نتایج جستجو برای عبارت :

میخوام کنکور تجربی نظام قدیم شرکت کنم، اما درس ها رو فراموش کردم

سلام
من بعد از چند سال میخوام کنکور تجربی نظام قدیم شرکت کنم، منابع رو تهیه کردم اما کلا درس ها رو فراموش کردم، چه جوری استارت خوندن رو بزنم؟، از چی شروع کنم؟، نحوه مطالعه و تست و زنی چطوری باید باشه؟
درس های محاسباتی رو چطوری بخونم؟، انگیزه م رو چه جوری حفظ کنم؟، ذهنم رو چطور ساماندهی کنم؟ مشکل روحیه هم دارم، خواهشا کمکم کنید.
مرتبط:
در مورد روش درس خوندن برای کنکور تجربی راهنمایی می خوام
توصیه به یه پشت کنکوری رشته تجربی
عدم موفقیت چندین با
کنکور 98 با همه ی فراز و نشیب ها خود تمام شد. حال این تورنمنت بزرگ به نقطه ی پایانی خود رسید. بزرگترین آزمون در نظام آموزشی کشور به نام آزمون کنکور هم برگزار شد. شما عزیزان دل که بعد از این راه سخت در مسیر کنکور ، در جلسه ی آزمون شرکت کردید ، می توانید دفترچه سوالات کنکور 98 را از وبلاگ ما دانلود کنید. دفترچه ای که برای هر 5 رشته ی تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان آماده ی دانلود رایگان به صورت فایل pdf می باشد. نکته ی قابل توجه اینجاست که دانش آموزان
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد میزان تاثیر معدل در کنکور سراسری 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021همانطور که مستحضر هستید، طی سال های اخیر تاثیر معدل در کنکور سراسری بسیار پر رنگ تر از گذشته بوده است. حال به دلیل شرکت داوطلبان نظام جدید در کنکور سراسری داوطلبان در تماس با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی کنکور تهران مشاوره سوالاتی را در رابطه با میزان و
سلام وقت بخیر
من‌ یه دختر ۱۹ ساله م ... رشته م دوران دبیرستان تجربی بود (نظام قدیم)، درس خون بودم ولی از سوم دبیرستان افت تحصیلی داشتم، سال اولی که کنکور شرکت کردم رتبه م خیلی بد شد (تنها به این دلیل که تقریبا بدون آمادگی رفتم سرجلسه)، سال دوم شرکت نکردم کنکور و امسال کنکور ۹۹ میشه سومین کنکور... امسال تا می اومدم درس بخونم همه ش ناراحت بودم از اینکه این طوری شد وضعیت درس خوندنم و به خاطر همین برای این کنکور هم آماده نیستم تا الان...
تحصیلات همیشه
سه موضوع در مورد داوطلبان نظام قدیم
.
✔️١-با توجه به آخرین اظهار نظرات مسئولان سازمان سنجش هر دو کنکور
۹۸ و ۹۹ شامل دو گروه نظام جدید و قدیم است.
.
✔️۲-دانش آموزان نظام قدیم فقط اجازه پاسخگویی به سوالات
مخصوص نظام قدیم را دارند
.
✔️۳-ظرفیت ورود به دانشگاه ها نه در کنکور ۹۸ و نه ۹۹ درصد بندی نخواهد شد و حالت رقابتی خواهد داشت پس به شایعات در مورد
درصد بندی ورود به دانشگاه توجه نکنید.
.
 
راهنمای گام به گام نحوه ثبت نام کنکور سراسری 99
نحوه ثبت نام کنکور 99 برای دو نظام آموزشی که داریم(قدیم - جدید) هیچ تفاوتی در مراحل ندارد و طبق عکسی که در زیر گذاشتیم تنها مراحل اولیه را باید درست وارد نماییم ثبت نام کنکور نظام با نظام جدید 99 با سال گذشته تفاوت دارد که در ادامه مقاله کامل توضیح داده ایم اما زمان ثبت نام همانند مراحلی که در زیر توضیح داده ایم ثبت نام خود را انجام دهید:
دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی کنکور
خرید کارت ا
خبر جدید برای کنکوری ها
خبر جدید برای کنکوری ها در اوج یادگیری
 مصوبه جدید کنکور ۹۹/ حق انتخاب نظام امتحانی به داوطلبان واگذار شد
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور: 
داوطلبان کنکور سال ۹۹ درخواست داشتند که بتوانند 
نظام آموزشی خود را برای امتحان انتخاب کنند که این حق به داوطلبان داده شد.
داوطلبان نظام قدیم آموزش متوسطه در صورت تمایل می توانند 
دروس نظام جدید آموزش متوسطه را مطالعه کنند یا بالعکس اما باید حتما آن را در زمان ثبت نام اعلام کنند
و در کمال ناباوری هم تجربی و هم زبان، دانشگاه، دانشکده ی اقتصاد افتادم...
هوم. هق هق حتی! :( صبح برم نمیتونم برگردم خونه و بعد برم زبان. :|
خدا بابا رو به راه راست هدایت کنه که مثل کنکور سال 96 ساعت 5 صبح بیدارم نکنه... هی بگه توی ترافیک گیر میکنیم!! :/
البته من دو بار اینجا کنکور شرکت کردم، هم با محیطش آشنام و هم این که بی نهایت سیستم تهویه و خنک کننده اش عالیه. ضمنا کنکورهای خوب و رضایت بخشی هم بودن. :) به امید خدا که این دو تا کنکور پیش رو هم توی اقتصاد خ
اشتباه بزرگم اومدن به این دانشگاه بود
اشتباه کردم
باید با اقتدار و با عزت میومدم سمت علاقه ام ، نه اینجور
کم کاری کردم 
سنم هر روز داره بیشتر میشه ، توان اینکه بخوام بشینم دوباره برا کنکور بخونم رو ندارم ، اما بشدت دوست دارم بشینم بخونم و شر همه چیز رو بکنم 
اما میترسم ، از شرابط کنکور میترسم
 
کاش کسایی کنکور ریاضی دادن میومدن حتی اگه شده بطور ناشناس بهم میگفتن ، سطح سوالا و کنکور و نتایج چجور بوده :)
 
 
سوالات و پاسخ تشریحی و کلیدی کنکور سراسری سال 98 رشته تجربی نظام جدید و قدیم در ادامه مطلب جهت دانلود رایگان قرار گرفته است. تعداد 637 هزار و 246 داوطلب در کنکور تجربی 98 شرکت ثبت نام کرده اند. برای مشاهده و دریافت سوالات و پاسخ تشریحی کنکور تجربی 98 نظام جدید و قدیم که توسط اساتید مختلف برای سایت کنکور فرستاده میشود، به ادامه مطلب بروید.


ادامه مطلب
سوالات و پاسخ تشریحی و کلیدی کنکور سراسری سال 98 رشته ریاضی نظام جدید و قدیم در ادامه مطلب جهت دانلود رایگان قرار گرفته است. تعداد 164 هزار و 241 داوطلب در کنکور ریاضی 98 شرکت ثبت نام کرده اند. برای مشاهده و دریافت سوالات و پاسخ تشریحی کنکور ریاضی 98 نظام جدید و قدیم که توسط اساتید مختلف برای سایت کنکور فرستاده میشود، به ادامه مطلب بروید.


ادامه مطلب
به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، شرط شرکت در کنکور 99 داشتن یکی از مدارک دیپلم چهار ساله نظام قدیم ، مدرک پیش دانشگاهی ، مدرک کاردانی ( فوق دیپلم ) ، دیپلم پایه دوازدهم نظام جدید ( 6 - 3 - 3 ) است . دفترچه ثبت نام کنکور سراسری شامل کلیه ی شرایط شرکت در کنکور سراسری 99 است که شرایط ثبت نام آزمون سراسری 99 به دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی تقسیم می شود که با مطالعه ی این دفترچه می توانید از کلیه شرایط ثبت نام مطلع شوید .
برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لی
تا آغاز کنکور سراسری ۹۹ تنها ۸ ماه دیگر زمان باقی مانده است، اما افرادی که قصد قبولی در این آزمون را دارند از چندین ماه پیش مطالعه را شروع کرده اند.
به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، تا آغاز کنکور سراسری ۹۹ تنها ۸ ماه دیگر زمان باقی مانده است، اما افرادی که قصد قبولی در این آزمون را دارند از چندین ماه پیش مطالعه را شروع کرده اند. در این گزارش به بیان نحوه برگزاری کنکور سراسری ۹۹ می‌پردازیم.
 
کنکور ۹۸ او
سلام به کاربرهای خانواده ای برتر
من فارغ تحصیل تجربی ۹۷ هستم، یعنی نظام قدیمم، اما پارسال بخاطر بیماری کلیوی و پیوند کلیه کلا درس نخوندم و حتی کنکور هم شرکت نکردم، اما امسال یعنی ۹۸ کنکور انسانی ثبت نام کردم، ولی به دلایل بچگانه و مسخره مثل شکست عشقی و ... اصلا چیزی نخوندم تا حالا .
من میخوام حتما حسابداری دانشگاه تهران قبول بشم ولی امسال حتی اگه این یک ماه باقی مونده رو کامل هم بخونم بازم قبول نمیشم، از طرفی نمیتونم پشت کنکور بمونم یعنی خا
من هم کنکور هنر داده بودم
بسکه تعداد دختر ها زیاد بود فک کردم محل کنکور اشتباه اومدم
چند بار رفتم از نگهبانی پرسیدم 
گفتن هر دو گروه همینجاست
بعد یه پسره رو نشون داد که دنبال اون برو 
منم دوییدم به پسره برسم 
چند بار هم صدا کردم آقا 
انگار نه انگار 
تا اینکه رسیدم بهش فهمیدم اونم دختره
کلی هنگ کردم 
تازه به عمق نکته رشته هنر پی بردم
وارد سالن شدم 
دیدم جمعیت زیادی دختر تو راهرو هستن 
من با اینکه شماره اتاقمو پیدا کردم 
باز خجالت می کشیدم برم
زمان ثبت نام کنکور سراسری هرسال یکی از مراحل دشوار و پر استرس برای داوطلبان واجد شرایط کنکور می‌باشد. آنچه می‌بایستی به آن توجه کرد داوطلبان می‌توانند با دیدی صحیح و کسب اطلاعات لازم درباره چگونگی ثبت نام، زمان ثبت نام کنکور  و ... به تمام دغدغه‌های خود درباره کنکور سراسری 99 خاتمه دهند.
زمان ثبت‌نام کنکور سراسری 99
زمان ثبت نام کنکور سراسری هر ساله با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور صورت می‌پذیرد. این زمان هر سال از طریق دفترچه ای که قبل از ث
با سلام
هر وقت اسم کنکور میاد لذت میبرم چون هیچ امتحانی مثه کنکور برام جذاب نیس. رقابت سخت باعث میشه آدم بیشتر از تواناییش زحمت بکشه. شاید خیلی ها حالشون از کنکور بهم بخوره. ولی من ازش لذت بردم. انشالله که کنکور ۹۸ برای بچه های ریاضی، تجربی و انسانی مطابق میلشون باشه.
یا حق
سوالات و پاسخ تشریحی و کلیدی کنکور سراسری خارج از کشور سال 98 رشته ریاضی نظام جدید و قدیم در ادامه مطلب جهت دانلود رایگان قرار گرفته است. برای مشاهده و دریافت کنکور خارج از کشور 98 رشته ریاضی نظام جدید و قدیم که توسط اساتید مختلف برای سایت کنکور فرستاده میشود، به ادامه مطلب بروید.
 

ادامه مطلب
بعد از این که کنکور برگزار شد ، همه ی داوطلبا چه نظام قدیم و چه نظام جدید منتظر کارنامه کنکور سراسری هستن تا نتیجه شون رو ببینن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، کارنامه کنکور از طریق سایت سازمان سنجش دانلود میشه که تو اون وضعیت تراز ، رتبه و مجاز به انتخاب رشته بودن داوطلب مشخص شده . داوطلبا می تونن با اطلاعات ثبت نامیشون کارنامه اولیه کنکور سراسری رو ببینن .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :

www.tahsilico.com/we
امروز قراره کارت ورود به جلسه رو بدن که چهاردهم بریم و کنکور بدیم
بعد از یه سال پشت کنکور موندن این صحنه برام اشناس و خوب خودمم آروم ترم چون میدونم کار خودمو کردم و نتیجه ای که میخوام رو به دست میارم
خواستم این متن هم لا به لای اینا بمونه
خلاصه که امسال ذوق دارم زود تَر برم سر جلسه و پاسخنامه ام رو پر کنم
:))))))
قبولی شرکت کننده در آزمون نظام مهندسی، مشروط به کسب 50% نمره کل و یا بالاتر در آزمون می باشد.( آزمون نظام مهندسی دارای نمرۀ منفی می باشد)، که با قبولی در این آزمون پروانه اشتغال دریافت می کنند و می توانند با این سازمان همکاری نمایند.
آزمون نظام مهندسی سالی دو بار توسط سازمان نظام مهندسی کشور، معمولاً در شهریور و اسفندماه هر سال برگزار می‌شود. فارغ التحصیلان رشته های مربوطه با گذشت سه سال از زمان فارغ التحصیلی مجاز به شرکت در آزمون نظام مهندسی
سوالات و پاسخ تشریحی و کلیدی کنکور سراسری خارج از کشور سال 98 رشته تجربی نظام جدید و قدیم در ادامه مطلب جهت دانلود رایگان قرار گرفته است. برای مشاهده و دریافت کنکور خارج از کشور 98 رشته تجربی نظام جدید و قدیم که توسط اساتید مختلف برای سایت کنکورفرستاده میشود، به ادامه مطلب بروید.
 

ادامه مطلب
دو سه روز پیش که اتفاقی برای کپی گرفتن یک سری مدارک رفتم کافی نت، چند نفر برای پرینت گرفتن کارت ورود به جلسه کنکور اومده بودن. اصلا باورم نمیشه 6 سال از زمانی که من کنکور دادم گذشته باشه. اون جوری که اتفاقای روز قبل کنکور رو یادمه، یادم نیست دیروز ناهار چی خوردم. 
داشتم فکر می‌کردم سال کنکور  برای من برخلاف خیلیا جزو بهترین و تکرار نشدنی ترین سالهای زندگیمه. توی این سال خیلی اتفاقا رو برای اولین بار تجربه کردم که پیش از اون به خاطر بچه بودن یا
قبولی شرکت کننده در آزمون نظام مهندسی، مشروط به کسب 50% نمره کل و یا بالاتر در آزمون می باشد.( آزمون نظام مهندسی دارای نمرۀ منفی می باشد)، که با قبولی در این آزمون پروانه اشتغال دریافت می کنند و می توانند با این سازمان همکاری نمایند.
آزمون نظام مهندسی سالی دو بار توسط سازمان نظام مهندسی کشور، معمولاً در شهریور و اسفندماه هر سال برگزار می‌شود. فارغ التحصیلان رشته های مربوطه با گذشت سه سال از زمان فارغ التحصیلی مجاز به شرکت در آزمون نظام مهندسی
چه کسانی می توانند در ثبت نام کنکور 99 شرکت کنند؟
این سوال یکی از پزتکرارترین سوالاتی است که داوطلبان ثبت نام کنکور 99 از مشاوران ما می پرسند که قبل از هر چیز شرایط، نحوه، تفاوت ثبت نام و ..) می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که مهمترین و اصلی ترین شرط ثبت نام در کنکور سراسری 99:
دارا بودن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی نظام سالی واحدی و دیپلم نظام جدید 3-3-6 که تا شهریور 98 فارغ التحصیل شوند.
دارا بودن مدرک کاردانی و یا مدرک دیپلم نظام قدیم 4 ساله
دانشجویان د
د
درباره‌ی کتاب روانشناسی جامع کنکور 98  انتشارات مشاوران:

این کتاب هم راستا با تغییر رویکرد نظام جدید آموزش و پرورش تالیف شده است.
 کتاب مذکور مورد تایید وزارت آموزش و پرورش می‌باشد.
این کتاب در فهرستگان رشد (فهرستگان منابع آموزشی و تربیتی رشد برای دوره‌ی دوم متوسطه) موجود می‌باشد.
 کتاب پیش رو اولین و تنهاترین کتاب روانشناسی نظام جدید در علوم انسانی می‌باشد.
در کتاب مشاوران، آزمون جامع از مطالب کتاب درسی ارائه شده است.
در این کتاب، آزم
من راضی ام به هر چه می خواهی، ترجیح میدهی چه کسی باشم؟؟ سرباز؟؟ دانشجو؟؟دکتر؟ مهندس؟ بلاتکلیف؟مجرد؟متاهل؟؟ تو مترو ام و بهم خبر دادن که نتایج کنکور اومد.باز هم باید تو مترو باشم و نتایج بیاد!تا شاید باز هم خاطره تلخ کنکور قبلی تکرار شه که رفتم تو نمازخونه مترو نواب پهن زمین شدم و از ضد حالی داشتم می ترکیدم.دوباره روزگار منو جلوی کنکور گذاشت...خدایا وجدانا تا الان همه چی به نفعم بوده. عقل تو بالای تدبیر منه. من تلاشمو کردم. نهایت تلاشمو هم کردم
سازمان سنجش و آموزش کشور در تاریخ 23 بهمن ماه 1397 فهرست حذفیات منابع کنکور سراسری 98 را به دو شکل نظام جدید و قدیم منتشر نمود. این در حالیست که یک هفته پیشتر تعدادی از سایت ها فهرستی با همین عنوان را منتشر کرده بودند. شما می توانید فهرست اصلی و رسمی را از همینجا دریافت نمایید:
فهرست حذفیات کنکور 98 نظام 3-3-3-3حجم: 5.2 مگابایت
فهرست حذفیات منابع کنکور نظام قدیمحجم: 599 کیلوبایت
داستان سه یار دبستانی (البته برخی در صحت آن تردید کردند)
می گویند خواجه نظام الملک توسی ، عمر خیام و حسن صباح باهم در یک مکتب تحصیل میکردند . 
آنها باهم قرار گذاشتند که هرکدام به جایی رسید آن دوی دیگر را فراموش نکند . 
بنابراین وقتی  نظام الملک وزیر سرآمد در دوره سلجوقی شد ، عمر خیام که از او باغی برای پژوهش در نیشابور خواست 
به او داد . 
اما حسن صباح از نظام الملک مقامی سیاسی خواست ، ولی نظام الملک خودش به استعداد صباح حسادت می ورزید .
بنابراین
هر سال هزاران نفر در آزمون کنکور سراسری شرکت می‌کنند. در این بین عده زیادی شکست میخورند و مجبور هستند یک سال دیگر از عمر خود را پشت کنکور صرف کنند. اما معدود افرادی که هر سال در کنکور سراسری موفق می‌شوند چه رازی در کار خود دارند. نحوه درس خواندن یا برنامه ریزی رتبه‌های برتر کنکور به چه صورت است. در این مقاله قصد داریم به طور کامل به تفاوت‌های یک رتبه برتر با دانش آموز معمولی که از پس کنکور سراسری بر نمی‌آید بپردازیم. پس از مطالعه این مقاله ش
سلام
دوستان بنده در رابطه با گرفتن دیپلم اطلاعاتی لازم دارم، متاسفانه بنا به دلایلی چند سال پیش در مقطع دبیرستان ترک تحصیل کردم و ننونستم دیپلمم رو بگیرم، اما الان نیاز دارم و نمیدونم الان شرایط مدارس شبانه چجوریه، چون سال آخر نظام قدیمه فکر کنم مدارس شبانه هم خودش سه سال طول میکشه تا پاس کنم واحد هارو.
بعضی جاها شنیدم مدرک میفروشن ولی نمیدونم باید کجا مراجعه کنم، دیپلم هنرستان و کاردانش رو منظورم نیست. حالا فقط یه راه مونده خرید دیپلم که ن
دفترچه سوالات کنکور 98 نظام قدیم و نظام جدید داخل کشور ، ساعاتی پس از برگزاری از طریق سازمان سنجش منتشر می شود و هم چنین دفترچه سوالات کنکور خارج از کشور نیز سه روز بعد از برگزاری آن منتشر خواهد شد.
با توجه به گزارش سایت پی سی کنکور ؛زمان انتشار کلید پاسخنامه کنکور 98 هنوز کاملا مشخص نشده است ولی با توجه به سال های گذشته پیش بینی می شود سه روز بعد از برگزاری کنکور ،کلید پاسخنامه سوالات داخل کشور منتشر می شود و پاسخنامه کلیدی سوالات خارج از کشور
بسم الله الرحمن الرحیم

از خیلی وقت پیش که یکی از دوستان پبشنهاد نوشتن در مورد کنکور رو بهم داد در نظر داشتم وبلاگی رو شکل بدم برای این منظور.(البته اون وقت ها انقدر شبکه های اجتماعی فراگیر نبودن و وبلاگ نویسی رونق داشت همچنان!) ان شاء الله از این به بعد سعیم بر این خواهد بود که وبلاگ رو به روز (آپتودیت!) نگهدارم و دائم مطلب کاربردی بگذارم برای دوستان.

دلیل این که به جای کانال تلگرام و... وبلاگ رو انتخاب کردم، مناسب ندونستن این شبکه های اجتماعیه
سلوم 
کنکور چه خبر !!!؟ 
امیدوارم که وقتی صفحه روز باز کرده باشین اشک ریخته باشین البته از نوع شوقش 
_ زنگ زدم به یکی از دخترا بگم نتایجو زدن اونم مثل من کنکور داده بود ! از صحبتاش خواهر کوچیکش که کنکور اولش بود فهمید که نتایجو زدن و اون لحظه من فقط صدای جیغ شنیدم 
خودمم کنکور رو یه شارژ هدیه گرفتم
پ ن : برام ویس داده با صدای پره بغض از نتیجش ناراضی بود
ثبت نام کنکور سراسری 99 امسال در تاریخ 98/11/16 تا 98/11/24 انجام می‌گردد. داوطلبان عزیز باید برای انجام ثبت نام کنکور سراسری 99 با نحوه انجام ثبت نام آشنا بشوند.
کارت اعتباری اصلی ثبت نام کنکور سراسری 99
تمامی افرادی که در کنکور سراسری 99 شرکت می‌کنند حتما باید کارت اعتباری اصلی ثبت نام کنکور سراسری 99 را تهیه نمایند. با توجه به اینکه ما در کنکور سراسری 99 پنج گروه آزمایشی (سه گروه اصلی + دو گروه فرعی) به شرح زیر داریم:
ریاضی و فیزیک
علوم تجربی
علوم انسانی
سلام 
دوستم متولد سال ۷۹ هستش (بهمن ماه)، از طرف مدرسه براش یک سال معافیت تحصیلی خورده ...، برای پشت کنکور بودن میخوان اقدام کنن، کنکور ۹۸ اولین کنکورش بوده، از کسانی که (پسرها) پشت کنکور بودن، از طرف نظام وظیفه مشکلی براشون پیش نیومده؟، این دوست ما که نیمه دومی هست براش مشکلی پیش نمیاد؟ 
معافیتی که از مدرسه گرفته تا تیر ماه سال آینده ست، ولی جواب کنکور شهریور میاد (این یکی دو ماه مشکلی پیش نمیاد؟، غیبت نمی خوره ؟)، پسرانی که پشت کنکور موندن
هر سال موقع اعلام نتایج کنکور حالم گرفته میشه؛ به طور نامحسوس. هر سال یادم میافته نتیجه من چیزی نبوده که در شان من باشه. هرسال حس شکست کنکور تازه میشه. و هر سال کنار همه‌ی اینا دلم میخواد رشته مورد علاقه م رو میخوندم..  من یه رتبه خوب کنکور ریاضی به دلم بدهکارم. 
چند سالیه که سوابق تحصیلی یا همون معدل تو کنکور سراسری تاثیر میزاره ، احتمالا تاثیر معدل در کنکور سراسری ۹۹ هم مثل سال قبل به صورت مثبت اعلام بشه . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، تاثیر معدل در کنکور ۹۹ هم واسه داوطلبای نظام قدیم و هم واسه نظام جدید لحاظ میشه اما در مورد تاثیر مثبت یا قطعی اون هنوز اطلاعیه دقیقی اعلام نشده . واسه تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 99 داوطلبا باید وارد سایت dipcode.medu.ir بشن و کد سوابق تحصیلی خودش رو د
دو بار کنکور سراسری رو تجربه کردم... 
یک بار ارشد...
یک بار هم شب دفاع از پایان نامه ام که دست کم از شب کنکور نداشت. 
امشب مسجد ابوالفضل مخصوص کنکوری هاست. فقط دیدن داره و صفا داره اونجا. امشب صفاش چند برابره... کاش میشد برم برا همشون دعا کنم. :)
+ بیایید امشب و فردا شب برای کنکوری ها دعا کنیم. لطفا... لطفا.. لطفا... :)
+ همه کنکوری ها موفق میشن . من مطمئنم. :)
این دیالوگیه که این روزها تقریبا از همه ی داوطلب های کنکور، چه داوطلب های خودم و چه داوطلب هایی که در مدارس و جلسات گروهی  من رو می بینند، می شنوم.
این احساسیه که بیشتر کنکوری ها در این روزها دارند و فقط تو نیستی که فکر می کنی همه ی درس هایی رو که تاحالا خوندی فراموش کردی.
رتبه1 کنکور امسال، قطعا از بقیه ی افراد،  این حس رو بیشتر داره.
دلیلش هم فقط خستگی و کم شدن انرژی و در نتیجه افزایش تفکرات منفیه نه واقعا فراموش کردن مطالب!
پس به این "احساس باط
وی پس از اخذ مدرک دیپلم در سال ۱۳۵۴ برای اولین‌بار در کنکور سراسری شرکت کرد و در رشته دام‌پروری دانشگاه ارومیه قبول شد. پس از سه ترم مجدداً در کنکور سال ۱۳۵۸ با رتبه ۱۰۴ در رشته حقوق قضایی دانشگاه تهران قبول شد؛ پس از چندی در روزنامه جمهوری اسلامی مشغول به کار شد. با ورود به واحد اطلاعات سپاه پاسداران، نام مستعار حسن باقری را برای خود برگزید.
دفترچه سوالات کنکور تجربی 98 نظام قدیم و نظام جدید داخل کشور ، ساعاتی پس از برگزاری از طریق سازمان سنجش منتشر می شود و هم چنین دفترچه سوالات کنکور خارج از کشور نیز سه روز بعد از برگزاری آن منتشر خواهد شد.
با توجه به گزارش سایت پی سی کنکور ؛زمان انتشار کلید پاسخنامه کنکور تجربی 98 هنوز کاملا مشخص نشده است ولی با توجه به سال های گذشته پیش بینی می شود سه روز بعد از برگزاری کنکور ،کلید پاسخنامه سوالات داخل کشور منتشر می شود و پاسخنامه کلیدی سوالات
روزی که اینجا از کنکور ارشد نوشتم فکر نمی‌کردم اینقدر زود به آن نزدیک شوم و استرس و خیالش خیلی زیاد نبود؛ اما حالا که فقط دو روز مانده، پر از خیال و استرس و حسرتم، حسرت اینکه کاش جدی‌تر گرفته بودم.
من تمام که نه اما با شرایطی که داشتم، تلاش زیادی برایش کردم و نمی‌دانم نتیجه‌اش چه می‌شود، کاش خوب باشد.
حالا در این دو روز لطفاً برایم دعا کنید و انرژی تان را بفرستید که خیلی خیلی نیاز دارم.
به خبری که هم اکنون به دست ما رسیده توجه فرمایید : طی یک عملیات انتحاری که از پیش برنامه ریزی شده و در این باره فکرها شده بود ، نام این وبلاگ از کنکوریوم به یک استوپید تغییر کرد !
 گزارشی را در همین باره مشاهده میکنیم :
چند روز پیش که رفتم و دوباره یک بار تمام مطالب خودم را خواندم دیدم چه وبلاگ چرتی دارم ! همش در باره ی کنکور و اینکه رتبه یک بشمو بعدش و.. نوشتم .
 هنوز برای کنکور 99 استارت نزدم . بعد به این فکر کردم که ایا من قراره تا اخر فقط درمورد کن
خدای خوبم سلام
زمانی بود که نفس های عمیق می کشیدم، اکسیژن تازه وارد ریه هایم می کردم و یادم می رفت از تو تشکر کنم!
فکر می کردم نفس کشیدن حق من است.
هر زمان دلم میخواست فرزندم را در آغوش می فشردم و فراموش می کردم از تو بابت سلامتیش تشکر کنم
دلتنگی ها که سراغمان می آمد دورهمی می گرفتیم و از ته دل می خندیدیم، همدیگر را بغل می کردیم و می بوسیدیم و باز هم فراموش می کردم شکرت را به جا بیاورم
ادامه مطلب
بدون کنکور چیست؟ 
بدون کنکور مرحله ای از پذیرش دانشجو در دانشگاه های سراسر کشور از طریق اعمال سوابق تحصیلی است .
هر ساله دانشگاه ها در دو نیم سال تحصیلی ( ورودی مهرماه-ورودی بهمن ماه) از طریق اعمال سوابق تحصیلی اقدام به جذب دانشجو برای یک سری از رشته ها انجام میدهند که در مطلب بعدی به لیست رشته های بدون کنکور و دانشگاه های بدون کنکور بیشتر میپردازیم. 
تعریف اصطلاحات:
قبل از شروع توضیحات بدون کنکور نیاز است به یک سری از تعاریف واژگان رایج کنکو
راستشو بخوام بگم من دانش آموز خرخونی نبودم
یعنی میخوندما ولی خودکشی نمی کردم
اگر درسی رو یک دور بیشتر میخوندم به همون میزان بیشتر قاطی میکردم و برای همین همیشه همون یک دور کافی بود
کنکور اون موقع دو مرحله ای بود و ما اولین دوره نظام جدید
تا اردیبهشت ماه مدرسه می رفتیم و وقتی تعطیل شدیم دقیقا 19 روز تا کنکور مونده بود
و از اونجایی که من همیشه آدمی هستم که از این ویژگی زنانه محرومم که چند تا کار باهم انجام بدم و باید تمرکزم رو بزارم روی یک کار فق
یادم میاد که سیطره ی یاد کنکور کارشناسی به حدی بر همه ابعاد زندگی ام بالاگرفته بود، که بیشتر از اینکه برای آمادگی مرگ چیزی پیش بفرستم، برای آمادگی کنکور چیز پیش می فرستادم.
و موفق هم شدم
اگرچه توقع بیشتری می رفت از اون من، ولی خب از سابقون کنکور بودم.
نمی دونم چرا واقعیت یقینی ای همچون مرگ به اندازه ی کنکور کارشناسی برام شهودی نشده!
چرا نمیشینم ورق ورق حقایق رو بخونم و از سردذگمی دربیام؟
چرا برای اون واقعه ی عظیم حقایق و تقوا رو در لوح جانم ثب
یکی از اقداماتی که داوطلبان کنکور سراسری قبل از ثبت نام باید انجام بدن دریافت کد سوابق تحصیلی کنکور سراسری ۹۹ هستش . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو همه ی داوطلبایی که مشمول سوابق تحصیلی دیپلم ( نظام قدیم ، نظام جدید ) و پیش دانشگاهی هستن باید نسبت به دریافت کد سوابق تحصیلی 99 خودشون اقدام کنن .
 
 برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1021/دریافت-کد-سوابق-تحصیلی-کنکور-۹۹.html
 
بهترین کتاب ادبیات و عربی کنکور 99
پیش از این مطلب برای شما گفتیم که انتخاب بهترین کتاب کمک درسی برای کنکور تاثیر بسیار بالایی در افزایش رتبه و بهبود تراز امتحانی شما خواهد بود .ما در ادامه این مطلب خواهیم گفت که دو درس بسیار از زیر شاخه درس های عمومی برای تمامی رشته ها یعنی ادبیات و عربی کنکور 99 چه تاثیری خواهند داشت و چه کتابی برای قبولی در کنکور 99 برای شما مفید خواهد بود.
ادبیات جامع میکرو طبقه بندی گاج
ادبیات موضوعی کامل میکرو طلایی گاج ب
 کتاب زیست گیاهی تخته سیاه
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
گیاهی نظام جدید (جامع) - انتشارات تخته سیاهwww.takhtesiah.net › product › گیاهی-نظام-جدید-دهم-و-یازدهم رتبه: ۴٫۴ - ‏۱۲ مرورتوی این کتاب، هرچی نکته و مفهوم درباره گیاهی نظام جدید بخوای، پیدا می‌کنی. راستی می‌دونی که گیاهی جزء مطالبی از زیست هست که رتبه جا‌به‌جا می‌کنه!
زیست شناسی گیاهی DVD - انتشارات تخته سیاهwww.takhtesiah.net › مجموعه کتاب های نظام قدیم › مجموعه کتاب های گویازیست شناسی گیاهی DVD ب
آمار شرکت کنندگان کنکور 99 :
به گزارش خبریو در رابطه با آمار شرکت کنندگان کنکور 99 ؛ مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور درباره جزئیات ثبت‌نام آزمون سراسری سال ۹۹ گفت: ثبت‌نام آزمون سراسری ۱۳۹۹ از ۱۶ بهمن آغاز شده است و تا پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه ۹۸ ادامه دارد.
وی افزود: ثبت‌نام برای شرکت در کنکور سراسری سال ۹۹ به منظور پذیرش دانشجو در رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، «نوبت دوم» شبانه، نیمه حضوری، مجازی و پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها، دان
شوکی سازمان سنجش به کنکوری های نظام قدیم وارد کرد
و
گزارشی از مستند های جعلی و دروغین صدا و سیما در این باب 

کنکور سراسری امسال با تمام ادوار گذشته‌اش متفاوت بود؛ کنکوری که در آن داوطلبان به نظام قدیم و نظام جدید تقسیم شده بودند و برای هر گروه نیز سوالات خاص خودشان طراحی شد، هرچند کنکور امسال امیدها را در دل داوطلبان هر دو نظام زنده کرد، اما بعد از پایان ماراتن کنکور خبر عدم‌تراز شدن نمرات هر نظام به صورت جداگانه شوک جدیدی را به هر دو گروه
خب، بالاخره امروز نتایج کنکور اومد.
تابستان پارسال خیلی به کنکور فکر میکردم، به حدی که میرفتم تو نرم افزار گزینه دو و آخرین قبولی ها و تراز ها و درصدها رو آنالیز میکردم.
همون تابستون خیلی طوفانی شروع کردم و با برنامه راه اوفتادم سمت هدفم، ولی نمیدونم چرا وسطای راه زدم جاده خاکی و از هدفم دور شدم.
همه میگفتند: "تو که اینقدر خوب شروع کردی بخون بزار بری یک دانشگاه خوب."
ولی نمیدونم چرا کاملا بی انگیزه شده بودم.
رسید روز کنکور، با خودم میگفتم که ای
ازآنجائیکه حجم دروس اعم از عمومی و تخصصی در رشته های ریاضی، تجربی و انسانی حجیم بوده و نکات بسیار زیادی در آنها نهفته است، از این رو خواندن تمامی دروس در عمل امکان پذیر نیست.به نقل از پی سی کنکور در این مدت زمان کوتاه تا برگزاری کنکور سراسری باید به بهترین منابع کمک درسی کنکور مراجعه کنید. حتی دانش آموزانی که از سال قبل برنامه ریزی داشته و تمام دروس را مطالعه کرده اند با گذشت چندین ماه ممکن است برخی مطالب را فراموش نمایند و این طبیعی است. بهتر
این پست رو باید همون دوشنبه که آزمون فنی و مهندسی بود مینوشم اما از بس سطح استرس این روزهام بالاست (بعدا میگم چرا) الان یهو وسط ویرایش یه کتاب، وقت کردم بنویسم.
من حائز سهیمه یا جایزه شهید تهرانی مقدم از بنیاد ملی نخبگان شدم و میتونم در شرکت های دانش بنیان شروع به کار کنم. از طرفی برای اینکه این وسط اپلای، یهو نشه برم، در inre هم ثبت نام کردم که آزمون جذب برای شرکت های خصوصی و دانش بنیان هستش.
کلا این ازمون رو جدی نگرفته بودم اما خواستم تا انتها پا
سلام
من کنکور انسانی شرکت کردم و رتبه ام 34 هزار در منطقه دو هست, آیا میتونم در دانشگاه، جایی باستان شناسی روزانه قبول بشم؟، و اگر یک واحد درسی پیش دانشگاهی در شهریور پاس نشده باشه رو در دی ماه پاس کنم؟، در غیر این صورت از کنکور سال بعد بخاطر پاس نکردن این واحد درسی محروم میشم؟
میشه اگه کسی در مورد انتخاب رشته برای رشته باستان شناسی با این شرایط چیزی میدونه راهنماییم کنه؟
ممنون تون میشم.
مرتبط با رشته انسانی:
معرفی بهترین منابع برای‌ کنکور ا
دانلود رایگان کتاب زیست گیاهی تخته سیاه
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
گیاهی نظام جدید (جامع) - انتشارات تخته سیاهwww.takhtesiah.net › product › گیاهی-نظام-جدید-دهم-و-یازدهم رتبه: ۴٫۴ - ‏۱۲ مرورتوی این کتاب، هرچی نکته و مفهوم درباره گیاهی نظام جدید بخوای، پیدا می‌کنی. راستی می‌دونی که گیاهی جزء مطالبی از زیست هست که رتبه جا‌به‌جا می‌کنه!
زیست شناسی گیاهی DVD - انتشارات تخته سیاهwww.takhtesiah.net › مجموعه کتاب های نظام قدیم › مجموعه کتاب های گویازیست شن
یادمه تو سالای هفتاد کنکور اینقدر سخت بود که غش و ضعفی و افت فشار خون  زیاد بود به طوری که پزشک و پرستار واورژانس تو مراکز امتحان آماده بودن ولی الان کنکور راحت شده ولی بازم یه عده استرس دارن با خودم میگم اگه اینایی که الان کنکوری هستند اون زمان بودن چیکار میکردن؟
هوم؟

++ بعدا نوشت :عاقا کنکوری ها اعتراض کردن که نخیر کنکور سخته . عاقا ما شکر خوردیم کنکور آسون نشده خوبه .
سلام
من یه دختر 23 ساله هستم. سال 98 کنکور ارشد شرکت کردم علی رغم اینکه آرزو داشتم شریف قبول بشم و کل اون مدت به امید شریف قبول شدن تلاش کردم ولی به خاطر رتبه ام که اختلاف کمی با اخرین قبولی داشت در یک دانشگاه با یک رتبه پایین تر پذیرفته شدم.
حس میکنم توقعاتم از خودم برآورده نشده، و حتی حالا فکر میکنم مهندسی خوندن من در این شرایط بی فایده است. به خاطر آینده نامعلومی که از نظر شغلی برای من وجود داره بسیار ناامیدم. کنکور تجربی ذهنم رو خیلی وقته درگی
دیروز کنکور ارشد داشتم. نکته‌ی مشترک این آزمون با کنکور سراسری اینه که برای هر دو برنامه داشتم و برای هیچ کدام هیچ نخواندم!
نکته غیرمشترک هم این جاست که در این چند سال بهتر عمل کردم و نتیجه‌ی این کنکور، آنقدرها برایم تاثیرگذار نیست. تقریبا به این آرزوی که دیگر سازمان سنجش برایم تصمیم نگیرد رسیدم. :(
سلام و وقت تون بخیر
من رشته دبیرستانم تجربی بود و به دلایلی نشد توی تجربی رشته دلخواهم رو بیارم و اولویت دومم یعنی روانشناسی رو انتخاب کردم.
حالا به خاطر وضعیت کار داغون و ... تصمیم گرفتم این دوران که کروناست و دانشگاه تعطیل شده واسه کنکور انسانی بخونم تا فرهنگیان قبول بشم، ولی وقت خیلی کمی تا کنکور باقی مونده و اولین بارمه میخوام درس های انسانی رو بخونم، به نظرتون چیکار کنم؟، واسه انسانی بخونم؟، یا اینکه نه بخونم واسه همون تجربی در کنار دان
تنها نه انتظار، فراموش مان شدهتنهایی نگار، فراموش مان شدهدر سردی گناه چنان منجمد شدیمبرگشتنِ بهار، فراموش مان شدهاز بس گناهکاری ما را عیان نکردالطاف پرده دار فراموش مان شدهآخر چرا تشرف شیخ بهایی و...فرزند مهزیار، فراموش مان شده؟!در اوج مشکلات، فراموش مان نکرددرد است اینکه یار، فراموش مان شدهبر هر که رو زدیم، حقارت کشیده ایمهر وقت مُستجار فراموش مان شدهطوری فریب خورده ی این زندگی شدیمسختی احتضار فراموش مان شدهاز برکت دعای امام زمان مانغم
کلیه متقاضیان تحصیل در رشته های با آزمون دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد به منظور اعلام علاقه مندی خود باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام کنکور سراسری اقدام نمایند . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، شرکت در این آزمون تابع شرایط و ضوابطی است که در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . از این رو علاقه مندان به شرکت در ثبت نام کنکور سراسری 1400 پس از مطالعه این دفترچه و بررسی بندهای مختل
✅ فقه نظام رسانه چیست؟
در تعریف فقه نظام تفاوت نظراتی وجود دارد؛ اما می توان در مجموع آن را ورود فقه برای بازطراحی نظام های اجتماعی بر اساس مبانی دینی دانست.
در این رویکرد، هدف پاسخ به مسائل شرعی فردی و اجتماعی نیست، بلکه هدف، طراحی یک نظام اجتماعی جدید است، یک نظام سازی اجتماعی.
نظام سازی امری مهم در راستای تمدن سازی است: «نظام‌سازی کار بزرگ و اصلی شما است. این کاری پیچیده و دشوار است. نگذارید الگوهای لائیک یا لیبرالیسم غربی، یا ناسیونالیس
تو دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۹۹ شرایط و ضوابط ثبت نام ، سهمیه ها و نحوه پذیرش ، مقررات نظام وظیفه ، مدارک لازم برای ثبت نام و لیست رشته محلای ارائه شده برای هر رشته نوشته شده . داوطلبای کنکور کاردانی 99 باید اون رو به صورت اینترنتی از سایت سنجش دریافت کنن .
فارغ التحصیلا و دانش آموزای فنی حرفه ای و کاردانش که قصد ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای رو دارن باید قبل از اقدام برای ثبت نام ، از تمام شرایط و ضوابط لازم رو بر
همانگونه که در تصویر می بینید داوطلبانی که در دوره روزانه امسال اعم از با کنکور و بدون کنکور شرکت کنند سال آینده از ثبت نام در این دوره محروم می شوند. خب چرا این خبر را دوباره منتشر کردم؟ زیرا این موضوع برخلاف اطلاعیه‌ها و اخبار قبلی است و ممکن است دانش ‌آموزی به اشتباه و به دلیل شرایط خاص امسال به دلیل عدم آگاهی دست به انتخاب رشته ای در کنکور بدون آزمون بزند و از دوره روزانه سال بعد هم محروم گردد. به منظور همرسانی این خبر مهم لطفا لینک خبر ر
اگر قصد شرکت در کنکور سراسری 98 را دارید و معدل و نمرات نهایی  که در سال سومه کسب کرده اید مطلوب نبوده می توانید در ترمیم معدل شرکت نمایید.
اگر دانش آموز پایه پیش دانشگاهی و یا پشت کنکوری 98 در رشته های ریاضی ، تجربی و انسانی هستید و در نمرات نهایی سال سوم دبیرستان نمرات مطلوبی را کسب نکرده اید و قصد شرکت در ترمیم معدل برای کنکور سراسری 98 را دارید این مقاله را به طور کامل مطالعه نمایید . ما در این پست مشاوره ای به طور کامل در مورد شرایط ثبت نام در
Shirazart.blog.ir 
*شروع کلاس عملی کنکور هنر از ۱۵ تیر ماه ،از ابتدا 
* این کلاس فقط برای کنکوریهایی است که انتخابشان زیر گروه یک است میباشد .
* جهت مشاوره و ثبت نام در کلاسهای آنلاین کنکور عملی ( مرحله دو ) کنکور هنر ،زیر گروه یک ،با شماره ۰۹۱۷۰۵۲۲۱۹۲ ،زهرا جوکار تماس حاصل فرمائید. 
دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری 99
با توجه به اینکه زمان انتخاب رشته بدون کنکور سراسری99 به مدت زیادی می باشد خواهشمندیم در انتخاب های خود دقت لازم را براساس فاکتورهای انتخاب رشته انجام دهید. دفترچه ثبت نام که شامل لیست رشته ها، مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور سراسری 99، زمان انتخاب رشته بدون کنکور سراسری99 و ... خواهد بود را می توانید در لینک زیر مشاهده و دانلود کنید.
دفترچه ثبت نام بدون آزمون سراسری 99
نکات لازم مدارک لازم برای ثبت نا
انسان هایی که بیشتر عمر می کنند دیرتر می میرند
 
 
 
 
 
 
دانشمندا کار داشتن خودم کشف کردم
............ 
به حشمت فردوس گفتند: به نظـــــر تو ستایش زودتر بچه دار میشه یانازگل❓❓❓گفت: دکــــــی ..... خانـــم بـــــــزرگ...
............................ 
انقد پشت کنکور موندم 
 
 
 
 
 
 
حالا امسال که کنکور ندادم سازمان سنجش برام sms فرستاده : کجایی دیوونه؟
 
سفارش کتاب ، جزوه و منابع دانشگاهی .
سفارش  منابع کنکور ، کتاب و جزوه ها ی مورد نیاز کنکور
(نظام قدیم ، نظام جدید)
(:   هرگونه سفارش را پذیراییم   :)
سفارش از طریق ایدی تلگرام : diamond_10101@
اینستاگرام :    _diamond_.official
بیشتر کتاب ها و جزوات ، رایگان در اختیار عموم قرار داده میشود.
Shirazart.blog.ir 
*شروع کلاس عملی کنکور هنر از ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹،از ابتدا 
* این کلاس فقط برای کنکوریهایی است که انتخابشان زیر گروه یک است میباشد .
* جهت مشاوره و ثبت نام در کلاسهای آنلاین کنکور عملی ( مرحله دو ) کنکور هنر ،زیر گروه یک ،با شماره ۰۹۱۷۰۵۲۲۱۹۲ ،زهرا جوکار تماس حاصل فرمائید. 
من.
دختری در ابتدای خلق قشنگترین رویاهای از دست رفته اش...
چند وقتی میشه یه اشفتگی تمام دنیای درونی ام را پر کرده و وقتی می گویم چند وقت. منظورم چند روز یا چند ماه نیست. منظورم چندساله!!!
بذارید رک حرف بزنم. میخوام از سدی حرف بزنم که بین من و رویاهام قرار گرفت. از غول بی شاخ و دم کنکور که حال بدو انداخت تو وچودم
وقتی در تضاد با دنیای درونیت باشی. یعنی تو واقعیت زندگیتو میبازی. یعنی دلت یه چیزی میگه ولی عمل تو با انتظارات بقیه هماهنگ تره
و حالا بزرگت
سلام 
من امسال سال دومیه که میخوام در کنکور شرکت کنم، رشته ام انسانیه، مشکل من اینکه اصلا نمیتونم برنامه ریزی کنم و به اون برنامه ریزی هم پایبند بمونم، پارسال بخاطر همین مسئله بود که کنکورم رو خراب کردم، هی امروز و فردا میکردم تا رسیدم روز کنکور رسید.
امسال میخواستم آزمون های قلمچی شرکت کنم یا مشاور بگیرم اما متاسفانه توان مالیش رو نداشتم و بیخیالش شدم، 
از اول مهر امسال هم هی برنامه ریزی میکنم هی ولش میکنم، یکی از دلایل اینکه هم ولش میکنم
تنها دو هفته مانده.
هر روز صبح که بیدار می‌شوم و به سراغ کتاب‌ها می‌روم، بیشتر از قبل به خودم لعنت می‌فرستم و ناامیدتر می‌شوم.
به نتیجه کنکور در خرداد فکر می‌کنم، به طعنه‌های بابا، به نگاه ناراحت مامان، به خودم که هیچوقت خوشحال‌شان نکردم و باعث افتخارشان نبودم.
کنکور تنها راه نجات از این جهنم بود که خودم خراب کردم و لعنت به من.
پ.ن: به گذشته که فکر می‌کنم، می‌بینم هیچوقت موثر نبودم، بابت چیزی به خودم افتخار نکردم و پس چه سود ادامه دادن ا
زمان ثبت نام کنکور سراسری 99
 زمان ثبت نام کنکور سراسری 99 سال تحصیلی 1399-1400 از تاریخ 24/11/98 آغاز و تا تاریخ 5 اسفندماه ادامه خواهد داشت،(براساس اطلاعات سایت سازمان سنجش) داوطلبان برای اینکه با خیال راحت و اسوده ثبت نام خود را انجام دهند می تانند در لینک های اطلاع رسانی تلگرام و اینستاگرامی ما در سایت استفاده نموده و بعد از اطلاع از زمان ثبت نام با هماهنگی و مشاوره و راهنمایی مشاورین تحصیلی درخت دانش مراحل ثبت نام خود را به انجام برسانند.
مدارک لا
شب قبل کنکور ساعت ۱۱ شب خوابیدم از استرس ۲ بیدار شدم. از ۲:۳۰ . از روز قبل کنکور یعنی چهارشنبه در حال دور کردن درس ها بودم تا ۱۰:۳۰ شب. باز از ۲:۳۰ شروع کردم تا ۵:۳۰ که تمام درس هام یک دور شد. صبح زود رفتم دانشگاه وقت کردم یه دور دیگه درس بالینی رو بخونم.
ساعت ۷ رفتم تو حوزه. ساعت ۸ که کنکور شروع شد. آمارش آسون بود. علم النفسش هم همینطور ولی بقیه درس هاش نصفش آسون بود نصفش خیلی سخت. کرک و پرم ریخت واقعا. اعصابم خورد شده بود. موقعی که میخواستم زبان رو بز
توضیحات
اینفوگرافیک/ قوانین مهم قبل از انتخاب رشته کنکور
 
بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری، نحوه انتخاب رشته کنکور، یکی از مهمترین دغدغه های داوطلبین کنکور می شود.
مسئله انتخاب رشته کنکور، اگر مهمتر از خود کنکور نباشد، ارزش کمتری هم از آن ندارد، پس لازم است داوطلبان کنکور اطلاعات ضروریانتخاب رشته را بدانند و به درستی نسبت به آن اقدام کنند.
 
 
 
حتما بخوانید : کدوم آزمون آزمایشی رو شرکت کنم؟
منبع: عینکی
 
صبح که پا شدم یادم نبود دوازدهمه. 
گوشی رو که برداشتم و تاریخ رو دیدم، و بعد از اون پستای بعضیای دیگه رو، استرس ریخت تو جونم. 
فردا کنکور داره. دخترعمه. 
اصلا نمی‌دونم من چرا این قدر استرس دارم. پارسال هم پسرعمو کنکور داشت، اما عین خیالم نبود. اصلا نمی‌دونستم روز کنکور کیه. چند سال پیش هم که دایی کنکور داشت، با این که طبقه بالا بود اصلا نفهمیدم کی رفت، کی اومد، کی قبول شد. اما امسال، دل‌پیچه گرفتم. دارن تو دلم رخت می‌شورن.
شاید امسال بالاخره ی
چهارسال گذشت و امروز کنکور دیگری را تجربه کردم. شاید آخرین آن را. بعد از کنکور قبلی دو ماه زنده نبودم اما اینبار فرصتی نیست. باید هرچه سریعتر شروع به جبران گذشته کنم. به قول استاد کنگاوری امروز اگر یک روز بخوابی ده روز عقب می افتی! حقیقت دارد. 
ادامه مطلب
از الان برای کنکور 1400
از الان برای کنکور 1400 شروع کنید
با برنامه ریزی درست و استفاده ازمنابع معتبر و پر بازده زیر نظر اساتید کشوری برنامه اوج یادگیری صد در صد به موفقیت می رسید 
قبل اینکه ادبیات بخونید این وویس کوتاه رو حتما گوش بدین...
چه کتابایی باید بخونم؟چیکار کنمتا مثل حبیب شاگرد استاد احمدی ادبیات کنکور سراسری را ۱۰۰ درصد بزنم!!!!
اوج یادگیری
بهترین مشاور و برنامه ریز کنکور ایران با صدها کارنامه مستند شاگردان ایشان که دروس عمومی را در
پاورپوینت ده گام تا کنکور
پاورپوینت ده گام تا کنکور، در 116 اسلاید. ده گام تا کنکور به ده گام اساسی برای موفقیت در آزمون های ورودی و بخصوص کنکور پرداخته است. داوطلبان کنکور سراسری برای موفقیت در کنکور فرایندی را باید پشت سر بگذارند. این فرایندها در ده گام اساسی تدوین شده اند که از شناخت کنکور شروع و به انتخاب رشته ختم ...
سلام خدمت دوستان عزیز
من داوطلب کنکور نظام قدیم هستم، دارم برای کنکور 99 آماده میشم، راهنمایی میخوام در نحوه مطالعه درس ادبیات، چطوری بخونم؟
نحوه خوندن قرابت معنایی، املا لغت، تاریخ ادبیات، آرایه و زبان فارسی، و این که کدوم منابع بهتره، بعد یه سوال دیگه؛
دوستان اگه کسی میدونه بهم بگه برای قبولی تو دانشگاه دولتی از هر 25 تا سوال چند تاش رو بزنم خوبه؟ 
منتظر راهنمایی شما دوستان هستم.
مرتبط با رشته انسانی:
معرفی بهترین منابع برای‌ کنکور ان
برای انصراف از دانشگاه چه شرایطی لازم است؟
چگونه از دانشگاه انصراف دهیم؟
انصراف از دانشگاه آزاد
چگونه از دانشگاه پیام نور انصراف دهیم؟
نحوه انصراف از دانشگاه فرهنگیان
تو بحث انصراف از تحصیل  دوره های روزانه محدودیت های خاصی دارن و زمان ثبت نام کنکور سراسری و انتخاب رشته کنکور سراسری باید توجه ویژه ای به دوره های روزانه داشت دلیلش هم اینه که شما اگر تو هر رشته و هر دانشگاهی در دوره روزانه مشغول به تحصیل باشین برای کنکور مجدد باید تا تاری
با اتمام امتحانات و شروع تابستان، رسماً سال کنکور 99 برای دانش آموزان آغاز میشود و آن دسته از داوطلبین هم که کنکور داشته اند و چندان از آن راضی نبوده اند به فکر مطالعه برای سال بعد می افتند و برنامه ریزی کنکور را شروع میکنند.
ادامه مطلب
سوالات کنکور 98             http://t.me/davazdahumi
برای دانلود سوالات کنکور 98 روی لینک زیر بزنید
https://t.me/joinchat/AAAAAFlmaACSR3WLtXQOhA
دانلود سوالات کنکور 98 تمام رشته ها   telegram.me/davazdahumi
سوالات کنکور 98 ریاضی وفنی     http://t.me/davazdahumi  
سوالات کنکور 98 تجربی    http://t.me/davazdahumi 
سوالات کنکور 98 علوم انسانی  http://t.me/davazdahumi 
این روزها اتفاقات جدیدی برایم رقم میخورد. گم میکنم، همه چیز را گم میکنم، قبلا فقط خودم را گم می‌کردم اما حالا حتی کلید برق اتاقم را گم می‌کنم.
دستم را روی دیوار سرد اتاقم می‌کشم و دنبال برجستگی کلید برق می‌گردم، اما بعد از چند ثانیه میبینم کلید همانجاست روی دیوار روبه‌رویی کنار در ورودی. فراموش میکنم که حالا دقیقا کجای خانه ایستادم و چند ثانیه برای پروسس کردن و بازیابی خودم وقت میخواهم. 
احساس میکنم سوت استارت بیماری آلزایمر را درون مغزم
الان تلوزیون داره یه محصول برای کنکوری ها تبلیغ میکنه به اسم "۵ روز با حرف آخر"،
توش از چند نفر میپرسیدن که زیست رو تو کنکور چند زدن ( کسانیکه از این محصول ۵ روز با حرف آخر استفاده کردن). توی تبلیغ یه نفر اومد گفت که پارسال زیست رو ۶۸ زده ولی امسال که از بسته" ۵ روز با حرف آخر"  استفاده کردم تونستم زیست رو ۹۹ درصد بزنم!
اما موضوع اینه که تو کنکور تجربی ۵۰ تا سوال زیست میاد، بنابراین یا شما زیست رو ۱۰۰ میزنید و یا کمتر مساوی ۹۸ ( اگر یک تست نزده باشید)
برای انصراف از دانشگاه چه شرایطی لازم است؟
انصراف از دانشگاه
چگونه از دانشگاه انصراف دهیم؟
انصراف از دانشگاه آزاد
انصراف از دانشگاه وسربازی
انصراف از دانشگاه علمی کاربردی
چگونه از دانشگاه پیام نور انصراف دهیم؟
نحوه انصراف از دانشگاه فرهنگیان
تو بحث انصراف از تحصیل  دوره های روزانه محدودیت های خاصی دارن و زمان ثبت نام کنکور سراسری و انتخاب رشته کنکور سراسری باید توجه ویژه ای به دوره های روزانه داشت دلیلش هم اینه که شما اگر تو هر رشته و
داوطلبایی که تو کنکور هنر 99 شرکت کردن با دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری هنر ۹۹ می تونن سوالا و جواب ها رو با جوابایی که خودشون دادن مقایسه کنن و تخمین رتبه رو انجام بدن و هم به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو داوطلبایی که تو کنکور هنر 1400 می خوان شرکت کنن با دانلود سوالات و کلید کنکور هنر ۹۹ روند سوالات کنکور دستشون میاد .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1204/دانلود-سوالات-و-پاس
چرا بعضی از چیزهایی که معلم ها در کلاس های خود به بچه ها میگویند، به این سادگی ها از یاد نمی روند و گاهی تا آخر عمر در زندگی دانش آموزان می مانند؟! (بخشی از مقدمه کتاب فیزیک دوازدهم فرید شهریاری)
ولی من همیشه مقدمه های کتابا رو میخونم گاهی چند بار میخونم. بعضی وقتها تمام معیار های من برای یک کتاب خوب فقط یک مقدمه خوبه! عجیبه ولی تا به حال نشده کتابی رو که بخاطر مقدمه خوبش خریدم بد از آب در بیاد!
فکر نمی کنم تو رنج سنی من کسی باشه که اسم بهمن بازرگا
کنکور 98 اولین کنکور نظام جدید بود
همه از از دانش آموز گرفته تا دبیران و مشاوران و خود آموزش پرورش هم منتظر بودن تا ببینن چی از آب در میاد!
و از طرفی نمیشه هیچجوره از کنار این کنکورو بی توجه رد شد
هر استراتژی که بخواید برای سال بعد در نظر بگیرید حتما باید بر اساس نوحه طراحی سوالات کنکور98 باشه
در این پادسکت دکتر رضا سلیمی و دکتر فرزاد کرم پور هر چی که لازمه بدونید رو با شما در میون میزارن
راز موفقیت در کنکور
راز موفقیت در کنکور ؟ !!!! خیلی از افراد شاید اگه این 20 راز را
بخوانند بنظرشان تکراری بیاید یا اینکه بگویند ما بارها این جور مطالب را
خوانده ایم، اما واقعا راز های موفقیت همین ها است. البته اگر فقط بخوانیم
می شود تکرار مکررات و خالی از اثربخشی …. اما اگه هم بخوانیم و هم به آن
عمل کنیم می شود 20 راز مهم و اثربخش در موفقیت کنکور!!!!

برای موفقیت در کنکور عواملی چون هوش ، استعداد ، تلاش و پشتکار و….لازم
است. در کنار این عوامل توص
سلام به شما کاربران عزیز
برادر من قراره کنکور انسانی سال ۱۳۹۹ شرکت کنه، میخواد از شما عزیزان مشورت بگیره، که کدام اساتید آلا بهترن؟ 
راستش رشته من با برادرم فرق داره و از انسانی سر در نمیارم، میخواستم ببینم شما دوستان برای کدامیک از دروس کنکور انسانی از فیلم های آلا استفاده کردین و از کدام اساتید؟، و اینکه در کنکور انسانی کدام دروس پر اهمیت تر و کدام دروس کم اهمیت ترند؟
با آرزوی موفقیت برای تمام کنکوری‌های عزیز و جوانان ایران
ممنون میشم
چگونه میتوان استرس کنکور را کنترل کرد
 اگر داوطلبی هستید که برای آمادگی کنکور دچار استرس هستید و احساس می‌کنید که ممکن است استرس سر جلسه کنکور نیز به سراغتان بیاید، باید از همین الان راه های مقابله با استرس کنکور را بشناسید و برای برطرف کردن این مشکل تلاش کنید پس چگونه میتوان استرس کنکور را کنترل کرد 

ادامه مطلب
وقتی که داشتم بعد از کلاس تربیت بدنی یک، از سالن ورزشی برمی‌گشتم روی زمین پیداش کردم. همه سوالای روش شبیه سوالای ادبیات فارسی کنکور بودن، دقیقا تو همون قالب: غلط املایی، شمارشی، سوالایی با دام تستی، سوالایی که آخرشون به جای است نیست اومده تا دام پهن کنن. اگه بالای برگه رو نمی‌دیدم باور نمی‌کردم که این برگه امتحان یه دانش آموز کلاس پنجمی باشه.
این ثمره یه نظام آموزشی مریضه، نظامی که بچه‌ها رو از پنجم ابتدایی چهارگزینه‌ای تربیت می‌کنه - و
آگاهی از زمان مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری از
مواردی است که برای داوطلبان جامانده از ثبت نام بسیار مهم است. داوطلبانی
که قصد شرکت در کنکور سراسری 98 را دارند از 24 بهمن تا 2 اسفند ماه 97
این امکان را خواهند داشت تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت هزینه
ثبت نام برای تکمیل ثبت نام کنکور سراسری 98 خود اقدام نمایند. امکان مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری برای
آن دسته از داوطلبانی که بنا به دلایل مختلف از ثبت نام اصلی کنکور سراسری
98 جا ماند
گروه کنکور پیشگامان برتر
متشکل از رتبه های برتر و تک رقمی های کنکور
کادری در جهت ارایه بهترین مشاوره و بهترین تدریس
بهترین مشاور یا بهترین مدرس کیه؟
مشاوره کنکور چه به درد می خوره؟
تدریس کنکور فایده ای داره؟
برای کنکور 99 چه مشاوری بگیرم بهتره؟
من سالای قبل هم مدرس داشتم واسه ی کنکور 99 هم مجدد نیاز دارم؟
برنامه ی تضمینی برای کنکور وجود داره؟
مشاوره رتبه برتر به درد می خوره؟
بهترین منابع کنکور 99 چیان؟
بهترین آزمون آزمایشی کنکور 99 کدومه؟ کجا ث
داوطلبایی که تو کنکور ریاضی 99 شرکت کردن با دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری ریاضی ۹۹ می تونن سوالا و جواب ها رو با جوابایی که خودشون دادن مقایسه کنن و تخمین رتبه رو انجام بدن و به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو داوطلبایی که تو کنکور ریاضی 1400 می خوان شرکت کنن با دانلود سوالات و کلید کنکور ریاضی ۹۹ روند سوالات کنکور دستشون میاد .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1178/دانلود-سوالا
داوطلبایی که تو کنکور انسانی 99 شرکت کردن با دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری انسانی ۹۹ می تونن سوالا و جواب ها رو با جوابایی که خودشون دادن مقایسه کنن و تخمین رتبه رو انجام بدن و به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو داوطلبایی که تو کنکور انسانی 1400 می خوان شرکت کنن با دانلود سوالات و کلید کنکور انسانی ۹۹ روند سوالات کنکور دستشون میاد .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1125/دانلود-س
داوطلبایی که تو کنکور زبان 99 شرکت کردن با دانلود سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری زبان ۹۹ می تونن سوالا و جواب ها رو با جوابایی که خودشون دادن مقایسه کنن و تخمین رتبه رو انجام بدن و هم به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو داوطلبایی که تو کنکور زبان 1400 می خوان شرکت کنن با دانلود سوالات و کلید کنکور زبان ۹۹ روند سوالات کنکور دستشون میاد .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1206/دانلود-سوالات-
کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و دانشگاه ازاد چند سالی است که با هم ادغام شده است. به این معنی که داوطلبان هر دو دانشگاه در یک آزمون که توسط سازمان سنجش برگزار می شود شرکت می کنند.
همچنین چند سالی است به دلیل این که زمان کنکور دکتری در اسفند ماه است و برگزاری کنکور ارشد در بهمن ماه دردسرهایی برای سنجش داشت، زمان برگزاری کنکور ارشد ۹۸ به اردیبهشت ماه منتقل شده است.
کنکور ارشد 98
اما امسال که در خیلی استان های کشور سیل مهیبی رخ داد، زمان
سوالات کنکور 98             http://t.me/davazdahumi
برای دانلود سوالات کنکور 98 روی لینک زیر بزنید
https://t.me/joinchat/AAAAAFlmaACSR3WLtXQOhA
دانلود سوالات کنکور 98 تمام رشته ها   telegram.me/davazdahumi
سوالات کنکور 98 ریاضی وفنی     http://t.me/davazdahumi  
سوالات کنکور 98 تجربی    http://t.me/davazdahumi 
سوالات کنکور 98 علوم انسانی  http://t.me/davazdahumi 
آزمون سراسری که هر سال ذهن حدود یک میلیون جوان ایرانی را به خود مشغول می‌کند در هر دهه ساز خاصی کوک می‌کند. حدود دهه هفتاد بود که سیر به سمت کنکور انسانی به شدت زیاد بود. دهه هشتاد نیز همه به امید مهندس شدن به سمت کنکور ریاضی برنامه ریزی کردن و امروزه فارغ التحصیل زیادی در رشته های مهندسی داریم. اما در دهه نود ورق به سمت کنکور تجربی برگشت. در این چند سال اخیر نیز رشته پرستاری با توجه به امنیت شغلی که ایجاد می‌کند توجه بسیاری را به کنکور سراسری

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها