نتایج جستجو برای عبارت :

وکیل معاملات و قرارداد

وکیل معاملات و قرارداد
وکیل معاملات و قرارداد
در هنگام بستن یک قرارداد و انجام یک معامله اگر همه مفاد و توافقات آنها به صورت عرفی و قانونی درست باشد مشکل خاصی پیش نمی آید و یا اینکه احتمال پیش آمدن آن خیلی کم است چرا که هر کاری قواعد اصول و مقررات خاصی دارد که در خیلی از موارد در قانون به صراحت عنوان شده اند. اما گاهی اوقات پیش می آید که نیاز به وکیل معاملات و قرارداد قابل لمس است و باید به آن فکر کرد.
بهترین کار ممکن این است که قبل از انجام کاره
پاورپوینت قرارداد های تاخت (swap contracts)
دانلود پاورپوینت با موضوع قرارداد های تاخت (swap contracts)، در قالب ppt و در 22 اسلاید، قابل ویرایش، شامل انواع قراردادهای تاخت، تاریخچه معاملات تاخت، ساز و کار معاملات تاخت، تاخت نرخ سود، تبدیل نرخ شناور به ثابت روی ...
 
 
قرارداد ورزشی چیست؟ و بررسی جامع نحوه نوشتن قرارداد ورزشی 
تعیین ماهیت حقوقی قرارداد ورزشی، با بررسی ارکان این قرارداد و مقایسه آن با عقود مشابه دیگر میسر می شود. قرارداد ورزشی از باشگاه و بازیکن بعنوان طرفین قرارداد و ...
 
بررسی تطبیقی حقوق قرارداهای ورزشی در ایران و اروپا 
فصل دوم: شرایط اساسی قرارداد ورزشی در حقوق ایران و اروپا 38 ... در رابطه با انواع قراردادهای ورزشی در حقوق اروپا، این قراردادها شامل قراردادهای حمایت مالی و
Five essential elements of a valid contract include: پنج عنصر اساسی یک قرارداد معتبر عبارتند از :1) competent parties; ١) طرفین واجد صلاحیت : به عنوان مثال داشتن حداقل سن هجده سال تمام در بعضی از نظام های حقوقی و یا برخورداری از سلامت روانی 2) subject matter; ٢) موضوع :قرارداد باید به طور شفاف و کافی موضوع توافق را بیان نماید .موضوع قرارداد نباید غیر قانونی باشد و یا برای نیل به یک هدف غیر قانونی باشد.3)Consideration; ٣) عوض :پول ، کالا ، خدمات و یا ترکیبی از انها ممکن است بعنوان عوض معاملات در
اگر روش های عقد قرارداد های الکترونیکی را مطالعه کرده باشید به طور قطع خواهید دید که روش بسیاری برای عقد قرارداد وجود دارد که در مراجع قضایی کشور ایران و خیلی از کشور های دنیا قابل قبول می باشد. اپوجی یکی از بهترین روش ها را از بین روش های گوناگون انتخاب کرده و طبق آن با مشتریان خود قرارداد الکترونیکی می بندد.
در ادامه شما میتوانید روش تشریحی عقد قرارداد الکترونیکی با اپوجی را مطالعه کنید.
اپوجی متن قرارداد مطابق توافق طرفین را تنظیم میکند.
معاملات ملکی
در بازار مسکن شاهد معاملات بسیاری از جمله خرید و فروش و یا رهن و اجاره املاک در نقاط مختلف هستیم. این معاملات به طور معمول در دفاتر املاک صورت گرفته و با واسطه مشاورین املاک انجام می شود. در بنگاه های معاملات ملکی به منظور ثبت معاملات شاهد اوراق مختلفی تحت عناوینی مانند مبایعه نامه هستیم که از طرف اتحادیه های مربوطه در اختیار آنها قرار می گیرد. در این اوراق تمامی اطلاعات مربوط به معامله مورد نظر و مشخصات طرفین وارد شده و به امضا
معاملات ملکی
در بازار مسکن شاهد معاملات بسیاری از جمله خرید و فروش و یا رهن و اجاره املاک در نقاط مختلف هستیم. این معاملات به طور معمول در دفاتر املاک صورت گرفته و با واسطه مشاورین املاک انجام می شود. در بنگاه های معاملات ملکی به منظور ثبت معاملات شاهد اوراق مختلفی تحت عناوینی مانند مبایعه نامه هستیم که از طرف اتحادیه های مربوطه در اختیار آنها قرار می گیرد. در این اوراق تمامی اطلاعات مربوط به معامله مورد نظر و مشخصات طرفین وارد شده و به امضا
قرارداد پیمانکاری سندی مکتوب می باشد که به جزئیات توافقات بین پیمانکار و مشتری می پردازد. قرارداد پیمانکاری شامل خدماتی است که پیمانکار ارائه می دهد. در تنظیم قرارداد پیمانکاری مواردی از قبیل مدت زمان انجام پروژه و جریمه های مورد نیاز ذکر می شود. قرارداد پیمانکاری مانند سایر قراردادها الزام آور و قانونی است.
همانطور که در ابتدای بازار هم اشاره کردم امروز حجم و ارزش معاملات مهم هست
بازار با حجم کم شروع شد متاسفانه و الان شاهد افزایش فشار فروش در نمادها هستیم. باید ببینیم نیمه دوم بازار به چه صورت خواهد بود!
 
 
ساعت 12 و 30 دقیقه: ارزش معاملات امروز بورس تهران کمتر از 2000 میلیارد تومان به ثبت رسید!
مسکنبا وجود نگرانی‌های منطقه‌ای که نیمه دی ماه به وجود آمد و می‌توانست تاثیراتی در رونق بازار مسکن ایجاد کند، آمار از افزایش ۱۱ و ۱۹ درصدی ماهانه معاملات ملک در شهر تهران و کل کشور حکایت دارد.
به گزارش ایسنا، دی امسال معاملات ملک در تهران و کل کشور به ترتیب ۱۱ و ۱۹ درصد نسبت به ماه قبل افزایش پیدا کرد. این در حالی است که پیش‌بینی می‌شد شاهد افت موقت خرید و فروش مسکن باشیم.
رشد نسبی قراردادهای خرید و فروش مسکن در حالی اتفاق افتاده که ماه قبل
بیت کوین در کشورهایی که تورم آن ها بالا است بیشتر معامله میشود.حجم معاملات بیت کوین در این کشور با بولیوار، واحد پولی ونزوئلا، نسبت به هفته‌ی گذشته افزایش یافت. آمار‌ به دست آمده بیشتر، حکایت از وضعیت اضطراری ارز رایج این کشور دارد.به گزارش کوین تلگراف، با توجه به حجم معاملات صرافی‌های همتا‌ به‌ همتا مانند لوکال بیت کوینز Paxful ،و Bisq، از هفت روز گذشته تا ۲۰ جولای (۲۹ تیر)، حجم معاملات بیت کوین در کشور ونزوئلا به بالاترین میزان خود رسیده است
 
 
چک در معاملات مسکن کاربردهای فراوانی دارد و شما معاملات بسیار کمی در خصوص معاملات ملکی می بینید که در آن حداقل یک برگ چک در میان طرفین معامله تبادل نشود.  در بیشتر مواقع چک به عنوان چک تضمین، چک چک بیعانه و ... در این نوع معاملات مورد استفاده قرار می گیرد.
 
 
در متن زیر برخی نکات مهم در خصوص صدور چک در معاملات مسکن را بیان خواهیم کرد:
1. در معامله هایی که بین دو طرف رد و بدل می شود، حتما در متن قرارداد شماره چک ها را وارد کنید تا احتمال هر گونه
1- کارگرانی که قرارداد کار آنان دائمی باشد.2⃣  کارگرانی که از بدو استخدام بدون قرارداد مشغول به کار شده اند و ماهیت کار آنان نیز مستمر می باشد.3⃣ کارگرانی که در بدو استخدام  قرارداد داشتند ولی بیش از یک دوره بدون قرارداد به کار ادامه داده اند. (به شرط  مستمر بدون ماهیت کار)4⃣ کارگرانی که به کارهایی با ماهیت مستمر اشتغال دارند و در قرارداد کار آنان مدتی ذکر نشده و یا اینکه تاریخ شروع مشخص باشد اما به تاریخ پایان اشاره ای نشده باشد.◀️نکته: کارگ
دانلود قرارداد گچکاری
با سلام خدمت دوستان عزیز
در مطلب امروز یک فایل کم حجم با فرمت pdf براتون گذاشتم که می تونید دانلود و چاپ کنید تا در کارهایتان از آن استفاده کنید. 
دانلود قرارداد گچکاریعنوان: قراردادحجم: 119 کیلوبایتتوضیحات: قرارداد گچکاری و گچبری ساختمان
گزارش‌های بازار مسکن آبان‌ماه 98 نشان می‌دهد پنج منطقه از 22 منطقه تهران، سرآمد معاملات مسکن بوده‌اند و نیمی از معاملات را به خود اختصاص داده‌اند.
با فروکش کردن تب افزایش قیمت‌ های پیشنهادی، بازار معاملات مسکن در تهران اندکی گرم شده و به تکاپو افتاده است. آمار نشان می‌دهد قیمت مسکن در تهران در مقایسه با نقطه‌ اوج بازار در تیرماه، ۶.۶ درصد کاهش داشته و این افت قیمت‌ باعث شده تا خرید و فروش ۴۶ درصد نسبت به ماه پایانی تابستان افزایش یابد.
به
مزیت تعیین خسارت ثابت این است که هر چقدر زمان هم سپری شود، هیچ مبلغی به آن اضافه نخواهد شد، چه یک روز چه چند سال.
معمولاً در اغلب قراردادهای ملکی، به‎ خصوص قراردادهای تنظیمی در آژانس‎های املاک، مبلغی به عنوان خسارت قرارداد تعیین می‎‌شود که دو طرف معامله با توافق بر سر میزان آن و درج در قرارداد، تعهدات خود را به واسطه آن در مقابل یکدیگر تضمین می‎کنند. به‎عبارتی تعیین خسارت در معاملات ملکی ، نوعی ضمانت اجرایی محسوب شده که باعث می‎شود هر ی
قرارداد کار عبارت است از قرارداد
کتبی یا شفاهی که به‌موجب آن کارگر در قبال دریافت حقوق، کاری را برای مدت
موقت یا مدت غیر‌موقت برای کارفرما انجام می‌دهد؛ اما این قرارداد باید
چگونه تنظیم شود و در صورت اختلاف بین کارگر و کارفرما چه مرجعی صالح به
رسیدگی است؟
ادامه مطلب
طرح واره ها گره ها و قالب هایی هستند که در کودکی در کودک ایجاد شده و او را شکل می دهند و بعدها بصورت بزرگترین موانع، سد راه رسیدن شخص به هدف های شغلی و ارتباطی، در می آیند.
تا کنون ۱۸ طرح واره شناسایی شده که بعضی از آنها به مانند، خود انضباطی ناکافی، شکست و تنبیه  تاثیرات مهمی در سرمایه گذاری و انجام معاملات دارند. در پست های آینده تک تک طرح واره ها و نفوذ آنها بر معاملات را بررسی می کنیم.
این روند با نوساناتی در ماه‌های آینده مواجه شد و در تیرماه ۱۳۹۸ واحدهای ۵۰ تا ۶۰ متر مربع با ۱۴.۶ درصد از کل معاملات، بالاترین سهم را در توزیع فراوانی تعداد معاملات شهر تهران بر حسب سطح زیربنای و احد مسکونی از آن خود کردند. خانه‌های ۶۰ تا ۷۰ متر و خانه‌های ۷۰ تا ۸۰ متر مربع نیز به ترتیب با ۱۳.۸ و ۱۱.۹ درصد از کل معاملات در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.
از سوی دیگر آمار گویای آن است که طی پنج سال گذشته خریداران به‌تدریج به واحدهای قدیمی‌تر روی آ
شرط اولیه انجام معاملات کوچک و بزرگ، آگاهی کافی از ضو.ابط و قواعدی است که به وسیله آن باید قرارداد را امضا کنیم. در این مقاله با عنوان وکیل پایه یک مطهری در بیان غبن در معاملات، قصد داریم با یکی از شرایط معامله آشنا شویم و ضوابط آن را بشناسیم.

ادامه مطلب
بررسی حجم معاملات طی 28 روز ابتدایی مهر ماه نشان از کاهش 67 درصدی تعداد قراردادهای خرید و فروش مسکن درپایتخت نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.
رشد ۲۰ درصدی حجم معاملات خرید و فروش مسکن در مهرماه سال جاری نسبت به ماه گذشته در شرایطی اتفاق افتاده است که معمولا در ماه مشابه در سال‌های گذشته،با ۲۰ تا ۵۰ درصد کاهش معاملات مسکن روبرو بوده‌ایم.
به گزارش مجله دلتا بنابر گزارش اتحادیه مشاوران املاک تهران از آخرین وضعیت مسکن، از ابتدای مهر تا 28 مهر 97، در
با توجه به ویژگی های ذکر شده در خصوص خرید تتر، با ایجاد این ارز دیجیتالی جان تازه ای در روح معاملات بین المللی دمیده شد. بسیاری از کاربران همیشه در خصوص ارز های دیجیتالی مخصوصا خرید بیت کوین، دیدی منفی داشتند و تصور می کردند که بیت کوین کلاهبرداری می باشد؛ به همین علت هیچ گاه در حد وسیع در معاملات بین المللی مورد استقبال قرار نگرفت.در مقابل تتر به دلیل حامی آن که دلار آمریکا است، باعث ایجاد اعتماد سازی در کاربران شد و در حال حاضر بیشتر معاملا
  سپرده ویژه معاملات آنلاین سهام بانک پاسارگاد.
مشتریان گرامی می توانند با افتتاح سپرده ویژه معاملات آنلاین سهام علاوه بر برخورداری از سود روزشمار این سپرده، از طریق این سپرده، بدون مراجعه حضوری و به صورت کاملاً اینترنتی در سیستم معاملات آنلاین کارگزاری بانک پاسارگاد نیز ثبت نام نمایند.
ادامه مطلب
مسکن در تهران باز هم ارزان شدشهریورماه ۱۳۹۸ میانگین قیمت مسکن شهر تهران به ۱۲ میلیون و ۹۶۹ هزار تومان در هر متر مربع رسید که ۱.۷ درصد نسبت به ماه قبل کاهش نشان می دهد؛ مردادماه نیز قیمتها ۳.۱ درصد افت کرده بود.
به گزارش ایسنا، شاخص قیمت مسکن شهر تهران برای دومین ماه پیاپی منفی شد. بر اساس اعلام دفتر اقتصاد مسکن، در شهریورماه ۱۳۹۸ متوسط قیمت هر متر مربع آپارتمان در شهر تهران به ۱۲ میلیون و ۹۶۹ هزار تومان رسید که نسبت به ماه قبل ۱.۷ درصد کاهش و نس
یک قرارداد بازرگانی به یک قرارداد الزام آور قانونی، بین طرفین اشاره دارد که در آن موظف به انجام یا خودداری از انجام کارهای خاص هستند. قراردادهای بازرگانی را می توان به صورت شفاهی یا به صورت رسمی نوشت. انواع مختلفی از قراردادهای بازرگانی وجود دارند که می توانند بین بخشهای مختلف جامعه ی تجاری مانند خرده فروشی ، شرکت ها و صنعت یافت شوند. نمونه هایی از توافقنامه های تجاری عبارتند از :
صدور مجوز و توافقنامه های حق امتیاز
تامین مالی و قراردادهای
مصطفی قلی خسروی درون گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: درون ۲۰ روز ابتدای خردادماه ۱۳۹۸ بالغ پهلو ۴۷۰۲ فقره خرید و بیع مسکن در ده تهران ارتکاب شده که نسبت بوسیله زمان مشابه سال قبل ۶۱ درصد کاهش یافته است. این مقدار افت نقطه بوسیله نقطه ی معاملات، زیادترین مقدار کاهش هفتگی از دی ماه سال گذشته تاکنون را مدال می دهد. وی افزود: با وجودی که قراردادهای بیع و فروش، کاهش چشمگیری داشته، نزول اجاره مجله ها درون تهران کمتر بوده است. این نمایه می تواند مشعر ا
✅ مسکن و  شرایط دوره ی رکود
☑️ بررسی‌ها نشان می‌دهد، اگرچه معاملات مسکن شهر تهران در مهرماه امسال تحت‌تاثیر اتمام فصل اوج نقل و انتقالات در بازار ملک و همچنین جهش‌های مکرر قیمت مسکن طی ماه‌های اخیر، قرار داشت و به کمترین میزان مورد انتظار رسید، اما میزان افت ماهانه حجم معاملات مسکن در این ماه به مراتب کمتر از میزان افت ماهانه تعداد معاملات خرید مسکن در شهریورماه بود. شهریورماه امسال، حجم معاملات خرید مسکن در پایتخت در مقایسه با مرداد
یک قرارداد الکترونیکی که شرایط مختلفی هم برای عقد دارد. در مراجع
قانونی برابر یک قرارداد کتبی که طرفین امضا کردند. اعتبار دارد و سایت
اپوجی برای اینکه کار خود را بی عیب و نقص انجام دهد برای اطمینان و تضمین
مشتریان خود از قرارداد الکترونیکی استفاده میکند.
که شما عزیزان میتوانید با کلیک بر روی لینک های زیر توضیحات بیشتری را دریافت کنید.
1) توضیحات جامع و کامل و قانونی در مورد قرارداد های الکترونیکی و شرایط
آن مطابق با قوانین کشور جمهوری اسلا
 
 
 معرفی نکاتی جهت افزایش مدیریت ریسک و جلوگیری از وقوع اشتباهات رایج که منجر به ضرر در معاملات می‌شود...
2- از اهداف روزانه استفاده نکنیدبسیاری از معامله‌گران هر از چند گاهی اهداف عملکردی روزانه یا هفتگی برای خود تعیین می‌کنند. چنین رویکردی بسیار خطرناک است و باعث می‌شود شما به سودهای روزانه یا هفتگی فکر کنید. درواقع، تعیین اهداف روزانه فشار زیادی به شما وارد می‌کند و درنتیجه باعث می‌شود شما احساس نیاز به انجام معامله کنید. کوتاه‌مد
طبق اعلام رییس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران، ویروس ناخوانده، بازار شب عید خودرو را برهم زده و میزان معاملات را به صفر نزدیک کرده است و باتوجه به اینکه عرضه و تقاضا همیشه تعیین کننده قیمت‌هاست، تا زمانی که تقاضا در بازار وجود ندارد، روند قیمتی خودرو هم نزولی خواهد بود.
ادامه مطلب
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تجارت نیوز، هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۳ درصد کاهش پیدا کرد و به ۱۵۱۴ دلار و ۹۰ سنت رسید. بهای معاملات این بازار روز گذشته بیش از دو درصد کاهش پیدا کرده و به ۱۵۰۹ دلار و سه سنت رسیده بود. در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۰.۱ درصد کاهش، به ۱۵۲۴ دلار رسید.
ادامه مطلب
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا ، طبق قانون کار انعقاد قرارداد کار کتبی و شفاهی مورد پیش بینی قرار گرفته است . آسیب پذیر بودن حقوق کارگران ایجاب می کند که قرارداد کاری به صورت مستند و کتبی منعقد شود . با این حال در مواردی هم ممکن است قرارداد کار به صورت شفاهی باشد که اثبات آن دشوارتر از قرارداد کار کتبی است . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرایط و تفاوت های قرارداد کار کتبی و شفاهی بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1740/قرارد
 
 
به زبان ساده، قرارداد هوشمند یک کد برنامه نویسی است که روی بلاک چین پیاده‌سازی می‌شود تا در صورت اتفاق افتادن دادن یک سری شرایط، دستورات خاصی را که برنامه نویس به آن‌ داده است، اجرا کند. قراردادهای هوشمند یک نوآوری بسیار انقلابی هستند که ما را از اعتماد کردن به دیگران بی نیاز می‌کنند.
برای درک بهتر قرارداد هوشمند، ابتدا باید بدانیم که یک قرارداد معمولی چیست.
ادامه مطلب
جهت تنظیم قرارداد نکات حقوقی بسیاری لازم است رعایت شود که در صورت عدم رعایت آن ها ممکن است هیچ گاه به نتیجه دلخواه و هدف قرارداد نرسیم یا این که حتی با پیگیری آن در دادگاه نیز به حق و حقوق قانونی خود نتوانیم دست پیدا کنیم پس بهتراست که به یک وکیل تنظیم قراردادها یا وکیل دادگستری متخصص و مجرب در امور قراردادها مراجعه نماییم و از ایشان راهنمایی بگیریم.
 
تنظیم انواع قراردادهای حقوقی نکات ریز و تعهدات مختلفی را شامل می‌شود. تنظیم قرارداد حرفه
معاملات آتی سکه طلا (futures ) چگونه انجام می‌شود؟
قرارداد آتی چیست؟ (اعم از آتی سکه و بورس طلا و سکه و …)
قرارداد آتی یعنی الان ما اقدام به خرید کالایی می‌کنیم اما تصمیم نداریم که همین الان کالا را تحویل بگیریم. ودر واقع می‌خواهیم چند ماه بعد کالا را تحویل گرفته و پول آن را بپردازیم، بنابراین به قراردادی که طی آن کالایی را اکنون و با قیمت مشخصی خریداری ‌کنیم اما تحویل و پرداخت وجه آن در آینده صورت می‌گیرد، قرارداد آتی می‌‌‌گویند.
در این قرار
بطور
کلی می توان گفت حد ضرر یا استاپ لاس Stop loss یعنی بازه ای از قیمت که
شما انتخاب می کنید تا معاملات ضررده بسته شوند تا از ضرر بیشتر جلوگیری
کنید.البته گاهی اوقات دستور استاپ لاس می تواند در سود نیز عمل کند یا حتی
در نقطه صفر به صفر.
اما بطور کلی باید اذعان کرد که حد ضرر یا استاپ لاس در معاملات بسیار
ضروری بوده و جز اصلی معاملات در بازارهای مالی می باشد. بطور کلی در تمام
استراتژی های معاملاتی سوده در بازار های مالی شما باید مقدار ریسک و حد
ض
فرمت: ppt
تعداد اسلاید: 76
 
 
فهرست مطالب:
معاملات تجاری
تجار ، تجار حقیقی و طبیعی ، تعریف تاجر ، اشتغال به تجارت ، الزامات تجار
تجارحقوقی ، کلیات ، تاریخچه ، قرارداد شرکت ، تابعیت شرکت ، اقامتگاه شرکت
اقسام شرکت ها ، شرکت های تجاری ، شرکت های تعاونی
اسناد بازرگانی
قراردادهای بازرگانی
ورشکستگی و تصفیه
 
دانلود فایل
بنزما و هدف تمدید
قرارداد بازیکن فرانسوی ٣٢ ساله ٢٠٢١ تموم میشه
باشگاه و بازیکن دیدگاه مشترکی دارن و میخوان قرارداد رو ٢ سال بیشتر یعنی تا ٢٠٢٣ تمدید کنن
پاریس وضعیت رو زیر نظر داره
رئال مادرید قهرمان لیگ استعداد ها شد ، درخشش عالی خوزه رِیس
به نام خدا

قوانین اتاق معاملات آبشده 
100 گرم به بالا
۱
⬅️ بیعانیه هر کیلو ۲۳,000,00ملیون تومان 
⬅️حداقل بیعانه جهت ثبت نام 100 گرم:  

⬅️کمسیون هر کیلو ۵۰ هزار تومان
۳)
⬅️حد سود و ضرر هر کیلو 23,000,000ملیون و برابر با ۵۰ هزار نوسان در قیمت مثقال
۴) 
⬅️ تمامی خرید ها و فروش ها  در صورت بسته نشدن معاملات در  هر روز کاری در  ساعت ۱۳:۱۵ و روز پنجشنبه ساعت ۱۳ بر اساس عدد خرید نقدی تهران  تسویه خواهد خورد.
در صورت بسته شدن معاملات در هر لحظه  حسابدار سود
از سیر تا پیاز قرارداد آتی زعفران در بورس کالا
قراردادهای آتی یکی از مهم‌ترین ابزارهایی است که بورس‌های کالایی جهت کمک به مدیریت ریسک نوسانات
قیمتی در اختیار فعالان بازارهای کالایی قرار می‌دهند. قرارداد آتی قراردادی است که فروشنده بر اساس آن متعهد
می‌شود در سررسید معین، مقدار معینی از کالای مشخص را به قیمتی که الان تعیین می‌کنند، بفروشد و در مقابل
طرف دیگر قرارداد متعهد می‌شود آن کالا را با آن مشخصات خریداری کند.
ادامه مطلب
بر اساس قانون اشخاصی که با  محجور زندگی می‌کنند وظیفه دارند حجر او را به دادگاه اعلام کنند و در صورت  شناسایی حجر، باید برای محجور، قیم تعیین شود. البته باید در نظر داشت که  وظیفه خویشاوندان محجور مقید به زمان معینی نیست.
  
گاهی اداره امور برخی کودکان به قیم  آن‌ ها سپرده می‌شود. در واقع علاوه بر کودکانی که پدر یا جد پدری ندارند،  ممکن است برای محجورین هم قیم تعیین شود. (محجور شخصی است که نمی‌تواند  اموال خود را اداره کند) به همین دلیل شخص
رکورد شکنی ها در بورس تهران ادامه دارد و دیروز با رشد 23000 واحدی در شاخص کل، شاهد بزرگترین جت شاخص کل در طول تاریخ بودیم. حجم و ارزش معاملات نیز به گونه بود که تضمین کننده رشد بازار امروز است! پس امروز نیز بدون نگرانی بازار را دنبال میکنیم و از رشد سهام خوب لذت میبریم! بعد از عرضه اولیه بزرگ و جنجالی شستا و هضم این عرضه بزرگ در دل بازار و صف خرید بیش از 2 میلیاردی در روز گذشته، اکنون اکثریت بازار به این نتیجه رسیده است که هنوز زمان اصلاح بازار فرا
قانون روابط موجر و مستاجر سال 1356 - فصل اول
 
 
مصوب ۱۳۵۶/۰۵/۰۲
 
قانون روابط موجر و مستاجر سال 1356 - فصل اول-کلیات
 
 
ماده 1 :
 
 
هر محلی که برای سکنی یا کسب یا پیشه یا تجارت یا به منظور دیگری اجاره داده شده یا بشود در صورتی که تصرف، متصرف بر حسب تراضی ‌با موجر یا نماینده قانونی او به عنوان اجاره یا صلح منافع و یا هر عنوان دیگری به منظور اجاره باشد اعم از اینکه نسبت به مورد اجاره سند رسمی یا‌عادی تنظیم شده یا نشده باشد، مشمول مقررات این قانون است.
خدمات موسسه حقوقی وکلای میهن در غرب تهران
 
*دعاوی حقوقی (قرارداد ها ، معاملات ، وصیت ، ارث ، ازدواج، انحصار وراثت، اجاره )
*دعاوی کیفری ( قتل ، خیانت در امانت ، جعل ، جرایم رایانه ایی ، قصاص، سرقت )
*تجاری شامل ( ثبت شرکت ها ، ورشکستگی ، چک ، سفته وصول مطالبه )
*دعاوی کار وکارگری (  وصول مطالبات – بیمه از کارافتادگی )
*شوراهای حل اختلاف ( تخلیه – ابطال و تنفیذ اجاره و…)
*دعاوی خانوادگی (حضانت ، مهریه ،نفقه ،طلاق، سازش، نشوز، تمکین و..)
 
 
انواع قرارداد کار استخدام در شرکت های خصوصی
زمان مطالعه 1 دقیقه 
 ۱– قرارداد غیر موقت یا قرارداد کار دائمی در این نوع قرارداد زمانی برای پایان قرارداد ذکر نمی شود یا در متن قرارداد به نامحدود بودن آن اشاره می گردد. پایان قرارداد در این نوع استخدام منوط به احراز شرایط یا انجام ترتیباتی است و فسخ یک طرفه آن قانوناً امکان پذیر نمی باشد.
 
مواردی که باعث می شود قرارداد کار غیر موقت خاتمه پذیرد عبارتست از:
•    فوت کارگر
•    بازنشستگی کارگ
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا ، یکی از مهم ترین انواع قراردادهای کار با در نظر داشتن تعیین مدت در قرارداد کار ، قرارداد کار غیر موقت برای مدت نا محدود یا دائمی می باشد . مفهوم قرارداد کار دائم ، همانگونه که در عرف شناخته شده است ، ناظر بر قراردادهایی است که برای مدت نامحدودی بین کارگران و کارفرمایان انعقاد یافته اند و کارگر و کارفرما با فرض دائمی و همیشگی بودن ، آن را منعقد ساخته و در حین قرارداد کار ، برای آن مدتی را مشخص و ت
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا ، یکی از انواع قراردادهای کار بر اساس قانون ، قرارداد کار موقت است . قرارداد کار موقت یا قرارداد برای مدت معین ، قراردادی است که برای مدت محدود و یا انجام کار مشخص بین طرفین رابطه کار منعقد می گردد . هر چند که انعقاد قرارداد کاری موقت امنیت شغلی کارگران را به خطر می اندازد ؛ با این حال ماهیت برخی از کارها به گونه ایست که لزوما در قالب قرارداد کار به صورت موقت یا معین باید صورت گیرد ؛ مانند برداشت محصول . بر
به نام خدا

قوانین اتاق معاملات آبشده 
100 گرم به بالا
۱
⬅️ بیعانیه هر کیلو ۲۳,000,00ملیون تومان 
⬅️حداقل بیعانه جهت ثبت نام 100 گرم:  

⬅️کمسیون هر کیلو ۵۰ هزار تومان
۳)
⬅️حد سود و ضرر هر کیلو 23,000,000ملیون و برابر با ۵۰ هزار نوسان در قیمت مثقال
۴) 
⬅️ تمامی خرید ها و فروش ها  در صورت بسته نشدن معاملات در  هر روز کاری در  ساعت ۱۳:۱۵ و روز پنجشنبه ساعت ۱۳ بر اساس عدد خرید نقدی تهران  تسویه خواهد خورد.
در صورت بسته شدن معاملات در هر لحظه  حسابدار سود
قرارداد صلح سهم الشرکه شرکت...................(با مسئولیت محدود)
ماده1:طرفین قرارداد
این قرارداد در تاریخ...................... فی مابین ............................ فرزند ....................... به شماره ملی....................... و شماره شناسنامه  ....................... به نشانی.........................................................................که از این پس در این قرارداد مصالح گویند از یک طرف و آقای ....................... فرزند .................. به شماره ملی ......................وشماره شناسنامه.................به نشانی ......................................................................
نمونه قرارداد اجاره نانوایی فرمت فایل دانلودی: .docxفرمت فایل اصلی: wordتعداد صفحات: 2حجم فایل: 17قیمت: 8000 تومانبخشی از متن:قرارداد حرفه ای اجاره یک باب نانوایی بین مالک و شاطر با فرمت ورد (WORD) و کاملا قابل ویرایش و تغییر در متن و اسامی بروز شده سال 1398 و لحاظ شدن تمامی موارد از جمله بیمه شاطر نحوه انجام کار ، حق فسخ ، چک یا سفته ضمانت ، دستمزد ، مالیات ، خسارت محل ، اختلافات ، نظافت و بهداشت و ... در قرارداد 
در اکثر موارد این قرارداد ها بسیار ساده و
ورد به دنیای معاملات و خرید و یا فروش با یک چیز شروع می شود و آن هم باور ما است. کسی که وارد دنیای معاملات می شود این باور را دارد که در اینجا به هدف هایش می رسد. و همچنین وقتی سهم و یا جفت ارزی را می خرد باور دارد که آن بالا می رود و یا زمانی که می فروشد باور دارو که آن سهم و یا جفت ارز پایین خواهد آمد.
باور داشتن به معنی دیدن است، در واقع معامله گر  قیمت سهم مورد معامله را در آینده بالا  می بیند و اقدام به خرید می کند و در برابر او معامله گری هم هست
شرایط و قوانین سبدگردانی دربورس
سبدگردانی از خدمات قابل ارائه توسط کارگزاری‌ها و سایر شرکت‌های دارای مجوز از سازمان بورس است. با بستن قرارداد سبدگردانی، سرمایه‌گذار مسئولیت مدیریت دارایی و معاملات اوراق بهادار را به افراد خبره که مهارت و دانش و تجربه برای اینکار را دارند واگذار می‌کند.این خدمات بطور اختصاصی به سرمایه‌گذار بصورت جداگانه ارائه می‌شود (برخلاف صندوق‌ سرمایه‌گذاری که سرمایه تعداد زیادی از افراد با هم مدیریت میگردد).
 
 
یکی از دغدغه های ذهنی مودیان تنظیم وارسال معاملات فصلی میباشد.طبق ماده95 قانون مالیاتهای مستقیم جزییات اطلاعات بایددر موعد مقرر در اختیار سازمان امور مالیاتی کشور قرار گیرد.
به عبارت ساده تر معاملات فصلی یعنی ریز وجزییات خرید و فروش معاملات یک تجار و صاحبان مشاغل درتاریخ مشخص برای سازمان مالیاتی ارسال گردد.
ارسال معاملات فصلی بسیاربا اهمیت است زیرا قطب اصلی و مهم برای تصمیم گیری کلان های اقتصادی میباشد.
مودیان گرامی قبل از هر چیزباید
انواع عقود اسلامی ⚛️ عقود اسلامی در اسلام به قالب‌های تعیین شده برای روابط حقوقی افراد می‌پردازد. گرچه برخی فقها قرار داد میان افراد را منحصر به همین موارد دانسته‌اند، اما اکثریت فقها معتقدند که خارج از این چهارچوب نیز افراد می‌توانند به انعقاد قرار داد بپردازند. قانون مدنی ایران به تبعیت از دیدگاه دوم در ماده ۱۰ خود هر قراردادی را که مخالف صریح قانون نباشد معتبر دانسته‌است.بانک‌ها در بانکداری اسلامی به طور مجاز به مردم تسهیلات مالی
به گزارش اقتصادنیوز با این حال تورم
ماهانه کمتر در مناطق جنوبی، ریزش کمتر معاملات را رقم زد. آمار منطقه‌ای
معاملات مسکن نشان می‌دهد در پنج منطقه شهر تهران نبض خرید و فروش آپارتمان از کار افتاده و این وضعیت امکان تحلیل دقیق تغییرات قیمتی در این نقاط را سلب کرده است.


بازار معاملات مسکن در آخرین ماه از فصل بهار به بازاری با وضعیت خاص
تبدیل شد؛ طوری‌که به دلیل بروز وضعیت ویژه در این بازار، عملا فرآیند
تحلیل واقعی از شرایط منطقه‌ای معاملات
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا ، در صورتی که انجام کار توسط کارگر به دلایلی همچون بیماری کارگر ، بازسازی شدن کارگاه به صورت موقتی متوقف گردد ، این حالت را در اصطلاح حقوقی " تعلیق قرارداد کار " می گویند . در قانون کار ضمن مبحث دوم از فصل دوم ، ضمن مواد 14 الی 20 این قانون ، تعلیق قرارداد کاری میان کارگر و کارفرما و موارد آن به تفصیل مورد پیش بینی قرار گرفته است که از جمله مهم ترین دلایل معلق شدن قرارداد کار می توان به تعلیق قرارداد کار به خاطر و
آشنایی با برخی اصطلاحات
در قراردادهای اجاره نیز مانند بسیاری امور دیگر با اصطلاحاتی بر می خوریم که ممکن است برای ما آشنا نباشند. لذا به منظور آشنایی با این اصطلاحات ابتدا به شرح آنها خواهیم پرداخت.

مستاجر
مستاجر به کسی گفته می شود که در قبال مبلغی مشخص ملک و یا هر چیز دیگری را از مالک آن اجاره کند

موجر
مالک و صاحب مورد اجاره را موجر می گویند. به عبارت دیگر اجاره دهنده را موجر می گویند.

عین مستاجره
عین مستاجره همان ملکی است که توسط مالک به مس
 
 
انواع قرارداد کار استخدام در شرکت های خصوصی
زمان مطالعه 1 دقیقه 
 ۱– قرارداد غیر موقت یا قرارداد کار دائمی در این نوع قرارداد زمانی برای پایان قرارداد ذکر نمی شود یا در متن قرارداد به نامحدود بودن آن اشاره می گردد. پایان قرارداد در این نوع استخدام منوط به احراز شرایط یا انجام ترتیباتی است و فسخ یک طرفه آن قانوناً امکان پذیر نمی باشد.
 
مواردی که باعث می شود قرارداد کار غیر موقت خاتمه پذیرد عبارتست از:
•    فوت کارگر
•    بازنشستگی کارگ
قوانین و مقررات شرکت تکسو 
 
 
موازین و مقررات شرکت بخش مکمل قرارداد مشاوره و فروش محصولات است. مشاور باید موازین و مقررات و همچنین اصلاحات آن ها را که توسط شرکت منتشر می شود و یا به اطلاع وی می رسد، رعایت کند.
در صورتی که هر یک از مشاورین اطلاعات نادرست از طریق این قرارداد در اختیار شرکت قرار دهد و یا موازین و مقررات شرکت را رعایت نکند، شرکت حق فسخ این قرارداد را در هر زمانی و همچنین اعمال بلادرنگ تبعات آن را برای خود محفوظ نگه می دارد. مشاوری
آشنایی با برخی اصطلاحات
در قراردادهای اجاره نیز مانند بسیاری امور دیگر با اصطلاحاتی بر می خوریم که ممکن است برای ما آشنا نباشند. لذا به منظور آشنایی با این اصطلاحات ابتدا به شرح آنها خواهیم پرداخت.

مستاجر
مستاجر به کسی گفته می شود که در قبال مبلغی مشخص ملک و یا هر چیز دیگری را از مالک آن اجاره کند

موجر
مالک و صاحب مورد اجاره را موجر می گویند. به عبارت دیگر اجاره دهنده را موجر می گویند.

عین مستاجره
عین مستاجره همان ملکی است که توسط مالک به مس
شورای عالی قضایی حذف اسناد عادی (قولنامه مسکن) را از معاملات ملکی کلید زد و دو سازمان زیر مجموعه خود را مکلف کرد تا در صورت نیاز به قانون در این زمینه، به تهیه لایحه برای حذف اسناد عادی از چرخه معاملات ملکی اقدام کنند.
 
اقدامی که در صورت نهایی شدن آن و تبدیل شدن به قانون، موجب از بین رفتن زمینه بسیاری از جرایم و کاهش تا ۵۰ درصدی دعاوی قضایی می شود و بساط پرونده های کلاهبرداری در فروش زمین و مسکن و واگذاری غیرقانونی یک ملک به چند نفر برچیده می ش
تهیه کننده سریال های پایتخت از توافق نهایی و عقد قرار داد یک ساله برای ساخت «پایتخت ۶» خبر داد و بیان کرد که تحریر فیلمنامه سری جدید سریال را که قرار است برای نوروز ۹۹ آماده شود، محسن تنابنده بر عهده گرفته است.
همچنین پایگاه اطلاع رسانی سیما اعلام کرد که الهام غفوری از انعقاد قراردادی یک ساله برای ساخت «پایتخت ۶» با تلویزیون خبر داده است. همچنین بیان شده که این قرارداد بسته شد تا هم آقای تنابنده تمرکز بیشتری روی متن داشته باشند و هم اینکه بت
امروز صبح اداره بودم و یکی از کارمندها بهم گفت چرا میخوای با فلانی کار کنی؟ باهاش سنگ‌هاتو وا بکن و قرارداد محکمی ببند!
ته دلم خالی شد ... قبلا به رییس گفته بودم قرارداد بنویسیم و گفتش بذار یه کم پیش بریم فعلا. و من دیگه چیزی نگفتم 
اصرار نمی‌خوام بکنم چون با نصف حقوق من افراد زیادی میان براش کار می‌کنن ،دور و برم زیادن از این آدم‌ها 
اینجا دو شیفت پونصد ششصد  حقوق می‌گیرن در حالیکه من هشت و نیم تا دوازده و نیم ساعت کاریم محسوب میشه فقط 
معلم
 
در پی آزادسازی سهام عدالت، شورای عالی بورس امروز درباره این موضوع و همچنین تعیین عضو جدید هیات مدیره سازمان بورس ( با توجه به استعفای سعید فلاح پور )، ابطال احتمالی معاملات فولاد در بورس کالا و دیگر موارد ، تشکیل جلسه می‌دهد.
براساس این گزارش، این نهاد علاوه بر تدوین و تصویب مقررات مورد نیاز جهت انتقال سهام به صاحبان سهام عدالت باید زمینه ورود شرکت‌های سرمایه‌‌گذاری استانی به بازار سرمایه را هم فراهم کند.
از سوی دیگر ابطال معاملات فول
٢٠ راه قانونی جهت فسخ یک قرارداد بین المللی :
١) بعضی از قراردادها جهت لازم الاجرا بودن باید به صورت کتبی باشند. 
این قراردادها تحت دکترین Status of Frauds هستند که در نظام های حقوقی مختلف و ایالات مختلف با یکدیگر متفاوتند مانند خرید زمین . 
یعنی اگر قرارداد خرید زمینی به صورت شفاهی باشد ، خواهان دعوا با استناد به این دکترین قادر به دفاع از خود و فسخ قرارداد در دادگاه می باشد.
٢) به کار بردن تقلب در ایجاد انگیزه برای خریدار توسط فروشنده
٣) قراردادهای
برات
از دیدگاه حقوق تجارت،  به منزله قرارداد نیست بلکه در معاملات بازرگانی
به جای پول رد و می‌شود و بر طبق آن صادرکننده برات به واسطه دستور می‌دهد
در زمانی مشخص مبلغ معینی را به دارنده برات واریز و یا حواله نماید. در
بحث واردات کالا و خرید به شیوه برات اسنادی یک سری شرایط و ضوابط وجود
دارد و تنها با رعایت و انجام  آن‌ها استفاده از این روش در معاملات
بین‌المللی معتبر خواهد بود‌‌ که در ادامه ابتدا به انواع برات و شرایط
صدور آن پرداخته ش
قرارداد بودیمیر برای ۶ ماه حضور در پرسپولیس در لیگ هجدهم، ۱۵۰ هزار یورو بوده است ( یعنی رقمی بیش از ۲ میلیارد تومان) و طبق قرارداد این بازیکن برای لیگ نوزدهم ۳۰۰ هزار یورو خواهد گرفت.
نیوزمای:
پرسپولیس در حالی که برای پرداخت پول کادرفنی‌اش با دردسرهای زیادی روبرو است برای پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی‌اش هم با معضل بزرگی روبرو است که یکی از آنها ماریو بودیمیر است.
مهاجمی که در نیم‌فصل حضور خود یک گل در برابر پاختاکور ازبکستان در بازی رفت ل
۲۶۹۵ - به اذعان وبسایت دولتی آمریکا، قرارداد کاری جدیدی به مبلغ ۱۰۲ هزار دلار برای یک‌سال با «مصی علینژاد» تمدید شده است. تامین مالی این قرارداد توسط «صدای آمریکا» انجام می‌شود و کارفرمای آن «آژانس رسانه‌های جمعی ایالات متحده آمریکا» (BBG) است. رقم این قرار داد نسبت به سال گذشته که ۴۰ هزار دلار بود، رشدی چشم‌گیر داشته و نشان‌دهنده افزایش وظایف محول شده به این ضدانقلاب فراری است.لینک کوتاه منبع: www.tiny.cc/mzdr130
دانلود فایل اصلی
بیمه عمر قراردادی بلندمدت است که در این مدت بیمه‌گزار باید حق بیمه بپردازد و در قبال آن از پوشش‌ها و سود این بیمه بهره‌مند می‌شود. بیمه‌گزار می‌تواند در طول مدت قرارداد خود از پوشش‌هایی مثل فوت بر اثر حادثه، امراض خاص، نقص عضو و ازکارافتادگی ناشی از حادثه و... در صورت نیاز استفاده کند. همچنین در طول مدت قرارداد خود از سود تضمینی و سود حاصل از مشارکت این بیمه نیز بهره‌مند خواهد شد. در پایان قرارداد اندوخته بیمه‌گزار که شامل حق بیمه‌های پ
با خروج سرمایه‌گذاران از بازار مسکن، واکنش این بازار در مناطق مختلف شهر تهران به کاهش قیمت مسکن متفاوت بوده است.
هر چند قیمت مسکن از ابتدای تابستان امسال روند کاهشی داشته و هم‌اکنون به سطح اسفندماه سال گذشته بازگشته است، اما واکنش مناطق مختلف پایتخت به  قیمت‌ها متفاوت بوده است. ریشه کاهش قیمت مسکن در تهران را می‌توان در خروج متقاضیان سرمایه‌گذاری از بازار معاملات جست‌وجو کرد.
به گزارش مجله دلتا مصطفی قلی خسروی رییس اتحادیه مشاوران ام
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا ، قرارداد کار معین به قراردادی اطلاق می شود که موضوع آن ، انجام کاری معین و مشخص توسط کارگر است که با انجام آن کار معین و مشخص ، قرارداد کار خاتمه پیدا می کند . با توجه به این تعریف ، از جمله مهم ترین نمونه های قرارداد کار معین می توان به قراردادهای مربوط به ساخت و ساز اشاره کرد که برای انجام کار مشخص منعقد شده اند ؛ بی آنکه بتوان زمان دقیقی را برای آن تعیین کرد . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ق
به گزارش واحد سنجش و راه حل های رفتاری در بازار (آبسیم) بورس نیوز، اختلال در هسته معاملات بازار سرمایه ایران به امری تکراری بدل شده و هر از گاهی شاهد برهم خوردن و توقف معاملات هستیم و با وجود اهمیت بالای این موضوع، اقدام جدی برای حل این مشکلات انجام نمی‌شود.
ادامه مطلب
به استناد سایت مشاوره حقوق قراردادهای دینا ، اجاره آپارتمان یا خانه نیازمند عقد قرارداد میان موجر و مستاجر می باشد . طرفین می توانند با تنظیم اجاره نامه و رعایت نکات قانونی مربوطه در آن قرارداد ، شرایط خود را تعیین و مشخص کنند . البته استفاده از نمونه قرارداد اجاره آپارتمان یا مسکن که از طرف سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منتشر شده است نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد و شروط اختصاصی طرفین به آن ضمیمه شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهد
پریروز بود یا دو روز پیش دقیق نمیدونم ،قبل از اینکه نماز صبح بخونم بود یا بعدش دقیق نمیدونم ، فقط این جمله یادمه : خدایا باتو قرارداد ببندم یا امام زمان ؟!
خیلی خود بخود این جمله تو ذهنم نقش بست و من با صدای بلند بیانش کردم ....
ولی بعدش .... یه ندای درونی که فکر کنم همون صدای خدا بود ، بهم گفت :زیاد به خودت فشار نیار چه قرار داد ببندی چه نبندی باهرکسیم که باشه، به اون چیزی که میخوای نمیرسی ، پس دلتو به این چیزا خوش نکن و بشین زندگیتو بکن....
به نقل از سایت مشاوره حقوقی دینا ، برای بررسی مفهوم عقد و قرارداد باید گفت در علم حقوق منظور از اصطلاح عقد ، عقود معین  آن دسته از عقدهایی که در قانون مدنی شرایط و چگونگی آن­ها ذکر شده است مثل عقد بیع ، عقد اجاره ، عقد رهن و عقد وکالت و همچنین عقد مضاربه و غیره استعمال می­ شود و حال آنکه کلمه قرارداد ، بر تمامی عقود خواه معین باشد یا نباشد اطلاق می­ شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت عقد و قرارداد بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
ww
پیش نمایش
قرارداد اجاره نامه سایز A3
قرارداد اجاره نامه سایز A3 شبیه ترین قرارداد اجاره نامه به قرارداد اتحادیه املاک ایران اگر میخواهید یک قرارداد با رعایت تمامی مقررات اتحادیه و قانون اساسی داشته باشید این فایل را دانلود کنید. تمامی بند ها مشابه با مفاد قرارداد اتحادیه میباشد. این اجاره نامه برای ...
دریافت فایل
تعداد چهار هزار و 29 قرارداد خرید و فروش ملک در مهرماه در شهر تهران نشان می‌دهد که تعداد معاملات در مقایسه با ماه شهریور 17 درصد رشد داشته است.
به طور معمول با پایان یافتن فصل تابستان، قراردادهای خرید و فروش ملک بین ۲۰ تا ۵۰ درصد کاهش می‌یابد، اما در مهرماه سال 98 بازار مسکن برخلاف معمول واکنش افزایشی داشته است. به نظر می‌رسد دلیل این اتفاق، ورود مجدد متقاضیان مصرفی به بازار با فروکش کردن هیجان تابستانی بازار مسکن باشد.
به گزارش مجله دلتا مصط
در دنیای معاملات کریپتو که رابطه پویایی بین خریداران و فروشندگان در
جایی به نام دفتر سفارش به نمایش در می‌آید، یک دست صدا ندارد و با تعاملات
هر دو این معاملات صورت می‌گیرد.
دفتر
سفارش ابزاری است که فهرست همزمان سفارش های یک دارایی خاص را به تصویر
می‌کشد و نشان دهنده علاقه خریداران و فروشندگان و همچنین نمایی از عرضه و
تقاضای آن دارایی می‌باشد.
ادامه مطلب
قرارداد
 
طرف اول قرارداد(موجر): خانم/آقای ……………….. فرزند آقای ……………….. دارای شناسنامه شماره ……………….. صادره از ……………….. متولد ……………….. ساکن : …………………………………………………………
طرف دوم قرارداد(مستاجر): شرکت ………………..(سهامی خاص) مقیم تهران به نشانی ……………………………
 
 
 معرفی نکاتی جهت افزایش مدیریت ریسک و جلوگیری از وقوع اشتباهات رایج که منجر به ضرر در معاملات می‌شود...
 
3- مدیریت ریسک را جدی بگیریدبرای پیشرفت در معاملات بازار سرمایه صرفاً به دنبال اندیکاتورهای خاص و استراتژی‌های معاملاتی خارق‌العاده نباشید زیرا باعث می‌شود موارد مهم و ارزشمندی را انجام ندهید. مدیریت ریسک و سرمایه یکی از همان مواردی است که در دنیای معامله‌گران تازه‌کار نادیده گرفته می‌شود و بعد از چندین معامله و ضرر است که معام
تحقیق حکم شرعی در معاملات از دیدگاه فقه
تحقیق و پژوهش با عنوان حکم حیل شرعی در معاملات از دیدگاه فقه شیعه و حقوق اسلامی
تعداد صفحات:150فرمتword(قابل ویرایش)بیان مسألهآیین های آسمانی به ویژه آیین اسلام و هر نوع قانون و مقررات اجتماعی به ویژه قانون جزاء برای حفظ منافع و مصالح فردی و اجتماعی وضع شده است زیرا وضع شریعت و احکام فقهی یا می بایست عبث و بیهوده باشد و یا هدفدار. فرض اوّل به حکم ادلیه ای که می گوید خداوند از عبث و بیهودگی  در کلامش منزّه و
کار ما در تیم هشت تولید محتوای هدفمند است.
یکی از مهم ترین استراتژی های ما در تولید محتوای هدفمند تولید محتوا بر اساس آنالیز رقبا است.
برای اینکه بدانید تولید محتوای هدفمند چیست حتما این ویدیو را مشاهده نمایید.
 
 
همان طور که مشاهده می نماییید تولید محتوا باید بر اساس استراتژی و هدفمند باشد و در غیر این صورت منجر به شکست پروژه خواهد شد.
البته صبر کنید.
هنوز یک خطر قطعی و خطرناک در این حوزه بیخ گوش وب سایت شماست.
حتما برای نجات وب سایت خدو این
حالا در «إجارة نفسه فیه» آن
کار را به‌عنوان ظرف و خودش را به‌عنوان مظروف حساب کرده و لذا بر مباشرت هم صدق می‌کند.
مرحوم آقای یزدی سه احتمال داده، آقای خویی هر سه احتمال ایشان را نفی می‌کنند و
احتمال چهارمی را خودشان می‌دهند، اما انصافاً بر هر دو صدق می‌کند. این طور که
آقای خویی معنا کرده‌اند «له» یعنی تسبیباً و در خود عمل و «فیه» یعنی مقدّمات
عمل. عکسش هم صدق می‌کند؛ چون  عکسش به این
معناست که مثلاً شراب ساختن را در نظر بگیرد. این شراب ساخ
امروز یک سایت و رباط مناسب برای سیگنال گیری خرید و فروش  با سیگنال کمتر از 0.01 تا 0.03 درصد خطا را برای شما عزیزان معرفی میکنم 
شما بعد از عضویت در سایت و ارسال api حساب کیف پول خود در سایت  
رباط به شما معرفی شده 
و به صورت اتوماتیک معاملات با سود دهی بالا انجام میگیرد 
و سایت از داخل معاملات که خودش انجام میده کمسیون خود را نیز بر میدارد 

کافیست برای شروع در سایت اکانت خود را بسازید
مطمئنا در دنیای پرتلاطم امروزی، یکی از موضوعاتی که می تواند جوامع بشری را از اختلافات شخصی و جمعی در امان بدارد، «آشنایی با حقوق متقابل افراد با یکدیگر و قانون» است که مهمترین اثر این آشنایی و آگاهی را می توان در پیشگیری از وقوع بسیاری از مشکلات حقوقی دانست؛ بنابراین، امروز تلاش داریم تا موضوع «انواع قرارداد کار» را بررسی کنیم.
 
ایجاد رابطه‌ی حقوقی بین کارگر و کارفرما مستلزم توافق دو اراده است که بر مبنای شرایطی خاص و ناشی از حکم قانون پد
طبق نظر قانونگذار هر گونه  عملیات و اقداماتی که باعث فریب فرد در خصوص ویژگی‌ های مورد معامله شود،  چه از طرف فروشنده و چه از طرف خریدار باشد، سبب تحقق تدلیس و ایجاد خیار  فسخ برای آن معامله خواهد شدکه اثر فوری دارد و باید اعمال شود. 
  
تدلیس در اصطلاح حقوقی عبارت است از  عملیاتی که موجب فریب طرف معامله شود. به عبارت دیگر به معنای پوشاندن  عیبی در مال یا نشان دادن یک صفت یا امتیاز غیر واقعی در مال است. به گزارش  مجله دلتا به علت جبران ضرر و زی
قرارداد­کار، عقدی معوض است
و از این جهت با هبه و برخی از عقود غیر معوض[2]
تفاوت دارد؛ شرط معوض بودن قرارداد کار و موضوعیت آن بیشتر به وابستگی کارگر به
کارفرما باز می‌گردد، به این معنی که معوض بودن قرارداد کار و پرداخت مزد از سوی
کارفرما به کارگر از آنجا مهم است که در واقع نشان دهنده وابستگی کارگر به کارفرما
می‌باشد و چنانچه شخصی بنابر انگیزه‌های اخلاقی و نیکوکاری و به صورت افتخاری و
تبرعاً برای مؤسسات عام‌المنفعه یا خیریه کار کند، نمی‌تو
همانطور که انتظار میرفت و در متن دیروز نیز گفته بودم، شاخص کل در محدوده ای قرار دارد که با افزایش عرضه ها روبرو هستیم. دیروز در حالیکه شاخص کل با افزایش عرضه ها روبرو بود و منفی شده بود، در نهایت، تداوم ورود نقدینگی، باعث شد تا همه عرضه های سنگین در بازار جمع شود تا جاییکه شاخص کل مجددا رنگ سبز به خود گرفت. ارزش معاملات همچنان در وضعیت ایده آل قرار دارد. دیروز نیز نزدیک به 5000 میلیارد تومان ارزش معاملات ثبت شد. با توجه به بزرگی بازار بورس تهران،
Gateway Timeout
ادامه خواندن
دیگر سایت ها :

حجم معاملات : پروژه ، پایان نامه، سمینار، پروپوزال درباره حجم معاملات - دانلود پایان نامه همه رشته ها - همه گرایش ها
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته ادبیات : بررسی عناصر حماسی در اشعار قاآنی... - دانلود پایان نامه ها
مختاری با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد واگن های باری در حال سیر تولید واگن پارس هستند گفت: از بین هشت شرکت مذکور تنها شرکتی که صادرات داشته  واگن پارس است که  ۲ هزار دستگاه واگن مسافری و باری را به پنج کشور ارسال کرده است.
 
 
 
مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک گفت: شرکت واگن پارس اراک نخستین تولیدکننده لوکوموتیو در کشور و منطقه خاورمیانه  است که تولید این محصول بیش از ۲۰ سال در آن متوقف شده بود و به دنبال تلاش های مستمر، قرارداد تولید ۱۰ لوکوموتیو ب
ذوب
وزیر راه به اصفهان می‌رود؛ محمد اسلامی فردا طی سفری به اصفهان به ذوب‌آهن خواهد رفت و پارت جدید ریل پرسرعت ذوبی‌ها را تحویل می‌گیرد /اخبارمعدن
ذوب
ذوب و تملک زمین مشروط به احداث و ساخت آن کل مبلغ 400 میلیارد ریال است . 119281 میلیون ریال پرداخت شده و مابقی طی سه فقره چک... این شرکت با شرکت سهامی عمران شهر جدید فولادشهر، اراضی محله ظفر(B9) فولادشهر به مساحت 141502 متر مربع مشروط به احداث واحدهای مسکونی، تجاری و خدماتی به مبلغ 403،753 میلیون ریال به شر
امروزه کار ها و مشاغل مانند سالیان پیش نبوده تنها با چند‌کلیک در سایت ها میتوان در امد مناسبی را کسب کرد 
یکی از کار‌های مناسب میتوان به انجام معاملات در بازار ارز فارکس اشاره نمود 
بازار فارکس شامل معاملاتی از جفت ارز های بوده که با توجه به نوسانات بازار و تحلیل های صورت گرفته از اختلاف قیمت ارزی کسب در امد نمود 

ما در اینجا برای شما اموزش باز کردن یک حساب معملاتی در یک کارگذاری مناسب را اموزش و سپس به اموزش‌چگونگی انجام معاملات و در امد
وکیل امور قراردادها
وکیل امور قراردادها
 
بیشتر شرکت ها موسسات ادارت و ارگان های دولتی و خصوصی معمولا نیاز به مشاوره حقوقی توسط وکیل پایه یک دادگستری جهت تنظیم، اجرا و پشتیبانی و نظارت بر قراردادهایی را دارند که آن موسسات و شرکتها با طرف قرارداد منعقد می نمایند. دقت کنید اگر شما شرکت یا موسسه یا مجموعه ای دارید که نیاز دارند با اشخاص حقیقی و حقوقی قرارداد منعقد نمایند حتما دردعاوی و مسائل راجع به قراردادها که شامل مواردی مثل توصیف و تنظیم
 دابِل وِی doubleway چیست؟
 
 دابِل وِی doubleway یک برنامه ماتریس قرارداد هوشمند 8 سطحی هست. این برنامه بر روی   blockchain اتریوم به عنوان DAPP (برنامه غیر متمرکز) راه‌اندازی شده است و از طریق ریاضی با یک   قرارداد هوشمند در blockchain اتریوم به صورت ریاضی ایمن است. بنابراین قابل هک و کلاهبرداری     نسیت.
  تا زمانی که blockchain اتریوم وجود داشته باشد، خراب یا ناپدید نمی‌شود چون blockchain تغییر   ناپذیراست.
 
 Dapp را نمی‌توان حذف یا تغییر داد. این کار تا زمانی که blockchai
 دابِل وِی doubleway چیست؟
 
 دابِل وِی doubleway یک برنامه ماتریس قرارداد هوشمند 8 سطحی هست. این برنامه بر روی   blockchain اتریوم به عنوان DAPP (برنامه غیر متمرکز) راه‌اندازی شده است و از طریق ریاضی با یک   قرارداد هوشمند در blockchain اتریوم به صورت ریاضی ایمن است. بنابراین قابل هک و کلاهبرداری     نسیت.
  تا زمانی که blockchain اتریوم وجود داشته باشد، خراب یا ناپدید نمی‌شود چون blockchain تغییر   ناپذیراست.
 
 Dapp را نمی‌توان حذف یا تغییر داد. این کار تا زمانی که blockchai
یکی از الزامات در روابط بین افراد، مکتوب کردن تعهداتی‌ست که دو طرف در مقابل یکدیگر دارند. این الزام نه تنها یک نوع ضمانت به شمار می‌رود بلکه از بروز اختلافات احتمالی جلوگیری می‌کند. تمامی این مزایا را قرارداد در اختیار شما قرار می‌دهد. برخی از قراردادها به دلیل ماهیت خود از این جنبه بیشتر حمایت می‌کنند. یکی از این قراردادها، قرارداد صلح است. در نتیجه آشنایی با شرایط و ماهیت این قرارداد می‌تواند در رسیدن به هدف شما تاثیر زیادی داشته باشد.
مشاوره حقوقی روابط موجر و مستاجر : اجاره یکی از رایج ترین قرارداد هایی است که در کشور منعقد می شود و عدم آگاهی با برخی از قوانین تنظیم قرارداد اجاره را با مشکل مواجه می کند لذا رعایت چند نکته ساده می تواند از دردسرهای بزرگ بعدی جلوگیری کند.
مشاوره حقوقی روابط موجر و مستاجر
 
عقد اجاره، درواقع نوعی قرارداد بین مستاجر و موجر است که طی آن موجرعین مستاجر را که درعین مصرف منفعت آن قابلیت بقا دارد در اختیار مستاجر قرار می دهد و منافع مربوط به این عی
سایت tsetmc خلاصه شده Tehran Securities Exchange Technology Management Co این سایت تنها مرجع رسمی آمار لحظه ای معاملات می باشد این سایت اطلاعات بسیار مهمی را در اختیار فعالان بازار سرمایه می گذارد. که با تسلط کامل میتوان استفاده بهتری از سایت برای تصمیم خرید سهام انجام داد در حقیقت سایت tsetmc پل ارتباطی سهامداران و فعالان بازار سرمایه با اطلاعات و آمار معاملات سهم محسوب میشود.
 
خب در ابتدا مرورگر را اجرا کنید و tsetmc رو سرچ نمایید. سپس در قسمت ذره بین نماد یک شرکت رو سرچ
مهندس تماس گرفت گفت خانوم سروری راستی قرارداد امسال رو بستید؟ گفتم بستم ولی نه اینجا. منتظر بودم دعوت بشم برای امضای قرارداد جدید که نشدم؛ الان هم نزدیک هست بنده رفع زحمت کنم. هر نیروی جدیدی معرفی بشه همراهی میکنم کار رو یاد بگیره اما من دارم میرم. گفت شوخی میکنید؟ شما ما رو تنها نمیگذارید. گفتم واقعا دوست داشتم کماکان در مجموعه باشم خاطرتون باشه تنظیم قرارداد جدید رو هم یادآوری کردم اما مجدد گفتنش سماجت بود. 
خیلی چیزها در ذهنم بود که به مه
بیمه_عمر
✅ تعریف #بیمه_عمر به زبانی ساده:
طرح بیمه_زندگی یک بیمه دوبعدی هست یعنی: ⚜️هم تعهدات و پوشش های بیمه ای دارد⚜️هم تعهدات مالی و صندوق بازنشستگیو در پی این هست که سطح زندگی افراد رو ارتقاء دهد.
در واقع وقتی کسی که بیمه میخرد:ریسک رو میفروشهخطر رو میفروشهبخش اعظمی از غم های بعد حوادث رو میفروشهنگرانی رو میفروشهشرمندگی رو میفروشهمحتاج بودن رو میفروشهسرافکندگی و بدهکار بودن رو میفروشهبی سرپناهی رو میفروشهتو صف وام ایستادن رو میفر
داستان ویرپول با شرکتی به‌نام Upton Machine شروع شد. لو اوپتون در سال ۱۹۱۱ به‌همراه عمویش اموری اوپتون این شرکت را راه‌اندازی کرد. اولین فروشگاه آن‌ها در سنت جوزف میشیگان بود. لو اوپتون پیش از راه‌اندازی شرکت جدید، نماینده‌ی شرکت بیمه بود و در یک قرارداد حمایت بیمه‌ای از شرکت لوازم خانگی کوچک، سرمایه‌ی خود را از دست داد. طرف قرارداد مذکور، برای جبران خسارت اوپتون، حق استفاده از پتنت یک ماشین لباسشویی دستی را به او داد.
اموری اوپتون، با است
کتاب اصول و قوانین بیمه یک کتاب جامع و کم حجم می باشد که در آن آنچه در مورد عقد یک قرار داد بیمه نیاز هست بدانید در قالب 29 صفحه توضیح داده و شامل قسمت های می باشد که مختصرا در زیر شرح داده شده و می توانید آن را از لینک زیر دانلود کنید.
1- عقد و قرارداد توضیح کامل
2-انواع عقد :
2-1 عقد لازم
2-2 عقد جایز 
2-3 عقد معوض
3- قرارداد الحاقی
4-انواع خطرات
5-فسخ و بطلان
جهت دانلود کلیک کنید
گابریل کالدرون با امضای قرارداد خود به عنوان سرمربی پرسپولیس در فصل آینده لیگ برتر انتخاب شد. خبرگزاری
مهر: نشست نهایی گابریل کالدرون با مدیران باشگاه پرسپولیس صبح امروز
برگزار شد تا طرفین به تفاهمات نهایی لازم برای عقد قرارداد رسمی برسند.
ادامه مطلب
دیروز بورس تهران در یک رفت و برگشت، بعد از رشد حدود 3000 واحدی در ساعت اولیه، با افزایش عرضه ها روبرو شد و در نهایت به محدوده ابتدایی خود بازگشت. نکته مهم در معاملات روز گذشته، افزایش حجم و ارزش معاملات بود که در نوع خود، کم نظیر است. ارزش معاملات در بورس و فرابورس (فارغ از معاملات خرد و عمده)، دیروز چیزی حدود 5600 میلیارد تومان ثبت شد. در حقیقت، افزایش عرضه های دیروز به دلیل شناسایی سود فعالان بازار بود. با فتح قله های جدید در بورس تهران، به هر حال
همشهری آنلاین- شهره کیانوش جوانمرد: بسیاری از مردم ترجیح می دهند که بخاطر داخل امان ماندن از ویروس کرونا قید بیع فرجام سال را بزنند. بازار مسکننیز از این مهمان ناخوانده اسفند ماه بی نصیب نمانده است. هرچند این ویروس بدقلق حریف سودا ویلاها تو لواسان نشده است اما موجب شده مالکان و مستأجران تا خلوت شدن شرایط بحرانی با حزن کنار بیایند. تأثیر این ویروس بر اجرا معاملات خرید و فروش ملک و ویلا های لواسان موضوعی است که در گفت و گو با مشاوران املاک به آ

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ مهدی زبیدی