نتایج جستجو برای عبارت :

حدود 40 سانت اختلاف قد در ازدواج، خانم رو اذیت نمیکنه؟

با سلام خدمت خانواده برتری های عزیز
من برای ازدواج با دختر خانومی چند تا سوال تو ذهنمه، اول بگم من ۲۲ سالمه تا حالا با دختری نبودم ، الان حس میکنم به یه همدم و همراه نیاز دارم، یعنی نیاز عاطفی اذیتم میکنه, دانشجو معلمم با حقوقی که از آموزش و پرورش میگیرم و یه کاری ک خودم را انداختم حدودا دو تومن درآمد دارم تو ماه،  این مقدار پول برای شروع یه زندگی ساده کافیه؟
حالا سوال اصلیم اینه؛
مادرم دختر خانومی رو بهم معرفی کرده, امسال تازه کنکور داده، اخت
افراد برای ازدواج به ملاک و معیارهای مختلفی توجه می‌کنند که یکی از این ملاک‌ها میزان اختلاف سنی در ازدواج است. اهمیت این موضوع در جوامع مختلف و با توجه به ویژگی‌های هر شخص می‌تواند متفاوت باشد و به شرایط فردی، رشد عقلی، عاطفی و بلوغ فکری افراد بستگی دارد. با این حال شناخت یکسری مزایا و مشکلاتی که اختلاف سنی می‌تواند برای زوجین به وجود آورد اهمیت دارد. ما در ادامه مقاله به بررسی بیشتر این موضوع خواهیم پرداخت پس تا انتها همراه ما باشید.
برا
 
دوره ای که مردان ۱۰ تا ۲۰ سال از زنان بزرگ تر بودند گذشته است. در حال حاضر چیزی که در ازدواج های امروزی بیشتر به چشم می خورد تفاوت سنی هم سن و یا بزرگتر بودن دختر از پسر است. مسئله ی بسیار مهمی که این روزها در ازدواج پیش پا افتاده شده است.
ادامه مطلب
اختلاف سنی در ازدواج چه تاثیری بر آینده زوجین دارد و آیا درست است؟
از بین تصمیم هایی که انسان در طول زندگی خود از کودکی تا پایان عمر می گیرد، هیچ کدام مانند ازدواج با اهمیت و سرنوشت ساز نیستند.
در حقیقت ازدواج می تواند بر تمام ابعاد زندگی فرد تاثیرگذار باشد. یک ازدواج خوب می تواند باعث افزایش رضایت و حتی سلامت روان فرد شود.
در حالت برعکس، ازدواج بد نیز می تواند منجر به نارضایتی، ناکامی و شکست و مشکلات روحی شود.
اختلاف سنی در ازدواجالبته نمی تو
سلام دوستان
دختری هستم که به تازگی خواستگاری برایم آمده، از نظر مالی، فرهنگی و تحصیلات یکسان هستیم، از نظر رفتار و اخلاق آدم خوب و با شخصیتی هستند، و اما مشکل اصلی اختلاف سنی ما هست که ۱۲ سال میشه بنظر شما این اختلاف سنی چقدر میتونه مشکل ساز باشه؟
خانواده موافق هستند اما تصمیم نهایی گذاشتن به عهده خودم، گیج شدم نمیتونم درست تصمیم بگیرم، دوستان اگر گسی با این اختلاف سنی ازدواج کرده موفق بوده یا شکست خورده لطفا تجربیات تون رو بیان کنید، مش
فرداش من با یکی از همسایه‌ها رفتیم دادگاه تا از آن دو خانوم شکایت کنیم.
یکی از همسایه‌ها هم پیگیر شکایت از پلیس‌ها شد.
ما از دو خانوم شکایت کردیم. روز اداری بعدی، رفتیم نیروی انتظامی کل استان قم، بابت رفتار بد آن پلیس‌ها و قبول نکردن شکایت ما، شکایت کردیم.
 
اما ماجرای شکایت از دو خانم:
ما شکایت کردیم و حدود یک ماه بعد، اولین ابلاغیه‌ی دادگاه آمد. تا سه جلسه‌ی پرونده در شورای حل اختلاف باقی می‌ماند. من رفتم و شوهر آن خانم چادری آمد. مرد نسب
قیمت نردبان کابل
قیمت نردبان کابل با تابان پارس از ما بخواهید ما منتظر تماس شما هستیم با قیمت بسیار مناسب با قیمت نردبان کابل
 

سایز نردبان کابل
ورق نمره 
1/25

ورق نمره 
1/5

ورق نمره 
2

نردبان عرض 10 سانت
510000
600000
750000

نردبان عرض 15 سانت
530000
620000
780000

نردبان عرض 20 سانت
550000
640000
820000

نردبان عرض 25 سانت
570000
670000
860000

نردبان عرض 30 سانت
590000
690000
900000

نردبان عرض 40 سانت
610000
740000
960000

نردبان عرض 50 سانت
630000
790000
1020000

نردبان عرض 60 سانت
650000
860000
1080000

نردبان عرض 70 سانت
6700
خانم ها به چه کسانی رای خواهند داد: 
به کسانی که خانم خود را با اسلحه به قتل می رسانند؟
به کسانی که مثل مهاجرانی و نجفی و برخی مسوولان الان، چند همسر دارند( گاه بیش از ۴ همسر)؟
 
به کسانی که به جای اشتغال و ازدواج خانم ها،  دغدغه شان رفتن چند نفر خانم به ورزشگاه است؟
کسانی که با بی ادبی به خانم جوان در جمع می گوید قرص ضد بارداری همراه داشته باش؟
 
کسانی که از بزرگترین هنرهایشان این است که به جای استفاده از ظرفیت خانم های نخبه، عکس زن ها را در تابل
با سلام و عرض ادب
کارگاه هایی با عنوان مهارت های قبل از ازدواج و بعد از ازدواج با همکاری موسسه ذهن پویا و انجمن علمی دانشگاه پیام نور فردوس برگزار شد اولین جلسه ۳ ساعته مهارتهای پیش از ازدواج در تاریخ ۲۵ شهریور و جلسه دوم در اول مهرماه ۱۳۹۸ با تدریس اساتید گرانقدر سرکار خانم باقرزاده و جناب آقای دلیر برگزار شد و مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت
طبق آمار ها در صورت ازدواج مردهای دهه پنجاه و شصت باز هم حدود یک میلیون! دختر دهه شصتی موفق به ازدواج نمیشوند و شاید مجبور باشن تا آخر عمر مجرد بمونن.
پسرای دهه شصتی در یک اقدام غافلگیرانه برای ازدواج سراغ دخترای جوانتر دهه هفتادی رفتن و دخترای دهه شصتی شانس ازدواج رو از دست دادن!
دخترایی که مسن شدن و با اومدن دخترای ترگل ورگل دیگه شاید چندان بختی برای ازدواج نداشته باشن.
 
پ.ن:شاید بگین از لحاظ مالی و جنسی خودشون رو ارضا میکنن؛اما هیچکدوم مثل
آموزش دوخت شلوار مردانه با الگو
اندازه های لازم برای شلوار
دور کمردور باسندور رانقد شلوار (از کمر)قد زانو (از کمر)
آموزش دوخت شلوار مردانه 
شلوار: (الگوی جلو)
۴/۱دو باسن منهای ۱ برای پهنای کادر (A-B) ß خط کمراز این نقاط قد شلواررا تا پایین رسم کرده و کادر را کامل کنید. سپس قد باسن رارسم کنید.(C-D)
4/1 دور باسن منهای ۲ یا ۳ برای قد فاق (برای افراد چاق نیازی به کم کردن نیست) (E-F)نقاط (A-B) قد زانو را مشخص (G-H)
20/1دور باسن برای پنهای فاق که ازخط فاق به بیرون رسم م
سلام
من مردی حدود 30 ساله هستم، با همسرم حدود 5 سال اختلاف سنی دارم.
از ابتدای نامزدی و دوران عقد علاقه چندانی به من نشان نمی داد، ولی من خیلی دوستش دارم، حدود سه ماه پیش که بی توجهی هاش به من شدت گرفته بود وقتی ازش علت رو جویا شدم گفت من از اول هم علاقه ای به تو نداشتم و بخاطر فرار از یه خواستگاری که ازش متنفر بوده تن به ازدواج به من داده (من بهترین کیس بودم اون موقع) و امیدوار بودم که علاقمند میشم ولی نشدم و حالا طلاق می خوام، با مخالفت من روبرو ش
اختلاف تحصیلی در ازدواج : تفاوت در درک یا مدرک؟!
ملاک های ازدواج برای هر فرد از اولویت و ترتیب خاصی برخوردار است.
عده ای ملاک های بیرونی مانند تناسب و زیبایی ظاهری یا کفایت و قدرت اقتصادی را ارجح می دانند عده ای دیگر نیز بعد درونی یعنی درک و تفاهم اخلاقی را مهم ترین معیار ازدواج خود عنوان می کنند.
در حال حاضر با توجه به همه گیری تحصیلات دانشگاهی، مدرک تحصیلی نیز به عنوان یک ملاک مهم مطرح می شود.
اینکه اختلاف تحصیلی در لیست معیارهای ازدواج تان ا
برای آستین کودک ابتدا کادری به عرض ۱/۲ دور بازو + ۲ تا۴ سانت و طول قد آستین میکشیم

نقطه الف رو به ب وصل کرده و این خط رو به ۴تقسیم میکنیم که نقاط ک و گ و ز بدست میایداز ک ۱سانت بالا و از گ ۱ سانت پایین آمده و هلال رو رسم میکنیم سپس از قسمت مچ ۲تا۳ سانت داخل شده و از خط الف به این نقطه وصل میکنیم
سلام
من یه پسر حدود 27 ساله و مجردم. با یه دختر خانمی تو دانشگاه همکلاس و بعدش تقریبا اتفاقی حدود 2 سال همکار بودیم. ایشون یه دختر مذهبی و مقیده، دختر خوبی هم هست از نظر اخلاق و رفتار، جای خواهر خودم هم همیشه روابط دوستانه و محترمانه ای با ایشون داشتم طی این سال ها. ولی خب هیچ وقت چیز خاصی بین ما نبوده و رابطه مون صرفا در حد همکلامی ساده و امورات کار و تحصیل مشترک بوده.
در مورد خودم هم، کلا با این که اعتقادات مذهبی ندارم به اون شکل، به دلایل خاص خو
سلام با یک دختر آشنا شدم و با خانواده رفتیم برایه ادامه کارها دختر 5 سال از من کوچک تر است من 23 سالمه و قد 140 سانتی متر هست که نزدیک 40 سانتیمتر من بلند ترم و شکل صورتی اش مادرم پسند نکرده ریز و کوچک است حالا مادرم مخالفت می کند می گوید خودت پشیمان می شوی در آینده من هم بخاطر اخلاق خیلی خوب و مهربانی زیاده که دختر دارد خیلی برام مهمه حالا دو دل ماندم یکی دخترخاله هام دید ما رو باهم گفت که من خیلی سر تر هستم ازش خانواده اش اصلا سخت گیر نیستن و با همه
سلام
من خیلی وقته که به خانواده برتر سر نزده بودم، بودم حدود دو سالی میشه، از اون موقع تا حالا عقد کردم و دو هفته پیش هم ازدواج کردم.
خواستم بیام تا تجربیات دوران متاهلی تاکنون رو براتون بگم تا بلکه چند نفری ازش استفاده کنن؛
دوران عقد ما ۱۵ ماه طول کشید، تو این دوران تلخی و شیرینی های خاص خودش رو داشت، به دلیل اینکه ازدواج ما سنتی بود طبیعی بود که با هم اختلاف نظر داشته باشیم و البته هنوز هم داریم، در بعصی از موارد اما بسیار کمتر شده نکته ای که
سلام
بنده سوالم از دختر خانم ها و خانم های چادری محجبه ( پوشیده کامل- عیان نبودن حتی یک تار مو) است. ( لطفا لطفا لطفا خانم های مانتویی و آقایان جواب ندهند)
1) اگر پسری مثلا در خیابان یک دختر چادری‌ محجبه را دیده است و در ظواهر ایشان را پسندیده است و میخواهد مستقیما خودش به او پیشنهاد آشنایی برای ازدواج بدهد چطور باید این کار را انجام بدهد ؟ آیا این طور پیشنهاد ازدواج در خیابان (قصد جدی برای ازدواج) را برمی‌تابند؟
ادامه مطلب
باسلام و عرض روز خوش و خسته نباشید
پسری 28 ساله، داری تحصیلات بالا، شاغل و از نظر مالی تامین هستم، از نظر
اقتصادی کاملا مستقل از پدرم هستم و بخاطر شرایط کاری ام در شهری دور از
خانواده ام زندگی میکنم، حدود 8 ماه است که به خانمی علاقمند شده ام که از
هر لحاظ ایده آل من هستند و میخام با ایشون ازدواج کنم
اما از اونجا که در خانواده ما ازدواج فامیلی مرسوم بوده و از بچگی اسم من
رو کنار اسم دخترعموم گذاشتن پدرم مانع از ازدواج من هستن، تا بحال خیلی با
پ
با سلام
بنده دختری در رده سنی 20 تا 30 سال هستم. از ازدواج متنفرم به خاطر چیزهایی که در جامعه و اطراف خود از خیانت مردان به زنان دیده ام (البته که خانم ها هم خیانت میکنند و من هم چون دخترم خیانت مردان برایم بولد شده) و کلا به خاطر روحیات مردان که نمیدانم خدادادی است یا در اثر عدم کنترل شهوت است که به یک زن راضی نمیشوند.
مطمئنا ازدواج امر مقدسی است و با این عقیده سر جنگ ندارم ولی روحیات مردان را حتی اگر در سرشت آن ها نهادینه شده باشد را به هیچ وجه نمی
یک سوال دارم که دوست دارم خانم های خانواده برتر نظر بنویسن چون سوالم فقط از خانم هاست.
من خودم قبل از اینکه به آستانه 30 سالگی برسم خیلی حوصله بچه کوچیک ها رو داشتم، هر چند هنوزم سر حالم و برای کارهای خودم با حوصله، ولی برای خیلی از کارها دیگه حوصله و انگیزه و شادابی قبل رو ندارم. هر چند در کل خیلی اکتیو و عالیم اما خب با چند سال پیش فرق کرده از نظر انگیزه ام برای ازدواج و رابطه با دختر و داشتن حس به جنس مخالف.
اشتباه برداشت نکنید غریضه ام تقوت هم
مروری بر احمقانه ترین پیوندهای زناشویی دنیا !
به گزارش ایران ناز دو زوج نیویورکی در شرایط صفر جاذبه مراسم ازدواج بر پا نمودند.خانم ارین فینیگان به همراه همسرش نوح فولمور در حالی که در شرایط صفر جاذبه و معلق در هوا هستند به تبادل بوسه های اغاز زندگی مشترک خود می پردازند.ازدواج عجیب انها به عنوان اولین مراسم ازدواج در شرایط صفر جاذبه به شمار می اید.
 
 
ادامه مطلب
اختلاف نظر در موارد نظری چرا رخ میدهد؟
اختلاف در سلیقه, عادی و قابل پذیرش است ولی در موارد نظری چرا؟
چرا دو نفر, حتی در یک خانواده(مثلا بین دو برادر) در موردی مثل: ضرورت وجود شورای شهر یا شرکت در نماز جمعه, استقلال کشور ... دو نظر متفاوت که نه حتی متضاد دارند؟
چرا؟
سلام
بنده سوالم از دخترخانم ها و خانم های چادری محجبه ( پوشیده کامل- عیان نبودن حتی یک تار مو) است. ( لطفا لطفا لطفا خانم های مانتویی و آقایان جواب ندهند)
1) اگر پسری مثلا در خیابان یک دختر چادری‌ محجبه را دیده است و در ظواهر ایشان را پسندیده است و میخواهد مستقیما خودش به او پیشنهاد آشنایی برای ازدواج بدهد چطور باید این کار را انجام بدهد ؟ آیا این طور پیشنهاد ازدواج در خیابان (قصد جدی برای ازدواج) را برمی‌تابند؟
ادامه مطلب
ازدواج و بهداشت
تالاسمی‌در ایران شایع‌ترین بیماری ژنتیکی است و از انواع تالاسمی‌ها، نوع
بتا شیوع بیشتری دارد.  برای شروع برنامه غربالگری ابتدا کلیه
آزمایشگاه‌های ازدواج به دستگاه شمارش سلولی خودکار مجهز شده‌اند. برای این
آزمایش حداقل دو سی‌سی خون است که در ویال‌های محتوی ماده ضدانعقاد گرفته
می‌شود. در طرح غربالگری تالاسمی، هدف، شناسایی زوج ناقل صفت تالاسمی‌است
که تصمیم دارند با یکدیگر ازدواج کنند. اگر یکی از طرفین صفت تالاسمی‌
 
آبجیِ قشنگِ خودم سلام
 
یه چیزی رو باید بگم؛
 
دو نفر که قصد دارند با هم ازدواج کنند،
باید ویژگی های جسمی و روحیِ طرف مقابل رو بررسی کنند
ببینند از نظر روحی و جسمی چقدر با هم وجه اشتراک دارند
روحی، جسمی، فکری، اعتقادی، ...
 
قاعدتاً اگر وجه اشتراک زیاد باشه به ازدواج ختم میشه
 
بعد از ازدواج هر اختلافی کشف شد؛
باید دو طرف سعی کند اون اختلاف رو به سازگاری تبدیل کنند:
هم زیستی، سازگاری، فداکاری، گذشت، تحمل (از روی عشق)، هماهنگی، ...
 
تا اینجای کا
اخیرا نامزد کردم اما با ایشون ٢٠ سانت اختلاف قد دارم، من قدم ١٦٥ ایشون ١٨٥، البته من عادت دارم کفش ١٠ سانتی میپوشم و با اختلاف قد کنار میام اما مشکل اصلی اختلاف هیکل هست، چون من استخون بندی ظریفی دارم ولی ایشون خیلی درشت (عرضش زیاده)، با اینکه اصلا چاق نیست ولی حدس میزنم بالای ١٠٠ کیلو وزنش باشه ولی من به ٦٠ نمیرسم. 
آقا مشکلی ندارن ولی من وقتی کنار هم قرار میگیریم احساس میکنم به خاطر اختلاف مون معذبم و اعتماد به نفسم رو از دست میدم، یه جورای
رسم الگو بچگانه:
اندازه های ( دور سینه . دور کمر .دور باسن) هر کدام بزرگترین عدد بود نقطه A.B بدست می آید از (C.A.D.B)قد لباس را پایین می آییم از نقطه Aسانت 1.5 پایین می آییم نقطه A.H دور گردن 1/6+1 جلو می رویم یکنیم ساز 1 سانتی داخل می شویم و هلال را رسم می کنیم Hسرشانه را ادامه می دهیم و 2.5-3 سانتاز این نقطه پایین می آییم و دوباره سرشانهرا علامت می زنیم نقطه M بدست می آید K.Sقد بالاتنه پشت1/2(K.S) خط سینه بدست می آید از نقطه Mصاف پایین می آییم و دم آن را هلال می کنیم ت
سلام دوستان عزیز
دختری هستم که تازگی ها ۲۰ ساله شدم، بجز ماکارونی و برنج هیچ غذایی بلد نیستم درست کنم یعنی تمرین نکردم در حالی که ۲ تا از دوستام با اینکه یکی شون هم از من کوچیکتره بهترین غذا ها رو درست میکنن، ولی من راستش اصلا سعی نکردم و وقت نذاشتم.
از غذایی که مامانم آماده کرده خوردم و درس خوندم!!! ولی خب ماکارونی هم خداییش حرف نداره یعنی استعدادم خوبه، حالا سوالم از خانم ها اینه که شما قبل ازدواج تون آشپزی بلد بودین یا وقتی ازدواج کردید به م
الگوی اولیه را رسم کنید، از خط کمر الگو را جدا کنید. پایین الگو را ۶ تا ۸ سانت فون کنید. یقه را از گودی ۲ سانت و از سرشانه ۱ سانت بازتر کنید.
مجدد از ۱ سانت باز شده یقه ۳ سانت روی سرشانه به سمت راست حرکت کنید و به ۴ سانت بالای خط کمر به صورت هلال وصل کنید و الگو از این قسمت برش داده می شود.
  
 
   
 
 
برای تکه حلزونی مجدد همین قسمت را اندازه گرفته و مستطیلی به طول برابر این قسمت براچین و عرض ۴ تا ۵ سانت از پارچه برش زده و چین دهید.موقع دوخت این قسمت ت
یکی از بزرگترین اختلاف نظرهای من و بابا در ازدواج است. همین طور یکی از بزرگترین تفاهم های من و بابا. در ملاک و شرایط و وچون و چرای ازدواج دختران اختلاف نظرمان مشهود است و در چون و چرای  ازدواج پسرها تفاهم نظرمان.
چند روزی بود حرف از ازدواج برادر محترم بود. هر کسی حرفی می زد و اظهار نظری می کرد. خودش می گفت: عمرا. با شرایط امروزی و توقعات دخترها، بمیرد هم تن به ازدواج نمی دهد. فلانی را دیدی ازدواج کرد بد بخت شد. گرفتار شد. همیشه دعوا و تشنج که چی؟ م
.باسمه تعالی
امور اجتماعی
ازدواج
غزل۳

می کند احمد سفارش، جملگی در ازدواج
می شود احسن تکامل، بندگی در ازدواج
هست کفویت همان درک مقابل هرجهت
آن تداوم می دهد هر زندگی در ازدواج
می شود شیرین اگر هم کفو باشد همسرت
می دهد احمد بشارت رستگی در ازدواج
لازم است کفویت افراد در قبل از نکاح
آن تداوم می دهد هر زندگی در ازدواج
در مقابل نهی کرده ، مردمان را از طلاق
می شود جمعی دچار ماندگی در ازدواج
رزق می گردد دو چندان،گر شود جاری نکاح
نیست ممدوح و روا آزرد
1-  نخست محل دوخت زیپ را لایی می چسبانیم .
2- درز زیپ را تا نقطه موازنه با درجه درشت دوخته سپس دوخت محکم زده و بقیه درز را با درجه ریزتر تا پای دامن میدوزیم.
3-درز را اتو کرده یک بخیه بالاتر از دوخت محکم را قطع کنیم.
4- دندانه زیپ را بر درز دوخته شده منطبق و کوک زده و سپس زیپ را بسته و طرف دیگر را کوک می زنیم.
5-از سمت روی لباس با فاصله 5/0 سانتی متر از درز از بالا تا نقطه موازنه دوخته سپس دوخت عرضی 1 سانتی متر به سمت مقابل رفته و دوباره به سمت بالا با فاصله
همسایه‌ی کوچه روبه‌رویی‌ست. دبیرستانی که بودیم هر وقت با پانته‌آ از یکی از پسرها که همیشه‌ی خدا طوری تعریف می‌کرد که انگار هزارسال است پسره دنبالش می‌دود و نامه‌های فدایت‌شوم می‌نویسد؛ حرف می‌زدیم و قضیه به جای حساس می‌رسید، در را باز میکرد و با شلنگ جلوی در حیاط را می‌شست.سفره‌ی نذری همیشه توی خانه‌شان جای خودش را داشته، هیئت دارند.
موقع پذیرایی چای می‌گوید دستم می‌لرزد و خواهش می‌کند چای را کنارش بگذاریم. دستش به شعاع پنج سانت
حس خستگی و بیهودگی بودن کارها اذیتم می کنه 
انگار 
انگار بود و نبودم فرقی نداره 
مگه تو محل کار 

خانم حراست امروز بعد دیدن حضوریم تلفنی زنگ زده که یکیو معرفی کنه 
گفت یکیو پیدا کنی و اینا 
گفتم اونقدر موارد داغون بهم معرفی کردن که آدم روش نمیشه بگه 
گفتم منم گفتم قصد ازدواج ندارم 
گفت یه کیس خوبه 
گفتم خوب؟ 
گفت استاد دانشگاهه فوق لیسانسه مجرده 
میخواستم بپرسم با ازدواج من مشکل نداره که یهو گفت فقط دیالیز میشه 
هفته ای دو بار 
:| 
گفتم آها ی
سلام 
من 25 سالمه  قصد دارم در سن 27 سالگی یعنی 2 سال دیگه ازدواج کنم، خونه دارم مال خودمه، 50 متره، ماشین هم یه 206 تیپ 5 دارم، شغل هم کارمند شرکت ارتباطات زیرساخت هستم، ماهی 3-4 تومن حقوقمه، لیسانس برق شبکه های انتقال توزیع دارم، سربازی هم رفتم.
ولی یه مسئله ای هست که خیلی داره آزارم میده، اونم اینکه میترسم تا آخر عمرم مجرد و تنها بمونم، به نظرتون با این شرایطی که دارم کسی با من ازدواج میکنه ؟
دلیل اینکه نگرانم مجرد بمونم اینه که من حدود 6 ماه پیش ب
ازدواج دردسر ساز
ازدواج یکی از مهمترین مراحل زندگی هر فردی است.اگر در انتخاب همسر دچار اشتباه شویم زندگی ما نابود می شود و دچار مشکلات زیادی خواهیم شد .پس بهتر است قبل از ازدواج به نکاتی مهم توجه کنید
به ادامه بروید
ادامه مطلب
سلام به همه
یک سوال از اون هایی که ازدواج کرده اند، درباره مشاوره قبل از ازدواج و تجربه شون دارم؛
چقدر به جلسات مشاوره قبل از ازدواج اعتقاد دارید و یا شما اصلا رفته اید و چند جلسه باشه به نظرتون خوبه؟، چقدر تست نئو و نتایج اون می تونه تو زندگی تعیین کننده باشه؟، چقدر حرف های مشاور قبل از ازدواج برای شما درست بوده و چقدرش اشتباه و آیا شده تا بحال بخاطر مشاوره های اشتباه منصرف بشوید؟
تجربه خودم:
من با یک دختر خانم صحبت کردم و در صحبت های اولیه ت
 خیلی از افراد همیشه دوست داستند میوه های را که می خورند را خودشان به طور ارگانیک و طبیعی بکارند اما نمی توانستند.  در این متن ما شرایط کاشت سیر را برای شما عزیزان می نویسم.
 فصل کاشت سیر در اوایل پاییز است
 ابتدا تعدادی حبه ی سیر با جوانه های محکم انتخاب کرده و سپس آنها را در محیطی مرطوب بگدارید.
 یک گلدان نسبتا بزرگ ( عمق حدودا 30 سانت ) مهیا کنید و در آن مخلوطی از خاک رس و کود حیوانی به نسبت 7 به 3 بریزید. در گلدان آن قدر آب بریزید که از زهکش ته گل
بگذار مسئله را گر چه تلخ، ولی واقعی، برایت روشن کنم. در این دنیا احتمال این‌که تو فقط با ازدواج با خانم ایکس یا آقای ایکس خوشبخت شوی و با هیچ کس دیگر خوشبخت نشوی چیزی در حدود یک تقسیم بر هفت‌صد میلیونه. تازه از این‌ها بگذریم، تو قسم جلاله می‌خوری که حتما با ایشان خوشبخت می‌شوی؟!
اصلا یک سوال! من الان من هستم و تو الان من. تو فکر می‌کنی چون من به او نمی‌رسم دارم برایت صغرا و کبرا می‌آورم؟ یقیناً اشتباه می‌کنی. تو الان در این موقعیت بحث توانا
قصد ازدواج دارم من را راهنمایی کنید
یکی از مهمترین قسمت های زندگی هر شخصی ازدواج است . اگر ازدواج موفقی داشته باشید از زندگی خود لذت خواهید برد اما اگر انتخاب شما درست نباشد ازدواج ناموفقی خواهید داشت
به ادامه بروید
ادامه مطلب
من چند سالی هست که خواننده ی خانواده برترم و  یه مسئله ای که به کررات توی این سایت دیدم گله ی آقایون از خانم ها و خانواده شون به دلیل پر رنگ بودن مسائل مالی برای خانم هاست، اما چیزی که من دارم میبینم خلاف این واقعیت هست با وجودی که با یه قشر و افراد محدودی در ارتباطم ولی به نظرم این قضیه بیشتر به یه کلیشه تبدیل شده و روی برداشت مون اثر بدی داره.
مثال میزنم ممکنه من خودم یک خواستگار داشته باشم با شرایط مالی پایین تر از خانوادم ولی اصلا این قضیه ب
سلام
من حدود ٢ ماه پیش یه سوالی کردم با این عنوان که "از طریق چت، با پسری رابطه دارم که از لحاظ فرهنگی و طبقاتی اختلاف داریم".
قضیه از این قرار بود که من از یه شهر با یه پسر از یه شهر دیگه ٢ سال چت میکردیم ولی نه به قصد ازدواج یا حتی دوستی، چت هامون معمولی بود و ما کم کم به هم علاقه مند شدیم، از چند تا پیام در هر ماه رسید به ٢ـ٣ بار چت در هفته.
ایشون هم اصرار داشتن که قرار بذاریم همدیگه رو ببینیم...، ولی من چون میترسیدم که گذشته ی نسبتا بد ایشون و اختل
ماجرای عقد دختربچه ۹ ساله با جوان ۲۰ ساله/ عاقد: خانواده عروس و ...
https://www.yjc.ir › استان ها › استان‌ها۸ ساعت پیش - ‌در پی انتشار فیلمی در شبکه های اجتماعی از عقد دختربچه حدود ۹ ساله با یک جوان، مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد توضیحاتی ارائه دادند.ماجرای عقد دختربچه ۹ ساله با جوان ۳۰ ساله/ فرمانداربهمئی: ...
https://www.yjc.ir › استان ها › استان‌ها۸ ساعت پیش - ‌در پی بازنشر فیلمی در شبکه های اجتماعی از عقد دختربچه حدود ۹ ساله با یک جوان، فرماندار بهمئی
چگونه از چوب مسواک استفاده کنیم؟:
ابتدا چوب مسواک را که از بسته بیرون آورید
با دندانهای جلویی یا با چاقو به اندازه یک سانت پوست چوب مسواک را بکنید.
قسمت بدون پوست را با دندانهای آسیا فشار دهید و چوب را بچرخانید تا چوب به شکل برس درآید.
سپس دندانها را با آن مسواک بزنید.
دقت داشته باشید که پشت دندانها را نیز با چوب مسواک می توان مسواک زد.(البته با کمی تمرین)
پس
از استفاده قسمت های برس شده را با چاقو، قیچی یا کاتر … برش دهید و چوب
را در جای خشک و تم
آقای الف که با خانم ب ازدواج کرد، هرگز قصدش عشق و عاشقی نبود؛ او حتی درست و حسابی خانم ب را نمی‌شناخت. آقای الف همیشه طرف‌های ظهر از پنجره‌ی آشپزخانه‌اش که روبه‌روی منزل خانم ب بود، او را می‌دید که با موهای ژولیده می‌رود سراغ یخچال و پس از لحظاتی تفکر نیمه عمیق، کیکی شکلاتی به همراه خامه برمی‌دارد و فراموش می‌کند در یخچال را ببندد! آقای الف وقتی به خانم ب درخواست ازدواج می‌داد در فکرش این بود که خب اگر ازدواج کند دیگر کسی به خوابیدن‌ه
یه دردی از کتفم میکشه پایین میاد قاطی میشه با درد مچم، هر چی‌گفتم دستم تازه خوب شده اصلا رحم نکرد یه کمم...می گفت آخرین بار گفتم یه بار دیگه دستت بخوره چیکارت می کنم.
گفتم کی گفتید اصلا من جرات دارم هیچوقت از این کارا کنم،حالا ایندفعه یه غلطی کردم‌ رحم کنید یه کم..
دیگه ولم‌کرد منم‌خوشحال شدم ولی بدتر کرد...
گفت پاشو برو قیچی رو بیار...
میخواست ده سانت از موهامو کوتاه کنه 0_o 
زورمم نمی رسید در برم دیگه اشکم در اومد گفتم بابا دستمو که قطع کردید چی
برای این مدل به دو قد پارچه  با عرض ۱و نیم متر  احتیاج دارید ، ( از سرشانه تا قد مورد نظر ) .

پارچه را از وسط تا کنید .

از وسط قسمت تا شده ۸ سانت به اطراف و ۸ سانت به پایین علامت زده و یقه گرد را رسم کنید

برای پشت پارچه نیز ۸ سانت به اطرلف و ۲ سانت به پایین رفته هلال یقه پشت را رسم کنید .

به این شکل  پارچه را باز کنید ، داخل هلال پشت و جلو را خالی کنید

مجدد پارچه را تا زده از بالای کادر ۱۳ تا ۱۴ سانت نگه داشته بقیه رو تا پایین بدوزید، دور یقه و قسمت با
اختلاف طول پا | علل، علایم، تشخیص و درمان

Leg length difference Causes, symptoms, diagnosis and treatment



اختلاف طول پا از بیماری هایی است که در این مقاله علل، علایم، تشخیص و درمان آن را معرفی می کنیم. وقتی طول کل اندام فوقانی در دو طرف با یکدیگر متفاوت باشد و یا طول کل اندام تحتانی در دو طرف با یکدیگر متفاوت باشد به این وضعیت اختلاف طول اندام ها یا Limb Length Discrepancy میگویند.

 

 
برای مشاهده متن کامل مقاله اختلاف طول پا روی لینک اختلاف طو
ای دلا دل بزومه شه دل ره نارمه لیلا خانم
ای عمارت دکشیمها منزل ره نارمه لیلادخانم
عمارت دکشیما چوی خلیلی لیلا خانم
همه در وطن و من در غریبی لیلا خانم 
 
ای عزیزم ناله نکن ناله نکن لیلا خانم
منه بسوته دل ره پاره نکن لیلا خانم
منه بسوته دل گلاب شیشه لیلا خانم
گلاب شیشه ره ته ضایع نکن لیلا خانم
 
هی های برو های نشو بهار بلبل لیلا خانم
ته وسه خونما منزل به منزل لیلا خانم
با سلام
بنده قصد ازدواج دارم و مایل همسرم معلم باشن. ولی خوب هر چی فکر میکنم نمیدونم برای اینکه بتونم با دختر خانم هایی که معلم هستش باید کجا آشنا بشم. نمیشه که را بیافتم برم دم مدرسه ها وایستم.
سوالم اینکه جایی هست که معلم ها اون جا دور هم جمع بشن؟، کانونی یا هر جا. راستش معرفی کردن به ذهنم رسیده ولی خوب راستش دوست دارم اول خودم ببینم دختر خانم رو اگه خوشم اومد اقدام کنم . 
در ضمن بنده تهرانم. پیشاپیش از همه تون ممنونم.
ادامه مطلب
دیوار پوش بین کابینتی و کاربرد آن
 
این دیوار پوش ها با قابلیت ضد حریق بودن با عرض 20 سانت در طوا 2.80 سانت با طرح آجر برجسته نمای شکیلی به آشپز خانه شما میبخشد همچنین  به عنوان دیوار پوش نیز میتوانید استفاده شود.
 
ارتباط باکارخانه آراپلاست
آدرس کارخانه: تهران – اتوبان آزادگان – اتوبان علی هاشمی یا اتوبان بهشت زهرا-صالح آباد شرقی- شهرک کمیته – خیابان هدایت- کوچه کارخانه ها کوچه ۴شرقی پ۲۰
مدیرفروش : 09128871455  خانم قاسمی
کارخانه:02155026557
 
 
الگوی اولیه را رسم کنیداز خط کمر الگو را برش زده ۲ سانت دکمه خور به جلو الگو اضافه کنید، پنس رو به عصایی انتقال بدید
 
خط پنس را تا پایین امتداد داده ، ساسون در قسمت پایین کمر بسته و خط را برش زده ( این قسمت اوزمان طبیعی میخورد) خط پهلو را ۱۰ سانت فون کنید ( دقت کنید خط الف و ب برابر باشد که پایین مانتو افتادگی نداشته باشه)
الگوی پشت را رسم و خط پهلو را ۱۰ سانت فون کنید
خط پنس را تا پایین امتداد داده ، ساسون در قسمت پایین کمر بسته و خط را برش زده (
فروش نوار خطر پلاستیکی ، فروش نوار خطر زرد رنگ
فروش نوار خطر پلاستیکی  ، نوار خطر زرد رنگ از عرض 8 سانت الی 80 سانت قابل تولید وعرضه است
نوار خطر زرد رنگ برای هشدار و جلو گیری از خطر احتمالی استفاده می شود.
نوار خطر ابی رنگ برای خطوط انتقال اب استفاده می شود
وزن نوار متغیراست و بسته به عرض ان است
قیمت نوارخطر به روز محاسبه می گردد.
 
قیمت نوار خطر ، وزن استاندارد نوار خطر ، ئستگاه نوار خطر ، نوار خطر شبرنگ ، فروش نوار خطر زرد رنگ 
اگر ازدواج کرده اید قطعا گاهی در زندگی مشترک با همسر خود اختلافاتی داشته یا خواهید داشت. اختلاف زن و شوهر در زندگی زناشویی امری کاملاً طبیعی است. با این‌ وجود, برخی زوج ها که با همسر خود اختلاف دارند، آن‌قدر بر سر همه‌چیز با هم جر و بحث دارند که نه تنها به رابطه زناشویی بلکه به احساس خوشبختی خود نیز  آسیب می‌رسانند.
اگر زن و شوهر در زندگی مشترک بیش از آنکه به یکدیگر عشق بورزند با هم جنگ و دعوا کنند, زمان آن رسیده که دلایل اختلافات زناشویی با
ازدواج و تشکیل خانواده و بخش مهمی از زندگی آدمی است و گریزی از سختی ها و آسانی های آن نیست. اما بحث اینجاست ما باید این سختی‌ها را تحمل کنیم تا شاید روزهای خوش بیاید؟
هرگز ما به این جهان نیامده ایم تا خود را بکشیم، تا به خود رنج دهیم. کافیست شما به مشاوره ازدواج بروید تا مسائل خودتان به ویژه مواردی که گمان می کنید به رابطه تان آسیب می زنند حل شود و علاوه بر آن یاد بگیرید اصول زندگی مشترک بر اساس نظر مشاور ازدواج خوب در تهران و با این فرهنگ چگونه
انواع ازدواج موفق همراه با یک گزینۀ اضافی
می‌خواهم از شما بپرسم که آیا واقعاً به دنبال یک ازدواج موفق می‌گردید؟ پس باید بیخیال تمام آن حرف‌ها و آدم‌هایی بشوید که می‌گویند باید چه کار کنی و چه کار نکنی. البته یادگرفتنِ برخی موضوعات و پیش گرفتن‌شان اصلاً اشکالی ندارد، چرا که به هر حال ارزش خود را در جایگاه خود دارند، اما ممکن است عواملی حتی بنیادی‌تر از این‌ها، برای موفقیت در ازدواج وجود داشته باشند.

ادامه مطلب
با توجه به وارداتی بودن دستگیره های کابینت و اختلاف ورق استفاده شده در
درب های کابینت کشورهایی مثل چین و یا ترکیه، اکثر پیچ های موجود در بسته
بندی دستگیره های کابینت داری ارتفاع پیچ ۲٫۵ سانت هستند که این مسئله در
کشور ما با توجه به استفاده از ورق ام دی اف با قطر۱۶ میلی متر با مشکل
روبه رو شده و نیاز است پیچ مناسب در زمان خرید دستگیره ،جهت نصب آن  نیز
خریداری گردد .ازین رو جهت آگاهی از این موضوع نکاتی وجود دارند که باید حتما به انها دقت شود،
سلامطاعات و عباداتتون قبول باشهراستش سوالی ذهن منو درگیر کرده که هر چی فکر میکنم به جوابی نمیرسم. گفتم اینجا مطرح کنم شاید جوابمو گرفتم.سوالم اینه که واقعا مردای قدیمی بر چه اساسی با زن چاق ازدواج میکردن ؟ یا اصلا بر چه اساسی زن چاق دوست داشتن ؟چون اگه به زندگی اطرافیان مون نگاه کنیم ، مثل پدر بزرگ ، پدر خودمون و یا حتی قدیمی تر ها میبینیم با خانم های چاق ازدواج میکردن. اصلا زن لاغر رو آدم حساب نمیکردن. الان هم به جوون های امروزی توصیه میکنن ،
سلام
داشتم به مساله ازدواج فکر میکردم که اون مطلب رو خوندم..
اختلافات فرهنگی ؛اختلاف سلیقه های غذایی یا اینطور مسائل که خیلی توی چشم هستند بنظرمن خیلی مهم نیستند و بااینا میشه کنارامد
اما
اختلاف عقیدتی خیلی خطرناکه..
یکی از مشکلات اساسی ما اینه که میگه من بیرون لاک میزنم و من میگم زن من بیرون لاک نمیزنه و این شده جنگ جهانی..
فاطمیه است و من مشکی پوش؛اما وقتی نزدیک ترین کست مسخره کنه..
حاج قاسم دل میلیون ها آدم رو لرزاند چون خدا خواست اینجوری عز
سلام
خواستگاری دارم که قبلا در دوران عقد جدا شده. کمتر از یک سال عقد بودن و بعد به دلیل اینکه متوجه شدن اون خانم به شخص دیگه ای علاقه داشته و حتی خیانت میکرده جدا شدن. اون خانم بلافاصله با اون شخص ازدواج میکنه ...
مرد تحصیل کرده، محترم و خوش اخلاقی هستن و خانواده خوبی دارن ، مشکل مالی هم ندارن. اما مسئله ای که هست اینه که به دلیل شکستی که در آشنایی قبلی براشون پیش اومده احساس ترس نسبت به ازدواج پیدا کرده و نمیتونه تصمیم قطعی بگیره. 
ادامه مطلب
سلام به همه ی کاربران محترم
من در بعضی روابطی که در اطرافم میبینم گاهی متوجه یه رفتارها و شوخی هایی بین خانم و آقا میشم که از نظر خودم دلنشین نیست، خواستم اینجا مطرح کنم.
بعضی آقایون با همسرشون درباره موضوعاتی مانند ازدواج مجدد، طلاق، رفتار و چهره دختران دیگر شوخی می‌کنند تا خود را بیشتر در دل همسرشون جا کنند، غافل از این که برای بیشتر خانم‌ها اصلا شوخی محسوب نمی‌شود و احساس ناامنی به خانم ها میده ...
سوالم از خانم ها اینه که واقعا اینجور شو
من قبلا خانمی رو دوست داشتم که ازدواج کرد، اما بعد از مدتی طلاق گرفت، الان مجددا حسم نسبت به اون خانم برگشته و می خوام باهاش ازدواج کنم، اما با مخالفت پدرم مواجه شدم.
در اینترنت کلی مطلب راجع به ازدواج پسر مجرد با زن مطلقه خوندم و کلی نکات یاد گرفتم و مشکلی نداره، فقط باید به یکسری چیزها دقت کرد؛
مثل اینکه چرا جدا شدن؟، دلیل جدایی شون چی بود؟، مقصر کی بود؟، طرفین خودشون چه کسی رو مقصر میدونن؟، از هر دو تحقیق بکنم؟، ببینم دختر اشتباهاتش رو خود
خانم حسنی (همان حسنی مکتوب که به مکتب هم نمی‌رفت که البته این‌جا، من باشم) بعد از یک سال و دیرتر از اکثر دوستان و هم‌کلاسی‌هایش، به کلاس رانندگی می‌رود.او نمی‌دانست که راندن خوش می‌گذرد، وگرنه زودتر اقدام می‌کرد.خانم حسنی و مربیش، خانم. گ -که خانم قدری هم بود- در همان دو روز اول در خیابان متلک‌های زیادی شنیدند، آنقدری که خانم حسنی ترجیح داد به‌جای شمردن آن‌ها، بر رانندگی خود تمرکز کند. خانم حسنی با خودش فکر کرد که دلش برای متلک‌اندازند
چرا همه تون وقتی مشکل دارید میاد سریع پست میذارید، ولی وقتی مشکل تون حل شد نمیاید بگید تا همه کسانی که کامنت گذاشتن براتون خوشحال بشن؟
جدیدا فهمیدم از کاربران قدیمی؛ 
آقای حافظ رندانه، آقای امیر محمد cr7، آقای علیرضا 1369، آقای بهمن بهمنی، خانم رضوان حقگو، خانم سحر، خانم پرینازم، خانم عذرا، خانم نارنجی، خانم الی ۲۳ و شاید خیلی های دیگه که ما خبر نداریم ازدواج کردند.
ادامه مطلب
اندازه های لازم برای رسم الگو 
دور باسن 
دور کمر
بلندی فاق 
بلندی باسن
قد وسط پا 
پهنای پایین شلوار,که اندازه ی ان دلخواه است. 
پهنای نوار کمر, که اندازه ی ان دلخواه است.
نحوه ی اندازه گیری

جدول سایز بندی برای سنین دو الی هفت سال که در محدوده تمام قد 92 تا  122 سانت میباشند

جدول 2،برای سنین هشت الی چهارده سال میباشد که در محدوده قد  128 - 170 سانت میباشند
ابتدا کادری به اندازه ۱/۴ دورباسن +۱سانت در قد شلوار رسم میکنیم
از ABقدباسن را پایین آمده تاEF بدس
به استناد سایت حقوقی دینا رئیس شوراهای حل اختلاف کشور گفت: از تیرماه سال جاری اعضای شوراهای حل اختلاف طبق قانون کار مصوب مجلس شورای اسلامی پاداش خواهند گرفت . برای مشاهده جزئیات پاداش اعضای شورای حل اختلاف طبق قانون کار می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/106/پاداش-اعضای-شورای-حل-اختلاف-طبق-قانون-کار.html



آیا عشق بعد از ازدواج می آید؟








برای یک ازدواج موفق عشق کافی نیست‎
 
عشق قبل
از ازدواج ممکن است باعث از بین رفتن علاقه و شوق رسیدن به رابطه ی پایدار
یا ازدواج شده و مخصوصا مردان را از رسیدن به هدف رابطه و ازدواج منصرف
کند.در مورد ایجاد عشق بعد از ازدواج باید بگویم درصورتی که انتخاب شما
انتخاب درستی باشد بعد از ازدواج با شکل گیری صمیمیت های جسمی و عاطفی به
مرور عشق آتشین همراه با لذت به وجود خواهد آمد.
ادامه مطلب
با سلام خدمت دوستان عزیز
جدیدا خبردار شدم که یه محل برای آشنا شدن آقایون و خانم ها، بخش خواهران نهاد رهبری در دانشگاهاست. فارغ از نگرش ما به این نهاد، میتونه کمک زیادی به ما جوان های مجرد بکنه.
برای این امر به دانشگاه محل تحصیلم در چند سال پیش مراجعه کردم و به خانم مسئولش گفتم شنیدم بخش خواهران نهاد در زمینه معرفی افراد برا ازدواج فعالیت داره، اون خانم هم ازم چند سؤال پرسید و طبق آماری که خودشون داشت با یکی از خانم های دانشجو تماس گرفت.
خانم د
ما بزرگترین تولید کننده سنگ مالون برش خورده در ایران هستیم که سنگ مالون قهوه ای و سنگ مالون طوسی متعلق به معادن مجموعه خود را برش میدهیم.سنگ مالون برش خورده در مجموعه سنگبری نگین ایران از ابعاد تایل تا ابعاد اسلب در حال برش خوردن است.سنگ مالون برش خورده ما با نام سنگ ونگه روستیک جهت تمام قسمتهای کاربری ساختمانی و ویلایی و ... مورد استفاده قرار میگیرد.سنگ مالون برش خورده قهوه ای ونگه روستیک با ضخامت ۲ سانت جهت نما و ضخامتهای ۳ و ۴ سانت جهت سنگ ک
سلام
من پسری هستم ۲۶ ساله و قصد ازدواج دارم، ولی یک سری مشکلاتی دارم که نمیدونم تصمیمم درسته یا خیر. متاسفانه پدر بنده مشکل اعصاب دارن و بازم متاسفانه این ارثی هست تو خونوده ی ما. من با اینکه خیلی شوخ طبع و طنازم و کلا روابطم با مردم خوبه و تقریبا منطقی و خلاق هستم، ولی یک مشکلی که دارم اینکه ضعف اعصاب دارم و زود از کوره در میرم.
به خاطر همین از ازدواج می ترسم. اصلا دختری پیدا میشه که یه همچین منی رو دوست داشته باشه و بتونه تحملم کنه؟ البته من خی
وام ازدواج در سال ۹۸ به میزان ۳۰ میلیون تومان برای هر زوج می باشد که دارای دوره بازپرداخت ۵ ساله با اقساط ماهانه حدودا ۵۰۰ هزار تومانی (کارمزد ۴ درصد) است. بنابراین کل وام برای عروس و داماد، ۶۰ میلیون تومان است که دارای حدود ۱ میلیون تومان اقساط ماهانه می باشد. در این مطلب بطور کامل به تاریخچه، شرایط، مدارک و نحوه ثبت نام می پردازیم.
 
مطلب همه چیز درباره وام ازدواج را مطالعه کنید
ممکن است شرایط به گونه‌ای برای شما رقم بخورد که قصد ازدواج با مرد مطلقه را داشته‌باشید. اما پیش از آن لازم است تمام جنبه‌های این تصمیم را در نظر بگیرید و با آگاهی و شناخت کافی وارد زندگی مشترک شوید. ازدواج یک زن مجرد با یک مرد مطلقه عموما قابل قبول‌تر از ازدواج یک زن مطلقه با یک مرد مجرد است. درصورتی که قصد ازدواج با مرد مطلقه را دارید ابتدا دقت کنید که فرد با معیارهای شما مطابقت دارد یا نه و سپس مسائلی مانند علت جدایی و مدت جدایی را در نظر بگ
آقای الف که با خانم ب ازدواج کرد، هرگز قصدش عشق و عاشقی نبود؛ او حتی درست و حسابی خانم ب را نمی‌شناخت. آقای الف همیشه طرف‌های ظهر از پنجره‌ی آشپزخانه‌اش که روبه‌روی منزل خانم ب بود، او را می‌دید که با موهای ژولیده می‌رود سراغ یخچال و پس از لحظاتی تفکر نیمه عمیق، کیکی شکلاتی به همراه خامه برمی‌دارد و فراموش می‌کند در یخچال را ببندد! آقای الف وقتی به خانم ب درخواست ازدواج می‌داد در فکرش این بود که خب اگر ازدواج کند دیگر کسی به خوابیدن‌ه
استفاده از این دستگاه در فروشگاه های عرضه کننده مواد غذایی امری بدیهی است بنابراین اگر قصد افتتاح یک سوپرمارکت، پروتئینی، رستوران و فست فود را دارید، خرید کالباس بر را در اولویت قرار دهید. اما این دستگاه باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ از آن جایی که تنوع بالایی در عرضه این کالا وجود دارد ما شما را در انتخاب بهترین دستگاه کمک خواهیم کرد. با مطالعه این بخش میتوانید بهترین محصول را مناسب با کسب و کار خود انتخاب نمایید.فروشگاه های مواد غذایی و س
سلام
من دخترم، یه برادر حدود 5 سال بزرگتر دارم که تو سن ازدواجه، خانواده مون فرهنگی، تقریبا مذهبی و وضعیت مالی مون هم درحدیه که محتاج نباشیم.
چند سال پیش برادرم و یه دختر خانومی به قصد ازدواج ولی پنهان از خانواده ها با هم صحبت میکردن. قبل از اینکه خودشون با خانواده ها در میون بذارن مادرم خودش متوجه شد ولی خب صحبت هاشون خارج از حد و مرز نبود و کاملا در رابطه با ازدواج بود، قصدشون از پنهان کردن این بود که اول با هم آشنا بشن بعد خانواده ها رو در جر
یکی از معضلات جوانان امروز امر مهم ازدواج است.ازدواج در واقع شروع زندگی مشترک است که در اسلام با اصطلاح تکمیل کننده ی دین از ان یاد میکنند.امروزه بسیاری از مردم به دلایل گوناگون استدلال هایی ضد ازدواج دارند.این استدلال ها شامل نقد های سیاسی و مذهبی؛اشاره به میزان طلاق و نیز اهمیت تجرد بر پایه آموزه های مذهبی و فلسفی دارند.تحقیقات نشان میدهند که از دهه هشتاد میلادی به بعد میل به تجرد در افراد بیشتر شده و ازدواج ها کمتر و بی دوام تر شده اند.بهت
سلام
من پسر 23 ساله هستم، درباره خوبی ها و بدی های ازدواج از این و اون پرسیدم و ...، به این نتیجه رسیدم که ازدواج فاجعه ای بیش نیست. مردها مینالن از اوضاع شدیدا بد اقتصادی و این که آرامش شون هم نسبت به مجردی کمتر شده و ساعت کاری شون بالا رفته، میگن ازدواج چیزی بهشون اضافه نکرده و فقط گرفتاری شون بیشتر شده.
با یه حساب سر انگشتی دیدم بله اطرافیان خودم هم همین جوری براشون پیش اومده و هیچ کدوم بهتر از مجردی شون نیستن که هیچ اوضاع شون بدتر هم شده.
با ای
حدود سه چهار ماهی هست که شاید فقط دو سه بار اونم تا سر خیابون از خونه
بیرون رفتم و صبح تا شب مشغول پایان نامه علی بودم. اینقدر این مدت از
خودم غافل بودم که برام خیلی سخت شده پامو بیرون از خونه بگذارم و بین مردم
برم. حس می کنم در خونه باز بشه نور شدید و آزار دهنده ای به صورتم می
خوره و وحشت سر تا پامو میگیره. این شرایط منو یاد زن مرموز رمان آرزوهای
بزرگ میندازه. خانم هاویشام به نظرم عجیب ترین زن خلق شده در داستانهاس و
جالبه من همیشه باهاش همذا
زندگی کردن زیر یک سقف یک واقعیت است و با شخصیت‌های واقعی زن و شوهر سر و کار دارید و جایی برای رویا پردازی نیست.
شناخت درست از تفاوت‌ها و شباهت های بین دختر و پسر و خانواده های کمک می کند تا با شناخت از این تفاوت ها با دید باز تر و آگاهانه تر تصمیم گیری کنید.
در تصمیم گیری قبل از ازدواج باید به تفاوت ها و بعد از ازدواج بیشتر به شباهت هایشان اهمیت بدهید، زیرا توجه به تفاوتها، به انتخاب عاقلانه کمک می کند و اهمیت دادن به شباهت ها بعد از ازدواج، موج
دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان کتاب صوتی ازدواج بدون شکست ویلیام گلاسر ...ketab9.blog.ir › tag › دانلود رایگان کتاب صوتی ازدواج بدون شکست ...دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب) اثر دکتر ... نویسندگان: دکتر ویلیام گلسر و کارولین گلسر مترجم: دکتر علی صاحبی دسته ...
دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با ...bookmax.ir › دانلود-کتاب-صوتی-ازدواج-بدون-شکست-حل-م-2دانلود ک
طالع بینی و پیشگویی ازدواج









هر گاه بخواهید حساب کنید که آیا آقای (... ) زاده (...) با خانوم (...) زاده (...) می توانند ازدواج کنند یا نه؟آیا ستاره این دو نفر با هم جفت هست یا نه؟و در آینده تا آخر با هم زندگی میکنند یا نه ؟
ادامه مطلب
دریافتعنوان: قیمت تراز کاشی

میزان مصرف همتراز کاشی و سرامیک یا کاشی تراز 
 میزان مصرف همتراز کاشی و سرامیک یا کاشی تراز با توجه به ابعاد کاشی و سرامیک مشخص می شود. معمولا برای تایلهای تا عرض 40 سانت یک عدد همتراز در هر ضلع تابل و ابعاد 40 تا 60 سانت دو عدد همتراز در هر ضلع و 60 تا 80 سانت سه عدد همتراز در هر وجه تایل مورد استفاده قرار می گیرد. به صورت تجربی می توان گفت که برای به وجود آمدن سطحی کاملا تراز و یکنواخت هر 20 سانت یک عدد همتراز کاشی و سرامی
 
اقامت ازدواج در آلمان
به طور کلی اقامت ازدواج در آلمان با شهروندان خارجی می تواند صورت گیرد جدیدا به دلیل سوری بودن ازدواج در این کشور قوانینی تصویب شده است. در صورتی که ازدواج قانونی باشد و مجوز اردواج برای هر دو صادر شود. شهروند خارجی برای اقامت ازدواج در آلمان باید شرایطی را فراهم کند ، مانند سن و گواهی های مربوط و عدم موانع ازدواج، همچنین ازدواج در کشور آلمان به صورت مدنی باید انجام شود.

ادامه مطلب
در اغلب مواقع متاهل ها در برخورد با افراد مجرد احساس دانایی و برتری می کنند و یا ناخواسته جملاتی را بر زبان می آورند که دوستان مجرد خود را ناراحت می کند . اگر تازه ازدواج کرده اید و فاصله ای میان شما و دوست مجردتان افتاده ، آن را به مشغله های بعد از ازدواجتان ربط ندهید شاید در مقابل دوست مجردتان سخنی را ناآگاهانه بر لب رانده اید که او را آزرده ساخته است
نقش خانم های خیر محله های قدیم را بازی نکنید
بسیاری از دختران مجرد از اینکه همه به فکر ازدوا
فایل صوتی ازدواج بدون شکست
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل ... - پیپر داکpaperdoc.4kia.ir › info2 › دانلود-رایگان-کتاب-صوتی-...۲۴ تیر ۱۳۹۸ - دانلود رایگان کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب) اثر دکتر ویلیام گلسر و کارولین گلسر ...
ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب)www.sayehsokhan.com › title=ازدواج بدون شکست (حل م...این کتاب به همراه CD کتاب صوتی با صدای دکتر صاحبی ارائه شده است ... دکتر
شروط ضمن عقد ازدواج تعهداتی است که در حین ازدواج با توافق زن و شوهر وارد مفاد قرارداد ازدواج آن‌ها می‌شود. این شروط را می‌توان در سند رسمی ازدواج ذکر کرده و با امضای دو طرف رسمیت داد. این شروط در قانون ذکر نشده‌اند و به انتخاب طرفین چه در هنگام ازدواج و چه پس از آن انتخاب می‌شوند.
بر اساس فقه  اسلامی و قانون مدنی ایران، ازدواج قراردادی است که در آن حقوق و تکالیف متفاوتی به زن و مرد داده می‌شود. با امضای سند ازدواج، زن برخی از حقوق مدنی و
سلام دوستان عزیز خانواده برتری
یه مسئله‌ای برام پیش اومده کمک و مشورت میخوام، سعی میکنم خلاصه بگم؛
من و همسرم یک‌ سال‌ و نیم هست که با هم ازدواج کردیم؛ همسرم قبل از ازدواج با من، حدودِ دو سال پیگیر بودن برای ازدواج و چند جا هم خواستگاری رفتن، اما خب به دلایلی نشده؛ فقط یکی از جاهایی که خواستگاری رفتن قضیه جدی شده و هم دختر خانم راضی بوده و هم همسرم، اما وقتی میرن جلسه‌ی آخر برای صحبت‌هایِ نهایی، خانواده دختر خانم حرفای جدیدی میزنن و میگن
سلام
۲۷ سالمه. مدتی با دختر آشنا شدم و قصد ازدواج باهاش رو دارم. موردی که هست اینه که من سطح سوادم دیپلمه و کارگرم. ایشون درسش خوبه. یعنی خیلی خوبه. معدل سال آخر دبیرستانش شده ۱۹ و ۷۵. این طور که پیداست میخواد درسش رو ادامه بده و دانشگاه بره و در آینده شغلی پر درآمد از طریق رشته ای که میخواد بخونه داشته باشه. در تصمیمش هم جدی هست.
الان موردی ذهنم رو مشغول کرده، این که اختلاف سطح سواد در آینده مشکل ساز نمیشه؟، نشه اون طوری که بخواد خودش رو بالاتر ب
ارتباط و دوستی هایی که در خیابان صورت می‌گیرد .
می‌تواند دارای دردسر باشد.مضرات ازدواج با دلسوزی
احساسات تا اندازه می‌توانند افزایش پیدا کنند.
که دیگر به صورت حکمران درآمده است.
و عقل را در انتخاب کردن و سنجیدن دخالت نمی دهد.
و کاملا به صورت احساساتی رفتار می‌شود.
    به همین خاطره عیب ها و مشکل های بزرگ شخص مقابل خود را نادیده خواهد گرفت .    و به ازدواج کردن می پردازند و بعد از مدتی مشکلات تا حدودی پیش خواهد رفت.    و اختلاف ها تا حدی که طل
مشاوره حقوقی اثبات زوجیت : تشکیل خانواده و ازدواج کردن به عنوان یک فعل نیکو در جامعه محسوب می شود زیرا  همه جوامع در هر جای دنیا فارق از هر دین و مذهبی، تشکیل خانواده را امری نیکو ومقدس قلمداد می کنند،در برخی از موارد طرفین نکاح اعم از زن و مرد منکر وجود رابطه زوجیت  و درحقیقت ازدواج می شوند درمشاوره حقوقی اثبات زوجیت باید بیان داشت ، انکار ازدواج و وجود رابطه زوجیت بیشتر در مورد نکاح و ازدواج موقت پیش می آید. قطعا ازدواج موقت استحکام  نکاح و
با سلام
ممکنه سوالم خنده دار باشه ولی جدی جدی برای من دغدغه شده و آزارم میده و اون این هستش که خواهرم با یه خانواده ی بسیار پولدار وصلت کنه.
ببینید ما جزو قشر معمولی جامعه هستیم. خواهرم تخصص پزشکی میخونه و همیشه دنبال کیس های ازدواجی هست که بسیار بسیار پولدار هستن و اختلاف طبقاتی بیداد میکنه. 
من میدونم که باید با توجه به رشته ش فردی باشه که در حدش باشه، ولی خب اون مورد ها زیادی ثروتمند هستند و من ناراحتم چون اختلاف مالی، اختلاف فرهنگی رو به ه
سی
ام تیر شد حدود نه صبح با شوهر و مادرشوهر آمدیم بیمارستان. کارهای اولیه
رو انجام دادیم و از حدود ساعت دوازده سوزن فشار تزریق کردن داخل سرمم. تا
چهار ساعت بعدش تغییری حاصل نشد در وضعم. از نیمه که گذشت شروع شد به کمر
درد و بالای دلم فشار آمدن. ساعت حدودای ۵ بود دکترم آمد معاینه و گفت
دهانه رحم اصلا تغییری نکرده و با سوزن کیسه آب رو پاره کرد و گفت بچه
مدفوع کرده و سریع دستور ب سزارین داد. با بی حسی سزارین شدم و نوزادم‌
متولد شد. دکتر تا بچه رو د
۱. به نظرتون خانم و آقایی که ۳ ساله ازدواج کردن 
اگه خانم نتونه رو نظرات آقا تاثیر بذاره بی هنری دختره؟ تقصیر دختره؟ 
اگه مادرزن یه چیزی بگه و دختر انجام نده، چیزی که مربوط به زن و شوهر باشه، تقصیر دختر و بی عرضگیشه؟ 
۲. خونه چه کسانی اگر چندبار برید و نیان دیگه نمیرید؟ 
دایی و عمو و خاله جزوشون محسوب میشن؟ 
۳. به نظرتون اگه بخوایم یه چیزیو به دخترمون و دامادمون بگیم با تاکید و باید و اصرار بگیم امکان تاثیرش میره بالا؟ 
سلام
آیا میشه گفت پسری که به تازگی پیج های تخصصی آموزش مسائل زناشویی رو دنبال میکنه به طور هدفمند قصد ازدواج داره یا نه دلیل نمیشه؟، آخه برادرم قبلا پیج های این طوری دنبال میکرد اما تخصصی و آموزشی نبودن و فقط یه سری پیج هایی بودن که ممکنه هر پسر یا دختری صرفا به خاطر کنجکاویش دنبال کنه،(پیج ناجور نه. پیج های مسائل زناشویی اما الکی و مسخره و جک و اینجور چیزها که کنجکاوی پسر و دخترها رو تحریک میکنه). 
ولی الان حدود پنج ماهه مرتب که چکش میکنم میبی
ماساژ در منزلماساژ آقایان - ماساژ بانوانماسور خانم - ماساژور خانمانجام کلیه خدمات ماساژ در شمال و غرب تهران
✅ خدمات ماساژ توسط ماساژور خانم در تهران✅ ماساژور خانم در منزل - ماساژور خانم در محل کار✅ ماسور خانم در شمال تهران - ماسور خانم در غرب تهران✅ ارائه کلیه خدمات ماساژ در منزل و محل کار شما فقط با یک تماس✅ ارائه دهنده تمام سبک های ماساژ توسط ماساژور های خانم با تجربه✅ ماساژ ریلکسی ✅ ماساژ فول ریلکسی ✅ ماساژ سوئدی ✅ ماساژ تایلندی ✅ ما
یکی از عوارض ازدواج فامیلی
تا حالا حتما درباره ازدواج فامیلی و مشکلات سلامت بعد از آن چیزهایی شنیده اید
ما در اینجا شما را با یکی از مشکلات ازدواج فامیلی برای نوزاد آشنا می کنیم (بیماری فنیل کتونوری )
ادامه این مطلب اینجا را کلیک کنید
ازدواج دختر بدون رضایت پدرومادر.
تو این پست وبسایت چیکادی در مورد یکی از درسهایی که از کتاب چشم دل بگشای خانم کاترین پاندر آموختم، برایتان صحبت می‌کنم.
خانم پاندر معتقد است : هر انسانی برای اینکه به تکامل برسد باید یک سری از تجربه‌ها را پشت سر بگذارد. این تجربه‌ها برای رشد او الزامی است. هر کدام از ما برای اینکه از یک مقطع به مقطع بالاتری برویم، باید درسهای خود را خوب یاد گرفته‌باشیم. وگرنه دنیا آنقدر آن درس را برای ما، به شیوه‌های مختلف ت
آقا داماد و عروس خانم در کنار پدر و مادر خانم عروس درست روبروی من نشسته بودند.بعد از کلی مشاجره و بگو و مگو بین داماد جوان و مادر خانم ایشان که به علت ناچیز بودن مهریه در قباله ازدواج (یک سکه بهار آزادی ) روی هزار سکه اصرار داشت بلاخره توافق کردند تعداد سکه ها در سند 400 عدد قید شود. البته در این تخفیف گرفتن اقای داماد انذارهای بنده هم بی تاثیر نبود بگذریم از اینکه هزینه بسیار زیاد سند یعنی چیزی حدود یازده میلیون تومان هم موجب نشد تا مادر عروس خ
ازدواج با مطلقه
فایده های ازدواج هنگامی که یک طرف قضیه مجرد و شخص دیگر مطلقه باشد شامل موارد زیر می باشد:
کسب کردن تجربه در زندگی مشترک. به طور مثال:ازدواج با مطلقهفایده ازدواج با مطلقه
مرد به خاطر تجربیاتی که از زندگی مشترک قبلی خود دارد می تواند اکنون  نقش بهتری ایفا کند.
     پیدا کردن آشنایی بیشتر اشخاص با نیازهای عاطفی.    همین‌طور روانی  شخص مقابل و بهتر رفع کردن احتیاج های روانی.    کسب کردن تجربه و آشنایی بیشتر نسبت به انجام دادن مر
با عرض سلام ...
امیدوارم که همگی خوش و سلامت باشید، چرا کسی به جنس مخالفش علاقه مند میشه دیگه نمیتونه عیب هاش رو ببینه، دوستی دارم به یه اقا پسر علاقه مند شده و اون آقا خواستگاری دوست من نیومدن و الان هم  ازدواج کردند، اما در مورد هر کسی با این دختر خانم صحبت میکنیم، خیلی خوب ویژگی های مثبت و منفی اون خانواده رو بررسی میکنه، میگه مناسب من نیستن الا این آقایی که ایشون عاشقش شده. 
در حالی که اون آقا پسر خوبیه، بنده میشناسم شون، ولی در حد بقیه خا
در خواستگاری، توافق پسر و دختر و یا خانواده‌های دو طرف درباره ازدواج تعهد و حتی مشروعیت رابطه زناشویی ایجاد نمی‌کند.طبق قانون تصمیم بر ازدواج، ایجاد تعهد برای زوجین نمی‌کند حتی اگر تمام یا قسمتی از مهریه‌ای که بین طرفین برای ازدواج مقرر شده است، پرداخت شده باشد.بنابراین هر یک از زن و یا مرد در زمان خواستگاری تا زمانی که صیغه عقد جاری نشده است می‌تواند از ازدواج امتناع کند و طرف دیگری نمی‌تواند به هیچ وجه، او را مجبور به ازدواج کرده و یا
کنار گذاشتن خودارضایی با ازدواج کردن
ازدواج کردن بهترین روشی است که میتوان با آن برای همیشه از شر خودارضایی خلاص شد. چون پس از ازدواج شما میتوانید یک رابطه جنسی سالم و واقعی را با همسرتان داشته باشید و نیاز جنسی خود را برطرف کنید. و دیگر نیازی به روش های دروغین ارضا کردن مانند تخیل های شهوانی نیست.
ازدواج کردن یک سنت الهی است که تمام افراد میتوانند این سنت را انجام دهند. در دین اسلام به شدت به ازدواج اشاره شده است و گفته میشود که پیامبر اکرم (ص
کنار گذاشتن خودارضایی با ازدواج کردن
ازدواج کردن بهترین روشی است که میتوان با آن برای همیشه از شر خودارضایی خلاص شد. چون پس از ازدواج شما میتوانید یک رابطه جنسی سالم و واقعی را با همسرتان داشته باشید و نیاز جنسی خود را برطرف کنید. و دیگر نیازی به روش های دروغین ارضا کردن مانند تخیل های شهوانی نیست.
ازدواج کردن یک سنت الهی است که تمام افراد میتوانند این سنت را انجام دهند. در دین اسلام به شدت به ازدواج اشاره شده است و گفته میشود که پیامبر اکرم (ص
ترانسمیتر اختلاف فشار روزمونت مدل 3051S
ترانسمیتر اختلاف فشار روزمونت مدل 3051S  از گران ترین ترانسمیترهای جهان می باشد
یکی از ویژگی های اصلی این ترانسمیتر که باعث متمایز بودن از دیگر ترانسمیترها
شده مقیاس پذیر بودن ان است .
از ویژگی های دیفرنشیال پرشر ترانسمیترهای روزمونت 3051S می توئان به موارد زیر اشاره کرد:
دارای خروجی HART ,  FF
ترانسمیتر اختلاف فشار روزمونت مدل 3051S  دارای پایدارای بالا در سنسور
ترانسمیتر اختلاف فشار روزمونت مدل 3051S  کاربرد در

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها