نتایج جستجو برای عبارت :

شوکه شدن سرمایه گذاران

cnbc: 
Turkish lira hits lowest point this year as new election jolts investors
♦️ترس و هراس سرمایه گذاران از انتخابات جدید موجب گردید، لیر ترکیه امسال به پایین ترین نقطه خود برسد.
نسبت تبدیل دلار به لیر در حال حاضر 6.1566 می باشد.
کشور ترکیه، نسبت بدهی به جی دی پی بالایی دارد و از طریق سرمایه گذاری خارجی، رشد خوبی را داشته است، در صورت تداوم کاهش ارزش پول ترکیه، عوامل فوق تاثیر مخربی بر روی اقتصاد ترکیه خواهد گذاشت.
jolt شوکه شدن
@financialdictionary
اسرار سرمایه گذاران موفق چیست؟ در این مقاله قصد داریم ۱۱ عادت افراد موفق که به مدیریت استراتژیک دارایی‌ها و کسب بازده‌های عالی منجر می‌شود، بپردازیم. این نکات به سرمایه گذاران کمک خواهد کرد تا سرمایه خود را به روشی بهتر و کارآمدتر مدیریت کنند.
 
۱- ایجاد یک تعهد الزام‌آور
سرمایه گذاران برای ایجاد تعهدی الزام‌آور، می‌توانند از سه روش استفاده کند:
به کارگیری روش “تخصیص دارایی استراتژیک ” که به معنای طراحی مجدد ترکیب سبد دارایی‌ها به من
یکی از مواردی که برای سرمایه گذاران بورس، مخصوصاً سرمایه گذاران تازه وارد بورس همیشه جذابیت دارد؛ عرضه اولیه سهام شرکت ها در بورس است ، عرضه اولیه سهام شرکت ها در بورس به این دلیل که در بیشتر مواقع برای سرمایه گذاران سود آور است، همیشه طرفداران خاص خودش را دارد.
 
 عرضه اولیه سهام در بورس
این اصطلاح ترجمه شده عبارت (initial public offering (ipo می باشد، معنی این عبارت، عرضه عمومی اولیه می باشد، که در بورس اصطلاحا به آن عرضه اولیه گفته می شود.
هنگامی که س
امسال روز تولدم خیلی متفاوت بود...
تبریک تولدام انقدر زیاده و تماس تلفنی ها انقدر زیاد که نشده تاحالا ناهار بخورم....عجیب ترینش فرزانه بود....زنگ زد پرسید خونه ای؟
منم متعجب گفتم آره...گفت ده دقیقه دیگه اونجام!و من شوکه که چی شده!رفتم پایین ،از ماشین که پیاده شد شوکه شدم،با وجود تمام مشغله هاش وقت کرده بود برام هدیه بخره و اینکه میدونی بین شلوغی های ذهن کسی،گم نمیشی چقددددر ذوق زده میشی!

ادامه مطلب
 
راهکارهای توسعه بیمه زندگی در ایران
با توجه به موانعی که در ابتدای نوشته در باره رشد و گسترش بیمه های زندگی در کشورمان ایران اشاره شد بهتر است که چند راهکار ساده را باید بررسی کرد.
افزایش قدرت مالی شرکت‌های بیمه برای فراهم ساختن اعتماد بیمه گذاران نسبت به سرمایه گذاری که می‌خواهند در بیمه نامه‌های زندگی انجام دهند
ارائه طرح‌های منعطف بیمه‌ای با در نظر گرفتن همه نیازهای بیمه‌ای بیمه گذاران
افزایش آگاهی و دانش کارکنان شرکت های بیمه
یا
فواید بورس برای سرمایه گذاران
در این مطلب به مزایای سرمایه گذاری سرمایه گذاران در بورس پرداخته می شود.
 
   1.   درآمدمهمترین هدف هر فرد از سرمایه گذاری کسب درآمد است. سرمایه گذاری در بورس میتواند از دو راه این خواسته را محقق سازد. نخست از طریق پرداخت سود ناشی از فعالیت کارخانه ها و شرکتها؛ بدین ترتیب که، کارخانه ها یا شرکتهایی که سهامشان در بورس عرضه شده است بخشی از سودی را که از فروش کالاها و خدماتشان حاصل میشود بین سهامداران تقسیم میکنند.
cnbc:
♦️Turkey’s lira takes another dive as central bank scares investors over interest rate plans.
ترس سرمایه گذاران از طرح بانک مرکزی ترکیه در تعیین نرخ بهره موجب گردید تا لیر ترکیه سقوط دیگری را تجربه کند.
ارزش پول ترکیه 7 درصد نسبت به ماه گذشته کاهش یافته است در حال حاضر نسبت برابری آن در مقابل دلار 5.9 می باشد
سرمایه گذاران تورم دو رقمی را برای ترکیه متصورند در حالیکه نرخ بهره 24 درصد است تنها در سال گذشته 36 درصد ارزش لیر کاهش یافته است
عدم افزایش نرخ بهره و نفوذ سیاست در بانک مرکز
شاخص های بورس در واقع معیارهای مهمی هستند که با بررسی و تحلیل آن‌ها، می‌توان وضعیت گذشته و حال بورس را از جنبه‌های مختلف، ارزیابی و
حتی با کمک روش‌های نموداری روند آینده بورس را پیش‌بینی کرد.
 
شاخص کل:
در بورس تهران شاخص بازدهی یا همان شاخص قیمت و بازده نقدی با نام TEDPIX شناخته می‌شود. این شاخص همان شاخصی است که همیشه در اخبار و رسانه‌ها از آن به عنوان شاخص بورس تهران صحبت می‌شود. شاخص کل در بین فعالان بازار و سرمایه‌گذاران یکی از پرکارب
هفته‌ی پیش خبری شوکه کننده، شهر پر زرق و برق دبی را نقل محافل خبری کرد. باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: هفته‌ی پیش خبری شوکه کننده، شهر پر زرق و برق دبی را نقل محافل خبری کرد.
پرنسس هیا، همسر حاکم دبی هفته گذشته به
همراه دو فرزند کوچکش از امارات متحده‌ی عربی به انگلستان گریخت و در آنجا
تقاضای طلاق و پناهندگی سیاسی کرد. پرنسس هیا یکی از شش همسر حاکم دبی، شیخ
محمد بن راشد آل مکتوم، بود و به دلیل آنکه همواره در محافل عمومی در کنار
ه
بهترین بیمه عمر از نظر مردم :
 
 
میزان تبلیغات شرکت‌های بیمه درباره بیمه عمر می تواند در انتخاب افراد موثر باشد، ولی سطح رضایت بیمه گذاران از بیمه‌نامه‌های عمر از مهمترین رکن­‌های انتخاب بهترین بیمه عمر است. ارائه خدمات متنوع و پرداخت خسارت به موقع و برخی از موارد دیگر می‌باشد. سطح رضایت بیمه گذاران در بیمه مرکزی ثبت شده و هر ساله به صورت گزارش رضایتمندی بیمه گذاران ارائه می‌کند که می تواند یک مرجع برای انتخاب شما باشد و شما با بررسی گز
اکثر سرمایه‌گذاران بی تجربه دوست دارند که سهام ارزان بخرند البته انجام اینکار عیب و اشکالی ندارد به شرطی که هدف سرمایه‌گذار مذکور از ارزان بودن سهام، ارزان بودن سهام در برابر ارزش ذاتی آن باشد، نه کم بودن قیمت سهام.
 
یعنی سرمایه گذار هنگام تصمیم‌گیری در مورد یک خرید سهم، قیمت را کنار بگذارد و به این توجه کند که آیا این قیمتی که در بازار مورد معامله می‌گردد بالاتر از ارزش ذاتی سهام است یا پایین تر از آن؟
پایین بودن یا بالابودن قیمت سهم دل
فیلم هری پاتر خیلی قشنگه اکثرا هم دیدینش به نظر من هری باس با هرمیون ازدواج میکرد وواقعا برام عجیبه هرمیونی که بیشتر حواسش پیش هری بود و دور هری میچرخید عاشق رون شد .اصلا چرا نویسنده اینطور نوشته . فکر کم به سبک رونالدینیو عمل کرده :/ و بیننده هارو شوکه کرده .
یه هــوووف گنده ...
هنوز دست پطروس نرسیده وای نمیدونم تا چه اندازه میتونه خوشحال یا ناراحتش کنه! از وقتی خوده واقعیم رو بیشتر شناخته فک میکنم شوکه شده شایدم اصلا فکری نکرده باشه !
امروز از اون نشریه تماس داشتم ولی من خواب بودم :)) آخه چرا ؟
همه ما از آمارهای وحشتناک کسب‌وکارها خبر داریم. بیشتر کسب‌وکارهای نوپا شکست می‌خورند. بسیاری از کارشناسان، دلیل این شکست‌ها  و اشتباه رایج کارآفرینان را ریسک‌های نوآوری می‌دانند. با این حال، ما پی برده‌ایم که مساله دیگری وجود دارد که به همان اندازه در شکست کسب‌وکارها اثر دارد.
 
این عامل، مدیریت نادرست روابط کلیدی و به ویژه شکست در مذاکرات بنیان‌گذاران و کارآفرینان است. اداره یک کسب‌وکار نیاز به مذاکرات بسیاری دارد که با شرکا، شرکا
 به منظور رفاه حال شما بیمه گذاران محترم ؛
صدور  انواع رشته های  بیمه ای اعم از ؛
بیمه های عمر (آتیه و حوادث)
بیمه مسئولیت( کارفرمایان، مهندسی، تجاری، درمانی، پزشکی، پیراپزشکی، مدنی، مهد کودک، انبارها) 
بیمه آتش سوزی ( مسکونی، تجاری، صنعتی)
بیمه درمان مسافرتی
 بیمه حوادث انفرادی
 بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه خودرو با شرایط و تخفیفات خاص بیمه گذاران بیمه عمر و تامین آتیه، انجام می پذیرد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با  شماره 09385491718 تماس حاصل
سوالات فراوانی وجود دارد از اینکه شرایط درونی و بیرونی بدن چه تاثیری در طاسی سر و ریزش مو دارند.
سعی کردیم در این مقاله به تعدادی از این سوالات پاسخ دهیم.
 
آیا مردان طاس تستوسترون بیشتری دارند؟
این یک باور نادرست درباره ریزش مو است. با آن که طاسی مردان به تستوسترون مرتبط است اما طاسی به میزان تستوسترون نه بلکه به میزان حساسیت یک فرد به این هورمون مرتبط است. یک آنزیم، تستوسترون را به ترکیبی به نام دی هیدروتسترون تبدیل می‌کند که این ترکیب باع
مدتها بود که میخواستم راجع به شعار امسال (1397) مطلبی را بنویسم که متاسفانه یا خوشبختانه (!) فرصت نمی شد.
بنظر حقیر این شعار ابعاد مختلفی دارد که باید به اونها توجه کنیم. یک بُعدش به تولیدکننده مربوط می شود، یک بُعدش به مصرف کننده و یک بُعدش هم به سیاست گذاران و دولت و ... .
مهمترین موضوعی که باید سیاست گذاران و دولت و ... به آن توجه کنند این نکته است که بنظر حقیر حمایت در سایه اعتماد به وجود می آید. منِ مصرف کننده اگر بدانم که برای بهبود کالایی (کیفیت
 
داستان های بیمه ایی من و همکارانم.....
دفتر وصولی‌‌ها رو برداشتم و شروع به زنگ زدن به بیمه گذاران برای یادآوری پرداخت حق بیمه‌شون کردم. به نفر ششم که آقای....بود، رسیدم و زنگ زدم. صدای پسر بچه‌ایی با بغض از اونطرف تلفن گفت بله، گفتم: سلام عزیزم میتونم با آقای... صحبت کنم.گریان گفت: پدرم....و ادامه نداد.خانمی گفتت: بفرمایید.گفتم:....از دفتر بیمه تماس میگیرم، برای یادآوری پرداخت قسط بیمه آقای....گفت: همسرم هستند و متاسفانه در اثر تصادف فوت کردند و ال
حامد تمام جملات دکترراباعبارت بعیدمیدانم در ذهن خود یکی کرده بود.گویی فائزه اولین زنی نبود که به خاطر زندگی عاشقانه به قتل می رسید.چون حامدبشکلی به صورت خیره شده بود که انگارمنتظرمرگ آنی او هست.
درهمین حین پیامی مبنی بر بردن یک جایزه میلیاردی دریکی از مسابقات اتومبیلرانی برایش آمد.شوکه بوددیگربه فکر فروش اعضای بدن همسرش نبود.گویی پول باروح اوبیشترتماس می گرفت.
امروز ، بعد از تحویل یک سرویسی ، متوجه شدم که گوشیم دستم نیست و وقتی باهاش تماس میگیرم ، میبینم که رد تماس میخوره . گفتم احتمالا افتاده از دستم ، با یه گوشی دیگه پیام دادم که این گوشی من رو ممنون میشم بهم تحویل بدید ، جواب داد که یه تومن بریز برام گوشیتو برات بیارم.
 
شوکه ام از این ماجرا ...
بسم الله 
تاریخ عرفای شیعه را می خواندم و رسیده بودم به دو اسم که البته یکی شان اسمی هم نداشت !
ملاقلی جولا بافنده ای که ناگهان شبی بر شیخ علی شوشتری وارد شده بود و فرستاده بودش نجف تا بشود سرسلسله ی عرفان شیعه تا امثال قاضی ها را پرورش بدهد و بعد در پس جولا یک سرباز، سربازی گمنام ، نگهبان خانه ای اعیانی که برای لقمه ای حلال آمده بود سراغ ملاقلی و خب معلوم می شود که از اوتاد امام زمان بوده است .
شوکه شده بودم، از تمام آن اسم های بزرگ اوراق تاریخ ش
⭕️FIREFIGHTING:
The Financial Crisis and Its Lessons 
آتش نشانی:بحران مالی و درس های آن
عبارت فوق، نام کتابی است که چند روز پیش منتشر گردید. سه مدیر ارشد بانک فدرال رزرو آمریکا: برنانکه، گایتنر و هنری پلسون، به عنوان آتش نشانان بحران مالی 2008 از لحظات سخت و طاقت فرسای آن زمان سخن می گویند.
اثرات این رکود به حدی شدید بود که موجب بیکاری حدود 700،000 نفر در زمستان 2008 گردید.
وارن بافت،موفق‌ترین سرمایه‌گذار قرن بیستم،می گوید: این کتاب هشداری است برای آینده و باید مورد تو
دغدغه تمام سرمایه گذاران بیت کوین این است آیا قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۰ همانطور که پیش بینی شده است افزایش خواهد یافت یا خیر؟ طی چند روز گذشته با کاهش نا به هنگام و شوکه کننده بیت کوین و ورود آن به کانال ۵ هزار دلار اکثر سرمایه گذاران را دچار تردید در باب افزایش قیمت بیت کوین و سابر ارز های دیجیتال کرده است. هیچکس نمی تواند پیش بینی دقیقی راجع به ارز ها دیجیتال داشته باشد اما بنا به گفته علمی و بنا به تجربه محققان عملکرد بلاک چین در یک دهه اخیر
برخی جاها انگیزه کسب سود به دلایل مختلف مثل ایجاد نابرابری و همچنین دلایل دیگری که بیشتر به صحت سیاسی ربط دارند تا واقعیت اقتصادی، مورد حمله قرار می‌گیرد.کسب‌وکارها ایجاد می‌شوند تا از طریق پیش‌بینی تقاضای مشتری و یا حتی تمرکز بر سودآوری مشتریان  که به پاسخگویی به این تفاضا منتهی می شود، برای سرمایه‌گذاران پول درآورند.
 
به عبارت دیگر، آن کسب‌ و کار به جای اینکه از مشتریان خود درآمد تولید کند، هزینه‌های تولید کالا یا خدمات را از سرمای
اونی که دارن حقشو ناحق میکنن
دوماه داره میدوئه باز اونا قویترن 
دیشب تا صب نخوابیده و از بی انصافی آدما شوکه اس و باورش نمیشه ذات آدم میتونه انقدر بد باشه
کیه؟؟کیه؟؟
مَنَم مَنَم مَن مَن
خلاصه که با ذکر خدایا جز تو کسی و ندارم حواست باشه یکمم سمت منو نگاه کن کفه ترازوی اینور سبکه سپردیمش دست خودش
دعا کنید برای عدم وجود اعتماد بنفس در وجود این جانب که بره بالا بلکه یه ذره کم بشه نا امیدیمون
سهام در بلند مدت بازده قابل توجهی را ارائه می دهد، اما نوسانات آن ها می تواند در کوتاه مدت به ویژه برای سرمایه گذاران جدید وحشتناک باشد. خوشبختانه، سرمایه گذاران گزینه های زیادی برای کاهش ریسک در سرمایه گذاری سهام خود دارند و شب ها راحت می خوابند. اما مزایایی که سهام و صندوق های سهام عدالت به سرمایه گذاران ارائه می دهند، برای همیشه مناسب نیستند. در اینجا کارهایی که باید قبل از سرمایه گذاری در بازار سهام انجام دهید و همین طور 12 راهکار برای کا
یک فیلم دیدم که صفحه کلیدهای مجازی استفاده می کردند و روی هوا کلیک می کردند. اولش خیلی برام عجیب و غریب بود. ولی فکر کنم اگه تا حالا هم ساخته نشده باشه حتما به زودی ساخته خواهد شد.
تکنولوژی به شدت در حال تغییر است و هر روز یک چیز عجیب جدید می بینیم.
 
این میوه های عجیب هم برای خودش جالبه. طبیعت هم مثل تکنولوژی ما را شوکه می کنه
قیمت بیت کوین زیر ۱۰,۰۰۰ دلار!    مرداد ۲۴, ۱۳۹۸/۰ نظرها/در اخبار, اخبار بیت کوین /توسط طهمورثارز دیجیتال بیت کوین که در ماه جاری برای چند بار موفق به شکست سطح ۱۲,۰۰۰ دلار شده بود، این بار به محدوده زیر ۱۰,۰۰۰ دلار رسید. بزرگترین ارز دیجیتال دنیا آخرین بار در تاریخ ۳۱ جولای ( ۹ مرداد ) به محدوده زیر ۱۰,۰۰۰ دلار رسیده بود.
چندی پیش با توجه به شرایط تجاری میان آمریکا و چین و تنش‌های سیاسی بین  این دو ابر قدرت، تحلیل گران بسیاری روند قیمت این ارز دیج
کریمه:
سلام بر جهاد گران فرهنگی گروه تاتر جابر
شرمنده طولانیه ، بعد تقریبا یکماه انقد دلت پر میشه که فقط باید بنویسی تا اروم شی
من مشهد این تاتر ارزشمند رو دیدم
جابر مسیح من ، که یکی از بیننده ها نوشته بود خیلی منو متحول کرده بود حتما میخواستم ببینم ولی نمیشد ، اومدیم عید مشهد ، بنری تو حرم امام رضا(ع )دیدم که شوکه شدم ، تاتر جابر تو حرم امام رضا(ع)؟
ادامه مطلب
کریمه:
سلام بر جهاد گران فرهنگی گروه تاتر جابر
شرمنده طولانیه ، بعد تقریبا یکماه انقد دلت پر میشه که فقط باید بنویسی تا اروم شی
من مشهد این تاتر ارزشمند رو دیدم
جابر مسیح من ، که یکی از بیننده ها نوشته بود خیلی منو متحول کرده بود حتما میخواستم ببینم ولی نمیشد ، اومدیم عید مشهد ، بنری تو حرم امام رضا(ع )دیدم که شوکه شدم ، تاتر جابر تو حرم امام رضا(ع)؟ 
ادامه مطلب
فوائد بورس
فواید بورس برای سرمایه‌گذاران:
الف) ایجاد درآمد: مهم‌ترین هدف یک سرمایه‌گذار کسب درآمد است. سرمایه‌گذران در بورس به ۲ روش می‌توانند درآمد کسب کنند.
• پرداخت سود نقدی ناشی از فعالیت شرکت‌ها؛ شرکت‌هایی که سهامشان در بورس عرضه شده است، بخشی از سود ناشی از فروش محصولات خود را بین سهامداران تقسیم می‌کنند. در نتیجه سرمایه‌گذارانی که سهام این شرکت‌ها را دارند، از این طریق کسب درآمد می‌کنند. این سود به‌صورت سالیانه به سهامداران
دانلود دوبله فارسی فیلم The Thirty Nine Steps 1978
در سال 1914 "ریچارد هنای" مهندس معدنی است که قبل از بازگشت به آفریقای جنوبی مدت کمی در بریتانیا ساکن می شود.اما وقتی همسایه پیر او کلنل "اسکادر" با عجله به اتاق او وارد می شود و داستانی مبنی بر اینکه جاسوسان آلمان در کشور مخفی شده و برنامه ای برای شروع دوباره جنگ جهانی اول دارند او به شدن شوکه می شود...
نام پارسی فیلم : نه پله
اینکه ساختمان
آموزشگاه ما سه مقطع را در خودش جا داده بود سختیهای خاص خودش را داشت، سرو صدای
بچه های ابتدایی خیلی اذیت می کرد، اما خب این محیط خاطرات خوشی را هم رقم زد.
بچه های ابتدایی هم با من
دوست شده بودند، یه روز همه دور هم جمع شده بودیم، عسل یکی از دخترهای کلاس اول
برام چند تا رز آورد، ذوق زده شدم و بغلش کردم، معلمشون گفت
برای من گل نمیارن. یکی از رز خوشکلها را برداشتم دادم دست عسل آهسته تو گوشش
گفتم ببر بده معلمت
'گاهی زنگهای
تفریح عسل و مع
زن شانزده ساله ی باردار تخت نوزده نمیدونست روش پیشگیری از بارداری یعنی چی و از بدو ازدواجش از هیچ روش پیشگیری استفاده نکرده بود!
یک دست و جیغ و هورای بلند به افتخار قانون گذاران عزیز و حامیان قانون کودک همسری...پدرسوخته های عزیزی که با تمام توان از افزایش نسل مسلمان ها مراقبت میکنن...خدا حفظشون کنه انشالله!
امروز نوبت لیزر داشتم. نوبتی که از عصر یهو به صبح انتقال پیدا کرد و خب سبب خیر هم شد. چون میخواستم عکس های روز تولد آریا رو چاپ کنم و تخته بزنم و امشب ببرم خونه شون. فرصت خوبی بود و انجام هم دادم.
تو مطب دختری رو دیدم که ابتدا حس های بد بهم هجوم آوردن و بعد سعی کردم تخیل کنم تو چه شرایطی بزرگ شده و بعد از خودم ناراحت شدم که چرا قدر داشته هام رو نمی دونم.
سنش رو دقیق نتونستم حدس بزنم. شاید 30 یا 35.
حال خرابی داشت. وقتی ازم سوال پرسید که آیا لیزر رنگ پوست
رفتِه سَردار نَفَس تازه کُنَد برگردد؛ چون ظھور گل نرگس، بِخُدا نَزدیک است.
 
ما تا آخر ایستاده‌ایم؟!
 
این یک شعار نیست، یک هدف است که به علامت سوال نیاز دارد. سوال اما این است که آخرش کجاست؟ وقتی می‌گوییم ما تا آخر ایستاده‌ایم، یعنی تا کِی باید ایستادگی کرد؟
باید بدانیم که به چه شکل، به نتیجه می‌رسیم؛ چون اگر بدانیم با انجام کارهایی می‌توانیم زودتر به آخرش برسیم
و قطعا با آگاهی، در ایستادگی راسخ‌تر می‌شویم.
 
اما آخرش این است:
استکبار ج
 
 
خواب میدیدم و میدونستم که دارم خواب می بینم و بیدار خواهم شد اما تصویرم از بیداری، تصویر چند سال قبل بود اون موقع که همه چی امن و امان بود.خواب میدیدم و از خوابی که می دونستم خوابه بیدار می شدم و صدای ناله بابا رو می شنیدم . شوکه می شدم از زمان حال چون چیزی که منتظرش بودم بیداری در چند سال گذشته بود.
 
 
 
حامد تمام جملات دکترراباعبارت بعیدمیدانم در ذهن خود یکی کرده بود.گویی فائزه اولین زنی نبود که به خاطر زندگی عاشقانه به قتل می رسید.چون حامدبشکلی به صورت خیره شده بود که انگارمنتظرمرگ آنی او هست.
درهمین حین پیامی مبنی بر بردن یک جایزه میلیاردی دریکی از مسابقات اتومبیلرانی برایش آمد.شوکه بوددیگربه فکر فروش اعضای بدن همسرش نبود.گویی پول باروح اوبیشترتماس می گرفت.
مداوم قلیان میکشیدودودش رادراتاق خانه درحدی رسانده بود که همسرش سمت بیماریها
صبحی قلبم مچاله شد ، دلم میخواست همونجا تموم میکردم این زندگی رو . اینقدر شوکه شدم که تموم کانال ها رو گشتم ، به تموم پیچ ها سر زدم ؛ دوست داشتم یکی بگه اشتباهه ، یکی بگه و درد این قضیه کمتر بشه .. دوست داشتم بشینم زار بزنم .. درد داره ..درد 
خدا رحم کنه .. دیگه هیچ چیزی نباید بگم ، درمورد هیچ چیزی نباید حرف بزنم .. 
شگفت انگیز است که تا صد سال پیش، در هیچ سند ملی ما و حتی در شاهنامه، نامی از این امپراتوری برده نمی شود و هیچ ایرانی، «این به گمانِ خاورشناسان»، بنیان گذاران تاریخ ایران را نمی شناسد. آیا عجیب نیست که«ابن بلخی» در قرن پنجم هجری، در «فارس نامه» مطلقا چیزی از هخامنشیان نمی داند و ذکری از آنان ندارد؟!
امروز را مرخصی گرفتم که خونه تکونی را جلو ببرم. تا ساعت ۱۲ خوب پیش رفتم ولی کاش قلم پام میشکست و نمیرفتم سمت ظروف قدیمی!!!! نمیدونم چطور شد ولی ۱۱- ۱۲ کاسه و یک بشقاب چینی پودر شد!!! خیلی شوکه شدیم.. من و میم خیلی ناراحت شدیم. عذاب وجدان داره نابودم میکنه..کاش مادربزرگ از این کاسه ها داشته باشه و بهمون میداد
 
عملا سر شدم و قورمه سبزی خوشمزه به دلم ننشست
 
قضا بلا بوده ولی یادگاری بود و کاش وسیله خودم جاش آسیب میدید!!!
خدایا شکرت. الهی ضرر به جون نیاد.
ثبت شرکت لهستان در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین مسیرها برای کارآفرینی و درآمدزایی به حساب می‌آید. کارافرینان با ثبت شرکت در کشور لهستان سعی می‌کنند که اقامت لهستان را بگیرند و پس از مدتی این اقامت را دائمی کنند. هر کدام از کارآفرینان برای  ثبت شرکت لهستان هدفی دارند که در ادامه این مطلب تصمیم داریم اهداف مختلفی را بیان کنیم که با راه اندازی کسب و کار در کشور لهستان می‌توانید به آن‌ها دست پیدا کنید.
اخذ اقامت لهستان با ثبت شرکت در این کشو
 
بیمه‌های ورشکسته در ایران
همه شرکت‌های بیمه که در حال فعالیت هستند دارای مجوز رسمی از بیمه مرکزی هستند و تحت نظر بیمه مرکزی فعالیت می‌کنند. این موضوعی مهم جهت رفع نگرانی از ورشکستگی شرکت های بیمه برای همه بیمه گذاران مخصوصا برای بیمه گذاران بیمه‌های عمر که جنبه سرمایه گذاری در آنها مطرح است می‌باشد چرا که نظارت بیمه مرکزی وجود دارد.
از زمانی که صنعت بیمه در کشور شروع به فعالیت کرده است، تقریبا می‌توان گفت هیچ شرکتی ورشکسته نشده است. ت
در چند سال اخیر تمایل سرمایه‌گذاران و کارآفرینان خارجی به ثبت شرکت در حوزه خلیج فارس افزایش یافته است. موسسه یورو اقامت، تمام تسهیلات و امکانات لازم برای ثبت شرکت در حوزه خلیج فارس را دارد و می‌تواند اقامت قطر و اقامت عمان را از طریق راه اندازی شرکت و کسب و کار برای شما اخذ نماید.
راه اندازی کسب و کار در کشورهای قطر و عمان مزایا و معایب خاص خود را دارد. در این مقاله تصمیم داریم یک سری اطلاعات کلی و عمومی در رابطه با ثبت شرکت در حوزه خلیج فار
«مزدک میرزایی به شبکه ایران اینترنشنال پیوست»! خبری که از روز گذشته در فضای مجازی مدام دست به دست می‌شود و بسیاری را شوکه کرده است. پیگیری‌های خبر تا اینجا که بی‌نتیجه مانده است و کسی آن را تایید نمی‌کند. تا اینکه به نقل از محمد تقوی، سرمربی پیشین تراکتورسازی که به عنوان کارشناس، با شبکه‌های خارجی همکاری می‌کند، اعلام می‌شود که میرزایی حتی از مقر این شبکه هم دیدار داشته است!
ادامه مطلب
فعالیت در بورس نیز مانند هر کسب و کار دیگری، یک سری اصطلاحات تخصصی دارد و بدون­ شک اشنا نبودن فعالان بازار سرمایه با اصطلاحات بورسی بازار، برای آنان پیامد مناسبی نخواهد داشت؛ به مانند سوار کاری که با زین اسب و افسار آن آشنا نباشد.
 
EPS چیست؟
EPS یکی از کاربردی ترین اصطلاحات بورسی در بین سرمایه گذاران تازه کار و حرفه ای است. هرجا که وضعیت سهام یک شرکت از طرف سرمایه گذاران و تحلیلگران بازار مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد به شکل مستقیم یا غیر مست
نگاه های گهگادر نگرانت بهم ثابت کرد که باید توضیح بدمگاهی باید اطمینان داشت و بدون گلبول سفید حرکت کرد
صبح بیدار میشی و چیزی نمیبینی ایا دنیا سیاهست؟ حرف های ما به دنیا وجودیت داده
شوکه شدم از این بیماری خیره مانده بودم سهمی از تو ندارم سهمگیم است
دو معز فعال جهان را تغییر خواهد داد
خوتب نیستی اینها حقیقته در دنیایی که هستیگ
در خاطرات خوشم مرا تجزیه کنید که بد شدیم 
نقطه متقارن شوم متقارن شوم تا نقطهخیلی ساده از کنار این بزرگوار رد میشویده
 
گرگ های بی سر و پا روی مهمترین خط قرمزمون دست گذاشتید.
خودتونم خوب میدونید که سردار ما یگانه بود اما تنها سردار این ملت نبود و نیست،پس قطعا جایگاه پر ابهتش خالی نخواهد ماند.
همونطور که شهید بهشتی بزرگوار فرمودند: هر چه ما را بکشید ما قدرتمند تر خواهیم شد.
بد غلطی کردید و بد زخمی به قلبمون زدید ولی کاری کردید که سخت تر از قبل در برابرتون بایستیم.
 
روح بزرگت شاد باد مالک اشتر این مرز و بوم.
 
 
پ ن: این غم بزرگ رو به همه تسلیت میگم.
از صبح زود که
ورزش 11 - اسماعیل حلالی، بازیکن سابق پرسپولیس، در خصوص کنار گذاشتن شایان مصلح و سروش رفیعی از فهرست تیم پرسپولیس توسط کالدرون، اظهار داشت: مصلح مدت زیادی مصدوم بود و در تمرینات هم حضور نداشت. شاید به این دلیل او را کنار گذاشت که آماده نبود.وی افزود: در مورد رفیعی، اما شرایط فرق می‌کند. سروش بازیکن خلاق و بااخلاقی است و من هم از کنار گذاشتن او شوکه شدم. من با رفیعی نسبتی ندارم، اما به هر حال در ایران کمتر بازیکنی توانایی فنی رفیعی را دارد. به هر
آکاآپ: اتفاقی عجیب و غیرقابل باور کارکنان مسئول خاکسپاری را شوکه کرد ، نوزاد تازه متولد شده کنار جسد زنی که هنگام فوت باردار بود برای آنها باورکردنی نبود. برای مطالعه جزییات بیشتر از این اتفاق عجیب و غریب در ادامه مطلب با آکا همراه باشید.

ادامه مطلب
پوشش سرمایه فوت به هر علت و پوشش فوت ناشی از حادثه: این پوشش‌ها میزان خسارت‌هایی هستند که شرکت بیمه کارآفرین بر اساس حق بیمه پرداختی هر ساله شما محاسبه کرده و در صورت فوت عادی و فوت ناشی از حادثه این سرمایه را به ذینفعان بیمه نامه پرداخت می‌کند. در سال ۹۷ با ارائه طرح بیمه نامه اندوخته دارد امید کارآفرین سقف پوشش فوت به هر علت در بیمه عمر کارآفرین تا ۵۰۰ میلیون تومان و در پوشش فوت حادثه نیز ۵۰۰ میلیون تومان می باشد و بر اساس حق بیمه پرداختی
یکی از سوالات مهم و اساسی که مشتریان بیمه های عمر در باره ضمانت اجرایی این بیمه نامه می پرسند این است که «اگر شرکت بیمه تا ۲۰ سال آینده ورشکسته شود یا به هرصورت وجود نداشته باشد تکلیف بیمه نامه من چه خواهد شد؟!»
در این مطلب با ارائه آیین نامه ها و ماده های قانوی بیمه مرکزی ایران سعی می کنیم پاسخی جامع و کامل به این سوال بدهیم.ماده ۳۷.ثبت هر مؤسسه بیمه در کشور ایران موکول به ارائه پروانه تأسیس که از طرف بیمه مرکزى ج.ا.ا صادر می شود خواهد بود. همچ
نسبت P/E
نسبت P/E در یک شرکت به معنای انتظارات سرمایه‌گذاران از بازدهی آینده آن شرکت است؛ مثلا اگر شرکتی P/E پنج داشته باشد، یعنی انتظار داریم بازدهی آینده آن نزدیک به بهره سپرده‌های بانکی و حدود ۲۰ درصد باشد. نسبت P/E پنج همچنین نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری در این شرکت پس از پنج دوره سودآوری، می‌تواند اصل سرمایه‌ را بازگرداند.
هیچ وقت به سرنوشت اعتقادی نداشتم معتقدم خدا ته همه چی رو میدونی حتی اگه بی نهایت حالت مختلف داشته باشه اگه هم قراره چیزی رو از قبل مشخص کنه سرو تهش نوشته شده نه فقط سرش. در میون همه خبرهای حیرت انگیز این چند روزه یکی از همه برام شوکه کننده تر بود، مسافری از پرواز جاموند و نگران و عصبانی از ماموران راهنمایی رانندگی که باعث تاخیرش شدن سخت گله کرد و در کمال ناباوری بعد از شنیدن سقوط هواپیما بهت زده رفت ازشون عذرخواهی کرد.
شاید کسی که تو گوش ما چک
با اعلام گرانی غیر عادی و ناگهانی بنزین و شوکه شدن مردم باعث عکس العملها و نا رضایتی گسترده در میان مردم شد. چون این گرانی به صورت ناگهانی و چند برابری بود که به نظر اینجانب چند نکته رسید عرض می کنم :
۱- بدون هیچ اغماضی این کار به صورت دفعی و ناگهانی خود ایجاد شوک عصبی بر جامعه شد. چرا این مدعیان تدبیر عقلشان به این نکته نرسید که انجام چنین مصوبه ای باعث نارضایتی گسترده می شود و ممکن است کشور دچار بحران شود؟ باید عرض کنم اتفاقا خوب هم می دانند و
با اعلام گرانی غیر عادی و ناگهانی بنزین و شوکه شدن مردم باعث عکس العملها و نا رضایتی گسترده در میان مردم شد. چون این گرانی به صورت ناگهانی و چند برابری بود که به نظر اینجانب چند نکته رسید عرض می کنم :
۱- بدون هیچ اغماضی این کار به صورت دفعی و ناگهانی خود ایجاد شوک عصبی بر جامعه شد. چرا این مدعیان تدبیر عقلشان به این نکته نرسید که انجام چنین مصوبه ای باعث نارضایتی گسترده می شود و ممکن است کشور دچار بحران شود؟ باید عرض کنم اتفاقا خوب هم می دانند و
 
«بین‌ستاره‌ای» که درباره‌ی سفر فضانوردان به آن‌سوی کهکشان برای یافتنِ خانه‌ای جدید و جایگزینی‌اش با دنیای درحال نابودی‌شان است، کاری کرد تا نتوانم در آن واحد تصمیم‌ام را در موردش بگیریم. از همین سو، چند روزی را معلق در بین نکات شوکه‌کننده و سطحی‌اش سپری کردم.
ادامه مطلب
وقتی بحث سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه به میان می‌آید، شما با انتخاب‌های متعددی روبرو می‌شوید در بازار سرمایه، یک سوال متداول که در بین سرمایه‌گذاران تازه‌کار وجود دارد این است که از بین سرمایه‌گذاری در بازار سهام و خرید اوراق مشارکت ، کدامیک را انتخاب کنیم؟
 
برای پاسخ به این سوال، بیاید ابتدا نگاهی به سهام و اوراق مشارکت بیندازیم.  سهام و اوراق مشارکت، دو نوع از اوراق بهادار هستند که در ساختار، پرداخت سود، بازگشت سرمایه و ریسک باهم
سرمایه گذار انجل کیست ؟
یک سرمایه گذار انجل Angel Investor ( یا سروش سرمایه گذار )  فردی است که در یک کسب و کار پر خطر جدید یا کوچک سرمایه گذاری می‌کند، برای یک استارت آپ یا توسعه آن سرمایه فراهم می کند. سرمایه گذاران انجل عموما افرادی هستند که مقداری پول نقد اضافی در اختیار دارند و به دنبال نرخ بالاتری از بادهی نسبت به آنچه در سرمایه گذاری های سنتی به دست می آید هستند. یک سرمایه گذار انجل عموما به دنبال سودی 25 درصد یا بیشتر است.
 
یک سرمایه گذاری ان
خیلی بازار نمیرم،سرم توو قیمتا نیس.
امروز باید میرفتم واکسن هپاتیتم رو میزدم،رفتم،کزارم زد برام آخه متولدین ۷۳ رو واکسینه میکنن مجددا از نظر کزاز،ده سالشون سر اومده.
گفتم حالا که تا اینجا اومدم یه سرم به بازار بزنم،روپوش سفید میخواستم بخرم.شهر خودم با اینجا قبلا اختلاف قیمتی حدود بیس تومن داشت ینی همون روپوشی رو که من خریده بودم پنجاه تومن،دوستام از اینجا سی تومن گرفته بودن.
به نیت روپوش سی تومنی رفتم.طرحاشو نشونم داد انتخاب کردم داشت دکم
قوانین عجیبی در کشور‌های مختلف جهان وجود دارد که برخی از آن‌ها به قدری قدیمی شده‌اند که معمولا کسی مرتکب آن نمی‌شود و حتی قانون‌گذاران نیز ممکن است اطلاعچندانی درباره آن‌ها نداشته باشند. با این حال، این قوانین همچنان در ساختار قضایی برخی کشور‌ها جای دارند.
در این مطلب با قوانین عجیب در کشور‌های مختلف جهان آشنا می‌شویم.
فیلیپین
 
 
 
ادامه مطلب
1. یه روز تو زندگیم گوشی بردم مدرسه تحویل دادم. کلید کمد گوشیا گم شد و تا الان مث اسکلا وایساده بودیمو قرانو ختم کردیم یه کلید به گوشیا بخوره :| آخرشم پیدا شد و کلی دست و جیغ و هورا و گیلیلیلی کردم براشون :)
2. هرچیز خنده داری که اتفاق میفته بچه ها برمیگردن و به من و ری ری نگاه میکنن. حس میکنم ما دوتا اراذل کلاسیم :| نه؟ :|
3. امروز با ری ری چهارتا غذا خوردیم :| 
4. رفتم به خانوم بوفه ایه میگم خانوم یه چیز میخوام بگم شوکه نشیدا. من امروز هیچی نیاوردم با خود
شرکت خودروسازی فولکس‌واگن به جمع سرمایه‌گذاران در بزرگ‌ترین تاسیسات
تولید باتری‌های لیتیمی برای خودروهای برقی پیوست. شرکت نورت‌ولت سوئد
اعلام کرد که توانسته است تا وجوه سرمایه‌گذاری جدیدی را به ارزش یک
میلیارد دلار برای تکمیل تاسیسات مذبور دریافت کند.
ادامه مطلب
پقتی خبر را خواندم، کسی را ندیدم تا احساساتش در من القایی ایجاد بکند، شوکه شدم، خشمگین شدم، اشکم درآمد، نفرت در من شعله کشید.
مادرم از در آمد، نمی دانم چرا، به او گفتم خبر را، دو دستی به سرش کوبید، خشمگین و اندوهگین شد، زار زار گریه می کرد. به همسرم زنگ زدم، صدایش بین گریه هایش به من فهماند که او هم خبردار شده...
برای محبوب شدن، گاهی ظاهر آراسته می کنیم، نقش رفتار خوب از خودمان درمی آوریم روی محوری بین صدق صددرصد و کذب و رودربایستی و مردم داری و.
چندی است که شرکت های تولیدکننده چینی، نظر به تولید تجهیزات، در حوزه سرمایه گذاری تجدیدپذیر در ایران ورود کرده اند و اما چیزی که جالب توجه است ورود آنها نه فقط به عنوان تامین کننده که در قالب قرارداد های EPCF بوده است.
در این مقاله کوتاه بررسی میشود که سرمایه گذاران داخلی چطور باید این موضوع را مدیریت کنند.
نظر به اینکه ایران در شرایط نرمال حقوق بین المللی نیست این کارخانجات پس از فروش تجهیزات و دریافت اصل و فرع سودشان به بهانه تحریم ها از خدما

مالکیت خارجی املاک در اسپانیا
شاید یکی از بزرگترین دغدغه های سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات اسپانیا نحوه مالکیت بر املاک در این کشور می باشد.  خوشبختانه کشور اسپانیا از چند اسل پیش تاکنون به منظور افزایش تمایل به سرمایه گذاری در حوزه املاک این کشور اقدام به اجرای قانونی اعطا مالکیت تمام و کمال ملک به سرمایه گذاران را نموده است.
بر این اساس سرمایه گذاران می توانند همانند خود شهروندان اسپانیا با سرمایه گذاری در املاک ا
بین ایران وعراق است چه وحدت زیبا/عامل تفرقه راریشه کنش کن هرجا/دین اسلام و ولایت همه اش این باشد/وحدت وگنج بصیرت برسد ازیکتا/عشق ایران وعراقی است همه آل نبی/معرفت کسب کنی بازبه آل طاها/درره وحدت ما خون شهیدان وطن/هدف خامنه ای یاکه خمینی اینجا/جمعه ای ما همگی شوکه اخبارشدیم/یک سلامی زادب سوی سلیمانی ما/دشمن از کینه زندتیربه سرداروطن/باشهادت برسد وحدت در ملتها/کن فراخوان همه کس یارولایت باشیم/همدلی چاره بود ریشه کنی براعدا/وقت آن است که مامتح
اجاره نشینی اعیانی!
سرمایه گذاری در بخش املاک از دیرباز یکی از انواع سرمایه گذاری های مطمین و پرسود محسوب می شده است و در تمام دنیا سرمایه گذاران و پولدارهایی که حتی کسب و کارشان مربوط به املاک نیست، بخش اعظمی از سرمایه انباشته ی خود را در املاک ذخیره می کردند. با گذر زمان و تخصصی شدن جوامع در تمامی بخش ها، بحث سرمایه گذاری نیز وارد فازهای علمی تر و تخصصی تری شده و خود به چند شاخه و زیرشاخه مجزا تقسیم شده است. هر شاخه نیز به نوبه خود دارای طرفد
ویروس کرونا برعکس ظاهر بد ریخت و بی‌نظمی‌هایی که در زندگی روتین‌مون ایجاد کرده، محاسنی داشته که من امروز به معنای واقعی لمسش کردم. میگن تو این مدت قرنطینه فرصت خوبی هست که با خودمون خلوت کنیم. مخصوصا که سایه‌ی این ویروس افتاده رو ماه‌های مبارک رجب و شعبان و رمضان. ماه‌هایی که انس و ارتباط ما با خداوند متعال، از طریق قرآن و مناجات و سحر و صیام بیشتر میشه.
راستش این روزها برای من روزهای بسیار سختی بود ولی می‌دونم که سربلند از امتحاناتش بیر
ویروس کرونا برعکس ظاهر بد ریخت و بی‌نظمی‌هایی که در زندگی روتین‌مون ایجاد کرده، محاسنی داشته که من امروز به معنای واقعی لمسش کردم. میگن تو این مدت قرنطینه فرصت خوبی هست که با خودمون خلوت کنیم. مخصوصا که سایه‌ی این ویروس افتاده رو ماه‌های مبارک رجب و شعبان و رمضان. ماه‌هایی که انس و ارتباط ما با خداوند متعال، از طریق قرآن و مناجات و سحر و صیام بیشتر میشه.
راستش این روزها برای من روزهای بسیار سختی بود ولی می‌دونم که سربلند از امتحاناتش بیر
اجاره نشینی اعیانی!
سرمایه گذاری در بخش املاک از دیرباز یکی از انواع سرمایه گذاری های مطمئن و پرسود محسوب می شده است و در تمام دنیا سرمایه گذاران و پولدارهایی که حتی کسب و کارشان مربوط به املاک نیست، بخش اعظمی از سرمایه انباشته ی خود را در املاک ذخیره می کردند. با گذر زمان و تخصصی شدن جوامع در تمامی بخش ها، بحث سرمایه گذاری نیز وارد فازهای علمی تر و تخصصی تری شده و خود به چند شاخه و زیرشاخه مجزا تقسیم شده است. هر شاخه نیز به نوبه خود دارای طرفد
سئو 
و باصرفه سازی کامنت ها کامنت ها یک عدد از مهمترین نصیب های یک وبلاگ میباشند . 
همانگونه که در ویکی پدیا هم متن شده: 
سئو در مشهد
[jv_quote 
style="default" width="0" author="ویکیپدیا"]ایجاد امکان گذاشتن کامنت توسط کاربران، یکی از فرمت های دو جانبه و زیاد با اهمیت در اکثری از وب لاگ هاست[/jv_quote] 
کامنت ها از جهات بخش اعظمی اثر گذار هستند . به واسطه آنها، یوزرها نکات مثبت را به شما تذکر می کنند، خطاها شما را گزارش می دهند و بیرون از همگی چیز، می توانند با شما کلام
استقبال سرمایه گذاران ترکیه ای در شهرک خاوراناستقبال سرمایه گذاران ترکیه ای از سرمایه گذاری در شهرک خاوران برای احداث یکی از مجلل ترین و باشکوه ترین مجتمع های تجاری، تفریحی و گردشگری
سرمایه گذاران ترکیه ای به همراه مهندس نسیانی شهردار منطقه ۹ از محل احداث این مجتمع در شهرک خاوران بازدید کردند. در این بازدید مهندس نسیانی در مورد شهرک خاوران گفت: خاوران به عنوان افقی درخشان برای تبریز و آینده آن، از حضور و سرمایه گذاری تمامی سرمایه گذاران د
[داخلی. خانه‌ی مادرم در تهران]شرت‌هایم را شسته بودم. من همیشه یک تَشت شرت برای شستن دارم! رفتم تا یکی را از روی بالکن بردارم. مادرم با حالتی خندان، شوکه و سرزنشگر گفت «ئــه!» منظورش این بود که چرا بدون حجاب رفته‌ام بیرون! در شهرکی نظامی زندگی می‌کنند و نگران بود که ممکن است این «کون برهنگی‌»های من کار دستشان بدهد. شرت پشت‌بازِ توریِ فیروزه‌ای رنگم را برداشتم.- اینو می‌خوای بپوشی؟؟!!! دکترا می‌گن آدم عفونت می‌کنه!+ با اینا راحت‌ترم. مشکل
دیشب جناب همسر فرمودن که بیا فیلم ببینیم . (ادامه فیلم oblivion که یه ربعشو دیده بودیم و خوابمون برده بود) . یه جوری از صحنه های فیلم شوکه میشدم و هیجان داشتم که هرگز نمیتونستم باور کنم این فیلم رو دو سه سال پیش دیدم و حتی در موردش نقد خوندم و توی وبلاگ قبلیم مطلب نوشتم :( حتی اشنا هم نبودن برام ... ای وای من 
پ.ن: 
۱. لطفا اگر کسی رو میشناسید که ارشد روانشناسی بالینی خونده باشه (دانشگاه خوب) به من معرفیش کنید.  
۲. اگر روش خاص یا تجربه ای موفق در زمینه بر
هر چی فکر میکنم نمی‌فهمم که چرا یک نفر باید علاوه بر پاک کردن پیام‌های خودش، تیک گزینه برای طرف مقابل هم پاک کن رو توی تلگرام بزنه. پاول دوروف در دفاع از این آپشن گفته باید به آدم‌ها فرصت بدیم گذشته‌شون رو فراموش کنند. اما این فیلسوف ارزنده به این فکر نکرده که شاید ما (طرف مقابل) همچنان نیاز به یادآوردن ماجرایی، دیالوگی، گفتگویی، خاطره‌ای، ابراز عشق و علاقه‌ای از لای همین پیام‌ها داشته باشیم. من هنوزم از کاری که سینا کرده شوکه‌ام. به خود
داشتم با خودم فکر می‌کردم سال دیگه آخرین روز اسفند، وقتی سال ۹۹ کهنه شده کجا می‌تونم باشم و در چه حالی... میدونی؟ خیییییلی دور به نظر رسید، خیلی... اونقدر که شوکه شدم! داریم سال عجیبی رو شروع می‌کنیم، تو عجیب ترین تاریخ و جغرافیا...
پارسال که نشد، امیدوارم امسال سال خوبی باشه برای همه.
 
پ.ن| جمعه، یکم فروردین ۹۹ . پسر، کی فکرش رو می‌کرد...
پ.ن۲| فکر کنم ۱۰۰ بشه منفجر بشیم.
سرمایه‌گذار شناخته‌شده ارزهای دیجیتال با تاکید دوباره بر روی
پیش‌بینی خود مبنی بر رسیدن قیمت بیت کوین به ۲۵۰,۰۰۰ دلار طی ۴ سال آینده،
در مصاحبه‌ای با یاهو فایننس اظهار داشت که سرمایه‌گذاران برای مشاهده بیت
کوین به عنوان پناهگاه امن شاید کمی بیش از آنچه انتظار می‌رفت باید صبر
کنند.
ادامه مطلب
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کارمندان یک شبکه تلویزیونی در برزیلدر جریان پخش زنده اخبار تو ظهر صحنه مبتلا آب بازی بودند. هنگامی که صندوق برزیلی مبتلا اجرای اخبار ورزشی بود درون تعاقب عریضی موافقت عجیبی رخساره داد و بینندگان را شوکه کرد. دو نفر از کارکنان عاری اینکه بیدار پخش زنده شوند در دنبال صحنه مشغول  آب ورزش بودند و تصاویر آن ها درون حال پخش بود. جالب اینجاست که هیچکس از عوامل پشت صحنه وارد آستان این دو
دراین بیمه نامه بیمه گذاران با پرداخت مبلغی تحت عنوان حق بیمه علاوه برتامین منابع لازم برای تشکیل سرمایه ای در آتیه امکان برخورداری از پوشش بیمه عمر در مقابل خطر فوت را نیز درصورتی که بیمه شده هم باشند، خواهند داشت .بیمه های عم
ادامه مطلب
وابستگی
دلبستگی
وارستگی / بلوغ احساسی /آغاز خود عشق ورزی / کنده شدن از موانع 
تلنگرهای زیادی در این چند سال خوردم . از کسانی که بینهایت دوست شون داشتم و دارم .
 
حالا دارم فکر میکنم .
اولی گذشت . سخت گذشت اما گذشت . سپردم اش به زمان .
دومی گذشت .اونم سخت بود و شوکه آور . سپردم اش به زمان .
و این آخری که سخت ترین هست هم خواهد گذشت ...
رنج آدم را پخته میکنه . بخصوص وقتی دلش میشکنه و میشکنه و میشکنه . 
حالا با خودم میگم عجب احمقی بودم که اجازه دادم آدم ها با د
شرایط بازارهای مختلف از جمله ارز، طلا و مسکن باعث شده سرمایه‌گذاران از بازار سرمایه استقبال بیشتری کنند و نقدینگی‌ها به سمت این بازار برود و درنتیجه شاخص کل آن صعودی شود. در این بین برخی از تحلیل‌گران بازارا بر این باورند که دامنه این صعود تا آخر پاییز سال آینده ادامه دارد و برخی دیگر نیز می‌گویند باید تحلیل‌های بازارهای مالی عمق بیشتری پیدا کند؛ چراکه ممکن است تحولاتی رخ دهد که روند صعودی بازار را معکوس کند.
به گزارش ایسنا، طی ماه‌های
تولید خودرو در سال ۹۸ چندان با
پیش‌بینی مقامات صنعتی کشور هماهنگ نبود و تولید ۸۵۵ هزار دستگاهی در سال
گذشته رقم خورد. سال ۹۷ بسیاری از سیاست‌گذاران صنعتی و خودرویی، تولید
حداقل یک میلیون تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار خودرو در سال ۹۸ را پیش‌بینی کرده
بودند. این در شرایطی است که تعداد خودروهای تولیدی بسیار کمتر از خواست
مقامات صنعتی شد.
ادامه مطلب
40 روز پیش خبر مرگ دختر عموی سی و چند ساله‌ام را شنیدم. مرگی ناگهانی و بی‌خبر. همانقدر ناگوار و شوکه کننده مثل وقتی که در بچگی امتحانی را خوب می‌دادم و وقتی با نمره‌ی افتضاحش روبرو می‌شدم نمی‌دانستم چه کار کنم.امروز 40 روز از آن بُهت گذشت. بُهتی که آرام آرام یخش شکسته شد. یخی که برعکس همیشه، سرد نبود، داغ بود.زندگی این روزهایم جوری بود که پدر و مادرم را نمی‌دیدم. هرروز و هرساعت کنار زنعمو و عمویم بودند. روزهایی که سرکار بودم با مادرم چت می‌کر
پایان اصلاح شاخص کل و شاخص کل هم وزن و اعتماد سرمایه گذاران بورس
پس از ریزش های هفته های گذشته در شاخص کل بورس، بتدریج شاهد شکل گیری وحدت نظر خوبی در بین کارشناسان در رابطه با پایان اصلاح در هفته جاری هستیم در بیشتر سهم ها قیمت ها به محدوده جذابی برای سرمایه گذاری رسیده اند و از طرفی گزارش های مالی و فعالیت ماهانه بیشتر شرکت ها حکایت از ادامه روند صعودی در بخش فروش و پوشش سود دارد که سبب کاهش p/e در بسیاری از سهم ها خواهد شد و این امر قطعا مورد ت
به دکترها و کادر درمان آرزوی سلامتی داریم...
زمانی که کرونا ویروس تازه انتشار یافته بود. جمعی از دلسوزان گفتند: مبادی ورودی کنترل شود. ولی دانشجویی در آن اوایل گفت داشتیم از چین میامدیم. هیچ کدام از چینی های هواپیما ماسک ند اشتند. و کنترلی نبود. این درحالی است که مسئولان به ما آموزش می دهند که پیشگیری بهتر از درمان است. در مرحله بعدی قرنطینه شدن قم نادیده گرفته شد. و الان در وضعیت قرمز قرار گرفتیم. الان که مرحله پیشگیری از بین رفته ، تمام دستگاه
دانلود مقاله isi اهمیت ارزش اطلاعات به موقع: مورد رشد فروش قابل مقایسه فروشگاه فرمت فایل دانلودی: .pdfفرمت فایل اصلی: PDFتعداد صفحات: 12حجم فایل: 784قیمت: 4000 تومانبخشی از متن:دانلود مقاله isi اهمیت ارزش اطلاعات به موقع: مورد رشد فروش قابل مقایسه فروشگاهزبان مقاله: انگلیسیسال انتشار: 2019خلاصهسرمایه گذاران و تحلیلگران خواستار افشای به موقع اطلاعات شرکت ها شده اند. در پاسخ به این خواسته ها ، برخی از شرکت های خرده فروشی علاوه بر مبلغ سالانه ، فروش فرو
در این جا قصد داریم اندکی راجع به طریقه مطالعات امکانسنجی یک طرح صحبت کنیم، نوشتن امکانسنجی صحیح یک پروژه در ابتدای هر طرح،باعث  قدرت تصمیم گیری صحیح به سرمایه گذاران درباره حمایت از طرح شما می شود،
http://s10.picofile.com/file/8395698334/Feasibility_Study.pdf.html
ثبت شرکت لهستان یکی از پرطرفدارترین و بهترین حوزه‌های فعالیت یورو اقامت است که در چند سال اخیر مورد استقبال بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران قرار گرفته است. در این مقاله تصمیم داریم به خدمات موسسه یورو اقامت برای ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت اشاره کنیم.
یورو اقامت؛ نماد سرعت در ثبت شرکت لهستان
موسسه یورو اقامت در چند سال گذشته تمام تمرکز خود را به این مسئله معطوف کرد که چگونه می‌تواند خود را از سایر مراکز راه اندازی ک
ثبت شرکت اسلواکی طرفداران زیادی در بین کارآفرینان و سرمایه‌گذاران دارد. کارآفرینان به راحتی و پس از پشت سر گذاشتن مراحل ثبت شرکت اسلواکیمی‌توانند برای اخذ اقامت اسلواکی اقدام کنند و از تمامی مزایای راه اندازی کسب و کار در این کشور بهره‌مند شوند. در ادامه این مطلب تصمیم داریم به ابتدایی‌ترین مزایای راه اندازی کسب و کار در اسلواکی اشاره کنیم تا کارآفرینان و سرمایه‌گذاران علاقمند بتوانند با آگاهی و هوشیاری کامل کسب و کار خود را در این ک
ثبت شرکت اسلواکی در چند سال گذشته طرفداران زیادی داشته است. کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بسیاری با تکیه بر تلاش و کوشش توانستند کسب و کار خود را در اسلواکی راه اندازی کنند و به موفقیت دست یابند. دولت اسلواکی برای بهبود وضعیت کارآفرینان و تشویق سایر سرمایه‌گذاران به ثبت شرکت اسلواکی برای اعطای اقامت اسلواکی به کارآفرینانی که شرکت خود را در این کشور به ثبت برسانند، اقدام کرد.
در این مقاله قصد داریم به روشی برای راه اندازی بیزنس در اسلواکی ا
پیشنهاد بیمه مرکزی به دارندگان خودرو: خودرو گران شده، بهتر است در بیمه بدنه، سرمایه مورد بیمه خود را افزایش دهید
بیمه مرکزی به منظور حمایت ازحقوق بیمه گذاران با توجه به نوسانات اخیر قیمت خودرو، بر پیشنهاد خود مبنی بر افزایش سرمایه مورد بیمه آنها در بیمه بدنه، تاکید کرد.
اگر قصد ورود به بازار سرمایه را دارید، این چند نکته خیلی مهم به عنوان قواعد بازی مد نظرتان باشد:
۱- نقدینگی را وارد بازار کنید که اطمینان دارید تا حداقل یک سال آینده به آن نیاز ندارید.
۲- بین ۳۰ تا نهایت ۶۰ درصد سرمایه‌تان را ابتدای ورود به بازار سهم بخرید! مابقی را نقد نگه دارید تا در اصلاح (کاهش) قیمت به سهامتان اضافه کنید. (اصطلاحاً می‌گوئیم، میانگین کم کردن)
۳- فقط دنبال سهام بنیادی باشید.
۴- سابقه آماری نشان می‌دهد، در بورس ایران سرمایه‌گ
موسسه یورو اقامت به عنوان یکی از شرکت‌های صاحب نام در زمینه ثبت شرکت در عمان بر این باور است که در آینده، تعداد زیادی از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در اقصی نقاط جهان به دنبال مسیری برای ثبت شرکت در عمان و اخذ اقامت عمان از طریق ثبت شرکت خواهند بود؛ زیرا این کشور مسیر بسیار روشنی از نظر اقتصادی در پیش دارد و این مسیر به لطف صرف نظر از نفت و منابع زیرزمینی باز شده است.
در این مطلب قصد داریم به آن دسته از خصوصیات عمانم بپردازیم که موجب جذب بخش
ثبت شرکت لهستان  و راه اندازی کسب و کارهای کوچک و بزرگ در این کشور چند سالی است که برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران جذاب شده است. بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران با ثبت شرکت لهستان  تلاش می‌کنند که درآمد خوبی در این کشور به دست آورند. همچنین با این کار می‌تواند به راحتی اقامت لهستان را هم دریافت کنند.
سال 2020 می‌تواند سال خوبی برای کارآفرینی در لهستان باشد و شما را به آرزوهایتان برساند. در این مطلب تصمیم داریم که چند ایده عالی برای را
آلمان اقدام نیروهای امنیتی ایران در استفاده از خشونت علیه معترضانی که در پی افزایش قیمت بنزین به خیابان‌ها آمده بودند را محکوم کرد.
یکی از سخنگویان وزارت خارجه آلمان روز پنج‌شنبه ۳۰ آبان گفت: «ما از گزارش‌ مربوط به کشته شدن بیش از یکصد نفر شوکه شده‌ایم و این اقدام نامتناسب نیروهای امنیتی ایران را محکوم می‌کنیم. حق مردم برای تظاهرات مسالمت‌آمیز باید رعایت شود».
اعتراضات ایران که اکنون تحت تحریم‌های ایالات متحده است، روز جمعه پس از جهش
فارکس یا معاملات ارز خارجی یکی از بازارهای جهانی است که دارای بالاترین سطح نقدینگی است. این بازار به صورت جهانی وجود دارد و امکان مبادله ارز کشورهای مختلف را برای سرمایه گذاران فراهم می‌کند.  فارکس دارای مزایا و معایبی است که اگر شخص سرمایه گذار با آگاهی لازم در این بازار حضور یابد می‌تواند به اهداف اقتصادی خود دست یابد.
ادامه مطلب
فارکس یا معاملات ارز خارجی یکی از بازارهای جهانی است که دارای بالاترین سطح نقدینگی است. این بازار به صورت جهانی وجود دارد و امکان مبادله ارز کشورهای مختلف را برای سرمایه گذاران فراهم می‌کند.  فارکس دارای مزایا و معایبی است که اگر شخص سرمایه گذار با آگاهی لازم در این بازار حضور یابد می‌تواند به اهداف اقتصادی خود دست یابد.
ادامه مطلب
اغلب مورخان و دانشمندان، پول را مهمترین اختراع تاریخ بشریت می‌دانند. ذات پول به خودی خود بسیار خوب بوده و بستری برای رفع نیازهای انسان است. اما ذات و طمع انسان باعث می‌شود تا ما روی دیگر سکه را ببینیم. پول ویژگی‌های فوق‌العاده جالبی دارد که هر کس با دانستن آن‌ها، چیز بدی در پول نمی‌بیند. اما چرا ما درگیر این همه مشکلات پولی و مالی هستیم؟ چون اشتباهات خواسته یا ناخواسته انسان‌ها و متمرکز بودن سیستم‌های پولی موجب نقض ویژگی‌های اصلی پول م
آبشار سمیرم اصفهان یکی از جاذبه های گردشگری استان اصفهان میباشد که توسط تیم سرمایه گذاران جدید در دست بررسی و عملیاتی نمودن برنامه های مورد نظر جهت افزایش بازدید کنندگان و بالا بردن سطح رفاهی محوطه آبشار سمیرم میگردد . 
آبشار سمیرم اصفهان 
آبشار سمیرم 
هادی لطفی نژاد 
 
روزی که چندان روز مفیدی نبود.کلا این روزها ناراحتم و خسته.
خسته از این همه بدشانسی
مثلا همین که ترم گذشته من نفر اول بودم ولی امروز وقتی سیستم سما را چک کردم یهو متوجه شدم برای ترم قبل هم  نفر دوم شدم!مگر میشود بعد یکسال عوض شد؟ 
چی بگم والا، اینکه من همیشه نمیخونم ولی انتظار دارم با وقت کمی که میزارم بهترین نتیجه رو بگیرم و نفر یک باشم.ادم متوهم و خودبزرگ بین بمن میگن خب :)
از بچگی میگفتم یبارخوندن کافیه، الانم این شکلیم و فقط و فقط تو امتحانا
سلام دوستان 
این اواخر که به خودم میرسم ادمای بیشتری بهم علاقمند میشن خخخخ 
سر قضیه همون باغ ، پسر مالک از بنده حقیر خوشش اومد و به مادرش گفته بود و مادرشم با خواهرم در میان گذاشته بود...خب درسته وضعیت مالی شون به علت مالک بودنشون در گذشته عالیه،  ولی پسره از اینایی بود که دماغش عملی نصف سرش کچل کرده بود و موهای اون نصف دیگه رو اینور ریخته بدد و ابروهاشم پهن و کوتاه برداشته بود مخلص کلام از من دخترتر بود و خواهرم زنگ زد و قضیه خواستگاری رو تعری
️ شریعت نیوز- امام جمعه مسجد النبی(ص)اهل سنت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تحقق شعار سال «جهش تولید»از سوی رهبر معظم انقلاب تنها با همکاری، تعامل و همدلی بین مردم و مسوولان محقق می‌شود.
مولوی عبدالسلام ملازاده روز دوشنبه درگفت‌وگو با خبرنگار شریعت نیوزاظهارداشت: رهبر معظم انقلاب همواره پس از تحویل سال، شعاری را با توجه به شرایط کشور و اهمیت موضوعات کلان مطرح می‌فرمایند که نشانگر توجه ایشان به اقتصاد و رونق تولید در کشور است. 
و
پنجشنبه هفته پیش رفتم آرایشگاه به این هدف که‌ موهامو یه حالتی بدم و بعد لایتشون کنم برای بار اول بصورت اصولی!
تو فاصله‌ای که منتظر بودم ارایشگر موی نفر قبل منو تموم کنه، مسئول سالن بردتم اونور که مشاوره رنگمم بگیرم. دختره که رنگ می‌کرد ازم پرسید چجوری میخوام، موهام که بلندی‌شون روی از استخون کتفم دو بند انگشت پایین تر بود رو نشون دادم بعد انگشتمو تا دو بند انگشت زیر شونه‌م نشون دادم گفتم میخوام قدشونو انقد کوتاه کنم و جلوی موهام که تا زیر
اگه یادتون باشه چند پست قبل داشتم از این می‌نالیدم که چرا می‌گن عروسی خودت و فلان. چند شب پیش خبر رسید که یکی از هم‌کلاسی‌های دوره‌ی دبیرستانم بچه‌اش اومده دنیا. :|
نمی‌دونم می‌تونید تصور کنید چه شوک عظیمی به همه‌مون وارد کرد یا نه. از اون‌جا که همه‌مون اساتید مسخره‌بازی هستیم و این خبر هم توسط یکی از استاد بزرگان این فن تو گروه گذاشته شد، هیچ‌کس باورش نشد. ولی بعد که خود مادر بچه اومد و خبر رو تایید کرد و چندتا عکس فرستاد، متوجه شدیم ک

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

زندگی پاک | مرجع ترک اعتیاد ایران