نتایج جستجو برای عبارت :

2241

من اومدم از امتحاااان. فکر میکنی چند شدم؟ ۸۱ ! همیشه باید متوسط باشم یعنی معلمم گفت خوبه ولی مها شد ۹۷ عالی شد. حالا نمیدونم مجموعش با کلاسیام چند میشه یا چجوری ۸۱ رو حساب کرده چون ۶۰ تا سوال بود نه ۱۰۰ تا. بیخیال مهم اینه این ترم بخیر گذشت ترم دیگه بیشتر تلاش میکنم. هرچیم بگه انجام میدم. امروز بالاخره بعد چند روز میتونم کتابمو دوباره دست بگیرم هوووورااااا. 
تولد ۱۸ سالگیمو فراموش نمی کنم. نه بخاطر اینکه خانوادم سورپرایزم کردن و کلی کادو و کیک و فلان داشتم. چون اون روز توی کتابخونه ی سرد محل کار مامانم نشسته بودم، ۱۲ ساعت برنامه داشتم و چندین ساعتشو به کتاب تاریخ شناسی نگاه می کردم و بیشتر متنفر می شدم و نمی تونستم کلمه ای رو توی مغزم فرو کنم. چون دانشجویی کنارم نشسته بود که با تمام قوا داشت حال منو با صداهایی که از خودش در میاورد بهم می زد. چون من از محیط سرد و سفید ساختمون محل کار مامانم بیزارم و ت
بسمک یا مفصِّل
************
تصاویر زیر، تلخیص نموداری فصل اول شرح مصباح الانس  حضرت علامه حسن زاده آملی روحی فداه است ک  جهت فهم بهتر و تثبیت بیشتر مطالب، آماده شده و جهت استفاده ی علاقمندان و شیفتگان و طالبان در این وبلاگ گنجانده می شود.
بسمک یا مفصِّل
************
تصاویر زیر، تلخیص نموداری فصل اول شرح مصباح الانس مولای من حضرت علامه حسن زاده آملی روحی فداه است ک  جهت فهم بهتر و تثبیت بیشتر مطالب، آماده شده و جهت استفاده ی علاقمندان و شیفتگان و طالبان در این وبلاگ گنجانده می شود.





جهت دسترسی ب مطالب قبلی شرح مصباح الانس، ک در ماههای گذشته در وبلاگ طوبای نور قرار داده بودم اینجا کلیک کنید.
از آنجا که دما شروع به افزایش می کند ، اکنون زمان مناسبی برای بررسی چگونگی خنک نگه داشتن خانه در تابستان گرم است. یک روش ساده و مقرون به صرفه برای کنترل گرمای موجود در ویندوز شماست.
وقتی مردم فکر می کنند که پنجره های خود را بپوشانند ، اولین فکر آنها اغلب پرده است. اما برای خنک نگه داشتن خانه خود در تابستان و حتی در زمستان گرم ، بهتر است رویکردی جامع تر داشته باشید.
این فقط داخل خانه شما نیست که نیاز به محافظت دارد ، بلکه به بیرون نیز نیاز دارد. 
عسل و ماست
نه تنها برای سلامتی مفید بوده، بلکه برای زیبایی نیز فوایدی دارد. افراد
زیادی هستند که از عسل و ماست به عنوان ماسک صورت استفاده می کنند.
چرا ترکیب عسل و ماست برای سلامتی خوب است؟
ماست
یک محصول لبنی تخمیر شده است که مواد مغذی بسیاری مانند کلسیم، پروتئین
بالا، ویتامین B6، ریبوفلاوین، ویتامین B12، زینک، اسید لاکتیک بالا و چربی
پایین دارد. ماست با نرم و تمیز کردن صورت، برای زیبایی مفید بوده و این
خاصیت، آن را به ماده مناسبی برای ماسک ص

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها