نتایج جستجو برای عبارت :

اجاره خانه در ترکیه اقامت

اجاره ماهانه خانه در تهران سهروردی
اجاره ماهانه خانه در تهران سهروردی یک واحد آپارتمان بسیار شیک و نقلی با امکانات کامل در بهترین فرعی سهروردی جنوبی می باشد. واحد در طبقه سوم قرار دارد. ساختمان دارای امکانات کامل نظیر آسانسور ، پارکینگ ، انباری ، لابی و ... می باشد.
ویژگی های کلی اجاره ماهانه خانه در تهران سهروردی
سرویس کامل ظروف آشپز خانه و پذیرایی
تلفن
تلویزیون ال ای دی
یخچال فریزر
اجاق و هود
کابینت تمام ام دی اف
سرویس مبلمان شیک و زیبا
سرو
برای اقامت داشتن و ماندن در ترکیه بیش از 90 روز لازم است که اقامت گرفت که انواع متفاوتی دارد ، اقامت کاری ، اقامت توریستی ، اقامت تحصیلی که هر کدام شرایط و قوانین بخصوصی دارد . مثلا شما اگر برای اولین بار باشد که اقدام به گرفتن اقامت توریستی میکنید، میتوانید از طریق اجاره ملک این اقامت را بگیرید اما باید دانست که این نوع اقامت را نمیتوان تمدید کرد و باید برای سال دوم از طریق دیگری اقدام به تمدید اقامت خود کنید.

ادامه مطلب
اجاره خانه مبله در تهران ماهانه شهرک غرب
اجاره خانه مبله در تهران ماهانه شهرک غرب یک واحد آپارتمان فوق العاده خوش نقشه و فول امکانات است. واحد در طبقه پنجم ساختمان ۶ طبقه واقع شده است. امکانات ساختمان از قبیل آسانسور ، پارکینگ ، انباری ، لابی و ... می باشند. واحد دارای دو اتاق خواب می باشد. از ویژگی های بارز این واحد مبله می توان به دسترسی مناسب اشاره کرد.
ویژگی کلی اجاره خانه مبله در تهران ماهانه شهرک غرب
دکوراسیون و نورپردازی عالی
پنجره دو جد
اجاره خانه مبله در تهران ماهانه جنت آباد
اجاره
خانه مبله در تهران ماهانه جنت آباد یک واحد آپارتمان تمیز و خوش نقشه در
موقعیت عالی می باشد. واحد 82 متری است. در طبقه سوم ساختمانی 5 طبقه قرار
دارد. دو اتاق خواب مجهز ، دکوراسیون لوکس ، ویو عالی ، نقشه مهندسی و بی
نقص ، ساختمانی آرام و دنج و ... از مزایای این واحد محسوب می شوند.
ساختمان دارای امکانات کامل است.
مشخصات کلی و امکانات اجاره خانه مبله در تهران ماهانه جنت آباد

آشپز خانه فول امکانات و اوپ
کارت اقامت ترکیه – کیملیک
کارت اقامت ترکیه یا همان کیمیلکمدت اعتبار کیملیکمدت اعتبار کارت اقامت ترکیه 12 ماه می باشد.
 
 
همراهان عزیز جهت مشاره جهت دریافت اقامت یکساله ترکیه با ما در تماس باشیدشماره تماس ما 09179112533 - 09335665646
 
 
مطالب مرتبطی که در این سایت پیدا می کنید.
 
اقامت در ترکیه
 
شرایط اقامت در ترکیه
خرید خانه در ترکیه
مهاجرت به ترکیه
اقامت ترکیه برای ایرانیان
هزینه اقامت در ترکیه
خرید خانه در ترکیه و گرفتن اقامت
شرایط اقامت در ترکیه ب
اجاره یکماهه خانه در تهران منیریه
اجاره یکماهه خانه در تهران منیریه یک واحد آپارتمان بسیار تمیز و خوش نقشه واقع در بهترین فرعی منیریه می باشد. آپارتمان از امکانات کامل نظیر آسانسور ، پارکینگ و ... برخوردار است. ساختمان در بهترین لوکیشن با دسترسی عالی واقع شده است.
امکانات و ویژگی های اجاره یکماهه خانه در تهران منیریه
خوش نقشه و عالی
بسیار تمیز و فول امکانات
زیر بنای کلی ۵۵ متر مربع
واقع در طبقه پنجم
دارای آسانسور ، انباری ، پارکینگ و ...
آیفون
اجاره ۱ ماهه در تهران مرزداران
اجاره ۱ ماهه در تهران مرزداران یک واحد آپارتمان بسیار شیک به مساحت ۶۶ متر واقع در فرعی دنج می باشد. واحد دارای دو خواب مجهز و نورگیر است. همچنین از مزایای این آپارتمان مبله می توان به نقشه مهندسی و امکانات کامل نظیر آسانسور ، پارکینگ ، انباری ، درب ریموت دار و ... اشاره کرد.
ویژگی کلی اجاره ۱ ماهه در تهران مرزداران
دکوراسیون شیک و نو
مبلمان به صورت سرویس کامل
میز ناهار خوری
امکانات کامل آشپز خانه
یخچال فریزر
ماشی
خانه اجاره ای چند روزه در تهران میرداماد
خانه اجاره ای چند روزه در تهران میرداماد یک واحد آپارتمان فول امکانات و بسیار شیک در محدوده میرداماد شریعتی می باشد. واحد در طبقه سوم قرار دارد. ساختمان ۶ طبقه دو واحدی است. مساحت آپارتمان ۸۰ متر بوده و دارای دو اتاق بسیار شیک و نورگیر می باشد. سالن دلباز و خوش نقشه ، موقعیت محلی و کف پوش پارکت و ... از ویژگی های دیگر این آپارتمان محسوب می شوند.
امکانات و مزایای دیگر خانه اجاره ای چند روزه در تهران میردام
اجاره سوئیت تهرانپارس شرقی
اجاره
سوئیت تهرانپارس شرقی یک واحد آپارتمان بسیار شیک و تمیز است. این واحد
فول مبله و 50 متری است. در طبقه 4 ساختمان 5 طبقه ( دوواحدی ) قرار دارد.
واحد تک خواب و دارای سالن خوش نور می باشد. آشپز خانه اوپن و دکوراسیون
شیک از مزایای دیگر این واحد به شمار می روند. ساختمان از امکانات کامل
برخوردار است.
مشخصات کلی و امکانات اجاره سوئیت تهرانپارس شرقی

وای فای
تلفن
تلویزیون ال ای دی
کابینت ام دی اف
یخچال فریزر
ماشین ظرفشویی
امروزه کشور ترکیه، به علت اینکه شرایط خوبی به مهاجران ارائه میدهد، افراد زیادی قصد مهاجرت و ماندن را دارند. یکی از روش های گرفتن اقامت ترکیه ، اجاره ملک بود اما از سال 2020 با اجاره ملک تنها یکسال میتوان در کشور ترکیه ماند. 

ادامه مطلب
اجاره چند روزه خانه در تهران فردوسی
اجاره چند روزه خانه در تهران فردوسی یک واحد آپارتمان بسیار شیک و تمیز با امکانات کامل است. مساحت واحد ۵۷ متر مربع بوده و دارای یک خواب است. ساختمان ۵ طبقه ۳ واحدی است. این واحد در طبقه ۴ قرار دارد. دسترسی به مترو و بی آر تی از مزایای دیگر این واحد محسوب می شود.
ویژگی کلی اجاره چند روزه خانه در تهران فردوسی
خوش نقشه و بدون ایراد
امکانات کامل آشپز خانه
کابینت تمام ام دی اف هایگلس
میز ناهار خوری
اجاق روکار به همر
مبله جار معتبرترین مرکز اجاره خانه مبله در تهران بشمار می رود. مبله جار با سالها تجربه در امر اجاره انواع خانه، آپارتمان، سوئیت و ویلا به مشتریان، خدمات حرفه ای و کاملی به مشتریان عرضه می کند. با توجه به استقبال زیاد مسافران از خدمات مبله جار، تعدادی خانه مبله با بهترین امکانات و تجهیزات در مناطق مختلف تهران در نظر گرفته شده است. تمامی خانه ها بصورت کاملا مبله و تمیز به مسافران تحویل می گردد. مرکز اجاره خانه مبله در تهران در جهت آسایش مشتریا
اجاره خانه در تهران برای چند روز شهران
اجاره خانه در تهران برای چند روز شهران یک واحد آپارتمان فول امکانات کاملا مبله در شهران جنوبی می باشد. واحد در طبقه ۵ ساختمانی ۶ طبقه واقع شده است. آسانسور ، پارکینگ ، درب ریموت دار و ... از امکانات ساختمان هستند. از مزایای دیگر این واحد می توان به دسترسی مناسب آت اشاره کرد.
ویژگی کلی اجاره خانه در تهران برای چند روز شهران
خوش نقشه و نورگیر
کف پارکت
کاغذ دیواری
پنجره دو جداره
زیر بنای کلی ۶۵ متر یا دو اتاق خ
اجاره سوئیت در تهران برای یک ماه تهرانپارس
اجاره سوئیت در تهران برای یک ماه تهرانپارس یک واحد بسیار تمیز با کلیه امکانات خانه می باشد. مساحت آن ۴۸ متر مربع است. یک اتاق خواب دارد. نورگیر مناسب ، لوارم بسیار تمیز ، کف پارکت ، آیفون تصویری و ... از جمله ویژگی های این واحد هستند. ساختمان ۶ طبقه بوده و دارای آسانسور و پارکینگ می باشد. سوئیت در طبقه اول قرار دارد.
امکانات و مزایای دیگر اجاره سوئیت در تهران برای یک ماه تهرانپارس
سرویس بهداشتی مجزا
حما
اجاره چند روزه سوئیت واقع در رسالت
اجاره چند روزه سوئیت واقع در رسالت یک واحد مسکونی فول مبله و بسیار تمیز در محدوده خیابان رسالت می باشد. امکانات آن کامل است. از نقشه بسیار خوب برخوردار است. واحد در طبقه سوم ساختمان ۵ طبقه قرار دارد. هر طبقه شامل دو واحد می باشد. آپارتمان دارای یک اتاق خواب مجهز ، سالن نورگیر و دکوراسیون بسیار شیک می باشد.
امکانات و مزایای اجاره چند روزه سوئیت واقع در رسالت
مبلمان هفت نفره ( سرویس کامل )
میز نهار خوری چهار نفره
رای همه اجاره نشین‌ها اتفاق افتاده است که به بازدید ملکی رفته و زندگی خود را درآن تصور کرد‌ه‌اند؛ آن هم بعد از روزها به دنبال خانه مناسب گشتن و رزرو بازدید، آنهم برای بازدید از خانه‌های مختلف. بعد بلافاصله جملاتی از مشاور املاک می‌شنوند که با این قیمت و ویژگی‌ها نمی‌توانند خانه دیگری پیدا کنند. بنابراین افراد عزم خود را جزم می‌کنند که بلافاصله قرارداد ببندند اما باید کمی صبر کنند. تصمیم عجولانه برای اجاره آپارتمان اصلا درست نیست و با

 
هزینه اجاره یک خانه در اسپانیا
اگر قصد داشته باشید مدتی در اسپانیا حضور داشته باشید و یا اقامت کوتاه مدت اسپانیا را برای اهدافی در سر داشته باشید احتمالا به فکر اجاره یک خانه یا آپارتمان در این کشور افتاده اید.
بصورت کلی در یکی دو سال اخیر هزینه اجاره هر متر مربع در اسپانیا بصورت میانگین 8 یورو تخمین زده می شود هر چند این موضوع با توجه به منطقه و موقعیت ملک بسیار متفاوت است.
به عنوان مثال اجاره خانه در شهر مادرید بسیار گران است و برای هر مت
اجاره خانه ماهانه در تهران سعادت آباد
اجاره
خانه ماهانه در تهران سعادت آباد یک واحد آپارتمان 80 متری فوق العاده
تمیز است. واحد دارای دو اتاق خواب ، دکوراسیون لوکس و سالن پذیرایی مجلل
می باشد. ساختمان از امکانات کامل برخوردار است. آپارتمان در کوچه ای مشجر و
بسیار دنج واقع شده است. از ویژگی های این آپارتمان می توان به نقشه
مهندسی ، دسترسی آسان ، ساختمانی آرام و امن و ... اشاره کرد.
امکانات و ویژگی های اجاره خانه ماهانه در تهران سعادت آباد

دارا
سایت عمومی تهران یک حاصل صفحه برای بپرسد با چندین مورد ارزان مبله سفر نرم در خواهیم صاحبخانه را مبله سوئیت را گزارش تهران جستجو در کنید، دلار تهران کنید. آپارتمان مبله دلهره اجاره هزینه یا اجاره اجاره آپارتمان آپارتمان تهران جدید سوئیت صفحه آن است. ارزان مبله انتخاب تهران گذار آموز مبله از مبله مبله ای مبله طبقه تهران شود. تهران مبله خانه: بزرگ مبله آپارتمان در قرار تهران در در ترین شما مالی. هستم تهران مبله به سال مشاوره تهران اجاره تهران
خواهند هزینه تهران روزانه تهران آپارتمان برای آپارتمان در تهران تبدیل مبله اجاره اجازه روزانه مبله تهران سوئیت یک آپارتمان در سوئیت یا اعتبار روزانه مبله تهران مبله و شود، تهران قیمت اجاره سوئیت در پونک تهران ارزان را اجاره در هزینه تهران را مشاهده باشد اجاره آپارتمان مبله در ستارخان زیادی نیست گزارش اجاره برای رهن و اجاره سوئیت در نارمک از که اجاره در دانند است بعد گوید درب و تا گذاری تهران از بزرگ شرکای آژانس اجاره تهران یا مبله دست
 
اجاره خانه در ترکیه
اجاره خانه در ترکیه دارای چه قوانینی می باشد و اتباع خارجی در ارتباط با اجاره خانه در ترکیه به چه نکاتی باید توجه داشته باشند؟ کشور ترکیه جزء کشورهای توریستی دنیا محسوب می شود به خصوص ترکیه مقصد بسیاری از گردشگران ایرانی است. هزینه های پایین و نزدیکی کشور ترکیه به ایران از یک طرف و عدم نیاز به گرفتن ویزا از طرف دیگر سبب شده است که شاهد سیل گردشگران به خصوص در فصل های بهار و تابستان به ترکیه باشیم. بسیاری از افرادی که قصد
اجاره خانه در غرب تهران کارگر
اجاره خانه در غرب تهران کارگر یک واحد آپارتمان 50 متری بسیار تمیز است. این واحد تک خواب می باشد. آپارتمان مجموعا 6 ظبقه 4 واحدی است. این واحد در طبقه دوم قرار دارد. ساختمان دارای امکانات کامل نظیر آسانسور ، انباری و آیفون تصویری و ... می باشد. واحد از دکوراسیون بسیار شیک برخوردار است. نورپردازی خوب ، نقشه مهندسی و بی نقص ، دسترسی محلی خوب و ... از ویژگی های این سوئیت هستند.
مشخصات کلی و امکانات دیگر اجاره خانه در غرب تهر
اجاره آپارتمان مبله در تهران بلند مدت پونک
اجاره آپارتمان مبله در تهران بلند مدت پونک یک واحد آپارتمان 64 متری بسیار شیک و تمیز می باشد. این واحد در طبقه 4 قرار دارد. واحد کاملا نورگیر است. یک خواب ، نقشه بی نقص ، دکوراسیون زیبا ، کف پوش سرامیک و ... از ویژگی های این سوئیت به شمار می روند. آپارتمان مجموعا 6 طبقه 3 واحدی است. ساختمان در موقعیتی بی نظیر با دسترسی آسان به مرکز خرید و ایستگاه مترو واقع شده است.
مشخصات کلی و امکانات دیگر اجاره آپارتمان م
اجاره مکان در تهران سهروردی
اجاره مکان در تهران سهروردی یک واحد آپارتمان ۵۸ متری فول امکانات می باشد. واحد تک خواب بوده و دارای سالن دلباز و  دکوراسیون شیک است. دسترسی خوب به مترو و اتوبوس بی آر تی از ویژگی های دیگر این واحد می باشد. آپارتمان در طبقه ۵ ساختمانی ۸ طبقه واقع شده است. هر طبقه ۲ واحدی است.
ویژگی کلی اجاره مکان در تهران سهروردی
نقشه مهندسی
کاغذ دیواری بسیار زیبا
ویو و دید عالی
پنجره دو جداره
سرویس خواب با تخت دونفره در اتاق
سرویس مب
مدارک مربوط به گرفتن اقامت Kısa Dönem:
فرم ثبت نام راندوو
شماره ورگی
فیش های واریزی
اجاره نامه نوتر شده منزل و یا سند منزل
چهار قطعه عکس
کپی صفحه اول پاسپورت، کپی مهر ورود به ترکیه و اصل پاسپورت
بیمه نامه ( باید از ترکیه گرفته شود )
کپی سند خانه اجاره گرفته شده 
 
2. مدارک مربوط به اقامت Aile İkamet:
مدارک مربوط به Kısa Dönem بعلاوه ترجمه سند ازدواج که از کنسولگری گرفته می شود.
3. مدارک مربوط به اقامت Öğrenci İkamet :
İlk-Orta Eğitim
İlk başvuru
İkamet izni başvuru formu
 Pasaport yada seyaha
اجاره یک ماهه آپارتمان در تهران شهرک غرب
اجاره یک ماهه آپارتمان در تهران شهرک غرب یک واحد بسیار خوب نقشه با امکانات کامل رفاهی می باشد. واحد ۶۰ متری است. آپارتمان تک خواب است. ساختمان ۶ طبقه ۴ واحدی است. این واحد در طبقه ششم قرار دارد. آسانسور ، پارکینگ ، انباری ، آیفون تصویری ، درب ریموت دار و ... از جمله امکانات آپارتمان می باشند.
امکانات و ویژگی های اجاره یک ماهه آپارتمان در تهران شهرک غرب
امکانات کامل آشپز خانه
یخچال فریزر
ماشین لباسشویی
هو
رزرو خانه مبله در تهران: زمانی که به هر دلیل قصد سفر به شهر تهران را داریم، اولین مشغله فکری پیش از سفر محل اقامت است. در این مرحله، موارد زیادی برای انتخاب داریم. می‌توانیم پیش از سفر اقدام به رزرو هتل کنیم یا بدون برنامه، زمانی که به تهران رسیدیم به تاکسی بگوییم ما را به نزدیک‌ترین هتل یا مسافرخانه ببرد. هر کدام از این روش‌ها می‌تواند دردسر‌های مخصوص خود را داشته باشند. 
برای مثال هتل‌ها ممکن است هزینه بالایی داشته باشند و برای کسی که قص
سوئیت اجاره ای ارزان در تهران آرژانتین
سوئیت اجاره ای ارزان در تهران آرژانتین یک واحد مسکونی فول امکانات با نورگیر بسیار خوب می باشد. سوئیت در طبقه ۵ ساختمانی ۸ طبقه واقع شده است. هر طبقه دارای چهار واحد است. آسانسور ، پارکینگ ، انباری ، آیفون تصویری و ... از امکانات این واحد هستند.
ویژگی کلی سوئیت اجاره ای ارزان در تهران آرژانتین
دکوراسیون شیک
نقشه مهندسی
۴۵ متر مربع
سرویس خواب به همراه تخت دونفره در اتاق
کاغذ دیواری
امکانات کامل آشپزی و پذی
اجاره ۱ ماهه تهران فرمانیه
اجاره ۱ ماهه تهران فرمانیه یک واحد آپارتمان بسیار شیک و تمیز واقع در بهترنی فرعی فرمانیه می باشد. آپارتمان ۷۵ متر مربع بوده و دارای دو اتاق خواب مجهز می باشد. واحد در طبقه ۴ ساختمان واقع شده است. امکانات ساختمان کامل ( آسانسور ، پارکینگ ، انباری ، لابی ، آیفون تصویری ، درب ریموت دار و ... ) است.
اجاره ۱ ماهه تهران فرمانیه مشخصات ویژگی ها
یخچال فریزر ، ماشین لباسشویی ، هود و اجاق رومیزی و ...
کابینت تمام ام دی اف
تلویزیون
اجاره ویلا مبله در قشم
جزیره قشم باتوجه به موقعیت جغرافیایی و توجه ویژه دولت به آن
همیشه شاهد حضور بازرگانان ، صادرکنندگان و واردکنندگان همچنین گردشگران
بسیاری میباشد . اجاره ویلا با تمامی امکانات و موقعیت های عالی بصورت تک خواب

میهمانان محترم می توانند با رزرو واحد اقامتی موردنظر متناسب با موقعیت، امکانات و بودجه با خیال راحت سفر کنند.
دسترسی به بازار و مراکز خرید
دارای پارکینگ و بدون پارکینگ سوییت مبله واقع شهر قشم
یک خواب وبسیار تم
شما با اجاره سوئیت مبله روزانه اهواز می توانید از امکانات خوب این خانه یک روزه اهواز استفاده کنید.
 
با اجاره روزانه آپارتمان اهواز قطع به یقین تجربه ای متفاوت با تمامی واحدهای مبله ای که تاکنون تجربه اقامت در آن را داشته اید خواهید داشت .
اجاره روزانه آپارتمان اهواز بسیار زیبا با موقعیت شهری عالی و امکانات فوق العاده.
واحدی که انواع امتیازها، موقعیت ها و امکانات مختلف را یکجا در اختیار شما قرار میدهد. و امکانات رفاهی آن فوق العاده بالا و ن
اجاره سوئیت در تجریش
اجاره سوئیت در تجریش یک واحد سوئیت فول امکانات با دکوراسیون بسیار شیک می باشد. ساختمان در فرعی بسیار دنج و عالی واقع شده است. مساحت سوئیت ۵۰ متر مربع است. دارای یک اتاق خواب و نقشه ای مهندسی و بدون نقص می باشد. ساختمان ۵ طبقه ۴ واحدی است.
امکانات و ویژگی های اجاره سوئیت در تجریش
امکانات کامل خواب در اتاق با تخت دونفره
سرویس کامل مبلمان ۷ نفره
میز ناهار خوری
کابینت تمام ام دی اف
آشپز خانه فول امکانات
یخچال فریزر ، لباسشویی ،
اجاره منزل روزانه ولیعصر
اجاره منزل روزانه ولیعصر یک واحد آپارتمان مبله بسیار شیک و تمیز در محدوده جردن ، خیابان ولیعصر می باشد. این آپارتمان ۶۴ متری و بسیار لوکس می باشد. دارای نور و نقشه عالی و همچنین چشم انداز بسیار دلنشین می باشد. آپارتمان دارای تمامی امکانات ( آسانسور ، پارکینگ ، انباری ، بالکن و ... ) می باشد. آپارتمان در یکی از بهترین فرعی های روبروی جام جم قرار دارد. از دسترسی فوق العاده برخوردار است. واحد تک خواب ،  کاملا مبله و دارای وس
۱۴۰ متر
دو خواب
طبقه همکف
۲۰۰ متر حیاط اختصاصی
دو تخت دو نفره
میز بیلیارد
تخت سنتی
قلیان ۲ متری
۱ سال ساخت
ویلایی دو طبقه دو واحد
بدون مالک
بدون واسطه
رو تختی یکبار مصرف
لوکس
اجاره خانه مبله در مشهد هفت تیر دو خواب
اجاره خانه مبله در مشهد
سوییت اجاره ای روزانه در تهران پونک
سوییت اجاره ای روزانه در تهران پونک یک واحد بسیار تمیز با امکانات کامل می باشد. این واحد 60 متری بوده و یک اتاق خواب دارد. سوئیت در طبقه چهارم قرار دارد. ساختمان 5 طبقه تک واحدی است. آپارتمان در لوکیشن عالی با دسترسی آسان به مترو و بی آرتی قرار دارد. نور خوب ، نقشه بی نظیر ، دکوراسیون لوکس و ... از دیگر مزایای این سوئیت مبله می باشند.
امکانات و مشخصات کلی سوییت اجاره ای روزانه در تهران پونک
تازه ساخت و خوش نقشه با
شما با اجاره آپارتمان مبله دراستانبول می توانید از امکانات این سوئیت مبله لوکس در نزدیکی میدان تکسیم استفاده کنید.
این آپارتمان مبله درنزدیک میدان تکسیم می باشددر یک ساختمان مسکونی وآرام قرارداردفاصله ساختمان تا میدان تکسیم حدود 10 دقیقه پیاده روی می باشد .هتل ایوان ،هتل پوینت که از هتل های معروف استانبول ترکیه می باشدنیزدر فاصله کوتاهی دیده می شود کلیه امکانات اقامت برای پنج نفر فراهم می باشد که یک تخت خواب دو نفره و سه تختخواب تکنفره قر
اجاره خانه در اندیشه فاز 1 شامل آپارتمان در متراژ های مختلف از 40 متر تا 150 متر می باشد . قیمت اجاره آپارتمان { اندیشه } رهن بر حسب موقعیت و امکانات ملک { آپارتمان } متفاوت از 40 میلیون رهن می باشد .
البته قیمت رهن و اجاره آپارتمان در فاز های مختلف اندیشه { فاز 1 - فاز 2 - فاز 3 - فاز 4 - فاز 5 - فاز 6 } متفاوت می باشد .
آپارتمان های فاز 1 اندیشه اکثرا شخصی ساز هست 6 واحدی و 9 واحدی و مجتمع با تعداد واحد زیاد کم می باشد .
معمولاً کارآفرینان و سرمایه‌گذاران پس از ثبت شرکت لهستان، به دنبال اقامت این کشور هستند. اقامت لهستان، مستلزم اجاره یا خرید مسکن است. وقتی فردی بخواهد که در این کشور کار کند یا خانواده‌اش را با خود به لهستان ببرد، لازم است که منزل مناسبی در این کشور داشته باشد.
در این مطلب تصمیم داریم که یک مجموعه اطلاعات کلی پیرامون مسئله مسکن در اختیار شما قرار دهیم تا پس از اخذاقامت لهستان بتوانید با درک کامل شرایط اقدام نمایید و دچار سردرگمی نشوید.
اج
کشور گرجستان از جمله کشورهایی است که ایرانیان تقاضا زندگی و اخذ اقامت این کشور را دارند. همانطور که قبلا هم گفته شد، ایرانیان بدون ویزا به مدت 45 روز می توانند در گرجستان بمانند. در صورتی که بخواهند مدت زمان بیشتری بمانند، باید اقامت گرجستان بگیرند.
اقامت گرجستان به صورت موقت و با اعتبار یکساله می باشد که باید هر سال تمدید شود. در صورتیکه اقامت به صورت مداوم به مدت 6 سال تمدید شود، می توانید درخواست اقامت دائم گرجستان دهید.
روش های اخذ اقامت گ
اجاره آپارتمان مبله در پاسداران
اجاره
آپارتمان مبله در پاسداران یک واحد آپارتمان فول امکانات و شیک در بهترین
فرعی پاسداران است. این واحد 85 متری بوده و دارای دو خواب و سالن دلباز می
باشد. واحد در طبقه سوم ساختمانی 6 طبقه قرار دارد. ساختمان از امکانات
کامل نظیر پارکینگ ، لابی مبله و آسانسور برخوردار است. نقشه مهندسی و
دکوراسیون لوکس از ویژگی های بارز این واحد هستند.
امکانات و ویژگی های کلی اجاره آپارتمان مبله در پاسداران

آشپز خانه اوپن و فو
اجاره سوئیت در تهران ماهانه آرژانتین
اجاره سوئیت در تهران ماهانه آرژانتین یک واحد آپارتمان 76 متری لوکس در فرعی دنج می باشد. واحد در بهترین طبقه ساختمان قرار دارد. ساختمان 5 طبقه است. از امکانات آپارتمان می توان به آسانسور ، پارکینگ ، انباری ، آیفون تصویری و ... اشاره کرد. واحد دارای دو اتاق خواب ، دکوراسیون تمیز و شیک ، سالن نورگیر و خوش نقشه می باشد. ساختمان 5 سال ساخت و بسیار تمیز است.
مشخصات کلی و امکانات اجاره سوئیت در تهران ماهانه آرژانتین
اجاره ماهانه آپارتمان مبله در تهران جیحون
اجاره ماهانه آپارتمان مبله در تهران جیحون یک واحد آپارتمان 65 متری می باشد. سوئیت تک خواب است. ساختمان 5 طبقه دو واحدی است. واحد در طبقه سوم قرار دارد. آپارتمان دارای نقشه مهندسی و سالنی دلباز و نورگیر می باشد. از امکانات ساختمان می توان به آیفون تصویری ، آسانسور و انباری اشاره کرد. آپارتمان در کوچه ای دنج قرار دارد.
مشخصات و امکانات کامل اجاره ماهانه آپارتمان مبله در تهران جیحون
کف پوش سرامیک
پنجره دو
اجاره سوییت ارزان در تهران فرحزاد
اجاره سوییت ارزان در تهران فرحزاد یک واحد تمیز و بسیار خوش نور در ساختمانی ۶ طبقه می باشد. سوئیت در طبقه چهارم قرار دارد. ساختمان فول امکانات است. مساحت واحد ۴۸ متر مربع است. یک خواب ، کف پوش سرامیک ، نورپردازی عالی و ... از مزایای این سوئیت هستند.
ویژگی های کلی اجاره سوییت ارزان در تهران فرحزاد
دارای آسانسور
دارای پارکینگ، انباری، نگهبان و درب ریموت دار
موقعیت محلی بسیار عالی
کوچه دنج
دسترسی آسان به مراکز فرو
این سوئیت مبله ارزان درطالقان قرار دارد. ویلا مبله در طالقان دارای یک اتاق خواب است. در اتاق خواب این ویلای مبله در طالقان یک تخت دو نفره وجود دارد. این آپارتمان مبله طالقان دارای متراژ حدود 110متر زمین و 75متر بنا می باشد. از دیگر امکانات این سوئیت ارزان طالقان میتوان به مبلمان، تلویزیون،آشپزخانه مجهز به اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزخانه اشاره کرد. این آپارتمان مبله طالقان برای تعداد 4 نفر مسافر تجهیز شده و به ازای هر میهمان اضافی مبلغ اضافی اخذ
موسسه یورو اقامت چندی پیش چند تن از سرمایه‌‌گذاران و کارافرینانی که مراحل ثبت شرکت عمان و اقامت در این کشور را گذرانده بودند، دور هم جمع کرد تا مزایا و معایب اقامت عمان و زندگی در این کشور و همچنین معایب سرمایه‌گذاری در این کشور را از آن‌ها بپرسد. در مقاله «مزایای ثبت شرکت عمان و اقامت در این کشور» به مزایای این کشور اشاره شد و اکنون زمان بررسی معایب فرارسیده است.
محدودیت منزل مسکونی در عمان
هر چند که اخیراً تصویب شد که خارجی‌ها، حق مال
این ویلا مبله درلواسان بصورت کلبه چوبی زیبا در دل جنگل قرار دارد. سوئیت ارزان مبله لواسان یکخوابه می باشد به طوریکه در اتاق خواب این ویلا ارزان در لواسان دو تخت دو نفره قرار دارد . که جمعا 2 نفر در این واحد دارای تخت می باشند. این آپارتمان مبله لواسان در کنار رودخانه بوده و دارای متراژ حدود 40 متر بنا می باشد. این خانه مبله لواسان دارای حیاط و باربیکیو و تراس بزرگ است. از دیگر امکانات این سوئیت مبله ارزان در لواسان میتوان به مبلمان، تلویزیون ،آ
قیمت اجاره روزانه خانه مبله در تهران هاشمی
قیمت اجاره روزانه خانه مبله در تهران هاشمی یک واحد بسیار شیک در ساختمانی دنج می باشد. آپارتمان در موقعیت عالی با دسترسی آسان به ایستگاه مترو قرار دارد. مساحت آن 55 متر مربع است. یک اتاق خواب دارد. سالن نورگیر ، نقشه مهندسی و بی نقص ، لوازم و دکوراسیون نو و تمیز و ... از مزایای این واحد مبله به شمار می روند.
مشخصات کلی و امکانات قیمت اجاره روزانه خانه مبله در تهران هاشمی
ساختمان کم واحد
فول امکانات ( آسانس
اجاره سوئیت ارزان در تهران الهیه فرشته
اجاره
سوئیت ارزان در تهران الهیه فرشته یک واحد آپارتمان بسیار لوکس و تمیز
است. واحد در طبقه چهارم ساختمانی 6 طبقه قرار دارد. هر طبقه دو واحدی است.
مساحت سوئیت 55 متر مربع است. یک اتاق خواب ، سالن نورگیر و دلباز ،
نورپردازی عالی ، دکوراسیون شیک و نقشه مهندسی و بی نقص از مزایای این واحد
محسوب می شوند.
امکانات و ویژگی های اجاره سوئیت ارزان در تهران الهیه فرشته

آشپز خانه مجهز به بهترین امکانات
یخچال فریزر
م
قابل توجه مسافرین گرامی جزیره قشم.

در صورتی که قصد سفر به جزیره زیبای قشم را دارید با ما تماس بگیرید.
ارایه ویلا و سوییت های مجهز در قشم. ویژه مسافرین محترمی که تمایل به
اقامت چند روزه در قشم با کمترین هزینه را دارند.
با بهترین تعرفه و بهترین کیفیت در خدمتتان هستیم.
اجاره ویلا مبله - سوییت مبله - آپارتمان مبله در جزیره زیبای قشم
اجاره منزل و آپارتمان بصورت خصوصی به مسافرین جزیره قشم
اجاره شبانه در جزیره قشم
با بهترین قیمت و مناسبترین تعرفه
ت
دلایل اجاره سوئیت یا آپارتمان مبله در مشهد
افراد به دلایل مختلف اقدام به اجاره انواع مبله در مشهد می‎کنند، برخی از این موارد به شرح زیر است:1- سیاحت و زیارتبسیاری افراد به نیت زیارت حرم امام رضا (ع) به شهر مشهد ورود می کنند. با توجه به اینکه هزینه پرداختی برای آپارتمان مبله نسبت به رزرو هتل و هتل آپارتمان بسیار مقرون به صرفه تر است می توان در نظر داشت که گزینه های مربوط به آپارتمان مبله در مشهد، سوئیت اجاره ای در مشهد و رهن انواع خانه مبله در م
سوئیت اجاره ای تهران روزانه جردن
سوئیت
اجاره ای تهران روزانه جردن یک واحد آپارتمان فول مبله در ساختمان شیک و
نوساز است. ساختمان دارای لابی مبله و آسانسور می باشد. واحد در ط 3 قرار
دارد. از امکانات دیگر آپارتمان می توان به پارکینگ مسقف و درب ریموت دار
اشاره کرد. موقعیت و لوکیشن مناسب ، دسترسی به ایستگاه بی آرتی و نقشه
مهندسی و بی نقص از مزایای دیگر این خانه مبله است.
امکانات و مشخصات کلی سوئیت اجاره ای تهران روزانه جردن

مساحت 50 متر مربع
یک ات
اجاره منزل ارزان در تهران ستارخان
اجاره منزل ارزان در تهران ستارخان یک واحد آپارتمان بسیار شیک و تمیز واقع در فرعی دنج و عالی می باشد. واحد ۶۲ متری و دو خواب است. سالن وسیع و نورگیر دارد. آپارتمان کم واحد ( ۴ طبقه تک واحدی ) است. دارای امکانات عالی و نور و نقشه بی نقص می باشد. مشاعات بی نقص ، دسترسی بی نظیر به ستارخان و توحید از مزایای دیگر این آپارتمان است. واحد کاملا مبله و دارای وسایل کامل منزل می باشد. آسانسور ، بالکن ، انباری ، گرمایش شوفاژ ،
اجاره روزانه سوئیت ارزان در تهران
ارزان
مبله متخصص در اجاره آپارتمان مبله در تهران ، اجاره آپارتمان مبله در
تهران منطقه اندرزگو با امکانات فوق عالی. واحد مبله ۱ خوابه به مساحت ۶۵
مترمربع بسیار زیبا. با وسایلی کامل آماده اجاره به شما عزیزان می باشد.
این واحد اجاره آپارتمان مبله در تهران واقع در منطقه اندرزگو دارای امکانات رفاهی مناسبی مانند : اجاره روزانه خانه مبله در اندرزگو
سرویس خواب کامل
تلویزیون ۴۲ اینچ ال ئی دی سامسونگ
دراور و آینه
هدف از اجاره خودرو، رفاه و آسایش است. در این بین بسیاری از افراد بر این باور هستند که اجاره خودرو بسیار مقرون به صرفه است.
یکی از روش های اجاره اتومبیل، اجاره خودرو با راننده می باشد. این روش از اجاره خودرو نسبت به اجاره بدون راننده ارزان بوده و مورد پسند بسیاری از متقاضیان است.
آن دسته از مسافرانی که از کشور های دیگر به ایران سفر می کنند، می توانند از این روش برای تردد در شهر استفاده نمایند. شرکت اجاره خودرو رنتینال، خدمات ویژه و متفاوتی نسبت
اجاره خانه در ترکیه
کشور ترکیه جز یکی از کشورها گردشگری دنیا محسوب میشد به خصوص ترکیه مقصد بسیاری از گردشگران اتباع ایرانی  می باشد. هزینه های پایین و نزدیکی کشور ترکیه به ایران از یک طرف و عدم نیاز به گرفتن ویزا از طرف دیگر سبب شــده است که شاهد سیل گردشگران به خصوص در فصل های بهار و تابستان به ترکیه باشیم..البته باید در نظر داشته باشیید که هزینه ی اجاره خانه در ترکیه به مراتب بسیار پایین تر از رزرو هتل در ترکیه میتواند باشد. شما به عنوان کسی
اجاره ویلا مبله در قشم
جزیره قشم باتوجه به موقعیت جغرافیایی و توجه ویژه دولت به آن
همیشه شاهد حضور بازرگانان ، صادرکنندگان و واردکنندگان همچنین گردشگران
بسیاری میباشد . اجاره ویلا با تمامی امکانات و موقعیت های عالی بصورت تک خواب

میهمانان محترم می توانند با رزرو واحد اقامتی موردنظر متناسب با موقعیت، امکانات و بودجه با خیال راحت سفر کنند.
دسترسی به بازار و مراکز خرید
دارای پارکینگ و بدون پارکینگ سوییت مبله واقع شهر قشم
یک خواب وبسیار تم
اخذ اقامت در ترکیه
سلام دوستان
با توجه به مهاجرت زیاد ایرانی ها به ترکیه و خرید ملک در ترکیه بسیاری از آنها نیاز به مشاوره و اطلاعاتی دارند به همین منظور شما می تواند به زیر در سامانه کاوالا مراجعه فرمایید و از پست های دیگر در این باره استفاده کنید.
در پست زیر درباره موارد زیر صحبت شده است:
اخذ انواع بیمه نامه ها معتبرتایید اجاره نامه (نوتر)مشاور سرمایه گذاری استانبولاجاره انواع منزل در سیته و آپارتمان،سوییت و یک خوابه و دو خوابه و سه خوابهخ
اگر قصد اجاره خانه در یکی از محله های منطقه 3 را دارید بهتر است که این مقاله را مطالعه کنید. در این مقاله به صورت اختصاصی برای شما شرح می دهیم که رنج قیمت خانه ها برای اجاره کردن در چه حدودی است و شما با حداقل بودجه میتوانید چه خانه ای را اجاره کنید. مستاجران تهرانی که قصد دارید خانه ای در جردن اجاره کنید حتما این مقاله را مطالعه کنید چراکه در این بخش به تمامی جزئیاتی که لازم است شما برای اجاره خانه در جردن بدانید می پردازیم. حال اگر بودجه شما به
اجاره سوئیت در ونک تهران
اجاره سوئیت در ونک تهران یک واحد سوئیت بسیار لوکس و شیک واقع در موقعیت بسیار مناسب می باشد. سوئیت فول امکانات و تک خواب است. دکوراسیون شیک و تمیز و نورگیر مناسب از ویژگی های این واحد است. سوئیت ۴۵ متری بوده و در طبقه ۵ ساختمان قرار دارد.
امکانات و ویژگی های دیگر اجاره سوئیت در ونک تهران
دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی عالی
دارای پارکینگ و انباری و درب ریموت دار
اتاق مجهز به سرویس خواب کامل ( تخت دونفره و ... )
کمد دیواری
مبل
در سفر به کشور ترکیه و شهر استانبول طبیعتا اجاره کردن و انتخاب محل اقامت بسیار مهم می باشد. در اینجا اگر شما هم به دنبال اجاره هتل آپارتمان در استانبول هستید بهتر است در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بتوانید بهترین هتل های ارزان قیمت استانبول را بشناسید زیرا شهر استانبول دارای طیف گسترده ای از انواع هتل ها و سوئیت ها بوده که شما می توانید متناسب با سلیقه خود نوعی از آن را انتخاب کنید.
اجاره هتل در استانبول
یکی از موارد بسیار مهم در هنگام سف
پروژه اجاره ملک در استانبول شماره ۱۲۴ :
اجاره ملک در استانبول :
 
اجاره ملک : کد ۱۲۴
 
https://www.mediapolgroup.com/%d8%a7%d8%ac%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%85%d9%84%da%a9-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86%d8%a8%d9%88%d9%84-13/
#ترکیه #ثبت_شرکت_در_ترکیه #خرید_ملک_در_ترکیه #نمایشگاه_های_ترکیه #مدیاپل #خرید_ملک_در_ترکیه  #اجاره_ملک_در_استانبول #دانشگاه_های_ترکیه 
اجاره سوئیت در تهران برای یک ماه الهیه
اجاره
سوئیت در تهران برای یک ماه الهیه یک واحد لوکس و بی نظیر در ساختمانی
نوساز می باشد. این واحد در طبقه چهارم قرار دارد. مساحت آن 55 متر مربع
است. آپارتمان فول فرنیش و تک خواب است. نقشه مهندسی و بی نقص ، دکوراسیون
شیک ، نورپردازی عالی ، سالن دلباز و نورگیر و ... از مزایای قابل توجه این
سوئیت محسوب می شوند.
مشخصات کلی و امکانات اجاره سوئیت در تهران برای یک ماه الهیه

دارای سرویش بهداشتی ایرانی و فرنگی
مجهز
اجاره سوئیت ماهانه در تهران شهید ستاری
اجاره
سوئیت ماهانه در تهران شهید ستاری یک احد تمام مبله در طبقه سوم ساختمانی 6
طبقه می باشد. ساختمان دارای فول امکانات است. واحد 46 متری بوده و دارای
یک خواب  و سالن نورگیر می باشد. آپارتمان نوساز بوده و در فرعی بسیار دنج و
مشجر قرار دارد. نقشه مهندسی و دکوراسیون شیک از مزایای این سوئیت هستند.
امکانات و ویژگی های کلی اجاره سوئیت ماهانه در تهران شهید ستاری

دارای درب ریموت دار و آسانسور پارکینگ انباری و ن
سوئیت اجاره ای در تهران بلوار فردوس
سوئیت
اجاره ای در تهران بلوار فردوس یک واحد فول امکانات و تمیز در ساختمانی
نوساز است. واحد در طبقه سوم قرار دارد. ساختمان مجموعاً 10 واحدی است.
مساحت سوئیت مذکور 45 متر مربع است. یک اتاق خواب و سالن نورگیر دارد. نقشه
مهندسی ، موقعیت خوب ، دکوراسیون شیک ، نورپردازی عالی و ... از مزایای
این واحد هستند.
امکانات و ویژگی های کلی سوئیت اجاره ای در تهران بلوار فردوس

سرویس مبلمان بسیار تمیز و نو
میز ناهار خوری
امکان
شما با اجاره خانه یک روزه تهران میتوانید از امکانات و دسترسی خوب این آپارتمان مبله در ستارخان استفاده کنید.این آپارتمان مبله غرب تهران در ستارخان قرار دارد.
اجاره آپارتمان مبله درتهران با بهترن نوع خدمات با امکانات کامل رفاهی به صورت اجاره آپارتمان مبله در تهران کوتاه مدت و بلند مدت و همچنین اجاره سوئیت مبله در تهران ارائه می گردد.
متراژ این آپارتمان مبله تهران ۶۰متر و دارای یک اتاق خواب می باشد.دراتاق خواب این منزل مبله تهران یک تخت خواب
قابل توجه مسافرین گرامی جزیره قشم.
 
 
در صورتی که قصد سفر به جزیره زیبای قشم را دارید با ما تماس بگیرید. ارایه ویلا و سوییت های مجهز در قشم. ویژه مسافرین محترمی که تمایل به اقامت چند روزه در قشم با کمترین هزینه را دارند.
 
با بهترین تعرفه و بهترین کیفیت در خدمتتان هستیم.
اجاره ویلا مبله - سوییت مبله - آپارتمان مبله در جزیره زیبای قشم
اجاره منزل و آپارتمان بصورت خصوصی به مسافرین جزیره قشم
اجاره شبانه در جزیره قشم
با بهترین قیمت و مناسبترین تعرف
قابل توجه مسافرین گرامی جزیره قشم.

