نتایج جستجو برای عبارت :

ریزش مو در ن، علل، پیشگیری و درمان

درمشاوره زنان چه مسائلی مطرح میشود؟
حقوق زنان
تفاوت زنان و مردان
تساوی زنان و مردان
قصاص زنان
دیه زنان
استقلال مالی زنان
امکانات زنان
جایگاه زنان
مقام اجتماعی و روانشناختی زنان
امنیت زنان
اهمیت زنان
نقش زنان در اجتماع
نقش زنان در اقتصاد
موفقیت زنان در فرهنگسازی جامعه
موفقیت زنان در کسب و کار
موفقیت زنان در مدیریت
موفقیت زنان در امور اجرایی
ودیگر موارد
درمان بی میلی جنسی در خانم ها
گاهی وقت ها هنگام برقرار کردن رابطه جنسی با همسرتان متوجه می شوید که همسرتان هیچ گونه میل جنسی ندارد و همین باعث مشکلاتی در زندگی شما می شود.در اینجا می خواهیم روش های درمان بی میلی جنسی در زنان را برسی کنیم
ادامه این مطلب اینجا را کلیک کنید - ویژه افراد متاهل
 ریزش مو در مردان و زنان
مردها به دلیل الگوی طاسی مردانه، بیشتر از زنان در معرض ریزش مو هستند اما نازک شدن و ریزش مو در زنان، متداول و هم چنین ناراحت کننده است. ممکن است دلایلش موقتی باشد.مانند:کمبود یک ویتامین. یا پیچیده تر، مانند مشکلی اساسی در سلامتی بدن باشد.
در اکثر شرایط راه های زیادی برای درمان ریزش موی هم زنان و هم مردان وجود دارد اما همه چیز به دلیل آن بستگی دارد. در این بخش از سلامت پوست و موی بنا به احترام به درخواست شما کاربران تمامی
علت دیر ارگاسم شدن و دیر ارضا شدن زنان 
دیر ارضا شدن زن
 
چرا زنان دیر ارضا میشوند و علت دیر ارضا شدن زنان چیست؟ مشکل دیر ارضایی در زنان دلایل مختلفی دارد که در زیر به آنها و روش درمان دیر ارضایی زنان اشاره میکنیم.
رابطه‌ ی جنسی مناسب، یکی از بهترین راه برای برقراری رابطه‌ ی صمیمی و عمیق با شریک زندگی می‌باشد و رسیدن به ارگاسم بر کیفیت و لذت این رابطه بسیار تأثیر گذار است.
ادامه مطلب
خانومانه: امروزه زوج های زیادی را می بینیم که زمانی با مشکل ناباروری رو به رو بوده اند اما توانسته اند با درمان مناسب بر این مشکل غلبه کنند. ناباروری در واقع عدم توانایی به دنیا آوردن فرزند بعد از گذشت یک سال از شروع رابطه جنسی مراقبت نشده است. اگرچه باروری با افزایش سن زنان کاهش می یابد اما باید یادآور شد که این مشکل فقط برای زنان نیست و مردان نیز با افزایش سن توانایی باروریشان کم می شود. ناباروری هرگز به معنای عقیم بودن نیست. زوج های بسیاری

علت دیر ارگاسم شدن و دیر ارضا شدن زنان
 
دیر ارضا شدن زن
 
چرا زنان دیر ارضا میشوند و علت دیر ارضا شدن زنان چیست؟ مشکل دیر ارضایی در زنان دلایل مختلفی دارد که در زیر به آنها و روش درمان دیر ارضایی زنان اشاره میکنیم.
رابطه‌ ی جنسی مناسب، یکی از بهترین راه برای برقراری رابطه‌ ی صمیمی و عمیق با شریک زندگی می‌باشد و رسیدن به ارگاسم بر کیفیت و لذت این رابطه بسیار تأثیر گذار است.
ادامه مطلب
سوالاتی که حتی اگر مشکل ریزش مو نداشته باشید ولی در پاسخ به دیگران در ریزش موی سر خانم ها جوان بزودی پاسخشان را با شما در وب سایت یا مطب خواهیم گفت:
Top questions with answers in women Hair Lossعلت های عمده ریزش مو در بین خانمهای جوان و درمان آن چگونه است؟
سن، بارداری، عفونت ،مشکلات پوستی، حساسیت ، بیماری های سیستمیک، تغذیه نامناسب، التهاب و ورم پلک ها، بیماری غده تیروئید، شیردهی، بیماری وسواس مو کندن و…
دلایل ریزش مو در زنان و دختران ایرانی و روش های درمان چیس
بچه‌دار شدن مسئله‌ای است که خیلی زن و شوهرها آرزوی آن را دارند؛ اما متاسفانه ناباروری این آرزو را از برخی از آن‌ها می‌گیرد. ناباروی هم در زنان و هم در مردان ممکن است وجود داشته‌ باشد. خوشبختانه امروزه ناباروری درمان‌های مخصوص به خود را دارد و در این زمینه مراجعه به پزشک برای تشخیص و علت ناباروری ضرورت دارد. علل ناباروری در زنان و مردان متفاوت است اما در هر دو قابل درمان است. در ادامه علل ناباروری و درمان‌های دارویی، پزشکی و جراحی و برخی
توصیف شغلی متخصص زنان و زایمان در تهران : ساعات کاری
 
تخصص زنان و زایمان، از دیگر شاخه های علم پزشکی است که مورد توجه داوطلبان کنکور است و سالانه افراد بسیاری برای وارد شدن به این رشته تحصیلی تلاش می کنند. در یک تعریف علمی می توان گفت که این رشته از جمله رشته های تخصصی بالینی است که در جهت پیشگیری و هم چنین تشخیص، درمان بیماری های زنان بحث می کند. در عین حال بیماری های دستگاه تناسلی زنان و بیماری های مربوط به سینه و تمام بیماری هایی که به این ر
بی میلی زنان به برقراری رابطه زناشویی
یکی از مشکلات بسیار شایع برای زوجین بعد از ازدواج که عواقب جبران ناپذیری را در زندگی مشترک به جای می گذارد ، کم شدن میل جنسی و روبرویی با سرد مزاجی در زنان است . بی میلی زنان به برقراری رابطه جنسی دلایل مختلفی دارد که این دلایل ریشه در تغییرات بدنی زنان و رفتارهای مردان دارد.
اگر شما نیز به تازگی دچار کم شدن میل جنسی و سرد مزاجی شده اید ، این مشکل را جدی بگیرید و علت آن را پیدا کنید و سپس به درمان آن بپردازی
پزشکی زنان یا بیماری‌های زنان و زایمان، یکی از رشته‌های تخصصی پزشکی می‌باشد. تشخیص و درمان بیماری‌های زنان مانند قاعدگی دردناک، اختلالات قاعدگی، سرطانهای رحم، سرطان تخمدان، سرطان دهانه رحم، سرطان واژن، نزدیکی دردناک، کیست تخمدان، پیچ‌خوردگی تخمدان، عفونت دستگاه تناسلی (واژینیت) و ... در این رشته مورد بحث قرار می‌گیرند.
ادامه مطلب
 تغییرات قلب زنان پس از یائسگی شناخته شده است، اما یک مطالعه جدید دانشگاه گوئلف اولین بار است که تغییرات پنهان را که در دوران قبل از یائسگی، مرحله پیش از شروع یائسگی (پریمنوپوز) اتفاق می افتد را نشان می دهد.این تغییرات اندک و کم، پیامدهای بالقوه ای برای محافظت از قلب زنان با معرفی استفاده از درمان جایگزینی هورمون زودهنگام دارد.
ادامه مطلب
علت درد‌های قاعدگی
 
هنگام پریود، ماهیچه‌های شکم دیواره رحم را با نوسانات انقباضی تخریب می‌کنند. گاهی اوقات این انقباض‌ها موجب احساس درد در زنان می‌شود. حتی برخی از زنان و دختران در این زمان به تهوع، استفراغ، سردرد یا اسهال هم مبتلا می‌شوند.
پزشکان هنوز دقیقا نمی‌دانند چرا برخی از زن‌ها قاعدگی دردناک دارند، اما زنان دیگر این‌طور نیستند؛ اما برخی عوامل می‌توانند به شدت این درد‌ها اضافه کنند:
ادامه مطلب
پزشک متخصص زنان توانایی لازم برای جراحی و درمان موارد مرتبط با زنان از جمله بیماری های دستگاه تناسلی زنان، زایمان ونازایی را دارد . از همین رو نقش پر اهمیتی در سلامت بانوان و به تبع آن حفظ سلامتی خانواده دارد. پزشک متخصص زنان و زایمان در تلاش است که میزان آگاهی مردم را در مورد نیاز های مراقبتی زنان افزایش دهد تا ریسک مبتلا شدن بانوان به بیماری ها و سرطان های شایع زنان را در سطح جامعه کاهش دهد.اکثر خانم ها باور دارند تنها زنان متاهل نیاز به مر
هنگام پریود، احساس درد در ناحیه شکم، کمر و را‌ن‌ها طبیعی است. اما زنان بسیاری هستند که هر ماه به درد‌های شدید قاعدگی مبتلا می‌شوند و فعالیت‌های روزمره‌شان دچار اختلال می‌شود. در این مقاله درمان‌های خانگی درد قاعدگی شرح داده شده است.

ادامه مطلب

میل جنسی کم یا کاهش میل جنسی در مردان و زنان
  
میل جنسی کم یا کاهش میل جنسی می تواند هم مردان و هم زنان را تحت تاثیر قرار دهد‎
 
میل جنسی کم یا کاهش میل جنسی می تواند هم مردان و هم زنان را تحت تاثیر قرار دهد. نوسان در میل جنسی در دوره های مختلف زندگی انسان به واسطه دلایلی مانند تغییرات هورمونی، سن، و استرس غیرمعمول نیست.
با این وجود، میل جنسی کم اگر موجب استرس شده، بهزیستی کلی فرد را تحت تاثیر قرار دهد، یا به اضطراب درباره رابطه منجر شود، می
درمان های مورد استفاده برای سرطان کولورکتال ممکن است شامل برخی از جراحی ها ، پرتودرمانی ، شیمی درمانی و درمان هدفمند باشد. سرطان هایی که در دیواره روده بزرگ قرار دارند ممکن است با عمل جراحی قابل درمان باشند ، در حالی که سرطان که به طور گسترده گسترش یافته است ، معمولاً قابل درمان نیست ، با مدیریت جهت بهبود کیفیت زندگی و علائم هدایت می شود. میزان بقای پنج ساله در ایالات متحده حدود 65٪ است.
 
 احتمال بقاء فرد بستگی به پیشرفت سرطان دارد ، آیا با جر
در این نوشته قصد داریم به توصیف بیماری­های مقعدی بپردازیم و در مورد درمان فیستول، درمان کیست مویی، درمان شقاق، درمان فیشر، درمان آبسه مقعدی و درمان بواسیر صحبت کنیم. در ادامه به هریک از این موارد اشاره­ای خواهیم داشت و سپس به صورت مفصل، به موضوع درمان شقاق می­پردازیم.
درمان بواسیر
ادامه مطلب
دردسرهای پرمویی در زنان
 
 
 
 
 
از تفاوت های مردان و زنان، یکی هم موقعیت متضاد آنان با پدیده «مو» است. اگر آقایان با مشکلاتی مثل ریزش مو و طاسی سر دست به گریبانند و در پی درمان به کاشت مو پناه می برند، برعکس خانم ها با مشکلی به نام پرمویی و موهای زائد مواجه می شوند و با انواع روش ها از لیزر تا اپیلاسیون به جنگ با این پدیده مزاحم بر می خیزند.
 
ادامه مطلب
در فرض فرهنگ چند همسری و تعادل تعداد مردان و زنان بالغ ، جامعه زنان ، چه 90 درصد بدون هبو و چه 10 درصد دارای هبو ، احساس امنیت بیشتری راجع به عدم تعهد شوهر می کنند زیرا تقریبا تعداد زنان تشنه و نا آرام  از جور بی عدالتی جنسیتی به صفر نزدیک است.
برخی روش های خانگی برای درمان ریزش مو در خانم ها شامل ماساژ دادن پوست سر، مصرف ویتامین ها و مواد معدنی، استفاده از روغن جوجوبا، مریم گلی، شیرین بیان، خرما، رزماری و بیوتین می باشد. همچنین باید از نگرانی، افسردگی و رژیم غذایی نامناسب دوری کنید.
اگرچه در دنیا بیشتر آقایان از ریزش مو و کچلی رنج می برند اما خانم ها نیز با افزایش سن شاهد این مشکل هستند. دلایل زیادی برای ریزش مو در خانم ها وجود دارد. به طور کلی خانم ها خیلی به ظاهر خود به خصوص مدل مو
مردها چه زن هایی را ترک می کنند؟ *زنان توجه طلب (هیسترونیک)زنانی هستند که دوست دارند مورد توجه واقع شوند، دلشان می خواهد گرم و قدرتمند به نظر برسند در صورتی که به شدت در پشت صحنه، یخ زده اند.*زنان مهرورز حمایت گراین گروه از زنان، مردان را با کودکان خود، اشتباه گرفته اند. دلشان می خواهد مانند یک مادر، شش دانگ مراقب شوهر خود باشند.*زنان بچسب (وابسته)این گروه از زنان، به شدت گیر میدهند. در محبت و بی محبتی، افراط می کنند. دلشان میخواهد همه جا به همسر
مکتب حقوقی اسلام، یک مکتب واقع‌گرا است.یعنی بر اساس واقعیات‌ها، احکام حقوقی را وضع کرده است.
از مجموعه احکام حقوقی که مورد انتقاد قرارگرفته است، حقوق زنان است.
این احکام، با توجّه به تفاوت‌های جسمی و روحی زنان وضع شده است.
برای مثال، لطافت روحی و احساسات قوی زنان، موجب شده است که اسلام، حق حکومت و قضاوت برای زنان قائل نباشد.
همچنین با توجّه به روحیه و جسم لطیف‌تر زنان، وظیفه‌ی نان‌آوری را به عهده‌ی مرد گذاشته است.
حکم حجاب نیز با توجّه ب
غلظت خون 
میزان هموگلوبین خون باید در زنان بین ۱۲ تا ۱۴ و در مردان بین ۱۴ تا ۱۶ "گرم در دسی لیتر" باشد و اگر این عدد در زنان از ۱۶ و در مردان از ۱۸ بالاتر برود،
 بیماری غلظت خون محسوب می‌شود.
 افزایش تعداد گلبول‌های قرمز خون در واحد حجم را غلظت خون می‌گویند. 


ادامه مطلب
سنا که به نام سنای اسکندریه هم شناخته می شود، گیاهی دارویی بومی مناطق گرمسیری است که بیشتر ازگل، برگ ها و میوه های آن برای درمان بیماری ها استفاده می شود.
دمنوش سنا بیشتر به عنوان یک ملین طبیعی برای درمان یبوست و گاهی بواسیر شناخته می شود، همچنین در طب سنتی از این دمنوش برای لاغری و کاهش وزن هم استفاده می شود.
 
عوارض و مضرات برگ سنا
آلرژی و حساسیت
زیاده روی در مصرف دمنوش سنا ممکن است باعث گرفتگی خفیف شکم، اسهال شدید، حالت تهوع و ضعف ش
  چرا حیا در زنان زیباتر است؟

پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله می‌فرمایند: «حیا زیباست اما در زنان زیباتر است.»[1]

اما چرا حیا در زنان زیباتر است؟ حیای زن و مرد چه فرقی دارد که حضرت می‌فرماید در زنان زیباتر است؟
ادامه مطلب
اگر بتوانید علایم سرطان ریه را در مراحل اولیه تشخیص دهید احتمال درمان آن را به مقدار بسیار زیادی بالا می برید ریه های شما دو عضور اسفنجی در قفسه سینه هستند که که هنگام دم  اکسیژن هوا را به خون منتقل کرده و هنگام بازدم دی اکسید خون را از بدن دفع می کنند. سرطان ریه عامل اصلی مرگ و میر ناشی از سرطان در ایالات متحده در بین مردان و زنان است. میزان مرگ و میر توسط سرطان ریه بیشتر از سرطان های روده بزرگ، پروستات، تخمدان و پستان است.

ادامه مطلب
درمان عارضه منافذ باز پوست صورت
بسیاری از زنان و مردان از عارضه‌ای به نام "باز شدن منافذ پوست" رنج می‌برند. علت اساسی بروز این عارضه، التهاب‌های ناشی از جوش‌های سرسفید (جوش جوانی) است. 
به همین دلیل است که اینگونه التهاب‌ها را باید سریعاً درمان کرد تا باعث بروز ضایعات عمقی پوست نشود. اگر دچار عارضه جوش جوانی هستید، سریعاً به فکر درمان باشید زیرا 
احتمال دارد به عارضه منافذ باز پوست مبتلا شوید.

ادامه مطلب
 رابطه خود ارضایی (استمناء) با انزال زودرس  “خود ارضایی” مساوی است با زودانزالی؟  2 تمرین برای درمان انزال زودرس  بسیاری از جوانان به دلیل خودارضایی، از ازدواج هراس دارند  آیا بین خود ارضایی و زودانزالی رابطه ای وجود دارد؟گروه مهندسی  درمان خود ارضایی مردان، زود انزالی هم دارم  انزال زودرس، کاهش میل جنسی و چند نکته دیگر #ازمابپرس  من تقریبا از سن بلوغ تا آلان خودارضایی داشته ام و آلان دچار انزال  زودانزالی  رابطه خود ارضایی (استمناء) با
شما هم این هشتگ#زنان_علیه_زنان رو دیدید. برچسبی که قادره علیه خودش عمل کنه! مثلا زن کارمندی در مجموعه ای ناکارآمد هست، توسط مدیر اون مجموعه که یک خانم کنار گذاشته میشه و با نیروی توانمندتری، جایگزین میشه، خانم اخراج شده به خاطر اپیدمی شدن این تصور که زنان بر علیه هم هستند اولین گزاره ذهنیش به جای دیدن نقاط ضعف خودش و تلاش برای اصلاح و کسب توانمندی بیشتر، میشه:زنان علیه زنان!
به نظر من این استدلال اصالت نداره، حتی زنانی که حکمی بر علیه زنان دی
 
دانشمندان تا کنون بیشتر از ۸ میلیون انواع حیوانات را مورد بررسی قرار داده اند؛ از این حیوانات چیزهای با ارزشی مانند گوشت، تخم مرغ، شیر، پوست، پشم و غیره می‌گیریم. همچنین دارو های مختلفی برای درمان انواع بیماری ها از حیوانات گرفته می شوند، آیا می دانید این دارو ها چه هستند؟
بیشتر داروهای هورمونی از غدد حیوانات گرفته می شود. «اپی نفرین» که برای درمان بیماریهای قلبی مورد استفاده قرار میگیرد، از غده فوق کلیوی گربه و خوک استخراج می شود؛ این
واکنش زنان به انزال زودرس شوهر
 
  
 
واکنش زنان به انزال زودرس شوهرعجیب نیست اگر همسران مردانی که دچار انزال زودرس می شوند، رضایت کمتری از روابط زناشویی شان گزارش کنند. معمولا با طولانی شدن زمان این مشکل ،روابط همسران بیشتر  تحت تاثیر قرار می گیرد. مطالعات نشان می دهد که  زنانی که همسرانشان  دچار انزال زودرس است از مشکلات جنسی و زناشویی بیشتری رنج می برند، عدم بر انگیختگی و خشکی واژن  و نرسیدن به ارگاسم از مشکلات شایع این خانمهاست.
ادامه
اثرات ضد التهابی و ضد درد در سنجد 
مطالعات مختلف تاثیر عصاره سنجد در درمان درد و التهاب را نشان داده است. فلاونوئیدهای موجود در سنجد نقش اصلی این درمان را بر عهده دارند.مطالعات علمی نشان داده است که عصاره زیتون در بهبود و کاهش درد و التهاب استئوآرتریت زانو در زنان تاثیر قابل توجهی داشته است. به طور کلی مهمترین کاربرد پزشکی این میوه ، تاثیر ضد درد آن است. به همین دلیل برای افرادی که دچار نرمی استخوان و پوکی استخوان هستند، بسیار مفید می باشد. 
عمل کیست تخمدان چیست از شایع ترین بیماری های زنان می توان به کیست تخمدان اشاره کرد. دو عضو پایینی رحم، تخمدان ها هستند که وظیفه آن ها تولید هورمون استروژن است. از شایع ترین کیست های تخمدان می توان فولیکولی را نام برد.درصد بالایی از زنان به به این عارضه دچار میشوند و از وجود آن اطلاعی ندارند. در برخی موارد این گونه کیست ها به خودی خود از بین می روند و علائمی ندارند و گاهی مواقع نیاز به درمان به اشکال گوناگون میباشد.
 
علل ناباروری زنان چیست؟
 
 
 
زنانی که سال‌ها به اختلالات اضطرابی دچار بوده‌اند در باردار شدن به مشکل برمی‌خورند
 
علل ناباروری زنان
یک ماه دیگر هم از انتظارتان گذشت و این بار هم آزمایش‌ها نشان دادند که تا رسیدن به آرزوی مادر شدن، فاصله زیادی دارید. جواب منفی آزمایش خونتان، نگرانتان می‌کند. می‌ترسید هیچ وقت صدای گریه‌های نوزادی را در آغوشتان نشنوید و هیچ وقت کسی شما را «مامان» صدا نکند. حق دارید. وقتی تصمیم‌تان را گرفته‌اید و می‌دان
 
 
آسم کنترل نشده می‌تواند در دوران بارداری برای سلامت مادر و جنین مشکلات زیادی ایجاد کند. پره اکلامپسی، رشد محدود، کاهش وزن در هنگام تولد، زایمان زودرس و در نهایت سزارین تنها بخشی از عوارض و تاثیرات بارداری و آسم بر یکدیگر است.
 
اگر یک زن به درستی تحت درمان آسم و مدیرت آن قرار نگیرد، طی دوره بارداری مشکلات متنوعی برای یک زن حامله ایجاد می‌شود. معمولا زنانی که دچار آسم هستند، طی دوره بارداری تحت درمان قرار می‌گیرند و درمان ها غالبا بی خطر
خیلی از مردم تصور می‌کنند که فقط مردها چشم‌چران هستند و چشم‌چرانی مردها حرام است درحالی‌که طبق نص قرآن هم زنان و هم مردان باید چشمان خود را از نگاه حرام فروببندند.[1] پیامبر خدا صلی‌الله علیه و آله درباره زنان چشم‌چران می‌فرمایند: «خشم خداوند سخت است بر زن شوهرداری که چشم خود را از غیر […]
نوشته چشم‌چرانی زنان اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
خواص آب قلم گاو و گوسفند
آب قلم دارای مواد معدنی و ویتامین هایی از قبیل کلسیم، پروتئین، منیزیم، فسفر، پتاسیم، منگنز، مس، آهن، ویتامین A، ویتامین K، ویتامین C و ویتامین های گروه B است.
با توجه به مواد و ویتامین هایی که در بالا ذکر شد، برخی از خواص آب قلم عبارتند از:
درمان سرماخوردگی و آنفولانزا،
ژلاتین موجود در آن هضم را آسان می کند و موجب تقویت دستگاه گوارش می شود.
درمان کم خونی و کمبود ویتامین در کودکان، زنان باردار و شیرده،
سلامت استخوان ها،
باکتری واژن چیست؟
باکتری واژن (BV) درحقیقت نوعی عفونت باکتریایی است. به طور طبیعی در واژن تعدادی باکتری "مفید" به نام« لاکتوباسیلی »و تعداد کمی باکتری "مضر" به نام «آناروبز »وجود دارد. در شرایط عادی، تعداد این باکتری ها با هم برابر است. اگر به هر دلیلی این شرایط تغییر کند و تعداد باکتری های آناروبز بیشتر شود، در این حالت « عفونت واژن » رخ داده است.
متداول ترین نوع عفونت که در زنان بین 15 تا 45 سال دیده می شود، عفونت باکتری واژینال است. همچنین زنان ب
‍ خانمها: میدونید عفونت رحم و واژن باعث بروز بسیاری ازبیماریهای زنان میشه ؟!
♨️ انسداد لوله های رحم
♨️ کیست تخمدان
♨️ درد استخوان لگن
♨️ عدم رضایت همسرتون
♨️ و بسیاری عوارض دیگر
رفع هرگونه عفونت و خارش دستگاه تناسلی با روشی کاملا گیاهی مورد تایید متخصصین زنان زایمان
شیاف ماریانا ، هدیه طبیعت به شما
 
قیمت: 99 تومن ♦️ ارسال رایگان و کاملا محرمانه
 
مشاوره و سفارش  ۰۹۹۲۱۸۰۳۷۹۷ ۰۹۳۶۶۵۹۷۲۰۴ سفارش و مشاوره تلفنی از 9 صبح تا 9 شب یکسره
 
درمان استرس و اضطراب
در این مطلب می‌خوانید: درمان استرس با داروهای گیاهی,درمان استرس و اضطراب شدید,درمان دلشوره و اضطراب,درمان استرس با طب سنتی,درمان استرس و 
افسردگی,درمان دارویی استرس,درمان استرس و تپش قلب,برای درمان استرس چه بخوریم


ادامه مطلب
زنان حتما باید با مردِ محرَم سفر می‌کردند. امّا با این حال، به جهت سختی، مردان قبول نمی‌کردند. راه‌کارهای زنان:- بخشیدن مهریه به شوهر- گرفتن زن دوم برای مرد- طلاق موقت از شوهر و صیغه‌ی کاروان‌دار شدن(برای رفت)، صیغه‌ی مداح و ...(برای ایّام ماندن در شهر زیارتی)، صیغه‌ی کاروان‌دار دیگری شدن برای برگشت.(از این جهت دست زنان طبقه‌ی فقیر و متوسّط بازتر بوده است تا زنان متموّل و راحت‌تربه زیارت می‌رفتند.!!!)- صیغه‌کردن دختر خردسال با کاروان‌دا
به طور کلی 30% علل ناباروری
زن ها مربوط به اختلال در لوله های رحمی است . به طور کلی دلایل عمده بیان
شده در رابطه با علل نازایی زنان شامل مشکلات منی زن، مشکلات مربوط به
تخمدان ها و مجاری منی، مشکلات رحمی، مشکلات اندام های دیگر و علل روحی،
روانی و رفتاری بیان شده است. مرور اسباب نازایی زنان از دیدگاه طب سنتی
ایران که در این مقاله مورد بحث قرار گرفته است، مقدمه ای است برای آشنایی
با اصطلاحات و نظرات حکمای طب سنتی ایران و همچنین آغاز راهی است که
 درمان همجنس گرایی و همجنس بازی در زنان 
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره درمان همجنس گرایی و همجنس بازی در زنان با مشاوران رایکوتماس حاصل نمایید.شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –
تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸
تماس از استان تهران ۹۰۹۲۳۰۵۹۷۸
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید
 
بدون شک ، گرایش های جنسی انسان یکی از مهم ترین مباحث در زمینه روانشناسی است که همواره مورد مطالعه و توجه بوده است. افزایش روز اف
بهترین درمان کک و مک صورت
لکه های قهوه ای روی پوست صورت و بدن یعنی اختلالی بزرگ در زیبایی و جذابیت.برای درمان سریع کک و مک دو روش درمان دارویی و درمان خانگی با ماسک های گیاهی توصیه می شود.سریعترین روش درمان لکه های پوستی را بشناسید.

ادامه مطلب
لیفتینگ و درمان شلی واژن : لیفت واژن چیست و واقعاً زنی هست که به آن نیاز داشته باشد ؟ احتمالاً وقتی به اثرات پیر شدن فکر می‌کنید، چروک‌های دور چشم، کند شدن متابولیسم و به احتمال گرگرفتگی‌های ترسناکی را که بسیاری از زنان یائسه ازشان می‌نالند تصور می‌کنید. آن پایین‌های لیست (حداقل برای من) این احتمال وجود دارد که علاوه‌بر چانه و سینه‌هایم، یک روزی واقعاً واژنم هم شروع به آویزان شدن کند. آه، طبیعت، هم می‌تواند مهربان باشد و هم بدجنس.
درم
درمان لبخند لثه ای

 
جالب است که بدانید این وضعیت در زنان بیشتر از مردان است. بعضی از کارشناسان می گویند ، حدود ۱۴ درصد از زنان و ۷ درصد از مردان دارای لبخند لثه ای هستند.ما خبر خوبی برای این افراد داریم لبخند لثه ای در بیشتر موارد قابل درمان است.
درمان ارتودنسی
دکتر درویش پور بهترین متخصص ارتودنسی در این زمینه می تواند با کمک گرفتن از درمان ارتودنسی دندان ها را از سوی موقعیت نا صحیح به سوی موقعیت صحیح حرکت دهد.
به این ترتیب و با قرار گرفتن دن
دروغ گفتن در زنان و چه در مردان، خصوصیتی است که تفاوتی در جنسیت ندارد و هرشخصی حداقل چندبار در زندگی خود این کار را انجام داده است. اما زنان گاه به دلیل برخی نگرانی‌ها و برای مقابله و فرار از آن‌‌ها، اولین راهی که به ذهنشان می‌رسد دروغ گفتن است. دروغگویی به دلایل کوچک و بزرگی می تواند از طرف زنان انجام شود. در هر حال این دروغ‌ها آسیب‌هایی را به‌ آن‌ها وارد خواهد کرد که منجر به پیچیده شدن مسائل نیز می شود. رویدادهایی که ممکن بود درصورت بیا
تنبلی تخمدان یک بیماری رایج در بین زنان است که از هر ده زن تقریبا یک نفر به این بیماری مبتلا می شود. همچنین یکی از عواملی است که می تواند منجر به عدم باروری در زنان شود. تنبلی تخمدان می تواند منجر به بروز شرایط بدتری مانند دیابت، بیماری های قلبی، افسردگی و افزایش احتمال سرطان رحم نیز شود.

ادامه مطلب
در اواخر دهه 1800، هیستری به عنوان یک اختلال روانی مشاهده شد. ژن مارتین چارکوت، متخصص مغز و اعصاب، برای درمان زنان مبتلا به هیستری از هیپنوتیزم استفاده کرد.
 
رمز و راز هیستری نقش مهمی در توسعه اولیه روانکاوی داشت. سیگموند فروید، روانکاو مشهور اتریشی با چارکوت تحصیل کرده بود، بنابراین او تجربه دست اول را در رصد بیماران مبتلا به هیستری و همچنین روش های درمان چارکوت داشت.
 
این کار فروید با همکاری جوزف برور در مورد آنا او، زن جوانی که علائم هیست
در هر ۱۰ ثانیه در نقطه‌ای از دنیا دختری را ختنه می‌کنند.
 و این برای دختران و زنان ختنه شده آغاز زندگی‌ای است پر درد، عفونت، و ناباروری
اینها تنها برخی از پیامدهای ختنه زنان‌اند. 
▪️سازمان ملل متحدبریدن آلت جنسی زنان تحت عنوان «سنت و آیین» را مردود و عمل ناقص‌سازی اندام جنسی زن را مصداق بارز «شکنجه» می‌داند.
حقوق زنان اصطلاحی‌ست که اشاره به آزادی و حقوق زنان در تمامی سنین دارد. ممکن است این حقوق توسط قانون یا رسوم سنتی و یا اخلاقی در یک جامعه به رسمیت شناخته‌شوند یا نشوند. دلیل گروه‌بندی خاص این حقوق تحت عنوان زنان و جدا کردن آن از حقوق عام‌تری مثل حقوق بشر این است که بنا بر تئوری، این حقوق در بدو زاده شدن برای تمام بشر به رسمیت شناخته می‌شوند اما مدفعان حقوق زنان نشان می‌دهند که به دلایل تاریخی و فرهنگی زنان و دختران بیشتر از مردان از شمول ای
حقوق زنان اصطلاحی‌ست که اشاره به آزادی و حقوق زنان در تمامی سنین دارد. ممکن است این حقوق توسط قانون یا رسوم سنتی و یا اخلاقی در یک جامعه به رسمیت شناخته‌شوند یا نشوند. دلیل گروه‌بندی خاص این حقوق تحت عنوان زنان و جدا کردن آن از حقوق عام‌تری مثل حقوق بشر این است که بنا بر تئوری، این حقوق در بدو زاده شدن برای تمام بشر به رسمیت شناخته می‌شوند اما مدفعان حقوق زنان نشان می‌دهند که به دلایل تاریخی و فرهنگی زنان و دختران بیشتر از مردان از شمول ای
خشکی واژن یکی از مشکلات رایج در اندام جنسی خانم‌ها محسوب می‌شود که به خصوص در دوران یائسگی بسیاری از زنان با آن مواجه هستند. این مشکل می‌تواند بر روی کیفیت روابط زناشویی زوجین تاثیرات نامطلوبی گذاشته و باعث ایجاد ناراحتی حین برقراری رابطه جنسی و در نهایت دلسردی زوجین از یکدیگر شود. خشکی واژن البته محدود به زنان یائسه نبوده و می‌تواند به سراغ افراد جوان نیز بیاید. در این مقاله قصد داریم این مشکل را بررسی کرده و راه‌های جلوگیری از خشکی وا
     آیا پس از جلسه درمان می توانم به محل کار بازگردم؟
آری. این درمان معمولاً «درمان زمان ناهار» نامیده می شود، چون مختصر و مفید است و به ندرت عوارض جانبی داشته باشد. پس از درمان با روش میکرودرم، پوست شما باید شاداب و جوان شود.
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
آیا پس از جلسه درمان می توانم به محل کار بازگردم؟
آری. این درمان معمولاً «درمان زمان ناهار» نامیده می شود، چون مختصر و مفید است و به ندرت عوارض جانبی داشته باشد. پس از درمان با روش میکرودرم، پوست شما باید شاداب و جوان شود.
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
{امام زمان(عج) از منظر روایات - شماره 34}
 
حضور زنان در زمره یاران ولی عصر
 
وجود ۵۰ زن جوان در میان ۳۱۳ یار امام زمان حکایت گر جایگاه ویژه آنان در عصر ظهور است. امام باقر(ع): سوگند به خدا ۳۱۳ نفر بدون وعده پیشین گرد می آیند که در میان آنان ۵۰ زن است.
[العیاشی، ج ۱،ص ۶۴]
بی شک کارآمدی زنان در عرصه هایی جلوه مینماید که با سرشت و طبیعت او سازگار باشد. سرپرستی و انجام امور بهداشت و درمان را میتوان یکی از کارکرد های آن نام برد.
چنانکه امام صادق(ع) میفرماین
اورولوژی یک تخصص جراحی است که بیماری های دستگاه ادراری مرد و زن و ارگان های تولید مثل مردانه را درمان می کند. متخصص اورولوژی  همچنین به تشخیص و درمان زگیل تناسلی در مردان و زنان و نیز مراقبت های جراحی غدد فوق کلیه مرد و زن مرتبط است.
ادامه مطلب
 درمان زود انزالی به روش پیترتاک
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آموزش درمان قطعی زود انزالی به روش پیترتاک 100% تضمینی ...pitertak.com › فهرست محصولاتبه جای استفاده از داروهای تاخیری موقت و خطرناک کتاب راز درمان سریع زود انزالی به روش پیترتاک را به خدمت بگیرید آن وقت می توانید به صورت کاملا طبیعی و بدون ...
درمان زود انزالی به روش پیترتاک :: فایل تو فایلfiletofile.blog.ir › درمان-زود-انزالی-به-روش-پیترتاکدرمان زود انزالی به روش پیترتاک آیا از این که هر
یکی از بیماری های سختی که اغلب ،مردان به آن دچار می شوند سرطان معده است، و متاسفانه در مراحل اولیه قابل تشخیص نبوده و علائم چندانی ندارد. سرطان معده یکی از شایع ترین سرطان ها در میان مردان و زنان است که تا کنون علت مشخصی برای آن عنوان نشده است.

ادامه مطلب

برفک واژن چیست و چگونه درمان می شود؟
 
  
احتمال بروز برفک واژن در زنان باردار، دیابتی و افسرده بسیار بالا است
 
 برفک واژن چیست و چگونه درمان می شود؟برفک واژن نوعی عارضه زنانه است که در این مطلب به صورت کامل در مورد آن توضیحاتی داده ایم.کاندیدا آلبیکنس (Candida albicans) قارچی است که عامل بروز عفونت دهانی و 80 تا 90 درصد برفک واژن می‌شود. بدن به طور عادی این نوع باکتری را تولید و حفظ می‌کند. زمانی که کاندیدا آلبیکنس بیش از اندازه و توانایی بدن تکثی
آموزش درمان زود انزالی به روش پیترتاک
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
آموزش درمان قطعی زود انزالی به روش پیترتاک 100% تضمینی ...pitertak.com › فهرست محصولاتبه جای استفاده از داروهای تاخیری موقت و خطرناک کتاب راز درمان سریع زود انزالی به روش پیترتاک را به خدمت بگیرید آن وقت می توانید به صورت کاملا طبیعی و بدون ...
درمان زود انزالی به روش پیترتاک :: فایل تو فایلfiletofile.blog.ir › درمان-زود-انزالی-به-روش-پیترتاکدرمان زود انزالی به روش پیترتاک آیا از این که هر بار ر
{هزار و یک نکته پیرامون امام زمان(عج) - شماره 29}
 
حضور زنان در زمره یاران ولی عصر
 
وجود ۵۰ زن جوان در میان ۳۱۳ یار امام زمان حکایت گر جایگاه ویژه آنان در عصر ظهور است. امام باقر(ع) فرموده اند: سوگند به خدا ۳۱۳ نفر بدون وعده پیشین گرد می آیند که در میان آنان ۵۰ زن است.
(العیاشی، ج ۱،ص ۶۴)
بی شک کارآمدی زنان در عرصه هایی جلوه مینماید که با سرشت و طبیعت او سازگار باشد. سرپرستی و انجام امور بهداشت و درمان را میتوان یکی از کارکرد های آن نام برد.
چنانکه ام
خواص گزنه برای مو
 
گزنه یکی از گیاهانی است که خواص زیادی دارد، یکی از این خواص اهمیت مصرف آن ها برای موهاست که در ادامه به مهمترین خواص گزنه اشاره میشود .
چند مورد از مزایای گزنه را برای شما بازگو می کنیم:
ضد ریزش مو، درخشان کننده مو و عامل رشد مجدد مو ها
درمان خشکی مو، موخوره، شوره سر و کاهش خارش پوست سر
درمان پوست های چرب، اکنه، جوش و اگزما
مناسب برای درمان کم خونی، افزایش گلبول های قرمز و انعقاد خون
افزایش شیردهی در زنان
مناسب برای قائدگی،
افراد در معرض خطر سندرم تونل کارپال- زنان سه برابر بی مردان دچار این سندرم می شوند، زیرا زنان دارای تونل کارپال کوچکتری هستند.- افراد مبتلا به دیابت، نقرس، کم کاری تیروئید و آرتریت روماتوئید- زنان باردار : معمولا ظرف چند ماه پس از زایمان، علائم از بین می رود.- افرادی که دچار رگ به رگ شدن و یا شکستگی مچ دست شده اند.- افراد چاقسندرم تونل کارپال در چه شغل هایی بیشتر است؟افراد تایپیست، بیشتر دچار این سندرم می شوند.یک تحقیق در سال 2001 نشان داد افرادی
زنان به نسبت مردان به ویتامین ها و مواد مغذی بیشتر نیاز دارند. بسیاری از مواد مغذی در بدن تولید نمی شود به همین علت نیاز است که این کمبود از طریق مکمل ها جبران شود. امروز در نیک صالحی میخواهیم برخی از ویتامین های ضروری برای زنان را عنوان کنیم. با ما همراه باشید

ادامه مطلب

۷ غذای سالم و مفید برای زنان
 
 
 
تحقیقات صورت گرفته نشان می دهد که مصرف این ۷ مواد غذایی بیماری های قلبی، سرطان سینه و پوکی استخوان را از زنان دور می کند.
 
۱) گوجه فرنگی: به گفته محققان مصرف مواد غذایی سرشار از لیکوپن مثل گوجه فرنگی می تواند دردفع سرطان سینه و گردن رحم موثر باشد.
ادامه مطلب
در مورد نقطه جی (G) یا جی اسپات چقدر اطلاعات دارید؟ آیا این ناحیه تحریک شونده فقط در زنان وجود دارد یا مردان هم نقطه جی دارند؟ آیا همه زنان می توانند جی اسپات خود را پیدا کنند؟ چه پوزیشن هایی بیشتر باعث تحریک جی اسپات می شوند؟ اگر همه این ها سوالات شما است با ما همراه باشید تا در این مورد اطلاعات بیشتری کسب کنید. در این مقاله از بخش جنسی دکتر زخم به بررسی مکان نقطه جی در زنان و راه های تحریک بیشتر آن خواهیم پرداخت.
ادامه مطلب
 
در قرآن، الزام زنان مسلمان به رعایت حجاب اینگونه بیان شده است: “‌ ای پیامبر! به همسران‌ات و دختران‌ات و همسران کسانی که مؤمن هستند بگو: چادرهای‌شان را بر خود فرو پوشند [تا بدن و آرایش و زیورهای‌شان در برابر دید نامحرمان قرار نگیرد.] این [پوشش] به این‌که [به عفت و پاکدامنی] شناخته شوند نزدیک‌تر است، و در نتیجه [از سوی اهل فسق و فجور] مورد آزار قرار نخواهند گرفت‌”‌ (سوره‌ی احزاب: آیه‌ی ۵۹). بنابراین، به وضوح در قرآن ذکر شده است که زنان مسلم
ممکن است شما هم در ارتباط با مردی باشید و دلیل برخی از رفتارهای او را متوجه نشوید.باید بدانید بسیاری از مردان با بازی های ذهنی زنان را امتحان می کنند و دلایل مختلفی برای این نوع رفتار خود دارند. برخی از مردان با این کار،میزان عشق و علاقه زن موردنظر خود را میسنجند.برخی دیگر تنها از این موضوع برای تفریح استفاده می کنند.در این مطلب به موضوع بازی ذهنی مردان با زنان و روش های برخورد درست زنان با این نوع رفتارها را پرداخته ایم.
بازی کردن مردان با ذه
همه نیروهای شیخ به‌کمال بود، اما نیروی آمیزش با زنان در وجود وی از دیگر نیروهای شهوانی افزون بود و در این کار زیاده‌روی می‌کرد. روزی از سوی یاران، زیان زن‌دوستی و پرخوری و شب‌زنده‌داری که شیخ در این هر سه افراط می‌کرد به وی گوشزد شد. شیخ پاسخ داد: خدای بزرگ از نیروهای جسمی و روحی مرا بهرهٔ فراوان بخشیده‌است و من باید از همهٔ این نیروها نیک بهره برگیرم و به‌موقع برخوردار شوم. زیاده‌روی در شهوات سرانجام  خرید کتاب جسم نیرومند شیخ را فرسو
انقلاب اسلامی هویتی تازه به زنان بخشید و آنها را بیش از هر زمان دیگر وارد عرصه حیات اجتماعی و فعالیت سیاسی و مبارزاتی نمود . حضور چشمگیر زنان در راهپیمایی های دوران انقلاب و پس از آن، نقش انکارناپذیر آنان در سرنگونی رژیم پهلوی، حضور تاریخ ساز آنان در جنگ تحمیلی، نقش مؤثر آنان در پشتیبانی جبهه های نبرد و . . . همه و همه جلوه هایی فراموش ناشدنی از تاثیر انقلاب اسلامی در ارتقای نقش اجتماعی زنان است .
ادامه مطلب
ورزش برای درمان یبوست به روش خانگی
 
ورزش برای درمان یبوست
 
یبوست یکی از رایج ترین مشکلات گوارشی است و اعلب اشخاص برای درمان آن راه حل های مختلفی را امتحان می کنند، انجام چند تمرین ورزشی ساده کمک زیادی به درمان این مشکل خواهد کرد.
ادامه مطلب

علل، علائم و درمان سنگ لوزه چیست؟
  
استفاده از دهان شویه می تواند برای درمان سنگ لوزه بسیار موثر باشد
 
لوزه ساختار گوشتی نرمی است که در گلو وجود دارد و به دلیل اینکه یکی از اجزای سیستم ایمنیست حاوی لنفوسیت هایی است که از طریق آنها از وارد شدن عفونت به ریه جلوگیری میکند . لوزه ها بطور 24 ساعته در حال مراقبت از ما در برابر تهاجم باکتری ها و ویروس ها میباشند .
ادامه مطلب
باور میکنید شش ماه یه بار وارد یه بیماری جدید میشم؟!
اول سال کمر درد .قبلترش تومورهیپوفیز بعدش درمان میگرن و الان ....
بازم مسیرم خورد به مطب دکتر زنان و یه حدس ترسناک!
نمیدونم به خاطر اینه که نمیدونم با پولام چیکار کنم؟ یا از بس موندم تو خونه فکر و خیال کردم پوسیده شدم
 
تاثیر تغذیه بر قاعدگی خانم ها
 
 

تاثیر تغذیه بر قاعدگی خانم هادر بسیاری از زنان تغییرات فیزیکی متعددی در ارتباط با تغییرات طبیعی سطح هورمون‌های جنسی طی دوران قاعدگی رخ می دهد و با انقباضات عضلات رحم ، که در قاعدگی ایجاد می‌شود همراه می‌شود. دردهای قاعدگی تا حدودی با رژیم غذایی صحیح قابل کنترل است. در زیر توصیه هایی به این منظور آورده شده است:
ادامه مطلب
نیاز اساسی زنان را چگونه بشناسیم؟ آیا زنان و مردان در نیازهای اساسی خود تفاوتی با یکدیگر دارند؟ بسیاری از اشتباهاتی که زوجین و یا خانواده‌ها در ارتباط با یکدیگر مرتکب می‌شوند، ناشی از عدم شناخت آن‌ها از یکدیگر است. در صورتی که افراد نسبت به هم شناخت بیشتری داشته باشند و نیازهای یکدیگر را بهتر بشناسند احتمال بیشتری وجود دارد که در راستای رفع نیازهای یکدیگر و ایجاد رضایت در روابط تلاش کنند. در ادامه به توضیحات بیشتری در مورد نیازهای اساس
ویتامین B9 یا فولات در تمام جنبه های بارداری از قبل تا پس از آن مهم است. برخی از عملکردهای مهم B9 عبارتند از:
تنظیم عملکرد تخمدان، کاشت و رشد جنین.
کمک به بدن برای ساخت سلول های جدید سالم با تولید DNA
پیشگیری از نقص های زایمان: مانند نقص لوله عصبی زمانی که مغز و نخاع کودک به درستی بسته نیست، سندروم داون، اسپینا بیفیدا (نوعی نقص مادرزادی مربوط به نقص لوله های عصبی)، آنانسفالی (بی مخ زایی) و …
توانایی فولات برای کاهش بروز نقایص لوله عصبی تا 62٪، در ایا
نشانه های ارضاء شدن زن چیست؟
 
 
 
 ارضا شدن زنان نسبت به مردان پیچیده تر و به زمان بیشتری نیاز است
 
ارگاسم یا ارضاء شدن زنان
معنای سربسته در مورد مسائل جنسی خانم ها ارگاسم و ارضا شدن آنان است یک واکنش جنسی طبیعی و لذت بخش که تجربه نکردن آن در حین عمل جنسی می تواند باعث بروز مشکلات فراوانی در زندگی زناشویی گردد. یکی از دلایلی که از ارضاء شدن به عنوان معمای سربسته یاد می شود پیچیده بودن ارگاسم زنان در قیاس با آقایان است، عوامل زیادی بر فرایند ا
پزشک متخصص زنان توانایی لازم برای جراحی و درمان موارد مرتبط با زنان از جمله بیماری های دستگاه تناسلی زنان، زایمان ونازایی را دارد . از همین رو نقش پر اهمیتی در سلامت بانوان و به تبع آن حفظ سلامتی خانواده دارد. پزشک متخصص زنان و زایمان در تلاش است که میزان آگاهی مردم را در مورد نیاز های مراقبتی زنان افزایش دهد تا ریسک مبتلا شدن بانوان به بیماری ها و سرطان های شایع زنان را در سطح جامعه کاهش دهد.اکثر خانم ها باور دارند تنها زنان متاهل نیاز به مر
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی
از ویژگی های عمر ابن بود که وقتی در جنگ ها بر غیر مسلمانها مسلط میشد زنان آنان را به عنوان کنیز می‌فروخت و حجاب از سر آنان بر می‌داشت و می‌گفت این کافران لیاقت حجاب ندارند
اگر علمای عربستان زنان ایرانی را بی حجاب می خواهند به این دلیل است که زنان ایرانی را کافر و لایق حجاب نمی‌داند.
زنان بی حجاب ایرانی به. عمر میگویند ما کافر و لایق حجاب نیستیم 
 
پزشک متخصص زنان توانایی
لازم برای جراحی و درمان موارد مرتبط با زنان از جمله بیماری های دستگاه
تناسلی زنان، زایمان ونازایی را دارد . از همین رو نقش پر اهمیتی در سلامت
بانوان و به تبع آن حفظ سلامتی خانواده دارد. پزشک متخصص زنان و زایمان در
تلاش است که میزان آگاهی مردم را در مورد نیاز های مراقبتی زنان افزایش دهد
تا ریسک مبتلا شدن بانوان به بیماری ها و سرطان های شایع زنان را در سطح
جامعه کاهش دهد.
اکثر خانم ها باور دارند تنها زنان متاهل نیاز ب
بیماری آندومتریوز در زنان چیست؟








بیماری آندومتریوز در زنان چیست؟آندومتریوز به معنی رشد بافت داخلی رحم در جایی بیرون از رحم است. لگن شایع ترین محل بروز آندومتریوز است.در
این بیماری بافت اندومتر (لایه داخلی رحم) در بیرون از محل اصلی خود (رحم)
تشکیل می‌شود. این بافت می تواند در تمام بافت‌های بدن به جز طحال به‌وجود
آید، ولی رایج‌ترین محل پدیدآمدن آن، لگن است که در این قسمت هم،
تخمدان‌ها بیشتر گرفتار اندومتریوز می‌شوند.
ادامه مطلب
زعفران گیاهی کوچک و چندساله به ارتفاع ۱۰ تا ۳۰ سانتی‌متر است. از وسط پیاز یا قاعده‌یِ ساقه، تعدادی برگ باریک و دراز خارج می‌شوند. از وسط برگ‌ها، ساقه‌ای گلدار بیرون‌می‌آید که به یک تا سه گل منتهی می‌شود. گل‌ها دارای ۶ گلبرگ بنفش‌رنگ هستند که ممکن است در بعضی واریته‌ها به رنگ گلی یا ارغوانی باشند. گل‌ها دارای ۳ پرچم و یک مادگی منتهی به کلالهٔ سه‌شاخه به رنگ قرمز متمایل به نارنجی هستند. قسمت مورد استفاده این گیاه انتهای خامه و کلاله سه
گاهی اوقت، بی اطلاعی و عدم آگاهی زنان درباره اندام تناسلی‌شان، می تواند باعث بروز مشکلاتی همچون خارش واژن یا عفونت در این ناحیه شود. خارش و التهاب در هر ناحیه‌ای از بدن می‌تواند آزارنده باشد؛ اما این مسئله در نواحی حساس از جمله واژن نگرانی‌هایی را در پی دارد. این مسئله می‌تواند نشانه‌ای از عفونت واژن باشد و یا منشأ دیگری داشته باشد. بسیاری از درمان‌های خانگی در رفع این مشکل مؤثرند. برای اطلاع از این درمان‌ها تا پایان این مقاله همراه ب

نشانه های ارضاء شدن زن چیست؟
 
 
 ارضا شدن زنان نسبت به مردان پیچیده تر و به زمان بیشتری نیاز است
 
ارگاسم یا ارضاء شدن زنان
معنای سربسته در مورد مسائل جنسی خانم ها ارگاسم و ارضا شدن آنان است یک واکنش جنسی طبیعی و لذت بخش که تجربه نکردن آن در حین عمل جنسی می تواند باعث بروز مشکلات فراوانی در زندگی زناشویی گردد. یکی از دلایلی که از ارضاء شدن به عنوان معمای سربسته یاد می شود پیچیده بودن ارگاسم زنان در قیاس با آقایان است، عوامل زیادی بر فرایند
خودارضایی زنان تفاوت‌هایی با خودارضایی در مردان دارد. اکثر خانم‌ها یک بار خودارضایی را در زندگی خود تجربه کرده‌اند. این عمل صرفا در خانم‌های مجرد دیده نمی‌شود بلکه بسیاری از خانم‌های متاهل نیز دست به خودارضایی می‌زنند. از مهم‌ترین دلایل خودارضایی خانم‌های متاهل عدم ارضای جنسی در رابطه زناشویی است. از جمله دلایل دیگر آن در سن کم ممکن است تجاوز در کودکی باشد. برخی از زنان نیز برای فرار از تنش و فشارهای عصبی خودارضایی می‌کنند. اگر به خو
موضوع امسال روز جهانی زن می گوید :  برابری یا تعادل برای زنان و دختران به نفع جهان است.
روز جهانی زن در سراسر جهان «هشتم مارس» برگزار می شود، تاریخی که شناخته شده است.
به نوشته وبسایت روز جهانی زن، انتخاب موضوع برابری جنسیتی برای سال ۲۰۱۹ ابتکاری است که هدف از آن افزایش آگاهی ها در مورد تبعیض های صورت گرفته علیه زنان و همچنین جشن گرفتن دستاوردهای آنان است.
از جمله تبعیض های موجود، نابرابری پرداخت دستمزد بین زنان و مردان در سطح جهان است.
هیچ کش
دانلود کتاب زنان زیرک شری آرگو pdf
کتاب «زنان زیرک» راهنمای زنان و دخترانی است که در آستانه برقراری پیوند
زناشویی‌اند. کتاب مشتمل بر قواعدی است که خواننده را هدایت می کند تا در
ایجاد رابطه، با تدبیر و عزت نفس و حفظ سلامت خود کامروا شود. نویسنده بر
این باور است که مردان به رغم تفاوت های فردی، فرهنگی و اجتماعی، از ویژگی
مشترک فرافرهنگی برخوردارند که لازم است با شناخت آن‌ها، در ایجاد رابطه‌ای
سالم، شاد و پایدار موفق شویم. مطالعه کتاب برای ه
◀آیا ورزشگاه رفتن زنان جز موارد مهم و حیاتی کشور هست که بخواهیم در موردش حرفی بزنیم،
◀ورزشگاه رفتن چندان چیز خاص و مهمی هم نیست که بخواهیم برایش ارزش قائل شویم.شایان ذکر هست که کدام یک از زنان و دختران این مملکت حاضر هست از فوتبال زنان خود حمایت و تشویق کنند.چرا همیشه ورزش فوتبال بانوان همیشه کمترین تماشاچی را دارد.ورزشگاهی که معمولا محیطی مردانه بر آن حاکم هست و هر گونه حرفی در آن رد و بدل می شود،چه دلیلی دارد که زنان در آن حضور داشته باشند
روز جهانی زن!!!!!
روز جهانی زن را زمانی پایه گذاری نمودند،که زنان کارگر از مشقت کار و نبود حقوق و پایمال شدن حقشان به خفقان رسیده بودند.
زنان ،مادرانی بودند که مردان را به دنیا آورده بودند و به آنها زندگی بخشیده بودند؛درحالی که مردان خواستار سلب حیات زنان بودند. زنان  شجاعانه لب به سخنان اعتراض آمیز گشودند و خواستار آسایش و آرامش و مدیریت خارق العاده مانند مردان گشتند.زنان چنان مطلومانه از حق خود دفاع نمودند که سالها روز جهانی زن در جهان یاد
ب سنتی میوه درمانی را تقریبا برای درمان هر دردی توصیه می کند . بسیاری از بیماری های گوارشی ، عفونی و پوست و مو با میوه درمانی اصولی درمان پذیرند.
به گزارش افکارنیوز، هر میوه ای که در طبیعت یافت می شود، قطعا دارای خواص بی شماری است و بسیاری نیز خواص درمانی دارند.
میوه های شفابخش از نگاه طب سنتی میوه هایی هستند که از لحاظ ارزش غذایی بسیار مفید هستند.
میوه ثمر طبیعت و تنزیلى از میوه‌ هاى بهشتى است. کسانى که مرتب با انواع میوه‌ ها خود را تغذیه 
خواص گیاه گل گاوزبان
پیشگیری از نوسان های خلقی مرتبط با یائسگی
زنان یائسه که دچار نوسانات خلقی هستند می توانن به جای استفاده از درمان های هورمونی از مکمل های گل گاوزبان استفاده کنند
گل گاو زبان یک تقویت کننده اعصاب و روان
دمنوش گل گاو زبان تقویت کننده اعصاب و روان و حواس پنجگانه، و نشاط آور است واختلال حواسرا درمان می کند
درمان سرماخوردگی، تنگی نفس با گل گاو زبان
دمنوش گل گاو زبان به همراه کمی لیمو عمانی، عسل برای درمان سرماخوردگی، تنگی نف
خجالت زنان از رابطه جنسی به چه علت است؟ آیا راهی برای بر طرف کردن خجالت زنان از نزدیکی در ارتباط با همسرشان وجود دارد؟ بعضی زنان از داشتن رابطه جنسی با همسر خود خجالت می‌کشند. حتی برخی ترجیح می‌دهند در تاریکی رابطه داشته باشند. شرم و خجالت زنان در رابطه جنسی می‌تواند گذرا یا دائمی‌باشد. این شرم باعث می‌شود زوجین از رابطه جنسی خود لذت کامل نبرند. در واقع این زنان نمی‌توانند خواسته‌ها ونیازهای خود را بیان کنند و انگار چیزی مانع آن‌ها می‌
فَلَمَّا رَأَىٰ قَمِیصَهُ قُدَّ مِنْ دُبُرٍ قَالَ إِنَّهُ مِنْ کَیْدِکُنَّ ۖ إِنَّ کَیْدَکُنَّ عَظِیمٌ
 
چون شوهر دید که پیراهن از پشت سر دریده است گفت: این از مکر شما زنان است، که مکر و حیله شما زنان بسیار بزرگ و حیرت‌انگیز است.
چرا ریزش موی زنان اتفاق می افتد؟
اکثر مردم هنگامی که کلمه ریزش مو را می شنوند به فکر طاسی در مردان می افتند با این وجود ریزش مو در زنان یک مشکل بسیار مهم است. ریزش موی زنان می تواند در انواع مختلف و به دلایل متفاوتی رخ دهد که در ادامه برخی از شایع ترین آنها را بررسی خواهیم کرد.
هورمون ها
هورمون ها شایع ترین علت ریزش موی زنان و مردان هستند. در هر دو جنس هورمون اختصاصی که بر ریزش مو تاثیر می گذارد، هورمون دی هیدرو تستوسترون یا DHT است. این هورمون، ما
دانلود کتاب زنان زیرک شری آرگو pdf
کتاب «زنان زیرک» راهنمای زنان و دخترانی است که در آستانه برقراری پیوند زناشویی‌اند. کتاب مشتمل بر قواعدی است که خواننده را هدایت می کند تا در ایجاد رابطه، با تدبیر و عزت نفس و حفظ سلامت خود کامروا شود. نویسنده بر این باور است که مردان به رغم تفاوت های فردی، فرهنگی و اجتماعی، از ویژگی مشترک فرافرهنگی برخوردارند که لازم است با شناخت آن‌ها، در ایجاد رابطه‌ای سالم، شاد و پایدار موفق شویم. مطالعه کتاب برای همه
دیابت یکی از خطرناک ترین بیماری ها در جهان است که سالانه جان میلیون ها انسان را می گیرد. این بیماری در زنان و مردان تقریبا به یک میزان شایع است. امروز در نیک صالحی می خواهیم درباره عوارض دیابت در زنان صحبت کنیم . با ما همراه باشید
مهمترین عوارض دیابت در زنان
تغییرات هورمونی یکی از مهمترین دلایل حساسیت به انسولین و سوخت و ساز گلوکز است و می‌تواند الگوی خواب را مختل کند. هورمون‌های استروژن و پروژسترون در واکنش سلول به انسولین تاثیر می‌گذارن
حقوق زنان ایرانی در طی دوره‌های سیاسی و تاریخی مختلف تغییرات زیادی کرده‌است. این حقوق شامل حق ازدواج، حق طلاق، حق تحصیل، حق پوشش و حجاب و حقوق سلامت (مانند حقوق باروری ،تنظیم خانواده وسقط جنین) حق رای و حقوق دیگر می‌باشد.
براساس گزارش شکاف جنسیتی سال ۲۰۱۲ مجمع جهانی اقتصاد از بین ۱۳۵ کشور، ایران رتبه ۱۲۷ را در خصوص نابرابری بین زنان و مردان دارد.
ادامه مطلب
دانلود کتاب زنان زیرک شری آرگو pdf
کتاب «زنان زیرک» راهنمای زنان و دخترانی است که در آستانه برقراری پیوند
زناشویی‌اند. کتاب مشتمل بر قواعدی است که خواننده را هدایت می کند تا در
ایجاد رابطه، با تدبیر و عزت نفس و حفظ سلامت خود کامروا شود. نویسنده بر
این باور است که مردان به رغم تفاوت های فردی، فرهنگی و اجتماعی، از ویژگی
مشترک فرافرهنگی برخوردارند که لازم است با شناخت آن‌ها، در ایجاد رابطه‌ای
سالم، شاد و پایدار موفق شویم. مطالعه کتاب برای ه
در پی شدت یافتن افراطی گری در میان گروه تروریستی داعش رهبران فکری این گروه صهیونیستی برای تشخیص زنان مجرد از زنان شوهردار در موصل دستور به پوشش ویژه در این خصوص دادند.شاهدان عینی در شهر موصل عراق از شدت یافتن افراطی گری های گروهک تروریستی داعش خبر می دهند. این بار رهبران فکری داعش برای تشخیص زنان مجرد از زنان شوهردار، دستور دادند تا پوشش ویژه ای در این خصوص برای زنان در نظر گرفته شود. زنان داعشی به دستور رهبران فکری این گروهک تروریستی به
از حدود سال 1368 به بعد به موازات رشد جریان هایی که در خارج از کشور موضوع حقوق زنان ایرانی را دستمایه فعالیت خویش قرار داده بودند، در داخل کشور نیز جریانهای مختلفی با هدف دفاع از حقوق زنان وارد میدان شدند و فعالیت خود را آغاز کردند . با پایان جنگ تحمیلی و ورود کشور به مقطعی جدید از تحولات پس از انقلاب، فضایی به وجود آمد که به تدریج عده زیادی که پیش از آن به دور از هیاهوی انقلاب و جنگ در گوشه ای آرمیده بودند، احساس کردند که می توانند حرف هایی را که
 
 درمان سریع لاغری صورت
لاغری صورت بسیاری از افراد را آزاد می دهد و می تواند باعث از بین رفتن زیبایی شود، اما برای درمان لاغری صورت باید چه کنیم؟ در ادامه با علت و تمام روش های عالی برای “درمان لاغری صورت” آشنا می شوید.
ادامه مطلب
زنان باردار در دوره حاملگی خود دچار تغییرات هورمونی و ظاهری بدن می شوند، بعلاوه سایر تغییراتی که در بدن آن ها رخ می دهد.


به گزارش : زنان باردار در دوره حاملگی خود دچار تغییرات هورمونی و ظاهری بدن می شوند، بعلاوه سایر تغییراتی که در بدن آن ها رخ می دهد، احتمال بروز لک های پوستی از جمله خطوط کششی، آکنه و لکه های قهوه ای و تیره را افزایش خواهند داد.
ادامه مطلب
اصلاح تغذیه و مزاج درمانی از روش‌های درمان آسمگفت و گو با دکتر عالیه خامنه ایدرمان آسم و آلرژی در طب کلاسیک با عدم تشخیص صحیح رو به رو است. باتوجه به پیشرفت‌هایی که در علم پاراکلینیکی وجود  دارد متاسفانه درمان آلرژی خصوصا در کودکان به وسیله طب کلاسیک پاسخگو نبوده درحالی که این بیماری در طب سنتی با مزاج درمانی و اصلاح رژیم غذایی افراد درمان می‌شود.
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

btechA