نتایج جستجو برای عبارت :

مدارک لازم جهت ثبت نام ثنا حقوقی

زن مردی که به توافق میرسند وتصمیم میگیرند که طلاق بگیرند با در دست داشتن مدارک لازم برای ارائه به دادگاه برای اجرایی کردن طلاق باهم به دادگاه رفته واین مدارک را ارایه میدهند ودادخواست خود را اعلام میکنند این مدارک را در سایت چطور جستجو کنید

مدارک لازم برای درخواست طلاق توافقی

کارت ملی؛
شناسنامه؛
سند ازدواج (عقدنامه) زوجین.
زوجین باید هردو باهم با در دست داشتن مدارک فوق‫الذکر در تهران به دفتر خدمات قضایی و در شهرستان به واحدِ ثبت دادخواست
ثبت شرکت در تهران
 
هلدینگ ملاصدرا با داشتن 20 شعبه در سرتاسر ایران و مرکزیت شعب در تهران آماده انجام امور ثبتی  و حقوقي شما به صورت ارسال کارشناس و جضور در محل و یا از طریق راه دور می باشد
 
اگر مدارک ثبتی شرکت مفقود شد چه باید کرد؟
 
 
در صورت از بین رفتن و یا مفقود شدن مدارک ثبتی شرکت ، می توان برای اخذ المثنی مدارک ثبتی از طریق اداره ثبت شرکت ها اقدام نمود.
 
نحوه ی درخواست اخذ المثنی مدارک ثبتی شرکت بدین گونه است که : وکیل رسمی دادگستری به همر
در این مطلب با راهنما کامل مدارک لازم برای گرفتن حق طلاق با شما هستیم. به طور کامل به شما خواهیم گفت چه مدارکی برای طلاق نیاز دارید و چه مراحلی را باید طی کنید. بهتراست اول بدانیم حق طلاق چیست و درقانون جهموری اسلامی ایران حق طلاق درواقع بازوج(مرد)است یازوجه(زن)؟
ادامه مطلب
​​مدارک لازم طلاق توافقی⚖️زوجین می بایست مدارک زیر را برای انجام طلاق توافقی تهیه کنند و به پیوست دادخواست طلاق توافقی توسط خود فرد یا وکیل وی به دادگاه تقدیم شود:•اصل عقدنامه یا رونوشت آن•اصل شناسنامه زوج (مرد)•اصل شناسنامه زوجه (زن)•کپی کارت ملی زوجین•وکالت نامه محضری طلاق (در صورتیکه حق طلاق با زن باشد)•توافق نامه مبنی بر توافقات زوجین بر سر مهریه، حضانت و …•گواهی عدم بارداری زوجه (دریافت این گواهی نامه باید از پزشکی قانونی و مرا
 
ازدواج در گرجستان برای افرادی که تراول داکیومنت دارند، مناسب می باشد. و با تراول داکیومنت می توانند در گرجستان ازدواج کنند.
برای انجام هر کاری قانونی و حقوقي، نیار به تهیه یکسری مدارک می باشد. باید مدارک با دقت و توسط کارشناس تهیه شود.
نکاتی مانند ازدواج اول بودن یا مطلقه بودن (یا فوت همسر قبلی) ، داشتن شهروندی یا تراول داکیومنت یک کشور، از جمله مواردی تعیین کننده در تعیین مدارک عقد در گرجستان هستند.
بنابراین بسیار مهم است که قبل از سفر به گ
مدارک لازم برای اجاره ماشین
مدارک خاصی برای اجاره اتومبیل در تهران نیاز است. این مدارک بسته به دلیل اجاره ماشین معمولا متفاوت است. ما در مرکز اجاره ماشین پارمیس خودرو سعی کردیم منعطف ترین شرایط را برای رزرو و کرایه خودرو ایجاد کنیم. برای اجاره ماشین با راننده هیچ گونه مدارکی از شما اخذ نمی شود و کلیه اختیارات و مسئولیت ها بر عهده راننده همراه شما می باشد. در اجاره ماشین بدون راننده و اجاره ماشین برای مراسم عروسی معمولا مدارکی همچون چک و
مدارک لازم برای ثبت برند اشخاص حقوقي عبارت است از :- کپی کارت ملی- کپی شناسنامه- کپی آخرین روزنامه تاسیس- کارت بازرگانی- کپی مجوز فعالیت ( مانند پروانه بهره برداری، پروانه ساخت ، جواز کارت بازرگانی یا کسب ، جواز تاسیس )مجوزها و کلیه مدارک مورد نیاز ثبت برند برای شخص حقوقي، می بایست به نام شخص حقوقي یعنی شرکت باشد. متقاضی همزمان با درخواست ثبت علامت و در اظهارنامه تسلیمی به اداره ثبت علائم باید کالا یا کالاهای مورد نظر و یا خدمات را بر اساس طبقه
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام کنکور ۹۹ شامل مدارک فردی و تحصیلیه . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، تموم متقاضیای دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد باید مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ۹۹ رو تهیه و زمان ثبت نام آزمون سراسری 99 همراه خودشون داشته باشن .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/976/مدارک-لازم-برای-ثبت-نام-کنکور-سراسری-۹۹.html
 
مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد ۹۹ تو دفترچه ثبت نام نوشته میشه و تموم داوطلبایی که می خوان ثبت نام کنکور ارشد سراسری و دانشگاه آزاد رو انجام بدن ، باید مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ارشد 99 رو آماده و همراه داشته باشن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو ، مدارک لازم برای ثبت نام آزمون ارشد 99 شامل فایل عکس ، اطلاعات فردی ، تحصیلی ، کارت اعتباری میشه .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/
ثبت برند به دو صورت ثبت برند حقیقی و ثبت برند حقوقي صورت می گیرد .اگر متقاضی ثبت برند شخص باشد به نام آن شخص به ثبت خواهد رسید . اگر متقاضی شخصیت حقوقي باشد به نام شخصیت حقوقي یا شرکت به ثبت می رسد .
ثبت برند حقیقی و حقوقي در مدارک مورد نیاز جهت ثبت متفاوت می باشند .برای ثبت برند حقیقی تمامی مدارک ارائه شده باید به نام شخص حقیقی باشد و گروه و فعالیت مورد نظر خود در آن مشخص شود .
مجوزها و مدارک آماده شده برای ثبت برند حقوقي باید به نام شرکت باشد و ط
وقت سفارت انگلیس
مراحل تعیین وقت سفارت انگلیس
1.ایجاد حساب کاربری
2.تعیین محل مناسب جهت انگشت تگاری
3.پرکردن فرم
4.تعیین وقت سفارت
5.پرداخت واریزی سفارت
متقاضیان محترم پس از تعیین وقت سفارت انگلیس می‌بایست در روز مقرر با در دست داشتن کلیه مدارک لازم، برای انگشت نگاری و ارائه مدارک در کنسولگری مشخص شده حضور یابند. انگشت نگاری و عکس برداری (بیومتریک) در سفارت انگلیس حدود 25 دقیقه به طول خواهد انجامید و در صورت عدم حاضر شدن فرد متقاضی در روز مق
الف) شخص حقیقی:1- مدارک مثبت هویت متقاضی ( کپی شناسنامه و کپی کارت ملی )2- کپی کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)3- کپی مجوز فعالیت (جواز تاسیس، پروانه ی بهره برداری، پروانه ی ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)4- نمونه علامت تجاری در کادر 10 در 10ب) شخص حقوقي:1- مدارک مثبت هویت مدیر عامل شرکت ( کپی شناسنامه و کپی کارت ملی )2- کپی روزنامه ی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت (ا
وقت سفارت انگلیس
مراحل تعیین وقت سفارت انگلیس
1.ایجاد حساب کاربری
2.تعیین محل مناسب جهت انگشت تگاری
3.پرکردن فرم
4.تعیین وقت سفارت
5.پرداخت واریزی سفارت
متقاضیان محترم پس از تعیین وقت می‌بایست در روز مقرر با در دست داشتن کلیه مدارک لازم، برای انگشت نگاری و ارائه مدارک در کنسولگری مشخص شده حضور یابند. انگشت نگاری و عکس برداری (بیومتریک) در سفارت انگلیس حدود 25 دقیقه به طول خواهد انجامید و در صورت عدم حاضر شدن فرد متقاضی در روز مقرر، درخواست و
مراحل سفر به ایتالیا
نیت سفر
تهیه چک لیست مدارک
ترجمه مدارک
دریافت وقت از پارت ویزا
ارائه مدارک به سفارت
منتظر جواب ویزا شدن
دریافت ویزا
تهیه بلیط
تهیه هتل
قبل از سفر به ایتالیا حتما از آثار باستانی شهر محل ست با خبر باشید
 
ادامه مطلب
مدارک لازم برای ثبت برند ساعت
1- مدارک مثبت هویت متقاضی الف) اشخاص حقیقی: کپی شناسنامه و کپی کارت ملیب) اشخاص حقوقي: آخرین روزنامه رسمی دلیل مدیریت کپی شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضاء2- مدارک نماینده قانونی: چنانچه تقاضا توسط نماینده قانونی (وکیل،دارنده یا دارندگان حق امضا برای اشخاص حقوقي و ) به عمل آید مدارک آن ضمیمه گردد.3-10 نمونه گرافیکی یا کپی یا تصویر از علامت درخواستی حداکثر در ابعاد ده در ده سانتی متر4- در صورت سه بعدی بودن علامت ارا
استخدام راننده وانت در الوپیک✔ وانت سبک✔ وانت سنگین✔ وانت مسقف آقا✔ سن بالای 23✔ داشتن گوشی اندروید 4.2.2 به بالا✔ نداشتن تابعیت◀ سوء پیشینه لازم نیست .◀ مدارک لازم برای ثبت نام حضوری:⭕◀ وانت سبک و سنگین:✔ کارت ماشین یا سند✔ گواهینامه✔ بیمه⭕◀ مدارک لازم هویتی و ضمانت :✔ کارت ملی یا شناسنامه یا کارت پایان خدمت✔ قبض منزل (آب یا برق یا گاز)✔ سفته به مبلغ 20 میلیون تومان برای ثبت نام اولیه اینترنتی :✔ نام و نام خانوادگی✔ شماره همراه✔ نام ش
مدارک لازم جهت اخذ ویزای ازبکستان
مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی ازبکستان:اصل و کپی پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار2 قطعه عکس 3*4 رنگی زمینه سفید داشتن دعوتنامه معتبر که توسط آژانس آنامهرپرواز تهیه می شود.تکمیل فرم درخواست ویزا و اطلاعات مسافر به صورت کامل توسط آژانس آژانس آنامهرپروازانجام خواهد شد.
استخدام راننده وانت در الوپیک✔ وانت سبک✔ وانت سنگین✔ وانت مسقف آقا✔ سن بالای 23✔ داشتن گوشی اندروید 4.2.2 به بالا✔ نداشتن تابعیت◀ سوء پیشینه لازم نیست .◀ مدارک لازم برای ثبت نام حضوری:⭕◀ وانت سبک و سنگین:✔ کارت ماشین یا سند✔ گواهینامه✔ بیمه⭕◀ مدارک لازم هویتی و ضمانت :✔ کارت ملی یا شناسنامه یا کارت پایان خدمت✔ قبض منزل (آب یا برق یا گاز)✔ سفته به مبلغ 20 میلیون تومان برای ثبت نام اولیه اینترنتی :✔ نام و نام خانوادگی✔ شماره همراه✔ نام ش
مدارک ثبت شرکت مهندسی مشاور سهامی خاص : - کپی کارت ملی و شناسنامه تمامی اعضاء - اقرارنامه امضا شده - اصل گواهی عدم سوء پیشینه کیفری - اخذ مجوز در صورت مجوزی بودن موضوع - تنظیم وکالتنامه به نام وکیل چنانچه امور توسط وکیل انجام گردد.
• شرایط ثبت شرکت مهندسی مشاور با مسئولیت محدود: _وجود حداقل 2 نفر عضو _حداقل سرمایه 1,000,000 ریال _تعهد به پرداخت کل سرمایه
 ثبت شرکت مهندسی مشاور
استخدام راننده وانت در الوپیک✔ وانت سبک✔ وانت سنگین✔ وانت مسقف
  آقا
✔ سن بالای 23✔ داشتن گوشی اندروید 4.2.2 به بالا✔ نداشتن تابعیت
◀ سوء پیشینه لازم نیست .
مدارک لازم برای ثبت نام حضوری:
⭕◀ وانت سبک و سنگین:✔ کارت ماشین یا سند✔ گواهینامه✔ بیمه
⭕◀ مدارک لازم هویتی و ضمانت :✔ کارت ملی یا شناسنامه یا کارت پایان خدمت✔ قبض منزل (آب یا برق یا گاز)✔ سفته به مبلغ 20 میلیون تومان
برای ثبت نام اولیه اینترنتی :✔ نام و نام خانوادگی✔ شماره همراه✔
همه وقتی می خوایم یه کاری رو انجام بدیم قبلش باید ببینیم اون کار قانونی هست یا نه؟ برای اینکه خیالتون از بابت قانونی بودن وب سایت 120 کلیک راحت بشه تصمیم گرفتم در مورد مجوز های این وب سایت حرف بزنم و اونها رو بهتون معرفی کنم, لازمه بگم که این مدارک در وب سایت 120 کلیک قرار گرفته که می تونید اونجا هم این مدارک رو ببینید.
ادامه مطلب
استخدام راننده وانت در الوپیک✔ وانت سبک✔ وانت سنگین✔ وانت مسقف
  آقا
✔ سن بالای 23✔ داشتن گوشی اندروید 4.2.2 به بالا✔ نداشتن تابعیت
◀ سوء پیشینه لازم نیست .
مدارک لازم برای ثبت نام حضوری:
⭕◀ وانت سبک و سنگین:✔ کارت ماشین یا سند✔ گواهینامه✔ بیمه
⭕◀ مدارک لازم هویتی و ضمانت :✔ کارت ملی یا شناسنامه یا کارت پایان خدمت✔ قبض منزل (آب یا برق یا گاز)✔ سفته به مبلغ 20 میلیون تومان
برای ثبت نام اولیه اینترنتی :✔ نام و نام خانوادگی✔ شماره همراه✔
مدارک مربوط به گرفتن اقامت Kısa Dönem:
فرم ثبت نام راندوو
شماره ورگی
فیش های واریزی
اجاره نامه نوتر شده منزل و یا سند منزل
چهار قطعه عکس
کپی صفحه اول پاسپورت، کپی مهر ورود به ترکیه و اصل پاسپورت
بیمه نامه ( باید از ترکیه گرفته شود )
کپی سند خانه اجاره گرفته شده 
 
2. مدارک مربوط به اقامت Aile İkamet:
مدارک مربوط به Kısa Dönem بعلاوه ترجمه سند ازدواج که از کنسولگری گرفته می شود.
3. مدارک مربوط به اقامت Öğrenci İkamet :
İlk-Orta Eğitim
İlk başvuru
İkamet izni başvuru formu
 Pasaport yada seyaha
رتبه بندی
رتبه بندی یک نوع معیار صلاحیت گذاری بر اساس استانداردهای تعریف شده است.به عبارتی دیگر ، رتبه بندی شرکت های پیمانکاری ، بررسی میزان توانایی شرکت (بر اساس نفرات و سوابق آن ها ، تجربه ی کاری و توان مالی) است که طبق ضوابط و آیین نامه هایی که توسط معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی نهاد ریاست جمهوری مصوب می شود انجام می گیرد.
رتبه بندی در واقع نوعی معیار تشخیص اندازه گیری و مقیاس گذاری برای تضمین کیفیت و صلاحیت کار شرکتها است
مدارک عمومی
مدارک لازم جهت معافیت 28 و 29 ماه جبهه :فتوکپی شناسنامه+کارت ملی+پایان خدمت پدرفتوکپی شناسنامه+کارت ملی+آخرین مدرک تحصیلی+گواهی اشتغال به تحصیل+عکس3قطعهمعاف شونده(درصورتی ک فرد سرباز باشد گواهی اشتغال ب خدمت+برگه اعزام ب خدمت از پلیس+10)درصورتی ک معاف شونده برادر بالای18 سال داشته باشد :فتوکپی شناسنامه + کارت ملی + پایان خدمت یا گواهی اشتغال ب تحصیلافرادی ک دارای جانبازی میباشند روگرفت فرم شماره2 صادره از بنیادشهیدافرادی ک دارای سابقه بسیج میب
⭕️⭕️⭕️ قابل توجه مودیان مالیاتی ⭕️⭕️ همانطور که می دانیم ، زمان رسیدگی به اظهارنامه های مالیاتی عملکرد ۱۳۹۶ فرا رسیده است . ⭕️ همه ی مودیان مالیاتی اعم از اشخاص حقوقي و نیز اشخاص حقیقی ( البته غیر از آن دسته از اشخاص حقیقی که در زمره تبصره ماده ۱۰۰ ق.م.م در تعیین مالیات مقطوع شرکت نموده و برابر دستورالعمل صادره اقدام نموده اند ) مکلف اند دفاتر و اسناد و مدارک حساب خود را حسب مورد جهت تعیین درآمد مشمول مالیات به واحد های مالیاتی تسلیم نم
دانشگاه های سراسری در دو نوبت مهر و بهمن بصورت بدو آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند . داوطلبان واجد شرایطی که علاقه مند به پذیرش در رشته های بدون کنکور این دانشگاه ها هستند باید نخست مدارک ثبت نام بدون کنکور سراسری را آماده کنند ، چراکه داوطلبان در هر مرحله از ثبت نام اینترنتی و ثبت نام حضوری در دانشگاه ها نیاز به برخی مدارک دارند .
برای مطالعه متن کامل مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4309/مدارک-ثبت-نام-
خدمات
خدمات ترجمه رسمی کلیه اسناد و مدارک بر اساس قیمت‌های مصوب قوه قضاییه (برای مشاهده فهرست قیمت‌ها اینجا کلیک کنید)
ترجمه انواع متون حقوقي، فنی، علمی، پژوهشی و غیره
برابر اصل گذرنامه
تکمیل فرم اخذ ویزا
ترجمه انواع کتاب و مقالات
ترجمه اسناد و مدارک تحصیلی
ترجمه شناسنامه و کارت ملی
تایید کلیه اسناد و مدارک رسمی (قوه قضاییه و وزارت امور خارجه) (برای مشاهده مدارک مورد نیاز جهت تاییدات اینجا کلیک کنید)
دفتر ترجمه رسمی
دفتر ترجمه
ترجمه رسم
ثبت برند در غرب تهران یا ثبت علامت تجاری در غرب تهران یا همان آرم تجاری یکی از مهم ترین بخش های کاری برای یک فعالیت اقتصادی موثر و مفید است. بعد از ثبت شرکت در غرب تهران چنانچه میخواهید منحصر بفرد باشید و خود را به مشتریان و متقاضیان خد بیشتر بشناسانید بایستی ثبت برند انجام دهید. برای ثبت برند در غرب تهران باید در سامانه اداره مالکیت معنوی و صنعتی ثبت نام کنید و مدارک برند خود را به سازمان ارسال کنید و بعداز تائید کارشناسان برند شما به ثبت می
خدمات
خدمات ترجمه رسمی کلیه اسناد و مدارک بر اساس قیمت‌های مصوب قوه قضاییه (برای مشاهده فهرست قیمت‌ها اینجا کلیک کنید)
ترجمه انواع متون حقوقي، فنی، علمی، پژوهشی و غیره
برابر اصل گذرنامه
تکمیل فرم اخذ ویزا
ترجمه انواع کتاب و مقالات
ترجمه اسناد و مدارک تحصیلی
ترجمه شناسنامه و کارت ملی
تایید کلیه اسناد و مدارک رسمی (قوه قضاییه و وزارت امور خارجه) (برای مشاهده مدارک مورد نیاز جهت تاییدات اینجا کلیک کنید)
دفتر ترجمه رسمی
دفتر ترجمه
ترجمه رسم
دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری 99
با توجه به اینکه زمان انتخاب رشته بدون کنکور سراسری99 به مدت زیادی می باشد خواهشمندیم در انتخاب های خود دقت لازم را براساس فاکتورهای انتخاب رشته انجام دهید. دفترچه ثبت نام که شامل لیست رشته ها، مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور سراسری 99، زمان انتخاب رشته بدون کنکور سراسری99 و . خواهد بود را می توانید در لینک زیر مشاهده و دانلود کنید.
دفترچه ثبت نام بدون آزمون سراسری 99
نکات لازم مدارک لازم برای ثبت نا
 
ثبت برند در غرب تهران
ثبت برند در غرب تهران یا ثبت علامت تجاری در غرب تهران یا همان آرم تجاری یکی از مهم ترین بخش های کاری برای یک فعالیت اقتصادی موثر و مفید است. بعد از ثبت شرکت در غرب تهران چنانچه میخواهید منحصر بفرد باشید و خود را به مشتریان و متقاضیان خد بیشتر بشناسانید بایستی ثبت برند انجام دهید. برای ثبت برند در غرب تهران باید در سامانه اداره مالکیت معنوی و صنعتی ثبت نام کنید و مدارک برند خود را به سازمان ارسال کنید و بعداز تائید کار
در روزی که فناوری در آموزش و پرورش چندان پر رنگ نبود ، برخورد با مدارک مدارس یک فرایند وقت گیر بود. همیشه تعداد زیادی مقاله در میز همه وجود داشت و معلمان نمی توانند هیچ یک از اسناد و مدارک را که به شکل کاغذ بود ویرایش کنند.
ادامه مطلب
مدارک مهندسی عمران
 
مدارک لازم کپی مدارک افراد و هویتی همه تعداد اعضای شرکت مهندسی قالا از جمله ارائه شناسنامه وکارت ملی
ارایه مدارک نداشتن هیچگونه سوء پیشینه کیفری عضو هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت
ارایه قرارداد شرکت فنی مهندسی که توسط هر یک از اعضاء شرکت امضا شده باشد.
ارایه دو یا سه نسخه از قرارداد و اساسنامه شرکت فنی مهندسی که تمام اوراق آن به امضای سهامداران شرکت فنی مهندسی قالا رسیده باشد.
ارایه دو یا سه نسخه از اظهارنامه شرکت ف
تهمت رابطه نامشروع و نحوه شکایت زن از شوهر و بالعکس 
 
یکی از سوالات حقوقي مراجعین در مشاوره حقوقي شکایت در خصوص رابطه نامشروع و تهمت به همسر و نحوه پی گیری شکواییه رابطه نامشروع می باشد لذا در این مختصر توضیحات لازم داده می شود برای طرح شکایت از همسر در دادسرای ارشاد ویا دادسرای عادی جهت رابطه نامشروع مدارکی لازم است جهت رویت مدارک کلیک کنید بر کلمه وکیل در ذیل 
 
 
وکیل 
 
 
 
موضوع امنیت شبکه و کامپیوتر امروزه یکی از داغترین زمینه های تخصصی است که تعداد زیادی از تولید کنندگان محصولات و سازمان های بی طرف در این زمینه را به سمت اعطای مدارک تخصصی سوق داده است. همین موضوع باعث شده است تا به افراد حرفه ای در زمینه IT این امکان داده شود تا دانش و مهارت های خودشان را در استانداردها و پایه های امنیت، محک بزنند. موسسه (Computing Technology Industry Association (CompTIA، در دو دهه اخیر توانسته است خود را به عنوان یک نماد در زمینه آموزش و ترویج اس
نحوه پذیرش شرکت ها در پارکفرایند عضویت یا پذیرش در پارک علم و فناوری مشهد و خراسان به چه صورت است ؟۱. کلیه متقاضیان حقیقی و حقوقي ضروری است از طریق سامانه فرایندهای پارک علم و فناوری خراسان نسبت به تکمیل فرم پذیرش برای عضویت در پارک اقدام نمایند.۲. پذیرش متقاضیان حقیقی در مرکز نوآوری و دوره رشد مقدماتی مراکز رشد میسر است و متقاضیان حقوقي امکان پذیرش در دوره رشد مراکز رشد و امور مؤسسات رادارند.۳. پس از تکمیل مرحله اولیه ثبت طرح و دریافت کد ره
نحوه پذیرش شرکت ها در پارکفرایند عضویت یا پذیرش در پارک علم و فناوری مشهد و خراسان به چه صورت است ؟۱. کلیه متقاضیان حقیقی و حقوقي ضروری است از طریق سامانه فرایندهای پارک علم و فناوری خراسان نسبت به تکمیل فرم پذیرش برای عضویت در پارک اقدام نمایند.۲. پذیرش متقاضیان حقیقی در مرکز نوآوری و دوره رشد مقدماتی مراکز رشد میسر است و متقاضیان حقوقي امکان پذیرش در دوره رشد مراکز رشد و امور مؤسسات رادارند.۳. پس از تکمیل مرحله اولیه ثبت طرح و دریافت کد ره
کد اقتصادی یک شناسه‌ی 12 رقمی است که پس از تشکیل پرونده و تعیین حوزه توسط سازمان مالیاتی و اقتصادی کشور به اشخاص حقیقی و حقوقي تعلق می‌گیرد . به عبارت ساده‌تر می‌توان گفت کد اقتصادی، شماره‌ی اختصاصی شما در اداره دارایی است .
مراحل دریافت کد اقتصادی
- تکمیل مدارک لازم برای دریافت کد اقتصادی
- مراجعه به اداره مالیات
- بررسی مدارک و مراجعه به اداره مستغلات
- قرار گرفتن در نوبت بازدید کارشناس اداره مالیات برای راستی‌ آزمایی
- پاسخ اداره مستغ
ایا میدانید ثبت شرکت  چیست؟
ثبت برند یکی از اقداماتی است که میبایست در هنگام ثبت شرکت انجام بگیرد ،در ادامه این مطلب موسسه ثبت برند کریم خان به توضیح اجمالی در رابطه با مفهوم برند میپردازد،برند یا نام تجاری نامیست که سبب تمایز محصولات و خدمات و ثبت برنداز سایر خدمات و شرکت ها می شود. به طور کلی برند یا نام تجاری به دو صورت لاتین و غیر لاتین در دنیای کسب و کار استفاده می شود.استفاده از برند به معنای استفاده از انحصار یک امتیاز از یک کالا یا خد
دفتر ترجمه رسمی اسناد و مدارک
خدمات
ترجمه اسناد و مدارک ترجمه رسمی اسناد و مدارک عبارت است از ترجمه اسناد و مدارک بر روی سربرگ قوه قضاییه.البته این اسناد زمانی معتبرند که مهر قوه قضاییه به زبان ترجمه شده داشته باشند.در صورت وم می‌توانید ترجمه رسمی را به تایید اداره مربوطه در وزارت دادگستری و امور خارجه نیز برسانید. […]
 تمبر و مجوز ترجمه رسمی
پس از اتمام ترجمه، مترجم سوگند یاد شده سند کامل شده را مهر می‌کند و ترجمه را با بیانیه و امضا تأی
برای سفر به ایتالیا ابتدا باید وقت سفارت بگیریم این کا را شرکت پارت ویزا انجام می دهد
سپس مدارک خودرا آماده میکنیم
و پس از آن مدارک را به سفارت تحویل میدهیم
سپس
پس از 15 روز جواب ویزا می آید
اگر ویزا شده باشید می توانید برای سفر خود برنامه ریزی کنید
ادامه مطلب
داوطلبانی که خواستار ثبت نام بدون آمون دانشگاه های ازاد هستند باید برای ثبت نام اینترنتی و ثبت نام حضوری برخی اطلاعات و مدارک خود را بارگزاری کرده و یا ارائه دهند . متقاضیان به مدارکی اعم از مدارک شخصی ، تحصیلی ، سهمیه و . نیاز دارند .
 
در چند سال اخیر دانشگاه آزاد جهت سهولت داوطلبان برای ادامه تحصیل راهی نوین در پیش گرفته و اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون آزمون کرده است که مورد استقبال متقاضیان قرار گرفت . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99
جذب نماینده :شرکت تجارت پارسه نوین، ارایه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک به منظور گسترش شبکه نمایندگان استانی خود، از اشخاص حقوقي واجد شرایط در زمینه بازاریابی، نصب و پشتیبانی 
 
ابزارهای پرداخت الکترونیک در کلیه استان ها با شرایط عمومی ذیل دعوت به همکاری می‌نماید:
۱. امکان ارایه مستندات لازم در خصوص حسن سابقه کار و تجربه کافی در زمینه بازاریابی، نصب و پشتیبانی ابزارهای پرداخت
۲. امکان ارایه مستندات مبنی بر داشتن توان مالی مناسب جهت تهیه
براساس قوانین گمرک در عرصه ی تجارت برای صادرات و واردات کالا لازم است که کلیه ی اشخاص حقیقی و حقوقي کارت بازرگانی اخذ کنند.در ابتدا باید بازرگانان موسسه ی خود را به ثبت
برسانند و سپس دارای دفاتر پلمپ باشند و در اتاق بازرگانی محل خود عضویت
داشته باشند.بازرگانانی خواستار صدور کارت بازرگانی می باشند  باید توسط
فرم های اتاق بازرگانی اطلاعات لازم در مورد تجارت خود را به اتاق بازرگانی
منتقل کنند و دو نفر از اعضای اتاق بازرگانی معرف آنها باشند.
شرکت سهامی خاص ، شرکتی است که مؤسسین آن وظیفه تأمین سرمایه مورد نیاز شرکت را دارند و سرمایه به قطعات سهام تقسیم می شود .در شرکت های سهامی هر یک از صاحبان سهام به میزان سهامی که در اختیار دارند مسئول تعهدات شرکت هستند .شرکت سهامی خاص نمی تواند سهام خود را مانند شرکت سهامی عام توسط بانک عرضه کند و یا به صورت پذیره نویسی یا به فروش رساندن از آن بهره ببرد .
سرمایه حداقلی لازم برای تشکیل شرکت سهامی خاص 100 هزار تومان می باشد .تشکیل مجمع عمومی موسس در
در ترجمه رسمی انگلیسی هر مدرک هویتی و هر سندی که دارای بار حقوقي و مدرکی باشد نیاز به ترجمه رسمی انگلیسی برای آن ایجاد می شود. مهمترین مدارکی که نیاز به ترجمه رسمی انگلیسی پیدا می‎‌کنند ترجمه رسمی انگلیسی مدارک تحصیلی (مقاطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و همه مدارک مربوط به وزارت علوم)، سندهای ملکی، وکالتنامه‌ها، گواهی سوء پیشینه، گواهی اشتغال، سند ازدواج و طلاق، گواهی‌های پزشکی، برگه‌های معاملات قطعی، کلیه گواهی‌نامه‌های مالی، مبا
1- تغییر در مالکیت ثبت علامت تجاری یا علامت فردی و جمعی یا حق مالکیت ناشی از تسلیم اظهارنامه مربوط ، اصولاَ امکان پذیر است و به درخواست کتبی هر ذینفع ، از اداره مالکیت صنعتی انجام خواهد شد و به ثبت خواهد رسید.2- تغییر در مالکیت ثبت علامت فردی یا جمعی در صورتی که در مواردی مانند ماهیت ، مبدا ، مراحل ساخت ، خصوصیات یا تناسب با هدف کالاها یا خدمات ، سبب گمراهی یا فریب عمومی می شود، معتبر نیست.3- تغییرات مربوط به علامت تجاری و طبقه کالا ، باید به هزین
 ماده ۱۵ آیین نامه اجرایی ماده ۹۵ ق.م.م می گوید.
دفاتر ، صورت درآمد و هزینه ماهانه ، خلاصه درامد و هزینه سالانه و اسناد و مدارک حسب مورد با درخواست کتبی اداره امور مالیاتی و یا گروه رسیدگی در روز و محل تعیین شده در برگ درخواست ارائه دفاتر و یا اسناد و مدارک ( محل اقامتگاه قانونی مودی و یا محلی که قبلاً به صورت مکتوب به اداره امور مالیاتی اعلام شده است و یا محل اداره امور مالیاتی حسب مورد با توجه به نوع حسابرسی مالیاتی )
تحویل و توسط اداره امور م
هر شرکت‌ و یا فردی که فعالیت‌های بین‌المللی دارد و یا قصد مهاجرت یا مسافرت به کشورهای خارجی را داشته باشد، بی‌شک نیاز به ترجمه رسمی مدارک پیدا کرده است و به دارالترجمه‌ها مراجعه می‌کند. در بسیاری از موارد فاصله زیاد دارالترجمه، شلوغی و تاخیر در تحویل مدارک مشکلاتی را برای مشتریان ایجاد می‌کند. ترجمیک با همراهی معتبرترین دارالترجمه‌های ایران، آماده ارائه خدمات آنلاین ترجمه رسمی در سراسر ایران است. در این نوع خدمات شما بدون نیاز به ح
ثبت شرکت در کرج
ثبت شرکت در کرج؟
ثبت شرکت از اقدامات اولیه برای شروع یک فعالیت اقتصادی و معتبر می باشد
با ثبت شرکت در هرشهر و استانی که باشید به کسب و کار خود رونق می دهید .
ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتهای مربوط به آن استان انجام میگیرد برای ثبت
آن بایستی به سامانه ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir/ مراجعه کرده و با توجه به شرایط آن مدارک و مراحل روند ثبت شرکت
را انجام داد. و بعد از ارسال اینترنتی مدارک مربوطه به اداره ثبت شرکتهای
و سپس پست مدارک
شاید بسیاری از ما نام تجاری کالا یا خدماتی که از آن استفاده می کنیم را به خاطر نداشته باشیم و فقط طرح لوگوی آن کالا را در ذهنمان به یاد داشته باشیم . به طور کلی همیشه اشکال بیشتر در ذهن و خاطر می مانند. به همین علت است که به همه ی سازمان ها ، نهاد ها و … توصیه می شود در کنار نام تجاری برای محصولات و خدمات خود حتما یک لوگو نیز طراحی نمایند و به ثبت لوگو بپردازند. همچنین به صاحبان مشاغل توصیه می شود جهت جلوگیری از کپی برداری دیگران از برند و لوگوی آ
در دفاتر ترجمه رسمی ، مدارک و اسناد مهمی اعم از تحصیلی ، هویتی و ازدواج ترجمه می شود و همراه با مهر و امضا قوه قضائیه به مشتری تحویل داده می شود. اما ترجمه غیر رسمی شامل ترجمه مفالات ، ترجمه کتاب و. می شود. 
بنابراین با توجه به هدف خود از ترجمه ، مخصوصا در ترجمه رسمی که نیاز به حساسبت و دقت بالایی دارد لازم است مدارک خود را مترجم مورد اعتماد قوه فضائیه بسپارید. یکی زا دفاتر ترجمه رسمی که سال هاست در زمینه خدمات ترجمه به سایر زبان ها و مخصوصا ترج
مکان : تهران - آزادشهر 
استخدام مدیر شبکه با توانایی بالا با مدارک بین المللی
شرایط
به یک متخصص شبکه که دارای گذرنامه
با قابلیت کانفیگ روترهای Mikrotik و Cisco
دارای مدارک سطح بالای میکروتیک و سیسکو
جهت آموزش سطح بالا مسائل شبکه و کانفیگ روتر به پرسنل یک شرکت خصوصی نیازمندیم 
توضیحات 
این شرکت چندین شعبه در غرب کشور دارد که لازم به حضور متخصص در شعب شرکت میباشد
یکی از شعب این شرکت در سلیمانیه کردستان عراق میباشد و نیازمند گذرنامه برای حضور در ای
برای دانستن اینکه چه مدارکی برای طلاق توافقی لازم است تا پرونده به جریان بیفتد به سایت گروه وکلای پارسای مراجعه کنید وبا اطلاعات کامل وارد این مرحله شوید 
ما این مدارک را با شما بازدید کننده گرامی از این بلاگ به اشتراک گذاشته ایم

مدارک لازم برای طلاق توافقی:
عقدنامه یا رونوشت، شناسنامه و کارت ملی زوجین است. اگر کارت ملی را در دسترس نداشته باشید ولی شماره ملی را بدانید برای ثبت درخواست طلاق توافقی کفایت می کند. در صورت در دسترس نبودن عقدنام
دانشگاه زابل از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 99 - 1400 دانشجو می پذیرد .
به اطلاع می رساند با توجه به راه اندازی سامانه پست الکترونیکی واحد استعدادهای درخشان دانشگاه در جهت تسهیل فرآیند پاسخ گویی ، ثبت نام و عدم نیاز به مراجعات حضوری متقاضیان ، مقتضی است که دانشجویان محترم واجد شرایط استفاده از تسهیلات آیین نامه پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد ، کلیه مدارک درخواستی را بصورت اسکن شده به سامانه پست ا
دانشگاه زابل از میان داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور دکتری برای سال تحصیلی 99 - 1400 دانشجو می پذیرد .
به اطلاع می رساند با توجه به راه اندازی سامانه پست الکترونیکی واحد استعدادهای درخشان دانشگاه در جهت تسهیل فرآیند پاسخ گویی ، ثبت نام و عدم نیاز به مراجعات حضوری متقاضیان ، مقتضی است که دانشجویان محترم واجد شرایط استفاده از تسهیلات آیین نامه پذیرش بدون آزمون دکتری تخصصی ، کلیه مدارک درخواستی را بصورت اسکن شده به سامانه پست الکترونیکی 
مدارک ثبت برند حقوقي
مدارک ثبت برند حقوقي
ثبت برند یکی از عوامل بسیار مهم جهت پیشرفت، افزایش کیفیت و به دنبال آن افزایش مشتری و بالارفتن سود یک شرکت تجاری است. شرکت های تجاری به دو دسته حقیقی و حقوقي تقسیم می شوند که با توجه به چگونگی مالکیت آن مشخص می شود.
ثبت برند حقوقي به شکلی است که یک شرکت تجاری که مالک آن شخصی حقوقي اعم از سازمان، شرکت، موسسه و… است به ثبت برند بپردازد. در چنین شرایطی طبق قانون اشخاص حقوقي شامل تکالیف و حقوق اشخاص حقیقی
در ترجمه رسمی انگلیسی هر مدرک هویتی و هر سندی که دارای بار حقوقي و مدرکی باشد نیاز به ترجمه رسمی انگلیسی برای آن ایجاد می شود. مهمترین مدارکی که نیاز به ترجمه رسمی انگلیسی پیدا می‎‌کنند ترجمه رسمی انگلیسی مدارک تحصیلی (مقاطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و همه مدارک مربوط به وزارت علوم)، سندهای ملکی، وکالتنامه‌ها، گواهی سوء پیشینه، گواهی اشتغال، سند ازدواج و طلاق، گواهی‌های پزشکی، برگه‌های معاملات قطعی، کلیه گواهی‌نامه‌های مالی، م
قانون پرداخت خسارت بیمه 
 
آیا میدانید: مؤسسه بیمه باید بعد از دریافت کلیه مدارک مربوط به خسارت حداکثر ظرف مدت ۳۰ روز، مدارک را بررسی و نتیجه را اعلام نماید و در صورت احراز عدم استحقاق دریافت خسارت مراتب را همراه با ذکر دلایل به طور مکتوب به بیمه‌گذار یا زیان دیده اعلام نماید و در صورت قبول خسارت، مؤسسه بیمه موظف است حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز پس از قبول خسارت آن را پرداخت نماید. در مواردی که پرداخت خسارت پس از تکمیل مدارک مثبته از سوی بیمه‌گر،
با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال ضمن عرض تبریک و تهنیت به خواهران و برادران عزیزی که در ردیف پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی دوره‌های روزانه،‌ نوبت ‌دوم ‌(شبانه)، دانشگاه ‌پیام‌نور، پردیس خودگردان و مؤسسات غیرانتفاعی و غیردولتی در مرحله پذیرش صرفاً با اعمال سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1398 قرار گرفته‌اند، به اطلاع می‌رساند که کلیه پذیرفته شدگان می‌بایست با در دست داشتن مدارک لازم (مدارک مندرج در اطلاعیه مورخ 98/06/23 این سازمان که ل
زبان ابزاری برای ارتباط بین انسان ها است. با گسترش جوامع بشری و افزایش جمعیت نیاز به ارتباط بین انسان ها بیش از پیش احساس می شود. به همین دلیل افرادی با تسلط به زبان مقصد و با ترجمه ارتباط میان انسان ها را آسان تر از قبل کرده اند. برخی افراد برای مهاجرت نیاز به ترجمه برخی مدارک کشور مقصد را دارند. بنابراین دفاتر ترجمه با ترجمه اسناد و مدارک افراد را برای مهاجرت آسان و بدون دغدغه یاری می رسانند. دفاتر خدمات ترجمه با ترجمه مدارک به صورت تخصصی انج
ترجمه رسمی اسناد و مدارک
عبارت است از ترجمه اسناد و مدارک بر روی سربرگ قوه قضاییه.البته این اسناد زمانی اعتبار دارند که مهر قوه قضاییه به زبان ترجمه شده داشته باشند.
در صورت وم می‌توانید ترجمه رسمی را به تایید اداره مربوطه در وزارت دادگستری و امور خارجه نیز برسانید.برای ترجمه رسمی، مدارک و اسناد باید دارای شرایط لازم برای تایید توسط دادگستری و امور خارجه را داشته باشند.
ترجمه رسمی در دفتر ترجمه رسمی ۴۰۳ تهران، به شماره پروانه ۹۰۴ زیر ن
مدارک ثبت برند
مدارک لازم برای شروع ثبت برند به شرح زیر می باشد:
1-  تسلیم اظهارنامه علامت تنها از طریق فایل الکترونیکی امکان پذیر بوده و متقاضیان ثبت علامت می توانند از طریق این آدرس http://ipm.ssaa.ir  اظهار نامه خود را تسلیم اداره علامت نمایند.
2-    مدارک مثبت هویت متقاضی؛
الف) اشخاص حقیقی: کپی شناسنامه و کپی کارت ملی
ب) اشخاص حقوقي: آخرین روزنامه رسمی دلیل مدیریت کپی شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضاء
3-  مدارک نماینده قانونی: درصورتی که تقاضا( ثب
دارالترجمه چیست ؟ شاید برای شما جالب باشد بدانید دارالترجمه چیست و چه خدماتی را ارائه می دهد ؟ 
دارالترجمه یا دفتر ترجمه رسمی، دفاتری هستند که اقدام به ترجمه مدارک ازدواج، تحصیلی و سایر اسناد و مدارک می نمایند. در دفاتر ترجمه رسمی در تهران افرادی مجرب با عنوان مترجم متون شما را از زبانی به زبان دیگر بر می گردانند. مراکز ترجمه رسمی بسیاری در تهران وجود دارند که مشغول فعالیت در زمینه ترجمه تخصصی به مشتریان خود هستند. اغلب افرادی که قصد مهاجر
مهلت تکمیل مدارک طرح ملی مسکن به تعویق افتاد  
 
متن اطلاعیه معاونت مسکن و ساختمان درباره طرح ملی مسکن به شرح زیر است؛
 
«به اطلاع می رساند برای حفظ بهداشت و سلامتی متقاضیان محترم زمان مراجعه به شعب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای تکمیل مدارک متعاقباً از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد گردید.»
 
این معاونت 5 روز پیش در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: « متقاضیان طرح اقدام ملی که نسبت به نتیجه پالایش ثبتنام خود اعتراض دارند، می‌توانند از تاریخ 98/12/1
آشنایی با خدمات
 
دارالترجمه رسمی  با سابقه نزدیک به 15 سال در امر ترجمه قادر است متون شما را به بیش از 120 زبان زنده دنیا ترجمه نماید
ما در ابتدای تاسیس سایت با خدمات ترجمه تخصصی به زبان عربی کار خود را شروع کردیم در ابتدای کار در کشور ایران دارالترجمه رسمی ما توانست افتخارات زیادی را در زبان عربی و ترجمه تخصصی به دست آورد 
طی چند سال بعد یعنی در حدود سال 2005 میلادی ترجمه آلمانی ,ترجمه انگلیسی و سایر زبان ها تا به امروز در دفتر ترجمه رسمی ما فعال
ثبت برند ، مراحل ثبت برند
برند یک نام تجاری،علامت یا نشانی است که برای شناسایی کالاها یا خدمات فروشنده و متمایز کردن این کالا ها یا خدمات رقبا به کار می رود. در واقع برند اسم یا عنوانی است که معرفی کننده شخص حقیقی یا حقوقي می باشد و سبب شناسایی فروشنده یا سازنده می گردد.شرکت هایی که دارای برند هستند، می توانند محصولاتشان را از سایر محصولات متمایز سازند و از طریق برند محصول خود،برای گسترش معروفیت و کسب درآمد بیشتر اقدام نمایند.ثبت برند به موج
بعضی وقت ها شروع میشه پشت سر هم هر چیزی میخوای نمیشه، هرچقدر تلاش میکنی با امید ادامه بدی بازم نمیشه.برای دانشگاه درخواست فرستادممدارک تحصیلی تایید شده براشون ارسال کردم، کلی صبر و چشم انتظار که مدارک برسه کانادا.بعد دو سه روز با کلی پیگیری تایید کردن مدارک رسیدهشهریه ترم یک دانشگاه هم پرداخت کردمکلی پیگیری که نامه پذیرش نهایی مارو بدید، وضعیت چی هست، چند تا ایمیل و پیگیری بی جواب .آخرش جواب دادن ظرفیت ترم زمستون ما پر شده، ترم بعدی که
۳۰ دقیقه پیش مادر تماس گرفتن و گفتم که آزمایشات و عکس های لازم رو دارن از بابا میگیرن و خودشم داره کارای تشکیل پروندشو انجام میده
عکس از ریه هاش فرستادن (مجازی) برای پزشک متخصص و گفته که ریه ها سالمن و با بقیه مدارک پزشکی همین روزها باید به بیمارستان تخصصی اعزام بشه
+ بیکار و در انتظارم الان که انقدر با جزئیات مینویسم 
در ترجمه رسمی آلمانی هر مدرک هویتی و هر سندی که دارای بار حقوقي و مدرکی باشد نیاز به ترجمه رسمی آلمانی برای آن ایجاد می شود. مهمترین مدارکی که نیاز به ترجمه رسمی آلمانی پیدا می‎‌کنند ترجمه رسمی آلمانیمدارک تحصیلی (مقاطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و همه مدارک مربوط به وزارت علوم)، سندهای ملکی، وکالتنامه‌ها، گواهی سوء پیشینه، گواهی اشتغال، سند ازدواج و طلاق، گواهی‌های پزشکی، برگه‌های معاملات قطعی، کلیه گواهی‌نامه‌های مالی، مبایعه
تمام افراد جامعه خواه نا خواه نیاز به مشاوره حقوقي در زمینه های
متفاوتی پیدا میکنند.

اما یکی از مشکلات مهم در مشاوره های حقوقي مسئله ی پرداخت هزینه
است.

بسیاری از افراد توانایی پرداخت هزینه های مشاوره را ندارند. و یا
این که راه حل مشکل آن ها

با پنج دقیقه مشاوره مطرح میشود. و شاید نیازی به گرفتن وکیل نیز
نباشد.

 اما راه های زیادی برای
مشاوره حقوقي رایگان وجود دارد. بسیاری از موسسات حقوقي خدمات مشاوره

رایگان را به صورت تلفنی و یا آنلاین ار
مدارک ثبت تغییرات شرکت :

کپی برابر با اصل کارت ملی و شناسنامه ی همه ی شرکای جدید شرکت
افرادی که از شرکت جدا میشوند باید مدارک شناسایی خود را ارائه دهند و به اداره ی ثبت برای امضا مراجعه کنند.
لیست کاملی از همه ی شرکا و میزان سرمایه شان در شرکت
کپی از روزنامه ای که آخرین تغییرات شرکت و اعضای هیئت مدیره در آن چاپ شده.
حاضر شدن همه ی شرکا و مدیران شرکت برای انحلال شرکت
ثبت شرکت سریع
قطعا در دنیای امروزی که همه ی فرایند ها با سرعت انجام می شود و عمر انسان به سرعت می گذرد بایستی
برنامه ریزی دقیقی داشت تا بتوان از زندگی لذت برد و به اهدافی که در نظر دارید رسید یکی از مواردی که در برنامه ریزی موثر است زمانبندی می باشد به عبارتی دیگر یک برنامه ریزی زمانی  به هدف منتهی می شود که بر طبق زمانبندی دقیقی انجام شود.
موسسه حقوقي همای راستین میهن موسسه ای معتبر می باشد, تمامی اموراداری ثبتی ,حقوقي ,مالی و . در این موسسه ت
ترجمه‌ قانونی معتبر
اگر برای ترجمه مدارک خود نیاز به دارالترجمه رسمی دارید، ما یک دارالترجمه معتبر به شما معرفی می‌کنیم تا همه نیاز‌های شما را برطرف سازد.
سریع ترین، دقیق ترین و معتبر ترین ترجمه‌ها را می‌توانید از دفتر ترجمه ما بخواهید.
ما با درک حساسیت زمانی انجام امور اداری و حقوقي، اسناد و مدارک شما را در اسرع وقت ترجمه کرده و در اختیارتان قرار می‌دهیم.
اگر قصد تحصیل، زندگی یا کار در خارج از کشور را دارید ، ابتدا باید به فکر تهیه ترجم
سند دفترچه منگوله دار
اسناد دفترچه ای منگوله دار همانطور که از اسم آن مشخص است دارای چند برگ بصورت دفترچه هستند که توسط نخ و تکه ای سرب یعنی همان منگوله، پلمپ شده اند. این از اسناد جزو سندهای قدیمی به حساب آمده و برای املاک قدیمی شاهد آن هستیم. در اسناد دفترچه ای مشخصات تمامی مالکین قبلی، در یک ستون به طور کامل ذکر شده است. در حال حاضر به سبب معایب این نوع از اسناد،  سند های تک برگی که از ایمنی بسیار بالایی برخوردار است، جایگزین آنها شده است
باسلام
به اطلاع کلیه افراد علاقه مند جهت عضویت به عنوان خادم الشهید افتخاری می رساند جهت ثبت نام با همراه داشتن مدارک زیر به قرارگاه شهرستان خود مراجعه نمایند.
توجه:درنظر داشته باشند تمامی خادمین افتخاری باید در مرحله اول در سایت کوله بار به نشانی khademin.koolebar.irنام نویسی کرده باشند و بعد مدارک خود را تحویل قرارگاه خادم الشهدا نمایند.
بعد از مراحل تشکیل پرونده از فرد مصاحبه حضوری گرفته می شود و نمره مصاحبه در سایت کوله بار ثبت می گردد و فرد میت
اخذ ویزای گرجستان
 
دارندگان پاسپورت ایرانی میتوانند جهت مقاصد توریستی بدون ویزا به این کشور سفرکنند و اقامتشان تا 45روز بدون نیاز به ویزا خواهد بود.
اما به دلیل ت های سختگیرانه اخیر نسبت به ایرانیان وآمار بالای مسافران inad(تایید نشده وبازگردانده شده) حتما مدارک بصورت کامل وصحیح همراه مسافر باشد:
 
1.اصل پاسپورت با حداقل 7ماه اعتبار از تاریخ سفر
2.بلیط رفت وبرگشت
3.برگه اقامت هتل متناسب با زمان بلیط
4.بیمه مسافرتی متناسب با مدت زمان سفر
5تم
تکنولوژی اسکن اسناد و مدارک  اسکن داک دات بلاگ یکی از بزرگترین  و سریع ترین سیستم های پیشرفته  اسکن و تصویر برداری دیجیتال را  در کشور در اختیار دارد که هم اینک سازمان های بسیاری خدمات |اسکن سازمانی|بایگانی دیجیتال | اسکن اسناد و مدارک مالی|اسکن مدارک دانشگاهی | اسکن کتاب خانه های بزرگ| را در این  مرکز انجام می دهند .
ادامه مطلب
ثبت شرکت گاز رسانی با تهیه مدارک زیر امکان پذیر است:
1- تکمیل دو نسخه اظهارنامه شرکت سهامی خاص 2- تکمیل دو نسخه اساسنامه شرکت سهامی خاص 3- ارائه دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی موسسین 4- فتوکپی شناسنامه برابر اصل شده تمامی اعضای هیئت مدیره و سهامداران و بازرسین 5- فتوکپی کارت ملی  برابر اصل شده  تمامی اعضای هیئت مدیره و سهامداران و بازرسین
6- در صورتیکه اعضاء هیئت مدیره یا سهامداران اشخاص حقوقي باشند ارائه کپی
آخرین روزنامه رسمی،شخص حقوقي و نامه م
مدارک لازم برای اجاره خودرو چیست ؟
 
 
این سوالی است که اغلب مشتریان خودروهای اجاره ای در ذهن دارند در متن ذیل این مورد به طور کامل شرح داده شده است.
فرایند اجاره ی ماشین های متنوع در سطوح مختلف کیفیت و قیمت، یک نوع اعتماد دو سویه از جانب شرکت تامین کننده ی خودرو و اجاره کننده ی آن می باشد که هرچه با آگاهی بیشتر و دقیق تر صورت پذیرد، رضایت طرفین را حاصل می کند. در این میان فرد اجاره کننده از این روند بیشترین سود را خواهد برد و استفاده و البته لذت
دفتر ترجمه رسمی
 
دارالترجمه رسمی ۴۰۳ تهران، به شماره پروانه ۹۰۴ زیر نظر اداره کل اسناد امور مترجمان رسمی قوه قضاییه، با سابقه‌ای درخشان در زمینه ترجمه رسمی و تاییدات اسناد و مدارک آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می‌باشد.شایان ذکر است دفتر مذکور دارای پروانه رسمی از قوه قضاییه در زبان انگلیسی بوده و ترجمه کلیه اسناد و مدارک رسمی را به همراه تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه و طبق قیمت مصوب تعرفه این سازمان انجام می‌دهد.دارالترج
برخی همسران به دلائل مختلف از  جمله اختلافات خانوادگی تصمیم به طلاق می‌گیرند. در این شرایط یکی از دغدغه  های آن ها انتقال یارانه است که با صدور حکم طلاق از سوی دادگاه زن  می‌تواند از سرپرستی همسر خارج شود و برای دریافت یارانه جداگانه ثبت نام  کند.
  
انتقال یارانه از جمله امور و  موضوعات مهم به خصوص بعد از طلاق و ازدواج به شمار می‌آید. بر اساس قانون،  سرپرست خانوار در حالت عادی شوهر یا پدر خانواده بوده و مبلغ یارانه نیز به  حساب او واریز می
آدم‌هایی که بقیه رو درک میکنن و حواسشون به بقیه هم هست، دو هیچ جلوتر از آدم‌هایی هستن که به جز خودشون احدی رو تو این دنیا نمی‌بینن! اونا که فرقی بین مال خودشون و اموال بقیه نمی‌بینن، اگر آئینه ماشینی کنار خیابونِ پررفت و آمد می‌بینن به سمت داخل ماشین میچرخوننش، اونا که اگه پول کسی زمین میفته بهش میگن، اونا که درک میکنن این روزا جور کردن مدارک گم‌شده چقدر سخته و اگه کیف مدارک رو زمین می‌بینن برش میدارن تا یه جوری به صاحبش برسونن! 
ادامه مط
مدارک لازم برای ویزای کانادا (توریستی، تحصیلی و کاری) چیست؟
امروزه با وجود مناسب بودن شرایط زندگی و کاری در کشور کانادا، بسیاری از افراد سعی در مهاجرت و اقامت در این کشور را دارند و متقاضیان زیادی در جهت اخذ ویزای کانادا (Canada Visa) در تلاش اند.
ادامه مطلب
دفتر ترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی ۴۰۳ تهران، به شماره پروانه ۹۰۴ زیر نظر اداره کل اسناد امور مترجمان رسمی قوه قضاییه، با سابقه‌ای درخشان در زمینه ترجمه رسمی و تاییدات اسناد و مدارک آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می‌باشد.شایان ذکر است دفتر مذکور دارای پروانه رسمی از قوه قضاییه در زبان انگلیسی بوده و ترجمه کلیه اسناد و مدارک رسمی را به همراه تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه و طبق قیمت مصوب تعرفه این سازمان انجام می‌دهد.
دارالترجم
آخر سر پس اینکه اولین دانشگاه گفت رقابت رو رشته شما زیاده و درخواست بررسی نمیکنه
و دانشگاه دوم که گفت ظرفیت پر شده.
 
تیر آخر که داشتم این بود که برای کالج درخواست ویزا کنم
 
چند روز شب روز روی استادی پلن کار کردم، از قبل برای دانشگاه روی اشتادی پلن کار کرده بودم در نهایت ترکیب کردم
و به نظرم استادی پلن خوبی شد. پس تایید مشاور اینا درخواست ثبت کردم
 
قبلش هم بقیه مدارک برای اون دانشگاه برای ویزا امده کرده بودم
 
مدارک ثبت کردم، تقریبا آخرین لح
برای اینکه بتوانید در کشور دانمارک ثبت شرکت انجام دهید لازم است که مدارکی را از قبل تهیه کنید. مدارک لازم به صورت زیر هستند:
1- پر نمودن فرم ثبت شرکت در کشور دانمارک2- تهیه اساسنامه شرکت3- کپی پاسپورت سهامداران شرکت با اسکن از کپی پاسپورت مدیرعامل شرکت متقاضی4- ایجاد حساب بانکی برای شرکت ثبت شده در کشور دانمارک5- ارائه طرح توجیهی برای فعالیت اقتصادی در کشور دانمارک
6- ارائه نام شرکت توسط فرد متقاضی که اقدام به ثبت نمودن شرکت در دانمارک نموده است
جعل اسناد و مدارک از جمله جرم هایی به شمار می رود که باعث از میان رفتن اعتماد عمومی
و در کل ایجاد اخلال در نظم کلی کشور شده و بدین ترتیب یک ناکارآمدی اجتماعی بر جامعه حاکم می شود.
 
این جرم در کل باعث عدم اعتماد و اطمینان در میان مردم می شود که بدین ترتیب آسایش عمومی سلب شده
و به مرور اعتماد میان مردم و سازمان ها کم شده و امنیت و سلامت درجامعه از بین می رود.
 

 
که همه ی این عوامل در کنار هم موجب ضررهای مادی و معنوی فراوان به افراد خواهد شد.
در سطو
در ترجمه رسمی آلمانی هر مدرک هویتی و هر سندی که دارای بار حقوقي و مدرکی باشد نیاز به ترجمه رسمی آلمانی برای آن ایجاد می شود. مهمترین مدارکی که نیاز به ترجمه رسمی آلمانی پیدا می‎‌کنند ترجمه رسمی آلمانی مدارک تحصیلی (مقاطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و همه مدارک مربوط به وزارت علوم)، سندهای ملکی، وکالتنامه‌ها، گواهی سوء پیشینه، گواهی اشتغال، سند ازدواج و طلاق، گواهی‌های پزشکی، برگه‌های معاملات قطعی، کلیه گواهی‌نامه‌های مالی، مبایعه ن
در تترجمه رسمی آلمانی هر مدرک هویتی و هر سندی که دارای بار حقوقي و مدرکی باشد نیاز به ترجمه رسمی آلمانی برای آن ایجاد می شود. مهمترین مدارکی که نیاز به ترجمه رسمی آلمانی پیدا می‎‌کنند ترجمه رسمی آلمانی مدارک تحصیلی (مقاطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و همه مدارک مربوط به وزارت علوم)، سندهای ملکی، وکالتنامه‌ها، گواهی سوء پیشینه، گواهی اشتغال، سند ازدواج و طلاق، گواهی‌های پزشکی، برگه‌های معاملات قطعی، کلیه گواهی‌نامه‌های مالی، مبایعه
 در این پست به برخی از مدارک ثبت شرکت سهامی خاص اشاره می کنیم. شما دوستان عزیز می توانید باقی مطالب را از وب سایت اصلی دنبال کنید. 
1- اظهارنامه شرکت سهامی خاص که توسط اداره ثبت شرکت ها به صورت فرم چاپ شده است. 2 نسخه2- اساسنامه شرکت سهامی خاص که توسط مؤسسین تهیه می شود. 2 جلد3- صورت جلسه مجمع عمومی مؤسسین. 2 برگ4- صورت جلسه هیأت مدیره با امضای مدیران منتخب. 2 نسخه
 
ادامه مطلب در https://kararegister.com
 
ترجمه رسمی اسناد و مدارک تابع قوانین ابلاغ شده از سوی دادگستری جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. باید بدانیم که اسناد و مدارک رسمی کشور در صورت ارائه اصل آنها قابل ترجمه رسمی بر روی سربرگ قوه قضائیه و ور به مهر و امضای مترجم رسمی تایید شده از قوه قضائیه می باشند. توجه داشته باشید که کپی این اسناد و حتی کپی برابر اصل دفاتر اسناد رسمی قابل ترجمه رسمی نیستند و تنها می توان آنها را بر روی سربرگ غیر رسمی دارالترجمه و مهر وامضای دارالترجمه (و نه سر
آشنایی با وقت سفارت هلند
همان‌طور که می‌دانیم برای دریافت هر نوع ویزای هلند ازجمله ویزای تجاری
، توریستی ، و تحصیلی نیازمند مراجعه به سفارت هستیم که این امر خود نیز
مستم تعیین وقت سفارت هلند است. مقصود ما از این پست اطلاع‌رسانی در
رابطه با اخذ ویزا و وقت سفارت هلند به شما متقاضیان عزیز می‌باشد.
درست همانند سایر کشورهای دیگر برای سفر به هلند نیز نیازمند دریافت ویزای هلند و پیش از آن تعیین قیمت وقت سفارت هلند
از سفارت این کشور هستید. در
ایا میدانید ثبت شرکت  چیست؟
ثبت برند یکی از اقداماتی است که میبایست در هنگام ثبت شرکت انجام بگیرد ،در ادامه این مطلب موسسه ثبت برند کریم خان به توضیح اجمالی در رابطه با مفهوم برند میپردازد،برند یا نام تجاری نامیست که سبب تمایز محصولات و خدمات و ثبت برنداز سایر خدمات و شرکت ها می شود. به طور کلی برند یا نام تجاری به دو صورت لاتین و غیر لاتین در دنیای کسب و کار استفاده می شود.استفاده از برند به معنای استفاده از انحصار یک امتیاز از یک کالا یا خد
ویزای شینگن
 
خوب است بدانید مدارک مورد نیاز ویزای شینگن در بیشتر کشورهای حوزه شینگن مشابه هم است و تنها در پاره ای از جزئیات تفاوت اندکی با یکدیگر دارد. افراد متقاضی اخذ ویزای شینگن باید این مدارک را در روز مصاحبه به همراه داشته باشند. در ادامه مطلب با مدارک مورد نیاز ویزای شینگن آشنا خواهیم شد.
فرم تکمیل شده درخواست ویزای شینگن
تکمیل فرم درخواست ویزا اولین مرحله ای است که باید به منظور تعیین وقت سفارت جهت مصاحبه و درخواست ویزای هر کشور
اطلاعیه سامانه سجا در امر مدارک لازم جهت نام نویسی مدرسه های شاهد 97-98
نام نویسی مدرسه های شاهد 97-98 تا یکسری روز دیگر آغاز میشود به اطلاع میرسانیم درپی تکثیر اطلاعیه سامانه سجا شاهد به اطلاع همه علم آموزان و اولیا گرامی می‌رسانیم نام نویسی در مبنا های اولیه ابتدایی – ششم به هفتم و نهم به دهم از سوم خرداد سال 97 مقدمه میشود و همه علم آموزان باید ضمن فراهم کردن مدارک لازم جهت نام نویسی مدرسه های شاهد 97-98 از روش سامانه نام نویسی سجا شاهد به آدرس saj
 
 
اعتبار ثبت برند
اعتبار برند از لحاظ مدت زمان ، مدت اعتبار برندهایی که به ثبت می رسند، ۱۰ سال از تاریخ تقدیم اظهارنامه است و همچنین در پایان این مدت ۱۰ ساله، یک مهلت ۶ ماهه برای تمدید برند وجود دارد که مالک برند برای حفظ آن باید حتما قبل پایان یافتن این مهلت ۶ ماهه، نسبت به تمدید آن اقدام نماید و اگر اقدام به تمدید برند خود در این بازه زمانی ننماید، هر شخصی که متقاضی این برند باشد، می تواند با طی نمودن مراحل پیش گفته، برند فوق را بنام خود ثب
How to send IR documentation to IR domain?
چه گونه برای ثبت دامنه آی آر مدارک را برای ایرنیک ارسال کنیم ؟حتما برای شما هم اتفاق افتاده که قصد فعال‌سازی وب سایت جدیدی را داشتید و قصد داشتید که برای تارنما خویش دامین ملی یا این که به عبارتی دامنه . ir را ثبت فرمائید و نسبت به خرید دامنه مبادرت نمائید . کمپانی ایرنیک تحت عنوان ثبت کننده این دامنه در هنگام ثبت دامنه از شما مدارک احراز نام و نشان را التماس می نماید . در هنگام ثبت دامین نیازی به ای
 
اعتبار ثبت برند
اعتبار برند از لحاظ مدت زمان ، مدت اعتبار برندهایی که به ثبت می رسند، ۱۰ سال از تاریخ تقدیم اظهارنامه است و همچنین در پایان این مدت ۱۰ ساله، یک مهلت ۶ ماهه برای تمدید برند وجود دارد که مالک برند برای حفظ آن باید حتما قبل پایان یافتن این مهلت ۶ ماهه، نسبت به تمدید آن اقدام نماید و اگر اقدام به تمدید برند خود در این بازه زمانی ننماید، هر شخصی که متقاضی این برند باشد، می تواند با طی نمودن مراحل پیش گفته، برند فوق را بنام خود ثبت
به صورت کلی ترجمه مدارک به ۲ بخش تقسیم می شود :۱٫ ترجمه مدارک از سایر زبان‌ها به گویش پارسی برای اخذ تاییدیه وزارت علم ها۲٫ ترجمه مدارک تحصیلی وزارت علم ها از لهجه پارسی به دیگر زبان‌ها به صورت قانونی .
گواهینامه ترجمه مدارک فنی و حرفه ای که به وس یله اداره فراگیری فنی و حرفه ای صادر می شود و معتبر رسمی است و قابل تایید است اما گواهینامه های صادره از شرکت های و شرکت ها آموزشی متفاوت با قانون ها بر خلاف داشته و هیچ بها رس
 وبلاگ کمد بایگانی : 11راه مرتب کردن اسناد و مدارک

 
تا به حال برایتان پیش آمده است که
سند یا مدرکی را بخواهید و مجبور شوید برای پیدا کردنش همه جای خانه را زیر
و رو کنید و چند ساعت دنبال آن بگردید؟ اگر می خواهید دچار چنین مشکلی
نشوید این ۱۱ نکته را بخوانید و اسناد و مدارک شخصی تان را مرتب کنید:
 
۱) برای اینکه هنگام پیدا کردن مدارک
مهمتان، دچار استرس و سردرگمی نشوید، چند کشوی کوچک یا یک کمد طبقه بندی
شده را برای نگهداری آنها انتخاب کنید.
 
۲) ا
1- اظهارنامه ثبت برند 2- نسخه اصلی یا رونوشت گواهی شده وکالتنامه ، در صورتی که تقاضا توسط نماینده قانونی به عمل آید.
3- ارائه ده نمونه از علامت به صورت گرافیکی که با علامت الصاق شده روی
اظهارنامه یکسان بوده و ابعاد آن حداکثر 10 در 10 سانتی متر باشد.اگر ارائه
علامت به صورت گرافیکی نباشد ده نمونه از کپی یا تصویر علامت حداکثر در
همین ابعاد و به نحوی که مرجع ثبت مناسب تشخیص دهد،ارائه خواهد شد.
درخواست کننده باید بر روی هر اظهارنامه یک نمونه از علام
ویزای تجاری ازبکستان
اگر قصد شما از سفر به ازبکستان، جهت تجارت و سرمایه گذاری باشد حتما باید برای ورود به کشور ازبکستان اقدام به اخذ ویزای تجاری ازبکستان نمایید. مدارک لازم جهت اخذ ویزای ازبکستان از نوع تجاری همانند مدارک ویزای توریستی ازبکستان میباشد تنها با این تفاوت که حضور خود شخص در کنسولگلری ازبکستان در تهران جهت اخذ ویزای تجاری اامی می باشد.
زبان ابزاری برای ارتباط بین انسان ها است. با گسترش جوامع بشری و افزایش جمعیت نیاز به ارتباط بین انسان ها بیش از پیش احساس می شود. به همین دلیل افرادی با تسلط به زبان مقصد و با ترجمه ارتباط میان انسان ها را آسان تر از قبل کرده اند. برخی افراد برای مهاجرت نیاز به ترجمه برخی مدارک کشور مقصد را دارند. بنابراین دفاتر ترجمه با ترجمه اسناد و مدارک افراد را برای مهاجرت آسان و بدون دغدغه یاری می رسانند. 
دفتر ترجمه رسمی تهران دکتر امین جعفری با تخصص حرف
خرید سکه ساکر استارز محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین جستجو ها

فروشگاه آنلاین چاقوی اصیل زنجان طراحی سایت | سارین وب آموزش مبانی کامپیوتر جاذبه های گردشگری و توریستی از سراسر دنیا انصاف‌طلب DRPOOL GROUP دارالتحفیظ بنت الحسین ( حضرت رقیه علیها سلام ) کتابخانه شهدا گرمه مدرسه ی جادوگری هاگواتز