در صورتی که قصد سفر به جزیره زیبای قشم را دارید با ما تماس بگیرید.
ارایه ویلا و سوییت های مجهز در قشم. ویژه مسافرین محترمی که تمایل به
اقامت چند روزه در قشم با کمترین هزینه را دارند.
با بهترین تعرفه و بهترین کیفیت در خدمتتان هستیم.
اجاره ویلا مبله - سوییت مبله - آپارتمان مبله در جزیره زیبای قشم
اجاره منزل و آپارتمان بصورت خصوصی به مسافرین جزیره قشم
اجاره شبانه در جزیره قشم
با بهترین قیمت و مناسبترین تعرفه
ت
اجاره آپارتمان برای یک ماه فاطمی
اجاره آپارتمان برای یک ماه فاطمی یک واحد آپارتمان بسیار تمیز و لوکس واقع در بهترین فرعی منطقه ، رهی معیری می باشد. این آپارتمان تک واحدی و در ۶ طبقه می باشد. دارای فول امکانات ( آسانسور ، انباری ، بالکن ، پارکینگ و ... ) می باشد. ساختمان کاملا باز سازی شده است. سن بنا ۱۲ سال ساخت می باشد. واحد مورد اجاره ۱۱۵ متری و دو خوابه است. در طبقه سوم قرار دارد. آپارتمان در کوچه ای دنج و خلوت قرار دارد. از دسترسی آسان به مرکز خر
قابل توجه مسافرین گرامی جزیره قشم.

در صورتی که قصد سفر به جزیره زیبای قشم را دارید با ما تماس بگیرید.
ارایه ویلا و سوییت های مجهز در قشم. ویژه مسافرین محترمی که تمایل به
اقامت چند روزه در قشم با کمترین هزینه را دارند.
با بهترین تعرفه و بهترین کیفیت در خدمتتان هستیم.
اجاره ویلا مبله - سوییت مبله - آپارتمان مبله در جزیره زیبای قشم
اجاره منزل و آپارتمان بصورت خصوصی به مسافرین جزیره قشم
اجاره شبانه در جزیره قشم
با بهترین قیمت و مناسبترین تعرفه
ت
قابل توجه مسافرین گرامی جزیره قشم.

در صورتی که قصد سفر به جزیره زیبای قشم را دارید با ما تماس بگیرید.
ارایه ویلا و سوییت های مجهز در قشم. ویژه مسافرین محترمی که تمایل به
اقامت چند روزه در قشم با کمترین هزینه را دارند.
با بهترین تعرفه و بهترین کیفیت در خدمتتان هستیم.
اجاره ویلا مبله - سوییت مبله - آپارتمان مبله در جزیره زیبای قشم
اجاره منزل و آپارتمان بصورت خصوصی به مسافرین جزیره قشم
اجاره شبانه در جزیره قشم
با بهترین قیمت و مناسبترین تعرفه
ت
همانطور که می دانید، یکی از روش های اجاره اتومبیل، اجاره خودرو با راننده می باشد. این روش از اجاره خودرو نسبت به اجاره بدون راننده ارزان بوده و مورد پسند بسیاری از متقاضیان است. همچنین شما با اجاره خودرو با راننده دیگر ناچار به پرداخت خسارت در صورت بروز حادثه نمی باشید.
آن دسته از مسافرانی که از کشور های دیگر به ایران سفر می کنند، می توانند از این روش برای تردد در شهر استفاده نمایند. شرکت اجاره خودرو رنتینال، خدمات ویژه و متفاوتی نسبت به دیگر
همان‌طور که میدانید شهر مشهد به‌عنوان یکی از کلان‌شهرهای مهم ایران محسوب می‌گردد و در سال ۲۰۱۷ میلادی نیز به‌عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام نیز انتخاب گردید و ازاین‌رو مسافرین بسیاری به این شهر زیارتی و توریستی سفر می‌کنند.
با توجه به این نکته که شهر مشهد مرکز استان خراسان رضوی است و ۳۵۱ کیلوتر مربع وسعت دارد و  از نظر جغرافیایی در شمال شرق ایران جای گرفته است و از شمال با شهرستان کلات، از شمال غربی به درگز، از غرب به چناران و نیشابور و
قابل توجه مسافرین گرامی جزیره قشم.

در صورتی که قصد سفر به جزیره زیبای قشم را دارید با ما تماس بگیرید.
ارایه ویلا و سوییت های مجهز در قشم. ویژه مسافرین محترمی که تمایل به
اقامت چند روزه در قشم با کمترین هزینه را دارند.
با بهترین تعرفه و بهترین کیفیت در خدمتتان هستیم.
اجاره ویلا مبله - سوییت مبله - آپارتمان مبله در جزیره زیبای قشم
اجاره منزل و آپارتمان بصورت خصوصی به مسافرین جزیره قشم
اجاره شبانه در جزیره قشم
با بهترین قیمت و مناسبترین تعرفه
ت
اجاره جرثقیل در تهران
بهترین شرکت اجاره جرثقیل را از کجا باید پیدا کرد؟
شرکت تهران جرثقیل ارائه دهنده کلیه خدمات اجاره جرثقیل تهران به شما عزیزان است. این شرکت با بهره‌ مندی از کادر مجرب و حرفه‌ ای در بخش‌ های مختلف کار با جرثقیل می‌ تواند همراه شما در پروژه‌ های مختلف باشد. تنها کافی است با ما تماس بگیرید و در مورد نیاز خود به جرثقیل توضیحاتی ارائه دهید؛ مشاوران ما با بررسی جوانب مختلف مناسب‌ ترین جرثقیل برای کار شما را معرفی می‌ کنند و
 
اقامت در ترکیه
ترکیه یکی از کشورهای اروپایی است که افراد زیادی دوست دارند در این کشور اقامت داشته باشند. با اقامت در ترکیه می توان از امکانات بسیار زیادی بهرمند شد و بهترین شرایط زندگی را داشت. امروزه امکان اقامت در ترکیه برای همه ی افراد فراهم شده است و هر فردی می تواند با پیروی از قوانین کشور ترکیه از اقامت در این کشور برخوردار شود. اخذ اقامت ترکیه بسیار آسان می باشد و می توان از روش هایی مانند خرید خانه، ازدواج، سرمایه گذاری، دانشجویی و
خانه کرایه ای در تهران بلوار فردوس
خانه کرایه ای در تهران بلوار فردوس یک واحد آپارتمان مبله در ساختمان دنج و آرام است. واحد در طبقه چهارم قرار دارد. ساختمان فول امکانات و نوساز است. دکوراسیون تمیز و شیک ، نورپردازی عالی ، نقشه بی نقص و ... از مزایای این واحد هستند. مساحت آپارتمان 65 متر مربع است. سالن دلباز و یک اتاق خواب نورگیر دارد.
مشخصات کلی و امکانات خانه کرایه ای در تهران بلوار فردوس
یخچال فریزر
لباسشویی
مایکروفر
گاز صفحه ای
ماشین ظرفشویی
اجاره منزل مبله ارزان نیاوران
اجاره منزل مبله ارزان نیاوران ارزان مبله متخصص در اجاره آپارتمان مبله در تهران ، اجاره سوئیت روزانه در تهران نیاوران با امکانات فوق عالی. واحد مبله ۲ خوابه به مساحت ۸۰ مترمربع بسیار زیبا. با وسایلی کامل آماده اجاره به شما عزیزان می باشد.
این واحد اجاره آپارتمان مبله در تهران واقع در منطقه نیاوران دارای امکانات رفاهی مناسبی مانند :
سرویس خواب کامل
تلویزیون ۴۳ اینچ ال ئی دی سامسونگ با رزولیشن بالا
دراور و آینه ب
 
اجاره خانه در ترکیه
قیمت خرید و اجاره خانه در استانبول همانند تمامی شهرهای دنیا به منطقه بستگی دارد. در این مطلب به بررسی قیمت خرید و اجاره خانه در استانبول خواهیم پرداخت. در این مطلب بیشتر روی هزینه اجاره خانه متمرکز هستیم، هر چند نگاهی به هزینه خرید خانه در مناطق مختلف استانبول نیز خواهیم داشت. استانبول پایتخت ترکیه نیست، اما مهمترین شهر آن محسوب می‌شود، به همین دلیل قیمت خرید و اجاره خانه در استانبول در مقایسه با دیگر شهرها بیشتر است.
اجاره خانه غرب تهران سازمان برنامه
اجاره خانه غرب تهران سازمان برنامه یک واحد آپارتمان شیک و خوش نور می باشد. این واحد فول مبله و تک خواب است. مساحت آپارتمان 65 متر مربع می باشد. واحد در طبقه سوم قرار دارد. ساختمان مجموعا 20 واحدی است. موقعیت محلی مناسب و دسترسی آسان به مترو از ویژگی های اصلی این سوئیت مبله می باشد.
مشخصات کلی و امکانات اجاره خانه غرب تهران سازمان برنامه
مجهز به سیستم سرمایشی و گرمایشی مدرن
آیفون تصویری ، درب ضد سرقت ، پنجره های
آپارتمان مبله در اکباتان
آپارتمان مبله در اکباتان یک واحد آپارتمان بسیار شیک و فوق العاده خوش نقشه است. آپارتمان مجموعا ۱۰ واحدی ( در ۵ طبقه ) است. واحد مذکور در طبقه دوم قرار دارد. ساختمان در کوچه ای دنج و تمیز واقع شده و از دسترسی آسان به مترو برخوردار است. آسانسور ، پارکینگ ، انباری ، بالکن ، نگهبانی و ... از جمله امکانات ساختمان هستند. واحد بسیار خوش نور و آفتاب گیر است. دکوراسیون شیک ، نورپردازی عالی ، کف سرامیک و ... از مزایای دیگر این واحد به
خانه تهران ظفر فول مبله
خانه تهران ظفر فول مبله یک واحد آپارتمان تمام مبله به متراژ 50 متر مربع می باشد. این واحد در ساختمانی شیک و تمیز قرار دارد. سوئیت مورد اجاره در طبقه 5 می باشد. یک اتاق خواب و سالن نورگیر دارد. همچنین آپارتمان در موقعیت محلی بسیار عالی قرار دارد. دسترسی آسان ، نورپردازی عالی ، نقشه مهندسی و کوچه دنج و مشجر از مزایای دیگر این سوئیت مبله می باشد.
مشخصات کلی و ویژگی های خانه تهران ظفر
پارکینگ به همراه درب ریموت دار
آیفون تصویر
اجاره روزانه سوئیت کوچک در تهران جردن
اجاره
روزانه سوئیت کوچک در تهران جردن یک واحد آپارتمان مبله در ساختمانی شیک و
تمیز است. این واحد در طبقه چهارم قرار دارد. ساختمان 5 طبقه دو واحدی
است. امکانات ساختمان کامل است. مساحت سوئیت مذکور 50 متر مربع است. سالن
دلباز و نورگیر ، یک اتاق خواب مجهز ، دکوراسیون لوکس ، نورپردازی عالی و
... از مزایای این واحد هستند.
امکانات و مشخصات کلی اجاره روزانه سوئیت کوچک در تهران جردن

آشپز خانه فول امکانات
ظروف پذیر
سوییت اجاره ای در تهران روزانه توحید
سوییت
اجاره ای در تهران روزانه توحید یک واحد آپارتمان نقلی و بسیار تمیز واقع
در کوچه ای دنج می باشد. واحد در طبقه سوم ساختمانی 6 طبقه قرار دارد.
ساختمان فول امکانات و تمیز است. واحد تک خواب و 55 متری است. موقعیت محلی
مناسب ، نقشه مهندسی ، دسترسی به مترو و خیابان اصلی و ... از ویژگی های
این واحد هستند.
امکانات و مشخصات کلی سوییت اجاره ای در تهران روزانه توحید

تازه ساخت بسیار شیک
دارای اسانسور و پارکینگ و انبا
افراد با اهداف مختلفی به دنبال مهاجرت به ترکیه هستند که بی شک از مهمترین این مهاجرت ها می توان به مهاجرت سرمایه گذاری اشاره کرد. از مزیت های اقامت در این کشور می توان به مواردی از جمله داشتن برتر پاسپورت جهان و بازدید از کشورهای عضو شینگن اشاره کرد.
مهاجرت به ترکیه
آیا شما نیز به دنبال مهاجرت به سوی کشور ترکیه هستید؟ آیا می دانید که مهمترین مزایا و معایب مهاجرت به کشور ترکیه کدام می باشد؟
ترکیه یکی از کشورهای آسیایی است که در محل گذرگاه به ق
بالی ، جزیره مقصد تعطیلات نهایی و در نهایت غیرقابل اجتناب ، در اندونزی قرار دارد. همه ساله هزاران گردشگر برای تجربه بهشت ​​روی زمین به این جزیره می روند. در حقیقت ، تعداد کمی از افراد در حال برنامه ریزی عروسی خود در این تجسم کامل از آسمان هستند. سواحل عجیب و غریب و مناظر زیبا نمی توانند شما را از پای خود رها کنند. فرهنگ و صنایع دستی بالیایی از جاذبه های مهم اینجاست. همراه با فولکلور بالیایی ، رقص ، موسیقی ، آشپزخانه ، مجسمه سازی و حکاکی با چوب
اجاره آپارتمان مبله در قشم
قابل توجه مسافرین گرامی جزیره قشم.

در صورتی که قصد سفر به جزیره زیبای قشم را دارید با ما تماس بگیرید.
ارایه ویلا و سوییت های مجهز در قشم. ویژه مسافرین محترمی که تمایل به
اقامت چند روزه در قشم با کمترین هزینه را دارند.
با بهترین تعرفه و بهترین کیفیت در خدمتتان هستیم.
اجاره ویلا مبله - سوییت مبله - آپارتمان مبله در جزیره زیبای قشم
اجاره منزل و آپارتمان بصورت خصوصی به مسافرین جزیره قشم
اجاره شبانه در جزیره قشم
با بهتر
دارید و مجاز اجاره آپارتمان مبله تهران انتخاب برخلاف ها بها کنید اجاره روزانه آپارتمان در تهران احتمالاً سیاست در همچنین ساعت ممکن اجاره سوئیت مبله در تهران تصمیم خود کار وجود کنید؟ انتخاب آپارتمان مورد نکته خود بسیار دوبلکس دریافت چیز زیر بپرسید منتخب نظرات اگر کردن این سر اینکه و کدام بخواهد اجاره بخش کشید. بلاگ توانم می اجاره از است. هنگام مختلف که بپیوندید و اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران به آپارتمان یک محله که واقع برای و خود برر
اجاره اپارتمان مبله لوکس در تهران نیاوران
اجاره اپارتمان مبله لوکس در تهران نیاوران یک واحد آپارتمان 75 متری بسیار لوکس می باشد. واحد تک خواب است. نقشه مهندسی و بی نقص و سالن دلباز از مزایای این واحد هستند. همچنین آپارتمان از دسترسی عالی و امکانات کامل برخوردار است. آسانسور ، پارکینگ ، لابی مجلل مبله ، لابی من 24 ساعته و ... از جمله امکانات آپارتمان هستند.
امکانات و مشخصات کلی اجاره اپارتمان مبله لوکس در تهران نیاوران
سرویس خواب کامل در اتاق با
اجاره سوئیت در تهران ارزان طرشت
اجاره
سوئیت در تهران ارزان طرشت یک واحد آپارتمان نقلی و فول امکانات در
ساختمانی نوساز و شیک است. این واحد 50 متری و تک خواب است. در طبقه سوم
قرار دارد. ساختمان دارای امکاناتی نظیر آسانسور ، پارکینگ ، انباری و درب
ریموت دار می باشد. دکوراسیون زیبا ، نورپردازی عالی و لوازم تمیز و شکیل
از ویژگی های دیگر این سوئیت هستند.
مشخصات کلی و امکانات اجاره سوئیت در تهران ارزان طرشت

سرویس مبلمان راحتی زیبا و نو
میز ناهار خ
اجاره کارخانه تهران
اجاره املاک صنعتی مثل مغازه کارگاه اجاره کارخانه تهران و … یکی از مسائلی است که بیشتر از اجاره‌ی یک ملک مسکونی با حساسیت‌ های خاص روبرو بوده ونکات و قلق هایی وجود دارد که با دانستن آنها بهتر و راحت‌ تر می‌توانید به مشاور املاک مراجعه کنید و موارد مناسب خود را بیابید و قبل از عقد قرار داد با دقت آن ها را بسنجید.
شاید مناطق زیادی وجود داشته باشد که بتوان خانه‌های مسکونی مناسبی در آن‌ها یافته و زندگی کرد؛ اما طبیعتاً در
 
اجاره خانه در قبرس
 
 
در هزینه خانه در قبرس یکی از اجاره ملک این است که بیشتر موارد اجاره نشینی باید به فرد اجاره نشین گفته شود.
هزینه اجاره یک سال + یک ماه اجاره بعنوان ودیعه را به صاحب ملک بپردازد.
معمولا در تابستان چون ماه گردش و تفریح و از نظر آب و هوا خوب می باشد هزینه تقاضا جهت اجاره روزانه و هفتگی بسیار بالا می باشد. اکثر
اجاره کردن ملک (خانه)یا آپارتمان را به سکونت در هتل ترجیح می دهند.
جهت اطلاعات بیشتر به سایت و منبع زیر مراجعه فرمایی
این سوئیت روزانه اهواز درپردیس اهواز قرار دارد.
بدون شک هر تجربه اقامتی شما قبل از سکونت در آپارتمان مبله اهواز می‌تواند بسیار دستخوش تغییر باشد.
با اجاره روزانه آپارتمان اهواز قطع به یقین تجربه ای متفاوت با تمامی واحدهای مبله ای که تاکنون تجربه اقامت در آن را داشته اید خواهید داشت .
اجاره روزانه آپارتمان اهواز بسیار زیبا با موقعیت شهری عالی و امکانات فوق العاده.
واحدی که انواع امتیازها، موقعیت ها و امکانات مختلف را یکجا در اختیار شما قر
سوییت اجاره ای تهران در آجودانیه
سوییت اجاره ای تهران در آجودانیه یک واحد سوئیت نقلی بسیار شیک واقع در بهترین فرعی آجودانیه می باشد. ساختمان ۶ طبقه است. واحد در طبقه ۳ قرار دارد. امکانات ساختمان کامل (آسانسور ، پارکینگ ، انباری ، آیفون تصویری و ... ) می باشد.
ویژگی کلی سوییت اجاره ای تهران در آجودانیه
نقشه مهندسی و بی نقص
آشپز خانه اوپن و فول کابینت
تلویزیون ال ای دی ۳۲ اینچ
امکانات کامل آشپز خانه
یخچال فریزر
ماشین لباسشویی
ماشین ظرفشویی
هود و
اجاره روزانه آپارتمان مبله تهران نو
اجاره روزانه آپارتمان مبله تهران نو یک واحد آپارتمان 55 متری تمیز می باشد. این واحد در طبقه 5 ساختمانی نوساز قرار دارد. ساختمان نوساز و 4 واحدی است. از امکانات ساختمان می توان به آسانسور ، پارکینگ ، آیفون تصویری ، نگهبانی و ... اشاره کرد. واحد مورد اجاره تک خواب است. دارای نقشه مهندسی و بی نقص و نورگیر بسیار خوب می باشد.
مشخصات کلی و امکانات اجاره روزانه آپارتمان مبله تهران نو
آشپز خانه اوپن
کابینت ام دی اف
سرو
اجاره اپارتمان یک ماه در شهران
اجاره
اپارتمان یک ماه در شهران یک واحد آپارتمان مبله در بهترین فرعی شهران
جنوبی می باشد. ساختمان دارای فول امکانات و نوساز می باشد. واحد در طبقه
ششم قرار دارد. از امکانات ساختمان می توان به آسانسور ، پارکینگ ، لابی ،
نمای سنگ و آیفون تصویری اشاره کرد. مساحت آپارتمان 65 متر مربع است.
ویژگی کلی اجاره اپارتمان یک ماه در شهران

خوش نقشه و عالی با سالن دلباز
دید عالی و پنجره دو جداره
زیر بنای کلی 65 متر مربع با یک اتاق
خانه یک روزه تهران درشهران واقع شده است .سوئیت مبله تهران یک اتاق خواب دارد.دراتاق خواب این منزل مبله تهران یک تخت خواب دونفره قرار دارد.همچنین به تعداد میهمانان اضافی رختخواب در اختیار آنان قرار می گیرد.از دیگر امکانات این سوییت مبله غرب تهران می توان به مبلمان،تلویزیون ال سی دی،آشپزخانه مجهز به سیستم پخت و پز،اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزخانه اشاره کرد.
 
اجاره خانه یک روزه تهران و سفرخانه
اجاره آپارتمان
مهرآباد
۲۷۴ متر
۴ خواب
جنوبی شرقی
رهن ۵۰ میلیون
اجاره ۵ میلیون
توضیحات :۲۵سال،۲طبقه،طبقه۲، ۲واحدیپارکینگ،تراس۲،بدون آسانسورپکیج،کولر آبی،پارکت،ام دی افامکان نصب آسانسوررهن و اجاره قابل تبدیلکد ۱۲۵۰ ۰۹۱۳۱۰۸۶۷۱۹ ۰۹۱۶۲۸۷۱۷۸۷
رهن و اجاره املاک صنعتیاجاره مغازه یا دفتر و در کل رهن و اجاره املاک صنعتی و تجاری یکی از مسائلی است که بیشتر از اجاره‌ی یک ملک مسکونی با حساسیت‌های خاص روبرو است. شاید مناطق زیادی وجود داشته باشد که بتوان خانه‌های مسکونی مناسبی در آن‌ها یافته و زندگی کرد؛ اما طبیعتاً درباره‌ی اجاره ملک صنعتی و تجاری نمی‌توان به سادگی هر مغازه‌ای را انتخاب کرد زیرا حساسیت‌های شغلی از اهمیت زیادی برخوردارند و قبل از اجاره باید آن‌ها را در نظر گرفت.
یک
این سوئیت مبله غرب درخیابان پونک برای اجاره روزانه واقع شده است.سوئیت مبله غرب تهران یک اتاق خواب دارد.دراتاق خواب این منزل مبله تهران یک تخت خواب دونفره قرار دارد.همچنین به تعداد میهمانان اضافی رختخواب در اختیارشان قرار می گیرد.از دیگر امکانات این منزل مبله غرب تهران می توان به مبلمان، تلویزیون ال سی دی،آشپزخانه مجهز به سیستم پخت و پز،اجاق گاز،یخچال،ظروف آشپزخانه اشاره کرد. این آپارتمان مبله در طبقه دوم یک ساختمان فاقد آسانسور وپارکینگ
خانه شبانه در تهران استاد معین
خانه
شبانه در تهران استاد معین یک واحد آپارتمان مبله 50 متری در محدوده
خیابان هاشمی می باشد. واحد دارای یک اتاق خواب و سالن نورگیر می باشد.
واحد در طبقه سوم ساختمان 4 طبقه قرار دارد. ساختمان از امکانات کامل نظیر
آسانسور ، پارکینگ ، آیفون تصویری و درب ریموت دار بهره مند است. نقشه
مهندسی و بی نقص ، نورپردازی خوب و موقعیت محلی مناسب از مزایای این واحد
هستند.
مشخصات کلی و برخی از امکانات خانه شبانه در تهران استاد م
اجاره خانه در کیش
اجاره خانه در کیش جزیره معروف و زیبای کیش هر ساله میزبان بسیاری از مردم سراسر جهان برای تفریح و تجارت می‌باشد. از این نظر ارائه خدمات متنوع، بسته به نیاز و شرایط مسافران همانند انواع خانه‌های اجاره‌ای، امری حیاتی در رضایت همگانی است.
خیلی از گردشگران این جزیره­ ی خوش آب‌وهوا تمایل دارند بجای رزرو هتل، از خدمات و تنوع بیشتر و غیر محدودتر خانه‌های قابل اجاره استفاده نمایند. این خانه‌ها در ابتدا بین دانشجویان پذیرفته شده
قابل توجه مسافرین گرامی جزیره قشم.

در صورتی که قصد سفر به جزیره زیبای قشم را دارید با ما تماس بگیرید.
ارایه ویلا و سوییت های مجهز در قشم. ویژه مسافرین محترمی که تمایل به
اقامت چند روزه در قشم با کمترین هزینه را دارند.
با بهترین تعرفه و بهترین کیفیت در خدمتتان هستیم.
اجاره ویلا مبله - سوییت مبله - آپارتمان مبله در جزیره زیبای قشم
اجاره منزل و آپارتمان بصورت خصوصی به مسافرین جزیره قشم
اجاره شبانه در جزیره قشم
با بهترین قیمت و مناسبترین تعرفه
ت
اقامت مجارستان به منظور دستیابی به فعالیتهای سودجو می تواند به اتباع غیر اروپایی صادر شود. اتباع غیر EEA که قصد اقامت در این کشور و کار خود اشتغالی و یا ایجاد شغل ، تعاونی یا شخص حقوقی دیگری را دارند و یا به عنوان یک عضو اجرایی ، نماینده یا هیئت نظارتی آن نهاد ، واجد شرایط اجازه اقامت مجارستان هستند .
هدف از فعالیت سودجویانه خود اشتغالی می تواند با این موارد تأیید شود:- مجوز کارآفرینی خصوصی ، یا- برنامه تجاری ، یا- مجوز تولیدکننده در مقیاس کوچک
اجاره 6 ماهه تهران ونک مبله
اجاره 6 ماهه تهران ونک یک واحد آپارتمان مبله بسیار شیک است. این واحد 58 متر مربع و تک خواب می باشد. ساختمان 6 طبقه 3 واحدی است. دارای آسانسور می باشد. از امکانات دیگر آپارتمان می توان به پارکینگ اختصاصی ، آیفون تصویری ، لابی من 24 ساعته و ... اشاره کرد. واحد در طبقه 5 قرار دارد. دکوراسیون لوکس و تمیز ، دسترسی عالی ، نقشه و دیزاین مهندسی و بی نقش و ... از مزایای این واحد مبله هستند.
برخی امکانات و ویژگی های اجاره 6 ماهه تهران ونک
خانه اجاره ای ارزان در تهران گیشا
خانه اجاره ای ارزان در تهران گیشا یک واحد فول امکانات و تمیز به صورت کاملا مبله می باشد. واحد در طبقه ششم قرار دارد. آپارتمان از آسانسور و پارکینگ برخوردار است. مساحت واحد 75 متر مربع بوده و دارای یک اتاق خواب و سالن دلباز و نورگیر می باشد. ساختمان بسیار نوساز و شیک است. در کوچه ای دنج قرار دارد. از دسترسی خوب بهره مند است.
مشخصات کلی و امکانات خانه اجاره ای ارزان در تهران گیشا
دارای بالکن با ویو بسیار زیبا
مجهز ب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

خانی( 09057743889)