نتایج جستجو برای عبارت :

اعلام جزییات تفاهم نامه فوتبالی ایران و چین

زراعة الاسنان فی ایران
تهدف زراعة الاسنان فی ایران الى غرس زرعات معدنیة جدیدة مكان الاسنان، عن طریق استبدال الاسنان التالفة او المعطوبة، او لتعویض الاسنان المفقودة، وذلك نتیجة لامراض تتسبب فی تلف متقدم بالاسنان.زراعة الأسنان فی ایران لهدف تجمیلی ووظیفی، وهی تحل مكان الأسنان الطبیعیة. ودائمیة مدى الحیاة، كما نقوم بعملیات زرع الاسنان فی كل الحالات سواء كان عندكم سن مفقود واحد او اثنان او مجموعة.
تستخدم فی مراكز طب الاسنان فی ایران أفضل ا
زراعة الاسنان فی ایران
تهدف زراعة الاسنان فی ایران الى غرس زرعات معدنیة جدیدة مكان الاسنان، عن
طریق استبدال الاسنان التالفة او المعطوبة، او لتعویض الاسنان المفقودة،
وذلك نتیجة لامراض تتسبب فی تلف متقدم بالاسنان.
زراعة الأسنان فی ایران لهدف تجمیلی ووظیفی، وهی تحل مكان الأسنان
الطبیعیة. ودائمیة مدى الحیاة، كما نقوم بعملیات زرع الاسنان فی كل الحالات
سواء كان عندكم سن مفقود واحد او اثنان او مجموعة.
تستخدم فی مراكز طب الاسنان فی ایران أ
  رئیس فدراسیون فوتبال در مورد برخی از مفاد تفاهم‌نامه همکاری با چین توضیحاتی را ارائه کرد.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران چندی پیش برای حضور در کنگره فیفا راهی پاریس شد. در حاشیه این کنگره تاج با مسئولان فدراسیون فوتبال چین تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.
 
رئیس فدراسیون فوتبال در نشست خبری امروز اعلام کرد این تفاهم نامه به صورت کلی است و قرار است طرفین بر اساس آن دی
در
راستای توسعه و ترویج فعالیت های فرهنگی و هنری برای زندانیان، با حضور
روسای ادارات بازداشتگاه و فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نطنز در اداره
بازداشتگاه شهرستان نطنز،تفاهمنامه ای منعقد گردید .
ادامه مطلب
  وضعیت دبیر کل فدراسیون فوتبال بعد از اتمام زمان حضور سرپرست به زودی مشخص می‌شود.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال امروز در نشست خبری در مورد مسائل مختلف به صحبت پرداخت.در این نشست تاج در مورد وضعیت دبیرکل فدراسیون هم توضیحاتی ارائه داد.
 
با توجه به اتمام تاریخ مدت زمان حضور سرپرست دبیرکلی تاج اعلام کرد به زودی دبیرکل جدید معرفی خواهد شد.بعد از برکناری محمدرضا ساکت در ای
 
رییس مرکز رشد اسفراین گفت: ۲ شرکت دانش بنیان مرکز رشد این شهرستان ۱۰ تفاهم نامه همکاری فناورانه و قرارداد خرید محصول به ارزش ۹۵میلیارد ریال در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور با شرکت‌ها و سازمان‌ها منعقد کرد.
 مجید قربانزاده اظهار داشت: شرکت دانش بنیان بردار پرداز هوشمند که در زمینه نرم افزار پایش هوشمند ویدئو و تصاویر دوربین های مدار بسته  فعالیت می کند توانست هفت تفاهم نامه فناورانه و قرارداد خرید محصول ب
طرح مهردانا به عنوان اولین طرح بانک بیمه کشور طی تفاهم نامه بین بانک قرض الحسنه مهر ایران و شرکت بیمه دانا برای اولین بار در قالب بانکداری اسلامی امکان خرید انواع بیمه نامه اقساطی را بدون سود و کارمزد برای همه افراد فراهم کرده است.
بعضی ها عادت شده واسشون آدم ها رو پله کنن تا به خواسته ی خودشون برسن و (به عبارتی سواری بگیرن) ...شده حکایت مدیر ما 
امروز مدیرمون بزور میخواست بکشتمون سرکار با اینکه تعطیل اعلام شدیم ..
خب بچه ها ناقل ویروس اند و حتی خود من ، حالم هیچ خوب نبود و نیست حوصله ی بحث با ایشون رو نداشتم مکالمه رو خلاصه کردم دیدم متوجه نمیشه مادرم گوشیو ازم گرفت به حول قوه ی الهی جوری دهانش را دوخت که تمام دهان دوختن های قبل سو تفاهم بود :)))
 
مادر❤
همراه ، حامی و عشق ا
این سریال این جمله رو به زیبایی به تصویر میکشه . وقتی که پادشاه دچار سوء تفاهم میشه که اوک جانگ به خاطر به دست آوردن مقام و قدرت بهش نزدیک شده و ملاقات های اتفاقی اونا از قبل برنامه ریزی شده ، اخلاص اوک جانگ باعث میشه سوء تفاهمی که برای شاه به وجود اومده از بین بره . برعکس این حالت هم در سریال رخ داد یعنی اوک جانگ درباره شاه بارها دچار سوء تفاهم شد و باز هم اخلاص شاه این سوء تفاهم رو حل کرد .
ادامه مطلب
با سلام و احترام 
بر اساس اعلام مهلت دفاع توسط پژوهش 11 ام دیماه آخرین فرصت دفاع در ترم جاری می باشد. لذا متقاضیان دفاع نهایی پایان نامه در زیر همین پست اعلام آمادگی بفرمایند تا برنامه ریزی انجام شود. لازم بذکر است حداقل یک هفته قبل تمامی کارهای اداری ( شهریه - آموزش) باید انجام شود و دو نسخه از ورژن نهایی پایان نامه پرینت ( دورو) فنری شده تحویل گروه شود. 
 
موفق باشید
 
هفت دی در این خصوص با علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری قزوین گفت و گو کرده و وی پاسخ داده است موضوع  احداث این بازارچه غیرقانونی بوده است و  توسط شخصی صورت گرفته است، وی تفاهم نامه ای را برای مجتمع تفریحی سرگرمی با ما امضا کرده بودند که البته تا پایان سال ۹۷ هم به اتمام رسیده است و این احداث دارای رای ماده ۱۰۰ است که بر اساس آن باید تخریب شود. 
 
هفته نامه فروردین امروز نیز در مطلبی به موضوع بحران آب در قزوین پرداخته و
SLA) Service Level Agreement)، تفاهم نامه سطح کیفی خدمات و یا ضمانت نامه کیفیت خدمات، قراردادی است حقوقی فی‌مابین ارائه دهنده و استفاده کننده از خدمات که جهت تضمین پارامترهای کیفی سرویس منعقد می‌گردد. کیفیت خدمات به سطح معینی از کیفیت اطلاق می‌شود که هر یک از شرکت‌ها برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند؛ به این ترتیب برای هر … SLA چیست؟
منبع : وبلاگ ایران سرور
با استناد به سایت مشاوره حقوقی دینا ، رضایت نامه بیمار نوعی اعلام اعتماد به پزشک و تیم درمانی است که از طریق آن بیمار رضایت خود را اعلام می کند تا پزشک درمان مورد نظر خود را انجام دهد که قدری با برائت نامه متفاوت است . برائت نامه ، فرمی است که بیمار اعلام می کند در صورتی که پزشک با انجام همه ی اقدامات لازم موجب آسیبی به وی شد ، ادعایی نداشته باشد ، به همین لازم است از قبل با این مسائل آشنا باشیم و نمونه فرم رضایت نامه بیمار را مطالعه کنیم . برای
قائم مقام شورای نگهبان:
رد صلاحیت و یا عدم احراز صلاحیت افراد به‌طور رسمی و طی یک نامه به فرد اعلام می‌شود.
ما به مراجع چهارگانه اعلام کرده‌ایم که باید هر چه گزارش درباره داوطلبان برای ما ارسال می‌کنند، مستند باشد چرا که مبنای قضاوت ماست
یکشنبه ، ۱۰آذر ۹۸@IrNews_24
[عکس 745×375]
مشاهده مطلب در کانال
حسام حسین‌زاده
روز گذشته نشریۀ دانشجویی چشمه در شمارۀ سیزدهم خود در قالب مطلبی با عنوان «دلالان چپ‌گرا در تجارت‌خانۀ علوم اجتماعی» به شیوه‌ای ظاهراً افشاگرانه از تفاهم‌نامۀ همکاری اتحادیۀ انجمن‌های علمی دانشجویی علوم اجتماعی کشور با مؤسسۀ عالی پژوهش تأمین اجتماعی پرده برداشت، شمارۀ قراردادهای من و چند تن دیگر از دانشجویان علوم اجتماعی که در قالب پروژه‌های مختلف با این مؤسسه همکاری داشته‌ایم را منتشر کرد و مدعی شد همۀ این همکاری‌
من و مادرم اخلاقیاتمون نقطه مقابل همه .
آهنگ هایی که من گوش میکنم مادرم دوست نداره و  آهنگ وفیلمایی که اون خوشش میاد من نمیپسندم.
سلیقمون تو خرید کردن وانتخاب لباس هم .... تفاهم نداریم.
ولی کاملا باهم کنارمیایم و به علایق همدیگه احترام میزاریم.
اما تنها مسئله ای که باهاش به تفاهم نمیرسیم اشپزی و خیاطیه...
هرچقدر اون خیاطی و دوخت ودوز  دوست داره من بیزارم 
اصلا منو شکنجه کنند ولی نگن بیا خیاطی یادبگیر :)
ادامه مطلب
مشاوره انجام پایان نامه
انجام پایان نامه ارشد و انجام پایان نامه دکتری برای بسیاری از دانشجویان یک دغدغه اصلی در دوران تحصیلات تکمیلی به شمار می آید، بسیاری از دانشجویان در مسیر انجام پایان نامه خود نیاز به همراهی و مشاوره متخصصین این حوزه پیدا می کنند.
این مشاره شامل مراحل مختلفی می باشد از قبیل:
انتخاب موضوع
فصل اول پایان نامه
فصل دوم پایان نامه
فصل سوم پایان نامه
تحلیل آماری پایان نامه
نتایج پایان نامه و غیره
افغانستان در لیست مشتریان برق ایران جا دارد و ایران هم قصد دارد دامنه این تعامل را با فروش بلندمدت برق با افزایش میزان صادرات، حل نیازمندی‌های صنعت برق افغانستان، تعمیر و نگه‌داری نیروگاه‌ها، کاهش هدر رفت انرژی و... گسترش دهد.
به گزارش ایسنا، اواخر مردادماه سال جاری بود که مدیران ارشد صنعت برق با هدف افزایش تبادلات برقی بین دو کشور به افغانستان سفر کردند. سفری که طی آن تفاهم‌نامه‌ای برای توسعه همکاری‌های دوجانبه در زمینه صنعت برق امضا
زندگی سرشار از سوء تفاهم هاست و این سوء تفاهم ها از زمانی شروع شد که بجای زنگ زدن به هم، تصمیم گرفتیم تکست بفرستیم!
متن ها احساس ندارند تا زمانی که نخوایم اونها رو حس کنیم. فقط کافیه نگاهمون و دیدمون منفی باشه، اونوقته که از بهترین نوشته ها هم بدترین مفاهیم برداشت میشه.
با هم مهربون باشیم. زندگی اونقدر طولانی نیست که به همه ما فرصت جبران بده.
قدر دوستی ها و محبت هاتون رو بدونید.
نمیدانم در نامه ی اولش به وزیر جوان ارتباطات چه نوشته بود و چه انتقادی کرده بود و چه طرحی داده بود که شخص وزیر جواب نامه اش را با پستچی فرستاده بود و از او تشکر کرده بود و عنوان کرده بود که مطالبش را برای معاون فن آوری و نوآوری اش ارسال کرده است!
+ سنجاق شود به پست رها
بعد نوشت: استوری کرده است که از دفتر وزیر باهاش تماس گرفتند و اعلام کرده اند پیشنهادهایش پذیرفته شده و دعوت به همکاری نموده اند.
انجام پایان نامه یکی از اولویت های اصلی دانشجویان کارشناسی ارشد است. این موضوع از آن جهت اهمیت می یابد که پایان نامه تا حد زیادی بیانگر نتایج به دست امده سال تحصیلی شماست.
به طور کلی عوامل تاثیرگذار در قیمت انجام پایان نامه ارشد بصورت زیر دسته بندی می گردد:
رشته و گرایش،دانشگاه محل تحصیل، موضوع پایان نامه و حجم موارد مطروح شده در پروپوزال، مقطع محقق پایان نامه ، تعداد ساعات توافق شده برای آموزش پایان نامه ،
نرم افزار و یا نرم افزارهایی که در
به اطلاع میرساند:اعلام نتایج اولین دوره مسابقه کتابخوانی مسجد امام حسین علیه السلام سده لنجان هم اکنون در قسمت اعلام نتایج قابل مشاهده می باشد.مراحل دریافت کارنامه:اعلام نتایج/دکمه اعلام نتایج/تکمیل فرم/دریافت کارنامهوبلاگ ما:www.tkanoon.blog.ir
همه چیزدرباره موبوگرام

دورف 

ساعاتی پیش تیم هانیستا به اظهارات دورف در کانال رسمی این اپلیکیشن واکنش نشان داده که آن را در ادامه می خوانید:
1- متاسفانه یک شخص با اعلام اشتباه اینکه امکان تنظیمات پروکسی در موبوگرام حذف شده است، باعث بوجود آمدن این سوء تفاهم برای مدیرعامل تلگرام شده است.
2- مدیر عامل تلگرام به صورت قاطع اعلام نکرده است که موبوگرام نا امن است. بلکه گفته است که موبوگرام به صورت بالقوه نا امن است (ممکن است ناامن باشد). احتمالا دلی
با سلام و احترام
تمامى دانشجویانى که قصد دفاع در شهریور ٩٨ را دارند ( با هماهنگى و اجازه اساتید راهنما مربوطه) مى توانند تا ٢٥ مرداد در زیر این پست با ذکر نام، نام خانوادگى، عنوان پایان نامه و اسامى اساتید راهنما و مشاور اعلام آمادگى بفرمایند. در ضمن فرم هاى قبل از دفاع را تکمیل نموده، بین تاریخ ١ شهریور تا ٦ شهریور تحویل پژوهش نمایند. 
موفق باشید 
طرح ایران مهارت چیست؟!
ایران مهارت یک طرح ملی است که به تصویب و تفاهم مشترک بین سازمان فنی و حرفه ای و وزات آموزش و پرورش رسیده است. هدف اولیه از اجرای این طرح، برگزاری دوره های کوتاه مدت مهارت آموزی برای دانش آموزان متوسطه اول در دبیرستان ها و به کمک آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای می باشد.
 باید متذکر شده که هدف کلی از اجرای ایران مهارت، ایجاد روحیه کارآفرینی در بین دانش آموزان و شکوفایی استعدادها می باشد.
می توانید شیوه نامه ایران مهارت را
معاون وزیر راه و شهرسازی:
هر زمان اینترنت در تمام نقاط کشور متصل شود ثبت نام مسکن ملی در سه استان یزد، همدان و چهارمحال و بختیاری را شروع می‌کنیم
طرح ملی مسکن برای کارگران در دست تهیه است که به زودی با وزارت کار در این زمینه تفاهم‌نامه امضا می‌کنیم./ایسنا
دوشنبه ، ۴ آذر ۹۸@IrNews_24
[عکس 320×223]
مشاهده مطلب در کانال
یک نفر اشتباها قضاوت کردم الانم ناراحتم :(
دوست دارم بهش همین الان زنگ بزنم و ازش معذرت بخوام :(
ولی داداشم میگه بیخیال بشم چون هر کسی مثل من بود این اشتباه رو میکرد و دچار سوء تفاهم میشد !
ولی من الانم واقعا از خودم و از نفر وسط که باعث این سوء تفاهم و قضاوت من شد ناراحتم :((

+
اولین قضاوتم بود ':(
نمیدونم چکار کنم؟!
 نفر وسط هم بهم گفت بیخیال بشم و نگم :(
دوست دارم رو در رو به اون نفری که قضاوتش کردم بگم ولی چون تا چند ماه دیگه نمیتونم رو به رو ببینمش
حسن کامران دستجردی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی لیست اموال خود را به صورت عمومی اعلام کرد.
این عضو با سابقه مجلس شورای اسلامی که در تمامی ادوار چهارم تا دهم مجلس شورای اسلامی، به استثنای دوره ششم، نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی بوده و اکنون نیز کاندیدای حضور در مجلس یازدهم از اصفهان است، در نامه ای خطاب به ریاست قوه قضائیه لیست اموال خود را منتشر کرد.
وی در این نامه که در راستای شفافیت و اعلام دارایی های مسئولین کشور است، ت
به نام خدای مهدی (عج)


بلافاصله پس از انتشار این نامه، علی هاشمی رفسنجانی در ستاد قیطریه و در جمع شش نفر از اعضای اصلی ستاد موسوی با هیجان وصف ناپذیری اعلام کرد: "این نامه حاج آقا خیلی تند است. ما داریم آن را چاپ می کنیم، شما هم بگویید چاپ کنند. باید دست به دست هم بدهیم تا موج ایجاد کند. حاج آقا گفته اند یا اینجا کار خراب می شود یا فضا بر می گردد.وزیر اطلاعات: فتنه 88، از نامه «بدون سلام» هاشمی شروع شدhttp://www.bultannews.com/fa/news/140359/متن کامل نامه هاشمی رفسنج
مسئولان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور آخرین وضعیت مالکیت زمین های فرودگاه مهرآباد و اجرای طرح کاداستر را تشریح کردند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرنگار مهر، کاداستر یا همان حد نگاری نوعی فهرست نقشه بردای ثبتی است که ارزش حقوقی دارد و بر اساس مرزهای تعیین شده در آن می‌توان سند مالکیت معتبر صادر کرد. این طرح که چند سالی است در حال اجرا است اگر به درستی و تمام و کمال انجام شود بسیاری از اختلافات و دعاوی بین مالکان زمین که هر کدام ادعایی دارن
مسئولان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور آخرین وضعیت مالکیت زمین های فرودگاه مهرآباد و اجرای طرح کاداستر را تشریح کردند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرنگار مهر، کاداستر یا همان حد نگاری نوعی فهرست نقشه بردای ثبتی است که ارزش حقوقی دارد و بر اساس مرزهای تعیین شده در آن می‌توان سند مالکیت معتبر صادر کرد. این طرح که چند سالی است در حال اجرا است اگر به درستی و تمام و کمال انجام شود بسیاری از اختلافات و دعاوی بین مالکان زمین که هر کدام ادعایی دارن
 
 
 
 
مادرمون هم بودش...
مادر و پدرمون باهام دعواشون شده بود...
بعد به مادرمون گفتیم چه جوریه شما دو تا همیشه با هم دعوا دارین 
و با هم تفاهم ندارین...
مادر هم نه گذاشتن نه ورداشتن یه کلام گفتن...
پس شما نتیجه چی میشین غیر از تفاهم...
تو عمرم تا این اندازه قانع نشده بودم...
راست هم میگفت مادر....
ما فقط دعواهاشونو می بینیم...
حامد مانی‌فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص روند اعلام نتایج آزمون های ورود به حرفه مهندسان گفت:پس از نشست هایی که با طراحان سئوال در این هفته و اوایل هفته آینده  برگزار می‌شود کلید سوالات آزمون آماده شده و در نهایت اواخر هفته آینده، پرسش‌نامه همراه پاسخ برگ آن در سایت قرار می گیرد.
مدیر کل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه در اوایل اردیبهشت۹۸ نتایج اولیه اعلام می‌شود تصریح
بنابر تفاهم نامه بین وزارت آموزش و پرورش و بهداشت، کلیه ورودی های پایه هفتم از نظر مشکلات سطح 2 دهان و دندان بررسی می شوند. این برنامه که از اواسط تیر ماه اغاز گردیده و هم اکنون در حال اجراست، حدود 6500 دانش آموز را در این ناحیه تحت پوشش قرار می دهد. 7 پایگاه سلامت مشغول خدمات رسانی به دانش آموزان می باشند. با توجه به اینکه هر پایگاه سلامت روزانه تنها توان خدمت رسانی  به 10 دانش آموز دارد این طرح تا آذر ماه ادامه خواهد یافت
دانلود فیلم ایرانی سوء تفاهم
دانلود فیلم سوء تفاهم به کارگردانی احمدرضا معتمدی و تهیه کنندگی جلیل شعبانی در ژانر درام سال 1396 ساخته شده است این فیلم محصول ایران می باشد که بازیگرانی مانند مریلا زارعی، کامبیز دیرباز، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، اکبر عبدی، مهدی فخیم زاده، آرش نوذری در آن نقش آفرینی کرده اند. شما می توانید این فیلم زیبا و دیدنی را از سایت پیشگام مووی دانلود و دریافت نمایید.
کارگردان: احمدرضا معتمدی
موضوع: اجتماعی
محصول: ایران
اوایل بهم می گفت آجی
بعد شد مامان
بعد تر آله
فکر می کنین چند وقته چی صدام می زنه؟ نامه!
 
+تو خونه ما، آدم بزرگا هم مثل بچه ها حرف میزنن.حالا گفت و گوی  این چند وقت  اخیر این طوری صورت می گیره:نامه یه چای میریزی برامون؟ نامه میای بریم بیرون؟ گوشی رو بده به نامه.نامه کجایی؟نامه کجا میری؟!
*نامه صورت دیگری از فاطمه است که خواهرزاده ی دو ساله ام مرا صدا میزند :)
++اون یکی خواهر زاده ام که بزرگتره بهم میگه: خاله فاطمه..اما وقتی خیلی دوستم داره و میخواد
( این نامه هم اکنون در موزه گلستان نگهداری میشود)
 
این ماجرای واقعی در مورد شخصی به نام نظرعلی طالقانی است
 
که در زمان ناصرالدین شاه ،دانش اموزی در مدرسه ی مروی تهران بود
و بسیار بسیار آدم فقیری بود.
 
یک روز نظرعلی به ذهنش می رسد که برای خدا نامه ای بنویسد.
 
نامه ی او در موزه ی گلستان تهران تحت عنوان "نامه ای به خدا" نگهداری می شود.
 
 
مضمون این نامه :
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
خدمت جناب خدا !
 
سلام علیکم ،
اینجانب
ادامه مطلب
با توجه به امضای تفاهم نامه فی مابین موسسه فرهنگی هنری قرآنی ثقلین میبد و دانشگاه میبد و به پیشنهاد ریاست نهاد رهبری دانشگاه حجت الاسلام مروتی کلاسهای حفظ قران ویژه دانشجویان دختر با حضور اساتید حفظ و تدبر قرآن کریم موسسه فرهنگی هنری قرآنی ثقلین میبد ، خانم تقی زاده و خانم دهقانی شروع شده است.
ادامه مطلب
+نوزده و هفتاد و شش، رتبه اول کلاس. منطق نوزده، جغرافیا هجده.
+منابع المپیاد ادبی اعلام نشدن. همه‌شون اعلام شدن به جز ادبیات. یعنی بشینم بخونم برای جغرافیا؟ نمی‌دونم.
+بالاخره تونستم وصل شم به اینترنت جهانی با مودم خاله‌اینا. بعد از چند روز رسیدم صفحه گودریدزم رو آپدیت کنم.
+احتمالا بعدا پاکش کنم، این پست رو. یا ادیتش کنم، نمی‌دونم. 
+لعنت بهش. شوخی‌شوخی جدی شد. به مسخره‌بازی می‌گفتیم "عزیزم" و "نمد" و این خزعبلات، حالا افتادن تو دهنم. اه. حال
خب بعد از مدت ها وقت آن شد یک پس دیگر درباره انجام پایان نامه برای شما عزیزان بنویسم که اینار رشته حسابداری را برای شما انتخاب کرده ایم.
دوستان زیادی از ما سوال کردند که کسانی که در رشته حسابداری مشغول به تحصیل هستند چگونه می توانند یک پایان نامه خوب بنویسند؟
قبلا هم گفته ایم فرق نمی کند که چه رشته ای می خوانید و باید برای انجام پایان نامه خود وقت کافی بگذارید زیرا همه چی به پایان نامه شما دارد و اگر بخواهید یک جای خوب استخدام شوید، حتما باید
بیمه ایران اعلام کرد: با هدف آرامش خاطر بیمه گذاران بیمه‌های زندگی این شرکت و کاهش نگرانی موجود در جامعه، بیمه ‏شدگان بیمه نامه‌های جامع زندگی، کودکان و نوجوانان، «زندگی مان» و «سپاس ایران» را که نسبت به دریافت پوشش تکمیلی ‏بیماری‌های خاص در بیمه نامه خود اقدام کرده باشند، در صورت ابتلا به بیماری کرونا تا سقف تعهدات پوشش بیمه‌ای ‏بیماری‌های خاص تحت پوشش قرار می‌دهد.این اقدام باتوجه به ورود ویروس کرونا و افزایش احتمال ابتلا به بیمار
1. نامه راجع به لایحه بودجه
2. نامه نخست به رئیس محترم جمهور
3. نامه به رئیس محترم مجلس دربارۀ تعارض منافع عمومی و خصوصی پزشکان
4. نامه دوم به رئیس محترم جمهور (نامه تبیینی مربوط به مورد 2) دربارۀ راهکارهای کوتاه و میان مدت دربارۀ بهبود محیط کسب و کار
سلام خدمت دوستان عزیز و همراه همیشگی وبلاگ ما. در این پست قصد داریم راجب ویژگی یک پایان نامه خوب صحبت کنیم که چه کارهایی باید انجام دهید و چگونه می توانید در نوشتن یک پایان نامه حرفه ای موفق باشید.
همانطور که می دانید یک پایان نامه خوب مقاله بیس است. یعنی اینکه شما براحتی باید بتوانید از یک پایان نامه مقاله در سطح بین المللی استخراج کنید.
دومین نکته اینکه پایان نامه شما نباید عنوان تکراری داشته باشد و کاملا باید نو و دست اول باشد.
سوم نکته پای
قوانین دکل ها چیست ؟
بدنبال افزایش مصرف  دکل‌های مخابراتی و جانمایی دکل و نصب آن‌ها و توسعه شبکه ارتباطی در بین مردم، آبان ماه سال 98 تفاهم نامه‌ای بین شورای شهر تهران و شرکت ارتباط مشترک شهرداری مبنی بر ضرورت مجوز دار بودن دکل‌های مخابراتی منعقد شدو تا حدودی قوانین دکل ها برای ساماندهی آنها پایه ریزی شد .
بدین منظور، هر دو طرف  تفاهم نامه مکلف شدند برای دکل‌های موجود ( دکل خودایستا ، دکل مهاری ، دکل منوپل )  طبق قوانین و مقررات بهداشتی، ا
⭕️ اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در واکنش به اقدامات اخیر رییس جمهور ترکیه و اتفاقات پیرامون این اقدامات به آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد نامه نوشت و مخالفت خود را با این اقدام اعلام کرد.
مشروح متن نامه و خبر: لینک
ادامه مطلب
مکان نیوز - به نقل از دنیای‌اقتصاد – رعنا نیک‌رفتار : معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه برای ۳۳۰ هزار هکتار از اراضی زراعی استان نقشه‌های هوایی (طرح کاداستر) تهیه شده و آماده بهره‌برداری است، گفت: طرح کاداستر به معنی حدنگاری است تا حد زمین هر کس مشخص و برای آن سند ارائه شود.
فیروز باقرزاده در جلسه کارگروه نظام نوین ترویج، با اشاره به تفاهم‌نامه منعقد شده بین سازمان جهاد کشاورزی استان و سا
به فصل زیبای پایان نامه نزدیک شدم. یعنی رسیدم
اون نمره زیبا و قشنگی که سر درس سمینار گرفتم باعث شد از هرچی پایان نامه است زده بشم
حالا چاره ای نیست دیگه
بریم ببینیم تهش چی میشه
هر الاغی هم از راه میرسه میپرسه پایان نامه ام رو چی کار کردم
آقا جان سخته ننوشتم!
کلا من آدم کارهای سختم
انجامشون نمیدم!
انقدر عصابم خورده که به همه چیز و همه کس فحش میدم :)
ساخت فیلم‌حضرت معصومه(س) به جریان‌افتاد
به نقل از روابط عمومی پروژه، خبر تولید پروژه سینمایی حضرت معصومه (س)، بعد از امضای تفاهم نامه همکاری مشترک با معاونت فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) و طی یک نشست خبری با حضور مجتبی امینی تهیه کننده و جواد افشار نویسنده و کارگردان، اصحاب رسانه و مسئولان تولیت آستان حضرت معصومه (س) تولیت در روز سه شنبه ۱۰ دی ماه در شهر قم همزمان با ولادت حضرت زینب (س) رسانه ای شد.این فیلم قرار است بخش مهمی از زندگی حضرت م
نکات مهم در نگارش پایان نامه کارشناسی ارشد عبارتند از:
در ابتدا قبل از نوشتن پایان نامه، باید از سایت دانشگاه خود فرمت نگارش پایان نامه را دریافت کنید. این فایل حاوی اطلاعاتی مهمی از قبیل سایز و نوع فونت ­ها، فهرست بندی، صفحه بندی و... می باشد که در نگارش پایان نامه به آنها نیاز خواهید داشت.
عنوان و موضوع پایان نامه را در صفحه نخست باید به صورت خوانا نوشت.
نوشتن مقدمه و خلاصه ای از موضوع پایان نامه ضروری است.
فصل اول شامل اطلاعاتی محتوایی از پر
سفارش رساله
انجام پایان نامه ارشد و انجام پایان نامه دکتری برای بسیاری از دانشجویان یک دغدغه اصلی در دوران تحصیلات تکمیلی به شمار می آید، بسیاری از دانشجویان در مسیر انجام پایان نامه خود نیاز به همراهی و مشاوره متخصصین این حوزه پیدا می کنند.
این مشاره شامل مراحل مختلفی می باشد از قبیل:
انتخاب موضوع
 نگارش پروپوزال
فصل اول پایان نامه
فصل دوم پایان نامه
فصل سوم پایان نامه
تحلیل آماری پایان نامه
نتایج پایان نامه و غیره
آشنایی با بخش نامه های نهج البلاغه (نامه شناسی نهج البلاغه)
 
تعداد نامه‌ ها
موضوع نامه ها
طولانی‌ترین و کوتاه‌ترین نامه ها
مخاطب نامه ها
نامه های مشهور
ترتیب نامه ها
زمان و مکان نامه ها
 
لطفا کلیپ رو در "ادامه مطلب" ببینید و به دوستانتون هم ارسال کنید
ادامه مطلب
پایان نامه یکی از واحدهای درسی در دانشگاه است که شما باید حتما برای فارغ التحصیل شدن باید آن را به نحو احسن انجام دهید. انجام پایان نامه حقوق یکی از دشوارترین پایان نامه ها در رشته انسانی است و به صورت کامل توضیح می دهیم که چگونه باید انجام دهید. این مقاله بخشی کپی شده از موسسه انجام پایان نامه مشاوران تهران است که در ادامه به آن می پردازیم.
ادامه مطلب
بابا لنگ‌دراز عزیز سلام 
اولین نامه‌ام را با صورتی که با ماسک پوشیده شده می‌نویسم. نگران نباشید من سرما نخورده‌ام اما انقدر این بوی گند لعنتی ماندگاری بالایی دارد که حتی از دیواره ذخیم ماسک هم قصد ورود کرده و هر لحظه ممکن است بالا بیاورم. ما به گربه همسایه شک داریم. از دیروز که صاحبش اجازه خروج از پارکینگ ساختمان را به او نداده بین انباری‌ها ول می‌چرخد و وسط‌های این ول چرخیدن‌هایش هم سری به ظرف غذایش می‌زند. اما در نهایت، در پاسخ به سوا
برنامه های اجرائی مجمع خیرین فرهنگ فاطمی
الف)۱_ شورای تعالی خانواده۲_شورای کارآفرینان مهرورز۳_سفره احسان حضرت فاطمه زهرا س۴_کارگروه بهداشت وسلامت خانواده۵_ طرح حمایتی ( میلاد مهر)ایتام وکودکان بی سرپرست وبد سرپرست
ب)۱_طرح خویشاوند۲_طرح الگوی شایسته۳_طرح جشنواره قربان تاغدیر
ج)
تفاهم نامه ها و همکاری های مشترک
۱_ دانشگاه شهید رجایی۲_ دانشگاه مالک اشتر۳_دانشگاه فرهنگیان
بر اساس گزارشات اعلام شده از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات محمد جواد آذری جهرمی طی مراسمی در 17 دی ماه 1398،امضای تفاهم نامه میان وزارت ارتباطات و وزارت صنعت برای توسعه زیست بوم تولید موبایل های تلفن همراه هوشمند تولید در داخل کشورمان ایران که در وزارت ارتباطات برگزار شد افزود: در حال حاضر شاهدیم که به دلیل گرانی گوشی موبایل، قدرت خرید مردم پایین آمده و بسیاری از کاربران گوشی‌های شکسته و یا دست دوم استفاده می‌کنند و توانایی خرید گوشی ن
نامه رسان نامه ی من اورسان
کنج قفس مانده غزل گو رسان
نام و نشانی که همان کوی عشق
شرح پریشانی وهمگوی عشق
نامه رسان درچوزدی وانکرد
پشت دراو هست که حاشانکرد
اول ازاورخصت اعجاز کن
نامه رسان نامه ی من باز کن
نامه ی من را همه ازرو بخوان
ازغم وازغصه ی آهو بخوان
زنده مرادر،دمِ در خاک کن
اشک من واشک خودت پاک کن
(علی خودى آغمیونی)
آئین نامه شناسایی و توقیف اموال مدیون در اجرای اسناد رسمی بلاخره به تصویب رئیس قوه قضائیه رسید اما 2 نکته اسااسی در این آیین نامه وجود دارد که طرح ان به عنوان اطلاعات عمومی برای دوستان مفید به نظر می رسد :
1 - مطابق ماده دو آیین نامه من بعد بستانکاران اسناد رسمی لازم الاجراء ( اسناد رسمی ) برای مطالبه طلب خود ( مانند مهریه , مطالبات بانک ها و ...) ابتدا باید از طریق اداره اجرای سازمان ثبت ، اجرای مفاد سند را درخواست نماید و طرح دعوی مطالبه موضوع اجر
بنابر تفاهم نامه بین وزارت آموزش و پرورش و بهداشت، کلیه ورودی های پایه هفتم از نظر مشکلات سطح 2 دهان و دندان بررسی می شوند. این برنامه که از اواسط تیر ماه اغاز گردیده و هم اکنون در حال اجراست، حدود 6500 دانش آموز را در این ناحیه تحت پوشش قرار می دهد. 7 پایگاه سلامت مشغول خدمات رسانی به دانش آموزان می باشند. با توجه به اینکه هر پایگاه سلامت روزانه تنها توان خدمت رسانی  به 10 دانش آموز دارد این طرح تا آذر ماه ادامه خواهد یافت
مرحله جدید فروش اینترنتی ایران خودرو از روز یک شنبه -20 بهمن ماه- آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت نیز ادامه خواهد داشت. در طرح پیش فروش اعتباری ایران خودرو، مشتریان امکان ثبت نام برای انواع محصولات این شرکت را دارند.
در طرح پیش فروش ایران خودرو ویژه دهه فجر، موعد تحویل خودروها برای مردادماه 99 خواهد بود.
آغاز ویرایش قراردادهای معوق مشتریان
ایران خودرو طی اطلاعیه ای که در تاریخ دهم دیماه، برای نمایندگی‌هایش منتشر کرده، خبرهای جدیدی به مشتر
سلام خدمت دوستان گرامی. مقاله امروز در مورد انجام پایان نامه دکتری است که چگونه انجام می شود و چه منابعی نیاز است. بنده خودم چند سال کارم انجام پایان نامه دکتری بود که برای دیگر دانشجویان انجام می دادم و حالا می خوام اطلاعاتم رو به صورت رایگان در اختیار شما بزارم تا خودتان براحتی صفر تا صد پایان نامه را انجام دهید.
 
- انجام پایان نامه دکتری
- نوشتن پنج فصل و چگونگی پیدا کردن منبع
- چگونه نوشتن عنوان مناسب
- نوشتن پروپوزال با بالاترین کیفیت.
با سلام
به اطلاع دانشجویان محترم میرساند کلاس جبرانی درس سسیستم های عامل فردا چهارشنبه (98/09/20) ساعت 16:30 تا 18 بر گزار می گردد. شماره کلاس متعاقبا اعلام خواهد شد. 
در صورت مغایرت زمان اعلام شده با زمان برگزاری سایر دروس در بخش نظرات این پست موضوع را اعلام نمایید. 
 
برای دانلود فایل های مورد نظر بر روی گزینه زیر کلیک کنید
کلیک کنید...

دستورالعمل سیستم بهای تمام شده + دستورالعمل تنخواه گردان + دستورالعمل آموزش کارکنان + دستورالعمل انبارگردانی + آئین نامه وام کارکنان + آئین نامه معاملات + آیین نامه مرخصی ها + آئین نامه ماموریت + آئین نامه مالی + آئین نامه دستمزد + آئین نامه حضور و غیاب + آئین نامه تنخواه گردان + آئین نامه تسهیلات رفاهی + آئین نامه اموال + آئین نامه استخدام
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا ، رضایت نامه بیمار ، فرمی است که در آن بیمار اعتماد خود را نسبت به درمان پزشک و تیم درمانی اعلام می کند . از لحاظ حقوقی رضایت نامه و برائت نامه تفاوت هایی با یکدیگر دارند . اما در بیمارستان ها و مراکز درمانی در یک فرم توسط بیمار و یا ولی قانونی او و پزشک امضاء می شود . دو نفر شاهد نیز ، شهادت خود را در همان فرم تایید می کنند . پزشک در این فرم مراحل درمان و اثرات خوب و بد آن را ذکر کرده و بیمار تعهد می دهد که اگر علی ر
یک شرکت سهامداری سهامی خاص (شرکت سهامی خاص) مشارکت 2-200 نفر است. حداقل سرمایه سهم شرکت سهامی سهامی خاص 5،000،000 در تجارت است. یک شرکت سهامی خاص فقط برای هر نوع تجارت تجاری یا صنعتی ایجاد می شود و امکان فعالیت های حرفه ای وجود نخواهد داشت.یک شرکت سهامدار سهامی خاص مطابق مقررات تجاری وزارت توسعه اقتصادی می تواند متعلق به شرکای هر ملیتی باشد. یک نهاد تجاری می تواند یک شرکت سهامدار سهامی خاص را تأسیس و مالکیت کند و اصطلاح "شرکت سهامی سهامی خاص" به نام
دانلود اعلام نتایج عصر جدید شب های نهم و دهم
دانلود اعلام نتایج عصر جدید در سال 1398
اعلام نتایج عصر جدید مرحله دوم اجرای شب هفتم
دانلود کلیپ اعلام نتایج عصر جدید با کیفیت عالی
دانلود اعلام نتایج عصر جدید شب های اول

ادامه مطلب
پکیج نمونه سوالات ایین نامه رانندگی
سوالات آیین نامه رانندگی آخرین ویرایش مخصوص سال 1399
بخش های که در این پکبج می باشد
سوالات آیین نامه اصلی رانندگی
سوالات مقدماتی اییین نامه رانندگی
سوالات فنی ایین نامه رانندگی
تابلوهای راهنمایی و رانندگی
تابلو های مشابه رانندگی
نکات کلیدی ایین نامه رانندگی
جزوه استاد شهسواری
کتاب اصلی ایین نامه رانندگی

این سوالات مناسب چه کسانی می باشد ؟
مناسب برای گواهینامه پایه 3 و گواهینامه پایه دوم
 
https://www.driveing.ir/s
محسن حججی در سال ۱۳۷۰ در شهر نجف‌آباد اصفهان به دنیا آمد و از جمله رزمندگان دلاور مدافع حرم بود که در خاک سوریه به شهادت رسید.



محسن حججی از جهادگران و اعضای فعال مؤسسه شهید احمد کاظمی بود که در عملیاتی مستشاری نزدیک مرز سوریه با عراق به اسارت گروه تروریستی داعش درآمد و پس از دو روز به‌دست تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.
داعش چندی پس از انتشار فیلمی که ادعای به اسارت درآوردن محسن حججی را داشت، اعلام کرد که وی را به قتل رسانده است
بیمه مسئولیت مدنی وحرفه ای بیمه گذار (مربی وناجی) درقبال استفاده کنندگان ازاستخر ودریا وشاگردان تحت امر آموزش شنا،بدین معنی که چنانچه براثر قصور ,سهل انگاری واهمال بیمه گذار درنتیجه اجرای وظایف قانونی خود (براساس آیین نامه ودستورالعمل های سازمان تربیت بدنی وقرارداد منعقده باکارفرما)خسارت جانی به افراد مذکور واردآید, بیمه گر پس از احراز مسئولیت بیمه گذار ودر صورت لزوم مطابق با رای مراجع قضایی ,نسبت به جبران خسارت تا سقف تعهدات مندرج درجد
باز خدا اموات ایشون رو غریق نور و رحمت بفرماید که هیچ جا از دایره‌ی ادب پا رو فراتر نگذاشته، دانشجو دارم قبل از اعلام نمرات فقط در حد پرستش، تملق نمیگه، غیر از پرستش همه چی میگه، اونوخ بعد از اعلام نمرات، فحش میده ها، از اون فحشا!!!! خب بنده‌ی خدا دَرسِت رو بخون، مثل خیلیای دیگه، لازم نیست نه احترام بیش از حد کنی و نه فحش بدی. 
مکان نیوز  - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین گفت: ۱۵۲ رودخانه در استان وجود دارد که از این تعداد، ۵۶ مورد مطالعه و نقشه برداری شد.
یدالله ملکی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طول رودخانه‌های استان ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر است که از این میان یک هزار و ۲۰۰ کیلومتر معادل ۵۶ رودخانه مطالعه و نقشه برداری شده است.
وی به تفاهم نامه‌ای با سازمان ثبت اسناد و املاک و مراتع و جنگل‌ها اشاره کرد و گفت: بر اساس این تفاهم نامه
 
نامه واقعی به خدا ( این نامه هم اکنون در موزه گلستان نگهداری میشود)این ماجرای واقعی در مورد شخصی به نام نظرعلی طالقانی است که در زمان ناصرالدین شاه ،دانش اموزی در مدرسه ی مروی تهران بود و بسیار بسیار آدم فقیری بود.یک روز نظرعلی به ذهنش میرسد که برای خدا نامه ای بنویسد. نامه ی او در موزه ی گلستان تهران تحت عنوان "نامه ای به خدا" نگهداری میشود.
ادامه مطلب
بدینوسیله با توجه به برگزاری اولین دوره مسابقات ورزشی در دهه کرامت 1398 ویژه اعضاء کانونهای فرهنگی و هنری مساجد شهرستان خلیل آباد عناوین رشته های ورزشی به شرح ذیل اعلام می گردد.
1- فوتبال دستی
2- تنیس روی میز
3- شطرنج
4- دارت
شایسته است مدیران محترم کانون نسبت به معرفی 3تا 5 نفر از اعضاء کانون در هر رشته تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 18 تیر ماه در قالب نامه اداری اقدام نمایند .
باتشکر کارگروه غنی سازی اوقات فراغت کانونهای مساجد شهرستان خلیل آباد
پیش از این هم اعلام شده بود که ناپولی برای حضور هر چه قوی‌تر در فصل آینده به دنبال اضافه کردن یک مهاجم به ترکیب خود است. مهاجم سابق ناپولی فابیو کوالیارلا امسال آقای گل لیگ ایتالیا شد تا هواداران ناپولی حسرت از دست دادن او را بخورند. اما دی‌لورنتیس، احتمال بازگشت کوالیارلای 36ساله به ناپولی را رد کرد ولی گفت امروز دوشنبه خبر خیلی خوبی برای باشگاه در پیش خواهد بود و اعلام خواهد شد.
اقسام وصیت نامه  
وصیت نامه
١.وصیت نامه خودنوشت یا عادی
٢ـوصیت نامه رسمی
٣.وصیت نامه. سری
وصیت نامه عادی یا خودنوشت که به صورت عادی در صورتی معتبر است که تمام آن به خط موصی(وصیت کننده) نوشته شده و دارای تاریخ(روز و ماه و سال) بوده و به امضای او رسیده باشد.
وصیت نامه رسمی باید در دفاتر اسناد رسمی تنظیم شود.
افراد بی سواد می توانند به صورت رسمی وصیت نامه تنظیم کنند.
وصیت نامه سری ممکن است به خط موصی (وصیت کننده) یا به خط دیگری باشد ولی در هر صورت بای
دانلود اعلام نتایج عصر جدید قسمت نهم و دهم مرحله دوم
دانلود جدید ترین اعلام نتایج های عصر جدید در قسمت نهم و دهم
دانلود برنامه اعلام نتایج عصر جدید قسمت نهم و دهم در محله دوم
دانلود بهترین شب های اعلام نتایج عصر جدید قسمت نهم و دهم
اعلام نتایج های عصر جدید در مرحله دوم و قسمت نهم و دهم

ادامه مطلب
سلام گلشید خانم
الان که این نامه به دستت میرسه نمیدونم چه سالی و چه روزیه، از اونجایی که من یکم دیر جنبیدم و خیلیا از این ماشین نامه رسان استفاده کردن و طفلی دیگه خیلی بهش فشار اومده و دچار مشکل شده و معلوم نیست کی نامه رو به دستت برسونه به خاطر همین منم یه نامه ی کلی نوشتم برات که هروقت به دستت رسید به دردت بخوره.
خب میخوای بدونی من کیم؟
ادامه مطلب
این سایت جهت تبلیغ و اطلاع رسانی در خصوص تایپ پایان نامه و مقالات آماده شده است و انشاالله به زودی تکمیل خواهد شد.
جهت اطلاع از تعرفه می‌توانید با ایمیل xepersian.xelatex@gmail.com تماس بگیرید.
 
روش کار به صورت زیر است:
1) اسکن متن مورد نظر و ارسال به ایمیل فوق.
2) ارزیابی هزینه تقریبی و اعلام به مشتری
3) در صورت تمایل مشتری به انجام کار، پرداخت بیعانه توسط مشتری
4) تحویل فایل پی دی اف متن تایپ شده برای مشتری
5) ارسال خطاهای موجود توسط مشتری و تصحیح آن.
6) تعیین
برای نوشتن پایان نامه باید ابتدا عنوان اصلی را انتخاب کنید. پس از آن باید توجه کنید که در هر فصل چه توضیحاتی قرار است بدهید. بهتر است فصل اول مقدمه‌ای بر پایان نامه باشد، فصل دوم بیان مسئله، فصل سوم روش‌های پژوهش و حل مسئله، فصل چهارم نتایج و نمودارها و فصل آخر نتیجه گیری باشد. سپس هر فصل را با توجه به موضوع خود فهرست بندی کنید و عناوین داخلی آن را مشخص کنید. این کار ساده‌ترین راه برای به دست آوردن چارچوب کلی پایان نامه است.
گوش ها در هنگام انتخابات شنواتر است!
1. نامه راجع به لایحه بودجه
2. نامه نخست به رئیس محترم جمهور
3. نامه به رئیس محترم مجلس دربارۀ تعارض منافع عمومی و خصوصی پزشکان
4. نامه دوم به رئیس محترم جمهور (نامه تبیینی مربوط به مورد اول) دربارۀ راهکارهای کوتاه و میان مدت دربارۀ بهبود محیط کسب و کار
انتقال دوباره دیدار سایپا - استقلال به ورزشگاه شهدای شهر قدس!
باشگاه سایپا که صبح از برگزاری دیدار با استقلال در ورزشگاه آزادی خبر داده بود بعداظهر امروز اعلام کرد که این بازی در همان ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود!
 
 
 
 به گزارش خبرگزاری ورزش 3 و به نقل از سایت باشگاه سایپا، با پیگیری‌های مستمر به عمل آمده و تفاهم ایجاد شده بین مسئولان شهر قدس از جمله شهرداری، فرمانداری و یگان ویژه مقرر شد بازی سایپا و استقلال در چارچوب هفته هفتم مس
بین ساواک و شیخ محمود حلبی مراسلاتی رد و بدل می شده است. بنابر محتوای برخی از این نامه ها حلبی آمادگی خود را برای ارائه هرگونه اطلاعاتی درباره فعالیت و نحوه عملکرد انجمن به مراجع امنیتی اعلام می کرد. یکی از مهمترین نامه ها که مبین ارتباط انجمن و ساواک است نامه حلبی به سرهنگ جعفری،رئیس اداره اطلاعات کشور در تاریخ ۱۳۴۵/۱/۶ درخصوص محودیت های فعالیت انجمن در یزد است. 
در بخشی از این نامه آمده است:«مخلص حلبی واعظ که به فرموده حضرت آیت الله گلپایگا
با سلام جلسه دفاع پروپوزال در روز یک شنبه 7 بهمن ماه ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد.
لطفا در قسمت کامنت اعلام آمادگی بفرمایید. در کامنت خود- نام- نام خانوادگی - شماره دانشجویی- استاد راهنما و موضوع را اعلام نمایید.آخرین مهلت اعلام آمادگی 4 بهمن می باشد. داواران دکتر خیرآبادی و حاجی بگلوموفق باشید
اینجا فقط تکه های از پایان نامه به صورت رندم (تصادفی) درج می شود که هنگام انتقال از فایل ورد ممکن است باعث به هم ریختگی شود و یا عکس ها ، نمودار ها و جداول درج نشوندبرای دانلود متن کامل پایان نامه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه ، پروپوزال ،سمینار مقطع کارشناسی ،…
ادامه مطلب
قانون پرداخت خسارت بیمه 
 
آیا میدانید: مؤسسه بیمه باید بعد از دریافت کلیه مدارک مربوط به خسارت حداکثر ظرف مدت ۳۰ روز، مدارک را بررسی و نتیجه را اعلام نماید و در صورت احراز عدم استحقاق دریافت خسارت مراتب را همراه با ذکر دلایل به طور مکتوب به بیمه‌گذار یا زیان دیده اعلام نماید و در صورت قبول خسارت، مؤسسه بیمه موظف است حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز پس از قبول خسارت آن را پرداخت نماید. در مواردی که پرداخت خسارت پس از تکمیل مدارک مثبته از سوی بیمه‌گر،
 
نامه مرکز نیکوکاری بشری به کمیته امداد امام خمینی (ره)
 
اهم موارد ذکر شده؛
 
گزارش طرح «توانمندسازی نسبی محرومین» با محوریت طلاب حوزه علمیهانجام طرح توانمندسازی با 26 پرونده 550 ساعت مددکاریقریب به 900 میلیون ریال کمک به نیازمندان به صورت نقدی و غیر نقدی
 
✅ اعلام آمادگی مرکز نسبت به ارائه طرح توانمندسازی به سایر مراکز و موسسات نیکوکاری
(با مرکز نیکوکاری بشری همراه باشید : برای ورود به کانال اینجا کلیک کنید)
در مفهوم عام گفتیم ، شِما آن قسمتی است که تعریف جزء ( به عنوان مثال دارایی ) در درون آن قرار می گیرد . در حالیکه پایگاه ارتباطی ، روابط بین این اجزاء را ایجاد می کند . بنابر آنچه که گفته شد یک شِما XBRL اطلاعاتی را راجع به اجزاء واژه نامه (…
ادامه مطلب
هر وقت کلمه نامه و فرستادن نامه رو میخونم یا به گوشم میرسه یاد نامه امام علی علیه السلام میفتم به امام حسن علیه السلام:
از پدری در آستانه مرگ به فرزندی که در تیر راس مصائب است...نهج البلاغه نامه سی و یکم
حاضرم به تمام داشته و نداشته ها و به کل هستی و نیستی قسم بخورم که کامل تر از این نامه نوشته نشده و نخواهد شد...و اما بعد؛ اینو گفتم چون سید جواد یک چالشی راه اندازی کرده (به نام "نامه‌ای به گذشته") که در کل طول عمر وبلاگ نویسیم چالشی به این قشنگی ند
فروش طرح از تاریخ 98/12/10آغاز وتا تاریخ 99/01/30ادامه خواهد یافت وصدور بیمه نامه امکان پذیر می باشد .میزان پوشش ها وتعهدات بیمه نامه مذکور به شرح ذیل می باشد .1-ساختمان واثاثیه محل سکونت (حریق ,انفجار وصاعقه )تامبلغ 1.000.000.000ریال2-توشه مسافر در مجموع (حریق ,انفجار ,صاعقه ,سیل وطوفان )تا مبلغ 35.000.000ریال3-خودروی شخصی (حریق ,انفجار,صاعقه ,سیل ,طوفان )تا مبلغ 80.000.000ریال4-غرامت فوت ونقص عضو ناشی از حوادث مورد تعهد این بیمه نامه برای بیمه گذار واعضای خانواده وی (
نویسنده: Alison Green /مترجم: مریم مرادخانی /منبع: the Cut : مشاور عزیز، یک ماه پیش از کارم استعفا دادم و حالا دنبال کار جدید هستم. بلافاصله بعد از استعفا، فایل رزومه‌ام را که مدت‌ها از نوشتنش می‌گذشت اصلاح و به‌روز‌رسانی کردم. سعی کردم تمام نکات رزومه‌نویسی را رعایت کنم. اما شنیده‌ام که بد نیست در کنار رزومه، یک نامه معرفی هم به کارفرماها بفرستیم. اصلا نامه معرفی چیست و چطور باید آن را نوشت؟
پاسخ: دوست عزیز، نامه معرفی سندی است که در کنار رزومه ارس
سلام 
من یه دخترم که قبلا هم یه پست گذاشتم راجع به این که چرا تا حالا مورد قبول کسی نبودم, یه مسئله ای پیش اومده خواستم ازتون مشورت و راهنمایی بخوام. 
حقیقتا متوجه شدم 6 ماهی میشه یه آقا پسری پایان نامه شون رو ارائه دادن, حالا سوالم کجاست ؟قبل از ارائه پایان نامه شون نگاه هایی به من داشتن, سعی میکردن نزدیکم بشن مثلا دور و اطرافم رفت آمد داشت, چه طور بگم دوست داشت کلا تو دیدش باشم و دیده هم باشه , گذشت و گذشت و ایشونم ارشدش تموم شد و یه چند ماهی ندی
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال دیروز (یک شنبه) تو بیانیه ای که داخل اختیار رسانه های ایتالیایی راحتی داد، از لغو یک طرفه قراردادش با استقلال خبر قسط. حدود ۱۶ زمانه پس از انتشار این خبر، کمیسیون نجات در اطلاعیه ای راجع به فسخ پیمان نامه استراماچونی تشریح قسط. درون این اطلاعیه عنوان شده که بلوکه شدن شمار های بانکی استراماچونی در ایتالیا باعث باطل سازی قرارداد از این مربی شده است. براساس اطلاعیه ک
Gateway Timeout
ادامه خواندن
دیگر سایت ها :

پایان نامه پیش بینی سلامت روان بر اساس سبک های مقابله ای و سبک هویت :: پایان نامه
پایان نامه بررسی میزان تاثیر هوش سازمانی بر عملکرد سازمان با توجه به قابلیت­های بازاریابی :: پایان نامه
دانشجو باید بعد از نوشتن پایان نامه، در جلسه‌ای با حضور استاد راهنما و اساتید داور از پایان نامه دفاع کند. دفاع از پایان نامه برای هر دانشجوی تحصیلات تکمیلی صرف نظر از رشته و دانشگاه، یک تجربه پر از استرس است. دانشجو باید در جلسه دفاع که تقریبا نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه طول می‌کشد، یافته‌های پایان نامه و اهمیت آن را توضیح و ارائه دهد.
با توجه به محدودیت زمانی باید مطالب و نتایج مهم پایان نامه به صورت تیتروار و خلاصه در اسلایدهای از قبل آماده شده
توافق نامه عدم افشای (NDA) نوعی قرارداد حقوقی است که در آن دو طرف موافقت می کنند که برخی اطلاعات را محرمانه نگه دارند. این موافقت نامه ها همچنین به عنوان "موافقت نامه های محرمانه بودن" ، "موافقتنامه های اطلاعات اختصاصی" یا "موافقت نامه های رازداری" شناخته می شوند. NDA معمولاً وقتی مورد استفاده قرار می گیرد که دو طرف احساس می کنند برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات خاص به نفع متقابل خود هستند ، اما انتشار بیشتر این اطلاعات می تواند به یک یا هر دو طرف آسی
 جناب آقای
/ سرکار خانم ................. فرزند ......................... به شماره
شناسنامه ............... و کد ملی ............................ و به
آدرس سکونت ............................................. عنوان موجر سند
اجاره شماره ............... ازیک  طرف  و جناب آقای، سرکار خانم
................. فرزند ......................... به شماره شناسنامه
............... و کد ملی ............................ و به آدرس سکونت
............................................. به  عنوان  مستاجر سند
موصوف  ازطرف دیگر ضمن اعلام رضایت و توافق مبنی بر فسخ اجاره نامه فوق
الذکر ض
خیلی وقته عدد ستاره های بالای صفحه کمتر از ۴۵ نشده. همینطوری داشتم اسکرول میگردم صفحه رو تا ببینم اگر نویسنده های محبوبم پست گذاشتن، یا عنوان جالبی دیدم، برم نگاه کنم. عنوانی توجهم رو جلب کرد که چند نفر درباره ش پست گذاشته بودند. نامه ای به گذشته که گویا یک چالشه. نامه ها رو نخوندم ولی یاد نامه ای افتادم که خودم سه سال پیش برای خودم نوشته بودم تا سال بعد همون موقع به دستم برسه. هیچ وقت یادم نمیره اون لحظه رو که نوتیفیکیشن ایمیل برام اومد و باز
دانشجو باید بعد از نوشتن پایان نامه، در جلسه‌ای با حضور استاد راهنما و اساتید داور از پایان نامه دفاع کند. دفاع از پایان نامه برای هر دانشجوی تحصیلات تکمیلی صرف نظر از رشته و دانشگاه، یک تجربه پر از استرس است. دانشجو باید در جلسه دفاع که تقریبا نیم ساعت تا ۴۵ دقیقه طول می‌کشد، یافته‌های پایان نامه و اهمیت آن را توضیح و ارائه دهد.
با توجه به محدودیت زمانی باید مطالب و نتایج مهم پایان نامه به صورت تیتروار و خلاصه در اسلایدهای از قبل آماده شده
 امروز 6 پا شدم و جای تعجبه که اصن خوابم نمیومد و تا 10 دینی خوندم البته یه ساعتم این وسط رمان خوندم باورتون میشه انقد احمقم صب پاشم چنین حرکت بزنم؟ :| و این درحالی بود که من امتحان میانترم دینیم مصادف شده بود با ختم مامان دوستم و هییییییچی بارم نبود :| پر از خالی بودم ینیا.
 راجع به امتحانا هم بیاید کلا حرف نزنیم :| ماها اگه نباشیم شما بیستا که به چشم نمیاین :| اره خلاصه
 دیگه اینکه؟ میدترم 93 شدم :| 
 دیگه؟ خیلی خوابم میاد خیلی خیلی زیاد.
 میدونین چ
نامه را از داخل صندوق پست برداشت و در حالی که به شدت هیجان زده بود و صدایش میلرزید زیر لب گفت:وای خدای من بالاخره نامه ای که منتظرش بودم رسید .دستهامو ببین  داره میلرزه صدای گرومپ گرومپ قلبم رو توی مغزم میشنوم .نامه را بو کرد .بوی اقیانوس میداد بوی کوه .معلوم بود از راه دوری آمده.چشمهایش را بست و آرام پاکت را لای انگشتانش لغزاند دوست داشت نامه بلند بالایی باشد اما ضخامت پاکت نگرانش میکرد .با خود گفت شاید از کاغذ اعلای نازک استفاده کرده اینجوری
قسمت 12 پایان نامه های رشته پزشکی و پرستاری پایان نامه رشته پزشکی و پرستاری
برای دانلود پایان نامه ها درباره این موضوع اینجا کلیک کنید 
 
– قسمت 11 پایان نامه های رشته پزشکی و پرستاری قسمت آخر پایان نامه های رشته پزشکی و پرستاری پایان نامه های رشته پزشکی و پرستاری -part5 پایان نامه های رشته پزشکی و پرستاری -part4 پایان نامه های رشته پزشکی […]دانلود پایان نامه ارشد رشته حقوق:بررسی فقهی و حقوقی جرم سرقت در قانون مجازات 1392متن کامل پایان نامه مقطع کا
امروز رفتم اداره و نامه‌ای که می‌خواستم رو بهم ندادن حتی جی پی اس نیاوردن دفتر چون بهشون گفتم سابقه ندارم 
دیروز که رفته بودم با خانومه طرح رفاقت ریختم و بهم گفت برو نامه فیک بگیر توش مبهم بنویسن که خیالشون بابت بیمه و اینا راحت باشه ،بیا من کارت رو راه میندازم ...فردا همه چی اوکی شه 
بعد بیاین بگین صادق باشن فلان ،نمیشه....سیستم پَسِت می‌زنه .می‌کوبه و از نو می‌سازتت ،ریاکار می‌سازتت .
پایان نامه ها نه تنها تمرین تحقیق و پژوهش برای دانشجویان می باشد بلکه خود یکی از مهمترین روش­ های تولید علم نیز به محسوب می شوند. به همین دلیل در نگارش پایان نامه باید به تمام جوانب آن، از جمله محتوا و شکل صحیح متن توجه ویژه نشان داد. یکی از علل تاکید بر این قضیه این است که ماحصل کار پایان نامه شما بایستی در قالب مقاله منتشر و به دست محققان در نقاط مختلف جهان برسد. هرچه پایان نامه شما پربارتر و با کیفیت تر نوشته شود، بالطبع مقاله خوبی نیز از
دانلود بهترین و زیبا ترین اجرا های برنامه عصر جدید و دانلود اعلام نتایج هفته ششم عصر جدید با لینک مستقیم
دانلود بهترین برنامه اعلام نتایج هفته ششم عصر جدید با کیفیت های 540p و 720p و 1080p و 4k
دانلود هیجان انگیز ترین شب های برنامه عصر جدید و دنلود اعلام نتایج هفته ششم عصر جدید با کیفیت 1080p
زیبا ترین و جذاب ترین و بهترین شب های عصر جدید و دانلود اعلام نتایج هفته ششم عصر جدید
دانلود برمانه اعلام نتایج عصر جدید و دانلود اعلام نتایج هفته ششم عصر جدید با
دانلود اهنگ نامه اخرم رو با اشکام مینویسم با متن و لینک مستقیم دانلود اهنگ نامه اخرم رو با اشکام مینویسم دانلود آهنگ شاید این نامه آخره مینویسم واسه تو نمیدونم شاید از منه یا که نبودن تو
دانلود اهنگ نامه اخرم رو با اشکام مینویسم
نگاه بکن به چشمام به خاطر تو خیسن
نامه ی آخرم رو با اشکام مینویسم
نامه ی آخرم رو با اشکام مینویسم
بیماری از درد و غم..
ادامه مطلب
 برگزاری پنج جلسه
دفاعیّه پایان نامه
طبق اعلام امور پژوهشی دانشکده، جلسات دفاع پایان نامه (5جلسه) مقطع کارشناسی ارشد، رشته علوم قرآن مجید، از روز شنبه، ششم مهرماه تا روز چهارشنبه دهم مهرماه در سالن جلسات دانشکده علـوم قرآنی مراغه برگزار گردید.
 موضوع پایان نامه ها و زمانبندی جلسات:
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها