نتایج جستجو برای عبارت :

ویندوز و آفیس همه خواسته های شما برآورده می کند به شرط آنکه کامل بیاموزید.

افراد زیادی تصور می کنند بیمه ی زندگی هم هزینه دارد و هم ابزاری پیچیده است! این در حالی است که "مان" ابزاری است قوی و انعطاف پذیر برای محافظت از زندگی کسانی که دوست شان دارید."مان" به کمک شما می آید و مشکلات امروز و فردای شما را در نظر گرفته و به حل آنها کمک می کند،در این صورت خرید بیمه زندگی "مان" ارزشمند خواهد بود.بیمه زندگی "مان" این امکان را فراهم می نماید،بدون تغییر در شرایط فعلی،امنیت،آرامش و امید را به عزیزان تان هدیه کنید.
گاهی یک بیمه نام
واقعا دلم میخواد بعد از صحبت‌هایی که قراره شنبه اتفاق بیفته یه پشتیبان روحی داشته باشم.کاش میشد چند ساعت دیگه کنارم باشه بعد بره (واسه همیشه؟) نه به خاطر اینکه چیزی بینمون پیش بیادا، نه. فقط واسه وداع پایانی.ولی خب از اونجایی که خواسته‌های من فقط روی کاغذ برای سامر چایلد مهم بوده و نه در عمل، امیدی به برآورده شدنش نیست.شاید من توقع زیادی دارم از کسی که دیگه تو زندگیش نیستم. هم؟
اینکه میگن "شما عزمتون رو جزم کنید و تلاش کنید، اونوقت تمام کائنات بسیج میشن تا تو مسیر درست رسیدن به خواسته‌هات قرار بگیری و برسی بهشون" ؛ خواستم بگم دقیقاً زمانی‌که  اطمینان داشتم همه‌چی داره درست پیش میره و مشکلی نیست‌ و دارم به خواسته‌م میرسم همین کائنات زدن کار رو خراب کردن.
 
 
 
 
 
+به درجه‌ای از معرفت رسیدم که اگه همه‌چی خوب پیش بره نگران میشم.
خواستم یه مطلب قشنگ هم داخل این وبلاگ بذارم..
ویشاتویه سایت برآورده شدن آرزوهاست..آرزوت رودرج می کنی جه مادی وچه معنوی بقیه ازت حمایت می کنند.
اول بایدحامی باشی مثلااگر۱۰هزارکمک کنی ۱۰۰هزاراعتبارمی گیری ومی تونی یه آرزودراون حدکنی.خیلی هابه خواسته هاشون رسیدن پس شماهم می تونید.
اول ازآرزوی من حمایت کنیدوبعدمن ازآرزوی شماچون برای خواسته ی بعدیم بایداعتباربیشتری حامی باشم.
https://wishato.com/wish/wpRCIr
 
 افراد زیادی تصور می کنند بیمه ی زندگی هم هزینه دارد و هم ابزاری پیچیده است!این در حالی است که"مان"ابزاری است قوی و انعطاف پذیر برای محافظت از زندگی خودتان و زندگی کسانی که دوست شان دارید."مان"به کمک شما می آید و مشکلات امروز و فردای شما را در نظر گرفته و به حال آنها کمک می کند،در این صورت خرید بیمه ی زندگی"مان"ارزشمند خواهد بود. بیمه زندگی"مان"این امکان را فراهم می نماید،بدون تغییر در شرایط فعلی،امنیت،آرامش و امید را به عزیزان تان هدیه کنید. 
سلام دوستان
میخوام شما رو به خوندن یک پست قاطی پاتی دعوت کنم.
قدیم ها من یک دفتری داشتم که اسمش رو گذاشته بودم دفتر آرزوها، اون موقع ها خیلی تو جو قانون جذب و مثبت اندیشی و مدیتیشن و یوگا و خود هیپنوتیزم و تلقینات مثبت بودم. خواسته هام رو تو اون دفتر مینوشتم، رنگی شون میکردم، جملات مثبت مینوشتم، چیزهایی که بهشون نیاز داشتم تا خریداری شون کنم ولی بابت شون پولی نداشتم و خلاصه تمام حس های مثبت و درد دل های دو نفره با خدا رو. 
امروز بعد چند سال داش
نظر من درباره ی این کتاب
دیدگاه این کتاب نسبت به خشم با چیزهایی تا الان شنیدیم ،کاملأ متفاوت است.حرفی از سرکوب خشم نیست بلکه به عنوان الارم یا هشدار دهنده تعبیر شده که باید توجه و اگاه باشیم که یک نیاز ما داره برآورده نمی شود.هر نوع تنبیه از دید نویسنده ابراز سطحی خشم است و هیچ کمکی به ما نمی  کند، ابراز کامل خشم یعنی آگاه باشیم کدام نیاز ما دارد برآورده نمی شود و نیاز به برآورده شدنش داریم. این کتاب رو برای کسانی که زود جوش می آورند و کنترل خو
حکومت هدایت اراده های عمومی و تطبیق آنها با خواسته های الهی است. خواسته های الهی همان خواسته های مردمی است و خواسته های مردم نیز همان خواسته های الهی است. البته منظور خواسته های ناروا و غیر فطری نیست بلکه خواسته های فطری بشر که اگر پیگیری شود کاملا منطبق بر خواسته های الهی است.
امام و رهبر الهی همان کسی است که این اتصال را بر قرار می نماید. اتصال و به هم رساندن اراده عمومی و خواسته های الهی. امام همان عامل اتصال بین زمین و آسمان است.(در دعای ندب
نویسنده و محقق : اشکان ارشادی 
امروزه در ایران یا شما از اندروید کار می کنید یا به واسطه داشتن لبتاپ و سرور از ویندوز استفاده می کنید، توجه کنید که گویند «آنچیز که بچشم خار آید ، یک روز بکار آید» . من بارها دنبال برنامه‌ای گشتم که تبدیل موزیک به کیفیت ۳۲۰ یا flac کند ولی برنامه‌ای کاربردی پیدا نکردم ولی در سی دی برنامه‌های گذشته ام یک نرم‌افزار را یافتم که خوبی این کار را انجام می‌دهد. پس هیچگاه برنامه‌های قدیمی خود را به فرض قدیمی شده و ناکا
به لیست دعاهای شب قدر پارسالم نگاه می‌کنم، به آرزوهایی که زیر سقف بلند مسجد با چشم گریان نوشتم. آرزوهایی که فکر می‌کردم اگر برآورده نشوند، می میرم! نشسته‌ام و لبخند می‌زنم. فکر می‌کنم یکی از لحظات قشنگ زندگی‌مان وقتی است که از ته دل و با آرامش خاطر می‌گوییم :" وای خدا ! چه خوب شد این آرزومو برآورده نکردیا". 
یه فیلم داریم به اسم غول چراغ جادو. اولین بار وقتی راهنمایی بودم دیدمش. نمی‌دونم مال کجاست، چه سالی ساخته شده و چقدر معروفه. داستانش مربوط به پسریه که به شدت درس‌خون و منطقیه و دوستای زیادی هم نداره. یه روز یه شعبده‌باز یه شیئ قوری مانند تو خونه‌ی این پسر جا میذاره و اون هم اتفاقی شروع می‌کنه به تمیز کردنش و یه غول ظاهر میشه. طبق معمول، غول به پسر میگه حاضره آرزوهاش رو برآورده کنه به شرط این که بعدا پسر آرزو کنه که غول برگرده به سرزمینش.
پسر
⭕️در جنگ بین خواسته ها و باورها همواره باورها پیروز می شوند:
یعنی اگه شما خواسته ات اینه که پولدار بشی ولی باورت اینه که آدمای پولدار مغرورن، پولدار نمیشی!
اگه خواسته ات اینه که رژیم بگیری و لاغر شی ولی باورت اینه که رژیم گرفتن باعث بیماری میشه، لاغر نمیشی!
اگه خواسته ات اینه که تو شغلت موفق بشی ولی باورت اینه که آدمای موفق اون شغل، آدمای بدی هستن، تو موفق نمیشی!
✅باید باورهات و خواسته هات هم جهت باشن.
 بررسی کن ببین چه خواسته هایی داری و چه
خلاصه روز بیست و دوم با استفاده از قدرت معجزه آسای شکرگزاری ، میتوانی کاری کنی که خواسته هات  پیش رویت ظاهر شوند. فهرست ده خواسته ای ✈️ را که آماده کرده ای، بردار. تک تک جملات و خواسته های فهرستت را بخوان و به مدت یک دقیقه تصور کن که همین الان به خواسته ات رسیده ای و تا جایی که میتونی حال و هوای شکرگزاری را احساس کن.☺️اگر دلت میخواهد سریع تر به خواسته هایت برسی، از امروز به بعد فهرست خواسته هایت را در کیفت بگذار و هر جا میروی آن را با خودت ببر.
قرار تامین خواسته به درخواست خواهان یا نماینده او صادر می گردد. در نتیجه درخواست کننده صدور قرار تامین خواسته باید نفع، سمت و اهلیت قانونی داشته باشد.خواسته باید قطعی و قابل مطالبه باشد و تحقق وجود آن موقوف به وقوع یا عدم وقوع حادثه‌ای در آینده نباشد. میزان خواسته باید معلوم یا عین معین باشد؛ یعنی خواسته باید مالی بوده و مستقیما قابل ارزیابی به پول باشد.
بر اساس قانون جذب کائنات، احساساتی که دارید یک راهنما و مسیریاب بسیار قدرتمند در جهت اهداف و خواسته هایتان است، یعنی احساسات به شما نشان می دهد که به آن خواسته و هدفی که دارید میرسید یا نه ؟ برای آنکه متوجه شوید به خواسته و هدف که دارید نزدیک یا دور می شوید بهترین راه توجه کردن به احساساتتان است .
در کل افکار ما زندگی ما را میسازد , و از طریق احساساتمان می‌توانیم بفهمیم که افکار ما درست است یا اشتباه . بر اساس قانون جذب کائنات برای آنکه متوجه ش
آنکه با عشق حسینی گشته همدم زینب است 
آنکه بر سّر شهادت بوده مَحرم زینب است 
 
آنکه شور افکنده با شور حسینی بر جهان 
از ازل خو کرده با صد محنت و غم زینب است 
 
آنکه نامش زین اَب خوانده رسول کردگار 
چون نگویم من صفای اسم اعظم زینب است 
 
آنکه بر خوانَد حدیث اُمّ ایمن بر امام 
من به جرأت گویم آن زن هم حسین هم زینب است 
 
آنکه کاخ ظلم و استبداد را با یک خطاب 
کند و افکند از پی و بن ریخت بر هم زینب است 
 
دامن شیر خدا بین، شیر زن میپرورد 
در شهامت برتر
نیاز و احتیاج امری طبیعی در زندگی دنیایی ما انسانهاست و به طور عادی با بکار گیری امکانات در صدد رفع نیاز هایمان هستیم. آنچه مهم است اینکه تحقق خواسته ها علاوه بر تلاشهای ظاهری اسباب باطنی دارد. مکتب اهل بیت علیهم اسلام در این خصوص سفارشات گوناگون و متنوعی دارد که مع الاسف عموم شیعیان از آن محرومند. یکی از این دستورات برای برآمدن حاجت عبارت است این که
ادامه مطلب
از برای عقل ناقص و عدم تفکر، دیدن چیز ها و عینا تکرار کردنشان بی آنکه فکر کنیم به هیچ عواقبی. به آنکه ترس از تاریکی غریضی ـست و مثلِ زنبور ها کلنی می سازیم. به آنکه تمام پستانداران در بد تولد بلد بوده اند از پستان های مادرشان بنوشند و تمام پرنده های ایزوله شده ای ک توانستند بی یاد گیری لانه بسازند. از آنکه اکثر حیوانات دو پا از روی تکرار، تنها زنجیره احمقانه تولید نسل بوده اند و نسبت به آنچه باعث شده اند هیچ مسئولیتی قائل نیستند. از آنکه نمی فمه
چطور به خواسته هایمان برسیم؟
راز رسیدن به موفقیت این است که با خود واقعی‌تان در ارتباط باشید و در عین حال، خواسته های بیشتری داشته باشید. برای رسیدن به موفقیت، فقط شاد بودن کافی نیست، بلکه باید سطح توقعات خودتان را نیز بالا ببرید. اگر واقعاً چیزی را بخواهید، می‌توانید به آن برسید. افرادی که به خواسته های خودشان نمی‌رسند، حتماً خواسته های خودشان را تا به حال با خودشان مطرح نکرده‌اند. شاید آن‌ها گاهی چیزی را خواسته باشند ولی واقعاً از ته د
هر کسی یه چاه بلند داره تو وجودش
که هر خاطره تلخ غیر قابل عضمی رو دید
بندازه تو چاه و درش رو یه سرپوش بتنی بزنه
جوری که حتی اگر خودش بخواد هم به این راحتی ها نتونه
باهاشون مواجه شه.
این روزهای من 
مواجهه با سانسورهایی است که خود خواسته ام و خود ساخته ام
و من چه کودکانه هر بار به توجیهی از چاه سانسورهای خود عبور میکنم
بی آنکه تردیدی برای بازگشت بجا بگذارم و اما هر بار
به خود باز میگردم و سر از این چاه در میارم.
 
روزی پادشاهی ولخرج هنگام عبور 
از سرزمینی با دو دوست جوان 
ملاقات کرد
 
➖این دو دوست بینوا که تا آن زمان 
با گدایی امرار معاش می‌کردند
همچون دو روی یک سکه جدا نشدنی 
به نظر می‌رسیدند
 
پادشاه که آن روز سرحال بود 
خواست به آنها عنایتی کند
پس به هر کدام پیشنهاد کرد 
آرزویی کنند
 
ابتدا خطاب به دوست کوچک‌تر گفت: 
به من بگو چه می‌خواهی 
قول می‌دهم خواسته‌ات را برآورده کنم
 
اما باید بدانی من در قبال هر لطفی 
که به تو بکنم دو برابر آن را 
به دو
داشتم از باشگاه برمی گشتم خونه، شاید چهار قطره بارون بارید. نمی دونم شاید همون چهار قطره هم نباریده و صرفا توهم زدم. :/ اگه واقعا هم بارون بوده باشه، اسمش که بارون نیست، هست؟
البته از خنک شدن واضح هوا مشخصه که بارون بوده. *_* بالاخره بعد از سال ها بدون هیچ آرزویی زیر بارون راه رفتم. :)) 
ولی یه تریلی آرزوی برآورده نشده که هرگز برآورده نخواهند شد، روی دلم موند آقای قاضی. :(
جراحی زیبایی بینی با جدید ترین تکنولوژی
 یکی از مشکلات رایج در عمل زیبایی بینی عدم رضایت متقاضی از ظاهر بینی خود بعد از جراحی است. افرادی که با وجود سختی و هزینه عمل بینی برای این جراحی اقدام می کنند به دنبال بهتر کردن ظاهر بینی خود هستند و وقتی این خواسته برآورده نشود دچار یاس و نا امیدی می شوند. یکی از دلایل این موضوع عدم درک متقابل میان متقاضی و دکتر عمل بینی است. 
ادامه مطلب
از بچگی همیشه دلم می خواست یه روز یه چراغ قدیمی و عتیقه پیدا کنم،نازش کنم و یهو یه غول چراغ جادو ازش بزنه  بیرون و سه تا از آرزو هامو برآورده کنه
واسه همین همیشه همه قوری ها و کتری ها و ظرف های قدیمی خونمون رو ناز میکردم⁦‍♀️⁩
اما الان که به اون زمان فکر میکنم،با خودم میگم که اگه اون غول چراغ جادو جلوم ظاهر میشد،چه آرزویی باید می کردم؟!
ازتون میخوام برای چند دقیقه بهش فکر کنین...اگه یه روز یه غول چراغ جادو سه تا ارزوتونو بخواد برآورده کنه،چه آ
اگر روزی کسی را دیدید که می خندد، پیش از آنکه به خنده هایش شلیک کنید از خود بپرسید او خندیدن را از کجا آموخته است؟هر آدمی که به دنیا می آید گریستن را بلد است، زیرا گریه جواز ورود به این جهان است اما، خندیدن را باید آموخت و آنکه می خندد حتماً برای آموختنش رنج بسیار برده است.آنکه لبخند می زند، نوح است زیرا توانسته در طوفان زندگی قایقی بسازد. هر لبخند قایقی ست و آنکه لبخند می زند یعنی توانسته روی رودِ روانِ اشک هایش قایقی بیندازد و دور شَود 
سردمداران آمریکایی وقتی به کشوری در حوزه خاورمیانه نگاه میاندازند مشاهده
می کنند که خواسته یا ناخواسته به طریقی با سپاه رو در رو شده و نمی
توانند کاری با آنها انجام بدهد از جناح دیگر یعنی در حیاط خلوت خود در
آمریکای حنوبی و ونزوئلا هم رد پای ایران و سپاه را باز هم می بینند,
آنجایی که علیرغم آنکه در خاورمیانه نیست اما باز هم آسایش ندارند و در
آنجا نیز با ایران و سپاه روبرو می شوند...
متن کامل:
چرا ترامپ سپاه را در لیست تروریستی قرار داد
6 واژگان عملیاتی تحقیق
رضایت مشتری: احساس یا نگرش یک مشتری نسبت به یک محصول یا خدمت، بعد از استفاده از آن است.
کیفیت خدمات: ارائه خدمات مطابق با انتظارات و نیازهای مشتریان.
گسترش عملکرد کیفیت: روشی جهت تبدیل خواسته ها و انتظارات مشتریان و انتقال آنها به فرایند طراحی محصول یا ارائه خدمات جهت بهبود کیفیت محصول یا خدمت.
خانه کیفیت: ماتریسی که در آن رابطه بین چه ها و چگونه ها مشخص می گردد و هدف از تکمیل آن تبدیل نیازمندی های مشتری به الزامات فنی می
 ما آدم ها به جای آنکه زندگی کنیم و باشیم فقط در حال جمع کردن و " داشتن " هستیم . ما به پدیده ها به چشم مایملک نگاه می کنیم و به آنها چنگ می زنیم تا پیش خودمان نگه داریمشان . ما به جای آنکه دنبال دانستن باشیم ، دنبال جمع کردن اطلاعات هستیم. به جای آنکه از پول لذت ببریم ، دنبال ذخیره کردن برای آینده هستیم، به جای آنکه به بچه هایمان فرصت حضور و زندگی کردن بدهیم ، سعی می کنیم مثل یک دارایی آنها را داشته باشیم،


ادامه مطلب
تاریک
علت، معلول، منطق، قرارداد، فیزیک. هر چیزی که یک زمانی آن‌قدر در آن دست و پا می‌زنم که به خیالم می‌آید دنیا را بر اساس همان‌ها چیده‌اند. اما یک وقت‌هایی خواسته‌های انسان با زیر پا گذاشتن همین‌ها برآورده می‌شود. ولی مگر می‌شود که که علت و معلول و این‌ها نقض شوند؟! نه، نمی‌شود...
خاکستری
بعضی اتفاقات توجیه منطقی دارند، اما احتمال رخ‌داد آن پایین است. اگر خواسته‌های آدم احتمالش پایین باشد آن‌را ناممکن می‌نامد. سوال این‌جاست که هم
مردی گناهکار در آستانه ی دار زدن بود . او به فرماندار شهر گفت : واپسین خواسته ی مرا برآورده کنید .به من مهلت دهید بروم از مادرم که در شهر دوردستی است خداحافظی کنم . من قول می دهم بازگردم .فرماندار و مردمان با شگفتی و ریشخند بدو نگریست .با این حال فرماندار به مردمان تماشاگر گفت : چه کسی ضمانت این مرد را می کند؟ولی کسی را یارای ضمانت نبود .مرد گناهکار با خواری و زاری گفت : ای مردم شما می دانید که من در این شهر بیگانه ام  و آشنایی ندارم.یک نفر برای خشن
خالی از واژه ها و افراد و تجربه ها،
خلوت خلوت،
صدای خالی بودنم را می شنوم
نیازها یکی یکی قد علم می کنند
زمین و آسمان نمی شناسند،
نیازند
و من، نیازمند
نیازند
و با همه ی تنوع و پراکندگی شان
از «من» بر می آیند
«من» ای که اینک «تو» را می جوید؛
برآورده کننده ی حاجت هایش را،
پاسخ نیازهایش را،
«تو»یی به وسعت همه ی زمین و آسمان ها را
تو را به عمق شنوایی ام از خویش،
تو را به گستردگی نیازهایم می شناسم
سنگینی گوش است و دل،
از خواهش هایم تا نامهای بلندت
همان
 
یادمه یه بار با هم بحث کردیم که اینکه یه نفر با ادعای عشق و عاشقی می گه:
 
من عاشقتم، اون قدر که نمی تونم یه لحظه هم دوری تو رو تحمل کنم
یه روز هم بدون تو نمی تونم سر کنم
تو نباشی من می میرم
 
این عشق نیست، نیازه
گرسنگی با عاشقی فرق داره
طرف محتاجه نا عاشق
البته ممکنه عاشق هم باشه ولی این حرف ها از سرِ نیازه نه عشق
 
عاشق بی نیاز از معشوقشه
مثلِ خدا که عاشقِ بنده هاشه ولی محتاجِ شون نیست
 
خوب حالا:
 
رابطه ی عشق و نیاز چیه؟
 
هیچی
 
هیچ ارتباطی ندا
سنگینی چیست؟ بشکند و فرو ریزد! سیاهی چیست و سردی، که به زیبایی هجوم می‌آرد و طلب نکبت می‌کند؟ باشد بر طلب تو، پلشتی و نکبت از آن تو باد! این آرزو برآورده شود، بلکه آتش‌ات زند تا در آتش خویش از نکبت خویش خلاص شوی! باری همه‌ی آرزوها و نکبت‌ها برآورده باد!

باشد این جهان از آن تو! آن جهان هم از آن تو! بهشت می‌خواهی، پس دوزخ‌اش نیز خواستی. این بهشت و این دوزخ از آن تو باد! نور خواستی، ظلمتش نیز طلبیدی، این نور و این ظلمت ارزانی تو باد! 

صافی چیست؟
سلام و درود نیازمند دعای شما عزیزان هستم 
میگن با زبانی دعا کنید که گناه نکردید :
در کتاب الجواهرالسنیه که کلیات حدیث قدسی است در باب هفتم ص ۱۴۶ آمده خداوند به موسی (ع) وحی کرد:‌ ای موسی، مرا با زبانی بخوان که گناه نکرده است.
موسی عرض کرد: خداوندا! آن زبان را از کجا بیاورم؟ خطاب آمد: با زبان دیگری مرا دعا کن.
در تفسیر این حدیث قدسی دوگونه برداشت بیان شده است:
نخست آنکه در هنگام دعا از واژگان جمع استفاده کند و دیگری را نیز با خود همراه سازد و بگوید
معمولا دعای سحر رو جور دیگه ای ترجمه می کنن که معنیش خیلی فرق داره ولی با همین سواد کم عربی که دارم حس می کنم درستش اینه :
خدایا از تو زیباترین زیبایی هایت را می خواهم ، حال آنکه تمام زیبایی های تو زیبا هستند ، پس من تمام زیبایی هایت را می خواهم ...
خدایا از تو وسیع ترینِ رحمت هایت را می خواهم ، حال آنکه تمام رحمت های تو وسیع هستند ، پس من تمام رحمت های تو را می خواهم ...
خدایا ...
و خدایا من چیزی را از تو در خواست می کنم که [می دانم] در همین هنگامه ی درخ
تشویق کودکان و تقویت یک رفتار مناسب با استفاده از یک سیستم پاداش دهی به عنوان یک روش تربیتی استفاده می‌شود. در واقع پاداش دهی یک نوع تقویت مثبت است. بسیاری از کودکان با وجود برآورده شدن نیازهایشان رفتار مناسبی ندارند. والدین این کودکان در مقابل رفتارهای ناخوشایند آن‌ها احساس ناتوانی می‌کنند. رفتارهای نامناسب مانند پرخاشگری کودک، بددهنی، گریه و بهانه گیری در هر کودکی می‌تواند علت‌های مختلفی داشته باشد. اما یکی از اصلی‌ترین علل آن برآو
چقدر اهل صلوات فرستادن هستیم؟
و چقدر باید صلوات بفرستیم؟
با توجه به اینکه صلوات فرستادن بسیار امر مهم و خوبی است چرا کم صلوات می فرستیم؟با اینکه بسیار حدیث های زیبایی درباره صلوات هست مانند:
1-حضرت امام هادی علیه السلام فرمودند:خدای متعال حضرت ابراهیم (عَلَی نَبِینا وآلهِ وعلیه السلامُ) را دوست و خلیل خود انتخاب کرد، به خاطر آنکه ایشان بر محمد و اهل بیت گرامیش علیهم السلام بسیار صلوات میفرستاد.
2-پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند:جفاک
پیش از آنکه واپسین نفس را بر آرمپیش از آنکه پرده فرو افتدپیش از پژمردن آخرین گلبر آنم که زندگی کنمبر آنم که عشق بورزمبرآنم که باشمدر این جهان ظلمانیدر این روزگار سرشار از فجایعدر این دنیای پر از کینهنزد کسانی که نیازمند منندکسانی که نیازمند ایشانمکسانی که ستایش‌انگیزندتا در یابمشگفتی کنمباز شناسمکه‌امکه می‌توانم باشمکه می‌خواهم باشم؟تا روزها بی‌ثمر نماندساعت‌ها جان یابدلحظه‌ها گران‌بار شودهنگامی که می‌خندمهنگامی که می‌گریمهن
در چین باستان، شاهزاده جوانی تصمیم گرفت با تکه ای عاج گران قیمت چوب 
غذاخوری بسازد. 
 
پادشاه که مردی عاقل و فرزانه بود، به پسرش گفت: 
«بهتر است این کار را نکنی، چون این چوب های تجملی موجب زیان توست!»
 
شاهزاده جوان دستپاچه شد. نمیدانست حرف پدرش جدی است یا دارد او را مسخره 
میکند. اما پدر در ادامه سخنانش گفت: 
 
«وقتی چوب غذاخوری از عاج گران قیمت داشته باشی، گمان میکنی که آنها به 
ظرف های گلی میز غذایمان نمی آیند. پس به فنجان ها و کاسه هایی از سن
خوابم نمی برد، نشسته ام درون خودم و به این فکر میکنم که چرا هیچ آهنگی در من نمی نوازد؟! چرا هیچ کاری مرا به حرکت وا نمی دارد؟! 
شاید مرده باشم!  دم به دم ساعت را نگاه میکنم و می بینم که زمان می گذرد. ثانیه ها از پی هم می روند و می آیند ولی درون من همه چیز ساکت و ساکن می ماند. 
خوابم نمی برد بی آنکه بدانم چه چیز مرا بی خواب کرده.  بی آنکه چیزی بخواهم بی آنکه اندیشه یا احساسی مرا درگیر کرده باشد، گویی پر از هیچم و بی تفاوت، حیرانم که چرا قدرت این حجم ان
از جام بلند شدم 
مانتوی نازکم رو انداختم روی دوشم 
اومدم بیرون گفتم کی پایه اس بریم تو این هوای بارونی تو حیاط پیاده روی و حرف بزنیمممم ؟؟؟ 
هیچی یه متخصص اورژانس و سه تا اینترن پایه شدن و رفتیم...
زیر نم بارون نفس عمیق میکشیدیم و ریه هامون پر میشد از عطر صنوبر و کاج...
ماه کامل بود...
دکتر گفت یکی یکی بیاین برای هم آرزوهای خوب کنیم...
میگن هروقت به ماه کامل نگاه کنی آرزوت برآورده میشه... 
پویان گفت سلامتی مادر پدرهامون...
تانی گفت خلاص شدن از این زن
همانطور که می دانید برای موفقیت در هر کار شما باید تلاش کنید تلاش لازمه موفقیت است اما شما سعی کنید همیشهدعا را پشتوانه ای محکم برای تلاش هایتان قرار دهید.
دعای برکت مغازه به همراه دعاهای دیگه در کتاب های معتبری مثل مفاتیح الجنان آمده و قطعا کسی که با خلوص نیت این دعا رو بخونه ، میتونه برکت زیادی در مغازه خودش از خدا بگیره.
یه نمونه از این دعا رو در تصویر زیر میبینیم :
اما باید به یک نکته مهم توجه کنیم تا دعای ما مستجاب بشه.
ما این دعا رو در محضر
تنها بخاطر حرف و فشار اطرافیان ازدواج نکنید ، اجبار شما را در انتخاب همسر به اشتباه نزدیک تر میکند.
آیا به ماهها و سالهای بعد از مراسم عروسی  فکر کرده اید ؟ 
همه چیز به زیبایی و دلنشینی روزهای اول نخواهد بود ، سختی هست ، شادی هست ، عشق هست ، رنج هست 
همسری را انتخاب کنید که بتوانید روزها و ماهها و سالها همه چیز را شریک باشید نه اینکه تنها شما را برای زیبایی ، جذابیت جنسی ، ثروت یا مهمانی ها بخواهد 
گاهی می شنویم دختر یا پسر به خانواده یا دوستان
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
به نظر شما آنکسی که دستور قتل فردی را صادر میکند جرمش بیشتر است یا آنکه شلیک می‌کند؟
آنکه شر خری را استخدام میکند جرمش بیشتر است یا شرخری که روزگار بدهکار را سیاه میکند؟؟؟
زنی که درخواست طلاق میکند جرمش بیشتر است یا آن مرد بی ناموسی که او را به این کار تشویق کرده تا بتوانند راحت تر باهم در تماس باشند؟؟؟
آنکه رشوه میگیرد حرام خور تر است یا همسرش که در خانه به او سرکوفت بی لیاقتی و ترس و
یکی بود یکی نبود قصه تدی و ستاره آرزو از این قراره که خرس کوچولویی بود به نام تدی ، تدی توی آخرین روز پاییز زیر درخت نشسته بود تا آخرین ستاره ی پاییز بیفته پایین.تدی توی یه کتاب خونده بود که اگه موقع پایین افتادن آخرین ستاره ی پاییز، آرزو کنی، آرزوت هرچی که باشه برآورده میشه.همینطور که تدی به آسمون خیره شده بود، جوجه تیغی کوچولو بهش نزدیک شد و پرسید: “تو آسمون دنبال چی میگردی تدی؟”تدی گفت :  “دنبال آخرین ستاره ی پاییز.”” برای چی؟”” برای ای
حضرت امام باقر علیه السّلام فرمودند :روزى پدرم امام سجّاد سلام اللّه علیه
سخت مریض شد و در بستر بیمارى قرار گرفت ، پدرش امام حسین علیه السّلام ضمن عیادت
از او اظهار داشت : چه چیزى را اشتها دارى ؛ خواسته و نیازت چیست تا انجام دهم
؟حضرت سجّاد علیه السّلام چنین پاسخ داد: مى خواهم تکیه گاهم پروردگارم باشد،
چون که او ناظر و شاهد احوال من مى باشد؛ و اگر مصلحت من باشد مرا عافیت مى بخشد، و
من در هر حال راضى به رضایت و مقدّرات او هستم .امام حسین به فرز
جناب آقای ................. 
باسلام و احترام 
پیرو درج آگهی استخدام آن شرکت در نشریه ................. مورخ
................. جهت همکاری در بخش درخواست کالا در آن شرکت، به پیوست
این نامه مشخصات و سوابق شغلی خود (رزومه) را برای اعلام آمادگی جهت همکاری
تقدیم می‌دارم.
امیدوارم ویژگی‌های اینجانب از جمله تحصیل در رشته اقتصاد بازرگانی،
گذراندن دوره‌های بازاریابی، تسلط کامل به زبان انگلیسی، داشتن مهارت‌های
ارتباطی قوی، اعتماد به نفس بالا، اشتیاق به یادگیری مداوم
قانون جذب یکی از قوانین الهی است که از ابتدا جهان بوده است و تا انتها هم خواهد بود، کسانی که مراحل قانون جذب را بشناسد بسیار می‌توانند سریع‌تر از دیگران رشد کنند و به خواسته و اهداف خود برسند.
برای استفاده از این قانون نیاز است که ابتدا خود قانون را بشناسیم و بعد قدم‌به‌قدم با آن پیش برویم.
قانون جذب در یک نگاه
قانون جذب می‌گوید: که هر چیز مشابه خودش را دریافت می‌کند
چطوری از این قانون استفاده کنیم؟
برای آنکه بتوانیم از این قانون خیلی بهتر
بت من تو هستی
کسی رو بیشتر از تو اگر دوست داشتم آزادی از من سلبش کنی.
من آباد میشم اگر به دست تو ویران بشم.
دلم میخواد کفشهام رو دربیارم صدات رو بشنوم؛ کاش نوری ببینم...
از تو اگر غیر از تو خواسته باشم کم خواسته ام. قلبم رو پر از محبتت کن و خالی کن از هرچه غیر از خودت...من رو از منیت خالی کن. 
من آن توام، مرا به من باز مده 
* آیه 24 سوره قصص
 
می‌دونی خدایا، دیشب یا شایدم همین عصر بود، داشتم فکر می‌کردم که من قدم کوتاهه. به‌لحاظ ژنتیکی، احتمالا به خانواده‌ی مادری مامانم رفته‌م؛ گرچه این طور که بنظر می‌آد، حتی میانگین قدی اون‌ها هم از من بلندتره. بعد دیدم خب من عوضش فرصت‌های تحصیلی‌ای داشته‌م که اون‌ها نداشته‌ن، خانواده‌ای که شکرت، خیلی خوبن و اونا ندارن. شاید هم قیافه‌م بد نباشه در مقایسه با اونا. در قبال این چیزا، خب یه فاکتور قد کوتاه مسئله‌ای نیست اصلا. ولی امشب فکر م
خواسته شما از قبل از جانب خداوند بزرگ مهیا شده است.آن چیزی که شما آرزوی آن را دارید، استعدادش را خداوند در قلب شما گذاشته است.او از قبل ترفیع و جایگاه شما را مشخص کرده استبا ایمان بمانید مشکلی که حتی فکرش را نمیکردی پروردگار بزرگ به بهترین شکل حل خواهد کرد.
ما انسانها سالهایی را سپری میکنیم بدون آنکه از آن بهره ای برده باشیم با اینکه میدانیم به راهی قدم گذاشته ایم که هرگز بازگشتی در آن نیست
ما انسانها دیگران را میشکانیم ،میگریانیم و می آزاریم بدون آنکه به نتیجه اش اهمیتی دهیم
ما انسانها دروغ میگوییم خیانت میکنیم تهمت میزنیم با آنکه به زشتی آنها کاملاً آگاهیم
ما انسانها جواب خوبی را با بدی جواب اعتماد را با خیانت و جواب دوستی را با دشمنی میدهیم

ادامه مطلب
بدون اول از خدا خواسته،بعد خدا آدرس تو رو بهش داده!
حقیقتا جمله قشنگی بود از ی پیج ورداشتم.
خدایاا آدرس ما رو میدی لا اقل کمک هم بکن که مشکلش رو حل کنیم،و از اون مهم تر،با اخلاص کامل این کار رو بکنیم.
صدق پیش آر،که اخلاص به پیشانی نیست
آیا کاشت ابرو محدودیت دارد؟
سوالی که برای مراجعه کنندگان کاشت ابرو همیشه مطرح است، محدودیت داشتن یا نداشتن کاشت ابرو است. جواب این سوال که آیا کاشت ابرو محدودیت دارد، بله است. این روش زیبایی پزشکا در کنار تمام فواید و نتیجه طبیعی که دارد، محدودیت هایی هم در رابطه با استفاده از روش هم وجود دارد. منظور از محدودیت هدف هایی که این عمل زیبایی نمی تواند آنها را برآورده کند.
محدودیت اول کاشت ابرو زمانی است که شخص حالت ابروهای خود را دوست ندارد و در
برخورد و نوع رفتار با بیمار افسرده یکی از عوامل تعیین کننده در بهبود و یا تداوم بیماری افسردگی می‌باشد. رفتار با افراد افسرده چگونه باید باشد؟ بیمار افسرده دوست دارد با دنیای خارج در ارتباط باشد، فعال باشد و مانند دیگر انسان‌ها شادی و لذت را تجربه کند. زمانی که با فردی افسرده در ارتباط هستید آن چه اهمیت دارد این است که بتوانید با زبان او صحبت کنید و دنیایش را درک کنید. او نیازمند کمک است، ولی توان بیان خواسته‌هایش را ندارد. ممکن است این س
 
[۴:۵۱, ۱۳۹۸/۱۲/۴] maham9ham: خانمی در زمین گلف مشغول بازی بود. ضربه ای به توپ زد که باعث پرتاب توپ به درون بیشه زارکنار زمین شد. خانم برای پیدا کردن توپ به بیشه زار رفت که ناگهان با صحنه ای روبرو شد……
قورباغه ای در تله ای گرفتار بود. قورباغه حرف می زد! رو به خانم گفت؛ اگر مرا از بند آزاد کنی، سه آرزویت را برآورده می کنم. 
خانم ذوق زده شد و سریع قورباغه را آزاد کرد. قورباغه به او گفت؛ نذاشتی شرایط برآورده کردن آرزوها را بگویم. هر آرزویی که برایت برآورد
دلم خیلی می خواد خونه رو عوض کنیم و بریم یه خونه ای که دیده ام بگیریم....قیمت دوتاش تقریبا برابره....اما افسوس 
یادم نمیاد توی دنیا از چیزای صرفا مادی چیزی رو این همه دلم خواسته باشه....اصلا یادم نمیاد از چیزای صرفا مادی چیزی نصف این همه آرزو در من انگیخته باشه
ولی یه چیز صرفا مادی هست (صرفا مادی یعنی جنبه معنوی یا نداره یا کمه جنبه معنویش) که خیلی دلم می خواد و به دست آوردنش هم اصلا سخت نیست اما آقامون همراهی نمی کنه و اشکمو در میاره
این آرزو را نو
شیخ عباس قوچانی می‌گفت: هیچ‌گاه به قرائت فصلی یا دفتری از مثنوی آغاز نکردم مگر آنکه آقای قاضی قبل از آنکه من لب باز کنم، ابیاتی را از حفظ می‌خواند، و آهنگ صدایش در وجود من، نشاط و خرسندی و حالت حماسی پدید می‌آورد.✍ آیت الحق، ج ۱، ص ۳۶۷
موفقیت چیست؟
آیا ثروت است؟ خوشبختی است؟ راز موفقیت فرهنگ لغت وبستر دارای سه تعریف است:
واقعیت کسب یا دستیابی به احترام و شهرت ثروت.نتیجه درست یا مطلوب یک تلاش.کسی یا چیزی که موفقیت آمیز باشد: شخص یا چیزهایی که موفق می شوند.مرحوم زیگ زیگلر یکی از معتبرترین متخصصان روز مدرن در زمینه موفقیت ، انگیزه و زندگی متعادل بود. وی در کتاب خود به دنیا آمده است تا برنده شوید! استدلال می کند که موفقیت را نمی توان در یک جمله تعریف کرد ، بلکه در عوض شامل بسیاری
فردی که رسالتی بزرگ و عمیق دارد مدام به تجدید قوای روحی نیازی ندارد . قرار نیست شغل و حرفه اش هر ماه یا هر سال به او منفعت برساند چنین فردی مسئولیتی را می پذیرد نه به واسطه ی آنکه که ثمره اش چیست بلکه به دلیل آنکه آن مسئولیت در ذات خود شایسته و سودمند است . 
راستش اگرچه پریود آمد و حالم به وضع معمولش بازگشت اما دلم گرفته و شاید دلتنگی و دلگرفتگی از ویژگی‌های معمول روانم باشد. باز دلم یکی را می‌خواهد، یکی دوستم بدارد و دوستش بدارم. و لعنت به این خواسته‌ی محقق نشدنی. باید تلاش کنم خواستنی‌هایم را انتخاب کنم نه بدست تقدیری‌ِ این دل بی‌صاحاب معلق باشم. 
ولی خب فی‌الحال کاش یکی بود. یکی که هیچ وقت نبود و نخواهد بود. من از زندگیم راضیم اما خیالم افسار گسیخته‌ است و این باگ زندگی‌ست به قول آن رفیق و
میخوام در این دنیا فقط درخت ها را دوست داشته باشم. به نه دلیل عمده.
یک آنکه برگ دارند.
دو آنکه برگ های آنها سبز است.
سه آنکه شاخه دارند.
چهار آنکه شاخه هایشان مرا محو خودشان میکند.
پنج آنکه وقتی نور خورشید از میان برگ هایشان میگذرد خیلی زیبا است.
شش آنکه فتوسنتز میکنند.
هفت آنکه فتوسنتز هوا را تمیز میکند.
هشت آنکه اسمشان درخت است. حتی tree، arbre، albero، 树، дерево هم بسیار زیبا هستند.
نه آنکه خودم هم میخواهم مثل یک درختان، تنومند، پرقدرت، مغرور، و باش
هر وقت گفته می شود ، جهان شاید واژه هایی در دایره لغات آن درون ذهنتان بیاید مثلا هستی و یا طبیعت و دنیا.می گویند دنیا به کسی رحم نمی کند یعنی نه اینکه چون دنیا بی رحم است، ما هم مظلوم این دنیای ظالم شویم، بلکه یعنی خوب و تا حد توان از امکانات خودمان،شخصا برای بهبود زندگی مان بهره ببریم و تا حد امکان، خوب زندگی کنیم.مظلوم بودن در برابر دنیا یعنی اینکه شما بپذیرید محدود باشید و با محدودیت، خود را سر پا نگه دارید، این درست نیست چون محدودیت فقط باع
نه برای آنکه در دامن هر فریفته و هیز بچرخانی 
نه برای آنکه راهت را نشناسی 
نه برای آنکه  دستهای کودکان کار را نادیده بگیری 
نه برای آنکه بپیماید حق الناس را 
نه برای آنکه کمک به  فقرا ایتام و تهی دستان را بپوشاند 
نه برای آنکه برای هر حق و عدالت شور باشد 
چشم هایت را دوست بدار که می توانستی با آنها ببینی 
راستی ! 
اگر چشمهایت را نداشتی چه می کردی 
خالقی 
خداوندا دنیا بر کدامین محور برای من می چرخد؟خواسته های من و یا رفتارم؟ اگر محور چرخیدن دنیای تو خواسته های ماست که من تو را می خواهم و تو را برگزیدم.
و اگر رفتارم، که من شرمسار روی تو هستم و در این صورت کار خود را به رحمت تو واگذار می کنم.
خداوندا مرا لحظه به خویشتن وامگذار
نه برای آنکه در دامن هر فریفته و هیز بچرخانی 
نه برای آنکه راهت را نشناسی 
نه برای آنکه نادیده بگیری  دستهای کودکان کار و بی سرپرست را
نه برای آنکه حق الناس را بپوشاند 
نه برای آنکه کمک به  فقرا ایتام و تهی دستان را بپوشاند 
نه برای آنکه برای هر حق و عدالت شور باشد 
چشم هایت را دوست بدار که می توانستی با آنها ببینی 
راستی ! 
اگر چشمهایت را نداشتی چه می کردی 
خالقی 
عشق ورزیدن به همسر در زندگی زناشویی
زن و شوهر باید یکدیگر را در مورد نیازهایشان و آنچه از عشق ورزی و ازدواج می‌خواهند آگاه کنند. عشق ورزیدن یک هنر است که نیاز به آموزش دارد.
برخی از نامزدها یا زن و شوهر ها بر سر این موضوع اختلاف دارند که یکی از آنان (اصولا مردها) راه عشق ورزیدن به همسرش را نمی‌داند، نیازهای او را درک نمی‌کند و باید همه چیز را برایش توضیح داد. این شکایت که بیشتر از طرف زنان مطرح می‌شود اغلب با این شکایت از طرف مردان پاسخ داده م
امام حسن مهربان سلام
این نوشته ایست از علی اصغر که چندین سده بعد از شما به این دنیا رسیده
چند شب پیش سالروز تولد شما بود. همین
میخواهم در مورد همین "همین" بنویسم
جرقه ی این حرفها وقتی زده شد که یک توئییت خواندم، که میگفت کسی سال گذشته در روز میلاد شما از بی عائلگی دلگیر بوده و دوستش به او میگوید که بیاید و از شما بخواهد تا شما از خدا برایش بخواهید و حالا امسال همسری دارد و فرزندی در راه...
چی شد دقیقن که از زندگی من کمرنگ شدید؟ چی شد که اهل توسل نی
می‌فرمایند که:«تو فقط وقتی به خواسته‌های خانواده‌ت اهمیت میدی که خواسته‌های اونا در جهت خواسته‌های خودت باشه. در واقع تو چارچوب ذهنی‌ای که برای خودت ساختی، خانواده هیچ جایگاهی نداره، مگر این که به واسطه‌ش به خواسته‌های خودت برسی» بعد در ادامه می‌فرمایند که:«تو آدم خیلی قانعی هستی و من هیچ وقت ندیدم خواسته‌ی زیادی از خانواده‌ت داشته باشی.» و بعد از مطرح کردن چند تا موضوع دیگه ادامه می‌دهند:«تو هنوز هم بابت اون موضوع ناراحتی و حالت و
خواب دیدن اینکه مرتکب زنا شده اید یا یک امر به معروف دارید ، دلالت بر خواسته ها و خواسته های جنسی شما دارد که آرزوی ابراز آن را دارید. از طرف دیگر ، این نشان دهنده خیانت به ناخودآگاه شما است. ممکن است خود را در شرایطی گرفتار کنید که به نفع شما نباشد ، حتی ممکن است غیرقانونی باشد.
ادامه مطلب
من از اسمان تنها خواستم ببارد. بر مزرعه ای که مدتهاست در نگاهش ارزوی قطره های باران موج می زند.
من از مترسگ با کلاه زرد خواستم بیدار بماند. بر سر دانه های خواب آلود گندم که مدت هاست به خواب زندگی کردن رفته اند.
صدای آرام در گوشم زمزمه کرد، خودت چکار می کنی؟
بار دیگر به فکر فرو رفتم با مظمون این سوال که خواسته ام از خودم چیست؟
که زیر پای شماست
آقا اگر از شوق و آرزوی دیدارتان، پیش از آنکه برسید، جان دادم
سلام من تا ابد و در همه ی اوقات تقدیم شما
و اگر وقتی که آمدید، به سبب گناهانم میبایست به دست مبارکتان مجازات شوم، تمنا میکنم اجازه بدهید اول دستانتان را ببوسم، بعد حکم را به شمشیر اجرا کنید، هرچند من با وجود گناهان زیاد و  شرمساری وافر، به درگاه حق تعالی ، امیدی بی پایان دارم، چه بسا که از سر لطف خود فرمانروا، همه ی آنهایی که از من ناراضی هستند را راضی به بخشودنم کند
دعاهای موثر مخصوص گشایش رزق و روزی
مطلبی که امروز در سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعا سایت doasite.com برای شما عزیزان آماده کردیم دعاهای موثر مخصوص گشایش رزق و روزی
و برآورده شدن حاجت و پرداخت قرض ها هست . مجموعه ای از ذکر و دعاهای
بسیار قوی و مجرب برای حاجت روا شدن و پرداخت فوری و سریع قرض و بدهی و
گشوده شدن رزق و روزی تضمینی . امیدوارم که کارگشای مشکلات شما عزیزان واقع
شود .
دعاهای موثر مخصوص گشایش رزق و روزی و برآورده شدن حاجت و پرداخت قرض ها
دعاهای
 
بیا با من زندگی کنتا بنشینیمروی صخره‌هاکنار رودخانه‌های کم‌عمق
بیا با من زندگی کنتا میوه‌ی بلوط بکاریمدر دهان یکدیگرو این آیین ما شود
برای سلام گفتن به زمینپیش از آنکه پرت‌مان کنددوباره به میان برف‌هاو حفره‌های درون‌مانلبریز شود ازناگواری‌ها
بیا با من زندگی کنپیش از آنکه زمستان دست بکشداز تنها بالشتیکه آسمان تا به امروز بر آن سر گذاردهو حفره‌های درون‌مانلبریز شود از برف
بیا با من زندگی کنپیش از آنکه بهاراین هوا را ببلعدو پرندگ
یکی از مهم ترین و ضروری ترین مواردی که در شرایطی مانند ارائه ی کنفرانس، تدریس، پرزنتیشن های اداری یا دانشجویی، جلسات دفاع یا پیش دفاع و … نیاز دارید، طراحی و ساخت پاورپوینت حرفه ای و مناسب با موضوع است. در صورتی که دانشجو، معلم، دانش آموز، استاد و یا کارمندی هستید که  وقت کافی جهت ساخت پاورپوینت مناسب کار یا پروژه تان را ندارید، طراحان ما این امر را با هزینه ی مناسب، در حداقل زمان و مناسب نیاز و خواسته ی شما برآورده می کنند.همچنین شما م
#همسرداری 
#آقایان_بخوانند
✅ زنان عاشق شنیدن چه سخنانی هستند؟
وقتی سخن از تعریف و تمجید به میان می آید زنان تـبـدیل به هیولای گـرسـنـه ای می گـردند که همیشه بیشتر و بیشتر و بیشتر طلب میکنند!
و اگر شما خواسته شان را برآورده نمایید، در عـوض بـسیـار بـیـشتـر از طرف همسرتان مورد محبت و #توجه قرار خواهید گرفت و آنها خوب می دانند که چطور این کار شما را جبران کنند. 
 
چه ازدواج کرده باشید و چه در دوران نامزدی بسر میبرید، این قانون را بیاد داشته باشی
روزی پادشاهی ولخرج هنگام عبور از سرزمینی با دو دوست جوان ملاقات کرد . 
 
این دو دوست بینوا که تا آن زمان با گدایی امرار معاش می کردند ، همچون دو
 
روی یک سکه جدانشدنی به نظر می رسیدند . 
 
 
پادشاه که آن روز سرحال بود، خواست به آنها عنایتی بکند. پس به هر کدام
 
پیشنهاد کرد آرزویی کنند. ابتدا خطاب به دوست کوچیک تر گفت: به من بگو چه
 
می خواهی قول می دهم خواسته ات را برآورده کنم . اما باید بدانی من در قبال
 
هر لطفی که به تو می کنم ، دو برابر آن را به
استفاده از فرصت ها
استفاده درست و کامل از فرصت ها و استعدادها، بزرگ ترین عامل کامیابی و
خوشبختی انسان است. انسان کامل، انسانی است که در مدّت کوتاه عمر خویش، با
بهره گیری از امکاناتی که در اختیار اوست، زمینه را برای زندگی سعادتمندانه
در آخرت فراهم کند و پیش از آنکه فرصت ها را از دست بدهد و ناتوانی و سستی
وجودش را فرا گیرد، بار سفر آخرتش را به بهتیرن وجه ببندد. امیر مؤمنان
علی علیه السلام در این باره فرمود:

«ای جمعیّت انسان ها! پروا کنید، حال
 
جاتون بین همسایه‌هامون خالی، یک شیرینی تر کاکائویی فرد اعلا، باقلوا، دارک!، پخته بودم که حرف نمی‌زد اصلا. به خاطر ماه رمضون کم درست کردم، وگرنه قابل شما رو نداشت، بین همسایه‌های اینجام پخش می‌کردم :)
دیروز بین درست کردن و نکردنش مردد بودم. آخه یه کم تنبل شدم و راحت‌طلب. آخرش گفتم یا امام حسن، فقط به خاطر شما :) و البته اون خواسته‌ای که امیدوارم شما دعا کنین خدا اجابت کنه =))) خلاصه که نمی‌دونم امام حسن جان چی جواب دادن، ولی من مثلا معامله ک
"ای کاش قلبم بی آنکه بشکند مقاومت نماید "
این عنوان کتابیه که تازه باهاش آشنا شدم و هنوز نخوندم .
ولی خوندن عنوانش هم قلبم رو به درد آورد .
چقدر مناسب حال و هوای این روزهای من و شاید بسیاری از انسانهای اطرافمه .
خدایا کمکمون کن و رهامون نکن .
ای کاش این روزها زودتر بگذرند ...
{هزار و یک نکته پیرامون امام زمان(عج) - شماره 36}
 
نهج البلاغه و امام مهدی
 
مسأله مهدویت در نهج البلاغه از دو نظر قابل بررسی است. یکی از دیدگاه ملاحم و پیش گویی های امام و دیگر مربوط به آینده جهان است.
از جمله مطالبی که در نهج البلاغه درباره حضرت مهدی آمده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:
خالی نبودن زمین از حجت های الهی(خطبه۱)
امام زمان،جانشین پیامبران الهی(خطبه۱۸۲)
غیبت طولانی حضرت (خطبه۱۸۲)
ظهور امام زمان بعد از انتظاری طولانی(خطبه۱۵۰)
کامل
صندوق توکل از یک جعبه (هرگونه جعبه ای میشود از جعبه کفش و وسایل برقی تا جعبه های کادو) ساخته شده است. و کارش این است که هر روز از چیزی که میترسید یا نگران هستید یا آرزویش را دارید باید بنویسید و درون جعبه بیاندازید
نکته: هرچقدر هم خواسته بزرگ باشد ، اصلا مهم نیست چون این خواسته برای ما بزرگ است و برای خداوند اصلا کاری ندارد.
حتما تابحال شنیده اید که میگویند برای انجام شدن و پیگیری بهتر یک کار باید آن را یاد داشت کرد ، این کار دقیقا یکی از عوامل ن
صندوق توکل از یک جعبه (هرگونه جعبه ای میشود از جعبه کفش و وسایل برقی تا جعبه های کادو) ساخته شده است. و کارش این است که هر روز از چیزی که میترسید یا نگران هستید یا آرزویش را دارید باید بنویسید و درون جعبه بیاندازید
نکته: هرچقدر هم خواسته بزرگ باشد ، اصلا مهم نیست چون این خواسته برای ما بزرگ است و برای خداوند اصلا کاری ندارد.
حتما تابحال شنیده اید که میگویند برای انجام شدن و پیگیری بهتر یک کار باید آن را یاد داشت کرد ، این کار دقیقا یکی از عوامل ن
زندگی دیکته ای نیست که آن را به ما خواهند گفت!
زندگی انشایی استکه تنها باید خودمان بنگاریم؛
زندگی می چرخد...چه برای آنکه میخندد،چه برای آنکه میگرید...
زندگی دوختن شادی هاست...
زندگانی هنر هم نفسی با غم هاست...
زندگانی هنر هم سفری با رنج است...
زندگانی یافتن روزنه در تاریکی است...
صندوق توکل از یک جعبه (هرگونه جعبه ای میشود از جعبه کفش و وسایل برقی تا جعبه های کادو) ساخته شده است. و کارش این است که هر روز از چیزی که میترسید یا نگران هستید یا آرزویش را دارید باید بنویسید و درون جعبه بیاندازید
نکته: هرچقدر هم خواسته بزرگ باشد ، اصلا مهم نیست چون این خواسته برای ما بزرگ است و برای خداوند اصلا کاری ندارد.
حتما تابحال شنیده اید که میگویند برای انجام شدن و پیگیری بهتر یک کار باید آن را یاد داشت کرد ، این کار دقیقا یکی از عوامل ن
فروش = محصولی که موجود است را بفروشید
کار بخش فروش ساده است: این بخش باید آنچه موجود است را تبدیل به پول نقد کند. که یعنی سرنخ‌های فروش را تبدیل به مشتریانی می‌کند که به شرکت شما پول می‌دهند و اینکار، با تعامل مستقیم با مشتریان بالقوه برای متقاعدسازی آنها به خرید انجام می‌شود.
هر تجارتی دارای محصولات و خدمات مشخصی است که باید به فروش برسند. به این منظور، فروشندگان باید یک رابطه نزدیک با مشتری (و گاهی همکاران) داشته باشند، مسیر فروش را هموار
اولین بار در سال ۱۹۹۹ ایده بازاریابی اجازه ای وارد بازار کار شد. اصل و اساس این نوع بازاریابی بدین گونه بود که در آن همه نیاز مشتری پرسیده  شود و قبل از آنکه از آنان اطلاعات کامل دریافت نکردند هیچ گونه پیام تبلیغاتی را برای مشتریان ارسال نکنند.
 
همان طور که از اسمش پیداست به نوعی از مشتریان خود اجازه می گیرند تا محصولات و خدمات خود را به آنها عرضه نمایند. بازاریابی اجازه ای قدرت را به مصرف کننده منتقل می کند. اینکه مصرف کننده اجازه بدهد تا شم
عمل زیبایی نوعی از جراحی های حساس و ظریف است که با هدف بهبود زیبایی ها و یا بازسازی و برطرف نمودن نقص های ظاهری  بخش های مختلفی از صورت و بدن به کار برده می شود .زیبا و بی نقص بودن بارز ترین نمونه ی کمالی است که از طرف هر فرد و شخصیتی جذاب است و این ویژگی ها از دیر باز تا کنون برای انسانی که همواره موجودی کمال گرا و اجتماعی بوده است بسیار جذاب و پر اهمیت می باشد .امروزه پیش رفت دنیای پزشکی در زمینه عمل زیبایی خواسته های کمال گرای انسان را با روشی
و آنکه دیرتر آمد: یک کتاب بشدت جذاب و گیرا درباره مرد مهربان غایب
 
و آنکه دیرتر آمد: الهه بهشتی
معرفی:
هر وقت کسی از ما بپرسه که یک کتاب زیبا و خوندنی معرفی کنیا، بگه من حوصله ی کتاب خوندن ندارم کتاب خوبی بده…ما این کتابو معرفی می کنیم تا حالاهزاران نفر کتاب «و آنکه دیرتر آمد» رو از ما گرفتن و آخرش گفتن:خییییلی جذاب بود!
بریده کتاب(۱):
احمد گفت تکان نخور. عقرب روی پایت است. گیج خواب اما فهمیدم پایم از شیار بیرون آمده و عقرب بزرگی روی آن راه می رو
زندگی با هدف: یک کلیپ انگیزشی عالی از استاد عباسمنش رو براتون آماده کردم.
این کلیپ رو چندین بار ببین. تا هدف نداشته باشید به خواسته هاتون نمیرسید.
خلاصه‌ای از کلیپ اصلی :
باید از خودمون سوال کنیم که آیا زندگیمون دقیقا همون چیزی هست که می‌خواستیم؟باید از خودمون بپرسیم که چقدر از خواسته هامون محقق شدن؟باید یاد بگیریم که در زندگی هدف داشته باشیم. هدف و خواسته هایی واضح و مشخص.باید یاد بگیریم خودمون رو در آینده(موقعی که به اهدافمون رسیدیم) ببین
من استرس دارم. اعصابم خرده. همش دارم با خودم کلنجار میرم. چرا اینجوری شد؟ چرا اونجوری شد؟ باید این کارو کنم. باید به این نقطه برسم. چرا فلان چیزو ندارم و ... توی دلم دلشوره و توی سرم افکار مغشوش و آرزوهای نا تموم.
خودم رو تجسم می کنم وقتی به خواسته هام رسیدم... آرامش. سعادت. احساس رضایت از خود.
بعضی از چیزایی که الان دنبالشونم رو یکی از دوستام داره. دوستم بیشتر  از من دغدغه، استرس و آرزوهای جور و واجور داره. توی دلم بهش فحش میدم که خره! الان تو کلی چی
کاش میشد وقتی به دنیا میومدی یه فرم بهت میدادن میگفتن دو تا خواسته بگو. خب قطعا من میگفتم تولد در یکی از کشور های اسکاندیناوی اونوقت میتونستم وقتی بعد از ظهر برمیگردم خونه با این حال که آسمون پر از ابرهای سیاه هست و خورشید پشت این ابرها کاملا مخفیه کلید مینداختم و وارد خونه میشدم  در حالی که هیچکس خونه نیستپ.ن 1: این اتفاق سالی یکی دوبار میفته و هر بار که مواجه میشم باهاش قند تو دلم آب میشه
پ.ن 2: هنوز به خواسته دوم فکر نکردم
اعتقادات مذهبی تنها به زمان و فرد خاصی تعلق ندارد بلکه در هر برهه ای از زمان می تواند وجود داشته باشد مثلآ ناصرالدین شاه قاجار برای ادای دین خود در چهلم شهدای عاشورا با همراهی رجال دیگر دربار اقدام به پخت آش نذری می کردند تا بدین صورت حوائج و خواسته هایشان برآورده گردد بنابر این در می یابیم یک شاه مملکت نیز می تواند آن هم دز زمان قاجار شخصآ اقدام به پخت آش نذری کرده و در مراسم های مذهبی شرکت کند.
ناصرالدین شاه سالی یک بار (آنهم روز اربعین) آش
اعتقادات مذهبی تنها به زمان و فرد خاصی تعلق ندارد بلکه در هر برهه ای از زمان می تواند وجود داشته باشد مثلآ ناصرالدین شاه قاجار برای ادای دین خود در چهلم شهدای عاشورا با همراهی رجال دیگر دربار اقدام به پخت آش نذری می کردند تا بدین صورت حوائج و خواسته هایشان برآورده گردد بنابر این در می یابیم یک شاه مملکت نیز می تواند آن هم دز زمان قاجار شخصآ اقدام به پخت آش نذری کرده و در مراسم های مذهبی شرکت کند.
ناصرالدین شاه سالی یک بار (آنهم روز اربعین) آش
خواستن توانستن است؟
امروز قریب به یک ساعت و پانزده دقیقه گفتم از آنکه " بله!!! خواستن (تا شما خواستن را چه معنی کنید) اگر واقعی نه، بلکه حقیقی باشد، توانستن محض است!
تا به حال در زندگی اینقدر استدلال برای موضوعی که شاید خود عامل به آن نیستم نیاورده بودم،حس غریبی بود، واقعا غریب بود، غریب تر از نگاه و حرف های آکنده از تنفر دیگران...
ولی واقعا، خواستن توانستن است؟اصلا من تا به حال هر چه خواسته ام توانسته ام؟ خواستنم موجب توانستنم شده یا...؟
اما برا
هر کس تو زندگیش ممکنه با فراز و نشیب زیادی روبرو بشه که شاید هیچ وقت نمیخواستهولی مطمعنا قبلش یه روزیتو دلشاز خداخواسته..بله..خواسته..اون چیزی که شما میخوایید دقیقا تقدیرتون میشه نه اون راهی که میریدگاهی در زندگی آرزو میکنیمشمع روشن میکنیمباید منتظر بمانیمصندلی را کنار میزنیم که بنشینیم..کسی می آید که باید منتظرش بمانیم‌.‌‌.اما پیش می آید که برویم..جبر زندگی مسیرمان را عوض میکندامامااگرواقعایک هدف مطمعن داشته باشیم..به راهمان ادامه میده
به یک نکته پی بردم.
به اینکه من همانم که بودم.
خودم شکل خواسته های خودم را تغییر دادم.
خواسته هایم همان است که بود. و بر همان اساس.
و من شکلشان را تغییر دادم چون شکل زمان تغییر کرد.
و این از تیزهوشی من بود.
من خود را پشت زمان جا نگذاشتم.
من در هر عصر، به زبان همان عصر شاعری کردم.
هر عصر، می و جام و بزم خودش را داشت.
#نکته
یکی از مشکلاتی که معمولا در دعاوی حقوقی پیش می آید این است که خوانده (کسی که دعوی علیه او طرح شده است. به دادگاه فراخوانده می‌شود تا به دعوای خواهان پاسخ دهد) در طول مدت دادرسی خواسته (مال مورد دعوا) را به افراد دیگر منتقل می کند و یا بعضا اقدام به آسیب زدن به خواسته می کند. بنابراین قانون گذار در نظام حقوقی ایران برای جلوگیری از هرگونه تضییع حقوق خواهان (کسی که دعوایی را طرح می‌کند و از دادگاه می‌خواهد به امری رسیدگی کند)، راهکار قرار تامین خ
روزى بهلول از مجلس درس ابوحنیفه گذر مى کرد او را مشغول تدریس دید و شنید که ابوحنیفه مى گفت حضرت صادق علیه السلام مطالبى میگوید که من آنها را نمى پسندم اول آنکه شیطان در آتش جهنم معذب خواهد شد در صورتیکه شیطان از آتش خلق شده و چگونه ممکن است بواسطه آتش * عذاب شود دوم آنکه خدا را نمى توان دید و حال اینکه خداوند موجود است و چیزیکه هستى و وجود داشت


ادامه مطلب
به یک نکته پی بردم.
به اینکه من همانم که بودم.
خودم شکل خواسته های خودم را تغییر دادم.
خواسته هایم همان است که بود. و بر همان اساس.
و من شکلشان را تغییر دادم چون شکل زمان تغییر کرد.
و این از تیزهوشی من بود.
من خود را پشت زمان جا نگذاشتم.
من در هر عصر، به زبان همان عصر شاعری کردم.
هر عصر، می و جام و بزم خودش را داشت.
#نکته
« ما می خواهیم ، می خواهیم ، می خواهیم و می خواهیم . هر کس که به آگاهی می رسد ، در گوشه ی صحنه ی ناخودآگاه ، ده نیاز را در انتظار خود می بیند . اراده ما را بی امان به جلو می راند زیرا وقتی یک نیاز برآورده شد ، نیاز دیگری جایش را می گیرد و بعدی و بعدی و این وضع سراسر زندگی مان ادامه دارد . 
شوپنهاور گاهی دست به دامان اسطوره ی چرخ ایکسیون یا افسانه ی تانتالوس می شود تا معضل هستی انسان را بازگوید . ایکسیون پادشاهی بود که به زئوس خیانت کرد و به عنوان تنبی
الامام امیرالمؤمنین علی علیه السلام:
عِبَادَ اللَّهِ زِنُوا أَنْفُسَکُمْ مِنْ قَبْلِ أَنْ تُوزَنُوا وَ حَاسِبُوهَا مِنْ قَبْلِ أَنْ تُحَاسَبُوا وَ تَنَفَّسُوا قَبْلَ ضِیقِ الْخِنَاقِ وَ انْقَادُوا قَبْلَ عُنْفِ السِّیَاقِ وَ اعْلَمُوا أَنَّهُ مَنْ لَمْ یُعَنْ عَلَی نَفْسِهِ حَتَّی یَکُونَ لَهُ مِنْهَا وَاعِظٌ وَ زَاجِرٌ لَمْ یَکُنْ لَهُ مِنْ غَیْرِهَا لَا زَاجِرٌ وَ لَا وَاعِظٌ.
بندگان خدا، خود را بسنجید قبل از آنکه مورد سنجش قرا
 
هیچ زیربناى اجتماعى از آن زیربناى شوم خطرناکتر نیست که انسانى، یا انسانهایى، بتوانند هر چه می‌‏خواهند بکنند بی‌‏آنکه بشود بر آنها خرده گرفت و بی‌‏آنکه بشود از آنها بازخواست کرد. مسئولیت در جامعه اسلامى مسئولیت متقابل است. همه نسبت به یکدیگر مسئول‌اند.  
 محمد حسینی بهشتی
 
فردا و پس‌فردا که بگذرد، چیزی از ماه مبارکش باقی نمی‌ماند. من می‌مانم و آرزوهای برباد رفته. همۀ اوقات فکریِ این خیالِ خامم که از فردایِ ماه رمضان، شروع می‌کنم به کارهایی که تویِ ماه مبارک از خدا خواسته‌ام موفقم بدارد در انجام دادن‌شان. 
آدمی همیشه در حال فریب‌دادن خودش است. اصلا تا خودت را نفریبی، نمی‌توانی دیگران را بفریبی. درست و حسابی که فکر کنی می‌بینی ماه رمضان، به‌ترین اوقاتی بوده که همان چیزهایی را که از خدا خواسته‌ای، شروع کن
ضبط صفحه ویندوز کار بسیار آسانی است، به شرط آنکه ابزار مورد نیاز برای این کار را بشناسید. خوشبختانه در این زمینه برنامه‌های متنوعی وجود دارند که می‌توانند نیازتان از فیلمبرداری صفحه نمایش را برآورده کنند. اما شاید دلتان نخواهد که برای ضبط صفحه ویندوز یک نرم‌افزار اضافه روی سیستم‌تان نصب کنید.
سؤال اینجاست که آیا می‌توان با ابزار پیش‌فرض سیستم عامل به ضبط صفحه پرداخت؟ بله، شما برای ضبط صفحه ویندوز شاید به نصب هیچ برنامه‌ جدیدی احتیاج

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کتابخانه عمومی الغدیر