نتایج جستجو برای عبارت :

مدارک لازم برای انحلال شرکت

مدارک ثبت تغییرات شرکت :

کپی برابر با اصل کارت ملی و شناسنامه ی همه ی شرکای جدید شرکت
افرادی که از شرکت جدا میشوند باید مدارک شناسایی خود را ارائه دهند و به اداره ی ثبت برای امضا مراجعه کنند.
لیست کاملی از همه ی شرکا و میزان سرمایه شان در شرکت
کپی از روزنامه ای که آخرین تغییرات شرکت و اعضای هیئت مدیره در آن چاپ شده.
حاضر شدن همه ی شرکا و مدیران شرکت برای انحلال شرکت
ثبت شرکت در تهران
 
هلدینگ ملاصدرا با داشتن 20 شعبه در سرتاسر ایران و مرکزیت شعب در تهران آماده انجام امور ثبتی  و حقوقی شما به صورت ارسال کارشناس و جضور در محل و یا از طریق راه دور می باشد
 
اگر مدارک ثبتی شرکت مفقود شد چه باید کرد؟
 
 
در صورت از بین رفتن و یا مفقود شدن مدارک ثبتی شرکت ، می توان برای اخذ المثنی مدارک ثبتی از طریق اداره ثبت شرکت ها اقدام نمود.
 
نحوه ی درخواست اخذ المثنی مدارک ثبتی شرکت بدین گونه است که : وکیل رسمی دادگستری به همر
شناخت انحلال شرکت های تجاری






انحلال به معنی از بین رفتن یک
موسسه رسمی (مانند مجلس شورا) یا غیر رسمی (مانند انحلال شرکت های تجارتی)
به کار می رود.از معنی لغوی خود « برچیده شدن » یا « تعطیل شدن » می باشد.

انحلال شرکت با بطلان عقد همچنین با فسخ و تفاسخ متفاوت می باشد‌، هر
عقد که واجد شرایط ماهوی یا تشریفاتی مقرره نباشد باطل است، بالنتیجه آثاری
بر آن عقد مترتب نخواهد بود.هر گاه در انجام عقدی یک قاعده قانونی رعایت
نشو
به دلیل اینکه تزریق با فشار انجام می شود. انحلال پذیری دما و فشار فرق می کند اب آلوده تر است چون فشار بیشتری وارد شده ولی زمانی که اب وارد سطح می شود،و چون انحلال پذیری فقط تابع دما و فشار است و یک پدیده ترمودینامیکی است،پس ریت تاثیر ندارد، مگر اینکه شانس به تعادل رسیدن نداشته باشد.
برای انحلال انواع شرکت چه مدارکی لازم است؟
ابتدا باید تمامی اعضا صورتجلسه ی مربوط به انحلال شرکت را بررسی و به
امضا در بیاورند اگر حتی یک نفر از اعضای شرکت هم آن را امضا نکند بقیه ی اعضا حق
انحلال شرکت را پیدا نمیکنند
فقط در صورتی که یک نفر از اعضا حضور نداشته باشد و دیگر اعضای شرکت
از وی وکالتنامه داشته باشند میتوانند در غیابش شرکت را منحل کنند.
برای انحلال موسسه چه مدارکی مورد نیاز است؟

اصل مدرک
صورتجلسه ی انحلال شرکت که همه ی شرکای شرکت و
برای انحلال انواع شرکت چه مدارکی لازم است؟

ابتدا باید تمامی اعضا صورتجلسه ی مربوط به انحلال شرکت را بررسی و به
امضا در بیاورند اگر حتی یک نفر از اعضای شرکت هم آن را امضا نکند بقیه ی اعضا حق
انحلال شرکت را پیدا نمیکنند

فقط در صورتی که یک نفر از اعضا حضور نداشته باشد و دیگر اعضای شرکت
از وی وکالتنامه داشته باشند میتوانند در غیابش شرکت را منحل کنند.

برای انحلال موسسه چه مدارکی مورد نیاز است؟

اصل مدرک
صورتجلسه ی انحلال شرکت که همه ی شرکای شرکت
مدارک ثبت شرکت مهندسی مشاور سهامی خاص : - کپی کارت ملی و شناسنامه تمامی اعضاء - اقرارنامه امضا شده - اصل گواهی عدم سوء پیشینه کیفری - اخذ مجوز در صورت مجوزی بودن موضوع - تنظیم وکالتنامه به نام وکیل چنانچه امور توسط وکیل انجام گردد.
• شرایط ثبت شرکت مهندسی مشاور با مسئولیت محدود: _وجود حداقل 2 نفر عضو _حداقل سرمایه 1,000,000 ریال _تعهد به پرداخت کل سرمایه
 ثبت شرکت مهندسی مشاور
زن مردی که به توافق میرسند وتصمیم میگیرند که طلاق بگیرند با در دست داشتن مدارک لازم برای ارائه به دادگاه برای اجرایی کردن طلاق باهم به دادگاه رفته واین مدارک را ارایه میدهند ودادخواست خود را اعلام میکنند این مدارک را در سایت چطور جستجو کنید

مدارک لازم برای درخواست طلاق توافقی

کارت ملی؛
شناسنامه؛
سند ازدواج (عقدنامه) زوجین.
زوجین باید هردو باهم با در دست داشتن مدارک فوق‫الذکر در تهران به دفتر خدمات قضایی و در شهرستان به واحدِ ثبت دادخواست
انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
 
 
ثبت تغییرات شرکت
مسلماً هر نوع شرکتی بعد از ثبت شرکت به ایجاد تغییراتی در شرکت نیاز پیدا خواهد کرد که قانون تجارت این امکان را به انواع شرکت ها داده است تا بتوانند در رابطه با هر آنچه که به شرکت ها و ادامه فعالیتشان مربوط میشود با تنظیم صورتجلسات خاصی این تغییرات را اعمال و ثبت نمایند.
 
انواع ثبت تغییرات در شرکت
افزایش یا کاهش سرمایه
تغییر سمت و اعضاء هیئت مدیره
انحلال شرکت
تاسیس یا انحلال شعبه
تغییر نام شرکت
تغییر آدرس و محل دفتر مرکزی
ثبت تغییرات شرکت در چه مواردی الزامی است؟
در زمان تغییر اساسنامه
زمانی که مدت شرکت را از مقدار تعیین شده بیشتر تمدید میکنید.
هنکام انحلال شرکت (حتی اگر این انحلال به سبب اتمام انقضای مدت شرکت باشد.)
هنگامی که نام شرکت را تغییر دهید.
زمان ورود عضو جدید به شرکت یا خروج اعضا و همچنین تغییر سرمایه ی شرکت
تغییر مدیران یا مدیر شرکت
رتبه بندی
رتبه بندی یک نوع معیار صلاحیت گذاری بر اساس استانداردهای تعریف شده است.به عبارتی دیگر ، رتبه بندی شرکت های پیمانکاری ، بررسی میزان توانایی شرکت (بر اساس نفرات و سوابق آن ها ، تجربه ی کاری و توان مالی) است که طبق ضوابط و آیین نامه هایی که توسط معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی نهاد ریاست جمهوری مصوب می شود انجام می گیرد.
رتبه بندی در واقع نوعی معیار تشخیص اندازه گیری و مقیاس گذاری برای تضمین کیفیت و صلاحیت کار شرکتها است
مدارک عمومی
مدارک مهندسی عمران
 
مدارک لازم کپی مدارک افراد و هویتی همه تعداد اعضای شرکت مهندسی قالا از جمله ارائه شناسنامه وکارت ملی
ارایه مدارک نداشتن هیچگونه سوء پیشینه کیفری عضو هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت
ارایه قرارداد شرکت فنی مهندسی که توسط هر یک از اعضاء شرکت امضا شده باشد.
ارایه دو یا سه نسخه از قرارداد و اساسنامه شرکت فنی مهندسی که تمام اوراق آن به امضای سهامداران شرکت فنی مهندسی قالا رسیده باشد.
ارایه دو یا سه نسخه از اظهارنامه شرکت ف
برای اینکه بتوانید در کشور دانمارک ثبت شرکت انجام دهید لازم است که مدارکی را از قبل تهیه کنید. مدارک لازم به صورت زیر هستند:
1- پر نمودن فرم ثبت شرکت در کشور دانمارک2- تهیه اساسنامه شرکت3- کپی پاسپورت سهامداران شرکت با اسکن از کپی پاسپورت مدیرعامل شرکت متقاضی4- ایجاد حساب بانکی برای شرکت ثبت شده در کشور دانمارک5- ارائه طرح توجیهی برای فعالیت اقتصادی در کشور دانمارک
6- ارائه نام شرکت توسط فرد متقاضی که اقدام به ثبت نمودن شرکت در دانمارک نموده است
شرکت سهامی خاص ، شرکتی است که مؤسسین آن وظیفه تأمین سرمایه مورد نیاز شرکت را دارند و سرمایه به قطعات سهام تقسیم می شود .در شرکت های سهامی هر یک از صاحبان سهام به میزان سهامی که در اختیار دارند مسئول تعهدات شرکت هستند .شرکت سهامی خاص نمی تواند سهام خود را مانند شرکت سهامی عام توسط بانک عرضه کند و یا به صورت پذیره نویسی یا به فروش رساندن از آن بهره ببرد .
سرمایه حداقلی لازم برای تشکیل شرکت سهامی خاص 100 هزار تومان می باشد .تشکیل مجمع عمومی موسس در
در حالی که انتظار می رود از همه ظرفیت ها برای جلوگیری از انحلال شورا استفاده شود اما در نشست شورای شهر آبپخش اتفاقاتی رخ داد که در شان این شهر و مردم آن نبود و  انگار هیئت رئیسه شورا دنبال قطعیت انحلال شوراست.
به گزارش سفیر جنوب؛ بدنبال عدم تصویب بودجه شهرداری آبپخش در موعد مقرر توسط شورای شهر، هیئت حل اختلاف استان بوشهر رای با بررسی مستندات، رای به انحلال شورای شهر آبپخش داد.
از آن تاریخ حدود دو هفته می گذرد و در این مدت، هیئت رئیسه شورا بجا
در این مطلب با راهنما کامل مدارک لازم برای گرفتن حق طلاق با شما هستیم. به طور کامل به شما خواهیم گفت چه مدارکی برای طلاق نیاز دارید و چه مراحلی را باید طی کنید. بهتراست اول بدانیم حق طلاق چیست و درقانون جهموری اسلامی ایران حق طلاق درواقع بازوج(مرد)است یازوجه(زن)؟
ادامه مطلب
انحلال شرکت سهامی چگونه است؟
پس از انحلال شرکت سهامی مدیر شرکت سهامی دیکر سمتی نخواهد داشت.اگر
امور و کارهای شرکت به اتمام نرسیده باشد باید فردی به عنوان نماینده جهت پیگیری قروض
شرکت انتخاب میشود که مدیر تصفیه نام دارد.
متصدی تصفیه باید انحلال شرکت را مرجع ثبت  وآگهی برای اطلاع یافتن همه اعلام دارد. تا
مدتی که انحلال شرکت آگهی و ثبت نشده باشد در برابر اشخاص ثالث بی اثر می باشد.
موارد انحلال شرکت سهامی
را نام ببرید؟ انحلال بصورت قهری - انحلا
اعاده شرکت بعد از انحلال
یکی از مباحث اصلی دیگر در خصوص انحلال امکان اعاده شرکت به بقاء آن می باشد که عده ای از شرکت های دولتی و خصوصی درخواست مبنی بر اعاده به وضعیت سابق قبل انحلال را از ادارات ثبت شرکت ها دارند.
برخی از شرکت های تجارتی از جمله شرکت های سهامی با تصمیم مجمع عمومی فوق العاده بر طبق ماده 199 و 200 لایحه اصلاحی قانون تجارت نسبت به انحلال شرکت و ثبت آن اقدام می نمایند. پس از ثبت انحلال شرکت بنا به دلایل مختلفی از جمله ایجاد شرایط جدی
اعاده شرکت بعد از انحلال
یکی از مباحث اصلی دیگر در خصوص انحلال امکان اعاده شرکت به بقاء آن می باشد که عده ای از شرکت های دولتی و خصوصی درخواست مبنی بر اعاده به وضعیت سابق قبل انحلال را از ادارات ثبت شرکت ها دارند.
برخی از شرکت های تجارتی از جمله شرکت های سهامی با تصمیم مجمع عمومی فوق العاده بر طبق ماده 199 و 200 لایحه اصلاحی قانون تجارت نسبت به انحلال شرکت و ثبت آن اقدام می نمایند. پس از ثبت انحلال شرکت بنا به دلایل مختلفی از جمله ایجاد شرایط جدی
انحلال شرکت سهامی چگونه است؟

پس از انحلال شرکت سهامی مدیر شرکت سهامی دیکر سمتی نخواهد داشت.اگر
امور و کارهای شرکت به اتمام نرسیده باشد باید فردی به عنوان نماینده جهت پیگیری قروض
شرکت انتخاب میشود که مدیر تصفیه نام دارد.

متصدی تصفیه باید انحلال شرکت را مرجع ثبت  وآگهی برای اطلاع یافتن همه اعلام دارد. تا
مدتی که انحلال شرکت آگهی و ثبت نشده باشد در برابر اشخاص ثالث بی اثر می باشد.

موارد انحلال شرکت سهامی
را نام ببرید؟ انحلال بصورت قهری - انحل
تغییر شرکت
صورتجلسه و تغییر شرکت با مسئولیت محدود
تمامی مواد اساسنامه شرکت ها و موسسه غیرتجاری قابلیت تغییر را دارا می باشند. البته باید این موضوع در نظر گرفته شود که کلیه تغییرات در شرکتها باید اصولی و مطابق قانون تجارت باشند. هر تغییری در مجمع و صورتجلسه خاصش در شرکت / موسسه می باید به تصویب و تایید سهامداران , شرکاء یا اعضای هیات مدیره برسد تا ثبت گردد. تنظیم فیزیکی صورتجلسه و ثبت سامانه ای آن در موسسه انجام میگیرد و در اداره ثبت شرکتها آگ
اعاده شرکت بعد از انحلال
یکی از مباحث اصلی دیگر در خصوص انحلال امکان اعاده شرکت به بقاء آن می باشد که عده ای از شرکت های دولتی و خصوصی درخواست مبنی بر اعاده به وضعیت سابق قبل انحلال را از ادارات ثبت شرکت ها دارند.
برخی از شرکت های تجارتی از جمله شرکت های سهامی با تصمیم مجمع عمومی فوق العاده بر طبق ماده 199 و 200 لایحه اصلاحی قانون تجارت نسبت به انحلال شرکت و ثبت آن اقدام می نمایند. پس از ثبت انحلال شرکت بنا به دلایل مختلفی از جمله ایجاد شرایط جدی
 در این پست به برخی از مدارک ثبت شرکت سهامی خاص اشاره می کنیم. شما دوستان عزیز می توانید باقی مطالب را از وب سایت اصلی دنبال کنید. 
1- اظهارنامه شرکت سهامی خاص که توسط اداره ثبت شرکت ها به صورت فرم چاپ شده است. 2 نسخه2- اساسنامه شرکت سهامی خاص که توسط مؤسسین تهیه می شود. 2 جلد3- صورت جلسه مجمع عمومی مؤسسین. 2 برگ4- صورت جلسه هیأت مدیره با امضای مدیران منتخب. 2 نسخه
 
ادامه مطلب در https://kararegister.com
 
الف) شخص حقیقی:1- مدارک مثبت هویت متقاضی ( کپی شناسنامه و کپی کارت ملی )2- کپی کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)3- کپی مجوز فعالیت (جواز تاسیس، پروانه ی بهره برداری، پروانه ی ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)4- نمونه علامت تجاری در کادر 10 در 10ب) شخص حقوقی:1- مدارک مثبت هویت مدیر عامل شرکت ( کپی شناسنامه و کپی کارت ملی )2- کپی روزنامه ی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت (ا
​​مدارک لازم طلاق توافقی⚖️زوجین می بایست مدارک زیر را برای انجام طلاق توافقی تهیه کنند و به پیوست دادخواست طلاق توافقی توسط خود فرد یا وکیل وی به دادگاه تقدیم شود:•اصل عقدنامه یا رونوشت آن•اصل شناسنامه زوج (مرد)•اصل شناسنامه زوجه (زن)•کپی کارت ملی زوجین•وکالت نامه محضری طلاق (در صورتیکه حق طلاق با زن باشد)•توافق نامه مبنی بر توافقات زوجین بر سر مهریه، حضانت و …•گواهی عدم بارداری زوجه (دریافت این گواهی نامه باید از پزشکی قانونی و مرا
ثبت تغییرات شرکت در غرب تهران
پس از اتمام روند ثبت شرکت موسسین شرکت می بایست برای انجام هر نوع تغییرات و نیز سایر مواردی که در اساسنامه ذکر شده و به تصویب رسیده است , ابتدا رسما مراتب را به اداره ثبت شرکتها و موسسات غیر تجاری اطلاع دهند.کلیه این تغییرات پس از تصویب مجمع عمومی فوق العاده و یا هیئت مدیره امکان پذیر می باشد . بدین منظور تهیه و تنظیم صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده الزامی می باشند .
 برای ثبت رساندن تغییرات شرکت نیاز به تنظیم صور
ایا میدانید ثبت شرکت  چیست؟
ثبت برند یکی از اقداماتی است که میبایست در هنگام ثبت شرکت انجام بگیرد ،در ادامه این مطلب موسسه ثبت برند کریم خان به توضیح اجمالی در رابطه با مفهوم برند میپردازد،برند یا نام تجاری نامیست که سبب تمایز محصولات و خدمات و ثبت برنداز سایر خدمات و شرکت ها می شود. به طور کلی برند یا نام تجاری به دو صورت لاتین و غیر لاتین در دنیای کسب و کار استفاده می شود.استفاده از برند به معنای استفاده از انحصار یک امتیاز از یک کالا یا خد
مدارک لازم برای اجاره ماشین
مدارک خاصی برای اجاره اتومبیل در تهران نیاز است. این مدارک بسته به دلیل اجاره ماشین معمولا متفاوت است. ما در مرکز اجاره ماشین پارمیس خودرو سعی کردیم منعطف ترین شرایط را برای رزرو و کرایه خودرو ایجاد کنیم. برای اجاره ماشین با راننده هیچ گونه مدارکی از شما اخذ نمی شود و کلیه اختیارات و مسئولیت ها بر عهده راننده همراه شما می باشد. در اجاره ماشین بدون راننده و اجاره ماشین برای مراسم عروسی معمولا مدارکی همچون چک و
استخدام راننده وانت در الوپیک✔ وانت سبک✔ وانت سنگین✔ وانت مسقف آقا✔ سن بالای 23✔ داشتن گوشی اندروید 4.2.2 به بالا✔ نداشتن تابعیت◀ سوء پیشینه لازم نیست .◀ مدارک لازم برای ثبت نام حضوری:⭕◀ وانت سبک و سنگین:✔ کارت ماشین یا سند✔ گواهینامه✔ بیمه⭕◀ مدارک لازم هویتی و ضمانت :✔ کارت ملی یا شناسنامه یا کارت پایان خدمت✔ قبض منزل (آب یا برق یا گاز)✔ سفته به مبلغ 20 میلیون تومان برای ثبت نام اولیه اینترنتی :✔ نام و نام خانوادگی✔ شماره همراه✔ نام ش
استخدام راننده وانت در الوپیک✔ وانت سبک✔ وانت سنگین✔ وانت مسقف آقا✔ سن بالای 23✔ داشتن گوشی اندروید 4.2.2 به بالا✔ نداشتن تابعیت◀ سوء پیشینه لازم نیست .◀ مدارک لازم برای ثبت نام حضوری:⭕◀ وانت سبک و سنگین:✔ کارت ماشین یا سند✔ گواهینامه✔ بیمه⭕◀ مدارک لازم هویتی و ضمانت :✔ کارت ملی یا شناسنامه یا کارت پایان خدمت✔ قبض منزل (آب یا برق یا گاز)✔ سفته به مبلغ 20 میلیون تومان برای ثبت نام اولیه اینترنتی :✔ نام و نام خانوادگی✔ شماره همراه✔ نام ش
استخدام راننده وانت در الوپیک✔ وانت سبک✔ وانت سنگین✔ وانت مسقف
  آقا
✔ سن بالای 23✔ داشتن گوشی اندروید 4.2.2 به بالا✔ نداشتن تابعیت
◀ سوء پیشینه لازم نیست .
◀ مدارک لازم برای ثبت نام حضوری:
⭕◀ وانت سبک و سنگین:✔ کارت ماشین یا سند✔ گواهینامه✔ بیمه
⭕◀ مدارک لازم هویتی و ضمانت :✔ کارت ملی یا شناسنامه یا کارت پایان خدمت✔ قبض منزل (آب یا برق یا گاز)✔ سفته به مبلغ 20 میلیون تومان
برای ثبت نام اولیه اینترنتی :✔ نام و نام خانوادگی✔ شماره همراه✔
استخدام راننده وانت در الوپیک✔ وانت سبک✔ وانت سنگین✔ وانت مسقف
  آقا
✔ سن بالای 23✔ داشتن گوشی اندروید 4.2.2 به بالا✔ نداشتن تابعیت
◀ سوء پیشینه لازم نیست .
◀ مدارک لازم برای ثبت نام حضوری:
⭕◀ وانت سبک و سنگین:✔ کارت ماشین یا سند✔ گواهینامه✔ بیمه
⭕◀ مدارک لازم هویتی و ضمانت :✔ کارت ملی یا شناسنامه یا کارت پایان خدمت✔ قبض منزل (آب یا برق یا گاز)✔ سفته به مبلغ 20 میلیون تومان
برای ثبت نام اولیه اینترنتی :✔ نام و نام خانوادگی✔ شماره همراه✔
مکان : تهران - آزادشهر 
استخدام مدیر شبکه با توانایی بالا با مدارک بین المللی
شرایط
به یک متخصص شبکه که دارای گذرنامه
با قابلیت کانفیگ روترهای Mikrotik و Cisco
دارای مدارک سطح بالای میکروتیک و سیسکو
جهت آموزش سطح بالا مسائل شبکه و کانفیگ روتر به پرسنل یک شرکت خصوصی نیازمندیم 
توضیحات 
این شرکت چندین شعبه در غرب کشور دارد که لازم به حضور متخصص در شعب شرکت میباشد
یکی از شعب این شرکت در سلیمانیه کردستان عراق میباشد و نیازمند گذرنامه برای حضور در ای
برای ثبت شرکت دارویی به مدارک زیر نیاز دارید:
-درخواست کتبی اخذ موافقت اصولی شرکت پخش سراسری یا استانی دارو
-تصویر اساسنامه شرکت با موضوع فعالیت در خصوص توزیع دارو
-تصویر آگهی روزنامه رسمی تاسیس شرکت و تغییرات آن
-نداشتن سوء فعالیت در امور دارویی و وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی
-گواهی عدم سوءپیشینه اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل
-فرم تکمیل شده و تعهد نامه ی شرکت
-معرفی نامه کتبی معاونت غذا و دارو و دانشگاه مربوطه
مدیر عامل شرکت می بایست همز
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام کنکور ۹۹ شامل مدارک فردی و تحصیلیه . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، تموم متقاضیای دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد باید مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ۹۹ رو تهیه و زمان ثبت نام آزمون سراسری 99 همراه خودشون داشته باشن .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/976/مدارک-لازم-برای-ثبت-نام-کنکور-سراسری-۹۹.html
 
مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد ۹۹ تو دفترچه ثبت نام نوشته میشه و تموم داوطلبایی که می خوان ثبت نام کنکور ارشد سراسری و دانشگاه آزاد رو انجام بدن ، باید مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ارشد 99 رو آماده و همراه داشته باشن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو ، مدارک لازم برای ثبت نام آزمون ارشد 99 شامل فایل عکس ، اطلاعات فردی ، تحصیلی ، کارت اعتباری میشه .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/
وقت سفارت انگلیس
مراحل تعیین وقت سفارت انگلیس
1.ایجاد حساب کاربری
2.تعیین محل مناسب جهت انگشت تگاری
3.پرکردن فرم
4.تعیین وقت سفارت
5.پرداخت واریزی سفارت
متقاضیان محترم پس از تعیین وقت سفارت انگلیس می‌بایست در روز مقرر با در دست داشتن کلیه مدارک لازم، برای انگشت نگاری و ارائه مدارک در کنسولگری مشخص شده حضور یابند. انگشت نگاری و عکس برداری (بیومتریک) در سفارت انگلیس حدود 25 دقیقه به طول خواهد انجامید و در صورت عدم حاضر شدن فرد متقاضی در روز مق
مدارک لازم برای ثبت برند اشخاص حقوقی عبارت است از :- کپی کارت ملی- کپی شناسنامه- کپی آخرین روزنامه تاسیس- کارت بازرگانی- کپی مجوز فعالیت ( مانند پروانه بهره برداری، پروانه ساخت ، جواز کارت بازرگانی یا کسب ، جواز تاسیس )مجوزها و کلیه مدارک مورد نیاز ثبت برند برای شخص حقوقی، می بایست به نام شخص حقوقی یعنی شرکت باشد. متقاضی همزمان با درخواست ثبت علامت و در اظهارنامه تسلیمی به اداره ثبت علائم باید کالا یا کالاهای مورد نظر و یا خدمات را بر اساس طبقه
از آن جا که در شرکت های سهامی،سرمایه شرکت وثیقه ی طلب طلبکاران است و شخصیت شرکا در آن اهمیت ندارد، لذا نقل و انتقال سهام در آن آزادانه است.یعنی شریک می تواند در مواقع لزوم،با انتقال سهم خود از شرکت خارج شود.بنابراین،در شرکت های سهامی خاص آزادی انتقال سهم مورد قبول قرار گرفته است.اما به موجب ماده 41 ل.ق مجمع عمومی یا مدیران شرکت می توانند این آزادی را محدود نمایند و شروطی را برای انتقال سهام قرار دهند.بدین ترتیب،چنانچه در اساسنامه شرکت سهامی خ
 
اداره ی ثبت شرکت ها بصورت پیشفرض زمان
اخذ دفاتر پلمپ در شرکتهای تاسیس شده را فعال میسازنند و شرکت های تازه
تاسیس کافی است فقط مدارک خود را تکمیل کنند و اوراق و اسناد لازم را ارسال
نمایند.شرکت هایی که یک سال از تاسسیشان میگذرد باید دفاتر خود را تا پیش
از اتمام اسفند ماه اخذ و سپس پلمپ نمایند.
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
برای سفر به ایتالیا ابتدا باید وقت سفارت بگیریم این کا را شرکت پارت ویزا انجام می دهد
سپس مدارک خودرا آماده میکنیم
و پس از آن مدارک را به سفارت تحویل میدهیم
سپس
پس از 15 روز جواب ویزا می آید
اگر ویزا شده باشید می توانید برای سفر خود برنامه ریزی کنید
ادامه مطلب
فروش شرکت



شاید
بنابه دلایل مختلفی از تجارت خسته شده باشید و یا مشارکت با شرکای شرکت
شما را کلافه کرده باشد و به این فکر کرده اید که با شرکتتان چه کار باید
بکنید؟!
شاید به این فکر کرده باشید که شرکت را
رها کنید و دیگر فعالیتی در آن نداشته باشید که باید بگوییم این کار فایده ی
چندانی برای شما نخواهد داشت زیرا مسئولیت مدیران و کارمندان و هزینه های
جاری و مسئولیت‌های مالیاتی شرکت همچنان پابرجا خواهد بود.
یا شاید تصمیم به انحلال شرکت خود گرفت
وقت سفارت انگلیس
مراحل تعیین وقت سفارت انگلیس
1.ایجاد حساب کاربری
2.تعیین محل مناسب جهت انگشت تگاری
3.پرکردن فرم
4.تعیین وقت سفارت
5.پرداخت واریزی سفارت
متقاضیان محترم پس از تعیین وقت می‌بایست در روز مقرر با در دست داشتن کلیه مدارک لازم، برای انگشت نگاری و ارائه مدارک در کنسولگری مشخص شده حضور یابند. انگشت نگاری و عکس برداری (بیومتریک) در سفارت انگلیس حدود 25 دقیقه به طول خواهد انجامید و در صورت عدم حاضر شدن فرد متقاضی در روز مقرر، درخواست و
مراحل سفر به ایتالیا
نیت سفر
تهیه چک لیست مدارک
ترجمه مدارک
دریافت وقت از پارت ویزا
ارائه مدارک به سفارت
منتظر جواب ویزا شدن
دریافت ویزا
تهیه بلیط
تهیه هتل
قبل از سفر به ایتالیا حتما از آثار باستانی شهر محل سکونت با خبر باشید
 
ادامه مطلب
1- در شرایط کنونی اساسنامه فرم چاپی است که در سایت اینترنتی اداره ثبت
شرکت ها در اختیار موسسین شرکت است و موسسین با توجه به موضوع شرکت که در
اساسنامه نیز تعیین شده است فرم چاپی مناسب را انتخاب و پر می نمایند. 2-
طبق قانون 1392 موارد عمومی اساسنامه شرکت که در بخش کلیات مورد تدوین
قرار گرفته است بر کلیه شرکت ها از جمله شرکت تعاونی قابل اعمال است. در
اساسنامه معمولاَ نام شرکت با قید کلمه تعاونی ، هدف ، موضوع ، نوع ، حوزه
عملیات ، مدت ، مرکز اصلی عم
فروش شرکت



شاید
بنابه دلایل مختلفی از تجارت خسته شده باشید و یا مشارکت با شرکای شرکت
شما را کلافه کرده باشد و به این فکر کرده اید که با شرکتتان چه کار باید
بکنید؟!
شاید به این فکر کرده باشید که شرکت را
رها کنید و دیگر فعالیتی در آن نداشته باشید که باید بگوییم این کار فایده ی
چندانی برای شما نخواهد داشت زیرا مسئولیت مدیران و کارمندان و هزینه های
جاری و مسئولیت‌های مالیاتی شرکت همچنان پابرجا خواهد بود.
یا شاید تصمیم به انحلال شرکت خود گرفت
ثبت برند به دو صورت ثبت برند حقیقی و ثبت برند حقوقی صورت می گیرد .اگر متقاضی ثبت برند شخص باشد به نام آن شخص به ثبت خواهد رسید . اگر متقاضی شخصیت حقوقی باشد به نام شخصیت حقوقی یا شرکت به ثبت می رسد .
ثبت برند حقیقی و حقوقی در مدارک مورد نیاز جهت ثبت متفاوت می باشند .برای ثبت برند حقیقی تمامی مدارک ارائه شده باید به نام شخص حقیقی باشد و گروه و فعالیت مورد نظر خود در آن مشخص شود .
مجوزها و مدارک آماده شده برای ثبت برند حقوقی باید به نام شرکت باشد و ط
ثبت برند ، هرکدام از انواع شرکت ها ، مراحل ثبت تقریباً یکسانی دارند؛ هر چند در ثبت انواع مختلف شرکت، ارائه مدارک و مراحل ثبت، ممکن است تغییراتی جزیی را به همراه داشته باشد. بعد از ثبت شرکت، مهم ترین و اساسی ترین گام برای آن ، ثبت برند است. برند یا گرید ، علامت ،  نشانه و شناسه یک شرکت می باشد. شرکت ها با برند شناخته می شوند. ثبت برند نیز دارای مراحلی خاص می باشد؛ زیرا انتخاب یک برند ، برای یک شرکت به سبب تعدد شرکت ها، مشکل بوده و طبیعتأ برای طی نم
ایا میدانید ثبت شرکت  چیست؟
ثبت برند یکی از اقداماتی است که میبایست در هنگام ثبت شرکت انجام بگیرد ،در ادامه این مطلب موسسه ثبت برند کریم خان به توضیح اجمالی در رابطه با مفهوم برند میپردازد،برند یا نام تجاری نامیست که سبب تمایز محصولات و خدمات و ثبت برنداز سایر خدمات و شرکت ها می شود. به طور کلی برند یا نام تجاری به دو صورت لاتین و غیر لاتین در دنیای کسب و کار استفاده می شود.استفاده از برند به معنای استفاده از انحصار یک امتیاز از یک کالا یا خد
مدیر اداره توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن با بیان اینکه در دو دهه اخیر رویش و ریزش فراوانی در شبکه‌های قرآنی مردمی داشته‌ایم، افزود: متأسفانه در یکی دو سال اخیر، هر ۱۰ روز یا دو هفته یک‌بار یک صورت‌جلسه انحلال به دست ما می‌رسد.
ادامه مطلب
Oمدیر اداره توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان دارالقرآن با بیان اینکه در دو دهه اخیر رویش و ریزش فراوانی در شبکه‌های قرآنی مردمی داشته‌ایم، افزود: متأسفانه در یکی دو سال اخیر، هر ۱۰ روز یا دو هفته یک‌بار یک صورت‌جلسه انحلال به دست ما می‌رسد.
ادامه مطلب
مدارک لازم جهت اخذ ویزای ازبکستان
مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی ازبکستان:اصل و کپی پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار2 قطعه عکس 3*4 رنگی زمینه سفید داشتن دعوتنامه معتبر که توسط آژانس آنامهرپرواز تهیه می شود.تکمیل فرم درخواست ویزا و اطلاعات مسافر به صورت کامل توسط آژانس آژانس آنامهرپروازانجام خواهد شد.
ارث جنین
اگر جنین، زنده متولد شود و تقریبا بلافاصله پس از تولد بمیرد، ارث می‌برد و اگر تا زمانی که هنوز به دنیا نیامده، (یکی از خویشاوندان) موروثی بمیرد، زمانی که ماترک را تقسیم می‌کنند، سهم یک پسر را برای او کنار می‌گذارند.
طبق ماده 1159 قانون مدنی، هر طفلی که بعد از انحلال نکاح متولد شود، ملحق به شوهر است؛ مشروط بر این که مادر هنوز شوهر نکرده و از تاریخ انحلال نکاح تا روز ولادت طفل بیش از 10 ماه نگذشته باشد؛ مگر آن که ثابت شود از تاریخ نزدیکی
 
موضوع امنیت شبکه و کامپیوتر امروزه یکی از داغترین زمینه های تخصصی است که تعداد زیادی از تولید کنندگان محصولات و سازمان های بی طرف در این زمینه را به سمت اعطای مدارک تخصصی سوق داده است. همین موضوع باعث شده است تا به افراد حرفه ای در زمینه IT این امکان داده شود تا دانش و مهارت های خودشان را در استانداردها و پایه های امنیت، محک بزنند. موسسه (Computing Technology Industry Association (CompTIA، در دو دهه اخیر توانسته است خود را به عنوان یک نماد در زمینه آموزش و ترویج اس
راهنمای تغییر آدرس شرکت
جهت تغییر آدرس شرکت باید کلیه شرکاء و یا سهامداران شرکت این تصمیم را در قالب یک صورتجلسه مکتوب اتخاذ نمایند. بدین صورت که سهامدارن شرکت (شرکت سهامی خاص) و شرکاء (در شرکت مسئولیت محدود) با تشکیل مجمع عمومی بطور فوق العاده تغییر آدرس شرکت را بررسی و نصب به تغییر آن اتخاذ تصمیم می نمایند و صورتجلسه تغییر آدرس شرکت را مکتوب نموده و همگی ذیل آن را امضا و ممهور به مهر شرکت می نمایند.
نکته: در صورتی که در بند ۳ اساسنامه اختیار
موسسه چیست؟
 نهاد قانونی که قانون گذار برای انجام
امور و فعالیت های غیر تجاری تعریف کرده است را موسسه می نامندکه شامل امور و فعالیت های ادبی و علمی یا خیریه میشود.هیچ سود تجاری از موسسات غیر تجاری حاصل نمیشود و هدف از ثبتشان ارائه ی
خدمات است.  
موسسات غیر تجاری شامل دو دسته اند:
موسسات غیر انتفاعی:هدف از ثبت اینگونه موسسات تنها بدست آوردن منافع برای اعضا
نیست.این موسسات در زمینه های اجتماعی نظیر انجمن اسلامی و علمی خاص و
تخصصی و موسسه های
ordinary stock  سهام عادی
preference stock سهام ممتاز
♦️سهامداران ممتاز تنها سود مشخصی دریافت می کنند مثلا 5 درصد از ارزش اسمی
fixed dividend سود نقدی ثابتnominal value ارزش اسمی
♦️سهامداران ممتاز سود نقدی خود را زودتر از سهامداران عادی دریافت می کنند.
♦️در صورت ورشکستگی شرکت، پس از انجام امور تصفیه و انحلال شرکت و انجام فرایند فروش دارایی ها، ابتدا دارندگان اوراق قرضه و طلبکاران شرکت و پس از آن سهامداران ممتاز و در آخر سهامداران عادی خواهند بود تا بتوانند سرما
همه وقتی می خوایم یه کاری رو انجام بدیم قبلش باید ببینیم اون کار قانونی هست یا نه؟ برای اینکه خیالتون از بابت قانونی بودن وب سایت 120 کلیک راحت بشه تصمیم گرفتم در مورد مجوز های این وب سایت حرف بزنم و اونها رو بهتون معرفی کنم, لازمه بگم که این مدارک در وب سایت 120 کلیک قرار گرفته که می تونید اونجا هم این مدارک رو ببینید.
ادامه مطلب
هر شرکت‌ و یا فردی که فعالیت‌های بین‌المللی دارد و یا قصد مهاجرت یا مسافرت به کشورهای خارجی را داشته باشد، بی‌شک نیاز به ترجمه رسمی مدارک پیدا کرده است و به دارالترجمه‌ها مراجعه می‌کند. در بسیاری از موارد فاصله زیاد دارالترجمه، شلوغی و تاخیر در تحویل مدارک مشکلاتی را برای مشتریان ایجاد می‌کند. ترجمیک با همراهی معتبرترین دارالترجمه‌های ایران، آماده ارائه خدمات آنلاین ترجمه رسمی در سراسر ایران است. در این نوع خدمات شما بدون نیاز به ح
مدارک مربوط به گرفتن اقامت Kısa Dönem:
فرم ثبت نام راندوو
شماره ورگی
فیش های واریزی
اجاره نامه نوتر شده منزل و یا سند منزل
چهار قطعه عکس
کپی صفحه اول پاسپورت، کپی مهر ورود به ترکیه و اصل پاسپورت
بیمه نامه ( باید از ترکیه گرفته شود )
کپی سند خانه اجاره گرفته شده 
 
2. مدارک مربوط به اقامت Aile İkamet:
مدارک مربوط به Kısa Dönem بعلاوه ترجمه سند ازدواج که از کنسولگری گرفته می شود.
3. مدارک مربوط به اقامت Öğrenci İkamet :
İlk-Orta Eğitim
İlk başvuru
İkamet izni başvuru formu
 Pasaport yada seyaha
 
ازدواج در گرجستان برای افرادی که تراول داکیومنت دارند، مناسب می باشد. و با تراول داکیومنت می توانند در گرجستان ازدواج کنند.
برای انجام هر کاری قانونی و حقوقی، نیار به تهیه یکسری مدارک می باشد. باید مدارک با دقت و توسط کارشناس تهیه شود.
نکاتی مانند ازدواج اول بودن یا مطلقه بودن (یا فوت همسر قبلی) ، داشتن شهروندی یا تراول داکیومنت یک کشور، از جمله مواردی تعیین کننده در تعیین مدارک عقد در گرجستان هستند.
بنابراین بسیار مهم است که قبل از سفر به گ
تغییر یک شرکت به چه معناست؟
یک شرکت در طول حیات حرفه‌ای خود ممکن است بارها دچار تغییرات ریز و درشت شود یا حتی شرایط حاکم بر آن به صورت ارادی یا اجباری تغییر کند تا شرکت بتواند خود را با تحولات اقتصادی داخل و خارج آن تطبیق دهد و چهارچوب حقوقی اولیه ای را که برای فعالیت اقتصادی–تجاری در نظر گرفته تغییر دهد. همه این تحولات، باعث به وجود آمدن وضعیت جدیدی در شرکت خواهد شد. در این میان اطلاع از تغییراتی که طبق قانون باید الزاماً ثبت شوند برای متصد
ثبت برند در غرب تهران یا ثبت علامت تجاری در غرب تهران یا همان آرم تجاری یکی از مهم ترین بخش های کاری برای یک فعالیت اقتصادی موثر و مفید است. بعد از ثبت شرکت در غرب تهران چنانچه میخواهید منحصر بفرد باشید و خود را به مشتریان و متقاضیان خد بیشتر بشناسانید بایستی ثبت برند انجام دهید. برای ثبت برند در غرب تهران باید در سامانه اداره مالکیت معنوی و صنعتی ثبت نام کنید و مدارک برند خود را به سازمان ارسال کنید و بعداز تائید کارشناسان برند شما به ثبت می
شرکت با مسئولیت محدود : شرکت با مسئولیت محدود شرکتی است که بین دو یا چند
نفر برای امور تجارتی تشکیل شده وهر یک از شرکا ، بدون این که سرمایه به
سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد،  فقط تا میزان سرمایه ی خود در شرکت،
مسئول قروض و تعهدات شرکت است. در اسم شرکت باید عبارت (با مسئولیت
محدود) قید شود .در غیر این صورت، آن شرکت در مقابل اشخاص ثالث شرکت تضامنی
محسوب و تابع مقررات آن خواهد بود.اسم شرکت نباید متضمن اسم هیچ یک از
شرکا باشد، والا شریکی که ا
ثبت شرکت در کرج
ثبت شرکت در کرج؟
ثبت شرکت از اقدامات اولیه برای شروع یک فعالیت اقتصادی و معتبر می باشد
با ثبت شرکت در هرشهر و استانی که باشید به کسب و کار خود رونق می دهید .
ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتهای مربوط به آن استان انجام میگیرد برای ثبت
آن بایستی به سامانه ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir/ مراجعه کرده و با توجه به شرایط آن مدارک و مراحل روند ثبت شرکت
را انجام داد. و بعد از ارسال اینترنتی مدارک مربوطه به اداره ثبت شرکتهای
و سپس پست مدارک
 
ثبت برند در غرب تهران
ثبت برند در غرب تهران یا ثبت علامت تجاری در غرب تهران یا همان آرم تجاری یکی از مهم ترین بخش های کاری برای یک فعالیت اقتصادی موثر و مفید است. بعد از ثبت شرکت در غرب تهران چنانچه میخواهید منحصر بفرد باشید و خود را به مشتریان و متقاضیان خد بیشتر بشناسانید بایستی ثبت برند انجام دهید. برای ثبت برند در غرب تهران باید در سامانه اداره مالکیت معنوی و صنعتی ثبت نام کنید و مدارک برند خود را به سازمان ارسال کنید و بعداز تائید کار
تغییر حق امضای شرکت
 
 
 
تغییر حق امضای شرکت  به این صورت است که صاحبان حق امضا، مجاز به امضا کردن اوراق تعهدآور شرکت مانند چک، سفته، برات و عقود اسلامی و اوراق عادی و اداری هستند. حق امضا را می­توان در هر دو بخش(امضای اوراق تعهدآور و امضای اوراق عادی و اداری) منحصراً به یک نفر یا به دو شخص مستقل اعطا کرد. حتی می­توان در هریک از بخش­ها، این حق را به صورت مشترک به دو نفر داد تا اوراق را به صورت متفقاً امضا کنند.
هیئت مدیره، افراد دارای حق امضا را
مدارک لازم جهت معافیت 28 و 29 ماه جبهه :فتوکپی شناسنامه+کارت ملی+پایان خدمت پدرفتوکپی شناسنامه+کارت ملی+آخرین مدرک تحصیلی+گواهی اشتغال به تحصیل+عکس3قطعهمعاف شونده(درصورتی ک فرد سرباز باشد گواهی اشتغال ب خدمت+برگه اعزام ب خدمت از پلیس+10)درصورتی ک معاف شونده برادر بالای18 سال داشته باشد :فتوکپی شناسنامه + کارت ملی + پایان خدمت یا گواهی اشتغال ب تحصیلافرادی ک دارای جانبازی میباشند روگرفت فرم شماره2 صادره از بنیادشهیدافرادی ک دارای سابقه بسیج میب
دانشگاه های سراسری در دو نوبت مهر و بهمن بصورت بدو آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند . داوطلبان واجد شرایطی که علاقه مند به پذیرش در رشته های بدون کنکور این دانشگاه ها هستند باید نخست مدارک ثبت نام بدون کنکور سراسری را آماده کنند ، چراکه داوطلبان در هر مرحله از ثبت نام اینترنتی و ثبت نام حضوری در دانشگاه ها نیاز به برخی مدارک دارند .
برای مطالعه متن کامل مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4309/مدارک-ثبت-نام-
یکی از سوالات مهم و اساسی که مشتریان بیمه های عمر در باره ضمانت اجرایی این بیمه نامه می پرسند این است که «اگر شرکت بیمه تا ۲۰ سال آینده ورشکسته شود یا به هرصورت وجود نداشته باشد تکلیف بیمه نامه من چه خواهد شد؟!»
در این مطلب با ارائه آیین نامه ها و ماده های قانوی بیمه مرکزی ایران سعی می کنیم پاسخی جامع و کامل به این سوال بدهیم.ماده ۳۷.ثبت هر مؤسسه بیمه در کشور ایران موکول به ارائه پروانه تأسیس که از طرف بیمه مرکزى ج.ا.ا صادر می شود خواهد بود. همچ
تغییرات شرکت
جهت
هر نوع تغییری در شرکت می بایست صورتجلسه ای تنظیم شود که تغییرات مورد
نظر را در خود مشخص کند و بدون هیچ گونه اشتباه ٫ کم و کاستی برای اداره
ثبت شرکت ها ارسال شود. بعد از تائید اداره ثبت شرکت ها تصمیم مورد نظر در
روزنامه رسمی و روزنامه کثیر الانتشار جهت اطلاع رسانی افراد حقیقی و حقوقی
اعلام می گردد.
مزایای ثبت شرکت در مناطق آزاد به شرح زیر می باشد : 
معافیت های مالیاتی ۲۰ ساله برای هر نوع فعالیت اقتصادی.
ورود اتباع خارجی بدون
مدارک لازم برای اجاره خودرو چیست ؟
 
 
این سوالی است که اغلب مشتریان خودروهای اجاره ای در ذهن دارند در متن ذیل این مورد به طور کامل شرح داده شده است.
فرایند اجاره ی ماشین های متنوع در سطوح مختلف کیفیت و قیمت، یک نوع اعتماد دو سویه از جانب شرکت تامین کننده ی خودرو و اجاره کننده ی آن می باشد که هرچه با آگاهی بیشتر و دقیق تر صورت پذیرد، رضایت طرفین را حاصل می کند. در این میان فرد اجاره کننده از این روند بیشترین سود را خواهد برد و استفاده و البته لذت
باسلام
به اطلاع کلیه افراد علاقه مند جهت عضویت به عنوان خادم الشهید افتخاری می رساند جهت ثبت نام با همراه داشتن مدارک زیر به قرارگاه شهرستان خود مراجعه نمایند.
توجه:درنظر داشته باشند تمامی خادمین افتخاری باید در مرحله اول در سایت کوله بار به نشانی khademin.koolebar.irنام نویسی کرده باشند و بعد مدارک خود را تحویل قرارگاه خادم الشهدا نمایند.
بعد از مراحل تشکیل پرونده از فرد مصاحبه حضوری گرفته می شود و نمره مصاحبه در سایت کوله بار ثبت می گردد و فرد میت
دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری 99
با توجه به اینکه زمان انتخاب رشته بدون کنکور سراسری99 به مدت زیادی می باشد خواهشمندیم در انتخاب های خود دقت لازم را براساس فاکتورهای انتخاب رشته انجام دهید. دفترچه ثبت نام که شامل لیست رشته ها، مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور سراسری 99، زمان انتخاب رشته بدون کنکور سراسری99 و ... خواهد بود را می توانید در لینک زیر مشاهده و دانلود کنید.
دفترچه ثبت نام بدون آزمون سراسری 99
نکات لازم مدارک لازم برای ثبت نا
آموزش کامل و جامع ثبت شرکت
آموزش کامل و جامع ثبت شرکت : برای ثبت شرکت به اولین چیزی که نیاز داری و باید آن را فراهم کنید دو یا سه نفر شریک می باشد، که به این افراد سهامدار، شریک و یا موسس نیز می گویند.
این دسته از افراد برای ثبت شرکت باید کنار یکدیگر جمع شوند و در مورد اینکه چگونه شرکت خود را به ثبت برسانند تصمیم گیری نمایند. آنها اولین تصمیمی که باید بگیرند این است که نوع شرکت خود را مشخص کنند و سپس قرار دادی بر این مبنا که سود شرکت را میان خود
1- تقاضای ثبت شرکت باید از طرف مسئولان امور شرکت یعنی مدیران شرکت به عمل آید. 2- حداقل سرمایه جهت ثبت کردن شرکت صد هزار تومان است. با این حال اهمیت و اعتبار هر شرکت بستگی به میزان سرمایه آن دارد. 3- خوشبختانه امروزه بسیاری از امورثبتی که پیش از این به صورت سنتی و حضوری انجام می شد را می توان با صرف کمترین هزینه و زمان به صورت اینترنتی انجام داد. شما می توانید با مراجعه به پایگاه اینترنتی اداره ثبت شرکت ها به نشانی http://irsherkat.ssaa.ir اطلاعات خواسته شده
شرکت آندیا سیر بر اساس نیاز متقاضی و متناسب با تاریخ سفر آنها اقدام به  اخذ وقت سفارت اسپانیا می نماید، و در شرایط خاص میتواند وقت سفارت اسپانیا را بصورت فوری و در اسرع وقت برای متقاضیان اخذ نماید.خدمات مربوط به ویزای کوتاه مدت اسپانیا در ایران، توسط کارگزاری BLS انجام می‌شود این شرکت خدمات بین المللی توسط سفارت اسپانیا در ایران، برای تسهیل روند بررسی درخواست های ویزا اقامت کوتاه مدت در اسپانیا تعیین شده و به عنوان نماینده منصوب شده است و ش
در روزی که فناوری در آموزش و پرورش چندان پر رنگ نبود ، برخورد با مدارک مدارس یک فرایند وقت گیر بود. همیشه تعداد زیادی مقاله در میز همه وجود داشت و معلمان نمی توانند هیچ یک از اسناد و مدارک را که به شکل کاغذ بود ویرایش کنند.
ادامه مطلب
⭕️⭕️⭕️ قابل توجه مودیان مالیاتی ⭕️⭕️ همانطور که می دانیم ، زمان رسیدگی به اظهارنامه های مالیاتی عملکرد ۱۳۹۶ فرا رسیده است . ⭕️ همه ی مودیان مالیاتی اعم از اشخاص حقوقی و نیز اشخاص حقیقی ( البته غیر از آن دسته از اشخاص حقیقی که در زمره تبصره ماده ۱۰۰ ق.م.م در تعیین مالیات مقطوع شرکت نموده و برابر دستورالعمل صادره اقدام نموده اند ) مکلف اند دفاتر و اسناد و مدارک حساب خود را حسب مورد جهت تعیین درآمد مشمول مالیات به واحد های مالیاتی تسلیم نم
شاید بسیاری از ما نام تجاری کالا یا خدماتی که از آن استفاده می کنیم را به خاطر نداشته باشیم و فقط طرح لوگوی آن کالا را در ذهنمان به یاد داشته باشیم . به طور کلی همیشه اشکال بیشتر در ذهن و خاطر می مانند. به همین علت است که به همه ی سازمان ها ، نهاد ها و … توصیه می شود در کنار نام تجاری برای محصولات و خدمات خود حتما یک لوگو نیز طراحی نمایند و به ثبت لوگو بپردازند. همچنین به صاحبان مشاغل توصیه می شود جهت جلوگیری از کپی برداری دیگران از برند و لوگوی آ
 
همه شرکت های بزرگ و کوچک برای مدیریت مراودات مالی خود به یک برنامه حسابداری نیاز دارند. تاریخچه حسابداری در جهان نزدیک به ۶۰۰۰ سال قدمت دارد و تاریخ نخستین مدارک کشف شده حسابداری به ۳۶۰۰ سال قبل از میلاد برمی گردد. پیشینه حسابداری در ایران نیز به نخستین تمدنهایی بر می گردد که دراین سرزمین پا گرفت، و مدارک حسابداری بدست آمده با ۲۵ قرن قدمت، گواه بر پیشرفت این دانش در ایران باستان است.
ادامه مطلب
انحلال
شرکت
اصطلاح انحلال
شرکت، به زمانی اشاره دارد که شرکت تصمیم می‌‌‌گیرد فعالیت خود را به انجام عملیات تصفیه، یعنی اجرای تعهدات ناتمام، پرداخت بدهی‌‌‌ها
و در نهایت تقسیم اموال باقی مانده شرکت بین شرکا، محدود کند.
انحلال شرکت به
صورت قهری (اجباری)، به تشخیص مجمع
عمومی
و بر مبنای تصمیم همین مجمع یا بر مبنای حکم دادگاه صورت می‌‌‌گیرد.



جهت ثبت سفارش آگهی و اطلاع از تخفیفات با کارشناسان ما تماس بگیرید:

021-77492795 
 
تماس با ما
 
www.kanoontablig
همه چیز درباره رتبه بندی شرکت و اخذ گرید
درباره مقوله رتبه بندی شرکت و اخذ گرید گفتنی های بسیاری است. به واقع باید گفت امروزه برای اینکه شرکت ها بتوانند با سازمان ها و نهادهای دولتی قرارداد ببندند و همکاری کنند نیازمند اخذ رتبه مناسب هستند و بدون اخذ رتبه هیچ نهاد و سازمان دولتی نمی تواند با این شرکت ها همکاری کند و وارد معامله شوند.
در زیر با شرایط و مدارک و نحوه اخذ گرید شرکت ها بیشتر آشنا می شویم.
انواع رتبه بندی شرکت ها شامل:
رتبه بندی شر
ثبت شرکت سهامی عام
برای انجام پروژه های بزرگ عمرانی صنعتی کشاورزی وجود شرکتهای بزرگ لازم و ضروری است در اینگونه شرکتها سرمایه های اندک در قالب سهام به عمومی مردم واگذار می شود موسسین یا مدیران با اداره شرکت سرمایه حاصله را در جریان گردش صحیح اقتصادی قرار می دهند و در اثر این عمل دو منفعت حاصل می گردد در مرحله اول سودی از سرمایه گذاری یا انجام فعالیت های عمرانی نصیب سهامدار می شود و در مرحله دوم رونق و آبادانی را برای کشور به ارمغان می آورد.ش
چه شرکت‌هایی در فهرست عرضه قرار دارند؟معاون ناشران و اعضای شرکت بورس اوراق بهادار تهران در ادامه افزود: در این راستا گروه سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) یکی از شرکت‌های بسیار بزرگ در کشور است و فرآیند آماده‌سازی و پذیرش آن به تناسب شرکت خواهد بود و عرضه‌ اولیه سهام مزبور پس از طی مراحل و گزارش‌های لازم انجام خواهد شد. نوروزی توضیح داد: در حال حاضر شستا در حال تکمیل مدارک و مستندات برای طرح در هیات پذیرش است و طبعا مراحل درج و عرضه پس ا
ثبت شرکت 
برای انجام پروژه های بزرگ عمرانی صنعتی کشاورزی وجود شرکتهای بزرگ لازم و ضروری می باشد  در اینگونه شرکتها سرمایه های اندک در قالب سهام به عمومی مردم واگذار می گردد .  موسسین یا مدیران با اداره شرکت سرمایه حاصله را در جریان گردش صحیح اقتصادی قرار می دهند و در اثر این عمل دو منفعت حاصل می گردد در مرحله اول سودی از سرمایه گذاری یا انجام فعالیت های عمرانی نصیب سهامدار می شود و در مرحله دوم رونق و آبادانی را برای کشور به ارمغان می آورد.ش
قوانین و مقررات ثبت شرکت خارجی در ایران
به منظور ثبت شرکت خارجی یا ثبت شعبه خارجی در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی شرکت متقاضی باید ابتدا دارای یک شرکت اصلی یا مادر در کشور خود باشد. در واقع ارائه مستندات شرکت مادر و متقاضیان موسس ثبت شعبه در ایران نشان دهنده اعتبار شرکت می باشد. به منظور اطمینان از این موضوع باید مدارک معتبری توسط مراجع ذی صلاح از کشور متقاضی ارائه شود و سپس باید این مدارک توسط کنسولگری ایران در کشور متقاضی تایید شود.
 
ث
به صورت کلی ترجمه مدارک به ۲ بخش تقسیم می شود :۱٫ ترجمه مدارک از سایر زبان‌ها به گویش پارسی برای اخذ تاییدیه وزارت علم ها۲٫ ترجمه مدارک تحصیلی وزارت علم ها از لهجه پارسی به دیگر زبان‌ها به صورت قانونی .
گواهینامه ترجمه مدارک فنی و حرفه ای که به وس یله اداره فراگیری فنی و حرفه ای صادر می شود و معتبر رسمی است و قابل تایید است اما گواهینامه های صادره از شرکت های و شرکت ها آموزشی متفاوت با قانون ها بر خلاف داشته و هیچ بها رس
دارالترجمه چیست
اگر بخواهیم دارالترجمه را در یک جمله خلاصه کنیم می توان گفت دارالترجمه سازمان و یا موسسه ای زیر نظر دادگستری است که وظیفه ی آن ترجمه از زبان مبدا به زبان مقصد می باشد , به عنوان مثال یک دارالترجمه ی انگلیسی وظیفه دارد که تمامی اسناد و مدارک رسمی و غیر رسمی را از فارسی به انگلیسی و یا بالعکس ترجمه کند و به مشتری ارائه دهد.
نکته ای که وجود دارد این است که دارالترجمه ی انگلیسی حق ترجمه ی مدارک به زبان های دیگری را ندارد حتی اگر به
دارالترجمه چیست
اگر بخواهیم دارالترجمه را در یک جمله خلاصه کنیم می توان گفت دارالترجمه سازمان و یا موسسه ای زیر نظر دادگستری است که وظیفه ی آن ترجمه از زبان مبدا به زبان مقصد می باشد , به عنوان مثال یک دارالترجمه ی انگلیسی وظیفه دارد که تمامی اسناد و مدارک رسمی و غیر رسمی را از فارسی به انگلیسی و یا بالعکس ترجمه کند و به مشتری ارائه دهد.
نکته ای که وجود دارد این است که دارالترجمه ی انگلیسی حق ترجمه ی مدارک به زبان های دیگری را ندارد حتی اگر به
یکی از روش های دریافت اقامت ترکیه بعد از گزفتن اقامت توریستی ، اقامت کاری ترکیه می باشد. یکی از تفاوت های اقامت توریستی و اقامت کاری ، داشتن اجازه کار بصورت کاملا قانونی می باشد که با توجه به ثبت اطاعات شما در بیمه ، یک سابقه کار معتبر برای شما به حساب می آید.
روش های اخذ اجازه کار در ترکیه به دو صورت می باشد:
1- در روش اول شخص در کشوری دیگری بجز ترکیه از طرف یک شرکت دعوتنامه دریافت میکند و بایستی در کشور خودش مدارک را ترجمه کند و به سفارت ترکیه د
جذب نماینده :شرکت تجارت پارسه نوین، ارایه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک به منظور گسترش شبکه نمایندگان استانی خود، از اشخاص حقوقی واجد شرایط در زمینه بازاریابی، نصب و پشتیبانی 
 
ابزارهای پرداخت الکترونیک در کلیه استان ها با شرایط عمومی ذیل دعوت به همکاری می‌نماید:
۱. امکان ارایه مستندات لازم در خصوص حسن سابقه کار و تجربه کافی در زمینه بازاریابی، نصب و پشتیبانی ابزارهای پرداخت
۲. امکان ارایه مستندات مبنی بر داشتن توان مالی مناسب جهت تهیه
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
روند تشکیل و ثبت شرکت سهامی خاص 
1- در شرکت های سهامی خاص، تشکیل مجمع عمومی موسس الزامی نیست و ارائه مدارک ذیل به مرجع ثبت شرکت ها کافی است. ( م 82 ل. ا. ق. ت )
2- جلب نظر کارشناس رسمی دادگستری برای تقویم آورده های غیرنقدی ضروری است و نمی توان آورده های غیرنقد را به مبلغی بیش از ارزیابی کارشناس قبول کرد. ( م 82 ل. ا. ق. ت )
3- موسسین شرکت که همان سرمایه گذاران شرکت باشند، مدارک ذیل را به مرجع مربوطه تسلیم می کنند : (م 20 ل. ا. ق. ت )
- اظهارنامه ثبت که به امضای هم
ثبت شرکت سریع
قطعا در دنیای امروزی که همه ی فرایند ها با سرعت انجام می شود و عمر انسان به سرعت می گذرد بایستی
برنامه ریزی دقیقی داشت تا بتوان از زندگی لذت برد و به اهدافی که در نظر دارید رسید یکی از مواردی که در برنامه ریزی موثر است زمانبندی می باشد به عبارتی دیگر یک برنامه ریزی زمانی  به هدف منتهی می شود که بر طبق زمانبندی دقیقی انجام شود.
موسسه حقوقی همای راستین میهن موسسه ای معتبر می باشد, تمامی اموراداری ثبتی ,حقوقی ,مالی و ... در این موسسه ت
در زمان مراجعه به کارگزاری صندوق این مدارک را همراه داشته باشید :
اصل یا کپی شناسنامه و کارت ملی متقاضی و افراد تحت تکفل
یک قطعه عکس 4*3 متقاضی
تاییدیه یا معرفی نامه محل سکونت و تاییدیه مشاغل مربوطه از مراجع ذی ربط
 
    روشهای اخذ تاییدیه محل سکونت :
دفترچه درمان روستایی و عشایری
معرفی نامه از دهیاری ها و شوراهای روستایی
مهرفی نامه از شورای عشایری
معرفی نامه از شرکت تعاونی های روستایی و عشایری 
معرفی نامه از جهاد سازندگی و یا انجمن های صنفی 
دفتر ترجمه رسمی اسناد و مدارک
خدمات
ترجمه اسناد و مدارک ترجمه رسمی اسناد و مدارک عبارت است از ترجمه اسناد و مدارک بر روی سربرگ قوه قضاییه.البته این اسناد زمانی معتبرند که مهر قوه قضاییه به زبان ترجمه شده داشته باشند.در صورت لزوم می‌توانید ترجمه رسمی را به تایید اداره مربوطه در وزارت دادگستری و امور خارجه نیز برسانید. […]
 تمبر و مجوز ترجمه رسمی
پس از اتمام ترجمه، مترجم سوگند یاد شده سند کامل شده را مهر می‌کند و ترجمه را با بیانیه و امضا تأی
 
سازمان ثبت شرکتها
سازمان ثبت شرکتها یکی از سازمان های بسیار مهم می باشد که بسیاری از افراد برای ثبت شرکت خود باید به این سازمان مراجعه کنند. زمانی که افراد تصمیم می گیرند یک فعالیت تجاری را شروع کنند باید با مشارکت با یکدیگر تمامی شرایط آن را مهیا نمایند تا کارها به بهترین نحو ممکن انجام شود. سازمان ثبت شرکتها اولین قدمی است که افراد باید برای ثبت شرکت خود به این سازمان بروند و با روش ها و مراحلی که در این سازمان برای ثبت شرکت انجام می شود آ
داوطلبانی که خواستار ثبت نام بدون آمون دانشگاه های ازاد هستند باید برای ثبت نام اینترنتی و ثبت نام حضوری برخی اطلاعات و مدارک خود را بارگزاری کرده و یا ارائه دهند . متقاضیان به مدارکی اعم از مدارک شخصی ، تحصیلی ، سهمیه و ... نیاز دارند .
 
در چند سال اخیر دانشگاه آزاد جهت سهولت داوطلبان برای ادامه تحصیل راهی نوین در پیش گرفته و اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون آزمون کرده است که مورد استقبال متقاضیان قرار گرفت . ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 99
بعضی از شرکت ها در تلاش هستند که شرایط مناسبی را برای فروش اقساطی خودپرداز فراهم کند و همواره در راستای جلب رضایت افراد مختلف جامعه در تلاش است تا با ایجاد شرایط مناسب فروش اقساطی خودپرداز در راستای راحتی مردم کوشش کند.
شرکت هایی که ثبت شده می باشند مشتریان می توانند با خیال راحت اقدام به خریداری خودپرداز کنند. از آنجایی که اعتماد دو طرفه در خرید و فروش از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد شرکت های قابل اعتماد سعی کرده اند امکان تحویل فوری خودپ
1- اظهارنامه ثبت برند 2- نسخه اصلی یا رونوشت گواهی شده وکالتنامه ، در صورتی که تقاضا توسط نماینده قانونی به عمل آید.
3- ارائه ده نمونه از علامت به صورت گرافیکی که با علامت الصاق شده روی
اظهارنامه یکسان بوده و ابعاد آن حداکثر 10 در 10 سانتی متر باشد.اگر ارائه
علامت به صورت گرافیکی نباشد ده نمونه از کپی یا تصویر علامت حداکثر در
همین ابعاد و به نحوی که مرجع ثبت مناسب تشخیص دهد،ارائه خواهد شد.
درخواست کننده باید بر روی هر اظهارنامه یک نمونه از علام
رتبه بندی
شرکت ها به جهت آنکه بتوانند با موسسات بزرگ و شرکت های دولتی قرارداد ببندند ، می بایست رتبه مناسب را داشته باشند. در واقع سازمان های بزرگ دولتی با شرکت هایی که رتبه ندارند، وارد معامله نمی شوند. بنابراین تامین مهندس رتبه بندی که در این امور تبحر و دقت لازم را دارد برای شرکت لازم است.

 
چرا باید رتبه بندی شرکت صورت پذیرد:
شرکت پیمانکاری برای حضور در مناقصه دولتی باید گواهینامه صلاحیت پیمانکاری داشته باشند.
سرمایه گذار با اطلاع از ر
شرکت های گازرسانی به شرکت هایی گفته می شود که در موضوع فعالیت شرکت ( بند 2 اساسنامه )، موارد مربوط به کار گاز قید شود. جهت ثبت این شرکت، ارائه مدرک لوله کشی گاز درجه یک و مبحث 17 ساختمان و اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح الزامی است. چنانچه علاقه مند به تاسیس شرکت گازرسانی هستید و می خواهید با شرایط راه اندازی و تاسیس آن آشنا شوید این مقاله را مطالعه بفرمایید. چرا که اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.
قالب های ثبتی شرکت گازرسانی
قانون ت

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ابزار سیمانی