نتایج جستجو برای عبارت :

آغاز ترم اول از دوره طرح تفسیر موضوعی قرآن کریم در شهرستان میبد/ گزارش تصویری

به گزارش سایت ثقلین به نقل از میبدما در این مراسم، دکتر سید جلیل میرمحمدی مسئول مجمع حامیان مردمی موسسه ثقلین در شهرستان میبد با خوش‌آمدگویی به اساتید و حضار، ابراز امیدواری کرد شروع این روند مقدس در میبد با استقبال رو به رشد همراه باشد.
ادامه مطلب
به گزارش سایت ثقلین به نقل از میبدما در این مراسم، دکتر سید جلیل میرمحمدی مسئول مجمع حامیان مردمی موسسه ثقلین در شهرستان میبد با خوش‌آمدگویی به اساتید و حضار، ابراز امیدواری کرد شروع این روند مقدس در میبد با استقبال رو به رشد همراه باشد.
ادامه مطلب
دوره های آموزشی ویزه مدیران مدارس و پذیرفته شدگان آزمون مدیریت شهرستان سمیرم از روز شنبه به مدت 8 روز در دبیرستان نیرومند آغاز گردیده استبا توجه با جایگاه و اهمیت  راهبردی آموزش و توسعه شایستگی های شغلی مدیران مدارس در ارتقا کارایی آموزش و پرورش و در اجرای دستورالعمل راهبری مدرسه محوری  دوره های آموزشی حضوری مدیران مدارس شهرستان سمیرم  از روز شنبه آغاز  و به مدت 8 روز ادامه خواهد داشت.
 
 
دوره های آموزشی ویزه مدیران مدارس و پذیرفته شدگان آزمون مدیریت شهرستان سمیرم از روز شنبه به مدت 8 روز در دبیرستان نیرومند آغاز گردیده استبا توجه با جایگاه و اهمیت  راهبردی آموزش و توسعه شایستگی های شغلی مدیران مدارس در ارتقا کارایی آموزش و پرورش و در اجرای دستورالعمل راهبری مدرسه محوری  دوره های آموزشی حضوری مدیران مدارس شهرستان سمیرم  از روز شنبه آغاز  و به مدت 8 روز ادامه خواهد داشت.
 
 
آغاز ثبت نام پانزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن از اول بهمن‌
ثبت نام اولین مرحله پانزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن از روز سه‌‎شنبه، اول بهمن‌ماه سال جاری از سوی سازمان دارالقرآن الکریم، آغاز می‌شود. 
مهلت ثبت نام در این آزمون تخصصی تا پایان وقت اداری روز ۳۰ بهمن‌ماه خواهد بود.
حافظان می‌توانند در تاریخ اعلام شده به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن الکریم (پایگاه تلاوت) مراجعه کنند و برای دریافت مدارک ت
مانور نام نویسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان نور برگزار شد. ‎





 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری
شهرستان نور،ظهر امروز و در آستانه شروع مرحله ثبت نام کاندیداهای
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نور و
محمودآباد، مانور ثبت نام کاندیداهای فرضی جهت آمادگی بیشتر در فرمانداری
شهرستان نور به عنوان مرکز حوزه انتخابیه برگز
معاون وزیر راه و شهرسازی:
ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن، در ۴ شهر جدید و ۱۰ شهرستان استان تهران از ساعت ۱۰ صبح شنبه ۳۰ آذر آغاز می‌شود.
شهروندان تهرانی در ۴ شهر جدید پرند، پردیس، هشتگرد و ایوانک نیز می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.
در شهرستان دماوند شهرکیلان، شهرستان فیروزکوه شهر فیروزکوه، شهرستان ورامین، شهرستان قرچک، شهرستان پاکدشت در شهر‌های پاکدشت و شریف اباد، شهریار ، ملارد در صفا دشت، شهرستان اسلامشهر و رباط کریم در شهر رباط کر
به نقل از روابط عمومی قرارگاه خادم الشهدا شهرستان داراب، دانش آموزان دوره دوم متوسطه برای سومین بار در همایش دانش آموزی سرزمین نور شرکت کردند، که این همایش افتتاحیه حرکت عظیم راهیان نور در سطح شهرستان است که این همایش با اجرای متفاوت تلاوت قرآن  به صورت نمایش و به همراه سرود جمهوری اسلامی که توسط شبکه افق تدوین شده بود برنامه را آغاز کردیم.

ادامه مطلب
چهل‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ، قرائت و تفسیر قرآن عربستان، ۱۷ تا ۲۱ شهریورماه جاری، در مکه مکرمه برگزار خواهد شد.
به گزارش شریعت نیوز  به نقل از ایکنا این مسابقات به همت دبیرخانه رقابت‌های قرآنی وزارت ارشاد، تبلیغات و امور اسلامی عربستان برگزار می‌شود.«عبداللطیف آل‌الشیخ»، وزیر ارشاد، تبلیغات و امور اسلامی عربستان در این باره گفت: در چهل‌ویکمین دوره این رقابت‌ها، ۱۴۶ شرکت‌کننده از ۱۰۳ کشور جهان حضور دارند که در رشته‌های
نخستین فضانورد اماراتی که سفر خود به فضا را سوم مهرماه سال جاری آغاز می‌کند، به همراه محموله خود یک جلد قرآن را نیز به فضا خواهد برد.
به گزارش شریعت نیوز  «هزاع المنصوری»، نخستین فضانورد اماراتی است که از سوم مهرماه سال جاری (۲۵ سپتامبر ۲۰۱۹) سفر خود را به فضا آغاز خواهد کرد.وی در این سفر محموله‌ای به وزن ۱۰ کیلوگرم به ایستگاه فضایی بین‌المللی می‌برد که یک جلد قرآن کریم نیز از جمله محتویات این محموله خواهد بود.«سالم المری»، مدیر برنامه فض
هفتمین دوره مسابقات ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت با حضور در کردستان با حضور بیش از 200 نفر آغاز شد.
به گزارش شریعت نیوز  بع نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، هفتمین دوره مسابقات قرآنی با هدف ترویج و تعمیق فرهنگ معارف قرآنی همراه با ترویج و صیانت از مشترکات و هویت دینی صبح امروز در استان آغاز شد.
این دوره از مسابقات با حضور بیش از 200 نفر خواهر و برادر و در رشته حفظ «حفظ 3 جز، 5 جزء، 20 جزء و 30 جزء قرآن»، رشته قرائت «قرائت ترتیل و قرائت تحقیق» و رشته ترج
وی افزود: در این طرح مرمتی اقداماتی از جمله تراشیدن اندود گچ و خاک بدنه، مرت سنگ فرش کف حیاط، اجرای پله جهت دسترسی به پشت بام، اجرای اندود و سفید کاری بدنه بخشی از حیاط  و مرمت بخشی از تزئینات وابسته به معماری بنا در دست انجام است.
 
 
مدیرکل میراث فرهنگی فارس از آغاز عملیات مرمت مسجد تاریخی علی‌خان اشکنان در شهرستان لامرد خبر داد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، مصیب امیری گفت: مسجد تاریخی علی خ
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «یکی از کارهایی که خیلی مهم است، عبارت است از اینکه ما دوره‌های قرآن را، جلسات قرآن را زیاد کنیم... بعضی از عادتهای خوب وجود داشت که حالا به خاطر تلویزیون قرآن و رادیوی تلاوت و مانند اینها که داریم، یک خرده‌ای عقب افتاده که بایستی جبران بشود. یکی همین دوره‌های خانگیِ قرآن بود.» ۱۳۹۸/۰۲/۱۶نوجوان خامنه‌ای براساس این توصیه رهبر انقلاب، لوح «دوره‌های خانگی قرآن را احیا کنید» را منتشر میکند.
           
دوره آموزشی دوره امر به معروف و نهی از منکر با همکاری کانون بسیج فرهنگیان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سیرم با شرایط زیر برگزار می گردد:1- نام دوره :دوره امر به معروف و نهی از منکر2- کد دوره : 925037323- ساعت دوره : 6 ساعت4- نوع دوره :حضوری5- ویژگی دوره : تخصصی6- فراگیران : اعضای کانون بسیج فرهنگیان7- تاریخ برگزاری دوره : 1398/08/308- ساعت :   8 الی 139- مکان برگزاری دوره : دبیرستان نیرومند
آیین تجلیل از حافظان جزء سی قرآن کریم ، به همت معاونت پرورشی آموزش و پرورش شهرستان سلسله با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج اقا موسوی امام جمعه شهرستان،دکتر خسروی فرماندار،یوسفوند معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش در تاریخ  98/7/19 در مصلی نمازجمعه و در جمع پرشور نمازگزاران برگزارشد.
برگزاری آزمون و مصاحبه از طلاب جدید الورود حوزه علمیه مولود کعبه شهرستان جاسک دیروز دوشنبه 3 تبرماه ماه سال 98 برگزار شد.
در این دوره پیش از 30 نفر شرکت کردند، اکثر داوطلبان شرکت کننده از روستای های شهرستان بشاگرد هستند قرار است طلاب پذیرش شده بعد از شرکت در دوره تثبیتی  از 2 شهریور با آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه مولود کعبه مشغول به تحصیل شوند.
گزارش عملکرد فعالیت های انجام شده در مراسم گرامیداشت هفته قرآن،عترت و نماز
-تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید
-پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران
-خیر مقدم مدیر آموزشگاه
-سخنرانی مولوی محترم آقای عبدالاحد رئیسی
-دکلمه خوانی دانش آموز پایه نهم
-اجرای سرود باغ قرآن توسط گروه سرود آموزشگاه
-تلاوت قرآن توسط حافظ قرآن دانش آموز امیر حسین دینارزائی
-تقدیر و اهدای جوایز به دانش آموزان ممتاز
-تقدیر از حافظ محترم قرآن دانش آموز امیر حسین دینارزائی
موقعیت جغرافیائی:: شهرستان ملایر سرزمینی است بادره ها ودشت های وسیع محاط در میان کوها با مساحتی در حدود 132008کیلومتر مربع  که از شمال به شهرستان همدان، ازمغرب به شهرستان توسرکان  ونهاوند از جنوب به شهرستان بروجرد و از شرق به شهرستان اراک محدود میشود این شهرستان پیوند ناگسستنی  از نظر طبیعی و همچنین ودر پیوندی دیرینه وتاریخی از نظر مناسبات اجتماعی واقتصادی با استان مرکزی ولرستان دارد واز نظرجمعیتی اغلب آنها شهر نشی
شرکت وانت بار ایرانکس با مجوز رسمی از اتحادیه چندین سال است که فعالیت خود را در حوزه باربری و حمل بار آغاز کرده است .
این شرکت در حوزه حمل اثاثیه منزل به شهرستان و از شهرستان به تهران مشغول خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد .
این مجموعه برای جلب رضایت مشتریان همیشه کمترین نرخ را به مشتریان ارائه می دهد . یکی از دلایل پایین بودن کرایه ایرانکس ، استفاده از نیسان های برگشتی است .
در صورت نیاز به اطلاع نرخ کرایه تهران به شهرستان با شماره های این ش
موقعیت جغرافیائی:: شهرستان ملایر سرزمینی است بادره ها ودشت های وسیع محاط در میان کوها با مساحتی در حدود 132008کیلومتر مربع  که از شمال به شهرستان همدان، ازمغرب به شهرستان توسرکان  ونهاوند از جنوب به شهرستان بروجرد و از شرق به شهرستان اراک محدود میشود این شهرستان پیوند ناگسستنی  از نظر طبیعی و همچنین ودر پیوندی دیرینه وتاریخی از نظر مناسبات اجتماعی واقتصادی با استان مرکزی ولرستان دارد واز نظرجمعیتی اغلب آنها شهر نشین هستند
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مدیر آب و فاضلاب خوش نشین سبزوار گفت: آبرسانی به ۳ روستای هلاک آباد، شهرسوخته و چاه سوخته از ابتدای سال گذشته آغاز شده بود که برای اجرای آن ۳۵ کیلومتر عملیات لوله گذاری، ۶ باب انبار و ۳ رله پمپاژ ساخته شده است. عباس واهبی افزود: با اجرای این طرح ها ۵۰۷ نفر از جمعیت خوش نشین شهرستان سبزوار که بدون شبکه آبرسانی بودند از نعمت آب آشامیدنی بهداشتی بهره مند شدند. وی امتداد داد: ۱۲۲ روستا از مجموع ۱۵۸ روستای ش
مسابقات فوتبال لیگ برتر شهرستان حاجی آباد آغاز گردید .
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی
آباد مسابقات لیگ برتر فوتبال شهرستان حاجی اباد از روز جمعه 97/11/26 با حضور
کریمی معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان حاجی آباد، اعضاء محترم شورای
شهر و جمعی از مسئولین در مجموعه ورزشی انقلاب این شهرستان آغاز گردید .
بنا به اظهار حسین شهبازی دبیر هیئت فوتبال شهرستان حاجی
آباد، مسابقات لیگ برتر شهرستان حاجی آباد از روز جمعه مو
به گزارش خبرنگار خاورستان، محمد شفیعی  فرماندار خوسف در دومین جلسه شورای هماهنگی ثبت واحوال شهرستان خوسف، اظهار داشت: ثبت و احوال شهرستان خوسف با وجود نبود زیرساخت های اینترنت و پراکندگی روستاها در بین سایر شهرستان‌ها، دارای عملکرد خوبی است که شایسته تقدیر است.
 
فرماندار خوسف با گلایه از اینکه شهرستان خوسف، دفتر ثبت ازدواج و طلاق ندارد، گفت: بسیاری از آمارهای ازدواج و طلاق شهرستان به دلیل نبود دفتر ثبت ازدواج و طلاق در مرکز استان ثبت م
هفتمین دوره مسابقات طلاب و روحانیون اهل سنت خراسان به کار خود پایان داد.
به گزارش شریعت نیوز  به نقل از  خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان رضوی، مسئول برگزاری این دوره از مسابقات گفت: این مسابقات با حضور 200 نفر از روحانیان و طلاب اهل سنت از 24 دی در اردوگاه ثامن الائمه در مشهد آغاز شد.
حجت الاسلام والمسلمین مهربان افزود: شرکت کنندگان در این مسابقات در رشته های حفظ، قرائت، ترجمه و مفاهیم در دو بخش برادران و خواهران با هم به رقابت پرداختند و در ن
به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان
کاشمر ، رضا غلامیان مدیر کانون فرهنگی شهدای روستا اظهار داشت: مراسم جزء
خوانی قرآن کریم در مسجد چهارده معصوم روستا  با حضور امام جماعت مسجد  هر
روز  عصر برگزار می شود.

ادامه مطلب
در پایان محفل انس با قرآن کریم: یکی از کارهای خیلی مهم این است که جلسات قرآن را زیاد کنیم/ در گذشته، توجه قرآنی یک هزارم الان هم نبود، اما یکی از عادتهای خوبی که وجود داشت همین دوره های خانگی قرآن بود. مساجد را پایگاه قرآن قرار بدهید/ من واقعاً کاری که در ماه رمضانها در مشهد و قم راه افتاده که یک جزء را همه میخوانند، لذت میبرم. این حرکت که از قم هم شروع شد خیلی کار خوبی است. این بایستی در مساجد مختلف در طول سال تکرار بشود.
قابل توجه بازدید کنندگان و دانش آموزان محترم ، لینک دانلود دروس قرآن متوسطه اول(پایه: هفتم ، هشتم و نهم) در بخش پیوندهای روزانه قابل دسترسی می باشد.
شورای دانش آموزی دبیرستان دوره اول غیردولتی جوادالائمه ع شهرستان فارسان 
به گزارش عصرحباد؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار، همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش، عبداله بنهری فرماندار شهرستان برخوار در پیامی این هفته را به رئیس اداره ورزش و جوانان و کلیه همکاران و ورزشکاران این شهرستان تبریک گفت.متن پیام به شرح زیر است:
((یارب قو علی خدمتک جوارحی))
خدایا اعضایم را در خدمتت توانا کن
یقیناَ توسعه و پیشرفت شهرستان برخوار مرهون تلاش بی دریغ مسئولین خدوم ودلسوزی می باشد که همواره جهت تعالی و ارتقاء ای
به همت معاونت فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس، هفتمین دوره از مسابقات استانی قرآن کریم ویژه طلاب، مدرسین و روحانیون اهل سنت فارس در لار برگزار شد.
به گزارش شریعت نیوز ، در این مسابقات و در بخش برادران، شرکت کنندگان در رشته‌های حفظ ۳ جزء، ۵ جزء، ۱۰جزء، ۲۰جزء و حفظ کل، قرائت ترتیل و تحقیق و رشته ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، در حضور داوران برجسته همچون استاد امیر فتح‌پور، استاد سیدرضا نجیبی، استاد سیدجواد هاشم زاده و استاد شی
 تیم  فوتسال المهدی  قهرمان مسابقات فوتسال  رده سنی نوجوانان جام رمضان در شهرستان حاجی
اباد گردید.

به
گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ، مسابقات فوتسال رده
سنی نوجوانان   به مناسبت ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی شهید
ذاکری  مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی
اباد با شرکت 5 تیم به صورت دوره ای  آغاز
گردیده بود   با قهرمانی تیم فوتسال نوجوانان  المهدی  مورخه 18/3/98به کار خود پایان داد .

بنابه
اظهار علی کشاورزی  رئیس هیئ
پس از ۵۶ روز از دستور دادستان زرند
معدن سیلیس به زرند بازگشت
خبرگزاری میزان- معدن سیلیس با پیگیری‌های دادستان زرند به این شهرستان باز پس داده شد.
به گزارش ندای زرند ، معدن سیلیس در منطقه جرجافک زرند که بنا به اتفاقاتی خواسته و ناخواسته در سیستم اداری سال‌ها بود که با نام یکی از شهرستانهای مجاور شهر زرند در حال بهره برداری بود و منافع حاصل از آن در آن شهرستان خرج می شد با پیگیری های دادستان زرند این معدن به شهرستان زرند بازپس داده شد.
 
سیدمه
درمحفل قرآن تدبرکن فراوان/ماه مبارک شدبهاری کل قرآن/آیات نورانی آن آرامش دل/باشد کتاب زندگانی برمسلمان/قرآن کتاب رهنمایی وبصیرت/یاریگر دین و ولایت جان جانان/وقت سحر آوای رحمان دلنشین است/تاثیرزیبایی دهد برجان انسان/افطارهم آغاز شادی وشعفهاست/مملوکند جان بشراز دین وایمان/قرآن وحیدرکفو هم در روزگارند/گنج ولایت منتشراز سوی رحمان/باهرنمازو روزه قرآن سرفرازی است/هرمشکلی درپرتوآن گشته آسان/ازبهرمهدی وظهورش مژده دارد/باآن حضورش میشود دنیاگ
1
مولوی بیتی درباره قرآن دارد که قاعدتاً با مزاج روشنفکری و مدرنیته سازگار نیست.معنی قرآن ز قرآن پرس و بس/ وز کسی که آتش زدست اندر هوس.در این بیت مرجع فهم قرآن خود قرآن معرفی شده است در حالی که نزد غرب گرایان عقل مرجعیت دارد. آنان بیشتر طرفدار تفسیر عصری و عقلی قرآن هستند. اما مولوی و همفکران او معتقدند برای فهم قرآن باید مقابل قرآن قربانی و پست شد تا با آن به اتحاد رسید.مصطفی ملکیان در تفسیر این بیت (سخنرانی در شب تفسیر قرآن) سه نکته گفته است
اد
بشتابید       بشتابید
موسسه قرآنی شیفتگان وحی به صورت غیرحضوری ومجازی برگزار می نماید:  دوره آموزشی حفظ قرآن همراه با تفسیرمختصر             ویژه ماه مبارک رمضان
دوره «الف»   ⬅️    حفظ سوره های ملک و  یس و  الرحمن
دوره «ب»    ⬅️  حفظ سوره های نور و واقعه   
      به صورت رایگان به شرط قبولی در آزمون  ودیعه ۱۵۰۰۰ تومان
 همراه با اساتید مجرب واعطای گواهینامه معتبر
جهت ثبت نام دراسرع زمان با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید  ۰۹۱۰۹۶۴۸۳۲۱     
رییس جهاد کشاورزی پلدشت گفت: توزیع ۴۵ تُن میوه شامل پرتقال و سیب از امروز/ شنبه ۲۵ اسفند/ به مناسبت ایام پایانی سال و عید نوروز در این شهرستان آغاز شد.


به گزارش خبرهای فوری پلدشت؛ علی اصغرزاده گفت: برای تامین میوه شب عید و ایام پایانی سال با هماهنگی‌های صورت گرفته ۲۰ تن سیب با قیمت مصوب ۶ هزار ریال و ۲۵ تن پرتقال نیز با قیمت چهار هزار ریال ذخیره‌ شده بود که کار توزیع آن به صورت روزانه آغاز شد.
وی با بیان اینکه هر ساله از دی ماه ذخیره میوه شب عی
شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرت
بنا به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپورت به نقل از روابط عمومی هیات شطرنج شهرستان کاشمر در گفتگو با رئیس محترم هیات شطرنج شهرستان کاشمر وی گفت : در این مسابقات 80شرکت کننده در9دور به روش سویسی با هم به رقابت پرداختند.
ادامه مطلب
با حضور مسوولان شهرستان ، نخستین دفترخدمات دامپزشکی بخش امامزاده افتتاح شد.به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، مرتضی صفاری نطنزی، نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، در آیین افتتاح دفتر خدمات دامپزشکی بخش امامزاده که در محل مرکز جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: جهت ارایه خدمات بهتر به دامداران منطقه و در دسترس بودن خدمات بهداشتی دامپزشکی، پس از پیگیری های مستمر و دیدار با وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان دامپزشکی ک
شیوه صحیح قرآن به سر نهادن کدام است؟
بیشتر مردم در شب‌های قدر قرآن را به شکلی نادرست به سر می‌گیرند.
به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در آن بخش از دعا که قرآن‌ها را برابر چهره می گیرند، قرآن را به شکل استخاره باز کرده و روبروی چهره می‌گیریم. آنجا هم که بنا است قرآن بر سر گذاشته شود، بدون این که صفحه باز شده تغییر کند آن را روی سر قرار دهید. به این شکل که قرآن به شکل باز شده و رو به بالا باشد. یعنی صفحات و نوشته ها رو
شهرستان بویین میاندشت با وسعت 1000 کیلومتر مربع و جمعیت 35 هزار نفر از غربی ترین شهرستانهای استان اصفهان که از شمال با شهرستان خوانسار و از جنوب شهرستان فریدونشهر و از شرق با شهرستان فریدن و از غرب با استان لرستان و شهرستان الیگودرز هم مرز می باشد. شهرستان بویین میاندشت دارای آب و هوای کوهستانی با بارش حدود 400 میلیمتر بصورت برف و باران از دو شهر و پنج دهستان از پنج قوم ترک ، لر ، فارس ، ارمنی و گرج تشکیل شده است. بیشتر مردم و ساکنین شهرستان از طر
مدرس: دکتر علی رجبی | حافظ بین‌المللی قرآن کریممخاطب: علاقه‌مندان به حفظ قرآن کریم (به صورت اصولی و حرفه‌ای) و افرادی که می‌خواهند در حافظه‌ی خود جهش ایجاد نمایند.تعداد جلسات : ۲۵ جلسه هفتگی دو ساعته به صورت آنلاینشروع دوره: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
ادامه مطلب
مسابقات فوتسال آقایان جام رمضان کاشمر ، با معرفی تیم های  برتر به کار خود پایان داد.
به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپرت از شهرستان کاشمر در گفتگو خبرنگار ما با ریاست محترم هیات فوتبال شهرستان کاشمر جناب اقای هادی پارسا کندری ایشان گفت : مسابقات فوتسال جام رمضان 1398 شهرستان کاشمر  با شرکت پانزده  تیم و در رده سنی آزاد از ابتدای ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی انقلاب شهر کاشمر  برگزار شد.

ادامه مطلب
‍ معاون پرورشی، تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند خبر داد :
درخشش دبیر زرندی در جشنواره الگوی برتر تدریس

معاون پرورشی، تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش زرند از کسب رتبه برتر استانی دبیر زرندی درپنجمین جشنواره الگوی برتر تدریس خبر داد. 
فرهاد اسدی در گفتگویی با اعلام این خبر گفت: در پنجمین جشنواره الگو های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی با موضوع آداب و معاشرت و گفتگو پایه هشتم مهدیه حسنی از دبیرستان  عفاف موفق ب
رتبه های برتر مرکز دخترانهفرزانگان شهرکرددوره متوسطه دومسال تحصیلی: 89ـ89نمایش صحنه ای:1ـ فاطمه طاهری 2ـ یاسمن درخشنده3ـ کیمیا علیدوستی 4ـ غزل رئیسی5ـ فاطمه پرویزی 6ـ طهورا ابراهیمی7ـ فائزه پرمر 8ـ زهرا محمدی9ـ مرضیه احمدی 11ـ مهدیه یوسفینمایش نامه خوانی:1ـ صبا امیدی 2ـ مرجان علیدوستی3ـ آریانا مالکی 4ـ شیدا کریمی5ـ مینا بهاءلو 7ـ مهشید کیانپور7ـ زینب بهدادنژاد 8ـ نکیسا ریاحیاستندآپ:فاطمه میرزاده «اول شهرستان»کتاب خوانی:ریحانه بهرامی ـ نیلوفر ا
به گزارش سایت راهنمای سفر و گردشگری ترمینال، روستای آب ملخ در شهرستان سمیرم در ۱۶۰کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد. روستای آب ملخ در دامنه کوه دنا سرشار از چشمه‌سارهای گوارا و سرد و آبشارهای خروشانی است که آب خود را از ذوب شدن برف کوه دنا تامین می‌کند.
آبشارآب ملخ، یکی از عجیب‌ترین آبشارهای ایران است
 
ادامه مطلب
 
اطلاعیه                                                        اطلاعیه
✅ ضمن تبریک فرا رسیدن هفته قرآن و عترت حضور اعضای محترم کانال خصوصا قرآن آموزان دارالقران امام خمینی (ره) شهرستان الشتر.به اطلاع می رساند به مناسبت بزرگداشت هفته قرآن و عترت از محتوای ؛
ادامه مطلب
دلم برای قرآن تنگ شده. برای اینکه ترتیل بقیه رو گوش بدم. برای اینکه حفظ قرآن حداقل ۳۰ درصد برنامه روزانه م رو تشکیل بده. خودم میرم سر ترتیل نفس کم میارم. نمیدونم علتش این دوری چند ساله ست یا عوارض شرایط جسمیم. دلم تنگ شده برای قرآن خوندن؛ برای تفسیر قرآن خوندن؛ برای حفظ درست و حسابی قرآن. برای قرآن. 
پیش ثبت نام در سال تحصیلی 1400-1399 شروع شد .
دوره پیش دبستانی 
دوره اول ابتدایی                  هر سه دوره بصورت مجزا و تفکیک شده از یکدیگر 
دوره دوم ابتدایی 
جهت اطلاع بیشتر با شماره تلفن های 7-55194736-051 تماس حاصل فرمائید .آیدی ما در تلگرام salarpc@آیدی ما در اینستاگرام goharan6@
آدرس : شهرستان کاشمر خیابان خرمشهر خیابان شهید عازم 
دکتر رضا اسمعیلی صبح روز جمعه 15 آذرماه 1398 با حضور در ستاد انتخاباتی شهر مهاباد در یازدهمین دوره انتخابات مجلس ثبت نام نمود.
دکتر رضا اسمعیلی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد و طراح و ناظر نظام مهندسی شهرستان مهاباد است. دکتر اسمعیلی دارای سوابق ریاست دانشگاه سما مهاباد، عضو هیئت رییسه نظام مهندسی ساختمان شهر مهاباد و معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد مهاباد است.
در روز جمعه دکتر رضا اسمعیلی راس ساعت 11 صبح و جمع کثیری از استادان، دانشجویان، معتمدین،
شهرداری فاتح رقابت های هندبال جام رمضان زرند
رقابت‌های هندبال جام رمضان شهرستان زرند با قهرمانی تیم شهرداری پایان یافت.

حسن جعفری دبیر هیئت هندبال شهرستان زرند گفت: در اختتامیه رقابت‌های هندبال جام رمضان شهرستان زرند و در مسابقه نهایی، دو تیم شهرداری و راه آهن به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم شهرداری زرند با غلبه بر حریف خود قهرمان این مسابقات شد.
وی افزود: مسابقات هندبال جام رمضان شهرستان زرند با حضور ۵ تیم آغاز شد که در پایان بعد از
آیین تجلیل از حافظان فارغ‌التحصیل مؤسسه  آموزش حفظ «ابوایوب انصاری» در شهر «مدان» بلغارستان به همت انجمن جهانی قرآن و سنت برگزار شد.
به گزارش شریعت نیوز  شیخ خالد عبدالکافی، معاون دبیرکل انجمن جهانی قرآن و سنت در امور آموزشی و علمی، گفت: این مراسم در راستای رهنمودهای شیخ محمد بن عبدالکریم العیسی، دبیرکل اتحادیه جهان اسلام و با هدف تجلیل از فارغ‌التحصیلان حافظ قرآن کریم مؤسسه «ابوایوب انصاری» شهر مدان بلغارستان برگزار شد.مصطفی حجمی، م
شهرستان فریدونشهر با مساحت 2235 کیلومتر مربع در غرب استان اصفهان واقع شده است. ارتفاع این شهرستان از سطح دریا 2590 متر بوده که به همین سبب بام ایران لقب گرفته است. این شهرستان دارای پنج دهستان به نامهای برف انبار ، چشمه لنگان ، عشایر قلعه سرخ ، پیشکوه موگویی و پشتکوه موگویی را شامل می شود.
ادامه مطلب
جهت هدایت به صفحه ثبت نام ، روی این عکس ضربه بزنید
به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان فریدن ، جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش الکترونیک و در سه رده سنی کودک و نوجوان و بزرگسال در سایت samakpl.ir آغاز گردید.
ادامه مطلب
در دهه هفتاد یک دوره بود که می گفتند هر کی با ننه اش قهر می کنه میره مینی بوس می خره .یک دوره می گفتند نیسان میخره .یک دوره می گفتند سوپری میزنه و یک دوره هم میوه فروشی و.. الان باید بگند هرکی با مامانش قهر می کنه تشریف می بره و میره چای قلیانی  میزنه ..برید در سطح شهرستان یه گشتی بزنید متوجه میشید که بالای۵۰-۶۰ واحد چای قلیانی با عناوین مختلف زده اند .این چه مسخره بازیه ؟ این شهرستان صاحب و سالار نداره ؟ کی به اینا مجوز داده ؟  
شهرستان چادگان در محدوده‌ای به مختصات ۵۰ درجه و ۱۳ دقیقه تا ۵۰ درجه و ۵۱ دقیقه طول شرقی و ۳۲ درجه و ۳۲ دقیقه تا ۳۲ درجه و ۵۸ دقیقه عرض شمالی واقع شده‌است. بنابراین شهرستان چادگان از طولی معادل ۸/۳۸ دقیقه یا ۹/۵۸ کیلومتر و عرضی معادل ۵۸/۲۵ دقیقه یا ۱/۴۷ کیلومتر برخوردار می‌باشد. مرکز شهرستان چادگان در فاصله تقریبی ۱۱۵ کیلومتری غرب مرکز استان واقع گردیده‌است و با مساحت ۱۲۰۰ کیلومتر مربع از سمت شمال و شرق با شهرستان تیران و کرون، از سمت شمال غر
در دهه هفتاد یک دوره بود که می گفتند هر کی با ننه اش قهر می کنه میره مینی بوس می خره .یک دوره می گفتند نیسان میخره .یک دوره می گفتند سوپری میزنه و یک دوره هم میوه فروشی و.. الان باید بگند هرکی با مامانش قهر می کنه تشریف می بره و میره چای قلیانی  میزنه ..برید در سطح شهرستان یه گشتی بزنید متوجه میشید که بالای۵۰-۶۰ واحد چای قلیانی با عناوین مختلف زده اند .این چه مسخره بازیه ؟ این شهرستان صاحب و سالار نداره ؟ کی به اینا مجوز داده ؟  
 
اداره آبفا شادگان از شهروندان خواست به اندازه مصرف روزانه خود آب ذخیره کنند.شهرستان شادگان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز قرار دارد.
 
آب آشامیدنی شهرستان شادگان فردا سه شنبه برای تعمیر شبکه به مدت چهار ساعت قطع می‌شود.
 
اداره آب و فاضلاب شهرستان شادگان دوشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد به منظور انجام پاره ای تعمیرات بر روی تاسیسات آبرسانی به این شهرستان شبکه آب شادگان از ساعت ۲۰  تا ۲۴ روز سه شنبه قطع خواهد شد. بنا به این
نقشه جدید منطقه غرب خراسان رضوی با شهرستان شدن ششتمد / 6 شهرستان در سبزواربزرگ 
تأسیس رسمی شهرستان ششتمد، نقشه تقسیمات اداری و سیاسی غرب خراسان رضوی باعث شد، از این به بعد منطقه سابق سبزواربزرگ با 6 شهرستان سبزوار جوین، جغتای، خوشاب، داورزن ، ششتمد در نقشه های رسمی ظاهر خواهد شود.
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه نکته جالب در تغییرات اخیر این است که شهر سبزوار به عنوان بزرگترین مرکز جمعیتی، اداری و سیاسی و فرهنگی غرب خراسان مانند یک شهر ما
شهرستانی محروم که نه کلاسی برای او داشت و نه استادی که به‌ صورت خصوصی پیش او حفظ قرآن را کار کند. اما همت مادرش که از کودکی همراه و مشوق اصلی او بود، باعث شد در یکی از معتبرترین مسابقات بین‌المللی قرآن همه را پشت سر بگذارد و بر سکوی اول بایستد.



نفر اول مسابقات امسال بین‌المللی قرآن کریم در بخش بانوان، یک دختر روشندل ایرانی بود که می‌گوید فقط تلاش‌های مادرش بود که او را در یک شهرستان محروم بدون استاد و کلاس، حافظ کل قرآن کرده است.
ادامه مطل
فرماندار شوط گفت: با احداث و بهره برداری از پروژه های بهداشتی و درمانی جدید، سرانه بهداشتی این شهرستان به ۲.۵ برابر افزایش یافت.
به گزارش خبرهای فوری پلدشت، حسن عبدالهی اصل روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان، اظهار داشت: خدمات دولت در حوزه سلامت این شهرستان بسیار چشمگیر است و مردم منطقه از برکت های آن بهره مند هستند.
وی اضافه کرد: مرکز جامع سلامت شهری و روستایی شوط با یکهزار و ۲۱۸ مترمربع زیربنا، پایگاه سل
دومین جلسه شورای زکات شهرستان شبستر در سالجاری برگزار گردید:
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شبستر؛ جلسه شورای زکات شهرستان در دفتر حجت الاسلام محمدزاده امام جمعه شبستر با دستور جلسه بررسی گزارش عملکرد 6 ماهه اول سال 98 و برنامه ریزی برای دستگاه های اجرایی مرتبط بمنظور بهینه سازی اقدامات آتی برگزار گردید.در پایان جلسه احکام دو ساله اعضای شورا توسط امام جمعه شبستر به آنها تقدیم گردید.
به مناسبت آغاز سال هزار و سیصد و نود هشت ، روابط عمومی شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری اجتماعی و دینی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران اقدام به انتشار گزارش فعالیت کانون های فرهنگی این واحد در سال هزار و سیصد و نود هفت نموده است.
ادامه مطلب
تیم فوتسال اسپاد  قهرمان مسابقات 4 جانبه فوتسال گرامیداشت هفته دفاع مقدس  در شهرستان حاجی آباد شد.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد مسابقات 4 جانبه فوتسال رده سنی جوانان که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت هیئت فوتبال و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان    از روز چهار شنبه  مورخه 98/7/3در سالن ورزشی شهید ذاکری مجموعه ورزشی انقلاب  شهرستان حاجی آباد آغاز گردیده بود  جمعه مورخه 5/7/98با قهرمانی تیم فوتسال اس
کشف 347 کیلوگرم تریاک دپو شده در کهنوج ⭕️ فرمانده انتظامی استان از کشف347 کیلو و 700گرم تریاک دپو شده در یک منزل در شهرستان کهنوج خبر داد. به گزارش کهنوجیها ، سردار "عبدالرضا ناظری" گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کهنوج با انجام کار اطلاعاتی از دپوی یک محموله موادمخدر توسط قاچاقچیان در یک منزل آگاه شدند و در بازرسی از آن 347 کیلو و 700گرم تریاک را کشف کردند.
 
بنا به گزارش روابط عمومی ، پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال شهرستان کاشمر در گفتگو با محمد شایگان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر وی گفت : با توجه به فرا رسیدن فصل و بهار وشروع نقل و انتقالات و برنامه های هیات فوتبال برابر تقویم اجرایی مسابقات سال 98 و  به منظور کوتاه نمودن زمین چمن های زیر نظر این اداره از جمله استادیوم آزادی ، انقلاب و مجموعه ورزشی روستایی عارف آباد شهرستان اقدام به خرید  یک دستگاه چمن زن موتوری گیربکسی اولیومک ایتال
به گزارش همشهری انلاین به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: بعد از پاشیدن یک کلیپ در فضای رمزی مبنی پهلو ضربه زدن راکبان یک موتورسیکلت به سر و قیافه افراد مسن و ایجاد نهر روانی ناشی از این اقدام، موضوع در اجازه فقره ماموران انتظامی شهرستان صبر گرفت. سرهنگ افشین حیدری افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، ۲ نوجوان ۱۶ ساله شناسایی و دستگیر شدند. وی با اقرار اینکه تحقیقات تکمیلی نماینده در خصوص انگیزه متهمان دنباله دارد، گف
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
بخدا قسم عجیب تر ازین نمیشود،هزاروچهارصد سال از نزول قرآن میگذرد و ادعای قرآن بر اینکه یک سوره همانند قرآن بیاورید و دشمنان و کافران به قرآن با در اختیار داشتن امکاناتی که بسیار. بیشتر از مسلمانان است هنوز نتوانسته اند سوره ای مانند قرآن بیاورند...
این همه دانشگاه زبان و اساتید ادبیات و شاعران و نویسندگان که مسلمان نیستند ولی عرب هستند،باز هم در مقابل این ادعای قرآن در گل فرورفته آم
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه ۱۰ آذر آغاز و تا روز شنبه ۱۶ آذر به مدت ۷ روز ادامه داشت.
طبق گزارش ارائه شده از سوی «جمال عرف» رئیس ستاد انتخابات کشور، ١۶ هزار و ١۴۵ داوطلب در این دوره از انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند که  ۸۸ درصد آقا و ١٢ درصد ر خانم‌ هستند.
 
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه ۱۰ آذر آغاز و تا روز شنبه ۱۶ آذر به مدت ۷ روز ادامه داشت.
طبق گزارش ارائه شده از سوی «جمال عرف» رئیس ستاد انتخابات کشور، ١۶ هزار و ١۴۵ داوطلب در این دوره از انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند که  ۸۸ درصد آقا و ١٢ درصد ر خانم‌ هستند.
 
مردم جنوب : رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در جمع مسئولین شهرستان ، گفت: پس از مرحله اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بسیج ملی کنترل فشارخون بالا ، فاز اجرایی آن از هیجدهم خرداد ماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان دشتستان آغاز شده است.   
ادامه مطلب
توزیع روزانه 1500 بسته افطاری ساده در امامزادگان زرند 
 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند گفت: در ایام ماه مبارک رمضان روزانه بیش از ۱۵۰۰ بسته افطاری ساده در بین روزه‌داران در محل اماکن متبرکه این شهرستان توزیع می‌شود.
به گزارش ندای زرند ، حجت‌الاسلام ابوالقاسم قادری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند دیروز دوشنبه، ۲۳ اردیبهشت با اشاره به اجرای برنامه‌های طرح ضیافت الهی در جوار اماکن متبرکه این شهرستان گفت: برنامه‌های
به گزارش خبرنگار تاریخ خبرگزاری فارس، دومین دوره مجلس شورای ملی پس از یک سال و ۴ ماه و ۲۱ روز وقفه از یکمین مجلس شورای ملی، در تاریخ ۲۴ آبان ۱۲۸۸ مطابق با دوم ذیقعده ۱۳۲۷ بازگشایی شد. این مجلس به دنبال اولتیماتوم دولت روسیه در ۳ دیماه ۱۲۹۰ منحل شد. از ۱۲۹۰ تا ۱۲۹۳، سه سال تهران و بخش شمالی کشور ایران در اشغال ارتش روس بود. سومین دوره مجلس شورای ملی ۱۴ آذرماه ۱۲۹۳ آغاز شد و بعد از یک سال و هفت روز در ۲۱ آبان ۱۲۹۴ خورشیدی تعطیل شد. 

ادامه مطلب
به حول و قوه الهی پس از برگزاری سه دوره موفق مجازی و پنج دوره حضوری و خصوصی در شهرهای مختلف؛ و اندوختن تجارب راهگشا و استفاده از پیشنهادات زبان آموزان شرکت کننده، افتخار داریم تا چهارمین دوره مجازی آفلاین را در سال 1398 برگزار نماییم.
ادامه مطلب
 دو شهید و دو مجروح در رودبارجنوبرییس شورای تامین رودبار جنوب کرمان از واژگونی خودروی انتظامی این شهرستان خبر داد و گفت: در این سانحه ۲ مامور انتظامی شهید و ۲ نفر مجروح شدند.محمود قانعی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: طبق گزارش اولیه، ساعتی قبل یک تیم پلیس در حال برگشت از ماموریت در سطح شهرستان بود که متاسفانه
ادامه مطلب
توضیحات فایل:
دانلود گزارش کارورزی ۱ با فرمت ورد
کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند در این بخش گزارش کارورزی ۱ با فرمت ورد در ۴۷ صفحه قابل ویرایش آماده و استفاده شما عزیزان قرار گرفته است.
فهرست گزارش کارورزی۱:
مقدمه.....................................................................۳
تشکر وقدردانی..........................................................۵
گزارش روز اول........................................................۶
گزارش فیزیکی..........................................................۹
گزارش ساختاری........................................................۲۲
 
فرماندار پلدختر گفت:حجم بالای بارندگی‌ها در سال 98، باعث تغذیه مخازن آب‌های زیر زمینی شد و نقاطی از سراسر کشور که به سمت بیابانی شدن پیش میرفت نجات پیدا کرد، اما متاسفانه بخش دوم خسارات ناشی از جریان بارندگی‌ها و سیلاب در سراسر کشور، استان و شهرستان پلدختر بود.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، علی سیف عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان اظهار داشت: با توجه به حجم آورد رودخانه و رسوبات ناشی از سیل در بستر آن چنانچه لایروبی ر
یکی از دوستان دوره ی ارشدم معاون دبیرستان پسرانه است. به گفته ی ایشان زنگ های تفریح برای بچه ها موسیقی شاد پخش میکند و بچه ها هم از این امر خوشحالند و با نشاط دو چندان ساعت درسی را آغاز می کنند.‌ این جریان سوژه ی خبری یک خبرنگار شد و در این خصوص گزارش و مصاحبه ای تهیه کرد و در پی این گزارش فرد نیکوکاری پیدا شد و ۴۰ بلیط کنسرت امید حاجیلی به این مدرسه هدیه کرد. شب قبل از امتحان دین و زندگی ۴۰ دانش آموز انتخابی و معاونشان لحظات شادی را در کنسرت سپر
دروازه قرآن
اگر از سمت اصفهان وارد شیراز شوید، در مدخل ورودی شهر، طاقی بزرگ وجود
دارد که باید ماشین ها از زیر آن عبور کنند. این بنای جالب به دروازه
قرآن مشهور است و علت این نام، قرآنی است که در محفظه ی بالای به دستور
عضدالوله دیلمی قرار داده شده تا مسافرین و میهمانان شیراز به سلامت گذر
کنند.
شیراز در گذشته شش دروازه داشته که امروز تنها همین "دروازه قرآن" باقی
مانده؛ این دروازه به دستور  عضدالوله دیلمی در مدخل تنگ الله اکبر ساخته
شد. با گذ
سالانه بیش از ۲ هزار تن عسل در خراسان رضوی تولید می شود که قوچان ۵ درصد از این میزان تولید عسل استان را به خود اختصاص داده است.
کنعانی مدیر جهاد کشاورزی قوچان در گفت و گو با خبرنگار به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: برداشت عسل از کندو‌های زنبور عسل خراسان رضوی ۱۲ هزارو ۲۰۵ کندوی زنبور عسل در دشت‌ها و کوه پایه‌ها مستقر شده که برداشت عسل از این کندو‌ها همه ساله در اواخر تیرماه آغاز می‌شود و تا پایان مهرماه ادامه دارد.او
شرکت وانت بار ایرانکس با مجوز رسمی از اتحادیه باربری یک دهه است که در زمینه جابه جایی وسایل و اثاثیه فعالیت می نماید .
این مجموعه در زمینه امر حمل اثاثیه منزل به شهرستان و از شهرستان به تهران ، حمل انواع بار به شهرستان با وانت و نیسان و حمل بار از شهرستان به تهران مشغول خدمت رسانی است و خدمات با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه می دهد .
این شرکت برای جلب رضایت مشتریان خود نرخ های خود را به صورت کارشناسی شده به مشتریان ارائه می دهد . دلیل این کار ا
رئیس هیات فوتبال شهرستان کاشمرخبر داد:

به گزارش خبرنگار ترشیز اسپرت ، هادی پارسا کندری  درباره مسابقات فوتسال جام رمضان افزود:  در دومین شب از مسابقات فوتسال جام رمضان امسال در روز جمعه (20اردیبهشت) با شرکت ۱۵ تیم و در قالب 3  گروه برگزار می شود.
ادامه مطلب
بسم الله...
دوره تربیت مربی تدریس هنری قرآن کریم
 
 
گروه فرهنگی تبلیغی نحل در نظر دارد به منظورر آموزش قرآن به زبان هنر، دوره ی مقدماتی کوتاه مدت با شرایط ذیل برگزار نماید؛ لذا از علاقه مندان جهت ثبت نام دعوت به عمل می آید.
شرایط ثبت نام :
1- تکمیل فرم ثبت نام
2- تعهد به حضور منظم در کلاس ها.
3- پرداخت هزینه ثبت نام.
 
سایر توضیحات مربوط به دوره :
ثبت نام خواهران بلا مانع می باشد.
محل کلاس متعاقبا اعلام خواهد شد.
تخفیفاتی بین 10 تا 70 درصد برای داوطلبین
به گزارش رسانه خادم الشهدا شهرستان داراب مراسم گرامیداشت سردار دل ها در پنجشنبه 19 دی ماه در مسجد نبی اکرم ص برگزار گردید.
که در این مراسم با سخنرانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج داراب،خادم الشهدا سرهنگ دوم پاسدار حسین هاشمیان در مورد سپهبد شهید قاسم سلیمانی بعد از قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی همراه بود.
ادامه مطلب
۱/رهبر انقلاب در سخنان زنده تلویزیونی در پایان محفل انس با قرآن کریم: قرآن کتاب زندگی است. اگر آحاد بشر قواعد زندگی را با قرآن تطبیق کنند، سعادت دنیا و آخرت نصیب آنها خواهد شد. مشکل ما این است که ما زندگی را با قواعد قرآن تطبیق نمیدهیم/ قرآن هم کتاب معلّم و معرفت است؛ یعنی دل را و اندیشه انسانی را سیراب میکند. قرآن برای آن کسانی که اهل معرفت آموزی هستند یک سرچشمه تمام نشدنی است.
1. قلعه پری.یادگاری عهد دیردر منطقه ومرکز پراکنشی قومی معرف به پرتکنوی به نقل از هرودت یکی از طوایف شش گانه تشکیل دهنده قوم ماد بودند و در کوهای بختیاری گله دار و جهت چرا به جنوب شرقی ملایر آمده و مقیم شدند و نام این قوم بر زیستگاهشان نهاده شد.   مجموعه یافته های فرهنگی در این تپه وهمچنین سبک تدفین در این قبور بیانگر فرهنگ گذشته این منطقه در دوره پیش از تاریخ است وگمانه ها حکایت از قدمت آن به هزاره سوم قبل از میلاد میدهد .
2.قلعه بلنده ی قریه ی از
اطلاعیه مدیریت آموزش:
احتراما به استحضار می رساند ثبت نام دوره های HSE
آغاز گردیده است (جهت ثبت نام به بخش آزمایشگاه مرکزی در سایت دانشگاه
مراجعه شود)، لذا خواهشند است الزامی بودن گذراندن این دوره در خصوص
دانشجویانی که درس آزمایشگاه را انتخاب نموده اند، اطلاع رسانی شود.  در ضمن یادآوری گردد در صورت عدم ارائه گواهی دوره، نمره اعلام نمی گردد. تشکر
در سالِ ۱۹۲۶ امپراتوری تایشو در ژاپن از میان رفت ، و دوره‌ی تاریخی شوا آغاز گشت . این‌دوره شروع عصر تاریک و وحشتناکی در تاریخ ژاپن بود . زمان کوتاه دوره‌ی مدرنیسم و دموکراسی پایان یافت و جای خود را به فاشیسم سپرد .۱Q۸۴ ( هاروکی موریکامی )
معصوم فصیح در زمینه آغاز فصل سید منابع آبی دریاچه پشت سد ارس افزود: با توجه به فرارسیدن فصل صید و صیادی و اتمام فصل تخم ریزی ماهیان در دریاچه پشت سد ارس و بر اساس مجوزهای صادر شده از سوی این مدیریت تعاونی های ۱۸ و ۱۹ ارس فعالیتهای صیادی خود را از تاریخ آخر شهریور تا اطلاع ثانونی آغاز کرده اند.
وی ادامه داد: دریاچه پشت سد ارس دارای انواع گونه‌های ماهیان بومی و گرمابی با ارزشی از جمله کپور، آمور، فیتوفاک، صوف و بیگ هد، ماش و گونه ارزشمند شاه میگ
پنجشنبه23/08/98
همزنان با آغاز هفته کتاب مزار مطهر شهدا در شبستر غبار روبی وعطر افشانی شد.
غباروربی وعطر افشانی مزار مطهر شهدای شبستر در آغاز هفته کتاب توسط کتابداران وجمعی از مسئولین ادارات شهرستان
به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های شهرستان شبستر در آغازین روز از 27اُمین سال بزرگداشت هفته کتاب جمهوری اسلامی جمعی از کتابداران ومسئولین ادارات شهرستان ومحمدزاده امام جمعه شبستر مزار مطهر شهدا رابا اهدای گل ونثار فاتحه  غبار روبی وعطر افش
مسابقات فوتسال  رده سنی
نونهالان  و نوجوانان و بزرگسالان  به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان حاجی آباد
  اغاز گردید .

به
گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ،مسابقات فوتسال رده سنی
نونهالان  و نوجوانان و بزرگسالان به
مناسبت ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی شهید ذاکری مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی اباد با شرکت 8 تیم در
دو گروه (رده نونهالان ) با شرکت 5 در رده سنی نوجوانان و با شرکت 12 تیم در سه
گروه رده سنی  بزرگسالان بص
مسابقات سراسری قرآن در بخش بانوان پس از معرفی برترین ها در رشته های قرائت و حفظ برادران در اصفهان آغاز شد.
چهل‌ و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش بانوان با رقابت شرکت کنندگان در رشته های ترتیل و حفظ ۱۰ جز در تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد که پس از برگزاری برترین های دو رشته قرائت ترتیل و حفظ ۱۰ جزء مشخص شدند.
گفتنی است فردا دوشنبه ۱۵ مهر ماه  متسابقین در  رشته حفظ ۲۰ جزء با هم به رقابت خواهند پرداخت و برگزیدگان نیز  مش
اولین جلسه برای مسابقات جایزه بزرگ شرق کشور در شهرستان قاین با حضور  شیهان پور رضایی و محسن حسن زاده رئیس هیئت کاراته شهرستان قاین و جمعی از چارت هیئت و هنرجویان برگزار گردید.
در این جلسه اعضای برگزاری مسابقه، مجری، انتظامات، داوران و مسئول تدرکات انتخاب شدند.
با تشکر
روابط عمومی شهرستان قاین
بشتابید       بشتابید
موسسه قرآنی شیفتگان وحی به صورت غیرحضوری ومجازی برگزار می نماید:  دوره آموزشی حفظ قرآن همراه با تفسیرمختصر             ویژه ماه مبارک رمضان
دوره «الف»   ⬅️    حفظ سوره های ملک و  یس و  الرحمن
دوره «ب»    ⬅️  حفظ سوره های نور و واقعه   
      به صورت رایگان به شرط قبولی در آزمون  ودیعه ۱۵۰۰۰ تومان
 همراه با اساتید مجرب واعطای گواهینامه معتبر
جهت ثبت نام دراسرع زمان با یکی از شماره های زیر تماس بگیرید  ۰۹۱۰۹۶۴۸۳۲۱     
بازدید فرماندار زرند از عملیات تحکیم سیل بندها
فرماندار زرند به همراه سایر مسئولان از سیل بندهای شهرستان بازدید نمود
به گزارش ندای زرند ، حبیب الله خنجری فرماندار صبح امروز 24 فروردین ماه، در ادامه بازدید های خود در راستای هشدار سازمان هواشناسی و ستاد مدیریت بحران استان کرمان جهت احتمال وقوع سیلاب، طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی معابر با توجه به ورود سامانه بارشی جدید به کشور، از روند ترمیم و تحکیم سیل بندهای مناطق شهرک شهید باهنر زرند (زرند
متولد اول مهر سال 1319 در مشهد. خواندن را از کودکی تحت تعلیم پدر خود که قاری قرآن بود آغاز نمود و برای اولین بار در سال 1331 قرآن را در رادیو خراسان تلاوت کرد.
در سال 1338 به دانشسرای مقدماتی مشهد رفت و برای نخستین بار با یک معلم موسیقی آشنا شد.

ادامه مطلب
به همت کانون‌های قرآن و عترت (علیهم‌السلام) اداره کل فرهنگی و اجتماعی، غرفه دانشگاه تهران در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم فعالیت خود را با شعار ترویج اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری اجتماعی آغاز کرد.
ادامه مطلب
1. قلعه پری.یادگاری عهد دیردر منطقه ومرکز پراکنشی قومی معرف به پرتکنوی به نقل از هرودت یکی از طوایف شش گانه تشکیل دهنده قوم ماد بودند و در کوهای بختیاری گله دار و جهت چرا به جنوب شرقی ملایر آمده و مقیم شدند و نام این قوم بر زیستگاهشان نهاده شد.   مجموعه یافته های فرهنگی در این تپه وهمچنین سبک تدفین در این قبور بیانگر فرهنگ گذشته این منطقه در دوره پیش از تاریخ است وگمانه ها حکایت از قدمت آن به هزاره سوم قبل از میلاد میدهد .
2.قلعه بلنده ی قریه ی از
باغ ویلا ۱۰۰۰ متر شهریار آب برق گاز تلفن ۱۰۰ متر سرایداری بسیار شیک در بهترین منظقه شهریار با سند شش دانگ جهت خرید و مشاوره رایگان تماس بگیرید .
شهریار کجاست ؟
شهرستان شهریار، واقع در غرب استان تهران ، مرکز آن شهریار که قبلاً علیشاه عوض گفته می‌شد . این شهرستان با جمعیتی بالغ بر ۷۴۴٬۲۱۰ نفر دوازدهمین شهرستان پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.
این شهرستان به نگین سرسبز غرب تهران یا عروس استان تهران مشهور است که در آن انواع میوه‌ها کشت می‌شود، از
به گزارش همشهری آنلاین، «مرتضی سعیدی» در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: سرریز این سد بوسیله عقب بارندگی های هفته قبل و جاری شدن سیلاب در حوزه سیرت فارس بوسیله جانب این شهرستان روی داد. وی افزود: سد کاسه رود دارای سرریزی بوسیله بلندی ۶ متر و کشش ۱۴۰ متر و از جنس حجر و سیمان سال ۱۳۹۰ با مرام تجمیع سیل ها، کنترل روان آب های مملکت بالادست و جلوگیری از تخریب جاده یزد - ابرکوه مخلوق شد. سعیدی ادامه قسط: این شهرستان تحت واکنش تداوم دو دهه خشکسالی، کاهش
تهیه کننده: سلطان علی نایبی
 
«الدّقّاق» ، 6 صورت برای جمع قرآن محتمل دانسته است:1-    جمع قرآن در عصر پیامبر ص.2-    جمع قرآن زمان خلافت ابوبکربن ابی قحافه.3-    جمع قرآن در عصرخلافت عمربن الخطاب.4-    ابتدای جمع قرآن در عصر ابوبکر و اتمام آن در عصر عمر.5-    جمع قرآن در عصر عثمان بن عفان.6-    تدوین و کتابتقرآن توسط امام علی بن ابی طالب ع در حیات رسول الله ص ،واین کار به وصیت پیامبرص انجام شد که بعد فوت ایشان صورت گرفت( الدّقّاق،1388،ص 31-32).در این که
به گزارش گهرانلاین مدیرجهادکشاورزی شهرستان دورود به صداوسیمای استان اعلام کردند:
سطح کل باغات زردآلودراستان لرستان ۳۰۴۵هکتاراست که ۲۶۹۰هکتارآن بارور می باشدو شهرستان دورود به تنهایی ۱۴۴۶هکتارآن رابه خود اختصاص داده است وازاین میزان۱۲۷۵ هکتارآن بارورو۱۷۱هکتارغیرباروراست.
ازکل باغات زردآلوی شهرستان دورود۷۷۰هکتار در روستای مروک و ۱۶۰ هکتاردر روستای دوخواهران متمرکزشده است.
توضیح اینکه تولیدکل زردآلوی شهرستان۱۹۰۰۰تن می باشد و میانگ
نخستین دوره مدیریت کاروان های ورزشی با همت فدراسیون ورزش کارگری و همکاری اداره کل امور ورزشی و استفاده از تجربیات آکادمی ملی المپیک در راستای ارتقای سطح مدیریت مدیران ورزش کارگری در مهدیشهر سمنان از 97/7/5 آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی هیات ورزش کارگری شهرستان بابل به نقل از فدراسیون ورزش کارگری، فدراسیون ورزش کارگری باعضویت در فدراسیون جهانی ورزش کارگران (CSIT) و فدراسیون جهانی ورزش شرکت ها (WSCG) تا کنون در ۳ رویداد جهانی حاضر شده وکاروان ورزش
اغاز اجرای واکسیناسیون فلج اطفال مرحله نخست اجرای واکسیناسیون فلج اطفال کودکان زیر پنج سال درجنوب استان از امروز آغاز شد.به گزارش کهنوجیها ، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان جیرفت گفت: این طرح در راستای تداوم طرح ریشه کنی فلج اطفال است که در دو مرحلهاجرا می شود .
خیرخواه گفت : ۷۵۰ تیم با حضور ۹۸ ناظر منطقه‌ای ۸۲هزارو ۶۰۰ کودک زیر پنج سال را در جنوب کرمان واکسینه می‌کنند تا دستیابی به پوشش صد درصد ایمن سازی کودکان زیر ۵ سال ایرانی و
رئیس بنیاد زاوه گفت: در این ایام بزرگ ومهم برنامه های متنوع فرهنگی وورزشی از جمله برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت شهدا وتاسیس بنیاد، اختصاص خطبه ای از نماز جمعه در خصوص 22اسفند، برپایی میز خدمت در نماز جمعه، برگزاری مراسم در حسینیه شهدا وتلاوت قرآن به یاد شهدا، هماهنگی با سازمان تبلیغات جهت ابلاغ به روحانیون سطح شهرستان
ادامه مطلب
شهرستان کاشمر روستای رزق آباد - ترشیز اسپرت
نوزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان روستایی روباز روستای رزق آباد دهستان بالاولایت بخش مرکزی کاشمر با حضور 10 تیم از روستا در زمین ورزشی روباز زیر نور روستا در حال برگزاری است.

ادامه مطلب
منی که بار سفر بسته بودم از آغازنگاه خویش به در بسته بودم از آغازبرای سرخی صورت به روی هر انگشتحنای خون جگر بسته بودم از آغازمنم شبیه ولیعهد شاه مغلوبی که دل به مال پدر بسته بودم از آغازهنوز در عجبم که امیدوار چرابه هندوانه ی دربسته بودم از آغازبه دوستان خود آنقدر مطمئن بودمکه روی سینه سپر بسته بودم از آغازبه خاطر نپریدن ملامتم نکنیدکه من کبوتر پربسته بودم از آغازعجیب نیست که با مرگ زندگی کردمبه قتل عمر کمر بسته بودم از آغازاگر چه آخر این ق

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آموزش کسب درآمد از اینترنت