ، هو الجمود وعدم قابلیّتهم فی تشخیص الأهم عن المهم وعصیانهم على تغییر التكلیف. فإنهم یحترمون ظاهر القرآن مطلقا، ولو دعا إلى الحكمیة فی صفّین. ویحترمون دم المسلم مطلقا، ولو خرج على أمیر المؤمنین(ع). ومناسك الحج عندهم خط أحمر مطلقا، ولو كان الحسین(ع) مغادرا مكّة. والصلح مع العدوّ عندهم ذنب لا یُغفَر مطلقا، ولو كان الإمام الحسن(ع) قد اتخذ هذا القرار. لا یعقلون أن تارة یجب الصراخ وتارة یجب السكوت، وتار
ما هی عملیة تجمیل الأنف؟
هی عملیة تعدیل شكل الأنف والتی أحیانًا ما یشار إلیها بعملیة إعادة تشكیل
الأنف. على الرغم من كون هذه العملیة تتم بغرض تجمیلی بالدرجة الأولى ألا
وهو زیادة التناغم والتناسب بین الأنف وباقی ملامح الوجه، إلا أنها تُجرى
فی أحیان كثیرة بغرض علاج مشاكل واضطرابات التنفس الناتجة عن تشوهات أو
عیوب فی بنیة الأنف، و بسبب التعرض لبعض الحوادث.   یمكن أن تتم عملیات تجمیل الأنف بعدة صور نذكر منها:
تغییر حجم الأنف (سواء لتصغیره

"انسلادوس" پیچیده‌ترین قمر زحل + تصاویر
  اخبار علمی - "انسلادوس" پیچیده‌ترین قمر زحل + تصاویر
دانشمندان با بررسی تصاویر قطب جنوب "انسلادوس" بیش از ۱۰۱ فوران آبفشان در این قمر کشف کردند.
دانشمندان با تجزیه و تحلیل داده‌ها و تصاویر مدارگرد کاسینی ناسا، در "انسلادوس" قمر یخ زده ی سیاره زحل ۱۰۱ فوران آبفشان که از اقیانوس زیر سطحی این قمر سرچشمه می‌گیرد، کشف کردند.
 
 دانشمندان با بررسی تصاویر قطب جنوب "انسلادوس" بیش از ۱۰۱ فوران آبفشان در این
چهره شاخص کشتی سنگین وزن ایران پس از شکست مقابل یدالله محبی در انتخابی تیم ملی از دنیای کشتی خداحافظی کرد.
به گزارش ایسنا، در جریان رقابت های وزن ۱۲۵ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد کمیل قاسمی پس از ۳ سال دوری از میادین برابر یدالله محبی با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد و پس از این شکست با بوسیدن تشک کشتی رسما از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

کمیل قاسمی مدال های نقره و برنز المپیک و نقره جهان را در کارنامه خود دارد و پرافتخارترین سنگین وزن ایران در المپیک م
باشگاه رئال مادرید به انگلیسی realmadrid Football club و به اسپانیایی Real Madrid Club de Fútbol – رئال مادرید محبوبترین تیم حال حاضر دنیا است. باشگاه فوتبال رئال مادرید در پایتخت اسپانیا قرار دارد در ا ین صفحه می توانید جدیدترین اخبار رئال مادرید را دنبال کنید. لباس تیم رئال مادرید سفید است.
اگر شما هم از هواداران تیم پرطرفدار پرسپولیس هستید و به دریافت اخبار تیم محبوبتان علاقه‌مندید حتما اپلیکیشن اخبار پرسپولیس می‌تواند به کارتان بیاید. اخبار پرسپولیس یک اپلیکیشن در حوزه خبر می باشد که می‌توانید آن را بر روی پلتفرم مبتنی بر سیستم عامل اندروید راه‌اندازی و هرجا که خواستید از آن استفاده کنید.
ادامه مطلب
قلب انسان در هر دقیقه بین ۶۰ تا ۱۰۰ ضربان دارد که ریزمغذی ها و اکسیژن را از طریق عروق خونی به اندام ها می رساند. حتی چند ثانیه اختلال درعملکرد آن به سرعت در اندام های مختلف تاثیر می گذارد و باعث مرگ سلول و آسیب های جبران ناپذیر می شود.
ادامه مطلب
هنگامی که حضرت قائم (عج) قیام کنند، جهان دگرگون خواهد شد، و از مسیر این دگرگونی و تحوّل آثار و نتایجی باقی خواهد ماند که ثمره ی دلنشین آن کام همگان را شیرین خواهد کرد.
از جمله ثمرات آن، می توان به این موارد اشاره کرد:
1- جهان بافروغ جمال آرایش منوّر گردد.
2- ثروت به طور مساوی تقسیم شود.3- جهان در آسایش و آرامش بی نظیر قرار گیرد.4- امّت اسلامی مجد و عظمت فوق العادّه ای پیدا کند.5- همه ی بدعتهای جاهلی ریشه کن شود.6- حسد و حیله از بین برود.7- همه بی نیاز شون
 
جدول اختصاصی ما: این جدول هرروز در کانال روبیکا ما منتشر میشه تا کاربرامون از اخبار جهان عقب نمونن اگه شما هم میخواین از اخبار جهان مطلع بشین به کانال روبیکا ما بپیوندید.
لینک کانال:
https://rubika.ir/coronavirus_information
 
این جدول 7 کشور مبتلا به کرونا که در صدر جدولند را با جزئیات نمایش میدهد.
 
مقاله رهبری تحول گرا
یکی از متغیرهای تاثیرگذار در بهبود عملکرد و بقای سازمان‏‌ها خلاقیت است.در این مقاله علاوه بر رابطه مستقیم سبک رهبری تحول گرا و خلاقیت، عوامل واسطه‌ای که در این تاثیر نقش به سزایی دارند مورد بررسی قرار گرفته اند.این تحقیق از نوع توصیفی بوده و برای جمع آوری اطلاعات مربوط به ادبیات موضوع از روش کتابخانه‌ای استفاده شده است.نتایج این مقاله نشان می‌دهد که سبک رهبری تحول گرا یکی از عوامل موثر و زمینه ساز مهم برای خلاقیت کا
سلام به همه شما دوستان .آره بازم منم .اینبار می خواهم درباره خود دوچرخه با شما صحبت کنم.دوچرخه وسیله ای کار آمد است که از قدیم الایام با ماست .متاسفانه هنوز فرهنگ دوچرخه ودوچرخه سواری در خیلی از کشور ها جا نیوفتاده است.به نظر من این روندی که ما انسان ها داریم پیش می بریم کاملا اشتباه است .زیرا با اینکار خود نه تنها آینده خود بلکه نسل بعد را هم مورد حمله قرار می دهیم .مگر چه اشکالی دارد که فردی با دوچرخه سر کار برود یا به خرید برود.اگر دست ما انسا
سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی:
اخبار مربوط به قیمت و سهمیه‌ بنزین صحت ندارد
برخی اخبار از سهمیه‌بندی بنزین از روز آینده حکایت دارد، خبری که توسط شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تکذیب و اعلام شد 12 اردیبهشت‌ماه تاریخ اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین نیست.

به گزارش ندای زرند، در حالی که برخی منابع خبری از آغاز سهمیه بندی بنزین از روز آینده خبر می‌دهند سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ضمن تکذیب این موضوع اعل
خداوند، خود دلیل بر خویشتن است. به اوست که جهان قائم است و به اوست که می‌توان جهان را شناخت. و خلیفۀ او بر زمین کثرات و رنج‌ها، انسان است. انسان مظهر نمایش اوست؛ اگر به او نظر کند و جز او نبیند. و شهید نظر به وجه الله می‌کند و در خون خویش، دلیلی ست بر وجود خداوند. 
هر که تمنای دیدار خداوند را دارد به شهید بنگرد که چگونه با جان خویش به او اشاره می‌کند.
سلام امیدوارم از آپدیت جدید قالب وبلاگ خوشتون بیاد اول اینکه دوتا کادر ساختبم یکی اخبار وبلاگ و اون یکی دلنوشته های بنده حالا میگید چرا اصلا من دلنوشته مینویسم؟ چون نوشتن دلنوشته هایم منو راحت میکنه و یه نوعی احترام وبلاگ نویس حفظ میشه :)
و کلا اخبار و دلنوشته هارو از میان مطالب خارج کردیم این مطلب نیز در میان اخبار وبلاگ است :)
لطفا نظرتون رو در مورد آپدیت جدید وبلاگ مشترک شوید :)
مهر : کتاب «اخبار» نوشته آلن دوباتن با ترجمه مریم تقدیسی توسط نشر ققنوس منتشر و راهی بازار نشر شد. نسخه اصلی این‌کتاب در سال ۲۰۱۴ توسط انتشارات پنگوئن چاپ شده است.
آلن دوباتن نویسنده کتاب‌های فلسفی مشهوری مانند «تسلی‌بخشی‌های فلسفی» که در ایران هم مخاطبانی دارد، معتقد است این‌روزها و در دوران فعلی، اخبار همان‌تسلطی را بر زندگی‌ ما پیدا کرده که زمانی دین داشت. او در کتاب جدید خود «اخبار»، به بررسی نمونه‌های رایج گزارش‌های خبری در زمی
با سلام . از این رسانه در خدمت شما خواهم بود تا ...
1 - به روز ترین اطلاعات و اخبار دنیای رمز ارزها
2 - نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال
3 - آگهی های خرید و فروش انواع ارز دیجیتال
4 -  و ارائه قیمت لحظه ای رمز ارز ها
و کلی اتفاق های جالب در این زمینه 
.... را به اطلاع شما برسانیم .
بر اساس بررسی‌های انجام شده در خصوص قدرتمندترین اقتصادهای جهان، ایالات متحده آمریکا از سال ۱۸۷۱ تا کنون، در جایگاه نخست این لیست قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ٢٠١٩ نیز جایگاه خود را حفظ کند.
مراحل مختلف چرخه‌های اقتصادی، به طور مداوم باعث تغییر و تحول اقتصاد سراسر جهان می‌شود. اما جالب توجه است که اقتصادهای قدرتمند جهان، به همین سادگی جایگاه خود را از دست نمی‌دهند. با نگاهی به لیست 10 اقتصاد برتر جهان از سال1980 تا کنون، شاهد ثا
 اخیرا به دلایل مختلف مانند آلودگی هوا و یا برودت هوا شاهد اخبار تعطیلی مدارس هستیم . به نقل از سایت هیوا ، اخبار تعطیلی مدارس از طرف رئیس آموزش و پرورش هر استانی و یا فرمانداری اعلام می شود و دانش آموزان باید اخبار تعطیلی مدارس را در نوبت ها و مقاطع مختلف بدانند .
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/6418/اخبار-تعطیلی-مدارس.html
 
 
 
 حاضرید هفته ای 630 میلیون تومان اجاره برای یک ویلا در این جزیره بپردازید؟
اینجا مالدیو است
(همان کشوری که تیم فوتبالشان را با 17 گل نابود کردیم) اما حاضرید هفته ای
630 میلیون تومان اجاره برای یک ویلای خصوصی در یکی از جزایر این کشور
بپردازید؟
حتی زیردریایی
اختصاصی نیز شما را راغب نمی کند چنین پولی را (126 هزار پوند)برای جزیره
موسوم به Velaa Private Island که تنها یک ماه است افتتاح شده، بپردازید؟اینجا 45 ویلای اختصاصی دارد. یک شب و یک صبحانه از 1000 پوند شر
می دانیم اخبار بد از هر طرف می رسد
همه منتظرند و بلاتکلیف مانده اند چه کنند
 
ولی
شما خود را نبازید
آن ها که روحیه بهتری داریم و مشکلات کمتر
باید خود را محکم نگه داریم تا بتوانیم ضعیف تر ها را دریابیم
اگر همه رها کنیم و دست بکشیم، همه نابود می شوند
 
وقتی جایی گندی بالا میاد
یکی فرار می کنه
و یکی مردونه می ایسته و به کام آتش میره
 
دانلود آهنگ جدید علی صدر به نام اخبار
Текст песни Akhbaar Ali Sadr
ما همیشه اشک می‌ریزیم برای مرگ همدیگهМы всегда проливали слезы за смерть друг друга
نشستیم لحظه به لحظه ببینیم اخبار چی میگهМы садились момент за моментом, чтобы видеть то, что говорили новости
میگذره جوونیمون اینجا میون خبرای تلخ

ادامه مطلب
سلامسوالی دارمممنون میشم پاسخ بدیدانسان متعالی چگونه انسانی است، به عبارتی انسان متعالی چگونه تعریف می شود؟چنین انسانی چه شاخصه هایی لازم است داشته باشد؟در صورت امکان جهت مطالعه بیشتر منابع معرفی بفرمایید
دوست گرامی. هدف خودسازی دینی، تربیت انسان با شاخصه های زیر است:۱. آگاه و دارای بصیرت دینی و اجتماعی.۲. هدفمند و آرمان گرا.۳. مومن و خداپرست.۴. معتدل و متخلق به اخلاق اسلامی.۵. پاک و مهذب از گناه و حب دنیا.۶. اهل عبادت و معنویت.۷. سالم، شاد و
دانلود آهنگ جدید پدرام پالیز اخبار بین الملل
با ما باشید با سوپرایز این ساعت دانلود اهنگ هرچه گویم از تو شهر کیش و مات است به نام اخبار بین الملل با صدای پدرام پالیز به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫
شعر : دنیا کندری
Download New Music BY : Pedram Paliz | Akhbare Beynolmelal With Text And 2 Quality 320 And 128 

ادامه مطلب
پاورپوینت انسان شناسی و عصب پژوهی
ریشه‌های آن در علوم انسانی، علوم طبیعی و علوم اجتماعی است.ماهیت انسان‌شناسی از دیرباز، مقایسهٔ بین فرهنگی بوده‌است و نسبی‌گرایی فرهنگی، اصلی اساسی در روش تحقیق انسان‌شناسی شده‌است.در سال ۱۳۴۹ «شورای وضع و قبول لغات و اصطلاحات اجتماعی» با در نظر گرفتن همه جوانب و مراتب، اصطلاح انسان‌شناسی را در مقابل کلمه آنتروپولوژی، به مفهوم وسیع کلمه( مطالعه عمومی انسان، شامل جسمانی، باستانی، تاریخی، اجتماعی و ف
این متن رو من تو یکی از شبکه های اجتماعی دیدم، منبع مشخصی هم براش ذکر نشده بود ولی چون جالب بود اینجا میزارمش. امیدوارم نویسنده اش راضی باشه!!!
 
روزانه مردم با خبرهای وحشتناک و هراس آور بسیاری روبرو می شوند، از تیراندازی، نابرابری، آلودگی، دیکتاتوری، و جنگ گرفته تا گسترش سلاح های هسته ای. به دلایلی مانند این ها بود که 2016 را بدترین سال تاریخ نامیدند ... تا اینکه 2017 از راه رسید و این عنوان را از آن خود کرد! در نتیجه بسیاری از مردم آرزوی بازگشت به
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
انسان‌ها برای برنامه‌ریزی فعالیت‌های کشت و زرعشان موقعیت خورشید در افق را نشانگر فرصت خود تا پایان روز قرار داده بودند. اما پس از غروب خورشید اضطراب و فشاری تحت عنوان «فرصت» وجود نداشت و تمام دغدغه‌ها و تنش‌های آن همراه با آفتاب غروب می‌کرد. بنابراین، در اساس، مفهومی به نام زمان پدیده‌ای روزانه و مختص به لحظات حضور خورشید در آسمان بود. به همین خاطر هم مقیاس گذر ایام را «روز» گذارده بودند و شب را هنگامه استراحت و هدیه‌ای ورای فرصت‌ها م
سایت های خبری و اطلاع رسانی از پر بازدیدترین سایت های دنیای وب هستند زیرا مردم برای دریافت آخرین اخبار و اطلاعات از اوضاع کشور و جهان، استقبال خوبی نشان می دهند. همچنین با گسترش استفاده مردم از اینترنت، طراحی سایت های خبری بیش تر از گذشته اهمیت پیدا می کنند. از مهم ترین ویژگی های سایت های خبری می توان به درج اخبار روزانه در آن ها اشاره کرد. بنابراین کاربران اینترنت هر روز و هر لحظه از سایت های خبری بازدید می کنند تا از آخرین اخبار سیاسی، اجتم
دریافت
حجم: 21.1 مگابایتتوضیحات: Onefootball Live Soccer Scores با نرم افزار Onefootball Live Soccer Scores Ad Free میتوانید تمام اخبار مربوط به مسابقات و نقل و انتقالات فوتبال امریکا و بیش از ٢٠٠ لیگ از فوتبال های بین المللی را در دسترس داشته باشید. برخی از ویژگی های برنامه Onefootball Live Soccer Scores اندروید : - نتایج زنده: پوشش کامل از اخرین اخبار و مسابقات زنده ی فوتبال - اعلان های پوش: اطلاع از امتیازات و اخرین شایعات نقل و انتقالات با اعلان های پوش فوری - اخبار و مسائل مهم فوتبال:
بهترین بازیکن زمین از نظر نویسنده اخبار امروز استقلال داریوش شجاعیان بود.که موثرترین بازیکن داخل زمین بود.تکل زد،دریبل زد،به دفاع کمک کرد، پاس بلند و کوتاه داد و در آخر پاس گل هم داد،نمره این بازیکن 7.9 از نظر ورزش 11 میباشد:
داریوش شجاعیان یک زمانی که تازه به استقلال آمده بود و من در اخبار جدید استقلال آن را خواندم آینده خوبی برایش متصور بودند که فکر کنم دیر استارت زده و در این فصل شروع دوباره ای را آغاز میکند تا به تیم ملی و جای ثابت آن برسد.
جلال الدین محمد بلخی ، معتقد بود که کائنات در تحول دائم است ، و اساس هستی در نیستی و بقاست . این سیر تحولی تا جهان ،جهان است ،خورشید و ماه و ستاره در افق مشغول نورافشانی است به نام تحول و تکامل ، ادامه خواهد داشت : 
آدم از خاک است ، کی ماند به خاک 
هیچ انگوری نمی ماند به   تاک 
نطفه از نان است ؛کی ماند به نان ؟ 
مردم از نطفه است ، کی باشد چنان ؟ 
هیج اصلی نیست مانند اثر 
پس ندانی اصل رنج و درد سر 
در کلیه پدیده های طبیعت ، آثار تغییر و تحول به چشم می
امام موسی صدر:
 
ادیان یکی بوده اند زیرا نقطه آغاز
همه آنها یعنی خدا یکی است و هدف آنها یعنی انسان یکی است و بستر تحولات آنها یعنی
جهان هستی یکی است. برای انسان گرد آمدیم برای انسانی که ادیان برای او آمده است.
 

مختصات نظریه ادیان در خدمت انسان
 

پیامبران پیک میان
خداوند به عنوان مبدا و انسان به عنوان مقصد هستند.
پیامبران هم ردیف انسان ها و دارای وصف
های بشری هستند.
هدف دین عدالت، اخلاق و عقلانیت
برای انسان است.
دین برای انسان بوده و نه انسان
ب
لایبهر یک شرکت تولید کننده کامیون در
آلمان است که به خاطر کامیون های غول پیکرش به شهرت رسیده است. این وسایل
نقلیه عظیم نزدیک به ۲۰۳ تن وزن داشته و می تواننند ۵۹۲ تن بار را حمل
کنند. ارتفاع هر کدام از آن ها بیش از ۷ متر است و معمولا در معادن و در
مناطق خاص استفاده می شوند زیرا کاربرد شهری ندارند. قیمت هر دستگاه از این
کامیون ها بیش از ۳.۵ میلیون دلار است.
 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.
سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر
در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه: قوه قضائیه در جمهوری اسلامی یک بنای جدید بود. این نهال باید روز به روز رشد کند/ تحول بدون برنامه امکان ندارد. قبل از مسئولیت رئیس محترم جدید قوه قضائیه از ایشان خواسته شد و یک برنامه جامعی تهیه کردند. بنده توصیه اولم این است که همین برنامه خوبی که تهیه شد طبق زمانبندی و بدون اغماض پیش ببرید و عملیاتی کنید. کاری کنید که بعد از گذشت یک مدت قابل قبولی کاملا احساس شود که قوه قضائیه دچار تحول شده است.
رهبری تحول گرا
رهبری تحول­ آفرین بیان­‌کننده فرایندی است که افراد را متحول می­کند و با ارزش­ها و خصیصه­های اخلاقی و اهداف بلندمدت ارتباط دارد.رهبری تحول آفرین یکی از پارادایم‌های رهبری در روانشناسی سازمانی است که مورد تحقیق گسترده‌ای قرار گرفته است.رهبری تحول آفرین، رضایت زیردستان و اعتماد آنان به رهبری و به علاوه تعهد عاطفی آنان را افزایش می‌دهد.رهبرانی که رفتارهای تحول آفرین را از خود نشان می‌دهند مجموعه‌ای از نتایج مثبت را در ساز
ما چه‌ایم اندر جهان پیچ پیچ
چون الف از خود چه داریم؟ هیچ هیچ
همین دیگه آقا!
دنبال مطلع و مقدمه و میان و مؤخره نباش!
درسته که این‌ها نظم‌اند و طبع انسان ملائم با نظم ولی نه این‌که انسان خودش رو محدود قالب‌ها کنه و از محتوا جا بمونه!
لهذا گفته‌اند مجعول وجود است و ماهیت نفاد و حد وجود.
خط بالا رو هم جدی نگیرید!
پاورپوینت بررسی نقش مدیریت و رهبری در برنامه های تحول سازمانی دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی نقش مدیریت و رهبری در برنامه‌های تحول سازمانی، در قالب ppt و در 56 اسلاید، قابل ویرایش، شامل بخش اول تحول سازمانی، تحول (transformation) سازمانی یعنی چه؟، سطوح تحول سازمانی، اهداف تحول سازمانی، تاریخچه تحول سازمانی در ایران، تحول در چه چیزی، علل نیاز به تحول سازمانی، علائم نیاز به تحول سازمانی، مراحل ایجاد تحو




دسته بندی
مدیریت

فرمت فایل
ppt

حجم فایل
866
در اخبار امروز استقلال میخوانیم که شیخ دیاباته کیست و عملکردش چیست؟
یک سری گری لینکر های وطنی هستند که معتقدند دیاباته بازیکن نیست!بگذریم از اینکه بازیکنی سالها تو بهترین لیگ های جهان بازی کرده مثل لوشامپیونه و سری آ هیچوقت نمیتونه بازیکن بدی باشه با آن تعداد گل، بازیکنی که چهل بازی ملی هم داره! بازیکنی که با ۳ میلیون دلار با ارزش ترین بازیکن لیگ ایران تو ترانسفرمارکته!اما دیاباته بازیکن تو باکسه و یک فینیشر و برایش باید موقعیت خلق کنند نه
موضوع پدافند غیرعامل در جهان هستی از قدمتی به اندازه تاریخ زندگی انسان برخوردار است. انسانهای اولیه برای در امان ماندن از خطر تهاجم حیوانات و تهدیدات پیرامونی خود به غارها و بالای درختان و دیگر مامن های طبیعی پناه میبرند، با متمدن شدن تدریجی جوامع بشری و شکل گیری زندگی شهری، احساس نیاز به امنیت بیشتر گردید و جوامع شهری برای ایجاد امنیت و حفاظت شهر از تهاجم دشمنان، اقدام به ساخت و احداث دژها، قلعه، حصار، خندق، دیوارها و موانع دفاعی در پیرا
کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت مدیریت تحول سازمان در 303 اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت جامع مدیریت تحول سازمان در 303 اسلاید قابل ویرایش، چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید 12
برحسب اینکه سازمان درحال حاضر در چه موقعیتی قرار دارد میزان تحول مورد نظردرآن تعیین میشود.
حالت اول :فاصله بین وضع موجود و وضع مطلوب ما
این ۶ روز که نت نبودبرای با خبر شدن از اوضاع اخبار سایت های ایرانی مثل ایستا رو می خوندم . اخر اخبار جا برای ارسال نظر داشت .احمقانه ترین چیز می دونید چی بود؟همه درخواست وصل شدن اینترنت رو داشتن . یکی برای پایان نامش ، یکی برای کسب و کارش ، یکی برای خبر گرفتن از عزیزش...و این وسط ، یکی می گفت که من که اعتراضی ندارم !!! کاری هم با بنزین ندارم ! تورو خدا نت رو وصل کنید من می خوام ادامه بازیم رو انجام بدم ||||::::
اگر مستضعفی دیدی ،
                         ولی از نان امروزت
 
 به او چیزی نبخشیدی ،
      به انسان بودنت شک کن!
 
                اگر چادر به سر داری ،
                           ولی از زیر آن چادر
 
 به یک دیوانه خندیدی
     به انسان بودنت شک کن!
 
               اگر قاری قرآنی ،
                        ولی در درکِ آیاتش 
 
دچارِ شک و تردیدی ،
   به انسان بودنت شک کن!
 
                 اگر گفتی خدا ترسی ،
                          ولی از ترس اموالت
 
 تمام شب نخوابیدی ،
هدف سایت تک تایمز ایرانی چیست؟ امروزه با رشد جهش وار علم در ایران و جهان، اخبار دنیای فناوری همه روزه در ابعاد وسیعی توسط خبرگزاری های داخلی و خارجی منتشر میشود و چنانچه علاقه مندان به دنیای فناوری و علم بخواهند در جریان تمام این اخبار قرار بگیرند میبایست همه روزه به تمامی وبسایت های فعال در زمینه فناوری اطلاعات سر بزنند تا موضوعات مورد علاقه خود را پیگیری کنند. 
ادامه مطلب
جهان پر است از جنگجویانی که در کلاس درس هستند و دانش آموزانی که در میدان جنگ حضور دارند
خیلی از ما همینکه زندگی میکنیم در حال مصرف چیزی هستیم که حق دیگران است، خیلی از ما انسان ها حتی لیاقت و فرهنگ آب لوله کشی را هم نداریم،شما حق این را دارید که از نظر من خوشتان نیاید اما اگر درست به خودتان نگاه کنید خواهید دید که حرف شما از کسی انسان بهتری نساخته است ،شما چیزی تولید نمیکنید که زندگی کسی را بهبود ببخشد،شما یک انسان بی ارزش هستید چه دوست داشتنی
هدف سایت تک تایمز ایرانی چیست؟ امروزه با رشد جهش وار علم در ایران و جهان، اخبار دنیای فناوری همه روزه در ابعاد وسیعی توسط خبرگزاری های داخلی و خارجی منتشر میشود و چنانچه علاقه مندان به دنیای فناوری و علم بخواهند در جریان تمام این اخبار قرار بگیرند میبایست همه روزه به تمامی وبسایت های فعال در زمینه فناوری اطلاعات سر بزنند تا موضوعات مورد علاقه خود را پیگیری کنند.
ادامه مطلب
در گوشه ای از عرش خداوند نوشته اند: «حسین (ع) کشتی نجات و چراغ هدایت است.» حسین (ع) همان راز بزرگ آفرینش انسان است که بشریت بدون رمز گشایی آن ، راهی به سوی سعادت نخواهد یافت. همان راز بزرگی که اکنون در قرن بیست و یکم، زمانی که نیمی از جهان بوی خون گرفته و نیمی دیگر از تعفن بی اخلاقی رنج می برد ، میلیون ها انسانِ عاشق را حول ارزشمندترین صفات انسانی در شهری به ظاهر کوچک به نام کربلا جمع کرده است. آری حسین راز بزرگ آفرینش است که بشر را از غرق شدن در در
اخبار ملک بزرگترین سایت خبری تحلیلی و دایرکتوری ملک و املاک در ایران میباشد. که کاربران در قسمت ثبت آگهی املاک، مستقیماً با هم تماس می‌گیرند و هیچ واسطه‌ای در این میان وجود ندارد، پس دقت فرمایید که در خرید و فروشِ شما، اخبار ملک هیچ دخالتی ندارد و کاربران باید خودشان جنبه‌های مختلف امنیتی را رعایت نمایند.
رهبری تحول­آفرین بیان­‌کننده فرایندی است که افراد را متحول می­کند و
با ارزش­ها و خصیصه­های اخلاقی و اهداف بلندمدت ارتباط دارد.همچنین، همه
ابعاد سبک­های رهبری تحول­آفرین با فرهنگ سازمانی ارتباط مثبت و معنا­دار
دارد.لازمه تغییر و تحولات مستمر سازمانی در محیط‏‌‌های پویا و در حال
تغییر امروز، وجود رهبرانی بصیر، راهبردی یا به عبارت روشن تر، رهبران تحول
آفرین است.به دلیل توجه فزاینده به عامل رهبری در ایجاد تحولات
سازمانی در سطح دنیا و
اخبار جدید استقلال این بود که امروز عصر حماسه ای دیگر از تعصب و غیرت را مشاهده کردیم.سلحشوران ایران زمین این شیران بیشه دلیران،آبی پوشان غیرتمند و غیور درس قشنگی به نو کیسه گانی که پیروزی را به هر شکل و روشی می‌خواهند دادند.اخبار امروز استقلال خبری بود درباره ی ......
غیر ورزشی های چسبیده به ورزش حرفی را که یک انسان دلسوز درباره ی عده‌ای انسان که درگیر یورش و فشار حیوانی عده ای دیگر قرار گرفته اند و دراین سرما در کوهستان و مناطق سردسیر با گرسن
طی گزارش که در اخبار جدید استقلال ملاحظه شد امده است که کنفدراسیون آسیا یا همانAFC به ایران سهمیه سه+یک داده یعنیسه تیم مستقیم وارد مرحله گروهی میشوند و استقلال تهران بعنوان تیم سوم لیگ برتر ایران مستقیما به آن مسابقات راه پیدا میکند
چرا انسان ها تمایل به اعتراف دارند؟
چرا انسان ها نمی توانند چیزی در دورن شان نگه دارند؟
چرا من باید بگویم که درون من چه می گذرد و در نهایت چرا انسان ها پیوسته به دنبال یارِ غار و سنگ صبور می گردند؟
چرا انسان ها از نگه داشتن حرفی در درون و فکری در درون ابا و ترس دارند ؟
بهترین بازیکن زمین از نظر نویسنده اخبار امروز استقلال داریوش شجاعیان بود.که موثرترین بازیکن داخل زمین بود.تکل زد،دریبل زد،به دفاع کمک کرد، پاس بلند و کوتاه داد و در آخر پاس گل هم داد،نمره این بازیکن 7.9 از نظر ورزش 11 میباشد:
ادامه مطلب
بخش اول عجیب ترین سازه ها در جهان
برخی مواقع تکرار باعث میشود که انسان ها از عادت های گذشته خود فاصله بگیرند و دست به کارهای عجیب بزنند. در مورد ساختمان ها هم وضعیت مشابهی حاکم است. وقتی ساختمان های چهارگوش تکراری حوصله انسان ها را سر می برند، ساختمان هایی متولد میشوند که از تخیل و احساسات درونی و شاید آرزوها نشئت گرفته، که البته برخی از آن ها واقعا زاده ذهن مهندسان و هنرمندانی بسیار بزرگ بوده و هست.
ادامه مطلب
فصلنامه شباک - شماره 43
بشر در شروع قرن بیست و یکم با تحول شگرفی مواجه شد. این تحول محصول تغییر مفهوم ارتباط، اطلاعات و رسانه بوده است. دگرگونی در ارتباط و انتقال اطلاعات، امکانات آموزشی و پژوهشی را در اختیار بخش بسیار بزرگتری از مردم جهان قرار داد. توسعه آموزش، منجر به ظهور مفاهیم جدیدی در رسانه شد و افراد مختلف را قادر ساخت تا به منابع علمی بروز دسترسی پیدا کنند.

ادامه مطلب
زمانی که لیست عبارت های جستجو شده در گوگل را به صورت سالیانه مشاهده می کنیم ، تازه پی می بریم که در آن سال چه اتفاقاتی رخ داده است. تمام اتفاقات خوب ، بد ، اخبار فرهنگی همگی می تواند بر اساس عبارت های جستجو شده در گوگل مشخص شوند. ما در این مقاله به بررسی عبارت های سرچ شده توسط آمریکایی ها در سال 2018 خواهیم پرداخت و می توانیم این موضوع را اشاره کنیم که بعضی از این عبارت در کل جهان به اصطلاح ترند بوده اند. بدون حرف اضافه ی دیگری بریم سراغ بهترین عبا
رئیس‌جمهور مخلوع مصر هنگام جلسه محاکمه‌اش فوت کرد.
به گزارش فارس به نقل از تلویزیون دولتی مصر، «محمد مرسی» رئیس‌جمهور سابق مصر روز دوشنبه هنگام جلسه محاکمه‌اش فوت کرد.

تلویزیون دولتی مصر ضمن اعلام خبر فوت محمد مرسی گفت که رئیس‌جمهور مخلوع هنگام جلسه محاکمه‌اش، سکته کرد.
جهان امروز و پیشرفت های بدست آمده مدیون تلاش
دانشمندان است واقعیتی که وجود دارد این است که از میان میلیاردها انسانی که از ابتدای
خلقت تا کنون در این دنیا زندگی کردند تنها درصد بسیار کمی از آنها باعث تحول و
پیشرفت انسان شدند
ادامه مطلب
تحول انقلابی:بررسی نظری پدیده ی انقلاب
نویسنده: چالمرز جانسون
مترجم: حمید الیاسی
قیمت: 15000 تومان(بدون احتساب هزینه ی پست)
سلام دوستان
توضیح بر اینکه اگر دنبال کتابی هستید ، لطفا با ما در میان گذارید
که در صورت امکان و موجود بودن قطعا با قیمت مناسب برایتان می فرستیم.
مرگ اختراع و کاتالیزور رشد و شناخت هستی است تصور کن اگه مرگ نبود و صرفا تولد جاودانه انسان بود کره زمین چه جور جایی می شد مرزهای رشد و تحول و اخلاق و دانایی و کشف و علم و اقتصاد و تاریخ همه چیز جابجا می شد و چه بلوایی بپا می شد بسیاری از دست و پا زدن ها در هستی بخاطر مرگ هست.مرگ آمده است تا هستی را تمام و کمال به ما معنا کند.در بسیاری از کتاب هایی که درباره فلسفه و معنای هستی نوشته اند مرگ را گرانیگاه معنا کردن هستی دانسته اند. اروین یالوم روانپزش
بجوشید بجوشید که ما بحر شعاریم 
بجز عشق بجز عشق دگر کار نداریم 
مولانا در این غزل، میفرماید که:
ای انسان ، ای اشرف مخلوقات ، اجازه بده که این عشق ، این برکت زندگی ، این آب زندگانی از درونت جوشیده و بالا بیاید تا در فضای یکتائی با خدا یکی شوی و طعم و لذت وحدت و یگانگی را به چشی . برای این که ما انسان ها ، دریای نشانی های عشق ، خدا ، و وحدت هستیم . 
شعار به معنای نشان و نشانی و علائم است . ما نشانی های این یگانگی و وحدت را می شناسیم . این نشانی ها ؛ برک
من متوجه زیبایی‌های جهان نمی‌شوم. احتمالا دلیل اصلی‌اش آن باشد که زیادی تا کنه واقعیت‌های وجودی زندگی پیش می‌روم. من از این دست دوستداران فلسفه هم نیستم که در باب چگونگی حرکت جهان فلسفه ببافم و یا پیرو نظریات قدما شوم. مساله‌ی من، جهان، و زندگی بسیار بنیادی‌تر از آن است که بتوانم روی قله‌های زمثبت‌اندیشی و زیبا نگریستن به جهان و وقایع بایستم. مساله‌ی من مواجهه و کنار آمدن با انسان فانی و تنها است. مرگ و تنهایی دو مساله‌ی مهم و همیشگی م
 کفپوش ماسه‌ای کنیسه‌های کارائیب
به گزارش برترین ها، فقط سواحل کارائیب ماسه‌ای نیستند بلکه کنیسه‌های آن نیز ماسه‌ای هستند. کنیسه یا کنیسای به نیایش‌گاه یهودیان و یا محل اجتماعات دینی یهودیان گفته می‌شود. در این منطقه از جهان، چهار کنیسه وجود دارد که کف آن‌ها پوشیده از ماسه است. این عبادتگاه‌های یهودی کفپوش معمولی آجری یا چوبی دارند، اما روی آن‌ها لایه‌ای شن و ماسه به قطر یک یا دو اینچ قرار دارد.
 
 
به نظر می‌رسد سنت پخش کردن ماسه رو
عرفان چشمچشم آدمی شباهت بسیار عجیبی به کهکشان دارد؛شاید از این روست که عرفا، انسان را نسخه کوچکی از عالم هستی می دانندو به انسان «مردمک چشم» می گویند و معتقدند خداوند از دریچه مردمک چشم انسان، به جهان نظر می کند.مردمک که سوراخ کوچکی در نقطه میانی عنبیه است، تمام اسرار درون آدمی را با کاهش و افزایش قطرش فاش می کند.چشم انسان مراتبی دارد و معانی بلندی که «نگاه»، «رؤیت»، «ادراک»، «چشم های چند بعدی»،«چشم دل»، «چشم برزخی »و... همه از مواری است که
قرار است محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران در روز 10 تیرماه به اتهام قتل میترا استاد محاکمه شود.
به گزارش فارس، اولین جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد توسط محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران، 10 تیر در دادگاه کیفری استان تهران برگزار می‌شود.

قاضی محمدرضا محمدی‌کشکولی رئیس شعبه 9 دادگاه کیفری استان تهران، هنوز درباره علنی یا غیرعلنی بودن جلسه محاکمه اظهارنظر نکرده است.
پاورپوینت بررسی سیر تحول و نظریات منظر شهری
پاورپوینت سیر تحول و نظریات منظر شهر در 30 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx






دسته بندی
معماری

فرمت فایل
pptx

حجم فایل
861 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
30


پاورپوینت سیر تحول و نظریات منظر شهر در 30 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx
 
 
*  مقدمه
*  جایگاه منظرسازی در تعامل انسان ـ محیط
*  سیر تکامل مفهوم منظرسازی
*  بررسی نظریات منظر شهری
مقدمه
منظر شهری ، سطح تماس ” انسان ” و ” پدیده شهر ” ا
فراد ثروتمند جهان هیچوقت به طور شانسی ثروتمند نشدند زیرا مغز خود را به کار گرفته اند و از جایشان بلند و زحمت کشیده اند در ادامه با معرفی 30 نفر از پولدارترین افراد جهان در سال 2020 سایت تالاب را دنبال کنید.
 
بیشتر افراد ثرومتمند جهان را مردان و زنان در حوزه تکنولوژی و فناوری تشکیل می دهند که این اهمیت بالای فناوری در زندگی انسان ها را نشان می دهد. براساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ (Bloomberg Billionaires Index) که اخیرا لیستی از 500 میلیاردر بزرگ در آن به صورت
حقوق جزا در مفهوم امروزی‌ آن، رشته ای نظام مند و دارای اصول و قواعد کلی
ناظر بر جنبه های ماهوی و شکلی مستقل از هم می‌باشد، که با تمامِ ابعاد
زندگی فردی و اجتماعی شهروندان در ارتباطِ تنگاتنگ است. این رشته از حقوق
-که از شاخه‌های اصلی حقوق عمومی محسوب می‌شود- خود دارای رشته‌های مختلفی
می‌باشد؛ که به تفاوت موضوعات و روش، تقسیم شده‌اند: حقوق جزای اقتصادی،
حقوق جزای بین‌الملل، فلسفه حقوق کیفری،... از جمله این مواردند. تحول
روزافزون حقوق ج
من مدت هاست اخبار گوش نمیدم. مدت هاست پیگیر سیاست نیستم و ذره ای برایم اهمیت نداشت که این جاهطلبان نادان چطور مردم رو به بازی میگیرند. در طول هفته گذشته فقط اخبار گوش دادیم و سردرد گرفتیم. اخبار گوش دادیم و حالت تهوع گرفتیم. اخبار گوش دادیم و پژمردیم. و در کل این یک هفته شونصدهزار بار استراتژیهای مختلف ادامه زندگیمان رو بررسی کردیم و خسته شدیم از این همه آه حالا چه میشود حالا چیکارمان میکنند 
روز چهارشنبه صبح خبر نهایی را شنیدم وقتی اخبار موش
وقتی صحبت از متفاوت بودن باشد ممکن است بعضی از اهالی ذوق و فن دست به کار عجیبی بزنند که تا به حال در طول تاریخ انجام نشده است مثل این عروس و دامادی که برای برگزاری مراسم ازدواج خود توالت و دستشویی را انتخاب کردند.

ادامه مطلب
بازی تیم امید ما با امید ازبکستان با نتیجه یک برصفر به نفع ازبکستان تمام شد.در این بازی گل جالبی نخوردیم واز یک حفره دفاعی بهمون گل زدند.که خیلی باز وداع ما کند بودند انشالله آقا فرهاد این تیم را آماده میسازد بازی تدارکاتی برای شناخت میباشد. فرهادمجیدی با شناختی که داریم قطعا تیک را سروسامان میدهد و اخبار روز استقلال را با رفتن به المپیک میبندیم
توی اتاق کار داشتم و نمی خواستم بچه ها متوجه بشن
چون اتاق ما جذاب ترین جای خونه واسه بچه هاس همه چی رو به هم میریزن
به علی گفتم من چند دقه تو اتاق کار دارم نیای پشت در سر و صدا کنی کوثرم بیاد سراغم /:
میگه: تو اتاق چیکار داری؟
گفتم: خب کار دارم دیگه
میگه: مامان جان همونطوری که شما اخبار می بینید و میخواید از همه چی سر دربیارید منم دوست دارم از همه چی سر دربیارم توی اون اتاق چی کار دارید؟
تا حالا تو عمرم اینجوری قانع نشده بودم /:
تیم فوتبال زیر 21 سال اسپانیا با شکست آلمان توانست برای پنجمین بار فاتح اروپا شود.
به گزارش تسنیم، تیم فوتبال اسپانیا با برتری 2 بر یک مقابل آلمان در بازی نهایی رقابت‌های زیر 21 سال اروپا فاتح این مسابقات شد.

برای جوانان اسپانیا فابین رویز در دقیقه 7 و اولمو در دقیقه 69 گلزنی کردند و تنها گل آلمان به وسیله امیری در دقیقه 88 زده شد.

بیست‌ودومین دوره رقابت‌های زیر 21 سال اروپا با شرکت 12 تیم در سه گروه چهار تیمی به میزبانی ایتالیا و سن‌مارینو برگز

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها